Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Diaľnica a preložky / Mestský - estakádový - variant V2a (propagačný materiál)

Mestský - estakádový - variant V2a (propagačný materiál)

Autor: redakcia Poslední změna: Čtvrtek 06.07.2006 12:07 Autori: SSC a Dopravoprojekt
Informačný materiál, ktorý spracovala SSC a Dopravoprojekt, s podrobným popisom, mapami a fotografiami. (Samozrejme, o negatívach vedenia diaľnice na 30 metrových pylónoch ponad strechy a popred okná sídliska sa zmieňuje len veľmi - veľmi jemne.) Na našom webe ho zverejňujeme preto, lebo popis tohoto kontroverzného variantu nikde inde na internete nie je dostupný, a je oň veľký záujem zo strany novinárov aj verejnosti. V prípade, že by ste chceli časti materiálu publikovať inde, vyžiadajte si pre istotu súhlas autorov (SSC + Dopravoprojekt). Samotný informačný materiál neobsahuje žiadny copyright.
Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 07.07.2006 19:20

neviem čo myslite slovom pred časom ale mne leží doma na polici asi vyše roka a čo sa týka nedostupnosti na conecu ste si ich mohli nabrat kolko chceli. a co sa tyka negativ neviem si predstavit vacsie ako to ze stojim na cervenu na dialnici (tym myslim 2-3 km rad)

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 10.07.2006 13:41

Nenapísali ste, kde bývate vy-zrejme nie v mieste plánovanej diaľnice

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 10.08.2006 11:10

Je veľa mudrlantov, ale málo zodpovednosti. Budeme si súdne uplatňovať u tých, ktorí preukázateľne, nekvalifikovane brzdia výstavbu úseku cez PB, náhradu všetkých škôd, ktoré sposobia svojím konaním našej spoločnosti i fyzickým osobám. Škody vyplývajú zo strát času osôb a z toho vyplývajúcich problémov osobných i pracovných i narúšaniu tokov tovaru, z dôvodu subjektívneho narúšania výstavby diaľničného prepojenia ZA - BA. Toto je 1. naša anonymná reakcia. Budú nasledovať i konkrétnejšie.

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pátek 11.08.2006 16:25
Blahoželáme a držíme vám palce.

Ak budete potrebovať nejaké dokumenty a materiály, radi vám pomôžeme.

OZ Diaľnica a príroda
Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 22.08.2006 13:24

Dialnica ponad hlavy ludi je jednoducho nezmysel a velmi velmi zly napad. Na teraz ale nie je ina alternativa a ohanat sa environmentalnymi dopadmi je viac ako smiesne. Vystudoval som FPV na UKF v Nitre odbor Ekologia-environmentalistika. . Za terajsi stav je zodpovedny hlavne pan Lackovic a jeho verni. V tejto situacii je cokolvek lepsie ako dymiace auta v niekolko kilometrovych zapchach v centre mesta. Ponad mesto preletia za niekolko sekund a nie ako teraz, ked musia stat v zapche 15-20 minut.Idealne je, aby tu neboli vobec a PB sa vyhli. Je to zle riesenie a treba aby bol vzaty na zodpovednost primator mesta Povazska Bystrica. Zda sa mi vsak detinske teraz hovorit o variante tunelov. Vie te si predstavit este 15 rokov bez dialnice? To je totiz cas, ktory treba na stavbu tunelov (viem, ze odhady su ovela nizsie, ale prax je taka). Navrhujem otocit a zacat konat proti znovuzvoleniu darebakov do vedenia mesta. Branislav Drozdik brano@bluebird.sk

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 23.08.2006 15:39

presne tak, uplne suhlasim, aj ked svoju vinu maju na tom aj byvali ministrovia dopravy a cela dzurindova banda aj so skupinkou...a k panovi smatanovi sa radsej nevyjadrujem

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 24.10.2006 09:01

Súčasné vedenie mesta a zastupiteľstvo sa zapísalo do histórie mesta, keď rozhodli, že mesto sprznia diaľnicou. Popritom si zrealizujú svoje privátne materiálne záujmy a keď už nebudú tam, kde sú dnes, budú nám ostatným ukazovať dlhé nosy. Budúce generácie ich nebudú spomínať v najlepšom. Okrem ich príbuzných a spriaznených. Ale tí určite nebudú bývať v domoch, z okien ktorých budú hľadieť na mihajúce sa autá jazdiace po diaľnici. Dožijeme sa vedenia mesta, ktoré pri rozhodovaní nebudú viesť nízke pudy ale snaha urobiť niečo v prospech mesta a nie svoj? Demokracia má rôzne podoby. My si v PB užívame zatiaľ len jej tienisté stránky. A mám obavu, že to ešte nejakú chvíľu potrvá.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 26.10.2006 20:20

Kto má alebo nemá pravdu okolo dialnice? o je ťažko povedať lebo na každej strane je kúsok pravdy. Ja to vidím tak že vedenie mesta predalo vzhľad PB lebo majú svoje dôvody. A zdá sa že idú tvrdo za svojim. A treba povedať že nie aktivisti sú na vine že sa nestavia. Oni na to majú právo a nikto im to právo nemôže upierať. Keby sedeli na meste demokrati urobili by referendum a bol by pokoj. A nik by nemohol protestovať. 4ítal som tu názor že tunel by sastaval 15 rokov. To asi nebude pravda lebo v B-lave postavia skoro 2 km tunel za tri roky a obojsmerne. Takže keď sa chce tak to ide. A ďalšia podstatná vec. Je rok 2006 a stále sa nestavia a zdá sa že sa ani tak rýchlo nebude. Dialničná spoločnosť pripúšťa že za priaznivých okolností sa začne stavať v lete 2007. Ak sa nestane niečo mimo plán. Rozhodnutie o dostavbe dialnice do Žiliny padlo v marci 2004. Úsek dialnice D3 nebol pripravený a predsa sa začal stavať v roku 2005 a tento rok by mal byť prejazrný v polovičnom profile. Možno nebude ale na jar 2007 to bude určite. Čo z toho vyplýva? Možno to že ten kto tu zdržuje je mesto a štát lebo keby si niekto spočítal dva a dva tek príde na to že v roku 2008 mohla byť dialnica popod PB hotová. A keď povie niekto že to bude drahšie ako most tak mu treba povedať že z jeho peňazí to nie je a potom mesto si vymyslelo toľko rôznych podmienok že nakoniec mostný variant bude stáť viac. Tak to vidím ja. Viem že to nemusí byť pravda ale je to moj názor. A ešte niečo pre nedočkavcov. Tá dialnica tu bude stáť až do konca vášho života a aj do konca života tých deťí ktoré sa ešte nenarodili a mnohí ešte ani tie deti nenaplánovali. Takže to že dnes stojíte 10 minút v zápche nič nie je proti tým desaťročiam ktoré tu bude tá dialnica stáť. Preto si myslím že takéto rozhodnutia treba robiť radšej o nejaký ten deň dlhšie ako potom nadávať. A ešte na záver jedno podpichnutie na zamyslenie. Komu sa páči to čo stavajú pred Žilinou. To čo tam vymysleli sa urobilo ako rýchle rozhodnutie bez diskusie. To je príklad ako myslia ludia v NDS. Tam nikomu nevadí čo to bude stáť. Hlavne že sa stavia. S pozdravom Dušan

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 05.08.2008 19:39

Dávam Ti v tomto prispevku za pravdu, ale uvedom si ze vlastne najme sučasné vedenie mesta je GRT t.j. geriatricko robotnicka trieda, ktorej ucastnici či už za predsednickym stolom alebo v laviciach oproti nemu su skutocne profesionalny prikyvovaci s neprofesionalnym pristupom, tak ako bolo zvykom za ery matky všetkych socialistickych občanov "komunistickej strany" Totizto o tomto mladom meste sice bez velkej historie ale uprostred krasnej prirody rozhoduju jej pohrobkovia. Asi preto mladi ludia z PB utekaju. Cudzinec doma.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 05.08.2008 20:12

keby aspon drzali keks a nie trusili do medii trane prispevky GRT

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 01.04.2007 22:05

Tak ako az teraz som si podrobnejsie prestudoval materialy ohladne dialnice, neviem preco vsetci su prot dialnici cez mesto, ved tolko miest ma dialnicu cez mesto a nic sa nedeje, to by bol podla mna najmensi problem, ale vsetky tie prelozky co si dala minula mestsky garnitura do podmienok, tak to je katastrofa, tak tam kde ludia si chodia idpocinut na prechadzku, co su cierne haje, tak tam pojde cesta, lebo aby sa nechodilo cez krizovatku, co je totalny nonsens! A bude toto vsetko trvat, kym sa spravi 10rokov ako to uz na slovensku chodi, keby sa odsuhlasil hned na zaciatku estakadovy variant, uz to mohlo davno stat a bol by svaty pokoj, takto tu sa budu len cesty krizom krazom okolo a cez mesto stavat! no ale ved podakujme sa nejakym lobistom za toto a aj ludom ktory chodia iba na bicykli a potom zakladaju obcianske zdruzenia proti dialnici, lebo je lepsie a ekologickejsie pre ludi v PB, ked im smradia rozbiehajuce sa kamiony cez krizovatku popod okna, dlhe kolony, sem tam niekoho na prechode pri tatrabanke zabije, ale to je spravne, lepsie ako keby mali ist auta a kamiony rovnomernou rychlostou po odhlucnenej dialnici. A aj tak co sa tu v PB spravilo v 70tich a 80tich rokoch uz nikto nenapravi a ostaneme perlou komunistickej architektury, ktorou sa stale v meste pokracuje vid. nadhernou budovou tri veze a planovanymi dalsimi krabickami na posledne kusky zelene v meste.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 22.03.2008 23:25

Krásna reakcia človeka, ktorému nehrozí, že 50-100metrov od okna svojho bytu mu budú hučať 24hodin autá.Nebývam v P.B. už 25rokov, ale chápem obyvateľov, že sa búria, avšak im to bude h..no platné.Akurát sa budú v letných horúčavach dusiť za zavretými oknami ,,aj keď plastovými a akože od štátu", ich byty padnú na cenách tak, že z Považskej Bystrice sa stane CD-ROMské geto.Ale to blbov z Blavy nezaujíma, lebo ONI majú pred očami LEN TÚ križovatku, ktorá ich už ale nemusela dávno trápiť, keby sa dodržalo pôvodné trasovanie dialnice!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 16.06.2009 09:31

Blava ma tak isto dialnicu nad domami a vsetko funguje - nikto si nevie predstavit ze by sa jazdilo po starych cestach (ked sa bojite vysokych mostov nad domami tak sa pozrite na prijazd do Prahy)

Komentáře byly zakázány.

« srpen 2017 »
srpen
PoÚtStČtSoNe
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359