Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / Juraj Smatana / Stránka MOGOŇOV.SK zverejnila prehľad "(ne)možných tunelov v meste"

Stránka MOGOŇOV.SK zverejnila prehľad "(ne)možných tunelov v meste"

Autor: Juraj Smatana Poslední změna: Pondělí 10.05.2010 22:57
Mariánske námestie, schodisko na mestský úrad, prístupové cesta do Jelšového, verejné WC na Strede, chodník k WC na Strede, rampa pri Úrade práce, prímestské a mestské cintoríny, cesta ktorá (zhodou okolností) vedia k pozemkom vedúceho správy majetku mesta, verejné osvetlenie, bar Revolution a WC v kine Mier, parkoviská v meste... a pekne s tabuľkovým prehľadom vyplatených faktúr a fotografiami výsledného "diela".
Stránka MOGOŇOV.SK zverejnila prehľad "(ne)možných tunelov v meste"

Logo stránky MOGONOV.SK

http://mogonov.sk/clanky/ne-mozne-tunely-v-meste## 

Smutné čítanie, avšak asi nevyhnutné pre zodpovedanie otázky "ako mesto Považská Bystrica ku svojmu súčasnému dlhu a rozpočtovému provizóriu prišlo". 

Niekoľko vecí ma však na tomto článku osobne veľmi potešilo. 

- Už roky ako redaktor stránky PB.OTVORENE.SK zažívam nepríjemné rozhovory s rôznymi verejne činnými osobami v meste, ktorým sa nepáči, ako sa o nich na PB.OTVORENE píše. Chceli by, aby som niečo vymazal, o ďalšom pomlčal, a úplne najradšej by všetko, čo sa o nich popíše, osobne odsúhlasovali. Vždy im odpovedám - internet nezastavíte, keď nebude kritika na vás na tejto stránke, čoskoro sa objaví inde, a ešte nepríjemnejšia. Došlo na moje slová a MOGONOV.SK alebo PB-FAKTY.SK sú toho dôkazom. 

- Asi už nikto nepochybuje o význame zverejňovania všetkých faktúr na internete. Bez tohoto výdobytku by podobný článok jednoducho nemohol vzniknúť. Verím, že čoskoro dôjde aj k zverejňovaniu zmlúv a dohôd, o čo sa dlhodobo snažíme, a neskôr aj k zverejňovaniu investičných zámerov. 

- Žáner, ktorý sme s Jarom Dunajom a ďalšími spolupracovníkmi vypustili do Považskej Bystrice nezávislou webovou stránkou a našimi predvolebnými novinami v novembri 2006, ukázal svoju silu a teraz inšpiruje ďalšie skupiny, nech už je ich motív akýkoľvek.  

Príjemný pocit, keď zistíte, že nemusíte robiť nepríjemnú prácu sami :-)

 

 

Příbuzné položky
MOGOŇOV
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 02:09
Add 1. Velmi dobre spravena praca
Add 2. Chyba tam predsa len zopar veci: a to su napriklad odmeny, ktore si dali ci uz primator, vice.., Adam, kontrolor..ci prednosta Novak a vsetci, ktori sa ako vidime skutocne nadreli
Add 3. Treba vsak konat, nie len skutocne tazko prehltnut a nechat sa dalej okradat, pretoze je to realna hrozba aj tejto provizornej sucasnosti, nastavajucej buducnosti.
Add 4. Treba porozmyslat, ci by sa neoplatilo tento clanok vydat na letaky a rozosielaj po schrankach obcanov, ktori nechodia na net, ale na volby chodia pravidelne
Add 5. Ak sa aj zbavime sucasneho vedenia - kto, pytam sa kto nebude robit nieco podobne, ci horsie.. Belasova, Jurcik, Kerul ? (mozno Karas, mozno Janas) kto je zarukou spravodlivejsieho jednania s majetkom mesta - respektive to co z neho zostalo
Add 6. Co s touto bezvychodiskovou situaciou
Add 7. Daju sa proti osobam za to priamo zodpovednym - a sice Adam a Novak vzniest nejake obvinenia z umyselneho nehospodarneho nakladania s majetkom mesta?
Add 8. Ak aj toto prejde bez povsimnutia, je to skutocne na zvazenie s obyvatelmi tohto mesta a teda aj s tym, ci sa tu vobec oplati ostat zit, pretoze sa treba na tie fakturacne cisla nepozerat len ocami cisel, ale treba za nimi vidiet aj dovody, preco tu nemame moznost pouzivat bicykel ako dopravny prostriedok, preco tu nemame peniaze na vystavbu bytov, na vsestranny rozvoj mesta - nie len prehustovanie uz aj tak prehustenych sidlisk, preco k nam nepridu investori, ktori by mali urcene jasne pravidla, vymedzeny jasny priestor, s ktorym sa pocita na rozvoj, ktori by mali zaruku, ze nebudu predsa len uprednostneni dodavatelia ci zhotovitelia znamych, predrazenych kamosov. Preco z povazskej ostalo len zastarale torzo mesta z pred 30 rokov a budovy, ktore tu postavil komunizmus uz davno chatraju, a nove budovy, ci sluzby tu len horko tazko prerazia (a ak aj prerazia, tak za nimi smrdi nejaka konexia na mestsky urad) cez mohutny betonovy val korupcie a klientelizmu do oci udierajuci. Preco Povazska ostala a asi aj v blizkej buducnosti ostane len zapachajucou stokou, v ktorej sa najhorsou nadavkou stalo slovo "developer" a pocut o nas len ako o meste skorumpovancov byvajucich pod mostom. Nie most najviac spati mestu, ale prave nasa lahostajnost voci ludom, ktori vyuzili sancu a prilepsili si. TO co spravili je odsudenia hodne, rovnako ako nasa lahostajnost voci tomu.

Preto si myslim, ze je treba pozerat do predu, a volit len tych, ktori mi skutocne zarucia, ze v buducnosti sa urobi rozkradaniu koniec. A to nie slubmi a predvolebnymi dristami, ale chcem vidiet ciny, zaruky, ze mi dotycny kandidujuci zaruci presadenie transparetneho baliku aky maju napr v Martine - a ziadne Matusikovo tlachanie odvolavajuce sa na svedomie poslancov - ktori nenesu ziadnu tresnopravnu zodpovednost za to co odhlasuju. Chcem zaruky, vyhlasenia, ktore vylucuju bud funkciu, do ktorej vedenie nastupi alebo presadenie toho co bolo slubene. Treba ist na kandidatov ovela ovela tvrdsie a neskocit na predvolebne ulievanie a gulasovanie.

Ostava mi len verit, ze sa vyzva ujme. (som jeden z mala mladych ludi, ktori by po skonceni vysokej skoly uvazovali ostat v pb, narozdiel od mojich spoluziakov, ktori sa mi sami cuduju, a davno tuto myslienku uz vzdali)
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 13:09
Gratulujem,vyborne napisane,na milion percent s tebou suhlasim,takych s tvojim nazorom treba ovela ovela viac a verim ze sa to pohne.Presne tak,mladezi treba dat moznost nieco menit a nie stale tam drzat tych darebakov co su tam teraz.Jethro.
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 09:38
Internet je dobrá vec, ale zlá pre takých ako sú pri moci, ale k čomu sú tieto informácie, ked to číta pár ľudí, ktorí aj tak ľudí vedia prekuknuť?
Treba na nich tlačiť, spravia chybu a odvolať ich, prečo nikdy nikdy nevyužíva svoje ústavné právo na odvolanie vlády, mestských,... poslancov? Vo vyspelých krajinách je to bežné, resp, tak už na mediálne šumy a verejnú mienku padajú hlavy, tu fikolín okamžite útočí na všetky strany! v Anglicku, či švajčiarsku by nevládol ani rok a už by sedel. Tu mu veselo hlupáci tlieskajú, ich takéto weby nezaujímajú a neveria im, lebo pánko povedal inak. Mne to pripadá ako z čias nevoľníctva!
Samozrejme, takéto stránky sú dobré, ale k čomu je to, ked sa vždy bude pokračovať ďalej. Ľudia musia vyjadriť svoj prísny postoj aspoň vo voľbách, často tak neurobia :(
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 10:05
a tento Tvoj "príspevok" je k čomu? kedy využiješ svoje ústavné právo?
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 11:13
Tak po prečítaní toho článku mi bolo až na grcanie čo sa v tomto meste deje. Je najvyžší čas na zmenu a to razantnú. Redakcia z mogoňova má veľký potenciál svedčí to aj o ich publikovaných článkoch. Odporúčam si prečítať aj ďalšie články napríklad veľmi kvalitný je aj developer http://mogonov.sk/clanky/developer-roka a iné. Tak to vidím, že si začnem asi každý deň pozerať novinky aj na tomto webe a spolu s pbotvorene tvoria konečne objektívne informovanie verejnosti. Nebolo by na škodu ak by sa tieto dva weby do volieb spojili a vytvorili uderný tandem proti tým našim prascom z toho chlieva. Ešte raz musím pochváliť mogonov.sk a držím palce, že spoločnými silami to dotiahnete ďaleko a konečne sa to tu bude rozvíjať.
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 12:29
redaktor mogoň Janco?
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 12:51
Presne tak, vykopnutý prednosta Janco má samozrejme vynikajúce znalosti o tom ako sa kšeftuje na mestskom úrade!

Takže tam je slepá škvrna mogonov.sk. Všimnite si že o Marcelovi Jancovi tam nie je _ani veta_, aj keď jeho rukami šli veľké biznisy a prúserov mal plno!!

Môj odhad je že po voľbách mogonský web skončí. Je to jednoúčelový volebný projekt ktorý by mal slúžiť na návrat Janca.
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 14:12
Áno, je to Jancova práca a robí šefredaktora - externého, nemôže vedeniu mesta zabudnúť, že ho odkopli pre jeho podvody a hlavne kvôli úplatkom. Tak sa teraz realizuje chúďatko týmto spôsobom. Aspoň sa toho veľa dozvieme.
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 17:57
Marcelko sa už s Adamom nekamaráti :-)
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 07:33
Janco, čakáme na ďalšie zaujímavé perličky z MSÚ počas tvojho bačovania. Nezabudni tam ale pridať aj svoje podvody.
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 08:37
aha, skorumpovaný kokot z MsÚ prišiel do roboty a hneď píše, čas príspevku tomu zodpovedá píšeš podvody aké ľahké napísať a niekoho si vybrať a anonymne naňho nakydať na teba sú dôkazy a foto a pozorne som si porovnal kolko komu išlo keď tam janco robil a keď odišiel oooobrovský rozdiel zlatúšik a zvykol si si čooo?? ty hajzel zadarmo kešeňu otvárať darmo tu na neho poukazuješ a snažíš sa rozptýliť debatu vy kurvy a to ste si chceli ešte rýchlo 140 miliónov požičať vraj vám chýba???za neho bol rozpočet vyrovnaný a teraz takýto dlh? kto ho bude splácať čo vy nakradnete vy kurvy zlodejské? púchov aj dubnica má vyrovnaný rozpočet iba vy ste prejebali za rok a pol 140 miliónov kam vy zlodeji?? chlapci z mogoňova zaťali do živého vy skorumpované svine practe sa do riti konečne
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 22:19
Z tvojho vulgarneho vyjadrovanie je mi na vracanie.Je smutne ze aj takyto "Dlaždiči" sa tu mozu takymto sposobom vyjadrovat.Mal by si si zopakovat zaklady zo slusneho spravania.Jethro.
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 08:42
Čo tu pindáte furt na Janca?Aký bol,taký bol.Každý ma svoje muchy. Ja som ho poznal dobre.Ale z ďaleka nesiaha po členky tomu vyžratému hovädu z Prečína, ktorý uplatňuje mafiánske praktiky svojho zamestnávateľa teraz v meste.Sofistikovane, zákerne,s vyhrážkami. Sú dôkazy,aj nahraté výpovede ľudí z jeho okolia ako manipuluje výberové konania, ako sa tým pochváli jeho ex na fóre podnikateľov, výpovede obstarávateľov.....Ty tučný medveď,príde na Teba......
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 15:24
Janco odpútava pozornosť. "aký bol taký bol", che
Anonym píše:
Sobota 22.05.2010 08:24
podľa neoverenej infošky, pľuhavý had z Prečína opäť úradoval a skamufloval výberové konanie na stavbu multifunkčných ihrísk.Čuduj sa svete,znova vyhral osobný priateľ všivavého Jogiho firma PSS. Vraj nastavil také podmienky aby si znova pomastil bruško. Ty zablšený tučniak,nestačí ti plat navyše z Ravenu?
Anonym píše:
Sobota 22.05.2010 09:06
Vraj nevyhrala PSS, Kerul s Matušíkom prekazili.Nováka vraj išlo s dedom rozhodoiť.Dnes z dôvodu smútku nad nevyhraním bieleho koňa pôjdu spoločne na Bratislavský pochod gayov
Anonym píše:
Sobota 22.05.2010 11:13
O chvílu zverejníme kópiu zmluvy medzi firmou Eltodou a Orner:-)To sa budete diviť ako to Novák nastavil
Anonym píše:
Neděle 23.05.2010 09:10
Milan a do Čelkovej Lehoty chodíš za akú krásavicu?
Anonym píše:
Neděle 23.05.2010 14:47
som zvedavý či v Prečíne robí osvetlenie tiež Orner
Anonym píše:
Neděle 23.05.2010 15:06
a čo sa čudujete?Je taký istý ako predchádzajúci prednosta alebo hoc aký v inom meste.Rozdiel je v tom že mimi kradnutia do vlastného vrecka má za úluhu destabilizovať akýkoľvek náznak funkčnosti mesta a nachystal pre Harvánka čistú pôdu.Prečo sa vynorilo v poslednom období toľko kritiky na mesto?Primátor bol predsa vždy neschopný,nielen posledný rok.No priamo účelnou dezoinformáciou, vypúštania rôznych kauz,zvláštne výberové konania pod palcom Nováka,odsúdenie primátora....to všetko je cielené aby pred voľbami bolo mesto vykreslené ako najväčší zlodej a nový oceľový spasiteľ Harvánek alebo jeho blízka osoba všetko dá do poriadku.
Anonym píše:
Neděle 23.05.2010 23:21
Mal si sa lepšie učiť a aj ty by si mal dva platy. Vyhodou keby si sa dobre ucil a ziskal si vysoke vzdelanie je aj to, ze ked o jeden plat prides, tak ten druhy ti stale zostane. Su dva druhy ludi - ti, ktori stale bdeju nad klavesnicou a z anonymity vypisuju na druhych a tak sa vyrovnavaju so svojou neschopnostou, a druhy su taki ako ja, ze sem tam sem nakuknem, zasmejem sa nad vami, poviem vam kto ste a kde je vase miesto v zivote a idem dalej po svojom, podpisat par papierov, vybavit par telefonatov, vziat dva platy a uzivat si krasu zivota.
Tak zas niekedy nabuduce a prajem vela stastia ( i ked vo vasom pripade vam ani stastie nepomoze )
Anonym píše:
Středa 26.05.2010 09:25
PSS-ka vyhrala súťaž na základe najnižšej ceny v súťaži a ak nevieš, jej riaditeľ je aj tréner bystrických mužov, človek, čo celý život žije futbalom, čo by malo byť zárukou toho, že ihriská budú určite postavené v prospech bystrického futbalu. Čo vás žere, že v nej má prsty Lackovič? Za jeho úradovania nemala PSS taký monopol ako teraz HANT. A keby potom vládol trebars Šulík, tak bude gro zákaziek stavať trebárs Šulinostav.
Ale máte všetci pravdu, čo robí terajší MÚ, to je vrchol všetkého.
redakcia
redakcia píše:
Čtvrtek 13.05.2010 18:31
Z tohoto miesta bol redakčne odstránený diskusný príspevok pod titulkom "Harvánek obsadil aj Obzor".
V prípevku bol plným menom uvedený občan, ktorý pred pár dňami dostal prácu v Obzore (nie ako redaktor). Pred pár mesiacmi sa na tomto portáli pozitívne vyjadroval o podnikateľovi Harvánkovi.
V príspevku sa taktiež uvádzali informácie o treste, ktorý si tento občan pred časom odsedel za závažný trestný čin.

Keďže tento občan nie je osoba verejne činná, a uvedené informácie by mu mohli závažne uškodiť v jeho zamestaní, príspevok odstraňujeme. Akonáhle by sa tu v diskusii objavili FAKTY dokladujúce vplyv akéhokoľvek podnikateľa na miestne médiá, nebudeme do diskusie v žiadnom prípade zasahovať.

Ďakujeme za pochopenie. Cieľom tohoto portála je transparentnosť vecí verejných, nie prepieranie súkromia osôb, ktoré nie sú verejne činné.
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 09:53
To, ze si Harvanek dosadil do nezavisleho tyzdennika M.CH., to nedokazuje vplyv podnikatela na media??? Ale, ale, pan Smatana, aj vy ste panovi Harvankovi zaviazany?
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pátek 14.05.2010 11:35
Nie som zaviazaný žiadnemu politikovi ani podnikateľovi na tom šírom svete. Máte nejaké dôveryhodné informácie o tom, že M. CH. bol do novín naozaj dosadený Harvánkom? Určite môžete vylúčiť možnosť, že M.Ch. šiel normálne na konkurz a uspel? Lebo ak nie, ľahko môžete ublížiť človeku, pripraviť ho o prácu... Politici musia rátať s tým, že budú verejne obviňovaní, napádaní, spochybňovaní, že na nich nezostane nitka suchá. Ale M.Ch. nie je verejne činná osoba, nie je dôvod, aby sa tu prepieral. Akonáhle by svojou prácou začal ovplyvňovať dianie v meste, tak samozrejme musí rátať s nepríjemnou diskusiou.
Anonym píše:
Neděle 23.05.2010 16:04
Marcelko má natočené na mobile pikošky z MsÚ Pov. Bystrca , že by ste čumeli. Čosi som o veci počul od informovaných, keď sa vedenie OO SMER v Pov. Bystrici žalovalo ako teplého Marcelka nemôžu vyhodiť z našej novodobej SMER-KSS ,pretože tento beťár si ich ponahrával pri delení majetku mesta a zákaziek.Tak ho naši borci na čele Janásom radšej nechali v SMERE a dali mu miesto vedúceho odboru dopravy až drží hubu. Voľby sa ale blížia a teplý Marcelko možno tie záznamy niekomu ponúkol za iný dobrý flek po voľbách.Nakoniec na tom ešte aj zarobí.
Anonym píše:
Středa 26.05.2010 09:30
M.J. bol vždy prvotriedny vychcaný hajzel.
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 17:25
Je to pravda, že Marcel Janco príjma už vyše roka úplatky za prednostné prihlásenie dovezených vozidiel ? Tie úplatky údajne bere cez Jána Kociana ml. z Milochova a nejakého výpalníka Albánca, ktorý býva na rozkvete a výška úplatkov má byť od 30 do 300,- eur v závislosti od toho ako rýchlo auto p. Janco prihlási a v akom je stave. /dajne sú už určité nahrávky, ktoré dokazujú že tí dvaja spomenutí sprostretkovatelia pýtajú peniaze pre Janca, a údajne aj oni si Janca nahrali, čiže je to kruh ktorý sa čoskoro rozpadne vďaka protikorupčnej polícii. Viete o tom niečo ???
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 20:39
vie sa o tom a vie sa aj mena ludi ktori davali uplatky a su pripraveni svedcit ak o to prejavi prokuratura zaujem
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 22:24
počúvaj vozím autá už 15 rokov. Kocian už trištvrte roka nič nevozí. Janco nikdy nič nepýtal, je to jeden z mála úradov kde nekešujem. Asi si ešte nebol v trenčíne alebo prievidzi však? tam sa valí kešovica S Jancom mi je jedno,ale toto proste pravda neni že bere. To taký Minárik čo bol pred ním bez kešovice ani telefón nezdvihol.
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 22:27
lepší vtip pre dnešný deň sa nenájde ????????????
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 23:29
Ach Marcel, Marcel...ty si až tak sprostý, že si prezradil sám seba...ty truľo veď si aspoň po sebe prečítaj čo si napísal v tých troch posledných príspevkoch....sleduj túto stránku, pretože o pár dní tu nájdeš mená ľudí od ktorých si kedy a koľko vzal do vačku za prihlásenie rôznych áut - dlho ťa už politická strana ktorej robíš len a len hanbu nebude ochraňovať...
Anonym píše:
Neděle 23.05.2010 16:11
SMER urobí Jancovi hrubé h.ovno, pretože skoro celé vedenie OO SMER je na MsÚ a Janco ich má nahraných pri delení zákaziek a kšeftoch s mestským majetkom.
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 23:35
No ked vozis 15 rokov auta, tak na teba treba poslat danovu kontrolu ty hrdina :)

Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 23:49
ZAMYSLEL SA TU NIEKTO NAD TYM PRECO SI MARCEL J. / RIADITEL URADU CESTNEJ DOPRAVY / PRIHLASIL V MINULOSTI SVOJE BMW A V SUCASTNOSTI SVOJ ZANOVNY VW PASSAT ZA REKORDNE RYCHLY CAS ???!!! CIZE ZA NECELY JEDEN DEN, ALE PRITOM CUDZIM LUDOM DRZI PAPIERE OD DOVEZENYCH AUT DVA AZ TRI TYZDNE...KTO TO MOZE ZMENIT ??? NA KOHO SA MAM OBRATIT ABY DOSLO K NAPRAVE A VYRAZILI HO ODTIAL ??? MYSLITE, ZE BY MI V TOM VEDELI POMOCT JEHO POLITICKI NADRIADENI KED IM PREDLOZIM DOKAZY, KTORE HO SICE NEUSVEDCUJU Z TRESTNYCH CINOV, ALE PO MORALNEJ STRANKE DOKAZUJU, ZE JE TO EGOCENTRICKE HOVADO, KTORE SA UKAJA NAD BUZEROVANIM A PONIZOVANIM SLUSNYCH A TAZKO PRACUJUCICH LUDI - PRAVE TYCH LUDI, KTORI VOLIA STRANU KTOREJ JE TENTO "PAN" CLENOM...MOZE MI TU NIEKTO SERIOZNE PORADIT CO SA S TYM DA SPRAVIT ??? DAKUJEM !!!
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 00:16
Ty pako to si čo napísal? SLUSNYCH A TAZKO PRACUJUCICH LUDI - PRAVE TYCH LUDI, KTORI VOLIA STRANU KTOREJ JE TENTO "
PAN" CLENOM...MOZE MI TU NIEKTO SERIOZNE PORADIT CO SA S TYM DA SPRAVIT ??? DAKUJEM !
Slušní a ťažko pracujúci ľudia nevolia stranu v ktorej je tento pán!
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 20:53
Ty sa spamataj co pises o tom že slušný človek nevolí stranu v ktorej je Janco. Ako je možné že SDKU pred štyrmi rokmi prehralo volby ??? ved tak fantasticky a uzasne vladlo a mali sme sa tak dobre-napriklad Dzurinda nam dal "dvojnasobne" platy,chudobní "zbohatli"....
Ty dement, zase prehrate voľby... :)))
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 00:55
pred par mesiacmi som dovazal auto z ceska a potreboval som ho prihlasit na urade. prisiel som tan pondelok dat na podatelnu papiere a o tyzden v pondelok som uz mal vsetko hotove. asi som sa pekne usmieval na tu pani co som hej to daval. nabuduce sa skus aj ty na nu usmievat mozno ti to pomoze. Len mi unika preco sa tu prebera kolko trva prihlasit auto a nie kolko sa na meste kradne.
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 10:56
Podobnú skúsenosť mám aj ja ba dokonca som sa ani usmievať nemusel, mimoriadne ochotný personál, dokonca aj zriadená podateľňa tam je s poradovými číslami čo pred tým nebolo a na každých dverách visí velký farebný list "pracovisko bez úplatkov". Ak je toto reakcia na článok o tuneloch mesta, ktoré pochybujem že pán Janco napísal(nie je samovrah) je toto celé naozaj ubohá snaha o presmerovanie pozornosti inam. Pokiaľ tu niekto hovorí o hanbe strany, tak tých favoritov je dosť na mestskom úrade a v spomínanom článku. Pán Janco ňou určite nie je. Na úrade vládne ochota a poriadok opakujem poriadok! Na dôvažok ak neveríte, choďte sa tam pozrieť alebo zavolajte jeho šéfovi Mariánovi Sokolovi. Stretol som sa s ním v BA na ministerstve a len tak medzi rečou prehodil pár slov o pánovi Jancovi a bez rozmýšlania povedal, že ešte lepšieho a hlavne odborne zdatnejšieho riaditeľa nemal. Keby pán Janco podal trestné oznámenie nečudoval by som sa. Pán Smatana, má to ešte význam pokračovať v tejto diskusii, kde hrajú prím okydávanie a príspevky totálne finančne neukojených hyen?
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pátek 14.05.2010 11:43
re: "Pán Smatana, má to ešte význam pokračovať v tejto diskusii, kde hrajú prím okydávanie a príspevky totálne finančne neukojených hyen?"

Neviem prečo sa ma pýtate, ja sa tejto diskusie nezúčastňujem, len ju občas sledujem.
Existuje síce technická možnosť zablokovať možnosť pridávať ďalšie diskusné príspevky pod konkrétnym článkom, ale načo by to bolo? Príspevky by sa začali objavovať pod iným článkom.

Nepodceňujte schopnosť čitateľov urobiť si vlastný názor. Kto chce byť verejne činný, musí rátať s tým, že bude ohováraný, napádaný, a bude sa musieť brániť. Žiaľ, politika je taká. Psychológovia píšu celé knihy o negatívnych kampaniach.

Pre politika nie je až tak zle, keď sa naňho nadáva. Pre politika je zle, keď sa o ňom mlčí.
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 16:15
Ty "inteligent", to keĎ si na wc zavesim farebnú tabuľu s nápisom "WC BEZ SMRADU", tak tam ten smrad nebude ??? Ty si ale kus kreténa...
p.s. Každý vie, že tie dievčatá neberú a nepýtajú od ľudí ani korunu,ani nič iné...ale tak isto každý kto žije v tomto meste vie čo robí ich riaditeľ !!!
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 17:24
ja tu žijem, a neviem - čo robí ich raditeľ?
Preregistroval som auto, a ani som ho nevidel.
Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 17:35
V tom ti môže pomôcť len Janas a ešte lepšie poslankyňa Košútová, tí ho tam politicky držia.
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 07:58
To myslíš túto pani poslankyňu z ankety o Lisabonskej zmluve: http://dostal.blog.sme.sk/c[…]covi-poslanci-su-lepsi.html
Treba sa spýtať Janasa a Košútovej, prečo ho tam stále držia. Asi to bude mať súvislosť s tými úplatkami.
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 13:15
prosím ťa daj už pokoj iné slovo ako úplatok ti nejde z papule? teda z pera? asi s tým máš hodne skúsenosti ty sám ty blbeček a konečne sa predstav a nepíš ako anonym inak má tvoje slovo váhu totálneho hovna ty špiniaci smrad kiež by ty si mal taký poriadok ako má marcel na úrade
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 14:51
Ostal po tebe na MSÚ riadny poriadok, tak máš pravdu Janco.
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 15:46
po marcelovi ano po tebe už neostane. Konečne sa zamestnaj a začni čosi robiť si fakt psychicky narušený úbožiak vymýšlať si a kydať a za každú cenu
Anonym píše:
Neděle 23.05.2010 21:24
Ked tam hore pojdeš,daj si prosím ta okuliare.....
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 22:49
Nemáš čo robiť? na meste sa kradnú stovky mil korún a to sú prachy nás všetkých a ty tu riešiš osobnú pomstu a ešte anonymne!? choď kamsi a keď sme pri tých úplatkoch práve za to čo píšeš nedávno vyhodili dopravného policajta Slaninku prihlasoval im ich on tak choď sa ventilovať inam už je tu poriadny smrad od teba
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 09:56
Radoslav S. odisiel dobrovolne, inac by mu hrozilo vysetrovanie a basa. Ked ho tak lutujes, ty si chodil trikrat do roka na exoticke dovolenky s rodinou tak, ako on? Z jeho skromneho sluzobneho platu?
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 13:04
A tebe sa prisnil sen? slepú škvrnu máš v hlave namiesto mozgu. Aj keby to písal sám Adame, čo to mení na veci, že kradnú ako straky a treba to zverejniť!? A keď sme pri tom Jancovi. Vykopnutý nebol, dal výpoveď sám, na meste je dôkaz, tak netáraj. A k tým kšeftom. Neviem o tom, žeby mal Janco kaviareň, staval bytovky, vlastnil miliónové pozemky, dával si zálohy(odmeny) a na zamestnancov sa vysral, ožieral sa na Stachových akciách, chodil na luxusné dovolenky s dodávateľmi stavieb a cintorínov, mal firmu na verejné osvetlenie, mal služobný passat mobil a poberal zároveň plat z ravenu, donášal stb, bol komunista, stretával sa tajne s Lackovičom a naťahoval súdy atď. No samozrejme nakydajte teraz čo sa dá, aby skutočný problém a to naše vedenie mesta a úradníci s podnikateľkými tunelármi bol zahľadený, tak do toho.
autor z mogoňova
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 13:16
obrovský problém takých stránok je, že tu "filozofujú" dementi, ktorí "všade boli" a hlavne - "všetko vedia". Vždy presne vedia, "kto je za tým". Neveria, že sem-tam sa niečo deje len-tak. Akonáhle sa objaví čokoľvek nové, vždy s povzneseným úsmevom nasadia ksicht - "keby ste Vy naivky vedeli"...
Je to ťažké. Ale treba obdivovať všetkých. Otvorených Mogoňov.

Klobúk dolu! držte sa!
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 13:26
Ďakujeme za podporu. Rôzne útočné reakcie na našu činnosť nás len utvrdzujú v tom, že píšeme správne trefné články, ktoré určitým ľuďom nevyhovujú a najradšej by nás zmietli z povrchu zemského.
Mogoň vito.
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 15:16
čo sa durdíte mogonovci

veď vám nikto nebráni vyťahovať kauzy, ešte vás za to chvália

len sa nečudujte, že keď máte problém s vlastným menom, tak hneď každý vymýšla utajené pozadia

neviem na čo je dobré to vaše hranie sa na "ronin" a "vito" atď., veď spočítať predražené faktúry a vyhodiť im to do očí si trúfne aj pani Cenklová, a na kameru

tak sa nehrajte na samurajov bez pána keď ste bez výcviku
alebo na krstných otcov neexistujúceho klanu

anonymitu treba, keď ide o ochranu zdroja, alebo keď hrozí za zverejnenie názoru basa

takto vás len každý vysmeje, keď nakoniec zložíte deravé masky
prvé trestné oznámenie na vašu stránku a vaša anonymita je v keli, lebo vlastníka slovenskej domény dlho neutajíš

jasné že za mogonovom je Janco, - pozrite sa pozornejšie na vývesku mestskej časti Stred
rovnaké stavby rovnaké fotky
nos medzi očami tiež dlho neutajíš
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 15:41
Mogoň je Janco - faktúry firmy Sadestav ho zaujali až v 12/08, po svojom odchode z MsU( tak ako všetky firmy )Sadestav do tohto obdobia vyfakturoval mestu 12 mil Sk,ale to tam nie je spomenuté.Pokial mu platil?
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 15:54
O anonymite kaze ten co sa schovava za anonymny prispevok. Preco si teda tei faktury ty nespocital a nezavesil na internet.
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 17:24
ty tu čo píšeš, kto je za tou stránkou ty hovado skorumpované, ty si čo dokázal? Ty čo tu koho okydávaš a obhajuješ? Ty na koho kydáš? ty sa predstav? si Adam? si Sádecký? si Kubovič? si Novák? Haviar? Adame či ďalšie skorumpované a nenažrané hovado čo vidíme každý deň v "nezávislej" televízii?? píšeš podobne ako keď ste nazvali Juraja Smatanu marihuanový učiteľ keď si dovolil kandidovať. Každý kto dokáže vytvoriť takú stránku a písať články, ktoré majú hlavu a pätu má u mňa poklonu. Ty zasrané hovado, dúfam že po voľbách po tebe neostane na úrade ani stopa smradu!
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 22:35
Jancov problém je, že sa v diskusiách strašne vytáča a používa vulgárne výrazy. Taká prchkosť nie je dobrá vlastnosť pre politika. Lebo potom dobiješ dôchodcu pri odhŕňaní snehu, ani nevieš ako.
Anonym píše:
Neděle 23.05.2010 23:05
a je to pravda, ze tu strnku mogonov.sk zalozil a spravuje ten predavac bicyklov remsik ??
Anonym píše:
Neděle 23.05.2010 23:30
Žeby Janko Remšík ???!!!poznáme, poznáme.., môže byť, on to slovo Mogoň, Mogoni používal ešte skôr ako stránka vznikla..
Anonym píše:
Neděle 23.05.2010 23:47
A to vam skor nedoslo ze je za tym ten Mogon Jano..?
Jano, Jano...ty Mogon..!!!!!
Anonym píše:
Pondělí 24.05.2010 11:43
pochybujem velmi.

remsik by urcite nevymazaval prispevky utociace na janca
skor si myslim ze toto je pokus presmerovat pozornost z janca na niekoho ineho.

a vyraz "mogon" sa tu pouziva desiatky mozno stovky rokov



Anonym píše:
Pondělí 24.05.2010 13:48
...a tu je pokus presmerovat pozornost z jana mogona na janca...
Anonym píše:
Úterý 25.05.2010 19:02
Aké ticho ostalo potom ako sa zistilo, že ten trubadúr Janko Remšík založil mogonov.sk....ktože ho kryje ???
Anonym píše:
Úterý 25.05.2010 21:40
Takých tá vaša politika nezaujíma.Aby ti kuna vajcá vypila ty "ostrelovač".Keby si mal IQ aspon tej flše pred sebou tak prídeš na to kto to je.Ale nemáš.
Anonym píše:
Středa 26.05.2010 15:50
Jano Remšík je seriozny makač ale srandista a ta stranka je hodne suchá,to nebude jeho robota.A keby bola určite by sa pod to podpísal ako ho poznám.
Anonym píše:
Středa 26.05.2010 16:56
O čom točíte? Aký Remšík? Skúste na mogonov.sk napísať jedinú výhradu na Marcela Janca, okamžite to zmizne. Treba viac?
Pozrite si fotky ktoré tam sú. Tie isté čo Janco zavesil na nástenku na Strede. Nestačí?
Prečítajte si popisy ľudí z mestského úradu, o tom kto hrá hazardné hry, kto berie úplatky. Kto môže mať také informácie? Janco ktorý tam na mestskom úrade niekoľko rokov robil prednostu, alebo Remšík ktorý predáva bicykle?
Anonym píše:
Čtvrtek 27.05.2010 20:55
Remšík, ty TRUBKA...keby si mal aspoň také IQ aby si tu sám seba neobhajoval z pozície tretej osoby :-)
Anonym píše:
Čtvrtek 27.05.2010 21:39
Ty budeš asi ten najinteligentnejši heligon čo je za tou webkou,ale my ni netušíme kto si a ani prečo to tu píšeš ccc:
Anonym píše:
Pátek 28.05.2010 18:34
Dotyčný vychádza zrejme zo skutočnosti, že Jano Remšík často používa slová Mogoň, Mogoni, Mogoňovo a z toho dôvodu mu pripisujú založenie web stránky mogonov.sk
Takže on ako "otec" týchto slov si teraz nesie za to následky - možno právom, možno neprávom.
Ak právom, tak treba hľadať ďalej kto je ešte za ním, lebo on toľko rozumu nemá aby nazbieral všetok ten materiál a ovplyvňoval verejnú mienku. Zhadzoval niektorých slušných politikov pred verejnosťou dezinformáciami.
V každom prípade by asi nikto nechcel byť autorom tej stránky a osobami ktoré za tým stoja a intrigujú.
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 15:32
máš pravdu,nevieš to,ale je to pravda.
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 17:41
...no jasné Marcelko je naozaj stelesnenie dobrého človeka...hotový koncentrát poctivosti...či má nejakú kaviareň neviem, ale spájajú ho s kaviarňou v Maníne (bývalý TIK), provízie samozrejme nebral a čo sa týka zamestnancov, choď sa ich opýtať, všetci na neho s láskou spomínajú...
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 18:04
Po prečítaní tohoto článku a tejto plodnej diskusie som prišiel na jednu dôležitú vec. Toto mesto nemá šancu sa niekam posunúť do civilizovaného sveta. Jediné čo tu vidím na tejto diskusií je okydávanie osočovanie jeden druhého a žiadne racionálne riešeni a zamyslenie sa nad podstatou veci. Podľa môjho názoru je úplne jedno či je za tým pápež, obama alebo ufóni z melmaku. Tu ide o to že ako nehorázne sa tu šafári z majetkom nás všetkých tu vôbec nejde o tú persónu kto je alebo nie je za tým. Ale očividne autori zaťali do živého a diskutujúci potrebujú zviesť tému niekam inam aby sa to zahladilo a kydalo na iných obetných baránkov. Je mi Vás ľúto tí čo tu len tliachate a kydáte. Je mi tu z toho celého na grcanie a nečudujem sa prečo sme tam kde sme keď tu vládne iba pretvárka závisť a zlo. Osobne každý kto zverejní niečo takéto má u mňa veľké plus a obdivujem ho za tú námahu a objektívne to podá a nie ako tí tliachaly v TV podlažie atď. Držím palce každému čo sa dal na takúto cestu spravodlivého informovania verejnosti máte môj obdiv. Kiež by bolo na Slovensku viac takých ľudí čo by objektívne a spravodlivo podávali informácie verejnosti. S pozdravom Racionálne zmýšlajúci občan.
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 22:47
Milý Racionálny, nie je to celkom tak ako hovoríš.
Zbierka predražených stavieb, no to je samozrejme výborné, proti korupcii a plýtvaniu peniazmi mesta je každá ruka dobrá.

ALE 1: Samo od seba sa s tým nič nespraví. To by musel vytlačiť a rozniesť ľuďom po schránkach, aby to malo nejaký dopad. Kto sleduje weby ako mogonov alebo tento otvorene, toho žiadna stavba zo zbierky neprekvapila. Odkedy sa zverejnili faktúry na internete.

ALE 2: Kde bol Jancov boj proti korupcii, keď viedol mestský úrad? Nuž asi má tiež za ušami, keď teraz musí písať pod pseudonymami. Cenklová alebo Ševčik alebo Smatan takéto veci kľudne vyťahujú pod vlastným menom. Ale Janco by asi nemohol, lebo sa tiež zababral kým bol prednosta.

Takže len nech pekne robí zoznamy ako terajší kradnú. Ale voliť ho nebudem ani keby takých zoznamov spravil 30. Ako aktivistovi mu držím palce len nech ich naháňa. Ale šancu robiť dobrú politiku už mal, a ukázal len správanie arogantného fracka.
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 08:45
Jaro nikto ti ho nekáže voliť a on ten článok nepísal poslal nám iba zopár foto Neteší ma ako sa opakovaná lož stáva pravdou. P.S.Sám dobre vieš že zababraný nie je.
Anonym píše:
Neděle 23.05.2010 16:35
To je čo za sprostosť , že Janco nie je zababraný od úplatkov a svinstiev ? Veď on bol priamym strojcom mnohých svinstiev na meste a úplatky bral jedna radosť dokial ho kamoši zo Smeru neodložili na odbor dopravy.
Anonym píše:
Úterý 11.05.2010 21:10
Akurat si dokazal aky si totálny KOKOT!!! áno má v tej kaviarni prsty Marcel, ale PÉLI-"úspešný" mestský právnik. Proste si sa ukázal, že ti ide len o okydanie a zosmiešnenie za každú cenu. chudák fakt chudák
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 07:52
to si ty, prihriatô
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 08:41
...toto je lepšia prezentácia mogonov-www.mogoni.sk
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 18:28
mimo,co s tym ma Peli?Vam to hrabe?
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 10:04
prosím ADMINA, aby všetky príspevky obsahujúce vulgarizmy okamžite vymazával. Treba sedlákov trošku naučiť základnej etike. Takto stránka stratí úroveň a váhu. Ďakujem
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 13:18
Pripajam sa k tomuto nazoru,je ozaj hrozne citat tu tie vulgarizmy,asponsvedcia o inteligencii pisatelov.Jethro.
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 16:29
ale, no tak súdruhovia, neplašte sa. Na takom mestskom zastupiteľstve je to mentálne ďaleko horšie, aj keď to naoko nevyzerá. To vám nevadí? Tu je to aspoň úprimné, tak od srdca :))
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 18:25
no práve! snáď táto stránka nedosiahne mentálnu úroveň mestského zastupiteľstva!
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 19:14
Nemam nic proti uprimnosti,ale pouzivat tu tie sproste slova je ozaj ubohe.A vyprosujem si ma nazyvat sudruhom,nikdy som v strane nebol.Jethro.
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 19:22
ani v SMERe?
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 22:15
Ani v Smere ani v ziadnej politickej strane.To neznamena ze nemozem mat vlastny nazor.Jethro.
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 18:30
POPROS JANCA
Anonym píše:
Středa 12.05.2010 18:45
prosím ADMINA, aby všetky príspevky obsahujúce vulgarizmy okamžite vymazával. Treba sedlákov trošku naučiť základnej etike. Takto stránka stratí úroveň a váhu. Ďakujem

Treba si brať vzor z MUDr. a Ing. ako pekne hovoria a klamú.
redakcia
redakcia píše:
Čtvrtek 13.05.2010 15:35
Reagujem na: "prosím ADMINA, aby všetky príspevky obsahujúce vulgarizmy okamžite vymazával. Treba sedlákov trošku naučiť základnej etike. Takto stránka stratí úroveň a váhu. Ďakujem"

Súhlasím, - prihláste sa prosím, kto chcete robiť ADMINA. Napíšte prosím na adresu redakcia@pb.otvorene.sk, zavolám vám, dohodneme sa, pošlem prístupové heslá. Odmena - dvojnásobok platu šéfredaktora :-), (0.- EUR mesačne + občas dobrý pocit).

Ja som rád, keď stihnem raz za čas vyplieť príspevky na hrane trestných činov, 3x týždenne zavesiť nejaký nový materiál, a včas editovať a publikovať príspevky iných autorov.

Momentálne zháňam nejaké peniaze pre informatika, aby doplnil do diskusií možnosť nahlasovať príspevky, ktoré porušujú etický kódex.

redakcia - Juraj Smatana
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 18:02
fajn, juraj, dobrý nápad, to by mohlo stačiť!
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 22:01
Sedlakov učit?Prečo by sa tu nemohol každý ukazat taký aký je?
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 11:21
 Problém SO SKUR.ENÝMI POLITIKMI sa dá vyriešiť športom, konkrétne vodným pólom, kde
POLITICI budú mať červené čapice a KROKODíLY modré. žánvalžán
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 18:58
toto je ozaj dobré riešenie a univerzálne
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 15:05
Pán Smatana, nakoľko viem že sa aktívne zasadzujete o ochranu prírody chcem sa vás opýtať ,či viete niečo o devastácii parku v Orlovom. Nedávno som išiel okolo, dovnútra sa nedá vojsť, ale dá sa nakuknéť cez plot a je to hrôza hrôzovatá. Majiteľom je vraj akýsi Gruzínec. Vedel by ste o tom niečo viac pozisťovať? Alebo tu v Mogoňove dovolíme cudzincom ničiť naše parky? Nestačí že zlikvidovali múzeum aj zverinec???
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 17:22
No veď tam v Orlovom máte združenie Orlové a príroda, na čele so Stachovými ľuďmi, tak nech sa stará!
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 17:29
Ničiť parky si tu môžeme len my sami!

Napríklad ten pred Spolákom, alebo Tatranský národný.
Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 21:48
čo sem pletieš parky?! Keď sa Ti zdajú problémové, otvor novú tému!
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 03.06.2010 15:38
Máte pravdu, nový majiteľ v parku dal urobiť zásahy, ktoré znamenajú zníženie druhovej pestrosti drevín.
Momentálne to už vyšetruje Slovenská inšpekcia životného prostredia.
Pravda, treba povedať, že SIŽP vyšetrovala napríklad aj zmrzačené lipy pri železničnej stranici, alebo znivočenie parku pred škôlkou v Jelšovom, a nedošlo k žiadnej sankcii.
Viete, čo sa raz predá, "přes to jede vlak".
Anonym píše:
Čtvrtek 03.06.2010 15:42
Gruzínec je priateľ s Harabinom.
Takže čo sa asi tak vyšetrí.

(Zohľadnite vo voľbách, priatelia.)
Anonym píše:
Čtvrtek 03.06.2010 17:10
a čo aj ten Gruzínec kandiduje? Aj s Harabínom?
Anonym píše:
Úterý 08.06.2010 23:18
Na našej stránke (www.mogonov.sk) momentálne prebieha hlasovanie o voľbách a súťaž o správnom tipnutí si výsledku volieb. Výhercu ako inak čaká milé prekvapenie, dostane lopatou po hlave :-). Zahlasujte aj vy za svoju stranu, aby nezostala v hambe.
(Ak redakcii PB Otvorene príde tento príspevok nevhodný, prosím vymažte ho)
vito
Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy.

Question: Zapíšte cifru jeden do spodného políčka.
Your answer:
Reklamy

« říjen 2014 »
říjen
PoÚtStČtSoNe
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Reklamy
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359