Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / Juraj Smatana / PB.OTVORENE.SK žiada TV Považie o právo na odpoveď na vyjadrenia Ing. Harvánka / AKTUALIZOVANÉ - reakcia TV Považie

PB.OTVORENE.SK žiada TV Považie o právo na odpoveď na vyjadrenia Ing. Harvánka / AKTUALIZOVANÉ - reakcia TV Považie

Autor: Juraj Smatana Poslední změna: Neděle 03.10.2010 15:14
[2010-10-02]Vážený pán Galovič, riaditeľ TV Považie, v týchto dňoch Vaša televízia vysiela reláciu "Na rovinu" - rozhovor s Ing. Harvánkom, majiteľom firmy RAVEN. Ing. Harvánek v tejto relácii opakovane a menovite kritizuje internetový portál PB.OTVORENE.SK, ktorý prevádzkuje naše občianske združenie.

Zistil som, že viacero občanov, našich čitateľov, vníma jeho vyjadrenia na adresu PB.OTVORENE.SK ako znevažovanie, až spochybňovanie práva na existenciu takejto webovej stránky.

Preto Vás žiadam o vytvorenie rovnakého priestoru vo Vašej televízii,
kde dostanem možnosť vysvetliť a obhájiť prácu redaktorov a spolupracovníkov portála PB.OTVORENE.SK.

S pozdravom,

Juraj Smatana,
šéfredaktor PB.OTVORENE.SK


Vážený pán Smatana.

Vašou požiadavkou sa budeme v najbližšej dobe určite zaoberať.
Do pozornosti však dávam, že televízia sa neriadi tlačovým zákonom, ale zákonom 308/2000.
Uisťujem Vás, že tak ako to bolo v minulosti, aj naďalej Vám poskytneme mediálny priestor.

S pozdravom

Peter Galovič - riaditeľ TV Považie 


 

Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 17:23
a anonymita je imunita slabých. Internet dokázal vytiahnuť na svetlo miliardára, ktorého tvár doteraz málokto poznal.
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 18:24
pb otvorene, o ktorom slušní ľudia ani nevedeli sa stáva "slávnym" :))
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 18:28
kto je to ten smatana co ho tu stale spominate ????
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 00:33
Rozhodne ten "Smatana" co ho nepoznas urobil pre toto mesto viac ako tato banda co teraz sedi na MU a verim ze iste urobi viac ako Harvanek,ltory uz teraz by rad obmedzoval ludi aby nieco kritizovali.Keby sa dostal na funkciu primatora,tak "zlaty" Adame - je to prostacik a chudacik,ale neni to diktator ako pan Harvanek.Boh nas ochranuj pred tymto clovekom.
Anonym píše:
Úterý 05.10.2010 17:58
prostáčik, chudáčik a truľko bol doktor-primátor keď nastúpil do funkcie. Teraz je to už ostrieľaný zákerák a úlisný hajzlík.
Anonym píše:
Úterý 05.10.2010 21:59
no schválne vymenuj čo urobil pre mesto...
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 18:38
o ktorom slušní ľudia nevedeli, ale číta ho každý ;-)
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 18:44
Počul som, že je to niečo prevratné, čo tu ešte nebolo..
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 18:48
ja som to tiež počul a že tam bude všetko otvorene, ale nie PB.OTVORENE :-), ale konkrétne užitočné veci pre ľudí a o všetkých kandidátoch.
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 19:06
UŽ BY TO CHCELO PREVRATNÚ ZMENU - NIE LEN V POLITIKE, ALE AJ V TÝCHTO NACTIUTŔHAČSKÝCH WEBOÝCH STRÁNKACH
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 19:21
nactiutŕhačská... ľudia sa chcú slobodne vyjadrovať, aj o ľuďoch ktorí svoju česť stratili, predali.
Ako hovoriť o komunálnych politikoch v PB a nepľuť?
To je podstata problému
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 10:23
Má to byť niečo na inteligentnej a vysokej urovni,kde sa nebudu báť politici odpovedať na otázky...viem aký majú mať systém,takže to bude super..
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 10:52
nech debatujeme na úrovni, všetci sme znechutení z týchto bulvárov, táranín a prázdnych rečí. Chceme debatvať o riešení..!!
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 10:56
Teraz je to veru len samé osočovanie a je jedno či to je otvorene.sk, alebo mogonov.sk alebo pb-fakty, nič sa tam konštruktívne nerieši.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 10:59
Teraz je to veru len samé osočovanie a je jedno či to je otvorene.sk, alebo mogonov.sk alebo pb-fakty, nič sa tam konštruktívne nerieši.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 13:42
Však už o chvíľu to bude spustené.
Riešenie problémov, inteligentna diskusia, záruka verejnej ale pri tom slušnej komunikácie, atď.
redakcia
redakcia píše:
Neděle 03.10.2010 15:24
Ozvite sa, keď to budete mať hotové. Zdarma vám spravíme reklamu.

Cieľom tejto stránky je, aby jej funkcie časom prebrali inštitúcie, ktoré to majú v popise práce.

Keď bude mestský úrad zverejňovať všetky dokumenty v predstihu,
keď v miestnych médiách skončia politické a inzerentské tlaky,
keď na mestskej webovej stránke bude necenzurovaná diskusia,
radi to tu zabalíme.

Máme však aj isté pochybnosti: ak tú novú stránku budú prevádzkovať osoby blízke spamerovi, ktorý tu svojimi príspevkami včera a dnes zamoril diskusiu, tak to sa naozaj máme na čo tešiť!
Jeho príspevky - alebo príspevky agentúry pre ktorú pracuje - poznáte podľa toho, že vytvára siahodlhé predmety príspevkov a stále ich mení.

redakcia pb.otvorene.sk
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 19:25
Nová stránka sa bude volať Zhavranelý Stacho a bude sa venovať návodom, ako postupne skúpiť za bagateľ pozemky v celom okrese. Na stránke budú inzerovať bohumilú činnosť vyvíjajúce občianske združenia sídliace na Tatranskej ulici a firma Draven - oplotený les pri Tŕstí s r.o. . Stacho aj Harvánek slávnostne spustia stránku 11.11. 2010 - prídu na bielom koni ( a ich biele kone z Mladých olympionikov či Bieleho potoka konečne okúsia silu kyseliny ). www.nvuilava.sk

Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 19:31
Vec : Žiadosť o natočenie pokračovania s p. Ing. Harvánkom,

Vážený pán Galovič,(riaditeľ TV Považie),

 v týchto dňoch Vaša televízia vysiela reláciu "Na rovinu" - rozhovor s Ing. Harvánkom, majiteľom firmy RAVEN. Ing. Harvánek v tejto relácii odprezentoval prevratné myšlienky a spôsob ako dostať toto mesto z najvážnejších problémov v ktorých sa ocitlo.

Zistil som, že viacero občanov, hlavne čitateľov PB.OTVORENE.SK, vníma jeho vyjadrenia ako možnosť skutočne niečo v pozitívnom smere zmeniť v tomto meste. Dostať mesto z dlhov, zabezpečiť pracovné príležitosti a vybudovať mesto.

Preto Vás žiadam o vytvorenie opätovného priestoru vo Vašej televízii (pokiaľ s tým samozrejme bude p. Ing. Harvánek súhlasiť), kde dostane pán Ing. Harvánek možnosť podrobnejšie vysvetliť, obhájiť a upresniť svoje návrhy a systém ktorý by zmenil tú katastrofálnu situáciu v ktorej sa mesto a my občania nachádzame.

Prosím o vyrozumenie či sa s mojou žiadosťou budete zaoberať.

Vopred veľmi pekne ďakujem.


S pozdravom,

Janka Štefánková
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 20:08
Tak to by som si pozrel aj ja !! dajte vedieť či to dotočia a kedy to pojde, vdaka.
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 21:07
to by ma tiež zaujímalo ako to chce urobiť, keď eurofondy už končia.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 00:19
Lubo Harvánek je náročný na svojich zamestnancov a nie vždy je to pri ňom ľahké, ale nikdy nevyhodí človeka pokiaľ si ten dotyčný riadne plní svoje poslanie, prácu a povinnosti. Niektorí zamestnanci sú pri ňom už vyše 16 rokov.
Lubove nápady a riešenia sú geniálne, veď práve preto robí ročný obrat okolo 11 miliárd korún. Keby išiel kandidovať na mesto, tak by bolo o 4 roky von zo všetkých problémov.
Nie je odkázaný na peniaze z mestského rozpočtu lebo ich má neúrekom. Osobne si myslím, že po tom všetkom ako naňho špinia a v akom stave je mesto by chcel ukázať ľuďom čo dokáže. Zmeniť to čo už je v úplnych troskách. Veď uvidíme či bude kandidovať po tom všetkom...
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 11:07
Mne sa to veľmi páči, veď si pozrite potok ktorý ide cez dedinu, ktorý nie je oplotený-je úplne znečistený plastovými flašami,igelitmi a odpadom...ten jeho oplotený je čistý, krásny, má tem pekné kusy zvierat a čo je hlavné, dajú sa tie vzácne kusy vidieť naživo, keď tam idete na prechádzku s deťmi.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 11:56
Dajme mu moc a on všetko vybuduje že??? Tebe by som zobral pravo volit nepotrebuješ ho ty potrebuješ aby ta niekto ovladol.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 12:17
Choď do ZOO v Bojniciach - budeš mať orgazmus! Je tam krásne čisto a tých zvierat... Nedopočítaš!
A keď zistia, že si ten orgazmus mal, možno Ti aj klietku ponúknu. To sa zas od radosti zbláznia deti... (-:
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 12:27
"má tem pekné kusy zvierat a čo je hlavné, dajú sa tie vzácne kusy vidieť naživo"

Prečo to nemôžeš vidieť inde? Lebo tie zvieratá sú prirodzene plaché a pozorovať ich dokáže len ten, kto sa vie správať ticho, opatrne a trpezlivo.

Tie Harvánkove vykŕmené neslobodné tvory sa asi najviac podobajú tomu, po čom túži časť voličov v PB. Kašlať na slobodu, len keď mi niekto nasype žvanca do kŕmidla.

Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 13:50
tak ale podme uz nieco podniknut - ved ak sa nemylim tak dnes v noci sa uzatvara kandidatka.
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 20:15
 dva dni pred uzavretim kandidatky,kto ho tam teraz napise ????
Inak asi by som Vam dal svoj hlas ...
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 20:27
Milá Janka,
Je to vynikajúci nápad.
Kedysi čs. triler Tridsať prípadov majora Zemana už stratilo svoje čaro, čo tak natočiť seriál Tridsať združení na Tatranskej, prípadne voľné pokračovanie soc. trháku "Pásol jelene na betóne".
Možno by nebolo zlé inovovať aj nejakú tú klasiku, trebárs Tri gaštanové, pardón biele kone,...
Tak milá Janička, zatiaľ toľko.
Ak by ťa niečo geniálne ešte napadlo, aj prosím ťa obratom vedieť.

So svazáckym pozdravom "Nemožné ihneď, zázraky na počkanie!" (pred voľbami aj skôr)

Tvoja TV Ratlíkovo
Generány director, v.r.
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 20:52
Nie len kecat, treba cosi robit. Kazdy ma vlastny nazor a usudok, len to chce debatu na urovni. Debatu niekde kde sa debatuje zoči voči. Veď Harvánek sa nechal počuť že nemá problém debatovať v otvorenej verejnej diskusii kdekolvek a s kymkolvek, tak ho treba oficialne vyzvat ked mas problem debilko :)))
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 21:03
Keď nemá problém debatovať, tak prečo nepozval Smatanu ako prevádzkovateľa PB.OTVORENE na debatu do štúdia, keď sa mu táto stránka nepáči?
Alebo prečo nereagoval priamo tu? Už sme tu mali Haviara aj Belásovú.
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 21:29
keby som ja na jeho mieste tak všetkých svojich sympatizantov dôrazne poprosím aby tu o mne ani len anonymne nepísali
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 10:05
Pán Harvánek, len prosim Vás nechoďte sem, lebo tí dvaja traja skrachovanci ktorí na Vás útočia sa zdržujú IBA na TEJTO stránke. Na naše otázky odpovedajte na mogonov.sk. Ďakujeme-Vaši potencionálni voliči !
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 12:30
...ty skor vyzeras na impotencialneho volica...
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 20:38
Milá Janka,
Harvánek má jeden handycap a to je taký, že je bohatý a to mu my OBYČAJNÍ ĽUDIA nikdy neodpustíme...
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 21:05
Nikto by nerýpal do Harvánka kvôli jeho bohatstvu, keby pritom rešpektoval zákony.

Tá obora je výsmech územnému plánu aj chránenému územiu.
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 21:41
Po tom ako bol Harvánek na psychiatrii, ako riadil v PB križovatku v pyžame a ako behal holý po Viedni má novú diagnózu, konkrétne sa jedná o handicap, čo v jeho prípade znamená, že je bohatý a z toho zase vyplýva, že mu to predsa nemôžeme odpustiť, veď to je niečo neprípustné na Slovensku...úspech a botstvo v našej spoločnosti neodpúšťame !!!
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 21:47
Ale kde je teraz ten kreten ktory to tu rozsiroval :) ?
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 21:49
Ale kde je teraz ten kreten ktory to tu rozsiroval :) ?
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 22:17
O p.Harvánkovi neviem nič len dve veci. Jedna vec je, že je bohatý. Nech to vyznie akokoľvek, je v tom určite dávka šikovnosti... Druhá vec je, že oplotil horu. A to je svinstvo. Bez ohľadu na to, že na to má peniaze a môže si to dovoliť. Pružinská dolina má obrovský potenciál cestovného ruchu, s oplotenou horou je to problém. Nebývam v doline, ale neviem si predstaviť, že by som nemohol ísť na kalváriu, čierne háje, nad strojárne, či nad orlové. Fakt neviem.
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 22:48
Ako vidím debata je v plnom prúde tak sa tiež zapojím :

1. pokiaľ pôjde konkrétne on kandidovať tak ho budem voliť
2. je mi srdečne jedno či si oplotí horu ktorá je 15 km od mesta
3. zaujíma ma či dokáže svojou autoritou spraviť poriadok na meste s tými darmožráčmi - opakujem - darmožráčmi ktorí nás tu 4 roky okrádajú a nechávajú žiť v špine a v neúctivých podmienkach
4. kto by bol ten správny na primátora - ty ?
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 23:38
Ja nepoznám kandidátov, takže neviem koho budem voliť. Ale viem, že Harvánek to nebude. A mňa zaujíma navyše čo je 15 km od mesta. Nie je to až tak ďaleko... A koľko km je tvoja kvota záujmu?
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 23:59
moja kôta záujmu je toto mesto v ktorom som sa narodil a žijem aj s rodinou a zatiaľ nie je nikto schopnejší od Harvánka ktorý by mal čo len desatinu z jeho nápadov a riešení a hlavne kontaktov tu niečo pozitívne spraviť, vytvoriť a mesto oddlžiť. Vecami ktoré riešiš ty sa zaoberá len závistlivý a zakomplexovaný človek ktorý navyše nemá čo robiť. Skrachovanec, ľudská troska. Ako povedal Harvánek tipy ako ty pôsobia deštruktívne a rozvracajú spoločnosť, lebo prichádzajú len s ohováraním, nadávaním, osočovaním, ale v skutočnosti nemajú žiadne normálne reálne riešenie niečo zmeniť a pomôcť tak spoločnosti. Všetko len rozdrbú a nič nevytvoria...
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 10:02
a modli sa aby sa nezačal zaoberať tvojim pozemkom

spytaj sa ludi z Trstia ako sa ziskavali pozemky pod oboru

Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 10:11
Ja som z Trstia a jedine co mozem povedat, ze Harvanek zaplatil obrovske peniaze za vsetky pozemky. Zaplatil svojim advokatom ktori to vybavovali asi sto milionov vo vtedajsej SK mene. A isiel este dalej - dal opravit kaplnku za 13 tisíc eur, atď.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 10:18
Viete čo vám všetkým uniklo?Harvánek chce mať prepokenie s mesto len a len kvôli lacnej kúpe mestskýc lesov, t.j. vyše 2 000 ha v lokalite Hornej Marikovej a Javorníkov. Len a len o to mu ide.On sa vám môže vysrať na mesto,mestskýúrad,poctivosť a podobné hovadiny.Ide len o majetok.Ten kto si myslí niečo iné je fakt zakoplexovaný sociálny ficovec.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 10:31
Keď ich nekúpi Jožo, tak ich kúpi Fero, ale najskôr si si to celé vymyslel. Ty si riaditeľ mestských lesov ???
Ty si jeho zamestnanec ktorý to má vybaviť ???
Ty dilino, tých klamstiev si už natáral :-)
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 10:35
ze mu to susedovie koza posepla kej scal pred domom a ta to vie od sliepky z kurinvô atie zas od...
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 09:40
Kto uznáva toho chorého pána, ktorý len oplocuje , je rovnako chorý ako on, takých treba len zavrieť do tých klietok a nepúšťať poza oboru!!!nech to skúsia na vlastnej koži
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 12:32
A vieš tiež čo sa dialo s tými, čo nechceli predať?
Anonym píše:
Neděle 10.10.2010 09:36
Harvánek neoplocuje len pozemky v Tŕstí, stačí sa pozrieť na bývalú horu nad Hlinami. Vravím bývalú, lebo pozemok kúpil Harvánek, stromy dal vyrúbať - samozrejme bez povolenia. Bolo podané aj trestné oznámenie a človek, ktorý ho podal, už nemá okná na chalupe ani chatu - po oznámení mu v noci vyhorela. Nie je to ohováranie, môžete to nájsť na internete: http://povazska-bystrica.otvorene.sk/[…]/zosrotovany-les-na-hlinach
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 10:27
Nepochopil si ma - považujem Harvánka za šikovného, považujem ho za tvorivého, bolo by fajn, keby som mal aspoň polovicu z jeho peňazí :-) (ber s nadsázkou), ale to, že oplotil horu sa mi jednoducho nepáči zo spomínaného princípu - je to neadekvátny priestor (veľkosť plochy) oproti počtu ľudí, ktorí na tomto priestore môžu uspokojovať svoje potreby. A to je neospravedlniteľné u mňa. Keby šlo o ostrov v Pacifiku, mi to nevadí. Ale ako občanovi okresu PB mi to nesmierne prekáža. A ak je podľa teba troska každý, kto má iný názor ako bezhraničná vďaka, tak v demokracii je potom asi troská každý druhý, možno okrem teba a ešte pár ďalších.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 10:43
komunisti ako ty, to nie je normálne a DEMOKRATICKE, že tu chces diktátorsky prikazovat ľuďom že budú mať každý DO xy metrov...takych sme tu mali desat rocia, zajtra mozno vyhras na Lotte a urobis stokrat inu ale pritom skutocne zlu vec...
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 18:34
Chvala bohu patrím ku tým, ktorí sú komunizmom (socializmom) nepoškvrnený. Asi si si to v hlave poplietol. Diktátorský komunizmus a prirodzené ekosociálne prostredie sú dve veci. Asi ten rozdiel necítiš. Ale tvoja chyba. Dám otázku. Keby teraz prišiel Bill a kúpil a oplotil by si Vysoké Tatry, bolo by to niečo iné ? Keby po ňom prišiel Usama a oplotil by si Fatru a potom ďalší a zostali by ti len prechádzky po cestách, ktoré ostali vecnými bremenami... Podľa tvojej logiky by to nebolo nič strašné, lebo nič nikomu neprikazuje čo a akoľko si môže oplotiť ?
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 06:07
Na tebe je zaujímavý pre mňa najmä tento bod:
3. zaujíma ma či dokáže svojou autoritou spraviť poriadok na meste s tými darmožráčmi - opakujem - darmožráčmi ktorí nás tu 4 roky okrádajú a nechávajú žiť v špine a v neúctivých podmienkach.
------
Pýtam sa ťa, aká je tvoja predstava, akoby mal Harvánek spraviť poriadok na meste s tými DARMOŽRÁČMI, ktorých verejne nazýva PRIATEĽMI???
Ak mi toto vysvetlíš, tak budem teba voliť :)
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 08:56
H. sa pravidelne stretaval s Adamem, dosadil za veduceho ms. uradu svojho zamestnanca Novaka, sponzoroval kampan viacerym poslancom. Sucasny stav mesta je aj zasluha jeho ludi.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 09:14
A Janasovi tlačí letáky... atď.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 09:58
boli zvesela rozbehnuté podvody na meste ktoré sa tam robili ako Megawaste a podobné na ktoré teraz doplácame. Jeden Novák nič nespraví a Adame nebol a nie je prirodzená autorita.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 10:14
inteligent pochopí že iná cesta nie je len ho donúťit aby šiel kandidovať alebo tu budeme o 4 roky nadávať znova a ešte viac
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 12:35
dufam, ze tu nemame vela takych inteligentov ako si ty
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 20:41
presne tak -máš pravdu.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 12:31
Počuj Janka,ty si buď taká hlúpa alebo naivná.Prúser v meste začal hlavne keď dedo Adame začal chodiť na rozumy do Jelšového a prišiel ba úrad Novák.Vtedy nastali najväčšie kauzy,predaje,obrovské pokuty,elektronické súťaže,spackané eurofondy.To bol predsa Harvánkou cieľ,vytvoriť nestabilitu a bordel a potom víťazne sa postaviť na piedestál a hlásiť ako by som to dal do poriadku.Je to hôavne vina len a len Harvánka,cielene pre svoj vlastný prospech.Takže Janka,troška otvor oči,nie len nohy:-)
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 13:31
To je v poriadku, ide o to aby to napravil - a ako sám píšeš tak to aj dokáže.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 14:09
úprimne vám poviem, ešte doteraz mám husiu kožu po pozretí spomínanej relácie. Uvedomila som si, že som červ. Obyčajný červ. Poctivo som drela celý život a nevidím dôvod aby mi pán Harvánek robil prednášky čo mám a čo nemám robiť. Osobne poznám ľudí, ktorý mali s vami tú česť alebo u vás pracovali a ani jeden, opakujem ani jeden nepovedal ani kúsok dobrého slova na vás. A určite to nebolo závisťou. Proste vaše metódy zaobchádzania s ľuďmi, veď človek je pre vás iba kusom ako dobytok. Považujem za nehoráznosť, že takýto človek riadi toto mesto a je mu daný takýto priestor v médiach. Helena
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 14:40
Ako bývalá pracovníčka superfirmy Raven /chvalabohu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!/ to môžem iba potvrdiť. V tomto prípade by som navrhovala:
1. aby p.Harvánek kandidoval na pozíciu primátora PB a tieto voľby vyhral
2 aby potom zamestnal všetkých tých ódy ospevujúcich účastníkov tejto diskusie - dopriala by som Vám túto osobnú skúsenosť. Stavte sa o čokoľvek, že potom by Vaše úžasné príspevky vyzerali ináč. To mi verte. Viete prečo? Pretože by ste prišli na to, že tento dotyčný pán vás má za hovno /s prepáčením/. A to v tomto poradí: ja, ja, ja,..........ja - ty hovno, ty hovno, ty hovno.......
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 14:57
nenariekajte, vlastne dakujeme Ratlikovi- Galovicovi ze nam dal odpoved preco je mesto v takej pi...ci ako je. Pretoze ho riadi zeriavnik Havran a jeho nastrceni pajaci. Tesim sa ako bude obhajovat preco sa predali mestske lesy. Ani slovo nepadlo preco ohradil 17 km lesa kde bolo porusenych 300 zakonov aj ustava, ako to ze Petrik Hrabovska a ostatni mu nato dali razitko, ako to ze koncom roka bez povolenia vyrubal 8ha lesa na hlinach a z mesta sa neozvala jedina namietka........... ludia spamatajte sa.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 14:42
Ako bývalá pracovníčka superfirmy Raven /chvalabohu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!/ to môžem iba potvrdiť. V tomto prípade by som navrhovala:
1. aby p.Harvánek kandidoval na pozíciu primátora PB a tieto voľby vyhral
2 aby potom zamestnal všetkých tých ódy ospevujúcich účastníkov tejto diskusie - dopriala by som Vám túto osobnú skúsenosť. Stavte sa o čokoľvek, že potom by Vaše úžasné príspevky vyzerali ináč. To mi verte. Viete prečo? Pretože by ste prišli na to, že tento dotyčný pán vás má za hovno /s prepáčením/. A to v tomto poradí: ja, ja, ja,..........ja - ty hovno, ty hovno, ty hovno.......
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 16:43
ktorá Helena - Smatanová ? :)
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 13:53
Veľmi sa mi páčilo ako rozprával a veľa vecí som pochopil, ale čo ďalej ?!?!?
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 16:56
Pusti si to znovu, reprízujú. Možno na piaty - šiesty krát pochopíš všetko.
Anonym píše:
Úterý 05.10.2010 22:15
Pruser nastal ked sa viceprimátorom stal 2x skrachovaný kandidát na primátora
Pruser nastal ked nové vedenie mesta nerešpektovalo zmluvy a miesto toho aby požadovalo 100% plnenie,kde mohlo dotyčné firmy postupne vyšachovávať im primitívne zrušilo zmluvy....to je na urovni imbecilov ,pretože toto mesto likviduju sudne spory...ale aspom že je plne uspokojená Megachlasce a Tv podvažie...však....
Mysím že tieto rozumy im Harvánek sotva dával...lebo kasu si na meste mastili hlavne Hastandi.... je vidieť že to bačuju ako ked boli komunisti a toto mesto aj tak doriadili...nespametá sa z toho aspom 8 rokov...a navyše ide čeliť dalším žalobám zo strany Chudovského s.r.o.
Nech sa stane starostom ktokolvek,kasa bude v ťažkom mínuse....dufam že nový starosta dá aspom trestné oznámenie na bývalé vednie za poškodenie mesta pri nezvldánutom vypovedaní zmluv aby si dosadili svoje firmy....ale myslím že takéto niečo sa tu nikdy nestane :-)))
Anonym píše:
Středa 20.10.2010 12:25
Otázky pre p. Harvánka?
Kde sú jeho spisy z kriminálky z r. 1989?
Koľko materialu z firmy dodal do TN za diplom?
Čo jeho charita z materialu Pozemných stavieb?
To je Váš idol p. Harvánek. Ostatné o ňom a jeho spoločníkoch až po odpovediach na otázky. Už sa teším.
Anonym píše:
Středa 20.10.2010 13:41
Perfektne to vysvetlil. Tiež sa mi páčilo ako zhodnotil, že ako môže niekto kandidovať za primátora keď sa bojí ísť do TV Považie aby sme toho kandidáta spoznali.
Anonym píše:
Středa 20.10.2010 13:43
Zaujímavé, koľko pozitívneho sa doteraz naňho zamlčovalo a koľko vymyslenej špiny vyťahovalo. Vďaka bohu že vystúpil - aspoň vieme ako sa postaviť k voľbám...
Anonym píše:
Středa 20.10.2010 13:45
to je drahé sponzorstvo sedem milionov na futbal, aby pár detí nechodilo po uliciach...to by som si radšej kúpil každý rok nové pekné auto...
Anonym píše:
Středa 20.10.2010 14:15
7 mil. na futbal? a aku "malu domov" krasne opucovanu mu prihraju futbalisti naspat ?
Anonym píše:
Středa 20.10.2010 16:03
Ono to bude tak, že do televízie kandidátov nepustia, samozrejme so zdôvodnení že sa boja. Ratlík nie je typ na dištančnú debatu.
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 20:52
Ináč, dr. Stainer ma sklamal, že sa nechal stiahnúť na kandidátku bielych koňov fy. Asociácia zamestnávateľských subjektov.
Bol by vyhral aj ako nezávislý. Takto u mňa skončil.
A ináč, doktormi je to presýtené. Chýba už len patológ. Nekandiduje nejaký???
Anonym píše:
Úterý 05.10.2010 18:02
nekandiduje, ale má tam exmanželku. :-)
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 22:01
Celá relácia s železným mocipánom sa dá zhrnúť nasledovne:
1.Som najväčší a najmocnejší
2.Kto sa mi postaví toho zničím
3.Môžem si robiť čo chcem
4.Z mestského úradu som spravil divíziu Ravenu
5.Všetci mi budete lízať riť, inak ámen tma
6.Máte ďalšie otázky? nie, dovidenia
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 11:54
A ešte: viem ako chutia peniaze, tie už mám, ale ešte chcem vedieť ako chutí moc za bránami Ravenu - teda v meste PB. A potom ďalej v nasledovnej postupnosti: riaditeľ Ravenu - primátor PB - náčelník vesmíru - mimozemšťania traste sa. Ozaj akú televíziu má najbližšia galaxia?
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 00:26
Suhlasim´,presne vystihnute,takymto ludom vobec nejde o dobro obcanov ale iba o bohapuste este vacsie naplnenie si mechu s peniazmi.Jeho spravanie je arogantne a presne sa sprava ako poloboh-neomylny sudruh z minulych casov.
Anonym píše:
Sobota 02.10.2010 22:03
Niektoré veci sú nezastaviteľné. Patrí medzi ne internet. A s ním aj žiaľ, chvalabohu anonymita. Niekedy je jeho "demokratická" tvár slobody prejavu trochu pokrčená, ale ani prechádzka dierami zákonov a "odrbávaním" obyvateľstva mocnými a zabezpečenými - to tiež nie je úplne rovné. A tak si myslím, že je to 1:1 .
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 08:55
Omyl, nie je to 1:1. Keď ťa mocný odrbe, nemáš čo žrať a skončíš v kartóne pod mostom, zatiaľ čo keď ty naňho niečo nie príliš pekné napíšeš na net, on sa o tom väčšinou ani len nedozvie.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 11:58
A vieš prečo? Tento mocipán Ravenu rozmýšľa v iných súvislostiach ako Ty. Pretože pre neho si iba červ, ktorého svojou drahou koženou topánkou rozpučí a ešte sa čuduje, že sa čuduješ.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 13:29
Ako vidno všetkým unikol jeden dôležitý moment,prečo práve teraz vystúpil v televízii
pán Ravenu a Považskej Bystrice.
Od roku 1997 prebiehal proces s mafiánom ČERNÁKOM-tiež skupina ľudí zaňho podpísala petíciu aký je to dobrodinec ako finančne pomáha svojmu rodnému kraju.
Dohovie čo hovoria teraz?
Pán Ravenu a Považskej Bystrice nabral odvahu až tento týžden keď Černák dostal doživotie.
Náhoda????
Čo sa týka chorej hlavy vášho dobrodinca, nech si spomenie na návštevu ľudového liečitela
a na jeho odkaz: aby si dal doporiadku svoju hlavu a až potom prišiel za ním.
Čiže pán Harvánek najprv o sebe sám vypustí informáciu že má problém
 a potom ponúka 33 000eur,kto to oňom šíri tieto informácie.Tiež zaujmavý spôsob kampane.
Ľudia ak ho nepoznáte,nedávajte záruky za pána Harvanka,aby sa Vám potom nestalo za 5-10 rokov že to budete ľutovať, tak ako Tí čo davali záruky za mafiána Černáka.
Musím sa priznať že nežijem na Slovensku.Len vďaka tomu ešte žijem.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 13:47
Ale dobre som sa pobavil... :-)))
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 17:06
Petícia za Černáka
V „jeho“ rodnom Telgárte miestny gréckokatolícky farár spustil – počas Černákovho väznenia – z kazateľnice a neskoršie v miestnej krčme boj za oslobodenie Mikiho. Dokonca sa osobne zaviazal, „že cirkev dohliadne na jeho polepšenie“.
Petícia za oslobodenie Černáka sa podpisovala v miestnej krčme. Na priložených hárkoch figuruje asi 240 podpisov, prakticky ju podpísal každý, kto chodí do krčmy.
„Černák je náš človek, podpísal som, prečo by som nepodpísal,“ bije sa do pŕs starší muž.
Proti verejnému sľubu telgártskeho farára sa však ohradil prešovský biskup, ktorý nesúhlasil s prísľubom, že cirkev osobne dohliadne na nápravu zablúdenej ovečky, a iniciatívneho božieho služobníka preložil do dedinky na východe Slovenska.
Podľa dedinčanov mal ich bývalý duchovný s Černákom menší obchodík. Pánovi farárovi sa vraj ušlo z Černákových garáží jedno auto. Farárovi však auto neskoršie zhabala polícia, pretože išlo o kradnuté vozidlo.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 13:31
No ja neviem, ked citam tieto oslavne choraly, tak bud zamestnanci musia povinne prispievat (ti by asi vedeli rozpravat ako sa tam maju dobre, ale to by sa vacsina nemohla bat vobec nieco povedat), alebo toto nase Mogonovo - zakliate mesto na Vahu moze kandidovat na guinnessov rekord o dychovy orchester s vajvacsim poctom trubiek...ludia, vsak vy by ste boli schopni zvolit za primatora aj Huga Chaveza, staci kej by v teľke pekne povypravial... :D Stacilo mi pocut, aky je byvaly primator jeho kamarat a ze nic nekale v minulom obdobi nezaregistroval, vsetko fungovalo....o ano... to bolo fakt dobre... :D
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 17:01
TV Považie - redakcia
 adresátom Jana Štefánková
    
Dobrý deň
 
Ďakujem za Váš názor a s Vašou požiadavkou sa budeme určite zaoberať, nakoľko záujem o reláciu bol vysoký.
 
S pozdravom
 
Peter Galovič - riaditeľ TV Považie
- Zobraziť citovaný text -
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 17:07
A v pokračovaní telenovely nám Pán Jeleňov odporučí voliť skvelého menežéra Kirscha, ktorý vyvedie Považskú Bystricu z blata do... zeme zasľúbenej.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 17:11
TV Považie - redakcia
 adresátom Jana Štefánková
    
Dobrý deň
 
Ďakujem za Váš názor a s Vašou požiadavkou sa budeme určite zaoberať, nakoľko záujem o reláciu bol vysoký.
 
S pozdravom
 
Peter Galovič - riaditeľ TV Považie
- Zobraziť citovaný text -
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 17:29
- ŽIADA svojich priaznivcov, aby sa NEZNIŽOVALI k podobnej diskusii aká sa tu vedie.
Aby ste sa nenechali vtiahnuť na samé dno.
Neuznáva vulgarizmy, urážky a hlavne nadávanie si jeden druhému do pohlavných orgánov.

Chce vám len pripomenúť čo zdôrazňoval v TV Považie :

Stránka PB otvorene podnecuje medzi vami všetkými nenávisť aj napriek tomu, že pred tým ste možno boli medzi sebou priatelia. Presne sa tak naplnili jeho slová.
Takýto urážajúci človek, ktorý je spodina žije dole na spodine a vy sa nesmiete nechať znížiť a vtiahnuť na to ich dno, lebo tam sú oni doma, tam budú s vami bojovať týmito spomínanými opovrhujúcimi zbraňami a s nimi vás aj porazia, pretože SPODINA je ich PRIRODZENOSŤOU.

Ak chcete vyjadriť svoj názor v jeho prospech tak to prosím robte na ktorejkoľvek stránke ktorá je, alebo bude na inteligentnej a úctyhodnej úrovni.

ĎAKUJEME !!!
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 17:50
...áno, áno, ešteže tu máme pána Harvánka, ktorý šíri medzi ľudí len lásku a dobrotu...a samozrejme nikdy nikoho neurazil, vulgarizmus nepoužil...
smilan
smilan píše:
Neděle 03.10.2010 17:52

Téma – nahota! Odpovede na otázky

Prvá otázka: Proč nás Stvořitel chtěl nahé, když je to podle něj prý tak hrozně nemorální?

Viac sa dozviete na: http://kusvetlu.blog.cz/1009/tema-nahota-odpovede-na-otazky
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 17:57
to si nechaj pre Sopčáka!
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 17:58
:D
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 11:03
A kto to ten Sopčák vlastne je, čím sa pričinil... o nejaký rozmach mesta alebo neviem vlastne o čo?Jedneho spomínali nejakého bezvýznamneho policajta alebo bankára, o koho vlastne ide a o čo sa snaží teraz? Vôbec nie som v obraze, dajte info.
Anonym píše:
Úterý 05.10.2010 19:17
Chlapec sa začína vyfarbovať - spojil sa s Janasom a hneď prebral metódy Smeru - chodí a ponúka...
Anonym píše:
Úterý 05.10.2010 18:07
v jednom má Harvánek pravdu - táto stránka je priestorom AJ pre zákerných primitívov neschopných otvorene vyjadriť svoj názor. Chodím sem sporadicky, no niektorých "prispievateľov" mi je naozaj ľúto. Inak stránka je fajn, človek sa aspoň čosi dozvie, eď radnica nepustí von vôbec nič. Najväčší humor je, že má HOVORCU!!! :-DDDDDDDDD
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 17:56
Pán Harvánek - považujem Vás za inteligentného človeka, napriek tomu, že s niektorými Vašimi činmi nesúhlasím.
No musíte si uvedomiť, že nie táto stránka podnecuje čokoľvek. Toto je obyčajný mediálny priestor, možno rovnaký ako TV Považie.
Všetko zlé a nechutné podnecujú len a len ĽUDIA... A verte, že nie Smatana alebo jeho spolupracovníci, ktorí roky bojujú o to, aby sa o prehmatoch vedelo...
Teším sa, že ste do verejne vystúpili, aj keď až teraz. Ale lepšie neskoro, ako nikdy!

Prajem Vám silu vyrovnať sa s ľudskou hlúposťou a oceniť ľudskú odvahu a pravdu.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 18:06
Vôbec som nevedel, kto to tam sedí- Zaujal ma tým, že hovoril pravdu o meste a tak otvorene, že to tu ešte nebolo. Preto sa divím tejto reakcii od pravej ruky p.Radičovej. Veď aj toto tu malo byť o otvorenosti názorov. Tak prečo vadí priama reč? Povedal snáď nejakú lož? Veď tu si 5-6 ľudí nadáva dookola. Veci treba riešiť , nie sa urážať a prijať aj kritiku, naviac, keď je pravdivá.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 18:23
Dovolte sa pripojiť mi. Zapájam sa len do debaty, ktorá je na úrovni. Preto teraz by som si dovolila tvrdiť, že stačí jeden človek ktorý chce uškodiť inému a spustí sa tu lavína. Jeden komentár vyvolá druhý, podobný a ten tretí, ale pritom ten ktorý na niečo reagoval v poradí ako tretí už ani nevie že nadáva na pána Smatanu alebo pána Harvánka. Taktiež som videla tú reportáž a človek je zmätený. Tu sa dočítate že je na psychiatrii a celá diskusia o tom sa tu tiahne niekoľko dní a zrazu vidíte človeka v TV v plnej sile a dobrom výzore z čoho pochopíte, že tu niekto úmyselne verejnosť zavádzal. Tiež by ma zaujímalo, prečo to redakcia nevymazala keď už vedeli, že je pán Harvánek zdravý. Pripadá mi to nefér a zrejme politický boj.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 18:51
Dobrý výzor z neho nerobí ani zdravého ani chorého, vlastne si myslím, že je to jedno. Niekedy mám pocit, že každý sa tu bije do pŕs a strašne chce, aby si ten druhý myslel niečo iné ako si myslí. A v podstate je to aj tak jedno. Ak niekto inteligenciu má, tak selektuje drby a názory. Prečo chcete od každého, aby bol vysoko inteligetný? Denne sa stretávate s desiatkami ľudí, ktorí si o vás niečo myslia. Tu je rozdiel len to, že je to "nahlas". Ale neznamená to, že keby tu stránka nebola, že by si to nemysleli. A je tiež otázka, kto chce byť ako naivný. Niekto si možno myslí, že to tu píšu traja ľudia, ja si to nemyslím. Ale ak p.Harvánek veľmi chce, nech si urobí volebný test. A uvidí, koľko ľudí mu hlas vo voľbách dá koľko nedá.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 19:31
citát: "prečo to redakcia nevymazala keď už vedeli, že je pán Harvánek zdravý"

to ako mali premazať diskusie za posledný mesiac a vymazať všetky zmienky...? sa preberte, zadiskusie sú zodpovední samotní diskutujúci
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 18:21
a to je ktorá stránka, kde sa mu má vyjadrovať podpora? raven.sk?
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 10:22
PRESNE....to bude stránka "raven.sk", tej nič neunikne, nakoľko je neustále monitorovaná, veď tam všetci pracujú pod dozorom a strachom a to že sa on lieči, sa dá predsa sakom a vystupovaním zakryť a tie lieky pre bohatých si snáď vie zadovážiť, majú silný účinok, a tak mu veľmi dobre pomáhajú, aby sa minim.trošku vyspal, bez toho aby nerozmýšľal ako ho kde a kto okráda
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 10:53
- ŽIADA svojich priaznivcov, aby sa NEZNIŽOVALI k podobnej diskusii aká sa tu vedie.
Aby ste sa nenechali vtiahnuť na samé dno.
Neuznáva vulgarizmy, urážky a hlavne nadávanie si jeden druhému do pohlavných orgánov.

Chce vám len pripomenúť čo zdôrazňoval v TV Považie :

Stránka PB otvorene podnecuje medzi vami všetkými nenávisť aj napriek tomu, že pred tým ste možno boli medzi sebou priatelia. Presne sa tak naplnili jeho slová.
Takýto urážajúci človek, ktorý je spodina žije dole na spodine a vy sa nesmiete nechať znížiť a vtiahnuť na to ich dno, lebo tam sú oni doma, tam budú s vami bojovať týmito spomínanými opovrhujúcimi zbraňami a s nimi vás aj porazia, pretože SPODINA je ich PRIRODZENOSŤOU.

Ak chcete vyjadriť svoj názor v jeho prospech tak to prosím robte na ktorejkoľvek stránke ktorá je, alebo bude na inteligentnej a úctyhodnej úrovni.

ĎAKUJEME !!!
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 11:11
Taká stranka by bola cenzurovaná a taku nechcem a len na zaklade tejto stranky som sa dozvedel ako je to s Oborou takže spodina ako píšete objavila ako to bolo s oborou Radšej spodina ale spravodlivá ako slušene ale nezakone.
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 13:03
Iste, vaše veličenstvo...
Úplne nás to tu narušuje, uvádza do škodlivých pochybností... kajáme sa... odchádzame... ale kam? ...ach prosíme vás, dajte nám web, kde budeme môcť čítať Vami potvrdenú pravdu... kde budeme môcť slobodne diskutovať a chváliť vás volajúc: ra-ven! ra-ven! ra-ven!
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 18:59
Spomeňme si na časy pred 18-imi rokmi. Ako sa rozbiehala firma Raven, ktorý premiér a jeho ministerský poskok jej dávali prvé megazákazky, ako sa po pár rokoch zrazu musel pán Harvánek stať tabuizovanou témou ... ako sa mu stávali závisláci na výherných automatoch bielymi koňmi v kšeftoch porušujúcich zákony .... a prečo teraz vystúpil z vizuálnej anonymity. Jedno mu nemožno uprieť - všetko, čo robí, má dobre prešpekulované. Samozrejme, že nejaké verejné blaho mu je úplne ukradnuté. Ale všetci vieme niečo o rýchlosti mletia Božích mlynov. A tuším sa im začínajú roztáčať kolesá ....
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 19:29
Myslím si že je to začiatok Harvánkovho úpadku. Vyšiel na verejnosť, zapojil sa do politiky, a už nebude môcť prestať. A začnú sa premŕvať jeho kauzy, nielen obora, ale aj vydržanie lesov, atď.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 19:32
a ešte niečo - len tak ďalej, tu na otvorene ste doma :-)
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 20:27
Chcem sa informovať:tento príspevok nepísal náhodov strelec ktorí usmrtil Jara Imríška?

Autor(ka) Miro Chrien 02. 11. 2009 23:45
Vážení nehádajte sa prosím... Ja síce veľmi nerád komunikujem s anonymnými diskutujúcimi ale teraz musím zareagovať. Ing. Harvánek nech je s prepáčením akýkoľvek zasraný pracháč jedna vec je však veľká pravda - keby dosiahol v Amerike to čo na Slovensku, tak by sa stal veľkým vzorom pre vštkých mladých ľudí a managerov vo veľkých firmách pričom by napísal knihy o podnikaní tak isto ako Donald Trump a tie by sa stali bestselermi. Sú fakty že zamestnával takmer tisíc ľudí a tým malo finančný príjem takmer tisíc rodín. Samozrejme že aj on popri nich bohatol ale podla toho čo som počul od nejakých zamestnancov nikto sa nesťažoval a nikto sám od seba z firmy neodišiel...
  
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 20:36
Asi áno, a prečo sa pýtaš?
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 07:53
Prečo tak bohorovne tvrdíte, že z fy Raven sa nikto nesťažoval a nikto sám neodišiel. Vyšla na Vás služba a musíte takéto kydy písať. A čo my - čo sme odišli sami a dobrovoľne. Ani nás nepoznáte a píšete blbosti. A čo napr. asistentka p.Harvánka Ivana, aby si zachovala posledné zvyšky psychického zdravia? Mám vymenovať ďalšie? Lebo viem. A keď chcete vymenujem jedného po druhom. A mimochodm pozrite si každý ťýždeň www.profesia.sk koľko rokov sa s neustálou tvrdou pravidelnosťou objavuje ten istý inzerát na tie isté pracovné pozície. A či je p.Harvánek bohatý či nie je mi to jedno. Tak mu treba!
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 10:03
čudujem sa človeku s takým morálnym profilom, ktorý ovorene podporoval Lacka a jeho bývalú komunálnu politiku v meste a neskôr aj súčasného richtára cez svojich nasadených ľudí, dokáže vystúpiť vo verejnoprávnom médiu so svojimi názormi a ponúka riešenia do budúcna. Že mu nie je hanba. Nemal už dosť času to zmeniť ? Alebo potrebuje stále toto mesto cicať ako pijavica a tváriť sa pri tom ako ľudomil, čo robí všetko len pre ľudí s nášho mesta.
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 10:17
Ja sa skôr čudujem ľuďom, ktorý od neho očakávajú záchranu mesta. Nehovorím, že nemôže pomôcť. Veď má moc, a určite nechce bývať v meste kde krachuje nemocnica a po uliciach vietor rozfúkava špinu. To je jeho súkromný záujem.

Tento typ ľudí je veľmi úspešný v súkromnom biznise, ale Považská Bystrica nepotrebuje mocného PÁNA, ale poctivého SLUŽOBNÍKA verejného záujmu.
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 10:26
Ja som sluzobnik nikdy nebol a ani nebudem.Zadarmo odo mna pomoc necakajte, to vam odkazujem. Verejnu nemocnicu tu nepotrebujem, chcem svoju nemocnicu. Spina v meste mi nevadi, dokazem sa s nou vysporiadat, mam na to prostriedky, najlepsie spalit v spalovni, cim viac tym lepsie.
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 12:24
nevieš o čom hovoríš
nechýbalo veľa a bol by si tu hltal bordel zo spaľovne
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 10:25
http://www.blisty.cz/2010/9/9/art54416.html

Roste množství důkazů o tom, že superbohatí lidé bývají vyloženě zlí. Studie provedená vloni University of California v Berkeley zjistila, že bohatí jsou sprostější než ostatní. Další výzkum ukázal, že méně častěji přispívají na charitu než chudí lidé. Třetí studie Humboldtovy univerzity v Berlíně dospěla k závěru, že bohatí jsou vzteklejší - v tom smyslu, že TOUŽÍ DRUHÉ TRESTAT.

Není na tom nic šokujícího. Nemůžete zbohatnout, aniž byste dělali potíže a byli nároční. Potřebujete ostré lokty a BEZOHLEDNOST, abyste se dostali nahoru.

V minulosti však byla většina bohatství postavena na spolupráci s obyčejnými lidmi. Majitelé továren si byli vědomi závislosti svého bohatství na kupní síle dělníků, a ovlivňovalo to jejich smýšlení. Automobilka Henryho Forda v roce 1913 zdvojnásobila plat svých dělníků na 5 dolarů a zkrátila jim pracovní dobu. Rodina výrobců čokolády Cadbury v Británii v 19. století postavila v Bournville nedaleko Birminghamu dělnické městečko.

Rozvoj finančních služeb a šíření kultury bonusů to změnily. Většina nové elity superbohatých vůbec nepřijde do kontaktu s obyčejnými lidmi. Myslí si, že jejich bohatství vzniklo jen v důsledku jejich vlastní GENIALITY, a odřízli se od NORMÁLNÍHO ŽIVOTA. Finanční průmysl tak plodí aroganci, sobectví a snobství.

(Koho mi to pripomína?)
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 13:22
Krásne to ten pán Harvánek povedal, čo sa týka tohto fóra a jemu podobných... ;) Nedá sa mu ani slovko vytknúť!
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 13:56
Mal aj drzosť a šťastie ale "gule", priateľov či záujem o iných ľudí či prírodu? Tomuto webu spravil výbornú reklamu a Galovič okrem toho že na všetkom profituje teraz premýšľa ako vyťažiť,keď už má aj on spraviť Smatanovi reklamu.Galovič,nebuď sráč,sprav rozhovor so Smatanom.Trapnejší ako si bol s Harvánkom / nepýtal si sa ho na oboru,ako "kupoval" pozemky pod pôvodný raven.../už nebudeš.Máš nejaké "gule " či nie?
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 14:01
No tak rýchlo odtiaľto utekaj, kým do teba nevstúpi nenávisť a nenastane rozkol medzi tebou a tvojimi kumpánmi!
Anonym píše:
Úterý 05.10.2010 16:23
Och, aký hlúpy príspevok! Kumpáni??? Kde, akí? :D Načo by boli normálnemu človeku "kumpáni"? Tu je to vážne všetko šialené! Majte sa krásne, zožerte sa tu ako kobylky! A potom urobte nálet na tých, ktorým tak strašne-prestrašne závidíte... Alebo si skúste zarobiť ;)

« říjen 2017 »
říjen
PoÚtStČtSoNe
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359