Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / Juraj Smatana / ODKAZ PRE STAROSTU dnes spustený aj pre Považskú Bystricu

ODKAZ PRE STAROSTU dnes spustený aj pre Považskú Bystricu

Autor: Juraj Smatana Poslední změna: Úterý 27.05.2014 21:00
[2014-04-22] TLAČOVÁ SPRÁVA. Moderná komunikácia so samosprávou dostupná pre občanov už aj v Považskej Bystrici. Samosprávy sa snažia reflektovať trendy v používaní nových informačných a komunikačných technológií aj v komunikácii so svojimi obyvateľmi. Čoraz viac sa preto zaujímajú o portál Odkazprestarostu.sk. Ten umožňuje obyvateľom nahlásiť problémy, ktoré ich v meste trápia, jednoducho a rýchlo. Od 22. apríla ho môžu využívať už aj obyvatelia Považskej Bystrice.

Portál Odkazprestarostu.sk bol po prvýkrát spustený v Bratislave vo februári 2010, odkedy sa postupne stal dobre fungujúcou súčasťou komunikácie samosprávy s obyvateľmi v ďalších mestách a obciach, zlepšil ich činnosť a do dnešného dňa prispel k vyriešeniu viac než 3100 problémov, ktoré trápili ich obyvateľov. Obľúbenosť portálu rastie najmä vďaka jeho užívateľskej jednoduchosti. Obyvatelia môžu podnety posielať buď priamo cez webovú stránku www.odkazprestarostu.sk alebo prostredníctvom mobilných aplikácií, ktoré sú v súčasnosti dostupné pre všetky operačné systémy – iOS, Android aj Windows. „S mobilnou aplikáciou nosíte samosprávu vo vrecku. Stačí nafotiť čo vás trápi na ulici a hneď to odoslať. Samospráva tak získava rýchlu informáciu o akútnych problémoch, ktoré treba riešiť.“ hovorí Ctibor Košťál z Inštitútu SGI, ktorý portál Odkazprestarostu.sk prevádzkuje. Dnes je portál k dispozícii pre viac ako 1,1 milióna obyvateľov a samosprávy ho môžu využívať zadarmo.

Užívatelia najčastejšie nahlasujú problémy týkajúce sa kvality ciest a chodníkov, dopravného značenia,  a neporiadku či znečistenia životného prostredia. Okrem riešenia aktuálnych problémov, portál zvyšuje transparentnosť, keď každý môže sledovať komunikáciu medzi samosprávou a občanmi, ale aj medzi samosprávami a ďalšími subjektmi, ktorí do riešenia problémov vstupujú. Rovnako pomáha občanom zorientovať sa v kompetenciách samosprávy „Obyvatelia neraz nemajú vedomosť o tom, kto je kompetentný ich problém riešiť, kedy ešte môže zasiahnuť samospráva a kedy už túto možnosť nemá. Zverejnením komunikácie medzi úradníkom a obyvateľom sa o konkrétnom probléme a jeho možných riešeniach dozvedia ďalšie stovky obyvateľov. Prehľadne a bez námahy tak môžu nájsť odpovede na svoje otázky,“ hodnotí Ctibor Košťál.

 

Pre viac informácií kontaktujte prosím:

Ctibor Košťál,  Inštitút SGI, e-mail: kostal@governance.sk

Odkazprestarostu.sk je realizovaný Inštitútom pre dobre spravovanú spoločnosť, občianskym združením, ktoré sa venuje politikám pracovného trhu, inkluzívneho vzdelávania, integrácie migrantov a informačnej politike. Viac informácií o projekte nájdete na www.odkazprestarostu.sk a o občianskom združení na www.governance.sk.

Anonym píše:
Středa 23.04.2014 09:41
Karoľko,pošlem ti mms tvojej "malej" vilky na Hliníkoch, máš okolo nej skládky odpadu
Anonym píše:
Středa 23.04.2014 18:59
Ak je pravdivý hore pridaný komentár -pýtam sa.
Ako môže taký človek, ktorý nedokáže vo svojom okolí a na asi svojom pozemku mať neporiadok, pritom by mal ísť z titulu svojej funkcie a platu príkladom ostatným!
Tiež aké sú jeho schopnosti, keď nedokáže urobiť poriadok s maličkými vecami - čo chce riadiť?
Tu je odpoveď jasná!
Každí kto nemá problém so zrakom to denno-denne vidí, ako P.B. pod jeho vedením v dnešnej dobe vyzerá!
A kto to nevie zhodnotiť, nech sa ide pozrieť do Púchova!
Nie je to až tak ďaleko a tam každý uvidí ako má mesto v dnešnej dobe zhruba vyzerať!
pozorovateľ
pozorovateľ píše:
Středa 23.04.2014 20:31
Pekne sa to začína zbierať, už sú tam tri podnety - asi si cez víkend urobím vychádzku s foťákom:

http://www.odkazprestarostu.sk/[…]/vsetky-podnety
milada
milada píše:
Pátek 25.04.2014 16:25
mne sa paci ako funguje nas primator,mesto sa pomaly rozbieha a hlavne niesme zadlzeny ako Kosice ci Puchov.
skeptik
skeptik píše:
Pátek 25.04.2014 17:01
Naozaj?? Dlh mesta stále rastie a splátky sa nesplácajú:
http://povazska-bystrica.otvorene.sk/[…]/dlh-mesta-stale-rastie
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pátek 25.04.2014 17:09
Košice sú známy tunel ex-prezidenta Schustera, ale odkiaľ máte údaj o zadlžení Púchova?
Skúsme použiť kalkulačku finančného zdravia inštitútu INEKO:
Púchov získava index 4,3 z maxima 6
"dobré finančné zdravie"

Považská Bystrica: index 3,3 z max. 6
"dostatočné finančné zdravie"

Považská je teda o stupeň pod Púchovom, či sa nám to páči alebo nie.
http://obce.ineko.sk/kalkulacka/index.php?ID=1929
Anonym píše:
Pátek 25.04.2014 17:53
No keď sa Ti to milada tak páči, uvedom si, že pokiaľ sa dostane Pov. Bystrica na úroveň Púchova, tak jej dlhý budú min. 3 x také veľké, a okrem toho Púchovčania si už dnes užívajú svoje pekné a vybudované mesto!
Bystričania akurát môžu o takom meste a jeho vybavenosti akurát tak snívať!
Zároveň je potrebné si uvedomiť, že ten Púchov neostane stagnovať, ale bude kvalitatívne v rozvoji pokračovať - takže Pov. Bystrica ho nedobehne NIKDY.
Je to obdoba ako keď by sme porovnávali životnú úroveň Nemecka a Slovenska a mudrovali, nad tým kedy Nemcov dobehneme.
Proste NIKDY, jedine, že by sa otočili a šli nám oproti! V tomto príklade za Nemecko považujem Púchov a Bystricu za SK.
Tvoj príklad je z polohy tých, že človek čo má hypotéku na 25 rokov ale býva v krásnej vile s bazénom je oproti Tebe blbec, lebo Ty nemáš žiadne pôžičky a žiješ si spokojne v ošarpanej garsónke!
Karol
Karol píše:
Čtvrtek 23.10.2014 06:35
Súhlasím s tvojim názorom. Uvedené porovnanie Slovenska a Nemecka je výstižne, nie len pre mesto ktoré uvádzaš, ale i pre ďalšie mesta.
Karol
Karol píše:
Čtvrtek 23.10.2014 06:35
Súhlasím s tvojim názorom. Uvedené porovnanie Slovenska a Nemecka je výstižne, nie len pre mesto ktoré uvádzaš, ale i pre ďalšie mesta.
Karol
Karol píše:
Čtvrtek 23.10.2014 06:36
Súhlasím s tvojim názorom. Uvedené porovnanie Slovenska a Nemecka je výstižne, nie len pre mesto ktoré uvádzaš, ale i pre ďalšie mesta.
Anonym píše:
Sobota 26.04.2014 11:39
A nie je v konečnom dôsledku jedno,či je, alebo nieje Púchov " krajším " mestom ako PB ?
Veď keď sa tu niekomu nepáčí - tak ahoj, nech ide kde chce !
Ale ja tu chcem zostať bývať, narodil som sa tu, chodil som tu do škôl, mám tu kamarátov, jednoducho som tu doma, ale tiež ma štve ako to mesto vyzerá !!!
Ale aj keď budem akokoľvek aktívny, nestretnem sa tu so solidaritou, že urobme pre naše mesto niečo dobré ...
Máme tu volených zástupcov samosprávy, v prvom rade by sa mali ONI postarať o rozvoj mesta !!!
Anonym píše:
Sobota 26.04.2014 12:04
Teba štve, ako mesto vyzerá? Asi nečítaš brožúrky, ktoré za naše peniaze vydáva Janas.
Veríš oficiálnym Považskobystrickým novinkám, alebo len akýmsi vlastným očiam?
Anonym píše:
Pondělí 28.04.2014 21:11
Dobre si to napísal - máme volených .... ONI by sa mali postarať!
No a práve 85 % príspevkov je o to, ŽE to NEROBIA !!
A preto je P.B. v takom stave v akom je!
Anonym píše:
Sobota 26.04.2014 23:27
treba oslovit p.poslanca Smatanu,nech co si vybavi ,ked je vo V.U.C.,ved na to tam isiel...aj on ma funkciu,nech sa ukaze..ale to kritizovanie ma uz nezaujima,skutky treba..
aa
aa píše:
Neděle 27.04.2014 09:09
pan Smatana a vam podobni, ako mozete takto velebit PUCHOV? jeho dlh bol vlani na hranici takmer 60 percent, ineko neuvadza vo svojich tabulkach uver za divadlo, z ktoreho zatial splaca len istinu,,, to je dokaz vasej nevedomosti a obmedzenosti. nic neriesite, len tliachate, vam podobni a vy ste katastrofou pre samospravu. jedine co dokazete je vykrikovat kolko janas zarobi a co sa o nom pise... uroven populistickeho obmedzeneho cloveka, chodte uz kamsi, leziete ludom na nervy
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 27.04.2014 10:10
Viete, internetová diskusia má jednu veľkú výhodu: hneď sa dá overiť, čo kto naozaj povedal - stačí sa znovu pozrieť na začiatok debaty. Púchov som nevelebil, len som upozornil, že Púchov nie je dobré uvádzať ako zlý príklad, pretože podľa organizácie INEKO je finančné zdravie Púchova o stupeň lepšie, ako finančné zdravie Považskej Bystrice.
To si môžete overiť tu - zadajte si najprv Považskú, potom Púchov.
http://obce.ineko.sk/kalkulacka/index.php?ID=1929
Púchov má "dobré finančné zdravie", ale Považská len "dostatočné finančné zdravie".
Totiž, samotná výška dlhu nie je jediný parameter: súčasne treba sledovať schopnosť mesta tento dlh splácať.
Problém Považskej Bystrice nie je absolútna výška dlhu, ale to, že splátky boli odložené do budúceho volebného obdobia.
Odporúčam znovu si prečítať tento článok:
http://povazska-bystrica.otvorene.sk/[…]/dlh-mesta-stale-rastie
Anonym píše:
Úterý 29.04.2014 20:11
Myslím, že byť zaostalí nie je chyba, ale pri svojej zaostalosti robi zo seba " mudrca" a dávať rady iným je maximálne trapné!
Nemáte šajnu o dlhovej služba Púchova a Bystrice!
Aby ste to pri svojej naivite trošku pochopili - dám Vám príklad!
Je rozdiel mať 100 000 Eur dlhu, ale mať vilu s bazénom, ako mať dlh 30 000 Eur a vlastniť starú garsónku!
Tak je to aj s tým dlhom Púchova a P.B.
V tomto prípade ta vila s tým bazénom je Púchov, P.B. je tá stará garsónka!
Pán Smatana a aj Karas idú na nervy akurát analopchačom Janasa, u normálnych ľudí sú velice vážení, lebo nie sú predajné prostitútky ako zbytok mestského zastupiteľstva!

Anonym píše:
Úterý 29.04.2014 20:05
Nemýľme si pojmy s dojmami!
VÚC je o inom ako samospráva - teda mesto P.B. je o inom!
Teda pán Smatana môže niečo na VÚC vybaviť , ale pre pozdvihnutie celého kraja . nie konkrétne P.B.
keby to tak bol, za TN je v kraji najviac poslancov, tak by si všetko odhlasovali pre TN a zbytok kraja by lízal labu!
aa
aa píše:
Neděle 27.04.2014 09:30
nech sa paci, pan vsevediaci Smatana, takato je realita Puchova, takze nezavadzajte obyvatelov PB... a takto je to s vasimi recickami vzdy, zistujem, ze nic, co hovorite nie je pravda,,, treba si to len overovat

http://www.puinfo.sk/index.[…]uchov-ma-piaty-najvyssi-dlh
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 27.04.2014 10:39
Váš problém je v tom, že neodlišujete nevhodné zadlženie od absolútnej výšky dlhu. Môžete mať vysokú absolútnu výšku dlhu, ale pokiaľ bez problémov zvládate splátky, ste v pohode. Môžete mať o polovicu menší dlh, ale pokiaľ odtláčate splátky do budúcnosti tak, že na úrokoch zaplatíte viac, než je požičaná čiastka, tak to je problém. A to je situácia Považskej Bystrice.

Púchov má piaty najvyšší dlh, ale spláca ho, preto je v rebríčku finančného zdravia slovenských miest na 75 mieste (mimochodom tiež nie veľmi dobrý výsledok):
http://www.obce.ineko.sk/re[…]fzskore|desc&show=51-75
Považská je na 103 mieste:
http://www.obce.ineko.sk/re[…]skore|desc&show=101-125

Mimochodom, väčšina miest Trenčianskeho kraja je medzi prvými 25 mestami v rebríčku - (Prievidza - 18., Nové Mesto nad Váhom 19., Ilava - 24., Stará Turá - 25.), o ich hospodárení môže PB len snívať.
 
Naopak, horšie ako PB je na tom Trenčín (113), Handlová (132), Myjava (138).

Také sú fakty.
Anonym píše:
Středa 30.04.2014 14:51
Najhoršie na všetkých štatistikách je to, že si každý vyberie číslo, ktoré mu je sympatické a ním oblbuje okolie.
Najhoršie na tom je, že jednoduchý človek týmto číslam nerozumie, nerozumie ekonimickým súvislostiam, čuduje sa, že dvaja rozprávajú naraz o tej istej téme a majú rozdielne čísla. Jednoduchý človek, a je jedno, či býva v Púchove, Bystrici, či Hornom Podlaží. V takých chvíľach nechápe, kde je pravda a utvrdzuje sa v tom, že ako volič je v záujme pozornosti vrchnosti len raz za štyri roky a pritom ako daňový poplatník, netuší, kde sa míňajú jeho peniaze.
Zato napríklad v Bystrici vidí okolo športovej haly neupravený chodník smerom do TESCA, neupravované ale spoplatňované parkoviská napr pri ŠČOKINE, neraz, 30.apríla nepokosenú trávu po kolená z nej lietajúcu púpavu na sídlisku SNP a kopec ďalších viditeľných a neriešených vecí.
Áno, páni diskutéri. Vy uvádzate príčinu a ja poukazujem na dôsledok. No a prostého človeka skôr zaujíma riešenie dôsledkov ako diskusie o príčinách.
Anonym píše:
Úterý 29.04.2014 20:19
Dnes na Markíze bola reportáž, o znížení platu primátora Hlohovca o cca 1580 E - kôli stagnácií mesta Hlohovec!
Keby sme mali takýchto poslancov, ako sú v Hlohovci, ktorým ide o rozvoj mesta, nie o svoj osobný prospech ako v P.B, tak Janas by bol bez platu úplne a ešte by musel prispievať na elektriku a papier čo spotrebuje v kancelárií!
Za to ako mesto pod jeho vedením denno-denne upadá oproti okolitým mestám, a dokonca už aj dedinám!!
Páčila sa mi reakcia toho primátora Hlohovca, keď mu povedali, že má ešte jeden príjem ako poslanec z VÚC.
Vyjadril sa tak, že to je 400 E, takže to nie sú žiadné peniaze!
Určite pol Hlohovca je rado, keď ich má na výplatu - no pre jeho blahorodie je to NIČ!
Je to obyčajný chrapúň!
Keby vedel, koľko platov a v akej výške má Janas, asi by ho trafilo!
sajan
sajan píše:
Středa 30.04.2014 20:53
a dá sa vyriešiť dôsledok bez určenia príčiny? Možno tak náhodou.
Anonym píše:
Čtvrtek 01.05.2014 20:26
Ja som presvedčený,že zníženie platov až na 10Percent by si zaslužili od Gašparoviča,cez Fica až po regionálnych poslancov všetci,ale čo vieme pre to urobit?VIETE MI ODPOVEDAT?No skuste.Dakujem.
Anonym píše:
Čtvrtek 01.05.2014 22:30
p.Smatana ,ved mi povedzte co ste urobil pre bystricu vy? kritizovanie,urazanie,a janas je taky a onaky,,k veci co vy ste urobil,co si pamatam ,tak kvoli vam sa zdrziavala vystavba dialnice,...
žeby
žeby píše:
Sobota 03.05.2014 07:42
Ja som veru nezachytil, že by Smatana na zastupiteľstve niekoho urážal. Kritizovanie to áno, pretože kritizovať znamená upozorňovať že niečo nie je v poriadku. A v našom meste plno vecí nie je v poriadku. Pomenovať problém je prvý krok k náprave. Aby sa mohli urobiť aj ďalšie kroky, treba, aby tam nebol Smatana sám.
Anonym píše:
Sobota 03.05.2014 21:21
Smatana na to že je poslancom urobil pre mesto dosť, na rozdiel od platených funkcionárov MÚ, ktorí ťahajú mesto je jamy!
Anonym píše:
Pondělí 05.05.2014 21:06
Posledné zastupiteľstvo:
Janas vypol Smatanu po cca 7 minútach, lebo vraj veľa rozprával!
Po jeho vypnutí sa sám ujal slova a trepal nepretržite 41 minút!
Čo si o tom myslieť - je to na prešetrenie jeho duševného stavu!
Podotýkam, že tých 41 minút nehovoril k ďalším bodom programu, ale k veciam čo údajne vybudoval!
Uvádzať pri hodnotení nejakého obdobia, že sa vymenila vodovodná batéria, kúpil kôš na smeti a podobne mega investície - to sa teda dá počúvať aj dva dni!
Anonym píše:
Středa 07.05.2014 00:00
smatana urobil pre mesto dost! a ja sa pytam ,co konkretné??
Anonym píše:
Středa 07.05.2014 07:47
asi nepozeras zastupitelstvo a na tento web chodis len pisat a nie citat... on tu bandu stale drzi v strehu, vytahuje ich prusery, takze sa musia aspon trochu brzdit. dava aj dobre navrhy, ale tie mu vacsina neodhlasuje. ma jednu chybu: nie je tam dost takych poslancov.
Anonym píše:
Pátek 16.05.2014 21:26
No a čo?
Ananasa iba každý kritizuje!
Keď má na to, nech sa pochvali!
Možno mu aj manželka vyčíta, že kôli jeho 7 - či 8 zamestnaniam doma už nevládze, tak čo má chudák robiť, keď ho iní neocenia?
Anonym píše:
Pondělí 19.05.2014 15:35
Janas,čo povieš na petíciu členov Smeru na tvoje odvolanie z pozície predsedu okresnej rady?Vraj tam je takmer polovica podpisov.
overovač
overovač píše:
Úterý 27.05.2014 12:08
Petícia proti Janasovi je potvrdená vec. Nie je to výmysel. Bez troch ľudí polovica členov SMER PB podpísala.
Anonym píše:
Úterý 27.05.2014 17:54
A aj sú známi aj organizátori...Haviar, Smatana a ešte zopár neukojených partajníkov. Teším sa tomuto rozvratu v zatuchlom cárskom režime...
Anonym píše:
Pondělí 19.05.2014 20:36
Smerácka banda je nespokojná, že sa im hlavný vlk otáča chrbtom? Už len teraz neviem, či je to pre zvyšných 99% obyvateľstva tohto mesta dobrá alebo zlá správa :-)
Anonym píše:
Pondělí 19.05.2014 21:41
ine klamstva sa tu siria,nikoho nikto neodvolava,toto je stranka ,kde sa klame a iba ohovara..koho je to stranka a komu to vyhovuje ze sa tu zavadza ????p.pSmatana som z vas prekvapena,ako sa ludia podcenuju!!!!
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 20.05.2014 19:13
Vážená pani, prevádzkujem tento portál, to znamená dohliadam nad publikovanými článkami, ale za to, čo napíšete do diskusie, ste zodpovedná len Vy sama. Ak ste zistili, že sem nejaký diskutér napísal nepravdivú informáciu, tak na to upozornite. A ak chcete, aby Vám ľudia verili viac, než nejakému neznámemu diskutérovi, tak sa podpíšte svojím skutočným menom, tak ako to robím ja.
Nie je v silách hŕstky redaktorov tohto portála, aby overovali pravdivosť diskusných príspevkov, ktoré sem píšu čitatelia. Mimochodom, nerobí to ani zo žiadnych renomovaných internetových denníkov - SME, Pravda, Aktualne.sk. Vymazávajú sa len diskusné príspevky, ktoré porušia kódex diskutéra.
Anonym píše:
Úterý 20.05.2014 00:08
Ake klamstvá?Veď potkan Janas prizval petičiarov na okresnú radu Smeru. Smatana nič nevyvráti, ten má veľmi dobré info,že je to tak. K niektorým, ktorých podpis figuruje na petícii má veľmi blízko.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 20.05.2014 19:16
Musím vás sklamať. O nejakej petícii v považskobystrickom SMERe som sa dozvedel práve teraz, z čítania diskusných príspevkov. "Veľmi blízko" mám k členom SMER-SD len vtedy, keď pri nich sedím na zastupiteľstve.
Anonym píše:
Úterý 20.05.2014 21:57
Inak...máte veľmi mätúce meno pán Smatana. Ľudia často započujú, že Smatana niečo robí, alebo urobil, alebo niekto bol...a každý si priradí ku Smatanu toho konkrétneho, ktorý mu vyhovuje. Smatana - Jožo - aktívny smerák, Palo - aktívny KDHák. Ja osobne by som nechcel, aby si ma mýlili ani s jedným znich :-) A to je isto Smatanovcom v tomto kúte Slovenska isto ešte viac...
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 21.05.2014 19:22
Áno, ešte môžete priradiť Martina Smatanu, záhradníka, okrem iného autora Treťohorného parku pod AGIPkou. S tým jediným som však príbuzný. Takže čo sa týka informácií zo zasadnutí SMER-SD - Jozef Smatana, prednosta okresného úradu.
OO
OO píše:
Čtvrtek 22.05.2014 10:45
Na meste pracuje ešte Peter Smatana
Anonym píše:
Středa 21.05.2014 07:03
Ale Juro,predsa s Marcelom,tak neklam.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 21.05.2014 19:24
Milý anonynym, keď napíšem, že o nejakej petícii som sa dozvedel až z diskusie na tomto webe, tak som sa o nej dozvedel z diskusie na tomto webe. Namiesto vytvárania spojení a sprisahaní radšej dajte informáciu - alebo mlčte.
ludovit
ludovit píše:
Pátek 11.07.2014 13:23
PB nespolupracuje s touto stránkou, informovali ma, že spolupracujú s
http://citymonitor.sk a tiež majú app pre android/iphone.
Eva
Eva píše:
Pátek 01.08.2014 19:10
Nechajte,prosim,na pokoji ludi,ktori svoj nesuhlas vyjadruju nahlas.Nikto nekritizuje,len upozoznuje na nedostatky,a to je velky rozdiel.Kto z Vas bol na urade oznamit nejaky nekaly umysel,ci nedostatky,asi nikto.Puchov je krasny,Bystrica vydlazdena,spokojni,ze. 6
Eva
Eva píše:
Pátek 01.08.2014 19:11
Nechajte,prosim,na pokoji ludi,ktori svoj nesuhlas vyjadruju nahlas.Nikto nekritizuje,len upozoznuje na nedostatky,a to je velky rozdiel.Kto z Vas bol na urade oznamit nejaky nekaly umysel,ci nedostatky,asi nikto.Puchov je krasny,Bystrica vydlazdena,spokojni,ze.
Eva
Eva píše:
Pátek 01.08.2014 19:11
Nechajte,prosim,na pokoji ludi,ktori svoj nesuhlas vyjadruju nahlas.Nikto nekritizuje,len upozoznuje na nedostatky,a to je velky rozdiel.Kto z Vas bol na urade oznamit nejaky nekaly umysel,ci nedostatky,asi nikto.Puchov je krasny,Bystrica vydlazdena,spokojni,ze.

« červenec 2017 »
červenec
PoÚtStČtSoNe
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359