Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / Juraj Smatana / Neoficiálne a neúplné výsledky volieb v Považskej Bystrici (ale lepšie ešte niekoľko hodín inde nenájdete)

Neoficiálne a neúplné výsledky volieb v Považskej Bystrici (ale lepšie ešte niekoľko hodín inde nenájdete)

Autor: Juraj Smatana Poslední změna: Neděle 28.11.2010 14:27
2010-11-28 2:15 HOD opravené a doplnené 14:30
Janas okolo 6500
Kirsch okolo 1000
Jurčík cca 600
ďalej Harant?

Poslanci: obvod 1 Strojárenská: Beranová, Drevenáková, Kubovič
obvod 2 Stred: Gregušová, Martaus
obvod 3 Lány: Karas, Kardoš, Smatana, Sárincová
obvod 4 Rozkvet: Keruľ, Matušík, Pekár, Kavecká, Varhaníková, Péli
obvod 5 Jurčík Steiner Sopčák Karásek Belásová Máťoš
obvod 6 Letko (náhradník Zvak)
obvod 7 Panák Kunovský a ďalšie dve mená - Tibor Fusko, Jozef Sovík

BEZ ZÁRUKY

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 28.11.2010 02:14
všetkým 460 Lanštiarom ktorí ma poctili svojím hlasom

budem pokračovať v tom, kvôli čomu ma volili
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 04:02
len aby.ste jediny v koho mam este dovveru
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 04:39
Ja verím aj Katke Beranovej

Len teraz neviem, či u nás vyhrala pravica alebo ľavica
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 04:51
tebe Juraj že si sa podujal zastupovať naše záujmy občanov Lánskej v tomto ako vidím podla vysledkov stratenom meste. ž.v.
Anonym píše:
Pondělí 06.12.2010 22:12
Nevem za čo Smatanovi ďakujete. Len vás využil, aby sa dostal do MsZ, kde si chce robiť kamaň a zviditeľňovať sa, aby pomohol svojmu šéfovi Budajovi aj sebe dostať sa v budúcnosti cez ich malú POLITICKÚ straničku "Zmena z dola" do NR SR.Obidvom ako ich poznám ide o válovy. Spomente si za pár rokov na moje slová. Žiadny aktivista pán Smatana nie je - už nie.Zaradil sa medzi ostatných politických darmožráčov.
Anonym píše:
Úterý 07.12.2010 09:44
To je len tvoja vízia ešte sa to nesatlo a nemusí sa stat takže počkáme až potom budeme hodnotit.
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 13:06
som strasne zvedava,, co sa bude diat,
Anonym píše:
Úterý 30.11.2010 17:22
Nič,celkom nič.
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 15:55
1. Janas – 6540,
2. Kirsch – 1065,
3. Jurčík – 767,
4. Harant – 646,
5. Adame – 516,
6. Chalupka – 494,
7. Ševčík - 331,
8. Firit – 326,
9. Papšo – 270,
10. Chudovský – 250,
11. Ďurkech – 243,
12. Haviar – 200,
13. Kubík – 113,
14. Magdech – 107,
15. Gajdošík – 101
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 21:29
Ked som v mojich pár komentároch písal že vyhrá janas bol som skoro blb,,,priznám sa nečakal som až taký rozdiel ,ale je vidieť že SaS upiekla narýchlo kandidáta na primátora a podla počtu poslancov je vidieť ako hlboko SaSkári padli....Njede o to koho by človek preferoval ale o to aká je realita a bohužial ked je niekto v politickej strane tak stráca reálny usudok....volby ukázali že je to tak...Inak taký rozdiel medz Janasom a Kirschom som nečakal...
Anonym píše:
Čtvrtek 09.12.2010 09:18
Dnes som čítal miestny plátok tzv. PB novinky a čo čítam rozhovory s novými poslancami. Mne sa "páčilo" pán Smatana ta Vaša bohorovná skromnosť, jeden plagátik a ništ, hahaha. Letákov v schránkach bolo dosť po celej Lánskej , bol som na nášteve u rodiny na Lánskej v čase predvolebnom a plné schránky letákov a medzi nimi aj Vaše v schránkach ,takže až taká skromnosť nebola a po ďalšie, celé 4 roky si robíte permanentnú kampaň svojim internetovým portálom takže kampaň ako hrom a vaše predvolebné noviny vydané v čase moratória, ked ludia skloňovali stále Vaše meno a vraveli si ale im to ten Smatana dal na frak, to nebola kampaň ???, takže vašu masku skromnosti zahodte a povedzte že na kampaň ste dali kopec peňazí, ved fungovanie internetu a vytlačenie tzv. novín stálo dosť, to nemôžete odškriepiť, neberem vám zásluhy, ale až takú skromnosť nehrajte a ani sa nehrajte na chudáka čo chodí za Radičovou do Blavy na hrdzavom bicykli. Som zvedavý čo spravíte pre toto postihnuté mesto, lebo čo spravíte pre lánsku, to sa budete zodpovedať svojim voličom a chvala bohu že nie som vo vašom rajóne, ale čo bude pre mesto - vaše rozhodnutia, tak to sa týka aj mňa.
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 05:39
Ale v obvode 5 títo ľudia? Myslím že sa odsťahujem do iného mesta.
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 06:35
Pán Boh ochranuj Orlovcov-ha-ha-ha.
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 06:38
to budu riadne zmeny v Považskej-nastupuje Smatana,zmena o pár dní......len neviem,aku čarovnu paličku bude používat.
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 08:16
Obvod č. 5 - bez p. Máťoša
Obvod č.7 - Tibor Fusko, Jozef Sovík, Ján Panák, Ján Kunovský

http://www.povazska-bystric[…]le_action__0__id_info=21810
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 12:37
PB je banda dementov, tupcov a hlupákov.

A prosím redakciu, aby to tu nechali, lebo teraz neklamem, ale píšem pravdu. A ani nikoho neurážam, lebo väčšina občanov PB sa nedajú uraziť, ked aj po týchto voľbách vyhrali gaunery, klamári, zlodeji a ľudia čo majú záujem o občanov iba v deň volieb a inak na nich kašlú

PB ostane zabadákovom, zachviľu nás aj domaniža predbehne! Na chrbát púchovu už nevidíme
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 13:25
Oficiálne zloženie zastupiteľstva:
13 poslancov koalícia SMER,KDH,SDKÚ, 2 poslaci SNS, 9 nezávislých a 1 DÚS Zmena z dola.Ešte musíme počkať, kto z tých nezvislých bude za koho kopať.Či boli ozaj nezávislí, alebo tzv. skrytí nezávislí. Zatiaľ to vyzerá tak, že víťaz nemá väčšinu v MsZ.
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 13:35
Janas to bude mať ťažké, lebo svojich smeráckych poslancov má len 7 -8. Počas štyroch rokov sa to ešte môže všelijako vyvinúť -odpadnú koaliční, preskupia sa poslanci a podobne.Naviac k doterajšej opozícii pribudne ešte Smatana. Karol bude vládnuť v neistote a pod riadnym stresom.
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 13:43
Akože všetcia 9+2+1=12 automaticky proti víťazovi? Prečo? A 13 je menej ako 12, keď vraj nemajú väčšinu.
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 15:58
ale pokrok to už je - 9 nezávislých!!! smeráci sa do štyroch rokov pochovajú aj s ich červeným náčelníkom...
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 16:37
ty vieš prd o živote, predpokladám že máš firmu a okrádaš kde sa dá...na nich aj tak nemáš....
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 14:49
tak sa prestahuj do puchova ty mogon.
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 15:02
PB nie je banda dementov,tupcov a hlupakov ale dementi,tupci a hlupaci zadlzili PB na dvacat rokov,takze chvala bohu ze ich uz nikto nevolil.a drzim palce novemu p.primatorovy.

P.S.a ako som tu cital ,tak ked sa vam nepaci chodte byvat do Domanize alebo PU,ked je tak daleko......
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 20:25
V PRVEJ VETE SI OPíSAL NA ĆOM SA VEĹKOU MIEROU PODIEĹAL A POTOM MU,AKO NOVÉMU PRIMÁTOROVI DRŹÍŚ PALCE?
Páni rozvoj P.B. sa odkladá.
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 16:31
KED TY BUDES V MZ AKO PSLANEC TAK TAM SAM TIEZ NIC NEUROBIS ALE AKO PRIMATOR MAS VECSIE MOZNOSTI NA ZMENU,CI?

A ked tak ospevujes PU tak sa tam prestahuj a budes spokojny:-))

Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 13:46
...no mogoni, zasa ste mestu pomohli...aj ked treba priznat, ze normalny clovek po precitani kandidatky ostal radsej doma...zucastnit sa automaticky znamenalo volit zlo, alebo vacsie zlo...smutne, ako to vyzera v tejto pakarni...
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 13:47
Obvod č. 7 ešte p. Fusko a p. Sovík
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 14:31
Smatana - zbohom Bystrica.
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 16:18
Juraj, drž sa! Stojíme za Tebou a si naša nádej, že tam budú mať naozajstnú kontrolu! Vytvor poslanecký klub s nezávislými a bojuj!
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 14:33
Smatana - zbohom Bystrica.
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 15:02
... jediny Smatana si stoji za svojimi nazormi , na rozdiel od vacsiny zastupitelstva !!!
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 20:34
Mňa udivuje zloženie mestského zastupiteľtva, to je unikát, napr. na Rozkvete obhájili pozície všetci kandidujúci poslanci alebo trebárs Lány, jeden poslanec je doktor, druhý riaditeľ SZUŠ - dievčat - trasoritiek, tretia . p. Sárincová logopedička, ktorá sa celý čas nezaujímala o politiku a nikdy sa do, ničoho nestarala, ani nebola na VMČ Lány a nevie čo na Lánskej treba, asi bude svojich kolegov poslancov správne učiť vyslovovať a ten štvrtý - škoda slov, učitelík dejepisu a ekologický aktivista a odborník na všetko, počínajúc dialnicou, bicyklami v lese , kalamitou v Tatrách, meniaci každé volby politickú stranu... atď, ale čo sme si zvolili to máme, ako napr, p. Gregušová, Belásová, Jurčík, Matušík,Keruľ...
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 23:53
Vážený pisateľ, som prekvapená Vašim jednoznačným hodnotením mojej osoby. Tak len na doplnenie informácií: o politické dianie v našej republike som sa zaujímala aktívne 2O rokov z pozície funkcie predsedu profesijnej sekcie klinických logopédov na Slovensku, bola som pri zakladaní Slovenskej asociácie logopédov,15 rokov so viedla klinických logopédov v SK IZP na Slovensku,založila som ÚNIU klin. logopédov.SAL bola založená v P.Bystrici v r. 1992.Naše mesto je známe všetkým klinickým logopédom na Slovensku už 20 rokov. Bez aktívneho sledovania politických zmien a vývoja, by som nebola dosiahla legislatívnu stabilitu a rozvoj odboru KL na Slovensku.V regionálnej politike som sa menej angažovala , lebo som sa starala o logopédov a svoju matku.Žijem v P.B. od narodenia, mesto aj ľudí poznám.Dostala som dôveru od občanov, ktorú si veľmi vážim a mám príležitosť sa aktívne zapojiť do zmien v P.B.A máte pravdu, treba aj poslancov naučiť správne komunikovať.Kvalitná komunikácia je potrebná pre každého z nás. Je to jedna z prvých zmien , ktorú môžeme pre zlepšenie atmosféry nášho mesta urobiť. Vďaka Vám za výzvu. Budem v budúcnosti vďačná za bezanonymnú komunikáciu.Mgr.Sárincová Terézia
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 04:18
pani Sárincová,
pri všetkej úcte k vám a vašej profesií, s logopedickými experimentami ste mohli začať na vašom kolegovi pediatrovi, ktorí sa chcel o mesto starať ako o deti na detskom oddelerní a priviedol mesto na pokraj krachu.
Adame, Karas,Jarásek, Kavecka, Gregušová sú smutným príkladom pôsobenia doktorov v politike.
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 09:56
Zabudli ste doplnit Steinera
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 08:02
Nechcel som Vás uraziť, ale pravdu povediac nič som o Vás nevedel a ste doteraz pre mňa veľká neznáma aj ako osoba takm i v komunálnej politike.
Anonymom radšej ostanem, lebo vyjadrovať sa v PB pod svojim menom sa moc neoplatí, lebo by sa strhla lavína na moju osobu a všeliaké individuá by si popísali o mne všeliaké nezmysli , mojej rodine a známym by to zbytočne uškodilo. Budem Vás ,myslím tým všetkých poslancov na meste sledovať a po každom roku a na konci obdobia možno to bude objektívne-subjektívne hodnotiť a dávať známku ako školákom, a bol by som rád keby ste nemali tie najhoršie známky, lebo čím horšia známka pre Vás tým horšie aj pre mesto, ktoré aké je, ale zatiaľ ho mám stále rád.Dúfam že sa za naše mesto a našich poslancov na čele s primátorom nebudem hanbiť po 4 rokoch vášho vládnutia.
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 08:32
Môj osobný názor a realita ho viacmenej potvrdzuje je, že dobrý lekár nemôže byť zároveň aj dobrým politikom alebo manažérom. Svoje tvrdenie opieram o skutočnosť, že dobrý lekár sa musí neustále vzdelávať vo svojom odbore, t.j. medicíne a nemá čas sledovať nejaké ekonomické, sociálne alebo riadiace súvislosti. Z toho dôvodu má dosť zúžený pohľad na fungovanie spoločnosti ako takej a nerozumie veciam, ktorým rozumie napr. tretiak na Obchodnej akadémii a potom pletie si napr. úver s úrokom... A mesto potrebuje predovšetkým zdatných a charakterných ekonómov a politikov a nie ľudí, ktorí si potrebujú za každú cenu predviesť svoje ego.
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 13:22
Vážená pani Mgr. Sárincová, my Vám nebereme úspechy na poli pracovnom, ale s komunálnou politikou to má pramálo spoločné, to že ste dostali dôveru to Vám neberieme, ale nevieme si Vás predstaviť ako budete rozhodovať o tomto meste, ako odborníčku vo vašom odbore vás hodnotíme na 1, ale nehnevajte sa na nás s komunálnou politikou máte minimálne, ba až nulové skúsenosti.
Anonym píše:
Úterý 30.11.2010 14:34
ja tiež si myslím že ve v mestskom parlamente viac populistov , neodborníkov ako nikdy predtým, ved napr. Kubovič stb.,Kerul. Matusik, Jurčík, Belásová, Dr.Gregušová to sú len táraji čo nič konštruktívne nevymysleli a len kecali, dalej sú tam poslanci typu kde ma dáte tam budem...ako čiastočne Dr.Karas, Dr. Kavecká, Péli potom vyššie štádium - kulisy -- Kardoš,Pekár,Dr.Karásek,
a niektorí čo už skončili tak tých nehodnotím alebo nie je dôvod hodnotiť a teraz noví poslanci:
Drevenáková, Beranová, Martauz, Smatana,Sárincová, Varhaníková, Dr. Steiner, Sopčák,Letko, Fusko, Sovík,Panák, Kúnovský, Niektorých sa mi ťažko hodnotí lebo neviem čo od nich čakať ale napr. od p. Sarincovej očakávam že im tam spraví logopedické okienko cez prestávku, zelený ekológ Smotana alias Smatana, lebo za svoje predvolebné listy zlízal smotanu, dostal sa na mesto a bude tam kua mútiť zelenú farbu a ekologické drevené kliny do hlavy kua, Panák bude žonglovať s loptou a Fusko bude ponúkať hranolčeky a Kúnovský si bude vodiť so sebou hasičou z Milochova. Na môj vkus veľa Dr. ak sa namýlim tak 5 kusov , takže 20% je MUDr.a ktomu ešte Jurčík robí v nemocnici ako aj p. Sárincová takže počet pacientov sa mení na 7. Bude to tam kabaret. Bufalo Bill
Anonym píše:
Úterý 30.11.2010 20:12
Toto je fakt ye...té mesto s prepitými maríkovskými hlavami. Z 19 kandidujúcich zlodejov a tlčhubov, čo zadĺžilo mesto, popredalo ms. pozemky po 2 eurá, tam znovu 12 uvidíme.
Otras!
Anonym píše:
Pondělí 06.12.2010 22:21
Ja som rád, že znova prešla Beláska, či sa to niekomu páči alebo nie.SNS nie je moja parketa, ale ona podľa mňa keby kandidovala ako nezávislá, mala by ešte viac hlasov ako teraz.Ona neni odkázaná na značku SNS na rozdiel od Karoľka, ktorý vyhral len preto, že má za sebou značku Smer.
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 08:34
To ktorý dement tu píše také hovadiny... jediny Smatana si stoji za svojimi nazormi , na rozdiel od vacsiny zastupitelstva !!! Odkiaľ Ty vieš, aké ma kto názory?
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 18:51
Smatana je a bude všetko, len nie nezávislý. je to pravá ruka Radičovej v BL. Niečo čakáte? Dokonca nezávislosť a pravdu? Veď áno, svoju.
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 20:10
A co staronovi nezavisli Pani Kerul,Jurcik,Matusik to su uz len Hviezdi
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 20:33
Ja sa smejem hlavne tomu,že dvaja,čo sa podieľali na krádeži Povbytu a behali na jeseň po Rozkvete,že sa nekúri,sú znova zvolení.A to jeden ani nevie,kto mu v centre mesta na jeho pozemku postavil obchody a druhý vystupuje ako riaditeľ pijavice mesta.Vy na tom Rozkvete musíte mať hlavy vyfúkané.
Anonym píše:
Neděle 28.11.2010 22:53
Keby len vyfukane hlavy ale tu byvaju viaceri hluchi a slepi volici,okrem jedneho sikovneho pana masera....
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 01:16
Kazdy na otvorene liafal na Ferka Matusika ,ale pravda mili spoluobcania je taka ,ze asi v nom cosi je,pisaval som ze to je clovek ktory sa nikdy chrbatom neotocil a uz to tu mate,aj obcania to viacerí potvrdili cez 800 hlasmi apreto len zavid ,lebo ty sa nanho nechytas...,alebo vypisuj,aj tak ti je to hov.o platne,vyslednica nepusti...dobra reklama, zla reklama vraj cierna stavba,poviem ti jedno-boli ma z toho k...t.to mal hlasov,na primatora v prvej trojke.......
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 04:03
Kto umí, umí a u Ferka 5 litrov nafty za hlas to istí.
Mogoni, preberte sa! Načo nejaké volebné programy!
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 08:39
Ale im to ten JANAS nandal. Tak taký výprask, ako dostali ostatní kandidáti na primátora nikto nečakal. Pán Janas, držím palce. Nemáte väčšonu v parlamente, lebo poslancov je teraz už 25 a nie 23, ako to bolo v minulom vol.období.
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 08:44
Ale im to ten JANAS nandal. Tak taký výprask, ako dostali ostatní kandidáti na primátora nikto nečakal.
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 08:54
Ani jeden poslanec za SaS , na to čo všetko pred volbami pripravovali akcie tad.., Totalny neuspech SaS
Ponaučenie: mali sme Janasovi prebrat koaličných partnerov dohodnut sa a v meste by sme vladli, ale niekto nas z vlady ovládal a kazal s kým a ako sa máme dohodnut; škoda SaS
Ak sa podarí Jansovi skonsolidovat za 4roky mesto ,SaS v PB sa rozpadne.
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 10:36
Neviete koľko hlasov mal pán Hladky, poslanec národnej rady, kandidát na poslanca do mestského zastupiteľstva v Po važskej Bystrici ?
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 10:45
177 bieda Hladký nemá podporu v PB a po týchto volbách si to uvedomuje ak uvažuje pragmaticky ostane na stálo v BA. Stane sa Blavakom. Bystričanom tuto prehru nezabudne.
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 22:21
možno ani jemu bystričania nezbudli hokejový klub.....
Anonym píše:
Úterý 07.12.2010 00:11
blbeček...o akom hokejovom klube tu stale splietaš..chod sa liečit :)) debille
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 14:23
Ako sa ukazalo, mladi nepodporili kandidatov SAS, ale Smeru.
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 19:20
To ma mrzí, že tak málo. Dúfam, že aj po tomto fiasku bude robiť pre Bystričanov, veď je tak blízko vlády a peniazov tak potrebných pre nás. Katka
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 22:23
štát je v lajne a bude dávať PB...:-))) haha...pýta každé mesto....
Anonym píše:
Středa 08.12.2010 07:34
Je možna podoba s parlamentom NR kde politicka strane bude určovat koho môžeš ako poslanec NR volit za GP.
To iste sa stalo aj v PB politická strana SaS v NR, určila SaS v PB s kým možu ist do koalície a volb v PB SaS na celej čiare prehrala pre tvrdohlavost a nadradenost jednen strany.
Anonym píše:
Středa 08.12.2010 07:53
Zaujímalo by ma vyjadrenie SaS v PB ku komunálnym volbám kde oni vydia chybu že nemaju ani jedneho člena SaS v parlamente PB?
Anonym píše:
Středa 08.12.2010 08:31
Som sa musel smiať, keď som videl Hladkeho, ako mudruje na Markíze druhý deň po fiasku vo voľbách v PB ako expert na voľby :)
Anonym píše:
Středa 08.12.2010 11:05
SaS v NR SR a SaS v PB nie sú nejaké imaginárne, či anonymné strany - tak ako hocaká iná strana na politickej scéne, sú za nimi konkrétni ľudia, ibaže v prípade SaS sú ľudia blízky vedeniu strany priamo z PB, kým v prípade ostatných strán je určitá priepasť medzi vedením strán v Bratislave a ich lokálnymi pobočkami (viď absencia priamej podpory Roberta Fica Karolovi Janasovi, či dokonca snaha Ivana Štefanca, aby SDKU v PB išla do komunálnych volieb spolu s SaS) o čom svedčí okrem iného aj fakt, že v parlamentných voľbách sú zástupcovia SMER-u, KDH, či SDKÚ z PB pravidelne umiestňovaní na nezvolitelných miestach kandidátky a nepomáhajú im ani preferenčné hlasy...
Natíska sa teda paralela, že strany z opačných pólov politického spektra spojila v PB práve táto skutočnosť - konkrétny ľudia z PB (Karol Janas, Marian Sopčák, Marcel Péli, ...) majú bližšie k sebe navzájom ako k svojim materským straníckym centrálam (čo konkrétne je za touto blízkosťou ponechávam na zvážení čitateľa).
Otázka teda nestojí tak, či SaS sama sebe "nariadila" s kým do komunálnych volieb v PB "musí" ísť, naopak dlhodobo sa snažila presvedčiť pravicové strany (KDH a SDKÚ) v PB aby vytvorili spoločnú alternatívu voči SMER-u, ktorý cez osobu primátora a väčšinu poslancov v MsZ vládol v PB 4 uplynulé roky a mal teda najväčší podiel na stave, v akom sa mesto nachádza, nech sa to predvolebnou "sebaočistou" (hádzaním členov cez palubu) snažil akokoľvek zvrátiť.
Svoju úlohu v tomto prípade zohral aj určitý považskobystrický dogmatizmus, ktorý pomerne nešťastne kopíruje "módne" vlny politiky, čo sa z historického hľadiska prejavuje okrem iného tým, že cez vojnu bolo v PB najviac gardistov, za socializmu komunistov, po revolúcii HZDS-ákov a teraz SMER-ákov.
Takže páni Sopčák a Péli v duchu hesla: bližšia (považskobystrická) košeľa ako (bratislavský) kabát stavili na istotu, odmietli spoluprácu s SaS a spojili sa so SMER-om, čím sa defacto stali spoluvíťazmi volieb v PB. Či to však nebude pyrhovo víťaztvo ukáže čas.
Ak sa pozrieme na volebné čísla čisto štatisticky, zistíme že v PB vyhrala apatia voličov a znechutenie občanov nad vecami verejnými a z toho sa odvíjajúca nízka volebná účasť (hlavne mladších generácií).
6540 hlasov pre Karola Janasa je menej ako 7351 hlasov pre Adameho v r. 2006.
Snaha SaS o rovný chrbát a jasné poukázanie na to, kto stojí za súčasným stavom PB sa však ukázala ako jalová a neprezieravá - nepodarilo sa im dostatočne zmobilizovať občanov k širšej účasti vo voľbách, napriek snahe o netradičnú kampaň plnú nápadov. Jednoducho PB nie je a ešte dlho nebude "amerikou" a tu sa voľby nevyhrávajú myšou v ruke študenta, ale hrebíčkom v ruke dôchodcu...
Paradoxne by teda SaS v PB vo voľbách pomohlo staré známe: ak nemôžeš nepriateľa poraziť, spoj sa s ním.
Lebo akokoľvek sa to niekomu nepáči, s ohľadom na komunálne pomery v PB by bolo pre mesto a jeho občanov prijateľnejšie, ak by vznikla na prvý pohľad nezmyselná koalícia všetkých strán, čím by sa možno ľahšie podarilo vytesniť z kandidátky "osvedčené" tváre, spojené s mnohými kauzami a aférami v PB.
A možno by to ešte viac zvýšilo podporu nezávislých kandidátov, čo by tiež nemuselo byť na zahodenie (-:
Anonym píše:
Pondělí 06.12.2010 22:26
...Ale im to ten Janas nandal... Veď keby sa v Mogoňove postavila za kandidáta aj metla za SMER aa mala za sebou hlavu Fica, tak ja tá vyhrá. To nie je osobná výhra Janasa. Vyhral tu &smer ako vždy
Anonym píše:
Čtvrtek 19.03.2015 19:23
spravne že tam p.Matusik je..
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 11:19
Nepoznáš Smatanu ani štruktúru na Úrade vlády (je členom skupiny poradcov - špeciálne pre oblasť životného prostredia, šéfom poradcov je p.Balázs, ten by snáď mohol byť pravou rukou, Smatana ťažko)... Neexistuje nezávislejší človek, ako p.Smatana. Buď si istý, že všetko zo zastupiteľstiev bude stále na webe a on sa bude neustále pýtať! Je to dobrá správa, že občan, ktorý sa zaujímal a zaujíma, sa presúva z lavíc pre verejnosť do poslaneckých lavíc.
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 16:36
Neexistuje nezávislejší človek, ako p.Smatana - Ha ha Ha ha Ha Ha HAHAHAHa ha ha Ha HA ha.
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 18:30
chcel si sa podpísať? chýba ti tam: viar viar viar viar...
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 18:06
Vôbec nič nemusí byť na webe, 99% Bystričanov to nečíta, vôbec sa nemusí na nič pýtať. Je poslanec. Musí sa prestať pýtať, rýpať do všetkého ale musí začať niečo aj robiť, konať a o tom hovoriť. A to bude ťažšie. Ak sa ovšem nepasuje hneď do opozície proti všetkému.
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 18:57
To že 99 % Bystričanov web nečíta - to s Vami plne súhlasím. No už dlhšiu dobu mám dojem,že z tých 99 % Bystričanov nevie asi vôbec čítať, nieto ešte používať vlastný mozog !!
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 09:37
Úprimne ďakujem všetkým 406 voličom čo za mňa hlasovali v komunálných voľbách.

Martin Kerepecký.
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 09:57
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 18:52
Volby dopadli podla ocakavania .Mame pravdepodobne najmladsieho primatora co je pozitiivne k pohladu na mlade rodiny .Prevazne vsetci kandidati vo svojom programe zapracovali vystavbu centra a to je fajn pretoze z pohladu urbanizmu je asi najvatsim trnom v oku nasich obyvatelov v porovnani s mestom Puchov prave absencia centra.Uprimne v Nasom meste nieje uz co pokazit a po zvazeni vsetkych kandidatov na post primatora je p.Janas relativne ta spravna volba.Zelam mu vela optimizmu v zastupitelstve nakolko skladba poslancov je v skutku "uzasna"

ps:neda mi hlavne kerul to je perla samorodka
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 18:59
Hlavne za Váhom. Voliči ako ste volili?? Akto to teraz doma ing. Papšo s jeho Mariškou vydrží?? To nemáte vôbec súcitu??
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 19:22
Pomsta od voličov je sladká, nech je doma pán Papšo, v politike mu to trocha šlo za Lackoviča, ale to už je dávno.
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 20:34
Za 4-roky ti odpoviem
Anonym píše:
Pondělí 29.11.2010 20:32
Amen
Anonym píše:
Úterý 30.11.2010 08:51
Tak už je to tu - niekto ešte ani poriadne nesedí na primátorskej stoličke a už sa nás snaží presvedčiť, že zneškodňovanie TKO a zber TKO spolu nijako nesúvisia a navyše robí verejné obstarávanie nie na základe ročne vyprodukovaného množstva odpadu, ale vyslovene účelovo na konkrétnu sumu (60 000,- Eur) aby sa zmestil do limitu na podprahovú zákazku...
A tá splatnosť faktúr - 14 dní, hlavne že sa pán Kubovič oháňal na poslednom zastupiteľstve tým, že "lepšia" je 60-dňová (asi pred voľbami pre mesto 60-dňová, po voľbách pre kamaráta l4-dňová).
Nuž ale zvykajme si - je po voľbách, takže zase bude občan 4 roky držať hubu a platiť účty!
http://www.povazska-bystric[…]_level=1&stop_menu=2213
Anonym píše:
Úterý 30.11.2010 09:02
Veru ani poriadne nesedí ked tm je na zakazke podpísaný: MUDr. Miroslav Adame - primátor mesta
Anonym píše:
Úterý 30.11.2010 09:34
A kde je akože ten Adameho podpis? Nasaďte si okuláre a pozrite si poriadne, že "profil obstarávateľa", kde je nie podpísaný, ale uvedený ako štatutár Adame, bol naposledy aktualizovaný 03.03.2010.
Toto obstarávanie bolo aktualizované 29.11.2010 a keď si stiahnete ten pdf dokument (výzva)- http://www.povazska-bystric[…]wnload_file_f.php?id=113693 tak uvidíte že tam žiaden Adameho podpis nefiguruje.
A to nehovorím o tom, že výsledky obstarávania bude schvaľovať nové zastupiteľstvo a podpisovať nový primátor - Janas.
Anonym píše:
Úterý 30.11.2010 09:52
Takže Adame to objednal a Jans to ma podísat zatial iba vime že Adame to objednal
Anonym píše:
Úterý 30.11.2010 10:56
Je úplne jedno, kto vypísal obstarávanie a kto ho bude podpisovať. Problémom je to, že sa to zase ide robiť rovnako ako sa to robilo počas posledných 4 (16) rokov - splatnosť faktúr 14 dní, hoci iné samosprávy majú 30-60 dní, celkový predmet obstarávania sa rozdelí na jednotlivé činnosti (zber TKO zvášť, uloženie zvlášť) a ešte navyše sa neobstaráva na sumu za množstvo odpadu vyprodukovaného za rok v meste - tak ako bude figurovať položka v kapitole bežné výdavky v rozpočte mesta, ale účelovo na sumu 60 000,- eur tak, aby sa neprekročila suma pri ktorej by to už nebola podprahová zákazka.
Inými slovami - nám dôchodcom je jedno kto a akým sofistikovaným (prešibaným) spôsobom nás chce okradnúť o peniaze z rozpočtu mesta, hlavne aby zostalo v rozpočte na hrebíčky, keď nám pôjde pán primátor s poslancami gratulolovať k jubileu.
A že nie sú peniaze na detské ihriská a športoviská - no a čo, jednoducho deti a mládež majú smolu, že na rozdiel od nás dôchodcov nemôžu voliť - tak im treba!
Anonym píše:
Úterý 30.11.2010 11:05
Ešte sa stale nič také nepodpísalo.
A môže sa to zmenit ale nemusí.
Anonym píše:
Úterý 30.11.2010 20:19
to čo sú za choré kalkulácie. To akože čo má s týmto mať Janas spoločné. Toto je robota terajšieho vedenia a treba sa ich opýtať prečo to robia takto. Isto by bolo pre všetkých jednoduchšie obstarať ukladanie odpadu len raz. Aj keď aké obstaravanie ukladania TKO?! Šak logicky tu môže vyhrať len skládka vo Sverepci. Aj keby priam dala akákoľvek iná skládka dobrú cenu, tak s dopravou to musí výjsť vždy drahšie ako voziť to do Sverepca.
Anonym píše:
Středa 01.12.2010 08:18
Vedenie mesta si dovolilo robiť iba to čo im poslanci schválili. A tu mali Smeraci väčšinu a Janan je ich náčelník, tak o čom je debata. Proste jedna banda odišla a príde taká istá. Ľudia ton tak chceli - vyhovuje im to !!!
Anonym píše:
Středa 01.12.2010 08:19
Vedenie mesta si dovolilo robiť iba to čo im poslanci dovolili a schválili.
A tu mali Smeraci väčšinu a Janan je ich náčelník, tak o čom je debata.
Proste jedna banda odišla a príde druhá, ale taká istá.
Ľudia to tak chceli - vyhovuje im to !!!
Anonym píše:
Úterý 30.11.2010 18:07
Ak je v tomto meste vyše 6000 senilných dementov, ktorí sa dajú raz za štyri roky opiť jednou kávičkou, hrebíčkom a uteráčikom, ak je v tomto meste vyše 1000 naivných skautíkov, vrátane voličského spolku, ktorí dajú hlas Stacho-Mitošinko-Harvákovému bielemu koňovi s vyhrnutými rukávmi, ak je v tomto meste vyše 500 degenerovaných cvokov, ktorý dajú svoj hlas trestne stíhanému, úlisnemu, zakomlexovanému koktavámu fantómovi, tak potom ľudkovia, vybrali ste si dobre. Vitajte v MOGOŇOVE.
Anonym píše:
Středa 01.12.2010 08:31
Výstižné a pravdivé. Niet viac čo dodať.
Anonym píše:
Úterý 30.11.2010 09:12
takze zbytocne sa tu opat kritizuje. Ja som spokojna, ako dopadli volby. Gratulujem panovi Janasovi.Aj ked uprimne - ocarili ma niektori kandidati, ktori povedali, ze obec vydava zakony ( namiesto VZN) :DD
Co povedat k neuspechu SaS - ludia v PB maju zdravy rozum! Vivat! :DD
Anonym píše:
Úterý 30.11.2010 11:10
Budes to mat velmi tazke. Hned po volbach sa zrazu odhrna a sype na cesty ako sa ani za chudovskeho asi nie a to uz je co povedat...robia sa obstaravania zazracne rychlo hned v pondelok...no a je toho viac ale ved uvidis..minu ti ja ten posledny cent co tam ostal.Cize aby si rozumel prve co budes riesit ze ako poplatit elektriku a mzdy.Tak hodne sil do novej prace.
Anonym píše:
Úterý 30.11.2010 19:00
Tak ako na ihrisku tak aj na meste,nezabudni.Ani my sme nezabudli....
Anonym píše:
Středa 01.12.2010 02:26
ako na ihrisku? Zeby reakcia na jeho aktivnu karieru brankara???
Anonym píše:
Úterý 30.11.2010 17:02
len to,ze ked je pasivita obcanov a volia len clenovia stran v okrese tak iny vysledok sa ani neda ocakavat, volby pokial nebudu moct prebiehat aj cez internet nebudu volbami, potom by to bolo zaujimave a myslim si,ze aj vacsi zaujem bude volit ale niekto sa toho boji ako cert kriza,ale vedenie mesta je jednoznacne lukrativna zalezitost ale len do vtedy pokial bude z coho,lebo vsetko stoji prijmy su stale male v porovnani s vydavkami mesta kazdeho, preco asi kazdy vie,lebo nikto nerobi zadarmo a v politike ci komunalnej alebo parlamentnej su na prvom mieste sukromne zaujmy.Preco asi Slovensko od 1989 doteraz nie je Svajciarsko,pretoze ludia nemaju zaujem o veci verejne a ta drviva mensina co o to zaujem ma tak to Svajciarsko uz ma ale len pre seba nie pre obcanov o com svedci aj priemerna mzda obcana v akomkolvek odvetvi nie uradnicka -statisticka ale skutocna ktora sa pohybuje okolo 350 euro a bude aj horsie napriklad vela prace za malo penazi a velka kriminalita to urobil biznis v kazdej krajine.
Anonym píše:
Středa 01.12.2010 18:12
madari a sas astala vista,....
Anonym píše:
Čtvrtek 02.12.2010 09:48
ešte si zabudol privítať komunistov a križiakov
Anonym píše:
Čtvrtek 02.12.2010 10:48
teraz mas z roka na rok vacsi blahobyt,u lekara vsetko perfektne hlavne v spitali v PB ako i poliklinike,vsetko je free mas pravo na pracu,len este tu pracu najst,rozhodne za komancov sa ludia mali lepsie ako pri tychto pseudodemokratoch,co vsetko rozkradli a zo zivota nejedneho obycajneho cloveka urobili peklo ale co sme chceli a co chceme to mame,takze nenariekat a zit s odretymi usami a prazdnymi kapsami dokial sa da a potom chcipnut pod mostom a v PB ten most je dlhy takze miesta je dost.Ty jedinci co sa maju teraz nadstandardne raz tiez pridu do bodu zlomu a caka ich to iste.Ty co ste spokojny reagujte,chcem vediet kolko Vas este je ale vela Vas nebude reagovat je moj nazor.Jedine ze by sa vrece pretrhlo ako za nedlho s tymi eurami podvod na podvod,mozno ze pride nova mena s nazvom marikovsky zlaty dukat a vsade vo svete sa s nim bude obchodovat aj v Bratislave.
Anonym píše:
Čtvrtek 02.12.2010 16:04
Mám 52 rokov - teda som žil za komančov dostatočner dlho. Za nich sa mali ľudia lepšie _ ale ktorí? Neschopné existencie, ľudia bez vzdelania a slabej nátury! Pretože za nich všetko riešil " štát ". Človek ktorý je zodpovedný a snaží sa obracať sa má mometále omnoho lepšie!
V súčasnej dobe kritici neberú do úvahy stav zasobovania, a pod. Čo sa týka byvania - nikdy moja rodina s tým nemala problémy a ani v budúcnosti mať nebude!Štát na bytovú otázkz neriešil !!
Čo sa týka práce - vždy sme celá rodina tvrdo pracovali a vždy sme prácu mali.Nie vždy takú akú by sme si priali, no keď nebola lepšia do času si nemôže človek vyberať/ - takže ani tu nie je problém. Iba si priať zdravie a je všetko OK ! Takže za svoj osud si môže každý sám, pokiaľ nemá nejaký zdravovtný handicap! Treba sa spoľahnúť na seba a od nikoho nečakať milodary!!
Anonym píše:
Čtvrtek 02.12.2010 18:16
like, like, like! ;)
Anonym píše:
Čtvrtek 02.12.2010 20:16
Bohužiaľ mnohí s tých zvolených už dávno vedia, že práca je najhorší spôsob obživy
Anonym píše:
Pátek 03.12.2010 09:17
to co si napisal zbadas,ked ti dojde para budes na dochodku a dochodok ktory budes mat a ko i nasetrene peniaze ti nebudu stacit potom sa ta opytam na tvoj nazor,ti idealista.
Anonym píše:
Pátek 03.12.2010 12:15
Dôchodk podľa odpracovaných rokov - nebude to najhoršie. + Doplnokový dochodok / tzv. tretí pilier + ukončenie životného poistenia plateného cca 20 rokov .
 + Samozrejme aj niečo našetriť / vždy treba myslieť na zadné kolieska!/
Suma sumárum na jedného dôchodcu to bude slušný príjem - vzhľadom na podstatné nižsšie výdaje ako boli keď sa podporovali deti!
Potom iba inkaso, strava, oblečenie minimum,minimum PHM na auto, dovolenka cca 1 x v roku /,
Anonym píše:
Pátek 03.12.2010 17:22
Appel s Adamom na MsÚ končia
Anonym píše:
Pátek 03.12.2010 19:48
Ak sa to potvrdí - lepšiu správu som sa za posledné 3 mesiace nedozvedel!!!
Anonym píše:
Pátek 03.12.2010 19:54
100% pravda a odchádzajú aj iní vedúci :-DDDD konečne na nich došlo .
Anonym píše:
Pátek 03.12.2010 21:09
Neteš sa.
To si len Tóčo vytvára priestor pre svojich...
Anonym píše:
Sobota 04.12.2010 21:46
Ako obyčajne, padnú hlavy aj obyčajných zamestnancov na úrade.
Anonym píše:
Sobota 04.12.2010 22:31
Teraz, keď im tečie do topánok, tak sa snažia, lebo nevedie ako dopadnú. Ja by som dal volby každý rok, aspon by bol na úrade ordung. Ak sa im nepáči, von na ulici čaká dosť nezamestnaných, čo ich hravo nahradia.
Anonym píše:
Neděle 05.12.2010 11:46
...jasne, hlavne ty by si to urcite vytrhol... :)
Anonym píše:
Sobota 08.01.2011 11:53
Momentálne sa preverujú na MSÚ všetky Adamove kšefty, to ešte len budú točáky. Končí na stopro. No on si to nepripúšťa.
Anonym píše:
Neděle 05.12.2010 14:48
Dúfam že Adam nepojde
Anonym píše:
Neděle 05.12.2010 16:30
Snažia, Kto sa snaží. Ja mám pocit, že pol úradu je nefunkčného. Rešpekt 0 bodov.
Anonym píše:
Sobota 04.12.2010 14:10
Máloktorí ľudia majú v našej republike normálny príjem na slušný život, nevynechávajúc dôchodcov. Ale zákon o tom nech si vyberie, či bude poberať dôchodok, alebo ďalej brať aj peniaze zo štátnej kasy schvaľujem. Môže si nájsť iné zamestnanie,poberať aj dôchodok, ale nie teplé miestečko niekde v štátnej správe, alebo v samospráve.
Anonym píše:
Sobota 04.12.2010 14:17
Ja to neschvaľujem, keď budeš dôchodca, tak to pochopíš, mladej !
Anonym píše:
Sobota 04.12.2010 15:14
Presne tak, už len na dvochodcoch sa potrebovala tato vlada odbavit. Na chudákoch
Anonym píše:
Sobota 04.12.2010 21:41
A na mladých sa tiež vyprcla. Ale Radičová skoro prišla o flek o jeden hlas pri hlasovaní za generalneho prokuratora.
Anonym píše:
Sobota 04.12.2010 22:37
O flek prišli vícestando a primátor Mirek. Zdá sa že aj s Jogim prednostom a šafárikovou sekretárkou primáta. A iní a ešte iní. Počul som, že budze veselo.
Anonym píše:
Neděle 05.12.2010 15:33
On nebude dochodca on bude vecne mladej,len ho coraz viac budu boliet kosti a hlava
Anonym píše:
Neděle 05.12.2010 15:27
a este hlava v oblakoch a jedna ruka v serbli,snivanie.....
Anonym píše:
Neděle 05.12.2010 01:03
Zišlo by sa pobrať skartovacie stroje, aby sa "náhodou" nepostrácali dôležité dokumenty. Aj keď kto chce, spôsob, ako sa ich zbaviť, si nájde.
Anonym píše:
Neděle 05.12.2010 11:31
Nie Šafáriková, ale Štefániková je sekretárka primátora.
Anonym píše:
Neděle 05.12.2010 11:37
To bude asi ako za odchodu Lackoviča, z výmenou vlád sa súčasne vedenie tiež neponahla,že vraj až na konci mesiaca prebehne výmena stráži, takže je dosť priestoru na vyčistenie stola, teda stolov, papierov. Ale tým netvrdím, že idú niečo skartovať, bože chráň.
Anonym píše:
Pondělí 06.12.2010 21:12
Nech sa strčia do prdelky aj s Janasom.

« říjen 2017 »
říjen
PoÚtStČtSoNe
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359