Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / Juraj Smatana / Lasery narušili propagandu pri spustení diaľnice:* KLAMEME * KRADNEME * ZADLŽUJEME * SMER a.s.

Lasery narušili propagandu pri spustení diaľnice:* KLAMEME * KRADNEME * ZADLŽUJEME * SMER a.s.

Autor: Juraj Smatana Poslední změna: Neděle 30.05.2010 09:37
[2010-05-29] Počas dnešného koncertu skupiny ELÁN, ktorý zaplatili firmy stavajúce diaľnicu, sa na budove VVZ objavil obrovský laserový nápis * KLAMEME * KRADNEME * ZADLŽUJEME * SMER a.s. Postupne prinášame informácie o tejto akcii. [AKTUALIZOVANÉ, VIDEO]
Lasery narušili propagandu pri spustení diaľnice:* KLAMEME * KRADNEME * ZADLŽUJEME * SMER a.s.

Jeden z autorov protestu v akcii. Považskobystričan Martin Poliačik, kandidát SaS za poslanca NR SR.

Video spustíte kliknutím na obrazovku:

Takto nápis videli tisíce návštevníkov koncertu:

 

 

 

Keďže portál PB.OTVORENE.SK patril medzi médiá, ktoré boli o akcii informované vopred, môžeme návštevníkom tohto webu ponúknuť pohľad do zákulisia akcie.

dialnica-laser-sas-2010-05-29_00.jpg

 21:00 Dvaja považskobystričania, Martin Poliačik a Pavol Hladký, vysvetľujú médiám, prečo siahli k tejto forme protestu. Ich cieľom bolo upozorniť na zneužívanie otvorenia diaľnice ako volebnej kampane SMERu. Pobúrilo ich tiež plytvanie finančnými prostriedkami na bombastickú kampaň, ktoré sa radšej mohli použiť na odškodnenie postihnutých rodín, bývajúcich pod diaľnicou. Tretím partnerom bol Martin Chren, tiež z vedenia strany SaS, ktorý v médiách upozorňoval na zadlžovanie krajiny predraženými diaľničnými PPP-projektami. Hladký aj Poliačik zdôraznili, že aj keď sú obaja členmi republikovej rady SaS, túto akciu organizujú ako súkromné osoby, na vyjadrenie svojho občianskeho postoja.

dialnica-laser-sas-2010-05-29_01.jpg

 21:09 ENGAGED! 

dialnica-laser-sas-2010-05-29_02.jpg

21:10 Premietacou plochou bola opustená budova VVZ (výskumno-vývojovej základne Považských strojární).

dialnica-laser-sas-2010-05-29_03.jpg

Bežiaci text: * KLAMEME * KRADNEME * ZADLŽUJEME * SMER a. s. *

dialnica-laser-sas-2010-05-29_04.jpg

Laser premietajúci text mal výkon 20 W.

dialnica-laser-sas-2010-05-29_05.jpg

21:43 Pohľad z ihriska, na ktorom prebiehal koncert skupiny ELÁN. Vstup bol zdarma, takže na ihrisku boli tisícky ľudí.

dialnica-laser-sas-2010-05-29_06.jpg

KLAMEME...

dialnica-laser-sas-2010-05-29_07.jpg

KRADNEME...

dialnica-laser-sas-2010-05-29_08.jpg

SMER, a. s.

dialnica-laser-sas-2010-05-29_09.jpg

Pohľad na pódium. Znalci odhadujú náklady na tento koncert od 1 do 2 miliónov korún.

dialnica-laser-sas-2010-05-29_10.jpg

Kto koncert zaplatil? Podľa loga vedľa javiska napríklad Doprastav, Skanska, Ministerstvo dopravy, Operačný program doprava (eurofondy).

dialnica-laser-sas-2010-05-29_11.jpg

21:59 Pred niekoľkými minútami "premietačov" navštívila polícia. Identifikovala ich a zisťovala, či majú súhlas majiteľov budovy, na ktorú sa premietalo aj garáže, na ktorej stála premietačka. Organizátori oznámili, že majú ústny súhlas od všetkých majiteľov a príslušníci polície pozdravili a odišli. Projekcia teda trvala až kým neskončil koncert - do 23:00.

dialnica-laser-sas-2010-05-29_12.jpgP

Po skončení koncertu sa cesty v meste asi na 30 minút upchali odchádzajúcimi automobilmi. Diaľnica nasvietená zatiaľ len z jednej polovice návštevníkom pripomínala, že oficiálne spustenie a iluminácia diaľničnej estakády sa bude konať až v nedeľu. Diaľnicu bude otvárať predseda vlády Róbert Fico, minister dopravy, zástupcovia EÚ a množstvo nominantov SMERu. Na túto akciu však verejnosť nebude mať prístup - na diaľnicu sa dostanú len osobne pozvaní. Pripravia nám "premietači" aj na nedeľu nejaké podobné "kino"?

 

Akcii sa venuje aj článok Jána Glovička na stránke SME.SK:

http://povazska.sme.sk/c/5398592/lasere-pokazili-idylku-dialnicnej-oslavy-v-povazskej-bystrici.html

Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 06:16
trapné, nechutné, primitívne, kto by už len volil také opice
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 06:51
Mne sa to páčilo. A rozhodne som to nezaplatila v daniach tak, ako som prispela na koncert.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 07:30
Ked vyhrá a bude vládnut SaS na buduce volby si to už zaplatíš z daní.
Kežde volby paltíš veducej starne z daní svojich a jedno či to bude Sas alebo Smer.
Anonym píše:
Úterý 01.06.2010 08:42
Z daní platíš za každý hlas každej strane nad 3%, tak čo tu robíš demagógiu.
A koncert zaplatili firmy, ktoré to následne vyúčtovali (vo svojich províziách) MH SR a EÚ z fondov ...
A Elán vždy vie ku komu sa má pridružiť (škoda len, že vždy na blbú stranu) :(
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 06:55
hej, hej, voliť smer, na to musí mať človek silný žalúdok
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 09:21
asi ho nahnevali deti, tak sa im chce pomstiť :-DDD
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 09:33
Nie, jeho deti skor budu chodit zhulene a jemu to vobec vadit nebude.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 09:43
No neviem ako to myslíš so SaS a zhulenými, ale bol som na tej akcii na ihrisku a tam bolo toľko ožratých mladých koľko som v PB asi ešte nevidel. Boli tam cedule zakazujúce donášanie alkoholu so sebou, ale čapovalo a nalievalo sa tam potokmi. A žiadni policajti, ktorým teraz velí SMER, proti tomu nezasahovali, ani nekontrolovali komu sa ulieva.

Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 12:02
Je to tak cez den na dialnici kazdych 10metrov vypatlana holohlava hlavohrud cobi SBS-kar,o statnej policii ani nehovoriac ale prvovolicov ktory vystavili Fikovi vysvedcenie v tyzdni pri prieskume treba riadne opit.No a klamstvo je uz jasne ked velky Choma Chomic sluboval otvorenie dialnice pre verejnost v polnom profile a cely usek a realita?Jedna strana od odpocivadla po centralu v Podhradi takze stovkam ludi ktori prisli zdaleka pozriet ten zazrak zostalo len konstatovanie ze na Slovensku je to tak a klamar je a vzdy bude len klamar
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 14:00
Druhá polovica bola uzavretá pre prípad, že by musela zasahovať záchranka, hasiči alebo policajti, aby sa nemuseli predierať pomedzi davy ľudí, takže bolo to bezpečnostné opatrenie, aj mňa odtiaľ kvôli tomuto poslali preč a pochopil som to bez urážania sa.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 17:04
Takze aj auta budu jazdit len po jednej strane dialnice aby mohla zasahovat zachranka ,policajti atd...viac ako smiesna vyhovorka. Nebolo to nahodou preto aby sme nevideli pracujucich ktori este narychlo dokoncovali nedokoncene?VED slub je slub to nam pani uz mnohokrat dokazali co tam potom ze postavia Potemkinovu dedinu ktora bude podchvilu uzavreta a stale sa bude nieco akoze v ramci vymyslenej udrzby odstranovat alebo dorabat?A vôbec preco teda neotvorili celu aspon jednu stranu teda od Trojice po Vrtizer?Ja som sa tiez neurazil,ale bol som nahnevany kôli znamej ktora pricestovala z TN a bola velmi rozcarovana a sklamana.P.S.Tych policajtou tam bolo tolko ze by zavadzali asi najviac sami sebe.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 17:14
Ten príspevok o dôvode sprístupnenia dialnice na jednu polovicu kôli záchrankam a pod. musel písať riadný jojo. To keby medzi ľudmi niekto skolaboval, to by ho na druhu stranu - na tú voľnú preniesli orly tatranský ?
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 18:38
A ty kade chodíš, prosím ťa, keď si tolko ožratých detí ešte nevidel? Choď sa prejsť v piatok večer popred Tri veže a okolo Hypernovy! A za to kto môže? Podľa teba asi majitelia týchto budov. Nezastávam sa smeráckeho podujatia, som dokonca antismerák, ale skús sa na veci dívať s troška širším rozhľadom.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 12:07
a teraz nemajú možnosť byť zhúlený? môžu, len zo zápisom :-DDD za mladickú nerozvážnosť.
ale že maloletí chlastajú kde sa dá, tento problém nikoho nezaujíma.
ale SMER GRECKO im zoberie peniaze a nebudú si mať za čo kúpiť ani suchý rožok a nie len jointa.
čo nás viac stojí? alkoholici, alebo dohúlenci?
čo rozbíja manželstvá a pripravuje ľudí o prácu? alkohol, či marihuana?
kto spôsobuje dopravné nehody často zo smrteľnými následkami pre nevinných? alkohol či marihuana?
...
vyhráva alkohol, ktorý spôsobuje viac škôd ako marihuana a predsa ho nikto nezakáže
Anonym píše:
Úterý 01.06.2010 21:05
alkohol je zakazany pri riadeni motorovych vozidiel clovece je to trestny cin tak si nastuduj trestne pravo ... mam rad ufonov co sa vyjadruju k odbornym veciam ako totalni trapaci...ked je tolerovany alkohol musi byt aj marihuana ked bude marihuana bude aj kokain ??? nastupil by si do busu keby si videl autobusara ako ma v papuli jointa??? letel by si leitadlom kde by bol zhuleny pilot alebo siel by si takym vlakom???? ved sa preber ...som proti alkoholu ale je uz po tolkych starociach sucastou nasej kultury nechcem aby dalsou sucastou boli aj trava a ine svinstva,.....
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 09:44
Ako mozeme vidiet, odkryva sa nam asi dalsia nova spolupraca obcianskeho aktivistu a strany SAS. Alebo uz je jej clenom?
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 30.05.2010 10:40
Aká spolupráca? Nafotil a natočil som akciu, vedľa mňa fotili a točili novinári z Obzoru a Markízy. A dnes natočím a nafotím ďalšie protestné akcie, upozorňujúce na rodiny, postihnuté diaľnicou, ktoré doteraz nikto neodškodnil.

A v tejto veci budem spolupracovať s každou politickou stranou, ktorá nejako pomôže. Tak ako som v minulosti dokázal spolupracovať ešte aj s predstaviteľmi HZDS - napríklad s Lackovičom, prvé roky, kým ešte bránil natlačeniu mestského variantu do mesta (spomeňte si ako v roku 1996 v novinách burcoval, že "nechceme byť tulákmi pod mostom".

Keď pre ľudí z Hviezdoslavovej, Železničnej, Okružnej... urobí niečo SMER, alebo SNS, a pozve ma, rád prídem a zverejním na PB.OTVORENE.

Členom žiadnej politickej strany nie som, ani som nikdy nebol (ak keď volali :-).

Mimochodom, nezabúdajte, že na tomto portáli má právo publikovať každý, kto si tu vytvorí účet a dodržuje (veľmi liberálne) pravidlá portála.
Nedávno sme tu mali oznam o akcii SDKÚ, ale v minulosti aj rozhovor s poslankyňou SNS.
Ak vám tu nejaké informácie chýbajú, tak ich sem sami zaveste.

 
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 11:45
Čo ste, pán Smatana, ako občiansky aktivista dosiahol v prospech ľudí, ktorí bývajú pod estakádou? Teraz akurát napomáhate Sas v predvolebnej kampani. Taký hlúpy nie ste, aby ste to nevidel. Veď to isté robí SME i Markíza.
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 14:56
Ja sa mu čudujem že robí pre HNILIAKOV čo čakajú že im on všetko vybaví.Hlavne tam je príčina prečo sa v P.B. žije takto.Ale taký magori ako si ty si lepšie nezaslúžia.Alebo robíš niečo viac ako Smatana?No napíš.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 31.05.2010 14:56
To je veľmi dobrá otázka, asi na ňu bude treba odpovedať aj samostatným článkom, aby to nezapadlo v diskusii.
Fungovanie z pozície občianskeho aktivizmu má tú vlastnosť, že keď ste úspešní, tak vec na ktorú upozorňujete zrealizuje politik a pričíta si to ako zásluhu.

Všimnite si napríklad aktuálny návrh skupiny poslancov na vytvorenie redakčnej rady Považskobystrických noviniek. Pred pár mesiacmi naše združenie predložilo vydokladovaný návrh, prečo je to potrebné urobiť a aké náležitosti k tomu treba.
Spomenie nás niekto, že sme zohnali analýzu nevyváženosti Považskobystrických noviniek a spracovali návrh zmien?

Ale k diaľnici:
Venujem sa téme 14 rokov a viem veľmi dobre, že väčšina samotných ľudí pod diaľnicou by tlak na odškodnenie nezvládla. Nemôžete chcieť od 70-ročnej starej panej, aby informovala novinárov, aké má hrozné pomery v byte. Ona to povie mne na obede v školskej jedálni, a je prácou občianskeho združenia spraviť z toho mediálnu tému.

Myslíte si že bez sústavného pripomínania situácie ľudí pod diaľnicou v médiách by tie rodiny dostali čo len tú ponuku na dočasné presťahovanie? Čo by museli miestni urobiť, aby získali pre svoj problém povedzme hodinový priestor v STV? (Beseda s Chomom).
Samozrejme, politické body už patria primátorovi mesta, a tak to má byť.

Ďalšia už zabudnutá vec: Nálepkova ulica. Pomáhali sme miestnym ľuďom proti nezákonnej asanácii ich ulice - dosiahli sme niečo alebo nie? Nálepkova ulica stojí.

Obťažovanie ľudí zo Železničnej bezdomovcami v nezabezpečenom vyprázdnenom dome pred asanáciou: upozornili nás, vystúpil som na zastupiteľstve, zverejnil fotografie, podal podnet na stavebný úrad pre porušenie stavebného zákona. Budova bola okamžite zabezpečená a následne asanovaná. Aký podiel na tom mala naša akcia, sa už nedozvieme.

Ale čo je najdôležitejšie: kampaň za odškodnenie ľudí pod diaľnicou ešte len začína. 10 rokov sme sa venovali snahe dostať diaľnicu do tunelov za mestom, odškodňovanie nebolo na programe dňa, bola to len podružná téma.

Pomoc pre SaS? Každá strana, ktorá bude sľubovať riešnie vecí ktorým sa naše združenie venuje, bude mať našu podporu. Teraz to bola SaS. Zajtra to bude OKS. Pozajtra možno SMER, ak urobí nejaký rozumný krok.

Neveríte mi? Spomeňte si na rok 2004. Šetrili sme snáď Dzurindovho ministra dopravy Prokopoviča viac, než teraz Ficovho ministra Vážneho? Kvôli zmluve s KIA, nereálnym sľubom termínov diaľnice cez PB, kvôli nátlaku na zmenu územného plánu? Vtedy to pomáhalo SMERu, vážení.

Moja poznámka o ponukách politických strán smerovala najmä k tomu, že v nejakej strane nie som pre to, lebo by nemali záujem, ale kvôli tomu že niektoré veci sa ľahšie presadzujú z pozície človeka nepriradeného do konkrétnej strany. Prvýkrát som dostal ponuku na vstup do strany niekedy v 1985. Človek si vždy mohol vybrať, čo je ochotný preglgnúť.
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 15:07
Nemôžem si pomôcť, ale mám pocit, ako keby ste reagoval dvakrát. Ten anonym je z pozície naštvaného anonyma, to druhé zo strany občianskeho aktivistu. Držím Vám palce, našťastie od Vás nič nepotrebujem. Ja by som nemal žalúdok na to naťahovať sa s kadekým. Vy možno niečo budete robiť aj po voľbách, ale Hladký na sľuby zabudne, verte mi. Veď kde bol doteraz?
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 16:17
Ten anonym som boj ja a niesom Smatana ale ty si nenapísal čo ty robíš.Aj to sa čudujem že mína energiu na takéto odpovede.Aj preto si ho vážim.No a teraz ty.
Anonym píše:
Úterý 01.06.2010 10:03
Robím niečo iné, ako pán Smatana. Neviem, či je to viac alebo menej. Možno zachraňujem životy, liečim duše. Je to viac alebo menej? Žiaľ, nemám čas si s tebou dopisovať.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 31.05.2010 16:19
Nereagoval som dvakrát. Svoj príspevok som písal asi 10 minút, keď som ho odoslal, už tam visel ten o "hniliakoch".

Čo sa týka argumentu "čo robil doteraz": každý niekedy začína. Dokonca to môže byť výhoda.
Čo sa týka p. Hladkého - už teraz má dlhšiu politickú prax než ľudia, ktorí po voľbách v 2006 prevzali vládu v Považskej Bystrici. Teda, ak im do tej praxe nerátame skúsenosti z KSS :-)
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 31.05.2010 16:20
aké míňanie energie... to je predsa relax, hra a tréning súčasne :-)
Anonym píše:
Úterý 01.06.2010 15:11
len aby to tak bolo vzdy pan smatana
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 01.06.2010 19:33
čo myslíte? Možnosť pre všetky politické strany publikovať na tomto webe? To určite zostane, tak je portál stavaný - každý kto sa zaregistruje, môže sem prispievať, ak neporušuje zákony SR.

Redakcia si vyhradzuje len právo rozhodovať o tom, čo bude na titulke a v navigačných paneloch, pokiaľ nie sú generované automaticky.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 07:34
suhlasim, Smer je riadna opičáren.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 09:39
Trest v Nemecku stiahol kandidáta SaS z volieb, dalsi stiahnuty kandidat - su cisti ako lalie :-)
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 10:28
Nuž, v tom je práve ten rozdiel medzi SaS a Smerom. SaS nemá problém stiahnuť problémového kandidáta. Smer kryje poslanca parlamentu obvineného prokuratúrou (Kvorka), jeho predstavitelia falšujú schválené znenia zákonov (Paška) a páchajú ekonomickú trestnú činnosť priamo v úrade (Počiatek). Čo viac sa však dá čakať od akciovej spoločnosti, ktorá sa, potom ako zistila, že heslo "tretia cesta" a holé zadky Slovákom nič nehovoria, premenovala na sociálnu demokraciu a začala si kupovať dôchodcov na úkor udržateľného rozvoja krajiny.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 10:32
Pokiaľ bude Hladký kandidovať na primátora mesta PB tak sa ním aj stane.
Možno má proti nemu niekto výhrady, ale proti komu ľudia nemajú výhrady ??? a hlavne koho tam zvoliť ak nie Hladkého ???
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 11:31
ak pôjde do kandidatúry na primátora Janas, tak vyhrá on... i keď aj Hladký môže byť :)
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 11:43
a co tn Hladky spravil ? Lebo ja ho vôbec nepoznám.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 15:48
a Janasa poznáš? čo spravil Janas? jeden robí vo firme, druhý robí na úrade

nikto ti nepríde záhradu porýľovať
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 12:13
+ nevysvetlené financovanie strany smer, fico mal odstúpiť.
dzurinda odstúpil pre 15 mil. sk, ktoré vrátil aj zo 7% úrokom a v tom čase neporušili žiadny zákon.
smer podľa hanzela, ktorý ma na to dôkazy predával miesta na kadidátke, v strategických podnikoch,... nevysvetlil kampaň za 284 mil. sk. a stále je tam kde je.
 takže táraj ďalej
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 12:11
zistili pochybenie konali, netrvalo to 3 minuty, ale 2 hodiny a daný kandidát odstúpil, ale falšovanie podpisov, kradnutie aut v rakúsku, emisie, pozemky v BA a pod tatrami, mýto, nástenka, dialnice, hrad, štadion,...

koľko nás stálo to, že jeden občan SR čo emigrova do nemecka zobral zo sebou písací stroj na ktorom policia falšovali TP? NIC, koľko ná stáli prešľapy tejto vlády? viac ako 5 mld. €
Anonym píše:
Úterý 01.06.2010 15:28
Ten čo odstupil akože sam je priamo priatel Sulíka, ale až ked to prepuklo ho akože "sam" odvolal.
Nie je to korupcia kamarat trestne stíhany ale finančne pomožme to je SaS to mam volit nie!
 
Anonym píše:
Středa 02.06.2010 10:21
zvlastne ta deklaracia: jedine nasi nie su komunisti su cisti .... kazdy komunista je hnup? a kazdy sas je ten co vytrhne slovensko z tejto biedy? sulik a sas ma strach ze ich preveruju tajne sluzby ved je to normalne preveruju kazdeho ved tu na to predsa su... keby preverovali mna strach by som nemal ked som nic nevyviedol...
Anonym píše:
Středa 02.06.2010 11:22
nezabúdaj na to, že tajné služby by mali vyšetrovať teroristov, organizovaný zločin, bez ohľadu na politické strany.
Na Slovensku je to tak, že tajná služba je nástrojom vládnej strany, na sledovanie politickej opozície. A to je choré.
Ak si sa niekedy rozprával s vyššie postaveným policajtom, tak vieš, že niektoré indície jednocho dostanú "stop zhora", a nemôžu sa rozpracovať.
Ale policajti sú šťastní, lebo im Kaliňák kúpil lepšie šatňové skrinky.
Anonym píše:
Středa 02.06.2010 22:39
keď majú na kandidátke basistov a lakomých špinavcov ako je Hladký ani sa nečudujem že ich preveruje SIS.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 09:30
A ked to divadlo este podporili majitelia VVZ, asi to budu novi podporovatelia a sponzori strany SAS
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 09:45
Áno keď s tým súhlasili majitelia VVZky, tak to znamená, že ich začínajú podporovať miestni podnikatelia. To je zlá správa pre SMER a dobrá správa pre tých, ktorých už omrzelo rabovanie SMERU.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 09:50
bez vlastnych struktur, spomenme si na SF a ANO
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 12:56
Vsimni si ze v PB ma SAS viac aktivnych ludi ako SMER. Smer by takuto akciu nedokazal zorganizovat. Smer je zvnutra rozlozeny, hadaju sa, vylucuju sa vzajomne zo strany, poniektori uz boli odsudeni.

Na rozdiel od toho SAS v PB pracuje, a vidiet to aj na kandidatke. V prvej desiatke su dvaja povazskobystricania, podla preferencii SAS uz su na 99% v NR SR.
Miestny SMER? Ich miestny top-kandidat Janas je na kandidatke aj za tymi poslednymi poslaneckymi sekretarkami, totalne nezvolitelny.

Smer v PB ma jedinu silu: Ficovu fotku. Opora u ludi nulova.
Netreba vela, aby skoncili ako Lackovic.
Ten este v 2006 vyzeral straaaasne straaaasne silny.
A dnes ma len to, co si stihol nakradnut.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 13:05
Ked sa člen SaS niečo opýta Hladkého odpovie nemám čas neskôr ja už som v parlamente nemám čas riešit problem PB už som sa po vas vyšplhal na kandidátku SaS už som niekde inde PB zbohom.
Keby skôr premietali o problemoch PB a nie sa šplhali na laseri po VVZ do parlamentu SR.
Škoda mali predstavu su aktivny ale iba do volieb do SR nie PB tam už nemaju čas na občana PB.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 13:15
to na čo poukazoval laser, JE problem PB

ľudia pod diaľnicou sú problém PB

Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 13:32
ved napis na aky považskobystricky problem nemal Hladky cas

nech posudime

ale konkretne bejby
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 15:20
To nech sa Hladký spýta svojej členskej zakladne či ma na ich problémy čas.
No to vieš že konkretne, aby potom Hladký začal vyhadzovat členstvo zo svojej zakladne čo su trochu iného nazoru ako on.
Bejby
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 15:27
Všimli ste si že tak ako sa teraz ludia boja konkretne písat mena , už to robia aj u mien čo len budu politici neuveritlné nové meno ale kritika na meno radšej nie Strach....sme tam kde sme boli aj teaz. Aj ked bude nové meno.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 15:52
všimni si že ten strach skoro vôbec nezáleží na tom, koho sa ľudia boja

čo je to už len za hrozbu, že ťa vyhodia zo sas? alebo zo zväzu filatelistov?

alebo... už očakávaš, že sa ti politická strana postará o robotu?

zbabelá dolina, čo s ňou iné než jej predrbať diaľnicu ponad hlavy
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 10:28
heh, miesto rabovanie SMERu, som precital rakovina SMERu
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 10:25
Takze tebe sa zda vsetko v poriadku so sucasnou koaliciou? Nevsimol si si ziadny problem?
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 10:31
suhlasim s tvojim nazorom na propagandu SMER a stranu SMER
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 12:39
Pokial si " zamestnancom " SMERU musím s Tebou súhlasiť, pretože iba debil by si podrezal konár pod zadkom, resp. zastavil prívod financií. No poliaľ si obyčajný občan, ktorý je závislí na práci svojích rúk, tak Ťa ľutujem, lebo za chvíľu po prihlasení sa na Úrade práce možno začneš premýšľať inak - pokiaľ Ti podpora nebude stačiť na živobitie!
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 20:19
a to akoze praviciar Sulik mi zaisti pracu???,,,,takuto hovadinu som uz davno nepocul,,,,pravica vzdy kasle na obycajnych ludi a mysli iba na to ako tym najmajetnejsim este pridat,,,,takto to funguje odkedy je kapitalizmus a u nas sa to nezmeni!!!,,ci si taky naivny a myslis ze pravica bude dobra k chudobe?,,,,potom ta lutujem ak veris takymto bludom,,,,
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 13:28
Nie si náhodou náš nádejný SMER-ák Briestenský, neúspešný čakateľ na post riaditeľa katastra ?
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 13:31
Lakomý hajzel Hladký aj ten opičiak Poliaček sú dvojka totálnych idiotov! Prečo tam nerolovalo ako ich kandidát zaSaS sedel v nemecku 2 roky v base tiež ich zhúlený guru Sulík okradol Bratislavu o 40 milionov korún alebo Haldký vďaka ktorému skrachovalo zopár firiem lebo neplatil faktúry? SaS je obyčajná banda zhúlených skrachovancov.
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 20:42
No nerolovalo to tam preto, lebo si to Ty kretén nevymyslel! Len sedíš, rozčuľuješ sa a píšeš bludy. Tí dvaja sú frajeri. Nevidím tam nejaké mená, ale tvorivých chlapov! Je to odvážne, vtipné, dobre vymyslené...
A ďalej: ich kandidát sedel, ale zrušili ho, Sulík neokradol nikoho a Hladký tie firmy nezlividoval... Toť vsjo.
Odporúčam Ti: trošku sa uvoľni, vydýchaj a pozri na internete aj iné, ako porno. A dočítaš sa! O všetkých. Aj o Sulíkovi, aj o Slotovi, Mečiarovi, Ficovi, Dzurindovi. Čítaj, čítaj a čítaj! A potom rozmýšľaj... A až potom píš...
Lebo inak vyzeráš a reaguješ ako zhulený skrachovanec (odkiaľ to len mám?)
Maj sa! A usmievaj sa, aspoň občas. Lebo zdechneš nasratý a budeš ešte aj v truhle škaredý. A to by nikto nechcel.
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 20:35
to ako kazdy kto nie je za SaS a SDKU musi byt SMER-ak ???,,,,toto kastovanie ma uz zacina pekne nasie.at,,,este som nepocul od smerakov,aby kazdeho za to ze neni za nich urazali ako MODRACI,,,,to je typicke spravanie praviciarov,ak nevolite nas tak ste debily,primitivovia,sedliaci a neviem co este,,,,prave pre toto ich nebudem volit,lebo si doslova vynucuju aby som sa citil ako nieco menejcenne ked ich nevolim,,,,
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 07:43
V útorok príde do PB Mufti-Vlado. Toho ako pozdravíme?
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 08:19
aj ked mam vyhrady voči SaS budem volit osoby z jej kandidátky: www.obycajniludia.sk o poriadok od hajzelds nestojim.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 08:19
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 12:46
Asi príde porozprávať dôchodcom , prípadne mladším dementým ročníkom, aké to je ťažké ohanať sa v dnešnej dobe a vyžiť a pritom mať na starosti dve rekreačné strediska / teraz jeho dva domčeky v Tr. Tepliciach/ starostlivosť o Audiny, vodičov, chyžné, kucharky. Má to chudák ťažké. Ale na druhej strane dokázať s platom cca 80 000 Sk mesačne pokryť cca 200 000 výdavky mesačne je umenie. To nedokáže ani Coprieffeeld !!Tiež Horná Poruba - veď iba dane platiť za pol dediny - no pomysiecť - hrôza! Teda hore menovaní budte tadi , že máte hole predele, máte bezstarostní život - tak si toho vážte !!
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 18:30
V telke tuším Vlado rozprával o tom, ako "vyriešili sme problém strojární, mataforu. Teraz ešte doriešime nemocnicu, však nebyť nás, už je dávno na kolenách. Iba my to tu ešte držíme ..."
Anonym píše:
Čtvrtek 03.06.2010 19:47
este ste zabudli dodat, ze si stava palenicu v trenc.tepliciach
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 20:45
Čo sa vypytuješ?! Navrhni!
Anonym píše:
Úterý 01.06.2010 03:49
kde dostať najlacnejšie vajcia? Nemusia byť čerstvé.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 10:30
konecne aspon niekto z opozicie kto robi nieco aby nepokracovala vlada tejto strany, este par takychto akcii a budem pre vas rozhodnuty, stale vaham nad vami a dalsou stranou (a priznacne som dostal CAPTCHA doubt :-))
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 11:49
Veď svoju kampaň majú založenú na očierňovaní iných. Nič nespravili, len vykrikujú. Radšej skús tú druhú možnosť. Len nie prosím Smer a Sas.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 11:16
su zname aj nejake blizsie parametry laseroveho projektoru nez to ze je to 20W?
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 15:36
Neviem kto im započila to laserové zariadenie za aké penize za aké sluby od koho maju ustny súhlas konkretne??
Zatial skôr je to o tom požičaj laser ak budeme pri moci vratime ti to 2x.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 17:26
ČVo je Teba po tom či nali súhlas majiteľa? A čo sa týka zaeiadenia a ceny, je minimálna, pretopže si to dovoli priemerný disjockey - teda žiadne veľké prachy sa včera netočili!!
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 17:32
toto je typická slovač
budú meditovať, z čoho si traja vtipálkovia zaplatili premietačku

ale akosi ich nezaujíma, z čoho bolo zaplatený ten obrovský stage a koncert Elánu a pivo zdarma

Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 17:41
Za to požičanie premietačky má majiteľ už určite sľúbene kreslo minimálne štátneho tajomníka ak nie ministra!! Čo sa týka koncertu Elánu, propagandy dialnice, občerstvenia - na to sa zložili Fico, Vážny a Choma zo svojich úspor, ktoeré si nasporili ešte kým neboli vo vládných funkciach! Tak si toho vážme, ako sa niektorí jedinci obetuju pre blaho nás všetkých !!!
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 20:14
presne tak,,aj Sulik a partia SaS si vsetko financuju sami,lebo este nesedia v parlamente a tak nemaju prachy za volebny vysledok,a ako vidim na ich nevinnych tvarach ANI NEBUDU CHCIET VRATIT NASPAT DO SVOJICH PENAZENIEK TIE PRACHY!!!!,,,,,ved im ide iba o DOBRO LUDI,,,,
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 17:52
Kto zaplatil elán bolo písane ale kto zalpatil reklamu na budove to neviem ?? a čo za to očakáva.
A čo je koho potom tak ak nikoho nič potom dám na tavoju budovu reklamu *....*....*....*
možno za to ako majiteľ nebudeš nič chciet alebo že by predsa len niečo. Smer a Sas jednotne zbrane používaju vo volbách je to vidiet.
Ale ved každá starna dostane penize ne predvolebnu kampan alebo že by aj niaky podnikatelia priložil niake €.Alebo premietačku... A veru priložil aj Smeru aj Sas.
Obidve strany totiž nevedia že sa platilo obidvom stranam jeden subkjekt.
Aj ked nepriamo ale radšej sa dalo dvom rivalom a ked jeden vyhra vždy budeme kamoši jedno kto vyhrá.
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 20:08
pivo bolo zadarmo?,,,no teda ty si nenazranec,to si nevedel napisat uz v sobotu rano,dal by som si aj ja,,,,
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 21:08
jaaaj boze, ja sa pytam na technicke parametre laseru cisto z technickeho hladiska, je mi jedno kto za to dostane ake kreslo na ktorom ministerstve... uz si rozumieme? =)
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 02:01
www.lasershow.sk
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 07:55
tak predsa su to kvantiky, lebo som to z toho videa nevedel vydedukovat
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 14:14
reklama a predvolebný ťah pre SAS
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 17:33
áno veľmi dobrý predvolebný ťah SAS
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 19:09
kde tam bol nejaky odkaz na SAS?
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 19:29
Tričko SaS tam bolo vidiete sice nie na laseri ale na obsluhe.
To isté ako kde bola na dialnici alebo na koncerte Elanu reklama Smer?
Anonym píše:
Středa 02.06.2010 10:19
v nedeľu bol na dialnici sám ó najvyšší obrk...t, to k tej reklame
tričko SaS som nevidel na tom nápise, pochybujem že tie tisicky ludi sa po koncerte išli prejsť k tej garaži
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 14:29
 SF a ANO = SaS Skrachovaní podnikatelia za ktorých sme zaplatili
100 000 000 000 Sk My všetci !!!!!!!!!!!!!
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 17:37
Za čo sa zaplatila tá miliarda? Treba upresniť a konkretizovať, inak príspevok vyznie ako riadna tupina !!
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 19:25
Čo sa pýtaš ako malé decko, šak tu na tomto webe je reklama a cela PB vie kto bol za tým, ja to viem od jednej dôchodkyne už od včerajška. Hádam SaSto nerobili z nezištnej lásky k považskobystričanom. Sa zobuď.
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 16:03
Perfektná a opresná informácia. Viem to iod ješdnej dôchodkˇyne - no dement, dovidenia !!!
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 19:25
si opitý? alebo disinternetik?
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 21:15
Prestante nám svietiť do okien vy s logom SAS na tričkách. Deti potrebujú spať. Slušnosť vám chýba.
Anonym píše:
Neděle 30.05.2010 23:15
Máš pravdu,hneď to vypneme.Deti teraz musia spať,aby boli silné,pretože tie dlhy, ktoré narobil redbull budú splácať ony.
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 02:00
Spiace deti v opustenej budove VVZky. Neuveriteľné, bezdomovci tam vychovávajú deti a majú pripojenie k internetu aby sem vypisovali.

(premietalo sa na prázdnu kancelársku budovu)
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 12:08
AZERBAJDŽAN: Františka Mikloška vyhlásili za neželanú osobu

Slovenského poslanca Františka Mikloška, ktorý "ilegálne" navštívil región Náhorný Karabach, prekvapilo, že jeho meno figuruje v Azerbajdžane na zozname neželaných osôb. Uviedol to dnes azerbajdžanský spravodajský portál TodayAz.
Ak nejaký Azerbajdžanec prekročí ukrajinsko-slovenskú hranicu bez víz, bude to považované za porušenie zákona. Slovensko by nebolo nadšené takýmto prístupom cudzinca. Rovnako Azerbajdžan nezaujíma, či je Mikloško poslanec alebo obyčajný človek, komentuje TodayAz.

"Musím informovať Baku o svojej ceste do Náhorného Karabachu? Bol som pozvaný ako pozorovateľ. Rozhodol som sa tam ísť," povedal Mikloško. "Bol som prvým predsedom parlamentu postkomunistického Slovenska v rokoch 1990-1992. Som známy ako nezávislý poslanec s 20-ročnými skúsenosťami. Nikoho nemusím informovať o svojich cestách," uviedol Mikloško pre agentúru Vesti.az.

Ako ďalej uvádza TodayAz, poslanec mal informovať úrady v Baku o svojich plánoch navštíviť suverénnu časť ich územia a "zákaz vstupu do Azerbajdžanu bude preňho dobrou lekciou pre jeho neúctivosť".



Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 15:03
PRESNE K TAKEMUTO TYPU DEMOKRACIE SMER-ujeme.
Anonym píše:
Středa 02.06.2010 15:42
si fajcil travu alebo co? ved to nema ani hlavu ani patu co pises ....
Anonym píše:
Úterý 01.06.2010 21:18
ZASADNA OTAZKA NA KTORU BY SOM MAL RAD ODPOVED: OD KIAL SI MOZE DOVOLIT ZACINAJUCA STRANA MAT OBILBORDOVANE C E L E SLOVENSKO UZ TAKMER ROK PRED VOLBAMI? ODPOVED JEDNODUCHO NA TO MA ...OTAZKA OD KIAL NA TO MA? JEDNODUCHO MAJU CLENOVIA A SKLADAJU SA .. OTAZKA PRECO SA SKLADAJU? ODPOVED DAVAJU DO KAMPANE CELY SVOJ MAJETOK LEBO IM ZALEZI NA SLOVENSKU .. OTAZKA MAJU TOKLKO VLASTNYCH ZDROJOV? ODPOVED NIE NEMAJU JE TO NIEKOLKO DESIATOK MILIONOV,,, OTAZKA OD KIAL TEDA MAJU PENIAZE NA TAKU KAMPAN ? ODPOVED POZICALI SI Z BANKY.. OTAZKA? PRECO SI POZICALI Z BANKY NA KAMPAN? ODPOVED LEBO IM ZALEZI NA SLOVENSKU.......
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 18:24
Cela svetelna show od Poliacka a Hladkeho bola prvotriedna traposina a teraz uz rozhodne viem ze cele SaS je jedna banda hajzlov a darebakov.Je mi luto tych naivnych ludi ktori im na tie primitivne reci ako to tu oni daju do poriadku uveria. A k tym styrom uboziakom co su naich kandidatke ako "obycajny ludia" len tolko,dobre si precitajte tie nezmysli co tam slubuju-to komunisti toklko nezmyslov neslubovali.SaS je pravicova strana,ale to co slubuje je populizmus najvacsieho rangu,to SMER su ucni.
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 18:27
Jurko Smatana,pamatam si ta z detstva z Pionierskej za potokom,bol si malicky zakomplexovany brejlovec,ale musim uznat,ze s teba vyrastol ozaj VELKÝ KO.OT !!!,,,,
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 19:23
Tak to si sa predviedol... Úbohosť z Teba srší... Ale prajem Ti šťastný život - niekde na tribúne na futbale budeš hádzať zapálné fľaše, pripitý konzumnou borovičkou budeš preklínať maďarov, nadávať na bývalú manželku a výšku alimentov... Budeš TVORIŤ! Smatanovi nesiahaš ani po brejle... Maj sa fajn.
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 20:05
To mas smolu,,,,na fudbal nechodim a o zapalnych flasiach neviem nic,borovicku nepije-mam radsej dobry konak,madarov ozaj nemusim-ked vidim co sa zacina diat,na byvalu manzelku nemusim nadavat,lebo mam stale tu istu,takze ani alimenty neplatim,nevraviac o tom ze deti su uz dospele.Ale ze Jurko je zakomplexovany chudacik na tom si trvam!,,,iste uznavam ze urobil mnoho veci ktore su dobre,za co mu vdaka,,,ale uz je unavny tym nekonecnym dristanim o dialnici,,,
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 20:51
Prosím Ťa, sústreď sa a odpovedz pravdivo: "Načo chodíš na túto stránku?" Pán Smatana je dospelý chlap, môže drístať, na čo chce. Tak ako Ty. Na stránke, ktorú založil a udržal pri živote p.Smatana.
Ak Ťa top tu unavuje, skús taký krížik hore v pravom rohu. Je to pre Tvoje dobro.
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 20:59
Takže Teba unavujú drísty o diaľnici a napísal si toto: "Jurko Smatana,pamatam si ta z detstva z Pionierskej za potokom,bol si malicky zakomplexovany brejlovec,ale musim uznat,ze s teba vyrastol ozaj VELKÝ KO.OT !!!,,,,?"
Asi si mal napísať: "Unavujú ma drísty o diaľnici"
Dávaj bacha, lebo keď chytíš zlatú rybku alebo stretneš čarovnú vílu, si rýchlo v prdeli. Dopadneš ako ten chlap vo vtipe, čo chcel povedať manželke: "Podala by si mi láskavo cukor do kávy, miláčik...!" a namiesto toho z neho vyletelo: "Zničila si mi život, Ty krava!"

Takže bacha a kľud! A správaj sa slušne! Lebo Ti čarovný deduško ze tri pridrbe.
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 21:05
a ešte Ti ten deduško bude tvrdiť, že šak si to chcel! (-:
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 31.05.2010 21:11
Včera sa na kopci nad diaľnicou stretlo pár členov občianskeho združenia Diaľnica a príroda.
Popriali sme hodujúcim papalášom pod veľkolepým stanom na uzavretom odpočívadle dobrú chuť, pripomenuli im ich pioniersky sľub, a upozornili sme ich, aby sami z vlastnej vôle začali odškodňovanie ľudí v najtesnejšej blízkosti diaľnice. Žiaľ, súdruhovia sa s proleteriátom nechceli stretnúť, tak sme na nich museli kričať spoza troch plotov, výkonom asi 500 Wattov.

Nebola to nejaká zúfalá akcia ľudí, ktorí už raz nevedia čo s voľným časom.
V deň spustenia diaľnice do prevádzky bola spustená kampaň "Odškodnite rodiny postihnuté diaľnicou".
Predchádzajúca kampaň, za diaľnicu tunelom poza mesto bola síce neúspešná, ale vydržali sme ju ťahať 12 rokov, a neboli sme ďaleko od úspechu.
Cieľom tejto kampane je odškodnenie najviac postihnutých ľudí, ktorí sa proti vlastnej vôli ocitli pod mostom, čo ich pripravilo o pokoj, životné prostredie a majetok.
A to si bude vyžadovať zmenu slovenskej legislatívy.
Spýtajte sa nás o 12 rokov, čo sme dosiahli.
Anonym píše:
Úterý 01.06.2010 07:36
Smutné je, že pritom na ich normálne odškodnenie by bol určite stačil zlomok toho, čo sa minulo na všetky PR akcie okolo otvorenia.

mmch, spoluvlastnim kúsok pozemku pod diaľnicou Vrtižer-Bytča. Jednu časť vyplatili a keď sme sa zaujímali, kedy vyplatia zvyšok, bolo povedané, že teraz majú iné priority ....
Žán Valžán
Žán Valžán píše:
Pondělí 31.05.2010 20:10
Asi myslíš KOJOT! Tak to teda je! Ryšavý, prefíkaný, no proste neni to huj ako ty. Či ako?
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 21:38
Nič proti novým stranám, treba ich aby terajšie neprestupovali na mieste a nerobili si čo chcú. Ale už mi to lezie na city, keď v poštovej schránke nachádzam furt dokola letáky-obyčajní ľudia, SaS.. A po druhé niektoré aj na kvalitnom papieri. To musí stáť fúru peňazí, keď to ide do každej schránky v meste a potom po celom Slovensku- A tých bibordov je tiež neuveriteľné množstvo - SaS. Takže to nebudú tiež len takí obyčajní ľudia, ako píšu na letákoch. Škoda, fandil som im, ale tu vidím silu peňazí a to vo mne vzbudzuje nedôveru.
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 23:04
voliť, voliť, voliť

Sulíkova legalizácia konfliktu záujmov

Richard Sulík sa frajersky tvári, že je všetko v poriadku, ak informuje na svojej stránke o tom, že ako mestský manažér v bratislavskom podniku OLO predal lukratívny mestský pozemok samému sebe ako vlastníkovi súkromnej firmy.

Agresivita s akou reaguje na túto kauzu svedčí o tom, že si veľmi dobre uvedomuje problémy a nebezpečnosť svojho chovania a tohto neuveriteľného kšeftu, keď sebe predal za 44 miliónov a do roka to bolo predané ďalej za vyše 66 miliónov. Rozdiel činí skromných 22 miliónov. A o tri mesiace na to noví vlastníci týchto pozemkov ich predali už za 86 miliónov. Niečo tu smrdí, nezdá sa vám?
Naozaj? To, že o rok zarobili súkromné firmy na týchto pozemkoch vyše štyridsať miliónov tiež odrazu neznamená nevýhodný predaj? Akceptujem, avšak s tým dodatkom, že Sulík si môže podať ruku s istým Bilasom, obaja rovnako šikovní a zdá sa, že aj sebavedomí, ale to len na okraj.
Nedá mi nespomenúť, že Sulík sa v politike zvykne skromne vydávať za začiatočníka. Nie je to však celkom tak, a to nie preto, že tento zásadový a férový chlap robil poradcu Miklošovi aj Počiatkovi. Nie. To, že nie je začiatočník preukázal tým, že sám sebe predal mestský pozemok. Tým vyslal jasnú správu voličom, že na vládnutie podľa svojich predstáv je dobre pripravený. Žiadny začiatočník – on vie, ako sa dá rýchlo zbohatnúť, len mu dajte šancu a ukáže vám to, vy zúfalci
Anonym píše:
Úterý 01.06.2010 21:22
obycajni ludia- neobycajne napady.. napriklad kandidovat za stranu ktora je v zasadnych veciach absolutne mimo hodnot skupiny obycajni ludia.... anomalia jemne povedane...
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 23:17
Juraj,nebuď smutný. Veď miesto jedného dialničného tunela bude mať Považská Bystrica
DVA železničné tunele!!!
Možno Ťa SaS pozve na zahájenie ak sa dostane do parlamentu, alebo zabudnú ako zabudol aj Lackovič na Teba.
Anonym píše:
Pondělí 31.05.2010 23:28
No, myslím že Lackovič na Smatanu nezabudne :-)
Anonym píše:
Úterý 01.06.2010 04:44
+++
:)))
Anonym píše:
Úterý 01.06.2010 07:46
Ani obyvatelia P.B.na toho špinavca zlodejskeho.Nech ho peklo vezme.
Anonym píše:
Čtvrtek 03.06.2010 08:17
Sulíkova partnerka pôsobila v nebankovke SUN
Vanda Vavrová | 3. júna 2010 6:00
Partnerka šéfa strany SaS Richarda Sulíka figurovala pred pár rokmi ako spoločníčka v nebankovom subjekte SUN, ktorý neskôr skrachoval. Ide o Alexandru Šikrhovú, dcéru konateľa firmy SUN. Jozef Šikrha čelí obžalobe z podvodu, pretože ako konateľ SUN podľa prokuratúry v rokoch 1996 až 2000 poškodil viac ako 600 klientov o vyše 440 miliónov korún (14,5 milióna eur).
http://spravy.pravda.sk/[…]/sk_domace.asp?c=A100602_180636_sk_domace_p12
Anonym píše:
Čtvrtek 03.06.2010 08:57
anonym z 3. júna o 8.17 :)) a to má byť ako bomba???? :))))
Anonym píše:
Čtvrtek 03.06.2010 17:53
A aj je to toto mam volit Sulika čo ma priatelku čo v nebankovke okrádala ludí no Bomba je v tom že nebudem volit toho kto spolukrádal
:-)) alebo že by to bola predvolenba bomba:-))
Anonym píše:
Čtvrtek 03.06.2010 17:00
financovanie sas začína nadobúdať konkrétne kontúry. A začína celkom slušne smrdieť!
Anonym píše:
Čtvrtek 03.06.2010 19:00
Každému aspoň priemerne inteligentnému občanovi je jasné čo sú ŠaŠovia zač. Každý kto sa znenazdajky objaví je podozrivý. A tisícky bilboardov a neustála prezentácia kohokoľvek teda aj Sulíka a jeho bandy v akomkoľvek médiu stojí stovky miliónov korún. Takže vážení voliči, prebuďte sa z naivného sna že kradne iba smer a ostatní sú čistí. Opak je pravdou a slovenské porekadlo praví zlodej kričí chyťte zlodeja.
Anonym píše:
Čtvrtek 03.06.2010 19:11
SaS tlačia iní-Tí čo potrebujú štát podojiť a teraz sa im to nedarí. Potom aj Tí, čo sú teraz pri koryte, ale sa im málí. A iní...
Anonym píše:
Čtvrtek 03.06.2010 22:56
 strane Sloboda a solidarita sa sľuby začali rozpadávať už pred voľbami. “Kandidáta tajnej spolupráce” s ŠtB Hochela, ktorý sa objavil na 35. mieste na kandidátke SaS do NR SR ešte stihli rýchlo stiahnuť, hoci už i sympatizanti strany krútili hlavami, ako sa toto mohlo stať v tak čistej a vlastne aj úžasnej strane.


Najnovším je obvinenie zo sexuálneho „harrassmentu“ jedného z kandidátov SaS. „Mal také ťahy, že ináč ako ženskými zbraňami to nepôjde. Viaczmyselné narážky mal skoro pri každej konzultácii,“ citoval anonymnú študentku portál sme.sk. „Nebola jediná. Hodnovernosť jej tvrdení majú podporovať aj ďalšie príklady. V redakcii máme kópie minimálne troch dokumentov, podľa ktorých sa študentky neanonymne a písomne sťažovali na spomínaného vyučujúceho. Jedna z nich dala žiadosť na zmenu skúšajúceho “z dôvodu sexuálneho obťažovania”. Ďalšia píše, že docent mal voči nej “nevhodné poznámky”.


Docent Mamrilla dostal ešte v roku 2006 dôrazné upozornenie za “nedodržiavanie alebo porušovanie (…) študijného poriadku a opatrení dekana” a na základe písomného podnetu študentky na sexuálne obťažovanie aj v roku 2002 “upozornenie na porušenie pracovnej disciplíny”. Podľa tohto dokumentu mal pri plnení pracovných povinností porušiť “zásady slušnosti a občianskeho spolužitia”. „Aj ich kópie máme v redakcii“ píše denník SME. No, ktovie koľko dievčat sa necháva takýmto ľuďom chytať za kolienko zo strachu pred opätovným vyletením zo skúšky. A nehovorte mi, že je to snaha očierniť SaS pred voľbami, ak mal tento pán chúťky už v rokoch 2002 a 2006, čo je dokázateľné. Od tohto človeka sa v diskusii pod článkom dištancovali aj niektorí členovia SaS.

Anonym píše:
Pátek 04.06.2010 08:57
SaS začína červeným riadne zatápať, už nevedia, čoho by sa chytili. Go SaS, go!!! :-)))
Anonym píše:
Pátek 04.06.2010 10:18
Keď tak sledujem intenzitu útokov proti SaS,
tak to vyzerá, že Ficovi vypadlo z prieskumov, že SaS ho ohrozuje viac, ako SDKÚ.
To je dobrá správa. Možno je šanca zbaviť sa tej súčasnej mafie.

Samozrejme tí čo prídu po nich nebudú anjeli, ale teraz veľmi veľmi treba pretrhať korienky tejto súčasnej burine.
Anonym píše:
Pátek 04.06.2010 10:29
DEMOKRACIA nie je absolútne dokonalý režim, ale má jednu výhodu
 - každé 4 roky môžu voliči odstaviť "prasce" od koryta ...
Anonym píše:
Pátek 04.06.2010 17:44
A to ešte nie ja ani v parlamente. A čo potom?
Anonym píše:
Pátek 04.06.2010 22:08
Máš lepšiu alternatívu?

Problémy SAS reálne existujú, ale najviac nad nimi zalamujú rukami ľudia, ktrí SAS v živote voliť nebudú.
Obvykle voliči smeru, hzds, sns a kss.
Anonym píše:
Pátek 04.06.2010 23:12
"Máš lepšiu alternatívu? "
- Mám!
Anonym píše:
Sobota 05.06.2010 10:17
Tak poraď!
Ja si viem tiež predstaviť lepšiu zostavu ako to čo poskladal Sulík,
ale nejak v reálnej ponuke nie je.
Anonym píše:
Sobota 05.06.2010 21:12
Ja sa riadim tým, že NEVOLÍM darebákov!
Anonym píše:
Úterý 08.06.2010 15:47
Ty sa riadis tzm, ze nevolis darebakov?
takze nejdes volit vobec?
alebo mi sem napis, ze kto nie je darebak.
ist nevolit, je tiez nie dobre, takze co ma clovek urobit?
najlepsie revoluciu. ale nie neznu, ale potrestat vsetkych darebakov. Tak aby ked nastupi niekto po nich, videl odstrasujuci priklad.
Anonym píše:
Úterý 08.06.2010 15:47
Ty sa riadis tym, ze nevolis darebakov?
takze nejdes volit vobec?
alebo mi sem napis, ze kto nie je darebak.
ist nevolit, je tiez nie dobre, takze co ma clovek urobit?
najlepsie revoluciu. ale nie neznu, ale potrestat vsetkych darebakov. Tak aby ked nastupi niekto po nich, videl odstrasujuci priklad.
Anonym píše:
Úterý 08.06.2010 19:45
Ako hovoríš.
Nejdem voliť vôbec. Niet jednoducho koho.
Anonym píše:
Úterý 08.06.2010 22:16
Veru, nigdo ťa neni hoden.
Kašli na voľby a nechaj to v rukách ľudí, ktorí si vybrať vedia.
Napríklad z tých, čo im kúpia pivo.
Anonym píše:
Úterý 08.06.2010 23:02
Nože, skús mi pošepnúť, KOHO mám voliť a PREČO?
Anonym píše:
Úterý 08.06.2010 23:28
pre teba bude najlepšia Paliho Kapurková asi
Anonym píše:
Středa 09.06.2010 05:37
Ak by som predsa šiel, tak áno :)
Anonym píše:
Středa 09.06.2010 07:16
Všetci, čo nechcete ísť voliť - uvedomujete si, že volebný systém u nás je nastavený tak, že vaše hlasy si rozdelia tie najsilnejšie strany? A tieto strany s tým aj reálne počítajú ... Dajte teda radšej svoj hlas strane, ktorá má nízke preferencie = výhody:
1/ váš hlas teda automaticky nezíska niekto, komu ste ho dať nechceli
2/ tým, že sa viacerým stranám podarí prekročiť 3% hranicu si pripravujete ponuku aj pre ďalšie voľby
3/ máte dobrý pocit z toho, že za vás vo voľbách nerozhodol nejaký homlesák, ktorého hlas si niekto kúpil za pivo
Anonym píše:
Středa 09.06.2010 08:25
Ach, zlaty Lackovic a to som si myslel, ze volime zmenu.
Anonym píše:
Čtvrtek 17.06.2010 13:10
No nech mu zlatá žila navre za tie zlodejstvá a chrapúnstva nevídané a tebe tiež ty magor keď nevieš čo píšeš!
Anonym píše:
Pátek 18.06.2010 11:15
... a ty vieš čo píšeš??? koľko tých zlodejstiev mu bolo dokázaných ty frajer. Pozri sa okolo seba čo sa teraz deje s PB a v akom stave bola za Lackoviča, to hovorí za všetko. Nedá sa donekonečna vyhovárať na "tých pred nami"
Anonym píše:
Pátek 18.06.2010 11:36
Zlodejstvá neboli dokázané ani súčasným smerákom, keď už o to ide. Všetci dobre vieme, na čom sa nabaľoval Luboš a na čom sa nabaľovala Mirečkova skupina. Ale to nie je dôvod na nejaké "zlatý Lackovič". Lebo to vyzerá, ako by sme ho chceli naspäť (strašná predstava).

Skôr by som to videl takto: ako sme sa zbavili Lackoviča, zbavíme sa aj súčasných pijavíc.

Teraz im už poriadne stíska, po tom ako dopadli voľby.
Anonym píše:
Středa 09.06.2010 08:44
Fico v pekle

Na rannej prechádzke sa Fico náhle potkol a spadol. Ukázalo sa, že to bola porážka. A pretože podľa hesla "Zdravie nie je biznis" nemala blízka nemocnica dostatok personálu, tak zomrel.

Onedlho stál pred nebeskou bránou a Svätý Peter ho privítal: - "Vítaj na Nebesiach, ale skôr, než sa tu usadíš, tak sa zdá, že tu máme malý problém. Málokedy tu máme sociálnych demokratov a tak si nie sme tak úplne istí, čo s nimi."

- "To nie je žiadny problém, jednoducho ma pustite ďalej, som dobrý kresťan, som veriaci."

- "Rád by som ťa pustil ďalej, ale mám pokyny priamo od Boha.

Hovorí, že pre zavedenie novej politiky SOCIÁLNEHO ŠTÁTU musíš stráviť jeden deň v Pekle a jeden deň v Nebi. A potom si sám vyberieš, kde chceš stráviť Večnosť.

- "Ale ja už som rozhodutý. Chcem do Neba!"

Svätý Peter odviedol Fica k výťahu a zišli dolu do pekla. Brána Pekla sa otvorila a Fico se ocitol na krásnej zelenej lúke. Pripadal si tam ako v Raji. Zelená tráva, slnko svieti, ale nie je príliš teplo. Vanie mierny vlahý vetrík. Všade sú malé krčmy s pivom, párkami a údenými kolenami, tienené šumiacimi stromami. Všade postávajú slávni sociálni demokrati, sám Willy Brandt ho víta. Pod gaštanom diskutuje Lenin s Rozou Luxemburgovou. Všetci sa voľne prechádzajú, hrajú kolky a futbal. Na obed si dávajú bifteky, grilované prasiatka, šampanské a plzeň. Sám diabol priniesol Ficovi pohár oroseného piva a rezeň.

- "Daj si jedno, Robko!" "Nie, sľúbil som, že už nebudem piť a budem štíhly", odmieta Fico.
- "Toto je peklo, synak. Tu môžeš jesť a piť čo chceš a neuškodí ti to, skôr prospeje."

Robko si teda dá a zistí, že sa mu diabol páči, že je to fajn chlapík, ktorý vie rozprávať korenené vtipy a vyvádzať ostatným kanadské žartíky. Jednoducho presne to, čo majú socialisti radi. Všetci si skvelo užívajú a skôr než si to Fico uvedomí, deň sa skončí. Všetci sa s ním búrlivo lúčia a mávajú mu, keď nastupuje do výťahu. Keď se dvere výťahu znovu otvoria, je zase pri bráne Raja a svätý Peter naňho čaká.

- "Tak a teraz je čas na návštevu Raja", a otvára mu bránu.

A ďalších 24 hodín
je Robko donútený tráviť čas s partiou čestných, vychovaných ľudí, ktorí majú radi spoločnosť, ale hovoria o iných veciach než o jedle, o peniazoch, a chovajú sa k sebe slušne a úctivo. Žiadne hrubé vtipy alebo kanadské žartíky. Nie sú tam ani žiadne krčmičky a aj keď je jedlo dobré, biftek a údené kolienko to nie sú. A všetci sú chudí. Niet tam nikoho, koho by poznal. A naviac sa k nemu nikto nechová ako k dôležitej osobe.

- "No toto, na niečo takéto ma Mečiar so Slotom nepripravili.

Ani Kaliňák s Maďaričom sa o tomto nezmienili," hovorí si Fico. Deň sa skončil a svätý Peter sa vrátil.

- "Tak, strávil si deň v Pekle a deň v Nebi. Teraz si vyber, kde stráviš Večnosť."

Ale Robko dlho nepremýšľa a rozhodne sa hneď:

- "Nikdy som si nemyslel, že toto poviem - vieš Nebo bolo krásne, a tak... ale ja si naozaj myslím, že patrím k priateľom do Pekla." Tak ho Peter odvedie k výťahu a on schádza stále dolu až do Pekla. Dvere výťahu sa otvárajú a ocitne sa uprostred pustatiny pokrytej odpadkami a toxickým odpadom. Vyzerá ako púšť, ale je to ešte horšie. Asi ako bane v okolí Prievidze. Je vydesený, keď vidí svojich priateľov, oblečených v zdrapoch, ako prikovaní k reťaziam zbierajú do plastových vriec odpadky pri ceste. Stenajú a vzdychajú od bolesti, tváre a ruky majú čierne od špiny. Diabol pristúpi k Ficovi, objíme ho okolo ramien. Ten se otrasie a hovorí:

- "Tomuto nerozumiem, bol som tu včera, všade slniečko, trávička zelená, pivo tieklo prúdom. Stále sme sa flákali a bolo to skvelé. A teraz je tu pustatina, všade iba neporiadok a všetci vyzerajú biedne."

Diabol sa na neho pozrie, prefíkane sa usmeje a povie:

- "No, zlatý môj, včera to bola volebná kampaň, dnes si si nás už zvolil!"
Anonym píše:
Sobota 19.06.2010 15:41
perfektnéééé, povinné čítanie pre hlupákov z toho treba urobiť
Anonym píše:
Středa 30.03.2011 17:27
Poslanec Hladký a jeho firma mala dlh v sociálnej poisťovni. Ten čo píše Laserom KLAMEME * KRADNEME * ZADLŽUJEME * SMER
Môže teraz napisať KLAMEME * KRADNEME * ZADLŽUJEME * SAS
Zároveň bol konateľom spoločnosti a to ako poslanec nesmie byt.
Zdroj TA3 televízia.
V PB je známy že rád kosí cudzie pozemky.
A peniaze ktoré dlží sociálnej postovni dáva na Liberálny dom.

« srpen 2017 »
srpen
PoÚtStČtSoNe
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359