Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / Juraj Smatana / Investori plánujú bytovku, obyvatelia Lánov spustili proti ich zámeru petíciu

Investori plánujú bytovku, obyvatelia Lánov spustili proti ich zámeru petíciu

Autor: Juraj Smatana Poslední změna: Čtvrtek 02.04.2009 23:53
[2008-03-14] Pre považskobystrické sídliská Lány a SNP sú typické vzdušné dvory, plné zelene. Ich obyvatelia si na to zvykli ako na samozrejmosť. Pokiaľ však nie sú vlastníkmi týchto pozemkov, viacerí z nich budú v najbližších rokoch musieť za pekný výhľad z okna zabojovať, alebo sa zmieriť s jeho stratou.
Investori plánujú bytovku, obyvatelia Lánov spustili proti ich zámeru petíciu

Bytovka by sa mala nachádzať pri rieke Domanižanke, v tesnej blízkosti pešej zóny.

Investori MUDr. Bronislav Čiko a Dušan Moravík pred niekoľkými dňami predložili Mestu Považská Bystrica zámer bytovej výstavby na Lánskej, ulica Pribinova. V blízkosti pešej zóny, na mieste súčasného parčíka s ihriskom mienia vystavať bytovku s približne 70 bytmi a príslušným počtom parkovacích miest.

Investori argumentujú potrebou vytvorenia nových, kvalitných bytov v Považskej Bystrici. Predpokladajú, že stavba sa začne v marci 2009 a ukončí sa v septembri 2010. Predložené návrhy zatiaľ považujú len za predbežné, plánujú vypracovanie svetlotechnických posudov, presunutie existujúceho ihriska smerom ku kúpalisku a náhradnú výsadbu stromov. Bytovku by mala stavať firma R-stav s. r. o. z Hlohovca. 

Proti tomuto zámeru takmer okamžite vznikla petičná iniciatíva obyvateľov blízkych bytoviek, ktorí sa obávajú zatienenia svojich bytov, straty detského ihriska, likvidácie verejnej zelene, zhoršenia dopravných a parkovacích podmienok a vplyvu na blízku pešiu zónu. Podpisy zbierajú z bytu do bytu, ale aj pomocou internetovej petície na portáli pb.otvorene.sk.

V tomto prípade stoja proti sebe vlastnícke práva majiteľov bytov, a vlastnícke právo majiteľa parcely číslo 2473/1, ktorým je podľa katastrálneho portála Jozef Vlčík z Rozkvetu. Pozemok pôvodne patril Považským strojárňam a súčasnému vlastníkovi ho údajne predala firma Majetok, a. s.

Petičná iniciatíva žiada primátora, poslancov a stavebný úrad, aby neumožnili výstavbu bytovky v tejto lokalite. Petícia argumentuje skutočnosťou, že ani platný územný plán, ani aktuálny návrh územného plánu s bytovou výstavbou v tejto lokalite nepočítajú.

K zámeru sa bude v najbližšom období vyjadrovať Výbor mestskej časti Lány, ktorého členmi sú poslanci Stanislav Kardoš (predseda, č.t.0907 776 590), Ing. Stanislav Haviar, ktorý je súčasne viceprimátorom mesta a MUDr. Rudolf Karas. Ďalšími členmi VMČ sú Ing. Peter Adam - podpredseda, Ing. Milan Sklenář - člen, Ing. Martin Kerepecký - člen, a Mária Škrabáková - sekretár výboru.

Rozhodujúcim však pravdepodobne bude postoj poslancov mestského zastupiteľstva, ktorí budú o niekoľko mesiacov schvaľovať nový územný plán.

Počítačové vizualizácie uvažovanej bytovky, mapy a fotografie súčasného stavu si môžete prezrieť vo fotogalérii portálu PB.OTVORENE.SK.

lanska1_mapa.jpg  lanska2_mapa.jpg

parcik-s-ihriskom.jpg

Pohľad na lokalitu z pešej zóny.
Paholik L.
Paholik L. píše:
Pátek 14.03.2008 08:39

dalsi pekny kusok zelene v nasom meste (a tych tu moc nie je)a aj ten musia zastavat bytovkami....

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 14:09

Ked ste vsetci taki mudri, tak vymyslite lepsie riesenie. Situacia s bytmi je v Povazskej katastrofalna, to dava priestor predavajucim vyhanat ceny bytov do zavratnych vysin. Viem to posudit az moc dobre, kedze som bola prinutena teraz kupovat byt. Novu bytovku treba ako sol. Myslite tu vobec niekto na mladych, ktori chcu tiez niekde byvat?!!

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pátek 14.03.2008 14:51
1. nesugerujte prosím, že vyriešenie bytovej situácie v meste závisí práve na zabratí tohoto pozemku. Keby to tak bolo, Mesto by ho dalo v návrhu územného plánu ako plochu pre výstavbu. Ale nedalo, a teraz je snaha návrh územného plánu upraviť ešte po lehote pripomienkovania. Podľa návrhu územného plánu sa nové byty majú stavať v iných častiach mesta - IBV/HBV Dušianica, Lúčky atď.

2. Rýchlo a lacno môžu vzniknúť desiatky bytov tým, že sa premenia súčasné plechové strechy na Lánskej na podkrovné byty. Takýto projekt v jednom bloku už odsúhlasený bol. Má tú výhodu, že nekladie žiadne nároky na zaberanie pozemkov. Naviac sa zateplia domy od strechy a môže sa zlepšiť aj estetika sídliska. Podobne v Kolónii alebo na SNP.

3. Nie som si istý, či táto bytovka bude dostupná mladým rodinám. Investori ju plánujú v najtichšej a najkrajšej časti pešej zóny,s výhľadom na rieku... Naozaj si myslíte, že to budú sociálne byty?
Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 15:18

Zucastnil som sa prezentacie tohoto projektu. Investor predpokladal, ze 3-izbovy byt v tejto bytovke by mal byt platitelny 15-tisicovou splatkou hypoteky. Mozno su mlade rodiny, ktore by zvladli taketo mesacne splatky, ale v Povazskej Bystrici ich asi vela nebude. Taketo byty si moze dovolit stredny a vyssi menezment, pripadne podnikatelia. Teda ludia, ktori budu uvazovat, ci si kupit pekny byt v centre, alebo rodinny dom na periferii. Na socialne byty by sa skor zmenili okolite bytovky. Ich cena by klesla, pretoze by im nova bytovka ukradla vyhlad na stromy a rieku.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 20.03.2008 12:30

Dilema mám kúpit starý byt ktorý sa staval v 50tich rokoch minulého storočia za 20 tis/meter štvorcový alebo fungl nový za 30 tis. za meter. Bol by som blázon aby som volil prvú verziu. No samozrejme že lokalita je lukratívna pre budúciich majitelov bytov, pre starousadlíkov je to pohroma musíte byt v tomto smere tvrdý a nekompromisný!!!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 20.03.2008 17:40

V Považskej Bystrici začal vládnuť SMER. Bolože to rečí pred voľbami, ako oni budú iní, ako sú tu pre ľudí, ako to tu Lackovič rozkrádal, ako podporoval svoju stavebnú firmu, ako čachroval s pozemkami, ako išli proti ľuďom a riešili iba záujmy bohatých podnikateľov...

Dnes SMER robí presne to isté!

Takže treba doplniť ich predvolebné heslo -

AKO SA KRADLO ZA MEČIARA, TAK SA KRADLO AJ ZA DZURINDU A KRADNE SA EŠTE VIAC ZA FICA!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 22.03.2008 16:13

A ty spadol odkial z mesiaca? ved keby si mal príležitosť tak kradneš aj ty.

Michal Bajzík
Michal Bajzík píše:
Pátek 14.03.2008 16:53

Ak Vám mám pravdu povedat, situácia s bytmi v PB nie je až taká zlá, bytov je tu voľných dosť, len ide o problém, že všetci chcú bývať čo najbližšie v centre a problém dva je v tom, že všetci chcú na odpredaji bytu zarobiť viac než na bankovej lúpeži. To je celý problém. Osobne si myslím, že aj keď postavia x bytoviek, aj tak cena dolu nepôjde, práve naopak, stále sa bude dvíhať, lebo si všetci myslia, že s príchodom eura všetko pôjde ešte vyššie čo majú v podstate aj pravdu. Je však zaujímavé, že ceny bytov v Prahe alebo Wiedni sú lacnejšie ako v Bratislave, pritom všetci vieme aké majú tieto dve metropoly väčšie prednosti. Ide len o to, že na Slovensku sú stále ľudia, ktorí si byt v takýchto vysokých cenách kúpia, keby tu takí ľudia neboli, tak by tie ceny neboli ani tak vysoké. A to je presne problém aj Považskej, Vlastníci bytov si nadhadzujú miliónové cifry, a keď si chce človek zobrať úver, tak mu ten byt ocenia tak na 2 tretiny ceny, ktorú za ňu pýta, a viac peňazí mu aj tak nepožičajú. Študujem v Banskej Bystrici a tiež by som chcel zostať v našom meste. Ale ako sa tak na to pozerám, kupovať byt tu alebo v Banskej je vec už dosť nereálna. Pretože mi žiadna inštúcia neschváli úver, ktorým by som pokryl výdavky na kúpu bytu, keďže byt nemá hodnotu ceny, ktorú za ňu pýtajú. Osobne si myslím, že lepším riešením, je skúsiť zohnať pozemok na predmestí a pokúsiť sa postaviť niečo menšie a bude to aj oveľa lacnejšia alternatíva alebo sa pustiť do rekonštrukcie nejakého rodičovského domu.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 19:33

V Zákvašove smer Šurabová sú pekné parcelky a tá bytovka by nikomu nezavadzala. Na Rozvete stavajú novú cestu tak Rozvet treba roztiahnúť na Čierné Háje. Budete riskovať že sa Vám raz dieťa utopí v Domanižanke ako p.Mičianovej?

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 22.03.2008 16:22

Kto by tam býval v tej Šurabovej, JA NIE. To je čo za argument, to nebudeme stavat pri rieke aby sme sa neutopili, nebudeme stavat pri ceste aby nás nezrazilo auto. Ano ideál je dom daleko od rieky cesty v tichom prostredí na kraji lesa,/pozor pri lese nie tam može byt nejaký úchylák/.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 17.03.2008 19:11

A co si myslite ze kolko tie nove byty budu stat? Urcite nie menej ako tie stare, takze to problem s vysokymi cenami bytov nevyriesi, akurat ze ludia z okolia stratia jediny kusok zelene.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 19.03.2008 22:05

Podľa katastrálneho portálu je vlastníkom pozemku Jozef Vlčík z Rozkvetu 2041. Na orangeportáli sa pod menom Jozef Vlčík z Považskej Bystrice vyskytuje telefónne číslo 0918 719 569 s poznámkou Kereko s.r.o. Na Obchodnom registri je ako konateľ firmy Kereko s.r.o. uvedený Jozef Vlčík, Rozkvet 2041/79-6, Považská Bystrica.

Ktovie, ako by sa zaksichtili obyvatelia bytovky na Rozkvete 2041, keby im 9 metrov od okien postavili pán Čiko s pánom Moravíkom opachu o 2-3 poschodia vyššiu, ako je ich bytovka...

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 22.03.2008 16:23

Konečne normálna reakcia!!!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 09:23

Panovi Cikovi narastli kridla odkedy sa spojil s miestnymi vypalnikmi... viď pan Pavlik... No ale asi aj stratil rozum ked chce stavať bytovku takych rozmerov na takom mieste. A kde budu parkovat auta? Na polysterenoch v Domanižanke? No možno to súvisí so splavnením Váhu až po Bystricu... A kde sa budu hrat deti ked im miesto pekného trávnatého priestoru vznikne betónová džungla. Ideme robiť nový Rozkvet??? Nemala by nahodou vzniknuť v okoli Domanižanky pekna odpočinkova zona?! Miesto kde si mamičky môžu chodiť s kočármi a malými deťmi bez strachu, či ich niekto prejde autom? Ja chápem riešenie bytovej otázky, ale som presvedčený, že mesto sa má kam rozťahovať a nie sa zahusťovať

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 16:47

a nie len s nim sa spojil Dr. Ciko, ale aj s predstavitelom mesta panom Haviarom. Z dobrych zdrojov som sa dopocula, ze stoji za tym predovsetkym preto, ze to ma stavat jeho firma hast cez nejaku nastrcenu firmu. Mame to mi pekne kvietko na tom meste a na tom zastupitelstve sa pritom tvari nevinne ako blbecek.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 17:03

Dušan Moravík-25 ročny zasran, mamka si sním nevedela rady, kradol, do školy nechodil, tak ho dala do polepšovne, Pavlík-Imriškov nastrčený poskok, MUDr. Čiko-ich spoločník a za to všetko veľmi veľmi lobuje zástupcaprimátora Haviar. Naozaj zaujímavá zostava. stáva nám len dúfať, že budú mať poslaci a primátor dosť rozumu a pošlú ich všetkých aj s takýmto návrhom kade lahšie.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 18:23

Komisia pre výstavbu,ktorá to povolila bola zvláštnym dvôvodom zmanipulovana: - chýbali dvaja členovia,zhodou náhod archtitekti, ktorí sú zásadne proti tejto výstavbe (Ing. Balušík, Ing. Kručay) - loboval nejaký MUDr Čiko, ktorý nemal písomne splnomocnenie na predkladanie a jednanie v záujme majiteľa - štúdia bola bez pečiatky a podpisu certifikovaného architekta (namaľoval to nejaký študent, archtikt by sa bál pod niečo také ručiť svojou pečiatkou) - územný plán tam neplánuje s výstavbou (iba garáže resp. parkoviská - možno) - Mudr. Čiko už podobné ihrisko chcel zlikvidovať ( na Strede pri terajšom zrekonštruovanom ihrisku) - firma R-Stav z Hlohovca je absolútne neznámy pojem v oblasti výstavby - zavádzali ľudí, že pri odsúhlasení danej stavby zrekonštruujú VVZ pri strojárňach - za všetko neskutočne loboval Haviar a dokonca bol proti tomu aby to išlo na posúdenie VMČ - Mudr Čiko a Pavlík skupovali rôzne pozemky a čudným spôsobom ich ponúkajú mestu na odpredaj ( Kolónia, FIM....)

Všetko je to zvláštne previazané a všetky nitky vedú k Haviarovi. Myslím že by bolo dobré ak by sme všetci prišli na VMČ Lány, ktoré sa koná 7.4.2008 o 18:00 hod v CVČ a dali patrične najavo čo si o tom myslíme. Ale do vtedy musí ísť na mesto otvorený list a petícia, pokiaľ si ten plešatý zapredanec ešte viac niečo nesfalšuje. Prečo vlastne taký človek, ktorý býva niekoľlko rokov na Hlinách,takto przní svojím poslancovaním sídlisko Lánska. Myslím že by mu trebalo vedľa domu na Hlinách postaviť trebárs zberný dvor.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 19:24

Nie len Haviarovi, ale i Adamovi treba asi vedľa domu postaviť zberný dvor. Je to jedna banda prisťahovalcov, žiaľ poslancov za Lány, ktorým pojem "ľudia a životné prostredie" absolútne nič nehovoria. No čo najrýchlejšie sa nabaliť, nahrabať, to majú napísané aj na čele, to je ich program ....

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 19:43

čo tu pletieš Adama, on je jedným z tých, čo na stavebnej komisii hlasovali proti tejto bytovke

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 15.03.2008 23:59

No, keby si rovno napisal, kto hlasoval za stavbu a kto proti?

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 01:18

Veď ani neni členom stavebnej komisie http://www.povazska-bystrica.sk/komisie-mestskeho-zastupitelstva.phtml?id3=1511&id2;=0

Podľa šuškandy na mestskom úrade hlasovali proti bytovke len dvaja, Babušík a Smatana.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 07:04

Preco hovorime o suskande. Smatana je clen stavenej komisie, tak nech zverjni, kto hlasoval za stavbu. Ved predsa "OTVORENE"!!! Alebo na stavebnu komisiu to neplati?

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 08:15

no pán Smatana, zverejnite kto ako hlasoval, ak to nie e tajomstvo!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 08:57

Proti: Babušík a Smatana-obidvaja sa aktívne zapájali do diskusie. Vodu proti mútil aj Adam, ale nemal hlasovaci právo. Appel bol hneď na začiatku odpísaný Haviarom, aby sa do toho neplietol.(zaujímavé, keď je šéfom odboru výstavby a je stavebný Ing). Za boli: Haviar neskutočne loboval za, potom boli za s pripomienkami, asi sa nechali presvedčiť developerom Čikom a Moravíkom: Pekár, Matušík a Strašíková. Malo by to byť správne. Inforácie mám z dobre informovaného zdroja(vyžerák u nás kde sa zbierali hlasy)

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 09:25

Paľa poznám a pochybujem, keď je doscaný z vlastnej ženy, že by si dovolil niekomu protestovať.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 12:33

Je to naozaj zaujímavé a protirečivé. Na jednej strane niektorí tzv. "rebeli" tvrdia, ze situácia s predchádzajúcou garnitúrou je neporovnateľná, o.i. preto, lebo títo nainstalovali hlasovacie zariadenie. Ano, je to plus, aj ked niektorí, vratane Ing. Babušíka boli tvrdo proti. Všetko zrejme závisí predovšetkým od miery (finačnej) zainteresovanosti.

Ale táto garnitúra ide za svojími majetkovo-devepeloperskými aktivitami neporovnateľne agresívnejšie, ako "Laco". To čo oni podnikli v 1. roku fungovania, to sa jemu ani nesnívalo. Stačí spomenúť bitku o pozemok medzi h. Manín a poštou, výstavba bytovky na Rozkvete (podľa dobre imformovaného zdroja zákazku získala fy. HaNt (Haviar Anton), snaha o bytovku na Lánskej,.. Ani falšovaie úradnej listiny samotným primátorom nie je nepodstatné. Rovnako zrejme pokračujú v prelievaní verejných financií cez drobnejšie stavby chodníkov, apod... kde sa dohodnutá suma neúmerne navýši. A naivne myslieť si, že sa to deje bez vedomia "Nášho" "Starostlivého" otca mesta, považujem za hrubé nedorozumenie. A to opakujem sme iba na začiatku ich bačovani (pardom vládnutia). Keďže väčšina týchto aktivít ide ako som spomenul cez stavebno-devepeloperské aktivity najmä Standa H., a prechádza to určite aj cez stavebnú komisiu, ktorej je členom aj p. Smatana, privítali by sme mi občania mesta p. Smatana, ak by sa zápisnica zo zasadnutia stavebnej komisie objavila na PB-OTVORENE! Samozrejme aj s výsledkom hlasovania jednotivých členov.

S pozdravom Vždy OTVORENE!

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 16.03.2008 13:10
Anonym píše: "prechádza to určite aj cez stavebnú komisiu, ktorej je členom aj p. Smatana, privítali by sme mi občania mesta p. Smatana, ak by sa zápisnica zo zasadnutia stavebnej komisie objavila na PB-OTVORENE!"

Nemám s tým problém, zápisnice z rokovaní komisie nesporne spadajú pod informačný zákon, takže je jedno, či si zápisnicu vyžiadate od úradu alebo ju zverejní ktorýkoľvek člen komisie. Zápisnice však rozosiela zapisovateľka členom komisie elektronickou poštou, trvá to niekoľko dní, zápisnicu z marcového rokovania sme ešte nedostali. Idem teda do archívu zavesiť zápis z januárovej komisie.

Mimochodom, pán anonym, ja by som zas privítal, keby ste tiež niečo urobili pre otvorenosť samosprávy a podali na mestský úrad žiadosť, aby sa zápisnice z komisií publikovali na mestskom webe. Zaujímavé veci sa neprerokúvajú len na komisii pre životné prostredie, ale napríklad aj v komisii finančnej.
Vzor podania žiadosti o informácie nájdete tu:
http://www.changenet.sk/?section=howto&cat=80696&x=80695
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 16.03.2008 13:25
Takže posledná zápisnica, ktorú mám k dispozícii, je zavesená tu:
http://povazska-bystrica.otvorene.sk/archiv-dokumentov/zapisnica-zo-zasadnutia-komisie-pre-zp-vystavbu-a-dopravu-23-1-2008

Keď nám pani zapisovateľka rozošle zápisnicu z marcového zasadnutia, kde sa riešila aj bytovka na Lánskej, dám ju tam tiež.
Ale menovité hlasovanie tam nenájdete, len výsledok hlasovania v podobe napr. 13:0:0.
Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 18:46

...ďakujeme.

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 19.03.2008 12:56
Včera nám pani tajomníčka rozoslala oficiálnu zápisnicu, nájdete ju na titulke tohoto webu.

Juraj Smatana, člen komisie
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 16.03.2008 12:48
Pokiaľ viem, zasadnutia zo stavebnej komisie nie sú tajné, ani uznesenia z nich - veď slúžia ako podklad pre rozhodovanie mestského zastupiteľstva.
Najprv však treba povedať, že komisia neodhlasovala súhlas s bytovkou, to môže urobiť len stavebný úrad. A rozhodujúci hlas má ešte vedenie mesta - či si osvojí požiadavku investora na zmenu územného plánu, pretože v súčasnom návrhu územného plánu bytovka nie je, avšak je tam hromadná garáž. A túto zmenu ÚPN musí odsúhlasiť mestské zastupiteľstvo. Komisia len dala odporúčanie investorom, aby projekt rozpracoval. Takže prosím zatiaľ nekameňujte členov stavebnej komisie :-)
Ako kto hlasoval: nikto nepožiadal, aby sa hlasovanie zachytilo do uznesenia menovite, takže v tom "kto ako" môžu byť nepresnosti. Čo môžem povedať na 100%, je to, že hlasovanie skončilo výsledkom 5:2. Požiadal som totiž predsedu Ing. Juraj Pekara o prepočítanie, lebo som si chcel overiť, či je komisia vôbec uznášaniaschopná. Členov oprávnených hlasovať je 13, takže komisia uznášaniaschopná bola. Proti projektu skutočne hlasovali dvaja členovia, teda poslanec Ing. Babušík a ja.
Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 19:18

Ďakujeme za oficialne info ohľadne vášho hlasovania proti. Bolo by však dobré menovať aj tých, ktorí hlasovali ZA nezmyselný projekt. Pokial budú títo exoti zostávať v anonymite, nebudú mať zábrany. Takže skúste ešte doplniť aj tie druhé mená.

Na druhej strane je chválihodné, že ste hlasovali proti výstavbe nezmyselného projektu. Ale v takomto prípade, keď ste boli prítomní 7 z 13, ste mali reálnu možnosť zabrániť odsúhlaseniu projektu odchodom zo zasadnutia. Komisia by bola neuzášaniaschopná! A pritom spôsom obštrukcie je legitímny. Takže neviem, či to bolo málo odvahy, resp. nováčikovská daň. Prípadne alibizmus?

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 16.03.2008 19:53
Obštrukcia by nemala význam, z viacerých dôvodov:
- komisia je len poradným orgánom zastupiteľstva, dosiahol by som tým len preloženie termínu komisie.
- keďže som v komisii ako "občan", nestojí za mnou žiadny poslanecký klub, nemá význam hrať sa na "bojové hlasovanie". Som odkázaný len na svoju presvedčovaciu schopnosť.
- až do zdvihnutia rúk nebolo zrejmé, ako hlasovanie dopadne, niektorí členovia diskusiu len sledovali, ďalší, ktorí mali veľa kritických otázok na investora, nakoniec hlasovali za.

Naviac, ďalším bodom programu boli pripomienky k územnému plánu, kde som presadzoval požiadavku skupiny občanov a organizácií týkajúcu sa zlepšenia podmienok pre cyklistov a chodcov. Odchod z rokovania by nebol seriózny voči týmto ľuďom.



S tým nedostatkom odvahy a alibizmom dúfam žartujete.




Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 18.03.2008 19:44

Ked pride na lamanie chleba, bude skakat ako jeho mecenasi. Je to len poskok. Nema vlastny nazor ...No, kedze uz s Marcelkom koncia ..............

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 19:49

zaujímalo by ma, koľko má ešte majetok a.s. pozemkov, ktoré predá predpokladám za babku kadejakým šmejdom a my budeme potom znášať rozmary všemocných"investorov"

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 19.03.2008 21:22

Lackovičovi zlomila politický krk odporná budova Troch veží v centre mesta. Haviar je na najlepšej ceste,aby sa bytovka na Lánskej zmenila na jeho " Tri veže ". Možno za sebou stiahne aj primátora Adameho.

To bolo rečí pred voľbami: http://povazska-bystrica.otvorene.sk/prehlad-tlace/adame-2006_fico.jpg Samá láska k deťom,a teraz sa ide likvidovať priestor,kde sa deti chodia hrávať!!!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 21.03.2008 15:13

Skôr sa tu hodí véčko ako tri veže. Áno bytovky treba stavať, stavia ich Jasenica, Štiavnik, Brvnište, Plevník a mnohé ďalšie obce. Systém zastavby však vždy musí ako tak zodpovedať reliéfu, štruktúre okolitého obyvateľstva, okolitej zástavbe atď. To znamená, že rozhoduje kvalita nad kvantitou. Jeden Rozkvet tu už je. Preto vážený stavitelia, berte trošku ohľad aj na iné fakty a skutočnosti, ako len ohľad na tučnotu vašej penaženky.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 15.03.2008 11:13

no pán Haviar,ak je toto pravda tak vy sa budete pakovať! jednoho ten výraz tu nemôžem použiť-prosto Lackoviča sme tu už mali!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 15.03.2008 13:04

napakovať sa na úkor nás dôchodcov a kúska zelene čo nám tu ostalo je nehoráznosť pán Haviar! Pakujte sa kade ľahšie!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 10:09

moze mi tu niekto vysvetlit, kadial by tam tolke auta chodili? Alebo je vybavena dotacia na clny po domanizanke?

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 17.03.2008 19:43

dnes som podpisal tu peticiu a povedali, mi ze maju uz 400 podpisov. Az tu som sa dozvedel ze za tymto "projektom" stoji ta poloplesata tlchuba. No to sme si teda zvolili. Som zvedavy co mi povie na VMC.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 18:11

Mám pocit ako keby primátor si nedovidel na špičku nosa a nechal sa vo všetkom ovplyvňovať Haviarom.Je to hamba mesta. Už sa pokúsil o výstavbu bytovky pri letnom kúpalisku cez firmu MGM. Všetci kompetentní to ale zamietli. Potom skúšal zlodejinu cez "združenie podnikateľov" konkrétne cez p. Krenželáka vybudovať polyfunkčný objekt na Rozkvete. Tiež to nevyšlo. Nezabúdajme ešte na falšovanie zápisnice, kto za to môže? Kde sa pozrieme len pofidérny obchod, kšefty a neprehľadné mená, však Stanko. Apropo, Moravík robil voľakedy pre firmu HAST.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 18:25

evidentne sem píšu ľudia, ktorí majú prístup k informáciám a s podobnými kšeftami nesúhlasia

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 20:47

to je vec verejne známa,či už na úrade,v meste, medzi podnikateľmi....Samé sľuby Haviara,vskutočnosti klamstvo a faloš.Je mi len ľúto že to my občania musíme trpieť. Je ale aj slabosť vedenia mesta,že si takého hada držia.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 12:36

Ľudová múdrosť hovorí: "Aký pán, taký krám"

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 19:07

celkom ma pobavila diskusia okolo viceprimata. Naskytla sa mi otazka: co ste od niekdajsieho politickeho korektora tyzdenika obzor cakali? Pritom je to vystudovany polnohospodar. Takze Stando meni profesie ako moja zena nohavicky. Raz je z neho podnikatel, potom pravnik, teraz ako vidim realitny makler a developer. Jedine co ma zaraza, ze sa dal do partie s takou zberbou ako sa tu pise.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 20:09

komouš ako vymaľovaný. Pozrel som si koho si dal za svojho zástupcu do firmy HAST. Doktora politických vied Milana Šlapku. Zostáva len zaželať česť praci a proletári všetkých krajín spojte sa.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 20:44

už len na to vysoké čelo mu namaľovať hviezdu,kladivo a kosák

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 19.03.2008 21:35

Nie namaľovať, ale vypáliť žeravým železom!!!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 20.03.2008 18:00

všade kde ho stretnem sa tvári ako baránok. Sľubuje, sladko rozpráva, o všetkých nás sa stará. A hopsa, kde sa vzal tu sa vzal zrazu je to tvrdý develóper. No na nás mu vôbec nezáleží a zrejme ani nikdy nezáležalo. To bolo všetko iba predvolebné divadielko. Zistila som, že je to obyčajný baran.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 22.03.2008 16:24

Dole budú podzemné garáže

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Sobota 22.03.2008 17:58
bol som na prezentácii projektu. Investori hovorili len o tom, že by budova nemala prízemie, ale stála na stĺpoch, takže na úrovni terénu by vznikli parkovacie miesta.
Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 10:12

človek musí mať riadne zatemnený mozog chamtivosťou aby ho takéto niečo napadlo!Vyzívam vedenie a poslancov mesta za moju rodinu a susedov z Lánskej aby to nedovolili.Inak sa môžu strčiť.Ten park treba zveladiť a nie zlikvidovať!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 10:37

Asi tam nezijes. Park je cely osr...ý od psov. A ak tam ides s malymi detmi musis davat pozor, aby ti ich neprizabil cyklista. V celom okoli ziju vacsinou dochodcovia a nie mamicky s detmi. Tie sa tam nastahuju, az ked sa tam postavi nova bytovka. Niekedy davno tam bolo klzisko, kde sme sa ako deti ucili korculovat alebo hrat hokej. Teraz je to verejne psie WC.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 11:23

Ja mam male dieta a do toho parku chodim, na tie rozbite lavicky. Nebolo by od veci ten park trochu upravit a tie lavicky opravit. A netvrd, ze sa tam nastahuju rodiny z malymi detmi. Mozno par vyvolenych, ale ten byt tam bude stat tolkeee peniaze, ze si ho mlade rodiny (pokial nekradnu) nebudu moct dovolit. A nebyvaju tam len dochodcovia. Chod sa pozriet na tie rozbite hupacky, kolko je tam mamiciek s malymi detmi. Radsej nech opravia tie ako tam postavit takuto opachu. Lutujem tych ludi v okolitych domoch. Vsak ta budova im vezme veskere slnko, ktore im svieti do bytov. A z okna budu kukat nejakemu papakovi do bytu.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 11:50

Aj my máme deti a bývame tam. Tie psy, to je iná kapitola, ale mať pred oknami o 2 poschodia vyššiu budovu, cez ktorú nepresvieti do nášho bytu slnko, tak to si môžme rovno hľadať nové bývanie, ak chceme, aby naše deti zdravo rástli. A ked už tak hovoríš, že tam bývajú hlavne dôchodcovia, čo oni nemajú nárok na normálne kvalitné bývanie?

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 16:15

Bytovka by si určite vyžiadala aj likvidáciu časti zelene pri vjazde z Pribinovej. Nových 70 bytov by zvýšilo tlak na rozšírenie príjazdovej cesty. Pravdepodobne by vlastníci budovy chceli príjazd aj z mosta, čiže na úkor pešej zóny.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 19:50

Asi Tu nie ste až tak často, lebo by ste stretli zopár mamičiek s deťmi (s kočíkmi), skúste si predstaviť situáciu mesta, ktoré upratuje súkromný pozemok zadarmo. Asi by to nešlo bývať v takejto bytovke na takomto nebezpečnom mieste vedľa rieky. Psíčkari sú problém celého mesta a nie len tohto parku.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 21:22

len Tí! dôchodcovia tam nežiu žijú tam aj mladé rodiny s deťmi, dôchodcovia boli pri tom, keď sa tento areal staval tak ich netreba podceňovať. Keď som bola vo veku mojích detí som sa hrávala na peknom ihrisku pre deti chcela by som aby sa aj moje deti hrali na ňom, no bez pána je aj dvôr schátralý a parkovisko a bytovka to nevyrieši.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 31.03.2008 19:25

Čítam diskusiu. Väčšina sa tu omáha právami, chcú park, chcú zeleň, ihrisko, ale uvedomujeme si, že ten pozemok niekomu patrí.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 06.04.2008 09:52

Vážený ochranca práv majiteľa pozemku! Prečítajte si stavebný zákon a prídete na to, že aj majitelia susedných pozemkov majú právo vyjadrovať sa k tomu, čo si majiteľ nechá postaviť na svojom pozemku. A to už vôbec nehovorím o tom, že k tomu má čo povedať stavebný úrad, mestské zastupiteľstvo, územný plán mesta atď atď...

Takže najskôr si niečo naštudujte, až potom napíšte niečo o práve.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 15.03.2008 11:04

byvam tam a ty tam chceš asi stavať!poznám veľa šťavnatých výrazov na takých ako si ty...ty psie...

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pátek 14.03.2008 22:25

No a kde bude parkovať 70 aut ?

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 15.03.2008 10:12

Veľmi správna pripomienka. Pozrite sa na obrázok podorys v galérii. Napočítal som 23 parkovacích miest. Predpokladám, že rodiny, ktoré si budú môcť dovoliť takýto byt, budú mať určite aj auto. A tí budú parkovať kde? Už aj na teraz prepchatej Pribinovej? Keď sme pri tých obrázkoch, pozrite si podrobnejšie obr. viz-04. Celý dvor je krásne presvetlený slniečkom. Lenže chyba lávky - to slnko tam svieti zo severu. V skutočnosti do tohto dvora nepadne slnečný lúč. A bytovka 970 bude po celý rok v tieti tejto nezmyselnej obludy.

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Sobota 15.03.2008 10:48
Zástupcovia firmy na stavebnej komisii uvádzali, že budova bude stáť na stĺpoch, čiže nebude mať prízemie, ale tam vzniknú parkovacie miesta (asi 40). Zvyšných asi 30 parkovacích miest vo dvore a okolo budovy. S podzemnými garážami vraj neuvažujú, lebo takéto riešenie by nebolo ekonomicky únosné pre tunajšie obyvateľstvo.
Osobne som voči "polointeriérovému parkovaniu" dosť skeptický, vo fáze projektovej prípravy som videl veľa pekných omaľovániek (napríklad Tri veže mali vyzerať ako presklený čínsky pavilón). Realita je vždy smutnejšia.
Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 15.03.2008 11:58

treba sa ist sudruha Cika a zvazaka Moravika spytat. A ked Ti nepovedia tak Ti urcite poradi lenin Haviar-ten vie vsetko.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 22.03.2008 16:27

V podzemných garážach.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 22.03.2008 17:13

Celá debata a rozruch o priestupkoch mi pripadá ako hranie sa detí na piesočku. A vedľa sa kradne celý dom. Podme pekne poporiadku. Celá táto akcia je Ľuboškom pekne zorganizovaná, aby sa zakryl najväčší ZLOČIN na občanoch tohto mesta a to ukradnutie a predanie Pov-Bytu. Z neoficiálnych, ale dobre informovaných zdrojov prišla informácia prečo je súdruh Bross tak naštvaný a radšej z Pov-Bytu vycúval. Pov-Byt bol vážení kúpený v.r. 2006 za 27 mil. SK a pred mesiacom teda ani nie po roku a pol predaný za 280 mil. Sk. Delenie zisku bolo však na tom to najzaujímavejšie. Ladislav(oficálne Danka Lackovičová) 200 mil, Cingel 50 a na chudáka Brosa ostalo iba miliónikov 30. No neoplatí sa Lacovi platiť a živiť si takéto predstavenie o priestupkoch? Samozrejme toto muselo ísť ruka v ruke s prokuratúrou a políciou. A zrejme ktosi nebol uspokojený a chcel zaspievať. Tak sa spravilo divadielko s chudákom Abaffym.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 23.03.2008 09:53

Takže každého občana PB okradli o 7000 Sk. Ďakujeme páni.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 23.03.2008 09:53

Takže každého občana PB okradli o 7000 Sk. Ďakujeme páni.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 23.03.2008 10:00

kto mohol napísať takú p....u, že chudák Bross dostal "LEN" 30 miliónov. Keby som mal len desatinu tak už chudák nie som predsa!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 15.03.2008 23:57

Vážený pán primátor, poznám Vás už 27 rokov a vždy ste boli pre mňa chlap na správnom mieste.Ako primár detského oddelenia NsP ste dokázali pomôcť nespočetnému množstvu detí a ich rodičom pri liečení ťažkých chorôb.Mne osobne taktiež, za čo Vám ďakujem. V momente, ako som sa dozvedel o Vašej kandidatúre na post primátora ,bolo mi jasné koho budem voliť. Politika je však plná špiny a táto kauza bytovky na Pribinovej je len pekným príkladom, ako sa dá ťažiť z postavenia v štátnych inštitúciach.Keď ste otvárali s Jankou Kubranskou a Jánom Krónerom detské ihrisko na Strede všetkým som hovoril, že plníte sľuby o podpore pre výstavbu detských ihrísk,zelene a zlepšenia životného prostredia. Stále sa tu hovorí o nejakom Haviarovi.Nie je to náhodou, ako sa vraví šedá eminencia...? Zúčastnili by ste sa na otváraní novej bytovky? Ako komentujete daný projekt? Myslím si, že sa budete musieť ešte veľa učiť, aby ste boli tak dobrý primátor, ako ste boli dobrý doktor.V tejto kauze máte šancu absolvovať semester o Zdravom rozume respektíve výuku Ako sa má zachovať primátor ,keď si jeho podriadený robia na svojich vlastných projektoch na úkor obyvateľov mesta.

PS: Ospravedlňujem sa,že píšem ako anonym...

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 00:04

... ach ty svata prostoto..

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 07:09

...Sorry.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 08:25

ja mám možno ešte lepší nápad. Čo tak to odkúpiť od spomínaných "developerov" za to isté čo to kúpili oni od majetku a.s. a spraviť tam parčík alebo detské ihrisko. Ale späť k realite. Je mi jasné, že niečo také sa dať nebude, sú to kšeftári. Tak sa aspoň snažte, aby sa niečo také už v budúcnosti neopakovalo. Nemôže sa predsa stať, že si niekto kúpi za podivných okolností kdekolvek v meste pozemok a bude si chcieť čokoľvek tam postaviť. A že do toho zapojili aj druhého človeka hneď po Vás je veľmi smutné. Smutnejšie však je, že je volený za našu štvrť a takto sa k nám správa. Ako sa hovorí viackrát do tej iste rieky nevstúpim a Haviara už voliť nebudem.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 10:58

Je demokracia a tá ma tiež svoje hranice. Haviara sme si zvolili a on určite koná ako mu jeho najlepšie svedomie káže. Tak sa teraz rozhodol, že nás obdarí bytovkou, ktorú podla neho všetci chceme. Je rozumné , že demokracia má aj kontrolné mechanizmy a umožňuje dať občas najavo aj nesúhlas. Ta ak ju nechceme tak mu to dajme najavo účasťou na VMČ a nie anonymným kecaním na internete.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 12:08

je dobrý nápad, ale okrem toho netreba zabúdať na podpisovanie petície: http://povazska-bystrica.otvorene.sk/kampane/peticia-proti-vystavbe-bytovky-na-pribinovej-ulici

Anonymné kecanie na internete tiež pomáha. Nebojme sa že dotknutí nečítajú :-)

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 12:29

som veľmi zvedavá, či nájdu "dotknutí" odvahu a na schôdzu VMČ prídu. Páni Haviar, Čiko a Moravík tešíme sa na vás!!!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 12:58

neverte tomu, že sa tam niečo rozumné dozviete. Haviar je obyčaná komunistická tlčhuba a obráti sa o 180 stupňov a bude blabotať ako nevinný baránok, že on nič on muzikant. Len sľubuje a zavádza pre svoj vlastný prospech a slávu. Jeho hadie oči však prezradia všetko.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 13:59

veď tam nejdeme, aby sme sa niečo dozvedeli, ale PRÁVE aby Haviar obrátil o 180 stupňov. Keď tam neprídeme, neobráti, lebo si povie že na to ľudia kašlú.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 20:20

Pozývam Vás všetkých na VMČ, kde si budeme vymieňať názory a bude to ostré. Dúfam, že sa na oni na to pripravia.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 22:37

dúfam, že vas nadšenie neopustí, keď zbadáte tu sebranku "developerov" a hochštaplerov. To sú ľudia mazaní všetkymi masťami a budú vám sľubovať možné aj nemožné. Tak veľa úspechov a nenechajte sa opiť peknými, ale prázdnymi rečami. s pozdravom zeleni a parku zdar!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 17.03.2008 16:48

to máš recht, treba si ísť povedať svoj názor a povedať tomu slizákovi Standovi, že si nebude stavať kde sa mu zachce.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 17.03.2008 17:08

Zváštne je že so Stankom sa spája veľa divných ľudí Čiko (biely kôň), Pavlík (podobný týpek),Krenželák (združenie podnikateľov).....všetci sú "developery" a figúrky na podivné obchody s pozemkami. Veľmi som zvedavý, ako bude Stanko zasa lobovať a opíjať primátora a poslancov, čo sa týka predaja pozemkov pred Manínom. Minule sa mi dostala do uší správa, že Stanko si vyhliadol nového prednostu ( nejaký Smatana z Teplej), nejakým zasa obdobným spôsobom typickým pre Stanka (komunistický sabotáž) chcel rozvrátiť vedenie mesta a dosadiť si svojho pajáčika, ktorý bude taktiež vymývať mozog primátorovi. Dotyčný pán z Teplej (spoznáte ho podľa toho že je tučný,červený v tvári a všade sa otŕča vizitkou že je akýmsi predsedom predstavenstva pri rozdeľovaní nórskych fondov, apropo, mesto dostalo toľlko fondov, že sa ideme my občania zlázniť ako to tu prekvitá)chodil po meste a všadial roztrúboval ako so Stankom spolu na meste zametú a zatočia. Zametú všetky pozemky do svojho vrecka,asi myslel.A terajší príklad bytovky na Lánskej je len príkladom. Stanko zametá ako sa len dá,keď už ten Hast nefunguje ako by mal. Ale blíska sa na lepšie časy, v Obzore som videl inzerát že Hastík príjma robotníkov na výstavbu. A ja že prečo sa to tak zvláštne a dlho naťahovalo.Asi preto že Hastík tam nemal subku. Ejha, čoho sa mi ešte dočkáme pri Stankovi.....

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 17.03.2008 17:55

Ak je to ten čo pracoval u Ščotku tak je to pravda. Veď práve kôli tomu dal u neho k 29.2. výpoveď. (alebo ho vyhodili ako SSE?) Prerába 10 izbovú vilu, kúpil si nové auto....na to že je na voľnej nohe slušne.Alebo už niečo vybral ako developer?V stredoslovenskej energetike to tak robil,smola že na to prišli. Ale aj tu ti to občania no to prídu,Jožko.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 22.03.2008 15:56

Mala som tú česť...Rodina Briestenských nás zavolala,tak do 20 členov okresnej organizácii SMER na "posedenie" v hostinci u Baxa v Podhradí. Dostali sme kávu,pivo,občerstvenie....Následne Ing. Smatana a Ing. Briestenský predniesli plamenný prejav o odvolaní okresnej rady,presviedčania o zlodejstve Ing. Janca a Ing. Adama,ako musia odísť preč. Nepriamo povedali,potrebujeme kradnúť,byť pri mestských zákazkach a potrebujeme vás starým somárov na pomoc pri ich odvolaní.Nehovoriac o osobných návštevách a telefonátoch. Mám už dosť rokou,ale tak ešte nie som naivná,aby rodina,ktorá celý život kradla či už na JRD alebo poprivatizačnej vlne,aby som uverila o ich snahe byť poctivý a čestný. A taký názor má už veľa naších členov,po zmedializovaní domovej prehliadky v rodine Briestenských,sa nám tento názor ešte viac zakorenil. Sklamal ma Ing. Smatana,v minulosti vystupoval ako seriózny človek, no je zapredanec najhrubšieho zrna,ulisný človek,ktorý len ubližuje. Uvidíme sa na okresnom sneme.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 25.03.2008 20:08

Mala som tú česť...Rodina Briestenských nás zavolala,tak do 20 členov okresnej organizácii SMER na "posedenie" v hostinci u Baxa v Podhradí. Dostali sme kávu,pivo,občerstvenie....Následne Ing. Smatana a Ing. Briestenský predniesli plamenný prejav o odvolaní okresnej rady,presviedčania o zlodejstve Ing. Janca a Ing. Adama,ako musia odísť preč. Nepriamo povedali,potrebujeme kradnúť,byť pri mestských zákazkach a potrebujeme vás starým somárov na pomoc pri ich odvolaní.Nehovoriac o osobných návštevách a telefonátoch. Mám už dosť rokou,ale tak ešte nie som naivná,aby rodina,ktorá celý život kradla či už na JRD alebo poprivatizačnej vlne,aby som uverila o ich snahe byť poctivý a čestný. A taký názor má už veľa naších členov,po zmedializovaní domovej prehliadky v rodine Briestenských,sa nám tento názor ešte viac zakorenil. Sklamal ma Ing. Smatana,v minulosti vystupoval ako seriózny človek, no je zapredanec najhrubšieho zrna,ulisný človek,ktorý len ubližuje. Uvidíme sa na okresnom sneme.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 25.03.2008 20:19

Kukláči v dome Františka Briestenského?Pekná vizitka pre otca člena SMERU Mareka Briestenského. A podľa rečí,ktoré táto rodina šíri,to bude aj budúci zamestnanec vládnej strany na centrále (vraj vodoinštaláter)Veľa zdaru v novej práci,syn podozrivého kriminálnika.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 17.03.2008 20:48

Ty srandista, už nežartuj o tom čo dotyčný pán nemá :)

PS: Že by Marcelko Jancík už strihal meter?

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 18.03.2008 06:56

a kedy budeme mať možnosť ísť nato VMČ?

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 18.03.2008 07:02

no ked sa ctenemu Haviarovi a vazenym "developerom" zachce.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 06.04.2008 09:54

Pondelok 7.4.2008 o 17.00 na Lánskej v Centre voľného času.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 16.03.2008 12:11

Žijem v oblasti ohrozenej nehoráznymi plánmi výstavby. So synom hrávame na ihrisku futbal, susedia majú 2 malých chlapcov, aj oni sa tam hrávajú... Kam si máme ísť zabehať a zahrať sa? Na to plánované parkovisko?! Budeme si musieť povymieňať okná za nové plastové, aby nám nešiel domov dym a hluk z áut?! Už budeme vetrať iba v noci?! To nestačí, že nám postavia diaľnicu cez stred mesta?! To už v dnešnej dobe majú podobní investori úplne zelenú? V PB je mnoho miest, kde by sa mohli zrealizovať, prečo majú takto brutálne znásilniť naše domovy?! Kde sú sľuby SMERu o tom, že sú tu pre občanov a ochránia nás pred všemocným diktátom kapitálu?!

Pozrite si fotogalériu uvedenú na konci článku a uvidíte, že desiatky ľudí prídu o normálne domovy. Pozrite si, aký kolos nám postavia pred oknami. Pozrite si, ako zasadia 6-poschodovú budovu do prostredia, kde sú domy 3-poschodové, do prostredia, ktoré vonkoncom nedokáže absorbovať takýto kolos!!! Slnko uvidíme už asi len vtedy, keď si vylezieme na Manín...

Pomôžte nám, podporte našu petíciu.

Nové domy treba, mladé rodiny potrebujú nové bývanie. Každý normálny človek uvíta výstavbu nových domov. Ale prečo práve tu, kde sa to vonkoncom nehodí?! Prídite sa pozrieť na Lánsku, pozrite si obrázok a uvidíte, že toto je arogancia bohatých investorov.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 17.03.2008 09:21

Myslím, že bytová situácia sa dá v PB riešiť aj trochu inak. Keby ľudia pohli rozumom a namiesto nevyužitých a nezateplených povál na Lánskej alebo plochých striech na SNP sa postavili byty, bolo by bytov v PB viac než dosť. A pritom by to ľudí nestálo ani korunu. Takto budú musieť dať milióny na opravy zhrdzavených striech, prípadne zateplenie povaly. Sám o tejto problematike veľa viem, nakoľko som predsedom SVB v jednom dome na Lánskej. A firiem je viac než dosť, ktoré sú ochotné za poskytnuté priestory Vás kompenzovať napr. zateplením objektu, kde nemusíte platiť plnú sumu, ale len časť nákladov. Veľká chyba je aj v zákone, kde na jednej strane sa hovorí, že na nadstavbu domu je potrebná len 2/3 väčšina, ale pri zmene spoluvlastníckeho podielu na liste vlastníctva musí súhlasiť každý. Ak nesúhlasí čo len jeden vaša snaha je zbytočná, prípadne sa musíte s týmto vlastníkom súdiť. Ďalšia vec je, že v PB je voľných pozemkov na výstavbu domov viac než dosť, ale o tom už písali ďalší predomnou. Nevidím riešenie v tom, že nám vopchajú ďalšiu bytovku medzi ostatné. Zas sa len chce niekto nabaliť. Ako bolo za Lackoviča, je aj za Adameho.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 17.03.2008 19:47

možno iba súhlasiť. Riešení je množstvo iných, ako nám zapratať kúsok zelene. Ktohovie ako by reagovali developeri, keby im postavili 6 poschodovú opachu 10 metrov od vchodu do domu, ha?

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 17.03.2008 16:50

to je super, ze sa konecne aj v PB zacina s vystavbou bytov :) tuto aktivitu v PB schvalujem, vsade sa stavia, iba v PB sa akosi zaspalo.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 18.03.2008 12:10

Len či by bolo Vaše nadšenie rovnaké, keby Vám niekto postavil ozrutu pre oknami a parkovisko pod nosom...

Veď len nech stavajú, ale prečo sa nejde stavať na voľných miestach, ale sa ide zdevastovať park, pešia zóna, pieskovisko, ihrisko pre deti a ide sa zatieniť bývanie pre desiatky ľudí ?!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 18.03.2008 19:01

chod sa opytat Cika a komunistu Standa Hasta , ti ti odpovedia preco prave v tom parku.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 17.03.2008 22:48

Z minmalne polovice prispevkov je mi na plakanie.... Nie som za ani proti. Naposledy ked som v tom parku bol, tak som si bohuzial nemal kam sadnut, pretoze vsetky lavicky boli znicene. Len pripomeniem ako pred vystavbou Tesca na SNP cely Dedovec a cast SNP podpisovali peticiu proti tejto vystavbe, pretoze vraj nastane kolaps v doprave okolo Tesca a rodicia sa budu bat pustit svoje deti do skoly. Ako je to teraz? Nechodia tie deti do skoly po novom chodniku okolo rieky? Treba sa zamysliet... a snazit sa mysliet nestranicky.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 18.03.2008 07:14

POrovnávať petíciu vtedy a dnes má dva zásadné rozdiely. Po prvé, vtedy bol pri moci Lackovič a teraz Adame. a po druhé tá výstavba tesca sa netýkala až tak bytostne obyvateľov žiadnej bytovky, tak ako je to teraz, kde navrhovaný zámer má byť umiestnený iba 10 metrov od najbližšej bytoky a má jej priamo cloniť. A tie pozemky okolo tesca boli pod priamou réžiou LL a jeho grupy. Tieto pozemky vlastní developerská skupina. A pokial nie je človek osobne majetkovo previazaný, myslím si, že je tu veľká šanca na úspech petície. V prípade, že je do toho však zainteresovaný niekto z mesta( v tomto prípade Haviar), vidím šancu na úspech tejto petície o dosť menšiu. hovorí svšak, že nádej umiera posledná.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 18.03.2008 12:04

Milý pane! Mne je zasa na zaplakanie z toho, že sem píšete alibistické tvrdenie, že nie ste ani za, ani proti... Dospelý človek by mal vedieť zaujať stanovisko.

Z čoho mi je ale na riadne zaplakanie je to, že sa vyhýbate zásadnému problému. Tu nejde o to, či stavať. Stavať byty jednoznačne áno. Problémom je ale KDE stavať. V PB sú desiatky vhodných lokalít. Preto mi je na zaplakanie z toho, že ste nepochopili (alebo nechceli pochopiť) hlavný problém: sú tu lokality, kde by sa nové domy hodili viac a nikomu by tým brutálne nezdevastovali domovy.

Na konci SNP, na tzv. Otoči, tam sa dá postaviť takýchto ozrút aj 20... Taktiež pod pumpami pri odbočke na Rozkvet a tam to majú páni investori ešte viac v centre. Taktiež smerom na Čierne háje na Rozkvete, tam môžu postaviť celé sídlisko. Aj iné parcely na Rozkvete s úsmevom dokážu absorbovať nie 1 , ale niekoľko podobných domov. Na vjazde do PB od Púchova, ešte pred Orlovým môžete postaviť taktiež... A majetkovo vysporiadať pozemky, na to máme predsa mesto, nech sa snažia. Takže záverom pre tých, ktorí si nevšimli: Nejde o to, či stavať byty, ale o to, KDE ich stavať.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 18.03.2008 15:59

Nie som za, pretoze si viem predstavit situaciu ludi, ktory byvaju v dotknutych bytovkach. Nie som vsak ani proti, pretoze bytovky treba. Problem, a v tom s Vami vlastne suhlasim, je v tom ze nie je z coho vyberat. Keby bolo hlasovanie za to, kde ma byt umiestnena nova bytovka, napriklad terajsie miesto a miesto v Zakvasove za hlavnou cestou, tak by bola moja volba jednoznacna a ani chvilu by som nevahal sa pod moje rozhodnutie podpisat. Dufam ze tym nikoho nenahnevam, ale skor ako spisovat peticiu by bolo rozumne oslovit kompetentnych panov,a teda investorov, firmu ktora ma na starosti stavbu a samotne mesto pytat jednoznacne stanovisko, preco z pohladu obcanov vyberaju takuto nevyhovujucu lokalitu.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 18.03.2008 23:45

Môžte si byť istý, že sme podnikli všetky dostupné kroky: sme v kontakte s poslancami mesta, oslovili sme televíziu, printové média, komunikujeme s občanmi. Nenecháme sa znásilňovať, aj keď si na Meste niektorí páni (alebo súdruhovia) mysleli, že občan je dobrý len na vhodenie lístočkov do volebnej urny... Nedáme sa, petícia je len jeden z krokov, ktorý sme urobili. Urobíme všetko preto, aby sme zabránili arogantnej aktivite pánov investorov, aj keď idú pod zástavou stavebnej firmy pána Haviara. Preto vyzývam aj Vás: podporte našu petíciu! Dajte hlas proti výstavbe v tomto stiesnenom priestore! Príďte sa pozrieť na Lánsku osobne a uvidíte, že to je barbarstvo. Keď to uvidíte na vlastné oči, až potom pochopíte, že pre Vás akedemická debata je z našej strany bojom o záchranu normálneho bývania. Tu na Lánskej bývajú mladé rodiny a množstvo dôchodcov, my nemáme možnosť pánov investorov a nemôžeme si kúpiť len tak niekde inde nový byt. Toto sú naše domovy a ak nám sem postavia tú nehoráznu opachu, stanú sa z nás obyvatelia betónovej džungle bez Slnka. Nech Mesto umožní postaviť hoci aj 100 podobných bytoviek, ale na vyhovujúcich miestach.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 19.03.2008 10:46

Tak potom je vsetko v poriadku. Podpisane. Vela stastia!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 19.03.2008 11:39

samozrejme, že podporujeme. Už sme zozbierali viac ako 500 hlasov. Je mi zle, keď si predstavím koho som volil. To bolo rečí a sľubov aký je Lackovič zlý, aký je podvodník , ako stavia všetko jeho firma. Ešte ani rok poriadne neprešiel a máme tu nového Lackoviča. Len už nie je primátor, ale jeho zástupca. Pán Haviar hanbite sa a zamyslite sa nad sebou. Buď ste zástupca primátora, alebo podnikateľ. Oboje byť nemôžete.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 19.03.2008 11:39

samozrejme, že podporujeme. Už sme zozbierali viac ako 500 hlasov. Je mi zle, keď si predstavím koho som volil. To bolo rečí a sľubov aký je Lackovič zlý, aký je podvodník , ako stavia všetko jeho firma. Ešte ani rok poriadne neprešiel a máme tu nového Lackoviča. Len už nie je primátor, ale jeho zástupca. Pán Haviar hanbite sa a zamyslite sa nad sebou. Buď ste zástupca primátora, alebo podnikateľ. Oboje byť nemôžete.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 19.03.2008 12:59

primátor je myslím slušný človek a taký aj zostane a dosť silný,odolá tlaku Haviara.Haviar je velký omyl,ale taký je vývoj.A možno si uvedomí...Taký chudák ako Lackovič hádam nieje.Alebo tie miliony žerú že im stále nič nieje dosť?Možno na to majú tých pi.úzov vyberaných okolo seba.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 18.03.2008 16:14

Všade po Slovensku - či už pre priemyselné parky, alebo pod bytovú výstavbu pripravili piozemnky mestá alebo obce. Všade takto postupovali a výsledky sú viditeľné. Stoja fabriky a bytiovjky, ako i rodinné domy. Iba v Pov. Bystrici to ešte na Mestsdkom úrade nikoho nenapdlo a preto aj tak Bystrica napreduje. Boli tam blbovia za Lackoviča a títo tam ostali aj naďalej, takže sa nečudujme že tu nie je žiaden veľký investor, ktorí by dal dobre platernú prácu väčšiemu potru zamestnancov / aspoń nad 800 /. Taktiež nepripravia nič pre indoviduálnu výytavbu a ani bytovky. Nedávno prezentované dve bytovky na Rozkvete pred 40 bytov je bieda, to dokaže viac Jasenica postaviť. O bytovej výstavbe by mohli trubci z mesta rozprávať, keby sa rozbehol perojekt na cca 500 - 800 bytov, plus cca 100 pozemkov pre individuálu výstavbu / ako je Dedovec / Potom by sa mesto rozvíjalo, ľúdia by neodchádzali preč, naopak vracali by sa sem as prišli by i noví. To je ale utópia.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 19.03.2008 14:56

neviem kto konkrétny navrhoval túto budovu, ale pravdepodobne sa nebol oboznámiť s terénom osobne a použil turistickú mapu. preto nevie kďe vychádza slnko, a potrubie kúrenia popod dom nepôjde, či niečo ako co kryt a výzia zelene je tiež o100% nadsadená.A veľmi neverím, že prispejú do údržby Domanižanky.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 20.03.2008 18:27

Dobry den vsetci ja tu byvam od mala.ja to tu nechcem.je tolko inych nevyuzitych priestorov, kde sa daju stavat taketo bytovky.napriklad hustina vedla tesca?to ma teraz napadlo.zakvasov?napriklad..alebo vedla nemocnice, sak tam je park tiez strasne uzasny a tam skuste spravit S barak, naco iba L.alevo vedla hypernovy sak naco nam je fontana aj tak je otrasna..taketo nazory ma zarazaju, ze park je od psich vykalov a podobne. uz nikoho netrapi ze my budeme mat pod oknami parkovisko?ako super.deti chodili na pieskovisko, na toto ihrisko chodia decka aj z vedlajsich dvorov, o hupackach ani nehovorim... a co obcania co sa prechadzaju po pesej?behaju, korculuju...ini sa budu divat druhym do taniera?uz nikdy nebudu mat na balkone slnko?kazdemu odporucam ist sa pozriet osobne a potom mozno pochopi. vopachat tam taku kravu velku, to je proste napad napadov roka 2008.az mi pride trufale ziadat nech sa lavicky a park postavia...

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 20.03.2008 20:43

ani nie, do kuchyne vidieť nebude, ta bytovka ma byť 10 metrov vzdialená. Celkom v pohode to bude.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 20.03.2008 20:53

ak cosi bude, tak demonstracia obyvatelov, ak sa mestsky urad urychlne nedistancuje od toho zameru.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 22.03.2008 16:32

Ten pán Čiko je v deviatich s.r.o.čkách tak bacha je to velká ryba. Treba byť opatrný.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 22.03.2008 18:06

alebo biely kôň. Takého frajera ešte v meste nemáme, čo by vykýval s obyvateľmi štyroch bytoviek.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 23.03.2008 09:33

velka nevelka, ale spaja sa s podivnymi ludmi. kupoval pozemky a nehnutelnosti uz za lackovica. a vlastni firmu vivax pharmaceuticals

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 26.03.2008 12:07

Vsade sa stava len v tomto meste sme zaspali dobu. Uz malo byt postavenych 10 bytoviek. Za Lackovica (12rokov)sa postavili len dve. Teraz by to mali vsetko dobehnut. Kto chce zelen, nech ide do hory. Vsetky stromy v tomto parku upchavaju ryne a kanalizaciu.Vyrezat ani obrezat sa nedaju(zeleny)

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 26.03.2008 20:30

Po osobnom rozhovore s primátorom, viceprimátorom a p.Čikom, by som chcel požiadať anonymných ludí, ktorý prispievajú komentármi, aby vyberali slušný spôsob komunikácie pri svojich komentároch a tak sa vyhnúť budúcim problémom. Ďakujem

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 27.03.2008 10:39

No toto je naozaj úžasný argument. Chcel by som poznať Vašu adresu, teda aspon ulicu. Určite tam nie je napísané Pribinova. Vy by ste sa mali presťahovať do Sudánu a máte po starostiach. Tam nemajú stromy, skoro ani neprší a postavit si tam može hickto hocičo a hocikde.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 27.03.2008 22:22

Máte pravdu - zaspali ste dobu. Časy, kedy sa stavalo bez ohľadu na architektonickú vhodnosť, bez ohľadu na ekológiu, bez ohľadu na to, kde sa budú hrať deti a bez ohľadu nato, že existujú aj vhodnejšie miesta na výstavbu sú už za nami cca 20 rokov... No a na primitivizmus, že kto chce zeleň, nech ide do hory, len toľko: kto nevie žiť v 21. storočí, nech sa odsťahuje do severnej Kórei, tam sa zastavil čas , aj rozum.

Upchaté nie sú rýny, ale Vaše mozgové závity!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 31.03.2008 19:26

Čítam diskusiu. Väčšina sa tu omáha právami, chcú park, chcú zeleň, ihrisko, ale uvedomujeme si, že ten pozemok niekomu patrí.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 01.04.2008 20:55

KOMU PATRI? CIKOVI? MORAVIKOVI? HAVIAROVI? DOBRY KSEFT SKUPOVAT DVORY PRED BARAKMI. ESTE TREBA KUPIT CESTY A JETO KOMPLETNE V RITI.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 01.04.2008 21:46

Majiteľ pozemku však musí dodržiavať Stavebný zákon a nemôže stavať tam, kde s tým neráta územný plán, aj keby bol majiteľom pozemku 1000krát...

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 01.04.2008 12:58

Ludia, asi by ste sa mali naozaj spamätať. Držte sa svojich bytov, na tie máte právo, park má určite svojho majiteľa, ktorí ho na výstavbú dá alebo nedá. Park Váš nie je. Ak chcete zeleň chodte niekam na dedinu. Ste obyčajní sebci. Ved kde si teraz človek môže nájsť nejaký byt, ked sa žiadne nestavajú. Zobuďte sa konečne... alebo vypadnite na dedinu a uvolnite tie vaše byty, ked chcete toľko tej zelene

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 01.04.2008 20:12

tak poctivi obcania, ktori sa namakali v strojarnach a nechali tam svoje zdravie , potom im nejaky spekulant predal pozemok za bagatel pred ich domom a oni su sebci? nie si ty jeden z tych developerov?

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 01.04.2008 21:01

Ako viete, že za bagatel? Trapné predpoklady si nechajte stranou. A tí ľudia za koľko kúpili svoje byty toho času? Veď nech ich popredávajú za toľko isto. A či som developer? Nie som, ale môžete len banovať, lebo ja by som to trošku tvrdšie riešil. Keď ide do tuhého, začnú si občania vyskakovať: nebudem mať kde chodiť venčiť psíka, prechádzky, zeleň, opravte nám lavičky, pieskovisko..., ale veď sa uvedomte, ten pozemok je súkromný a vám nepatrí. Myslím, že ste po celú dobu ten pozemok využívali zadarmo, neplatili za parkovanie a nemali ani potuchy, kto je jeho vlastníkom. Ale to je vaša vina. Keď došlo na lámanie chleba, zrazu všetci brrrrrrrrŕ. Na to ste mali myslieť skôr. Bol som si to tam obzrieť a podľa mňa by sa tam nemala postaviť 5-6 poschodová bytovka, ale tak 15-16 poschodová. To miesto je úplne vhodné na stavbu. Konečne by sa mala PB čím pýšiť. Aj mladí potrebujú byty. Ja by som mal určite záujem o takéto lukratívne miesto. Či nás chcete povyhánať do iných miest. Veď ak sa to mestu alebo občanom nepáči nech majiteľovi ponúknu iný pozemok na výmenu. Čo parkovisko pred hotelom Manín? To je tam až tak potrebné?

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 01.04.2008 21:36

Chlapče, najskôr prestaň používať nezmyselné slovné spojenie "uvedom sa", to je citát z istej primitívnej reality show. Ak chceš niečo riešiť tvrdšie, najskôr si naštuduj stavebný zákon a až potom sem vypisuj svoje infantilnosti. Človek nemôže stavať čo si zmyslí, aj keby ten pozemok vlastnil 1000 rokov. Nové stavby musia byť v súlade s územným plánom rozvoja mesta, musí spĺňat viacero noriem, o ktorých evidentne nemáš ani šajnu. Takže tvrdšie v Tvojom poňatí znamená iba netvrdnuto...

Výrok, že pred 3-poschodovú bytovkou by si postavil 16-poschodovú a ešte by si to považoval za miestnu pýchu svedčí o Tvojej "inteligencii". Ak si sa tu bol naozaj pozrieť, tak čo tliapeš o parkovaní zadarmo?! Veď tu žiadne parkovisko nie je...

A pozemok patril Považským strojárňam, ktoré ho neponúkli na predaj verejne, ale len pekne potichúčky, takže sme nedostali možnosť odkúpiť si ho. Takže na čo sme mali myslieť skôr, puberťáčik nevybúrený?

Tak sa láskavo nevyjadruj k veciam, ktorým rozumejú dospelí ľudia. Keď raz za dlhú dobu budeš mať svoje deti, potom si spomenieš, čo je to nechať dieťa hrať sa medzi autami... Niečo si veci najskôr zisti, potom počkaj, až budeš naozaj dospelý a keď Ti to všetko dôjde, zalez niekde do kúta a tam sa ticho hanbi za svoje puberťácke drísty!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 02.04.2008 01:34

Čo tu píšete za nezmyselnosti?! Radšej si ďalej pozerajte vaše obľúbené reality show! Alebo skôr ten čas využite na preštudovanie stavebného zákona a súvisiacich výhlašiek ministerstiev. Oháňate sa tu nejakým irelevantným odkazom na územný plán rozvoja mesta. Veď tu niečo napíšte k tomu rozvoju, keď ste taký múdry. Sledujete iba vlastné osobné potreby. Hovorí vám niečo vyšší záujem? 70 bytov je celkom dosť, bude po nich dopyt a prispeje to k spokojnosti viac rodín. Mesto bude dostávať z bytov nemalé peniaze. Má to kladný prínos ako pre mesto, tak aj pre širšie obyvateľstvo PB. Záujemcovia o byty by mali tiež spísať petíciu proti petícii. Áno, nikdy sa nedá vyhovieť všetkým a v tomto prípade to vypadá tak, že vy sa s tým budete musieť zmieriť.

Aký predaj verejne? O čom to točíte? To nebol štátny majetok, ale súkromná spoločnosť predávala fyzickej osobe. Vy sa máte starať a zaujímať o to, ak niečo chcete. Nikto nebol povinný vám nič ponúkať. Si pletiete pojmy s dojmami.

A o žiadnom parkovisku som nepísal, to len sa bránite, ale bohužiaľ dosť markantným spôsobom. Pozrite si hranice tej parcely, ak vás to zaujíma. Autá parkujú všade okolo bytoviek na cudzom pozemku. Byť majiteľom hneď nahlásim ich odťahovanie.

Ten váš posledný odsek nebudem ani riešiť vy "inteligent". Veci, ktorým sa rozumejú dospelí ľudia? Si môžete porozprávať akurát tak doma s vašou rodinou. Čo ste tým chceli povedať? že mladí sa k tomu nemôžu vyjadriť? Sloboda slova, prejavu, názoru, vyjadrovania vám nič nehovori?

Tak si ešte raz naštudujte predpisy a uvádzajte konkrétnosti a hlavne zdôvodnenia a nie iba prázdne vety. To je to najľahšie poukázať na niekoho, že nemá ani šajnu o normách. Toto by som nazval "puberťáckymi drístami"

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 02.04.2008 09:44

keď už sa tolko ohaňaš majitelom pozemku konkurzna spoločnosť majetok a s predávala pozemky po stojarňach vtedy boly ponuknuté na predaj v novinkach vlastníci bytov mali záujem odkupiť pozemok pod domami a vokolí bohužial umožnili predaj len pod domami s tým že ostatné je dávno predané a nebola šanca kúpiť ani sprepačením polmetra od domu medzi domom a chodníkom.A podruhé vlastní súkromník a udržbu robí mesto.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 02.04.2008 15:46

a vy užívate...

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 03.04.2008 08:25

hold ešte ma nenaučili lietať a cestu k domu nepredali ak vieš lietať rada s naučím. Neviužívame len my ale veľa ľudí s celého mesta neverím že si tadial aspon raz v živote neprešiel aj ty

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 02.04.2008 19:27
Student85 píše: "Bol som si to tam obzrieť a podľa mňa by sa tam nemala postaviť 5-6 poschodová bytovka, ale tak 15-16 poschodová."
Tak tak.
Viac poschodí, viac prosperity.
Podľa hesla "Viac pásikov, viac ADIDAS."
Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 01.04.2008 21:43

Vážená/ý Hrôza! Keby Ti pod oknami postavili diaľnicu, možno by Ti padla dobre nasledovná rada: Si sebec, ak nechceš diaľnicu! A ak chceš čistý vzduch, choď bývať niekde na laz!

Pre podobných chumajov iba toľko: Preštudujte si Stavebný zákon, tam je jasne uvedené, že majiteľ pozemku si na ňom nemôže stavať čo chce, ale musí splniť podmienky zákona. V prvom rade sa nesmie stavať tam, kde to neumožňuje územný plán rozvoja mesta. Okrem toho stavba môže mať iba určitú výšku, musí byť v určitej vzdialenosti od iných objektov, musí brať ohľad na množstvo vecí... Takže svoje tupiny si choď šíriť na tú dedinu, rozumom patríš na laz a nie do mesta práve Ty!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 02.04.2008 19:38

včera som sledoval zastupiteľstvo. Divadielko Haviara o potrebe bytov snáď uchvátilo len deti v materskej škole. Chápem to ako plač za ušlým kšeftom. Oveľa viac ma ale zaujalo vystúpenie poslanca Pekára(podľa už uverejnených info na tomto webe, predsedu stavebnej komisie???). S veľkým záujmom som sledoval jeho prejav o pamiatkách v PB(bol som toho názoru že už žiadne nemáme, komunisti sa totiž v 70 rokoch veľmi činili stavbou novej PB) a hlavne jeho časť o ul. Pribinovej a jej vzdušných dvoroch. Citujem: "je to unikát takáto architektúra a takéto zelené a vzdušné dvory, treba to jednoznačne označiť a zachovať pre budúce generácie". Zhruba o 2 hodiny mi takmer uši odpadli, ako ten istý pán poslanec konštatoval, ako je zlé, že občania tak neprezieravo reagovali a odradili potenciálneho investora a je veľká škoda, že sa tam nič stavať nebude. Čo na to povedať. Ostáva len dúfať, že pán poslanec takto nemení názor aj na svoju manželku, zamestnanie, byt, alebo že by zašuchotalo zopár štefánikov?

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 02.04.2008 19:59

Tiež som na to kukal, ako môže PPP naraz chcieť pamiatkovo chrániť Lány, a súčasne horliť za bytovku na Lánoch, ktorá by tam sadla ako päsť na oko. Nebude to tak, že mu vadí ten projekt podkrovných bytov na Lánoch, ktorý rozbieha Kunovský?

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 03.04.2008 18:37

Pán Pekár podľa záznamov hlasoval na komisii za výstavbu obytného bloku na Pribinovej a potom sa rozplýval nad "kultúrnymi pamiatkami" v meste, vzdúšnými dvormi na Lánskej a konkŕétne spomínal ulicu Pribinovu.Ako to musíme zachovať pre ďalšie generácie a nič by sa tam nemalo stavať. Je to z jeho strany obrovské farizejstvo a podvod voči občanon.Tak na jednej strany otŕča ruku ako komunista za výstavbu a potom v mestskom cirkuse premieta bludy o zachovaní vzdušných dvorov. A vrchol bol že za pár hodín si dal filozofickú otázku,že prečo sú ľudia proti výstavbe onej bytovky. Hambite sa pán Pekár. Môžte si podať ruku aj s červeným developerom.Fuj!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 03.04.2008 18:43

a to je kto?

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 03.04.2008 18:53

Kec si kukneš Mariku, to je ten červený,plešatý čo mu z očí hľadí len blaho pre občanov mesta

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 03.04.2008 19:21

Mal pekný príhovor na Marike,nie nadarmo sa o ňom hovorí že je komunista ako vyšitý. Obhajoval sa nejakým programom výstavby a že sú útoky na investora a jeho osobu. No nakoniec z komunistického developera sa stal trpiteľ,chudáčik na ktorý chcel len ľuďom dobre a oni na neho útočia.No ľudia už prekukli jeho faloš,už môžeš klamať iba doma (tak ako klameš doteraz). Oni si pre teba prídu.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 03.04.2008 18:49

Kto má najmilšie slová, ten prvý koná.(ale do vlastného vrecka)

Anonymous User
Anonymous User píše:
Čtvrtek 03.04.2008 18:52

čo sa čudujete?Oni zo Stankom majú super taktiku,ak sa niečo prevalí oni potom kričia: My nič,my komunisti!!!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 06.04.2008 09:29

bytovku Vám tam aj tak postavia a Vaše byty čo majú hodnotu teraz cca 1,5 mil. keď budú zatienené čikovskou bytovkou nepredáte ani za 100.000 ale čo ste si zvolili to máte chceli ste zmenu - máte ju uvedomelí bystričania

Anonym píše:
Čtvrtek 14.01.2010 21:46
Nejaké nové informácie? Ono ich to blbnutie s výrubom parčíka neprešlo?
Anonym píše:
Pátek 15.01.2010 16:50
Prešlo, naisto prešlo, ale MY občania Lánskej to "blbnutie" Haviarovi, Pekárovi a ostatným mestkým developérom nezabudneme.
Anonym píše:
Čtvrtek 14.01.2010 20:51
vsak ked bytovku nepostavia teraz postavia inokedy a nepostavi to ciko ale postavi ju dakto iny a mozno spravi 15 poschodovu. neni jedno ci bude teraz alebo za par rokov mozno mesiacov. a nakoniec aj pani developeri musia z niecoho zit.

« prosinec 2017 »
prosinec
PoÚtStČtSoNe
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359