Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / Juraj Smatana / Infozákonová žiadosť na vedenie Nemocnice s poliklinikou Považská Bystrica

Infozákonová žiadosť na vedenie Nemocnice s poliklinikou Považská Bystrica

Autor: Juraj Smatana Poslední změna: Neděle 04.10.2009 21:41
[2009-10-04] Riaditeľ považskobystrickej nemocnice Ing. Jaroslav Michálek plánuje nepredĺženie prenájmu súkromnej lekárni ANJA. Uvádzaným dôvodom je, že chce obnoviť prevádzku lekárne nie ako súkromnej spoločnosti, ale ako lekárne vlastnenej nemocnicou. Sľubuje si od toho vyššie finančné príjmy pre zadĺženú nemocnicu. Je tento zámer reálny? Nedôjde k neprimeranému prerušeniu poskytovania lekárenských služieb a následnému poklesu kvality a sortimentu nemocničnej lekárne? Z akých čísel a finančných odhadov riaditeľov plán vychádza? Som presvedčený o tom, že odpovede na nasledovných 10 otázok potrebuje každý, či už poslanec VÚC, novinár alebo bežný občan, ktorý si chce na vec vytvoriť seriózny názor.

Adresát (povinná osoba):

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica,

Nemocničná 986,

017 26 Považská Bystrica

svecova@nemocnicapb.sk 

kópia: sekretariat@nemocnicapb.sk

 

V Považskej Bystrici dňa 4. októbra 2009

 

 Žiadosť o informácie

 

Dobrý deň, na základe zákona č. 211/2000 o slobodnom prístupe k informáciám vás žiadam o poskytnutie nasledovných informácií:

 

  1. Aký je ku dnešnému dňu celkový dlh Nemocnice s poliklinikou (ďalej len NsP) Považská Bystrica?

  2. Aký je ku dnešnému dňu dlh NsP Považská Bystrica voči spoločnostiam, ktoré distribuujú lieky?

  3. Vedú nejaké farmaceutické distribučné spoločnosti súdne spory voči NsP Považská Bystrica, a ak áno, koľko takýchto súdnych sporov je, a o akú sumárnu čiastku?

  4. Aký priemerný finančný výsledok mesačne produkuje NsP Považská Bystrica v tomto roku (kladný alebo záporný, a jeho výška v EUR)?

  5. Má vedenie NsP finančný odhad alebo kalkuláciu, koľko bude musieť investovať do obnovenia činnosti verejnej lekárne a do jej znovuvybavenia, po prípadnom nepredĺžení zmluvy so súkromnou lekárňou ANJA? Ak vedenie NsP takýto finančný odhad má, akú čiastku v EUR odhaduje?

  6. Aký dlhý výpadok lekárenských služieb v prenajímaných priestoroch vedenie NsP očakáva, od 16. októbra 2009, kedy končí zmluva o prenájme s lekárňou ANJA, do obnovenia služieb verejnej lekárne v týchto priestoroch?

  7. Má vedenie NsP finančný odhad alebo kalkuláciu, aký zisk bude prinášať verejná lekáreň v priestoroch súčasnej súkromnej lekárne ANJA? Ak áno, akú mesačnú čiastku v EUR vedenie NsP očakáva?

  8. Aký je súčasný mesačný príjem nemocnice z prenájmu od lekárne ANJA (PharmDr. Anna Húdeková), a to na meter štvorcový, aj sumárne?
  9. Aký je súčasný mesačný príjem nemocnice z prenájmu od lekárne Nový život (ktorej spolumajiteľom je Ing. Jaroslav Michálek), a to na meter štvorcový, aj sumárne?
  10. Pokúsilo sa vedenie NsP počas ostatných 5 rokov rokovať so súkromnou lekárňou ANJA o zvýšení prenájmu za priestory, a tým zvýšiť priame finančné príjmy nemocnice bez potreby ďalších investícií? Ak nie, prečo?

Požadované informácie mi prosím zašlite v zákonom stanovenej lehote (bezodkladne, najviac však 8 pracovných dní) elektronickou formou na adresu smatana@strazov.sk.

 

Vopred ďakujem.

 

Juraj Smatana

Nábrežná 999/13

017 01 Považská Bystrica

smatana@strazov.sk

Anonym píše:
Neděle 04.10.2009 14:53
1. Smatana vyzeras jak pedofil ale to ma ani neprekvapuje, kedze si sa stal ucitel.
2. Vypadky liekov nebudu ziadne, pretoze Anja nema ziadneho vyhradneho distibutora. Pacient ohrozeny nie je. To su len tvoje klamstva. Zial niektori naivnejsi ludia ti mozu uverit.
3.Cisty zisk Anja lekarne sa pohybuje na urovni 2 mil.sk rocne, t.j. cisty zisk.
4. Hudekovej nejde o pacienta na toho sere, jej ide len o miliony ktore tam hrabe.
5.Preco by malo vedenie rokovat o zvyseni najmu ked by islo len o drobne.
Tu ide o miliony cistho rocne.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 04.10.2009 15:20
Budem reagovať aj napriek tomu, že príspevok evidentne písal zákerný primitív (viď bod 1). Ale sú tam aj nejaké čísla.

Ak je čistý zisk lekárne ANJA iba 2 mil. sk ročne, tak je nerozumné nepredlžovať s ňou zmluvu. Pretože - podľa údajov od majiteľky lekárne - v súčasnosti platí lekáreň ANJA nemocnici niečo cez 750 Sk/m2, čo mesačne robí sumu do 70 000 Sk, plus energie. 70 000 Sk x 12 = 840 000 Sk. Takže keby nemocnica zvýšila nájom povedzme na 100 000 Sk mesačne, bez jedinej koruny investície a bez výpadku služieb inkasuje 1 milión 200 000 Sk čistého zisku ročne. Neviem aká je ešte prijateľná výška nájmu pre ANJU, ale som presvedčený o tom, že nemocnica mala skúsiť túto cestu, a nie rozbíjať zabehnutú firmu, ktorá môže nosiť zlaté vajíčka nielen majiteľke, ale aj nemocnici.

Nezabúdajte, že majiteľ nie je "kapitalista a vykorisťovateľ", ale v prvom rade menežér, ktorý dokázal rozbehnúť najkvalitnejšiu lekáreň v meste. Súčasný riaditeľ nemocnice je tiež majiteľom lekárne Nový život, ktorá má podobne výhodné umiestnenie rovno v nemocnici, a nemôže sa s ANJOU merať v sortimente liekov ani službách. Čím to asi bude?
Anonym píše:
Neděle 04.10.2009 17:16
P. Smatana ak sa bavite o 2 mil. cisteho zisku tak po napisani Vasich udajov by ten zisk vzrastol o tych 840 tis. sk rocne. Nie klesol. Cize zisk by bo uz skoro 3 mil. cisteho rocne. Nemocnica by sama sebe za najom neplatila!!!!! Hudekova si najom do zisku nerata, ak sa rozumiete ekonomii.
A to je rozdiel 3 mil. a 1 milion.
Hudekova si moze lekaren otvorit o niekolko 100 metrov dalej aby sa dalej starala o pacientov. Za postou byvala lekaren takze tam by sa mohla uchytit aj Hudekova a pacienti by si ju nasli lebo by bola blizko.
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 18:59
je jedno kto bude a kolko v zisku, ide o to ze riaditel nemocnice ktory je spolumajitelom druhej lekarne v nemocnici sa vsemozne snazi odstranit konkurenciu...ci uz tam po anji vznikne nova v posobnosti nemocnice alebo nie jedno je jasne korunky sa posypu len a len jemu...a cim dlhsie budu trvat prerabky a cas potrebny na znovuspustenie novej lekarne sa len natahovat tym lepsie odpande na dlhy dlhy cas najvacia konkurencia ved to bije do oci
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 19:27
P.Smatana neobjektívny občiansky aktivista.
Ani neviem či ste ma sklamal, ale len potvrdil predpoklady.
Koľko vám pádne z tých zlatých vajíčok lekárne ANJY od p.Hudekovej.?
Možno by bolo lepšie keby vám dál niekto pomtrých vašich aby stena sa spamätal.
Pán aktivista-exhibicionista-deformista.
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 21:25
Pán Smatana.
Klademím takýchto otázok len chcete hľadať zdôvodneneie pre obhajobu pani Hudekovej a snažíte sa budiť dojem objektivity.Nemyslite si , že ak nájdete pochopenie u niekoľkých primitívov tak ste niečo dosiahli.Ale ak vás to uspokojuje tak to tiež o niečom svedčí.
Ak by vám skutočne išlo o vec, tak by ste informácie síce požadoval, máte na to právo, ale nemusel ste sa podporiť ich verejným prezentovaním. To je potvrdenie toho , že ste predovštkým exhibicionista a možno kdesi ďaleko až nakonci, možno v minulosti, teraz samým-sebou zabudnutý malý občiansky aktivista.

Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 21:41
Na verejnosti nie je nic zle. NsP je statnou organizaciou, platenou z dani obcanov, a verejnost ma pravo vediet o jej hospodareni. Chapem to tak, ze ked sa tolko obavate zverejnenia informacii, nieco skryvate? Ja budem rad ked uvidim odpovede na ziadost pana Smatanu. A takisto bude rada ta hromada obcanov, ktori vyjadrili podporu v petici. Ake premie vam dal pan riaditel Michalek k vasmu tabulkovemu platu aby ste sa tu angazovali? Alebo ste nebodaj sam Michalek? V kazdom pripade by ste mali vratit vsetky svoje premie, lebo si neodvadzate dobru pracu, a svojimi vyjadreniami len potvrdzujete, ze sucasne vedenie NsP nema ziadny zaujem na rozvoji nemocnice a vsetko su to len ich osobne zaujmy. Alebo su vase prispevky len dokazom strachu, ked vidite, ze sa cela vec zacina medializovat a vam sa zacina podlamovat stolicka? Pevne dufam, ze majitelka zaangazuje noviny a televiziu. Ak to neurobi ona, tak ja s kludnym svedomim Palbu z Markizy zavolam. Zvolebnieva sa, hlasy budu cenne, a ludi bude zaujimat safaranie pana murara.
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 01:08
BU-BU-BU.
No zchurch vás sa ja nepokakám.
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 06:34
či sa nepokakáš, to je otázne,ale o rozum si prišiel dávno.
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 19:24
NA ROZDIEL ODO MŃA , TY SI HO ANI NIKDZ NEMAL."
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 21:58
Pán Anonym, psychlóg-amatér :) ,
vaša hĺbka komplexov je naozaj obdivuhodná. Kritizovať niekoho zpoza bučka, anonymne, len preto, že sa verejne zastal niekoho, komu hrozí organizovaná likvidácia, na to treba naozaj "odvahu". Práve vďaka takýmto ľuďom vášho typu je možné, že mesto Považská Bystrica sa systematicky mení na korupčný chliev. Ale zopár sviniam to určite vyhovuje...

Jaro Ševčík
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 01:10
No konečne . Ozval a ten naväčší pako.
Sviňa si ty. Ja som stranícke peniaze ako ty, keď si svojho času šefoval SMERU nespreneveril.
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 07:05
Trafená hus, teda vlastne sviňa zagágala, teda vlastne odgrcla.
redakcia
redakcia píše:
Středa 07.10.2009 20:10
Keby Jaro Ševčík spreneveril nejaké peniaze z pokladnice SMERu, už by naňho dávno súčasné vedenie podalo trestné oznámenie. O tom asi nikto nepochybuje, kto sleduje priebehy zastupiteľstiev. Veď keď už sa nemajú čoho chytať, tak pripomínajú že má firmu registrovanú v Lazoch pod Makytou.

Ak si dobre pamätám, viceprimátor Kubovič (alebo Haviar?) vytiahol nejakú príliš drahú výmenu olejového filtra v minibuse, ktorý používal SMER vo volebnej kampani.

Kto len trochu sledoval dianie v meste, ten vie, že Ševčík ako predseda Smeru tú stranu skôr dotoval, a nie aby z nej ťahal peniaze.

Anonym píše:
Středa 07.10.2009 22:19
Som členka Smeru a môžem potvrdiť že celé prvé 4 roky Smer v PB prakticky financoval na 90% práve p. Ševčík, z vlastného vrecka. A ak s. primátorovi slúži ešte ako-tak pamäť, možno si spomenie, kto mu zaplatil jeho prvú volebnú kampaň r. 2001...
Anonym píše:
Úterý 20.10.2009 01:27
HA-HAHA.
No nech sa vyjadrí sám Šefčík.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 05.10.2009 23:58
Otvorené žiadosti o informácie tu prevádzkujeme už pekných pár mesiacov:

http://povazska-bystrica.otvorene.sk/pytame-sa

Dôvodov mám viacero.
Najdôležitejší - inšpirovať občanov, aby používali informačný zákon. Čím viac ľudí ho bude používať, tým väčšia istota, že sa ho politikom alebo úradníkom nepodarí zlikvidovať. (Snahy sa pravidelne opakujú).

Druhý dôvod - dobrá otázka je dôležitejšia ako odpoveď. Núti myslieť.

Neviem prečo by som si mal tých 10 otázok (a 10 odpovedí) o financovaní nemocnice a lekárne nechávať len pre seba. Sú to veci verejné.
Komu zverejňovanie takýchto vecí nevyhovuje, ten z toho bude robiť pomaly pohlavnú úchylku. Nech sa páči.
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 01:13
Len ten váš úmysel je pre mňa až príliš jasný.
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 06:43
zase si neužil predpísané prášky? Zajtra budeš mať internet zatrhnutý.
Anonym píše:
Pátek 16.10.2009 21:20
Bude to asi tým, že jeden z kandidátov do VUC Trenčín p. "Slížik" chce mať vlastnú lekáreň a ryžovať.To by mi až tak nevadilo.Ale vadí mi to, kde chce nemocnica zobrať peniaze za odstúpenie od zmluvy a uhradiť Anje fin. prostriedky, ktoré vložila do rekonštrukcie priestorov. Znova to odser... len my, pacienti.
Anonym píše:
Neděle 04.10.2009 16:33
Vidno, ze ste primitiv a nemate ani sajnu o tom co sa tu deje. Inac by ste nepovedali, ze Hudekova sere na pacienta. Pomohla uz vela ludom, aj ked vobec nemusela a mohla len zatvorit dvere ze nema cas. Zato vy ste evidentne nepomohli este nikomu, takze radsej by ste si mohli brat priklad namiesto ohovarania. Nesiahate tomu kolektivu z lekarne ani po clenky. Takych ludi ako vy v tomto meste nepotrebujeme.
Anonym píše:
Neděle 04.10.2009 16:42
Pan primitiv z prveho prispevku si takisto dokonale odpovedal na svoju vlastnu otazku. Dlh nemocnice k dnesnemu dnu sa pohybuje na urovni 22 milionov. Takze keby dostala nemocnica plne zariadenu lekaren, potrva 11 rokov kym sa vyrovna dlh. Lekaren bude vsak prazdna, takze bude treba vynalozit dalsich 15-20 milionov na zariadenie a pociatocne zasoby. Cize 22mil sekera + 15 az 20mil. investicia = navratnost za 17-20 rokov, a to je len navratnost a stale nie samotny zisk, a za predpokladu ze nove vedenie si naozaj udrzi taky prijem. Ale kvalita sluzieb poklesne - nemocnica ma u distribuciek dlhy, nikto jej neda take vyhodne zmluvy na lieky, takze zasob bude menej, sortiment bude mensi, list moze pokracovat. Povedzme ze zisk klesne s novym zadlzenym vedenim na 1-1.5mil rocne, to len dalej posuva navratnost do dalekej buducnosti. A este stale nemame zisk. Murar ekonomom, co dodat...
Anonym píše:
Neděle 04.10.2009 17:27
Vidno, ze o lekarnach nemate ani sajnu. Neviete ako funguju lekarne a dodavatelia liekov. To je jasne z prispevku.
Tu nikto nehovori o oddlzeni nemocnice zo zisku lekarne. Tu ide o pomoc nemocnici v rozmedzi niekolkych milionov rocne.
Anonym píše:
Neděle 04.10.2009 17:42
Ospravedlnujem sa panovi ekonomovi, ale o aku pomoc presne ide ked je na tuto pomoc potrebne minut 20 milionov, ktore nemocnica nema? Aha uz viem, pan Michalek posucha zazracnu lampicku, z ktorej vyleti dzin a zadarmo mu zariadi lekaren a ta potom zazracne zacne vynasat miliony. Uz je mi vsetko jasne.

Dodavanie liekov? Viem tolko ze distribucne firmy su podnikatelske subjekty, robia tu pracu kvoli zisku. Sudia sa s nemocnicou, ktora im dlhuje velke peniaze. Date mi jeden dovod, kvoli ktoremu by mali nemocnici poskytovat taky siroky sortiment za takych istych vyhodnych podmienok ako teraz dodavaju sukromnej lekarni, ktora im nedlzi ani cent? Ja taky dovod nepoznam. Daju im len zakladne lieky v ramci zakona, ale na tychto zakladnych liekov nezbohatnete, pan finacnik. Tu ide o doplnkove sluzby a doplnkovy sortiment. ktory im nikto neda kym budu mat dlh.

Teraz si to dajte dokopy - maly sortiment liekov, vysoke naklady na zariadenie (pripadne nemoznost zariadenia, som vazne zvedavy za co nemocnica kupi nabytok a laboratorium), cize omnoho mensi zisk a dako stale nevidim tu obrovsku financnu pomoc o ktorej tu tocite. Mozno nemam o lekarnach ani sajnu, ale vy nie ste o nic mudrejsi takisto. Nepracujete nahodou na 4. poschodi NsP?
Anonym píše:
Neděle 04.10.2009 22:03
V tomto prípade je podstata problému lekárne Anja úplne inde. Hlavnému murárovi vôbec nejde o to, aby sa zvýšil príjem nemocnici PB. Hlavnému murárovi ide o odstránenie konkurencie a zvýšenie zisku pre vedlajšiu lekáreň p. Lackovičovej a kol. To je všetko.
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 11:28
suhlasym s tebou
Anonym píše:
Neděle 04.10.2009 22:38
Tento web je iba o lekárni? Mňa zaujíma, ktorý kokot na mesce nariadil, aby sa lampy zažínali až 2 hodiny po zotmení!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym píše:
Neděle 04.10.2009 22:57
A ty si platíš tento web, že si rozkazuješ, o čom sa tu má písať?

Veď daj žiadosť na mesto a uverejni čo si zistil. Písať sem môže každý. A prestaň nadávať. (Redakcia sľúbila pritvrdiť, prečo nemažete nadávky?)
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 19:11
Primitív.
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 20:56
Juro,
niekto ti zrejme chcel niečo napísať, ale nechal tam len svoj podpis :) J.Š.
Anonym píše:
Neděle 04.10.2009 20:39
S obsahom príspevku súhlasím ! Vedenie nemocnice je dementné - pokiaľ si myslí že na tom to ťahu zarobí. Omyl, príde ešte aj o tie doteraz isté peniaze za nájom!! A prosím neurážať murárov! Normalného murára by takato debilita nenapadla. To môže vzísť iba z hláv vedenia nemocnocwe P.B.!!
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 19:12
DEMEN.:
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 19:05
To máme ale smolu v NsP že nemáme takých ekonómov ako je pán Premúdry, autor tohoto príspevku , a najnovšie aj p. Smatana.
A pán Smatana ešte nemá nejakú súkromnú firmu , trebárs súkromné gymnázium , určite by sa našli aj takí ďaľší mudri , aby nebol len sám.
Ono sa to ale ľahko tliacha , do všetkého kecať hlavne keď nemám zodpovednosť.
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 22:44
zatiaľ prejavil viac zodpovednosti ako tí čo za to berú peniaze


prečo sa o to nestarajú poslancí vúc - Adame, Ondičová, Bačík???
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 23:00
lebo oni sú schopní starať sa akurát o seba, Ako so sa staral...
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 01:14
No nech sa ich opýta pán Smatana.
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 06:48
Opýtať sa môžeš aj ty. Či ty len tak anonymne obkecávať?
Anonym píše:
Pátek 16.10.2009 21:32
Dlhy má nemocnica aj v Sociálnej poisťovni. Jedny z najväčších na Slovensku. Sedláčka, pod ktorého pôsobnosť nemocnica patrí, to nezaujíma? Tak by to malo zaujímať SMER v meste, keď ho podporujú vo voľbách do VUC na župana. Opýtajme sa okresného predsedu Smer-u Janasa, ďalšieho kandidáta do VUC (na poslanca)
Anonym píše:
Pátek 16.10.2009 22:26
Načo reči :) Prídte sa spýtať candidujúcich suprestáristov na zastupiteľstvo vo štvrtok 22.10. Starý stíhaný ujo, preceda Jasan, precedkyňa Balaszová, meneger Baccík, ale aj cadidujúci doctori a doctorka, Ferko anticorupčný a Dodo Riadielujúci a Panther Bobo sa tešia na vaše zvedavé otásky :))) JEDINEČNÁ PRÍLEŽITOSŤ!!!
Anonym píše:
Neděle 04.10.2009 20:42
 Odpoveď k otázke č. l. Lepšie byť priemerný učiteľ ako neschopný a dementný manager v nemovnici Pov. Bystrica.
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 19:06
Je vôbec priemerný????
Anonym píše:
Neděle 04.10.2009 20:45
Odpoveď k otázke č. 1. Lepšie je bnyť priemerný učiteľ, ako neschoný a dementný manager v nemocnici v Pov. Bystrica. A k výzoru - za ten nik nemôže, každý sa na svet narodí inakší- na 4. poschodí Nsp som nepostrehol nejakce c elebrity ktoré by svopjími xichtami ohúrovaôi verejnosť !!!
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 19:10
Primitív
Anonym píše:
Neděle 04.10.2009 23:20
Poznám pani Hudekovú a aj pána Michálka osobne a myslím si o tom všetkom svoje. Zopár príspevkov z posledných dní(marihuanový učiteľ, pedofil sere na pacientov.......)ma však priviedlo k nasledovnej úvahe.
Tento príspevok o Smatanovi písal voľakto z mestkého úradu. Prečo?
1.Konečne debata o niečom inom ako šafárení(rozumej kradnutí a tunelovaníá) na mestskom úrade.
2.Lezie im Smatana svojimi aktivitami na nervy
3.Je pred voľbami a treba pourážať jednak HZDS družinu a jednak Smatanu, pretože sa nikto z tych primitívnych zlodejov na stranícku kandidátku nedostal iba ak nezávislý.
4.Viem o min troch ms.úradníkoch , ktorým bolo nariadené robiť pred voľbami PR starému ujovi samozrejme nie zadarmo-viď faktúri.
5.A zatiaľ po prečítaní všetkých príspevkoch taktika zrejme nadmieru vychádza. Dourážaný je tak Smatana, HZDS a aj SMER. Ktorému(rým) kandidátovi a jeho ziskuchtivým poskokom to asi tak vyhovuje?

MOŽNO je všetko inak.
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 01:16
TO JE URČITE PRAVDA.
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 12:04
Aky clovek , taka rec ... autor prveho diskusneho prispevku sa uviedol sam a nestoji to za komentar . V celej kauze podla mna ide o odstranenie konkurencie , ak nie tak potom by p. riaditel zrusil aj druhu lekaren ...
Pokial nebudu nemocnice v rukach firiem , ktore sa venuju lekarskym cinnostiam a budu sa zamestnanci , aj manazeri zodpovedat za svoju pracu a samozrejme budu motivovani mzdou , dovtedy v zdravotnictve sa nic nezlepsi , ale bohuzial to este pretecie vela vody ...
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 12:32
Presne tak, žiaľ na veľkú časť obyvateľstva nášho mesta platí sociálna demagógia, teda predstava, že im niekto zázračne zaplatí kvalitné zdravotné služby. Napríklad zo zisku lekárne.

V skutočnosti peniaze miznú niekde medzi tým, ako sa vyberú od daňových poplatníkov, a samotnými nemocnicami.

Ako chce dobre gazdovať lekáreň pod vedením VÚCKY, ktorá rozhadzuje peniaze na nezmyselné budovy v Trenčíne? Alebo pod vedením riaditeľa nemocnice, ktorý sám vlastní konkurenčnú lekáreň pár metrov odtiaľ?
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 18:20
Bystričani sú tupci - viď ich voličské vbýsledky. HZDS, potom Smer. Iba sľubotechny a zlodejstva takto podporuju. Tak potom nech držia hubu a nesťažuju sa !!!
Anonym píše:
Úterý 06.10.2009 23:59
Nebudem tu rozoberať to,čo vy.Mňa zaujala veta p. Hudekovej,že hrozí veľký nápor na iné lekárne.Lekáreň je lukratívny biznis.Pochybujem,že existuje firma,ktorá má problém,že má veľa klientov.Ak áno,tak len štátna.Socializmus skončil.
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 00:10
Ked je niekde 1 lekarnik a pride tam 50 ludi, ako dlho si myslis, ze bude ten posledny cakat? A potom to porovnaj, ked tych 50 ludi pride do lekarne kde je 5 lekarnikov. Vypadok nebude, to je jasne, ale to ani nikto netvrdi. Ide o zvysene cakanie a dlhe rady, a to je uplne zbytocne ochromenie a spomalenie systemu.
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 00:25
To nie je len predaj bežných liekov, tam sa lekárne pobijú, kto ich predá.
Tam ide napríklad aj o pohotovostné služby, ktoré lekárne nechcú robiť, lebo je to stratová vec.

Kto si neuvedomuje že má dobrú vec, ten si zaslúži aby o ňu prišiel.
Anonym píše:
Středa 02.06.2010 19:40
Ked uz taky primitiv ako Jaro Michalek moze byt riaditelom nemocnice, tak s panom Bohom! Mala som tu cest s tymto dotycnym "sudruhom riaditelom" chodit do jednej zakladnej skoly. Ze sa taky ziak raz stane riaditelom nemocnice, to by sa vtedy ucitelom iste ani nesnivalo (hi-hi-hi). Tak teda ako hlboko sa da este klesnut?!?!?
Pan Smatana, Vam drzim palce, nemate to lahke v tej baste totality!! som rada, ze tam uz nezijem! Dufam, ze aj tam sa raz ludia konecne spamataju a poslu vsetkych meciarovcov a ficovcov do teplych krajin!
Anonym píše:
Neděle 04.10.2009 18:48
Aby sa to tu zbytočne dlho nerozoberalo treba to napísať zrozumiteľne:
Voľby do VUC + koniec nájomnéj zmluvy sa rovná nová lekáreň nových majiteľov na najbližších 33 rokov čo hodí toľko milionov že to tu nie sme schopní spočítať.
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 12:35
To sa stane keď riaditeľ Michálek náhle zistí, že nemá prachy na sprevádzkovanie verejnej lekárne. Úplne nečakane mu príde nejaká exekúcia, alebo platenie za toho lekára čo kradol... a bude sa to musieť zase prenajať súkromnej firme... sieti lekární čo prevádzkuje J+T, napríklad...
Anonym píše:
Neděle 04.10.2009 20:17
p. Smatana, ja by som tam doplnil ešte otázku č. 9: Akú finančnú záťaž ročne spôsobuje nemocnici 4. poschodie svojími menežérskymi platmi?

Predpokladám, že tie dva milióny zisku, čo vyprodukuje lekáreň ročne oni prežerú za mesiac. Ale to je len môj skromný odhad :)
Anonym píše:
Neděle 04.10.2009 23:22
vyhrala v hoheji aj futbale,chytraci....
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 00:14
skupina chlapov v odevoch jednej farby premiestnila plastikový kotúč alebo koženú guľu za čiaru viackrát, ako skupina chlapov v odevoch inej farby

a čo teraz?
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 10:19
a čo teraz? Nič. Len skupina mentálne labilnejších jedincov prežila svoje vyvrcholenie v dave...
Anonym píše:
Úterý 06.10.2009 19:55
nic teraz,poslem deti fetovat aby neprenasali plastikovy kotuc a tebe budem pritakavat aky si blbecek..a co teraz??? hovno!Vsetci su koko.i co prenasaju,odkazem im to...a ty si co????
Anonym píše:
Úterý 06.10.2009 19:57
 H O V Ä D O, ale poriadne!!!!!
Anonym píše:
Úterý 06.10.2009 20:21
a to máte odkiaľ že keď niekto chodí na hokej alebo fotbal tak nefetuje??

Anonym píše:
Úterý 06.10.2009 20:22
ja ti to vysvetlím:

tí čo behajú po ihrisku, tí nefetujú, lebo dopujú

a tí čo na nich kričia z hľadiska tak nefetujú, lebo chlastajú.
Anonym píše:
Úterý 06.10.2009 21:05
:)))))
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 14:36
To skôr sa treba opýtať, akú veľkú škodu spôsobujú nemocnici svojou nečinnosťou, resp. niekedy aj činnosťou títo managieri - ochotníci so 4. poschodia.
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 19:14
Nádvorníci z NsP majú viacej rozumu ako ty.
Anonym píše:
Pondělí 05.10.2009 20:04
TOP manageri z HZDS - predchodcovia firiem typu "A JE TO" alebo PAT a MAT s.r.o.
Anonym píše:
Úterý 06.10.2009 23:16
Keď si to tu tak normálny priemerne zdatný človek číta, tie diskusie a ...tak si hovorí, má to vôbec význam niečo pre takýchto luďí robiť? Feťáci a alkoholici by sa za to môhli hanbiť, čo tu niektorí píšu. Naozaj nás tan Ježiš nestvoril na svoj obraz. Škoda, možno chcel, ale toto plemeno si to fakt nezaslúži. A pán Smatana si zaslúži tiež psychiatrické vyšetrenie, keď prevádzkuje takúto stránku.
Anonym píše:
Úterý 06.10.2009 23:22
Nehnevaj sa na zrkadlo, keď máš krivú hubu.
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 00:01
Veď choď na mestskú stránku s cenzurovanou diskusiou, kúp si Novinky a pusti TV Považie, sem nemusíš zablúdiť za celý svoj život.

Len si pekne počúvaj pána Matušíka, aká je na meste nedostatočná kontrola.
Toho istého Matušíka, ktorý torpédoval protikorupčný balík, ktorý mal kontrolu zabezpečovať.
Toho istého Matušíka, ktorý navrhol platiť rovnako Považie, ako Mariku, a ktorý tam teraz nezlezie z obrazovky, a "diskutuje" o tom so svojím odvekým parťákom Keruľom. Keruľom ktorý odmietol dať poslancom údaje mestskej dopravnej spoločnosti, hoci ho mesto dotuje.

Hranice medzi psychiatrickým oddelením a zvyškom Považskej Bystrice sa stierajú každý deň, a nielen na tejto stránke.
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 01:20
AJ U TEBA.
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 10:53
Čiastočne máte pravdu, ale je to strašné čo len čítať a nie veriť, že je to všetko pravda.
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 11:13
Toto nie je pravda. To je len zlomok pravdy.
Anonym píše:
Středa 07.10.2009 21:02
Bohužiaľ sto % pravda v Tvojom práspevku !!!
Anonym píše:
Pátek 16.10.2009 21:48
Presne zlomok pravdy. Treba dodať ku Keruľovi a Ferkovi, že sú najväčší lobisti za spaľovňu v meste a odkúpenie zakontaminovaného pozemku p. Podoliaka mestom. Nie je to náhodou šéf Jožka Keruľa?

« prosinec 2017 »
prosinec
PoÚtStČtSoNe
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359