Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / singular / V Považskej sa už nedá ani spávať - MEGAWASTE čistí cesty o druhej ráno

V Považskej sa už nedá ani spávať - MEGAWASTE čistí cesty o druhej ráno

Autor: singular plural Poslední změna: Neděle 08.09.2013 12:40
Kategorie: , ,
[2010-03-30] Zobudil som sa na piskľavý hlas s motorom pracovného stroja. Zvuky podobné ako keď chodia traktory ohŕňať sneh a pustíte do toho vysávač. Ale nesnežilo. Megawaste sa rozhodlo, že v tandeme bude čistiť špinu z cesty. Od pol druhej do štvrť na tri. Samozrejme v noci.

Neviem, či je to normálne. Pokojnou nocou sa po Partizánskej ulici preháňajú asi trojkilometrovou rýchlosťou pracovné stroje v činnosti a vrčia, robia rámus... Nie sú to autá, ktoré prefrčia, ale idú pomaly, počujete procedúry čistenia, miešajú sa rôzne zvuky. Je naozaj nutné rušiť nočný pokoj takýmito činnosťami? Bude sa aj kosiť tesne po polnoci ?

Neviem, komu mám poďakovať za 40-minútové vrčanie strojov popod okná  ľudí, ktorí ráno vstávajú do roboty, ale začínam mať pocit, že v Považskej Bystrici nielen skapal pes, ale začína to byť džungľa.

Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 20:14
Nedá sa vyhovieť všetkým, možno by to bolo lepšie čistiť v špičke, čo tak ráno medzi 06,00 až 08,00, alebo 13,30 - 16,00 hod? Už len treba počkať kedy sa zistí kto to má na svedomí. Odhadujem, že to skončí na Bystrickej radnici.
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 20:42
Samozrejme, klasický Slovák. Problém je v niekoho citlivosti. To, že existuje nočný kľud je až druhoradé...
A prečo dávaš možnosti hneď na špičku ? Prečo sa nerozložili práce na viac dní ?
S tou citlivosťou opatrne. Precedensy v našom meste, ktoré urobili "tí neprecitlivelí (ľahostajne tolerantní)" sa robia jeden za druhým a ich dôsledky máme okolo seba. A na čo ešte netreba byť precitlivelý ?
Anonym píše:
Sobota 03.04.2010 22:03
viete, co je precedens? =DDD
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 21:01
Sorry ale toto nemôžem akceptovať. Veď na západe je úplne normálne, že napr. smetiari chodia v noci a rovnako aj cestné stroje, dokonca som videl opravovať cesty práve v noci za min. premávky.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 30.03.2010 21:14
A určite ste videli tie opravy cesty v obytnej zóne, a nie niekde na diaľnici za mestom, kde to je normálne?

V civilizovaných krajinách sa na nočný hluk reaguje zdvihnutím telefónu a zavolaním polície.
Polícia nabehne, obvykle aj s hlukomerom, a akonáhle je porušená hygienická norma hluku v nočných hodinách, nasledujú opatrenia.

Viem aj o slovenských mestách, ktoré už zakúpili na tieto účely hlukomer.

Susedovi s príklepovou vŕtačkou by ste to o druhej ráno tiež netolerovali, tak prečo by sme to mali tolerovať (veľmi dobre) zaplatenej firme?
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 21:20
heheh, súhlasím s prípsevkami proti hluku... Ja som zavolal mestskú políciu a príslušník povedal, že je to fakt blbé.... A megawaste turovalo ďalej pol hodinu.
Anonym píše:
Čtvrtek 01.04.2010 17:07
predpokladám príslušník mestskej polície. Buď rad(a) že povedal aspoň niečo, lebo IQ týchto orgánov sa približuje akváriovým rybičkám a aj tie zadarmo iba žerú a serú a sú iba na okrasu.
Anonym píše:
Neděle 11.04.2010 12:29
Zalezi ako ktori,lebo su tam aj dobri chalani.
Anonym píše:
Neděle 11.04.2010 18:00
súhlas
radoví policajti sú väčšinou v pohode
Anonym píše:
Pondělí 12.04.2010 12:03
Ktorí sú to tí radoví policajti v pohode? Myslíš tých, ktorí si vyčkajú nejakého neštastníka pred nemocnicou čo nevie kam zaparkovať a dajú mu papuču? Alebo tí, ktorí sa dívajú obďaleč na bordel robiacu mládež a nič nespravia? Alebo tí, ktorí sa neustále a radi prevážajú a vyvážajú služobným autom svojich známych????? Mám na mestskú políciu iný názor zlatý môj a tvrdím, že keby nebola nič by sa nestalo. Je to iba partia prížívníkov, ktorý majú svoju penziu(bývalí štátny policajti), alebo kšeft a na skutočnej práci ms policajta im vôbec nezáleží!!!!
Anonym píše:
Pátek 02.04.2010 14:37
aspoň niečo povedal ;-)
minule prišli na rušenie nočnéhé kľudu a nič nevybavili, celú noc sa ziapalo ďalej
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 17:16
Na západe sa veľkkomestá čistia aj v noci. ALE ináč sa dodržiava prísny nočný kľud! Keď sa PREJDE policajt-NEPREVEZIE- po ulici, sám upozorňuje na pokoj po 22.h., lebo počuje, lebo sa nebojí, lebo vie že sa porušuje zákon a on je jeho zástanca. V Bystrici je zbytočné aj volať polície. Všetko sa zahrá do autu. Napr.firma pod mostom turbuje pravidelne náklaďáky v noci a to je nepretržitý hluk, krčma na SNP, tzv.hotel Terno, atď. pravidelné akcie do rána a všetko len niekoľko metrov od obytných domov. V iných mestách áno, dá sa zjednať poriadok, lebo najprv je občan a potom aktivity súkromníkov . V Bystrici nie.
Anonym píše:
Pátek 02.04.2010 14:39
a koľko toho vyčistili? ked nie je kde teraz parkovať, parkuje sa všade, prebehli okolo aut, ráno autá odišli a bordel ostal pod nimi. čiže čo spravili?
nič len minuly peniaze a bordel ostal.
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 21:10
Čo tak sobota od 07 hod.Treba sa pozerať okolo seba aká je kedy premávka.
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 21:26
Ja len nechápem, prečo má byť alternatíva noci automaticky špička. Nechápem, čo sa tu ospravedlňuje. To, že Megawaste nestíha, tak robí aj v noci, alebo to, že majú málo vozov, alebo sa neskoro zbadali ? Nočný kľud je vec, ktorá platí a neviem o tom, že by malo Megawaste nejakú výnimku. A a k nemá výnimku, tak platí, že nemá robiť a ak hej, tak nech si nesie zodpovednosť. Kto je Megawaste, alebo MESTO, že dokáže rozhodovať o práve/nepráve na nočný kľud ? Nebavíme sa tu o tom, že som neprežil noc. Bavím sa o tom, že je to drzosť s hlúpimi argumentmi.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 30.03.2010 21:55
Nemôžem si pomôcť, ale keď počujem o takejto "úderníčine" o druhej v noci, tak za tým vidím buď hasenie nejakých zmluvných termínov na poslednú chvíľu, alebo - príplatky za prácu v noci.
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 06:03
alebo blížiace sa voľby, veď doteraz za tie tri roky sa tu ulice nezametali.
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 15:48
bývam na moyzesovej a od nedele ju zametacie stroje prešli minimálne 2x v oboch smeroch, vždy dve vozidlá za sebou. Nakoniec je tu koniec 1.Q, tak to celé vyzerá, že sa dobiehajú nejaké termíny.
Alebo sú tie stroje fakt tak nevýkonné, že jednu stranu ulice musia prejsť vlastne 4x, aby to bolo vidieť?

Jasne, je fajn, že sa to čistí, ale prevedenie je trochu divné.
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 21:41
A čo to majú upratovať smetákom a lopatkou? Neuveriteľné. Keď máte problém zavolajte na Megawaste a riešte to s nimi a neotravujte svojimi dementnými príspevkami túto stránku.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 30.03.2010 21:53
Táto národ si naozaj zaslúži, aby mu každý tancoval po hlave.

Našťastie stále pribúda občanov, ktorí si uvedomujú, že voči štátu a samospráve sú v pozícii klientov, zákazníkov. Že si za svoje dane a poplatky kupujú služby, ktoré majú mať primeranú kvalitu.

A ak túto kvalitu nemajú, tak sa bude reklamovať.

Jeden zo spôsobov reklamácie je napríklad aj publikovanie nespokojnosti v médiách (napríklad aj na tejto stránke).

Je to účinnejšie, ako nočné telefonáty na čísla, ktoré nikto nedvíha.
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 00:45
Pracujem v tomto meste hlavne v noci.Tie cesty sa čistia už 2 týždne.Robia to dobre.My,čo pracujeme v noci nereptáme na zbíjačky,ked spíme.V Prahe sú dokonca v obytných zónach značky upozorňujúce na čistenie v čase 22-6.
V Zurichu to isté.V Mnichove som spal v hoteli v centre 100€ noc, od 00 do 01 umývanie zametanie, o 4 prišli smetiari.Ako to tu čítam,ste schopní sa sťažovať aj na vrtulník,ktorý priletí do nemocnice.Upozorňujem,že v Megawaste ma nemajú radi-minimálne 10 tel. túto zimu na spackanú zimnú údržbu v noci.
Dr_Troy
Dr_Troy píše:
Středa 31.03.2010 09:26
Presne tak na západ od našej gubernie je to úplne normálne. Chodievam často do Rakúska a Nemecka a cez niektoré mestá prechádzam v noci. Je to úplne normálne, že sa tam smeti vysýpajú v noci a to isté platí aj pre umývanie a zametanie ulíc - napr. vyššie spomenutý Mníchov, osobný zážitok mám z Klagenfurtu atď. atď. Je to úplne prirodzené. Keďže cez deň by to nemali ako urobiť. A aspoň sú cesty cez deň suché a pracovné stroje nespomaľujú premávku.
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 09:59
A u nás sa to nedá inokedy urobiť ?
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 31.03.2010 10:09
Súhlasím s názorom "Kiež by sme v PB nemali iný problém, než príliš pedantných smetiarov čistiacich mesto v noci".

Ale cesta k tomu Klagenfurtu alebo Mníchovu vedie práve tým, že budeme uvažovať nad podobnými detailami a optimalizovať ich na mieru nášho mesta.

Lebo predsa len, doprava v PB má trochu iné charakteristiky ako v nejakom veľkomeste.
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 14:30
Viete kde je pes zakopaný? To si len Adam v noci odrába tie percentá :-). Cez deň tvrdo maká "inde".
Anonym píše:
Čtvrtek 01.04.2010 15:12
Chudák, už aj pľuzgiere na prstoch isto má ..
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 17:30
Pán Smatana, už sme sa tu raz bavili o hluku , keď sa sťažovali z Rozkvetu, kde im TÝŽDEŇ! vadili kolotoče na slávnostiach do 22h. Už vtedy sme im ticho závideli. Ten týždeň , aj tú hodinu. My z Jesenského, Gorkého,ˇStefánika, atď.pre versk v Terne nespíme nikdy z piatka na sobotu, zo soboty na nedeľu a často aj v týždni. Zamestnaní,starí, chorí, deti, všetko jedno. Ako si pomôcť? Ako to tu čítam, mali by sme zriadiť nejakú petíciu, stránku o porušovaní zákona o nočnom kľude, a začať sa konečne pýtať, prečo sa to nedá v našom meste pohnúť. Prečo sa vyhovuje jednotlivcom a nie stovkám ostatných.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pátek 02.04.2010 18:54
Odhadujem že Váš problém je riešiteľný pomerne ľahko.
 
Samozrejme, nevyrieši sa sám od seba, len tým že sa posťažujete niekde na internete.

Oprieť sa môžete minimálne o tri páky: 1. hlukové limity (kontroluje RÚVZ) 2. nočný pokoj (kontroluje polícia) 3. otváracie hodiny podnikov (odsúhlasuje mesto).
Ak potrebujete poradiť s organizáciou kampane, ozvite sa mi (smatana@strazov.sk, 0907/034666).

Neváhajte, je pár mesiacov pred komunálnymi voľbami, teraz je sluch politikov na hlas voličov najcitlivejší.
Ale ak sa nedáte dokopy, tak vás preváži jediný krčmár, ktorý tiež vie urobiť kandidátom ponuku.
Anonym píše:
Pátek 02.04.2010 14:41
robia to dobre :-D
ak si s tým predstavuješ, že prejdu okolo zaparkovaných aut na cestách, parkoviská v noci a ráno ked ideš a autá odišli a vidíš na ceste 1,5m pár bordelu, štrku,.. až ku krajnici, tak to asi nebude dobre, zmietli asi 0,5 m štrku a 1,5 m ostalo.
Takéto akcie robil chudovský v sobotu od rána, dobre upozornil ľudí, aby preparkovali od do svoje autá, poriadne vyčistili ulice a nie takto. MESTO BY IM NEMALO DAT ANI KORUNU!!!
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 14:52
Prečo si niekto myslí, že dotyčný je citlivý na nočný hluk? Vo svete je to normálne? Zdá sa mi, že v našom meste však normálne už nie je nič. Priznávam, normálna už asi nie som ani ja. Keď k nočnému hluku čistiacich strojov pridám celonočné zavíjanie policajných psov, ktoré sídlia priamo pri našej bytovke, mám pocit, že žiť je "úžasné". Čo sa týka výstavby diaľnice- bolo nám povedané, že naša bytovka " nie je postihnutá výstavbou". A že sa máme obetovať v prospech štátu. Ok, ja to beriem. Treba obete. Ale to, že nám tu hučia stavebné stroje, cez víkend už ráno o 6,30 trieskali robotníci kladivami do kovov, to, že nemôžeme ani otvoriť okná a vyvetrať si, lebo v tom okamžiku sa do bytov narúti obrovský prach z činnosti stavebných áut, to už nikto nerieši. Máme sa obetovať teda aj za to, že už nevieme, čo je to spánok aj kvôli policajným psom? Skúste si to niekedy vypočuť, či je deň, či je noc, nedá sa proste zvkynúť na obrovský hluk zo zavíjania. A potkany sa nám pri bytovke len tak pretekajú. Keď k tomu pridám spomínané čistenie ciest, pripadám si, že nemám právo na spánok. Sťažovať sa? Jedine tak na Lampárni. Alebo - zavolať televíziu, nech si to všetko natočia. S pozdravom G. Bieliková
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 14:56
prepáčte, už som taká vytočená, že aj chyby v tej rýchlosti robím. psy zavýjajú...aj majster tesár sa utne...G.B.
redakcia
redakcia píše:
Středa 31.03.2010 15:09
A to tam držia len psy, ktoré v ten deň "majú službu", alebo komplet psinec?
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 15:19
všetko na kompletku...keď už niečo v našom meste, nech to stojí za to...tie psy za to nemôžu, myslím, že ani policajti, ktorí ich cvičia...problém je v tom, že takáto chovná stanica by v obytnej štvrti vôbec nemala existovať...a to nehovorím len o tom neustálom štekaní, ale aj o hygiene...G.B.
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 16:49
Tie psy počuť strašne a neustále aj zo Štefánikovej ulice, netreba ísť k vám na Kukučínku. Len sa divím ,že ste tie médiá nepozvali po celé tie dlhé roky, lebo keď rušia policajné psy, akú pomoc čakať od policajtov.
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 17:58
v jelšovom čistiace stroje prebehnú predpoludním veľmi rýchlo a mám pocit, že zostáva po nich na ulici ešte väčší bordel, ako bol predtým... Alebo v lete keď ide zametač, ale nepolejú si cestu ako to robievala firma pred nimi... a potom sa prach výri a výri...
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 18:11
Rušia vás policajné psy? Sú tam už celé roky.Koľko sťažností ste napísala? Už ste podala žalobu na súd? Už súd rozhodol,že vás nerušia? Myslím,že plačete na nesprávnom hrobe.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 31.03.2010 19:21
Veď nie hneď tak zhurta :-)Občania majú právo očakávať, že keď riadne platia dane, tak si isté inštitúcie budú plniť svoje povinnosti. Napríklad taký hygienický dozor (Regionálny úrad verejného zdravotníctva). Odporúčal by som začať tu: http://www.uvzsr.sk/index.php?option=com_content
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 19:45
Prečo by som behal po úradoch.Ak som presvedčený,že som v práve,skúsim to na súde.V prípade úspechu to bude precedens.Nikto okrem súdu nezabezpečí preloženie tejto činnosti inde.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 31.03.2010 23:01
Kus pravdy s tým súdom, AVŠAK, základným podkladom aby súd žalobu vôbec prijal, bude dôkaz porušovania hygienických (hlukových) noriem.
A tam sú len dve možnosti: zaplatiť za drahé peniaze meranie certifikovanou firmou, alebo si ho vyžiadať od úradu, ktorý to má v popise práce. V tomto prípade RÚVZ.
So stanoviskom RÚVZ o porušovaní nočného hlukového limitu sa už dá ísť na súd, keby prevádzkovateľ psinca nereagoval na miernejšie podnety.
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 21:37
Ďakujem za webovú adresu...ale dovolím si oponovať vašej myšlienke: "Občania majú právo očakávať, že keď riadne platia dane, tak si isté inštitúcie budú plniť svoje povinnosti..." Myslím, že veľmi málo inštitúcií si plní svoje povinnosti. Možno jedine tak inštitúcia, ktorá vyberá správne poplatky, dane... a normálny občan, ktorý považuje plnenie povinností za samozrejmosť.
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 19:50
Vážená autorka...Určite nie som typ, ktorý by vyplakával na nesprávnom hrobe. Pane bože, čakala som, že sa niekto chytí ironicky môjho príspevku. Ale dobre, každý názor treba rešpektovať, aj ten Váš. Ak si myslíte, že sme ešte ako " trubky " nedokázali napísať sťažnosti s podpismi viacerých ľudí, ste na veľkom omyle. Ja som len reagovala na príspevok, ktorý písal o rušení nočného kľudu. Ale vidím, že akoby som hrach o stenu hádzala. Jednak čo sa týka sťažností, zdá sa mi, že občan sa spravodlivosti nedovolá. Realita. Po druhé, sú tu ľudia, ktorí sa hneď chytia hocičoho a vedia len ironicky konštatovať svoju pravdu. Úprimne- nech sa Vám darí, ďakujem za Váš podnetný názor.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 31.03.2010 23:07
Sťažnosť je právne veľmi slabý nástroj. Na sile nadobúda len v prípade súčasného splnenia dvoch podmienok:
- terčom sťažnosti je volený orgán
- počet ľudí podpísaných pod sťažnosťou / petíciou sa blíži počtu hlasov, ktoré orgán potreboval na zvolenie v minulých voľbách.

Ak budete v tej veci niečo konať, bol by som Vám veľmi vďačný za info. Hlukové znečistenie prostredia patrí medzi najvážnejšie.

Anonym píše:
Čtvrtek 01.04.2010 02:03
Hoci som postrehol aj ja hluk, trošku väčší ako obvykle - pohľadom z okna som zistil príčinu.
Priznám, že to bolo cca okolo 20,30 hod.
Áno Megawaste robí poriadok - pohoda, veď chceme mať na Veľkú noc aj čisté cesty ??? Či nie ???

Isto problém to je, hluk je nepríjemný - ale autorom je - mesto, stanovilo termíny -
 dokedy bude zimná údržba, a odkedy sa začne s čistením mesta !

No, ale keďže sa to " lehce " vymklo kontrole - spomente si - poniektorí motoristi už prezúvali letné a ono ešte pohrozil sneh - takže Megawaste - solil ! OK !
Ale razom Ilko zahlásil 15 - 18 °C - takže bolo treba čistiť !!!

Nemyslím si, že v čase bežného pracovného dňa by bolo vhodné, aby sa po meste / aspoň nie v centre / pohybovali
závratnou rýchlosťou mašiny Megawaste, ktoré by chceli urobiť ordung.

Takže pisatelia a prispievatelia - spoluobčania zrejme budeme musieť aj niečo vydržať a bude OK ?!
Vydržali sme chaos stavby D1, cez a ponad mesto - to nevydržíme niake to čistenie ?!
Alebo demokraticky - budeme pindať ...
Hodne vody !
Anonym píše:
Čtvrtek 01.04.2010 07:20
Skúste nasť riešenie, kedy by bol vhodný čas na upratovanie mesta. Cez deň nám to vadí, zdržuje premávku, v noci nás to vyrušuje, tak potom kedy...
redakcia
redakcia píše:
Čtvrtek 01.04.2010 11:32
Čo tak - hlavné ťahy v noci,
a obytné zóny počas pracovného dopoludnia.

Samozrejme, v normálnom meste by mali hlavné ťahy viesť mimo obytných zón :-)
Anonym píše:
Pátek 02.04.2010 14:35
chudovský vždy týždeň dopredu vylepil letáky, o koľkej budú asi čistiť ulicu, že žiadajú preparkovať autá, a majiteľov hľadali za asistencie MP.
Robili to v sobotu, ked bolo najviac ľudí doma, aby preparkovali autá, alebo boli mimo domu aj s autom.
Vždy sa poriadne všetko vyčistilo.
Teraz išli na Rozkvete okolo polnoci a jedine čo vyčistili bol kúsok okolo aut, ale ked ráno odišli autá, tak bordel čo bol pod nimi až ku krajnici ostal, čiže zbytočná práca za naše peniaze.
Dúfam, že mesto bude konať!!!
Anonym píše:
Sobota 03.04.2010 22:42
pekne si to napísal. Presne to Chudovký robil. A potom zrátal náklady, vynásobil to troma a vystavil faktúru zo svojej firmy Chudovský s.r.o. na firmu MTS s.r.o. Potom pridal obligatórnu korunu zisku a vystavil faktúru z MTS s.r.o. na mesto Považská Bystrica. A bolo čisté nielen mesto - ale aj pokladňa :-)
Anonym píše:
Neděle 04.04.2010 11:43
Mozno Chudovsky nasobil tromi.
Ale Megawaste v tom pripade nasobi siestimi.
Anonym píše:
Neděle 04.04.2010 19:24
nie šiestimi. Trinástimi. A druhá odmocnina.
Anonym píše:
Pondělí 05.04.2010 08:38
Asi si tie faktúry písal a násobil ty, keď to tak dobre vieš!! Mňa ako občana až tak nezaujíma ako a koľko sa platí - ale aký je konečný efekt!! A ten za Chudovského / aj keď Ščefána namusím / bol o 500 % lepší!! Je zaujímave to, že za bývalého vedenia sa všetko 3-5 x a pod preplácalo, ale stále bolo na VŠETKO !! Aj sa viac budovalo, o čistote a kosení sa absolútne nedá diskutovať a porovnávať!! A hlavne NEBOLI dlhy!! Teraz sa skoro nič nebuduje, všade iba bordel! Tých pár kociek pred kostolom a parkovacie miesta z kociek, kde jedno vyšlo podľa Adama na 1600 Eur nepočítam za budovanue !!- Bohužiaľ- tam a v takýchto akciách sa utopili všetky peniazem, ktoré sa v minulosti určite zmysluplnejšie míňali.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 05.04.2010 11:47
Necítite isté protirečenie v týchto dvoch vetách?
1. "Mňa ako občana až tak nezaujíma ako a koľko sa platí..."
2. "A hlavne NEBOLI dlhy!!"
 
Anonym píše:
Pondělí 05.04.2010 16:52
Za kvalitnejšiu prácu je normálne platiť viac!! Hoci v súčasnej dobe o nákladoch terajšej firmy a minulej možno už nie je žiadný rozdiel vo výške financií, ale vo výslednom produkte sú rozdiely priepastné, a všimol by si to snáď aj slepý!!Pri prevzati moci SMERU a Adameho - mesto Pov. Bystrica dlhy nemalo!! Teraz dlhy MÁ a obrovské !! Ale nikde nie je vidieť, že by sa tie financie niekde pre občanov ukázali v nejakom produkte. Dlažba pred kostolom nie je žiaden produkt, ktorý by stál za nejaké veľké investíciea teda vynaložené finančné náklady, pokiaľ sa pri tom nebudoval tunel!!!
Anonym píše:
Pondělí 05.04.2010 22:18
aj Lackovič, aj Adame + comp. Len Adameho družina kradla drobátko viac!
Predpokladám, že po týchto zostalo viac stôp, záznamy z msz, hlasovanie jednotlivých poslancov, atď. Verím, že sa najde spôsob ako im to zosobniť!!!
Anonym píše:
Pondělí 05.04.2010 18:33
Spomínaš dlhy, pozri si to stupidné zastupiteľstvo a hneď máš jasno. Iba sa pred kamerou predvádzajú a hádajú. Kedy si ľudia uvedomia aký hlupáci nám teraz vládnu na meste? Myslím si že až vtedy keď dlhy čo narobili Adame a jeho kreatúry začnú ľudia splácať zo svojho. A podvodník Peter Adam? toho ani nespomínaj, kedy zapnem televíziu alebo otvorím novinky nás úplatkár poučuje ako máme šetriť alebo čo pre nás mesto vykonáva alebo chystá.
Anonym píše:
Pátek 07.05.2010 19:41
presne tak, kosilo sa častejšie a lacnejšie a lepšie!
zimný posyp bol o inom u o 5 ráno boli hlavné chodníky z rozkvetu peši zjazdné, teraz idete o osmej a oni iba začínajú, pritom špička ľudí je od piatej do pol osmej.

rovnako aj cesty, predtým raz za hodinu prešlo posýpacie/odhŕňacie auto, ked veľa snežilo, tak prejazd bol intenzívnejší! Teraz po 4 hodinách nič!
Anonym píše:
Pátek 07.05.2010 19:38
no toto je ešte drahšie a nič spravené, on aspoň niečo spravil
Anonym píše:
Sobota 03.04.2010 22:06
no ved preco nie, podme sa bavit o tychto ,,dolezitych´´ veciach... mozno tato debata vyriesi aj situaciu na Haiti, v Moskve, situaciu s Maslakom atd. Ale som rada, ze teda v PB nemame vacsie problemy, ako auta, co cistia cesty.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 06.04.2010 14:35
Z tohoto miesta boli redakčne odstránené tri diskusné príspevky, dávajúce do súvislosti prepusteného a znovu zadržaného výpalníka M. s firmou brata súčasného viceprimátora mesta Považská Bystrica. Odstránenie som vykonal na základe telefonickej požiadavky viceprimátora, sprevádzanej upozornením, že ak príspevky nebudú odstránené, podá na vlastníka webovej stránky trestné oznámenie, nakoľko uvedeného M. už 11 rokov ani nevidel.

Samozrejme, je jasné, že takéto trestné oznámenie by nemalo sebamenšiu šancu na úspech. Len by som (už asi štvrtýkrát) navštívil policajného vyšetrovateľa ako svedok, vypovedal "neviem kto to tam napísal, diskusia je anonymná, IP adresy vám vydá firma ktorá nám poskytuje hosting". Následne by sa vyšetrovateľ dostal k IP adrese niektorého z poskytovateľov internetového pripojenia, ten by odpovedal, že nemá zákonnú povinnosť svojich klientov identifikovať, a vyšetrovanie by bolo kvôli nedostatku dôkazov odložené. Alebo by sa dostali k IP adrese nejakého zahraničného anonymizéra, s rovnakým výsledkom.
Ale považujem to za zbytočné plytvanie pracovným časom príslušníkov policajného zboru. Nech sa radšej venujú vyšetrovaniu skutočných trestných činov v Považskej Bystrici.

Ďakujem čitateľom za pochopenie.
Anonym píše:
Úterý 06.04.2010 15:24
My ta celkom chapeme,
jednoducho si vycerpavajucim sposobom odovodnil, preco si pustil do gati.
Nie je telefonat ako telefonat.
Anonym píše:
Úterý 06.04.2010 16:21
Pán Smatana jednal konštruktívne, kým " hrdina " pod jeho príspevkom si to zanalýzoval po svojom. Aj hlúpy názor - je tiež názor !!
Anonym píše:
Úterý 06.04.2010 22:17
Ale hlavne v smatanovom príspevku sú tie isté informácie, ktoré boli vymazané, len už nie sú v žalovateľnej podobe :-) ináč ani predtým neboli
Anonym píše:
Středa 07.04.2010 10:48
Ale teraz vážne. Náhodou som prepol na zastupiteľstvo a tam neznámy dialničiar drístal patetické kecy o dialnici. Kretén myslím si, naozaj si myslí že bystričania sú celý happy, že im ide dialnica cez stred mesta a nie bokom ako v každom inom meste. Ale čo ma potom dostalo, bol monológ súdruha Stanislava Haviara. Mať IQ 24 a žiť niekde Trebišove, myslím si že v Pov. Bystrici je ideálny život. To čo drístal tento neschopný príživník a prezlečený komunista je na zvieraciu kazajku. Klame ľudí, zavádza. Za jeho rozprávky o odškodnení ľudí by ho mali zavrieť.Ako môže človek, ktorého firma žije z ďialničných zákaziek zároveň vybavovať aj niečo pre občanov mesta? Veď to sa navzájom vylučuje!!! Práve naopak, vyjednali veľké hovno a čo zostalo sa prepralo cez zakázky pre jeho firmu. Celý sladký zastupiteľský sen zaklincoval druhý vicedement Kubodrič, keď básnil aké máme čisté a krásne mesto, vraj radosť žiť. Občania, mám toho klamania, tunelovania a kradnutia dosť, nechcem aby mi takýto kreténi vládli a preto pôjdem voliť!
Anonym píše:
Středa 07.04.2010 17:59
Nechápem predchadzajúci príspevok, v čom je zavadzajúci, alebo inak nevhodný??
Zhrnuté:
Pre pána Hasta je v P.B idealný život!! Pre udavačaje tiež život v P. Bystrici veľmi pekný, takže ich príspevky boli z ich strany pravdivé!!
Čo sa týka voľieb, voliť treba - a hlavne komunikovať s okolím a diskutovať o momentalných pomeroch!!
Anonym píše:
Čtvrtek 08.04.2010 21:27
Stando Stando, sledoval som reláciu na TV Podlažie kde bol zase tvoj umastený xicht. Volby sa blížia a tak si spackanú zápisnicu hodil na Adameho, vraj on za to môže a ty si čistý ako ľalia. Tvoj charakter tchora sa nezaprie. Ale už sme ťa prekukli pán I.vicekšeftárska zbytočnosť.
Anonym píše:
Čtvrtek 08.04.2010 23:05
Aj viceRatlík z TV podlažie ukazoval svoju konferenciersku doležitost. Veď mosí slúžiť za tie peniaze z meskej kasy (teda našich vrecák)
Anonym píše:
Pátek 09.04.2010 11:58
Prenájom polyfunkčného objektu priamo v centre mesta Považská Bystrica. Prenájom reštauračných zariadení, kancelárskych a obchodných priestorov.
http://nehnutelnosti-reality.slovenskainzercia.sk/[…]/
Anonym píše:
Pátek 09.04.2010 13:13
Čo má robiť František, keď sa Kubovič mladši a jeho parta na neho vysrali. Priestory upravil presne podľa ich želania. Ale po prevalení aféry s čiernou stavbou, ktorá bola odprezentovaná v novinkách starý Kubovič nariadil mladému, aby sa stiahol. František doplatil na dlhodobý spor s Remišom, ku ktorému výrazne dopomohol Sádecký a Adam. Sádecký dostal odmeny vo forme zákazok a Adam s milónovým pozemkom v šurabovej. Všetci sú spokojný len Ferkovi ostali oči pre plač a prázdny priestor.
Anonym píše:
Úterý 06.04.2010 20:59
No neviem, či viceStando tým že sa práve priznal, že jeho hlavnou pracovnou náplňov je surfovanie na internete, práve nedokázal svoju prvú vícezbytočnosť :)))
Anonym píše:
Středa 07.04.2010 18:59
Pán viceprimátor, ak som to správne pochopil tak pisateľ spomínaného vymazaného príspevku nemal na mysli Vás, že pre Vás robil výpalník Miroslav M. špinavú robotu, ale mal na mysli Vášho brata ktorý si vybavoval prostredníctvom spomínanej osoby M.M. účty so svojimi protivníkmi / podpálené autá, zastrašovanie jeho vlastnej ekonómky, a mnoho iných vecí / a dnes sa preto všemožne snaží dostať svojho kamaráta z väzby a práve na to využíva finančný vplyv,ktorý mu síce nepomôže ale Vaše politické kontakty by mu na to pomohli a ak sa dostane M.M. na slobodu tak je zrejmé, že sa tak aj stalo.
S úctou - OBČANIA, ktorým bolo ublížené !!!
P.S. a teraz zdvihnite svoj telefón a nechajte zmazať aj tento príspevok a umlčte nás - pán Smatana Vám v tom určite ako vždy pomôže...
Anonym píše:
Středa 07.04.2010 22:15
Cítim z vášho listu úprimnosť a keďže trochu poznám osoby, ktoré tu spomínate, preto mi dovolte zareagovať, aj keď veľmi stručne.
Trestne stíhaný a obžalovaný viceprimátor Haviar je hanbou mesta Považská Bystrica. Podobne ako aj ďaľši čelní predstavitelia mesta a zastupiteľstva. Ale Božie mlyny pracujú.
Čo sa týka p. Smatanu, myslím že mu krivdíte. Veď nebyť jeho, tak ani nie je ani čo zmazávať, lebo nič by tu nebolo. Naopak, keď si zoberieme, že to robí na úkor svojho voľného času, myslím si, že patrí mu naša vďaka.

 
Anonym píše:
Čtvrtek 08.04.2010 00:12
Súhlasím s Vami, že pán Smatana robí dobrú prácu, ale.... prečo teda zmazáva príspevky ktoré neboli absolútne žalovatelné ??? Z toho jasne cítiť že si nechce znepriateliť určitých "ludí"...lenže potom teda nech túto činnosť nerobí keď je tak ľahko ovplyvniteľný.
Ďalšia vec je, že viceprimátora v tom článku nikto nenapádal,takže je logické, že viceprimátor musel telefonovať p. Smatanovi na príkaz svojho brata ktorý tam bol spomínaný a ktorý ovláda nie len jeho ale celé toto mesto...
Lenže aby sa tu otvorila seriózna diskusia o týchto veľmi citlivých veciach tak je jednoduchšie zmazať príspevky - veď čo všetko by mohlo vyplávať na povrch a potom by si to odsral iba obetný baránok na ktorého je ako na jediného dosah a týkm je Smatana, majiteľ tejto stránky...
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 08.04.2010 10:38
1. Majiteľom tejto stránky nie je Juraj Smatana, ale občianske združenie Klub Strážov. Nemienim si pripisovať zásluhy za prácu viacerých ľudí.

2. Vymazaný príspevok hovoril o použití politického vplyvu viceprimátora na vyťahovanie výpalníka z väzby ako o hotovej veci. To by sa žalovať dalo, hoci formulácia bola dosť chaotická, takže aj keby identifikovali autora toho príspevku, mohol by tvrdiť hocičo.

3. Vymazaním príspevkov nebola odstránená žiadna podstatná informácia, pretože som presne popísal, čo som vymazal a prečo. Dokonca nejaké informácie aj pribudli :-)

4. Dôvod bol jediný - načo zbytočne tráviť čas výpoveďami na polícii. Nech sa trochu potrápia aj dopisovatelia a formulujú uvážlivejšie, keď už chcú "seriózne diskutovať o citlivých veciach".
Pomôcka je jednoduchá: veci ktoré nie ste schopní doložiť dôkazmi, nevydávajte za fakty, ale ich jasne označte ako domnienky alebo neoverené informácie.

5. Celkom ma pobavili úvahy o mojej ľahkej ovplyvniteľnosti a neochote znepriateliť si vplyvných ľudí. Ak viete o nejakom slobodnejšom priestore na diskusiu a zverejňovanie informácií, ako vám ponúka pb.otvorene.sk, dajte tip - tiež tam prejdem.

6. Neočakávajte, že keď sem niečo napíšete, polícia alebo prokuratúra začne na základe toho konať. Zákon jej to síce umožňuje, ale neviem o žiadnom takom prípade.
Anonym píše:
Čtvrtek 08.04.2010 14:59
Vďaka - berieme na vedomie...smutné je len to, že polovica mesta vie ako to v skutočnosti je, ale tu sa budeme s niekým chytať za slovíčka a paradoxne vinní sa schovávajú za políciu. Nie sme jediní, ktorí mali problémy s týmito ľuďmi ale nebojte sa, nebudeme vám už robiť starosti tak nikoho nemenujeme.
Anonym píše:
Čtvrtek 08.04.2010 15:40
Nejaký problém, napísať iniciálky alebo prezývku? Podstatné sú informácie.
Ja napríklad o výpalníkovi M. vôbec nič neviem, len to čo bolo v médiách.
O čo tam vlastne šlo a prečo sú z toho Masliaka všetci takí pokakaní?
Anonym píše:
Čtvrtek 08.04.2010 18:17
Obvineny M.M. udajne nechal podpalit 26 aut,mal na objednavku zastrasovat niekolko nepohodlnych ludi, vydieral podnikatela Drojaka,mal sa im podla poskodenej rodiny vyhrazat smrtou,nieco z tych veci robil na objednavku velkopodnikatela v stavebnictve z Pruziny Antona H.,udajne stoja za nim aj niektori vplyvni mestski poslanci...Ale mozno su to len reci a niekto ho z toho vsetkeho krivo obvinuje :)
Anonym píše:
Čtvrtek 08.04.2010 20:41
a my máme aj nejakých vplyvných mestských poslancov?? lebo ja tam len tajtrlíkov na obrazovke vídavam... ale možnože tí vplyvní sa tam neukazujú...
Anonym píše:
Pátek 09.04.2010 11:15
Mame vplyvneho napr. Kubolina,ktory zmenezoval niksie opisanu stavebnu akciu a je rodina Tonka H. / HANT / a plni vsetky jeho prikazy ako kedysi obvineny M. M.
Prístupová cesta do Jelšového, predtým jednosmerná teraz obojsmerná. V priebehu 11. a 12. mesiaca 2009 bola vykonaná rozsiahla investícia spočívajúca v rozšírení pôvodnej komunikácie v položení nového asfaltového koberca a vybudovaní dvoch parkovísk. Cela akcia by bola chvályhodná keby nebolo nasledovných maličkostí:
 - výberové konanie ktoré ako predseda komisie riadil viceprimátor K. bolo predražené minimálne o tri milióny korún čo je viac ako 100% z reálnej hodnoty.
- stavba bola vykonaná bez stavebného povolenia.
- parkoviska boli postavene na cudzích pozemkoch bez súhlasu majiteľa.
- koberec bol položený nekvalitne nakoľko neodteká voda.
- akcia bola doposiaľ neukončená, t.z. nedokončené parkoviská, chýbajúce deliace čiary, ale napriek tomu bola faktúra zaevidovaná a uhradená v rekordnom čase samozrejme v réžii viceprimátora K.
- zhotoviteľ bol Cestne stavby Žilina.
Napísala nám naša veľmi dobré informovaná čitateľka Z.B., aby ste vedeli o tom, ako sa náš vydarený mestský úrad stará o zverené financie.

prevzate z www.pb-fakty.sk

S pozdravom
Najomnici NF
Anonym píše:
Pátek 09.04.2010 22:11
Vraj podnikateľ Droják, - je to taký istý mamľas ako maslák, však najskôr spolu kradli, no keď už bolo malo bubačikov, tak Maslák ako fyzický zdatnejší prezral kšeft, a zrazu bolo z Drojáka spolupodnikateľa - poškodwný! Je to všetko choré, treba takú háveď zavrieť na 40 rokov na Sibír a bol by pokoj!!
Anonym píše:
Neděle 11.04.2010 12:08
a koho to zaujima ?
Anonym píše:
Čtvrtek 08.04.2010 09:45
Šak ten nevie dostať sám seba zo šlamastiky do ktorej sa svojou sprostosťou dostali keď si mysleli, že poprepisovať uznesenie zastupiteľstva sa môže len tak. A akoby tak asi mohol dostať z basy niekoľkokrát trestaného delikventa, ktorému hrozí doživotie?!? Politické kontakty? Aké preboha? Keby nejaké mal tak dnes nie je piate koleso u voza na meste ale mieša si polievočku niekde vyššie.
Anonym píše:
Neděle 11.04.2010 12:17
Netreba sa starat do druhych
Anonym píše:
Neděle 11.04.2010 16:28
To ca učeli v škole?
Anonym píše:
Neděle 11.04.2010 18:07
Nie, to ho učeli na VUML-e :(
Anonym píše:
Úterý 06.04.2010 20:39
Ja to vidím, že sa zvolebnieva. HASTando chce kandidovať, bodaj by aj nie, za hovno roboty milión korún ročne plat, kto by nechcel. K tomu nejaký kšeftík za milióny dohodiť. Podobne budú zrejme reagovať aj ostaní z Adameho biznis party(Kubovič Adam Novák......). Dobre sa im žije a ťažko bude odchádzať.
Anonym píše:
Pondělí 12.04.2010 14:04
Aspoň je o HASTandovi známe, že to tu občas prečíta.
Anonym píše:
Pátek 16.04.2010 21:18
Obídu sa starobince, urobia sa stretnutia s dôchodcami a majú to vo vačku!! Dementí komunisti si svolia svoje idoli opäť. Mladí voliči, ktorých sa ten humus v meste javiac týka - to majú na háku, a potom iba kritizuju. Bez účasti na voľbách - nech si namiesto kritiky fajčia vtákov !!
Anonym píše:
Pátek 07.05.2010 19:36
Prebehli po ceste a štrk ostal pod autami a ráno ho znova rozvláčili na cesty, ako keby sa nič nedialo.
Teraz ked často prší, tak všetok štr je zmývaný do kanálov, ktoré zapcháva.
Pred týdžňom išlo čistiace auto, asi 30 km/h za im ostala mokrý pás a bordel, len tam niečo prešuchlo. Proste chudovský ked čistil, tak išli pekne pomaličky a poriadne to počistili, dali oznamy, že v sobotu chcú voľné parkoviská, lebo sa budú robiť poriadky.

toto je, ale sen čo sa tu deje!
Anonym píše:
Sobota 08.05.2010 05:22
Ale v organizácii plesov je Standa jednička. A Mirek, hlavný otvárač... :)
Anonym píše:
Úterý 25.05.2010 19:41

« srpen 2017 »
srpen
PoÚtStČtSoNe
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359