Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / singular / Pre koho bola urobená preložka II/517?

Pre koho bola urobená preložka II/517?

Autor: singular plural Poslední změna: Neděle 29.01.2012 13:16
[2012-01-29] Mesiac je otvorený diaľničný privádzač vo Sverepci a asi dva týždne platí v Považskej Bystrici nové značenie pre nákladné vozidlá. Značenie je chaotické. Do jednej strany platí, do opačnej nie. A na preložku, ktorá mala odbremeniť mesto, majú nákladné vozidlá nad 12 ton zákaz vjazdu.
Pre koho bola urobená preložka II/517?

Satelitná snímka: maps.google.com. Kliknutím mapu zväčšíte.

Poďme poporiadku.

Preložka poza Rozkvet bola veľmi dlho žiadanou. Pred niekoľkými rokmi sa podarilo túto cestu postaviť a po otvorení diaľničného privádzača vo Svrepci to mala byť cesta, ktorou by sa  autá od Rajca vyhli mestu. Výhodou tejto preložky je aj to, že prechádza cez nezastavané územie. Považská Bystrica sa tak mala stať pre Kofolové a ťažobné kamióny obíditeľná a prístupná k diaľnici. Dopravné značenie súčasnosti však hovorí niečo iné.
 

  • Pri ceste od TESCA NENÁJDETE na malom kruháči informáciu, že cez preložku sa dá dostať na diaľnicu v smere do Bratislavy a cesta vás prirodzene navedie do centra.
  • Kofolové kamióny a nákladné autá do Domaniže a Rajca tak prídu do centra, kde im je jednostranne zakázaný vjazd do ulice Slovenských partizánov. Majú chodiť popod cirkevnú školu a cez Lánsku? (Alebo cez parkovisko pred Manínom?)
  • Zákaz odbočenia je aj vľavo od Sverepca k strojárňám a k stanici, takže autá sú navedené cez ulicu Železničnú alebo cez sídlisko Stred popred hasičov. 
  • V médiách neprebehla žiadna väčšia informačná kampaň o pripravovanom zámere a o možnostiach, ktoré by pre dopravcov boli priechodné. 
     
     

Pre koho sú teda ktoré cesty v meste? A - musí byť Považská Bystrica zase unikátom ?

 

Anonym píše:
Čtvrtek 02.02.2012 23:10
Ono pôjde skôr o neschopnosť ľudí na patričných miestach. Koho je to vlastne maslo na hlave, značky - dopravná polícia ?, infrmovanosť - kto ?
Anonym píše:
Pátek 03.02.2012 12:29
Asi to robili od oka a nie podľa projektu!
Ako to bolo skolaudované?
Za čo berúplat darmožráči, čo sa tam pri odovzdávke pretrčali?
Kde bol Špirko z ODI - nepozvali ho?!
Anonym píše:
Středa 21.03.2012 09:07
Nemohol prísť lebo v tom čase bol na besiedke v materskej škôlke.
Anonym píše:
Pondělí 06.02.2012 14:40
Mňa skôr zaráža, aké starosti musí mať plurál singuliar, keď ho trápi preložka. Alebo predkožka. :+)
smilan
smilan píše:
Pondělí 06.02.2012 18:21
Stud

   Vedia si ľudia dnes pod týmto slovom vybaviť ešte jeho pravý význam a uvedomiť si jeho hodnotu? Väčšinou si každý myslí, že to je niečo, čo sa dnes už nenosí, čo je z doby dávno minulej a že dnešní pokrokoví ľudia sa už vysporiadali s touto skostnatenosťou.

   Viac sa dozviete na: http://kusvetlu.blog.cz/1201/stud
Anonym píše:
Pátek 17.02.2012 12:02
V celej európe je to vyriešené naprosto jednoducho. Stačí ku dialnici dať cedulu zákaz vjazdu TIR TRANZIT a je to. Nemuselo by sa zbytočne osádzať toľko značiek. Aj ten kruhový objazd. Veď to je len spleť značiek. Pritom stačí dať do vyhlášky ustanovenie, že auto na kruhovom objazde má prednosť. Koľko tam je značiek hlavná cesta a daj prednosť, to sa nevidí nikde v európe. Len to nejaký vol by musel pohnúť rozumom.
Anonym píše:
Neděle 18.03.2012 12:53
Prosím ťa,choď sa pozrieť do európy a potom rozprávaj.
Všade je prednosť na hlavnej a len keď nie je kruháč vyznačený ako hlavná cesta,majú prednosť vozidlá vchádzajúce do kruhového objazdu.Takže tie značky tam byť musia.
   PS:
      Viem o čom hovorím.
Anonym píše:
Neděle 18.03.2012 18:01
Ak by mali prednosť autá vchádzajúce do kruhového objazdu, tak by sa tam vnútri začali hromadiť. Preto musia mať prednosť tie, čo už sú v kruháči.
Anonym píše:
Neděle 18.03.2012 13:01
Preboha to do ktorej Autoškoly tento ?človek chodil?
Buď si na prednáškach spával alebo ťa pekne oje...,ocigánili.
Choď si pýtať naspäť školné!

« říjen 2017 »
říjen
PoÚtStČtSoNe
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359