Považskobystrický mýtny rébus
V dokumente sú uvedené spoplatnené úseky vždy od križovatky po križovatku. V okolí Považskej sú v dokumente vypísané nasledovné:
D1 x I/61 (Trojica) po I/61 x III/61056 (pred Salašom),
ďalej od salaša po križovatku I/61 x II/517 (hlavná križovatka),
potom po odbočku do P.Teplej.
Tieto úseky nie sú spoplatnené celé, ale len niektoré metre, to však na veci nič nemení.
V decembri otvorili preložku II/517.
Preložka, dnes už cesta II/517 sa stretáva s cestou I/61 pod FIMom. Neviem, či zostala aj ul. Slovenských partizánov naďalej cestou II/517, v tom prípade by boli v PB dve križovatky "I/61 x II/517". Okrem toho cesta do Moštenca už nekrižuje cestu 1. triedy, ale je napojená na cestu II/517, takže križovatka I/61 x III/61056 by vlastne nemala existovať.
Ak je takéto vymedzenie úsekov zmätočné, majú teda napríklad autobusy na linke č.9 na Sládkovičovej ulici platiť, alebo nie ? Podľa starého označenia jednoznačne áno, ale po preložení cesty II/517 s vyústením pod FIMom, tak nie, resp. to nie je jednoznačné a možno si to vyložiť inak.
http://spravy.pravda.sk/pri[…]216_133350_sk_ekonomika_p01
Mimochodom, neuveriteľné Kocúrkovo. V iných krajinách sa hromadná doprava dotuje z verejných zdrojov, v niekoľkých prípadoch sa podarilo dosiahnuť, že hromadná doprava na seba zarobí, ale asi len na Slovensku je možné, aby sa hromadná doprava ešte naviac spoplatnila.