Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / Jaroslav Ševčík / Búrka v pohári vody, aneb kurvahošigutntág

Búrka v pohári vody, aneb kurvahošigutntág

Autor: Jaroslav Ševčík Poslední změna: Neděle 03.10.2010 14:03
[2010-10-03 - KOMENTÁR] Záver tohto týždňa bol trochu pre mňa turbulentný. Okrem bežných pracovných povinností som tento týždeň poobedňajšie hodiny využíval aj na zber podpisov pod moju kandidatúru. V tomto stereotype ma mediálne mierne zaujali tri udalosti. 1/ Oficiálny vstup ďalšej záujmovej skupiny do boja o moc v meste, 2/ Mediálne vystúpenie Ing. Harvánka v regionálnej TV, 3/ Reakcie na toto jeho vystúpenie.
Hneď úvodom chcem povedať, že aj vzhľadom na to, že Považská Bystrica nie je až také veľké mesto, s väčšinou tu spomínaných ľudí sa poznám osobne, a oni poznajú mňa. Vzťahy s nimi by som označil prevažne za korektné a aj preto by som si dovolil komentovať svoj názor na toto dianie otvorene, bez nejakých úmyslov niekomu ublížiť. Verím, že aj oni to tak pochopia.
 
1. Pri prvom bode som úmyselne nepoužil slová ako politické strany, koalícia a pod., pretože ide naozaj iba o marketingový produkt úzkeho okruhu ľudí, predovšetkým z podnikateľského prostredia, konkrétne ľudí stojacich za Asociáciou zamestnávateľských subjektov v Považskej Bystrici.
Je to svojím spôsobom odpozorovaný postup z „vysokej politiky“, ako presadzovať vlastné záujmy prostredníctvom dosadených ľudí na kandidátky a potom  prípadne aj do funkcií.
 
V tomto konkrétnom prípade je to formálne prikryté tromi politickými stranami, z ktorých minimálne dve (Strana zelených a Most-Híd) sú v tomto regióne úplne bezvýznamné a bez akejkoľvek šance na úspech.
Najmä v prípade Strany zelených ma to však úprimne mrzí, pretože životné prostredie vždy bolo, je a bude mojou prioritou a mňa len mrzí, že táto strana sa zmenila doslova na politickú prostitútku bez akejkoľvek štipky sebaúcty, ktorá ide s kýmkoľvek a za čokoľvek. 
 
2. Vystúpenie Ing. Harvánka bolo pre väčšinu ľudí možno trochu prekvapením, ale pravdupovediac, nemyslím si, že to prekvapenie bolo až také veľké.
Keďže ako aj on sám priznal, je jedným z členov Asociácie zamestnávateľských subjektov (AZS) a táto zrejme stojí za zoskupením kandidujúcich politických strán Sas, SZ a Most-Hid, je pochopiteľné, že aj títo predstavitelia AZS sa budú angažovať pri presadzovaní svojich kandidátov.
 
Toto vystúpenie bolo navyše časovo naviazané na termín oficiálneho oznámenia kandidatúry týchto strán a určite nebude jediné.
Čo sa týka samotného obsahu vystúpenia, s niektorými vecami by som mohol súhlasiť, s inými nie,  a s mnohými by sa dalo polemizovať do úplného bezvedomia.
Pán Harvánek je nepochybne úspešný podnikateľ a dobrý menežér,  ale ako prípadný politik sa niektorými vyhláseniami v mojich očiach znehodnotil.
Na jednej strane vyhlasuje že aj Lackovič aj Adame sú jeho priatelia, a na druhej strane kritizuje katastrofálny stav v meste, na úrade, v nemocnici, so smeťami, atď.
Pýtam sa ho, kedy sa títo páni stali jeho priateľmi? Po zvolení za primátorov, alebo už aj predtým? A keď už sa stali jeho priateľmi, prečo im priateľsky neporadil, že zbaviť sa Technických služieb je pre mesto krátkozraké, predaj Povbytu nevýhodný, uzatváranie zmlúv v ich ponímaní neetické, ich rušenie a vedenie súdnych sporov amatérske, udeľovanie vlastných odmien prehnané..?
 
Títo primátori neboli osamotení bežci. Za každým z nich pri ich nástupe do funkcie stála hradba ich POSLUŠNÝCH poslancov, ktorí spoločne mohli presadiť aj dobré veci, nielen tie zlé. Len na to by musela byť v prípade toho prvého vôľa, a v prípade druhého aj schopnosť.
 
Ďalej nerozumiem, prečo toľko ohňa a síry sa valí na internetový portál PB.OTVORENE.SK. Čo bráni tomu, aby mesto malo svoj internetový portál, kde by občania tohto mesta mohli voľne diskutovať podľa predstáv prevádzkovateľa?
Nie je to aj tým, že vládnuce partokratické oligarchie nemajú záujem o prezentáciu iných názorov, než svojich? Že do mestského plátku PBn neumožnia pustiť názor iného človeka a že tento plátok slúži len ako hlásna trúba našich primátorov?
 
Ako výstižný príklad spomeniem posledný prípad, keď som napísal komentár k vzniku inej koalície, ktorý už tam majú na stole mesiac.
 
Najskôr že dobre, potom, že keď si to zaplatím ako inzerciu a potom že ani tak nie :)
A to tam riešila redakcia, redakčná rada, primátor, právnici...
 
No vidíte, a tu na PB.OTVORENE si to môžete prečítať aj vy, aj primátor a kopec ďalších ľudí.
A čerešnička na torte, primátor si následne uverejnil v ďalšom čísle mestských novín (č. 39) na celej strane svoju súdnu telenovelu z krajského súdu. A bez súhlasu redakčnej rady, atď...
 
Tu na PB.OTVORENE si môžete po prečítaní akéhokoľvek príspevku pokojne kývnuť hlavou, napísať aj reakciu, podpísať sa pod ňu, alebo aj nie. Ale stále tú možnosť tu máte. V médiách platených všetkými občanmi túto možnosť prezentovať svoje názory majú len niektorí „vyvolení“.
 
Skúste teda pán Harvánek priateľsky poradiť svojmu priateľovi Miroslavovi, aby nerobil takéto prepytujem, kraviny. Veľa času mu už neostáva...
 
3. No a k reakciám na vystúpenie pána Harvánka.
Každý, kto verejne vystupuje, nesie aj riziko, že odozva nebude len pozitívna. Ale aj tieto reakcie sú zase len odrazom spektra názorov ľudí, ktorí tu žijú, s ktorými sa stretávame.
V záujme zmenšiť riziko jednostranného mediálneho prúdu názorov a protireakcií naň, bolo určite vhodnejšie moderovať diskusiu viacerých, aj opačne orientovaných oponentov. Malo by to byť v záujme ako diskutujúceho, tak aj príslušnej TV, a predovšetkým OBJEKTIVITY. Samozrejme, ak to nebude zase len tá istá určitá záujmová skupina z jednej alebo druhej strany nášho premenlivého a tvárneho „politického spektra“.
 
Jaroslav Ševčík
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 15:31
Tiez mam taky dojem ze Harvankove vystupenie bolo na podporu Kirscha a nie na podporu Harvankovej kandidatury. Ved ten chce krmit a strielat jelene v Trsti a nie sediet v urade ako pako.
redakcia
redakcia píše:
Neděle 03.10.2010 15:36
Upozorňujeme komentátorov, že ich príspevky budú vymazané - ak sa nedokážu vyjadriť bez použitia vulgárnych slov. Aj keď v nich časť nadávky vybodkujú alebo vyhviezdičkujú. Vulgárna nadávka - príspevok zmizne, aj so všetkými príspevkami, ktoré naň reagovali.

Zoznam nežalovateľných nadávok sme zverejnili ešte v lete.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 15:49
(-:
len ako dosiahnuť, aby si dotyční k*****i uvedomili, že tá výzva sa týka ich! oni sa majú za docentov! (-:
redakcia
redakcia píše:
Neděle 03.10.2010 16:59
Áno, majú s tým problémy, pochopiť kam miznú ich príspevky.
Takže ešte raz: mažeme, aj keď je nadávka vybodkovaná, nielen vyhviezdičkovaná!

Podaktorým keď zablokujete slangové názvy pohlavných orgánov, nedokážu sa vôbec vyjadriť :-)
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 16:53
A ten istý pán, ktorému Harvánek povedal že nevidí v ňom schopnosti na primátora ???
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 17:03
Tento príspevok môže znamenať len dve veci:
- prispievateľ si vymýšľa a tvrdo klame (lebo chce Ševčíkovi uškodiť)
- chodí sem útočiť na konkurentov človek z okolia p. Harvánka (lebo odkiaľ by sa o tom inak dozvedel).

Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 20:00
Chcel som povedať, že je to ten pán, za ktorým bol Harvánek so žiadosťou o podporu ich kandidáta.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 20:11
Piješ alebo už triezvieš?
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 07:43
Nie, nie, fajčím marišku, ako sľuboval kedysi jeden Šulin.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 19:03
Milý Jarko,
budem skutočne rád, ak si členovia AZS osvoja Mariana Kirscha za kandidáta, hodného ich podpory. A teší ma, že si konečne zistil, kto bude hlavným konkurentom veľkej koalície v boji o primátorský post. Toto mesto sa z marazmu, kam ho za necelé 4 roky dotiahol SMER, vymotá jedine zásluhou top manažéra, ochotného 7 dní v týždni robiť pre dobrú vec hocikedy počas 24 hodín či v piatok, alebo vo sviatok. Hovorí sa tomu 24/7. A to zvládne z mne známych kandidátov jedine Marian Kirsch.
A že si našu malú koalíciu SaS-MOST-Zelení dehonestoval, ma v súvislosti s tvojou osobou a kandidatúrou vôbec neprekvapuje.

Pavol Hladký
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 20:05
Výborne Palino,plne sa s Tvojim názorom stotožňujem. Mariana Kirscha poznám veľmi dobre, fandím mu a verím mu. Má moju plnú podporu.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 22:00
moju podporu nema, ked robil v Sauer PR, bol to bohorovny nafukanec, neviem si ani predstavit, co s nim urobi primatorske kreslo, ked personalny riaditel s nim tak "zamaval". A odborne? Je to sice lepsi "zaklad" ako primar detskeho oddelenia, ale stale je to malo na to, aby vytiahol toto mesto zo sraciek. Ale to by tu asi musel prist Superman...
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 20:09
Konečne niekto, kto je ochotný sa podpísať - Ševčík a Hladký!
A konečne nová tvár (Kirsch) - prepáčte, pán Ševčík - hoci si myslím, že ste rozumný a slušný človek - nemáte potenciál stať sa primátorom. Nie ľudsky, to si netrúfam hodnotiť (pri žiadnom z kandidátov), ale voličov dokopy nedáte. Na to ste moc známy - v konečnom dôsledku ako zakladateľ Smeru, ktorý nás odviedol véééľmi "čudným" smerom. Čo takto počkať na zverejnené kandidatúry všetkých a potom dať dokopy všetkých, ktorí by v diskusii mohli určiť jedného silného kandidáta, ktorý by nás zbavil hrozby ďalšieho "smerovania"?
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 20:38
hladký nemá pravdu.aj on je v politike iba pre výhody a peniaze.iba sa chce zviditeľniť a nie pomáhať ľuďom . preč z hladkým a jeho kandidátom.spoja sa aj z diablom len aby mali prospech. hladký-nezabudame čo si zač.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 21:07
Pán Hladký keď som Vás pozeral pri predstavovaní svojho kandidáta na primátora mesta bolo my toho s prepáčením na zvracanie celé Slovensko ste primitívnym spôsobom podviedli v parlamentných voľbách nepáčilo sa mi aj to že ste ďalším primitívnym spôsobom premietali hanlivé urážky na budovu počas koncertu Elánu.Nie som priaznivec Smeru ani som nebol a ani nebudem mne však na Vás vadí akým primitívnym spôsobom viete ľudí urážať a to najmä tam kde sa nemôžu brániť.Ta Vaša strana buzerantov , narkomanov, šarlatánov,slúži ako baranidlo v rukách SDKÚ PROTI SMERU-SD po použití s Vami aj tak ako s baranidlom naložia.Osobne Vás poznám a viem čo ste zač takže pre naše mesto ako osoba neprinesie nič a ak áno tak len hanbu.Pán Kirsh Vás nepoznám takže Vás nemôžem hodnotiť avšak podpora tých pánov ktorý stoja za vami Vám viac škodí ako pomáha most híd beriem s úsmevom na tvári i keď politika tejto strany je celkom prijateľná no a pán Petrík Vás poznám tiež dokonca som si V
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 06:36
Dám krk na to, že tento príspevok tu mohol napísať jedine smerák.
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 11:05
Kirsch je len tvár hodená do pľacu. To a tí všetcia za ním , to sú kandidáti. A podľa slovníka - manager - tento pán sa síce nechá tak oslovovať, ale nikdy nim nebol. Šéfovi personálneho s pár podriadenými, kádrovníkovi ľudí sa hovorí ináč aj v slovenčine.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 21:07
Pán Hladký keď som Vás pozeral pri predstavovaní svojho kandidáta na primátora mesta bolo my toho s prepáčením na zvracanie celé Slovensko ste primitívnym spôsobom podviedli v parlamentných voľbách nepáčilo sa mi aj to že ste ďalším primitívnym spôsobom premietali hanlivé urážky na budovu počas koncertu Elánu.Nie som priaznivec Smeru ani som nebol a ani nebudem mne však na Vás vadí akým primitívnym spôsobom viete ľudí urážať a to najmä tam kde sa nemôžu brániť.Ta Vaša strana buzerantov , narkomanov, šarlatánov,slúži ako baranidlo v rukách SDKÚ PROTI SMERU-SD po použití s Vami aj tak ako s baranidlom naložia.Osobne Vás poznám a viem čo ste zač takže pre naše mesto ako osoba neprinesie nič a ak áno tak len hanbu.Pán Kirsh Vás nepoznám takže Vás nemôžem hodnotiť avšak podpora tých pánov ktorý stoja za vami Vám viac škodí ako pomáha most híd beriem s úsmevom na tvári i keď politika tejto strany je celkom prijateľná no a pán Petrík Vás poznám tiež dokonca som si V
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 22:05
Co je hanlive a urazajuce na tom, verejne oznacit zlodeja zlodejom a klamara klamarom? Niekto musi obcanom otvorit oci, ked je narod hluchy a slepy.
P.K.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 22:02
takže premietač hladký je zlodej a klamár a podvodník.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 22:30
Pán Hladký je osoba použiteľná len jeden krát a len na jeden účel presne tak ako tí všetci jeho súputníci.Ešte k pánovi Petríkovi áno donedávna som si Vás celkom vážil ako pána ktorý rozumie život.prostrediu ale to je všetko .Komunálna politika Vám vôbec nesedí a to sa prejavilo vo Vašej veľmi malej podpore v predchádzajúcich voľbách.Mrzí ma to ale terajšie Vaše správanie nemôžem inač nazvať len ako politická prostitútka ktorej ide len a len o svoje zachovanie si teplého miesta takže potreby mesta Vás ako politika zaujmajú len okrajovo alebo vôbec aj Vám je úplne jasno pán Petrik že s tým čo ste nám predstavili alebo ponúkli nemáte šancu vyriešiť problémy mesta pretože ani jeden s Vás nemá anilen základné skúsenosti s komunálnou politikou ambície ktoré ste nám prezentovali zostanú len ambíciami pretože majú ďaleko od reality a to si trúfam povedať len na základe Vášho jediného výstupu v komunálnych médiach. R SJ PT
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 20:46
keď ho Kraus vyhodil,asi to nie je nejaký topmanažér
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 08:07
Ja som počul, že Kraus ho výrazne podporuje a nie vyhodil...
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 08:47
pani Kraus ho vyhodit nechcel, preco by vyhadzoval svojho saska. Kraus ho vyhodit musel. Neviem ci niekto postrehol ale Sauer-Danofoss nieje Krausova firma, aj ked sa ta niekedy mozno sprava, ale je to medzinarodna firma USA-SRN-Dansko. A podnet na vyhodenie prisiel z vyssich miest. Co sa podarilo Krausovi, tak to zahrat tak, ze nebol vyhodeny ale odchadza sam a dobrovolne. Kraus je uspensny manager, vie dobre manipulovat.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 20:57
Pán Hladký a bude pán Kiesch v liberálnom dome SaS? tak ako vy čo ste išli do vyskoje politiky aby ste podnikal namiesto politikoval???
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 22:26
Zdá sa mi, že tu každý pozná každého lepšie, ako okydávaná osoba seba samého. Akonáhle sa niekto ukáže, že chce a má plán niečo prospešné urobiť, zrazu sa nájde plno kritikov čo majú plnú hubu bahna a oplzlostí. To mi pripomína futbalových, hokejových, hádzanárskych divákov, ktorí sa od úvodného hvizdu rozhodcu stávajú zrazu trénermi, odborními na taktiku a hrešia ako pohani.
Buďte konkrétni, keď napádate napríklad pána Hladkého. Čo viete, že je zač? Píšte otvorene o jeho prehreškoch ak viete, že ich urobil. Ostatné sú len plané reči,čo k ničomu nevedú. Ani k serióznej diskusii, ani k náprave veci. A veru máme čo naprávať. Skúste sa zamyslieť v akom srabe je mesto. Skúste niečo konkrétne navrhnúť ako z toho von. Rečí za posledných 20 rokov už bolo dosť. Je čas konať a nie tliachať nezmyli čo k ničomu nevedú.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 22:40
Ak sú moje postrehy k ničomu nevedú tak sa Vás pýtam čo sľubovala SAS Kde skončili jej sľuby ako sa správajú politici tejto parlamentnej strany ako máme brať vážne sľuby pána Hladkého veď to bude presne to isté lebo oni nám nemajú čo ponúknuť pardon predsa niečo áno MARIŠKU atď..... toto sú fakty skúste my ich vyvrátiť.R SJ PT
                                           
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 23:11
Parlamentná politika sa robí v Bratislave, komunálna v konkrétných mestách. Čo kto sľuboval pred parlamentnými voľbami a čo robí v reálnej politike, je vec druhá. Od parlamntných volieb prešli niečo viac ako tri mesiace. Neviem, či je to dostatok času na nejaké hodnotenie, či sa sľuby plnia alebo nie. Prečo pri SaS každý vyťahuje len MARIŠKU a buzíkov. Myslím, že ďalšie body ich volebnom programe boli zmysluplné. Skúsme sa baviť konečne aj nich.
V parlamente máme dvoch Bystričanov za SaS a jedneho za SDKÚ. Na takéto malé mesto je to viac ako dosť.
Čo sa robí v Bratislave, my občania z Považskej Bystrice nedokážeme ovplyvniť. Ale myslím si, že títo traja pre Bystricu dokážu niečo urobiť. Či budú mať z toho osobný prospech netuším. To je otázka na nich.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 23:33
Každá strana v parlamente vyskakuje iba do výšky svojich percent. SaS navyše platí nováčikovskú daň, keďže ju "starší" a tým pádom skúsenejší "bratia" odrbú, ako chcú, čo je na škodu koalície. S tým Hladký tiež nič nenarobí. Ale veď kedysi sľuboval aj Mečiar (že pozatvára bolševikov), aj Dzurinda (dvojnásobné platy) a aj Fico (nebankovky, diaľnica, sociálny štát...), takže SaS nie je zdaleka jedina "slubotechna".
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 08:16
Akú marišku, Ty chuj? Kto Ti kedy ponúkol marišku? Bol to politik? Z akejkoľvek strany?
Niekde si niečo počul - bola to síce súvislá veta, ale TY, bohorovný MUDRC si na základe toho urobil záver - vybral si slovo MARIHUANA a ideš... S elánom a nadšením rozširuješ blbosti a ešte si aj myslíš, aký si šikovný a úspešný.
A ešte drístaš o faktoch...

Nie som volič SaS, ale serú ma takí nýmandi ako si Ty. V SaS robia chyby, ale preto, že sú nepripravení na prostredie, v ktorom sa ocitli. Ale vďaka bohu za nich - zbavili nás Mečiara, teraz rozbili Slotovo impérium a v neposlednom rade poslali Fica do opozície!!

A Ty si urobil čo, okrem toho, že si nič nepochopil a šíriš hlúposti?

RVHP, BPPOV, OECD a OO SZM - a to mi ver, brácho!
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 08:42
A ešte, SaS robí chyby. Ale tie chyby nás zatiaľ v podstate nič nestáli. Na rozdiel napríklad od takýchto vecí:
http://www.sme.sk/c/5576847[…]ipravil-stat-o-miliony.html
http://spravy.pravda.sk/[…]/sk_domace.asp?c=A101002_140530_sk_domace_p23
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 08:08
Neviem, kde bude Kiesch - musíš sa ho spýtať. Ale Kirsch v liberálnom dome určite nebude.
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 09:47
Kirsch ako kandidat išiel s niakym cielom ,a niečo za to bude chciet,bude ho platit Hladký z penazí Liberálneho domu?
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 22:47
pan Hladky, je alebo nie je Marian Kirsch momentalne nezamestnany?

Dakujem za odpoved /staci JE/NIE JE.
Anonym píše:
Neděle 03.10.2010 23:13
Pán Hladký sa neozýva, tak si dovolím odpovedať za neho. Marian Kirsch JE ZAMESTNANÝ.
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 08:49
http://www.azs-pb.sk/ by boli zli pani keby nechali padnut svojko konika do nastrah uradu prace. Vie si niekto predstavit tom managera ako stoji v rade na podpis?
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 09:34
Okrem sekundárnych záujmov členov AZS PB ako sú Mestské lesy, akcie PVS, mestské pozemky a budovy a pod., ich prioritne zaujíma budúca politika MSÚ v oblasti miestnych daní za nehnuteľnosti, mám na mysli ich výšku, ktorú si určuje každá samospráva.
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 12:23
v oblasti miestnych daní za nehnuteľnosti, ...
správne predpokladám, že majú záujem tieto dane zvýšiť, a tak podporiť mesto ? :))
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 13:33
Palo,my občania niesme len tupci.Alebo si myslíš o nás to čo Haviar a spol?
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 19:47
Jásné, že ich to zaujíma! A nehovor, že Teba nie! Každého normálneho to musí zaujímať. Nie je im ľahostajné, kde žijú a podnikajú.
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 21:30
Kirsch,vyzeráš ako Hitler s týmy bajúskami,ale si task sprostrý a tupý ako asociácias.Očul si sa v telke ako kokceš?To ani Mirek sa na Teba nechytá.
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 21:34
sranda a ty si niekedy hitlera videl aspon na fotke ? Lebo toto je teda fakt zaražajúca podoba :))))))

ale podoba nič nehovorí o človeku, treba si počkať na program.
Anonym píše:
Pondělí 04.10.2010 22:04
Ty trdlo, fakt si mýliš podoby. Hitler mal na hlave prehazovačku sprava do ľava, Kirsch má vysokú prednú lebečnú karosériu. A tá svedčí o inteligencii.
No Tebe už niekto zasvietil kamerou do očí a pýtal sa na niečo konkrétne? Asi nie, lebo ináč by si rozprával, písal a hlavne myslel. Niekto z terajších mestských mocipánov sú kamerami obkľúčení 4 roky a mekocú ako panny pred prvou súložou.
Anonym píše:
Úterý 05.10.2010 16:08
ak lebeňa svedčí o inteligencii--tak najviac inteligentní su adame a haviar.,alebo žeby najviac sprostí?-tupí?-------
Anonym píše:
Úterý 05.10.2010 17:48
Si prečítaj, čo si napísal... vlastne - čo si sa pokúsil napísať - dysgrafik jak vyšitý - nemáš nárok komukoľvek čokoľvek vyčítať - patríš do klubu!
Jaroslav Ševčík
Jaroslav Ševčík píše:
Úterý 05.10.2010 08:39
Nazdar Paľko!
Prepáč, ak som sa dotkol tvojho komunálno-volebného zoskupenia. Určite som to nemal v úmysle a zvlášť som si dával pozor, aby som nehodil nejaký krivý pohľad na tvoju SAS :) To sa mi aj podarilo, či nie?
No a čo sa týka toho zoskupenia, nehnevaj sa, je to realita. Most-Híd a Zelení TU majú nulový volebný potenciál, ak nie mínusový. Určite tiež nepochybujem, že si členovia AZS osvoja Mariana Kirscha za kandidáta, možno dokonca všetkých šesť členov :). Ale Považská Bystrica má vyše 40 000 obyvateľov a to bude zrejme už o inom.
Ale, aby som nebol na teba hneď zrána taký prísny, trochu ťa upokojím:). Ani tá opačná koalícia nie je na tom oveľa lepšie. Adamemu sa podaril husársky kúsok a vnútorne úplne rozvrátil Smer. Podľa informácii priamo od členov Smeru, mnohí z nich nebudú podporovať ani ich súčasného predsedu a vlastného kandidáta Janasa, pretože je to podľa nich predovšetkým hráč sám pre seba. KDH je taký trochu driemavý politický subjekt (nič v zlom) a SDKÚ v PB je ako je jej predseda – biedne.
Takže Pali, nezúfaj:)
No ale pri tej celkovej biede politických zoskupení, určité oživenie by mohli priniesť nezávislí kandidáti. Uvidíme čo sa ponúkne. Ak tam bude niečo perspektívne, možno sa pokúsim, ak bude z ich strany záujem, nejako to zjednotiť, aby mali väčšiu šancu uspieť. Lebo tá šanca tu bude.
PS: A tú stávku o basu šampanského zvyšujem na dve basy :)
Pekný deň.

Jaro Ševčík
Anonym píše:
Úterý 05.10.2010 16:38
Bože môj, Palo, to ak takéto trubky ako je tento pán čo Ti tu vypisuje tieto táraniny budú aj všetci ostatní nezávislí kandidáti ktorých tu on spomína, tak váš kandidát nemá žiadnu konkurenciu.
Anonym píše:
Úterý 05.10.2010 17:59
Čo vadí Ševčíkovi na AZS? Keď otvorene vystúpili proti spaľovni, vtedy sa mu páčili! Ak má trochu rozumu a považuje Kirscha za nádejného, tak sa pridá na ich stranu - bude môcť kontrolovať veci, ktoré ho zaujímajú... Ševčík, Kirsch, AZS - všetci pochopili, že treba zmenu! Mali by sa spojiť a dať dokopy! Inak sa zmena udeje len ťažko! Osobné ambície musia ísť bokom, prišiel čas na ďalšiu revolúciu v Bystrici!
Predsa nemôže byť problém otvorene občanom povedať - spojili sme sa pre dobrú vec - nie je to žiadny politický kšeft!
Nikto nemusí mať rád jednotlivca - člena AZS. Ale ako celok - je to skupina mienkotvorných osobností, ktorí dokázali vybudovať svoje firmy. Nech sú akýkoľvek ako jednotlivci, váhu majú ako celok. Treba zabrániť vláde Smeru, lebo nás zožerú!
Kraus, Demáček a Blaško vraj v podporujú menežéra - Kirscha. Harvánek by privítal menežéra - meno nepovedal...
Mne to stačí na to, aby som uvažoval...
R.Snoha
Anonym píše:
Úterý 05.10.2010 18:02
Prečo je Kirsch napísaný ako stranícky kandidát? Veď mal byť nezávislý s podporou! Tie strany si ho vybrali ako osobnosť, tak prečo mu prišívate SaS a spol.?
Anonym píše:
Úterý 05.10.2010 20:21
Nemám rád závislých tajtrlíkov, hrajúcich sa nezávislých managerov.
Anonym píše:
Středa 06.10.2010 07:36
Že prečo je Kirsch napísaný ako stranícky kandidát?
Nuž asi preto, lebo je závislý.
Ako nezávislý, pokiaľ viem, by musel vypísať a priniesť kandidátku nezávislého poslanca a plus naviac minimálne 400 podpisov občanov mesta, ktorý súhlasia s jeho kandidatúrov.
Ty si vážne myslíš,že by toto Marian reálne zvládol?

« duben 2017 »
duben
PoÚtStČtSoNe
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359