Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / Jaroslav Ševčík / Ad: NAŠE MESTO... A NAŠA (VAŠA, ICH ?) BUDÚCNOSŤ...

Ad: NAŠE MESTO... A NAŠA (VAŠA, ICH ?) BUDÚCNOSŤ...

Autor: Jaroslav Ševčík Poslední změna: Neděle 05.09.2010 15:58
[2010-10-04] KOMENTÁR. A je to tu! Máme necelé tri mesiace pred voľbami. Opäť sa začínajú prebúdzať spiace politické šípové Ruženky a spiaci ružoví Princovia, aby napísali celostranové inzeráty o svojich funkciach, tituloch, o svojej nenahraditeľnosti a dôležitosti. Aby podpísali nové politické deklarácie svojich driemajúcich politických družín a uzatvorili nové koaličné pakty o teplých flekoch.. Ako ináč, s ružovou perspektívou sladkej budúcnosti a následného upadnutia do sladkého ružového spánku až do nasledujúcich volieb.
Ale aby to naši poddaní lepšie strávili, treba vymyslieť aj nejakú magickú formulku.
Z dávnejšej minulosti sa používal napríklad slogan: „Kto postáva na chodníku nemiluje Biľaka (či republiku:)? Z tej nedávnej sa mi zaryl do pamäte najmä slogan „SPOLOČNE ZA LEPŠÍ ŽIVOT“, či „S LÁSKOU SA STARÁM O VAŠE DETI, S LÁSKOU SA BUDEM STARAŤ AJ O NAŠE MESTO“.
 
Samozrejme, vyjsť s takýmto sloganom dnes, tak dotyční politickí deklaranti by riskovali možno aj nejaký ten monokel, či lopatou (hokejkou) po hlave od širokej verejnosti, nakoľko sa ukázalo, že spoločne za lepším životom išla len skupinka, či lepšie povedané pár jednotlivcov. Títo si stihli rozdeliť niekoľko stotisícových odmien, mnohomiliónových zákazok a s láskou nám tu zanechali rozbité mesto, zmanipulované výberové konania, poslanecké faktúry, za drahé peniaze zrekonštruovanú ale nefunkčnú pláváreň, takmer odstavený zimný štadión, neprehľadné hospodárenie v mestských spoločnostiach, prebiehajúce súdne spory a mnohomiliónové sekery, ktorých skutočnú výšku zistíme až po voľbách. A to ešte nehovorím o kauze sfalšovania uznesenia a ďalších veciach....
 
Je neuveriteľné, že predstaviteľ tej istej politickej družiny, ktorá vyhrala posledné komunálne voľby v PB, ktorá mala všetky páky vo svojich rukách, mestské zastupiteľstvo, primátora aj dvoch viceprimátorov(!) hovorí opäť nezmysly a klame. Hovorí, že dokážu zastaviť úpadok a zadlžovanie mesta, prilákať vonkajšie zdroje a ďalšie prázdne frázy o novej úcte a politickej kultúre. Nesľubovali to náhodou aj predtým? Čo im v tom bránilo aby naplnili sľuby? Odpoveď je pomerne jednoduchá. Ješitnosť, chamtivosť, hrabivosť, absencia charakteru a deficit odbornosti!
 
To, že žaba sa po bozku princeznej, resp. po voľbách premení na švárneho princa, resp. na úspešného primátora, tomu dnes už neveria ani malé deti. Skrátka, žaba, či ropucha zostane žabou na prameni, aj keď ju hociktorý stranícky líder bude na bilbórde akokoľvek cmúľať.
 
Ale na záver predsa len jedna pozitívna správa.
Je reálny predpoklad, že po rokoch straníckeho delenia funkcií, korýt a  prideľovania zákazok v tomto meste vznikne aj občianska kandidátka. Kandidátka obyčajných ľudí, o ktorých krokoch budú rozhodovať ich odborné vedomosti a charakter a nie stranícke nominácie a cudzie hlavy na plagátoch.
 
Jaroslav Ševčík
Anonym píše:
Neděle 05.09.2010 19:19
pán ševčík, prečo tak bojujete proti strane ktorej ste bol pred pár rokmi členom a za ktorú ste bojovali a teraz pojujete proti nej.
Anonym píše:
Neděle 05.09.2010 19:33
nevsimol som si ze by sevcik kritizoval stranu smer. kritizuje ludi. alebo je to uz ako za KSČ, ze kritizovat funkcionarov = kritizovat stranu?
Anonym píše:
Úterý 07.09.2010 21:10
Dovolím si pripomenúť, že Ševčík bol predsedom okresnej organizácie Smeru a teraz kritizuje "politickú družinu, ktorá vyhrala posledné komunálne voľby v PB" čo je okresná organizácia Smeru. To je chameleón !!!!
Anonym píše:
Úterý 07.09.2010 22:36
Ojojój, odkedy ševčik opustil smer, tam sa toho dosť veľa zmenilo. Radoví členovia a bývalí sympatizanti by ti o tom vedeli porozprávať.
Za všetko stačí spomenúť osud a súčasnú pozíciu tych, ktorí ševčíka zo smeru vyštvali, viď Adame, ale aj další.
Myslím si, že ševčík tu bude, aj ked hentí tu už nebudú.
Anonym píše:
Středa 08.09.2010 06:30
To určite že tu bude, lebo Ševčík dokáže dnes dementovať to čo dementoval včera len nech má z toho profit.Smer v Pov. Bystrici je tam kde ho Ševčík nechal pri svojom akože vyhodení kámošom Ficom.Radoví členovia Smeru schvaľujúci Ševčíka je asi tých pár prilepencov na mestskom rozpočte cicajúcich čo ešte zostáva.
Anonym píše:
Sobota 11.09.2010 11:54
nie to je sebareflexia, nechal sa nahúpať na sledké reči, ale potom sa zobudil a odišiel.

Anonym píše:
Sobota 11.09.2010 11:53
to sa volá sebareflexia, zobudil sa a zistil čo sa deje a odišiel.
Anonym píše:
Pondělí 20.09.2010 20:13
zobudil sa a odišiel... To snáď nemyslíš vážne! Bol som členom Smeru počas jeho vládnutia. Také štbácke praktiky aké tam zaviedol on: snorenie,podrazy, buzerovanie, žiadna konštruktívna kritika nebola dovolená, intrigy proti jeho opozícii v strane, to ste ešte nevideli. Napokon sme to už my, členovia, mali plné zuby a požiadali sme vedenie Smeru o jeho výmenu na poste okresného predsedu. Taká je pravda. A ten jeho večný boj s terajšími smerákmi (v žiadnom prípade ich nezastávam), vyplýva z jeho pomstychtivosti, čo je jeho charakteristická črta.
Anonym píše:
Pondělí 06.09.2010 09:41
dobrý, výstižný komentár. Len ja by som to napísal o dosť tvrdšie.
Anonym píše:
Pondělí 06.09.2010 12:52
... v skratke SMERovoliči ( Ficovoliči ) = TUPOVOLIČI a uvidime co dalej zvolia vo volbach ...
Anonym píše:
Pondělí 06.09.2010 18:49
Idete kandidovať? Za akú stranu kope tento človek, napíšte , prosím. Že chce byť v zastupiteľtve, je jasné z jeho chovania, len za čo? Kope rovnako do všetkých?
Anonym píše:
Pondělí 06.09.2010 21:34
Áno. Ak sa nič nepredvídané nestane, zrejme budem kandidovať. A ak k tomu dôjde, tak budem kandidovať ako nezávislý kandidát.

J. Ševčík
Anonym píše:
Úterý 07.09.2010 15:14
Drahý p. Ševčík,nakoľko Ťa dosť dobre poznáme, dúfame ,že občania Pov. Bystrice prejavia aspoň trocha zdravého rozumu a rozhodne Ťa nebudú voliť.V našej pamäti si utkvel rôznymi machináciami, manipulovaním s verejnou mienkou , politickým uplácaním v podobe sľubovania miest v štátnych podnikoch, štátnej a mestskej správe, keď si chcel zlikvidovať svojich kritikov. Veď "osobnosti" ako Janco, Briestenský a pod. boli Tvoji najbližší priatelia na ceste za mocou. Kauzy v OO SMER , ktorú si podľa nášho názoru viedol do politického hrobu sú zo súčasného pohľadu zaiste záslužnou činnosťou i keď si samozrejme sledoval svoje mocenské záujmy a už vtedy cestu na primátorskú stoličku. Nevyšlo Ti to tak sa zasa uvádzaš do pozornosti. Súčasné osadenie radnice v Pov. Bystrici je z veˇkej časti aj Tvojím dielom akokoľvek sa budeš vyhovárať. Druhá vec je ,že sa Ťa lumpenkamaráti zbavili keď dosiahli čo chceli- napr. zvolitelné miesta na kandidátke do VÚC.Predpokladám , že nepoprieš ako si s kandidátkou do VÚC myslím obchodoval.Nezabudnutelným si sa stal medializáciou akcie samovykradnutia kancelárie OO SMER po neúspešnom sneme OO SMER ,keď bolo treba zlikvidovať videozáznam dokumentujúci Tvoju morálnu porážku.Pchanie sa do prdele Ficovi ,Beňovej a Vážnemu bolo taktiež nezabudnutelné nakoniec si myslím že za to si dostával zákazky na dialnici pri výsadbe stromčekov.My to teraz splácame v predraženom mýte. Prosím Ťa už rozprávku o Šípovej ruženke neopakuj, už sme ju tu raz čítali a radšej zalez.
Anonym píše:
Úterý 07.09.2010 16:32
zabudol si sa podpísať
Anonym píše:
Středa 08.09.2010 06:47
A načo ? Fakty, ktoré budem uvádzať postupne, budú overitelné. Radšej by som privítal , keby sa perspektívny ašpirant na poslanca alebo nebodaj primátora vyjadril až môžem ísť viac do podrobností.
Anonym píše:
Středa 08.09.2010 09:43
ta reakcia na sevcikov clanok sa mi podoba na reakcie isteho este stale viceprimatora... a vraj fuj otvorene , kto by to tu cital , ze?
Anonym píše:
Středa 08.09.2010 10:20
Drahý Ševčík vyjadri sa k faktom a nevypisuj sprostosti.Tí čo Ťa mali možnosť Ťa skúsiť v reále ,sa nad toľkou pretvárkou v článku musíme len zasmiať.
Anonym píše:
Středa 08.09.2010 10:52
Niekomu sa fašiang kráti. Tak skoro sa už nenavráti.
Za 12.
Anonym píše:
Středa 15.09.2010 09:33
Samozrejme že to písal súdruh vicepodvodník Haviar. Vraj číta otvorene a mogonov každý deň, lebo sa píšu o ňom veľké klamstvá. Stanko ty had jeden, píše sa o tebe čistá pravda a milý Stanko, už čoskoro vyplávajú všetky podvody čo si za 4 roky napáchal ty aj zlodeji ktorých kryješ. Ale ty sa budeš tak ako vždy vyhovárať na svoju vrodenú neschopnosť. Je načase Teba, Adameho a ďalších úplatkárov z úradu konečne vypratať. Svojou neschopnosťou a kradnutím ste narobil škody viac ako dosť a na dlhé roky dopredu.
Anonym píše:
Úterý 21.09.2010 21:24
ja som zvedavý či pôjde nejaké trestné oznámenie na vedenie mesta za zrušenie zmluvy s Chudovským kde mesto asi tvrdo zacvaká....a kde dostala dalšia nášlapná mína smeti na starosť...som zvedavý aké zmluvy vyplávaju po itv a mts na povrch....opeť megachlasce a tv ratlík.......super...hlavne že máme všade detské ihriská ,školy su opravené...zimák frčí....len tak dalej...treba sa z toho jeblého mesta asi fakt odsťahovať....dufam že z vedia mesta netrpia finančnými suchotami a stavaju si nové domčeky ako Adam...aj s príjazdovými asflatkami...ale ved treba im dopriať...ved miesto detského ihriska za naše prachy prečo by si nepostavil...však...
Anonym píše:
Úterý 07.09.2010 15:21
Drahý p. Ševčík,nakoľko Ťa dosť dobre poznáme, dúfame ,že občania Pov. Bystrice prejavia aspoň trocha zdravého rozumu a rozhodne Ťa nebudú voliť.V našej pamäti si utkvel rôznymi machináciami, manipulovaním s verejnou mienkou , politickým uplácaním v podobe sľubovania miest v štátnych podnikoch, štátnej a mestskej správe, keď si chcel zlikvidovať svojich kritikov. Veď "osobnosti" ako Janco, Briestenský a pod. boli Tvoji najbližší priatelia na ceste za mocou. Kauzy v OO SMER , ktorú si podľa nášho názoru viedol do politického hrobu sú zo súčasného pohľadu zaiste záslužnou činnosťou i keď si samozrejme sledoval svoje mocenské záujmy a už vtedy cestu na primátorskú stoličku. Nevyšlo Ti to tak sa zasa uvádzaš do pozornosti. Súčasné osadenie radnice v Pov. Bystrici je z veˇkej časti aj Tvojím dielom akokoľvek sa budeš vyhovárať. Druhá vec je ,že sa Ťa lumpenkamaráti zbavili keď dosiahli čo chceli- napr. zvolitelné miesta na kandidátke do VÚC.Predpokladám , že nepoprieš ako si s kandidátkou do VÚC myslím obchodoval.Nezabudnutelným si sa stal medializáciou akcie samovykradnutia kancelárie OO SMER po neúspešnom sneme OO SMER ,keď bolo treba zlikvidovať videozáznam dokumentujúci Tvoju morálnu porážku.Pchanie sa do prdele Ficovi ,Beňovej a Vážnemu bolo taktiež nezabudnutelné, nakoniec si myslím že za to si dostával zákazky na dialnici pri výsadbe stromčekov.My to teraz splácame v predraženom mýte. Prosím Ťa už rozprávku o Šípovej ruženke neopakuj, už sme ju tu raz čítali a radšej zalez a prestaň zavádzať morálnymi hodnotami, ktoré si myslíme určite Ty nereprezentuješ.
Anonym píše:
Úterý 07.09.2010 15:21
Drahý p. Ševčík,nakoľko Ťa dosť dobre poznáme, dúfame ,že občania Pov. Bystrice prejavia aspoň trocha zdravého rozumu a rozhodne Ťa nebudú voliť.V našej pamäti si utkvel rôznymi machináciami, manipulovaním s verejnou mienkou , politickým uplácaním v podobe sľubovania miest v štátnych podnikoch, štátnej a mestskej správe, keď si chcel zlikvidovať svojich kritikov. Veď "osobnosti" ako Janco, Briestenský a pod. boli Tvoji najbližší priatelia na ceste za mocou. Kauzy v OO SMER , ktorú si podľa nášho názoru viedol do politického hrobu sú zo súčasného pohľadu zaiste záslužnou činnosťou i keď si samozrejme sledoval svoje mocenské záujmy a už vtedy cestu na primátorskú stoličku. Nevyšlo Ti to tak sa zasa uvádzaš do pozornosti. Súčasné osadenie radnice v Pov. Bystrici je z veˇkej časti aj Tvojím dielom akokoľvek sa budeš vyhovárať. Druhá vec je ,že sa Ťa lumpenkamaráti zbavili keď dosiahli čo chceli- napr. zvolitelné miesta na kandidátke do VÚC.Predpokladám , že nepoprieš ako si s kandidátkou do VÚC myslím obchodoval.Nezabudnutelným si sa stal medializáciou akcie samovykradnutia kancelárie OO SMER po neúspešnom sneme OO SMER ,keď bolo treba zlikvidovať videozáznam dokumentujúci Tvoju morálnu porážku.Pchanie sa do prdele Ficovi ,Beňovej a Vážnemu bolo taktiež nezabudnutelné, nakoniec si myslím že za to si dostával zákazky na dialnici pri výsadbe stromčekov.My to teraz splácame v predraženom mýte. Prosím Ťa už rozprávku o Šípovej ruženke neopakuj, už sme ju tu raz čítali a radšej zalez a prestaň zavádzať morálnymi hodnotami, ktoré si myslíme určite Ty nereprezentuješ.
Anonym píše:
Úterý 07.09.2010 18:51
A to máš informácie asi rovno od prameňa. Ty si asi tiež pri tom bol, lebo taketo podrobnosti?
Anonym píše:
Středa 08.09.2010 06:41
Dostali sa mi do rúk materiály z doby Ševčíkovho vládnutia v OO SMER, postupne ich tu budem uverejňovať až občania Pov. Bystrice vidia kto je v skutočnosti Ing. Ševčík a za 4 roky tu nevzdycháme ako sa tento zjav vyfarbil pri správe majetku Považskej Bystrice. Podľa môjho názoru Ševčík určite nesmie dostať príležitosť niečo riadiť pretože všetky negatívne vlastnosti, ktoré opisuje vo svojom panflete sa u neho výrazne prejavia. PO svojom "úspešnom" podnikaní s drevom by teraz rád dostal možnosť spravovať Mestské lesy. Výsledok by ste videli o 4 roky. Z tohto dôvodu je ochotný vypisovať lekcie slušnosti. Len škoda, že myslím sa sám nimi neriadi.
Anonym píše:
Středa 08.09.2010 06:50
Ty si musel dostať od Ševčíka riadne po prstoch, keď ho tak miluješ :))).
Anonym píše:
Středa 08.09.2010 10:22
Od Ševčíka určite nie, len ma serie keď sa k moci peknými rečami chce dostať podľa mňa ďalší hochštapler.
Anonym píše:
Pondělí 13.09.2010 22:11
neviem čo sa trasieš. Nemáš politická odhad či ako.
Na p.Ševčíkovi je vidieť že je to ťažko zakomplexovaný človek,ktorý sa momentálne hrá na spravodlivého.Nejdem tu rozpitvávať jeho pôsobenie v strane SMER nakolko jeho pôsobenie nepoznám.
Z jeho vystupení na mestských zastupitelstvách trčí jeho snaha ,len o konfrontáciu z ludmi ktorí ho vytlačili na okraj politického pôsobenia,čo je síce fajn že sa nechce nechať a cíti krivdu,ale voličom to môže byť u riti,tí potrebuju aby konečne niekto aj potiahol toto mesto do ekonomickej stability,aby ked maju na školu 4 z eurofondov prachy a mesto nedá 1/5 z ceny a škola ostane v socialistických priestoroch /momentálne vdaka že nejaké su/ bez ihriska...a človek vidí vydláždený chodník,tak si kladie otázku.....čo všetko urobíme pre naše deti??? alebo pre spriatlené firmy dlaždiace chodníky a námestia....tie su tiež potrebné...aly myslím že deti su prednostnejšie,ako námestie pred kostolom. Tomuto hovorím farizejstvo najhrubšieho komunistického ducha,,,nakolko v PB bolo tolko komunistov že človek nechápe,kolko kresťanov tu zrazu je.
No a k p.ševčíkovi-kludne kandidujte máte na to občianske právo...ale ste odpísaný človek,takže zbytočne vyhodené peniaze...a ak sa spoliehate že odstupite pred volbami ako Fabry a daju Vám trafiku v podobe napr. MŠK to by bol iný debil čo by Vám to ponukol...Myslím že karty su rozdané Favorizujem Janasa,aj ked postavia protikandidáta...stačí aby za ním figuroval Stacho...a tak ten je vopred odpísaný....V podstate suhlasím aby konečne ludia zvažovali povesť podnikatelov čo podporuju kandidátov aby im konečne ludia aspom trocha nastavili zrkadlo,za ich bezhraničné a bazcharakterné hrabanie...nevyčítam im podnikanie,ale ked to podnikanie vyzerá ako tie špinavé predajne a pozemky,ktoré danému podnikatelovi patria,je to jeho vizitka....
Takže volby sa blížia a Vy p.Ševčík pokial máte trocha sudnosti a nechcete sa strapnovať radšej kandidaturu stiahnite...ale to je len moja rada...samozrejme nemusíte sa s nou stotožniť. :-))) pekný večer.
Anonym píše:
Pondělí 20.09.2010 20:33
"Favorizujem Janasa, aj keď postavia protikandidáta...stačí, aby za ním figuroval Stacho...". Dovoľ, aby som sa zasmial. Predstav si, že práve za Janasom stojí Stacho.Mám stopercentné infošky, že je to on. A vieš prečo? lebo Stacho sa vždy snaží ísť na istotu. A Janas, bohužiaľ, má v tomto Mogoňove najväčšie šance. Nikoho nezaujíma či je manažér, ktorého práve teraz mesto potrebuje najviac, ale to, že má za sebou silnú politickú značku, dobrú rétoriku, stále sa ukazuje v telke, je populista a rozpráva ľu´dom čo chcú počuť.Ale čo bude robiť, keď bude po voľbách a on , nedajbože, vyhrá? Učiteľ - historik! Potom si už nevystačí len s kvákaním a ukazovaním sa všade.
Anonym píše:
Úterý 21.09.2010 21:17
samozrejme všetko je 100%...aj to že ide kandidovať Lackovič...Stacho rozdáva v PB karty a každý dobre vie čo platí na ludí aby dostali tých 3000 hlasov čo bude stačiť na primáta...jedno je isté...mesto je finančne v prdeli a Chudovský ho dorazí....treba si pripraviť vyšiei zloženky na všetko...od smetí po dane z nehnutelností....takže hor sa kandidovať a kortešovať...a ja sa budem baviť...čo za dalšieho tam pristane na tom urade...
Anonym píše:
Pondělí 13.09.2010 22:11
neviem čo sa trasieš. Nemáš politická odhad či ako.
Na p.Ševčíkovi je vidieť že je to ťažko zakomplexovaný človek,ktorý sa momentálne hrá na spravodlivého.Nejdem tu rozpitvávať jeho pôsobenie v strane SMER nakolko jeho pôsobenie nepoznám.
Z jeho vystupení na mestských zastupitelstvách trčí jeho snaha ,len o konfrontáciu z ludmi ktorí ho vytlačili na okraj politického pôsobenia,čo je síce fajn že sa nechce nechať a cíti krivdu,ale voličom to môže byť u riti,tí potrebuju aby konečne niekto aj potiahol toto mesto do ekonomickej stability,aby ked maju na školu 4 z eurofondov prachy a mesto nedá 1/5 z ceny a škola ostane v socialistických priestoroch /momentálne vdaka že nejaké su/ bez ihriska...a človek vidí vydláždený chodník,tak si kladie otázku.....čo všetko urobíme pre naše deti??? alebo pre spriatlené firmy dlaždiace chodníky a námestia....tie su tiež potrebné...aly myslím že deti su prednostnejšie,ako námestie pred kostolom. Tomuto hovorím farizejstvo najhrubšieho komunistického ducha,,,nakolko v PB bolo tolko komunistov že človek nechápe,kolko kresťanov tu zrazu je.
No a k p.ševčíkovi-kludne kandidujte máte na to občianske právo...ale ste odpísaný človek,takže zbytočne vyhodené peniaze...a ak sa spoliehate že odstupite pred volbami ako Fabry a daju Vám trafiku v podobe napr. MŠK to by bol iný debil čo by Vám to ponukol...Myslím že karty su rozdané Favorizujem Janasa,aj ked postavia protikandidáta...stačí aby za ním figuroval Stacho...a tak ten je vopred odpísaný....V podstate suhlasím aby konečne ludia zvažovali povesť podnikatelov čo podporuju kandidátov aby im konečne ludia aspom trocha nastavili zrkadlo,za ich bezhraničné a bazcharakterné hrabanie...nevyčítam im podnikanie,ale ked to podnikanie vyzerá ako tie špinavé predajne a pozemky,ktoré danému podnikatelovi patria,je to jeho vizitka....
Takže volby sa blížia a Vy p.Ševčík pokial máte trocha sudnosti a nechcete sa strapnovať radšej kandidaturu stiahnite...ale to je len moja rada...samozrejme nemusíte sa s nou stotožniť. :-))) pekný večer.
Anonym píše:
Středa 15.09.2010 14:12
Janása určite voliť nedoporučujem, veď čo vykonal v prospech Pov. Bystrice ako štátny úradník? Nič, len sedel a staral sa aby nikoho nenaštval a pritom banda zo SMERU, ktorého bol Janás šéfom kradla a kradla. Takže AJ Janás sa svojou nečinnosťou podielal na bordeli v PB:
Anonym píše:
Středa 15.09.2010 14:50
suhlasim..Janas nie je ziadna zmena pre Povazsku Bystricu...pretoze volbou Janasa dosadzujete na rozhodujuce funkcie v meste znovu tych istych ludi, ktori tam sedia dnes, len sa popresadzaju ...
Anonym píše:
Čtvrtek 16.09.2010 21:21
čo považujete za zmenu? Nikde nie je napísané,akých ludí bude dosadzovať...pokial tam ponechá toto stádo,bude absolutne proti sebe...bol by blbec...
Anonym píše:
Čtvrtek 16.09.2010 21:17
ja Janasa nevolím ,len tvrdím že bude zvolený...pokial sa mu nepostaví skutočná osobnosť a nie zakomplexovaný skrachovanec Ševčík...ktorého jediná starosť pol roka bolo za kolko mestské lesy predali nejaké auto....
Anonym píše:
Pátek 17.09.2010 00:08
Táraš nezmysli, ale nevadí.
Pokiaľ viem, bol to práve Ševčík, ktorý upozornil naších súčasných zvolených ctených tupcov, že tým, že si zvolili 2 výcetupcov, porušili zákon. Následne došlo zo strany Hlavného tupca a jeho vícetupcov k falšovaniu úradnej listiny, dôsledkom čoho bolo aj ich odsúdenie okresným súdom
Bol to práve Ševčík, ktorý prvý zverejnil dovtedy nezverejniteľné faktúry mesta a poukázal na šafárenie s obecnými peniazmi priamo aj samotnými poslancami.
Bol to práve Ševčík, ktorý vtĺkal Starému ujovi do hlavy, že dvaja vicetupci sú aj na mesto ako je PB priveľa. Trvalo to 3 roky, kým to Starému ujovi došlo.
Keby Ševčík neurobil nič viac ako som napísal, tak už teraz urobil pre dobro Bystrice viac ako my všetci ostatní bystričania dohromady.
Janas sa síce systematicky snaží uzurpovať svoju moc v meste, ale Fico ho poslal pri parlamentych voľbách jeho umiestenim na chvoste kandidátkxy do smeráckeho politického suterénu, čo mu moc neprospelo.
Ale november to všetko vyrieši.
Anonym píše:
Úterý 21.09.2010 21:09
jasne a On to robil preto že je poctivá ha ha tie jeho obchody ešte za firmu hovoria o všetkom...ani to nejdem kometovať je to zmrd....toto čo robil len preto lebo sa nedostal k válovu aby si načieral plným duškom...A ešte jedna vec Považská po najnovšom vyjdraní Chudovskeho pri tých zmluvách počítam že pôjde do exekucie a bue ju čakať zvýšenie daní z nehnutelností...takže ktokovek sa stane novým primátom v meste si bude hodí mašlu alebo to dotuneluje dotla.....a myslím že b mal zrušiť megachlasce a dosadiť dalšiu firmu..ved čo debili občania kôli smetiam založia aj byty ked bude treba....
Anonym píše:
Pondělí 20.09.2010 20:45
Súhlasím. Mám kamarátku na obvodnom úrade a tá mi hovorila o Karolovej riadiacej (ne)schopnosti a jeho organizačnom "talente". A navyše nesmieme zabudnúť, že to bol on a jeho poslanci, ktorí celé tri roky dvíhali paprče za "skvelé" návrhy pána primáta, ktoré naše mesto napokon doviedli tam kde je - do srač...Asi si Karolko o nás myslí, že sme dementi, keď tri mesiace pred komunálnymi voľbami sa dištancuje od primáta a jeho nochsleda. Mimochodom, doteraž bol vo vedení, od ktorého sa dištancoval aj člen okresného predsedníctva Kubovič. A kto dostával počas štyroch rokov kopu zákaziek od mesta? Ďalší člen jeho predsedníctva pán Sádecký.Prečo sa nedištancuje aj od nich? Je to len farizejstvo, nič iné!
Anonym píše:
Sobota 11.09.2010 11:56
určite, to je zas jeden moralista, čo to robil s ním, ale vtedy pri korýtku hubu neotvoril, vtedy mu bolo dobre, ked ho vykopli, tak teraz vyskakuje
Anonym píše:
Úterý 07.09.2010 22:54
Anonym píše:
Úterý 07.09.2010 23:27
ako som sa z láskou staral o vaše deti -tak sa budem starať aj o naše mesto.------- ano je to pravda.
Anonym píše:
Úterý 07.09.2010 23:34
Tak sa zdá, že náš ujo sa postaral aj ďalšieho blízkeho spolupracovníka.
Ozaj, neviete ako sa Fábry dostal na post riaditeľa mšk?
Anonym píše:
Úterý 07.09.2010 23:44
vieme.--vyhral konkurz.---čiže prešiel výberovým konaním.--a jeho si ten debil vybral.
Anonym píše:
Středa 08.09.2010 06:08
Fábry "vyhral" konkurz asi tak, ako ho "vyhrala" Kardoška na PX Centre, Martaus na meste, Pruszkay na ms. lesoch a ďalší... neviem či som vymenoval všetkých "výhercov".
Starý ujo "najspravodlivejší" makaj a staraj sa! Roboty veľa, času už málo :)
Fašiang sa kráti.
Anonym píše:
Středa 08.09.2010 15:57
áno máš pravdu presne tak isto ho vyhral.
Anonym píše:
Čtvrtek 09.09.2010 10:12
zajtra, v piatok bude ms. zastupiteľstvo

http://www.povazska-bystric[…]le_action__0__id_info=20890
Anonym píše:
Čtvrtek 09.09.2010 10:26
To je čo? Najprv som si povedal že hurá, bližšie k občanom, ale...
veď v piatok poobede je koncert Budík. To chcú poslanci vystupovať na koncerte a motať sa účinkujúcim pod nohy?
Anonym píše:
Čtvrtek 09.09.2010 10:29
Ješitný odsúdenec dedo závidí popularitu Igorovi Stainerovi a preto robí naprieč.Ten už zabudol aj na Hypokratovu prísahu,imbecil!
Anonym píše:
Čtvrtek 09.09.2010 10:34
Náš súbor minulý rok vystupoval, a zasadačka zastupiteľstva bola plná účinkujúcich, využívali sme to ako šatňu a na odloženie kostýmov, techniky, materiálu... teraz to bude kde?
Martin Džubina
Martin Džubina píše:
Čtvrtek 09.09.2010 19:49
Primátor Adame????? že lekár našich detí to býval...., to je už asi zbytočné aj komentovať, jeho arogancia nemá hraníc,to že sa niekomu podarilo to o čom sa jemu ani nesnívalo, a Budíkom chce celý team pre detské oddelenie to najlepšie a sám VEĽKÝ primár-tor to nie že odignoruje, ale urobí úplne napriek a dá zastupiteľstvo na 14hod????? to asi preto aby sa naše deti museli prezliekať vonku, len dúfam on ich už nikdy nebude liečiť.
Anonym píše:
Sobota 11.09.2010 11:48
presne takto to je, aj tu aj v parlamente.
zobudia sa nasľubujú a potom idú spať.

politici nás potrebujú na 2 veci:
1) na 1 deň volieb
2) na celý rok platenia daní a odvodov

inak sú hluchí, slepí,... a občania sprostí, lebo im vždy skočia na lep, raz sa pomýliť, je ľudské, ale 3 krát skočiť do rovnakého hovna je debilizmus
Anonym píše:
Sobota 11.09.2010 11:52
typické smerácke keci, z opozície a pred voľbami, my vieme, my spravíme, my všetko vyriešime,...
po voľbách, nedá sa, nejde to, lebo oni toto a hento,...
teraz znova z opozície, my by sme to robili takto, oni to nevedia,... ale ved tam boli 4 roky, tak čo za tie 4 roky robili? prečo to za 4 roky nespravili? no lebo nemali čas, lebo hrabali
Anonym píše:
Středa 15.09.2010 14:59
Janas nie je ziadna zmena pre Povazsku Bystricu...pretoze volbou Janasa dosadzujete na rozhodujuce funkcie v meste znovu tych istych ludi, ktori tam sedia dnes, len sa popresadzaju ...
Anonym píše:
Středa 15.09.2010 16:33
Ale o miestach na meste nerouhoduje Janas ale primátor .Vymenil by Jans primatora??? ak ano bola by to zmena ? a chceme zmenu ale solidne riadenie mesta.
Anonym píše:
Středa 15.09.2010 18:36
lepšie ako pornoherec Kerul a jeho prisprostený poskok betónový Fero
Anonym píše:
Čtvrtek 16.09.2010 08:52
Kerul nie je moj favorit, ale bolo by vhodne neprezentovat ho ako pornoherca...sposob, akym sa ho niekto snazil znemoznit sa mi nepaci, lebo takymto sposobom mozeme byt skompromitovani vsetci. Naozaj staci aj menej gramotny grafik, staci mat len dostatocne mnozstvo fotografii, z ktorych sa da pouzit ta vhodna. Mne je osobne uplne jedno, s kym ktokolvek, cize aj predstavitelia nasho mesta sexuju. Vobec ma nezaujima, ci boli fotografie pravdive alebo to bola kolaz, mna zaujima, ako prispel k rozvoju mesta. Tieto fotografie neublizili Kerulovi ako zastupcovi mesta, ublizili len jeho rodine a jeho detom. A deti v ziadnom pripade nemaju byt zatahovane do spiny predvolebnych zapasov.
Anonym píše:
Čtvrtek 16.09.2010 12:06
Kde žiješ, v PB predsa nesmie na nikom ostať nitka suchá - treba pošpiniť nielen poslancov, ale aj ich široké príbuzenstvo až do piateho kolena - pradedka koňa brata pes... (bez ohladu na to či sú nejako verejne činní, alebo pri svojom podnikaní čerpajú verejné zdroje). Tak sa to robí u nás v PB.
Anonym píše:
Pátek 17.09.2010 14:32
Ale lepsie Janas, ako dalsi doktor ,prepacte veterinar!!!
Anonym píše:
Pátek 17.09.2010 18:04
Keby išlo len o to, mne profesia vererinára nevadí. Veď koniec koncov prežili sme aj súčasného liečiteľa , aj keď rany sú hlboké :)
Každá profesia po súčasných skúsenostiach lepšia ako s. MUDr "Ako som sa staral o vaše deti:)" a ako doc.PuDr, phd. TN univerzity.
Anonym píše:
Pondělí 20.09.2010 20:56
To stým veterinárom nemyslíš vážne. Po prvé je tiež doktor (a tých už stačilo)vo funkcii primátora a po druhé, človek, ktorý povie, že on si nechá svoju prácu a na mesto buáde chodiť na tri hodiny denne?! Tak to terajší primát je proti nemu génius.
Anonym píše:
Pátek 17.09.2010 11:12
Neviem, či je to len môj osobný pocit, ale v poslednom čase sa mi zdá, že obe naše a nami štedro dotované TV (TV Ratlíkovo aj TV Laco) nejako prestali dávať prenosy z rokovania našich ctených zastupiteľov.
Čo a deje? Vari nie CENZÚRA?!
Anonym píše:
Pátek 17.09.2010 14:03
Veru, aj ja som si to všimla.
Asi Ratlík aj Laco niečo kujú! Alebo...
Anonym píše:
Pondělí 20.09.2010 21:01
"prestali televízie dávať záznamy so zastupiteľstiev"... Samozrejme, pretože sa tam za naše peniaze teraz ukazuje Karolko pri rôznych umelo vytvorených akciách a chváli sa tam cudzím perím.
Anonym píše:
Pondělí 20.09.2010 21:06
Radšej by tam mali ukazovať a dávať rozhovory s ľuďmi, ktorí niečo pre naše mesto nezištne urobili. Napríklad MUDr. Štajneraa MUdr. Korca, bez ktorých by mohli našu nemocnicu zavrieť, alebo Ing. Haranta,ktorý zachránil pobočku SSE v našom meste a nemusíme tak chodiť do Žiliny a pod. Určite je takýchto ľudí v našom meste viac.
Anonym píše:
Středa 22.09.2010 06:48
Helou s. Ratlík, s. Konečný.
Platíme ako občania každému z vás milióny ročne, tak chceme vedieť aktuálne informácie z priebehu zasadania nášho cteného zastupiteľstva. Alebo sa vam zdá, že platíme málo?
Vaši platiaci občania.
Anonym píše:
Středa 22.09.2010 15:38
A viete prečo lebo Janas a spol SMER odhlasovali - odrbali všetky miestne časti o poslancov a ostatným politickým stranám bystrický centralizmus vyhovuje tak to asi nebudú vysielať aby ich nenasrali ešte viac pred voľbami.
Anonym píše:
Středa 22.09.2010 16:07
Vyzerá to, že je to správna úvaha. O to viac ale treba ľuďom otvárať oči!!!
Jaroslav Ševčík
Jaroslav Ševčík píše:
Středa 22.09.2010 22:33
Ozaj viete vážení čitatelia, že tento môj komentár, ktorý tu máte možnosť si prečítať necenzurovane na začiatku, Považskobystrické novinky už majú od 2.9.2010 na svojom stole?
Redakcia to posunula Redakčnej rade (zloženej z poslancov, zatiaľ ich nebudem menovať...). Redakčná rada najskôr vraj povedala, že keď si to zaplatím ako inzerciu, tak dobre, keď som súhlasil, tak potom, že nie, lebo je to vraj žalovateľné (???), že im tam údajne prekáža o.i. aj veta o poslaneckých faktúrach, či čo. Ale keďže je to pravda, stojím si za tým a nič tam upravovať nebudem! Potom ešte, že musím si dať objednávku písomne, tak som aj tú dal...
Keďže každý tvrdil niečo iné, požiadal som o kópiu zápisnica a uznesenia z rokovania Redakčnej rady, aby som sa dostal trochu do obrazu. Zatiaľ ju nemám, tak počkám, veď raz bude.
Keď som im povedal, že predsa za inzerciu zodpovedá inzerent a nie redakcia, tak potom to odišlo na posúdenie primátorovi (!). No a teraz, najnovšia informácia, vraj to majú posúdiť mestskí právnici !!! :))
Verím, že do Vianoc to stihnú :)
Ináč, zdá sa že kríza skončila. Aspoň na ms. úrade, keď ani platenú inzerciu nechcú :)

Jaro Ševčík
Anonym píše:
Úterý 28.09.2010 23:02
jaro ty si priklad neuspechu prepac ale boli ma ked vidim ako sa trapis drzim ti palce aby si pochopil ze zivot je o inom ako nenavisti..
Anonym píše:
Úterý 28.09.2010 23:36
veru tak, život je o bratskej láske medzi katolíkmi a socialistami!
Anonym píše:
Úterý 28.09.2010 23:53
Neviem prečo pán Ševčík, ale ste my sympatický a úprimne Vás obdivujem. Možno preto, že som sa tu dlho, dlho nestretol s človekom, ktorý by sa neustále púšťal do debaty s tými anonymnými primitívmi ktorí tu neustále proti niekomu bojujú, závidia a ukájajú si svoje uchylky. Je vo vás niečo silné, silná osobnosť a to keď nasmerujete správnou cestou tak dokážete veľké veci. Kiež by Vás drvivá väčšina ľudí volila. Nevšímajte si tie tupé hlavy ktoré keby sa mali pod osočujúci príspevok podpísať, tak sa radšej zahrabu pod najčiernejšiu zem. Sú to nuly a nesiahajú Vám ani po päty.
Anonym píše:
Úterý 28.09.2010 23:57
ale to je pravda, chodi sem 600 ludi, prispievaju patnasti a z toho sa podpisu traja - tak o com to tu je ?!?!
Anonym píše:
Středa 29.09.2010 00:05
aj ja mu dám svoj hlas
Jaroslav Ševčík
Jaroslav Ševčík píše:
Středa 29.09.2010 09:02
Chcem úprimne poďakovať za všetky pozitívne a podporné odozvy :)
Nemusíte sa obávať o moju výdrž, energie mám dosť a vôbec sa pri tom netrápim :)Naopak, dobre sa na tom zabávam, aké všelijaké ťahy sa snažia moji oponenti vymýšľať, aby zamaskovali svoje skutočné zámery.
Napr. ohľadne horeuvedeného ľahkoironického komentára k vytváraniu akýchkoľvek koaličných zlepencov za účelom udrdžania moci. Najskôr to odmietla pustiť redakcia, potom redakčná rada, a nakoniec kôli tomu zasadol aj samotný primátor z aj s dvoma externe platenými právnikmi (!!!:)
No a keďže jeden z tých radcov bol údajne aj poslanec Mgr. Péli, ktorý zhodou okolností je aj predstaviteľom jednej zo strán toho bizardného novoprebúdzajúceho sa zlepenca, verdikt porady troch "mudrcov" bol jasný už predom. NEPOVOLIA zverejniť v PBn!!!
Takže na záver: dnes si pôjdem do redakcie PBn pre oficiálne stanovisko a všetko sa dozviete :)

« červen 2017 »
červen
PoÚtStČtSoNe
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359