Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Voľby do VÚC: v Pružinskej doline roznášali kompromitujúce materiály proti kandidátovi Olšovskému (ÚSVIT)

Voľby do VÚC: v Pružinskej doline roznášali kompromitujúce materiály proti kandidátovi Olšovskému (ÚSVIT)

Autor: redakcia Poslední změna: Sobota 24.10.2009 19:22
[2009-10-24] Podľa tlačovej správy strany ÚSVIT neznámi občania v nočných hodinách roznášali v Pružinskej doline kompromitujúce materiály proti Milanovi Olšovskému, kandidátovi vo voľbách do VÚC Trenčianskeho kraja. Materiály obsahovali kópie záznamov ŠtB, ktoré mali dokazovať, že Milan Olšovský bol udavačom. Milan Olšovský označil najmenej jeden materiál za sfalšovaný a podáva podnet na prokuratúru so žiadosťou o prešetrenie. Tlačovú správu redakcii PB.OTVORENE.SK poskytol koordinátor strany ÚSVIT Vladimír Jágrik st.
Voľby do VÚC: v Pružinskej doline roznášali kompromitujúce materiály proti kandidátovi Olšovskému (ÚSVIT)

Kópia časti kompromitačného materiálu

 

Tlačová správa

 

            V okrese Považská Bystrica došlo počas predvolebnej kampane k zastrašovaniu a zavádzaniu voličov. Udialo sa tak v Pružinskej doline, kde neznámi občania pomocou osobného automobilu v nočných hodinách roznášali kompromitujúce materiály voči kandidátovi na poslanca do VÚC Milanovi Olšovskému (Úsvit).

            Materiály majú dokazovať pôsobenie kandidáta v štruktúrach ŠTB v období spred roka 1989. Tieto materiály obsahujú okopírovanú správu – Záznam číslo 14/89, ktorú údajne vydal agent „REPA“ a ide o „informáciu o proti socialistických náladach“. Správa pochádza z 13. 2. 1989. Kandidát na poslanca sa mal stať agentom dňa 11.4. 1989, čo má „dokazovať“ kópia listu z knihy „KS ZNB – Správa ŠtB Banská Bystrica (Séria 1). Táto kópia je však evidentne sfalšovaná, nakoľko na internetových stránkach Ústavu pamäti národa (www.upn.gov.sk) je rovnaká stránka uverejnená, ale meno Milana Olšovského uvedené nie je, naopak, na jeho mieste je uvedený pravý údaj s menom „Jaroslav Repšík Ing“ ktorého krycie meno sa zhoduje s údajným krycím menom kandidáta na poslanca VÚC. Na stránke http://www.upn.gov.sk/regpro/zobraz.php?typ=kraj&kniha=40&strana=60 je uvedený pôvodný list, ktorý bol pozmenený a doplnený o meno poškodeného. Predpokladáme, že došlo k mareniu volieb a trestného činu ohovárania.

 

            Poškodený kandidát, napriek svojej kandidatúre za komunistickú stranu, vylučuje akúkoľvek spoluprácu s ŠTB a momentálne dáva tento útok voči svojej osobe na riešenie prokuratúre so žiadosťou o prešetrenie.

 

 

Milam Olšovský je kandidátom za stranu Úsvit Ivana Hoptu.

 

Správu podal Vladimír Jágrik st.

Koordinátor kandidátky strany Úsvit pre Považsko Bystrický okres

 

Viac informácií získate u koordinátora kandidátky pre okres Považská Bystrica – Vladimíra Jágrika , tel. 042 / 432 50 70.

 

Príloha : ofotené listy roznášaného materiálu do schránok občanov okresu Považská Bystrica a kópia výpisu stiahnutá zo stránok Ústavu pamäti národa.

 

 

 

 

http://www.komunisti.sk/image/IMG_2063.jpg

http://www.komunisti.sk/image/IMG_2064.jpg

http://www.komunisti.sk/image/IMG_2065.jpg

http://www.komunisti.sk/image/IMG_2066.jpg

originál z ÚPN : http://www.komunisti.sk/image/BB_20_60.jpg

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Sobota 24.10.2009 19:55
Tlačovú správu som zverejnil bez úprav, avšak neodpustím si pár poznámok:

1. Je kúzelné, keď sa bývalí (a vlastne - súčasní) komunisti pohoršujú, keď ich niekto označí za spolupracovníkov ŠtB. Ach, aká krivda! Pritom Štátna bezpečnosť bola NÁSTROJOM KSČ! Kto je teda väčšia sviňa: ten, čo udával ľudí z dediny, alebo ten, kto bez nátlaku vstúpil do KSČ a profitoval z toho?
Veď sú to dve strany tej istej mince, rub a líce komunistickej totality.

2. Keďže ako človek venujúci sa dejinám 20. storočia musím mať primerane silný žalúdok, prečítal som si priložené fotokópie. Je zrejmé, že záznam z registračnej knihy je hrubým falzifikátom - niekto len ručne prepísal dvojstranu, namiesto Repčíka napísal Olšovského, a niekoľkokrát to prehnal cez kopírku.
Avšak táto zápisnica z výsluchu "zdroja ktorého bratom je Jaroslav Olšovský" je iná káva:
http://www.komunisti.sk/image/IMG_2065.jpg
Zápisnica vyzerá veľmi presvedčivo, obsahovo aj formálne. Ak by šlo o falzifikát, musel by ho vyhotoviť falšovateľ o niekoľko tried šikovnejší, než ten, kto primitívne prepísal meno v registračnej knihe. Pritom k pravdivosti tejto zápisnice sa tlačová správa ÚSVITu vôbec nevyjadruje.
Anonym píše:
Sobota 24.10.2009 21:29
Neviem, mne osobne viac prekážajú komunisti, ktorí sa zvliekli z kože s nálepkou KSČ (KSS) a pretransformovali o rôznych iných, kvázi demokratických, ľavicových, pravicových, sociálnych a iných "strán". A sú politický aktívni! Po 89 sa rýchlo otriasli a mútia vodu ďalej.
Len námatkou spomeniem:
Pekar: KSS-SDĽ-SDA-(SMER?)
Haviar St.: KSS-SDĽ-SMER-....
Adame: KSS-SMER-...
Bačík: KSS-SDĽ-SMER-....
Jurčík,...a ďaľší,... Štb-áci sú rozlezení celým politickým spektrom: HZDS, SDKU, SMER a na všetkých úrovniach.
Títo súčasní komunisti a Úsviťaci, to sú oproti týmto trnsformerom len neškodní pionieri.
Anonym píše:
Sobota 24.10.2009 21:36
TRANSFORMERI
výborné slovo
lepšie ako "bývalí komunisti"

lebo bývalý komunista - to je ako bývalý černoch
Anonym píše:
Neděle 25.10.2009 10:46
A II.viceprimátor Kubovič evidovaný na strának ÚPN ako dôverník štb a v súčastnosti podpredseda OO Smer ti akým zázrakom z tvojho zoznamu vypadol?
Anonym píše:
Neděle 25.10.2009 18:40
Kubovič je eštébak, o tom niet pochýb.
http://www.upn.gov.sk/regpr[…];strana=25&zaznam=34613

či bol v KSS, ja neviem potvrdiť.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Sobota 24.10.2009 20:05
Treba povedať, celkom zaujímavý historický prameň. Napríklad táto časť: "Informoval o bývalej osobe Taranovi Milošovi, ktorý v Tŕstí vlastnil do roku 1945 veľké majetky, že vyvíja aktivity na ich ziskanie a pomáha mu v tom jeho syn, ktorý býva v Bratislave. Občania obce tieto informácie prijimajú so znepokojením."

Viete, čo to je "bývalá osoba"? Takmer určite ide o slovenskú verziu pojmu "bývalí lidé", resp. ruského "byvšie ljudi":

Kuriózním názvem "bývalí lidé" označovala interně komunistická Státní bezpečnost v podstatě občany majetné nebo politicky aktivní před Únorem 1948, oficiálně souhrnně označované jako "příslušníci poražených tříd".
Ačkoliv byl tento původně z ruštiny převzatý termín užíván v průběhu celých padesátých let, až 3. ledna 1959 podepsal tehdejší ministr vnitra Rudolf Barák rozkaz o rozpracování, pozorování a evidování "bývalých lidí".
V roce 1960 dosahoval počet evidovaných "bývalých lidí" téměř sta tisíc. Kromě zvýšené pozornosti StB těmto občanům mj. hrozila i internace v době branné pohotovosti státu.
Přehled kategorií "bývalých lidí" je vlastně soupisem nepřátel komunistického režimu v období padesátých let.

http://www.totalita.cz/50/50_01_006.php
Anonym píše:
Sobota 24.10.2009 22:24
Anonym píše:
Neděle 25.10.2009 13:13
Po prvé:
Nejde teraz o to, čo sa dialo pred rokom 1989, lebo teraz je rok 2009 a o tom čo bolo vtedy sa už popísalo veľa. Nie je vśak nespravodlivé, ak niekto je obvinený z činu aký nespáchal? Páni demokrati HA? Viete si asi predstaviť, ako sa v dedine, kde je pánko farárko "kráľom" budú pozerať na človeka, ktorý vraj aj na pánka donášal...
Po druhé:
Nejde o formálnu stránku prepísania dokumentu. Keby bol uverejňovateľ komentára čo i len trocha šikovnejší a inteligentnejší... neuniklo by mu, že takúto vec sítce dokáźe urobiť zručnejśí grafik, ale nedokáźe takúto vec pripravi´ňt tak, aby sedela faktograficky. Samozrejme, čo pravdou nie je, musí sa tak aspoň tváriť a tak niekto získal záznam, lebo na záznamoch uverejnených na internete je prepis cez celú stránku www.upn.gov.sk a následne upravil nie len jedno, ale viacero údajov tak, aby sa nedala jednoducho dohľadať pôvodná, prává verzia... To asi uniklo aj web"majstrom" tohoto webu... Kto dokázal pripraviť túto akciu a použil dokumenty z ÚPN? Kto vynaložil toľko úsilia, śiel do ÚPN, alebo inak tieto doklady získal, upravil a rozniesol po domoch?
Pri tom... povedzme si pravdu. M. Olšovský si voličov spočíta ľahko... bez megakampane ako majú SNS, Smer, či iní bas.... dnes asi voľby nevyhráte...
Viete kto je susedom kandidáta do VÚC Olšovského? Viete proti komu kandidát Olšovský rozbehol niekoľko petícií? Nieveiete? Poviem vám... Voči Ing. Ľubomír Harvánek (RAVEN, a. s.) ... kto iný by vynaložil peniaze, lebo sám by iste mal aj dôležitejšiu prácu, než diskreditovať nejakého kandidáta do VÚC....? Harvánek patrí medzi najbohatších ľudí v SR... To ako sa rozťahuje, skupuje lesy kde ešte donedávna občania zbierali hríby.... to asi tiež uniklo autorom tohoto webu... Nezavidím mu túto situáciu, lebo najbohatší ľudia majú to, čo nemá beźný občan... peniaze... a za peniaze si kúpite vśetko, len nie česť človeka. Ale túto česť môžete za peniaze v očiach druhých ponížiť... To sa voči Olšovskému niekto pokúša.
Anonym píše:
Neděle 25.10.2009 14:35
A toto je tiež falzifikát??

http://www.komunisti.sk/image/IMG_2065.jpg
Anonym píše:
Neděle 25.10.2009 16:24
Skús si dať stránku Cibulka.com to je najosvedčenejšia stránka ktorá vznikla skôr než stačili na Slovensku pomiznúť mená zo zoznamov dôleźitých ľudí. Tam mená dole podpísaných nenájdeš. Naozaj to vyzerá, že niekto má záujem urobiť z neho agenta :-D ani Olšovský tam nie je, aspoň nie taký s menom jeho abo spomenutého brata.
Anonym píše:
Neděle 25.10.2009 17:42
Langošove zoznamy ale ani Cibulkove zoznamy nie sú úplné.

Presvedčivejší je obsah zväzku (v tomto prípade zápisnica o konkrétnych bonzoch), ako skutočnosť, či je Olšovský niekde zaregistrovaný.

Ak ľudia okolo Olšovského chcú upriamiť pozornosť aj na prípadných Olšovského nepriateľov, tak nech sem pošlú text tých "petícií" ktoré spomínajú. A urobíme si názor, čo Olšovský (proti Harvánkovi?) organizoval.
Anonym píše:
Neděle 25.10.2009 16:47
Popri všetkých nekonečných debatách o donášačoch ŠTB ma vždy fascinuje, ako sa prehliadajú samotní ŠTBáci - tu napr. konkrétne súdruh kapitán a súdruh major doktor. Nehnevajte sa, ale donášačov vnímam ako drobný príživnický hmyz, donášaním si zaistili zopár menších výhod a prilepšení. Ale tie svine, ktoré v tom išli na plný pracovný úväzok, brali nemalé peniaze a výhody a ešte aj ubližovali ľuďom, tých mali v 89-om povešať alebo v 90-tom zavrieť a zabaviť im majetok v prospech štátu. Takže ďakujem divadelnému prominentnému šašovi, ktorý mal plnú hubu lásky a demokrrracie a ešte plnšie vrecká po reštitúciách za to, že nechal vysokých ŠTBákov ovládnuť podnikateľské a politické kruhy. P. Smatana, môžete zverejniť Váš názor na túto problematiku - učíte dejepis? Tak asi máte prehľad a svoj názor. Môj hlas do VUC máte na 99% istý, tak si to nepokazte rečami o láske k blížnym (sviniam)
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 26.10.2009 14:48
Na priamu otázku sa patrí odpovedať, aj keď táto téma s kandidatúrou do VÚC príliš nesúvisí.
Problematika totalitných režimov a ich tajných služieb je veľmi rozsiahla, a hoci sa o ňu zaujímam, nie je jednoduché napísať na ňu "názor" bez rizika prílišného zjednodušenia. Ale o pár základných bodov sa pokúsim:
 
1.Nesúhlasím s tými, ktorí propagujú „hrubú čiaru za minulosťou“. Je to hrubý nezmysel. S totalitnou minulosťou by sme sa mali vyrovnať aspoň tak, ako Nemci s fašizmom a komunizmom. Vzorom je Gauckov ústav, ktorý systematicky a precízne spracúva a sprístupňuje materiály totalitného režimu v NDR.

2.Štúdium týchto vecí má význam aj preto, lebo mnoho súčasných slovenským politikov, samozrejme aj regionálnych, vyšlo z KSČ. Táto organizácia bola ich prvou politickou skúsenosťou a keď sa títo ľudia dostanú do stresu, reagujú návratom k postupom, ktoré majú najhlbšie uložené v podvedomí.

3.Súhlasím s Vami v tom, že spolupracovníci ŠtB (vedomí či nevedomí) sú škandalizovaní, a zabúda sa na samotných organizátorov tejto spolupráce: dôstojníkov ŠtB. Avšak najviac sa zabúda na členov tej organizácie, ktorej ŠtB slúžila: KSČ. Na rozdiel od spolupracovníkov a dôstojníkov ŠtB doteraz neboli zverejnené zoznamy členov KSČ. Na ÚPN sa dá nájsť len najvyššia nomenklatúra. Je užitočné uvedomovať si hierarchiu totalitnej moci: Moskva – ÚV KSČ a aparát strany včítane radových členov – ŠtB ako „meč a štít“ strany – agenti a ostatní spolupracovníci ŠtB. A toto všetko dopadalo drvivou váhou na každého, kto si trúfol odporovať režimu. Bežný „dôverník“ alebo „KTS“ je v súčasnosti opovrhovaný, avšak členovia KSČ sa tvária, akoby s tým nemali nič spoločné.

4.Súčasne však tvrdím, že samotná registrácia alebo členstvo v štruktúrach totalitného štátu na hodnotenie človeka nestačí. Väčšina samozvaných lustrátorov sa zastaví v registri zväzkov alebo na Cibulkovej stránke, a robí súdy prinajlepšom podľa zaradenia človeka do kategórií „D“, „A“, „KTS“. Treba ísť do zväzkov, aby sa dalo posúdiť, pod akým tlakom človek bol. Poznám osudy ľudí, registrovaných v kategórii „Agent“, ktorí to podpísali vo väzení, pod samopalmi, vydieraní cez rodinu... ale aj tak ich behom pár mesiacov museli preradiť do kategórie „N“ (nepriateľská osoba). A viem zase o ľuďoch, ktorí dobrovoľne vyhľadali ŠtBákov, a donášali kvôli výhodám, ktoré mu to prinášalo. Nikto nemá právo hodiť jedných aj druhých do jedného vreca. A zvlášť na to nemajú právo ľudia, ktorí sa nikdy neocitli pod sústredeným tlakom totalitnej moci, ktorá neváhala zneužiť čokoľvek, aby človeka zlomila. Aby som bol konkrétny: u mňa sa nekompromitoval jeden z považskobystrických viceprimátorov tým, že je registrovaný v kategórii „D“ (dôverník). V tejto kategórii je zavedených veľa ľudí, ktorí o tom ani nemuseli vedieť. Kompromitujú ho vyjadrenia, že svoj zväzok si nemieni vyžiadať ani zverejniť, lebo ÚPN je nedôveryhodný. Najmä mu však vyčítam jeho neférové osobné útoky proti kritikom na zastupiteľstve.

5.Rozlišovanie nezaškodí ani medzi samotnými dôstojníkmi ŠtB. Málokto vie, že pod ŠtB patrili aj odbory venujúce sa ekonomickej kriminalite, korupcii atď. Väčšinou sa hovorí len o príslušníkoch z odboru boja proti vnútornému nepriateľovi. Za veľkú chybu napríklad považujem, že jedným vrzom boli z polície vyliati aj títo „ekonomickí kontráši“. Namiesto toho, aby nový režim využil ich profesiu pri rozkrývaní ekonomickej kriminality po roku 1989, prepustil ich z práce a mnohí z nich sa potom uchytili v nových ekonomických mafiách. Vzdialene sa to podobá tomu, ako sa v „novom Rusku“ nepostarali po páde ZSSR o svojich jadrových a zbraňových expertov, a mnohých z nich potom zverboval medzinárodný terorizmus alebo „darebácke štáty“.

6.Súhlasím s kritickými výhradami voči Václavovi Havlovi. Pri všetkej úcte ku každému odporcovi komunistického režimu, Havel má veľký osobný podiel na bezproblémovom preplávaní starej garnitúry do nových pomerov.
Anonym píše:
Neděle 25.10.2009 16:39
Je to falzifikát, všimnite si na obrázku http://www.komunisti.sk/image/IMG_2064.jpg že to písal slovák, čo neovláda českú gramatiku. Napríklad, to tlačivo hore sa nepíše na stroji, ale je predtlačené. Ale asi ťažko by sa takto predtlačené tlačivo objavilo s takými gramatickými chybami ako napríklad : "Dátum narození", "Druh trestného činu", alebo "Místo tresného činu". Ani eštebáci neboli dementi si myslím, ale ten kto toto vymyslel má odo mňa malé plus, ale nemali by sme takúto srandu skôr obracať na vedenie tohoto skorumpovaného mesta a nie proti nepodstatným hráčom?
Anonym píše:
Pondělí 26.10.2009 11:28
Nejde o tlačivo, ale o tú strojom písanú zápisnicu. Tá vyzerá veľmi presvedčivo, konkrétne bonzy na konkrétnych ľudí.
Takéto materiály ani nemusia pochádzať z Langošovho ústavu, určite nejaké kompromaty pochádzajú z okresného oddelenia ŠtB v Považskej Bystrici a zdá sa že doteraz kolujú.

Anonym píše:
Pondělí 26.10.2009 15:11
Myslím rozumné bude, keď si počkáme na stanovisko súdneho znalca. Ak sa podá trestné oznámenie, bude to riešiť znalec. Ten povie, či boli dokumenty pozmenené. Pán Smatana sa potom možno ospravedlní minimálne za fakt, že nevyčlenil spomenutých ľudí na dokumente mimo spomínané skutky. Ak je dokument originálny, potom konštatujte. Čo keby v tom dokumente, tvrdia, že je sfalšovaný, je meno Juraj Smatana? Pán Smatana by odpovedal, že je to falzifikát, a vedel by to na 100%, že to nie je pravdivý doklad. Ale niekto by samozrejme bral ten údaj ako fakt, lebo papier by vyzeral dôveryhodne, mená by boli reálne. Čo by pán vśetko viem a všade som bol, povedal potom?
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 26.10.2009 15:26
Zopakujem čo som napísal:

"Avšak táto zápisnica z výsluchu "zdroja ktorého bratom je Jaroslav Olšovský" je iná káva:
http://www.komunisti.sk/image/IMG_2065.jpg
Zápisnica vyzerá veľmi presvedčivo, obsahovo aj formálne. Ak by šlo o falzifikát, musel by ho vyhotoviť falšovateľ o niekoľko tried šikovnejší, než ten, kto primitívne prepísal meno v registračnej knihe. Pritom k pravdivosti tejto zápisnice sa tlačová správa ÚSVITu vôbec nevyjadruje."

Neviem za čo by som sa mal ospravedlňovať. Žiadne tvrdenia "na 100%". Len som poukázal na očividný fakt, že falzifikát registra zväzkov je primitívny, na rozdiel od zápisnice.

Keď budete mať stanovisko súdu alebo nejakého znalca, rád ho uverejním.
Anonym píše:
Neděle 25.10.2009 21:39
Nebude ten pán Jágrik st.,totožný s Jágrikom,ktorý v 70-80 rokoch prispival do všetkých možných novín neuveriteľnými červenými sprostosťami?
Anonym píše:
Pondělí 26.10.2009 06:54
najnebezpečnejší komanči sú v súčasnosti tí v dresoch Smer, resp. Hzds, predtým SDA, SDĽ,...
Anonym píše:
Úterý 27.10.2009 07:45
V Pružinskej doline v okrese Považská Bystrica neznámi ľudia roznášali do schránok rodinných domov sfalšované správy ŠtB. Uvádza sa v nich, že obyvateľ Dolného Lieskova a kandidát na poslanca samosprávneho kraja za stranu Úsvit Milan Olšovský donášal ako agent Repa na ľudí ich “protisocialistické nálady”.



Kandidát strany, ktorú založil bývalý člen Komunistickej strany Slovenska Ivan Hopta, čestne vyhlasuje, že s ŠtB nespolupracoval a dnes na políciu podal trestné oznámenie na neznámeho páchateľa za ohováranie.

Podľa rozposielaných materiálov Olšovský donášal na farára a ďalších ľudí a je vedený ako agent Repa. No jeho meno sa vo zväzkoch Ústavu pamäti národa nenachádza. “Je to klamstvo. V živote som nespolupracoval s ŠtB,” uviedol pre agentúru SITA 44-ročný Olšovský. O tom, kto za šírením informácií stojí, nevie. “Nakoľko som obecným poslancom, kopu vecí som zamietol, organizoval som petíciu, ťažko hovoriť,” dodal. Po porade so stranou podľa vlastných slov zváži aj podanie podnetu na volebnú komisiu Trenčianskeho samosprávneho kraja. Voľby sa konajú 14. novembra.

Dokumenty roznášali v noci z piatka na sobotu. “V roznášaných dokumentoch boli materiály, ktorých snahou bolo preukázanie spolupráce Milana Olšovského s ŠtB,” hovorí koordinátor Úsvitu pre voľby do samosprávnych krajov Vladimír Jágrik. Obsahovali výpis z knihy KS ZNB – Správa ŠtB Banská Bystrica, v ktorom je aj Olšovský. Ďalej materiály podľa Jágrika obsahovali správu pochádzajúcu údajne z 13. februára 1989, ktorú mal vydať agent Repa, s informáciou o protisocialistických náladách.

“Už počas víkendu sa podarilo dokázať, že ide o sfalšované dokumenty získané z Ústavu pamäti národa (ÚPN). Zhodný výpis z knihy spolupracovníkov ŠtB uvádza na svojich stránkach aj ÚPN, avšak meno Milana Olšovského sa v ňom nenachádza a rovnako obsahuje iné nezhody s roznášaným dokumentom v menách či služobných číslach,” dodal Jágrik.

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 27.10.2009 21:24
Zaujímavá je táto veta: "Dodal, že Olšovský je známy vo svojom okolí zorganizovaním petícií brániacich záujmy občanov obce, v ktorej sídlia aj podnikateľskí prominenti regiónu."



http://povazska.sme.sk/c/50[…]-kandidata-na-poslanca.html
Neznámy páchateľ sa pokúsil skompromitovať kandidáta na poslanca

Považskobystrická polícia dnes prijala trestné oznámenie na neznámeho páchateľa za trestný čin ohovárania a možného narušenia prípravy volieb do VÚC.

POVAŽSKÁ BYSTRICA. Koordinátor politickej strany Úsvit pre Považskobystrický okres Vladimír Jágrik informoval, že oznámenie na políciu podal kandidát na poslanca VÚC za Úsvit Milan Olšovský.

"V nočných hodinách z piatka (23.10.) na sobotu (24.10.) rozvážali po Pružinskej doline v Považskobystrickom okrese kompromitujúce materiály voči poškodenému do schránok rodinných domov. V roznášaných dokumentoch boli materiály, ktorých snahou bolo preukázanie spolupráce Milana Olšovského s ŠtB. Už počas víkendu sa podarilo dokázať, že ide o sfalšované dokumenty získané z Ústavu pamäti národa (ÚPN). Zhodný výpis z knihy spolupracovníkov ŠtB uvádza na svojich stránkach aj ÚPN, avšak meno Milana Olšovského sa v ňom nenachádza a rovnako obsahuje iné nezhody s roznášaným dokumentom -v menách či služobných číslach. Týmto sa podarilo vyvrátiť snahy neznámej tretej strany o kompromitáciu a zneváženie kandidáta a občana obce Pružina," dodal Jágrik. Dodal, že Olšovský je známy vo svojom okolí zorganizovaním petícií brániacich záujmy občanov obce, v ktorej sídlia aj podnikateľskí prominenti regiónu.

Predseda krajskej volebnej komisie Jaroslav Aštary povedal, že komisii zatiaľ nikto nepodal podnet za narušenie prípravy volieb. Prijatie trestného oznámenia na Okresné riaditeľstvo Policajného zboru v Považskej Bystrici potvrdila aj krajská policajná hovorkyňa Katarína Hlaváčová.

pondelok 26. 10. 2009 14:36 | Copyright © TASR 2009
Anonym píše:
Úterý 27.10.2009 18:26
Zvedavosť mi nedala nahliadla som do zväzkov UPN a mena podpisanych
pracovnikov štb pod udajním hlasenim som tam nenašla.
Pripada mi to tak,ako by ste vedel kto to spravil a chcete ho zato pochvaliť,alebo to bola len vaša neprofesionalita historika?
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 27.10.2009 21:16
Ľudia, vy tuším poniektorí neviete čítať. Napísal som niekde, že tá zápisnica je pravá? Napísal som, že ak je sfalšovaná, je to urobené na oveľa vyššej úrovni ako ten záznam do registra zväzkov, ktorý je odhaliteľný za 5 minút len za pomoci internetu. To je asi dosť zložitá myšlienka pre niektorých, na rozdiel od ÁNO/NIE, ČIERNA/BIELA.

To, že Kuruc a Pavlis nie sú v zoznamoch príslušníkov ŠtB na stránke ÚPN, je síce zaujímavé, ale ešte to nič neznamená. Pretože - neviem či viete - pracovníci ÚPN mali na začiatku k dispozícii len zoznam pracovníkov ŠtB z roku 1989, ostatné mená priebežne vyťahujú zo spisov a dopĺňajú do internetovej databázy.

Ďalšia vec - ŠtB nebola jedinou tajnou službou ČSSR, a jej vnútorná štruktúra bola dosť zložitá. Samostatným odborom v rámci ŠtB bola napríklad vojenská kontrarozviedka (VKR), a úplne oddelene fungovala rozviedka (ktorej materiály neboli sprístupnené doteraz). Všimnite si, že zo zápisnice nie je zrejmé, ktorý útvar ju mal spísať. Obdobný zápis možno mohla napríklad urobiť aj polícia, teda Verejná bezpečnosť - naozaj neviem aké tlačivá používali.

Nehovoriac o tom, že po Lorencovom rozkaze na skartáciu prebehli tzv. divoké skartácie - inými slovami, ľudia ktorí mali prístup k archívom si rozchmátali materiály, o ktorých predpokladali, že by sa im v budúcnosti mohli zísť. A nikto už nikdy nebude môcť povedať, že "máme to komplet a už sa nič nemôže vynoriť". Toto nepochybne prebiehalo aj na úrovni okresov.

Skrátka, priveľa neurčitostí na to, aby sa dalo takto od stola zodpovedne povedať PRAVÉ/FALŠOVANÉ.
Skúsim tie podklady posunúť ľuďom, čo sa tomu venujú profesionálne.

Inak, na mieste toho kompromitovaného kandidáta by som sa skôr zameral na zverejnenie jeho aktivít, ktoré mu mohli vyrobiť nepriateľov. Čo to bola za petícia, ktorú organizoval, aké rozhodnutia zablokoval v zastupiteľstve atď. Inak sa tu budeme baviť o tých kompromatoch, čo mu určite nerobí dobre.
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 10:54
áno,zaujíma ma kto a prečo to robí.Tam je koreň problému.To je dôležité pre nás.Kto ho poznáte oslovte Olšovského nech sa tu vyjadrí čo organizoval za petíciu.Závery si spraví každý sám.A voliť pôjde každý sám-či nie?
Anonym píše:
Úterý 27.10.2009 22:50
Pán Smatana
13.2.1989 to je čo za rok?
Asi naozaj neviem čitat,ked som pozerala agentov štb za rok 1989!
Alebo ten Olšovský bol taký superagent,že ho nevypočuvala miestna štb?
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 27.10.2009 23:11
Zo zápisnice nie je výslovne zrejmé ani to, či ju robila ŠtB. Všimnite si označenie tlačiva, na ktorom je zápisnica urobená: "T ZNV SSR"

Skratka ZNV znamená Zbor nápravnej výchovy, ale je možné, že pod ZNV patrila nejaká tlačiareň (T ZNV), kde väzni vyrábali tlačivá.

Poslal som to známemu, ktorý trávi v archívoch ÚPN celé dni.
Anonym píše:
Úterý 27.10.2009 23:30
Mňa by zaujímalo, či bol Olšovský v KSČ/KSS.

Anonym píše:
Úterý 27.10.2009 23:52
no hádam do Úsvitu iných ani neberú


ale tento rok má Úsvit veľkú šancu


možno nejakí mladí sa pomýlia, že to má niečo spoločné s Twilight Saga :-)
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 00:48
Pre mna je zaujmavejšie koho tak vytočil.
Prečo niekoho napadlo spravit z neho prave štb-aka?
Myslite že policia niečo zystí ked to ma na stole?
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 10:25
Ja som podpisala Olšovskemu peticiu za zrušenie obory Biely potok Straža.
Nemohla prave tato peticia vytočit Harvanka?
Ved u neho pracujú byvali policajti a dokonca aj bachari?
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 10:33
nemá niekto fotky z tých rannajších plagátov na rozkvete?
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 28.10.2009 11:15
Čo na nich bolo?
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 11:35
ževraj Keruľ a erotické obrázky
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 12:16
Neviem o čom to rozprávate! Pán Harvánek je úspešný podnikateľ. To mu asi závidíte a preto roznášate klebety. Pán Harvánek dáva prácu množstvu ľudí z okresu a aj v iných okresoch. Živí rodiny spoluobčanov a jediné čo dokážete, je, že závidíte úspech. Áno! Úspešní, čo nelenia a pracujú aby sa niekam dostali, majú peniaze, ale oprávnene! Makajú aby ľajdáci čo nedokážu si urobiť ani strednú školu a vedia len piť fľaškové pivo, mali prácu a chlieb. Pán Harvánek sa vypracoval na vrchol vďaka snahe a o tom je dnešný svet - nemakáš - nemáš!
Pán Harvánek má zaiste v čase krízy inú prácu, ako falšovať dokumenty na nejakého Olšovského. Povedzte mi jeden dôvod, prečo veriť práve nejakému niktošovi Olšovskému z neviem akéj prdele a neveriť úspešnému zamestnávateľovi otcov našich rodín v okrese? Keby to pán Harvánek potreboval, kandidoval by a iste by sa do VÚC dostal. Som zvedaví, či sa tam dostane ten niktoš.
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 12:48
Aj to že Harvánek neživý ľudí ale oni jeho.A či je z prdele on či on a ako sa Harvánek vypracoval a či by sa dostal do VUC a či stojí za tým to radšej už nepíš.Aj keby ti to on kázal.Radšej zostaň zvedavÝ aby si sa raz nemusel za to hanbiť ako teraz tí "niktoši". c: c: c: S odstupom času nám to bude totiž jasné!
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 18:45
Ehm....doporucujem si trochu zaspominat aj v suvislosti Cernak, Imriskovci atd... Inac, zacinal ako sofer V3S-ky :-))) Preco sa dotycny zbohatlik ukryval, bol nezvestny, ked Cernaka prepustili na chvilu z basy? :-))))) Zhoda nahod? Ake sluzby potreboval clovek typu Cernak? Zeby sluzby typu pracovne, biely konik? :-)))) No pan Olsovsky mu dost skomplikoval plany s tou peticiou proti obore... Mozno neviete, ale ako reakcia na tu peticiu bol kontra list, v ktorom sa ten pan zbohatlik snazil oznacit fakty uvedene v peticii ako klamstva. Teda ho to asi dost vytocilo a umoznil obcanom Trstia, aby si zobrali kalamitne drevo, aby im tak zapchal usta. A komplikuje mu ju aj v dalsich pripadoch. A este sa mozno kadeco dozviete ;-) A toto ma pobavilo: "má zaiste v čase krízy inú prácu, ako falšovať dokumenty na nejakého Olšovského" To je taky problem v tomto pripade lusknut prstom a povedat, ake ma zelanie a aby to dotycny zamestnanec alebo znamy vykonal? Peniaze robia divy a spajaju ludi :-)))
Anonym píše:
Čtvrtek 29.10.2009 13:06
Dodko Kefúľ s Františkom z asysi zarúbali privysoko. A už sú z nich pornostar a čierny staviteľ. Chlapci iadnemu bossovi a už vobec bystrickému sa neprotirečí a rozpráva sa o ňom potichúčky a len v dobrom opakujem v DOBROM. Svoje "skúsenosti"by vám vedeli rozprávať M.J. a J.G. tým aj požiarnici museli pomáhať.
Jozef
Jozef píše:
Pátek 30.10.2009 17:56
Keby chcel spravit nieco take Harvanek tak by to urobil uz vtedy ked to zacalo s tou peticiou... Ale je tu niekto nebezpecny - Haviarovi prekazil Olsovsky postavit v Trsti benzinovu pumpu a tam uz ide o ine prachy...
Anonym píše:
Pátek 30.10.2009 18:51
Po peticii bol rozosielany po Trsti isty list s obsahom nie moc inteligentnym. No samozrejme sa neda jednoznacne povedat, kto za tym je, su to len dohady, ale obidve indicie maju logiku. Aj ked by som nepodcenoval tu oboru, tam ide o polovnicku vasen, ktora sa u istych jedincov prejavuje ako forma zavislosti a megalomanstva a zatemnenia racionalneho uvazovania (kult kosti, kto ulovi jelena s vacsou trofejou - chvastunstvo)...je znama zavislost od adrenalinovych sportov a lov je isto adrenalinova zalezitost...napr. skus niekomu drogovo zavislemu zobrat drogu a uvidis tu reakciu...poznam mentalitu vasnivych polovnikov...su to v podstate chori ludia...tymto sa nechcem dotknut serioznych polovnikov, ktori ulovia za zivot 2-3 vyradovych srncov a skor prirodu pozoruju ako si robia zbierku trofeji...a to rovnako stalo pomerne velku investiciu (material, projekt)...a ked chces nieco vybavit nestandardnym postupom u vysokopostavenych uradnikov, tak tam prides naprazdno iba s usmevom?
Anonym píše:
Sobota 31.10.2009 01:42
ty magor keby si mal stipku rozumu a bystrosti tak by si vedel ze Cernak bol obycajny vrah ktory strielal ludi a zmacknut spust nie je problem, Cernakov majetok bol mozno sto milionov ale Harvankov je viacnasobne vyssi - takze Harvanek by pri osobnom sttretnuti Cernaka zozral aj s jeho tigrami a v zivote by sa pred tym sracom neschovaval ani sekundu..zjavne nemas prehlad v tychto veciach..a este nieco, keby chcel riesit Olsovskeho tak by to vyriesil hned na druhy den ako vysla ta peticia...
Anonym píše:
Pondělí 02.11.2009 20:52
ano?....a bolo to tak aj v minulosti?....ja som nemal na mysli sucasnost....ani ten dotycny sofer V3S asi nemal miliardy v tom case....a M.C. bol oproti nemu prachac....takze prave tvoje nepochopenie toho, co som napisal mi sedi na ten unik stipky rozumu a bystrosti....a to ze sa vtedy pred nim ukryval mi potvrdilo vela ludi nezavisle...
Miro Chrien
Miro Chrien píše:
Pondělí 02.11.2009 22:45
Vážení nehádajte sa prosím... Ja síce veľmi nerád komunikujem s anonymnými diskutujúcimi ale teraz musím zareagovať. Ing. Harvánek nech je s prepáčením akýkoľvek zasraný pracháč jedna vec je však veľká pravda - keby dosiahol v Amerike to čo na Slovensku, tak by sa stal veľkým vzorom pre vštkých mladých ľudí a managerov vo veľkých firmách pričom by napísal knihy o podnikaní tak isto ako Donald Trump a tie by sa stali bestselermi. Sú fakty že zamestnával takmer tisíc ľudí a tým malo finančný príjem takmer tisíc rodín. Samozrejme že aj on popri nich bohatol ale podla toho čo som počul od nejakých zamestnancov nikto sa nesťažoval a nikto sám od seba z firmy neodišiel...
Anonym píše:
Úterý 03.11.2009 01:38
umlčte ho už niekto. Toľko blbostí za jeden deň!
Jozef
Jozef píše:
Úterý 03.11.2009 12:33
Ty si tak sprostý, že si si nedal ani toľko opatrnosti aby si zašiel aspoň do Internet Cafe. Dostávaš sa do konfliktu s chlapom ktorý za bieleho dňa zastrelil najväčšie mafiana v tomto meste. Dnes žijeme v treťom tisícročí a vypátrať niekoho cez internet podľa IP adresy už nie je problém aj keď neikto píše anonymne. A vzťahuje sa to na každého kto tu útočí či už na Haviara, Kerúľa, Harvánka, allebo jeden na druhého, atď. Stačí aby niekto z nich zložil prachy... :-)
Anonym píše:
Úterý 03.11.2009 15:59
To má byť kto?

asi som vtedy chýbal
Anonym píše:
Úterý 03.11.2009 19:40
lebo NAJVAČŠÍ MAFIANI V TOMTO MESTE sú na kandidátke za poslancov do VÚC. A tvária sa celkom živo :(
Zuzana Strasikova
Zuzana Strasikova píše:
Středa 04.11.2009 01:33
p.s. Nemala som na mysli toho pana ktory pisal o tom ze najvacsi mafiani su v politike, ale mala som na mylsi toho druheho pana ktory spominal ze tu chybal ked zastrelili Imriska...
Anonym píše:
Středa 04.11.2009 21:10
No neviem, ci je smerodatne, ak si niekto napise Jozko Mrkvicka alebo nenapise nic. Kde je zarucene, ze ste prave Zuzana Strasikova a ze to nie je vymysel? To by ste museli pripojit aj digitalny podpis, aby to bolo vierohodne a potvrdene certifikacnou autoritou. Mozno tu nikto nechce riskovat, ze mu niekto zlame kosti, tak sa ani necudujem, ze ludia chcu ostat v anonymite. A aky to ma vyznam pre informacnu hodnotu prispevku? Kto chce, ten bud uveri obsahu, alebo si pomysli, ze su to len vymysly, typu jedna pani povedala. Aj tak je to tu vsetko v rovine, niekde som nieco pocul. Nikto tu nema ambiciu predkladat nejake dokazy, asi to nie je v nikoho moci. Ale hovori sa, ze bez vetra sa ani listok nepohne. Ked pocujete z viacerych zdrojov, ze sa niekto skryval pred tym mafianom z BB, tak na tom mozno nieco bude. A vy odkial viete, ze to tak nebolo? Len na zaklade vasich sympatii k nemu? To je uz naozaj objektivny pristup.
Je to len diskusia, vymena nazorov a nie miestoprisazne prehlasenia. Ak Vam to vadi, tak to necitajte. Alebo ste proti slobode myslenia a prejavu?
A uvedene skutocnosti tu nespomenul iba jeden clovek a nie len na tomto fore sa o tom hovori. Mrzi ma, ze sa to tykalo Vasho idolu, ale taky je uz zivot. Raz v zivote kazdemu spadnu ruzove okuliare.
Anonym píše:
Neděle 08.11.2009 16:10
Nebojte sa prispievať. Pán Smatava je podľa všetkého seriózny človek a nie donášač Haviarovi a Harvánkovi už vôbec nie.

Nemôžu nás dať títo všetkých postrieľať alebo nechať zmlátiť. To sa reálne nedá. Jediný kto si toto celé odskáče bude asi Olśovský, lebo chudák stojí pred niekym, komu sa nepáči. Preto sa do politiky nestarám, ak tak maximálne u netu. Politika je svinstvo a skôr či neskôr, ak to myslíte vážne - máte problém. Olšovský sa do VÚC nedostane, nevidel som nijaký jeho plagát a billboard. Tie majú všetky svi.. z mesta a okolia, ktoré si na zakázkach mesta urobili živnosti. Keď ich vidím ako sa vyžívajú v tom, že ich hnusné skompromitované tváre ľudia z mesta poznajú z TV, je mi z toho zle. keby len vedeli, čo si ľudia pri ich stretnutí myslia, asi by sa v meste neukazovali tak často, ak len po tme. Do zadkov sa im tlačia len úradnícke zberby, ktorých by som hnal kade ľahšie.
Teraz urobia z toho chudáka čo niekomu vadil fašírky a nič sa nezmení. Haviar, Harvánek a iní budú stále hore, lebo majú peniaze a tie sú žiaľ podstatné. Pre pána starostu a jeho nosledov vyhlasujem, že na úrade nepracujem, preto nemusia kontrolovať počítače v celom okrese. Pracujem v stavebnej firme, ktorá smrdí skazenosťou vedenia. O tom by sa dalo popísať veľa, aké zakázky máme a ako sme ich dostali a prečo pred 4 rokmi ich toľko nebolo.
Olšovský neolšovský, radšej by sa na to mal vykašľať, lebo proti týmto je ťažký boj.
Zuzana Strasikova
Zuzana Strasikova píše:
Středa 04.11.2009 01:24
Ten pan Chrien napisal v plnom rozsahu len a len pravdu..Ja som zena a nebojim sa podpisat pod to co pisem . Vy ste chlap tak preco ste posraty podpisat sa pod to co pisete Vy "hrdina"..? cely zivot budete zit v strachu a aj zomriete v strachu...
Anonym píše:
Úterý 03.11.2009 18:06
Nevieš to napísať nejako nenápadnejšie.Takto je večšine-teda všetkým čo vedia čítať, jasné že si mu asi dlžný.
Zuzana Strasikova
Zuzana Strasikova píše:
Středa 04.11.2009 01:14
Plne sa stotoznujem s autorom tohto clanku nakolko ja sama som pracovala pre firmu Raven a.s., a pokial by nevypukla financna kriza tak by som tam pracovala dodnes. Mala som v minulosti aj iné zamestnania ale nikde neboli tak dobré pracovné a platové podmienky ako vo firme Raven. Pokial bude moznost vratit sa tak nezavaham ani na sekundu. Nestotoznujem sa s ohovaracskymi a hlavne anonymnymi uchylackymi a zavistlivymi recami ktore sa tu vedu proti panovi Ing.Lubomirovi Harvankovi. Preco ste posrati a nepodpisete sa pod svoje listy ked verite tomu co pisete ze je to pravda ??? Zostanete zbabelcami cely svoj zivot. Vzdy rano ked sa zobudite uvidite v zrkadle bezvyznamneho zbabelca..Pritom staci tak malo - podpisat sa pod to co pisete...
Anonym píše:
Středa 04.11.2009 10:14
Asi ste pracovala veľmi krátko v ravene, že taký chválospev, ja som tam pracovala dlhé roky a viem, že tá firma je tam kde je, len vďaka podvodom a pár šikovným ľuďom, ktorých nakoniec za ich služby poslal preč, lebo ho začali prerastať a to on zle predýchava, lepšie mu sedia ľudia, ktorý len bonzujú a robia veľké hovno pre firmu, ale to je na dlhé rozprávanie...
Anonym píše:
Středa 04.11.2009 13:11
Blaško umanažuje všetko,aj pre Železničiara a hlavne pre seba.Popri tom bondzák Novákovie,pár opitých predavačov a roznášačov plagátov a sme tam kde chceme
Anonym píše:
Středa 04.11.2009 14:00
Osobne s tym mam zle skusenosti. Ked Vas niekto uda tak Vas vypatraju i ked je anonymny prispevok. Kazdy prispevok odchadza z nejakej IP adresy a ta sa da lokalizovat. Treba ist do internet cafe, ale aj tam si musite dat dobry pozor lebo su tam kamery a teda podla casu Vas identifikuju a uz ste stihany za ohovaranie, ale co je este horsie tak aj samotny "poskodeny" sa dostane k Vasim osobnym udajom.
Anonym píše:
Středa 04.11.2009 14:46
má niekto dôkaz že spravil Jožkovi porno kampaň -nemá.Tak to nechajme.A ak má nech ide ku chlpatým a dá im to.Pome voliť serioznych .
Anonym píše:
Středa 04.11.2009 21:18
Ked nikoho konkretne nemenujete, tak pochybujem, ze by to bol trestny cin ohovarania. Alebo ked napisete iba inicialy. Bezne to tak robi aj policia, ked dotycny clovek este nebol odsudeny a je potrebne zachovat prezumpciu neviny, hoci kazdy moze tusit, o koho ide. Ja sa snazim nemenovat konkretne.
Aj ked je to reakcia na predchadzajuci prispevok, kto dokaze, ze v nasledujucom sa myslel ten clovek spomenuty v predchadzajucom? Kto to dokaze, aku ma niekto myslienku? To neznamena, ze ked je to reakcia na nejaky clanok, ze dotycny myslel aj tu osobu tam spomenutu. Podla mna by bolo stihatelne iba vyjadrenie typu: Ferko Kalerab z mesta XY prijal uplatok milion €.
Anonym píše:
Středa 04.11.2009 22:20
Preboha to je co za nezmysel, ist nieco vypisovat do internetovej kaviarne! Najlepsia cesta ako sa dat vystopovat, kaviarne su prespikovane kamerami a policajtom davaju udaje automaticky!

Ked uz nie ste technicki zdatni aby ste nainstalovali TOR alebo JONDO, tak chodte cez

http://www.anonymouse.org

alebo podobnu anonymizacnu stranku, ktora vas schova za retazec serverov po celom svete.

Alebo to urobte tak, ako nemenovany prispievatel na tento web, ktory pocas pracovnej doby nepozorovane prenikol do kancelarie byvaleho prednostu mestskeho uradu, sadol si za jeho sluzobny pocitac a z neho pisal urazky do diskusii :-)
Tak skoncilo policajne vysetrovanie :-)
Anonym píše:
Středa 04.11.2009 22:55
najlepší prednosta vo vyšegrádskej štvorke Janco, a taký nepozorný :)) Možno že chodil ku nemu tajne četovať toho času nezávislý kandidát s. primátor ujo Adame :)
Anonym píše:
Čtvrtek 05.11.2009 18:05
Mesto má iba jednu IP adresu a počítačov viac ako 200. Prispievateľov možno ešte viac. Na Janca sa ľahko ukázalo, ale pravda je taká, že v jeho PC sa nič nenašlo. Zato vyvolalo to po úrade celkom pekný poplach. Vyšetrovatelia vykonali prehliadku u Adama a Janca na ktorých "nemenovaní" ukázali a nič nenašli. Škoda, že tých PC neprezreli viac. Napr v takom PC Milana Podmaníka vykopnutého z noviniek a neskôr aj z obzoru by sa "toho" našlo habadej atď. Ale nájsť a pošpiniť niekoho iného nebol predsa cieľ.
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 19:43
A šéfka Bieleho Potoku je bývalá kandidátka na kontrolórku Strausová.Tá istá Strausová,ktorá je spoluvlastníčkou spoločnosti vo Sverepci,tej spoločnosti ktorej objekty chce kúpiť primátor za premrštenú cenu.Harvan má záujem spraviť Biely potok v meste,všetko ohradiť a neprispôsobivých dať zmlátiť. Ďakujeme vedeniu mesta. Váš volič.
Anonym píše:
Sobota 31.10.2009 01:28
keby ste sa radsej zamylseli nad tym ze Olsovsky zmaril podnikatelske plany Haviarovi na vystavbu cerpacej pompy Trsti a prave on mu to teraz spocital...
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 12:45
Neviem odkedy poznate Pána Harvanka,ja som ho poznal ked bol obyčajny šofer a preto
viem čo je to za človeka.Vysokú mienku onom nemam.
Nie Pan Harvanek živy ludi a rodiny ale ludia živia jeho! Čo by bol Pán Harvanek bez
týchto ludí?
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 12:50
nerozculuj sa autor toho ospevneho nezmyslu zabudol dat pred titulok(-1) teda ze vsetko je naopak ledazeby to pisala jeho milenka alebo zamestnanec cerstvo po vyplatnom termine hi hi
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 12:55
Zváral doma siete,chodil na šmelinu do rakúska ako normálny mogoň.Teraz sa tvári že živí ľudí ale je to len preľud.
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 13:54
Pán Smatana,ja som tiež podpisoval peticiu proti ohradzaniu Straže,Olšovskému, ale ak si
dobre spominam tak tam boli podpisany ako autory dvaja Olšovsky?
Nebude to prave ten Jaroslav Olšovský ktory je označený v sprave štb ako bonzák?
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 18:50
co sa tyka tej spravy, tak je tam uvedene "brat Jaroslava Olsovskeho"....ano, v tej peticii su uvedeni obaja bratia ako organizatori, aj ked je to viac iniciativa pana Milana Olsovskeho...
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 14:13
Ja som zas počul že,starosta Kardoš presadzoval Haviarovi vystavbu čerpacej stanice
v TŔSTI a tento Olšovský bol zasadne proti tomu.
Anonym píše:
Sobota 31.10.2009 01:30
Presne tak to je -Olsovsky nejaou peticiou dosiahol ze Haviar nedostal povolenie na stavbu pompy.
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 15:39
Teraz viem koho má volit.
Olšovský-nepokaz si to.
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 16:31
Aj to že Harvánek neživý ľudí ale oni jeho.A či je z prdele on či on a ako sa Harvánek vypracoval a či by sa dostal do VUC a či stojí za tým to radšej už nepíš.Aj keby ti to on kázal.Radšej zostaň zvedavÝ aby si sa raz nemusel za to hanbiť ako teraz tí "niktoši". c: c: c: S odstupom času nám to bude totiž jasné!


Bolo by dobré opytať sa VASILA ako sa vypracoval Harvánek!?! §§§§§§§
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 17:24
ktorého vasila

ja poznám len biľaka
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 17:29
toho Vasila z Udiče čo sedel s Černákom myslíš?
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 18:33
Vasil z Udiče... Imrišek?
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 18:39
dzesina /10/
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 17:57
Mna by osobne zaujímalo kde a ako dlho studoval a kto ho videl vobec studovat závoníka-podnikatela
Ing. Havránka. Možno že mu krivdím ale dúfam že nemal rýchlo školu v Trenčíne.
Oasobne si myslím že trenčianska škola má kvalitu tak akurát nádstavbovej strednej skoly.
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 18:16
bolo to rýchle...
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 18:53
ked budes mat ty zopar miliard, tak vystudujes za tyzden aj s cestou :-D
Anonym píše:
Sobota 31.10.2009 01:35
To mu teraz krivdíte, Harvánek má vyštudovanú 5ročnú ekonomickú školu s riadnou účasťou na vyučovaní..kamarátka navštevovala tú istú školu súčastne s ním...
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 19:04
Neviem o čom to rozprávate! Pán Harvánek je úspešný podnikateľ. To mu asi závidíte a preto roznášate klebety. Pán Harvánek dáva prácu množstvu ľudí z okresu a aj v iných okresoch. Živí rodiny spoluobčanov a jediné čo dokážete, je, že závidíte úspech. Áno! Úspešní, čo nelenia a pracujú aby sa niekam dostali, majú peniaze, ale oprávnene! Makajú aby ľajdáci čo nedokážu si urobiť ani strednú školu a vedia len piť fľaškové pivo, mali prácu a chlieb. Pán Harvánek sa vypracoval na vrchol vďaka snahe a o tom je dnešný svet - nemakáš - nemáš!
Pán Harvánek má zaiste v čase krízy inú prácu, ako falšovať dokumenty na nejakého Olšovského. Povedzte mi jeden dôvod, prečo veriť práve nejakému niktošovi Olšovskému z neviem akéj prdele a neveriť úspešnému zamestnávateľovi otcov našich rodín v okrese? Keby to pán Harvánek potreboval, kandidoval by a iste by sa do VÚC dostal. Som zvedaví, či sa tam dostane ten niktoš.
  

Ako čitam,tak čítam nevidim tu žiadne vyjadrenie ani jedného z menovaných pánov.
Alebo patrite do zastupu ludí ktorím Olšovský stúpil na otlak?
Podla vášho slovníka,Olšovský Vám pekne leží v žaludku.
Anonym píše:
Středa 28.10.2009 19:53
Ja som kedysi kupoval u neho cement, takže vlastne ho živím, ked mu dávam zarobit.
Anonym píše:
Čtvrtek 29.10.2009 08:54
Ako ho ty môžeš živiť tým, že si si kúpil sprostý cement? To mi teda vysvetli. Keby ti ho nepredal, tak máš tak akurát hovno a nie cement. Vďaka nemu ti ten cement má kto predať a vďaka nemu je v okrese práca. Dáva ľuďom drevo z lesa zadara, aby im pomohol. Povedz mi, kto iný také niečo urobí zadarmo?
Všetko je to len o závisti. Niektorí, ktorí nič nikdy poriadné neurobili a čakali len na to, kedy im dá človek ako pán Harvánek prácu, teraz závidia úspech. To ale nevidia, aká dlhá cesta za takým človekom je, koľko práce, vynaliezavosti za tou cestou je.
No a ku kandidátovi Olšovskému len toľko. Zavidieť úspech dokáže každý a preto sa snažiť pokaziť život petíciami od výmyslu sveta je tiež jednoduché.
Ako sa do hory volá, tak sa hory ozýva. Pán Olšovský si dlho koledoval a konečne niekto povedal, že je kým je. Hanbou je, ak takýto závistlivý človek kandiduje do VÚC.
Keby nebolo pána Harvánka, ani prácu by nemal!

Dosť bolo klamstiev. Poďme sa baviť o tom, kto dáva ľuďom prácu, za ktorú dostávajú platy. Kydáte tu na pána Haviara, ale nebyť jeho, tiež by ste mali houby a nie nové byty na Rozkvete! Ja podporujem tých, čo dávajú leňochom prácu!

Pracujem v Ravene a viem, aké je mať prácu!
Anonym píše:
Čtvrtek 29.10.2009 11:42
No kazdy, kto od neho nieco kupi ho predsa zivi. Zaujimavy uhol pohladu. Ale keby si sa pred par rokmi dal do spolku s Imriskovcami a Cernakom, aj ty by si dnes mozno predaval cement a daval ludom pracu. Len by si musle mat hrosiu kozu a mentalitu sofera nakladneho auta a rano pri odchode z bytu zavesit chbtovu kost na vesiak. Potom sa lahko podnika. Vsak vieme, ako sa privatizovalo a podnikalo. A ked niekto predaval ocel lacnejsie, ako ju vyrobil Rezes, tak to je tiez zaujimave. Ved aj Cernak mal firmy a svojich pomocnikov a daval im pracu a peniaze. Takze ho vlastne treba pochvalit ako slachetneho cloveka, nie? Mozes ho ist pozriet do Ilavy a pochvalit ho.
Anonym píše:
Čtvrtek 29.10.2009 13:34
Havran boj vodič V3S a nebol náhodou aj Miki Čermák za mlada celkom slušný človek veď aj on bol vodič bol v Banskej Bystrici vodič autobusu -robil slúžbu obyvateľstvu a čo z neho vzišlo. Ako to býva vo filmoch - podobnosť čisto náhodná...

A kto od dakoho kupuje tak ho živí, ved RAVEN nie sú jediné stvebniny na svete ani okrese a to že som u neho aj ja kupoval cement tak som mu dal zarobiť a v podstate som živil z toho jeho zamestnancov, ved Raven mi tem cement nedal za darmo a ani mzdu nedal zamestnancom zo svojej roboty ale z mojich peňazí a to z rabatu.a čosi as ušlo aj vodičovi V3S Havranovi...
Anonym píše:
Čtvrtek 29.10.2009 11:55
Pokial viem, tak ho uz v Trsti mali plne zuby. Blokovanie pristupovej cesty k pozemkom, velmi zaujimave praktiky pri skupovani pozemkov. Vela ludi je nespokojnych, ako sa dali nahovorit na predaj a za aku cenu. Niet divu, ze tu peticiu podpisalo vela ludi. Co sa tyka poskytovania dreva zadarmo. To zacal az ked prepukla peticia, lebo videl, ze v ludoch to uz vrie, tak v snahe si ich udobrit pristupil k takemuto kroku. Nie z lasky k ludom, to si pekne naivny. Ten clovek sa sprava arogantne. Jeho oblubene heslo je: "Vy nie ste partner na rokovanie so mnou."
Anonym píše:
Čtvrtek 29.10.2009 12:19
pracujes v ravene alebo na mestkom urade?ale ved to je jedno.
Anonym píše:
Čtvrtek 29.10.2009 15:53
Toto je tvoja práca? Šikovný si.Daj na seba kontakt chcel by som ťa osobne spopznať a ostatným ľudom predstaviť.Ty by si mohol v KĽDR spraviť bohovskú kariéru.Nehanbi sa daj sem svoje meno.
Anonym píše:
Pátek 30.10.2009 09:24
Ako si ma odhalil ? Nie si ty Sherlock Holmes?
Lebo aj som Kim čong Il syn veľkého KIM IR SENA a kto ma moje myšlienky je v KĽDR vítaný.

S pozdravom Vaši Kimovia
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 29.10.2009 12:04
Vymazal som z tejto diskusie osobný útok na rodinných príslušníkov (deti) jednej zo spomínaných osôb.

Súčasne pripomínam, že na polícii sú v súčasnosti rozbehnuté asi dve trestné oznámenia za ohováranie.
Samozrejme, polícia nemá veľké šance vystopovať autorov príspevkov, ale nie je to úplne vylúčené, zvlášť ak diskutujúci nepoužíva anonymizér.

Firma na ktorej serveroch beží táto stránka bez okolkov vydáva vyšetrovateľom logy (prístupové denníky) tohoto webu, z ktorých sa dá zistiť IP adresa, a presný čas zadania príspevku.

Nech sa páči, slobodne diskutujte ďalej :-)
Anonym píše:
Čtvrtek 29.10.2009 15:24
Pán Smatana,prečo to varovanie až dnes,ved Olšovský podal trestné oznamenie podla SITA
už v pondelok?
Alebo je to z dôvodu hviezdnej kariery šofera V3S,o ktorej sa tu dozvedáme?
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 29.10.2009 15:31
Dnes ráno som si tu všimol jeden diskusný príspevok, ktorý útočil na deti jednej verejne činnej osoby. Ten som vymazal a napísal upozornenie - mimochodom také upozornenia sem píšem pravidelne.

Všetky ostatné príspevky tu sú bez zmeny.

Trochu empatie važení.
Anonym píše:
Sobota 31.10.2009 14:25
Preco nevystupis z anonymity pan neznamy ktory tolko "vies" o Harvankovi. Ved bud chlap a postav sa za to co pises. Alebo si si vedomy ze pises len klamstva a nezmysli a preto zostanes navzdy zalezeny ako potkan ???
Anonym píše:
Sobota 31.10.2009 14:20
Každý kto je s Pružinskej doliny vie že Olšovský bol ŠTBak,donášač a slizký intrigán.
Anonym píše:
Neděle 01.11.2009 11:52
a každý kto má rozum vie... že Harvánek a Haviar.... veď viete! Dobrí ľudia som myslel... :-DDD
Ak máte trocha otvorené oči. Olšovský si to teraz chudák vypije od týchto dvoch. Stupil im obom na otlak iba preto, že plnil sľub za ktorý ho občania zvolili za poslanca obce. Plnil ich priania a prosby a teraz za to bude platiť jeho ničením.
Ja budem voliť Olšovského preto, aby na neho nemali taký ľahký dosah, lebo skončia voľby a potom už nik nebude sledovať, čo sa im zachce voči nemu robiť. Dám mu hlas a dúfam že máte rozum a dáte tiež. Jediná vec pre ktorú k voľbám má zmysel ísť je boj proti takýmto ľuďom, ktorých majetky už presahujú hranice normálnosti.
Olśovský to tým dvom HAVRANOM natrie!
Anonym píše:
Neděle 01.11.2009 12:09
My mnohí, ktorí žijeme v Tŕsti sme skôr toho názoru, že pán Olšovský stupil na otlak Ješíkovi ktorý svojou pílou, konrétne nízkym komínom znečisťuje celú dedinu kôli čomu sa nám tam nedá bývať ako ľuďom a to je jediný problém ktorý nám vadí a ničí zdravie a pán Olšovský už dlho bojuje za to aby došlo k zvýšniu komína čím by sa tento problém vyriešil. Ale Ješík zrejme zvolil iné riešenie ako zastaviť aktivity pána Olšovského. Haviar a Harvánek sú síce zbohatlícke svine, ale tým že tam skupujú pozemky ešte nič neznečisťujú a teda ani neškodia zdraviu nám občanov.
Anonym píše:
Neděle 01.11.2009 13:12
počujte a to je ten Olšovský nejaký Jánošík alebo Robin Hood, že sa ako jediný stavia na odpor raz Harvánkovi, raz Haviarovi, raz Ješíkovi?

To si ostatní chlapi v dedine na noc odkladajú gule do pohára na nočnom stolíku?
Anonym píše:
Neděle 01.11.2009 13:28
PRSNE TaK - KTO VIE V COM VSETKOM JE OLSOVSKYY VLASTNE ZAPLETENY A AKE MACHYYNACIE S KYM V OBECNOM ZASTUPITELSTVE POROBIL. TIEZ NIE JE SVATY A MA TAM ROZNE KSEFTY A PODVODY...
Anonym píše:
Neděle 01.11.2009 17:10
Tuším, že trpíš schizofreniou. Na jednej strane píšeš, že..."KTO VIE V COM VSETKOM ..." a hneď pokračuješ "...NIE JE SVATY A MA TAM ROZNE KSEFTY ...."
Takže buď vieš a napíš, a ak nevieš tak nevypisuj a bež rýchlo k doktorovi!
Poznámka: Olšovského nepoznám, tak ho ani neposudzujem. Ale viem kto Haviar, Ješík. A ak sa im Olšovský postavil, tak má môj HLAS!
Anonym píše:
Neděle 01.11.2009 17:47
Jesikovi chce prekazit podnikanie a to mu Jesik nedaruje, inak moze zavriet pilu ked proti nemu este raz iniciuje Olsovsky peticiu. Jesik by uplne skoncil.
Anonym píše:
Úterý 03.11.2009 19:04
Kazdopadne si treba takych ludi vazit, co sa neboja postavit arogantnym bohacom, ktori si myslia, ze su ministri zemegule...cely okres ma pred nimi strach nieco proti nim povedat, kazdy len stiahne chvost medzi nohy a poslusne vyhovie zelaniu...pocnuc mestskym uradom a konciac uradnikmi, co povoluju "uzasne" veci ako napr. ta obora...a konecne tu mame cloveka, ktory sa neboji zorganizovat peticie, ak uz ina moznost neexistuje...myslim si, ze takto by mal vystupovat akykolvek poslanec...branit zaujmy tych, ktori ho volili...
Anonym píše:
Pátek 12.03.2010 22:14
Zo zápisnice nie je výslovne zrejmé ani to, či ju robila ŠtB. Všimnite si označenie tlačiva, na ktorom je zápisnica urobená: "T ZNV SSR"

Skratka ZNV znamená Zbor nápravnej výchovy, ale je možné, že pod ZNV patrila nejaká tlačiareň (T ZNV), kde väzni vyrábali tlačivá.

Poslal som to známemu, ktorý trávi v archívoch ÚPN celé dni.


Ako som sa dozvedela, u Harvánka pracuje rodák z Trstia p.Klučka.
Zaujmavé je to že pracoval vo veznici v Ilave.
Nebudú tie tlačivá práve odtiaľ?
Anonym píše:
Úterý 26.02.2013 10:38


 „ Závisť a ohováranie je ako UHLIE, ktoré Ťa zasype. Síce nespáli , ale špina sa z neho len ťažko umýva…“

« říjen 2017 »
říjen
PoÚtStČtSoNe
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359