Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Voľby do VÚC: Priebežné neoficiálne výsledky (POTVRDENÉ)

Voľby do VÚC: Priebežné neoficiálne výsledky (POTVRDENÉ)

Autor: redakcia Poslední změna: Neděle 15.11.2009 13:52
Kategorie:
Telegraficky, lebo sú 4 hodiny ráno: Karol Janas, Táňa Kňažková, Viera Zboranová, Pavol Jurčík, Miroslav Adame. František Matušík zostal pod čiarou o 18 hlasov. Vo volebných komisiách aj vo volebných miestnostiach viditeľne pribudlo mladých ľudí. Výsledok Karola Janasa nasvedčuje, že v regióne je silná požiadavka na smeráka bez káuz.

Trenčiansky kraj
Účasť voličov v % 20.59
Percento spracovaných okrskov 100

Platné hlasy pre kandidátov na predsedu
Por.číslo Meno a priezvisko Počet platných hlasov
6. Pavol Sedláček 43760
3. Martin Fedor 28553
4. Juraj Liška 10620
5. Miloš Radosa 8427
2. Lenka Ďurechová 3375
1. Jozef Čambalík 1327


Považská Bystrica
Účasť voličov v % 20.93
Percento spracovaných okrskov 100
Počet volených poslancov 5

Platné hlasy pre kandidátov na poslancov
Por.číslo Meno a priezvisko Počet platných hlasov


22. Karol Janas - zvolený 2160
28. Táňa Kňažková - zvolená 1924
51. Viera Zboranová - zvolená 1754
23. Pavol Jurčík - zvolený 1491
1. Miroslav Adame - zvolený 1479
 

35. František Matušík 1461
3. Vladimír Bačík 1430
46. Jozef Smatana 1412
25. Rudolf Karas 1396
37. Amália Ondičová 1254
19. Pavol Hladký 1216
15. Ján Fusko 1202
27. Jozef Keruľ 1150
47. Juraj Smatana 1135
6. Milada Belásová 1104
17. Katarína Gregušová 1071
48. Pavel Smatana 1067
18. Ján Harant 988
10. Eva Dériková 974
49. Marián Sopčák 951
41. Pavel Petrík 942
9. Juraj Čelko 926
7. Pavol Bielik 924
30. Ján Kozánek 874
31. Ľuboš Lackovič 767
32. Anton Lagíň 764
16. Peter Galovič 707
50. Jarmila Tesková 672
13. Božena Fortuníková 570
45. Ján Slyško 534
11. Juraj Dobiaš 520
38. Dagmar Ondrášiková 491
34. Emil Lukáč 479
39. Daniel Palko 479
42. Iveta Pospíšilová 475
14. Jozef Fuček 378
29. Miloš Konečný 376
8. Dušan Briestenský 374
5. Marta Belásová 359
2. Jozef Babušík 342
43. Karel Procházka 327
44. Vlastimil Sekeráš 276
33. Miroslava Lovíšková 229
26. Boris Kardoš 224
40. Pavol Pauer 219
24. Pavol Jurdík 211
20. Vladimír Homola 166
4. Rudolf Barančík 164
36. Milan Olšovský 153
12. Dušan Dorčík 147
21. Filip Hrenák 123
 

Tieto predbežné výsledky sa nelíšia od definitívnych výsledkov, ktoré nájdete na webovej stránke

http://www.volbysr.sk/vuc2009/sr/tab4_sk.html (zvolení kandidáti) a

http://www.volbysr.sk/vuc2009/sr/tab9TN_sk.html (nezvolení kandidáti).

Download výsledkov vo formáte MS Excel: http://www.volbysr.sk/vuc2009/files/xls_k1.zip

Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 09:43
Najviac hlasov Janas, najviac prekvapili asi Kňažková a Zboranová. Adame prešiel len tak-tak. Vypadli kandidáti SMERU a HZDS Bačík, Smatana Jozef, Ondičová, Fusko. Neprešiel ani Matušík. Totálne pohorel Lackovič a jeho družina, celá SNS, ďalej napr. Galovič, Petrík, Babušík, Sekeráš... Veľmi slušný výsledok dosiahli kandidáti Voličského spolku Karas, Hladký, Smatana, každý z nich nad 1000 hlasov.
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 10:24
Janas neprekvapil, Zboranová už viac a dosť prekvapila Kňažková. Čo je ale totálne v p..či, je že prešli Jurčík a Adame. Jeden pomáhla rozkrádať mesto za Laca a druhý ho úspešne rozkráda teraz.
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 10:34
Starému ujovi podržali stolec domovy dôchodcov, ktoré si obšlápnul...
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 14:04
Totálna hanba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 14:19
ja to za hanbu nepovažujem uz len z toho dovodu, ze bola velmi nizka ucast, co znamena ze kto si nahnal, ten mal. keby isla volit aspon polovica tak by to poradie vyzeralo inak. ibaze, mame to co sme chceli, nie? ako "sme si" zvolili vedenie mesta tak aj poslancov VUC. uvidime co prinesu pre PB a akolie a ako budu za nas bojovat, a hlavne aby sme to videli aj citili na nasom meste. az potom radsej sudme, resp. odcudzujme.
A Adame? mozno sa zlepsi a konecne aj nieco z VUC sem dotiahne, nechajme sa prekvapit!
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 14:23
vela ludi ani nevedelo koho voli, staci, ze vidia stranu - SMER, ,ten sa drzat bude este dlho, preto sa necudujte ked zvolia nejakeho deža co bude mat pri mene SMER. Teraz zavažili dediny, tie rozhodovali, mesto same o sebe malo velmi nizku ucast preto to dopadlo tak ako dopadlo,škoda....
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 14:40
co splietas, ze staci ze vidia smer?? pokial viem kokto adame ma clenstvo v smere pozastavene a kandidoval ako nezavisly....tak trosku prrrr s tymi usudkami a konspiraciami.
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 14:53
Nehovor mu prr.Porozmýšľaj,koľko starých ľudí vie,že Adame nie je v Kssmere.Žiadna babka na dedine to nevie.Pre ňu je to stále pán primár od detičiek.
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 22:06
Na dediny to ešte nedošlo, že Adame má v Smere problémy, oni to pochopia tak za dva roky !!
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 22:44
Treba to tam poriadne internetizovať.
Babky cez wifi budú surfovať, čerstvé klepy zbierať.
To sem príde, neni dôvod aby dôchodcovia nepoužívali internet.
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 14:49
častejšie,alebo občas,si musíme uvedomiť,či chceme,alebo nie,že veľké % jednoduchých ľudí nemá net,alebo naň nechodí,noviny nečíta.Mnohí volia kandidáta preto,že je to na pohľad slušný človek aj sa porozpráva (Jurčík).Chcem vidieť Jaseničana,čo nevolil svoju richtárku,(Kňažková)po tom,čo pre dedinu urobila.Pani Zboranová má veľmi vydarenú fotku na bilborde.A pán Adame je predsa primátor a pozrite,ako sa všade budujú cesty a kto pohol s tou diaľnicou ak nie on.My,čo máme aspoň trocha info,sme stále v menšine.Bohužiaľ je to tak.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 15.11.2009 15:23
Nedávno som bol na prednáške sociológa z jednej agentúry, ktorá analyzovala úspešnosť kandidátov do VÚC. Zistili, že šancu kandidáta nezvyšuje len nejaký politický program, alebo jeho zásluhy. Medzi voličmi je totiž množstvo ľudí, ktorí nesledujú politické dianie, a rozhodujú sa len na základe informácií, ktoré obsahuje volebný lístok. Sociológovia vyčlenili nasledovnú skupinu faktorov:

1. muž
2. vek nad 50 rokov
3. titul - najlepší je MUDr., potom RNDr. a Ing.
4. povolanie - najlepšie je lekár, zvlášť detský alebo gynekológ
5. funkcia - najlepšia je primátor alebo starosta
6. značka strany, ktorá vyhrala parlamentné voľby
7. abecedné poradie - najlepšie je písmeno A, dobré je aj písmeno Z, úplne na konci lístka.

Miroslav Adame, MUDr., 61r., lekár (detského oddelenia), primátor mesta, - spĺňa 6,5 bodu zo 7.
Toho pol boda dolu je za pozastavené členstvo v SMERe.
Vierka Murínová
Vierka Murínová píše:
Pondělí 16.11.2009 01:59
To je neuveriteľné..!!!,dali sme hlasy kandidátom z ktorých sa stali poslanci a tu na tejto webovej stránke nám ako jediný paradoxne vyjadruje poďakovanie človek ktorého sme nezvolili za poslanca - Mgr. Pavol Hladký...Prečo nám neďakujú tí ktorých sme si zvolili..????? Hovädá nevďačné arogantné...!!!!!a to sú tam ešte len pár hodín a už myslia iba na vlastné bachory...!!!! ODRAZÍ SA VÁM TO V NASLEDUJÚCICH VOĽBÁCH, TOMU VERTE !!!!!!!!
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 08:49
prečo by tu mal ďakovať Jurčík alebo Adame
ich voličov aby si tu lupou hľadala
tí sem chodia len monitorovať riziko
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 14:43
Adame a prekvapiť? Jedine tým, že konečne odíte do prdele a vzdá sa všetkých verejných funkcii!!!
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 20:43
zabudol si napísať, že obidvaja urobilin ho... pre nemocnicu ak poslanci VUC, dokoínca Jurčík je v menežmente nemocnice a navyše sa po Hlinách chváli robotou druhých
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 14:41
Voľby prekvapili a tiež neprekvapili. Prekvapili v tom že prešiel Adame a Jurčík. Neschopnejšieho a zákernejšieho kandidáta ako Adame by sa ťažko v PB hladalo, škoda, že babkám na dedinách to asi nikdy nedojde, že lekár ešte neznamená byť schopný a užitočný. Jurčík je súdruh z povolania a svoju neschopnosť už dokázal 8 ročným pôsobením vo VÚC. Jediné čo dokázal je sám seba sa zamestnať v nemocnici na dobre platenom mieste, ktorá je vo vlastníctve VÚC. Neprekvapil úspech Janasa a Zboranovej. Občas aj pomôžu a pri tej politickej biede aspoň občanom neškodia, keď už nemôžu pomôcť. Kňažková je total prekvápko aj keď v Jasenici je veľmi uznávaná. Neúspech koalície zloženej s komunistov, prezliekačov kabátov a totálne neschopných príživníkov je jednoznačným odkazom, že mesto už má týchto falošných zločincov plné zuby. Neúspech SNS snáď nikoho neprekvapil. V poslednej dobe je proti nim vedená veľmi tvrdá mediálna kampaň. Neprekvapil ani neúsepch politických "anjelov" a zrazu zrodených vševedov typu Deriková a Sopčák. Neúspech aktivistu Smatanu sa dal tiež očakávať. Ľudia majú radšej takýchto ľudí v roli rypákov ako mať predstavu, že Smatana niekde formuje svoju postavu 12 hodinovým sedením v kresle ako ctihodný poslanec vo VUC. Jeho a jeho spolupracovníkov rola je každopádne užitočná a patrí mu celospoločenská vďaka.
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 15:47
Pekne napisane, len k tym ludom ktorich "Ľudia majú radšej v roli rypákov a ktorim patrí celospoločenská vďaka," si treba uvedomit, ze neziju z medu a lucnych kobyliek,(taky Smatana zije z ucitelskeho platu). Narod by mal Obcianske zdruzenia obcas podporit nielen slovom za spinavu pracu, co za nas robia, ale sem tam kliknut aj na tuto linku:
http://povazska-bystrica.otvorene.sk/pomozte-nam
singular plural
singular plural píše:
Neděle 15.11.2009 15:54
JA SOM VEĽMI SKLAMANÝ

Výsledok, no čo už, ale hlavne som úplne vedľa z faktu, že sa NÁM nepodailo postaviť sa proti. Ľudia asi naozaj nechcú zmenu. Asi, až kým nepríde na každého, ale to nebude nai za... Takže do ďaľšieho času si prajem, aby boli veci verejné ešte verejnejšie. Asi musíme zase padnúť na dno....
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 15.11.2009 16:15
Voličský spolok má nejakých 280 členov na facebooku, a 120 skutočne zaregistrovaných členov ktorí hlasujú.
A predbehli sme kandidátov, ktorí ocápali bilbordami celé mesto!

V pomere vynaložených financií na hlas sme absolútne najefektívnejší.
Niektorí členovia osobne zohnali až 30 voličov.

Teraz len rozšíriť počet spolupracovníkov a sympatizantov.

Frustrácia pramení z nepodložených očakávaní. Keby sme mali 2000 členov a nedostali sa do VÚC, tak by to bol neúspech.
singular plural
singular plural píše:
Neděle 15.11.2009 17:50
úspech v zmysle počtu hlasov a efektivity je jedna vec. Ale ja nevravím o voličskom spolku. Ja hovorím o tom, že ďalšie roky tam budú niektorí ľudia, ktorí nielenže sú mi nie po chuti, ale prosti srsti. A mal som pocit, že to tak cítia aj iní a že je ich dosť. Avšak...
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 21:57
To čo tu píšeš?!! Pripomína mi to ovplyvňovanie a zvážanie voličov k urnám. Veď vy ste rovnakí, ešte pracujte a manipulujte celý rok, potom si postavte Smatanu za kandidáta na primátora a vás na poslancov, pri voľbách začnite voziť voličov k urnám, okydávajte a podrážajte protikandidátov (pardón, to už vlastne robíte), vyhrajte voľby a potom si môžete podať ruky s tými, čo sú tam teraz a Adame vám povie vitajte chlapci v klube. No super!
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 11:35
Konečne začína politická hviezda súdruha Bačíka zapadať. Ešte ho dostať z mestského parlamentu a pomaly sa môže poberať z funkcie "obchodného manažéra" vo firme PSL do dôchodku. Už si pomaly môže kupovať udice a chytať so zaťom ryby. Ovšem pochybujem, že mu niektorá skočí na jeho návnadu ....
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 22:17
Súdruh Bučík musí mať kvalitný krém na ruky, lebo z toho "ruky bozkávam" babičkám v Kolónii ich musí mať odraté. A nielen to, ale aj u p. Spacha hybského zbojníka nejakú tú kľučku zodral. Hodilo to pár hlasov, ale nestačilo. Tento strannícky Asociáciou osedlaný dinosaurus sa čoskoro zmení na fľak ropy a pánom investororom z Asociácie ostanú len špinavé obleky.

Ale s tým kariérnym politikom Jonasom im to vyšlo, tomu chýba do zbierky funkcií už len kreslo primátora a titul občiansky riťolez roka. O pár mesiacov sa bude s Ficom na nás a babičky usmievať z predvolenvých plagátov. O veľké rozčarovanie medzi občanmi sa zaslúžil doktor, nikto nechápe kde sa vzal tam hore. Už sa teším, ako sa začnú s phdrmhdr Jonasom zase pred komunálom milovať, MUDrovat a rehabilitovať.

Och skoro som zabudol na ovčence zo SNS. Tichučko békajú v druhej polovici pelotónu, nožky sa im trasú, lebo už bača Garolka palicu dvíha. A ani tá najstatnejšia Belada asi nebékne. Nuž ale pastviny majú výdatné, bude z čoho na nový rok chotár ozdobiť.

Prehovoril i kráľ ekoaktivista, preklikal sa pomerne vysoko. I šašo Šufčík urobil kráľovi trávičiek sloniu službu. Cíti nové angažmá v kabarete Bystrica. Len kde ten Ekokráľ chodí na rozumy a nejaké to mimoeuro? To z nití Amera rúcho sa mu pletie. Bo kampaň klikacia lacná je, a tak cnostnou sa stáva. Závisť ludu nepodnecuje. Na vlne objavu wold wide webu nesie sa prudko do výšin. I taký pád jeho bude, po tom čo z monitoru do reality vystúpi.

A pánovi nová demokracia, to pánske hucútstvo "politika" v tomto kole tiež moc nevyšlo. Keby pri tom naprávaní od seba začali. Next Game.

V doline dlhej papradňanskej dve bohyňe meče krížia. Čiperka Vieroslava a zákerka Taťiána budú titánsky boj zvádzať. I ľud doliny sa bude z ich priazne tešiť. Alebo im z rachotu na bojišti hlavy popraskajú.

V povolebnom tichu smutný Jozef kráča. Na čele znak HZDS nesie, požičal si ho len na chvíľu, vrátiť sa nedá. Hľadá komu ruku podať. Chcel zjednotiť, no ostal sám. Kamarát František vyzbrojený skutkom, svojou cestou sa vybral.

I ked ryby hláska nevydajú, ukričaný Keras plutvami vodu čerí. Zháňa vodotesnú klávesnicu a monitor. Investuje na plytčine, čudná ryba.

Už je toho dosť. Už len Pavol Pokrčený je nový formát v našom kabarete.

Uvoľnite sa prosím.
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 23:29
A čo tak Hwiezdoslavov Kubín majstre. Tam to nechceš skúsiť? Na prvý krát(?) to nebolo zlé :) J.Š.
Anonym píše:
Úterý 17.11.2009 07:59
Odľahčiť, medzi riadky vidieť. Pochvala ma teší. Volebný výsledok menej. :(
Anonym píše:
Úterý 17.11.2009 09:12
Tak jest :)
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 20:56
vy neviete, kto za Kňažkovou stojí? Kto staval všetky bytovky v &jasenici? Jedna dolina nemohlarozhodnúť. A Vierka kade chodila masírovala mozgy ľu´dom, že rozdáva peniaze z fondov a obvolávala klientov, ktorých vybavovala v rámci práce za ktorú je platená, aby ju volili, lebo ona im pomohla. Volala aj môjmu kamošovi. A mimochodom vo VUC ako poslankyňa nič nedokázala. Vo volebnej kampani toho stihla dosť - pookydávať všetkých protikandidátov a spolu s Paľkom J. mali zvláštne hoby, každému kandidátovi pravideľne dali strhať plagáty.Osobne som to zažil, keď sme lepili plagáty pre jedného kandidáta a vzápetí išlanštvorka holohlavých a preliepali to Paľkom a Vierkou. Aj takto sa dá dostať späť do VUC. Darmo je, zvykli si na p=ravidelný ďalší príjem
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 15:48
Dovolil som si dat sem bulvarny napis - inspiracia podla nasich dennikov. Vcerajsiu kapustnicu a chmel zo 6-ich piv som v zaludku udrzal aj po precitani rannych vysledkov. A teraz komentar:
* Janas - ok, sice Smerak, ale zatial nezaspineny, dost inteligentny a nekonfliktny. Ak sa neda dokopy napriklad s nasou slavnou asociaciou zamestnavatelov alebo inymi zachrancami svojich sukromnych vreciek, je to jasny kandidat na primatora 2010
* Knazkova - velke prekvapenie, meno ma dobre, ale ze prevalcovala x kandidatov z PB, to je hanba pre hnilych a zadubenych volicov Bystricanov. Ale ked si uvedomim, z akych dolin sa pozliezala polovica PB, zacinam tomu rozumiet
* Zboranova - presne to iste co Knazkova, naviac prezlecena nezavisla HZDSacka
* Jurcik - taktiez velke prekvapenie, nezavisly HZDSak, profesionalny teoretik a mudrlant. Dalsi facka pre hnilych nezucastnenych volicov
* Adame - bystricki seniori a seniorky tentoraz nerobili najazdy na LIDL, ale isli sa prejst do volebnych miestnosti. Filozoficka otazka: nebolo by pre vas lepsie ist do dochodku a politiku prenechat mladsim? (Janas...)

Gratulujem J. Smatanovi, Karasovi, Hladkemu k volebnemu vysledku. Ved ste prekonali aj nasu najvacsiu a najmudresiu poslankynu z narodnej rady. Velka skoda hlavne Karas a Smatana, mohli ste rozhybat tie smradlave stojate vody v Trencine. Mozno by ste v tom bahne nasli aj Jurcika a Zboranovu. Sopcak bez podpory volicskeho spolku prekonal Bielika = poucenie pre J. Smatanu. Neznáma Derikova predbehla o 200 hlasov najkrajsieho Luboska = poucenie pre Novu Demektaciu. Nebudem vas zatazovat dalsimi anal-yzami, dovidenia pri urnach.

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 15.11.2009 16:58
Dobrý názor. Len s jednou pripomienkou k vete "Sopcak bez podpory volicskeho spolku prekonal Bielika = poucenie pre J. Smatanu."

Záznamy sú na webe - p. Bielika som ani nenavrhoval, ani zaňho nehlasoval v elektronických voľbách. len som dodržal pravidlá voličského spolku a rešpektoval odhlasovaný výsledok. Až do toho dôsledku, že som p. Bielika v sobotu zakrúžkoval, lebo hra je hra.

Myslím si že je to v prvom rade poučenie pre podporovateľov p. Sopčáka, a v druhom rade pre samotných členov voličského spolku, aby brali tri kroky výberu kandidáta vážnejšie.
A v treťom rade je to poučenie pre podporovateľov p. Bielika.

Teraz vieme, že keby sa p. Sopčák prebojoval medzi kandidátov voličského spolku (stačilo 10 ľudí čo by v spolku zaňho zahlasovalo), tak sa určite umiestni v pásme Karas - Hladký - Smatana, teda medzi 1300 a 1100 hlasmi.
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 18:53
Voličský spolok utrpel krásne fiasko. Gratulujeme. Napriek takému obrovskému mediálnemu náporu ani ťuk.
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 19:31
obrovský mediálny nápor? kde ty žiješ, kámo - od rána do večera na fajsbúku?

noviny? žiadne
bilbord? jeden pred priorom dva dni pred voľbami
plagáty do schránok? nula
televízia? nikdy tam nezazneli mená,
a okrem Karasa nikto z nich nebol poslanec

si myslím že o tej partii ešte budeme počuť

Ak chceš videť fiasko, pozri si výsledok SNS.
Nechcel by som byť v ich koži, splácať tú kampaň.
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 21:41
Ale prosím ťa, kampane SNS sme už dávno zaplatili v predražených projektoch EU. Teda zdanlivo to plati EU, ale v konecnom dosledku sa v obciach urobi o tých 15-20% menej, ktoré idú priamo do vrecka tým, čo ti peniaze na projekty delia ...
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 21:13
ale ste všetci sprostí a oblbnutí. Vidím, že vy, výkvet Bystrice, za ktorý sa sami pasujete, ste takí istí, ako celá slovač. Všetci máte radi predžuté informácie z tlače. Čo si myslite, že kauzy má len jedna strana? Píšete tu, že Janas fajn,atď. Za to, že sa nepíše o tendroch Smeru, myslíte si,že neexistujú? To by ste sa teda divili. A keď u,ž hovoríte, že Janas fajn aj keď je zo Smeru ale nemá kauzy, a Belásová má aké kauzy? Otvoril som teraz asi pandorinu skrinku z ktorej teraz vypadne kopu špiny, osočovania, dezinformácii proti nej, lebo jej meno´TU spomenúť, to je ako dať pred býka červenú šatku. Nikto nevie, čo býkovi tá šatka urobila a nik nevie pochopiť prečo to ten býk robí, lebo to nemá logiku, ale je to fakt. A vy ste tiež takí býci - bez logiky
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 21:29
ak chceš vidieť fiasko, pozri výsledok koalície SMER-HZDS. Prešiel im jediný kandidát.Ľudia dali prednosť tým, čo tam už boli a nič nedokázali. Ale zase keby mal prejsť Fusko, ktorého ani vlastná dedina poriadne nevolila, to by bola väčšia hrôza. Možno by rozbil aj krajský parlament tak, ako rozbil a rozhádal celé HZDS v PB (je okresný predseda). Celá zostava je hrozná. Poznám aj Janasa. Nie je zlý, ale nerozhodný, opatrný, nevýrazný historik. Čo tam chce urobiť? Starostka - Tonkov človek, Vierka a Paľko - nič vo VUC nedokázali, nepomohli ani nemocnici, nezabránili zlikvidovaniu domova dôchodcov v Stupnom, nevybavili prachy na rekonštrukciu orlovského mosta atď. A Mirko A. -škoda reči. Takže priatelia NIČ nečakajte.
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 21:30
ak chceš vidieť fiasko, pozri výsledok koalície SMER-HZDS. Prešiel im jediný kandidát.Ľudia dali prednosť tým, čo tam už boli a nič nedokázali. Ale zase keby mal prejsť Fusko, ktorého ani vlastná dedina poriadne nevolila, to by bola väčšia hrôza. Možno by rozbil aj krajský parlament tak, ako rozbil a rozhádal celé HZDS v PB (je okresný predseda). Celá zostava je hrozná. Poznám aj Janasa. Nie je zlý, ale nerozhodný, opatrný, nevýrazný historik. Čo tam chce urobiť? Starostka - Tonkov človek, Vierka a Paľko - nič vo VUC nedokázali, nepomohli ani nemocnici, nezabránili zlikvidovaniu domova dôchodcov v Stupnom, nevybavili prachy na rekonštrukciu orlovského mosta atď. A Mirko A. -škoda reči. Takže priatelia NIČ nečakajte.
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 21:46
Myslím si, že tí SNSáci tu dole si to fiasko vôbec nezaslúžili. Čítali ste niáekto ich volebný program? Oni jediní ho mali na úrovni a veľmi podrobný a odborný. Ale tu sa bohužiaľ odbornosť nenosí. Tu sú populárny kandidáti, ktorí ani n evedia čo je v kompetencii VUC, alebo tí čo nič neurobili ked tam boli, alebo tí čo kupujú hlasy, alebo tí čo intrigujú proti svojim protikandidátom, alebo tí čo si prisvojujú cudzie zásluhy a pod. Tí ktorí vedú kampaň seriózne,slušne a hovoria o tom ako chcú pracovať a pôsobiť, a nie o tom kto s kým spáva, kto sa kde ako dostal, kto je arogantný a pod., takíto nemajú v tomto regióne dementov šancu. Bohužiaľ, aj napriek tomu, že tu vyzdvihujete mladých a hovoríte, že o výsledku rozhodli dôchodcovia, musím oponovať. Mnohí mladí nevedia rozlíšiť zrno od pliev
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 17:17
Jurčík. Vy tu vymýšlte voličský spolok. Športové kluby ho dávno majú. Jurčík je v politike už roky. LEN kvôli tomu že športovcom zabezpečuje prachy. Alebo sa tak tvári.
Galovič. S najsilnejšou televíziou za chrbtom. Namontovaný namiesto monoskopu. O 400 hlasov horší výsledok ako internetoví aktivisti,Smatana, Dériková. Čo z toho vyplýva. Šuster drž sa svojho kopyta. Bystrický berluskoni z teba nebude. Na dedinách ti neveria. V meste sa ľudia vytočia keď niekto používa televíziu na svoju kampaň. Nemal uvádzať tie relácie s kaniddátmi. Získal by viac hlasov keby ho bolo menej videť. Taký trik prečíta aj sprostý.

Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 20:02
Súhlasim s tebou akurát dodám k Janasovi. Bude veľmi záležať ako ostane neovplyvnený ako píšeš. Opak by bol jeho rýchly a potupný koniec(Adame). Viď tieto výsledky, pretože zo straníckeho pohľadu dopadli katastrofálne. Takže pán Janas, nie len žiadna "dobroprajná" asociácia(havran, stachan....) ponikateľov, ale ani žiadni prezlečení komunisti a štb-áci(IIvice kubolín, Ivice hastando, bačík......). Majte svoju hlavu, budte opatrný a sám sebou.
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 18:00
Zaujímalo by ma, ako je to s nezávislosťou kandidátov. Iba Janas bol kandidátom strany. ostatní sú nezávislí.
Ale naozaj sú nezávislí?
Nespomenie si niekto, za koho kandidovali pôvodne? Teda Adame a Jurčík sú jasní.
Skôr ma zaujímajú obe zvolené dámy. Google mi tuším ukázal nejakú spojitosť so SNS. Alebo to bol omyl?
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 19:37
Zboranová Viera. členka ĽS-HZDS, poslankyňa Trenčianskeho VÚC.

Bežný príbeh, po uzatvorení koalície HZDS-SMER sa nedostala na kandidátku, tak si vyzberala podpisy.

Či zložila legitimáciu HZDS, to vie Fusko. Možno.
Anonym píše:
Neděle 15.11.2009 23:32
Pán Smatana.
Prestante už konečne s ďalekosiahlymi úvahami a uzávermi podľa internetových preferencií.
Skúste sa opýtať niektorého starého voliča koľkokrát bol na internete?
Postavenie niektorých kandídátov ma prekvapilo.
Pre mňa osobne je sklamaním "neúspech" MUDr.Karasa. Škoda.
Občania. Osobne si myslím , že ak p.Janas
v nasledujúcich mesiacoch "nepochybí" , tak sa už dívate na výsledky budúcich volieb
na primátora Pov.Bystrici.
Ďakujem aj za to, je to predsa len čistejší
vzduch v radoch SMER-u.
Nie vlastnou vinou(alebo vlastnou vinou bývalý sympatizant SMERU-pred rokom 2002 , ale "príliš priamy a otvorený" ako mi z úst predchádzajúcich 2 okresných šefov SMER-u bolo povedané).
Škoda len , že z bývalých členov SMER-u museli odísť mnohí korektní, slušní a šikovní ľudia. A SMER- si síce píše SD, ale z jej radov je tam len l člen SD, všetko ostatné je SDL alebo jej sympatizanti a vyslovene politickí konjukturalisti. Veď uvidíte že za 7 rokov, po neúspechu SMER-u, lebo ten zákonite príde, tam už nebudú.
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 10:25
Príspevok je dobrý , ale pre upresnenie si dovolím podotknúť
1. Dlhoroční členovia zo SMERU neodišli sami, ale jednoducho boli vytlačení práve konjunkturalistami , ktorí momentálne OO SMER v Pov. Bystrici okupujú.
Títo sa do SMERU natlačili z bývalej KSS cez SDĽ po roku 2005.Občania našťastie prekukli manéver obracačov kabátov a bývalí komouši Smatana s Bačíkom sa do VÚC nedostali napriek intenzívnemu podporovaniu cez stranu SMER.
2. Neúspech SMERU sa prejaví podľa môjho názoru prv ako za 7 rokov.- Hosp. situácia , ktorá sa stáva katastrofálnou vďaka nekoncepčnej a populistickej ,hospodárskej politike SMERU prinesie ovocie oveľa skôr. Potom SMER skonči ako kedysi HZDS. Len dôsledky budú ešte katastrofálnejšie.
3. Vzduch v OO SMER sa neprečistil a naďalej možnosť samostatného názoru nie je myslitelná aj vďaka tomu, že prevážna časť členov sú bývalí členovia KSS neskôr SDĽ a teda je tvrdo uplatňovaný jeden centrálny náyor, kto nesúhlasí musí odísť do ústrania.
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 12:58
Ale pohnú, podľa mňa sa ľady pohnú.Smer v PB dopadol v rámci kraja katastrofálne iba 20% všade na vôkol dosiahli viac ako 70% a to ani inak nekonfliktného Janasa nemôže nechať chladným. Jedinou cestou je poslať týchto prezlečených komunistov(Smatana, Haviar, Bačík), štb-ákov(Kubolín) a staré baby(Fedorová.......) do, ako sa to slovensky povie do zadku.S touto schôdzujúcou a nič nerobiacou bandou mu totiž pšenka nepokvete.
Vierka Murínová
Vierka Murínová píše:
Pondělí 16.11.2009 13:16
SMER si nikdy Janasa nepustí a to z jednoduchého dôvodu pre ktorí sme Janasa mnohí volili / ako menšie zlo / - je vzdelaný a založil svoju kariéru na poctivosti. Je kariérista a preto pôjde len hore. V postate mne a mnohým iným ktorých poznám je úplne jedno kam pôjde, len nech je jeden z tých, ktorí urobia poriadky s niektorými radovými skorumpovanými poslancami ktorí škodia tomuto mestu.
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 22:21
Nič neurobí. Nedokázal sa verejne odstrihnúť od politiky mesta, nechal tam svojho viceprimátora, takže naďalej nesie zodpovednosť. Jeho polovičaté riešenia ovocie neprinesú. Nie je zlý, ale nerozhodný, opatrný a osamotený. Dokonca už vyjadrujú nespokojnosť s ním aj členovia, ktorí nepatria medzi tých skorumpovaných supov v Smere. Každý si tam robí čo chce, nevie ich ukočírovať. Chýba mu rozhodnosť a prirodzená autorita. Svojim spôsobom mi čiastočne pripomína Adameho.
                                               človek blízky okresnému SMERu
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 22:25
No konečne. Je to kariérny politik. Tak jednoduché.
Anonym píše:
Úterý 17.11.2009 00:35
Lepšie karierny politik Janas,ktorého nikto nesponzoruje a nie je ani na jednom bilborde sám lebo jednoducho na to nemal peniaze, ako zvoliť takých ako Matušík,Zboranová,Kerúl,Adame a spol., čo ich,alebo lepšie povedané ich sponzorov stálo obrovské peniaze a v konečnom dôsledku by rozkradli ešte aj to málo čo tu v meste zostalo...
Anonym píše:
Úterý 17.11.2009 07:02
Pomenovanie karierny politik pre Janasa je veľmi výstižné. Premyslene a úspešne zbieran funkcie pre seba, celkovo Smer ako taký pod jeho vedením prepadá. Ja veľa rozdielov medzi ním a Adamem nevidím. Ideálny predseda, všeobecne.
Anonym píše:
Úterý 17.11.2009 00:39
Janas nemal ziadnu podporu. Je to sice figurka SMERu ale tu v PB osamoteny jazdec. Ale teraz ked ziskal silnu podporu od obcanov ktori vkladaju donho nadeje tak pevne verim ze spravi s tymi zlodejmi poriadky.
Anonym píše:
Úterý 17.11.2009 01:49
Rozhodnosť mu ani nechýba, myslím že čaká na vhodnú príležitosť. Razom odstrihnúť, dištancovať sa, alebo nedaj boh si otvoriť ústa a postaviť sa šachmajstrom v tomto meste nie je jednoduché, každý kto to skúsil tvrdo narazil, vládnu tu mafiánske praktiky a to doslova, nie je to žiadna slovná prestrelka premúdrej Milady a vypočítavého funkcionára HASTanda na zastupiteľstve. Čo sa týka strany, tam to bude mať zložitejšie. Stačí sa pozrieť na zloženie okrs.rady. : Kubobič-tohto pána iste netreba bližšie predstavovať, to že pracoval ako stojárenský dôverník komunistickej štb je snáď to najmenšie lajno aké súdruh II.viceprimát doposiaľ ekologicky vyprodukoval, Sádecký-o tomto lakomom príživníkovi tu boli popísané habadej
,svoje vie aj František Autoagregát ,ktorý by vedel porozprávať bol sním na vojne, Smatana-človek ktorý kandiduje už za piatu stranu snáď nepotrebuje komentár čakáme keď nebude Smer v kurze aká strana si ho vtedy "získa", Mikšovský ten je pomerne neznámy čudák snáď len toľko, že kedysi pôsobil v KSČ a neskôr v SDĽ a posledný Bačík-tohto súdruha dinosaura z povolania asi pozná každý. Tuším pred rokom rokom a pol, keď som zazrel zloženie okrs.pobočky bol vekový priemer určite nad 60 rokov-dôchodca sa nudí, dôchodca potrebuje schôdzovať, dôchodca potrebuje funkcie, dôchodca sa rád háda,,,,dôchodca rád rozhoduje o mladších a o peniažkoch. Janas týmito voľbami vypil poriadny dúšok redbullu, preto nechajme sa prekvapiť, koľko s tými krídelkami nalieta a škodnej pochytá.
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 22:37
Fusko nevie nič. Lebo keby vedel, nedal by na kandidátku seba a Amálku aj keď bolo jasné, že oni nie sú zvolitelní. Mal dať Vieru a Paľa a teraz by si mohol hovoriť, aký je schopný politik, keď porazil SMER.Mimochodom, nebyť koalície so SMEROM, tak by tí dvaja skončili hlboko dole
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 22:11
Vysvetlím Ti spojitosť. Kňňažková, keď sa chcela bez roboty dostať na kandidátku za starostku, prihlásila sa k SNS ako symatizantka, aby dostala pečiatku. SNS jej pomohlo vybaviť veľa vecí v obci pre občanov. Najskôr uvažovala ísť do VUC pod ich hlavičkou, ale keď videla tú masívnu kampaň proti vedeniu strany, spočítala si dve a dve a rýchlo sas poimocou jedného známeho podnikateľa hodila ako nezávislá.Dievča vie ako na to.
                                                              Jaseničiar
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 13:00
Srdečne ďakujem všetkým občanom okresu Považská Bystrica, ktorí ma podporili svojim hlasom. Tak ako som sľúbila svojim občanom v Jasenici, že sa budem snažiť o to, aby sa mali lepšie, a aby vedeli, že na úrade je človek, ktorý je tam pre nich, tak sa teraz budem o to isté snažiť pre všetkých občanov nášho okresu. Ešte raz srdečná vďaka.
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 13:22
Blahoželám k zvoleniu p.starostka. Na nezávislú kandidátku bez podpory straníckych mašinérii veľmi obdivuhodné. Želám vám, aby vám ten nadstranícky pohľad vydržal aj naďalej.

Jaro Ševčík
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 16:49
Moja mama volila iného smatanu ako chcela.Chcela Juraja.Dala iného.Neskoro si to uvedomila.Aj tam je nedostatok hlasov pre Juraja.Voličský spolok je sila. Peter Králik ,Chicago,USA
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 22:22
Aha Obama z Ameriky píše, len škoda že od tiaľ okrem žuvačiek nikdy nič dobré neprišlo.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 17.11.2009 00:58
čo by boli bryndzové halušky bez zemiakov z Ameriky
Anonym píše:
Úterý 17.11.2009 08:09
Čo by bol Adam bez Evy?
Anonym píše:
Úterý 17.11.2009 09:42
Šťastným človekom? :o
Robert Ondrášik
Robert Ondrášik píše:
Pondělí 16.11.2009 22:24
už som sa zlakol, že Smatana je zlý....akože pokazený..
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 22:29
Všetci kandidáti, ktorí mali na voličskom hárku menovcov takto dopadli. To môže povedať zase druhý Smatana, že Juro mu zobral hlasy. Jediná Marta Belásová nemôže povedať, že jej Milada zobrala hlasy. V tomto prípade si myslím, že to platilo naopak
Anonym píše:
Pondělí 16.11.2009 23:57
to ukázali volby.A mladí na všetko serú.Ale dôchodcovia pomaly vymierajú.A mladí? O rok... Sedlákovi: máš pravdu.z Ameriky nič dobré sem neprišlo.len žuvačky pre teba.všetko ostatné dobré si tam nechali.preto si tu dobre žujete.
Anonym píše:
Úterý 17.11.2009 08:07
Ale ty moj maly Kozmopolita. Si pyšný na ten veľký svet. Je fajn že s tým dobrým si tam ostal aj ty, svetoobčan. Mimochodom nezije sa tu zle. Isto lepsie, ako robiť časníka na tri smeny.
Anonym píše:
Středa 18.11.2009 10:48
Ujo,nechajte ho isto je to len čašník.Venujme sa vážnym témam.Nemáte gumené kladivo čo by ste sa s ním tresol aby sa vám trošku rozjasnilo? Aj Leninov spis by možno stačil ale s ním viackrát.
Anonym píše:
Čtvrtek 19.11.2009 06:29
Vidím, že čerpáš zo skúseností s tým trieskaním.
Ujo Kladivo, Washington, D.C.

PS: Cool, no nie?
Anonym píše:
Čtvrtek 19.11.2009 11:27
Ha ha,no vidíte ujo že pomáha.Skúste ešte raz dva,tri..
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 17.11.2009 01:05
Prvý berie. To je štatistický fakt. Asi 10%.
Anonym píše:
Úterý 17.11.2009 02:22
ako karolko prisiel za taku chvilku k tolkym titulom .........ahaaaa v trenčíne on študoval.....lebo z toho telocvikara pre prvy stupeň je akysi velky mudrlant zrazu.....
Anonym píše:
Úterý 17.11.2009 12:51
Nedebtajte novozvolených poslancov do VUC -Táňa Kňažková, Karol Janas,dajme im sto dní a potom sa ich tu na internete a v regionálnych novinách pýtajme, čo robia, čo vybavili, aké majú vízie,kedy ich zrealizujú a pod. Zboranovej, Jurčíka a Adameho sa to netýka, Tí nech skladajú účty, už mali možnosť. Škoda, že ich voliči sa ich to aj neopýtali, možno by sme sa dozvedeli mnoho vecí, ktoré vybavili, zrealizovali? nejak sme si to ešte nevšimli. O nejakých aktivitách sa vie, ale mám pocit , že Adame 0 bodov. Ak to nie je pravda, nech p.primátor oboznámi občanov, čo všetko spravil pre nás Považsko-bystričanov vo VUC.
Anonym píše:
Středa 18.11.2009 00:17
co spravil??-hovno!
Anonym píše:
Středa 18.11.2009 16:02
A aj svojou neschopnosťou spôsobil, že mesto ovladajú mafoši a vládnu tam maf.praktiky a spôsoby.
Anonym píše:
Středa 18.11.2009 16:29
No to sme si s touto partiou moc nepomohli. Šancu čokoľvek pre mesto dosiahnuť majú poslanci iba vtedy keď držia ako skupina a sú jednotní pri hlasovaniach aj presadzovaní záujmu mesta. 5 poslancov je isto väčšia váha ako jeden. Tuto to žiaľ na nejaké výrazné ovplyvňovanie chodu VUC nevyzerá - Karolko sa síce naoko pobratá s Mirkom, ale prvý rozkol príde keď sa bude určovať SMERácky kandidát na primátora. Obaja sú ješitní ako malé deti a myslím, že už aj to ako do VUC vstúpili - jeden sa od druhého dištancoval a a ten druhý išiel kandidovať ako nezávislý aj napriek straníckemu bububu. Títo dvaja túto káru spoločne ďaleko nepotiahnu. Potom tu máme Palinka - ten tam bude len do počtu - tak ako bol doteraz. Bude si organizovať svoje turnajíky pod záštitou VUC a iné kortešačky na zviditelnenie svojej dôležitosti, ale reálne skutky asi neočakávam. A Palinko sa s Mirkom a Karolkom vôbec nemajú radi, takže títo toho spoločne asi tiež veľa nenamútia. Vierka s Táničkou si skočili do vlasov už cez volebnú kampaň, sú to baby, z jednej doliny, jedna druhej vidí do hrnca a asi po tých urážkach moc chuť spolupracovať nebudú mať. A spoluprácu s inými? Ťažko povedať, ale nevidím tam moc spoločných tém. No a na druhej strane - zloženie krajského parlamentu je také, že vlastne tých našich piatich nejednotných a bezvýznamných pajácov nebude ani nikto potrebovať, lebo aj tak majú červení väčšinu. No...pekne sme si zvolili.

« říjen 2017 »
říjen
PoÚtStČtSoNe
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359