Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Vieme mená všetkých piatich kandidátov na primátora Považskej Bystrice

Vieme mená všetkých piatich kandidátov na primátora Považskej Bystrice

Autor: redakcia Poslední změna: Pondělí 29.09.2014 14:59
[2014-09-22] Mestský úrad odmietol tlačovým agentúram sprístupniť mená uchádzačov o post primátora nášho mesta, zverejnil len štatistiku, že kandidátnu listinu v stanovenom termíne na úrad doručilo 5 záujemcov, pričom jeden z nich kandiduje ako nezávislý. Z viacerých zdrojov sa nám však podarilo týchto päť mien skompletizovať.

Ešte v lete oznámil v médiách svoju kandidatúru súčasný primátor Karol Janas, s podporou strán SMER - KDH - SDKÚ.

Tlačovú správu o vytvorení štvorkoalície a podaní kandidátnych listín včera zverejnil Juraj Smatana, za koalíciu Zmena zdola - NOVA - SaS - OĽaNO.

Na webovej stránke strany VZDOR sme našli oznam o kandidatúre Lukáša Pavlíka.

Z prostredia SNS vyšla neoficiálna informácia, že táto strana nominuje Jozefa Hoštáka, 

a na facebooku zverejnil oznam o podaní svojej kandidátnej listiny doloženej petíciou Jaroslav Ševčík ako nezávislý.

 

V najbližších dňoch prebehne zasadnutie miestnej volebnej komisie, ktorá rozhodne o tom, či všetky predložené kandidatúry spĺňajú zákonné požiadavku. O výsledku hlasovania tejto komisie vás budeme informovať.

Anonym píše:
Pondělí 22.09.2014 19:29
Ing. Ševčík už kandidoval na primátora dvakrát. Prvý raz v roku 2006 získal 608 hlasov (4,9%), druhý raz v roku 2010 už len 331 hlasov (2,7%). To nestačí ani na zvolenie za poslanca za Rozkvet. Takže otázne je len... prečo?
Anonym píše:
Úterý 23.09.2014 13:48
Forest už bude kandidovať až do smrti. Má takú primátorskú fóbiu. Aj z rodného SMERU ho vyhodili , keď chcel silou mocou byť primátorom a krajským predsedom. Holt, niektorí ľudia nevedia zhodnotiť svoje schopnosti.
asi sa stahujem
asi sa stahujem píše:
Pondělí 22.09.2014 19:47
Uz mi je jasne ze PB je najblizsie styri roky zase v anále.
Anonym píše:
Pondělí 22.09.2014 22:39
tak treba voliť všetkých - ja tak idem nech vidia ako hlboko ich mám...
acylpirín
acylpirín píše:
Pondělí 22.09.2014 20:08
Je mi v podstate jedno prečo Ing. Ševčík kandiduje. Možno preto, že zákon mu to umožňuje a zrejme niekomu to bude prekážať, ale taký je život :-))
Ale sa mi páči, že asi jediný mal gule obísť občanov a vyzbierať podpisy a kandidovať ako nezávislý od politických strán. Ostatní už zase "robia veľkú polityku", nafukujú miniatúrne svaly a kujú pikle kto s kým a za čo :-)
Tiež by sa dala položiť otázka, či existujú ešte nejaké voľby, v ktorých by Mgr. Smatana ešte neskúsil štastie, tuším kandidoval aj v parlamentných s výsledkom asi menším ako 1% a je tu. Kandidát Janas je všade, niekedy aj na viacerých miestach súčasne a nikoho to nejako nevzrušuje.
Ostatných kandidátov nepoznám, tak ich ani nebudem komentovať.
V každom prípade je dobre, že nekandiduje už toľko blbcov ako vlani a je dobre že je tam aspoň jeden nezávislý kandidát a nie samé politické prostitútky :-)
Anonym píše:
Pondělí 22.09.2014 20:12
Neni nad nezávislého kandidáta ktorý bol okresný predseda Smeru :-))))
Anonym píše:
Pondělí 22.09.2014 22:40
Janas je Superman :) to si nevedel?!
Anonym píše:
Úterý 23.09.2014 13:50
Jarko, to hodnotíš akože sám seba ? Pokial Ťa poznáme tak je to u Teba bežné.
Anonym píše:
Úterý 23.09.2014 14:51
Súhlas s acylpirínom
Anonym píše:
Úterý 23.09.2014 14:51
Súhlas s acylpirínom
Anonym píše:
Úterý 23.09.2014 14:54
Je jasné, že občan Ševčík zoberie hlasy Jurovi S. a Janas sa bude smiať.
Anonym píše:
Pondělí 22.09.2014 20:09
Jožo Hošták čo mal krčmu Kravín v Pov.Teplej, alebo kerýsi iný?
Jozef
Jozef píše:
Pondělí 22.09.2014 20:23
Pán Smatana, držím palce, tentoraz to snáď vyjde.
Anonym píše:
Úterý 30.09.2014 07:44
,,pan,, Smatana by si mal spytovat svedomie za to, ze oddialoval stavbu dialnice cez PB. Zomreli vdaka tomu dvaja ludia, ja byt na mieste pozostalich tak ho zalujem a byt nim, tak chodim po kanaloch ....
Noro
Noro píše:
Neděle 12.10.2014 19:41
Chodiť po kanáloch môžeš už začať, s ohľadom na tvoj pravopis. A ak si niekto myslí, že Smatana zdržal diaľnicu tak by mal vrátiť občiansky preukaz, lebo je evidentne diševne nesvojprávny. Lackovičove kšeftíky s pozemkami nemieniš spomenúť? Ale predpokladám, že ty si verný volič Hajzeldées, oni a Smeráci sú schopní z vlastných chýb obviniť niekoho iného...
Anonym píše:
Pondělí 22.09.2014 22:24
Aj je to Jožo Hošták čo mal krčmu Kravín, tak to bude ideálný kandidát na hocijakú funkciu v tejto diere!
Anonym píše:
Pondělí 22.09.2014 22:33
mne sa páči, že tam je nezávislý ale aj odporca tohto zhnitého systému, ostatné normálne strany už ukázali čo vedia, NIČ
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 22.09.2014 23:22
Vrie vo mne zvedavosť, čo nášmu mestu môžu ponúknuť kovaní komunisti, či skôr boľševici zo Vzdor-u (pozor, nemýliť si týchto boľševikov s národovcami z kysuckého Vzdor-u).
Anonym píše:
Pondělí 22.09.2014 23:27
A čo pán Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice. Už súdruh Janas sa vám nepáci? To bolo aplauzov v dobe nie tak vzdialenej!
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Úterý 23.09.2014 04:34
Žiaľ, pán Janas premárnil svoju príležitosť a nedokázal realizovať ani to, čo si pred 4 rokmi predsavzal. V každom prípade, ak by mal byť za primátora mesta zvolený akýsi ortodoxný posluhovač Marxa či Engelsa, to nech radšej pokračuje vo svojom pontifikáte pán Janas.
Karči
Karči píše:
Úterý 23.09.2014 08:11
Pán Zvědelík, ste častým návštevníkom ambulancie pána Procházku. Na tom by nebolo nič zlé, je to ľudské.... ale prečo Vám nezakážu internet? Veď ste bol členom KSS. Pletiem sa??? Vaše prezívky na diskusiách boli aj "Visarionovic".... a vy tu idete písať o "bolševikoch"? Ste nemocný, prosím, viac liekov, menej internetu.
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Úterý 23.09.2014 09:27
Pokiaľ niekto zneužil moje meno k tomu, aby písal oslavné ódy na boľševikov, za to ja už nemôžem. Ak niekto píše pod prezývkou trebárs "Iveta Radičová" či "Robert Fico", automaticky to neznamená, že konkrétne diskusné príspevky napísali dotyčné osoby I. R a R. F. Ani by som sa nečudoval tomu, pokiaľ by moje meno za týmto účelom zneužil kadejaký komunista.
Anonym píše:
Úterý 23.09.2014 07:01
A pán Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice, kandidujete aj vy v tomto zverinci?
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Úterý 23.09.2014 09:31
V spoločnosti, kde väčšina ľudí nie je rozumných a títo ľudia sú náchylní nechať sa opiť červeným karafiátom či Ottom Weiterom, nemá význam ponúkať svoje vízie. Táto spoločnosť si zaslúži to, čo má. Dnes Fica, zajtra Procházku a pozajtra možno Pirošíka, Pomajdíka či podobného komunistického táraja.
Anonym píše:
Úterý 23.09.2014 09:42
Tie oslavné ódy na súdruha Janasa spred 4 rokov na týchto stránkach ste ale písali vy, ak sa nemýlim. Tak ako teraz píšete na pána Smatanu.
Ste to vy, čo sa nechávate opíjať raz červeným karafiátom, a inokedy trebárs rožkom? Alebo zase nejaký záškodnik zneužíva váš ctený nick pán budúci mešťanosta Považskej Bystrice??? :-)
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Úterý 23.09.2014 17:32
Nie som si vedomý toho, že by som na adresu pána Smatanu písal oslavné ódy. Akurát som napísal, že mu vo voľbách odovzdám svoj hlas (ako som ostatne urobil aj pri voľbách do VÚC), pretože ho považujem nie ani tak za najlepšieho kandidáta, lež za kandidáta s najvyššou šancou poraziť súčasného primátora mesta, ktorý sa vo funkcii neosvedčil, pokiaľ máme na mysli verejný záujem.
Anonym píše:
Úterý 23.09.2014 18:50
Stotožnujem sa je to tak,no a hlavne má p.Smatana odvahu zmeniť veci k lepšiemu.
Anonym píše:
Úterý 23.09.2014 20:20
Osobne nepoznám ing. Ševčíka, no podľa toho ako som ho pár ráz videl a hlavne počul, je to človek bez sebareflexie!
Nikto ho nikde nechce a stále sa niekde pchá?
Nie je mu ľuto rodiny - ak nejakú má, veď im týmto robí obrovskú hanbu!
A čo sa týka jeho kandidatúry, zrejme nedostane ani toľko hlasov, koľko zozbieral podpisov - to nemá súdnosť a nejakú osobnú česť?
Noro
Noro píše:
Neděle 12.10.2014 19:55
Človek, ktorý v PB pomáhal zakladať hydru KSSmer si zaslúži iba jediné: opľuť !
acylpirín
acylpirín píše:
Úterý 23.09.2014 21:52
Nechápem tú paniku a tie vystrašené komenty na Ing Ševčíka. Veď to nechajme na voličov.
Ja kvitujem, jediný má mandát od občanov. Ostatní kandidáti sa trtošili v straníckych kancelárňach, dohadovali kto, čo, za čo a Ševčík zatiaľ si obehol svojich voličov. Tak nech oni rozhodnú. :-)
Anonym píše:
Pondělí 29.09.2014 13:46
... mandát od občanov? Svoje najbližšie príbuzenstvo, susedovci (väčšina takých, aby sa ho zbavili), pár náhodilých. Rád by som poznal pomer občanov zo Stredu, Kolónie, SNP, Šebešťanovej, Pov. Teplej, Podmanína, Dolného Milochova,...
Anonym píše:
Úterý 23.09.2014 23:11
tiež sa čudujem, hlavne od Smatanu som to čakal. Holt, nejako nám spanštel, spohodlnel.
Pavel
Pavel píše:
Středa 24.09.2014 13:49
Ja dám hlas mladému a protisystémovému. Píšete, že Ševčík je aký nestranícky a občiansky kandidát, akoby bol nejaká nová voda..... Hov**. Pozná ho už každý, je to stará tvár a nič nové. V tom by ale nebolo nič zlé, keby ponúkal reálnu zmenu. No a o apolitickosti jeho je snáď písané iba humorne..... Keby ho nevykopli z funkcií v SMED s.r.o. doteraz by tam cucal s Janasom kávičku.
...
... píše:
Pátek 26.09.2014 08:46
Kým bude v PB vládnuť bolševícka lúza v čele s eštebákmi a senilnými poslancami, bude PB ešte roky v takej prdeli, v akej je. Bohužiaľ.... Mogoni stále nepochopili, že stranícki kandidáti z tohto zadapadákova mesto niekdy neurobia. Celé Slovensko si z nás robí srandu, že sme najväčšou dierou republiky... Môžu to zmeniť len nezávislí poslanci a z tejto pätice len Smatana...
Anonym píše:
Středa 01.10.2014 21:41
vy si myslíte,že keď niekto kandiduje ako nezávislý tak je to tak???? teraz je taká módna politická vlna voliť " akože " nezávislých....ale ich závislá nezávislosť je veľa krát závislejšia ako u takzvaných "závislých"....myslíte si že miestny škrečkovia sú tak tupý, že nevedia ,že postaviť svojích "nezávislých " je momentálne výhodnejšie ....PR pre naivné ovečky.....
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 02.10.2014 00:20
Presne tak... Závislosť je v hlave, nie na papieri.
Nikdy som nekandidoval s vyzberanými podpismi z jednoduchého dôvodu: takýto kandidát nemá možnosť kontrolovať férovosť volieb pomocou členov volebných komisií. Čo je absolútne kľúčová vec.

Dnes už podpisy na kandidátne listiny zbierajú aj agentúry, za peniaze si to môžete kúpiť. Častokrát ako "nezávislí" kandidujú ľudia vyhodení z politických strán.


To slovo za menom na volebnom lístku samo osebe nemusí nič znamenať.
Anonym píše:
Středa 08.10.2014 00:54
Na tento koment ste neodpovedali, ako je to s vasim svedomim???

,,pan,, Smatana by si mal spytovat svedomie za to, ze oddialoval stavbu dialnice cez PB. Zomreli vdaka tomu dvaja ludia, ja byt na mieste pozostalich tak ho zalujem a byt nim, tak chodim po kanaloch ....
Noro
Noro píše:
Neděle 12.10.2014 19:46
Opakujem: nauč sa najskôr základy pravopisu , potom si daj od niekoho vysvetliť, ako to bolo s pozemkami a kto ich kupoval a potom sa už môžeš ísť spláchnuť s tvojimi kanálovými názormi...
wiem
wiem píše:
Čtvrtek 02.10.2014 00:31
niekolko nasich "nezavislych": Jozef Kerul. Zamestnanec Podoliaka MDS, v minulosti vystriedal asi 3 politicke strany, nezavislost ako bic.
Frantisek Matusik. Vzor nezavislosti. Zavisly len na svojich zaujmoch.
Andrej Peli. Otec predseda SDKU, syn byva unho v byte, ale urcite je na tatovi uplne nezavisly.

...
...
...
Noro
Noro píše:
Neděle 12.10.2014 19:54
Nečuduj sa Keruľovi. Veľmi chcel zostať riaditeľom dopravného podniku, ale dostal na krk nôž od bandy z KSSmer: buď sa z neho stane ľavičiar zo Smradu - sociálna demagógia, alebo si zbalí kufre. Tak sa nám z pravičiara z HZDS stal cez noc ľavičiar... Ale to skôr niečo vypovedá o voličoch KSSmer a o ich neschopnosti analyzovať tie najjednoduchšie fakty. Im sa dá natrepať čokoľvek, oni budú voliť KSSmer aj s Keruľom. Veď KSSmer im priniesol tie ich "ISTOTY". :-D
Anonym píše:
Čtvrtek 02.10.2014 07:22
Smatana píše: "Presne tak... Závislosť je v hlave, nie na papieri".
U najväčšieho "občianskeho" aktivistu v európe a priľahlom vesmíre mgr Smatanu je úsmevné sledovať jeho schopnosť odôvodniť akúkoľvek jeho haluz.
Bude zaujímavé zistenie, na čom je závislý on.
Noro
Noro píše:
Neděle 12.10.2014 19:47
Som rád, že sa tie červené kreatúry začínajú triasť pri Smatanovom mene...
Anonym píše:
Čtvrtek 02.10.2014 11:46
nechápem čo je haluzné na "Presne tak... Závislosť je v hlave, nie na papieri"? skôr prezraď na čom alebo na kom si závislý ty, keď nechápeš pár zrozumiteľným slovám, ktoré pán Smatana napísal.
Noro
Noro píše:
Neděle 12.10.2014 19:49
To ber len ako taký duševný prd nejakého voliča komančov... Oni neargumentujú, oni len žerú dvoj-trojslovné Ficoheslá a podobne sa aj prejavujú. Ani sa im nečudujem, že ich Smatana dráždi: hlupáka vždy irituje niekto, kto je o 3 levely vyššie...
levelovi
levelovi píše:
Neděle 12.10.2014 20:10
No možno by som to nepodcenoval.Lebo títo pisatelia/asi/dlhodobo obojstranne profitovali a boli silne prisatí na bačovaní na MsU.Robili to tak rafinovane,že ani vypuklé prípady sa neriešili šak prečo.No a tu sa stráca istota,lebo Smatana nevyzerá,že by takých parazitov toleroval.
kladzivo
kladzivo píše:
Pondělí 13.10.2014 07:59
Nepostrehol som, že by Smatana za celé štyri roky čo je na úrade v meste niečo okrem prázdnych rečí, niečo aj reálne spravil aby pijavice mesta odpadli. Jemu asi tie pijavice aj vyhovujú.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 13.10.2014 10:46
"kladzivo": Toto si vyžaduje konkrétnu odpoveď.

V prvom rade, nebol som 4 roky ani vôbec "na úrade". Bol som poslancom mestského zastupiteľstva, to je potrebné odlišovať. Na úrade bol primátor, viceprimátor a ich tím zamestnancov Mesta Považská Bystrica. Títo ľudia mali k dispozícii aparát mesta. Opozičný poslanec má k dispozícii len svoj hlas.

Po druhé, podal som desiatky pozmeňujúcich návrhov (najviac zo všetkých poslancov), hlasoval som proti všetkým nevýhodným zmluvám a rozhodnutiam a verejne na ne upozorňoval. Môžete si to overiť na tejto webovej stránke, alebo v zápisniciach z výborov, komisií a zastupiteľstiev.

Podal som niekoľko podnetov na rôzne inštitúcie, napr. Úrad pre verejné obstarávanie, aby najhoršie prípady vyšetrili štátne orgány - vo väčšine prípadov vyšetrovanie stále prebieha.

Vo voľbách do VÚC sa ukázalo, že takýto druh politiky občania začínajú podporovať, a vďaka tomu som o pár hlasov v meste Považská Bystrica porazil súčasného primátora Karola Janasa.

No a nakoniec, zostavil som kandidátnu listinu 17 aktívnych občanov a nezávislých odborníkov, ktorej cieľom je v najbližších voľbách dosiahnuť zmenu pomerov v Považskej Bystrici.

Na reálnu zmenu pomerov totiž treba mať reálnu politickú váhu, a tá sa získava len úspešnými voľbami. Iná cesta na súčasnom Slovensku - kvôli tomu že štátna správa, polícia a súdnictvo sú pod silnými politickými tlakmi - neexistuje.
Ak viete o niečom, čo som mal urobiť a neurobil som - stačí napísať do diskusie alebo ma osobne skontaktovať. Prípadne, môžete sa do toho pustiť vlastnými silami, problémov je v Považskej Bystrici naozaj dosť pre všetkých.

« květen 2017 »
květen
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359