Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Sociálna poisťovňa začala podávať návrhy na exekúciu zadlžených nemocníc: prvou je nemocnica v Považskej Bystrici

Sociálna poisťovňa začala podávať návrhy na exekúciu zadlžených nemocníc: prvou je nemocnica v Považskej Bystrici

Autor: redakcia Poslední změna: Pátek 04.02.2011 19:47
[2011-02-04] Sociálna poisťovňa začala voči nemocniciam, ktoré jej dlhujú poistné, podávať návrhy na ich exekúciu. Ako uviedol na tlačovej besede generálny riaditeľ SP Ľuboš Lopatka, prvým príkladom je nemocnica v Považskej Bystrici, voči ktorej poisťovňa podala na súd návrh na exekúciu pred pár dňami. Práve pri nemocniciach, ktorých zriaďovateľom je Trenčiansky vyšší územný celok, zaznamenáva poisťovňa nepriaznivú platobnú disciplínu. Nemocnice v Myjave, Považskej Bystrici a Bojniciach podľa Lopatku poisťovni na poistnom dlhujú spolu 7,2 mil. eur.

Podrobnosti nájdete v správe agentúry SITA:

http://www.topky.sk/cl/7/1222443/Soc--poistovna-podala-prvy-navrh-na-exekuciu-nemocnice

BRATISLAVA - Sociálna poisťovňa začala voči nemocniciam, ktoré jej dlhujú poistné, podávať návrhy na ich exekúciu. Ako uviedol na tlačovej besede generálny riaditeľ SP Ľuboš Lopatka, prvým príkladom je nemocnica v Považskej Bystrici, voči ktorej poisťovňa podala na súd návrh na exekúciu pred pár dňami.

"K 18. februáru bude navrhnuté riešenie zo strany vyššieho územného celku,“ povedal šéf SP. Práve pri nemocniciach, ktorých zriaďovateľom je Trenčiansky vyšší územný celok, zaznamenáva poisťovňa nepriaznivú platobnú disciplínu. Nemocnice v Myjave, Považskej Bystrici a Bojniciach podľa Lopatku poisťovni na poistnom dlhujú spolu 7,2 mil. eur.

Pri štátnych nemocniciach je podľa Lopatku s ministrom zdravotníctva Ivanom Uhliarikom dohoda na riešení ich dlhov formou dialógu. "Potrebujeme vidieť náznak zlepšenia, očakávame splátkové kalendáre a dodržiavanie toho, čo sa sľúbilo,“ zdôraznil Lopatka. Voči ostatným nemocniciam, ktorých zriaďovateľom sú vyššie územné celky, sa bude poisťovňa snažiť postupovať "veľmi jednoznačne“.

Lopatka zdôraznil, že priemerná splatnosť pohľadávok SP je pri nemocniciach 550 dní. Celkový objem pohľadávok Sociálnej poisťovne voči zdravotníckym zariadeniam dosiahol ku koncu minulého roka 41,75 mil. eur. Pohľadávky voči nemocniciam v pôsobnosti rezortu zdravotníctva sa vyšplhali ku koncu decembra minulého roka na 28,14 mil. eur. Voči transformovaným nemocniciam zaznamenala poisťovňa ku koncu vlaňajška pohľadávky 13,6 mil. eur.

redakcia
redakcia píše:
Pátek 04.02.2011 17:19
Pri hodnotení vedenia trenčianskeho samosprávneho kraja sa pokúste zaobísť bez vulgárnych výrazov, inak budú príspevky vymazané!
Anonym píše:
Pátek 04.02.2011 17:33
plodná diskusia ako vždy, špiniť na každého, na všetkých......ten dosadil ženu tam a tam......ten je hyena........tupovoliči....ten sa nevie vyjadrovať ako moderátor...........proste to nemá konca, lebo vy ste najmúdrejší.....................vy skrachovanci :)
Anonym píše:
Pátek 04.02.2011 17:42
Veru tak namiesto toho aby sme pochválili tím pána župana Sedláčka a riaditeľa Michálka za ich neľahkú prácu, nadáva sa tu na nich! No fuj! A oni sa tak snažia - aj lekáreň zavreli, aj naša nemocnica je PRVÁ v exekúcii, aj detský domov v Domaniži tak pekne zavreli... a my to nevieme oceniť!
Anonym píše:
Pátek 04.02.2011 17:45
A vy vyvolení ste doviedli mesto a inštitúcie tak kde sú!!
Pri diskusií ohľadne vedenia mesta a pomerov v ňom to proste bez trdšieho slova nejde.
Ako inak to pomenovať!!
Na hrubu dieru - hrubá záplata!
Ak Ti vadia príspevky, proste na túto stránku nechoď inteligent!!
Anonym píše:
Pátek 04.02.2011 17:49
Hlavne že VUC Trenčín má nové sídlo väčšie než úrad vlády!!
No a nakoľko pri výstavbe sa nie vždy postupovalo podľa zákona k megafinanciam vynaloženým za toto zbytočné sídlo pribudli ešte pokuty.
Teraz namiesto peňazí na služby pre občanov kraja sa budú splácať dlhé roky dlhy za zbytočne mega sídlo!
Voliči HZDS a Smeru nech sa chodia liečiť do Trenčína do nového sídla VUC!!
Anonym píše:
Pátek 04.02.2011 19:28
To by som neodporúčal.Sedláček je patológ.
Anonym píše:
Úterý 08.02.2011 19:16
a propos, lekáreň bola bartrom za sprivatizovanie patológie... guten morgen
Anonym píše:
Čtvrtek 10.02.2011 19:28
má názov "fakultná". Zo študentov zdravotnej školy tam chodia na prax ošetrovateľstva, ako chodia na prax do nemocnice v Pov. Bystrici. Ale PB zostala "okresná" nemocnica, ale za operačný výkon dostane Trenčín násobok úhrady v PB. A otázka : Prečo sú posielané prípady z Trenčína do Pov. Bystrice?
Anonym píše:
Čtvrtek 10.02.2011 20:41
Lebo cely system preplacania zdravotnych vykonov je chory. vlastne vsetko co sa zdravotneho poistenia tyka. musime povinne platit poistenie ale namiesto toho aby poistovna najprv vyplatila vykony na ktore je podla mna to poistenie v prvom rade urcene si musi kazdy chvilku prerabat pobocky nakupit nove pocitace dat odmeny sefom a vymyslat ako potom to co zhltla sama odvovodnit tak aby to vyzeralo ze si to nemocnica nezasluzi.
Anonym píše:
Pátek 04.02.2011 18:37
Ja si myslím, že teraz manipulujete verejnú mienku...ruku na srdce.
Podala sociálna poisťovňa návrh na súd na exekúciu PB nemocnice?..........podala.
Bola dosadená manželka za riaditeľku?........bola.
Je lekáreň zatvorená?...Je.

Nuž a že sa niekomu nepáči pán moderátor? Má tento človek právo povedať svoj názor?.....Má.

Máte vy právo napísať sem svoj názor, že sem píše skrachovaci?......Máte.

Práve ste sa medzi nich zaradili.

Nie špinenie...fakty.

To je všetko.
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 13:39
treba to napísať slušne, resp. slušnejšie.

všetci vieme, ktoré svi*e za to môžu!
Anonym píše:
Pátek 04.02.2011 18:38
Ja si myslím, že teraz manipulujete verejnú mienku...ruku na srdce.
Podala sociálna poisťovňa návrh na súd na exekúciu PB nemocnicu?..........podala.
Bola dosadená manželka za riaditeľku?........bola.
Je lekáreň zatvorená?...Je.

Nuž a že sa niekomu nepáči pán moderátor? Má tento človek právo povedať svoj názor?.....Má.

Máte vy právo napísať sem svoj názor, že sem píšu skrachovaci?......Máte.

Práve ste sa medzi nich zaradili.

Nie špinenie...fakty.

To je všetko.
Anonym píše:
Pátek 04.02.2011 22:12
Pekna ukazka co sa stane ked dosadite manazera podnikatela do verejnej funkcie. Pan generalny Lopatka bol vo viacerych firmach ako priemerny zivocich stihne za tri zivoty. Pokial ide o statne nemocnice, ktore dlzia SP dvakrat viac tam ten chujko prizmuri oci ved mu slubili jeho stranicki ministri ze sa polepsia a zo statnyej kasy to MOZNO! oddlzia, noa pri okresnych nemocniciach na VUCky treba byt nekompromisny. Odporucam vsetkym dotknutym zdravotnikom aby sa mu prisli vysrat pred jeho dom pri Trnave, hned potom ako to stihnu pred uradom vlady.
Neobhajujem Fica no jeho vlada to neurobila a mohla, mimochodom co robia poslanci NRSR za PB co tam sedia?
Anonym píše:
Pátek 04.02.2011 22:38
Veľmi dobrý postreh! Konečne príspevok, za ktorý sa človek nemusí hanbiť, ale naopak, súhlasím. Fakultné nemocnice dlžia štátu desaťnásobne väčšie sumy, ako úbohé okresky. A je to dôsledok organizovaného kradnutia prostredníctvom centralizovaných výberových konaní. Na Slovensku je to tak. Teraz zaslepíme oči blbcom voličom považskobystrickou nemocnicou a cez fakultky kradneme ďalej. Ale samozrejme nezabúdajme, že považskobystrická nemocnica je najviac zadĺžená z okresných nemocníc. A to je hanba. A perspektívna cesta do trenčína alebo ešte do väčšej prdele.
Anonym píše:
Sobota 05.02.2011 20:05
Situácia je zlá a bude ešte horšia, samozrejme megamolánske stavby VUCky treba zosobniť a neschopních riaditelov odvolať, ale k veci.Nález ústavneho súdu, že poisťovne nemôžu podnikať je proti ústavný, to znamená,že poisťovne si z peňazí ktoré dostanu od štátu ako poistne na poistenca si časť stiahnú na náklady poisťovne, časť použijú na podnikanie a zbytok použijú na liečenie teda na preplatenie nákladov za liečbu.Pýtam sa kde pôjdu zisky z podnikania a aká výška peňazi ostane na liečbu? majú to dobre vymyslené.
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 13:42
toto s stane iba v štátnych, v súkromných by bol po mesiaci vyhodení s dlhom a trestným oznámením!

je zaujímavé, že akciovky a neziskovky, kde sú manažeri tresnoprávne zodpovený za vedenie nemocníce sú v zisku a sú moderné.

nemocníca v PB ostala v 50 rokoch!
Anonym píše:
Pátek 04.02.2011 17:51
Ospravedňujem sa - zabudli sme podpis!
Vedenie VÚC Trenčín!!
Anonym píše:
Pátek 04.02.2011 17:46
Len taká nepodložená teória.
Príde exekútor do nemocnice. Čo sa mu bude najjednoduchšie a najbezbolestnejšie exekvovať? Prachy na účte tam určite nie sú... injekčné striekačky a obväzy nikoho nezaujímajú... čo tak vybavenie lekárne alebo priamo ich priestory?
...a niekto veľmi veľmi lacno získa priestory v nemocnici...

koniec teórie
Anonym píše:
Pátek 04.02.2011 18:37
Žeby bol exekútor niečí dobrý kamarát?
Anonym píše:
Pátek 04.02.2011 19:37
Peniaze na účte sú. Ale iba raz v mesiaci, keď poisťovne uhrádzajú zazmluvnené výkony. Tieto peniažky exekútor jednoducho presmeruje na svoj účet a nemocnica dostane nanajvýš na mzdy zamestnancov. Je tu ale iný problém. Nemocnica sa nedávno uchádzala o štátny úver od ficovej vlády a aj ho dostala. A teraz by ho mala splácať. Obávam sa že ho neuhrádza a teda jej reálny dlh treba navýšiť o výšku tohoto štátneho úveru. Čiže ak je nemocnica podľa súčasnej evidencie dlžná napr. 3 mil. Euro a od štátu dostala úver napr. na 2 mil. Euro, potom jej reálny dlh nie sú 3 mil., ale 5 mil. euro. Tu už nepomôže ani patológ Sedláček.
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 13:46
komunistický socializmus!

predtým nevedeli splácať dlhy, tak hlupáci komunisti aj KKSmer si myslí, že ked sa im dá úver, tak už to budú vedieť splácať!
to si myslí iba hlupák, ale čudujete sa mizerný právnik a úplne mizerný ekonom!
Anonym píše:
Pátek 04.02.2011 20:23
No vybavenie lekarne to asi nebude, kedze vsetko vybavenie je vo vlastnictve jej majitelky - kupila ho v privatizaci. Takze je tam akurat tak holy priestor, ktory sa vsak sa pouzit na rozne ucely. A lacno odkupit v drazbe od exekutora.
Anonym píše:
Pátek 04.02.2011 21:30
A čo ten pozemoček, o ktorom tu nedávno bol článoček? Mohla by v tom byť nejaká súvislosť...
Anonym píše:
Pátek 04.02.2011 22:21
samozrejme, že je tam súvislosť. ale kým to Tebe dôjde, tak Ti aj spod riti ukradnú stoličku.
Anonym píše:
Sobota 05.02.2011 07:00
máš pravdu roky sa chystal tento tunel zničia nemocnicu a priestor po nej uvoľnený jednak trh a jednak pozemok zhrabne nejaký podnikateľ, niekto sa fantasticky nabalí
Anonym píše:
Sobota 05.02.2011 08:10
Zdá sa mi, že sa to týka celého štátu - všetky mestá, obce a štátne a verejné zariadenia čo najviac zadĺžiť, aby museli dlžoby splácať majetkom, ktorý za lacný groš kúpi súkromník - veľkopodnikateľ.
To sa už dlho hovorí o štátnych podnikoch, že nastrčený manažment ich úmyselne viedol do straty, aby sa umelo vyrobila zámienka na privatizáciu.
Ako to môžeme pri voľbách ovplyvniť, keď sa tam už 20 rokov motajú stále tie isté držky zohraté partie a nemáme z čoho vyberať?
Anonym píše:
Sobota 05.02.2011 16:44
 Nech ziju p.Michalek p.Jurcik p. Ondicova. Slava , vdaka a hlboka ucta za dobre vykonanu pracu v prospech nasho zdravia . vivat Hzds.
Anonym píše:
Sobota 05.02.2011 20:13
čo ste si zvolili, to máte. Čo sa sťažujete!
Anonym píše:
Sobota 05.02.2011 20:52
Toto nieje staznost. to je drzost o mojej ode na velkovysosti prehlasit ,ze sme si zvolili odpad. hamba ti 3x hamba.
Anonym píše:
Sobota 05.02.2011 22:58
v tomto meste nič nefunguje, nebude tu ani nemocnica, vrátime sa pred rok 1953, budeme chodiť do Žiliny na pozemkoch nemocnice sa niekto brutálne nabalí v žiline budeme v nemocnici pacienti tretej kategorie to je naša budúcnosť
Anonym píše:
Sobota 05.02.2011 23:56
Všetci, čo tu plačú, keby mali tú možnosť a schopnosť, kradli by rovnako. O čo viac aktívny ukrivdený, o to viac sklamaný neschopný. Bohužiaľ, sme na Slovensku. Len tu môže riadiť organizáciu s rozhodujúcim vplyvom na verejný život človek, ktorý sa horko-ťažko vyučil, veľkú časť svojho aktívneho veku strávil opitý v škarpe vedľa cesty, neprečítal okrem šlabikára žiadnu knihu, jeho pojem o kultúre sa končí pri slove Senzus a potom vďaka šťastnej náhode a spoločenským zmenám je mu darované ukončenie vysokej školy. Samozrejme bez osobnej účasti. Niekoľko naučených trikov ho v očiach podobných zúfalcov drží na úrovni tzv. manažéra, resp. podnikateľa. Nakoniec ho apatia schopnejších a riťolezectvo neschopnejších utvrdia v jeho sebavedomí a máme tu to, čo tu máme. Neskrachovateľné organizácie nám krachujú, nepoužitelní idioti nám robia školenia, ako to máme robiť. Česť práci!
Anonym píše:
Sobota 19.02.2011 13:49
tak toto je uplne chore, co si prave napisal... o cloveku, ktoreho, samozrejme, vobec nepoznas!
Anonym píše:
Pondělí 07.02.2011 21:22
Dríst na bukový list.
Anonym píše:
Úterý 08.02.2011 15:39
...niekto sa fantasticky nabalí... To predsa dnes po voľbách, kedy vyhrala pravica nie je možné!!! Veď prečo potom mali reči typu: nová politická kultúra, zastavíme rozkrádanie ficovej vlády a pod.Alebo nás aj títo zase oblafli?
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 13:44
peniaze sú, tie zoberiem,... nemocnica nebude mať na energie, tak ich odpoja,...

tento stav mohol byť aj dopredu naplávanoný, lebo nemocníca bola odlžená zas je ešte vo vyššej strate!
chýba tresnoprávna zodpovendosť štátnych zamestnancov.
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 13:37
Pred 4 rokmi boli nemocníceo dlžené a v pluse, tie čo sa tranformovali sú moderne vybavené a ziskové.
Tie čo to nestihli sú vo veľkom mínuse.

Za toto všetko môžu KKSmer, čo ešte stihli za 4 roky?
rozkradli, zadlžili, vytunelovali štátne podniky, pred 4 rokmi boli štátne podniky bonitné a v ziskoch, po 4 rokoch tejto komunistickej zverby, sú tieto podniky sú v stracáh, natlačili sme do nich stovky milionov € a nemajú žiadnu hodnotu!
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 15:16
Máte absolútnu pravdu, len v meste P.B a jej okolí to moc nahlas nerozprávajte, lebo Vás môže niekto fyzický napadnúť. Minimálne Vám vulgárne vynadajú.
Mne sa to už stalo!
V tejto doline tupovoličov si moc nešrtneme!
Anonym píše:
Úterý 08.02.2011 11:03
Tento príspevok nemá nič spoločné o nemocnici, za komunistov by sa takéto veci nemohli vôbec stať. Kde ste boli v 89r. , buď ste boli v plienkach alebo ten tupovolič ste boli vy keď ste štrngali klúčmi a kričali máme holé ruky.....teraz máme holé všetko.
Je tu mnoho ľudí , ktorí vedia len kritizovať, čo sa týka fyzického napádania a vulgarizmu..........v 80r. boli noci tiché a bezpečné.....teraz sú hlučné a nebezpečné a podľa vás za to môžu asi komunisti pravda a Fico ....nebudte smiešny.
Anonym píše:
Úterý 08.02.2011 11:28
 ty si ale fikovolic tupohlavy. pred r. 89 bolo vsetko cenzurovane ,este aj to ze je nedostatok wc papiera /pri tvojom iq preklad hajzel papier/ takze naozaj sa nic nedialo ,lebo sa o nicom negativnom nepisalo a tym padom ani nevedelo. vsetko bolo v pohode ,budovali sme svetle zajtrajsky.a kradlo sa veselo a s pocitom,ze kradnu vsetci /kto nekradne okrada svoju rodinu/.noci boli tiche a bezpecne. samozrejme, ked si sa ozral v robote cez pracovnu dobu ,tak si sa musel vyspat....nebudte smiesny.
Anonym píše:
Středa 09.02.2011 07:53
to že bolo cenzurovane sa nehadam, obviňovať niekoho koho nepoznám si ja nedovolím. Pre tvoju informáciu som ( fika ) nevolil, nehovoril som tu ani o kradnutí, o chlaste som tiež nehovoril...asi to dobre poznáš a teba asi často posielali sa vyspať. O tvojom "iq " nehovorím, to ukazuješ vo svojom článku ....
Anonym píše:
Úterý 08.02.2011 11:58
Pre 11,03.Presne je to vystihnuté. Ale bordel, vresk po nociach nie je všade, len v PB s tým nechcú nič robiť. Áno, aj sa kradlo, Slovák je už taký. Ale, kradli všetcia, a stále bolo dosť.
Anonym píše:
Středa 09.02.2011 08:02
Pre 11:58 , vypadá to tak , že sa zdržuješ len v PB , nie som žiaden cestovateľ nemám na to , ale čo sa deje po nociach v PB, to sa deje v každom meste na Slovensku. A tebe tiež odkazujem , v mojej reakcii som kradnutie vôbec nespomenul, preto neviem kde ste to aj so svojím predrečníkom zobrali....čítajte čo je napísané a potom reagujte.
Anonym píše:
Středa 09.02.2011 14:19
pre ficovolica tupovolica. istotne si nehovoril nic o kradnuti.je to reakcia na tvoju uvahu o "uzasnych"80-tich rokoch /doba temna/. takze citaj pozorne a az potom reaguj . ako si aj mohol pisat o kradnuti,utlaku,neslobode,ked tvoje zaslepene oci to nechceli vidiet ,alebo videli ,ale rozum ti to nespracoval./mas IQ 33 a kazis priemerne IQ 74 volicov HZDS a teraz Smeru/
Anonym píše:
Čtvrtek 10.02.2011 11:48
dobu temna máš asi vo svojom mozgu a je mi ťa úprimne lúto, daj sa liečiť. Podľa tvojich reakcii nevieš čo vôbec IQ je.
Píš o tom čo vieš a nepíš čo nevieš.
Anonym píše:
Úterý 08.02.2011 19:22
dnes som niekde zachytila, že považskobystrická nemocnica proste niekedy okolo polovice roku 2008 platit socialnu poistovnu. A to teda uz bude poriadne suma...
Anonym píše:
Středa 09.02.2011 11:30
Jurčíííík, kde si ? Spasiteť nemocnice??? Traja Mečiarovci , t.č. nezávislí, to čo ste dorobili s nemocnicou, lekárňami? Pretŕčať sa pred kamerami je jednoduché, ale niečo robiť je horšie.
Anonym píše:
Středa 09.02.2011 15:02
Celkom výstižný komentár, no zarazilo ma tam slovíčko " dorobili " No neviem ako Vy, ale ja zo svojej skúsenosti nepoznám v širokom okolí človeka pochádzajúceho z HZDS, ktorý by vedel niečo pozitívne urobiť, zveladiť - pre celok!
No pre seba - všetká česť, to robia na 300 % !!!
Anonym píše:
Středa 09.02.2011 23:35
Spokojný truľko, sľubuje vám Paľko.
Anonym píše:
Čtvrtek 10.02.2011 08:05
je to dalšie dejstvo toho čo za začalo v roku 1989 ako vyzeral areál považských strojární tak bude vyzerať nemocnica vybité okná opadávajúca omietka, narkomani a bezvedomovci na chodbách........dobrý výhľad z dedovca to bude
Anonym píše:
Čtvrtek 10.02.2011 09:48
 ano bude to fungovat tak ako funguju firmy v areali pov.stroj. V strojarnach funguju len tie ,ktore maju dobreho a zainteresovaneho t. j.j. realneho sukromneho vlastnika. Nefunguju a nehospodarne pracuju tie ,ktore mali a maju neadresneho statneho vlastnika./vsetko je nase/. a to iste plati aj o nemocniciach .Vo vseobecnosti to plati na vsetko co je štátne, a to je nepopieratelny fakt. Len blbec alebo zlodej si dovoli zadlzit nemocnicu takou nehoraznou sumou.Keby bola jeho t.j. toho blbca,alebo zlodeja tak istotne tam nieje ziadny dlh.
Anonym píše:
Čtvrtek 10.02.2011 10:28
Ale tu nejde o to, že fabrika bola štátna. Ide o to, že tam pravdepodobne bol ÚMYSEL zadĺžiť a nechať skrachovať, aby sa umelo vyrobila zámienka na privatizáciu, aby sa na tom nabalili súkromníci, bez ohľadu na verejný záujem. A hlavne aby nekonkurovala západným firmám. Ako sa zbavíš konkurencie? Kúpiš ju! Tak aj v Čechách západné firmy poskupovali cukrovary a potom ich zatvorili a zbúrali, aby si uvoľnili trh. Pozri sa na to, čo sa deje v teplárňach v Košiciach - fungovali spoľahlivo, so ziskom, ale práve modrácka vláda tam nasadila parazitov, ktorí si za 40 dní vo funckii privlastnili obrovské odstupné, a potom Mikloš z tej vlády, ktorá to celé spískala, kváka, že ju "treba" sprivatizovať. Ešte stále nedocvaklo?
Anonym píše:
Čtvrtek 10.02.2011 12:12
presne takuto reakciu som ocakaval.naucene frazy o nenazranych a kapitalistoch zo zapadu nabalenych sukromnikoch a pod. bludy./zabudol si na zidov ,madarov, sorosa ,busha a spol./ a ked uz menujes tak napis aj tvojej najsocialnejsiej vyruzickovanej nacionalsocialistickej p. tomanovej a jej social. podnikoch a jej skoleniach ci co to bolo ,kde brala plat xyz Euro na hod. a mnoho dalsich prikladov /emisie,upratovanie snehu v lete atd./uz ti dockvaklo /. co v tejto republike funguje ? sukromne alebo statne firmy? uz ti cvaka? pozdravuj huga chaveza.
Anonym píše:
Čtvrtek 10.02.2011 23:09
Ja som zasa čakal presne takúto reakciu na moju reakciu. A buď si istý, že som sľubotechnu Fica nevolil. Ale keby som si mal vybrať, tak radšej jeho ako modrých boľševikov.
Vysvetli mi jedno - ako je to možné, že sa zlého socializmu, kedy všetko bolo štátne, sme nemali žiadne dlhy a boli sme potravinovo aj energeticky sebestační, kým za dobrého kapitalizmu, kedy sa všetko privatizuje, musíme potraviny a elektrinu dovážať a sme otrokmi nesplatiteľných dlhov a máme na krku exekúcie?
Anonym píše:
Sobota 12.02.2011 15:42
to co tu meles. ako sme boli potravinovo sebestacni vsak nebolo dostat nic . vzdy nieco na trhu haprovalo .nebola taka blbost ako sosovica, fazula, zemiaky ,zelenina a ovocie vseobecne a to nehovorim o bananoch,citrony ,pomarance ak boli tak len na 1. maja. energeticka sebestacnost asi si chcel napisat energeticka zavislost na velkom bratovy. zubud sa .
Anonym píše:
Neděle 13.02.2011 09:56
Stačí sa pozrieť na USA - tam sa všetko sprivatizovalo, vláda, kongres a prezident sú len pajáci pod totálym vplyvom súkromných spoločností (banky, ropné a zbrojárske firmy...) a výsledkom je najväčší dlh aký kto kedy na tejto planéte mal. Ten dlh nikdy nikto nesplatí. Toto potrebujeme? Necheš náhodou sprivatizovať aj vládu, prezidenta a náš mestský úrad?
Anonym píše:
Neděle 13.02.2011 10:44
s tebou je debata uplne bezpredmetna ,stale trepes to iste o zlych kapitalistoch a dobrych komunistoch. tak sa odstahuj do severnej koreje,tam si uzijes socializmu v plnej krase. a uz daj pokoj,lebo si trapny./uz nebudem reagovat na tvoje primitivne argumenty
Anonym píše:
Neděle 13.02.2011 11:07
Bol by som rád, keby u nás napríklad súdnictvo a federálna polícia fungovali tak, ako v USA.
Anonym píše:
Neděle 13.02.2011 17:13
No naozaj sme mali za tohosocializmu úplne všetko.
V dedine boli 4 autá, 5 telefónov. keď bolo treba volať záchranku, tak si sa išiel prosiť buď do obchodu alebo na národný výbor alebo si utekal na vrátnicu družstva.
Naozaj si naspomínam, že by ktokoľvek z našej triedy na zdš bol niekedy na dovolenke pri mori.
A vycestovať do kapitalistickej cudziny - tak to bolo o inom.
Chodil si do kostola, na náboženstvo - bol si diskvalifikovaný pri prijímaní do škôl napríklad

A vlastne nikde nikdy nič nechýbalo - akurát mandarínky boli v zelovococh len okolo vianoc... V drogérii sme stáli rady na toaletný papier, vložky...
Chceli sme mrazničku - tak sme stáli v rade pred ščokinom od 4 hodiny ráno... A aj tak sme ju nedostali :) Potom sme kohosi podplatili :)

a kopec iných drobnosti...
Anonym píše:
Čtvrtek 10.02.2011 18:38
Pov. strojárne - privatizácia za miláčika Bystričanov Vladimára Mečiara, tak čo chcete!!
Už aby bolo všetko popredané, konečne to začn eč fungovať na základe ekonomických kriterií a nie kamaratských z politických strán - zatiaľ všetkých !
Anonym píše:
Čtvrtek 10.02.2011 18:42
Česi spravili geniálnu vec, ktorú by na Slovensku ani nikoho nenapadlo pri našich tupých úvahach o " NAŠOM VLASTNÍCTVE "
Česy cUkrovary predali a dostali za to peniaze! Keby ich neboli popredali, nedostali by za ne žiadne love, a tieto by boli vstupom do EÚ aj tak skrachovali samé!
Pretože 100 ročný cukrovar nemôže konkurovať novým a moderným zo Západne Europy!!
Anonym píše:
Čtvrtek 10.02.2011 19:39
ale je zlá kontrola (lebo je tam vo vedení politický nominant a kamarát) a nevyvodzovanie zodpovednosti za hospodárenie (predsa spolupartajníka nebudeme žalovať!) . Vo Francii v Renaulte má väčšinu štát a nedá sa povedať, že je to zlá firma! Ale tam je dôsledná kontrola a vyvodzovanie zodpovednosti!
Anonym píše:
Pátek 11.02.2011 16:13
V Renaulte má Francúzsko - ako štát 12 % !!
Naštudovať si najskôr čísla, potom písať !!
redakcia
redakcia píše:
Pátek 11.02.2011 19:11
Skúsim ja: Deutsche Telecom.
Anonym píše:
Sobota 12.02.2011 13:04
Deutsche telecom - vláda momentálne 59 % - uvažuje i investicií v USA a o poklese na 45 % !
Anonym píše:
Pondělí 14.02.2011 09:48
a 6. mieste nemocnica, na 11. Vojus
http://blog.etrend.sk/[…]/

Najväčší dlžníci k 31.12.2010, podľa štatistík zverejnených Sociálnou poisťovňou:

1. Univerzitná nemocnica Bratislava 14 913 364,55 EUR
2. Detská fakultná nemocnica s poliklinikou 6 808 454,62 EUR
3. SkyEurope Airlines, a.s. 5 229 919,97 EUR
4. Martinmetal, a.s. 4 602 308,79 EUR
5. Smrečina, a.s. (v konkurze) 3 591 610,65 EUR
6. Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica 3 240 505,72 EUR
7. Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice 3 045 203,27 EUR
8. Hydrostav, a.s. (v konkurze) 2 616 939,59 EUR
9. Slovglass, a.s. (v konkurze) 2 578 641,34 EUR
10. Nemocnica s poliklinikou Prievidza 2 302 702,58 EUR
11. Vojus, a.s. (v konkurze) 2 186 687,05 EUR
12. VZT – Vzduchotechnika, a.s. (v konkurze) 1 950 715,97 EUR
13. Nemocnica s poliklinikou Dunajská Streda 1 669 948,13 EUR
14. SAM, a.s. 1 466 477,24 EUR
15. Air Slovakia, spol. s.r.o. 1 394 109,08 EUR
16. ZVL KNM, a.s. (v likvidácii) 1 385 773,66 EUR
17. Nemocnica s poliklinikou Myjava 1 367 230,95 EUR
18. Botti, a.s. (v konkurze) 1 350 706,43 EUR
19. ZVL Skalica, a.s. 1 308 041,59 EUR
20. Slovenka, a.s. 1 280 319,87 EUR
21. Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica 1 208 656,71 EUR
22. Nemocnica s poliklinikou Sv. Lukáša Galanta 1 129 465,16 EUR
23. Preglejka, a.s. 1 121 818,53 EUR
24. Elektrosvit Nové Zámky, a.s. 1 049 212,88 EUR
25. Fakultná nemocnica Trnava 1 002 200,45 EUR
Anonym píše:
Pondělí 14.02.2011 13:25
Nemocnici, ktorá ma 4x /!!!!/ väčší dlh /BA/ chcú postaviť nový areál, sociálna poisťovaňa mlčí, investície prebiehajú, personálu v pravidelných intervaloch zvyšujú platy, lekárov je tam viac ako pacientov. A ako ju postrašia: jednoducho, menšej nemocnici, v regióne, s nedostatkom personálu a technického vybavenia sa vyhrážajú. Gratulujem...
Anonym píše:
Sobota 19.02.2011 20:42
Tuším su tu tri nemocnice v pôsobnosti Trenčanského samosprávneho kraja.
Trenčianska nemocnica ma lepších manažerov alebo viac peňazi?
Anonym píše:
Sobota 19.02.2011 20:55
vidno ze trenciansky kraj ma vo vedeni lekara to hned vidno na to rozkvete v oblasti zdravotnictva, len skoda ze patologa asi smerujeme do zahuby, ale ma to aj plus teda ze pan zupan nieje gynekolog
Anonym píše:
Sobota 19.02.2011 20:40
Anonym píše:
Sobota 19.02.2011 20:47
keby si chcel exekutor zobrat toho trula co to tam vedie. to by sa zabili dve muchy jednou ranou
Anonym píše:
Sobota 19.02.2011 20:59
no hlavne, že zrovna teraz má nemocnica peniaze na to, aby si zariadila novú lekáreň a zamestnala dalsich ludi....

Mozno stacilo tej povodnej zvysit najom....
Anonym píše:
Sobota 19.02.2011 21:07
radsej keby tie priestory nechali prazdne , lebo si viem predstavit aka asi bude konkurencia medzi nemocnickou lekarnou ktoru bude nepriamo riadit jeden z majitelov tej sukromnej.
Anonym píše:
Středa 23.02.2011 13:33
asi si otvorim sampanske:D uz len zistit koho tam dosadia :D
Anonym píše:
Středa 23.02.2011 16:37
no to je hruza. z coho bude ten nas milovany direktor teraz zit? treba mu dat udstupne 30 nasobok rocneho platu krat sekera ,ktoru nase trio hzds michalek,jurcik ,ondicova nezavinili.skoda ,ze pojdu ,dobre ten spital viedli.
Anonym píše:
Středa 23.02.2011 20:19
to sampanske si ale mozes otvorit, exekucia sa nekona
a to sampanske mozes hned aj vyliat - dvere k rozpredajom nemocnicnych majetkov sa otvaraju, jedina prekazka bola uspesne odstranena
Anonym píše:
Středa 23.02.2011 20:31
Nichálek to vzdal, lebo ho vyrazili. Včera ho vyrazili, dnes to vzdal. Na Slovensku je to super. Niečo totálne poorieš, potom to "vzájomnou dohodou" vzdáš a nič sa nedeje. Ide sa ďalej. Kto bude ďalší ambiciózny a neschopný nímand, ktorému chýba už len to, že nebol riaditeľom nemocnice?
Anonym píše:
Středa 23.02.2011 21:43
poslanci TSK poverili vedenim P.B. nemocnice pre nas neznameho 40 rocneho Petra Rendeka...
Anonym píše:
Středa 23.02.2011 22:35
Anonym píše:
Středa 23.02.2011 22:40
http://www.piestanskydennik.sk/sita-detail/?tx_kiossita_pi1[detail]=15744

Poslanci dnes predali aj pozemok v areáli považskobystrickej nemocnice za takmer 650-tisíc eur. Peniaze nemôžu použiť na oddlženie zariadenia. Pôjdu na zariadenie nového pavilónu pre dlhodobo chorých pacientov, čím chce župa zvýšiť počet úkonov.
Anonym píše:
Čtvrtek 24.02.2011 10:54
Ci ho uz vyrazili alebo to vzdal to je jedno hlavne ze je prec , ale stihol si odstranit konkurenciu cez chodbu tak si moze madlit ruky.
Anonym píše:
Úterý 12.04.2011 12:11
ale vyrazili
Anonym píše:
Úterý 12.04.2011 12:13
 kontroluje vlastnu distribuciu ktora dodava do nemocnic
Anonym píše:
Neděle 27.02.2011 22:26
nevyrazili ;) je to celke "trosku" inak
Anonym píše:
Neděle 27.02.2011 22:46
Je úplne jedno, či ho vyrazili alebo nevyrazili. Prečo ho vôbec inštalovali? Spýtajte sa Ľuba a Paľa S. A teraz nainštalovali upgrade, ktoré by to malo úspešne dokončiť.

« prosinec 2017 »
prosinec
PoÚtStČtSoNe
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359