Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / SaS zverejnila kandidátku. V prvej desiatke sú traja Považskobystričania

SaS zverejnila kandidátku. V prvej desiatke sú traja Považskobystričania

Autor: redakcia Poslední změna: Pátek 05.03.2010 20:46
[2010-03-05] Politická strana Sloboda a solidarita na dnešnej tlačovej konferencii zverejnila svoju kandidátnu listinu do júnových parlamentných volieb. V prvej desiatke nájdeme troch považskobystričanov. Na mieste č. 8. Mgr. Ľubomír Galko - narodený v PB, v súčasnosti "naturalizovaný Záhorák - Stupavjan". Deviatkou je Mgr. Pavol Hladký, v súčasnosti okresný predseda SaS. Desiatku uzatvára Mgr. Martin Poliačik, koordinátor volebného programu SaS.

Celú kandidátku SaS nájdete na adrese

http://i.sme.sk/cdata/1/52/5271571/SaSkanadidatka.pdf

Anonym píše:
Pátek 05.03.2010 23:59
Dúfam, že nám teraz predstavia a priblížia týchto ľudí, sme ´všetci plní očakávania a nádeje a pokiaľ to bude to pravé, radi budeme voliť svojich rodákov. Veď doteraz sme nemali veľa možností, aby sme mohli byť hrdí na považskobystričanov. Samozrejme myslím politikov, pretože v iných oblastiach Považská Bystrica dokonca udávala tempo, okrajovo spomeniem majstra Sládka, dynastiu Krónerovcov, hádzanárov, futbalistov, horolezcov, vodákov, turistov a veľmi veľa ďalších.
Ľubomír Galko
Ľubomír Galko píše:
Pondělí 22.03.2010 14:22
Dobry den,

je pre mna prijemnym prekvapenim, ze ma tvorcovia tejto stranky nasli medzi rodakmi aj ked som sa z Povazskej Bystrice odstahoval aj s rodinou uz ako maly chlapec. Predpokladam, ze informacie cerpali z mojho blogu na Sme, kde mam toho "naturalizovaneho Zahoraka - Stupavjana" uvedeneho v profile a zaroven mojimi korenmi v Povazskej Bystrici, presnejsie v malej obci Kliestina, odkial pochadzam, som sa v mojich blogoch ci diskusiach pod nimi uz viackrat prezentoval. Napriek tomu, ze sa pokladam v prvom rade za Slovaka (pocas mojho zivota som pracovne posobil napriec celou SR - v SNV, v Ziline, Trnave, v Bratislave...), na Povazie nedam dopustit. Mam tam stale "pol" rodiny, jedna sestra byva v Puchove, druha v Dolnej Marikovej. Otec a najstarsi brat su v Kliestine pochovani. Sam vyuzijem kazdu prilezitost aby som tych skromnych ludi z radov rodiny a znamych (ved poznaju sa tam vsetci), co tam dodnes ziju, v tej Kliestine navstivil, vybehneme na hriby, opecieme slaninku alebo sa len tak porozpravame. A Povazie sa paci aj mojej manzelke a detom.

Nikto nevie, kam a kedy ho osud zaveje. Tak ako sa to stalo aj mne. Momentalne uz 10 rokov byvam v Stupave a pred rokom a pol som po prvykrat (a verim, ze aj posledny) vstupil do politickej strany. Nikdy som si nepomyslel, ze by som sa aj ja mohol angazovat v politike, avsak citim, ze nieco v spolocnosti tu nie je v poriadku.

Moralny stav nasej spolocnosti je katastrofalny, slovo politik nie je honor ale synonymum zlodeja, kriminalnika a vagabunda. Sucasni mocipani, 20 rokov si meniaci dokolecka navzajom svoje stolicky, nie su schopni z toho von. A za toto som ako student VS v tom osemdesiatdeviatom klucmi nestrngal...

Nerobim to kvoli sebe, mam svoju cistu profesionalnu karieru ale kvoli svojim detom, lebo si myslim, ze maju pravo zit v lepsej spolocnosti. Pokladam sa za dostatocne odborne zdatneho a zaroven slusneho cloveka, ktory sa moze kedykolvek pozriet komukolvek do oci a takisto aj sam na seba do zrkadla. A nemyslim si, ze by som sa mal po vstupe do politiky zmenit. Mam totiz svoje meno a svoju cest, dlhodobo budovane a nehodlam s nimi hazardovat. Nikdy a za ziadnych okolnosti.


Nic netajim, mam na internete zverejneny svoj profesionalny zivotopis, link je tu : http://old.strana-sas.sk/[…]/C_Galko.pdf
Na www.politikaopen mam deklarovany svoj majetok aj prijmy. Takisto na blogu Sme verejne prezentujem svoje nazory, pranierujem korupciu (bez ohladu na mozne problemy, ktore by mi snad mohli z takehoto verejneho praniera, vzniknut), diskutujem s citatelmi pod mojimi clankami, link je tu http://lubomirgalko.blog.sme.sk/

Pokial by mal niekto na mna individualne otazky alebo by chcel dalsie informacie, som mu k dispozicii aj elektronicky na lubomir.galko@zoznam.sk alebo lubomir.galko@inmail.sk

Lubomir Galko
Anonym píše:
Sobota 06.03.2010 13:02
Program naoko máte fajn, aj sa snažíte ukázať, ale v jednom ma váš predseda sklamal. Prvá vec, kde sa mohol ukázať, že naozaj mu ide o blaho občanov(teda ochrániť rozkrádanie majetku mesta) a nie len sľubovať a drístať, mohol ukázať na predaji toho pozemku v Orlovom. Bol tam prítomný, všetko videl a počul. A aká reakcia-ticho! Nebyť Smatanu, nič sa nedeje. Pán Hladký a ostatní, namiesto kecov a prezentácii, skúste nejaké konkrétne činy!
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Sobota 06.03.2010 13:35
Nemusia všetci robiť všetko.

Všimli ste si, na čo sa p. Hladký spýtal v tej diskusii, kde som hovoril o pozemkoch v Orlovom?
Pýtal sa na financie, potrebné na uzatvorenie skládky v Sverepci. To je pre mesto niekoľkonásobne vážnejší problém, než nejaký pozemok v Orlovom, aj keď nie tak "sexi".

Rola politickej strany je trochu iná, ako rola občianskeho aktivistu. Aj keď samozrejme, k tomu ako sa v PB hospodári s pozemkami, sa bude musieť SaS vyjadriť skôr či neskôr. A formou konkrétnych opatrení a prísľubov.

Lebo kritizovať tých pri moci je ľahko - a neopakovať ich móresy po nástupe k moci je ťažšie.
Spomínate si, ako ešte opozičný Fico krásne kritizoval, že Dzurindovci uprednostňujú svoje firmy a predražujú štátne zakázky?
A teraz robí to isté, len vďaka Slotovi a Mečiarovi ešte vulgárnejšie ako minulá vláda.
Anonym píše:
Sobota 06.03.2010 17:21
dakujem pan Smatana, myslela som si, ze tato stranka je apoliticka, zial nie je. Nic proti SaS nemam, ale uz sa tu moc vnucuje. A o 10 rokov budu taki isti ako Fico.
Anonym píše:
Sobota 06.03.2010 18:30
Nesúhlasím s hore uvedením názorom. Možu sa snažiť ale Fica a spol. nik nikdy neprednehne!! Táto banda to dotiahla k takej dokonalosti, že sa už nikomu a ničím neporarí túto mafiu pretromfnúť!! A P.B. ako komujnistický okres tomu len vídatne pomáha!!
Anonym píše:
Sobota 06.03.2010 18:37
Toto nikdy nebolo apolitické a SAS má ďaleko k slušnej strane, už aj tým, kto je v prvej desiatke. Keby bol p. Smatana rovnako kritický ku všetkým, veľmi ľahko by na to prišiel, ale nechce sa . Sympatie sú viac ako fakty.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Sobota 06.03.2010 20:39
Táto webová stránka nikdy nebola apolitická. Venovala sa politike od svojho prvého článku. Ale vždy bola nadstranícka.
Nie nadstraníckosťou zakladateľov, ale svojím technologickým riešením.
KAŽDÝ tu môže publikovať články aj komentáre, prakticky bez obmedzenia. Stačí sa zaregistrovať a získavate právo dávať sem správy, udalosti, fotografie, súbory...
Moje politické sympatie alebo antipatie nie sú podstatné. Toto nie je webová stránka pre vyznavačov Smatanovho politického názoru, ale portál prevádzkovaný Klubom Strážov, ktorý umožňuje slobodnú výmenu názorov.
Zverejnila nejaká iná strana svoju kandidátku a nejako to súvisí s Považskou Bystricou? Zaveste to sem.
Máte informácie, ktoré kompromitujú SaS? Nič vám nebráni zverejniť ich tu.

Chápem že mnoho ľudí túži po nejakej silnej osobnosti, novom čistom vodcovi, ktorý ich "vyvedie" k svetlej budúcnosti, po niekom, kto dokáže byť "rovnako kritický ku všetkým". Prosím, urýchlene sa preberte z takýchto utopických predstáv.
Anonym píše:
Sobota 06.03.2010 22:55
Skúste byť vy tým novodobým Jááánošíkom. Je mi ľúto, ale SAS na čele so Sulíkom to nemôže byť. On na to nemá rétoriku, vyzáž, minulosť, ľudí okolo, majetkové priznanie - bohatý nie z práce rúk, atď. Pozrite sa na šéfov VŠETKÝCH strán. Bez nich ani jedna nič nechytí. Rusko bol lepší a ušliapali ho KDH s SDKÚ, atď.
Anonym píše:
Neděle 07.03.2010 12:24
Dnes som v schránke našiel Regionálne noviny č.5, kde je článok pani zo SaS pod názvom SaS rieši SOS. Je perfektný!! Aj s tým riešením osád!! Dúfam, že sa to čo najskôr ujme v praxi!!! A malo by to platiť aj pre ďalšie odkázané social. skupiny.
Anonym píše:
Neděle 07.03.2010 22:37
Ked niekto napíše na Sulíka " bohatý nie z práce rúk" je u mňa idiot. Prišiel z vonku,založil a vybudoval jednu z najúspešnejších firiem v obore (FAX and COPY). Predal ju za dobré chechtáky,zabezpečil seba i rodinu a dal sa na ekonomiku a politiku.Nič neukradol.Podľa tohto idiota by mal byť predseda novej strany asi kopáč kanálov,lebo práca hlavou nie je práca.
Anonym píše:
Pondělí 08.03.2010 05:45
Neprekonateľná v práci hlavou je istá p. Mečiarová. Kúpila akcie, predala akcie, zo zisku splatila Elektru, zabezpečila manžela a deti na 5 generácii dopredu. Ale aj FAX and COPY sa časom vypracuje.
Robert Ondrášik
Robert Ondrášik píše:
Pondělí 08.03.2010 21:13
Ahoj Juro,ak už toto niekto nepochopí, keď si prečíta tvoj príspevok, tak už potom nepochopí asi nič. Podľa mňa ty si určitá záruka, že keď sa v PB robí niečo zlé, tak sa určite ozveš, či to je KDH SaS ale niekto uplne iný. A k tomu či sa SaS udrží, ako sa vyprofiluje...nechajte na budúcnosť. Tá neomylne ukáže, tak ako ukázala na všetkých doteraz. A k Sulíkovi? Pani a dámy, nie som gay, ale myslím si, že Sulík to má v hlave celkom fajn poupratané a z môjho pohľadu mu šancu dám a vlastne aj celej SaS, ktorej som členom aby s týmto bordelom, čo tu vznikol v tomto štáte niekto niečo urobil. Vie mi niekto poradiť, kto by to mohol byť?? Zatial moc inej voľby niet..alebo ano??Dik ešte raz Juraj
Anonym píše:
Pondělí 08.03.2010 21:50
Bordel v tomto štáte bude aj nadalej....Nemyslím si že časom SaS nedopadne ako statné politické strany,nakolko nebude mať taku silu aby neprostituovala...myslím si že nových ludí do politiky treba...otázne je ktorí prídu a s akou povesťou....
Anonym píše:
Pondělí 08.03.2010 21:56
čo sa týka toho vodcu....bohužial su dve veci čo sa vylučuju poriadok v štáte - silný vodca....alebo bordel a demokracia....To čo bolo u nás Mečiar,Fico to nie su silní vodcovia to su len bábky v rukách finančných skupín....hlavne Fico...o Vladovi sa dá hovoriť ako o krstnom otcovi...
čo sa týka poriadku v štáte treba odstaviť vela politikov mafiánov a mafianske skupiny....a to sa dá jedine diktaturou a vytvorením elitných jednotiek na spacifikovanie týchto skupín.....takže p.Smatana kludne tu rojte že ved ked prídu títo tak to bude lepšie....kraviny a dalšie kraviny....20 rokov po....a stále sa topíme v rovnakom bahne..a je jedno aký má náter...či červený alebo modrý....
Anonym píše:
Úterý 09.03.2010 08:01
Keby prišiel hoci aj Svätý Peter, nezostala by na ňom ani jedna suchá niť. Potakej sprche aká tu strieka na všetkých a všetko mám pocit, že všetci čestní a spravodlivý sú len prispievateľia do tejto rubriky.
Ono je dobré sa úprimne pozrieť na vlatné ja, ale naozaj úprimne.
Anonym píše:
Úterý 09.03.2010 10:30
Komu sa to nepáči, nech sa netlačí do politiky.

Anonym píše:
Středa 10.03.2010 05:59
...ha-ha-ha,ale som sa zasmial...
Anonym píše:
Úterý 09.03.2010 12:59
Samozrejme. Elitné jednotky sa nám tu pod hlavičkou Slovenskej pospolitosti už vytvárajú, treba ešte vybrať vhodného vodcu, najlepšie Slotu, ale aj ten "profesor" zo Švajčiarska sa zdá byť pomerne vyhovujúci psychopat. A koncentráky už staviate?
Anonym píše:
Středa 10.03.2010 22:06
jasne pre takých naivných somárov by sa aj hodili....lenže ja som len načrtol čo by sa muselo preto spraviť,aby niečo fungovalo tak ako si to večšina myslí a predstavuje...aby bol poriadok...Ked chceme poriadok ako v švajčiarsku...aj ked na tu životnu uroven v živote nesiahneme...švajčiari maju národnu gardu a je tam poriadok....hoci cez banky prechádza hoc aj financovanie vojen ,zbraní a drog.... čiže aspom navonok to vyzerá pre ludí v pohode....u nás je to zhnité aj zvnutra aj zvonku...a tie koncentráky si fakt nechaj,to mi nepchaj do ust....
Anonym píše:
Středa 10.03.2010 11:50
Je až neuveriteľné ako vytrvalo navštevujú tento portál ľudia, ktorí majú jediný záujem - dehonestovať každého človeka, ktorý verejne deklaruje, že mu nie sú ľahostajné veci verejné, ba naopak, že je ochotný obetovať svoj čas (ktorý by mohol tráviť v kruhu svojej rodiny, či nadávaním pri pive v krčme) a usiluje sa o to, aby sa veci zmenili k lepšiemu. Každému takémuto človeku patrí obdiv minimálne za to, že našiel v sebe tú odvahu. No a napokon v každej slušnej spoločnosti dostane tento človek (ak ho zvolia) 100 dní na to, aby svoje zámery aspoň čiastočne realizoval. Potom môže nastúpiť konkrétna kritika ... PREČO V SEBE NENÁJDEŠ TÚ ODVAHU AJ TY ??? Asi je jednoduchšie len zbabelo kydať na ostatných. A ozaj, zabudol som - musel by si opustiť to svoje miestečko pri pivku ...
Anonym píše:
Středa 10.03.2010 18:01
chlape, už sa nevtieraj, si trápny.
Anonym píše:
Čtvrtek 11.03.2010 06:52
Prečo si myslíš, že keď niekto niekto napíše pár súvislých riadkov, čo majú hlavu a pätu, musí byť len chlap?
A teraz gágajte trafené husi
Ivan Gabriš
Ivan Gabriš píše:
Čtvrtek 11.03.2010 19:37
zda sa, ze sa este najdu ludia, co nechcu vidiet alebo pocut o ludoch, ktorym nie je lahostajne co sa deje v PB. Otazka na Vas: Ako ste pomohli vy? Napisanim "trapny" ??? :-)))))
Anonym píše:
Středa 10.03.2010 21:06
Obyčajné keci...
Anonym píše:
Čtvrtek 11.03.2010 10:11
Je to neuveritelne ako su ludia naivní.To si fakt myslite ze ked pride Sulik tal uz to bude parada?,presne to vystihol jeden pan-potrebuju vodcu a myslia ze ich spasi.Hlavne sa mi na strane SaS nepaci presadzovanie volnosti co sa tyka "marianky",to je vylozene populizmus aby nachytal co najviac mladych ludi. Moze si ist podat ruky s Dzurindom,Ficom a Meciarom,este tam ani neni a uz ogabava ludi.Legalizacia makkych drog je urcite ta spravna cesta ako nam bude vsetkym fajn pod vedenim SaS !!!! Nie dakujem,takuto stranu nemusim.Pavol Briestensky.
Anonym píše:
Čtvrtek 11.03.2010 10:28
KAŽDÝ kto od nás zbaví Fica, Mečiara, Slotu, Dzurindu, Adameho, Haviara, Kuboviča, Adama... je dobrý. Áno sulíkovci sa zahrávajú s populizmom, ale vyzerá to že majú reálnu šancu ukázať tým súčasným zlodejom, že tam nie sú naveky.

A keď bude Sulík robiť sprostosti? O 4 roky ho môže nahradiť hoci Palko Briestenský, ak sa bude snažiť.

Pavol Hladký
Pavol Hladký píše:
Čtvrtek 11.03.2010 15:17
Dobrý deň pán Briestenský, v prvom rade Vám chcem poďakovať, že ste sa pod Váš príspevok podpísal. Pretože je trochu zavádzajúci, musím naň zareagovať.
SaS nechce legalizovať mäkké drogy na Slovensku. SaS chce tvrdo postihovať výrobu, distribúciu a predaj drog ako takých, bez ohľadu na to, či sú to mäkké alebo tvrdé drogy.
Čo ale chceme je, aby mladí ľudia boli "odkriminalizovaní" - odborne sa to volá dekriminalizácia, za konzumáciu marihuany a za držanie a pestovanie marihuany v malých množstvách pre osobnú spotrebu. Tak, ako je povolená konzumácia alkoholu, ako je povolené fajčenie nikotínu a pitie kofeínu (kávy) bez postihu užívateľov, tak si myslíme, že by nemalo byť dôvodom na prípadné zatváranie mladých ľudí do väzenia, resp. robiť zápisy do registra trestov za vyfajčenie niekoľkých marihuanových cigariet.
A mimochodom, v susednej Českej republike je povolené držanie a konzumácia marihuany v niekoľkonásobne väčších množstvách, ako navrhujeme my pre Slovensko.
Čo sa závislostí týka, považujem za určite väčší problém Slovenska závislosť na legálnych drogách - alkohole a nikotíne, ako na marihuane.

S pozdravom
P. Hladký
Anonym píše:
Čtvrtek 11.03.2010 23:21
Vdaka za Vasu odpoved pan Hladky,som rad ze ste slusne reagoval na rozdiel od anonymov ktori tu urazaju kazdy iny nazor ako maju oni.Vas pohlad na uvedenu vec je zaujimavy,ale ja s nim nesuhlasim,na co mam pravo.Myslim ze uzivanie marihuany aj v malich mnozstvach sa rozhodne neda porovnavat s pitim kavy alebo fajcenim,ale to je vec pohladu kazdeho z nas.Este som nepocul a ani sa nestretol s pripadom,ze by niekto kvoli cigaretam alebo alkoholu vykradal s aut autoradia aby mal na svoju drogu.Bohuzial co sa tyka uzivatelov marihuany je to vcelku bezna vec. Este raz dakujem za slusnu odpoved a zelam Vam vo volbach mnoho uspechov.Ako si obcania zvolia,tak sa budu mat. S pozdravom Pavol Briestenský.
Anonym píše:
Pátek 12.03.2010 21:16
Každá droga je nebezpečná a hlavne pre mladistvých !
Pavol Hladký
Pavol Hladký píše:
Čtvrtek 11.03.2010 15:24
Ja by som chcel iba doplniť, že kompletný zoznam kandidátov SaS s trvalým pobytom v Pov. Bystrici dopĺňajú s č. 90 Ing. Michal Kolek a s č. 128 Mgr. Iveta Pospíšilová, PhD.
Anonym píše:
Čtvrtek 11.03.2010 19:26
a na pani magistru Teskovú sa už neušlo? To teda nebude dobre spávať :)
Anonym píše:
Čtvrtek 11.03.2010 22:55
CO to je za púka ten Pavol Briestenský. Alebo to má prezývku ten ch..?
Anonym píše:
Čtvrtek 11.03.2010 23:05
Tesková mala vlasy pekné, farebné, ale moc jej to nepomohlo. Vo volbach 2006 vyhrali skôr bezvlasí.
Anonym píše:
Čtvrtek 11.03.2010 23:06
Myslíš plešatí?
Anonym píše:
Čtvrtek 11.03.2010 23:11
Neboj, to už nebude. ale počkaj, v SAS sú tiež niektorí menejvlasatí. Ale v hlave majú asi viac. Držím im palce.A idem spat. A ina´č ten Pavol Briestenský, to je fakt c.h.u.j..úúúj
Anonym píše:
Čtvrtek 11.03.2010 23:12
Neni som púk ani ch..,akurát som vyjadril svoj názor a mám odvahu sa aj podpisat na rozdiel od Vás. Pavol Briestenský.
Anonym píše:
Pátek 12.03.2010 19:25
Treba podporiť nové strany, ale hlavne SAS. Nech zvíri vodu a nastaví túto spoločnosť viac pravicovo, to terajšie ľavičiarstvo nie je bohviečo.
Anonym píše:
Pátek 12.03.2010 21:13
Ja si myslím že Sulík je v pohode.
Anonym píše:
Pátek 12.03.2010 21:42

 Strana na jedno použitie tak ako Slobodné fórom, ANO a ďalšie ím podobné strany.Môj názor, je to úmelo vytvorená strana na zobratie hlasov SDKU-DS.
Anonym píše:
Neděle 14.03.2010 17:35
Jedno použitie, zblbnutie ľudí a nakonic ich okašlu - Slogan takých strán je : Zvolte nás a budeme sa mať dobre. Len to budeme myslia na seba a nie na občanov.
Neverím rychlo kvasenému SaS, neveríííím im...
Anonym píše:
Pondělí 15.03.2010 11:49
mne sa zda ze ty neveryys ani sebe
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 15.03.2010 19:46
Životné skúsenosti učia neveriť žiadnej politickej strane. Takže nepoužívajme náboženské termíny, ako viera.
Určite ani SaS nebude v reáli taká dobrá, ako sľubuje.

Nesúhlasím však s tvrdením, že SaS je rýchlokvasená a stavaná na jednorázové použitie.
Sulík evidentne stavia tie štruktúry na dlhšie fungovanie, nie len "udri a zmizni".

Napríklad kandidáti SaS aj v našom meste chodia na komisie, na zastupiteľstvo, oboznamujú sa s problematikou.

To málokedy vidíte u mimoparlamentnej strany.

Anonym píše:
Úterý 16.03.2010 08:53
Samozrejme že chodia, čosi odkukajú a použiju do volieb... ako sú múdri z komisií...
Mne sa sa SaS zdá rovnaká ako Ľuptákova strana Robotníkov Schusterove SOP Ruskove ANO , jedno použitie, nabaliť sa pri válove a ak by ich zvolili znova tak sa znova nabaliť pri válove, lebo vždy je čo brať a keď skončia ako ich predchodcovia, tak im to bude úplne jedno veď budú napakovaní.
Kde počuť o ich predchodcoch v politike.... ako sa vraví skapal pes...
Všetky strany pred voľbami slubovali modré z neba pečené holuby ...raj na zemi, dokonca si kvôli tomu niektorí aj pobehali na bicykloch a popri bicyklovaní slúbovali dvojnásobné platy.
Mám návrh volme stranu cigáňov - h***o robia, čakajú na sociálne dávka, atď..., keď ich zvolíme aj my budeme hovno robiť a čakať na sociálne dávky z EU - Bruselu.Budeme tu mať raj na zemi a po nás potopa, len či sa najde ešte jeden NOE čo to tu ....
Anonym píše:
Úterý 16.03.2010 11:04
... a riešenie?

Voliť sa dá len z ponuky, ktorá je. Obvykle, keď počujem ako niekto odpisuje nejakú novú nádejnú stranu, obvykle je to len znechucovanie odporcov. A v skrytu duše a za volebnou plentou to ten skeptik hádže Ficovi, Mečiarovi alebo Slotovi.
Anonym píše:
Úterý 01.06.2010 22:45
 
 Sulík vie ako na to, len sa potrebuje dostať do parlamentu vid. rok 2005 ako si perfektne prihral peniaze z rozpočtu Blavi aj s Ďurkovičom
Anonym píše:
Pondělí 15.03.2010 18:11
na pani teskovú sa ušlo. niekto ju chcel vysáčkovať, ale nepodarilo sa mu to. jej meno už figuruje na kandidátke.
Anonym píše:
Úterý 16.03.2010 22:01
Páči sa mi ich "perfekcionizmus"
Na ich kandidátke pod. č. 137 sa píše Ing. Jarmila Tesková, veru neviem či je Tesková ING. veď nedávno bola Mgr. Ak sú vo všetkom tak perfektný ako ich presnej kandidátke a to dokonca na kandidátke z 5. marca ani Tescová nebola, taká bude ich politika nepresná a nech mi tu nikto nepíše že redakčný škriatok to spravil, lebo podľa nich sú neomylný a spASITELIA SLOVENSKA ... tiež im neverím, populisti súúú to
Anonym píše:
Úterý 16.03.2010 22:29
Aj vďaka takým vtierkam ako mgr. ing.(?) Tesková, nebudem voliť sas, aj ked som o tom povodne rozmýšlal.
Anonym píše:
Středa 17.03.2010 08:03
Keby bola trebárs aj PaedDr. aj tak by som fialku Tesco_vú nevolil, ani Hladkého.
Nepáči sa mi SaS celkovo, kde doteraz hybernovali ? a až volebný rok ich zobudil zo spánku.
Anonym píše:
Středa 17.03.2010 16:08
a aký je teda tvoj tip koho voliť?
Všetci ostatní zvoliteľní majú podstatne vážnejšie veci za ušami, než že "hibernovali".
Veď vznikli ani nie pred rokom.
Anonym píše:
Úterý 16.03.2010 13:23
17 novembra 1989 k nám prišla dlho očakávaná západná demokracia.
Žiaľ v slovenských podmienkach sa DEMOKRACIA premenila na ANARCHIU.
Ako inak možno nazvať Tých čo okrádajú štát-čiže nás všetkých? ANARCHISTI !!!
Všetko dobré pre nich znamená ešte horšie pre nás ostatných.
NIE každý môže byť milionárom,veď potom kto by robil tú ostatnú podla milionárov menejcennú prácu.Na kom bohatne horných 10 000 ?
No predsa na menejcenných 5 000 000 !!!
Sme naozaj taký nepoučitelný že naletíme každému chytrákovy.
Treba sa zamyslieť každému nad sebou čo očakává od ľudí ktorým dá právomoci
rozhodovať o nom celé 4-roky.
To že ak bude zle robiť,za 4-roky ho vymeníme sa nám môže stať osudným.
A mnohý z nás sa toho nemusíme ani dožiť.
Anonym píše:
Úterý 16.03.2010 16:06
Vidno, že to je len virtuálna internetová strana, ktorá nemá ani dostatočný výber ľudí. Veď predsa ani jedna politická strana, ktorá má dostatok ľudí, nedá do prvej desiatky 3 ľudí z jedného mesta. Nech nás pán Boh uchová, ak Hladký prejde do NR SR. Človek do čoho pichol, všetko posr.. viď. hokejový oddiel v PB, alebo jeho zbankrotovaná firma. Asi už mu nič iné nezostáva, len sa zašiť v politike... Možno, že bude chcieť predávať " Marišku ", keď už ju chce tá ich strana zlegalizovať, alebo si bude privyrábať sobášením buzerantov. Buzeranti volte SaS, vašu stranu!!!
Anonym píše:
Úterý 16.03.2010 18:06
Výborný komentár. Súhlasím. Na každého raz dôjde. Aj na jeho minulosť.
Anonym píše:
Úterý 16.03.2010 23:17
vidím že SaS začína v meste vzbudzovať obavy :-)

áno súdruhovia pretretí na Smer alebo HZDS,
ľahko sa vám môže stať, že skončíte ako Lackovič, a nahradí vás nejaký nímand... Adameho v 2006 nikto nepoznal, ale radšej neznámy ako Lackovič...

a to je teraz rola SaSky, vymiesť to tu

kto iný? péli a sdkú? neviditeľné kdh? zlodejská sns? no možno aktivisti ak sa dajú dokopy viacerí

najväčšia konkurencia pre smer v meste je sas
Anonym píše:
Středa 17.03.2010 08:09
To radšej budem voliť tú kapurkovú stranu ako SaS vo veľkej politike, nech je sranda...
Lebo po bačovaní SaS môže nastať plač... a preto ja volím smiech a veselosť...
Smejovia všetkých krajín spojte sa ..., prepáčte také heslo tu už kedysi podobné bolo
Anonym píše:
Středa 17.03.2010 12:27
Najväčšiou konkurenciou Smeru v meste je SaS??? To ako chceš povedať, že Hladký ako primátor dá do konkurzu aj mestský úrad ako to urobil so svojou firmou? Nejde o to odkiaľ z akej strany je, ale ide o to či je schopný, šikovný. A to je Hladký, asi ťažko...
Anonym píše:
Pondělí 22.03.2010 00:36
uvidime ako to dopadne,skoda ze matusik nema stranu,toho by som volil,ten nema problem podporit sport a o to mi ide ,nie o mest.zakazky....
Anonym píše:
Pondělí 22.03.2010 06:57
Nemá stranu? Nikde ho nechcú? Tak nech ide aspoň na tú malú... :)
Anonym píše:
Pondělí 22.03.2010 09:05
podpora športu - to je ako keď sa predajú pozemky pod cenu nejakému združeniu čo má v názve šport?
Lebo za to Matušík bez problémov zahlasoval
Mesto stratilo peniaze, za ktoré mohli opraviť 5 telocviční
Anonym píše:
Pondělí 22.03.2010 12:57
ano jemu isto ide o sport ako celej tej zberbe co sedi na urade vyhnat ich odtial aby ani smrad po nich neostal
Anonym píše:
Pondělí 22.03.2010 13:10
no ved aj stachovi ide o sport

kupuje vsetky tenisove kurty a lodenice a ihriska

to si myslel?
Anonym píše:
Úterý 01.06.2010 13:45
skúsme sa zamyslieť nad tým, že by sme mohli voliť nezávislých, veď aj to by bola jedna z možností, aby tam neboli len zástupcovia rôznych strán. Veď v PB máme dosť takých ľudí, ktorí nie sú v žiadnej strane. Možno by sa tým niečo vyriešilo. Veď možno aj vo vedení mesta by mohol byť aj nestraník.
Anonym píše:
Úterý 01.06.2010 21:53
Dosť bolo straníckych pajácov. Ani HZDS, ani SDKU, ani SMER, ani ZAS v komunálnych voľbách určite voliť nebudem!!!
Anonym píše:
Úterý 01.06.2010 22:18
Akože demokracia je to čo funguje v USA? To hádam nie! Banky a finančné skupiny si tam robia čo chcú a finančnu krízu, ktorú spôsobili zámerne, lebo sa na nej nabalili - pred ňou neslýchanými úvermi a potom do nich natlačili štátne peniaze, lebo medveď. potom sme sa im poskladali všetci... a teraz sa to prevalilo v Grécku apod.-to je tá západna demokracia??Teraz obviňujeme Grékov? ´dakujem s tým Gréckom je to ako keď diler zarába na feťákovi a tvári sa že ja nič ja muzikant a potom sa to prevalí a zaplatia to všetci okolo a diler? - má zarobené !
Anonym píše:
Pátek 11.06.2010 14:29
No, virtuálnych strán ako je SaS tu už bolo veľa, Schustera a Gašparoviča aspoň vyniesli do lukratívneho kresla, ale Rusko, Martináková a ím podobní zasa skončili v prepadlisku politických dejín. Obávam sa že o také 4 roky po Sulíkovi a jeho parte zastane len parte.

« prosinec 2017 »
prosinec
PoÚtStČtSoNe
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359