Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / REGIOJET - najrýchlejšie a najlacnejšie spojenie Považská Bystrica - Bratislava (Košice) končí. Pretože vláda si ho nepraje.

REGIOJET - najrýchlejšie a najlacnejšie spojenie Považská Bystrica - Bratislava (Košice) končí. Pretože vláda si ho nepraje.

Autor: redakcia Poslední změna: Pondělí 23.11.2015 12:47
Kategorie:
[2015-11-23] Preberáme aktuálnu správu zo stránky www.regiojet.sk

Vlaky RegioJet odídu z trasy Bratislava – Košice, vinu za to nesie minister dopravy Ján POČIATEK

23.11.2015
Nie je možné podnikať tam, kde minister ide proti občanom a podporuje štátneho dominantného dopravcu na poškodzovanie súkromného konkurenta.

RegioJet neobdržal žiadnu odpoveď od ministra dopravy POČIATKA na výzvy, aby vyriešil podnákladové ceny v stratových vlakoch IC ZSSK, ktorými sa štátny dopravca snaží vytlačiť súkromnú konkurenciu z trasy Bratislava - Košice. Vlaky IC ZSSK neboli nikdy v zisku, od začiatku jazdia za podnákladové ceny, ktoré ZSSK v deň, kedy RegioJet oznámil svoje ceny, znížila na polovicu s cieľom zničiť nového konkurenta. Trpezlivo sme v záujme našich zákazníkov čakali, kým sa to politicky zodpovedný minister POČIATEK rozhodne vyriešiť. Nestalo sa nič a minister ďalej toleruje to, že nás ZSSK nekalou súťažou poškodzuje.

Od 13. decembra tak bude na trase Bratislava – Košice a späť prevádzkovať RegioJet iba 3 páry denných spojov, zruší nočný spoj na trase Bratislava - Košice a späť a nezavedie ďalšie denné spoje, ktoré pôvodne plánoval na trase vypravovať. Súčasne hľadáme vhodný termín v prvom štvrťroku 2016, kedy RegioJet prevádzku svojich vlakov na trase Bratislava - Košice kvôli postupu ministra POČIATKA ukončí. Nechceme našich zákazníkov pripraviť o spojenie ešte pred Vianocami. Riešenie hľadáme tiež smerom k našim zamestnancom, aby sme väčšine z nich ponúkli uplatnenie na ďalších trasách, ktoré RegioJet prevádzkuje.

„Veľmi nás to mrzí - najmä kvôli našim zákazníkom. Urobili sme maximum, ale stratili sme všetky nádeje, že minister POČIATEK má záujem na rozvoji jednotných podmienok v podnikaní na železnici na Slovensku. Minister prevzal kompletnú zodpovednosť za to, že z trasy Bratislava - Košice zmizne konkurencia, príde k zhoršeniu služieb a následne k zdraženiu cestovného. Nemôžeme podnikať tam, kde sa nás ZSSK snaží so súhlasom štátu vyštvať," hovorí Radim JANČURA, majiteľ spoločnosti RegioJet.

Tri možnosti, ako mohol minister POČIATEK konať

A) Znížiť ceny a očakávať, že mu niekoľkonásobne pribudnú cestujúci, ktorí zaplatia stratové vlaky IC ZSSK. To v deň nášho vstupu urobil, ale počet cestujúcich vo vlakoch IC ZSSK naopak výrazne poklesol a ich strata sa prehĺbila. Podľa súťažného práva potom mali byť najneskôr do niekoľkých mesiacov tieto podnákladové vlaky zrušené.

B) Minister POČIATEK mohol naopak navýšiť ceny IC ZSSK, aby zvýšil tržby a zalepil dieru spôsobenú úbytkom cestujúcich. Táto cesta by ale logicky viedla k ešte rýchlejšiemu vyprázdneniu týchto vlakov a ich následnému zrušeniu. Preto chápeme, že sa touto cestou nevydal.

C) Minister POČIATEK mohol postupne rušiť vlaky IC ZSSK, čo aj začal. Počet cestujúcich však nevzrástol, preto malo byť rozhodnuté o zrušení zostávajúcich vlakov IC ZSSK. 
Tieto vlaky boli od začiatku stratové a ZSSK nijak nevysvetlila, ako financuje ich prevádzku. Dominant nesmie fungovať za podnákladové ceny, čo sú v prípade vlakov stratové spoje. K zrušeniu vlakov IC ZSSK malo prísť najneskôr 2-3 mesiace po našom vstupe, kedy bolo jasné, že nie je cesta, ako by sa v nich mohli zvýšiť tržby a dostať ich ekonomiku do zisku.

Šetrenie antimonopolného úradu a žaloba na náhradu škody

RegioJet podal už v roku 2014 podnet na antimonopolný úrad. Šetrenie ale bude trvať niekoľko mesiacov až rokov. My na jeho výsledok nemôžeme čakať a podáme žalobu na náhradu škody za zneužitie dominantného postavenia a nastavenia predátorských cien s úmyslom vytlačiť nás z trhu. Výšku škody stanoví znalecký posudok, ale už teraz sa dá predpokladať, že spôsobená škoda bude v radoch niekoľkých desiatok miliónov eur.

Štátom vlastnený dopravca má rovnaké práva ako súkromné spoločnosti. Aj on môže bojovať cenou a kvalitou o svojho zákazníka. Štátom vlastnená spoločnosť má však obmedzenie: musí preukázať z čoho svoje podnikanie financuje, a že nezneužíva verejné financie. Slovenské a európske právo prísne zakazuje tzv. krížové financovanie z dotovaných liniek. ZSSK nemá iný zdroj príjmov, než zo štátom dotovaných liniek. Taktiež žiadna banka na svete by nepožičala prostriedky na stratový projekt vlakov IC ZSSK, ktorý za celú dobu svojej existencie nezarobil ani cent a nikdy nemá nikdy šancu byť v zisku.

Stratový monopol nemôže vytláčať konkurenciu tým, že zníži ceny

Ďalšie omnoho zásadnejšie je obmedzenie pre spoločnosti, ktoré sú na danom trhu v dominantnom postavení, bez ohľadu, či sú štátne, alebo súkromné. ZSSK mala pred naším vstupom dokonca MONOPOL, je stratová, nemá tak možnosť súťažiť znižovaním cien, pretože sa vždy jedná o ceny podnákladové. Do relevantného trhu sa počítajú nie len cestujúci v IC ZSSK, ale aj platiaci cestujúci v štátom dotovaných rýchlikoch. ZSSK sama priznáva, že pred naším vstupom bola stále v strate. Po našom vstupe znížila ZSSK vo vlakoch IC ceny na polovicu - napriek tomu sa počet cestujúcich nezvýšil, ale naopak, znížil. Preto mali byť tieto spoje z pohľadu súťažného práva zrušené. 

Až raz na niektorej trati získa dominantné postavenie RegioJet, musí byť schopný preukázať, že je tiež v zisku. Pokiaľ by sa tak nestalo, rovnaké súťažné právo by platilo aj pre neho. Podnákladové ceny sú dobré pre cestujúcich, ale dlhodobo sú zlé pre trh. Podnákladový súťažiaci tým blokuje vstup ostatných konkurentov na trh, ktorí sa snažia jeho dominanciu, resp. monopol rozbiť a ponúknuť zákazníkovi lepšie služby a nižšie ceny.

Odchod vlakov RegioJet z trasy Bratislava - Košice a späť nijak neovplyvní prevádzku na medzinárodných vlakových trasách z Košíc do Prahy a zo Zvolena a Martina do Prahy rovnako ako prevádzku autobusových spojov RegioJet (Banská Bystrica - Nitra Bratislava a Bratislava - Viedeň).

Zhrnutie vývoja cien:

•    RegioJet oznámil vstup na trasu Bratislava - Košice s komerčnými vlakmi IC. Predstavil ceny, ktoré zohľadňovali nižšie náklady súkromného dopravcu a kopírovali ceny vo vlakoch ZSSK pre cestujúcich so zákazníckou kartou. Trieda STANDARD zodpovedala vlakom kategórie rýchlik, trieda Relax a Business potom zodpovedala vtedajším cenám v 2. a 1. triede vlakov IC ZSSK.

•    ZSSK odštartovalo cenovú vojnu - v deň vstupu RegioJetu na trasu znížila ceny vo vlakoch IC ZSSK pod úroveň RegioJetu. Pôvodné ceny, ktoré boli na úrovni nad 20-24 EUR, znížila na úroveň 9,90-15 EUR. Súčasne predstavila program pre držiteľov zákazníckych kariet, ktorým ponúkla, že im prejdené cestovné vráti späť a tí tak de facto pôjdu zadarmo. Tým ako stratový dominant hrubo porušila súťažné právo.

•    Súčasne Ficova vláda oznámila zavedenie bezplatného cestovania pre sociálne skupiny – diskriminačne iba v dotovaných rýchlikoch ZSSK, čo znamenalo odchod cenovo senzitívnych cestujúcich do týchto vlakov.

•    RegioJet musel kompletne zmeniť cenník - ceny znížiť a zaviesť symbolické cestovné pre sociálne skupiny, ktoré mu ale štát nijak nekompenzuje – to kompletne rozbilo business plán prevádzky vlakov na trase Bratislava - Košice. Štát poškodil podnikanie RegioJetu.

http://regiojet.sk/novinky/vlaky-ba-ke.html

Ján Kandrik
Ján Kandrik píše:
Pondělí 23.11.2015 19:04
Reprint tlačovej správy prečo nie, ale ten titulok je jak z Nového Času! Že vôbec Jančurovi tie jeho klamstvá a zavádzanie veríte.
haha
haha píše:
Úterý 24.11.2015 15:41
Pán Ján Kandrik a vy snad veríte pánovi Počiatkovi a Ficovi? Ich klamstvá a zavádzania? Akože vám sa páči že z vašich peňazí sa dotuje ZSSR? (zadarmo vláčiky a plus ročná dotácia straty ZSSR).... potom ta naša krajina vyzerá ako vyzerá, z politikov tu máme celebrity a neviem za čo ešte, konečne sa už preberte ľudia, lebo za 20 rokov to tu rovno mažeme podmínovať a odpáliť a vymazať z mapy sveta!!!!!!!!!!!!
Ján Kandrik
Ján Kandrik píše:
Pondělí 30.11.2015 00:20
Počiatka a Fica z toho vynechajte. O tých to teraz vôbec nie je. Alebo maximálne v tej rovine, že sa Regiojet, resp. R. Jančura snaží hodiť vlastnú nechopnosť na tých dvoch, resp. z toho ešte dokonca vytrieskať politický kapitál. Aktuálne je pomerne nevyhnuteľné, že by Regiojet musel tak či onak v budúcom roku prevádzku obmedziť/prerušiť (problémy s nedostatkom vagónov a podľa všetkého aj chyba pri /ne/objednaní trás na druhú polovicu roka). Ale čo je hlavné, po pohľade do rezervačného systému zistíte, že Regiojet si aj v súčanosti môže na Slovensku dovoliť mať rovnaké, alebo dokonca vyššie ceny ako v ČR, kde nielenže nekončí, ale dokonca tvrí, že je v zisku! Takže len toľko.
Anonym píše:
Čtvrtek 03.12.2015 11:56
si ty ale za hovado
Ján Kandrik
Ján Kandrik píše:
Neděle 06.12.2015 14:58
Počkajme si na pondelok, koľko vyrazí vlakov RJ, a počkajme si ešte na jún, kde a v akých trasách vyrazia.
Ján Kandrik
Ján Kandrik píše:
Neděle 06.12.2015 15:09
Malá oprava, na budúci pondelok (14.12.) ...
US troll Ďuri
US troll Ďuri píše:
Čtvrtek 26.11.2015 01:23
Môže za to Putin.
Anonym píše:
Sobota 28.11.2015 12:32
p.Kandrik.Ja som penzista a na skusku som sa odviezol gratis vlakom z Px do Ruzomberka. Spina ,smrad a nestovice uz viac nie.Zatial sa vozim regiojetom.Neporovnatelny rozdiel.Fungujuci net ,cisto,kava ,mineralka a hlavne slusny personal a nie odute socialisticke dezurne.Nech si Cicko strci jeho vlaky gratis do pr....le.
Ján Kandrik
Ján Kandrik píše:
Pondělí 30.11.2015 00:29
Ako som písal vyššie, so ZSSK, ani s vlakmi zadarmo súčasný stav Regiojetu najskôr nič spoločné nemá. Resp. by len p. Jančura bol moc rád, keby si všetci mysleli, že má. To už nie je ani o tom, že by cestujúcich bral ako rukojemníkov. To je už len bohapusté klamstvo a sprostý podvod na cestujúcich.
regiac
regiac píše:
Sobota 28.11.2015 22:00
Cestujem pravidelne vlakmi, dlhšie trasy. Štátna je drahá, pomalá a hlavne fakt oduty personál. Čistota v 1ych triedach nič moc.Majú restaurak. Nestoja v PB, tie rýchle spoje.

Regio, lacnejši a rýchlejší. Restaurak nemaju ale pivo stojí polovicu :-). Personal tip-top. Čistota aj u wc ukážková. A hlavne v štátnej ma 2 krat otravujú na kontrolu lístka a občas aj občianskeho, kupujem lístky iba elektronicky. V regiu lístok nikdy nepotrebuju a mam kludnu cestu.

Mne je jedno, čo je drahšie/lacnejšie ale až regio odíde katastrofálne padne úroveň služieb a dopravy, resp. ostane ta hanebna štátna úroveň.
Anonym píše:
Pondělí 30.11.2015 15:17
táto stranka zakapáva
Anonym píše:
Čtvrtek 03.12.2015 11:53
volte smer aono sa to zlepsi
maros
maros píše:
Čtvrtek 03.12.2015 18:15
Prečo vládne svetu útlak a neprávo


   Napriek tomu, že žijeme v 21. storočí, vládnu na našej planéte rôzne formy útlaku. Existuje napríklad skupina ľudí, ktorí tvrdia, že najväčším svetovým utláčateľom sú USA. Tie vraj majú prsty vo všetkých ozbrojených konfliktoch po celom svete za posledných 60 rokov. Hovorí sa, že USA sú svetovým hegemónom, ktorý sa snaží dostať všetky národy do svojho područia, aby ich mohol ovládať a profitovať z nich.

   Malé národy majú iba dve voľby. Buď sa stanú vazalmi dobrovoľne, a to prostredníctvom USA financovaných a riadených, akože demokratických revolúcií, alebo nedobrovoľne, a to prostredníctvom priamej vojenskej intervencie.

   Odolať môžu iba silné národy, ktoré sa na jednej strane dokážu vyhnúť vlastnej vnútornej destabilizácii, riadenej prostredníctvom veľvyslanectiev USA v daných štátoch, prostredníctvom rôznych mimovládnych organizácií a podobne. Na druhej strane sú to národy, ktorých vojenský potenciál nedovolí USA a ich západným spojencom šíriť ich typ demokracie prostredníctvom bombardovania a vojenskej sily.

   Okrem toho ale existuje iná skupina ľudí, ktorá považuje za potencionálneho svetového hegemóna Rusko. Rusko, kde podľa ich názorov v súčasnosti vládne diktatúra a nesloboda.

   Ďalším veľkým svetovým hráčom je Čína. Čína patrí k jedným z notoricky najznámejších potlačovateľov ľudských práv, čo však USA, Európskej únii, ani Rusku nebráni v čulej hospodárskej a obchodnej spolupráci.

   Všade, kde sa len pozrieme je teda vidieť útlak, nespravodlivosť a porušovanie ľudských práv. Milióny ľudí žijú pod stálym ekonomickým tlakom, bohatí čoraz viacej utláčajú – chudobných, aby sa na ich úkor stali ešte bohatšími. Stále viac sa stupňujú požiadavky a zvýšené nároky na zamestnancov, oficiálne nazývané racionalizáciou.

   Na človeka dneška teda zo všetkých strán dolieha útlak. Veľkou otázkou však zostáva, kto za to môže? USA? Rusko? Kapitalizmus? Kríza? Zbohatlíci a finančné skupiny? Kto z nich je skutočným pôvodcom útlaku súčasného človeka? Kto nesie hlavnú vinu?

   Pravda zvyčajne bolí! Pravda býva totiž trpká. No a touto pravdou je skutočnosť, že nikto a nič z toho, čo bolo menované nie je hlavnou príčinou nášho útlaku. Nie je to ani USA, ani Rusko, ani kapitalizmus, ani kríza, ani zbohatlíci, ani finančné skupiny. Tým nemá byť povedané, že prostredníctvom nich na nás nedolieha útlak, ale oni nie sú hlavnou príčinou. Oni sú len dôsledkom! Dôsledkom príčiny, ktorá tkvie hlboko v ľuďoch samotných! Dôsledkom príčiny, ktorá splodila týchto strojcov útlaku.

   Podstata totiž spočíva v tom, že jediné, čo môže človeku zaručiť skutočnú slobodu je sloboda ducha! Sloboda jeho ducha, usilujúceho sa nahor! Nahor, smerom k výšinám! Smerom k Bohu!

   Skutočne slobodný je teda len človek, ktorý usiluje k Bohu a snaží sa o život podľa tých najvyšších duchovných ideálov, ktorými sú česť, dobro a spravodlivosť. Skutočne slobodným je len človek, ktorý usiluje k Bohu prostredníctvom života podľa jeho Vôle a jeho Zákonov.

   Kto takto nejedná, stráca slobodu! Stáva sa z vlastnej vôle neslobodným! Zneslobodzuje totiž svojho ducha, ktorý v ňom túži po Svetle. A táto jeho vlastná vnútorná nesloboda, toto jeho vlastné spútanie ducha v jeho rozlete je onou nepoznanou, pravou príčinou jeho vonkajšej neslobody. Lebo na základe tejto vnútornej neslobody sa postupne formujú vonkajšie a viditeľné dôsledky, ktoré prostredníctvom útlaku zneslobodzujú ľudí navonok.

   Z vnútornej neslobody človeka, z vnútornej neslobody jeho ducha, ktorému je trvalo bránené v jeho prirodzenom pohybe smerom nahor, práve z takejto dobrovoľnej vnútornej neslobody vyrastá košatý strom veľkého množstva vonkajších neslobôd, ktoré ľudí gniavia.

   Medzi obľúbenú argumentácia materialistov a ateistov patrí tvrdenie, že oni sa predsa tiež snažia o dobro, spravodlivosť a čestnosť bez toho, že by k tomu potrebovali Boha.

   Ak je pravdou, čo o sebe tvrdia, môžu byť považovaní za dobrých ľudí, avšak žiaľ, už nie za ľudí duchovne slobodných. Nie sú duchovne slobodnými, pretože ich duch je utlačovaný a potlačovaný nesprávnym nazeraním na realitu. Ich rozum, reprezentovaný ateistickým a materialistickým názorom na život totiž potlačuje ich ducha a zamedzuje mu voľný, slobodný vzlet smerom k výšinám. Smerom k Bohu. A práve v tejto rozumom spôsobenej neschopnosti napĺňať potreby vlastného ducha sa skrýva jeho útlak a zneslobodenie.

   Áno, človek môže byť utlačovaný najrozličnejšími spôsobmi. Najrozličnejšími spôsobmi môže činiť neslobodným svojho vlastného ducha. Môže tak činiť svojim materializmom a ateizmom. Môže tak činiť tvrdošijným zotrvávaním vo svojich chybách a nedostatkoch. Môže tak činiť upnutím sa na nesprávne postoje a názory. Môže tak činiť svojou nečestnosťou, nespravodlivosťou a zlom. Môže tak činiť svojim upnutím sa na dogmy a scestné duchovné učenia.

   Týmito a mnohými inými podobnými vecami sa človek sám vnútorne zneslobodzuje, pretože nimi zamedzuje rozletu svojho ducha, túžiaceho po výšinách, po dobre a ušľachtilosti.

   A tento vnútorný útlak, v ktorom dobrovoľne žije väčšina ľudí dáva rozhodujúci podnet k postupnému formovaniu sa, a nakoniec i sformovaniu sa útlaku vonkajšieho. A tak, v logickom chode diania sa nakoniec to vnútorné zhmotní navonok. Vnútorný útlak ducha sa premietne do útlaku vonkajšieho.

   Avšak to vonkajšie, čo nás tiesni nie je príčinou! Je len nevyhnutným dôsledkom skutočnej príčiny, ktorou je naše dobrovoľné spútanie ducha.

   Dovtedy, kým sa človek nestane duchovne slobodným a nezačne smerovať k Bohu, k naplňovaniu jeho Vôle a jeho Zákonov, teda tam, kam v ňom túži kráčať jeho duch, dovtedy ho budú utláčať všetci vonkajší utláčatelia, pretože on sám trestuhodne utláča vlastného ducha.

   Bolo totiž napísane: „Oko za oko, zub za zub!“

   Tieto slová nehovoria o ničom inom, ako o spravodlivom Zákone spätného účinku, ktorý v praxi znamená, že za zlo sa nám nevyhnutne navráti zlo, za nečestnosť budeme sami postihnutí nečestnosťou, za nespravodlivosť sa aj nám dostane nespravodlivosti a za útlak útlaku! To, čo človek prechováva v skrytosti svojho vnútra, to, aký vnútorne naozaj je, to ho bude napokon biť navonok! Taká je Spravodlivosť Najvyššieho, ale zároveň aj jeho Láska. Láska, spočívajúca v tom, že pod bolestnými údermi zvonka má človek spoznať, aký v skutočnosti vnútorne je. Má spoznať, aké omyly a chyby skrýva vo svojom vnútri. Vonkajšie údery osudu mu to často napomáhajú rozpoznávať až príliš rukolapným spôsobom.

   Ak teda trpíme útlakom, najmenšiu mieru viny za to nesú jeho strojcovia a uskutočňovatelia, pretože najväčšiu mieru viny za to nesieme my samotní! Lebo útlakom vlastného ducha sme si zasiali a živíme útlak vonkajší, ktorý nás tiesni a nedopraje nám voľne dýchať.

   Zbaviť sa ho môžeme len vtedy, ak sa zbavíme jeho vnútornej príčiny. Ak sa ale vnútornej príčiny nezbavíme, môžem donekonečna bojovať proti všetkým našim utláčateľom a nič na tom nikdy nezmeníme. To, čo zmeníme budú vždy len vonkajšie formy. Ak totiž odstránime jedných, na ich miesto prídu druhí. Ak zmeníme jeden systém, upadneme do útlaku systému druhého, pretože my sami sme sa vnútorne vôbec nezmenili. A preto sa nám v zmysle Zákona: „oko za oko, zub za zub“ bude za našu vnútornú neslobodu dostávať neslobody vonkajšej.

   Bolo by však veľkým omylom vidieť v našich utláčateľoch akýchsi uskutočňovateľov Vôle Najvyššieho. Tak to nie je! Utlačovanie iných je zločinom, na ktorý sa je treba pozerať v zmysle Ježišových slov, určených Judášovi: Syn Boží síce kráča cestou, ktorou ísť musí, ale beda každému, kto ho zrádza. Veru hovorím vám, bolo by pre neho bývalo lepšie, keby sa nebol vôbec narodil.

   Ak prispôsobíme tieto slová našej téme, budú znieť asi takto: Vonkajší útlak je nevyhnutným dôsledkom útlaku vnútorného, ktorým si ľudia samotní spútavajú a zneslobodzujú vlastného ducha. Beda však všetkým utláčateľom, pretože dôsledky ich zvráteného konania, ktoré im raz Božia Spravodlivosť vrhne do tváre, budú musieť byť pre nich zničujúce.

http://kusvetlu.blog.cz/ v spolupráci s M.Š.
Anonym píše:
Pátek 04.12.2015 08:33
je to hovadina co sa kedy stalo utlacatelom nigdy nic
Anonym píše:
Pátek 04.12.2015 17:30
smeracke P R A S C E citajte- Štátne IC vlaky v januári končia, dajú zelenú konkurencii .co ty nato trol Kandrik,
Ján Kandrik
Ján Kandrik píše:
Neděle 06.12.2015 14:56
No iba toľko, že už minimálne vieme, že ani zrušenie štátnych vlakov IC nám najskôr neprinesie ďalšie páry vlakov RJ, a podľa všetkého dokonca ani nezabráni zrušeniu toho nočného. Takže Jančura vás najskôr všetkých oklamal. Čo Ty na to?
Anonym píše:
Neděle 06.12.2015 21:45
smeracky troll Kandrik. Ty asi trpis nocnym pomocovanim,ked tu vypisujes o ruseni akehosi nocneho.
Ján Kandrik
Ján Kandrik píše:
Neděle 06.12.2015 22:30
To už argumenty došli? To bolo fakt rýchle! :)
Ján Kandrik
Ján Kandrik píše:
Neděle 06.12.2015 22:28
To už argumenty došli? To bolo fakt rýchle! :)
Anonym píše:
Pondělí 07.12.2015 12:44
Na to, aby dopravcovia mohli na Slovensku prevádzkovať vlaky a autobusy na vlastné komerčné riziko, je potrebné, aby vláda stanovila jasné pravidlá rešpektujúce trend liberalizácie v Európskej únii,“V Rakúsku alebo Nemecku sa medzinárodné a diaľkové Inter- City spoje nedotujú.Ale tomu ty nechapes.
Stat je najhorsi hospodar.A to vsetky tie dotacie a balicky ,idu z tvojich dani, A uz dost ,viac Ta nebudem komentovat.To nema vyznam ,nevies si zratat 1+1.
Ján Kandrik
Ján Kandrik píše:
Pondělí 07.12.2015 14:44
Poprosím nepodsúvať, nikde nehovorím o dotáciách, nikde nehovorím o zbytočnosti liberalizácie. Nikde nehovorím o balíčkoch ani o cestovaní zadarmo. O tých "pravidlách liberalizácie" a o tom, ako funguje či donedávna fungovala diaľová doprava v Rakúsku alebo Nemcku nevieš nič. Len hádžeš floskulami. Ja len konštatujem, že Regiojet najskôr opäť sprosto klame a podvádza. Ako už neraz v minulosti. Skočil si na tie klamstvá a ešte tomu veríš. Si ovca.
Anonym píše:
Čtvrtek 10.12.2015 19:53
No ponadávali ste si, podiskutovali - a aj bez Vás je všetko inak.
Anonym píše:
Úterý 15.12.2015 17:36
KDE SI Kandrik. Vsade si bol najmenej dva krat ,vsetko vies atd. Tak citaj ty floskula.RegioJet už začal predávať lístky do lôžkových a ležadlových vozňov. Vstup do tohto segmentu cestovania zrejme výrazne zamáva cenami . RegioJet totiž ponúka tieto miesta prakticky za rovnakú cenu ako v klasických vozňoch.
Ján Kandrik
Ján Kandrik píše:
Pondělí 28.12.2015 22:39
Keď na tom za tú cenu aj zarobí, tak super. Akurát by pri tom zasa nemusel klamať a podvádzať. Lebo tie jeho "lôžkové" vozne sú v skutočnosti tiež len ležadlové.
Ján Kandrik
Ján Kandrik píše:
Neděle 29.05.2016 13:39
Tak vidíte. Už sa vám to s Regiojetom kráti. Lebo už si ho nepraje nielen vláda, ale ani sám Regiojet. Takže od 12.6. hurá za zadarmistami do rýchlika. Keď vtáčka lapajú...

« srpen 2017 »
srpen
PoÚtStČtSoNe
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359