Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / "Radšej rovno do márnice ako v PB do nemocnice"

"Radšej rovno do márnice ako v PB do nemocnice"

Autor: redakcia Poslední změna: Sobota 05.11.2016 14:36
Kategorie: , ,
[2009-12-14] Na sociálnej sieti Facebook vznikla skupina s názvom "Radšej rovno do márnice ako v PB do nemocnince...;D". Hoci bola založená len včera, dnes popoludní už mala 378 členov.

Ironický popis skupiny uvádza: "Najlepšia, najluxusnejšia, najnavštevovanejšia nemocnica v Európe. Je doslova pýchou starého kontinentu."

Z komentárov:

  • "Pokiaľ budem mať čas na výber, pôjdem hocikde inde, len nie sem! Ale zase ak sa pozriem na to z druhej strany, má to čosi do seba. Keď tam tak ležíš a premýšlaš nad tým, či sa odtiaľ niekedy aj dostaneš, uvedomíš si veľmi veľa vecí... Musím skonštatovať, že môj "rekreačný pobyt" mal aj svoje pozitíva. Minimálne sa už nebojím krvi a nezvraciam, keď niekoho vidím zvracať."
  • "moj naj zazitok bol,ked mi opity doktor na urazovke tvrdil,ze mi nic nie je a mala som naštiepenu kost po pade,co kvalitne bolelo.no a druhy mi to dal hned na mesiac do sadry"
  • "ja by som sem hodil šecky nemocnice na slovensku"

 

Ak ste zaregistrovaní na Facebooku, skupinu nájdete na adrese http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=nf&gid=205188986779

Anonym píše:
Pondělí 14.12.2009 15:07
ja s tým nesúhlasím. Považská Bystrica neponújka veľa dôvodov, prečo bývať práve tu. Ale jedným dobrým dôvodom je práve to, že všetka občianska vybavenosť a množstvo služieb v meste nájdeme. V meste nám zabezbečia dokonca bez cestovania aj zdravotnú starostlivosť Dnes, ak má mesto nemocnicu, jedná sa pomaly o luxus a nadštandard. Pozrime sa na to, koľko iných okresných miest nemocnicu nemá... Nemôžeme za to, v akom je nemocnica stave... že v Bystrici je veľa ľudí, ktorí kašlú na ostatných a len sebe hrabú, že občas tu máme nejakého ortopéda, ktorému vôbec neprekáža a ani ho netrápi, že za neho všetci musia platiť 500 000 € dlh... Ja mám našu nemocnicu RÁD, obzvlášť na úrovni niektoré oddelenia ako kožné, a bojoval by som za ňu a nedal si ju. Lepšia takáto nemocnica ako žiadna!!!
Anonym píše:
Pondělí 14.12.2009 16:06
Keby mala nemocnica aspoň priemerne vedenie - nestali by sa také maléry ako s Dubničkom. Nakoľko to vedú dementi tak hospodarský stav NsP vyzerá. Nakoniec jeden z nich vedie aj mesto - to tiež tak vyzerá.
Anonym píše:
Pondělí 14.12.2009 16:49
Vedenie nemocnice je odrazom politickej situácie v TSK. Zakopali sa tu posledné zvyšky HZDS ako na dobytom území a tak sa tam aj správajú. V nemocnici by sa medzi lekármi našlo niekoľko schopných manažérov, ale tí nemajú ani chuť ani čas ani žalúdok strácať čas angažovaním sa v tzv. politike. Robia medicínu, lebo ju vedia robiť. Hlboko súhlasím s názorom hore, že buďme radi, že máme nemocnicu. Tí zdravotníci nemôžu za to, aké majú vedenie a podmienky na prácu a aj napriek činnosti tohoto vedenia udržujú štandardnú úroveň jednotlivých oddelení. Za to ich naozaj obdivujem.
Anonym píše:
Pondělí 18.01.2010 15:30
nechpem co je obdivuhodne na nasej nemocnici...akurat asi to ze ku vsetkemu maju takmer vsetci lahostajny pristum...videla som to na mojej mame ked minulorocne vianoce skoro zomrela...len pre to ze doktori s povazskobystrickej nemocnice zacnu riesit chorobu cloveka az ked je to akutne alebo susedku a rakovinou mozgu ktora brala lieky na plesnove ochorenia a vraj je to malo pomoct keby sa sama neuvedomila a nevihladala pomoc v inom reione uz davno by nebola medzi nami matka 4 -roch deti...alebo ked v 21storoci z neuveritelnymi vymozenostami techniky nevedia prist cloveku na to co mu je ...pridu na to o rok ked zistia ze 17 rocna tynedzerka zomiera na zlihanie pecene..ktoru mala mimoriadne zvecenu..a uz sa s tym prakticky neda nic robyt...toto je nasa nemocnica..a ja tu teda nikoho neobdivujem..
Lívia
Lívia píše:
Středa 28.09.2016 10:28
To potom nech ma ochraňuje Boh havarovať pri Vašom meste.
Lívia
Lívia píše:
Středa 28.09.2016 10:28
To potom nech ma ochraňuje Boh havarovať pri Vašom meste.
Anonym píše:
Pondělí 14.12.2009 20:46
Áno, kožné oddelenie je priam úchvatné. Všetko sa tam rieši tekutým dusíkom - fakt skvelé.
A o vybavenosti mesta Považská Bystrica radšej pomlčme. To, že to mesto údajne všetko má, ešte nič nehovorí o tom, na akej úrovni to má. Považská Bystrica sa dosť rýchlym tempom mení na Zapadákov, kde skrachuje a skončí všetko, čo bolo aspoň trochu dobré.
Anonym píše:
Úterý 15.12.2009 20:24
tak ked tse taky/á mudry/a dajte tie peniaze na tu ´´výbavu´´ NsP....kreténi ste všetcia čo to tu píšete.....
Anonym píše:
Úterý 15.12.2009 21:43
PS: kreténi ste všetcia, len ja som debil :)
Anonym píše:
Středa 16.12.2009 21:25
vidíš pri strojárnach ma kožná ošetrí na preukaz poistenca a hlavne vylieči behom pár stretnutí, v nemocníci som chodil ako na hodiny klavíru a bolo to horšie a horšie
Zuzka
Zuzka píše:
Čtvrtek 27.10.2016 20:42
Moje zážitky v NsP PB? Som zdravotník-prvý pôrod ok, ten druhý? Pri sekcii mi bol zanesený "zlatý stafylokok", takže najkrajšie chvíle, ktoré som mala prežiť doma so synčekom, som strávila na inúzkach a preväzoch, malého som mala pri sebe na gynekol. odd. Neprajte si tie chvíle ja v horúčkach. zarábala Nutrilon á 3hod, mat.mlieko išlo do umývadla/bola som na antibiotikách/. Dotyčný MUDr. sa tváril, že sa ho to netýka a na otázku "Nebolo by lepšie ranu nanovo otvoriť.... odpovedal:Ja som doktor...Po prepustení som chodila 3 týždne na preväzy. Nakoniec mi ranu aj tak museli otvoriť...Myslíte, že som sa dočkala nejakého prepáčte? Mohla som dojčiť, no niekoho vinou bolo moje dieťa na umelej výžive...Prešiel nejaký čas a ja ďakujem Bohu a mojej rodine, no spomienky zostanú...
Anonym píše:
Pondělí 14.12.2009 19:13
V nemocnici pracujem ako lekár a je mi veľmi ľúto, že vznikla takáto skupina, som si istý, že väčšina fanúšikov nemala žiadne priame skúsenosti s hospitalizáciou a len šíri nepravdivé, skreslené a emóciami ovplyvnené informácie. Iste, môže sa stať, že nebola niekomu poskytnutá náležitá zdravotná starostlivosť, no to nie je dôvod obviňovať celý koletív, ktorý sa snaží pomáhať ako len vie a môže v rámci svojich možností. Práca zdravotníka, či už lekárov, sestier, ošetrovateľov, laborantov,... nie je ľahká, musíme byť empatickí a zároveň odosobnení, čo nie je vždy jednoduché. Myslím si, že existuje množstvo ľudí, ktorí môžu byť vďační sa pomoc a starostlivosť, ktorá im bola práve v NsP Považská Bystrica poskytnutá. Ak vám, fanúšikom tejto skupiny pomôžeme a pri odchode z nemocnice budete ďakovať, nebude vám to trápne? Mne by bolo...
Anonym píše:
Pondělí 14.12.2009 21:53
Je pravdou že: v nemocnici sa nájde zopár skutočne odborníkov na slovo vzatých, skutočne lekárov na správnom mieste, že nemocnica nemá dostatočné materiálne vybavenie
Nie je pravdou že: v nemocnici je to tak žalostné len kôli tomu, že by to tam bolo zle materiálne zabezpečené...

Osobne mám s lekármi v pb veľmi odlišné skúsenosti, sú tam lekári, ktorí ma úspešne operovali a dodnes som im za to vďačný (medzičasom však už odišli do inej nemocnice) sú tam však aj "tiež lekári" kt. doslova odpravili svojou ľahostajnosťou a nezodpovednosťou dvoch členov mojej rodiny, bohužiaľ dokázať sa to nepodarilo, nakoľko medzi 4 očami vám kolegovia doktori dajú za pravdu, podľa dokumentácie, avšak svedčiť proti kolegovi nepôjdu, myslím, že sú asi väčšine ľudí známi istí dvaja doktori, ktorých zrejme ich práca nebaví... alebo majú nejaký iný problém, keď Vám niekto povie do očí, že 80 ročný človek vraj predstiera infarkt, a má si zísť po vlastných z 2. poschodia... lebo že sanitka ho počká dole len 5 minút, a následne im exne na chodbe v nemocnici... čo dodať? alebo keď vám istý obvodák nechce vypísať sprievodný list na odborné vyšetrenia len preto, že už máte po 75tke..a vraj čo ešte čaká od života.. že koľko to ešte bude..musí to ísť vybavovať osobne vnuk a spraviť bordel..aby sa dopracoval k výsledku... to tiež znie neuveriteľne.. avšak reálna skúsenosť...a mohol by som pokračovať... ale veď načo.. určite to viacerí poznáme
Anonym píše:
Úterý 15.12.2009 09:11
Je pravdou že: v nemocnici sa nájde zopár skutočne odborníkov na slovo vzatých, skutočne lekárov na správnom mieste, že nemocnica nemá dostatočné materiálne vybavenie
Nie je pravdou že: v nemocnici je to tak žalostné len kôli tomu, že by to tam bolo zle materiálne zabezpečené...
Ale ano, je to pravda !
Tiež mám v NsP Považská Bystrica zopár kamarátov, či z radov lekárov, alebo ostatného zdravotníckeho personálu, tiež som s nimi prehodil na temu
" špitál " neraz reč.
Ano jednoznačne potvrdzujú materialne vybavenie nie je na " zodpovedajúcej " úrovni. Aby anesteziolog, ktorý je pri operácií nemal kvalitný tlakomer,no diky, nerád by som sa po zákroku zobudil " mrtvy ".
Takže poďme na pred nedávnom spomýnané štvrté poschodie.
Asi to bude naozaj tým skladom " ešte aktívnych hzdsakov "! Či nie ?
Kde je záujem o človeka, pacienta - kauza lekáreň, super meter súdruh riaditeľ, rovnaké podnienky na podnikanie...
Anonym píše:
Středa 16.12.2009 00:08
hadzat do jedneho vreca,ja mam skusenost s gynekologickym oddelenim,manzelka tam rodila,je to prerobene,na urovni,vraj velku zasluhu ma na tom primar Furo...
Anonym píše:
Středa 16.12.2009 21:36
o materiálnom vybavení ani nejdem hovoriť.
s dedkom som bol na EKG, mal infarkt, alebo mrtvicu, nemali papier, nevedliho zohnať, nakoniec som si ho zohnal sám,...
a veľa ďalšieho,...
GV
GV píše:
Středa 06.11.2013 12:32
Nejde len o materiálove vybavenie!!! Ale keď žiadate na JIS neurologie, aby mali sestričky zapnutý alarm pri pacientke, ktorej ide kyslík a keď je zahlienená prudko jej klesá SpO2 a lekár vám povie,že to by sestričky museli stále chodiť,čo by to často pípalo. Lebo, keď sa snímač pohne na prste,neukazuje to presne. Tak načo majú také super vybavenie, keď ho nepoužívajú!!! Na ÁRE bola sestrička ihneď pri nej,keď to začalo signalizovať. To,že je tam rozdielv počte sestier je v tomto prípade nepodstatné. Lebo ani na JIS neboli vždy 4pacienti,ale aj len ona sama!!!
Anonym píše:
Středa 16.12.2009 21:34
dám vám niekoľko pohľadov:
1) v PB, žiadne prsty nemáte zlomené, v IL (bolo to pred 10 rokmi), máte zlomené 3 prsty. Slušné zaobchádzanie, v PB mi s rukou narábali ako s kovom.

2) 3 ročné dieťa s reznou ranou: doktor, no čo chlaček zašijeme? Pohľad na sestričky? čo s tým? budeme šiť? sestričky ano. A ako? triasli sa mu ruky ako alkoholikovi, 5 steho robil pol hodku aj to ho sestričky navigovali.

3) rezníctvo na chirurgií či čo to je vedľa úrazovky ani nehovorím, nakoniec som to absolvoval v IL

4) pôrod, o tom radšej nejdem hovoriť, to čo tam prežili nie len prvorodičky koniec, na ich mieste by som podal okamžite trestné oznámenie na doktora, ktorý zlyhal skoro vo všetkom!

5) Kamarát sa poranil na skle, krv valila ako blázniva, lekár ho nechal čakať cca. 30 minút, posledná tretina MS v hokeji.

6) Kamaráta bolelo brucho, šiel na pohotovosť, poslali ho domov s tabletkami proti bolesti po hodine bola pre neho sanitka okamžite šiel na stôl, mal slepák

7) ... o skusenostiach s PB sa dajú napísať romány, tým nehovorím, že sú všetci doktori zlí, ale tam kde by mali byť profíci, tak často nie su, alebo je tam len jeden.
Anonym píše:
Čtvrtek 17.12.2009 07:55
Moja deväťročná dcéra si na kolieskových korčuliach zlomila lakeť. Roentgenovú snímku jej popísala lekárka, jasne tam uviedla - fraktúra. Lekár na úrazovke povedal, že tam nič nemá. Na moju otázku, prečo je tam teda napísané fraktúra si snímok ešte raz pozrel a povedal "Aha, áno, je to trocha zlomené..." Štyri týždne sadry... Trocha...
Anonym píše:
Čtvrtek 17.12.2009 08:38
trochu zlomené, to znie podobne ako trochu tehotná :))
Anonym píše:
Čtvrtek 17.12.2009 15:26
:-)
Anonym píše:
Pondělí 18.01.2010 15:43
ja sa tu musim najviac zasmiat nato ako som odpadol ked mi robili CT hlavy nasli nieco nevedeli co najlepsie bolo natom ze den pred CT som nemohol jest musel som ist nalacno dokonca ani pit som nesmel dali domna kontrastnu latku po skonceni CT ma posadili pred dvere na chodbu ihla v ruke z ihli niaka hadica :D tak som nato cumel a odpadol som lebo mi prislo s toho zle ale pani doktory a doktorky povedali ze ja som odpadol z kontrastnej latky ved isto :D po vsetkom tomto mama vybavila niako prehliadku v ruzomberku zistili mi tam tumor nosohltana ( skvele nie ? :D a tu nevedeli ci a ani nevideli nic :D) ked mi robili angiografiu napumpovali samizda pol litra kontrastnej latky a hodku a pol nastole v ruzomberku a ziadny kolabsovy stav nebol tak sa ma doktor v ruzomberku pital ze no kde mas ten kolabsovy stav po podani kontrastnej latky hovorim ze ja neviem ze mne prislo zle vtedy z tej ihli a hadiciek :D a doktor ma sa spital kde ti robili CT ? a ja ze v PB tak doktor sa pozasmial :D a dal taky dobry koment nato ale ten sa sem nehodi :D
Anonym píše:
Pondělí 18.01.2010 16:14
Ja osobne mam skusenost s urazovky.... mal om porezanu l.ruku a predlakti a aj slachu narezanu... cakal som pred urazowkou 30 min potom ma zawolali donutra ... cakal som dalsiu hodinu vnutri lebo sa striedali doktory a ked som si vipital pohar vody tak sa na mna divali ako keby som od nich chcel milion alebo co
Anonym píše:
Pondělí 18.01.2010 17:56
A to si mal velke stastie, ze si nepoziadal o pohar vody pisomne. Doktori by sa uvalali od smiechu pri slove "vipital" a nechali by Ta tam aj zomriet. Chlape, zamysli sa nad sebou. Chybu alebo preklep urobi hocikto, ale Tvoja gramatika je 110% zúfalstvo. Prepac mi to, som obycajny clovek, ziadny inteligentny kokotko s titulom pred aj za menom, ale Tvoj prispevok ma donutil k tejto odpovedi.
dinor
dinor píše:
Pondělí 06.07.2015 12:28
V tuto chvilu lezim na chirurgickom oddeleni a z nudy si čítam v akej nemocnici som sa to ocitol. Priestory evidentne postradaju peniaze ale vidiet tu snahu nieco vylepsit. Myslim ze zly stav paplonov a vankusov bude asi v kazdej nemocnici takze to nebudem komentovat. Moja hospitalizacia zacala pred tromi dnami v piatok poobede navstevou pohotovosti. Myslim ze tu nic nenechali nahode, urobili vsetky testy co mali a aj ked som si rengen a labaky musel obehat sam s bolestami brucha bol som rad ze moju bolest v bruchu nepodcenili a hospitalizovali ma. Este v ten vecer mi vybrli appendix.
Na izbe lezim s panom s ktorym som nastupil v ten isty cas s tym istym problemom. jeho brucho bolelo o den skor ako mna ale mal tu smolu ze na prve vysetrenie isiel do Ilavy, odkial ho poslali domov s virozou. Az pri druhej navsteve na druhy den ho poslali do PB.
Operovali ho predomnov. On od vtedy stale len lezi a stona, ma bolesti. Ja som uz na druhy den chodil, zvladol som aj sprchu.
okrem toho som o Ilave pocul uplne strasne pribehy ale to nie su moje skusenosti takze o tom nepisem.
V PB sa narodila aj moja druha dcera, manzelka bola spokojna, ziadny nadstandart ale boli sme pripraveni na najhorsie. Do Ilavy sme vsak nechceli ist ani bohovi.
Pred dvomi tyzdnami lezala na detskom prave ta dcera co sa tu narodila. Dakujem personalu detskeho oddelenia. Starali sa ako sa mali.

Ukoncim to aj ja podakovanim sestrickam z JIS. To co oni robia.... klobuk dole ludia, ja by som to psychicky neuniesol a to nehovorim o platoch. Aj na chirurgii je to zatial celkom fajn, ich vsak pochvalim az ked odidem domov, nechvalim den pred vecerom
Anonym píše:
Pondělí 06.07.2015 21:59
Prajeme Vám uprimne skoré uzdravenie.
DOCTOR ?
DOCTOR ? píše:
Úterý 07.07.2015 10:33
Mne to pripadá ako reklamný článok Mogoňskej nemocnice, skoro všetko je OK a keby aj nie za to môže pánboh , kríza, utečenci, Grécko a socializmus čo tu bol ...
Za komančov sa postavili byty, nemocnice atď. a teraz sa čo stavia ?, maximálne predražené dialnice a chodníky, treba si dať dole ružové okuláre a vidieť že za 25 rokov demokracie sa tu skoro h.o.v.n.o buduje a za 40 rokov
Takže odkaz pre nemocnicu, marketing si strčte ...viete kde a začnite makať aby aj po Vás čosi zostalo tak ko po bývalom režime...
Anonym píše:
Čtvrtek 31.05.2012 17:28
Vážený pán "doktor", moje hospitalizácie v nemocnici v Považskej Bystrici sa počítajú v dvojciferných číslach. Ak ste schopný vypustiť z úst niečo také ako že ste tam empatickí a že celý kolektív sa snaží pomáhať, skôr by malo byť trápne Vám. Nespočetne krát mi boli predpísané antibiotiká, aj keď o odberoch nebolo ani reči a párkrát sa ma vyšetrujúci lekár ani nechytil aby ma prezrel (!). Dopovali ma liekmi na ukľudnenie a diagnóza bola "hysterka", kým som nešla do inej nemocnice, kde mi zistili problémy s tlakom. Vyšetroval ma na pohotovosti doktor, ktorý keď vydýchol, opila sa celá chodba. Keď si moja mama, ktorá sa vyvrtla členok, pýtala barle, odpoveďou jej bolo sarkastické "Barle? A načo?" Zanedbaním starostlivosti ste mi zabili otca! Ten mäsiar, ktorý vtedy slúžil na chirurgii, tvrdil že to nie je nič vážne a o žiadnom prevoze na ARO nechcel ani počuť, aj keď sme na tom trvali. Toto sú tie vaše skreslené a nepravdivé informácie, ktoré som zažila na vlastnej koži, pán "doktor". Úvodzovky pri vašom titule píšem preto, že nikoho, kto robí v nemocnici v PB, nepovažujem za doktora. Ste tam všetci leniví, obmedzení, nevzdelaní podvodníci. Ďakujem pekne.
Anonym píše:
Čtvrtek 31.05.2012 22:47
pripájam sa k tomu názoru, je to tak.
Anonym píše:
Středa 16.12.2009 21:23
stačilo mi nedávno na úrazovke, ked sa "lekár" pýtal 3 ročného zraneného chlapca(mal otvorenú reznú ranu) či to chce zašiť (on povedal ano zo slzami v očiach), potom sa "doktor" opýtal sestričiek čo s tým. Oni zašiť a "doktor" a ako? Tak ho navigovali.
Alebo ako "doktor" musel dopozerať správy, ...
Ja radšej chodím do ZA, TN, MT,... podľa toho o čo ide
Anonym píše:
Neděle 20.12.2009 11:01
Tak sa teda pytame, na co ma nemocnica tolko ludi vo vedeni...iba ju rozkradaju a sestricky /sanitarky a pod./ tam pracuju za almuznu. Je to hanba.
Dubnicka si veselo nadalej pracuje a nic sa nedeje. par milionov hore-dole.
Nemocnica je stara, absolutne sa v nej nic nezmenilo.
A mimochodom...na co sa vyberali 20-korunacky...aby si lekari privyrobili?
Tiez mame skusenost s ortopediou...mama mala problem s plecom...2 mesiace ju liecili s prepacenim na h....,tak si zaplatila sukromnu kliniku v Martine /vraj tam chodi viac ludi z PB/ a ked sa jej tam lekar spytal, ze pre Boha kde ju to liecili a povedala, ze na ortopedii v PB...tak iba s usmevom povedal...aha, tak to nie ste jedina.
Anonym píše:
Pondělí 18.01.2010 15:48
Už roky nežijem v PB, dokonca ani na Slovensku. Mala som však niekoľkokrát tú česť byť hospitalizovaná v bystrickej nemocnici. Neboli to príjemné zážitky, väčšinou... Ale mám aj viacero dobrých skúseností. Nedám dopustiť na primára Korca a MuDr. Slyška, ktorí mi operovali komplikovaný žlčník. Primár Korec zachránil môjmu známemu zhobľovanú dlaň dvanásťhodinovou operáciou (iný známy sa vrátil z USA po podobnom úraze s rukou amputovanou nad lakeť). Dobré skúsenosti mám aj s MuDr. Boháčom a Mudr. Rudolfom Karasom. A je ich tam viac, ktorí sú ozaj šikovní lekári-odborníci. Myslím, že spomínaná nemocnica má roky rokúce smolu na management. A viete, že ryba smrdí od hlavy!!! Aj chovanie stredného a nižšieho zdravotníckeho personálu sa tam už roky traduje v negatívnom postoji k pacientom. Aj to je chyba vedenia! A o hygiene hygienických zariadení v tejto nemocnici ani nehovorím! PODĽA ZÁCHODA POZNÁŠ NÁRODA! Nehovorte mi, že na vine sú pacienti a návštevníci! Chabá výhovorka!
Anonym píše:
Pondělí 01.12.2014 12:27
Ale však, kto je vedenie nemocnice? Menežment? To sú akože INKOGNITO? Majú mená? priezviská? A potom, nepatrí nemocnica pod TSK? Nemáme tam poslancov, ktorí by zjednali nápravu? Alebo nový župan? Ministerstvo zdravotníctva?
Anonym píše:
Pondělí 18.01.2010 15:55
Ja mám celkom ,,pozitívny" pohľad na nemocnicu v PB, lebo vdaka nedokonale prevedenej operácii spoznám v nemocnicu v BA čo som doteraz nepoznal.....a do práce sa vrátim len o 6 mesiacov neskôr......vitajte na Slovensku!!!
Anonym píše:
Pondělí 18.01.2010 16:05
ja wam to powem takto keby raej zawreli nemocnicu tu a otworili w puchowe + technika by sa prewiezla do pu a neake weci k tomu bolo by to 1000x lepsie....
Anonym píše:
Pondělí 18.01.2010 17:48
 Prosím Vás čo sa vzrušujete nad čistotou a poriadkom v nemocnici,stále platí ryba smrdí od hlavy. už ste niekedy videli traktoristu čistého? Čím špinavší tým šťastnejší a pridajme k tomu smrad oleja tak to je to pravé orechové apropo veď náš pán riaditeľ neberal skúsenosti do života na traktore, prosím i to je záslužná práca a potrebná, ale platí aj pravidlo, šuster drž sa kopyta a tá nemocnica to nie je kopyto, ale čo už rodinné väzby treba podporiť.
Pri tej kritike musím povesdať aj pochvalu a to je práca primara Korca ktorí ma operoval a z jeho prácou som nadmieru spokojní a vyslovujem mu poďakovanie, len keby mala nemocnica v P.B. viac takých odborníkov.
Anonym píše:
Pondělí 18.01.2010 19:50
Ja by som považoval za riešenie, keby zawreli radšej wedzenie nemocice a potom aj wedzenie tohoto mesta.
Anonym píše:
Pondělí 18.01.2010 22:17
no pre mna najvacsimi odbornikmi n NSP PB su Kuchta, Dubnicka a V.Pruzinec..k nim nemam slov...mam s nimi skusenosti a som povedala-viac nie....radsej dam za cestu do ZA ako sa dat osetrit v PB....
Anonym píše:
Pátek 03.08.2012 21:36
treba povedať že stav nemocnice len odráža stav nášho mesta naše mesto zomiera a zomiera preto aj nemocnica je to smutné ale treba zas povedať že lekári v nej zachránili veľa životov na to aké majú podmienky treba povedať aj to že jedného dna ked nemocnica zanikne uvidíme aké zlé bude dochádzať do žiliny a trenčína..........
Anonym píše:
Sobota 04.08.2012 06:54
Až na to, že nemocnica patrí pod TSK a nie pod mesto, aj keď je tam isté personálne prepojenie.
Anonym píše:
Středa 12.09.2012 22:40
nejde o to ale naše mesto upadá odchádzajú odtiaľto mladí ludia ostávajú tu len starí a tí čo nemajú kam inam ísť a tak je to aj v nemocnici je umyselne vedená do krachu a zániku nikto sa nestará o to ako to v nej funguje ako tam veci zlepšiť je to veľmi smutné
Slávka Hlaváčová
Slávka Hlaváčová píše:
Úterý 08.10.2013 13:44
Ak môžem reagovať, rada by som sem (v mene našej smútiacej rodiny) posunula článok, ktorý nám nechceli zverejniť. Na margo môjho príspevku chcem povedať len to, že článok nie je písaný s hnevom, vulgarizmom a klamstvom. Opisuje len reálnu situáciu ako to bolo a aký prístup má personál daného oddelenia. Vyjadrujeme ním hl.bolesť a smútok nad nedôstojným odchodom... Nech sa páči.
Slávka Hlaváčová
Slávka Hlaváčová píše:
Úterý 08.10.2013 13:44
„ Považská Bystrica – otvorene“, prosíme o uverejnenie článku „Rudo“ na vašej stránke. Tento článok bol odmietnutý redakciou Považsko – bystrické novinky na základe vyjadrenia N s P v Pov. Bystrici uverejniť....
                                                                    
                                                                            najbližšia rodina
Slávka Hlaváčová
Slávka Hlaváčová píše:
Úterý 08.10.2013 13:44
     Je pondelok 17. 6. 2013, 16,00 hod. a zvoní mobil“ Božka, už ste doma? Akurát sme prišli, odpovedám. Prosím Ťa, príďte čo najskôr do nemocnice na interné, je to súrne, leží tu Rudo.
Rudo je náš brat, nešťastný človek s dobrým srdcom.
     Keď sme prišli, bol to smutný pohľad, na lôžku ležal doráňaný jedna ruka v sadre, druhá bez sadry, o dva dni sme zistili , že aj druhá je zlomená, lebo opuchla a zmodrala. Z nosa mu trčali hadičky. Prihovárali sme sa mu, ale nevnímal nás.
     Sestrička hlásila ukončenie návštev. Záchranka ho doviezla v piatok a nemal tam žiadne hygienické potreby. Rýchlo sme sa opýtali čo mu treba doniesť. Doniesli sme pre istotu 2x. Žiaľ, nikto z toho nič nepoužil, voda na pitie neotvorená, uteráky, špongia, spreje na preležaniny nepoužité. Vonku strašné horúčavy a on nejojká, ale kričí od bolesti, nevie že sme pri ňom. Spolubývajúci pacienti sú v kóme, takže im to neprekáža, iba návštevám čo prišli za nimi.
     Vošla som do sesterskej izby, miestnosť oproti tejto izbe č. 3 a hovorím personálu: „ prosím vás, vy to nepočujete ako strašne kričí od bolesti? „ na to zrejme sestra v bielom hovorí: „ pán B... už dostal Novalgin. Keďže nám bolo oznámené že odchádza, volali sme p. farára, aj prišiel z fary, za čo mu pekne ďakujeme. Videl a počul, ako strašne trpí. Nikto sme pri ňom za to krátke obdobie nevideli stáť fľašu s výživou a kto by ho tak nakŕmil, veď ani vodu mu nemal kto podať a sám to nedokázal. Načo, však on už končí. Neviem či potom, alebo ešte predtým ako sme sa domáhali morfia vo štvrtok vo veku 65 rokov odišiel.
     Ostali ťažké noci, prenasleduje nás jeho zúfalé kričanie od bolesti, keby ho zlomené ruky neťažili, istotne by dokázal od bolesti z tej postele vyskočiť.
A tak si myslíme, na čo je táto nemocnica, ozaj ju treba zrušiť a že väčšie platy..., veď o psíka je lepšie postarané ako o človeka. Len dajte človeka do nemocnice, však oni mu pomôžu, videli sme, zažili sme.
Prečo to uverejňujeme ? Vieme, že život mu už nik nevráti, vieme aj že bol veľmi chorý, ale dôstojne odísť z tohto sveta si zaslúži každý človek, to je jedno či je chudobný alebo bohatý, na internom oddelení v Považskej Bystrici to nevedia, tak preto...

GV
GV píše:
Středa 06.11.2013 13:42
Je mi ľúto,že u vás to dopadlo takto. U nás to prebiehalo nie tak dramaticky, ale posledné 4dni boli očividné,že sa niečo dialo a stalo :( To keď sestričke vypadla infúzna sklenená fľaša na tvár a teta mala modrinovú tvár, brali sme to ako nehodu,čo by sa nemala stať,ale stala sa...sestrička sa nám osobne ospravedlnila,že ponesie aj následky,ak to nahlásime...to by sa prepáčiť dalo.Ešte jej omylom vyletelo z úst,že im pacientka skoro odišla (o tomto sme informovaní neboli ani od sestier,ani od lekára! Iba,že ju moc zahlieňovalo a museli meniť širší katéder)...ako skoro odišla? No viete, bola moc zahlienená,ale s doktorom sme to za hodinu zvládli ju stabilizovať. Považujete ju za milú a spoľahlivú a vravíte si,že na nočnej bude pacientka v dobrých rukách. Ale keď prídete ďalší deň po tom,ako ste sa sťažovali u lekára na inú sestričku a pacientka je v stave,že nemôže otvoriť oči a prestala hýbať rukou, prepadne vás strach a panika,čo sa to stalo.Stalo sa to zas v noci alebo ráno? Stalo by sa to,keby sme sa nesťažovali? Či je to len vôľa Pána a telo je už unavené...veď neustále nás ošetrujúci lekár pripravoval na to,že stav sa môže kedykoľkvek zmeniť pri toľkých pridružených komplikáciach. Privolajú službukonajúcu lekárku,tá ju popočúva,premeria ručne tlak (automat.prístroj ukazoval dosť nízky) a keď sa pýtame,prečo stíska len jednu ruku,tak odpoveď znie,že tú druhu mala vždy slabšiu.Pravda,ruka bola slabšia,ale hýbala s ňou,vedela si ich spojiť a natrieť.Nie ruka jej padla ako ochrnutá. A zas o tom,že to môže byť len dočasný stav,podľa nej je to v poriadku.Mysleli sme si,že dáka ďaľšia slabá mozgová, no to vylúčili lekári opakovane bez prístrojového vyšetrenia...Prídete ďalší deň a pacientka síce občas otvorí oči,ale komunikácia je slabá, nemôže riadne rozprávať, modlí sa dookola Otčenáš.Ale stále pozná návštevu. Veríte,že ďalší deň bude lepšie. No čaká vás stav na kolaps. Pacientka má vyvalené oči do hora, nemôže rozpravať ani hýbať poriadne ústami.Tie sú neustále otvorené.Len si domýšľate pri koľkokrát opakovanej otázke akoby kývla hlavou...Ihneď ste rozhodnutí,že počkáte na ošetrujúceho lekára. Sám skonštatuje,že by viac patrila na internú JIS ako na neurologickú,lebo prím hrajú pridružené ochorenia,stav je kritický...Bol sa internista pozrieť,že ak sa stav zhorší,ďalší deň ju dajú možno na interné,ak sa tak dohodnú. Keď sa pýtate prečo nie dnes,máme chápať ten stav,keď by bolo horšie,hneď si môže privolať internistu...Ešte v ten deň sme boli svedkom,ako jej z ničoho nič klesalo SpO2. Kyslík, kritický parameter v jej stave a alarm išiel do červeného bez zvukovej signalizácie.Ihneď som privolala sestričku, ktorá sa starala o iného pacienta.Ten alarm býval poslednú dobu pravidelne vypnutý!!! Keď sme sa na to pýtali doktora, tak koľko by sa sestrička nabehala,keď by to každú chvíľu pípalo!!! Som myslela,že preto sa to volá JIS,aby dávali na pacientov zvýšený pozor!!! Vieme,že stačí trocchu posunúť kontakt a hneď to pípa. Práve preto to bolo tak vymyslené, aby hneď sestrička počula,že sa niečo deje a išla si to preveriť!!! Nie aby mali len svetelnú siganlizáciu a keď sú otočené chrbtom,tak nič nevidia.
 
Ďalší deň čakáte,že asi sa stav nemení,keď nevolajú...Zrazu zazvoní telefón,že ju previezli na ÁRO. Za pol hodinu vám z ÁRA volajú,že majú pre vás smutnú správu,že skonala...
Pre nás ako pre laikov to znamená jediné, prečo ju nemohli dať na ÁRO hneď ako sa stav zhoršoval??? Veď predsa predtým jej na áre pomohli!!! Videli sme,aké zázraky sa diali.Na čo toľko čakali??? Oni sami si ponesú zodpovednosť,či skutočne vykonávajú svoje povolanie tak, ako prisahali.A súdiť ich nám neprináleží. Od toho tu je Pán Boh.
A súhlasím s príspevkom predtým,život jej to už nevráti,mala veľa chorôb, bolestí. Ale v hlave stále vŕta otázka: Koľkokrát sa stalo,že pípal alarm a sestrička nepočula nevidela? Keď sa to stane viackrát, mozgové bunky odumierajú...a ono vyzeralo už ako bdelá kóma,čo sme naposledy videli...Mali by dohliadnuť na to lekári,že keď už majú vhodné prístrojové vybavenie, tak ho budú používať tak,ako treba.Toto je príbeh z PB nemocnice očami príbuzných.
Anonym píše:
Úterý 21.01.2014 09:27
hlavne ide o pristup personalu ktory neni v PB uplne spravny, nehrat sa na bohov a drzat sa pri zemi
bezny obcan
bezny obcan píše:
Pondělí 07.04.2014 21:26
V Povazskej Bystrici nemocnica:lekari,sestricky drzost,arogancia,ponizovanie,nezaujem o pacientov.Nemam slov ale mam skusenosti .Jedno je pravda kazdemu sa vrati co dava.Panboh nie je nahlivy,ale pamatlivy.Prajem Vam mily personal,aby sa Vam vratilo vsetko to,co ste vy davali tym Vasim pacientom.
Anonym píše:
Úterý 15.04.2014 08:44
Mas pravdu nieje nahlivy ale pamatlivy ja im prajem to iste sko ty.Moj pribuzny tam lezal tyzden pomoc nijaka po tyzdni ked uz bol natom zle ho prelozili na JIS kde na druhy den zomrel. DAKUJEM VAM!Keby tam lezal jeden z nich toho by obskakovali pri obycajnych ludoch maju problem sa postavit zo stoliciek.Vsetko sa raz vrati!
marcela
marcela píše:
Čtvrtek 04.02.2016 19:58
Ja som z bytce v PB som rodila druhe dieta.Prve som rodila v ZA a skoro sme tam obaja umreli bola to hruza a to by ste videli tu aroganciu tam sestricky protivne doktori odmerany s PB sa to neda rovnat keby som si mala vybrat idem zasa doPB personal bol k nezaplateniu ci uz doktori alebo sestricky vybavenie je tam take ake je ale to oni neovplyvnia za to sa mozeme podakovat statu
Anonym píše:
Úterý 28.10.2014 14:48
Niet sa čo čudovať, keby sestričky boli ohodnotene tak, ako majú byť tak aj ich prístup by bol lepší, ale ich plat je na bode mrazu a práce veľa po zrušení nemocnice v Ilave. Ale sestra je len ,, upratovačka, sanitárka, niekedy aj lekár v jednej osobe"
Anonym píše:
Úterý 28.10.2014 14:48
Niet sa čo čudovať, keby sestričky boli ohodnotene tak, ako majú byť tak aj ich prístup by bol lepší, ale ich plat je na bode mrazu a práce veľa po zrušení nemocnice v Ilave. Ale sestra je len ,, upratovačka, sanitárka, niekedy aj lekár v jednej osobe"
Anonym píše:
Neděle 30.11.2014 23:39
Ja som ležala s mojou vtedy ročnou dcerkou na jiske a to som bola pri nej cely den aj noc spala som na stolicke len aby som bola stale pri nej a oproti mne volna postel ale spat som na nej nemohla.Keby som pri mojej dcerke stale nebola tak by jej jest ani pit v noci nadali,lebo nemal by kto sestricky v noci drichmali a este mali aj sproste dotazy,ci aj doma furt beham s flasou.Takze za tokuto robotu a starostlivost by som im nedala ani cent a este by som ich.....sak ini ludia robia tiez tazku pracu za nic a neflakaju sa namaju za to miliony ako oni by chceli a ked to niekto nechce robit a nevie nech to ani nerobi jak by to mal flakat nech si vybere robotu upratovacky aspon nikomu tym neznici zdravie
Tati
Tati píše:
Neděle 28.12.2014 22:39
Hanbi sa za tie klamstvá, ktoré tu píšeš anonym. Nemáš ani odvahu napísať meno. Ale veď ten kdo klame nikdy neuverejni meno lebo má strach.je smutne,že ľudia čítajú klamstvá-hlavne,že ty máš nato žalúdok.len aby sa ti to raz nevypomstilo.toho sa boj!klamat je zle!
Anonym píše:
Pondělí 29.12.2014 10:23
hlavna vec ze ty si sa podpisal
peter
peter píše:
Sobota 09.05.2015 22:22
Mne tu pred niekolkymi rokmi spravne urcili diagnozu a odoslali ma vo velmi zlom
stave na ine pracovisko, do Martinskej fakultnej nemocnice na dodiagnostikovanie a tym mi zachranili zivot DAKUJRM.
martina
martina píše:
Čtvrtek 26.11.2015 13:32
ked som mala 18 rokov,podla RTG povedali mi ze mam obojstranny zapal pluc a hned na lozkove ma poslali. z lozkoveho sestricka mi povedala ze to nieje zapal pluc a ze na detskom ani nemam co robit, po dvoch tyzdnoch chodenia po Dr. v PB mi nic nezistili. Az v Ziline zistili ze je to len kriva chrbtica. to bol 1. pripad. A druhy??? po porode mi nechali PLACENTU v tele, aj napriek tomu ze pri porode videli a videli ze som ju nevyrodila, zasili ma a nechali tak, po 4 dnoch mi robili kyretaz (cistenie) kde mi do lekarskej spravy napisali ze placentu vybrali aj moju rodinu ubezpecili ze som ok, po prepusteni som isla za svojim gynekologom do IL a ten mi zistil ze aj ked tam stali pri mne 3 Rd. že placentu aj tak nevybrali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Akoze to kde sme? este 2 ndi a umrem na otravu krvy!!! V ilave ma dali dokopy, znova celkova anesteza a znova kyretaz, moje dieta som tyzden nevidela!!!koli tym koko*om mi zmyzlo mliecko, takze svoje dietatko som ani nemohla kojit!!! Odpadavala som a museli mi dokonca dat 2 balicky krvy. Takze PB NIKDY!!!!!!!
martina
martina píše:
Čtvrtek 26.11.2015 13:45
a ešte som zabudla pridať tretí prípad. v noci som si lahla do postele a ochrnula mi lava ruka, pera a jazyk, celá lava polka bola nefunkcna na asi pol hodinu, isla som na pohotovost a pan doktor mi povedal ze je to zlým vankusom!!! ked som mu povedala ze som nelezala aleš som si prave do tej postele lahla, aj tak si mlel svoje. o tyzden mi neurologicka z MR zistila ze trpim komplikovanou migrenou pri ktorej sa mi zužuju cievy a priznaky mam take ake mam :( povedzte mi je toto vobec mozne?
martina
martina píše:
Čtvrtek 26.11.2015 13:45
a ešte som zabudla pridať tretí prípad. v noci som si lahla do postele a ochrnula mi lava ruka, pera a jazyk, celá lava polka bola nefunkcna na asi pol hodinu, isla som na pohotovost a pan doktor mi povedal ze je to zlým vankusom!!! ked som mu povedala ze som nelezala aleš som si prave do tej postele lahla, aj tak si mlel svoje. o tyzden mi neurologicka z MR zistila ze trpim komplikovanou migrenou pri ktorej sa mi zužuju cievy a priznaky mam take ake mam :( povedzte mi je toto vobec mozne?
Anonym píše:
Úterý 26.01.2016 10:13
prednedavnom som pocula tiez zaujimavy pribeh. Mlada matka po porode sa stazovala na bolesti hlavy. Uplne ju to vyradilo z funkcnosti a o dieta sa starala matka,partner a kto mohol. Tyzden chodenia na pohotovost v PB bola vyhodnotena ako migreny ani sa neunuvali spravit CT. Az na natlak matky jej zistili zrazeninu v mozgu.Stravila 2mesiace v nemocnici,ale uz nie PB.A v PB si jej dovolil niekto povedat,ked sa stazovala,ze to mohlo mat fatalne nasledky, ze moze byt rada,ze nie je ochrnuta...inak netreba vsetok personal hadzat do jedneho vreca,lebo osobna skusenost s malym bola dobra.Jedna sestricka bola taka super,ze ked videla,ze spim,tak maleho sama kontrolovala v noci.Sa budim na pohyb v miestnosti,tak som ju videla.
Anonym píše:
Sobota 28.11.2015 09:11
v pb ano hlavne ze sa stazuju na platy
Ja
Ja píše:
Úterý 16.02.2016 13:01
Na urazovke v PB robi taka tlsta sestra a je velmi mila, ze ked niekto stoji predo dvermi tak nanho zhukne ako gorila to spravanie svedci tiez o urovni personalu
Ja
Ja píše:
Úterý 16.02.2016 13:01
Na urazovke v PB robi taka tlsta sestra a je velmi mila, ze ked niekto stoji predo dvermi tak nanho zhukne ako gorila to spravanie svedci tiez o urovni personalu
Pavol.
Pavol. píše:
Středa 25.05.2016 20:08
Bol som privezený do P.Bystrice na Jis s nízkym tlakom a zrýchleným rytmom srdecnej činnosti,chcem poďakovať sluziacemu personálu za záchranu života a vysokú profesionalitu ,na druhý deň ma previezli na Interné odd.kde som strávil ešte štyri dni,ja už som sa vedel o seba postarať (wc,hygiena,jedlo)no musím priznať po tomto čo som počul a videl veru nechcel by som byť odkázaný na sestričky(mimochodom nefungovalo zariadenie na privolanie personálu a nikto to neriešil )vybavenosť oddelenia? to je ,ako keby sa tu zastavil čas a ako sa to postavilo v šesťdesiatich rokoch tak to je doteraz,prajem si a dúfam že sa to raz zmení.
Pavol.
Pavol. píše:
Středa 25.05.2016 20:08
Bol som privezený do P.Bystrice na Jis s nízkym tlakom a zrýchleným rytmom srdecnej činnosti,chcem poďakovať sluziacemu personálu za záchranu života a vysokú profesionalitu ,na druhý deň ma previezli na Interné odd.kde som strávil ešte štyri dni,ja už som sa vedel o seba postarať (wc,hygiena,jedlo)no musím priznať po tomto čo som počul a videl veru nechcel by som byť odkázaný na sestričky(mimochodom nefungovalo zariadenie na privolanie personálu a nikto to neriešil )vybavenosť oddelenia? to je ,ako keby sa tu zastavil čas a ako sa to postavilo v šesťdesiatich rokoch tak to je doteraz,prajem si a dúfam že sa to raz zmení.
Pavol.
Pavol. píše:
Středa 25.05.2016 20:08
Bol som privezený do P.Bystrice na Jis s nízkym tlakom a zrýchleným rytmom srdecnej činnosti,chcem poďakovať sluziacemu personálu za záchranu života a vysokú profesionalitu ,na druhý deň ma previezli na Interné odd.kde som strávil ešte štyri dni,ja už som sa vedel o seba postarať (wc,hygiena,jedlo)no musím priznať po tomto čo som počul a videl veru nechcel by som byť odkázaný na sestričky(mimochodom nefungovalo zariadenie na privolanie personálu a nikto to neriešil )vybavenosť oddelenia? to je ,ako keby sa tu zastavil čas a ako sa to postavilo v šesťdesiatich rokoch tak to je doteraz,prajem si a dúfam že sa to raz zmení.
katarína
katarína píše:
Středa 15.06.2016 14:02
Mám zlé skúsenosti s lôžkovým kožným oddelením v PB, maximálne neprofesionálny prístup lekára...keď nie ste "známy" ste vzduch... lekárky na oddelení sú síce jedna krajšia ako druhá, mohli by ísť do súťaže krásy, ale nie liečiť ľudí...ešte, že víkendy ťahajú sestry, keď lekári ktorí majú službu neberú ani telefón...inak by som tu už asi nebola...prepúšťaciu správu mi doniesla pani čo umýva podlahu v nemocnici...službu konajúci lekár sa neobťažoval...nedoliečená, sklamaná som bola prepustená do domáceho ošetrenia ..no a keď sa mi po pár mesiacoch choroba vrátila hospitalizáciu PB som odmietla a išla do Martina , kde to bolo o niečom úplne inom....možno to bola náhoda, ale ja nemám za čo poďakovať kožnému oddeleniu v PB ...som stále PN už druhý rok
hrobár
hrobár píše:
Neděle 19.06.2016 22:54
No, lepšie k hrobárovi ako do PB nemocnice... hlavne ak sa človek postaví voči mafiánom tohto mesta, že áno.

http://martinhajduch.blog.s[…]borec-a-nimand-ludovit.html
alena
alena píše:
Středa 03.08.2016 12:34
takze pridavam sem aj ja svoj prispevok sice nerada ale,ked nejakeho doktora nebavi jeho praca alebo sestricku tak nech ide robit murara mozno na operacnej sale mu to ide ale ako jednanie z ludmi ma nulove arogancia prvej triedy jedna sa o jedneho primara v pb
Anna
Anna píše:
Pondělí 08.08.2016 14:08
Pred 2 rokmi sme mali hospitalizovanu mamičku na internom oddelení vo veku 81 rokov, mozgová príhoda, 4 dni priviazaná na posteli, prestala chodiť a najhnusnejší pohľad priviazaná mamička a na stolíku olovrant , našli sme to pri návšteve. To sa nerobí zvieratám a nie ľuďom, ktorí celý život poctivo pracovali. To sa nedá ospravedlniť, viac sme ju tam nedali. Druhý krát v Ilave a to sa nedá porovnať, staré zariadenie ale čistučké, personál s krásnym prístupom k chorým aj príbuzným. Ďakujeme Vám za mamičku, u Vás dožila.
Ludmila
Ludmila píše:
Úterý 09.08.2016 12:52
V maji moju mamicku zachranka priviezla na JISku, Int.odd., hoci tvrdili, ze je to nieje nic, co by ohrozovalo jej zivot. Bol to infarkt! Po stabilizovani ju previezli na Int.odd. kde ako leziaci pacient bol prevezeny na operacnu salu k amputacii prstou dolnej koncatiny. Esteze sa moja 83.rocna mamina nedala, pouzila svoj rozum, inak by uz bola davno bez prstov a potom bola este s obijana drzimi slovami sestriciek, ci nemohla byt ticho. Ze, co oni teraz z toho budu mat za poplach. Potom to ale dostala patricne pocitit na izbe, ked jej nechceli doniest pohar vody od 13 hod.az do 23hod.,ked telefonovala k nam domov aby sme nieco urobili, lebo ona umrie od smadu. PO telefonate sestra doniesla pohar vody,ale s drzostou aka zvlast do
nemocnice nepatri. A co moja mama videla a pocula? Leziaci neprebaleni pacienti aj 4hod., zvonceky
nefungovali, alebo na ne pacienti nedociahli...nedovolas nikoho a nicoho, rozhovor medzi sestrickami:....a co si taka nervozna?Tak si daj jeden....a sak som si dala uz styri a nic nepomaha! Myslim ,ze taketo
sestricky by nemohli robit ani pri kravach na druzstve. Podla mna tu v PB zostalo len malo odbornikov, ti dobri zutekali a zostava tu len blem na nasu nas vsetkych.
Ludmila
Ludmila píše:
Úterý 09.08.2016 12:56
.....a zostava tu len blem na smolu nas vsetkych.

« prosinec 2017 »
prosinec
PoÚtStČtSoNe
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359