Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Púchov | Kandidát Crkoň obviňuje súčasného primátora Michalca, že mu scenzúroval bilboardy

Púchov | Kandidát Crkoň obviňuje súčasného primátora Michalca, že mu scenzúroval bilboardy

Autor: redakcia Poslední změna: Pátek 12.09.2014 08:56
[2014-09-05 TLAČOVÁ SPRÁVA] Do redakcie nám JUDr. Pavol Crkoň zaslal tlačovú správu, v ktorej uvádza, že mu mestský odbor výstavby zakázal výlep predvolebných bilboardov, ktoré mal vopred objednané, a primátor Michalec vykonával nátlak na bilboradovú spoločnosť Gryf. Správu zverejňujeme v plnom znení, aj so stanoviskom primátora Michalca a reklamnej agentúry M-KREO. Obmedzovanie možností kandidátov na komunikáciu s voličmi s využitím moci úradnej považujeme za vážny problém nielen v Púchove.
Púchov | Kandidát Crkoň obviňuje súčasného primátora Michalca, že mu scenzúroval bilboardy

Foto anonymného bilboardu JUDr. Pavla Crkoňa. Zdroj: Stanovisko Mariána Michalca.

Tlačová správa Pavla Crkoňa:

Primátor Púchova zakázal bilboardovú kampaň svojmu protikandidátovi

PÚCHOV - Kandidátovi na primátora Púchova Pavlovi Crkoňovi zrušili bilboardovú kampaň. Scenzúroval ju súčasný primátor Marián Michalec nátlakom na žilinskú bilboardovou spoločnosťu Gryf.  V Púchove sa tak podľa Crkoňa v jeho praktikách zastrašovania a vyhrážok nič nezmenilo.

Crkoň si ešte vlani v decembri objednal desať bilboardov. Tri dni pred výlepom dostal odpoveď, že v strachu o stratu reklamných plôch v Púchove spoločnosť podľahla tlaku Michalca. Ten bilboardy pre “anonymitu” zadávateľa vraj cez mestský odbor výstavby zakázal. Crkoň ako dôkaz predložil e-mailovú komunikáciu so spoločnosťou Gryf a stanovisko primátora Michalca.

Ďalšia bilboardová spoločnosť Arton potvrdila, že mesto im tiež zakázalo Crkoňov vizuál vylepiť. “Ak ju vylepíme, zrušia nám všetky bilboardy,” píše sa v stanovisku spoločnosti.

Kampaň vyšla z fokusov

Nijakým spôsobom sa nedotýkam osoby môjho protikandidáta pána Michalca a už vôbec nie mesta. To, čo chcem ukázať vo svojej kampani nie je anonym. Volá sa to teaser, ktorý má u ľudí vyvolať pocit, zvedavosť, dať možnosť sa zamyslieť,” hovorí Crkoň, podľa ktorého obsah jeho kampane vychádza z fokusových prieskumov, ktoré odrážajú nálady, vnímanie a pocity samotných Púchovčanov.

Michalec vedel, kto si plochy objednáva

"Mali sme viacero verzií a túto si podvedomo vybrali samotní Púchovčania. A keď ju pán primátor cenzuruje a vyhráža sa majiteľom bilbordov, že prídu o svoje plochy v Púchove, ak moje bilbordy vylepia, tak to nie je normálne,” doplnil. Reakcia Michalca o anonymných bilboardoch je podľa jeho slov podivná hneď z dvoch dôvodov. “Po prvé, veľmi dobre vedel, že tieto, opakujem ničím hanlivé, nikoho neurážajúce teasre, som objednával ja. Je to jasné z e-mailovej komunikácie.”

Zakázal aj JOJku?

Ako druhý dôvod absurdnosti celej situácie Crkoň uvádza, že ak by bolo pravdou, že Michalec cenzuruje len hanlivé a anonymné plochy, ako to potom robila televízia JOJ. “Jej vtedy anonymné bilboardy Mafián a sukničkár starostom? si mohol človek vysvetliť všelijak. Aj ako politickú kampaň, ktorou oblepili celé Slovensko. Či aj takýto bilboard pán Michalec zakázal?

Michalec klame, odkazuje agentúra

Na otázku bilbordových spoločností, o akého klienta ide, sme uviedli, že sa jedná o pána Pavla Crkoňa,  reagovala Monika Suchaničová Janigová, konateľka agentúry M-KREO, ktorá pre Crkoňa zabezpečovala objednávku bilboardov. “Považujeme za absurdné, aby sme v 21. storočí dávali stanovisko k despotickým vyjadreniam nejakého mocipánaS výnimkou Púchova sme sa doteraz s niečím podobným ešte nestretli,” dodala.

Snaha o zmarenie kampane

Mne táto jeho cenzúra skomplikovala moju kampaň. Mal som v úmysle tento prvý výlep ponechať ešte 20 dní. Potom mám naplánované prelepy, kde už bude aj moja tvár a bude aj osobnejšia. Bude nadväzovať na môj program, ktorý zverejním. To bude aj potom pán primátor schvalovať moje vizuály? Presne toto je príkladom strachu, vyhrážok a obáv, ktoré primátor v meste vyvoláva a šíri.”

Čo bude ďalej?

Keďže primátor vie, že ja som autorom týchto plôch, tak ho pekne prosím, aby mi ich schválil. A aby oznámil majiteľom plôch, nech sa ho neboja, že ich môžu vylepiť. Ja na výlepe budem trvať. Legitímne a záväzne som si reklamné plochy objednal.

Pavol Crkoň ohlásil svoju kandidatúru ešte v auguste. Ako hlavný dôvod svojej kandidatúry  označil napäté vzťahy v meste medzi primátorom a obyvateľmi.

V prípade ak máte nejaké otázky, neváhajte ma, prosím, kontaktovať mailom alebo telefonicky.

Pavol Crkoň

Kandidát na primátora mesta Púchov

Tel: 0903 739 717

pavol.crkon@gmail.com

Pavol Crkoň - portrét voľby 2014

 


Stanovisko Mariána Michalca, súčasného primátora mesta Púchov:

Vážený pán redaktor / redaktorka,
v Púchove sa viac ako dva roky objavovali anonymné a hanlivé výlepy bilboardov, ku ktorým sa nikto nehlásil. Občania sa obracali na orgány mesta so sťažnosťami. Preto sa na začiatku roku 2014 uskutočnilo stretnutie s predstaviteľmi bilboardových reklamných agentúr, z ktorého vzišla dohoda, že v prípade požiadavky na vylepovanie anonymných bilboardov zašlú tieto spoločnosti vizuál na vyjadrenie stanoviska na oddelenie výstavby. Pohľad, že v slušnej spoločnosti sa každý dokáže svojim menom, tvárou, firemnou značkou či odkazom na internetový kontakt prihlásiť k akejkoľvek vlastnej publikácii, považujeme za prirodzený a správny.
O tom, že oddelenie výstavby vyjadrilo nesúhlas s nejakou anonymnou bilboardovou inštaláciou, ba dokonca, že tieto anonymné bilboardy majú byť primátorskou kampaňou JUDr. Pavla Crkoňa, som sa dozvedel z Vašich žiadostí o stanovisko.
Moje prekvapenie je o to väčšie, keď mi poverený pracovník k tejto veci uviedol informáciu od majiteľa reklamnej bilboardovej agentúry, že mu zadávateľ anonymného bilboardu tvrdil, že sa jedná o firemnú komerčnú kampaň (!!!). A na ponuku majiteľa agentúry vylepiť bilboard, ak ho nejakou formou podľa vlastného uváženia autorizuje, reagoval zadávateľ zásadným odmietnutím.
Ak bude pán JUDr. Pavol Crkoň taký láskavý a oznámi nám, ktorý anonymný bilboard je ešte treba považovať za jeho primátorskú kampaň v Púchove, vydám ihneď príslušným pracovníkom pokyn, nech sa zdržia akéhokoľvek postupu, ktorý by to mohol nejako spochybniť.

S pozdravom
Marián Michalec
primátor mesta Púchov


Vyhlásenie reklamnej agentúry, ktorá bilboardy pre Pavla Crkoňa objednávala:

Na otázku bilbordových spoločností, o akého klienta ide, sme uviedli, že sa jedná o pána Pavla Crkoňa. Považujeme za absurdné, aby sme v 21. storočí dávali stanovisko k despotickým vyjadreniam nejakého mocipána, ktorý je platený z peňazí daňových poplatníkov a uzurpuje si právo rozhodovať, čo bude a nebude na bilboarde, ktorý platí fyzická osoba zo svojich peňazí súkromným spoločnostiam. S výnimkou Púchova sme sa doteraz s niečím podobným ešte nestretli.

Monika Janigová

MKREO, s. r. o.

Murgašova 1298/16
010 01  Žilina

Mobil: 0905 856 865

Tel./fax: 041/565 28 62

E-mail: mkreo@mkreo.sk

www.mkreo.sk


Stanovisko bilboardovej agentúry GRYF, uverejnené v správe TASR:

Konateľ žilinskej reklamnej agentúry Gryf Róbert Magát uviedol, že ak si mesto vyhradí právo nerobiť kontroverzné motívy, má na to právo. „Podľa mňa je to v súlade so zákonom. Mesto povie, čo môže a čo nemôže byť, my to akurát akceptujeme. Myslím si, že to nie je jediný prípad, takých ja na Slovensku viac,“ skonštatoval Magát.

Podľa neho uplatňujú podobný princíp súkromné spoločnosti, školy, cirkevné inštitúcie. „Každý si to určí podľa svojho presvedčenia a filozofie. Ak má mesto Púchov takú filozofiu, že nechce zvyšovať napätie medzi občanmi a robiť politiku napádania a osočovania, je to v ich kompetencii. Mohlo by to byť aj celoštátne zavedené,“ doplnil Magát. Potvrdil, že ak by bol na billboardoch uvedený autor motívu, vylepili by ich.

Zdroj:

http://www.teraz.sk/komunalne-volby/primatorsky-kandidat-hovori-o-cenzu/96805-clanok.html

redakcia
redakcia píše:
Pátek 05.09.2014 15:51
Správa na TERAZ.SK:

http://www.puchov.eu/michalec-udajne-cenzuruje-billboardy/

Primátorský kandidát hovorí o cenzúre billboardov

TASR, včera 10:48

Mesto Púchov nechce anonymy.

Púchov 4. septembra (TASR) – Nezávislý kandidát na primátora Púchova Pavol Crkoň obviňuje mesto na čele s primátorom Mariánom Michalcom z cenzúry jeho billboardov. Michalec tvrdí, že požiadavky na vylepenie anonymných billboardov rieši oddelenie výstavby, on sa dozvedel, že ide o jeho protikandidáta až zo žiadostí o stanovisko od novinárov.

„Prostredníctvom žilinskej agentúry som si ešte v decembri 2013 zarezervoval v Púchove reklamné plochy na volebnú kampaň. Po tom, ako som dodal vizuály mojich billboardov, mi agentúra oznámila, že pokiaľ ich mesto neschváli, nevylepia ich. Billboardová spoločnosť argumentuje tým, že všetky billboardy musí najskôr schváliť mesto na čele s mojím protikandidátom Mariánom Michalcom a až potom sa môžu dostať na verejnosť. Výlep odmieta, keďže sa bojí, že príde o plochy v meste,“ informoval Crkoň.

Podľa Michalca sa v posledných dvoch rokoch v meste objavovali anonymné a hanlivé billboardy. Po sťažnostiach obyvateľov sa mesto začiatkom tohto roku dohodlo s billboardovými agentúrami, že v prípade žiadostí o vylepenie anonymných billboardov zašlú agentúry vizuál na vyjadrenie na oddelenie výstavby mestského úradu.

Konateľ žilinskej reklamnej agentúry Gryf Róbert Magát uviedol, že ak si mesto vyhradí právo nerobiť kontroverzné motívy, má na to právo. „Podľa mňa je to v súlade so zákonom. Mesto povie, čo môže a čo nemôže byť, my to akurát akceptujeme. Myslím si, že to nie je jediný prípad, takých ja na Slovensku viac,“ skonštatoval Magát.

Podľa neho uplatňujú podobný princíp súkromné spoločnosti, školy, cirkevné inštitúcie. „Každý si to určí podľa svojho presvedčenia a filozofie. Ak má mesto Púchov takú filozofiu, že nechce zvyšovať napätie medzi občanmi a robiť politiku napádania a osočovania, je to v ich kompetencii. Mohlo by to byť aj celoštátne zavedené,“ doplnil Magát. Potvrdil, že ak by bol na billboardoch uvedený autor motívu, vylepili by ich.

Na margo anonymných billboardov s otázkou Komu patrí Púchov? Crkoň skonštatoval, že teaser mal u ľudí vyvolať pocit, zvedavosť, dať možnosť zamyslieť sa. Obsah kampane podľa neho vychádza z fokusových prieskumov, ktoré odrážajú nálady, vnímanie a pocity samotných Púchovčanov.

„Mne táto cenzúra skomplikovala kampaň. Prvý výlep som chcel ponechať 20 dní, potom mám naplánované prelepy, kde už bude aj moja tvár a bude aj osobnejšia,“ doplnil Crkoň s tým, že na výlepe billboardov bude trvať, pretože si reklamné plochy legitímne a záväzne objednal. Crkoň tiež nevidí dôvod uvádzať priamo na billboardy autorstvo. „Toto je princíp mojej kampane, preto sme začali týmto teaserom,“ zdôraznil.

Michalec podľa neho vedel, kto si reklamné plochy objednáva a nie je normálne, ak primátor billboardy cenzuruje a vyhráža sa ich majiteľom, že prídu o svoje reklamné plochy v Púchove, ak jeho billboardy vylepia.

„Pohľad, že v slušnej spoločnosti sa každý dokáže svojím menom, tvárou, firemnou značkou či odkazom na internetový kontakt prihlásiť k akejkoľvek vlastnej publikácii, považujeme za prirodzený a správny. O tom, že oddelenie výstavby vyjadrilo nesúhlas s nejakou anonymnou billboardovou inštaláciou, ba dokonca, že tieto anonymné billboardy majú byť primátorskou kampaňou Pavla Crkoňa, som sa dozvedel až zo žiadostí novinárov o stanovisko,“ uzavrel púchovský primátor, ktorý rovnako ohlásil kandidatúru na post prvého muža mesta.
redakcia
redakcia píše:
Neděle 14.09.2014 11:26
http://povazska.sme.sk/c/73[…]vraj-cenzuroval-kampan.html
Nátlakom na spoločnosti vraj cenzuroval kampaň

Kandidát na primátora Púchova Pavol Crkoň tvrdí, že má svoju predvolebnú kampaň poriadne skomplikovanú. Hovorí, že súčasný primátor Marián Michalec mu zakázal v Púchove vylepiť jeho predvolebné billboardy.

PÚCHOV. Pavol Crkoň si v decembri minulého roka objednal desať billboardov na svoju predvolebnú kampaň. Zostal nemilo prekvapený, keď sa tri dni pred zverejnením billboardov dozvedel, že mesto ich vylepenie neschválilo pre ich anonymitu.

Crkoň tvrdí, že na začiatku kampane chcel voličov osloviť takzvaným teaserom. Ide o billboard, ktorý má u ľudí vzbudiť zvedavosť a zamyslenie. Jeho obsah nie je hanlivý ani urážajúci. Je bez akejkoľvek identifikácie a obsahuje len otázku: Komu patrí Púchov?
Cenzúra a skomplikovaná kampaň

Billboardovým spoločnostiam vyvesiť billboardy to podľa Crkoňa zakázalo mesto, údajne pre ich anonymitu. Hovorí o cenzúre, ktorá skomplikovala jeho kampaň. „Prostredníctvom žilinskej agentúry som si ešte v decembri 2013 zarezervoval v Púchove reklamné plochy na volebnú kampaň. Po tom, ako som dodal vizuály, mi agentúra oznámila, že pokiaľ ich mesto neschváli, nevylepia ich,“ tvrdí Pavol Crkoň.

Billboardová spoločnosť podľa jeho slov argumentuje tým, že všetky billboardy musí najskôr schváliť mesto na čele s protikandidátom, súčasným primátorom. Výkonný riaditeľ billboardovej spoločnosti Gryf Ladislav Krčmárik poskytol stanovisko k zamietanému výlepu jeho billboardov. „Mesto Púchov si vyhradilo právo na posúdenie vizuálov reklamných plôch na verejnom priestranstve. Podobná prax je zaužívaná pri nákupných centrách, školách, cirkevných a štátnych inštitúciách, kde sú zmluvne zakotvené a špecifikované výluky na niektoré typy reklamných kampaní,“ hovorí s tým, že táto skutočnosť vznikla v máji 2014 po dohode zmluvných strán.
Požadujú identifikáciu

Prečo pristúpilo mesto k takémuto rozhodnutiu, vysvetľuje primátor Marián Michalec. „V Púchove sa viac ako dva roky objavovali anonymné a hanlivé výlepy billboardov, ku ktorým sa nikto nehlásil. Občania sa obracali na orgány mesta so sťažnosťami. Preto sa na začiatku roku 2014 uskutočnilo stretnutie s predstaviteľmi billboardových reklamných agentúr, z ktorého vzišla dohoda, že v prípade požiadavky na vylepovanie anonymných billboardov zašlú tieto spoločnosti vizuál na vyjadrenie stanoviska na oddelenie výstavby,“ hovorí Michalec. Podľa neho je správne, ak sa každý dokáže prihlásiť svojím menom, tvárou, firemnou značkou či odkazom na internetový kontakt k akejkoľvek vlastnej publikácii.
Teaser, nie anonymné billboardy

Crkoň argumentuje tým, že sa nijakým spôsobom nedotýka osoby súčasného primátora a ani mesta. „To, čo chcem ukázať vo svojej kampani, nie je anonym. Volá sa to teaser, ktorý má u ľudí vyvolať pocit, zvedavosť, dať možnosť sa zamyslieť,“ vysvetľuje Crkoň. Podľa neho obsah jeho kampane vychádza z takzvaných fokusových prieskumov, ktoré odrážajú nálady, vnímanie a pocity samotných Púchovčanov a v žiadnom prípade jeho teasery nie sú hanlivé a nikoho neurážajúce.

Tvrdí, že billboardove spoločnosti sa obávajú straty reklamných plôch v meste, a preto billboardy odmietajú vyvesiť. „Mali sme viacero verzií, a túto si podvedome vybrali Púchovčania. A keď ju pán primátor cenzuruje a vyhráža sa majiteľom billboardov, že prídu o svoje plochy v Púchove, ak moje billboardy vylepia, tak to nie je normálne,“ myslí si Crkoň.

Súčasný primátor Púchova tvrdí, že o nesúhlase oddelenia výstavby s anonymnou billboardovou inštaláciou, ba dokonca, že anonymné billboardy majú byť primátorskou kampaňou Pavla Crkoňa, sa dozvedel len nedávno z médií. Podľa Crkoňa však Michalec vedel, že plochy si objednáva on. „Veľmi dobre vedel, že tieto ničím hanlivé a nikoho neurážajúce teasery som objednal ja,“ prízvukuje.

Monika Suchaničová Janigová, konateľka agentúry M-Kreo, ktorá pre Crkoňa zabezpečila objednávku reklamných plôch u billbordových spoločností, jeho slová potvrdila. „Na otázku billboardových spoločností, o akého klienta ide, sme uviedli, že sa jedná o pána Pavla Crkoňa,“ hovorí. Dodáva, že je absurdné, aby si púchovský primátor uzurpoval právo rozhodovať o tom, čo bude a čo nebude na billboarde. „S výnimkou Púchova sme sa doteraz s niečím podobným ešte nestretli,“ uzavrela Suchaničová Janigová.
Čo môže a čo nie

Ivan Rončák z Transparency International Slovensko hovorí, že povoľovanie reklamných zariadení spadá pod stavebný zákon. „Stavebnú správu, ako prenesený výkon štátnej správy, vykonáva obec. To sa ale môže vyjadrovať len k postaveniu reklamného zariadenia, v žiadnom pripade k jeho obsahu plagátov, ktoré sú na takom zariadení umiestnené," potvrdil Rončák.
Komplikácia predvolebnej kampane

Crkoň hovorí, že cenzúra mesta mu skomplikovala kampaň. „Mal som úmysel tento prvý výlep ponechať ešte dvadsať dní. Potom mám naplánované prelepy, kde už bude aj moja tvár a bude aj osobnejšia. Bude nadväzovať na môj program, ktorý zverejním,“ hovorí s očakávaním, či bude primátor aj potom schvaľovať jeho vizuály.
Čo ďalej

Crkoň hovorí, že všetky billboardy má už vyrobené a od ich výlepu neustúpi. „Na ich výlepe trvám. Legitímne a záväzne som si reklamné plochy objednal,“ uzavrel kandidát na primátora mesta.

 

utorok 9. 9. 2014 7:16 | Stanislava Vágnerová
Anonym píše:
Pátek 05.09.2014 17:33
Vážený pán Crkoň, myslím si, že táto kauza mala byť uverejnená v lokálnom médiu. Predpokladám však, že z "nejakého" dôvodu vám tak nebolo umožnené. Je to dôkaz, že ste dosť vážnym kandidátom a Michalec sa vás obáva. Týmto konaním rozumným Púchovčanom dokázal, že tam, kde je, nemá čo robiť. Držím palce, hoci sa obávam, že opäť uspeje.
Obyvatel puchova
Obyvatel puchova píše:
Pátek 05.09.2014 18:20
Ked robil este policajta bol to arogantny chrapun neviem preco ho obcania puchova viacej nebojkotuju o odvolanie, financovanie mesta je neprehladne necitatelne,predrazene projekty,evidencia mesta nie je v poriadku co sa tyka financii a cely rad pretrvavajucich nedostatkov napate vztahy na MU primator nie je pristupny obcanom je arogantny povysenecky obklopuje sa kamaratmi,ktorim dava zakazky v meste a cely rad nedostatkov,ktore jednoznacne maju prvky korupcie a nikto v tom nekona ignoruje aj p.Basku a podobne.
Anonym píše:
Pátek 05.09.2014 20:16
Ignorovanie Bašku je jediná vec, čo sa mi na Michalcovi páči :-)
afil
afil píše:
Pátek 05.09.2014 20:50
V Púchove mestský úrad opozičnému kandidátovi zakáže bilbordy, v Považskej mestská polícia zhabe letáky. Dúfam že JUDr. Crkoň tú vec dotiahne do úspešného konca, podobne ako Juraj Smatana s tými letákmi. Počul som, že mu ich už museli vrátiť.
Anonym píše:
Sobota 06.09.2014 10:27
Púchovčania si nevedia dať rady s jedným psychopatom? U nás je podobný problém, len kto s tým čo spraví?
Anonym píše:
Sobota 06.09.2014 14:27
tak ,tak zufalkari roznasaju v P.B . letaciky a s tym si robia kampan,co urobili doteraz??jaaj,teraz chcu robit pred volbami,hnus...ohovarat,kydat ,roznasat letaciky,pod uroven civiliz.cloveka...p.Janas drzim palce a dufam ze vas neodradia,takito zufalci...
Anonym píše:
Sobota 06.09.2014 20:22
pokiaľ viem, ohováranie nebolo preukázané, tak tupovolič nezavádzaj rozumných ľudí. Letáky by neboli, keby dostali kandidáti priestor v novinkách mesta Považská Bystrica. Dostanú toľko čo Janas? Určite nie, tak sa nejako propagovať musia. Ty choď radšej na kultúrnu akciu a tľapkaj Janasovi, ty čulák!
Anonym píše:
Sobota 06.09.2014 22:28
Dostal som ten plagát... Aké ohováranie? Čistá pravda. No a roznášanie letáčikov? To mi je vždy milšie, ako pretŕčanie sa v mestskej televízii a mestských novinách za naše peniaze.
Noro
Noro píše:
Pátek 10.10.2014 10:50
V letákoch bola zverejnená iba faktografia. Zúfalca si práve tu a teraz predviedol ty sám. Janas je hanbou Považskej Bystrice a vôbec celého systému zastupiteľskej demokracie nielen za nehorázny arogantný a primitívny spôsob vedenia schôdze mestského zastupiteľstva. Rád by som si pozrel, ako rokojú naši poslanci, ale keď sledujem choré útoky a výpady Janasa, je mi z neho na vracanie. To je čistý boľševický spôsob, neschopnosť prijať kritiku, primitvne osobvné útoky. Ale to primitívom vyhovuje, vrana k vrane sadá, rovn rovného si hľadá. Však, súdruh zúfalec?
OKrem toho POvažská Bystrica je totálne zaspaté mesto, okrem kšeftovania Janasa a spol sa tu endeje absolútne nič. V porovnaní s inýme mestami je Považská Bystrica jedna strašná a zaostalá diera...
Fero
Fero píše:
Sobota 06.09.2014 20:38
Podľa neho uplatňujú podobný princíp súkromné spoločnosti, školy, cirkevné inštitúcie? Vážený priatelia po prve mesto není súkromná spoločnosť, cirkev a dokonca ani škola! V súkromnej firme nevolíte každé 4 roky nového majiteľa. Tak toto porovnanie je mylne dokonca smiešne. Alebo týmto tvrdením nám pán primátor Michalec hovorí že mesto je vlastne jeho súkromná firma?,,Ak má mesto Púchov takú filozofiu, že nechce zvyšovať napätie medzi občanmi a robiť politiku napádania a osočovania, je to v ich kompetencii. Tak takáto filozofia tu bola, volalo sa to komunizmus pred rokom 1989 vážený je rok 2014 a demokracia to znamená každý ma právo na svoj prejav či taky alebo onaký. Po tretie napr. najkrajšie a silne mesto billboard, kde sa teraz prezentujete podla vás tam musí bit napísaný majiteľ, kto sa pod toto vaše tvrdenie podpíše?, len Michalec tvrdi ze je naj. či Varga tvrdí že je naj , kto to bude tvrdiť hm?
Anonym píše:
Sobota 06.09.2014 20:45
V Puchove mate akurat tak pravo drzat hubu, s prepacenim.
Jozef
Jozef píše:
Neděle 07.09.2014 05:45
Preto idu volby treba volit Dr.Crkona jednoznacne treba zmenit Michalca s modrym majakom,ked bol este policajt z puchova do P.Bzstrica nejeden raz sukromne saskoval a tak saskuje aj ako primator uz dost dlho tam nech ide ucit telesnu vychovu na zakladku ko,ko,ko,ko tkodak.
Anonym píše:
Středa 10.09.2014 17:45
Ja Michalca nepoznám,ale nepáči sa mi,že ho tu niektorí prirovnávate k Janasovi.
Choďte sa hodinu poprechádzať po Púchove a potom sa vráťte do P.B.
Ak nepostrehnete rozdiel,ste slepí.
Nie je pravda,že zlodej ako zlodej.
Na Slovensku sa vždy kradlo.V P.B. sa pritom aj mlaská.
anonym senior Jozef Michalec
anonym senior Jozef Michalec píše:
Čtvrtek 11.09.2014 02:20
netreba kydat na rodinu to je sproste.Kazdy ked rozhoduje o zakazkach tak si nieco uleje pre seba,sak tak to u nas doma chodi na slovensku, ci.....?
Janko
Janko píše:
Čtvrtek 11.09.2014 11:43
Porovnavat Puchov a Povazsku Bystricu sa nedá . Rozlohou je Puchov maličký preto sa vám zda že je vybudovany vsetko tu mame na kope :-)
Anonym píše:
Pátek 12.09.2014 21:17
A vari Považská je oproti Púchovu New York?
Zasa podielové dane podľa počtu obyvateľov atď!
Lenže v Púchove sa starajú aby peniaze do Púchova prišli, aby ľudia služby, komfort,a aby svoje peniaze mali kde a za čo utratiť v Púchove!
Bystričania chodia svoje financie utrácať do Žiliny a Púchova!
Tu " chcípl pes" !
Anonym píše:
Čtvrtek 11.09.2014 14:22
Pán Smatana však už ohláste oficiálne kandidátku na primátora až je dôvod dať si šampanské a potom začneme riadne všetci pracovať na vašej kampani
Anonym píše:
Neděle 21.09.2014 19:34
MKonečne sa pán Smatana vyjadril!
Snáď občania konečne po rokoch začnú rozmýšľať a zvolia Smatanu za primátora - aby sa život v Bystrici začal podobať životu občanov v iných moderných a prosperujúcich mestách, nie stále upadať " do nejakej jamy"!
alica
alica píše:
Úterý 23.09.2014 10:10
samý anonym, fakt sa tí Púchovčania boja!
Marian Michalec
Marian Michalec píše:
Čtvrtek 25.09.2014 12:27
Ja sa volam Marian Michalec som z Puchova a vobec sa nebojim nicoho.
Anonym píše:
Neděle 28.09.2014 17:11
N epoznám pomery na úrade v Púchove, resp. kultúru prejavu vedenia mesta voči občanom Púchova.
No jedni je isté, keby bola Bystrica tak krásne vybudovaná ako je Púchov, keby tu fungolavolo toľko služieb, obnchodov a občianskej vybavenosti pre občanov - tak by mi absolútne praktiky takého primatora nevadili!
No ale v p.B. je realita iná!
Schátrane mesto, služby minimálne, obchodná sieť minimálna, ale primator najväčší geroj na Slovensku!
No a teda v záujme lepšieho života občanov P.B.pre ich život v meste, ich zamestnanosti a pod. je treba konečne zbaviť sa nenažraného primatora, ktorý hľadí jedine na svoj vačok, a troška na kamarátov, ale občania čo to všetko platia sú mu absolútne ukradnutí!
exekútor
exekútor píše:
Pátek 10.10.2014 10:12
Mám na háku Michalca a rovnako aj ostatných kandidátov v Púchove, ale som presvedčený, že len idoiti by volili súdneho exekútora na post primátora! :O

« srpen 2017 »
srpen
PoÚtStČtSoNe
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359