Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Primátor žiada ministerstvo, aby oddlžilo považskobystrickú nemocnicu, tá je však majetkom VÚC

Primátor žiada ministerstvo, aby oddlžilo považskobystrickú nemocnicu, tá je však majetkom VÚC

Autor: redakcia Poslední změna: Sobota 24.09.2011 13:55
[2011-09-07] Regionálne združenie miest a obcí (ZMOS) okresu Považská Bystrica žiada Radu ZMOS, aby sa aj ona začala zaoberať transformáciou nemocníc. Na dnešnom zasadnutí v Považskej Bystrici prijali uznesenie, v ktorom žiadajú, aby do procesu oddlženia zaradili aj regionálne nemocnice. Hovorkyňa ministerstva zdravotníctva Katarína Zollerová po výzve poslancov TSK uviedla, že štát nemôže oddlžovať spoločnosti, ktoré nevlastní.

 P. BYSTRICA: Regionálny ZMOS tvrdí, že štát má zodpovednosť aj za nemocnice VÚC

Dátum: 07.09.2011

Považská Bystrica 7. septembra (TASR) – Regionálne združenie miest a obcí (ZMOS) okresu Považská Bystrica žiada Radu ZMOS, aby sa aj ona začala zaoberať transformáciou nemocníc. Na dnešnom zasadnutí v Považskej Bystrici prijali uznesenie, v ktorom žiadajú, aby do procesu oddlženia zaradili aj regionálne nemocnice.
 "Ľudia žijúci v regiónoch si zaslúžia rovnakú zdravotnú starostlivosť ako obyvatelia Bratislavy či iných väčších miest. Nemyslíme si, že zadlženie regionálnych nemocníc je v porovnaní s fakultnými nemocnicami také dramatické," povedal predseda regionálneho ZMOS a primátor Považskej Bystrice Karol Janas.
Ako dodal, argumentácia ministerstva zdravotníctva, že štát nemôže oddlžovať nemocnice v zriaďovateľskej pôsobnosti vyšších územných celkov, neobstojí. "Proces transformácie je podľa nás jednoznačne možný. Rozsah zdravotnej starostlivosti neurčujú VÚC, ale ministerstvo. Ministerstvo preto musí prijať zodpovednosť za stav nemocníc a nemôže zodpovednosť hodiť na VÚC. VÚC by mali zodpovednosť iba vtedy, ak by mali všetky páky a mohli by rozhodovať o všetkom," zdôraznil Janas.
Považskobystrický regionálny ZMOS sa tak pripojil k výzve zastupiteľstva Trenčianskeho samosprávneho kraja, ktoré sa so žiadosťou o oddlženie troch regionálnych nemocníc (Myjava, Považská Bystrica, Bojnice) obrátilo na premiérku, ministra vnútra a ministra financií.
Hovorkyňa ministerstva zdravotníctva Katarína Zollerová po výzve poslancov TSK uviedla, že štát nemôže oddlžovať spoločnosti, ktoré nevlastní. Majiteľmi týchto nemocníc sú VÚC, ktoré plne zodpovedajú za ich hospodárenie

Médium: TASR
 

Anonym píše:
Pondělí 26.09.2011 22:45
Váham načo. Už viac krát sme boli v TOP Slovakia HNOJ medailach, čo sa kvality týka a každý kto má trošku viac ejré ide mimo PB.... tak načo vlastne ?
Anonym píše:
Pondělí 03.10.2011 20:48
Primátor s vedeckými hodnosťami docent, 2 x doktor by byť ako komunalný politik aspoň na takej úrovni, že by mal vedieť rozloženie hlavných inštitucií v svojom regióne!
Zvlášť ašte, keď NsP je v P.B. aj najväčší zamestnavateľ!!
No týmto jeho počinom, - žiadosťou na ministerstve o oddlženie som definitívne dospel k názoru, že je na úrovni starostov, rómov na Východe, ktorí si riešia iba plat a na všetko ostatné s..ú.
Tak je to i v P.B.
Táto žiadosť bola iba kopanie do otvorených dverí, teda taký odputavací manver, akože niečo podnika pre mesto a jeho občanov aby v budúcnosti mohol tárať, že niečo robil!
Prečo neatakuje Trenčianský samospravný kraj, ktorý je majiteľ NsP?
Čo robil ako poslanec a predseda Smeru, teda najväčšieho klubu poslancov v minulých rokoch, aby NsP nedošla to takého stavu?
NIČ!!
Iba sa staral ako aj ostatní o svoje kšeftíky!! A takto to bude pokračovať aj ďalej!!
Anonym píše:
Sobota 08.10.2011 06:48
Presne tak. Je to karierista idúci len za svojim prospechom bez ohľadu na to , čo všetko zničí. Bol poslancom MZ 4 roky spolu s ostatnou čvargou zo Smeru a čo prospešné urobil ? Nič ,len si riťolezectvom pripravoval pôdu pre svoje primátorovanie. Samozrejme ak neberiem do úvahy jeho akože " vedeckú " činnosť. O tej ale už tu odznelo dosť pochybujúcich komentárov. Stále neviem pochopiť tuposť svojich spoluobčanov, ktorí sa nechali oklamať a zvolili Janása s jeho lumpenbandou zo Smeru.
Anonym píše:
Pondělí 10.10.2011 13:01
Ak si myslí nový riaditeľ, že ušetrením jedného platu P.Jurčíka zachráni nemocnicu, tak je obyčajný........
Anonym píše:
Úterý 11.10.2011 08:28
Čože, Jurčíka už konečne vydrbli? Už to tam Sedláček definitívne očistil od svojich bývalých spolustraníkov.
Anonym píše:
Středa 12.10.2011 21:34
No konečne prišiel čas nielen na Jurčíka ale aj na riaditeľa mestskych lesov. Dozorná rada vraj navrhla jeho odvolanie. Konečne im došlo, že plundrovať mestske lesy, ktore su majetkom všetkych občanov mesta, nie je s kostolnym poriadkom. Konečne niekomu došlo, že cele tie roky, čo tam je riaditeľom mohli isť peniaze do mestskeho rozpočtu namiesto toho aby šli do vrecka jedneho prospechara a jeho podarenej rodinky... Aj keď ono to až také jednoduché s tým jeho odvolaním asi nebude - peňazí na kupovanie poslancov si za tie roky nahrabal dosť, tak som zvedavý ako sa vyfarbia naši charakterní - neúplatní poslanci.
Anonym píše:
Čtvrtek 13.10.2011 05:59
Nie je to náhodou príprava na odovzdanie mestských lesov, čiže ich privatizáciu, nejakému kamarátovi alebo volebnému sponzorovi?
Anonym píše:
Čtvrtek 13.10.2011 08:22
Ak tam bude Pruskaj ešte chvílu, tak už nebude čo privatizovať... akurát si bude môcť mesto kúpiť z našich daní stádo oviec, vymenuje hlavného pastiera ovcí a budeme na mieste, kde kedysi boli mestské lesy pásť ovce. Alebo môžu byť dvaja pastieri - tak ako teraz sú dvaja konatelia mestských lesov. Budeme ich volať Kubko a Maťko.
Anonym píše:
Úterý 11.10.2011 17:58
Nepísal toto povzdychnutie náhodou samotný Paľko?
Anonym píše:
Středa 12.10.2011 12:11
Včera som sa hanbil za niektorých poslancov v NrSR
Hladký, Poliačik - ukážte sa teraz medzi ľudmi!
Juraj vas propagoval, teraz vdaka i vam pride o pracu.

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pátek 14.10.2011 12:20
Tri pripomienky:
1. Kandidátov SAS som nepropagoval, len dostávali na tomto webe priestor, tak ako každý iný záujemca. Keďže ich podporovatelia sú internetoví, získali si aj podporu voličského spolku. To je všetko. Samozrejme je mi jasné, že v Považskej Bystrici sa považuje za "propagovanie" už to, keď niekoho necenzurujete.

2. S postupom SAS nesúhlasím, bol síce zásadový ale politicky neprezieravý, ale sami by na pád vlády nestačili.

3. O prácu som neprišiel, živí ma učenie na gymnáziu. S úradom vlády som spolupracoval ako externista. Samozrejme, neskáčem od radosti - Iveta Radičová v "mojej" oblasti životného prostredia osobne garantovala, aby vládou neprechádzali nekvalitné materiály, alebo materiály presadzujúce lobistické záujmy proti prírode a verejnému záujmu.

Ale kolobeh vody v prírode sa nezastavil a pôdne baktérie naďalej robia svoju prácu, takže nestrácajme nádej.
Anonym píše:
Pátek 14.10.2011 13:14
Kladiem si otázku, prečo sa k tomu príspevku prihlásil Juraj Smatana a nie Juraj, ktorý obhajoval menovaných? Odpoveď: lebo GÁ GÁ.
A vôbec načo tá sebaobhajoba a dištancovanie sa od kamarátov?
Kto by súhlasil s postupom SaS, ak by bol dobre platený poradca odvolávanej premiérky.
14 poradcov (9 ext.) berie od 900 do 2000 E mesačne, františkán Marián Baláz má 2 123 E mesačne. Priemerný plat stredoškolského učiteľa v TN kraji je 643 E. Takže naozaj tu nejde o plat?
Čo Radičová garantovala, to splnila. Vďaka jej premysleným krokom už neprejde zákon o odpadoch, envirozáťažiach o ochrane prírody. Takmer celá zelená agenda pôdnych baktérií, azda len „nestrácať nádej...“
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Sobota 15.10.2011 17:01
Anonymita na tomto webe mi vadí len kvôli jednej veci: strašne rád by som sa niekedy pozrel do tváre takým "geniálnym kombinátorom", ako je autor predchádzajúceho príspevku. O akého iného "Juraja" z Považskej, ktorý bol napádaný že necenzuruje SAS, a súčasne pracoval pre vládu, by mohlo ísť? Povedzte priezvisko toho "Juraja" alebo sa choďte hrať svoje hry na trafené husi.
K platu: bludy, lži. Moja odmena je zistiteľná cez infozákon, takže žiadna tajnosť. 15 eur za hodinu, maximálne 10 hodín týždenne = maximálne 600 eur mesačne. Čiže citeľne menej, než je priemerný plat stredoškolského učiteľa. Naozaj som to nerobil kvôli peniazom, čo pre mnohých musí byť úplne šokujúce a neuveriteľné a šialené. Ak si raz zvyknete vyžiť z učiteľského platu a popri tom byť verejne aktívny, ste už navždy slobodný človek :-)
A ako teraz dopadne zákon o odpadoch atď.? To už je v rukách tých "vašich", s premyslenými krokmi.
Anonym píše:
Středa 19.10.2011 15:23
Vážený pán Smatana, nezvyknem sa zapájať do debaty najmä ak nesúvisí s pôvodnou témou. Napriek tomu vzhľadom na Vaše vyjadrenia :
1. Na rozdiel od Vás s postupom SAS plne súhlasím, bol principiálný a v politike tejto gubernie zriedkavý.
2. Pád vlády pripravil malý špinavý cigáň s kamošom rýchlokvaseným ekonómom s cieľom dostať sa k moci a deliť ešte zvyšky koristi spolu s lezením do prdele Bruselu. Má to svoj dôvod- keď polezie do prdele Bruselu kľudne môže na nás aj orať nikomu v Európe to nebude vadiť.To dobre viete aj Vy.
3. Čas dá odpoveď na to či postoj SAS bol aj prezieravý a táto strana ho zúročí vo voľbách.
4. Plat 600.- EUR ako prilepšenie mesačne nie je na zahodenie, keď zoberiem do úvahy , že konanie ekoteroristov často postráda rozumné odôvodnenie a je veľakrát kontraproduktívne a proti zdravému rozumu.
Naviac ekoteroristi za svoje konanie nenesú zodpovednosť .Samozrejme ak neberiem do úvahy nejaký ten buchnát ale to s radosťou vydržia ako súčasť budovania osobného image.
Len toľko k Vaším slovám, s pozdravom Mojmír.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 19.10.2011 21:29
Prilepšenie. To je lepšie, pán Mojmír, ako "stratil prácu". Lebo práca zostala. Aj keď vy ju považujete za "ekoterorizmus".
Prajem vám, aby ste nikdy nezažili, čo je to skutočné terorizovanie, a ani nikdy nepotrebovali pomoc ochranárov.
Anonym píše:
Neděle 23.10.2011 20:33
Súhlasiť s Vašim tvrdením budem až vtedy , keď aspoň 50% akcií ochranárov bude mať prínos pre spoločnosť a nebudú to prevážne excesy s cieľom upozorniť na seba.
Anonym píše:
Pondělí 24.10.2011 13:15
A teraz je to koľko percent?
A nerobíte si náhodou obraz o akciách ochranárov len z toho, čo vám ukážu v televízii?
Anonym píše:
Středa 12.10.2011 23:04
Ako môže Janás niečo vedieť o riadení nejakého celku - napr. mesta -, keď v živote nič poriadne neriadil len podľa tu uverejneného opisoval cudzie práce.
Anonym píše:
Čtvrtek 13.10.2011 07:42
Je veľmi milé, že aj túto tému ktorá má pre tento región životný význam, sú schopní niektorí "inteligenti" zneužiť na okydávanie primátora. Čo sme si zvolili, to máme.
Tu je ale iný problém. Predseda TSK, teda Sedláček, dosadil do nemocnice človeka, ktorý dostal voľnú ruku, aby zbavil TSK tejto príťaže. Poslanecký prieskum, ktorý tak vehementne presadzuje Jurčík (kde bol dovtedy, kým tam pracoval?), poslúži ako posvätenie správnosti cesty pána nového riaditeľa, pretože poslanci by možno aj chceli, ale nemajú schopnosti (pri všetkej úcte, iste sú v niečom dobrí) aby sa zorientovali na takomto výlete v mimoriadne zložitom systéme fungovania zdravotného poistenia, dodávateľsko - odberateľských vzťahov (vysávanie prostriedkov cez nasadené externé firmy) a samozrejme účtovníctva s mnohými špecialitami (jedná sa o príspevkovú organizáciu s určitými špecifikami vyplývajúcimi zo štatútu zdravotníckeho zariadenia). Dávam nemocnici rok, nanajvýš dva. Určité oddelenia začnú padať v krátkom čase. Zameranie a charakter činnosti dokresľujú také milé drobnosti, že vypracoval zoznam ľudí, ktorí sa už začali prepúšťať a bude to priebežne pokračovať (po mnohých ostane medzera v činnosti alebo evidencii, čo však zapadá do celkového scenára), ale na sekretariáte už má šéfku sekretariátu Habekovú, akéhosi asistenta a ešte nejakú sexi blondínu na polmetrových opätkoch. Títo traja doplnili doterajšie dve pracovníčky, takže likvidácia nemocnice je naozaj v dobrých rukách.
Anonym píše:
Středa 19.10.2011 20:35
Drahý obdivovateľ Janása,je poľutovaniahodne, že oprávnenú kritiku na tvoj idol(alebo chlebodarcu/ hneď obraciaš na ohodnotenie kritikov Janása za "inteligentov". Len trkvas si neuvedomí absurdnosť Janásovej interpelácie ohľadne nemocnice. Naviac Janás je predsedom OO Smer ,dlhoročný poslanec MZ kedy Smer mal podstatnú časť zastupiteľstva a teraz bohužial aj primátor. Je absurdné , že po toľkom potĺkaní sa v mestskej politike Janás nevie čo z kľúčových inštitúcií komu patrí !!! Ako potom chce tento rýchlokvasený docent kvalifikovane riadiť mesto a čo robil na mieste poslanca doteraz ? To na zastupiteľstvá chodil hrať vreckový gulečník alebo piškvorky ?
Anonym píše:
Sobota 15.10.2011 20:51
Náhodou asi 8 x som ho videkl riadiť Renault Thália!
Teda skúsenosť s riadením je!
Na druhej strane - docent a voziť sa na Thálií- hamba , hnus, potupa akademickej hodnosti!
Skôr by som zniesom Fábiu !!
Anonym píše:
Neděle 16.10.2011 10:30
Nič sa neboj, po ukončení svojho kabaretu v PB sa bude akožedocent Janás voziť na onakvejšom fáre. Teraz tá Thália je len prostriedok na oklamanie jeho idiotských voličov. Príkladom mu môže byť ďalší lúmen z vedenia mesta- bývalý vodič autobusu a teraz už akožeIng. Jozef Smatana , ktorý nenápadne vytiahol celkom slušné Audi napriek svojmu akože ľavicovému presvedčeniu a ním propagovaným ľavicovým tradíciam jeho rodiny v obci Pov. Teplá.
Anonym píše:
Neděle 16.10.2011 22:53
Jurpčíka z nemocnice údajne odpálili z miesta kamaráti z najsilnejšej opozičnej strany a Sedláček je HZDS, takže on len asistoval?
Anonym píše:
Pondělí 17.10.2011 07:31
Sedláček už je na plný úväzok kamarát Smeru, HZDS už nemá pre neho význam. A z nemocnice odpálil komplet celú bunku HZDS - Slyško, Michálek, Ondičová a nakoniec Jurčík. Vedenie nemocnice sa z polického zmenilo na obchodné.
Anonym píše:
Pondělí 17.10.2011 11:07
A kto je predseda poslaneckého klubu SMERU na TSK? Kto tak ťahá nitky?
Anonym píše:
Pondělí 17.10.2011 13:24
Janas. A ďakujem Janasovi ak má prsty v tom, že odpálili Jurčíka. Konečne sa niekto neschováva poza bučky a neintriguje, ale normálne prevezme zodpovednosť a niekoho natvrdo odpáli. Jurčík tam nemal čo robiť, už si to ujasnime raz a pre vždy. Samozrejme budúcnosť nemocnice nezáleží na tom, či tam Jurčík je alebo nie je. Ale som rád, že tam nie je!!!
Anonym píše:
Pondělí 17.10.2011 15:16
Súhlas,že tam asi nemal čo robiť. ALE!!! Ale je v tom politika, Jurčík sa ozýval sa na zastupiteľstve,tiež na TSK zastupiteľstve, kandidoval na primátora PB a iné mínusy voči primátorovi, tak poďme ho po ňom.
Anonym píše:
Středa 19.10.2011 12:32
Divadlo hlvne ze ho zastupuje este vacsi podvodnik Fusko
Anonym píše:
Pondělí 17.10.2011 09:05
Na tej Thalii raz ožratý havaroval medzi Prečínom a Domanižov keď išile do detského domova klamať deti
Anonym píše:
Pondělí 24.10.2011 13:17
Spýtal som sa na to Janasa. Na Thalii nejazdí už niekoľko rokov a haváriu zatiaľ nikdy nemal.
Toľko k pravdivosti anonymných útokov.
Anonym píše:
Neděle 30.10.2011 18:07
 " Niekoľko rokov " - nezmysel!
Pravidelne som ho vídal ako s tmavomodrou Tháliou vychádza z garáži spod Obvodného úradu - kde bol prednostom!
Tak čo trepete - " niekoľko rokov "- však primátorom je rok !!
Vraj pýtal som sa ho!
Tupec, to si myslíte že zrovna Vám bude roprávať pravdu, keď všetkých ostatných odrbáva?
Sa zobudte do reality!
Anonym píše:
Neděle 30.10.2011 20:30
Sádecký sa v krčme chvastal ako mu vyplašený volal a ako ho zachránil, že ukryl vrak v nejakom dvore
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 31.10.2011 14:14
Jediný problém takejto "informácie" je to, že sa absolútne nedá potvrdiť ani vyvrátiť. Keď to (ak to) bolo aktuálne, nikto nepodnikol žiadne právne kroky.
Takže nikdy sa nedozvieme, či je to pravda, a aj keby to pravda bola, nič sa s tým nedá robiť.

A zvlášť pri politikoch treba rátať s tým, že majú svojich konkurentov/osobných nepriateľov, ktorí neváhajú kopírovať dokola tú istú vec, aj keď bola vyvrátená, presne podľa Goebbelsovho hesla o stokrát opakovanej lži. Konkrétne hovorím o informácii, že K. Janas opísal svoju knihu o Považských strojárňach z práce p. Krištofíka. Tento blud sa dá vyvrátiť jednoduchým porovnaním dvoch knižiek, ale niekto ho tu kopíruje znova a znova.

Odporúčam venovať sa skôr veciam, ktoré sa týkajú fungovania mesta, a overiť (a ovplyvniť) sa dajú. Nikto tu napríklad nekomentoval primátorov "zlepšovák", ktorým sa na zastupiteľstve pokúsil oddeliť interpelácie poslancov od diskusie občanov.
Alebo činnosť mestom zriadených firiem, kde lietajú veľké peniaze prakticky bez záujmu verejnosti.
Anonym píše:
Středa 02.11.2011 15:39
Určite máte pravddu, ale kniha Doc. Janása je podľa mňa faktograficky nepresná hlavne v období 1975 do dnešných čias. Je to len zmes povrchných informácií akoby písaná v krčme 4. cenovej skupiny. To viem potvrdiť nakoľko vo fabrike som už vtedy pracoval a niečo o tomto období aj viem. Staršie obdobie neviem posúdiť, ale keď v blízkej histórii sú chyby , tak čo je v opisovaní staršieho obdobia ?
To že sa Sádecký až teraz chváli ako upratal Janásovú búračku je celkom logické , keďže firma "Všadestav " už na Marianskom buzerplaci a inde v PB tak neryžuje a mám taký dojem , že Sádecký bol ,vzhľadom na skompromitovanosť po svojich stavebných výkonoch , radšej rýchlo uprataný aj v Smere. Nakoniec Sádecký bol Janásov protežovaný lumpenkámoš zo Smeru, tak sa dobre poznali. Konečne nám celú vec môže vysvetliť súdruh Janás sám ako verejný činiteľ. Odzneli tu v diskusii predsa závažné tvrdenia o možnom trestnom čine Janása a mal by ich teda vysvetliť a nie hrdinsky mlčať za podpory Smatanu.
Prispievateľ popisujúci udalosť búračky môže zasa na osvieženie Janásovej pamäte uviesť niekoľko podrobností z danej udalosti až vieme kde je pravda.
Anonym píše:
Středa 02.11.2011 16:40
Primátor vždy všetko zaprie, čo by sa týkalo komromitovania jeho osoby. Bude zatĺkať a klamať, len aby vyšiel ako ten najčistejší a najpoctivejší. Viď príklad havárie auta, brania sponzorského v naturáliach od Všadestava,veľmi otázne výberové konanie na riaditeľku ZŠ v Papradne, zvláštna súťaž na prenájom Relax klubu, podhodnotený predaj domu záhradkárov o 80 000 eur, šaférenie v MDS s jeho povolením......za necelý rok je toho dosť pán Janas. A to je len začiatok....
Anonym píše:
Středa 02.11.2011 17:33
Tak naňho zavolaj celoštátnu televíziu, na ktorú nemá mocenský dosah. Ale nezabudni na predloženie hmatateľných dôkazov.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 02.11.2011 22:49
Pozerám,že za chvíľu tu budem za Janasovho podporovateľa :-) Tak len pripomeniem, že ja som neobhajoval kvalitu jeho knihy o strojárňach, len som protestoval proti jasne nepravdivému tvrdeniu, že ju "opísal" z brožúry p. Krištofíka o športe v Považskej Bystrici.


  
Anonym píše:
Středa 02.11.2011 23:23
Juraj v pohode, vy ste pravdepodobne jediný normálny v tom našom parlamente. Tam si poviete, čo si myslíte, ostatní odsúhlasia aj pána Boha na kríži(ospravedlňujem sa) - lebo Janas. Takú poslaneckú disciplínu tam nemal ani Lackovič, Či?
Anonym píše:
Čtvrtek 03.11.2011 06:39
Aspoň že tak a neobhajujete kvalitu neobhájiteľného.Na to aby nejaká práca mohla byť považovaná za vedeckú prácu predsa nie je možné aby mala úroveň toho čo tu preberáme. Možno že na TÚ to ale stačí. Inde určite nie !!! Rád by som si ale prečítal vyjadrenie Janása k zverejnenej informácii o jeho údajne utajenej nehode pod vplyvom alkoholu. Nakoniec pán poslanec Smatana sa Janása na túto malú pozoruhodnosť môže spýtať priamo na zasadnutí MZ . Dúfam , že Janás celú záležitosť bude schopný vierohodne vysvetliť. Bolo by súčasne dobré, keby ak niekto z prispievateľov vie niečo viac ,tiež napísal podrobnosti.
Anonym píše:
Čtvrtek 03.11.2011 09:26
Primátor by asi najlepšie spravil, keby tú Tháliu predal a kúpil si iné auto, už by nebolo o čom písať
Anonym píše:
Čtvrtek 03.11.2011 15:23
ľudkovia Vám vôbec nevadí ako pán transparetný transparentne zavádza skutočnosti a svoju neschopnosť transparentne hodí na iného, vždy sa predsa niekto najde a samozrejme, že všetko poprie.To bolo a aj stále tých transparentných rečí...... o ničom rozumnom.
Anonym píše:
Čtvrtek 03.11.2011 15:43
Odĺženie nemocníc - výkrik do tmy, ale potrebný
Anonym píše:
Čtvrtek 03.11.2011 22:30
Každý je transparentný, keď sa jedná o druhých, ale keď ide o seba samého, to je iné!

« červen 2017 »
červen
PoÚtStČtSoNe
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359