Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Príhovor Štefana Chudovského v televízii ITV

Príhovor Štefana Chudovského v televízii ITV

Autor: redakcia Poslední změna: Úterý 23.11.2010 23:39
Do redakcie sme dostali prepis príhovoru Štefana Chudovského (MTS) v televízii ITV aj s informáciou, že kvôli nepravdivým, nepodloženým útokom na štatutárov mesta bol podaný podnet na radu pre vysielanie a retransmisiu a zároveň žiadosť o odňatie licencie televízii ITV. Túto inforáciu sa nám zatiaľ nepodarilo overiť z viacerých zdrojov.

Vážení občania,

 

po nástupe nového primátora sa všetko zmenilo. Smeti sa nevyvážali, parky sa nekosili, jednoducho sme v európskej únii, tak sa musí spraviť náprava.

Mňa zavolal dvadsaťročný kamarát, povedal mi, že aby som spustil 20 procent, že to bujem robiť dalej. Ja som mu povedal, že som najlacnejší na celom Slovensku. Že ja nemám peniaze na to, aby som ich nosil z domu. On mi povedal, že si najde lacnejšieho a že sa bude robiť ináč. V zápatí prišiel jeho brat a žiadal pajesiat jeden percent z firmy, že všetko bude v poriadku. Tá naprava sa spavila tak, že smeti sa vyvážali horšie jako za Chudovského, tráva sa kosila o polovicu menej, vozila sa do Sučán, hnila na kôpkach po Rozkvete, Lánskej a Kolónií. A na to, že tu bola vybudovaná kompostáreň, prišlo sa až po 3 rokoch. Firma, ktorá tieto práce robí, bola drahšia o patnásť miliónov. Robili výberové konanie, za ktoré musí zaplatiť 6 miliónov korún (asi mesto), ale to všetko je v poriadku, však to zaplatia občania. Myslím si, že by takýchto ľudí mali zavrieť, aby splatili takéto prešľapy.

Vážení obyvatelia, zobudťe sa. Veď ľudia, ktorí falšujú verejné uznesenia, objednávajú si firmy, ktoré sú predražené a napojené na rodinkárstvo. Veď to výberové konanie išli spoľahlivé firmy, vyhrala firma, ktorá mala v Eláne jedna kancelária.

Kto túto firmu dopratal a akú má v nej účasť Vám poviem nabudúce. Veď na Rozkvete tie kuríny alebo zajačíny, pozrite sa keď idete od Sverepca ako to vyzerá. Tomu architektovi a stavbárovi by som ruky dolámal, aby už takéto projekty nenakreslili a nezhotoveli. Za cenu týchto kurínov a zajačínov by v New Yorku postaveli mrakodrap. Čo sa týka, že nemáme na hokej v Bystrici.. Hlavná vec, že financujeme hokej v Skalici.. Ktorý ide cez čestných občanov Skalice. Musím sa pos.. spojiť aj s poslankyňou, s Majkovičovou takýto odpad si nechala doma a neposielal ho po Slovensku rujnovať mestá.

Vážení občania, všetky otoče spravela diaľnica, tiež ulicu Partizánsku, všetky asfaldy, cestu okolo cintorína, to zariadil ešte Lačkovič. Lackovič im nehal 35 miliónov v rezervném fonde. Pätnásť miliónov za rok 2006, teraz majú 300 miliónov, ale v mínuse.

Čo spraveli pri koscele plochu, za ktorú by indze postaveli kostol a tie kuríny a zajačíny na Rozkvete a tiež činnosti z ktorých sa financuje skalický hokej.

Človek, ktorý normálne rozmýšľa, keď zistí, že spravel chybu, tak sa ju snažel odstrániť, ale oni, neviem prečo a za čo, obhajujú to zlé. Či sú to apartmánové byty v Piešťanoch, alebo na Zelenej vode. A tí súdruhovia idú znova kandidovať a už prešustrovali pomáli aj mestské lesy. Vážení občania, dozviete sa, ktorí ľudia ich dostanú, či to je rodinkárstvo alebo nie. Televízia Považie prišla za mňou trikrát a vždy to tak zostrihala, aby sa občania nič nedozvedeli o ich prešľapoch. Niet sa čo diviť, veď ich robeli kampaň a berú za to od mesta veľké peniaze.

Vážení občania v následujúcich voľbách, zvoľte si takých ľudí, ktorí budú riešiť spravodlivo Vaše problémy a problémy mesta, a sa obohacovať na úkor druhých. Čo sa týka Masláka, ktorý je vo väzbe, tak tomu by som dal titul chránený svedok, aby sa tam dostali aj tí čo mu dávali príkazy.

Vážený občania nabudúce Vám poviem viac, keď zistím dalšie skutečnosti o šafárený týchto súdruhov.

Anonym píše:
Úterý 23.11.2010 23:59
pan chudovsky, ale ze ste cepľan nezaprece
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 01:39
radsej zvolte Firita ako tych co v tom budu pokracovat.. je to sikovny chalan.. dajte mu sancu vybudovat pekne mesto..
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 09:18
firit ano, ale najprv ako poslanec
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 10:29
ano, pre istotu aj za poslanca..
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 14:45
Tak nie. Pre istotu ani jedno, ani druhé. Aj keď za poslanca som ta pôvodne chcela voliť. Žiaľ, ideš príliš bezhlavo. Snáď nabudúce.
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 14:58
sa Vam nepaci, ze by presadzoval zaujmy vsetkych obcanov???
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 21:29
Juraj nehnevaj sa, buďme realisti :)
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 17:14
to majú v programe pred voľbami všetci
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 16:30
na mogonov.sk dostal Firit veľmi rozumnú ponuku - nech sa pridá ku Kirschovi a ide mu robiť viceprimátora. V jeho veku by to bola ideálna východisková pozícia do ďalších volieb. Jeho reakcia bola celkom sympatická - vraj o tom rozmýšľa a čaká na ponuku. To by bolo výborná kombinácia.
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 21:56
Naopak by to nešlo? Nech sa kich prida k firitovi, a zato dostane miesto vedúceho personálneho oddelenia. Myslím, že je to seriózna ponuka.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 10:20
V prieskumoch je Firit štvrtý a Kirsch druhý... Firit je energický, ale mladý, pojašený, improvizuje. Kirsch nemá prejav, ale má zázemie, tím a predstavu. Dobrá dvojica. Kirsch s Vicefiritom. Ešte je čas na rozumnú vec.
Firitovi sympatizanti by určite ocenili gesto - dostal by sa k možnosti realizovať svoje myšlienky. Ak sa nespoja, nevyhrá ani jeden.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 17:12
už neblúznite chlapci, na to mate mogoňovo.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 17:15
26 ročný sopliak s nulovými riadiacimi skúsenosťami (myslím práca zo 100 a viac ľudmi), práca v obrovskom podniku, by chcel šefovať skúsenemú človeku? :-DDD

PS: kirscha nevolím
Martin Labudík
Martin Labudík píše:
Čtvrtek 25.11.2010 18:45
Jedna vec je nulové riadiace skúsenosti a druha vec je komunikácia a chuť sebazdokonaľovanie sa..

Primátor ma na meste veľa odborníkov, aspoň by mal mat, ma k tomu aj poradný organ - mestsky študentský parlament, okrem toho ma poslancov v MsZ. Primátor nie je v tomto meste sám. Papierovačky a telefonáty zaňho vybavujú 2 sekretárky, pričom by to zvládla určíte aj jedna šikovná! Nemusí byt pekná :-)

Tu ide hlavne o lobbing a fundraising! A hlavne o to, aby primátor nemal zajačie úmysly. V tomto prípade môže primátora robiť aj Firit. Nemusí byt znalec zákona ani verejnej správy, stačí mu pol roka tvrdého študovania a kontaktu s ľuďmi a médiami a môže byt lepší primátor než všetci čo tu kedy boli. Treba len chcieť.

Príklad: v Košeci je mladý starosta a za ten čas čo bol vo funkcií ta dedina si urobila takú reklamu, že získala v roku 2009 aj ocenenie zlatý mravec. http://www.zlatymravec.sk/2009.htm a majú aj webovú stránku, WIFI v parku, atď... takže niekedy aj mladý vie urobiť pre svoju obed/mesto veľa keď chce...
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 18:58
ale veď naše mesto už webstránku má, takže môžeme za primátora zvoliť aj hocakého idiota - snáď medzi tými 15 kandidátmi nejakého nájdeme, či?
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 11:58
nehádam sa, samozrejme primátor nemusí byť odborník na všetko, ale predsa treba nejaké riadiace skúsenosti z veľkej firmy, predsa je to iné ako z malej firmy.
určite tam treba nejakú podporu poslancov a podnikateľov. proste to je realita.

Firit by mal byť najprv ako poslanec a tam sa ukázať, potom by nemal byť problém.
Nechcem ho odsudzovať pre vek, je starý ako ja, a aj mňa odsudzujú pre vek, takže je to ťažšie, pritom spravím viac a lepšie ako "skúsený" starší,...
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 18:19
Kirsch nerobí personalistu. Vyrazili ho. V telke povedal, že robí v stavebnej firme mimo PB. Manager nebol a nie je. Ale pekne to znie.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 10:53
Ak by bol Firit viceprimátor tak to sa radšej odťahujem z PB, chlapec ešte v živote nič nedokázal a neukázal a zrazu na také miesto, tam by mal byť skúsený a profesne zdatný človek a to mne u Firita chýýýýba. Celý čas ho nebolo vidieť ani počuť a zrazu pred volbami rýchlokvasený kandidát, a takých je požehnane aj na primátov aj na poslancov.
To už by bol lepší Anton Chúpek a sním je sranda a primátor by bol Ševčík a prednosta FERO TARABA....
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 11:27
zacni balit veci... :-)
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 11:58
Firit podnika je lahko ovplivnitelný toho by podnikatelia z PB prinutili musel by im dvat zakazky, jeho nie možno aj je v pohode človek ale da sa ovplivnit
prinutit aby robil to čo skupina ludi v PB chce.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 12:46
Nápady veru má na úrovni svojho veku, tabulky všade zapichnuté aj v kruhových objazdoch - čo odporuje zákonu, už tu sa porušuje zákon a ako potom by ho dodržoval na meste, další unikatný nápad síce legálny ale humorný - starý žigulák na parkovisku pri Hypernove olepený jeho nálepkamia vnútri plagáty v každom okne, mne to nepripomína kampaň budúce primátora a to dokonca ani poslanca, mne sa javí akoby sa chlapčisko iba hralo, alebo sa približuje humorom k Jánovi Ľuptákovi a takých všeliakých komediantov bolo a aj je na meste dosť, dalšieho
Mr. Beana - Firita tam už netreba.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 14:05
ak porusil zakon s tabulkami tak ako mozu byt na zabradli okolo kruhaca reklamy??? to len niekomu to strasne vadilo. ale strasne. konecne niekto mal aj iny napad ako ti stari skorumpovani poslanci. sa spamatajte. zvolte si Janasa a nezmeni sa tu vobec nic.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 17:25
O Firitovej naivnej nezrelosti najviac svedčia plagáty na legendárnej viceKubolinovej čiernej stavbe. Tu viac niet čo dodať...
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 19:28
kedze si si ich vsimol splnili svoj ucel :-)
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 12:00
to ano, n ebudem voliť tých čo ešte ani nesadli do lavice a porušujú zákon a hovoria niečo o nezávilosti a neoblomnosti a už sa spolčujú s inými, ktorí budú vytvárať nátlak a práve z takými čo moc občanom neprospeli a čo mali problémy s vysvetlovaním určitých vecí
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 14:02
podla seba sudim teba?
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 18:34
Vraj sa chce Janas vzdať?
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Čtvrtek 25.11.2010 18:58
Nebojte sa. Keďže Firit nebude poslancom MsZ, viceprimátorom byť nemôže.
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Čtvrtek 25.11.2010 18:56
Aby bol Firit viceprimátor, musel by byť poslancom MsZ. A to sa nestane. Čiže Firit žiadny viceprimátor rozhodne nebude.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 19:26
nebude viceprimator ale primator...
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 20:11
treba byť reálny...
primátorom bude Janas pretože voliči Smeru,KDH a SDKU prídu voliť.
SaS z Kirschom je výkrik do tmy...

a další to ešte možno niečo Jurčík...

neviem čo sa tu bavíte o mladom chalanovi čo to berie ako recesiu...
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 20:15
Aj Lackovič si bol pred osudnými voľbami nesmierne istý - veď PB bola v tom čase rovnakou baštou HZDS ako teraz SMER-u a ako dopadol...
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 20:24
Asi bude Janas primátor. Ale tak ako išli po krku Adamemu, tak pôjdu aj Janasovi, nie Ti istí, ale zas iní - a to je dobre. To čo tu propaguje J.Smatana ja schvaľujem-myslím riadna a neustála kontrola mesta, mestských financii, zákaziek...Ak si niekto myslí, že sa budú v budúcnosti tak predražovať mestské zákazky, lacné odpredaje....,že sa budú diať podobné nehoráznosti, ako sa diali za Adameho, tak je na omyle!
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 20:28
Verím, že Janas si nenechá tak došpiniť meno, ako si ho nechal Adame za svojho primatorovania. Či už vlastnou vinou, alebo mu iní k tomu riadne pomôhli. To je jedno-výsledok je na makču pikču
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 20:37
Ak si Janas myslí, že bude mať väčšinu poslancov v mestskom parlamente, tak je na omyle. Zo starých poslancov veľa neprejde a budú tam ľudia aj zo SaS a nezávislí. Chlapec sa zapotí, to už nebude také jednoduché, ako to mal Adame. A zo starých tiež nie su všetci tupci, už za kravské hlasovania dostali po ušoch od svojich tupovoličov. Nie všetci tupovoliči sú až takí tupí.
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Čtvrtek 25.11.2010 22:27
Za Smer - SD určite prejde zo "starých" poslancov pani Strašíková. Smer - SD však obecne na tejto koalícii stráca, pretože počet nominantov za Smer - SD nachádzajúcich sa na jednotnej koaličnej kandidátke je neúmerný skutočnej sile strany Smer - SD v okrese. A ak si niekto myslí, že ľavičiari budú voliť pravičiarov, je na veľkom omyle.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 22:34
To neviem, či pani Strašíková. Teda vlastne neviem ktorá to je. Ale bude tam veľa nových a Tí budú robiť veľa hovadín, ako aj títo nepodarkovia/česť výnimkam /. Určite zábava neskončila, bude čo pozerať. Nortmálny človek predsa do politiky nejde. Tomu je to proti srsti.
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Čtvrtek 25.11.2010 22:39
Je škoda, že do politiky ide veľmi málo slušných ľudí. Aj preto to tam tak teraz vyzerá.
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Čtvrtek 25.11.2010 22:36
Samozrejme som mal na mysli silu strany Smer - SD v meste, nie v okrese, pretože jednotná koaličná kandidátka sa týka mesta.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 22:49
Že "jednotná koaličná kandidátka". No utešená zmeska. Ľavica (Smer) a pravica (SDKÚ). K tomu KDH? V parlamentných voľbách si nevedeli prísť lídri na meno. A tu v Bystrici si potriasajú ruky ako odvekí priatelia s jednotným názorom a ideálmi. Vedia prečo to robia. Ale čo sa čudujeme? V Bystrici je všetko možné. Ich pozdrav by mohol byť: Česť reformným nebesám.
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Čtvrtek 25.11.2010 22:54
Ak existujú spoločné záujmy, neexistuje taká pevná reťaz, ktorá by dokázala zabrániť spojeniu ľavice a pravice.
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 09:40
...Ak existujú spoločné záujmy,...
Spoločné záujmy: Korytá, korytá, korytá!
Od tých ich veru ťažko odtrhnúť!
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 22:53
Len dotoho, koaličníci - poriadne sa medzi sebou rozhádajte, kto je tam za poctivého a kto gauner, nech majú väčšiu šancu slušní a čestní nezávislí kandidáti!
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Čtvrtek 25.11.2010 22:56
Za koalíciu Smer - SD, KDH a SDKÚ - DS gauneri nekandidujú.
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 11:17
Janas to vyhrá, to je jasné. Ale mám pocit, že aj terajší primátor bude mať veľa hlasov a Jurčík tiež,Kirch jak by dal
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 11:24
Ty si si nejak istý Janasom, ja myslím, že Jurčík ma obrovskú šancu. Športovci, bývalé hzds, stále je v televízii
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 11:33
Keď si to zoberieš z logického hľadiska, tak Ti musí vychádzať - že Janas. Nechcem nikoho urážať, ale ten výber kandidátov nie je bohvieaký. Niektorí sa už negatívne zapísali u ľudí / kauzy /, iní sú mladí a neskúsení, nevyzretí a dať im osud mesta, tak to by som nerobil, u niektorých rétorika je dosť slabá a nielen vyjadrovacie schopnosti, ale aj iné schopnosti / neschopnosti /
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 07:49
Počúvaj soc-demák, ja tam nerozlyšujem kto je z akej strany ale aký človek je, a ani neviem za koho väčšina kandidátov je tam a bežný občania tiež nebudú vedieť že v tejto koalície je kto z akej strany.
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 12:02
garantujem ti, že 80% poslancov bude tých istých čo tam sedia teraz
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 20:51
Kým stoja za Janasom ľudia ako viceKubovič, alebo Karásek, žiadna zmena nenastane a eštebák ho vycicia a potopí rovnako ako potopil Adameho - čo zostalo z nepoškvrneného primára po 4 rokoch? Teraz všetci dávajú ruky od neho preč a "zrazu" si poslanci "nevedia" spomenúť "ako" a "prečo" hlasovali tak ako hlasovali...
Čo si myslia, že my voliči nevieme, že na prijatie uznesenia MsZ treba nadpolovičnú väčšinu, a na prijatie VZN dokonca 3/5-ú väčšinu poslancov?
Alebo si myslia, že nevieme kto sedel 4 roky v mestských eseročkách a teraz im je ľúto opustiť korýtko??
To že sa Janas pred voľbami rozlúčil s niektorými "zlými" poslancami neznamená, že tí zvyšní sa môžu spokojne ukrývať ako vlci v baránkovom rúchu medzi ovcami zo Sopčákovho stáda...
Osobne sa čudujem "novým" tváram z KDH, že boli ochotní len kôli "výmene stoličiek" medzi Sopčákom a Janasom ukryť medzi sebou aj darebákov čo ťahajú za nitky, na ktorých visí Janas... alebo už za to majú slúbené tiež nejaké korýtka???
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 21:11
Počul som, že Firit bude prvý, kto sa vopchá Janasovi do .....pardón, teda do priazne
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 22:07
Firit so Smer nepojde nikdy.. On neni ako Smeraci.. Isli by vladnut aj s Hitlerom, keby chcel? Fuj
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Čtvrtek 25.11.2010 22:40
Čo máte proti pánovi doktorovi Karáskovi? Predsa ide o veľmi slušného, zásadového a antikorupčne ladeného človeka!
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 22:57
 Karásek - ktorý to je? Ten čo drieme celé zastupiteľstvo, zobudia ho, len keď treba zmačknúť gombík a človek ho nevidí celé 4 roky ústa otvoriť (ak nerátm zívanie).
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 18:51
Karásek aspoň nenadlžuje zastupiteľstvá. A zýva fakt statočne. Ale keď nie su platení za hovorené slovo, stačí sedieť, tak na čo sa zbytočne namáhať.
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 14:51
Historik Janas bude na 80% primátor. Točo alias Anton Haviar HANT ďalej rozhodol že viceprimátor bude vyučený maliar natierač Sopčák a za prednostu dosadia bývalého šoféra stravných obedov Smatanu Jozefa z Považskej Teplej a štbák Kubovič bude mať na starosti projekty a dohliadanie na zakazky z úradu ráčia sa vám ďalšie ilúzie o zmene? HOWG
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 18:15
A ze vraj rozhodol aj o tom, ze Vianoce tento rok nebudu a vraj da este vediet ako sa rozhodol s oslavou Noveho roka... Vraj uz o tom osobne hovoril s Jeziskom a posledne dva tyzdne hlada na Sibiri Deda Mraza...
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 18:57
mesto je bohužial totálne v zlom stave a môžme sa podakovať Lackovičovcom a Haviarovcom....to nie je z mojej hlavy, ale to niekto napísal tu na webe. Uvidíme, aké meno pribudne o 4 roky, či žiadne-dúfam, alebo????
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 19:02
Tak ako bol bábkou Adame v rukách Harvánka cez Nováka a Haviara cez Kuboviča, bude(už dávno je) v rukách iba Haviara cez Kuboviča a Smatanu
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 22:00
Kto? Ježiško?
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 22:12
Vykloktaj si nemrznúcou zmesou, primrzlo Ti...
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 22:21
To všetko je pravda, ale prečo sa podpisujete mojim menom, ja som HOWG, dajte si vlastné meno.
HOWG ..... END.
Budúci prednosta Smotana alias Smatana z Pov. Ceplej má na kandidátke synovca Bc. Vallo, pozor na rodinkárstvo a nikoho z ceplej s menom Vallo nevolte, lebo bude vol.
PS : Vraj ak sa Sopčák dostane na mesto tak bude viceprimááát., teraz neviem či chválA BOHU ALEBO PáNBOH S NAMI..., čETíčEK
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 13:17
treba byť reálny...
primátorom bude Janas pretože voliči Smeru,KDH a SDKU prídu voliť.
SaS z Kirschom je výkrik do tmy...
-------------------------------------
Len aby aj Janas a celý jeho zlepenec nebol výkrik do tmy.
Janas síce poctivo obiehal všetky dediny a plietol tam dôchodcom hlavy, trepal naučené frázy, ale DRVIVÁ VAČŠINA ĽUDÍ HO ODIGNOROVALA. Napr. v Podmaníne prišlo si ho pozrieť až 2 (slovom DVAJA) zvedavci!!! Aj to z nich tam bol jeden kandidát.
V stredu malo byť bombastické vyvrcholenie jeho kampane v kine MIER za účasti Fica. Aspoň tak hovorili jeho letáky, ktorými zamoril celú Bystricu.
Čakala som nabitú sálu, ako bejvavalo voľakedy dobrým zvykom. Sála však bola naplnená tak na 70%. Aj to polovicu tvorili organizátori. A to ešte z dedín zvážalí sympatizantov autobusy zdarma!!!
Fico sa na neho opäť vy...l, neprišiel.
Prišiel tam iba Kaliňák a Baška. Kaliňák tam spomenul požiarnikov, Baška povedal aký bol Janas reprezentačný brankar a po 5 minutách odišli!
Potom vystúpil samotný kandidát Janas, ktorý tam povedal mená dotyčných kandidáto zlepenca na poslancov, pričom zabudol spomenúť napr. Péliho, ktorého spomenul až keď ten sa ohradil :-)
Páni kandidáti blahoslavene kývli hlávkami a bolo po paráde...
Žiadne volebné programy, nebodaj výzie, ako ďalej s mestom!!!
Ešte že tam vystupovali folkloristi, aspoň na nich sa dalo pozrieť.
A to, že Janasa budú voliť KDH-áci, SDKU, na to zabudnite. Mnohí túto divnú koalíciu nedokážu stále rozdýchať
Takže uvidíme, Janas to vôbec nemá isté.
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 13:35
Ak bude dobrá účasť mladých, Janas nemá šancu.
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 14:34
Janasa nebudú voliť ani vlastný smeráci, nieto kádáhaci!
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 18:56
no keby vyhral janas, tak by ma strašne zaujímalo, ako by to vyzeralo v tabuľkách: vyhrala súčastná opozícia alebo koalícia???
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 19:03
Zas nejaký truľko je závislý na tabuľkách. Vyhrajú tí, ktorých zvolia občania a punktum a potom si tvorte tabuľky a zlepence a fantasmagori, realita je len jedna, špekulácii veľa teraz a aj potom. Ako pred futbalom a po futbale.
Anonym píše:
Úterý 07.12.2010 12:01
je vidieť že strácate usudok a myslíte si že volby sa odohraju na nete kde je diskusia o 5-10 ludoch.....je vidieť že som mal pravdu a ešte ma aj drvivá prevaha janasa dosť prekvapila....takže všetci čo ste sa tu do mna obuli...ja som ani nebol voliť lebo nemám na to nárok...ale môj pohlad ktorý som mal mi vyšiel....takisto že v PUchove vyhrá Michalec a v BA Ftáčnik.....nie všetko je o stranách....čo sa týka komunálu...a pár straníkov čo si myslíte že vaša pravda je tá správna ste sa jednoducho dosť mýlili.....treba to priznať mal som pravdu!!!!
Anonym píše:
Úterý 07.12.2010 15:24
Ó mal si pravdu, odhadol si že vyhrajú najsilnejší kandidáti - ty musíš mať žien!
Lenže občas papierovo najsilnejší kandidáti nevyhrajú ale zase sa objaví mudrc ktorý povie - ja som vám to vravel.

Anonym píše:
Středa 24.11.2010 07:51
Keď pred niekoľkými týždňami avizoval pán Smatana, že predvolebná kampaň ku komunálnym voľbám prebehne viac menej na internete bol som skeptický ... ale veril som, že server pb. otvorene bude podrobne monitorovať všetko, čo súvisí s voľbami primátora a mestského zastupiteľstva Považskej Bystrice v novembri 2010.
Neviem sa zbaviť pocitu, že mnohé príspevky nielenže nesúviseli s voľbami, ale ani riešenie problémov od prezentovaných v jednotlivých témach nesúviselo s výkonom vedenia mesta, a občanom boli podsúvané ako problémy, ktoré mesto nerieši ....vandalizmus, lavičky na železničnej stanici ...kriminalita mladistvých, vytváranie pracovných miest a pod....
Na strane druhej, tak ako som predpokladal, čo bolo nakoniec zjavné z relácií a reportáži odvysielaných ITV od začiatku roku, najagresívnejšiu predvolebnú kampaň od prezentovala práve spomínaná regionálna televízia. Dno dosiahla televízia, keď niekoľkými dňami začala vysielať príhovor pána Chudovského ... každému súdnemu človeku, ktorý si prečíta prepis textu musí byť jasné, že bol krutým spôsob zneužitý na predvolebný boj chorý človek ....
 

Po nástupe nového vedenia , Ing. Haviar kontaktoval pána Chudovského a ponúkol mu ďalšiu spoluprácu, za predpokladu že poplatky za služby jeho firme zníži o 20% . Chudovský s touto ponukou nesúhlasil ... ponúkol však Ing. Haviarovi slušnú kompenzáciu v podobe úplatku . , druhého jednania, ktoré sa konalo v prítomnosti Kuboviča ponúkol pán Chudovský iba úplatok načo Haviar ukončil jednanie a vysvetlil mu, že mesto zabezpečí iného vývozcu komunálneho odpadu. Požiadalo Úrad pre verejné obstarávanie o vypísanie tendra a výber nového vývozcu komunálneho odpadu. Nie je pravdivé ani tvrdenie Chudovského, že za služby firme Megawast mesto boli primerané znížené podľa pôvodného predpokladu.
Anton Haviar nikdy neoslovil Chudovského v súvislosti s jeho firmou, ani nežiadal prepis 51% podielu.

Bol to práve pán Chudovský, do ktorého vlastníctva bol prevedený majetok MTS s.r.o.

 – Mesto PB viedlo proti spoločnosti MTS s.r.o. dva spory nezvratne je ukončené iba jedno konanie vedené proti MTS s.r.o. – žaloba o určenie neplatnosti Koncesnej zmluvy zo dňa 15.12.2006.
NS SR rozhodol v prospech Mesta PB, že zmluva je neplatná . Na základe predmetného rozsudku Mesto PB nie je povinné plniť zmluvu s predpokladanou hodnotou zákazky 6.638. 784 – EUR / 200. 000.000 Sk./ Tieto prostriedky sa z rozpočtu mesta vynaložiť nemusia.
V súčasnosti beží konanie o určenie neplatnosti zmluvy. Konanie na prvom stupni bolo rozhodnuté v neprospech Mesta PB . KS rozhodnutie prvostupňového súdu potvrdil , zrušil však výrok o prisúdených trovách konania vo výške 234 430.56 – EUR, ktoré mesto nebude musieť vynaložiť. Mesto podalo podobne ako v prvom, aj v tomto konaní dovolanie na NS SR.

Ani rozprávka o zadĺženosti mesta sa nezakladá na pravde zadĺženosť miest v prepočte na občana je 134 eur . V rebríčku dvadsiatich najväčších miest má mesto PB piatu najnižšiu zadĺženosťna Slovensku. Daňové zaťaženie obyvateľov – je vo výške 71% priemeru v SR. ....

Mesto finančne nepodporuje hokej v Skalici ani výsavbu bytov v inom mestena Slovensku ...
Peniaze, ktoré Lackovič nechal v rezervnom fonde neboli výsledkom efektívneho hospodárenia, ale príspevkom dialničnej spoločnosti na na úpravu komunikácií účelovo viazané ...
Vedenie mesta takmer tri a pol roka splácalo úver na rekonštrukciu plavárne ....

Vsúvislosti uvedeným príspevkom, keďže sa jedná o nepravdivé, nepodložené útoky na štatutárov mesta bola podaný podnet na radu pre vysielanie a retransmisiu a zároveň žiadosť o odňatie licencie ITV ....

Anonym píše:
Středa 24.11.2010 09:19
To čo predvádza táto televízia v poslednom čase je úbohé."Vystúpenie" p. Chudovského je neskutočne inteligentné a hodné zaradenia len do tejto inštitúcie, určite jedinej v republike. Volebný "boj" áno, ale toto je možné len v Bystrici.
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 09:40
Myslím,že mesto je vykresľované v zlom svetle iba z jediného dôvodu,aby sa hladní dostali ku korytu
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 10:58
Hladní, alebo nenažraní?
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 20:17
mesto je bohužial totálne v zlom stave a môžme sa podakovať Lackovičovcom a Haviarovcom....
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 10:14
Keby kopce pokosenej trávy nehnili ľuďom pod oknami, keby sa smeti nehromadili okolo kontajnerov... žiadne "kauzy"by nemali šancu..
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 10:42
Neviem a ani nemám možnosť zistiť ktorá firma bola drahšia pri údržbe a kosení mesta. J
Jedno je však isté a každý kto nie je slepý to vidí na vlastné oči to potvrdí.
Za Chudovského sa kosilo viacej krát ako teraz, a hneď po pokosení trávy ženy - všetky plochy VYHRABALI !! Takže došlo k dokonalej očiste plôch nielen od pokosenej trávy, ale i od papierov, plastových fliaš, konárov, kameňov a ostatného neporiadku čo bol na ploche.
Teraz sa pokosí menej krát - a tráva sa ponecha tak aby obschla kôli zmenšeniu objemu. Potom sa holými rukami pozbiera- tak že si to viete predstaviť ako to potom ostatne.
Ostatný bordel je tam už štvorročný na plochách, lebo za tejto firmy neboli ani jeden krát čistené.
Ďalej boli veľkokapacitné kontajnery po meste a prímestských častiach,takže nevznikali čierné skladky, lebo noví súdruhovia myslia, že keď ostránia veľkokapacitné kontajnery budú nižšie náklady.
No zabudli na jednú maličkosť. S príchopdm nového vedenia mesta a vzniku novej firmy na odvoz odpadu - v spoločnosti automatický neklesli množstvá odpadov!!
Asi sú ľudia zaostalejší a mali by menej vyrávať odpadu !
Tiež tráva by mala pomalšie a menej rásť, najlepšie asi vôbec !
Takže keby bol Chudovský aj drahší - rozhodne za tie služby si viacej zaslúžil, ako sú služby teraz. Súhlasím s ním v tejto otázke.
Tiež s ním súhlasím čo sa týka bytov. Šli sme so známymi od Púchova a na Trojici sa ma pýtali čo za hlúpi podnikatelia si postavil vilu na sídliskua kto im to dovolil!! Nechceli pochopiť, že to pri tých panelákoch za blokmi 2060 nie sú vily ale bytovky!!
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 20:08
Megawaste nekosí. Mesto kosí MŠK. Raz som volal na mesto, že prečo neni pred našim barákom pokosené. A oni mi tam tupci povedali, že to mám volať Megawaste. Tak som rozčúlený volal tam a tam mi povedali, že oni nekosia, ale že kosia Mestské športové kluby. Tak som volal naspäť na mesto a tam mi to po 5 minutách čakania potvrdili. To tí blbci ani nevedeli, kto je za to zodpovedný.
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 11:49
Čo sa čudujeme, keď to riadi "odborník" Adam. Keby nebolo na Meste jeho, tak teraz až také kauzy neriešime. On má nahrabané, on už je za vodou. Má niektorý z kandidátov na primátora vo svojom programe vymeniť, resp. zbaviť sa tohto parazita hneď po nástupe na úrad ? Ak hej, určite má zajtra môj hlas a myslím, že mnohých ďalších Považskobystričanov.
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 13:50
Navrhujem nech v meste kosí travu Poslanec Hladký má skusenosti aj na cudzích pozemkoch vie kosit.
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 14:42
hladký by aj kosenie trávy pos..ral, stačí že zruinoval hokej, nezaplatil kope firiem faktúry a potom si nechal sám na seba vyhlásiť konkurz. Nech žije SaS a poctivý poslanec. fúj
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 09:29
a ty mu rád pomôžeš... :)) že Janas
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 09:39
Tak potom Janas=Hladký asi nie:-) skôr naopak
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 21:29
To fakt Lackovič nemá srdce, starého Chudovského po mozgovej porážke, ľudskú trosku poslať sa hovadiť pred ľuďmi v telke, tobôž keď jeho syn kandiduje? Ak ho teda nahuckal Lackovič? Možno niekto iný. Mne ho je osobne ľúto.
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 13:49
...esteze megawaste je o 20% lacnejsia a tie sluzby...mimochodom spominam si na vykriky ako sa usetri 20 % s prichodom novej firmy...a nie ze by som sa tu chcel MTSky zastavat, maju vselico na rovasi, ale ked toto mala byt zmena k lepsiemu...a ktomu rebricku zadlzenosti - mohol by pisatel doplnit z udajov K AKEMU DATUMU bol tento rebricek zostaveny a tiez konkretne z akeho obdobia boli pouzite udaje o PB? som velmi zvedavy, ci to napise...
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 18:14
Ubohe je p. Haviar ze ste aj s vasim bratom tuneloval mesto a chudak Adame musel len podpisovat , ale raz to vsetko niekdo objavi a vy potom nebudete v tomto meste vobec nic !!! teraz sa vas ludia boja ale to vsetko prestane nebojte sa !!!
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 20:15
p.Haviar môžete sa tu s Chudovským škriepiť kolko chcete....Vy aj On by ste mali byť trestne stíhaní za manipulácie tendrov a vysávanie mestských penazí....nikoho tu nezaujma jeho a vaša pravda kasa je vylágrovaná a vy ste pri tom!!!!
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 17:19
zrazu mame poriadkumilovne mesto.. dnes dokazali upratat vsetky jeho tabulky.. takto sa v meste neupratovalo za 4 roky.. je to na zaplakanie..
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 17:48
Vyhlasujem súťaž!
Pán poslanec Ferko je známy zvážaním rôznych voličov k volebným miestnostiam. Podľa správ z jeho okolia by sa zvážanie malo konať aj tento rok... V Kolónii a na Strede.
Komu sa podarí odfotiť túto aktivitu, prípadne k tomu získa nejakú veselú príhodu, dajte to sem. Vyhodnotíme najlepší príspevok.
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 18:29
ale ten tupec kandiduje za Rozkvet
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 18:46
robí to pre svojho kandidáta na primáta
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 19:08
a to je kto?
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 19:33
Ja
Ani
Neviem
Ako
Sa volá
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 19:36
Teda to je kapacita ten náš pán docent,keď sa musí alebo chce zahadzovať s takým primitívom.
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 20:03
Uľavilo sa ti? Bez súvisu, bez logiky, len aby si si kopol?
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 20:38
No a čo,stále lepšie ako sprosto ohovárat a vypisovat rozne letáky proti kandidátom ako to robí Janas a spol.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 18:16
Keď ja som dostal sprostý plagát aj proti Janasovi, vieš. Že by to tlačili KDHci proti svojmu alebo SDKÚ? Ty si ho nedostal? Alebo...čo tu hráš.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 17:24
na zaplakanie je porušovať zákon a robiť bordel v meste
tam kde dal tabuľky má povolenie? vlastní tú časť pozemku? NIE
proste spravil bordel, dúfam, že dostane pokutu a nei jednu.

druhá vec je tá, že keby to nebolo pred voľbami a nebol by to kandidát, tak to mesto neodprace.

Aj taký cirkus, ked si dáva svoje plagáty na lampy si musí vypýtať povolenie a určite aj niečo zaplatiť (či do správnej kasy, neviem) a potom aj dané pútač odstrániť.

takže niekto ešte ani nezačne a už porušuje zákony, pritom si stačilo zistiť skutkový stav.
Anonym píše:
Středa 24.11.2010 20:44
Ešte si mal prepísat,aké mal papuče,aby sa ti ulavilo a mimochodom,ako si na to prišiel,že Chudovský poslednu vetu vyslovil s y,ja by som napísal í v slove Vážení občania....PS-skus to opravit,lepšie by sa to čítalo.Taká istá chyba,ako proti Jurčíkovi.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 18:53
Vsimol si tu vobec niekdo ze p.Chudovsky nikoho nemenoval a zrazu ako ,,trafene husy zacali gagat ,,??? toto je podstata veci a nie niake jeho ,,papuce ,, !!! Co budes nosit ty v jeho veku ??? mozna sa budes posierat 3x denne a potom si vspomenes na to ze papuce by boli lepsie ako cakat na to ked ta niekdo dojde mozno prebalit !!!
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 15:14
ČO ma na celej tejto smutnej veci serie asi najviac je to, že teraz tu bude každý polemizovať nad niečim iným: teda nad tým, že za Chudovského to bolo síce drahšie, ale lepšie služby a podobne. Avšak málokto z mojich pred diskutujúcich sa zamyslí nad podstatou problému. Že za Chudovského sa platili také peniaze za služby, že by sa z toho dalo postaviť rovno niekoľko nových kaziet smetiska - a ešte aj tak by bol CHudovský v zisku.

Preto pýtajme sa skôr: kto môže za to, že sa tak vtedy neudialo, kto môže za to, že sa u nás neseparovalo viac, kto môže za to, že sa ľudia naučili hadzať do veľkorozmerových kontajnerov skutočne všetko čo im pod ruku prišlo. A kto nakoniec celú túto záležitosť kontroloval - či nekontroloval a mal na to upozorniť.

A ešte na záver mi nedá nenapísať, lebo to je podla môjho názoru najväčšia arogancia moci: Skládka odpadu zo stavby mariánskeho námestia za Okružnou ulicou - hneď vedla IV. základnej školy a rybníkov - kto potom má právo na buzeráciu občanov za čierne skládky, keď samo mesto si dovolí v centre mesta spraviť nelegálnu skládku. A kto pýtam sa za všetkých ľudí platiacich vývoz odpadu: kto má kompetenciu robiť vedúceho Životného prostredia - a dávať pokutu občanom za nelegálne skládky, ak nevidí tu najväčšiu takmer z vlastného okna výškovej budovy!

Samozrejme, dnešná situácia nie je o nič lepšia aj s celým Megakšeftom - avšak je to len voľné pokračovanie toho odpadového bordelu, ktorý zme po MTS zdedili.

A keďže trocha sledujem situáciu s vykurovaním v meste: rád by som poukázal na fakt, aby si ľudia veľmi dobre rozmysleli koho budú voliť: pretože práve tí, ktorí teraz behajú po rozkvete ako staré babky s bakuľou a hromžia pred ľudmi, že sa nekúri.. tak ľudia by práve ich mali odmeniť tou bakuľou, pretože si stačí pozrieť zloženie predošlého zastupiteľstva - a všimnúť si, kto hlasoval za odpredaj pov bytu! treba si to pozrieť: pretože viceprimátor a zopár poslancov malo svoju zodpovednosť a neznamná to, že po zmene vedenia mesta, sa táto zodpovednosť automaticky vymazáva - možno aj to chce naznačiť jeden z týchto poslancov svojim plagátom: moje skutky prevážili sľuby iných. To áno už dávno čierna stavba v centre mesta a podieľanie sa na predaji povbytu, to treba skutočne priznať, že sú to činy ďalekopresahujúce kadečo nasľubované.

ps. nie som ani smerák, ani saskár ani nič iné politické, som len dlhoročný povazskobystrican, co nevie pochopit hlúpost povazskobystricanov
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 17:30
to, že za chudovkého to bolo drahšie, by som moc nehovoril ani nepísal.
pomer cena:výkon:kvalita bol mnohonásobne vyšší.

treba lepšie sledovať čo sa deje, a porovnať. Napr. firma MW v púchove vynáša smeti výrazne lcnejšie ako v PB.

Treba porovnať aj to, že sa platí možno menej o čom pochybujem, ale kvalita služieb je taká, že by sme nemali platiť nič, lebo často platíme az to čo sa ani nespraví.
Napr. čistenie na jar? Prebehli v noci autá štrk, ostal pod autami a ked išli ráno preč, tak ho azs rozvláčili.
Videl ako čistia tie autá, ako na závodoch, za nimi ostal mokrý pás a bordel.

kosenie nula bodov, zimná údržba, katastrofa, lepšie to bolo za komunizmu.
Takže aj keby sme platili o 1/2 menej ako chudovskému, tak tie služby čo dodali, takú cenu nemali
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 18:21
Tak ty musis mat na cele nalepku Megaw.. !!! Za toho zlodeja Chudovskeho to mesto platilo o 15mil menej ako teraz pan vicemdrc !!!Kolko ti platia za toto ???? si uplne mimo a ja prajem Adamemu a haviarovi aby vyhrali a aby si to vsetko zozrali aj s tebou ked budes musiet platit raz tolko za smeti ako za Chudovskeho !!!
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 15:15
ČO ma na celej tejto smutnej veci serie asi najviac je to, že teraz tu bude každý polemizovať nad niečim iným: teda nad tým, že za Chudovského to bolo síce drahšie, ale lepšie služby a podobne. Avšak málokto z mojich pred diskutujúcich sa zamyslí nad podstatou problému. Že za Chudovského sa platili také peniaze za služby, že by sa z toho dalo postaviť rovno niekoľko nových kaziet smetiska - a ešte aj tak by bol CHudovský v zisku.

Preto pýtajme sa skôr: kto môže za to, že sa tak vtedy neudialo, kto môže za to, že sa u nás neseparovalo viac, kto môže za to, že sa ľudia naučili hadzať do veľkorozmerových kontajnerov skutočne všetko čo im pod ruku prišlo. A kto nakoniec celú túto záležitosť kontroloval - či nekontroloval a mal na to upozorniť.

A ešte na záver mi nedá nenapísať, lebo to je podla môjho názoru najväčšia arogancia moci: Skládka odpadu zo stavby mariánskeho námestia za Okružnou ulicou - hneď vedla IV. základnej školy a rybníkov - kto potom má právo na buzeráciu občanov za čierne skládky, keď samo mesto si dovolí v centre mesta spraviť nelegálnu skládku. A kto pýtam sa za všetkých ľudí platiacich vývoz odpadu: kto má kompetenciu robiť vedúceho Životného prostredia - a dávať pokutu občanom za nelegálne skládky, ak nevidí tu najväčšiu takmer z vlastného okna výškovej budovy!

Samozrejme, dnešná situácia nie je o nič lepšia aj s celým Megakšeftom - avšak je to len voľné pokračovanie toho odpadového bordelu, ktorý zme po MTS zdedili.

A keďže trocha sledujem situáciu s vykurovaním v meste: rád by som poukázal na fakt, aby si ľudia veľmi dobre rozmysleli koho budú voliť: pretože práve tí, ktorí teraz behajú po rozkvete ako staré babky s bakuľou a hromžia pred ľudmi, že sa nekúri.. tak ľudia by práve ich mali odmeniť tou bakuľou, pretože si stačí pozrieť zloženie predošlého zastupiteľstva - a všimnúť si, kto hlasoval za odpredaj pov bytu! treba si to pozrieť: pretože viceprimátor a zopár poslancov malo svoju zodpovednosť a neznamná to, že po zmene vedenia mesta, sa táto zodpovednosť automaticky vymazáva - možno aj to chce naznačiť jeden z týchto poslancov svojim plagátom: moje skutky prevážili sľuby iných. To áno už dávno čierna stavba v centre mesta a podieľanie sa na predaji povbytu, to treba skutočne priznať, že sú to činy ďalekopresahujúce kadečo nasľubované.

ps. nie som ani smerák, ani saskár ani nič iné politické, som len dlhoročný povazskobystrican, co nevie pochopit hlúpost povazskobystricanov
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 18:34
p.Haviar za ten bordel o ktorom pisete mozete vy a vasa megawa ktora fakturuje o 12mil viac ako ten pred vami !!! to ze mate svoju skladku je len koli tomu ze ste chodili za poslancami sverepca a povedali im ze musia hlasovat za zmluvu !!! toto vedia vsetci kdo do toho trosku vidi a vy patrite do srotu !!! falsujete zmluvy a este sa tvarite ako boh mesta P:B.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 17:10
za chudovského:
pokosené
žiadne hnijúce a smrdiace kopy trávy pred vchodom
chodníky o 5:00 z rozkvetu odhrnuté, rozmrazené, posypané
cesty na rozkvete každú pol hodinu odhrnuté a posypané; ak husto a riadne snežilo, tak raz za 1-2 hodiny, alebo nastúpili aspoň traktory, čo odhrňali

situácia za posledné 4 roky:
kosí sa, už ked je 2 m tráva
robia sa kôpky pred vchodmi, ktoré hnijú a smrdia celé týždne, potom to odpracú a ostane tam hnojisko a smrad ešte 2 týždne
chodníky začnú odrhnať tak okolo 7-8 hod ráno aj to len takú maličkú cestičku (najviac ľudí ide z rozkvetu na 6 hod do práce, deti na 7:50 hod do školy
odhŕňanie ciest na rozkvete nula bodov, raz za 4 hodiny niečo prejde, ak husto a riadne sneží, tak sem tam po 6 hodinách, v meste ak by dal.

ďalej ako som počul od ľudí čo videli rozpočet, tak ešte ej to aj predražené.

takže nech si hovorí kto chce čo chce, za chudovského to bolo lepšie, čo sa týka týchto 2 vecí
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 18:26
Mate vobec tusenie kdo vam vozi smeti ?????? Firma s Vaclavskeho namestia ....... to je v Prahe p. Haviar a p Adame !!! To sme ale dopadli a mozno prave preto nas to tolko stoji !!! Ale hlavna vec ze sme odstaveli chudovskeho !? to sme si fakt pomohli !!!
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 22:39
MW nekosí. Kosí MŠK - mestská spoločnosť.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 22:43
Megawast kosí, viem to z dobrého mzdroja-ale mestský rozpočet
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 12:08
MW kosila na začiatku a po sťažnostiacdh to bud zobralo MSK, alebo MW si objednalo MSK, ale aj to je jedno.
stále platí za chudovského to bolo výrazne lepšie.
S týnmito vecami sa človek stretáva denno denne!

A to, že mu mesto povolilo biznis s lampami,... tak to je hlavne problém mesta, prečo mu to asi tak dali? zadarmo to určite nebolo
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 12:34
A kto si " opäť prilepšil " ?? Pecccooo, bež do Anglicka, tam máš svoju partaj a nečmuď tu.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 20:49
viac ako 20 rokov noc,čo noc.16 rokov som nadával na nočné cesty cez zimu.Po začatí zimnej údržby novou firmou som ja a kolegovia pekári,mliekari,sanitkári prišli na to,že celý čas sme nadávali na niečo,čo v porovnaní s MW bolo perfektné.
Chudovského nepoznám,prvý krát som ho videl nedávno v TV.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 20:51
Že ho nepoznáš? O nič si neprišiel. Lackovičov človek
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 20:54
Na keru pič...sa chcete vracať ku Chudovskému, že bol o niečo lepší ako Megasráči? To sa vrácme ku Ľackovičovi,voľme Laca, ten bol tiež v niekerých vecách ľepší ako Adame?!?!
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 20:57
Mesto má miliony spôsobov ako zatočiť s tými, u ktorých si objednáva služby, pokiaľ nie su kvalitné. Lackovič proste tlačil na Chudovského a Štefan sa snažil, keď chcel mať chechtáky.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 21:07
Keď krúžiš po meste, tak sa prihlás do nejakého krúžku, nie?
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 22:50
Ono to bolo celé také divadielko. Chudovský robili veci tak, aby boli ludia spokojný nech to stojí čo to stojí. Prečo by niekoho nútili separovať, keď bolo jednoduchšie nastavať po meste velké kontajnery kam ľudia hádzali halabala všetko. Oni to potom vykydali na skládku, ktorá podľa toho aj vyzerala. Kydali to všetko na jednu kopu - kašlali na povinnosti prevádzkovateľa skládky - vrstvenie, čistenie okolia... A či mysleli na budúcnosť keď sa raz bude skládka zatárať? Načo. Veď to by potom museli účtovať občanom reálnu cenu za služby a to predsa Lackovič nedovolil. Naoko musí vyzerať všetko v najlepšom poriadku - ľudia aby mohli vyhadzovať všetko bez ladu a skladu a aby ich to nič nestálo. Lenže to bolo ozaj iba divadielko. Každý normálne mysliaci človek si zráta, že tú skládku raz bude musieť niekto uzatvoriť a to za mestské peniaze - za peniaze nás všetkých. A nezabudnime na to, prečo si toto Chudovský mohol dovoliť robiť tak lacno - no preto, lebo to mal kompenzované inými vecami. Veď ja by som tiež vynášal smeti skoro zadarmo, keby som od toho, pre koho to robím dostal celý majetok technických služieb za pán boh zaplať. Bolo to len divadielko pre sprostých voličov - naoko nech je všetko v poriadku, nech sa len nikto nesťažuje a nehundre - a potichúčky prevedieme milionové majetky na svoje firmy a mestu necháme kopu bordelu, ktorú bude treba za kopu peňazí dostať do stavu, aby to bolo v súlade so zákonom.
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 12:11
vidíš a títo 4 roky prd robili a stálo to viac ako za chudovského
predtým to bolo lacnejšie a boli sme spokojní

teraz to bolo drahšie a boli sme nespokojní, tak o čo ide?
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 22:51
Ono to bolo celé také divadielko. Chudovský robili veci tak, aby boli ludia spokojný nech to stojí čo to stojí. Prečo by niekoho nútili separovať, keď bolo jednoduchšie nastavať po meste velké kontajnery kam ľudia hádzali halabala všetko. Oni to potom vykydali na skládku, ktorá podľa toho aj vyzerala. Kydali to všetko na jednu kopu - kašlali na povinnosti prevádzkovateľa skládky - vrstvenie, čistenie okolia... A či mysleli na budúcnosť keď sa raz bude skládka zatárať? Načo. Veď to by potom museli účtovať občanom reálnu cenu za služby a to predsa Lackovič nedovolil. Naoko musí vyzerať všetko v najlepšom poriadku - ľudia aby mohli vyhadzovať všetko bez ladu a skladu a aby ich to nič nestálo. Lenže to bolo ozaj iba divadielko. Každý normálne mysliaci človek si zráta, že tú skládku raz bude musieť niekto uzatvoriť a to za mestské peniaze - za peniaze nás všetkých. A nezabudnime na to, prečo si toto Chudovský mohol dovoliť robiť tak lacno - no preto, lebo to mal kompenzované inými vecami. Veď ja by som tiež vynášal smeti skoro zadarmo, keby som od toho, pre koho to robím dostal celý majetok technických služieb za pán boh zaplať. Bolo to len divadielko pre sprostých voličov - naoko nech je všetko v poriadku, nech sa len nikto nesťažuje a nehundre - a potichúčky prevedieme milionové majetky na svoje firmy a mestu necháme kopu bordelu, ktorú bude treba za kopu peňazí dostať do stavu, aby to bolo v súlade so zákonom.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 21:27
Mas pravdu o nieco ???? 12mil /rok x 6rokov =72 mil SK , ty musis byt iny haviarovec ked nevies pocitat alebo ta podcenujem ty vies pocitat ale len pre seba !!! pardon !A Stefo to robel 14rokov tak si to spocitaj o kolko by si platel viac Megaw !!! skoda ze to nejdes robit sam mozna by to obcanov P.B nestalo vobec nic !!! Chod do toho ja ti fandim!!!!
Anonym píše:
Čtvrtek 25.11.2010 21:37
OK, ale mne je jedno, kto to bude robiť, ja len tvrdím, že vždy treba kontrolovať a vyžadovať od každej firmy, nech robí svoju robotu poriadne! A teraz megawest má na meste zelenú, tak robí tak ako robí. Za Lackoviča by musel robiť pedantnejšie
 a tridsiatky sa odovzdávajú vždy sprostredkovateľom práce, či je robota spravená, alebo nie.
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 07:33
Este raz, tebe nemoze byt jedno kdo to robi ! Pretoze ak ano tak preco tu pises take k.... ?Megawest robi poriadne ? To mas tiez pravdu ,poriadne prelieva peniaze do svojej ceskej f,a slovenska nebude dlho trvat bude mat svojho noveho majitela a mozno sa bude volat ,,biely kon....,, no uvidime...
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 12:10
o niečo?
o 300% bol lepší čo sa týka smetí, kosenia a zimnej údržby
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 16:07
Celé predstavenie Chudovského v TV bol len výkrik zo zúfalstva. Kuríny a zajačíny na Rozkvete. A čo postavil Chudovský na technických službách? Problém nie je v tom, že sú nevkusné a drahé. Problém je v tom, že ľudia išli bývať na Rozkvet do nájomných bytov a odsťahovali sa od neho. Tým mu samozrejme prestali tiecť peniaze jemu za nájom.
Nikto nevyužíval 3 roky kompostáreň. Jeho kompostáreň!!! Tým platili za trávy v Sučanoch a nie jemu!!! To je riadny problém. Najviac pre Chudovského. Cena vrátane dovozu do Sučian bola nižšia ako cena u neho na Sverepci.
Ako sa dobre podnikalo predtým. Na čo si Chudovský zmyslel, to mu v podnikaní išlo. V meste bolo pre jeho aktivity odbytu dosť.
Pre Chudovského nie je problém že tráva na Rozkvete hnije na kopách. Pre neho je problém, že za ten čas čo je na zemi tráva obschne. Potom vlečka trávy neváži 10 ton, ale len 6. A tu je problém, lebo u neho v kompostárni sa platí od váhy. Chudovského nikdy nezaujímali ľudia z tohoto mesta. Chudovského zaujímali vždy len jeho zarobené peniaze. Ten človek nikdy zadarmo nepohol ani prstom.
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 18:27
Keď si Vážený prispievateľ taký zástanca váhových úbytkov hnijucej trávy po meste, mohol by si urobiť ešte viac pre mesto. A isto by to bolo aj zo zdravotného a estetického hľadiska lepšie. Po pokosení trávy - zační ho suši! To bude mať firma megazlodej ešte väčšie úspory.
Ospravedlňujem sa za seba, že som taký neomalenec a spomýnam iba na pohrabané plochy po Chudovskom a veci nevidím s širších súvislostiach, ako to bolo v jednom Českom filme z roku 1986- na názov si už nespomýnam!! Ale na tie siršie súvislosti upozorňoval politický pracovník pluku u vojska!!
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 18:45
Bývalý riaditeľ technických služieb, predtým než to sprivatizoval Chudovský vymenil takmer celý vozový park za niekoľko milionov Sk., proste novučké kukavozy a pod. Tak takto sa potom podniká a kontajnery nakúpilo mesto, zapožičalo a po rokoch zostali Chudovskému - niekoĺko milionov Sk. Keď nastupil megawest, tak ich stiahol a robil naprieky a zistilo sa, že už sú Chudovsého, lebo premlčacia doba. Proste výborna zmluva mesta s Chudovským, cielená. Tak toto je pán Chudovský. To že megawest má riadne medzery v čistení mesta a niekedy to fakt stojí za hovno, tak to je zas iná pesnička.
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 19:21
To nebude mať úspory megazlodej ale mesto. Za kompostovanie platí mesto Chudovskému. Chudovský je podľa vystúpenia v TV nervozny. Ale nie je sa čo diviť. Konečne došloaj na neho. Skúšal autodopravu - výsledok zrušené. Hliníkové okná tiež nič moc. Nájomníci za podnikateľské priestory odchádzajú. Byty mu tiež ľudia vracajú. Nie som škodoradostný, ale konečne došlo aj na neho. Kým s Lackovičom tuneloval mesto, tak bolo všetko v najlepšom poriadku. Holt. Z plnej riti sa dobre sralo. No ale prišla doba, aby pán podnikateľ ukázal, ako je naozaj zdatný a zohnal pre svoju firmu roboru a zakázky. Výsledok je - nula.
Len škoda, že neprišlo aj na ostatné spoločnosti.
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 19:41
Dobre si to napísal, dá sa s Tebou len a len súhlasiť. Super
Anonym píše:
Pátek 26.11.2010 21:10
Asi neni moc šikovný,ako napríklad Stacho,ten svojími uplatkami sa uplatní za každej vlády.
Anonym píše:
Sobota 27.11.2010 19:45
To ako prišiel Chudovský k majetku je jedine zásluha vtedajšieho vedenia mesta. Primatorovi toto museli odsúhlasovať poslanci!! Koľko z nich čo vtedy súhlasili s takomito kšeftami ešte aj teraz sedia v zastupiteľstve ,a pomali sú tak drzí, že to dokonca budú kritizovať!
To čo pred 12 rokmi sami odasúhlasili!
Vždy ich treba menovať, aby si ľudia vedeli ubobiť obraz, kto podporoval zlodejiny a kto nie.
Anonym píše:
Sobota 27.11.2010 09:12
Kamo ty musis pre toto mesto ale dret zadarmo.Je ta skoda tam kde si ! musis ist kandidovat ! Skoda je len ta ze takeho ko... nikdo nezvoli tak mu neostava nic ineho len tu mudrlovat !

« říjen 2017 »
říjen
PoÚtStČtSoNe
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359