Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Neoficiálne volebné výsledky komunálnych volieb v Považskej Bystrici - dnes od 21-ej hodiny: Karol Janas zostáva primátorom, v zastupiteľstve sa strojnásobil počet opozičných poslancov

Neoficiálne volebné výsledky komunálnych volieb v Považskej Bystrici - dnes od 21-ej hodiny: Karol Janas zostáva primátorom, v zastupiteľstve sa strojnásobil počet opozičných poslancov

Autor: redakcia Poslední změna: Středa 19.11.2014 21:38
[2014-11-15] V tomto článku uverejňujeme predbežné volebné výsledky, získané od členov jednotlivých okrskových volebných komisií koalície Zmena zdola - NOVA - SaS - OĽaNO.

Primátor je jasný - Karol Janas, na druhom mieste Juraj Smatana, ostatní traja kandidáti s veľkým odstupom za nimi. 

Poslanci: 

Strojárenská štvrť: Kubovič(SMER+) - Beranová (Lepšia Považská) -  Drevenáková (SMER+). OPRAVA - oproti pôvodne publikovaným neoficiálnym výsledkom sa poslancom nestal p. Bubák, ale p. Drevenáková. OSPRAVEDLŇUJEME SA ZA NEPRESNOSŤ. 

Stred: Martaus (SMER+) - Macháč (SMER+). 

Lány: Poslanci Veličová (nezávislá) - Smatana (Lepšia Považská) - Bandúrová (Lepšia Považská)- Karas (SIEŤ). 

Praznov - Podmanín: Tomanová (SMER+). 

Rozkvet: Matušík (nezávislý) - Keruľ (nezávislý) - Pekar (SMER+) - Péli mladší(nezávislý) - Korbášová (nezávislá)- Pospíšilová (Lepšia Považská). 

Milochov Orlové: Kunovský (nezávislý)

Teplá: Panák (SMER+)

Moštenec: Zvak (SMER+)

Podhradie - Podvažie-Šebešťanová: Holák (Lepšia Považská)

SNP Zakvášov Hliny: Steiner (SMER+) - Máťoš (SMER+) - Sopčák (SMER+) - Puček (Lepšia Považská) - Jaroš (SIEŤ).

 

Výsledok voľby poslancov podľa politických strán a koalícií: 

SMER+SDKÚ+KDH: 11 mandátov

Lepšia Považská (Zmena zdola+NOVA+SAS+OĽaNO+nezávislí): 6 mandátov

nezávislí: 6 mandátov

SIEŤ: 2 mandáty 

 

Zaujímavé neúspechy: 

- Na Lánoch neprešiel poslanec Kardoš, riaditeľ SZUŠ

- Na Rozkvete neuspel poslanec Marcel Péli, avšak jeho syn áno

- Zo súčasného poslaneckého zboru neprešli: Tibor Fusko, Jozef Sovík, Pavol Jurčík, Katarína Drevenáková...

- Janasova koalícia nemá žiadneho poslanca na Lánoch

- VZDOR napriek agresívnej kampani nezískal v celom meste ani jeden poslanecký mandát. 


 

Vážení voliči, podporovatelia a sympatizanti, ĎAKUJEME! Zázrak sa síce neodohral, ale politika v Považskej Bystrici sa posunula o poriadny krok dopredu. Opozičné hlasy v zastupiteľstve už nebudú hlasmi volajúceho v púšti. Koalícii Lepšia Považská sa podarilo zo 17 kandidátov získať 6 mandátov, ale možno najdôležitejším je vznik motivovaného tímu, ktorý je odhodlaný pokračovať vo svojich aktivitách aj po voľbách. 

Za koalíciu Lepšia Považská (Zmena zdola, NOVA, SaS, OĽaNO) 

Juraj Smatana

 

 

 

redakcia
redakcia píše:
Neděle 16.11.2014 08:13
Aktuálna čítanosť stránky je momentálne okolo 70 návštevníkov online. Včerajšia denná čítanosť presiahla 11 100 zobrazení stránky pri počte 1800 jedinečných návštevníkov. Ďakujeme, že si na nás spomeniete vždy, keď sú inde informácie o Považskej Bystrici nedostupné!
Roman Hanajík
Roman Hanajík píše:
Neděle 16.11.2014 08:31
" - VZDOR napriek agresívnej kampani
nezískal v celom meste ani jeden
poslanecký mandát."
Zakladatelia strany SMER dosiahli čo chceli - nevýhru Smatanu. Komu sa to najviac oplatilo?
Preto na budúce voľby treba ľudí pripraviť na to, že vznikne 5 zastieracich kandidátov na primátora, ktorých cieľom ale bude niečo iné.
Roman Hanajík
Roman Hanajík píše:
Neděle 16.11.2014 08:37
preklep! myslel som vzdor! admin, pls oprav to, alebo zmaz ;) :D
Perspektíva
Perspektíva píše:
Neděle 16.11.2014 10:33
Smiem sa spytat, kedy a kde sa dozvieme vysledky volieb v konkretnych cislach?
Jedináčikov brat
Jedináčikov brat píše:
Neděle 16.11.2014 11:30
Tak to máme 19:6.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 16.11.2014 12:44
19:6? Ale kdeže. Je to jedna s možností, ale takto jednoducho to nefunguje.
Perspektíva
Perspektíva píše:
Neděle 16.11.2014 11:35
K tomuto vysledku by som bol pouzitim "vysokej matematiky a digitalneho pocitaca" aj sam.....! Mna zaujima pocet ziskanych hlasov, pre kazdu jednotlivu zvolenu figurku!
Jedináčikov brat
Jedináčikov brat píše:
Neděle 16.11.2014 12:07
Zdalo sa vám, že som odpovedal na vašu otázku? Ja som sa len vyjadril k počtom mandátov a k faktu, že ani jeden "nezávislý" poslanec nie je nezávislý.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 16.11.2014 12:46
Treba si uvedomiť, že v záujme "závislých nezávislých", ale vlastne každého poslanca je maximalizovať váhu svojho mandátu. A to nedosiahnete poslušným zaradením sa do jedinej z možných väčšín. V Považskej Bystrici konečne nastala volebná konfigurácia, umožňujúca skutočnú komunálnu politiku.
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový robotnícko-roľnícky mešťanosta Mogoňova
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový robotnícko-roľnícky mešťanosta Mogoňova píše:
Neděle 16.11.2014 12:56
Tie hlasy budú niekde na úrovni štatistickej chyby. Títo ľudia nereprezentujú považskobystrickú pospolitosť. Ich mandát je slabý a kto má zdravý rozum a vlastnú, slobodnú úvahu, nemôže ich vnímať ako prirodzené autority.
Perspektíva
Perspektíva píše:
Neděle 16.11.2014 11:36
K tomuto vysledku by som bol pouzitim "vysokej matematiky a digitalneho pocitaca" dosiel aj sam.....! Mna zaujima pocet ziskanych hlasov, pre kazdu jednotlivu zvolenu figurku!
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový robotnícko-roľnícky mešťanosta Mogoňova
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový robotnícko-roľnícky mešťanosta Mogoňova píše:
Neděle 16.11.2014 12:51
Občania Považskej Bystrice sa vyslovili jednoznačným hlasom - odmietajú súčasný systém a považujú ho za akési vákuum, kde sa pár darebákov hrá s osudmi mesta a ľudí ako keby išlo o šachové partie. Drvivá väčšina Považskobystričanov sa volieb nezúčastnila, a tak ako možno považovať tieto voľby za nelegitímne, rovnako aj "zástupcov" vzišlých z týchto volieb je nutné považovať za nelegitímnych. Koho zastupujú títo ľudia? Niekoľko miestnych oligarchov, ktorí financovali ich kampane, a svojich rodinných príslušníkov a známych, prípadne pár senilných dôchodcov, ktorí ich vyniesli do pohodlných kresiel svojimi hlasmi.
Marian Puček
Marian Puček píše:
Pondělí 17.11.2014 14:21
Pán bakalár, prepáčte.... Ale Váš príspevok je "trochu" "nepresný".... Použili ste 4 vety, v ktorých, žiaľ, nemáte pravdu. 1. drvivá väčšina Považskobystričanov sa síce nezúčastnila, ale to neznamená, že niečo odmietajú... Nevyhlasujte sa za toho, kto ich chápe a rozumie ich pohnútkam.... Hlavne keď ste tu pred časom vyhlásili, že sa volieb nezúčastníte, lebo nemáte koho voliť. 2. nie je tu žiadne vákuum 3. zvolení zástupcovia zastupujú svojich voličov.....a výrazne aj sami seba.... 4. očividne máte problém s rozoznávaním populácie živočíšnych druhov - inak by ste nemohli tvrdiť, že napr. 700 hlasov pre zástupcu na SNP dala rodina ČLOVEKA (ak by zvoleným poslancom bol nejaký hlodavec, vtedy by Vaša úvaha nabrala na logike) - ako príklad uvediem svoj vlastný výsledok, lebo je neslušné vyjadrovať sa za KOHOKOĽVEK - ja som rodák z Piešťan, žil som tam 22 rokov, teraz žijem 23 rokov PB.... Celá moja blízka rodina v PB je spolu cca 8 ľudí s právom voliť. Z toho 3 (slovom: traja) žijú vo volebnom obvode, kde som kandidoval... Aj všetci moji priatelia, s ktorými chodíme na dovolenky či spoločné návštevy, v drvivej väčšine žijú MIMO môjho volebného obvodu... Nedokážem teda žiadnym spôsobom porozumieť Vašej úvahe a mojich 584 hlasov mi priniesli voliči... a nie rodina. Ani zamestnanci ani nikto iný.... A tých ľudí, ktorí voliť BOLI, sú tisíce.... A tí si zaslúžia úctu rovnako ako tí, ktorí voliť neboli. Lebo ich pohnútky môžu byť všelijaké a Vy o nich nemáte ani tušenie. Vyjadrujte sa za seba a potom môžeme viesť zmysluplnú diskusiu.
Kronikar
Kronikar píše:
Pondělí 17.11.2014 17:32
Majo,správna odpoveď. Blahoželám k zvoleniu a držím palce. A ešte odkaz pre pána bakalára. Bol som voliť ale nevolil som pána Pučeka, lebo nekandidoval v mojom volebnom obvode. Môj volebný obvod je mimo Považskej Bystrice.Záleži mi však na osude mesta, v ktorom som prežil podstatnú časť svojho života a som presvedčený, že človek, ako pán Puček môže mestu pomôcť.
Perspektíva
Perspektíva píše:
Neděle 16.11.2014 15:07
Taketo zlc striekajuce komentare nikam nevedu. Ked je staticky vykazana volebna ucast – 48,32%, tak sa v ziadnom pripade neda hovorit o tom, ze „Drvivá väčšina Považskobystričanov sa volieb nezúčastnila“!
Aj ked to snad este chvilu potrva, nez budete tiez vekove patrit k tej skupine, ktoru tak urazlivo titulujete ako „senilnych dochodcov“, da sa uz dnes konstatovat, ze urcite naznaky senility sa u Vas nedaju prehliadnut.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 16.11.2014 16:11
Internetoví revolucionári zo VZDORu nie sú schopní v našom meste získať ani jedného poslanca, a tak vyhlásia za svojich podporovateľov všetkých, ktorí nešli voliť.

Hra s hlasom mlčiacich je trápna: neúčasť vo voľbách ani zďaleka nie je "odmietnutím súčasného systému". Pretože dôvodov na neúčasť vo voľbách môže byť množstvo. Od toho odmietnutia cez rezignáciu, lenivosť, neinformovanosť... až po spokojnosť so súčasným stavom.

Týmito voľbami sa VZDOR stal iba súčasťou miestneho politického folklóru na úrovni večných kandidatúr Jara Ševčíka. Dokonca, uňho vidím aspoň značnú vytrvalosť, hraničiacu až s posadnutosťou.
Kým bolševikovi dávam rok, najviac dva :-) Teraz budú rok v stealth-móde, a bilbordy a ich plagáty a letáky sa vyroja opäť pred voľbami do NR SR.
Kto bude mať šťastie, podarí sa mu niekde vo volebnej miestnosti stretnúť živého Lukáša Pavlíka. Len potom bude musieť skontrolovať, či sa za plentou neobjavili reklamné perá o boji proti xoligarchii :-((
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový robotnícko-roľnícky mešťanosta Mogoňova
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový robotnícko-roľnícky mešťanosta Mogoňova píše:
Neděle 16.11.2014 19:58
Svoje výčitky VZDOR-u, ktorý aspoň nepaktuje s exházedesáckymi privatizérmi, čím má u mňa jedno bezvýznamné plus, adresujte chlapcom a dievčatám z tohto hnutia, s ktorými nemám nič spoločné. Svoj názor som napísal za seba a môžem iba opakovať, že tieto voľby považujem za nelegitímne a poslancov z nich vzišlých za samozvancov. Väčšina obyvateľov Považskej Bystrice nie je s funkciami týchto ľudí stotožnená. A to je z môjho hľadiska to podstatné.
Kronikar
Kronikar píše:
Pondělí 17.11.2014 17:37
V tom prípade sú poadľa Vás nelegitímne voľby aj v ostatných mestách a obciach, keď priemerná účasť na Slovensku bola pod 50%?
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový robotnícko-roľnícky mešťanosta Mogoňova
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový robotnícko-roľnícky mešťanosta Mogoňova píše:
Neděle 16.11.2014 20:13
Áno, Vami uvádzané číslo 48,32% vyzerá síce na prvý pohľad dobre, pokiaľ ide o volebnú účasť, avšak jednak je to číslo Vami vymyslené, pretože skutočné číslo je na hranici 46,51% a tiež ste zamlčali tú druhú, lež podstatnejšiu informáciu, a síce, že ide o účasť voličov vo volebnom obvode Považská Bystrica. Ale my sa tu bavíme o účasti voličov v meste Považská Bystrica, čo je značný rozdiel. A nie iba v pojmoch, ale konkrétne aj vo volebnej účasti. Pretože v samotnom meste sa na voľbách zúčastnilo iba 33,02% oprávnených voličov. V číslach je to nasledovné: zatiaľ čo v zoznamoch voličov bolo zapísaných 34 463 občanov, k urnám sa z nich dostavilo iba 11 381, čo je, ako možno vidieť aj z percentuálneho podielu, menej ako 1/3. Ak napriek tomu niekto tvrdí, že takéto voľby možno považovať za legitímne a tvrdiť o novom vedení mesta a zastupiteľstve, že disponujú dôverou od občanov, môžem sa nad tým akurát tak zasmiať. Nech si to ale posúdi každý človek sám.

Pokiaľ ide o dôchodcov. Áno, písal som o senilných dôchodcoch, avšak to sa nevzťahuje na všetkých dôchodcov, ale iba na tých, ktorí sa nechajú opiť prázdnymi predvolebnými sľubmi, príp. karafiátmi, zabíjačkovým blivajzom, straníckymi igelitkami či lacnou ľudovou zábavou. Aj v Považskej Bystrici žijú inteligentní ľudia v dôchodkovom veku, predovšetkým tzv. starousadlíci, ktorí dokážu rozmýšľať vlastnou hlavou a slepo nenasledujú novodobých pseudolídrov.
Perspektíva
Perspektíva píše:
Neděle 16.11.2014 21:36
Volebna ucast 33,02 %, je samozrejme jedna katastrofa a hanba pre obavatelstvo mesta PB. Nadavat na politiku, na spolocnost a neviem na co vsetko este....., a pritom si nesplnit ani tu najelemntarnejsiu volebnu povinnost, je velmi primitivny postoj. Ja som na SME (pod Pov. Bystrica) pochytil cca. 48 %-nu ucast a to som pokladal, pre komunalne volby, za uspech! Bohuzial, bol to velky omyl!
Kronikar
Kronikar píše:
Pondělí 17.11.2014 17:45
.... hmmm, teraz Vám blahoželám. S týmto názorom sa dá súhlasiť. Avšak len do tej miery, pokiaľ novozvolení budú neprestajne deklarovať, že majú podporu obyvateľov. Ale čo už, naša Ústava je taká aká je, volebné zákony nedokonalé a tým ktorí ich robia asi náramne vyhovujú a hrajú im do kariet.
jurrasic
jurrasic píše:
Neděle 16.11.2014 18:52
Kedze sa Kardos nedostal do mestskeho zastupitelstva, je nejaka sanca, ze aj jeho zenuska konecne vypadne z PX Centra? Nech sa kultura v PB pohne trochu vopred. Myslim, ze cas na zmenu nastal uz davno...
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový robotnícko-roľnícky mešťanosta Mogoňova
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový robotnícko-roľnícky mešťanosta Mogoňova píše:
Neděle 16.11.2014 19:49
Vy si myslíte, že kultúru v meste ničí konkrétna osoba? Za kultúrne prostredie mesta zodpovedajú samotní obyvatelia.
jurrasic
jurrasic píše:
Neděle 16.11.2014 20:25
Hovorim z vlastnej skusenosti. Dlhe roky organizujem kulturno-spolocenske akcie v PB a najvacsou prekazkou - pri spolupraci s PX Centrom - je p.Kardosova. Museli by ste to zazit, s obcanmi to nema nic spolocne. Okrem toho, pod PX Centrum patri aj TIK. Boli ste sa niekedy na nieco v tomto "stanku hanby" informovat? Skuste to, pochopite...kde je napr. zodpovedajuca webova prezentacia, ktora by do nasho mesta pritiahla viac navstevnikov a teda aj peniaze? Myslim, ze okolie na to mame, len ludi na spravnych miestach nie. Ryba smrdi od hlavy, PX Centrum, ako takmer vsetky mestske organizacie treba precistit, starych zamestnancov dosadenych pre politicku prislusnost, po znamosti alebo inak, nahradit naozajstnymi odbornikmi. A zacat treba Kardosovou, ak sa ma kultura v meste pohnut spravnym smerom...
Jedináčikov brat
Jedináčikov brat píše:
Neděle 16.11.2014 21:10
Tu na Lánoch máme štyroch poslancov, teda neviem, kto bol na piatom mieste pod čiarou, ale ak to bol Kardoš, mohlo by sa stať, že nekomu z poslancov za Lánsku ponúknu flek viceprimátora a Kardoš by bol poslanec náhradník.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 17.11.2014 01:51
Vysoko nepravdepodobné. Lány sú "najopozičnejšia" mestská časť - Veličová, Smatana, Bandúrová, Karas. Post viceprimátora je neprijateľný pre jednu i druhú stranu.
Tupelo
Tupelo píše:
Pondělí 17.11.2014 19:32
no neviem, neviem.... teoreticky by mohla dostať ponuku na miesto viceprimátorky Veličová len preto, aby na Lánoch postúpil za poslanca náhradník Kardoš. samozrejme primátor by to zdôvodnil tak, že ide o gesto voči opozícii, jasné, že by jej nepovedal pravdu. keďže ona je taká aká je, zavetrila by možnosť kariérneho rastu a tiež by to využila ako osobnú pomstu voči tak nenávidenému Smatanovi a pani Bandúrovej, s ktorými kedysi dobre vychádzala. takže pozor na Veličovú, je to líška.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 18.11.2014 08:39
Na tej úvahe nesedí skoro nič :-) Žiadne postupovanie by sa nekonalo, žiadne gestá voči opozícii nebudú, Janas má na miesta viceprimátorov iných ľudí, atď.
Tupelo
Tupelo píše:
Úterý 18.11.2014 08:49
nie naozajstné gestá, ale účelové. veď uvidíme, nechajme sa prekvapkať.
Anonym píše:
Úterý 18.11.2014 09:14
vice bude teplý Maťoš
tak si Janasko podchití katolíčke ovečky na čele s dekanom a biskupom v ZA.A to je vačší prospech ako keby tam bol niekto iný
Roman Hanajík
Roman Hanajík píše:
Neděle 16.11.2014 20:44
Čiže inde, kde nejde o take peniaze bola priemerna ucast mozno aj 60%. Len tu, kde nepisana šesťkoalicia SMER - Janas - mestsky rozpocet pb noviniek... - VZDOR - Facebook nick povazskobystrican lukas - anonymne nepriznane letaky sposobila vykaslanie sa 3000-7000 volicov na volby? Fantasticky uspech sestkoalicie! :(
Roman Hanajík
Roman Hanajík píše:
Neděle 16.11.2014 20:46
Panakova musela uvolnit miesto iba preto, ze Kardosova potrebovala teple miesto?
Roman Hanajík
Roman Hanajík píše:
Neděle 16.11.2014 20:51
a predstavte si, koho to hlasy asi boli?!
Nezakonne letaky zmenili statisticky vyznamne ucast!!!!!
Aby sa Janas s Lukasom netesili predcasne z vitazstva "lavice".
Plus ta kauza s PB novinkami a Janasove fb reklamy v dni moratoria
Jana
Jana píše:
Pondělí 17.11.2014 18:53
Som stastna,ze patrim na Lany,konecne tu mame zdravu opoziciu,ako aj u p.Janasa,len sa nedajte.Drzim pa
Anonym píše:
Pondělí 17.11.2014 19:47
čo tu splietate, že náhradník Kardoš by bol poslanec.Predsa funkcia viceprimátora je totožná s funkciou poslanca, ten mandát nestráca. Jedine ak by sa stala zamestnankynou mesta, tak ako v minulosti Dudoňová alebo Belásová.
Tupelo
Tupelo píše:
Pondělí 17.11.2014 19:53
to by bol ten najmenší problém, aby ju zamestnal, aj keby jej mal umelo vytvoriť nové pracovné miesto.
Anonym píše:
Pondělí 17.11.2014 20:52
Omyl, poslanec povereny funkciou viceprimatora prestava pocas vykonu tejto funkcie byt poslancom a miesto neho ide nahradnik. Pre Kubolina dokonca vymysleli funkciu "dlhodobo uvolneny poslanec", aby mohli byt dvaja viceprimatori.
Tupelo
Tupelo píše:
Pondělí 17.11.2014 21:19
ale veď ja viem, ja nepíšem o tom, že by mala Veličová dve funkcie súčasne (poslanec, viceprimátor). nižšie je to rozpísané.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 18.11.2014 08:36
Omyl, viceprimátor neprestáva byť poslancom. Nebol snáď Marián Sopčák poslancom? Naopak, viceprimátorom môže byť LEN poslanec.
Anonym píše:
Středa 19.11.2014 14:23
Trepeš hlúposti a podľa tvojho komentu absolútne nerozumieš samospráve!!! Viceprimátor je zároveň poslancom!!! A žiadny náhradník za neho nejde!
Anonym píše:
Pondělí 17.11.2014 20:13
No,asi má v živej pamäti ako dopadla Belásova.Po vzdaní mandátu dostala miesto vedúcej sociálneho odboru a za pol roka ju kopol do zadku. To by bolo pre Veličovú veľké riziko, nejaké referentské miesto, kde by bola na milosť a nemilosť Janasovi.Aj keď je pravda, že s Janasom vcelku ako tak vychádza a za nejaký investičný sľub v lokalie Lánskej pani poslankyňa kývne v lavici takmer na všetko.Všetko rozumné. Janas sa tejto zostavy nebojí. Sieť v PB je prekrytá cez Haviara, tam sa Janas dohodne. Bandúrová a Smatana sú pernamentne v Blave a že si prídu raz za dva mesiace pokritizuvať Janasa, to nič nerieši.Myslíte že uvedení budú chodiť na VMČ a byť sa za Lánsku? Nechodili v minulom volebnom období, nebudú ani v tomto. Takže skutočných opozičných poslancov voči Janasovi je takmer minimum.A to je tragédia.
Tupelo
Tupelo píše:
Pondělí 17.11.2014 20:26
pre ňu by to nebolo riziko. mocenské ambície by jej nedovolili vzdať sa dobrovoľne poslaneckého mandátu. čiže keby ju aj vyrazil po čase ako zamestnanca, vrátila by sa naspäť na poslaneckú stoličku a náhradník Kardoš by musel odísť. Janasovi by sa oplatilo urobiť to takto = z Veličovej viceprimátorku. namiesto "nezávislej" by za poslanca išiel čistý SMER-ák a toho na Lánoch nemá ani jedného. P.S.: Možno by si Veličová pod vedením Janasa urobila na Trenčianskej univerzite aspoň titul Bc :)
Anonym píše:
Středa 19.11.2014 14:27
Tupelo, Tupelo, tvoje fantazmagórie sú obdivuhodné... Veličová NIKDY nebude viceprimátorkou!!!
Anonym píše:
Úterý 18.11.2014 06:52
Ach jaj, pol strany komentárov rozoberáte, kto bude viceprimátorom absolútne nezmysly. Fakt si myslíte, že Janas potrebuje "zachrániť" Kardoša, prípadne jeho manželku? Veď je tu aj KDH a jeho poslanci - Sopčák, Máťoš. Tam treba skôr hľadať viceprimátora.
Anonym píše:
Úterý 18.11.2014 08:14
Pán Smatana, či sa Vám to páči, či nepáči - budete musieť popracovať na svojom image. Žiaľ, doba je taká. A keď začnete teraz, za 4 roky sa s tým aj náležite zžijete.
Čo sa týka výsledkov volieb, myslím, že skôr Janas by mal mať hlavu v smútku. Tieto zastupiteľstvá už nebudú o slepom odkývaní čohokoľvek. Tu sa dajú oakávať turbulencie. A dúfajme, že z nich vzíde aj niečo pozitívne. 4 roky v živote mesta nie sú tak veľa. To prežijeme - treba si začať budovať cestu dopredu.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 18.11.2014 08:41
Súhlasím s tým, že došlo k výraznej zmene, zastupiteľstvá už prestanú byť také schématické - jeden opozičný návrh, trocha ohnivej diskusie, zadupanie návrhu v hlasovaní. V Považskej Bystrici začne skutočná politika!
No a na hrdzavý bicykel mi nesiahajte.
Anonym píše:
Úterý 18.11.2014 09:35
hrdzavý bicykel je v poriadku :) skôr niečo na spôsob trnavského hipstera :)
Anonym píše:
Úterý 18.11.2014 10:37
Ta poznamka o potrebnej zmene IMAGE pana Smatanu, reze do ziveho, teda je absolutne aktualna, opravnena a potrebna. Image staciaci pre funkciu aktivneho alternativneho ökologickeho snazitela, alebo pripadne stredoskolskeho ucitela, ani zdaleka nestaci pre poziciu primatora.
Roman Hanajík
Roman Hanajík píše:
Úterý 18.11.2014 11:49
Typicky Smatana, k comu sa nepovazuje za potrebne vyjadrovat sa nevyjadruje - vlasy, brada :D
A mysli si, ze nam bude stacit vtipna poznamka o bicykli. :P
Tento Tvoj vyzor by stacil na servilneho redaktora pb predvolebneho kampanovnika, ale nie na zastupcu ludi.
Mozno aj dnes cestou z prace PO CESTE s 10m odbockou sa mozes nechat upravit u dobrej kadernicky, staci sa dohodnut dopredu.
Bc. Filip František Zvědělík
Bc. Filip František Zvědělík píše:
Úterý 18.11.2014 12:14
Pokiaľ ide o pána Kardoša, toho osobne považujem za jedného z mála verejne činných ľudí, ktorí niečo pre Považskú Bystricu a rovnako aj pre rozvoj kultúry a školstva v nej urobili. Nezdá sa mi korektné permanentne okydávať ľudí, snažiacich sa za sebou zanechať niečo hmatateľné a niečo, čo bude miestnej pospolitosti slúžiť aj po nich. V Považskej Bystrici môžeme nájsť veľa chýb a nedostatkov, ale nehľadajme ich tam, kde nie sú. A napokon by som dodal, že vždy by bolo lepšie, ak by v zastupiteľstve pôsobil človek, ktorý v Považskej Bystricu býva, pozná Považskú Bystricu a pozná aj problémy tunajších ľudí, ako niekto, kto prišiel z Bratislavy a k Považskej Bystrici má nulový vzťah.
Tupelo
Tupelo píše:
Úterý 18.11.2014 12:31
Dovolím si nesúhlasiť. Takmer na všetkých podujatiach organizovaných PX Centrom vystupovali deti zo súkromnej umeleckej školy manželov Kardošovcov. Prečo asi? Kardoš poslanec, Kardošová šéfka PX Centra. Samozrejme, že je pekné, keď deti dostanú priestor prezentovať svoj talent, ale Kardošovci si tu vybudovali určitý monopol. V meste je aj druhá umelecká škola, ktorú taktiež navštevujú deti z nášho mesta. Sú snáď tieto deti niečím iné, sú horšie, alebo sú menejcenné? Alebo prečo nedostali aj títo naši malí umelci možnosť ukázať svoj talent a schopnosti?
Anonym píše:
Úterý 18.11.2014 12:40
no lebo Janaskovi preperú peniaze
Bc. Filip František Zvědělík
Bc. Filip František Zvědělík píše:
Úterý 18.11.2014 13:19
AD 1) Nebudem sa zapájať do ďalších diskusií, pretože nemám dostatočné vedomosti o konkrétnej politike PX Centra, pokiaľ ide o organizovanie kultúrnych podujatí v Považskej Bystrici, avšak sám ste napísali "Takmer na všetkých podujatiach...", čo značí, že na podujatiach organizovaných PX Centrom dostávajú priestor aj deti z inej umeleckej školy.

AD 2) Som presvedčený, že každý vie, koho mám na mysli. Ale NeBystričanov z prostredia pána Smatanu, ktorí sa teraz budú podieľať na vytváraní politiky mesta, a ako píše pán Smatana, mienia robiť súčasnému vedeniu mesta zle, je viacero. Skôr by som však očakával, že v zastupiteľstve mesta dostanú priestor lokálni patrioti, medzi ktorých sa sám radí aj pán Smatana. Ale zrejme tí z Bratislavy vedia viac o tom, čo Bystrica potrebuje a akým smerom by sa mala v nasledujúcich štyroch rokoch uberať.

Tupelo
Tupelo píše:
Úterý 18.11.2014 13:31
"Takmer na všetkých podujatiach" neznamená, že na tých podujatiach dostávajú priestor aj deti z inej umeleckej školy. Stačí si pozrieť stránku PX Centra a občas nejaké tie plagáty po meste.
Anonym píše:
Středa 19.11.2014 16:31
Vie mi niekto vysvetlit, preco ma take mestecko akym je PB, dve hudobne skoly?
Tupelo
Tupelo píše:
Středa 19.11.2014 18:15
ZUŠ na Štefánikovej ulici je od polovice 70-tych rokov. Predtým (od vzniku v 60-tych rokoch) bola v základnej škole pri kostole. Zriaďovateľom je v súčasnosti Mesto PB. Od začiatku svojej existencie dosahuje výborné výsledky. Prečo vznikla súkromná ZUŠ Kartošovcov, to ti najlepšie povedia oni, zrejme bol dopyt. Dve ZUŠ na počet obyvateľov mesta a okolia nie je veľa.
Tupelo
Tupelo píše:
Úterý 18.11.2014 12:46
Koho myslíte tým niekým, kto prišiel z Bratislavy a k Považskej Bystrici má nulový vzťah?
Anonym píše:
Středa 19.11.2014 15:37
P.Bandurova zije v Blave a tu chce spasit mesto aka to hanba a vysmech volicom
Anonym píše:
Středa 19.11.2014 17:19
Chce preniesť skúsenosti z mesta, kde to ako-tak funguje, do mesta, kde to nefunguje. Alebo ak funguje, tak iba pre niekoho.
Anonym píše:
Středa 19.11.2014 17:43
Prepáčte opakovaný príspevok, príčinou je problém s internetom.
Anonym píše:
Středa 19.11.2014 17:22
Chce preniesť skúsenosti z mesta, kde to ako-tak funguje, do mesta, kde to nefunguje. Alebo ak funguje, tak iba pre niekoho.
Anonym píše:
Středa 19.11.2014 17:38
Chce preniesť skúsenosti z mesta, kde to ako-tak funguje, do mesta, kde to nefunguje. Alebo ak funguje, tak iba pre niekoho.
Anonym píše:
Středa 19.11.2014 17:39
Chce preniesť skúsenosti z mesta, kde to ako-tak funguje, do mesta, kde to nefunguje. Alebo ak funguje, tak iba pre niekoho.
Anonym píše:
Středa 19.11.2014 14:30
Kardoš je fovnocuc pumpujúci cez svoju súkromnú školu peniaze z mestského rozpočtu...
Anonym píše:
Středa 19.11.2014 14:30
Kardoš je fovnocuc pumpujúci cez svoju súkromnú školu peniaze z mestského rozpočtu...
Anonym píše:
Úterý 18.11.2014 12:30
Milý Filip, viem že rád vtipkuješ, ale zabudol si dodať, čo súdruh Kardoš dostal za toľkú "prácu" za odmenu.
Bc. Filip František Zvědělík
Bc. Filip František Zvědělík píše:
Úterý 18.11.2014 13:10
Pretože ľudia nechcú vidieť reálnu prácu, ktorá prináša úžitok. To ich nezaujme. Aj v národnom parlamente predkladá časť poslancov rozumné návrhy zákonov, ale ľudia sa zaujímajú o exhibicionistické excesy šašov typu Matoviča, Hlinu či narcistických výstupov á la Lipšic. Väčšina ľudí jednoducho nie je múdrych a títo ľudia si jednoducho nedokážu vyhodnotiť, čo im prináša úžitok a čo im naopak prináša škodu. Aj z toho titulu je volanie po priamej demokracii, pokiaľ ide o Slovensko, veľmi nebezpečné. V krajine, kde sa nechajú ľudia ovplyvniť karafiátmi, igelitkami, perami, perníkmi, klobásami, pivom, atď., nie je možné zavádzať švajčiarsky model riadenia spoločnosti, pretože by to dopadlo katastrofou.
Jedináčikov brat
Jedináčikov brat píše:
Úterý 18.11.2014 16:55
V tomto s pánom Filipom súhlasím. Našinec takmer nikdy neuvažuje strategicky.
Anonym píše:
Úterý 18.11.2014 13:41
Kvietky a tašku z darčekmi nám rozdával aj Jurko Smatana v Kine mier aj z pánom Janasom pre nas staršich A čo je na tom zle, jakože si nezaslúžime, keď ma´me vyročie? My sme tu pre túto spoločnosc nieco spravili, co by ste mali teras? A my všeci sme chojeli do roboty, nie ako teras.
kamuflátorovi
kamuflátorovi píše:
Středa 19.11.2014 16:42
Keď robíte prvopisné chyby tak máme veriť,že ste zaslúžilý dôchodca.Ste miesny rypáčik,ktorý kecá od veci.Ale keď už.Dôchodcovia si naozaj zaslúžia oveľa viac.Aj my chojíme do roboty a nemám problém podporiť dôchodcovské aktivity ale nielen iba vtedy keď sa to niekomu hodí/kôli hlasovaniu/.No a primátor je v tomto obratný manipulátor.Takže bez urážky dôchodcov si vážim, ibaže nedokážu rozlíšiť riziko nesprávnej voľby.Uvidíme, možno sa to zlepší a sem tam sa treba aj ozvať -hlas ľudu hlas boží....
Morské Oko
Morské Oko píše:
Středa 19.11.2014 17:01
Ked tak sledujem tieto diskusné príspevky, tak sa smejem. Tak naivné.
1/ Kardošovci výrazným spôsobom poškodili kultúru v meste. Spomeniem likvidácia kina, pokus o odstavenie folklorneho súboru Považan v prospech svojej ZUŠ-ky. V skratke, o čo menej peňazí pôjde na kino a Považan, o to viac sa preleje ku Kardošovcom.
Janas to akceptoval, mal spolahlivú kampan z dielne kardošovcov a ich hopsaliek. Zarobili na tom obe strany a platila to MESTSKÁ KASA.
2/ Bradatý hipster na bicykli z Trnavy má ten istý rukopis scenára, ako naš protikorupčný aktivista. Scenár im pripravila TÁ ISTÁ FIRMA. A aj ďalším. Treba povedať, že to nebola kampaň naivného pána profesora z gymnázia, či bradatého hipstera z Trnavy, ale vysoko organizovaná akcia so silným, sofistikovaným pozadím. Kto za tým skutočne stojí, nechám zatiaľ na vaše detektívne schopnosti. Ale žiadna ikea, slovenská pošta, či nejaký Xoligarcha z Mogoňova to nieje.
Porovnajte si scény, písmo, farby.

https://www.facebook.com/lepsiapovazska?fref=ts
http://lepsiatrnava.sk/
https://www.facebook.com/jan.budaj.96?fref=ts
https://www.facebook.com/ob[…]anezavisli?pnref=lhc.recent
http://www.blesk.cz/clanek/[…]k-prezidenta-porosenka.html

Práci česť!
 
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 19.11.2014 21:42
Zmena zdola je Ján Budaj aj Juraj Smatana, takže majú spoločnú grafiku, logo, všetko.
Lepšia Trnava, Košice a Ukrajina s nami majú spoločnú len žltú a modrú farbu. Žiadna "tá istá firma", ani "rukopis scenára".
Ale ďakujem za tip, skúsime sa s nimi skontaktovať, vyzerajú schopne.
Anonym píše:
Středa 19.11.2014 21:11
Proste zástupca je zástupca a bude zástupca, ide o to či více alebo méne primátor, podľa toho čo mu dovolí primátor, doteraz bolk méneprimátor, teraz možno bude víceprimátor, uvidíme. Dúfame že nie zmenátor
Anonym píše:
Čtvrtek 20.11.2014 09:33

Lepšia Trnava, Košice a Ukrajina s nami majú spoločnú len žltú a modrú farbu. Žiadna "tá istá firma", ani "rukopis scenára".
No jednoducho k neuvereniu. Aj Prasačenko to určite potvrdí :-)
A ozaj, bolo aj spoločné foto na spoločnej akcií v Bratislave?
http://www.blesk.cz/clanek/[…]k-prezidenta-porosenka.html
Tupelo
Tupelo píše:
Čtvrtek 20.11.2014 10:14
Smatana by mal konečne priznať, že kope za Slovenskú poštu :D :D
"Lepšia slovenská pošta!"
"Lepšia slovenská pošta!" píše:
Čtvrtek 20.11.2014 15:09
Už len čakám bilbordy po Lepšej Považskej a Lepšej Trnave "Lepšia slovenská pošta!"
A hneď bude jasno :D :D :D

« prosinec 2017 »
prosinec
PoÚtStČtSoNe
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359