Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / PRAVDA.SK: Považskú Bystricu priviedli dlhy do krízového režimu

PRAVDA.SK: Považskú Bystricu priviedli dlhy do krízového režimu

Autor: redakcia Poslední změna: Pátek 26.03.2010 19:04
[2010-03-26] Na včerajšom mestskom zastupiteľstve, v súlade s návrhom finančnej komisie, poslanci zamietli návrh rozpočtu, predložený primátorom. Mesto teda bude hospodáriť v tzv. rozpočtovom provizóriu. Záväzným sa stane rozpočet z minulého roku, pričom výdavky v jednom mesiaci nesmú prekročiť jednu dvanástinu celkových výdavkov vlaňajšieho rozpočtu. Mesto nebude môcť robiť investičné projekty, ťažšie sa tiež budú čerpať eurofondy. Súčasné vedenie v roku 2006 prevzalo mesto s dlhom 10 miliónov korún. Po štyroch rokoch je dlh mesta približne 14-násobný, teda 140 miliónov korún. Viac sa dočítate v článku Milana Kráľa v denníku PRAVDA:

Pokiaľ je to možné, prečítajte si nasledovný článok v pôvodnom kontexte na stránke http://spravy.pravda.sk/povazsku-bystricu-priviedli-dlhy-do-krizoveho-rezimu-p1j-/sk_regiony.asp?c=A100326_092333_sk_regiony_p09

Považskú Bystricu priviedli dlhy do krízového režimu

Milan Kráľ | 26. marca 2010  9:23
Zadlžená Považská Bystrica nevie nájsť recept na vyriešenie ťažkej finančnej situácie. Pre dlhy musí hospodáriť v provizórnych podmienkach. Poslanci totiž včera zamietli návrh rozpočtu, ktorý predložilo vedenie mesta.
Považská Bystrica
Považská Bystrica
Autor: Alena Melišová,  Pravda.sk

Pre samosprávu to znamená, že sa nebude môcť púšťať do žiadnych väčších investícií, problémy môže mať aj s využívaním eurofondov. Návrh rozpočtu, ktorý predložil primátor mesta Miroslav Adame (Smer), odmietli všetci poslanci, bez ohľadu na stranícku príslušnosť.

"V roku 2006 nové vedenie prevzalo mesto so sekerou 10 miliónov korún (332-tisíc eur). Dnes, na konci volebného obdobia, by mala byť sekera 14-násobne vyššia, teda viac ako 4 milióny 647-tisíc eur (140 miliónov korún)," povedala Milada Belásová (SNS), poslankyňa mestského zastupiteľstva.

Radnica si na pomoc chcela zobrať úver, ale jej to neprešlo. Podľa poslancov má byť totiž rozpočet prispôsobený súčasnej ekonomickej situácii, aby sa peniaze len tak neprešustrovali. Právnik Vladimír Pirošík tvrdí, že teraz bude pre samosprávu záväzný minuloročný rozpočet.

Výdavky v jednom mesiaci však nesmú prekročiť jednu dvanástinu celkových výdavkov vlaňajšieho rozpočtu mesta. "Mesto nebude môcť robiť investičné projekty, skutočný život je obmedzený. Budú možnosti len na bežné výdavky, provizórium obmedzí čerpanie eurofondov," zdôraznila Eva Balážová, prezidentka Asociácie komunálnych ekonómov SR.

Podľa primátora Adameho je neprijatie rozpočtu nepríjemné. Pripúšťa obmedzenie aktivít mesta. Nevie ani odhadnúť, ako dlho bude rozpočtové provizórium trvať.

Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 19:09
mesto je v dlhoch, ale hlavne že stachovmu privátnemu športovému klubu včera predali pozemky v orlovom za babku
Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 19:30
Pokiaľ ja viem, išlo to neziskovému združeniu, aj keď je Stachove. O čo ti ide?? Popisuj skutočnosti...
Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 19:35
Je v zmluve aj niečo že to bude vyžívať na šport?
Kolko bude stát športové využitie pre občana PB?? je to tam ??
Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 21:03
Bude to pre občanov na šport a občania to budú mať bezplatne. Kupuje sa malý kúsok pozemku u prostred už jestvujúceho areálu a to preto, aby združenie dostalo prachy z EU (je podmienka vlastníctva celeho areálu), ktoré chce použiť na rekonštrukciu dráhy, lebo sú tam už výmole. Areál bude ďalej slúžiť bezplatne pre verejnosť, akurát tam potom už nebude hroziť, že si tam ľudia vytknú nohu
Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 21:17
o čo sa stavíš, že bezplatný vstup pre verejnosť v zmluve nebude?
Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 21:36
Tá dohoda platí už teraz. Poslanci by za to inak nezahlasovali. Stacho nech je aký chce, nie je debil. Chce tu fungovať aj ďalej. Predsa si kvôli, pre neho, pár eurám nezavrie vrátka do budúcnosti. Za stratu dôvery medzi poslancami (niektorí z nich tu budú aj po nových voľbách) mu to nestojí. Viem čo hovorím, pretože ho dobre poznám. Je to inteligentný hráč na dlhé trate.
Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 22:04
Aká dohoda platí už teraz, a kto ju podpísal?
Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 22:23
Je to zmluva č. NZ-109/2009 medzi mestom a občianskym združením o bezplatnom využívaní korčuliarskej dráhy verejnosťou. Má ju zavesenú aj tu, asi v treťom článku dozadu.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Sobota 27.03.2010 00:03
Ľutujem, ale zmluva NZ-109/2009 žiadny prístup verejnosti na tie športoviská negarantuje.

Prečítajte si ju:

"1. Zmluva je uzatvorená na dobu určitú, a to od 1. 5. 2009 do 30.09.2009 v čase od 8:00 hod. do 20:00 hod. celý týždeň vrátane soboty a nedele."

Čiže platnosť tejto zmluvy už vypršala. V infozákonovej žiadosti som výslovne pýtal zmluvy vrátane prípadných dodatkov - a žiadny dodatok k tejto zmluve som nedostal.

Ak niekto na zastupiteľstve argumentoval zmluvou NZ-109/2009, tak poslancov zavádzal.

Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 22:45
Asi si jeho pobočník ?! Keď ho tak dobre poznáš ???
Je to mimo kontext, ide tu o dlh mesta, tých pár chechtákov, zrejme mesto nespasia -
ide tu o pohľad - dlh mesta, a za pár chechtákov predávaný pozemok !

Či je alebo nie je v časti jeho pozemku, ako sa dostal vôbec ku tomu pozemku, ktorý
oplotil, berie peniaze z mesta, aby tam verejnosť mohla chodiť korčuľovať...

A o tom to je : mesto nemá prach, ale poplatky za sprístupnenie dráhy na korčule platiť musí,
ak teda nechceme si to platiť sami ????????

Peniaze - chechtáky - a znova peniaze - súvistlosť ???
Každý zrejme máme logiku !!!

PS. česť práci !
Anonym píše:
Neděle 28.03.2010 13:11
...inteligentný hráč na dlhé trate...tak toto je snáď vtip roka...možno tak hráč na dlhé lakte...
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 11:34
Aj tak sa dá povedať ...na dlhé lakte.Každopádne nie je hlúpy - pre seba,takže slovo, myslím si, bude musieť dodržať
Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 22:02
o čo sa stavíš, že bezplatný vstup pre verejnosť v zmluve nebude?
Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 22:18
Cha, cha, cha !
Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 19:41
v prvom rade, čo to je "neziskové združenie"?

Na založenie občianskeho združenia stačia traja občania. Napríklad Stacho, Suja, a Jožko Mrkvička. Občianske združenie nemá žiadne obmedzenia, dokonca aj podnikať za istých podmienok môže.

A naši slávni poslanci neprijali ŽIADNE opatrenie, aby ten pozemok slúžil ako športovisko PRE VEREJNOSŤ.

Dali tam len predkupné právo, lenže Stacho tie pozemky nepotrebuje predávať - keby potreboval, prenajme si ich od vlastného združenia na 100 rokov a nikto mu nič nemôže.

Aj golfový klub môže byť neziskové združenie - nezdá sa ti divné, že sa predávajú pozemky po 2 EUR, keď sa mesto topí v dlhoch?

To sú tie skutočnosti.

Nehovoriac o tom, že len nedávno si dal STacho od mesta platiť (30 000 Sk mesačne) za to, že na to ihrisko bude môcť chodiť verejnosť.

Ale naši slávni poslanci si nedali pri predaji ani len tú podmienku, že náhradou za zníženú cenu bude prístup verejnosti zdarma alebo nízky poplatok.

Prečo? Buď sú hlúpi, alebo zbabelí, alebo si ich Stacho kupuje.

Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 21:14
Hlúpy si ty, pretože bez toho aby si mal seriózne informácie, obviňuješ druhých. Mal si ísť na posledné zastupiteľstvo a vedel by si podstatu. Lenže to by si musel zdvihnúť riť od počítača a zabiť hodinu svojho času. Jednoduchšie je sedieť na riťi a na základe JPP tu spriadať hovadiny ((a nielen ty). Odporúčam všetkým "mudrlantom", aby zdvihli riť od počítača a pozreli si najnovšie zastupko. Tí, ktorí majú zdravý sedliacky rozum a sú objektívni, hneď pochopia o čo vlastne ide.
Anonym píše:
Sobota 27.03.2010 17:03
Citujem: Hlúpy si ty, pretože bez toho aby si mal seriózne informácie, obviňuješ druhých. Mal si ísť na posledné zastupiteľstvo a vedel by si podstatu. Lenže to by si musel zdvihnúť riť od počítača a zabiť hodinu svojho času. Jednoduchšie je sedieť na riťi a na základe JPP tu spriadať hovadiny ((a nielen ty). Odporúčam všetkým "mudrlantom", aby zdvihli riť od počítača a pozreli si najnovšie zastupko. Tí, ktorí majú zdravý sedliacky rozum a sú objektívni, hneď pochopia o čo vlastne ide..........

Túto odpoveď musel napísať niekto z našich poslaneckých hercov alebo herečiek. Zastupiteľstvo z 25.3.2010 teraz ide v ITV už niekoľko hodín. Takže ak by som aj zdvihol riť od počítača a prišiel na zastupiteľstvo, vypočul by som si x-hodín jalových, filozofických, samoľúbych a často neodborných kecov, z ktorých by som sa maximálne pogrcal. A nič by to nezmenilo na tom, že ste v čase finančných problémov takmer jednohlasne predali za smiešnu cenu pozemok akémusi šašovi z Orlového a tým ste iba potvrdili teóriu o bábkach v zábere kamier a manipulantovi vzadu. Dúfam že v januári 2011 uvidím v TV 23 nových tvárí, lebo z terajších 23 poslancov môže ísť 20 rovno do politického hrobu.

Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 11:35
Ktorých dvadsiatich poslancov myslíš?
Anonym píše:
Sobota 27.03.2010 17:05
Citujem: Hlúpy si ty, pretože bez toho aby si mal seriózne informácie, obviňuješ druhých. Mal si ísť na posledné zastupiteľstvo a vedel by si podstatu. Lenže to by si musel zdvihnúť riť od počítača a zabiť hodinu svojho času. Jednoduchšie je sedieť na riťi a na základe JPP tu spriadať hovadiny ((a nielen ty). Odporúčam všetkým "mudrlantom", aby zdvihli riť od počítača a pozreli si najnovšie zastupko. Tí, ktorí majú zdravý sedliacky rozum a sú objektívni, hneď pochopia o čo vlastne ide..........

Túto odpoveď musel napísať niekto z našich poslaneckých hercov alebo herečiek. Zastupiteľstvo z 25.3.2010 teraz ide v ITV už niekoľko hodín. Takže ak by som aj zdvihol riť od počítača a prišiel na zastupiteľstvo, vypočul by som si x-hodín jalových, filozofických, samoľúbych a často neodborných kecov, z ktorých by som sa maximálne pogrcal. A nič by to nezmenilo na tom, že ste v čase finančných problémov takmer jednohlasne predali za smiešnu cenu pozemok akémusi šašovi z Orlového a tým ste iba potvrdili teóriu o bábkach v zábere kamier a manipulantovi vzadu. Dúfam že v januári 2011 uvidím v TV 23 nových tvárí, lebo z terajších 23 poslancov môže ísť 20 rovno do politického hrobu.

Anonym píše:
Pondělí 29.03.2010 15:35
trefné, v to dúfam aj ja, že ani jedna úradnicko-poslanecká kreatúra tam po volbách nebude
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 11:46
Ktorých dvadsiatich poslancov máš na mysli?
Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 21:22
Nemáš celkom presné infošky. Mesto so Stachom sa dohodlo, že Stacho dá zdarma pre občanov možnosť korčuľovania a za to mesto bude platiť správcu, ktorý sa bude o to starať a robiť dozor.Fifty - fifty. Ty by si sa ako zachoval, kebz ti to patrilo? Nehovor mi, že by si všetko dal k dispozícii a ešte by si niesol všetky náklady. Hádam nie si magor
Anonym píše:
Sobota 27.03.2010 00:54
keby mi to patrilo, tak by som to tie pozemky predal za trhovú cenu a zo zisku dal opraviť pár telocviční v meste.
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 11:38
To by som teda chcel vidieť. Nebuď trápny!!!
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 12:43
Asi si nepochopil, že tým "keby mi to patrilo" som nemyslel súkromného majiteľa, ale mesto. Lebo tie pozemky pôvodne patrili mestu.

Mesto ich buď nemalo predávať, alebo ich malo predať za trhovú cenu a zrekonštruovať za získané peniaze telocvične pri školách a otvoriť ich verejnosti.

To by pomohlo športu v meste.

Mimochodom, skús sa ísť pokorčuľovať do Orlového. Zostaneš pred zamknutou bránou. Páni poslanci, choďte sa tam pozrieť.
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 16:14
Ale to tým tupcom nebránilo hlasovať predaj stachovi za 2€ a všetkým.od janasa cez haviara až po jurčíka belasovu kubovica bačíka karasa......hodnota je min 35€
Anonym píše:
Pondělí 12.04.2010 22:09
aká hodnota je 35 euro? To si si z prsta vycucal? Jedná sa o kúsok bývalej cesty, pod ktorou ide plyn, takže sa tam nemôže nič stavať a táto cesta je uprostred pozemkov združenia. Takže stráca aj finančnú hodnotu. Hádam odhadca je iný odborník ako ty a ani druhý znalecký posudok zďaleka nedosahuje takú hodnotu ako sa ti prisnilo.
Anonym píše:
Pátek 16.04.2010 18:59
mas pravdu v podstate všade v bystrici je cesta a vsade vedie plyn a vsetci kupuju take pozemky po 40-50€ lebo su jebnuti iba pan stracho to ma za 2€ a iba nahodou prave cez tuto cestu pred tromi rokmi dal IIvicekubo postavit plyn ku svojej haciende za mestske prachy a teraz pises o znehodnotenom pozemku kedy toto rozkradanie a safarenie skonci?
Anonym píše:
Pondělí 12.04.2010 22:04
Veď to sa predalo za Lackoviča! Dnešní poslanci sa museli rozhodovať, keď už mestu patril len yanedbateľný slížik, ktorý je pre mesto i ostatných potencionálnych záujemcov neatraktívnz.
Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 19:50
kokoktajuci kokoko a jeho nahriaty pomocník zo skladu doviedli zámerne mesto k takmer dokonalému krachu. Mirko,Milanko,ďakujeme.Raz sa vám to vráti.
Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 21:54
Všetci sa tvárite prekvapene. Veď to sa dalo čakať, že mesto takto dopadne minimálne už dva roky. Jediné, čo ma mrzí, že väčšina poslancov (SMER-u)až teraz pochopila to, na čo menšina poslancov v MZ sústavne poukazovala. Takže aj smerácki poslanci majú na tejto situácii svoj podiel.Zobudili sa na poslednú chvíľu pred voľbami (parlamentnými aj komunálnymi)a dúfajú, že občania zabudnú na ich doterajšie pôsobenie v MZ. Mimochodom, očakávam, že aspoň teraz sa konečne verejne dištancujú od vedenia mesta. To pôjde však ťažko, lebo vo vedení majú stalé svojho člena. Na dvoch stoličkách sa dlho sedieť nedá. Aby pri páde neprišli o guľ...
Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 22:10
Najhoršie na tom je to, že teraz všetci dôchodcovia v meste budú primára ľutovať. Ako chudáčikovi zlí poslanci znemožnili pracovať, budovať, ako mu ukrivdili. A on to bude parádne zneužívať. Začne sa štylizovať do úlohy martýra a postaví na tom svoju volebnú kampaň.A uvidíte, že znova vyhrá.Preto je mimoriadne dôležité, aby ste všetci svojim babkám, dedkom a všetkým starším príbuzným natrúbili do hláv aká je pravda, aby ste rozhodnutie o budúcom primátorovi i MZ nenechali zase len na dôverčivých starčekov a všetci išli voliť!!!!
Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 22:27
Iné sa ani nedalo očakávať. Poslanci bez ohľadu na politickú príslušnosť pochopili, že sa toto mesto ženie do záhuby až s príchodom novej volebnéj kampane.
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 12:21
Nie všetci. Zopár z nich na to poukazovalo celé roky. Nemali však politickú silu. Až teraz, keď sa pridali ostatní, to mohli zrealizovať
Anonym píše:
Pátek 26.03.2010 23:55
Keď je mesto v dlhoch, načo zorganizoval Lichvár dvojhodinový koncert pre učiteľov, na ktorý sa mu vy..rali z vysoka ako aj na kvetinky, ktoré pre pani učiteľky pripravil - svedčala o tom poloprázdna sála...
Anonym píše:
Sobota 27.03.2010 00:11
Bola som tam, koncert bol pekný. Myslim, že domáce súbory ako mažoretky, folkolorne subory, tanečníci a spevaci zo ZUŠiek boli zadarmo, sala kina MIer tiež aj s ozvučením. Akurát tie kvety. Ale raz za rok, keď si nás všimnú a obetujú nejaké peniaze...Ale sme sa o tom dozvedeli na poslednú chvíľu. Pôvodne sa to údajne nemalo vôbec konať. Je pravda, že účasť bola slabšia.
Anonym píše:
Neděle 28.03.2010 13:16
...a čože by ste už len od súdruha Lichvára chceli? Hádam nie, aby urobil niečo poriadne, resp. aby vôbec niečo urobil...skrátka jedna z vedúcich kapacít MsÚ s OBROVSKÝM prínosom pre mesto...
Anonym píše:
Neděle 28.03.2010 14:07
No to je paráda, taká odmena pre učiteľky. Aby zorganizovali koncert samy pre seba! Lebo čo už učiteľa poteší viac, ako sa ešte po pracovnej dobe zase pozerať na žiakov :-)
Lichvár je naozaj hodný svojho mena - teraz keď majú učitelia zastavený platový postup kvôli reforme školstva.

Takéto odmeňovanie by mali zaviesť aj na mestskom úrade, teraz v čase krízy!
Namiesto finančných prémií - hodinový kultúrny program s mažoretkami a trasorítkami v kine Mier.
A keď znížia zadĺženosť mesta, aj kvietok môžu dostať.
A báseň od matičiarky Ješkovej!
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 11:43
Súhlasím, ten "obrovský prínos" v jeho predchádzajúcom zamestnaní veľmi radi oželeli
Anonym píše:
Sobota 27.03.2010 15:05
Poslanci MsZ neschválili rozpočet, provizórium zastaví investície

Poslanci mestského zastupiteľstva (MsZ) v Považskej Bystrici neschválili dnes programový rozpočet na roky 2010 - 2012. Až do jeho prijatia tak bude mesto hospodáriť v rozpočtovom provizóriu, čo v praxi znamená obmedzenie výdavkov a možnosti čerpať prostriedky z eurofondov i zastavenie investičných akcií.

POVAŽSKÁ BYSTRICA. Najväčšie výhrady mali voči návrhu prijať v roku 2010 úvery, ktoré by predstavovali celkové úverové zaťaženie vo výške takmer 4,67 milióna eur. Podľa poslankyne Milady Belásovej je na sklonku volebného obdobia "sekera" mesta v porovnaní s rokom 2006 štrnásťnásobne vyššia. "Nie som proti tomu, aby mesto zobralo úver. Rozpočet však musí byť prispôsobený súčasnej ekonomickej situácii, nie aby sa peniaze len tak prešustrovali. Do konca volebného roka sa peniaze minú, budú sa prestrihávať pásky a nový primátor bude musieť úver splácať. V návrhu sa totiž navrhuje začať jeho splácanie v roku 2012," povedala Belásová s tým, že takéto riešenie je nezodpovedné voči budúcemu zastupiteľstvu.

Ako dodala, v návrhu rozpočtu jej tiež prekážali megalomanské investičné projekty, bez ktorých by sa mesto v čase krízy zaobišlo. Podľa primátora Považskej Bystrica Miroslava Adameho je neprijatie rozpočtu nepríjemné a môže obmedziť aktivity mesta, predovšetkým možnosť čerpania prostriedkov na projekty.

"Nie sme prvým, ani posledným mestom, kde neschválili rozpočet. Budeme postupovať v zmysle zákona," doplnil Adame s tým, že si netrúfne odhadnúť, dokedy bude rozpočtové provizórium trvať. Zdôraznil, že rozpočtom sa bude zaoberať najbližšie zasadnutie mestského zastupiteľstva.

Návrh rozpočtu mesta na rok 2010 bol koncipovaný ako schodkový vo výške 4,26 milióna eur (celkové príjmy 24,35 milióna eur, celkové výdavky 28,6 milióna eur), pričom návrh schodku bežného rozpočtu predstavoval 1,18 milióna eur.

"Bežný rozpočet by mal byť vyrovnaný, kapitálový môže byť aj schodkový. Schodok však musí byť krytý buď úverom alebo inými návratnými zdrojmi financovania," povedala prezidentka Asociácie komunálnych ekonómov Slovenskej republiky Eva Balážová s tým, že rozpočtové provizórium obmedzuje mesačné výdavky samosprávy na 1/12 celkových výdavkov rozpočtu mesta z predchádzajúceho roka.

štvrtok 25. 3. 2010 15:41 | Copyright © TASR 2010

Anonym píše:
Sobota 27.03.2010 15:34
Dnes som sledoval ,zatiaľ časť posledného mestského zastupiteľstva.Dámy a páni,každému odporúčam,sadnite si
aspoň na chvíľku k tejto tragikomédii..Pán primátor mi pripomínal majora Halušku z Čiernych barónov,naše mesto ešte asi ozaj nemalo
tak verbálne a odborne slabého šéfa a to hovorím vo všetkej úcte k jeho osobe.Aj keď nie som sympatizant SNS,pani Belásová nazvala stav vecí presne tak ako sú...4 roky preč a mesto je v obrovsých problémoch,nevidieť žiaden posun vo veciach verejných,nie ešte rozvoji.A vyhovárať sa stále na krízu je predsa tak pohodlné!!!Prioritou vedenia mesta malo byť za 4 roky mať stabilný rozpočet,mínať iba toľko,na koľko máme financie...Druhou prioritou malo byť-AKTÍVNE ZHÁŇANIE NOVÝCH INVESTOROV,podpora stredných
a drobných podnikateľov a tým vytváranie pracovných miest...Vo vedení mesta by mali byť schopní manažéri a teraz hlavne krízoví manažéri a riešiť tieto veci...Zatiaľ počúvame iba populistické a alibistické reči a vyhováranie sa na to,že za to všetko predsa môže bývalé vedenie mesta...No a my občania by sme to takým ľudom a stranám mali pri voľbách v júni poriadne spočítať...Myslím si,
že intel.človek ak zití,že nemá na určitú pozíciu-abdikuje..Tak to funguje v obch.firmách-nemáš produkciu?Dovidenia z kola von..Takú sebareflexiu ,ale asi môžme ťažko očakávať od našich,,hradných pánov"v Považskej Bystrici.
Anonym píše:
Sobota 27.03.2010 16:47
Súhlasím, až na to "aktívne zháňanie". Mne by stačilo keby mestský úrad robil len to, čo musí, a nebola tam korupcia a klientelizmus. Zametať, svietiť, dávať peniaze školám a domovom ktoré patria pod mesto.
Investori by prišli aj sami, netreba ich ťahať na rukáv.
Každé "zháňanie" a "podporovanie" smrdí prelievaním spoločných peňazí do súkromných vačkov.
Anonym píše:
Sobota 27.03.2010 17:20
Najvyšší čas dosadiť na mestský úrad odborníkov zo SNS :-) Názorne v praxi predvedú manažérsky prevod financií na vlastné firmy a provízie 15-30% zo všetkého. Tak ako prezradil aj Veľký Mufti. Tým neobhajujem súčasných amatérskych kšeftárov zo Smeru, ktorí v Bystrici vládnu, ale na Malého Diktátora Laciku sa asi nechytajú. Managéééri zo SNS tam spravia poriadok a organizované lúpenie, presne tak ako za čias diktátora Laciho.
Anonym píše:
Neděle 28.03.2010 01:35
Nehádž všetkých SNSákov do jedného vreca.Aj keď v parlamentných voľbách ich pravdepodobne voliť nebudem, v komunálnych by som im hlas dal.
Anonym píše:
Neděle 28.03.2010 10:24
No ty si dub!!! Čo by mali ešte predrbať na tomto Slovensku, aby sa Ti oči otvorili?
Anonym píše:
Neděle 28.03.2010 21:22
zhovadil si sa a podporil si riadnych kminov... nemas oci a usi, ze nividis, co robi zberba okolo slotu? belasova je ti vzorom charakteru a inteligencie? zobud sa!!!
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 12:55
Ja sa s vami nechcem hádať. Ja na rozdiel od vás "predžuté" info novinárov založené na polopravdách, prekrútených faktoch a podsúvaných názoroch, neberiem do úvahy. Ja si viem urobiť vlastný názor. Netvrdím, že politici sú úplne čistí. Žiadni!!! Na veci okolo seba sa pozerám triezvo. Ani život nie je čiernobiely a ja nie som naivný ako vy. Pokiaľ si neuvedomíte, že neexistuje a ani nebude existovať žiadny princ na bielom koni, ktorý príde ako ideál a spasí svet, alebo že politika je čistá a spravodlivá záležitosť, dovtedy budete okrem iného voliť strany na jedno použitie a budete sa sústavne sklamávať a nadávať. Vstúpte si sami do svedomia, akí by ste boli vy, keby ste mali možnosť rozhodovať. Ak ste bez viny, hoďte do mňa kameňom. Povedal som si svoj názor a keďže som sa už poučil, že na tejto stránke seriózna diskusia neexistuje, na prípadné vaše reakcie nebudem odpovedať. Radšej idem von so svojim psom, to bude určite efektívnejšie vyplnený čas.
Anonym píše:
Neděle 28.03.2010 21:28
zhovadil si sa a podporil si riadnych kminov... nemas oci a usi, ze nividis, co robi zberba okolo slotu? belasova je ti vzorom charakteru a inteligencie? zobud sa!!!
Anonym píše:
Neděle 28.03.2010 01:48
Čo to tu trepeš! Že mufty prezradil... Ten nech radšej drží hu...Čo si myslíš, kto bol Lacko? Muftyho človek. Mufty kope ako zdocháýnajúca kobyla, pretože mu voliči utekajú k smerákom a snsákom. A keďže si do svojho vysnívaného budúceho partnera - veľkého Smeru nemá odvahu kopnúť, tak robí ramená na snsákov.Ale to mu voličov späť isto nevráti
Anonym píše:
Neděle 28.03.2010 16:03
Chá-chá, utekať od HZDSákov k SMERákom a SNSákom to je to isté, ako keď sa len tak tak vyškriabeš z preplnenej žumpy a za 5 minút spadneš v drevenej latríne rovno do sračiek. Sračkám, politikom, bielym golierom a emisným odborníkom zdar!!!
Anonym píše:
Pondělí 29.03.2010 22:41
Ja to vidím jednoznačne takto: primátor Janas, viceprimátori Ševčík a Smatana Juraj. Vzdelaní, slušní, čo chcú niečo aj pre mesto a ľudí. Bude to tak vyvážené.
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 11:02
Prečo zase Janas? Janas predviedol občanom nášho mesta už dosť... o čo konkretne sa tento človek zaslužil? Čo dobrého pre toto mesto vykonal?
Ja to vidím jednoznačne takto : primator Juraj Smatana. Neviem, či ma ambície uchadzat sa na tento post, ale viete si predstaviť, že by sme mali na čele mesta človeka, ktorý si váži občanov? Pre ktorého je rešpektovanie človeka, ochrana jeho majetku, ucta k človeku ako takému na prvom mieste? Pre ktorého by občania neboli len zástup debilov, ktorému sa treba vyhnúť v čo najväčšom oblúku a pozerať na nich znechutene z vrchu ako na kôpku exkrementov?
Je zasadový, inteligentný a vytrvalý pretože dokazal neustupit zo svojich principov.
Dokedy si budeme v meste volit hajzlov, ktorí na nás myslia iba vtedy, ak im ide o naše hlasy ? Nezaslúžili by sme si po tých rokov rabovania už niekoho normálneho?
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 11:37
Viete si predstaviť, že by Smatana dohadzoval svojim kamošom predražené mestské zákazky? že by rekonštruoval toalety v kine mier a čiste náhodou by z toho vznikla reštaurácia pre jeho blízkeho, alebo, čo ja viem... , že by si staval načierno reštiku v pešej zóne? Alebo, že by zdvihol ruku za 2€ /m2 pre pana Stacha? Ja si to predstaviť neviem ... jednoducho, tým, čo tak vytrvalo robí si získal moju dôveru. Ja už nechcem citit v sebe narastajucu agresivitu ked pozeram mestske zastupitelstvo, vy ano?
Možno ani kandidovať nechce...ale bolo by to fajn.
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 13:06
Primátor musí mať viac. Bezúhonnosť je fajn, ale dobrý primátor musí v prvom rade byť schopný menežér, nemôže byť jednostranne "postihnutý" (prepáč Juraj) ekológiou. Primátor musí rozmýšľať aj ekonomicky, komplexne a pragmaticky. Musí mať dar prijať, keď je to nevyhnutné, aj konsensus ( nehovorím kompromis). A toto, pri všetkej úcte, Jurajovi chýba.
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 13:46
Smatana nie je len jednostranne postihnuty ekologiou. Poznáte napr. jeho blog na Sme? Čítajte ho a zistíte, že ten človek má zdravý rozum, triezvy pohlad na veci verejné a schopnosť zistiť si fakty a dopátrať sa pravdy. Nie je nikomu za nič vďačný a vie objektívne posudzovať.
Ako manager a podnikateľ išiel do volieb Lackovič...dokazal nám, že je dobrý manager ale len vo svoj prospech! Najväčší zhrňaj akého kedy toto mesto malo. On a jeho verní sa na tomto meste nabalili tak, ze ani ich vnuci nebudú trieť biedu. O ďalšom primátorovi sa ani nebudem vyjadrovat, lebo nám všetkým je jasné, že Adame bol obrovský omyl.
Chýba mi bezúhonnosť ako soľ v chlebe. Tou to všetko začína a na nej sa dá stavať zmena. Na ničom inom.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 30.03.2010 13:52
Vďaka za dôveru, ale túto tému nie je potrebné ďalej rozvíjať. Nie je to moja cesta. V komunálnych voľbách chcem kandidovať len za poslanca mestskej časti. To zapadá do aktivít ktorým sa venujem a ktoré ma bavia.
Starať sa o zametanie mesta a peniaze na školskú strechu by ma otravovalo, a preto by som to nerobil dobre.

Čo sa týka primátora ako "komplexne uvažujúceho menežéra a ekonóma atď. atď." - to je do značnej miery mýtus a túžba ľudí po akomsi spasiteľovi mesta. Tomuto mestu by stačil obyčajný slušný úradník alebo podnikateľ, ktorý by bol primerane komunikatívny, nekradol a bol schopný odolávať tlakom rôznych lobby.

Kde však takého nájsť, keď tento typ ľudí sa do verejných funkcií nehrnie, pretože má svoj pokojný biznis alebo profesiu?
Starí Gréci vôbec neboli hlúpi, keď do takýchto funkcií losovali, ľubovoľného zo slobodných občanov mesta.
Poznám desiatky ľudí, ktorí by boli dobrým primátorom alebo primátorkou Považskej Bystrice.
Ale nepoznám ani jedného vhodného spomedzi ľudí, ktorí o ten flek chcú bojovať.
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 22:43
Pan Smatana, myslim, ze sa mylite v tej charakteristike idealneho primatora. Prave po nasledujucich volbach bude nutne, aby to bol krizovy manazer, ktory bude brat otazku (aspon ciastocneho )vysekania mesta z dlhov za otazku osobnej prestize a ktoreho nezblbne hocijaky vycuranec. Ci sa taky najde, to uz je ina otazka.
j.krivy
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 30.03.2010 23:25
Áno, to že nový primátor bude musieť riešiť vysoké dlhy, je zrejmé už poriadne dlho. Naviac v situácii, kedy už z mestského majetku veľa nezostalo.
Napriek tomu "krízový menežment" bude vyzerať inak, ako v nejakej súkromnej firme.

Mesto nie je podnikateľský subjekt, jeho zdroje príjmov sú obmedzené. Preto pôjde hlavne o osekávanie výdavkov a hasenie súdnych sporov.

Takí dvaja zástupcovia primátora - to by malo byť prvé opatrenie. A potom porovnať, ktoré práce si mesto objednáva od externistov, a pritom súčasne drží na plnom úväzku ľudí s rovnakým popisom práce.

Anonym píše:
Neděle 11.04.2010 18:12
Vážený pán Smatana, môžete sa síce venovať histórii alebo ekológii s určitým stupňom úspešnosti, ale to nedáva predpoklad na úspešné rozhodovanie o riadení mesta či už ako primátor alebo poslanec. Myslím si , že tieto funkcie by mali vykonávať ľudia zbehnutí v hosp. praxi a nie teoretici z oblasti histórie a ekológie. Toť vsjo.
Anonym píše:
Neděle 11.04.2010 18:29
Si myslim ze to ma dobru kvalifikaciu na boj proti starym komunistom, ktori rozpredavaju zivotne prostredie obcanov tohoto mesta
Anonym píše:
Neděle 11.04.2010 20:41
Máš na mysli zbehnuté kádre typu Tomanová, Štábel, alebo kádre typu Bačik, Pekár, a či kádre typu Haviar, Kubovič, Kardoš, prípadne Matušík,...? Každý z nich má hodnotu cca. 2 eurá.
Anonym píše:
Středa 31.03.2010 10:48
Chcem Vám poďakovať za to, čo pre nás radových občanov robíte už len tým, že vďaka Vám sú sprístupnené faktúry na webe, že máme prehlad o rôznych kauzách a biznisoch našich poslancov, že nám otvárate oči a tým umožňujete, aby si každý občan vedel urobit názor na naše vedenie mesta. Aj za to, akým dôstojným sposobom viete presmerovat túto diskusiu, ktorá sa často zvrhne do invektív.
Prajem Vám veľa úspechov v práci a držím palce v komunalnych voľbách. Bude mi cťou dať Vám môj hlas. Veľa šťastia
  










 
Anonym píše:
Pondělí 12.04.2010 22:29
Nič proti Jurajovi. S princípu som však opatrný.Nikdy som nikomu nedával absolútnu dôveru a život mi viackrát dal za pravdu. "Obdivujem" ľudí, akí vedia byť naivný a ako ľahko dokážu dôverovať ľuďom, ktorý vedia vycítiť, čo ostatní chcú počuť.A potom takýmto "vyvoleným" vedia odpustiť čokoľvek (i zo súkromia, ktoré tiež utvára charakter človeka), len aby nemuseli povedať, že sa sklamali.
Anonym píše:
Pondělí 12.04.2010 22:31
Píšem rýchlo, takže som sa pomýlil. Chcel som napísať z princípu, nie s princípu. Ospravedlňujem sa
Anonym píše:
Pondělí 12.04.2010 22:33
Píšem rýchlo, takže som sa pomýlil. Chcel som napísať z princípu, nie s princípu a takisto naivní. Ospravedlňujem sa
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 15:05
Ked aj nebude primátorom aspon ho dat navrhnut do komisií mesta aby sa nestalo že niekto si odsuhlasí komisia bez učasti verejnosti.
Napíše o tom o čom sa tam jednalo.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 30.03.2010 17:32
Myslím že túto chybu by už druhýkrát neurobili - ponúknuť nezávislým aktívnym občanom miesto v komisii.

Skutočne komisie sú veľmi dôležité, kvôli včasným informáciám o rôznych zámeroch. Najmä stavebná a finančná.

Zostavu komisií odsúhlasuje zastupiteľstvo. Preto treba veľa šikovných (a na miestne lobby nenaviazaných) poslancov a poslankýň. Ktorí vopred voličom prisľúbia, že nebudú využívať svoj poslanecký flek na zamestnávanie rodiny a dohadzovanie zakázok.
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 13:09
Si normálny?! Dávaš dohromady hrušky s kelom a chceš z toho uvariť dobrý kompót. Nereálne!!!
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 13:11
Ten dobrý kompót myslím trojka Janas, 3evčík a Smatana.
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 16:09
Tu niekto bol na dlhodobom pobyte na psychiatrii. Janas, Smatana a Ševčík? Jans sľubujúci učiteľ na "slávnej" TN univerzite, Smatana samozvaný šáhnutý ekológ a Ševčík skrachovaný živnostník. To by bolo ako Adame, Haviar a Kubovič teda partia číslo 2 pretretá z červenej na zelenú.
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 16:46
Janas kritizuje iba Adameho. Na ostatných chmatákov z úradu má iný meter prečo asi?
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 17:43
tiez si myslim, ze pripadnym primatorovanim Janasa sa nic nezmeni ... odstavia Adameho a zabehnuty system bude pokracovat tak, ako doteraz ...tie iste nenazrane rypaky strcene v koryte , tie iste chamtive natiahnute paprce ...
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 21:01
Janas - karierista bez chrbtovej kosti. Ďakujem, neprosím!
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 30.03.2010 17:34
To si vyprosím aby ma niekto označoval za ekológa!
Anonym píše:
Úterý 30.03.2010 17:24
Zobuď sa hlupák,a prestaneš písať hlúposti o kandidátoch. Nesleduješ zastupiteľstvá? Mesto má už 140 miliónov dlh spôsobený Adameho partiou a aj (ne)činnosťou a prázdnym tlacháním poslancov. Nezaregistroval som Janasa, aby objektívne namietal voči vládnutiu súcastných zlodejov, ani raz a preto Adame, Haviar, Kubovič, Adame, Šebák, Martaus, Adam sa jemu aj nám občanom smejú stále do xichtu.
Anonym píše:
Neděle 11.04.2010 18:04
Toho Ševčíka predpokladám myslíš ako vtip.Veď tento lúmen predrbal čo sa dalo. Popýtaj sa po jeho bývalých obchodných partneroch. Neviem, či sú dodnes povyrovnávané dlhy z jeho podnikania s drevom. Treba sa popýtať tu na dohnianskej doline.Ako som počul aj v SMERE s ním mali problémy. Nakoniec podstatnú časť z dnešných poslancov SMERU v meste a všetkých na vyššom územ. celku v minulosti navrhol práve Ševčík, takže je priamo zodpovedný za súčasný stav mesta. Len idiot by Ševčíka dal niečo riadiť !!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym píše:
Neděle 11.04.2010 20:31
Tak ty musíš byť už len poriadny tĺk, keď takí debkovia typu adame, kubovič, Haviar sa dostali na také funkcie a ty nerobíš ani vrátnika :-(
Anonym píše:
Pondělí 12.04.2010 17:57
Koľko predrbal? Súčastní Adameho debili predrbali celý rozpočet a ešte aj stámiliónové dlhy. Ševčík je amatér proti týmto zlodejom.
Anonym píše:
Čtvrtek 15.04.2010 14:28
Ševčík predrbal toľko koľko sa dalo. Spravte ho viceprimátorom a uvidíte koľko stihne predrbať resp. šlohnúť pre seba. Tento človek určite na verejný post nepatrí, lebo pri možnosti vládnuť sa u neho prejavujú megalomanské úchylky spojené s výraznou neschopnosťou zniesť oprávnenú kritiku. Svojich kritikov sa vždy snažil odstrániť, čo sa mu v minulosti aj s podporou strany SMER pomerne úspešne darilo. Až dovtedy, dokedy svoje likvidačné spôsoby chcel použiť proti členom krajského prestavenstva SMERU. To už musel aj Fico dať od neho ruky preč a na mieste predsedu OO SMER ho nahradil najprv Adame a potom Janás. Ševčík potom v afekte a tým spojenej krátkodobej nepríčetnosti/ alebo dlhodobej ?/ vyhádzal všetku písomnú dokumentáciu strany SMER na ulicu pred Rybárskym domom.
Anonym píše:
Pátek 16.04.2010 19:04
Ševčík a viceprimátor? Tebe nestačí spanilá jazda tých dvoch súčastných I.viceksč a II.viceštb? Haviara a Kuboviča? Už sa zobudte a experimenty dajte stranou, rozkrádania už bolo dosť!
Anonym píše:
Pátek 16.04.2010 20:52
chcem vyjadriť úprimné potešenie, že máš zo Ševčíka taký panický strach, ktorý ťa núti písať takéto drísty a nezmysly. Na jednom z tých nezmyslov ti dokážem tvoju obmedzenosť. Tvoje patetické adresovanie výzvy... "Spravte ho viceprimátorom"... Kto ho má spraviť ??? :)) Alebo ti povedal on, že chce byť viceprimátorom :)))
Pokiaľ dobre sledujem ms. zastupiteľstvá, tak práve on hovorí, že dve vicezbytočnosti sú pre mesto príťaž.
A perlička na záver. Keby si nebol taký obmedzený, tak by si vedel, že Ševčík nechce a nebude viceprimátor. A to z jednoduchého dôvodu, nie je poslancom.
Tak Čestíček! A nezabudni zobrať všetky predpísané pilulky :)
Anonym píše:
Úterý 20.04.2010 12:43
Ševčík túži po akejkoľvek funkcii, kde by mohol za drahé prachy trepať svoje voloviny. Veď aj v SMERE kedysi nechal cez Fica vymeniť celé vedenie OO SMER , keď mu nechceli schváliť jeho kandidátku na primátora v komunálnych voľbách 2006, pretože vedeli kam by Pov. Bystricu doviedol.Takže dristy tu píšeš ty milý Ševčík, už konečne zalez a prestaň zasviňovať ovzdušie. Daj si studený strek z hadice na ukľudnenie.
Anonym píše:
Úterý 20.04.2010 18:43
prepáč a ševčíka si nezastávam, ale do väčšej riti ako je PB teraz za bašovania adameho zlodejov by ani 10 ševčíkov PB nedoviedlo
Anonym píše:
Pondělí 26.04.2010 06:03
Tým , že som sa vyjadril o Ševčíkovi som nechválil AQdameho. Konečne Ševčík navrhol zázrakov ako Bačík, Adame vo voľbách 2005 kandidátov na poslancov do VÚC. V meste patrili k jeho favoritom zjavy ako Briestenský,Janco , Sádecký. Viem o čom hovorím, Ševčík priamo aj nepriamo prispel k marazmu v PB. Je pravda, že kamoši keď dostali čo chceli ,sa ho zbavili.
Anonym píše:
Pondělí 26.04.2010 08:17
Sledujem viac-menej pravidelne dianie v meste a aj na tejto stránke a dokážem si urobiť reálny obraz o konkrétnych ľuďoch. Tento obraz si robím ale na základe FAKTOV. Aj preto som sa akosi automaticky rozhodla preveriť tvoje "tvrdenia", pretože nie sú v súlade s mojími skúsenosťami.
Píšeš, že "...Ševčík navrhol zázrakov ako Bačík, Adame vo voľbách 2005 kandidátov na poslancov do VÚC."
Nešlo mi to do hlavy, pretože viem, že to nemohla byť pravda, lebo podľa získaných informácií Ševčík v tom čase už nebol členom PB Smeru a viem že sám kandidoval ako nezávislý kandidát a preto je ťažko predstaviteľné, že by mohol navrhovať niekoho zo Smeru, keď tam už kraľoval Adame. Potvrdzuje to štatistický úrad na svojich stránkach
http://portal.statistics.sk/[…]/306.htm
28. Jaroslav Ševčík, Ing., 45r., lesný inžinier, Považská Bystrica, Nezávislý kandidát
Z uvedeného vyplýva, že KLAMEŠ, keď tvrdíš že on navrhol tých blbečkov. Jednoducho táraš. Zároveň som presvedšená, že naozaj si psychicky narušený element, alebo jeden z tých smerákov, ktorým sa nič neušlo, lebo si ešte blbší a neschopnejší ako Adame, Haviar, Kubovič a spol. A to je čo povedať!
Takže poslúchaj doktorov, užívaj lieky a nepi toľko. Uvidíš, keď o týždeň ťa pustia na vychádzku bude to už s tebou určite lepšie :)
E.J. z Udiče
Anonym píše:
Pondělí 26.04.2010 09:44
Máš pravdu. Je to určitá daň demokracie, že aj rôzni pacienti majú prístup na net. Za komančov by dostal kazajku a bezplatný pobyt v štátnom ústave.
Anonym píše:
Pátek 30.04.2010 10:05
Kazajku by si mal dostať Jaroslav Ty aby si prestal odrbávať. Už si to skúšal rôzne- cez cirkev - organizoval si zájazd do Ríma, cez komunistov teda SMER - posral si to, potom ako nezávislý -našťastie ťa nezvolili. Zalez a neotravuj , si typ chorobne túžiaci po moci a po peniazoch.
Anonym píše:
Pátek 30.04.2010 10:00
Buď si totálne tupá alebo skresľuješ čo sa dá alebo si samotný Ševčík. V období boja o moc v OO SMER PB v 2004-2005 Ševčík vyberal kandidátov na poslancov do VÚC. Práve to bolo predmetom jeho kšeftov , keď chcel zlikvidovať svojich odporcov v OO , ktorí ho odmietli podporiť v jeho ambíciach na miesto primátora v PB. Konečne kšeftoval s obsadzovaním miest v budúcnosti s každým kto ho bol na oplátku ochotný podporiť v jeho boji o moc.Je pravda, že tesne pred voľbami v 2005 bol v OOSMER PB okresný snem ,kde sa Ševčík zbavil svojich odporcov .Všetko sa zdalo pre tohto zázraka vyhrané. V eufórii sa vypravil do Trenčína na schôdzu KR SMER , kde všetkým hrubo nadal pretože jeho metódy v minulosti tiež kritizovali.. Po tomto nasledovala požiadavka z KR SMER na Fica aby ŠEvčíka vymenil ,nakoľko je konfliktný typ a sa s ním nedá spolupracovať. Fico napriek kamarádenšaftu ševčíka s Beňovou a Flašíkom musel pristať. Ševčík v reakcii na svoje odstavenia z pozície predsedu OO SMER vyhádzal dokumentáciu OO SMER na cestu pred Rybárskym domom . V reakcii na to bol vylúčený zo SMERU. Potom Ševčík kandidoval ako nezávislý kandidát . Všetko sa to odohralo tesne pred voľbami do VÚC v 2005. Ciže klameš Ty !!!!!!!!!!
Anonym píše:
Pátek 30.04.2010 20:04
nejak si neviem predstavit sevcika hrubo nadavajuceho v trencine. ved ma temperament ospaleho jazveca. skor vyhodeni z okresu zaintrigovali na kraji a bolo.
Anonym píše:
Sobota 01.05.2010 07:16
To si o tomto lúmenovi z dohnianskej doliny toho počul veľmi málo.
Anonym píše:
Pátek 30.04.2010 17:52
Debata ohľadne Ševčíka ma zaujala a musím uznať , že prispievateľ uvádzajúci tvrdenie o nominovaní Bačíka a Adameho a ďalších zjavov vo voľbách v 2005 do VÚC hovoril pravdu. Zohnal som si záznam z členskej schôdze OO SMER v Pov. Bystrici z 21.4.2005. Mimochodom Ševčík ho vyvesil pred DK ROH . V bode B. je uvedené - nomináciu na kandidátku do VÚC schvaľuje OO SMER v nasl. zložení :- Ing. Ševčík
                                                     - Ing. Bačík
                                                     - Ing. Janco
                                                     - Ing. Smatana
                                                     - Ing. Briestenský
                                    náhradníci - Ing. Tihelka
                                                     - MUDr. Adame
Zápis zo schôdze schválil 21.4.2005 Ing. Ševčík
Ševčík sa pričinil veľkou mierou o to , že Pov. Bystrica je tam kde dnes je. Nemá čo kritizovať pretože všetko sú vo vedení mesta jeho bývalí lumpenkamoši, ktorí ho nakoniec odkopli ako totálne neschopného.Takže tie dristy o liekoch si ty krava nechaj pre seba.
Anonym píše:
Pátek 30.04.2010 22:25
Tak sa zdá, že si dnes tie lieky vysadil totálne.
"záznam z členskej schôdze... vyvesil pred DK ROH." Tak to bol ťažký kaliber:) A prečo nie pred ústavom duševne postihnutých, že :))
PS: Stále si nejako neodpovedal, prečo si sa ty nedostal ku válovu vzhľadom na tvoje "nadštandartné" schopnosti.
Anonym píše:
Sobota 01.05.2010 07:12
Máš pravdu Ševčík je naozaj tažký kaliber - myslím z hľadiska psychiatrie. V stave rozbitia svojich snov o moci bol schopný všetkého. Aj vyvesenia záznamov zo schôdzí OO SMER po tabuliach v meste. Ono sa ten záznam zo schôdze začína prehlásením prítomných ako bezvýhradne dôverujú veľkému vodcovi Ševčíkovi.Keďže si myslím, že dristy o liekoch tu vypisuje Ševčík ,tak nabudúce tu zverejním iné pikošky z pozadia tohto zrazu tribúna spravodlivosti a morálky, nech obyvatelia našej PB vedia kto je kto.
Anonym píše:
Sobota 01.05.2010 13:26
V kazdom pripade prestan hulit, pocet mozgovych buniek mas už kriticky nizky.
Možno aj preto si znovu prehliadol otázku, prečo si sa ty nedostal ku válovu vzhľadom na tvoje "nadštandartné" schopnosti, keď ševčík už v smere už nejaký ten rôčik nie je.


Anonym píše:
Pondělí 03.05.2010 20:44
Drahý Ševčík, veď ja predsa svoje teplé miestečko, na rozdiel od teba tupca, už mám na meste. Odpovedám ti ,aby si nemusel mať obavy o moje finančné zabezpečenie.
Anonym píše:
Sobota 01.05.2010 17:01
Dnes sa na psychiatrii stávalo akosi zavčasu. Asi hrala prvomájová dechovečka a treba ešte stihnúť to pivečko a pároček, ked už je to sadarmo :).
Anonym píše:
Sobota 01.05.2010 07:18
Pretož aj tam bola tabuľa OO SMER drahý Ševčík.
Anonym píše:
Pondělí 29.03.2010 15:28
Tie naše zastupiteľstvá, to je jedna veľká tragikomédia. Primitívne narážky, osočovanie a vadenie sa medzi sebou. Príspevky hodné chovancov z Lieskova. Aký výsledok? NIČ, stávame sa čoraz väčšou a väčšou dierou.
Anonym píše:
Sobota 01.05.2010 22:00
Súdruh, totalitný strážnik verejnej bezpečnosti, zelený mozog, chce mať kľud a pokoj, a ty občan behaj tade, kade ti my gumové hlavy nakážeme! Súdruh si to pomýlil, on tu nie je pre tú cestu ale pre občana. A tá cesta krája mesto preto, že iný lazník s červenou knižkou a dvoma ľudovými sa tak kedysi rozhodol ! Kedy v tomto meste skoncujeme s tou maríkovskou lúzou ?
Tá cesta by mala mať len dva pruhy plus cyklopruhy, rýchlosť 40 km/hod, kto chce isť rýchlo, nech ide po D1. Všade by sa malo dať odbočiť, vľavo aj vpravo, šírky je dosť na odbočujúce ďalšie pruhy. A mali by byť prechody a pozdĺžne parkovanie - tak si ja predstavujem cestu v strede mesta.

« prosinec 2017 »
prosinec
PoÚtStČtSoNe
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359