Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Považská Bystrica vyhlásená za územie postihnuté živelnou pohromou

Považská Bystrica vyhlásená za územie postihnuté živelnou pohromou

Autor: redakcia Poslední změna: Pátek 17.02.2012 22:22
Kategorie: ,
[2012-02-16] Vyhlásenie mimoriadnej udalosti - snehovej kalamity na území mesta Považská Bystrica

pb-vyhlasena-zivelna-pohroma.JPG 

Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Sobota 18.02.2012 01:35
Nezdá sa mi, že by si situácia vyžadovala až takéto rozhodnutie.
Anonym píše:
Sobota 18.02.2012 07:36
Filip, teraz máš asi pravdu.
Anonym píše:
Sobota 18.02.2012 09:33

Ale toto je ideálna situácia, ktorou sa zdôvodní celkový zlý stav mesta.
Za všetko môže KALAMITA! Len treba to poriadne nafúknuť.
Anonym píše:
Sobota 18.02.2012 11:19
Možno by bolo dobré, keby "odchuklo komplet MsU".
Teda mám na mysli personálne obsadenie naších slávnych volených. :)
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Sobota 18.02.2012 15:47
Áno, môže sa zdať, ako keby sa vedenie mesta usilovalo zbaviť sa zodpovednosti za dianie v meste. Tým, že vyhlási výnimočný, resp. mimoriadny stav. V Považskej Bystrici sa síce nachádzajú veľké množstvá snehu, ale v takomto okamihu by som predpokladal nasadenie pracovných síl, ktoré by pracovali na odstránení snehu, minimálne z cestných komunikácii - ciest, chodníkov. To sa však neudialo a kde som včera bol, tam nikto na odstraňovaní snehu z cestných komunikácii nepracoval, ak nepočítam občanov mesta, ktorí si robili pred domami poriadok so snehom. Očakával by som však, že takúto úlohu bude zabezpečovať mesto, prostredníctvom firmy, ktorá je k takejto činnosti zmluvne zaviazaná. Kalamitný stav v meste Považská Bystrica rozhodne nie je, resp. aspoň včera tomu tak nebolo, keď som sa po meste pohyboval. Stačilo, aby sa pracovníci firmy X a nezamestnaní chytili náradia a začali sneh odstraňovať. Bolo to v nich silách. I z tohoto hľadiska považujem za predčasné, keď bol vedením mesta vyhlásený kalamitný stav, ktorý v skutočnosti v meste Považská Bystrica nebol.
Anonym píše:
Sobota 18.02.2012 16:16
Nie som odborník na strechy,ale myslím,že tými strechami sa zakryla neschopnosť firmy zodpovednej za zimnú údržbu.To,že ich mechanizmy nestačia pri snehovej nádieľke 50cm je jasné.Otázkou zostáva,či náhodou učičíkaní vrstvou snehu v minulých rokoch,mali zazmluvnených dostatok živnostníkov /traktory/.
Ja sa v meste dennodenne pohybujem dve desaťročia /taxi/,ale prvé 2 dni "kalamity" som rozmýšľal,či majú zakázané vchádzať do jednotlivých ulíc napr.SNP,až neskôr som zistil,že ich je žalostne málo/traktorov/ v porovnaní s nedávnou minulosťou.
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Sobota 18.02.2012 16:46
Bezpochyby. Firma, ktorá má s mestom uzatvorenú zmluvu, si zjavne neplní svoje povinnosti. Či už ide o cestné komunikácie, alebo aj pri budovách, o ktorých je v rozhodnutí mesta pojednávané. Ale je povinnosťou mesta žiadať od zmluvných partnerov to, na čom sú zmluvne tieto 2 strany dohodnuté.
Anonym píše:
Neděle 19.02.2012 07:36
Za Chudovského by sa to nestalo, ale bolo treba dať prácu českej Mega firme a takto to dopadlo.Ešte keď príde faktúra za odpratávanie snehu budeme musieť niečo predať.Navrhujem Mestské lesy.
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Středa 22.02.2012 01:47
Chudovský bol potrestaný za to, že si zvolil "zlú politickú stranu" na politickej šachovnici.
Anonym píše:
Středa 22.02.2012 12:30
Bože Zvedelík, ty si kus chmula :-)
Chudovský keby nebol Lacov kôň, tak môže akurát kydať hnoj niekde v maštali v Marikovej!
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Středa 22.02.2012 13:56
Robotu si vždy urobil dobre. To čo urobiť mal, to aj urobil. I keď, čo sa zmluvnej stránky týka, bola spolupráca nevýhodnejšia pre mesto. To však bolo možné napraviť/zmeniť úpravou zmluvných podmienok v takom rozsahu, aby zo spolupráce mesto netratilo. Zrušenie spolupráce bolo skutočne najkrajnejším riešením a neprospelo nikomu.
Anonym píše:
Pátek 24.02.2012 17:24
Chud.vský bol obyčajný zlodej a Zvedelík je úplný kretén... v skratke si dovolím ku tejto problematike.
Anonym píše:
Pátek 24.02.2012 18:17
Ak vieš že pán Chudovský je zlodej je tvojou povinnosťou podať trestné oznámenie.
Ja však viem že keď mal na starosti mesto tak tu bol poriadok.
Teraz viac ako týždeň od posledného sneženia a Bystrica samá kopa špinavého snehu,okolo kontajnerov na smeti kopu odpadu,hlavne že Sopliak sa nám vysmieva z každého druhého bilbordu a radí nám začínať prácou.A kedy začne on?
Anonym píše:
Sobota 25.02.2012 13:55
odhrabať sneh okolo kontajnerov a sprístupniť ich, aby bolo možné vyviesť smeti je povinnosť nájomníkov a vlastníkov bytov, ktorí tieto kontajnery používajú. Toľko legislatíva. Ale určite by nebolo na škodu, keby Sopčák miesto chatovania na nete zobral radšej lopatu a poodhadzoval tie kopy snehu sám...
Anonym píše:
Středa 29.02.2012 10:26
nie je to pravda.....kontajnery v meste stoja na mestských pozemkoch a vlastník , teda mesto je povinné tieto kontajnery a samozrejme aj príchod k nim sprístupni´t, vacsina obyvatelov mesta, ktory maju v osobnom vlastníctve byt, ma vlastnícke pravo len k pozemku leziacom pod stavbou
Anonym píše:
Pátek 02.03.2012 21:16
Dovolím si doplniť bilboardový slogan KDH: Začin& to prácou a končí to kradnutím.
Nech žije Gorila!
Anonym píše:
Pátek 02.03.2012 21:39
"Cigáň kradne drevo a chytí ho lesník:
- Cigáň, čo tu kradneš?
Cigáň hovorí:
- To je krmivo pre kravy.
- Odkedy kravy žerú drevo?
- Čo nezožerú, spálim."
Anonym píše:
Sobota 18.02.2012 19:54
Strechy síce majú teoretickú nosnosť niekoľko stoviek kilogramov na meter štvorcový a snehu bolo možno pár desiatok kilogramov na meter štvorcový, ale radšej neriskovať, nevieme, aké skryté vady môže mať materiál, z ktorého sú urobené.
Anonym píše:
Sobota 18.02.2012 12:43
Považská Bystrica je dlhodobo postihnutá pohromou - a oveľa horšou ako prírodnou. Takí traja šafári s mestským majetkom a cťou ako boli po sebe Lackovič, Adame a janas - to je hádam svetový unikát.
                                                         R.
Anonym píše:
Neděle 19.02.2012 22:37
Sopčák je s Janasom vycapený v každej riti. Čo keby sa konečne chytili roboty a namiesto sa pchania do novín a obrazvky chytili lopatu a začali konečne poriadne makať!!!!!!!!!!!Zatial dokázali len brať obrovské prachy a robota 0!!!!!!!!!! Pán Sopčák, začína to prácou, tak makajte!!!!!!!!
Anonym píše:
Pátek 24.02.2012 08:27
krásne bilbordy Začína to prácou ale u mňa nie to je to sú Sopčákové bilbordy po meste.
Anonym píše:
Sobota 18.02.2012 21:55
Čo tu riešite ?? Však treba čakať až kdesi padne strecha ? Vieme ako lajdácky sa stavajú dnes strechy a hoc sa možno kedysi stavali lepšie, majú desiatky rokov.... lepšie dať varovanie a vyhlásenie než čakať až to kohosi zabije.. zbytočnosti tu riešite.
Anonym píše:
Neděle 19.02.2012 07:20
Ja som počul že mesto už vyhlásilo súťaž na odpratávanie snehu.Pprihlášky môžu firmy posielať do 1.mája.Tak čo sa tu sťažujete.
Anonym píše:
Úterý 21.02.2012 00:07
ja si osobne myslim,ze Janas sa snazi,ale Sopcak,ten sa pretvaruje,je tam na 2 veci!!!
Anonym píše:
Úterý 21.02.2012 10:49
funebrak NEMCIK spravca meskych cintorinov spravca meskych wc zaraba už aj na fašiangovom sprievode v PAPRADNE .
Anonym píše:
Úterý 21.02.2012 14:22
Čo sa čuduješ. Však smerákovi Nemčíkovi sa musí tisícnásobne vrátiť cena vencov , čo "obetavo" nosil na rôzne akcie SMERU.
Anonym píše:
Úterý 21.02.2012 15:11
Na stretnuti s predstavitelmy strany SMER SD vkine mier v ustrani nariekal kolko ho stoja taketo srandy .A to som nepočula prve taketo vyznanie.....
Anonym píše:
Středa 22.02.2012 18:17
Obrazom jeho "práce" je momentálny stav na novom cintoríne. Totálna hrúza, niečo, čo tu nikdy nebolo. On tam svojich blízkych isto pochovaných nemá. "No na každé čuně voda vře."
Anonym píše:
Středa 22.02.2012 18:39
Pani radny pekne vas prosime ,zbavte sa tohto slizkeho človeka.človeka nehodneho takeho postavenia ako spravca cintorinov.Prioritov jeho činosti su len prachy prachy. dostojnost a ucta pre neho neznami pojem.
Anonym píše:
Středa 22.02.2012 21:04
Firma ARCHA -NEMCIK nikdi nemala ani mat nebude taku kvalitu ako mala a mad bude PIETA-SLAMKA
Anonym píše:
Sobota 25.02.2012 10:40
Nikoho sa zbavovať nebudem, každý mesiac mi odvádza slúbené % a nedávno ma potešil bakšišom za hajzlíky.
Váš Karol
Anonym píše:
Sobota 25.02.2012 13:30
Ach Mirko,Mirko...
Anonym píše:
Sobota 25.02.2012 19:21
Hajzlik ,maže, za hajzliky.
Anonym píše:
Neděle 26.02.2012 11:33
hajzlík spravuje a odvádza % ešte väčšiemu hajzlovi ta logika ne?
Anonym píše:
Neděle 26.02.2012 15:07
Klasická stranícka schéma: ON janas rozhoduje a berie % ---> TEN nemčík fakturuje ako píšte neraz frfľajúc vracia %. V tichosti sprivatizované hajzlíky sú ako povestná čerešnička k tomu.
Anonym píše:
Neděle 26.02.2012 16:13
Možno si občas ďžobne aj Majko Sopčák bo jeho "kresťanská" oddanosť je drahá.
Anonym píše:
Středa 29.02.2012 14:27
Mali ste len tu, pekne stukat rakvy.Ale ked ste sa nevedeli dohodnut ani z vlastnou ,rodinou.
Anonym píše:
Středa 29.02.2012 15:53
a keby ho obdárúval len Nemčík ale aj MegaWest a podtatne viac
Anonym píše:
Úterý 21.02.2012 20:34
Janas sa snaží? čo? ak chabrať pre seba, to vždy vedel
Anonym píše:
Pátek 24.02.2012 08:43
keby ten nasprosrtený svatuškár Sopčák získla post v parlamente, Janasa by roztrhlo od závisti a jedu. Doprial by som mu to, hoc neznášam KDH.
Anonym píše:
Pátek 24.02.2012 12:49
Svatúšikovi to je jedno aj tak má nadštandartne zaplatené to nič nerobenie.
Anonym píše:
Pátek 24.02.2012 12:54
Mať taký plat tak sa ani do parlamentu netlačím
Anonym píše:
Pátek 24.02.2012 15:00
No ak by malo KDH okolo 14% a bolo vo vláde tak je obrovský predpoklad že miesto v parlamente má
Anonym píše:
Neděle 26.02.2012 11:55
Ty si asik prebral paralen a blúzniš? KDH a 14 %???? kradli a kradnú pod kresťanským rúchnom a malovač a natierač sopčák je slizký donášač ten keby mohel celeé mesto rozkradne a to chceš aby chvástal z parlamentu?
Anonym píše:
Pondělí 27.02.2012 13:55
keby ich chcelo obidvoch rozpučiť svatúšika aj primitívneho smeráčika
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Středa 22.02.2012 01:52
Nie "radšej dať vyhlásenie", tzn. vydať varovanie (a zbaviť sa tak zodpovednosti), ale radšej vec vyriešiť tak, aby bolo riziko odstránené. A vždy je nevyhnutné konať okamžite - ochrana zdravia a životov občanov musí byť na 1. mieste. A to isté sa týka aj odstraňovania snehu a ľadu z ciest a chodníkov, pretože i tam hrozí pre občanov vážne riziko.
Anonym píše:
Čtvrtek 23.02.2012 07:47
Chudovský by za 6 dní čo už nesneží mal sneh z mesta dávno vyvezený pri Váhu.Táto Megafirma ktorá má teraz upratovať mesto,ako som sa dočítal na Sme.sk zdôvodňuje neschodnosť chodníkov nedostatkom mechanizmov.Napadla ma otázka:Kde našli odvahu ísť do súťaže bez príslušnej techniky? A hlavne:Ako mohli súťaž o čistenie mesta vyhrať? Žeby aj najčistejší primár so svojim kolektívom v minulom volebnom období mal gorilie sklony? Faktom však zostava že 6 dní po poslednom snežení nebolo odvezehé z mesta ani jedno auto snehu.Nezaháľajú však mestskí policajti ktorí pri nemocnici,kde je problém zaparkovať aj v lete,veselo rozdávajú papuče.Asi potrebujú vyzbierať na lopaty.Alebo na odmeny primátorovy a jeho bande?
Anonym píše:
Čtvrtek 23.02.2012 08:11
tolko odborníkov na otpratávanie snehu som ešte po kope nevidel
Anonym píše:
Čtvrtek 23.02.2012 08:15
Juraj ako Ty môžeš biť na kandidátke strany do parlamentu keď tu na tejto stránke živíš toľko nenávisti
Anonym píše:
Čtvrtek 23.02.2012 08:36
No Pán primátor dobre ste to vymysleli s tým odvysielaním toho zastupiteľstva lebo taký Smatana J by sa tam pred kamerami zase predvádzal
Anonym píše:
Čtvrtek 23.02.2012 09:12
ale ak by kandidoval Janas, tak je to opakované tak často ako viančný koncert ZUŠ na ITV. Len hol, Janasovi ukázali kde ma miesto.....na politickej skládke.Ale hádam ho potom vezmú do školy k ženuške do Papradna, môže tam učiť
Anonym píše:
Čtvrtek 23.02.2012 09:23
Janas si na 100 percent ešte zopakuje jedno volebné obdobie veď v tomto Mogoňove nemá súpera to musíš uznať
Anonym píše:
Čtvrtek 23.02.2012 09:31
jasné že bude veď hádam tam nechcete toho slizkého viceprimátora
Anonym píše:
Čtvrtek 23.02.2012 09:32
jasné že bude veď hádam tam nechcete toho slizkého viceprimátora
Anonym píše:
Čtvrtek 23.02.2012 09:35
Ešte Juro Smatana sa chystá na tento post
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 23.02.2012 21:20
Viete viac ako ja :-) Oplatí sa čítať diskusiu, človek sa dozvie netušené veci! Aj o sebe.
Anonym píše:
Čtvrtek 23.02.2012 09:36
to mas pravdu ved uz si kupuje aj poslancov :Panak je jeho"""" syna mu zamestnal na urad ako sofera"",este ho zoberie aj za clena smeru
Anonym píše:
Čtvrtek 23.02.2012 09:41
ja to nechápem ako môže byť v jednom meste toľko závisti
Anonym píše:
Čtvrtek 23.02.2012 10:21
To je tu v mogoňove národný šport si nevedel?
Anonym píše:
Čtvrtek 23.02.2012 19:54
Aká závisť? chamtivosť a neschopnosť sa volá závisť?
Anonym píše:
Čtvrtek 23.02.2012 18:23
Aký Panák, to je kto? Ten čo bojoval proti dialnici spolu s Jurajom Smatanom?
Anonym píše:
Středa 29.02.2012 17:28
a ten riaditel primatorovej kancelarie Hamar to je kto? to sa tam ako dostal???
Anonym píše:
Středa 29.02.2012 22:02
to je zakoktaný blbeček, ktorému sa smejú všetci členovia finančnej komisii aký je to TUPELO
Anonym píše:
Čtvrtek 01.03.2012 16:55
Možno je Hamár mladý a naivný, ale ako blbeček mi nepripadá. Je to právnik, nie ekonóm. Zdá sa mi celkom čestný a poctivý, možno až moc na pomery v PB, a ak ho niekto z finančnej komisie kritizuje, stačí si uvedomiť, kto v tej komisii je. Samí podnikatelia, ktorí pochvália každého vypatlanca, ktorý zdvihne ruku za ich plány s mestským majetkom, a pod čiernu zem znesú hoci aj nositeľa Nobelovej ceny s IQ 250, ak sa postaví proti ich záujmom.
Anonym píše:
Čtvrtek 01.03.2012 23:36
nespochybňujem jeho moralne vlastnosti, ale ako pravnik stoji úplne za prd. A to môže stáť mesto nemalé peniaze v prípade zlého rozhodnutia...
Anonym píše:
Pátek 02.03.2012 23:28
podľa mňa je ako právnik vzhľadom na jeho vek vynikajúci, schová hociktorých iných. Mesto má predsa aj iných právnikov, ale zdá sa, že nie celkom schopných, keď má teraz riadiacu funkciu on a primátor sa rozhodne, ktoré spory mu riešiť dá. V prípade Hamara sa netreba báť akýchkoľvek prešľapov a už vôbec nie takých, ktoré by mohli stáť nemalé peniaze.
Anonym píše:
Sobota 03.03.2012 20:15
... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD... no hádam aj vtip roka!!!
Anonym píše:
Neděle 04.03.2012 13:51
Hamar-Janasov poskok, ukoktaný ktorý vie len citovať zákony. Absolútne neschopný kreatívnych činov. Proste Janasov blbeček, ktorý ho nikdy neohrozí a poserie sa pri zvýšenom hlase. Donáša mu na yamestnacov ha ha vraj vynikajúci, nevieš čo píšeš je to yakoplexovaný falošný pako.
Anonym píše:
Neděle 04.03.2012 15:10
na kreativitu sú tam asi iní, nie on. A podľa mňa koktanie a artikulovanie je rozdiel, tak prečo hneď tá snaha uraziť ho za niečo za čo nemôže? Čas ukáže či na to má... koľko tam už je?
Anonym píše:
Sobota 10.03.2012 23:07
Hamar je dobrý právnik? Dobrý akurát tak na overovanie podpisov dole na matrike na mestskom úrade. Ten chalan má menšiu znalosť práva ako akýkoľvek pracovník mestského úradu, ktorý už aspoň raz v živote videl zmluvu. Boh zavaruj mesto PB ak by on mal vyjadrovať svoj právny názor na nejakú podstatnú vec.
Anonym píše:
Čtvrtek 23.02.2012 19:58
a tlapka sa bude odteraz dvíhať ako bude Janas hvízdať demokracia podla Janasa a vraj závisť sa prebuď, mesto nemá peniaze nanič Janas a viceslizniak majú královské platy a po novom aj osobného šoféra noo pekne
Anonym píše:
Pátek 24.02.2012 07:29
panak a janas to je prepojene cez fotbal
Anonym píše:
Pátek 24.02.2012 08:18
Hamba Vám Smeráci
Anonym píše:
Pátek 24.02.2012 08:20
zachráň sa kto môžeš ak si to má Janásko zopakovať
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 23.02.2012 21:26
Reagujem na tento príspevok: "Juraj ako Ty môžeš biť na kandidátke strany do parlamentu keď tu na tejto stránke živíš toľko nenávisti".

To ma zaujalo.
Zavesil som na stránku oskenovaný oznam mesta. Nič viac, nič menej, žiadny komentár, negatívny ani pozitívny. Do diskusie som až doteraz nenapísal ani jeden príspevok. V čom teda spočíva to "živenie nenávisti"? Že tu strpíme necenzurovanú diskusiu?
Áno, v diskusii je plno útokov a nepriateľstva. Ale nehnevaj sa na zrkadlo, keď máš krivú hubu. Anonymná diskusia je poriadne pokriveným zrkadlom, ale keď rovných zrkadiel niet, vďaka aj za to.
Anonym píše:
Pátek 24.02.2012 08:32
Pán Smatana áno presne na tie útoky a nepriateľstvo som reagoval tie ktoré ste tu aj vy pomenovali veľa z nich je totálny výmysel a to že tým trpia rodiny príslušných pánov to je ako normálne? Ja osobne tým nie som dotknutý ale niektorých pánov poznám a poznám ich ako slušných ľudí.A to zrkadlo krásne prirovnanie skúste porozmýšlať to odstrániť a budeme všetci čo chceme písať musieť sa krásne podpísať
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pátek 24.02.2012 09:59
Žiaľ, povinná registrácia nič podstatné nerieši. Len klesne počet príspevkov, a notorickí urážači si vytvoria falošné mená. Choďte sa pozrieť do diskusií na pravda.sk alebo sme.sk alebo topky.sk, kde majú povinnú registráciu - pár percent kvalitných názorov, zvyšok pochybný. Akurát že môžu vymazať celého diskutéra (a on si o 5 minút založí nový nick a pokračuje ďalej).
Skvalitnenie diskusie sa dá dosiahnuť len vyčlenením redaktorov a editorov, ktorí diskusiu nepretržite a pravidelne čítajú, editujú, zasahujú do jej priebehu - v podstate s ňou pracujú ako so samostatným článkom. Overujú pravdivosť, a napr. vymazávajú aj opakované tvrdenia. Takto to majú niektoré odborné portály, ale určite nie weby venované politike a dianiu v regióne.

Riešenie? Jednoduché. Musí prebehnúť v hlave čitateľov. Musia sa naučiť odlišovať dôveryhodnosť zdrojov. Že je rozdiel medzi autorským článkom, podpísaným diskusným príspevkom, príspevkom nicka a nepodpísaným príspevkom. Pokiaľ budú ľudia považovať za pravdivé všetko, čo sa im zobrazí na monitore, tak zbohom táto krajina.
Anonym píše:
Pátek 24.02.2012 18:00
Pám Smatana,veľmi rád by som si prečítal Váš názor na dopravnú situáciu po 2rokoch od otvorenia dialnice ponad Mogoňov.
Podľa mňa,ako radového občana Mogoňova je to teraz super.
Bývam na Strede(pri Maníne) a v noci sa veľakrát zobudím na to ticho.
Len mi je ľúto že nebyť Vás a Vám podobným ochrancom živ. prostredia to mohlo byť oveľa skôr a mohli si to užívať aj moje deti.
PS
Prečo sa z Bystrice neodvážajú tie kopy špinavého snehu?

Pozdravujem
             Jano H.
Anonym píše:
Pátek 24.02.2012 18:02
Pám Smatana,veľmi rád by som si prečítal Váš názor na dopravnú situáciu po 2rokoch od otvorenia dialnice ponad Mogoňov.
Podľa mňa,ako radového občana Mogoňova je to teraz super.
Bývam na Strede(pri Maníne) a v noci sa veľakrát zobudím na to ticho.
Len mi je ľúto že nebyť Vás a Vám podobným ochrancom živ. prostredia to mohlo byť oveľa skôr a mohli si to užívať aj moje deti.
PS
Prečo sa z Bystrice neodvážajú tie kopy špinavého snehu?

Pozdravujem
             Jano H.
Robert Fico, predseda vlády SR
Robert Fico, predseda vlády SR píše:
Pátek 24.02.2012 10:06
Súhlasím s názorom "budeme všetci čo chceme písať musieť sa krásne podpísať". Stop anonymným príspevkom! Stop živeniu nenávisti!

JUDr. Róbert Fico, krásne podpísaný.
Anonym píše:
Pátek 24.02.2012 10:17
Čo už aj na takých musí svietiť slnko úprimne Ťa ľutujem
Anonym píše:
Neděle 26.02.2012 17:04
prečo sa mážú príspevky o Jancovi?
Anonym píše:
Neděle 26.02.2012 17:09
No Smatana si ma sklamal tým vymazaním
redakcia
redakcia píše:
Neděle 26.02.2012 17:24
Žiadne príspevky neboli redakčne vymazané. Avšak autor článku, pod ktorým diskusia prebiehala, sa rozhodol celý článok stiahnuť. To je právo každého autora, ktorý si vytvorí účet na našom portáli.
Inak, ak tu mienite niekomu robiť výčitky, čo tak založiť si účet a prispievať pod svojím menom, alebo aspoň pod prezývkou?
Či radšej len tak, pohodlne, spoza bučka, anonymne? Prevádzkovateľ nech behá po súdoch, a vy mu budete písať, ako vás sklamal?

Juraj Smatana
Anonym píše:
Neděle 26.02.2012 17:33
 A autor bol Kerepeckí? tak to je úžas jak psík beha za tým Jancom ale že to v hneď vymaže tak to je aká oddanosť? A to o tých sudoch zruš túto žumpu a nebudeš nikadiaľ behať
redakcia
redakcia píše:
Neděle 26.02.2012 17:37
Evidentne vás tá žumpovitosť priťahuje až tak, že protestujete, keď zopár páchnucich vecí zmizne.

Čo sa týka poslednej vety o zrušení webu - časť okydávačov má práve tento cieľ. Znemožniť diskusiu, zlikvidovať web.
Anonym píše:
Neděle 26.02.2012 17:48
Ano mate pravdu strašne ma to priťahuje skoro až vzrušuje veď aká časť okydávačov tu je 99percent príspevkov jedno hnusne nechutné okydávanie a to sa hlasite k strane ktorá mi začala jeden čas biť veľmi sympaticka aj preto že sú v nej ľudia ako profesor Fischer s ktorým som mal tu česť ho osobne spoznať
redakcia
redakcia píše:
Neděle 26.02.2012 18:01
Poraďte mi: podľa čoho má redakcia rozoznať hnusné nechutné okydávanie od príspevkov, pri ktorých vám vadí, že zmizli?

Vadí vám že zmizol článok, pod ktorým boli príspevky o tom, že XY je "zalezený slizký výpalník", a to píšem len najslušnejšie vyjadrenie.
A súčasne sa pohoršujete nad tým, že väčšina príspevkov je nechutné okydávanie.

Skrátka vadí vám necenzúrovaná diskusia, a súčasne protestujete proti odstráneniu článku samotným autorom.
Zvonku to vyzerá ako poriadny rozpor v názoroch...
Anonym píše:
Neděle 26.02.2012 18:39
Vadí mi len to že niektorý XY je tu okydávaný a nič a niektorý XY keď je okydaný tak sa to zmaže
redakcia
redakcia píše:
Neděle 26.02.2012 21:22
Redakcia maže len vulgárne vyjadrenia a útoky na rodinných príslušníkov.

Viem že to väčšina ľudí nechápe, ale toto je PORTÁL. Každý si tu môže vytvoriť svoje konto a vešať články, fotky, dokumenty, udalosti.

Ale jednotliví autori článkov plne rozhodujú o svojich vlastných textoch, takže ich môžu stiahnuť, zneviditeľniť, aj zmazať.
V tomto prípade autor článku rozhodol, že svoj článok odstráni, aj s diskusiou pod ním. Redakcia s tým nemá nič spoločné.

Naozaj si myslíte, že by bolo správnejšie, keby sme autorom bránili rozhodovať o ich článkoch, aj o diskusii pod nimi?
Autor má aj tú možnosť, že diskusiu pod článkom úplne vypne, je to možnosť v nastaveniach článku.
Sloboda :-)
Anonym píše:
Středa 29.02.2012 10:56
...mily odborník na kalamitu a odpratavanie snehu....vezmime si taký deň, kedy vonku nasneží zhruba okolo 40 cm snehu – čo, napokon nie je nič nezvyčajné. Nasleduje odmäk, sneh sa začne topiť , ale v noci sa ochladí a to čo sa cez deň roztopilo, zasa zamrzne. Vznikne nám kus ľadovej hmoty, ktorá má pri 30 cm váhu približne 300 kg na meter štvorcový. Ak má naša strecha plochu napríklad 100 metrov štvorcových predstavuje má táto ľadová vrstva 30 ton. Ak na ňu na druhý deň zasvieti slniečko, tento kolos sa začne topiť a šmýkať dolu strechou a strhávať so sebou strešnú krytinu.Vedeli ste o tom, že na väčšine nášho územia bývajú v zime strechy vystavené zaťaženiu snehom s hodnotou viac ako 100 kg/meter štvorcový? V horských oblastiach je to dokonca až 200 kg a vo vysokohorských polohách môže váha snehu dosiahnuť až 600kg/meter štvorcový. Podľa normy sa v I. snehovej oblasti ( vacsina stavieb v SVK) dimenzuje strecha na 70kg/m². Tomu zodpovedá vrstva čerstvého snehu s výškou do 70cm. Ale ak do snehu naprší, rovnakému zaťaženiu bude zodpovedať vrstva 18cm. Za škodu spôsobenú pádom snehu zo strechy je zodpovedný majiteľ objektu.
Anonym píše:
Středa 29.02.2012 10:56
...mily odborník na kalamitu a odpratavanie snehu....vezmime si taký deň, kedy vonku nasneží zhruba okolo 40 cm snehu – čo, napokon nie je nič nezvyčajné. Nasleduje odmäk, sneh sa začne topiť , ale v noci sa ochladí a to čo sa cez deň roztopilo, zasa zamrzne. Vznikne nám kus ľadovej hmoty, ktorá má pri 30 cm váhu približne 300 kg na meter štvorcový. Ak má naša strecha plochu napríklad 100 metrov štvorcových predstavuje má táto ľadová vrstva 30 ton. Ak na ňu na druhý deň zasvieti slniečko, tento kolos sa začne topiť a šmýkať dolu strechou a strhávať so sebou strešnú krytinu.Vedeli ste o tom, že na väčšine nášho územia bývajú v zime strechy vystavené zaťaženiu snehom s hodnotou viac ako 100 kg/meter štvorcový? V horských oblastiach je to dokonca až 200 kg a vo vysokohorských polohách môže váha snehu dosiahnuť až 600kg/meter štvorcový. Podľa normy sa v I. snehovej oblasti ( vacsina stavieb v SVK) dimenzuje strecha na 70kg/m². Tomu zodpovedá vrstva čerstvého snehu s výškou do 70cm. Ale ak do snehu naprší, rovnakému zaťaženiu bude zodpovedať vrstva 18cm. Za škodu spôsobenú pádom snehu zo strechy je zodpovedný majiteľ objektu.
Anonym píše:
Neděle 11.03.2012 21:17
Tak tomu sa hovorí víťazstvo, neskutočný výprask pravice od Fica. Tak im treba, zaslúžili si to! Blbečkovia, taký mandát, ktorý dostali sa už nezopakuje, bohužiaľ. V prvom rade to posral Dzurinda, ale aj Miklóš, nehovoriac o Sulíkovi...

« srpen 2017 »
srpen
PoÚtStČtSoNe
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359