Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Plus 1 deň | Superman z Považskej Bystrice: Recept na bohatstvo tají

Plus 1 deň | Superman z Považskej Bystrice: Recept na bohatstvo tají

Autor: redakcia Poslední změna: Sobota 09.11.2013 09:18
[2012-10-19] Dnešný Plus jeden deň priniesol článok o pracovných pomeroch primátora Považskej Bystrice Karola Janasa. Uvádza konkrétne čísla o Janasových príjmoch, žiaľ neuvádza zdroje, z ktorých tieto údaje vychádzajú.
Plus 1 deň | Superman z Považskej Bystrice: Recept na bohatstvo tají

Kliknutím obrázok zväčšíte.

Pokiaľ je to možné, prečítajte si článok v pôvodnom kontexte na stránke

http://www.pluska.sk/spravy/z-domova/recept-bohatstvo-ako-zvlada-primator-karol-janas-takmer-10-funkcii.html

 

Sken článku Superman z Považskej Bystrice

Recept na bohatstvo: Ako zvláda primátor Karol Janas takmer 10 funkcií?

včera 08:00

Toto je primátorský Superman! Hoci práca šéfa mesta si na pohľad vyžaduje celého človeka, považskobystrický primátor Karol Janas zvládne ešte ďalších takmer desať postov. Zrejme mu však pracovné povinnosti dávajú zabrať, veď za tri dni si na nás nenašiel ani päť minút.

Ako zvláda primátor Karol Janas takmer 10 funkcií? Foto: MARTIN KUKUČKA/Plus JEDEN DEŇ

Výpočet Janasových funkcií je pozoruhodný. Je primátorom, vedúcim katedry politológie na Trenčianskej univerzite Alexandra Dubčeka, docentom na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre, vyučuje na súkromnej vysokej škole Bankovní institut.

Primátor však toho dokáže oveľa viac. Od septembra je čenom Správnej rady Ústavu pamäti národa, poslancom Trenčianskeho samosprávneho kraja a šéfom poslaneckého klubu, predsedom okresnej rady Smeru, funkcionárom Zväzu protifašistických bojovníkov a významným členom futbalového zväzu.

Aká je pravda?

Chceli sme sa spýtať primátora, kde na toto všetko berie čas a koľko mu to vynáša. Nepochodili sme. Primátorova asistentka nám najskôr tvrdila, že je natoľko vyťažený, že najbližšie dva dni nemá čas. Tretí deň sme sa dozvedeli, že primátor sa nevyjadrí.

Účinkovanie Janasa na vysokých školách zaujímalo aj mestského poslanca Juraja Smatanu. Na zastupiteľstve sa primátora spýtal, či všetko stihne bez ujmy na fungovaní mesta.

Primátor sa bránil, že v Trenčíne učí jedenkrát v týždni. „Či ja sadnem o šiestej večer do auta a idem do Trenčína prednášať, v mojom voľnom čase, je moja vec,“ odpovedal.

Komentoval aj svoje príjmy. „Predstava, že by mi za dve hodiny týždenne platila nejaká univerzita tisíc eur, sa nemôže zrodiť v hlave človeka, ktorý racionálne rozmýšľa.“

Kolko zarába

plat primátora  - 3635 eur (vhrubom)
vedúci katedry na Trenčianskej univerzite - 2158 eur
docent na Nitrianskej univerzite - 1289 eur
jedno zasadnutie za mesiac v Ústave pamäti národa  - 1572 eur
krajský poslanec - 645 eur

spolu minimálne: 9 299 eur

Autor: Plus JEDEN DEŇ/MARTIN KUKUČKA
Anonym píše:
Sobota 20.10.2012 10:40
prvé, čo kohokoľvek v tomto meste napadne, je jednoduché slovo k...t. Tak takto nás nezviditeľnoval ani dododoktor.
Anonym píše:
Sobota 20.10.2012 14:57
KazisveT
KohúT
KojoT
KrT
KaT
KadeT
KnôT
KveT

Anonym píše:
Sobota 20.10.2012 23:11
Tak to máš pravdu, nenažratý k...t. Ak tomu pripočítame 100000 euro od MDS, 200000 euro za predaj povbytu, pravidelnú rentu od Megakšeftu a ďalšie ďalšie, blednúť závisťou musí aj megazldej Lackovič. Z neschopného učitelíka dejepisu sa vyklul prevelice schopný megazlodej.
Anonym píše:
Sobota 20.10.2012 15:55
A tento multifunkčný superman je naviac aj človekom hromadného mediálneho výskytu.
Nechýba na žiadnej akcii, kde sa stretne aspoň 10 ľudí.
Anonym píše:
Sobota 20.10.2012 23:13
Do každej riti sa ten janas vepchá, keby radšej robil ako sa furt ukazoval.
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 17:07
Tento supermogoň totiž nevie nič robiť, iba pretrčač svoju lebavú gebuľu pred kamerami. Jeho jediný pracovný výkon pre toto mesto je 1x za 2 mesiace viesť mestskú radu a zasadnutie mestkého zastupiteľstva. Za tento pracovný výkom zhrabne každý mesiac 3635 euro.
Anonym píše:
Sobota 20.10.2012 16:13
Hlavne že mesto prestalo vyplácať učiteľkám na základných školách peniaze za suplované hodiny. Na Janasove výplaty sa musí niekde našetriť...
A doplácajú na to naše deti.
Anonym píše:
Sobota 20.10.2012 18:59
Vodu káže, víno pije. Príjemne a pozitívne pre mesto neprekvapil.
Anonym píše:
Sobota 20.10.2012 19:06
Kedysi - v roku Pána 2006 na začiatku vlády SMER-u v Pov. Bystrici bolo Smeráckym heslom :
Nebuďme nenažratí.
Pri Karolkovom nenažratí mnohí blednú závisťou...


Anonym píše:
Středa 06.11.2013 15:42
na tieto "celebrity" v oblasti politiky peniaze vzdy su, boli aj budu...ci uz primatorske hlavy alebo tie prazdne v NR...sestricky, ucitelky a manualne tazko pracujuci lud ma smolu
Anonym píše:
Sobota 20.10.2012 19:41
Pondelok STV 21.40 relácia Reportéri - o Janasovej multifunkčnosti
Anonym píše:
Neděle 21.10.2012 10:09
Neda sa nepovsimnut zorganizovana medialna kampan proti Janasovi. Najskor jeden clanok
v prvych novinach o tyzden to iste v dalsich, teraz Pluska v pondelok v STV, ta ista tema je nasilu zivena v mediach.

Tema bola zaujmava mozno pri prvom citani. Kampan vyuziva "spolahlivu" ludsku zavist. Netrapi ma kolko zarabam, ale kolko zarabaju ostatni. Nezaujima ma co budem robit, ale co robia ostatni.

Zaujimavejsie by bolo zistit a pisat aj o tom, kolko stoji takato seria clankov v zohratej medialnej sieti, aky je povod tychto zbytocnych panazi. Kto to zacvakal vie kazdy, aj sam postihnuty.
Na hyperaktivitu priatelov informacii by sme cakali zbytocne.

Anonym píše:
Neděle 21.10.2012 10:23
Karol,
ty stíhaš ešte aj písať na web. Pekne si to o sebe napísal, si náš hrdina, superman alebo novodobý zbojník NIČ NIČ NIKOMU IBA SEBE SAMÉMU?
 
Anonym píše:
Neděle 21.10.2012 15:32
Je to trefné a na supermogoňa podobné !
Anonym píše:
Neděle 21.10.2012 11:11
Nebolo by vhodne začačať zbierať podpisy petíciou za odvolanie z funkcie takehoto nenažranca, ktorý vedie mesto do záhuby?!
Určite by to bolo dobré aj preňho, aspoň by mal viac čana na získavanie ďalších preň potrebných finančných aktivít?
Čo na to likálpatrioti?
Anonym píše:
Neděle 21.10.2012 15:34
Kde bude zverejnená petícia za odvolanie supermogoňa, aby som sa podpísala.
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 16:57
Som ochotná zbierať podpisy za odvolanie supermogoňa !
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 23:00
Odvolanie supermogoňa - prakticky nevykonateľné. Podpisy nadpolovičnej väčšiny oprávnených voličov, a potom nadpolovičná účasť v referende. Podarilo sa to tuším len v Badíne.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.10.2012 14:04
Čiže aké sú zákony? No na ho..no. Sú postavené tak, aby sa len vo výnimočných prípadoch niečo vyriešilo v prospech občanov-voličov. Ako napr. v Badíne. Politikom sme na smiech a potrebujú nás len 1/2 roka pred voľbami, cez voľby a potom 3 a 1/2 roka sa rehocú, nabaľujú a tvária sa, ako pracujú v prospech obavateľov Slovenska.
Je to na zvracanie.
Anonym píše:
Neděle 21.10.2012 11:42
Jedna vec je Karolkova multifunkčnosť, druhá a oveľa dôležitejšia vec je kto má záujem vytesniť ho z postu primátora a ovládnuť toky mestských peňazí. Toto treba odhaliť a zverejniť. Aby sme sa nedostali z dažďa pod odkvap.
Anonym píše:
Neděle 21.10.2012 19:31
Jasné neni ľudí!
Lebo do volených funkcií sa slušní a čestní moc netlačia.
Alebo, žeby sa niekto z tých súčastných predsa len zamyslel,
že tej hanby na toto mesto pod " osvetlenou lávkou " už bolo
dosť a žeby začal odzačiatku ???
Vopred ďakujeme !!!
Anonym píše:
Středa 24.10.2012 15:03
Konečne to niekto napísal. Kde boli všetci keď Lackovič rozkrádal, čo mu prišlo pod ruku?
 Smelý, úprimný a nadmieru čestný pán Smatana by mal tiež vysvetliť, kto všetko platí jeho detektívnu kanceláriu.

 Kedy má čas,

     pri jeho náročnej práci učiteľa dejepisu na Gymnáziu
          pri "starostlivosti" o rodinu,
               pri povinnostiach poslanca ,
                   pri vedení int. novín
                        a pri rôznych iných funkciách, ktoré uvádza vo svojom profile,

    ešte robiť poskoka nejakým podnikateľom, politikom alebo kto už za tým stojí.
redakcia
redakcia píše:
Středa 24.10.2012 17:38
Najprv odpoveď na otázku "kde ste boli za Lackoviča":
Nuž pozrite si napríklad toto papierové vydanie Považská Bystrica Otvorene - mesto pod napätím, z roku 2006, z času, kedy sa rozhodovalo, či bude Lackovič znovu zvolený:
http://povazska-bystrica.otvorene.sk/[…]/file
No a tu sú zase obdobné noviny, sumarizujúce šafárenie "za Adameho":
http://povazska-bystrica.otvorene.sk/[…]/file

Takže ak máte pocit, že máte dočinenia s ľuďmi, ktorí za Lackoviča alebo Adameho mlčali, a sú vysadení na Janasa, tak ste na veľkom omyle.
(Mimochodom, kde bol pán Janas, keď tu vyčíňali Lackovičovci? A ako hlasoval za čias vlády svojho spolustraníka Adameho?)

Čo sa týka mojich verejných fukcií, je to jednoduché.
- stredoškolský učiteľ na polovičný úväzok - cca 500 eur mesačne
- mestský poslanec - 90 eur mesačne.
To je všetko. Iné príjmy z verejných peňazí nemám. Prevádzkovanie pb.otvorene je neziskové a nehonorované. V blízkej dobe chystáme spustenie darcovského systému, aby sa mohla zvýšiť obsahová aj technologická kvalita portála.

Narážky na rodinu si odpustite, mám 46 rokov a obe dcéry sú už takmer dospelé, takže si láskavo vymyslite nejakú presvedčivejšiu zákernosť.

"robenie poskoka nejakým podnikateľom, politikom alebo kto už za tým stojí": dajte nejaké mená politikov alebo podnikateľov, ktorým robím poskoka, nech sa pobavíme!

Na záver by som vám chcel poďakovať za poklonu: pokiaľ označujete náš portál za "internetové noviny" a ešte za nimi vidíte aj "detektívnu kanceláriu", tak to je naozaj pekné uznanie. Určite poteší všetkých dobrovoľníkov, ktorí vo svojom voľnom čase pomáhajú tomu, aby veci ututlávané vyplávali na povrch, a aby čitatelia našli na pb.otvorene každý deň niečo zaujímavé.

No a po tomto vašom neumelom pokuse odvrátiť pozornosť sa môžeme vrátiť k podstate problému:
Je pomer primátorovej práce a platu, ktorý mu za ňu my všetci dávame, primeraný?
Aká je kvalita našich vysokých škôl, keď môže jeden človek na plný úväzok učiť a riadiť aj v Nitre aj v Trenčíne?
Aké sú úlohy správnej rady ÚPN, keď sa za jedno zasadnutie za mesiac vypláca odmena 1500 eur?
Anonym píše:
Středa 24.10.2012 19:35
Pan Smatana, gratulujem, tomu uboziakovi sa lepsie odpovedat nedalo. V tenise by sa povedalo, toho ste zdolal na nulu.
Ked pisalek prispevku : "medialna kampan - Posted by at Oct 24, 2012 03:03 PM" obratom neuvedie udaje, dokazujuce existenciu Vasej udajnej detektivnej kancelarie, ako aj konkretne mena podnikatelov, s ktorymi ste sa udajne zaplietol, tak si dovolim opravnene dopredu konstatovat, ze sa v jeho pripade jedna o neschopnu prasivu ovcu, ktora okrem hadzania blatom, nic nevie a nic nedokaze.
Zaujimava by samozrejme bola tiez odpoved na otazku: "V koho "rektum" sa nachadza jeho hlava uboha, az po krk zaborena?"

Inac Vase, zaverom uvedene tri - retoricky otvorene - otazky, tnu do ziveho.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.10.2012 14:25
... pravda bolí. A je jedno, či je to primátor, poslanec, minister, prezident,..
Anonym píše:
Pátek 26.10.2012 09:03
Niekto tu zase podstrkuje sprisahanecké teórie. Keď niekto robí, to čo primátor, bije to do očí a keďže novinári potrebujú nové témy, tak o tom píšu. Kto chce robiť funkcie vo verejnom záujme, je na očiach a jednoducho sa mu prešľapy neodpúšťajú.
Anonym píše:
Neděle 21.10.2012 19:37
Prirodzene je, ze ostava nezodpovedanou otazkou, ci vsetky tie tvrdenia o uvedenych astronomickych prijmoch pana primatora, su len bohapustym vymyslom zavistivych neprajnikov, alebo odpovedaju pravde?
Sucasne je nepopieratelnou skutocnostou, ze pan primator by v pripade, ze sa jedna o ciste vymyslene fantazie, mal jedinecnu moznost ocistit svoje meno, a cestou overeneho zverejnenia vsetkych svojich prijmov, odhalit „pripadne krive papule“. Otazka, preco tak uz davno neurobil, ostava tiez nezodpovedana, co utvrdzuje verejnost v domnienke, ze sa asi predsa len jedna o pravdive tvrdenia!
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 23:02
Nestačí ti, ako sa Janas krútil?
Redaktorka sa ho narovinu spýtala, či je pravdivý ten údaj cez 8000 E, a on sa začal vytáčať, že nech si to vypočíta z platových tabuliek.
Anonym píše:
Čtvrtek 25.10.2012 07:50
Všetci,čo Károľa poznajú, dobre vedia, že suma nejakých 8 000 éčiek je len zlomok z jeho reality šov.
Anonym píše:
Pondělí 22.10.2012 13:23
Toto bol VEĽMI zaujímavý diskusný príspevok. Rozoberme si ho.
"Neda sa nepovsimnut zorganizovana medialna kampan proti Janasovi. Najskor jeden clanok
v prvych novinach o tyzden to iste v dalsich, teraz Pluska v pondelok v STV, ta ista tema je nasilu zivena v mediach."

Téma nasilu živená v médiách? Skôr to vyzerá, že si tému novinári posúvajú a stále dopĺňajú, lebo ich samých štvú parazitní politici.
Dobrým znakom, či je téma živená "nasilu" alebo sa šíri prirodzene, je facebook. Tam si obrázok s Janasovými funkciami nazdieľalo vyše 300 ľudí len prvý deň. Zdieľanie na facebooku sa kúpiť nedá. Prečo teda informáciu aktívne zdieľali stovky ľudí, tisícky "lajkujúcich" nepočítam? Lebo ich to pobúrilo.

Pokračujme.
"Kampan vyuziva "spolahlivu" ludsku zavist. Netrapi ma kolko zarabam, ale kolko zarabaju ostatni. Nezaujima ma co budem robit, ale co robia ostatni."

To by platilo, keby bol Karol Janas súkromným podnikateľom, ponúkajúcim na trhu svoje služby. Lenže on má všetky príjmy z verejných zdrojov. Jeho "docentské" platy idú z toho istého rozpočtu, ako platy učiteliek základných škôl, ktorým sa nedávno prestali vyplácať peniaze za zastupované hodiny, ktoré odučia naviac.
A Janasov primátorský plat ide z toho istého rozpočtu, ktorý Považskobystričania plnia svojimi daňami a poplatkami.

Je to potom ešte "závisť", alebo skôr pobúrenie ľudí, ktorí zistili, čo sa deje s ich peniazmi?

"Zaujimavejsie by bolo zistit a pisat aj o tom, kolko stoji takato seria clankov v zohratej medialnej sieti, aky je povod tychto zbytocnych panazi. Kto to zacvakal vie kazdy, aj sam postihnuty."

Toto je fakt zlatá bodka. Zohratá mediálna sieť Hospodárske noviny - Plus 1 deň - STV??? To si môže predstavovať len ten, kto funguje v zohratej mediálnej sieti Považskobystrické novinky - TV Považie - inzercia v regionálnych médiách. Túto regionálnu "mediálnu sieť" si netreba paranoidne vymýšľať, pretože každý si môže skontrolovať, z čoho je táto propaganda platená. Prvé dve médiá priamo z mestských peňazí, inzercia z neobjasnených peňazí.

Janasovec, dotiahni svoje úvahy: z akýchže peňazí podľa teba boli zaplatené HNoviny, Plus1deň a STV? Nech sa pobavíme.

smilan
smilan píše:
Pondělí 22.10.2012 18:20
Spojenie ateistov s Výšinami

   Svet je plný paradoxov. Preto paradoxne ten, čo sa považuje za ateistu, môže mať omnoho užšie spojenie so Stvoriteľom, ako ten, kto sa považuje za veriaceho. Ako je to možné?

Viac sa dozviete na: http://kusvetlu.blog.cz/1210/spojenie-ateistov-s-vysinami
redakcia
redakcia píše:
Pondělí 22.10.2012 20:02
Pán Šupa, ešte raz sem vložíte diskusný príspevok, ktorý ani okrajovo nesúvisí s diskutovanou témou, zmažeme Váš diskusný účet.

redakcia
Anonym píše:
Úterý 26.11.2013 20:20
Presne tak. Kritikov a sudcov by tu bolo. Kazdý má šasncu niečo dokázať a prejaviť sa a nie len mlátiť prázdnu slamu......
Komisár Alexej
Komisár Alexej píše:
Pondělí 22.10.2012 22:23
V dnešnej časti relácie Reportérov, ktorá bola venovaná aj hrabivosti a nenásytnosti pána polyhistora Janasa, vystúpila aj pani poslankyňa Sárincová. Rád by som sa otvorene opýtal, či je pani Sárincová svojprávna. Po tom, čo som si vypočul jej náhľady sa súčasnú kauzu, síce je mi to ľúto, avšak mám o tom vážne pochybnosti. Osoby pani poslankyne Sárincovej majú predstavovať elitu mesta Považská Bystrica, ktorá si zaslúži prirodzenú úctu občanov? Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale vyjadrenia pani poslankyne Sárincovej boli na úrovni naivného maloletého dieťaťa, resp. chovankyne istého zamrežovaného zariadenia.
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 04:56
Bola to jednoducho hrôza.
Ale treba povedať, že poslankyňa Sárincová je rovnako nesvojprávna, ako Drevenáková, či Kavecká, rovnako ako vyscanci typu Karásek, Steiner, Kubovič, Keruľ ale aj Sovík a ďalší.
Ináč, v prípade Sárincovej sa opätovne potvrdilo, že doktori do politiky nepatria.
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 06:17
dobry bol aj Kardos
ze primator je OK, ved sa stihne zucastnovat aj mnohych kulturnych akcii : )))
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 16:17
Hlavne na tých, ktoré sám servilne organizuje za prachy z rozpočtu mesta.
Komisár Alexej
Komisár Alexej píše:
Úterý 23.10.2012 07:30
Ako sa zdá, tak tieto panie poslankyne a títo páni poslanci si chránia vlastné korytárske záujmy, ktoré im prináša osoba pána docenta Janasa. A boli by veľmi hlúpi, ak by sa s ním dostali do rozporu. Sú to totiž bezcharaktérní chrapúni - všetci títo politickí darmožráči, ktorí neustále hrabú iba k sebe a nemajú nijakej hrabivej miery. Smerom k považskobystrickým občanom a voličom vysielajú jednoznačný odkaz: "My si na meste môžeme robiť to, čo sa nám zachne a vy, tupci, nás zvolíte opäť."
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 07:32
Ale najlepší bol aj tak Karoľko, taký ústráchaný,vyplašený, stál tam ako malý psík so smutnými očami,ktorého treba pohladkať za ušami,pomaznať a dať niečo dobre spapať. Ale ja by som ho najradšej otrávil.
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 15:14
To teda mogoň bol a riadne pokakaný, lebo redaktorka STV sa nedala oblbnúť rečičkami, ako tie naše servilne redaktorky z PBN, i-TV, alebo TV – Považie.
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 16:45
Klobúk dole pred touto redaktorkou, usvedčila Karoľa o bezcharakternosti a chrapúnskych praktikách nášho supermogoňa !
Anonym píše:
Středa 24.10.2012 00:33
On tak pôsobí vždy !!!
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 07:38
Sárincová chudera bez vlastného IQ koľko si dostala za to že si pána lietajúceho kryla fuj......
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 07:44
Mohli sa ešte opýtať toho koktáveho hamara, zaškúlil by očami do blba ako to len on vie a zabreptal by že p.primátor transparentne kontroluje v MDS koľko Matušík namontuje agregátov do autobusov za mestské peniaze.
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 16:27
Toho si Karoľ dosadil na flek riaditeľa kancelárie, aby ho mohol transparentne kriť počas jeho neučasti na úrade.
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 13:01
Karola Janasa požiera vlastná nenažranosť !
Karola Janasa požiera vlastná nenažranosť a chamtivosť a vďaka slobode prejavu na STV1, mohli sme sa dozvedieť, ako si primátor mesta „plní pracovné povinnosti“ vo funkcii primátora mesta. Je to ostuda a obrovská hamba na celé Slovensko.
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 14:27
Janas má strach, veľký strach.Vie že za všetkým je MS. Otázka času a príde príkaz z vrchu o odvolaní terajšieho predsedu okresnej organizácie a dovidenia Karolko. Tak ako Adame. A toho sa on bojí. Nie mediálnych útokov, to mu je jedno,hlavne že sa sype.Čo na tom že jeho rodina vidí že je chrapúň,to je jedno. Strach má že nebude mať moc, nebude mocť by sám kandidát.
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 15:45
Mogoňonou najväčšou devízou je byť predsedom okresnej rady strany SMER-SD v Považskej Bystrici, kde sa sám na všetko nominuje, navrhuje, sám rozhoduje, skratka LEN ON.
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 14:29
Kto akými zbraňami bojuje, takými zahynie a toho super nenažratého mogoňa, zabije vlastná nenažratosť !
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 14:44
Majko Sopčo vycítil príležitosť, tak obdaril supermogoňa praktikami, ktoré nenažranec často nadeľuje iným.
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 15:06
Čo s tým má Sopčák?
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 16:07
Boj o koryto !
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 16:05
Vďaka úprimnosti a odvahe pánovi poslancovi Mgr. Jurajovi Smatanovi, sme sa občania Považskej Bystrice dozvedeli, že primátor Janas vykonáva svoj mandat primátora mesta, iba ako bokovku popri ostatných úväzkoch, na vylepšenie svojich príjmov. Je to nemorálne a choré.
Anonym
Anonym píše:
Čtvrtek 07.11.2013 23:41
To ste sa to dozvedeli od toho pravého, veď pán Smatana má tiež učiteľovanie na Gymnáziu v PB len ako bokovku... To je teda vážne úprimné a odvážne brať plat "profesora" a študentov nič z jeho predmetov nenaučiť...
Anonym píše:
Pátek 08.11.2013 11:25
pokial viem tak pan Smatana je aj na tom gymnaziu fyzicky pritomny. neviem o tom ze y sa stalo ked mal ucit ze by sa tvaril ze je v triede a zaroven aj na zasadnuti zastupitelstva, ak sa mu terminy koliduju je iba na jednom mieste. kdezto pan doctor je taky rychly ze dokaze byt na dvoch naraz a este sa tvarit ze v tom istom case bol fyzicky aj v TN a aj v PB . to by ani ten superman nestihal. ale mozno kedze ma velmi velmi velmi vysoke vzdelanie objavil sposob ako ohnut casopriestor.
Anonym píše:
Pátek 08.11.2013 11:25
pokial viem tak pan Smatana je aj na tom gymnaziu fyzicky pritomny. neviem o tom ze y sa stalo ked mal ucit ze by sa tvaril ze je v triede a zaroven aj na zasadnuti zastupitelstva, ak sa mu terminy koliduju je iba na jednom mieste. kdezto pan doctor je taky rychly ze dokaze byt na dvoch naraz a este sa tvarit ze v tom istom case bol fyzicky aj v TN a aj v PB . to by ani ten superman nestihal. ale mozno kedze ma velmi velmi velmi vysoke vzdelanie objavil sposob ako ohnut casopriestor.
Anonym píše:
Pátek 08.11.2013 14:17
Bóóóóže, Vy ste teľa.
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 16:51
Podla dostupnych informacii po kauzach okolo Karola Janasa zacali clenovia SMER-u a vedenie strany hladat noveho vhodneho kandidata na primatora PB, Karol vraj celej organizacii robi iba hanbu a SMER-SD zacina byt svojou socialnostou na posmech obyvatelom Povazskej Bystrice.
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 19:23
Tak už aj v STV. Veeeľmi objektívna reportáž! Smatana , ako ináč len o peniazoch, komentáre Radičová a Kusá. A ešte príklad Rašiho. Ostatné strany čistučké, najmä SAS. Demokrati. Overenie faktov nič, dať možnosť druhej strane nič, zostrihané odpovede. Takže, ak je to tak, že dali ľudia hlasy - to bola pekná poznámka od p.Smatanu, akože výsledky volieb boli zmanipulované, alebo čo? Budeme voliť Smatanu, ak zaručí, že prestane robiť aktivistu, učiteľa atď. :-)))
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 21:01
Ak Janas niečo fláka, tak učenie na vysokých školách a ostatné funkcie. Primátorovaniu venuje dosť času...ale áké sú výsledky tejto práce, to zhodnotia nasledovné voľby.
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 21:41
vtipný príspevok - fláka síce školy, ale mesto našťastie nie. Preto nám tu všetko tak prekvitá a preto sa tu toho za posledné dva roky zmenilo, vybudovalo a zlepšilo. Podla mňa fláka všetko. A otázka je, či to iba fláka alebo to jednoducho nevie robiť?!
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 22:17
štvavá kampaň sa robí proti každému politikovi vo funkcii, ale za kritiku v takomto rozsahu si vo značnej miere môže sám, že sa nevie zmestiť do kože a všade sa predvádza a natláča a sám tak poskytuje kritikom zámienku
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 22:58
Viete vy čo je štvavá kampaň?
Veď tu len vyplávalo na povrch to, čo už hnilo dva roky.
Anonym píše:
Středa 24.10.2012 08:45
čítajte aj pokračovanie vety, nie iba prvú časť, napísal som aj to, že si za to do značnej miery môže sám
Anonym píše:
Úterý 23.10.2012 22:56
citát "dať možnosť druhej strane nič".

Pozeral si nejakú inú reportáž? Možnosť vyjadriť sa Janas dostal, aj keď sa pred redaktorkou skrýval, musela sa k nemu prebojovať.
Janasovi šéfovia na vysokých školách sa mohli vyjadriť, ale ju vyhodili.
Hovorili tam najmenej dvaja Janasovi zástancovia, Kardoš a Sárincová.

Takže komu preboha ešte mala dať možnosť vyjadriť sa?

Detto ostatné výhrady. Smatana nehovoril len o peniazoch, ale aj o kvalite vzdelávania.
Radičová hovorila veľmi vyvážene.
Pravicové strany tiež dostali za uši, napríklad Osuský - OKS.

Celkove - vďaka za STV, a komu sa to nepáči, nech si počká na ukážkovú kvalitu z TV Považie.
 
Anonym píše:
Středa 24.10.2012 00:44
Ale veď Ratlíkovú kvalitu poznáme ešte z čias Lackoviča.
Zaspatý kameraman na zastupiteľstve, ktorý s tou kamerou za hodinu záznamu ani len nepohol.
Či diskutovali papaláši /naľavo z pohladu kamery /
alebo poslanci,/ napravo /
alebo nedaj Bože keď sa pomýlili a dali slovo Ševčíkovi.../ tak to bol iba hlas /

PS.Aha teraz mi došlo, že zrejme preto sa potom vždy pechoril za keccpult :)
Anonym píše:
Pátek 26.10.2012 23:09
Dnes mi volala bývalá spolužiačka z Bardejova, že čo to mame za nenažranca na primátorskej stoličke, lebo celá zborovňa bola pobúrená z e-mailu, ktorý dostala jedná kolegyňa o príjmoch primátora Považskej Bystrice. Údajné na základe tejto debaty a pobúrenia aj kolegyne, ktoré boli proti štrajku učiteľov, po dnešnej bujnej debate asi zmenili svoje rozhodnutie. Ako vidno náš primátor je tŕňom v oku aj ostatným učiteľom, nielen v PB.
Anonym píše:
Sobota 27.10.2012 13:58
Tento nenažratý chrapuň je tŕňom v oku robotníkom, živnostníkom, učiteľom aj dôchodcom, ktorí musia vyžiť z minimálnych príjmov.
Anonym píše:
Sobota 27.10.2012 14:09
Trňom v oku je aj členom strany Smer, lebo je bezcharakterným chamtivcom, ktorý morálne dehonestuje tuto stranu v očiach širokej verejnosti aj za hranicami nášho mesta.
Anonym píše:
Středa 24.10.2012 08:22
Považskobystričania,
možno si ani neuvedomujete, ale všetky funkcie /myslím, že ich je 8 či 10/ Superprimátora sú štátne a samosprávne funkcie, čiže všetky peniaze ktoré sú mu
vyplácané sú z našich daní. Z daní, ktoré nám neustále zvyšuje KAJO v PB a vláda jeho strany.
Vy dostanete 400 Euro v hrubom /veľa Považskobystričanov je však aj nezamestnaných/ a vaše dane idú na KAJO a jemu podobných nenažrancov.
A KAJO má ešte má tú drzosť nám povedať, že všetko čo robí robí pre Považskú? Pýtam sa, čo teda urobil za tých 9 000 či 10 000 Euro
mesačne pre Považskú? Teraz nemyslím potriasanie rukami na každej dochodcovskej akcii, ani chválenie sa cudzím perím minulého či
predminulého vedenia?
Anonym píše:
Středa 24.10.2012 11:10
... hmmm, veľmi fajnová otázka. To bude musieť KAJO dlho rozmýšľať a aj tak na nič nepríde.
Anonym píše:
Středa 24.10.2012 19:16
Tu pani Sárincocú tam posunul zo svojho zariadenia v Lieskove riaditeľ - terejčí poslanec Dr. Martauz PhD?
Ja som to tak pochopil!
Anonym píše:
Čtvrtek 25.10.2012 07:40
už aj Martauz je Dr. a PhD? Krdy bol na rýchlokurze na vysokej učňovke Trenčianskej? Alebo ako dobrý kresťan - katolík ho absolvoval na Trnavskej?
Anonym píše:
Čtvrtek 25.10.2012 20:19
Strašne sa mi to tu páči. A tá sloboda názoru!!! Ak sa niekto opováži napísať svoj, rozumej iný názor, ako všetcia tu píšúci priatelia, majiteľ pán S.to ihneď uvedie na správnu cestu a môže sa pokračovať. Písať budete to, čo tu my chceme počuť. Ak máte problém, vytvorte si svoj, nečítajte nás, vypnite nás atď. Neexistuje, aby si Janasa všimla televízia bez tlakov z regionu. A všetcia to viete,vieme,
vedia.
Anonym píše:
Pátek 26.10.2012 20:01
a čo tým chce básnik povedať?
vymazal ti niekto diskusný príspevok?
alebo ti ho niekto týždeň schvaľoval, ako na mestskom webe?
nad čím plačeš, nad tým, že ťa nikto nepochválil za tvoj úžasný názor a že si tu sám čo sa zastáva Janasa?
Anonym píše:
Pátek 26.10.2012 07:49
pýtate sa čo urobil pre Považskú, no predsa veľ doviedol ju do totálneho krachu, len si preverte ako je natom mesto, spýtajte sa vedúcich z úradu , možno Vám odpovedia ak sa nebudú báť pána trasparentného.
Anonym píše:
Pátek 26.10.2012 18:49
o com to melete,nepresli ste vo volbach,tak tu placete????len placte a placte....Janas nahodou ma ciste svedomie a to vas najviac sere ze sa vymyslaju proti nemu nezmyselne kauzy???to je normalna reakcia protivnikov,ale hovno vam to pomoze,takze placte-placte....
Anonym píše:
Sobota 27.10.2012 02:38
Prečo by sme mali plakať. Keď ho nabudúce uvidím manifestačne pešo cupitať domov, aby nám ukázal, akí sme všetci idioti, tak ho nakopem do riti. TRANSPARENTNE.
Anonym píše:
Sobota 27.10.2012 07:51
Pozor, bez vetra sa lístok na strome nepohne!
Anonym píše:
Sobota 27.10.2012 12:47
Šak ale teraz riadne zafúkalo, povedal by som, že to bol hurikán, ale primátor to ustál. Silnééé korene mámá...dobrýýý, kto by to bol povedal na takého učitelika? Ináč, ak si to Považskobystričania neuvedomujú, vybíjajú sa dvaja učitelíkovia - J.Smatana a K.Janas, aj na zastupiteľstve aj po zastupiteľstve. Každý z nich samozrejme ma iný finančný príjem, jeden z nich donedávna mal tiež nevysoký, ale teraz to bude riadný rozdiel. Myslím si, že ešte zažijeme kopec srandy, či???
Anonym píše:
Sobota 27.10.2012 15:27
Mne je Janas u riti!
Ja ho nepotrebujem, v meste fyzický nebývam a peňazí mám tiež dosť!
Takže som dostatočne nezávislí a nie som už vôbec odkázaný na to,aby som niekomu niečo závidel!
No ale nakoľko si myslím, že mi zatiaľ mozog normálne funguje, len tak zo zvedacosti a bez nejakých bočných úmyslov by som sa predrečníka - čo sa tak primasa zastáva opýtal, a to veľmi jednoduchú otázku.
Čo Janas za 2 roky dokázal v meste , pre mesto a pre jeho občanov?
Ja nevidím NIČ - a tom som minimálne 3 x v týždni v meste!
Ten plácok okolo Priora za 100 000 E, by iný urobil min. 2x väčší za tie peniaze, a to bolo rozbehnuté ešte za Adameho.
A čo som počul, dokonca je taký macher, že dokonca necháva prepadnúť už určené milióny eur pre mesto z fonfov EU na kanalizáciu do Teplej a vodovod do Podvažia, lebo NEMÁ na TO ABY TO ZMANAŽOVAL!!
On vie riadiť asi iba výťah a podľa toho to aj vyzerá.
Takéto akcie kecaním nepostaví!!
Takže teraz ho OBJEKTÍVNE HODNOTTE!
To si myslíte, že tie media sú až tak hlúpe, že budú rýpať do niečoho čo nesmrdí?
V P.B. na úrade už ani vetranie nepomôže, taký je tam puch !!
Anonym píše:
Sobota 27.10.2012 17:26
Dobre si to napísal.
Janasov pád začal, aj keď to ešte tak možno nevyzerá. A zvlášť keď v Smere nemá nikoho, kto by ho podržal. Zatial len každého, kto mu pomohol, ihneď ako mohol, odjebal.
Anonym píše:
Sobota 27.10.2012 17:59
Aj nový kandidát na župana Ing. Baška sa ho bude snažiť čím skôr odkopnúť, lebo tento nenažratý chamtivec robí obrovskú hanbu pre Smer.
Anonym píše:
Sobota 27.10.2012 18:30
Svojou nanažratosťou tento transparentný vydriduch dopomáha aj Trenčianskej univerzite k rýchlemu zániku !
Anonym píše:
Sobota 27.10.2012 18:44
Aj televíznou reláciou REPORTERY, vysielanou na STV1 ešte viac zhovadil tento nenažranec Trenčiansku univerzitu a verejnosť sa dozvedela, že táto univerzita patri svojimi výsledkami medzi najhoršie na Slovensku.
Anonym píše:
Sobota 27.10.2012 19:45
Janas hrobárom Trenčianskej univerzity
V posledných dňoch na Trenčianskej univerzite to poriadne vrie. Pričinil sa o to aj náš supermogoň Janas. Sú obrovské tlaky zo strany akademického senátu aj pedagógov Trenčianskej univerzity na rektora Prof. Ing. Ivana Kneppa, za odvolanie Janasa z funkcie vedúceho katedry politológie, napriek tomu, že je garantom odboru politológie.
Anonym píše:
Sobota 27.10.2012 19:54
Môžem iba potvrdiť, že Karolko to bude mať spočítané !
Anonym píše:
Sobota 27.10.2012 20:02
Mečiar bol otcom a zakladateľom zrodenia univerzity, ale náš supermogoň hrobárom ! To je tak typické pre nášho Karoľa, všetko ošklbať a všetko dodrbať !
Anonym píše:
Sobota 27.10.2012 20:08
A čo nato jeho kolegovia z partaje ?
Anonym píše:
Sobota 27.10.2012 20:16
Všetkým lezie na nervy, jeho pokrivený charakter, nenažratosť, nadradenosť a dementné jednanie !
Anonym píše:
Sobota 27.10.2012 20:55
Otázka času a bude odvolaný aj z funkcie okresného predsedu strany.
Anonym píše:
Úterý 30.10.2012 07:41
čona to kolegovia, no predsa veď on už kolegov nemá
Anonym píše:
Neděle 28.10.2012 11:38
Očakavaný koniec Janasovej politickej kariéry !
Dobré informovaný zdroj nám potvrdil, že Predsedníctvo strany SMER-SD, hľadá nového kandidáta na predsedu okresnej rady SMER-SD v Považskej Bystrici.
Anonym píše:
Neděle 28.10.2012 11:53
Malo by na tom odvolaní záležať hlavne
Baskovi lebo ten mu v kampani na župana len strašne uškodi
Anonym píše:
Neděle 28.10.2012 11:58
Jedným z kandidátov na funkciu predsedu okresnej rady SMER-SD, bude Ing. Katarína Jankacká PhD.
Anonym píše:
Neděle 28.10.2012 14:04
Nech to je hoci kto aj ten
Janco by bol lepší len nech už to je
Anonym píše:
Neděle 28.10.2012 14:48
Nám môže byť jedno, kto je predsedom Smeru v Pb. Ale nemôže nám byť jedno, kto je primátor.
Anonym píše:
Neděle 28.10.2012 14:49
Už sa pripravuje aj nová koalícia,niektorí predstavitelia smeru a KDH sa pravidelne stretávajú na obvodnom úrade!
Anonym píše:
Neděle 28.10.2012 19:38
Marcelko ty smrad, ty len čuš ako voš pod chrastou a nevytŕčaj moc ten svoj úplatkárský čumák. Mohol by si po ňom dostať lopatou.
Anonym píše:
Úterý 30.10.2012 13:03
no zbohom....
Anonym píše:
Neděle 28.10.2012 20:21
Pri tejto dlho očakavanej akcie , ako je odvolavanie pozyvame občanov pred MU,kde budeme zdarma za pritomnosti medii podavat gulaš a pivo.Prosime občanov aby nas prišli podporit proti podobnim parazitom tohto mesta.CHRANME NAšE MESTO....C
Anonym píše:
Úterý 30.10.2012 07:38
Super a kedy sa to koná?
Anonym píše:
Neděle 28.10.2012 20:49
Naozaj ho chcú odvolať z funkcie? By mu to patrilo. Lebo on sa už toľkých ľudí pokúšal pripraviť o robotu, že by si to sám zaslúžil.
Anonym píše:
Neděle 28.10.2012 21:28
Karolko Tych ktorych si odstranil,lebo ti videli na prsty,nesuhlasili s tvojov politikov,Ti ti to teraz riadne osladia a velmi vela sa teraz ludia dozvedia.
Anonym píše:
Pátek 02.11.2012 17:03
Tento nanažratý chrapúň je aj garantom odboru ? Je to ostuda školstva !
Anonym píše:
Pátek 02.11.2012 17:22
Tento plagiátorský docentko, nikdy a nikde poriadne neučil, iba vždy parazitoval na iných.
Anonym píše:
Sobota 03.11.2012 09:16
Tento lebavý kok.tko a plagiátorsky docentko, ktorý za dva roky pri koryte neurobil pre občanov mesta absolutne nič, iba vyžiera koryta každý mesiac 3635 euro z našich dani. Prdolezom to vyhovuje, lebo za kus žvanca môžu ešte ďalšie 2 roky drancovať mesto a mestský rozpočet !
Anonym píše:
Sobota 03.11.2012 21:19
Pan chrapun primator.K Vašim dnešnim meninam,Vam nič dobreho občania POvažskej Bystrce nepraju.
Anonym píše:
Úterý 05.11.2013 20:09
co tu vyplakavate? mali ste byt takyto aktivny ked boli volby a vtedy vyberat "mensie zlo", po vojne je kazdy general (tym sa toho co sa tu deje nezastavam ani to nepodporujem, ale je darmo sa nad tym rozculovat)
Michal
Michal píše:
Úterý 05.11.2013 21:28
Možno ma tu všetci zhejtujete, nevadí, ja ale nevidím problém Ja ako obyvateľ mesta Považská Bystrica mám z pána primátora veľmi dobrý pocit. Kto vie, či on, alebo aký iný "superman" ale vytiahol toto mesto z Adameho dlhov a iných prešľapov. Jedna vec. Druhá vec je či prednáša na trenčianskej univerzite? Prednáša tam raz za týždeň, to je myslím vcelku únosné a druhá vec je kvalita školy, tak nech sa nečudujú. Člen spolku pamäti národa? A? Bodaj by ich bolo viac. Krajský poslanec? No a? To nám môže byť lautrfuk, aj tak kým niečo nezmenia poslanci NRSR poslanci VUC nebudú mať aké peniaze rerozdeľovať. To že sa tam dostal- znova jeho šikovnosť a odhodlanie. Páni a dámy. Tento človek mám toľko vyštudovaného, že považskobystričania môžu byť hrdí, že majú takého šikovného človeka za primátora. Nie je Vám divné, že už sa pomaaaaly schyľuje k voľbám na primátora a vyťahujú sa tu takéto špinavstvá? Čerešnička na záver. Nemôžem nespomenúť "kauzu o uzavretí ihriska na korčulovanie v Orlovom" kôli veľkému zdaneniu (čo mrzí aj mňa ako vášnivého vyznávača tohto športu). Pán majiteľ tohto objektu ale zabudol na tom úžasnom bilboarde opemenúť fakt, že to vykšeftoval od mesta za čias, keď nebol Janas ešte pri moci vlastne úúplne ZADARMO. Čiže aby som to zhrnul. Prajem každému nech na seba tak maká ako Janas....potom nech má za mesiac aj 984092490 eur hlavne nech robí to čo má robiť poriadne. Kto z nás sa má reálne na čo sťažovať aby sme reálne a na základe pravdivých podkladov uškodili pánovi Janasovi? Ak je taký, nech sa páči, neviem všetko ale každému prajem aby bol v živote taký šikovný, ako je on. Všetko z mojej strany, reakcie na tento komentár nečítam.
Anonym píše:
Středa 06.11.2013 00:46
Že Janas vytiahol mesto z Adameho dlhov? Toto môže napísať len človek, ktorý nečíta a nepočúva reakcie na svoje názory.
Za Janasa mesto nabralo najviac úverov v celej histórii, a finančné zdravie mesta sa prepadlo, stačí googliť alebo pozerať zastupiteľstvo.
Časť tých úverov bolo na Adameho pozostatky, ale Janas okrem toho zvýšil dane, poplatky, predal akcie Povbytu, a vidieť za ním čo? Len kopu propagandy, naviac draho zaplatenej.
Anonym píše:
Středa 06.11.2013 07:52
Drahy Michal, napisat takyto komentar chce velku odvahu( hlavne tu kde je koncentraci znacne kritických nazorov voci vedeniu města) a samozrejme aj znacnu davku nevedomosti. Nechcem sa pustat do jednotlivych tem ale uvedomme si jednu zasadnu vec. Clovek ktory chce odvadzat svoju pracu svedomito a na 100 % nema sancu fungovat sucasne na viacerych miestach ktore su rovnako pracovne narocne. Neviem si predstavit ako sa da stihnut viest mesto ,ktore je v situacii ako je nase, popritom sa zucastnovat aj zasadnuti VUC , stihat dozornu radu , pripravit sa na prednasky na dvoch univerzitach a co ja viem co vsetko este. PS: kvalita vysokej skoly uzko suvisi s ludmi ktory na nej ucia., to kolko pan doctorko zaraba mi je suma fuk. Nech ma aj dvakrat tolko ja mu to zelam, ale chcem aby jeho vykon zodpovedal platu, to znamena: mesto sa musi blistat cistotou, sluzby ako odvoz odpadu , ohrnanie chodnikov, oprava ciest , to ani nesmiem vediet ze tu mame v meste problem s takym niecim. Pozrite sa ako to v meste vyzera. Ako pan primator pracuje na prilakani investorov? Nemyslim iba takých co budu mat v halach v ktorych robilo 500 ludi sklad v ktorom teraz robia traja skladnici. PB ma velky potencial, ale treba sa jej venovat naplno a nie rozmyslat kde si pomoct bez vacsej namahy k naviseniu rodinneho rozpoctu. Ani sam pan primátor by nedokazal zostavit harmonogram dvojích cinnosti tak aby nekolidovali. Je pre mna strasna predstava ze by aj tretie volebne obdobie po sebe vladlo v nasom meste to co doteraz aj kde za inym menom. Každý další primátor nech je z kejkolvek srany to bude mat tazke bez ohladu na to ci bude mat tiez x funkcii alebo nie.
Anonym píše:
Středa 06.11.2013 07:53
Drahy Michal, napisat takyto komentar chce velku odvahu( hlavne tu kde je koncentraci znacne kritických nazorov voci vedeniu města) a samozrejme aj znacnu davku nevedomosti. Nechcem sa pustat do jednotlivych tem ale uvedomme si jednu zasadnu vec. Clovek ktory chce odvadzat svoju pracu svedomito a na 100 % nema sancu fungovat sucasne na viacerych miestach ktore su rovnako pracovne narocne. Neviem si predstavit ako sa da stihnut viest mesto ,ktore je v situacii ako je nase, popritom sa zucastnovat aj zasadnuti VUC , stihat dozornu radu , pripravit sa na prednasky na dvoch univerzitach a co ja viem co vsetko este. PS: kvalita vysokej skoly uzko suvisi s ludmi ktory na nej ucia., to kolko pan doctorko zaraba mi je suma fuk. Nech ma aj dvakrat tolko ja mu to zelam, ale chcem aby jeho vykon zodpovedal platu, to znamena: mesto sa musi blistat cistotou, sluzby ako odvoz odpadu , ohrnanie chodnikov, oprava ciest , to ani nesmiem vediet ze tu mame v meste problem s takym niecim. Pozrite sa ako to v meste vyzera. Ako pan primator pracuje na prilakani investorov? Nemyslim iba takých co budu mat v halach v ktorych robilo 500 ludi sklad v ktorom teraz robia traja skladnici. PB ma velky potencial, ale treba sa jej venovat naplno a nie rozmyslat kde si pomoct bez vacsej namahy k naviseniu rodinneho rozpoctu. Ani sam pan primátor by nedokazal zostavit harmonogram dvojích cinnosti tak aby nekolidovali. Je pre mna strasna predstava ze by aj tretie volebne obdobie po sebe vladlo v nasom meste to co doteraz aj kde za inym menom. Každý další primátor nech je z kejkolvek srany to bude mat tazke bez ohladu na to ci bude mat tiez x funkcii alebo nie.
Anonym píše:
Středa 06.11.2013 15:56
ak janas vytiahol mesto z dlhov tak potom uz neviem...adame bol dalsi trpaslik v primatorkom poradi...a ani sa nesnazil toto mesto vytiahnut z dlhov dlhych ako cinsky mur...toto mesto katastrofalne pada nic tu nie a nitko sa neszai o to aby bolo...ked idem okolo kruhaca a vidim nastu nadhernu ukazkovu "dominantu" tu zrucanu budovu je mi na zaplakanie....idem v orlovom okolo kastiela podotykam nadherneho kastiela kde volakedy boli krasne zahrady- NIC, do nemocnice sa aj bojim ist ....strasne naozaj a aj napriek tomu som nikdy z tohto mesta odist nechcela ale pomalicky menim nazor
Anonym píše:
Čtvrtek 07.11.2013 00:08
tak ty máš veľmo dobrý pocit a ja už mám veľmo dlho pocit na povracanie. Čo slovo to klamstvo. A tebe ty obhajovačný truľo napíšem len toľko. Janas je predsedom sociálnej demokracie. Tak kurva nech sa sociálne správa a nebrie tisíce eur za niečo čo v skutočnosti vôbec nerobí. Brať plat primátora a plat učiteľa na 100% pracovný úveäzok. To že študentov nič nenaučí je ten najmenší problém. Väčšina občanov musí vyžiť z pár stoviek a poctivo maká. Toľko k tomu tvojmu obdivu.
Anonym píše:
Úterý 26.11.2013 20:12
ja súhlasím s tebou a tvojím názorom...
Stano
Stano píše:
Úterý 05.11.2013 22:43
že vás to baví. každý len plané reči, ohováranie a vysvetlovanie. som zvedavý koľko z vás by sa postavilo proti nejakému problému otvorene a sám. ani jeden. nie nadarmo sa hovorí, že si treba najskôr upratať pred svojim prahom. väčšina z toho čo tu čítam sú len slová ľudí, čo sa sami ľutujú a snažia sa vyjadriť svoj hnev a smútok pod Anonymom... krása žiť v takomto spoločenstve. Ani jeden z vás by na mieste politika, poslanca, primátora, ministra a tak dalej nerobil nič iné len hrabal pre seba. A preto sú to všetko len slová závisti.... Nikto z vás nejde voliť ale pôjdete všetci:D A komu to tá hanba? nám....kto tých ľudí ktorých tu ohovárate zvolil? MY.... a je pravda že nikomu sa nepáči ked spraví chybu. ale oni za to nemôžu že mali to štastie že sme ich volili:D Ked bude tá možnosť pôjdem kandidovať aj ja. tak si ma zapamatajte aby ste vedeli komu dať hlas nech si niečo schmatnem aj ja. S pozdravom Stanislav Chúpek
Anonym píše:
Středa 06.11.2013 00:47
Takže aj Stano Chúpek by hrabal, keby mohol. No potom chápem prečo je mesto také ošklbané.
Stano
Stano píše:
Úterý 05.11.2013 22:47
A je jedno či by bol zvolený Jano alebo Fero. nakoniec by sa písalo o oboch to isté... to sme my Slováci. súdržní a samý optimista
Honza malem kralem
Honza malem kralem píše:
Úterý 05.11.2013 23:54
p.primator na HRAD
Anonym píše:
Středa 06.11.2013 00:48
Na kerý? Nad Brnom je jeden vhodný hrad, Špilberk.
Anonym píše:
Čtvrtek 07.11.2013 02:22
Viac funkcií pre Karola Janasa!

https://www.facebook.com/[…]/1420386294857950
tip na víkend
tip na víkend píše:
Čtvrtek 07.11.2013 11:20
No koho primátor doteraz presvedčil,že to robí dobre nech ho do VUC volí.No komu záleží ,aby sa z tej letargie prebral a konečne spamätal nech urobí inak.Predstieraný ustarostený výzor- akože pre blaho PB je maska pre naivných a žíaľ najmä pre dôchodcov.Hovorievalo sa- nemôžeš sedieť naraz na dvoch stoličkách-ajhľa dä sa ,ale čo vlastné svedomie a zodpovednosť voči voličom ???
maros
maros píše:
Čtvrtek 07.11.2013 19:46
Snahy o budovanie dokonalej spoločnosti


   Za čias bývalého socialistického systému sa vedúce štruktúry štátu usilovali vybudovať prosperitu spoločnosti prostredníctvom usilovnej práce, filozoficky sa opierajúc o vedecký materializmus. Zároveň však všetko, čo ľudia robili, ba dokonca i všetko čo hovorili muselo byť v súlade s komunistickou ideológiou. Kto to nerešpektoval, nevyhol sa perzekúcii.

   Vládna mašinéria však podcenila silu myslenia!

   Myslenie mnohých ľudí bolo totiž v ostrom rozpore s tým, ako museli pod tlakom ideológie navonok konať a hovoriť. Avšak práve ono neviditeľné, ono neviditeľné pnutie medzi vonkajšími činmi i slovami na jednej strane a úplne odlišným spôsobom myslenia na druhej strane nakoniec privodilo pád socializmu. To neviditeľné, čoraz viacej sa prehlbujúcie pnutie nakoniec vyústilo v revolúciu. Desaťročia pretrvávajúca a stále viacej silnejúca vnútorná myšlienková nespokojnosť, na ktorú režim nemal dosah sa napokon prejavila celkom viditeľne a hmatateľne a systém zmietla.
 
   Dnes žijeme v demokratickej spoločnosti, v ktorej sa za jeden z najvyšších ideálov považuje sloboda prejavu – sloboda slova. Každý má právo slobodne prezentovať svoj názor. Pritom začína byť očividné, ba až do očí bijúce, že u mnohých, a to najmä vysoko postavených ľudí, nie je vôbec vo vzájomnom súlade to čo hovoria s tým, čo robia a čo si skutočne myslia. Slová ľudí nie sú v súlade s ich jednaním a myslením! Ba dokonca krásne, dobre znejúce a vzletné slová majú zakryť skutočné a pravé úmysly.

   A tento rozpor medzi tým čo sa hovorí a tým, čo sa v skutočnosti myslí a koná znovu vytvára už dobré známe pnutie, ktoré sa stále prehlbuje. Do čoho to nakoniec všetko vyústi ťažko predvídať. Jedno je však isté! Nebude to nič dobrého!

   Naozaj fungujúca a spravodlivá spoločnosť budúcej doby musí dbať na najrozhodujúcejšiu a pritom najsubtílnejšiu zložku ľudskej osobnosti, na ktorej všetko stojí, alebo všetko padá ...na ľudské myslenie!

   Ľudské myslenie totiž predstavuje nesmiernu silu! Na sile vnútorného, myšlienkového odporu totiž padol socializmus a pre egoistickú skazenosť kapitalistického spôsobu myslenia, ktoré sa svoje sebecké úmysly snaží skrývať za ušľachtilé ideály začína pomaly, ale isto kolabovať i tento systém.

   Ľudstvo musí začať dbať na svoje myslenie! Myslenie je základ! Ak sa totiž od každého člena spoločnosti bude vyžadovať správne, dobre, čisto, ušľachtilo a spravodlivo zmýšľať, takýto človek predsa nemôže ani inak hovoriť a ani inak jednať. A z tohto zdravého základu prirodzeným a nenásilným spôsobom vyplynie všetko ostatné. Všetko dianie v spoločnosti, v ktorej viac nebude žiadneho deštruktívneho a všetko postupne rozleptávajúceho pnutia.

   Dôraz na ušľachtilosť, vznešenosť, čistotu a spravodlivosť osobného myšlienkového života každého člena spoločnosti je preto základným pilierom budúcej spravodlivej spoločnosti!

   A všetci, ktorí sú toto schopní pochopiť, nech s tým začnú ešte dnes! Nech sa stanú priekopníkmi a budovateľmi novej a skutočne v plnom slova zmysle „ľudskej“ spoločnosti!
 
      Áno, všetky veľké a prevratné veci sú jednoduché! Sú prosté a pochopiteľné každému! Bez rozdielu vierovyznania, rasy alebo vzdelanostnej úrovne!

    Preto znova a znova, so všetkou nástojčivosťou a naliehavosťou treba všade opakovať: „Udržujte krb svojich myšlienok čistý! Lebo jedine tým vybudujete mier a môžete sa stať naozaj šťastnými!“

http://kusvetlu.blog.cz/ v spolupráci s M.Š.
jehova
jehova píše:
Čtvrtek 07.11.2013 20:32
Teraz som ziskal pocit,že sa nebližia voľby do VUC,ale dni očisty ducha s potecionalnym koncom sveta.Preto ,držme sa prosim pri zemi ,hovorme aktualne k veci a skusme našou voľbou pri vol.urne urobiť lepším naše mesto ,region a samotný kraj TN,kde sme bohužial územne na periférii no aj záujmom riadiacich zložiek VUC.To,že majú odvahu znovu kandidovať poslanci ,čo pre nás nič neurobili je škandalozne a neproduktívne.Takže toto je téma aktuálna a rétorické cvčičenia treba nechať pre nášho najjanassnejšieho...

« červenec 2017 »
červenec
PoÚtStČtSoNe
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359