Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Národná diaľničná spoločnosť nie je národná

Národná diaľničná spoločnosť nie je národná

Autor: redakcia Poslední změna: Neděle 08.03.2009 09:13
Kategorie: , , ,
Prvé reakcie čitateľov na druhý pokus diaľničnej spoločnosti zjednodušiť estakádu ponad Považskú Bystricu.
Národná diaľničná spoločnosť nie je národná

Častokrát zaznieva porovnanie nadštandardne architektonicky stvárneného mostu Apollo v Bratislave s "podštandardným" diaľničným mostom ponad Považskú Bystricu. Zhodou okolností je autor mosta Apollo súčasne aj autorom "našej" spornej estakády.

Vložil(a) forest 07. 03. 2009 09:22

Nedá mi na túto tému nezapojiť sa.
  1. Krásna estakáda s jazierkom - presklenený tunel nad mestom... s reštauráciou a fontánkou. Bude postavený za pomoci helikoptér... a bez veľkých mechanizmov... na dopravu v meste nebude mať vplyv.
  2. Krásna estakáda bez jazierka, bez preskleneného tunela, bez reštiky, bez stavania cez helikoptéry, s malým vplyvom na dopravu.
  3. Krásna estakáda, zavesená na pilieroch s lanami, s väčším vplyvom na dopravu v meste, stavaná ťažkými mechanizmami.
  4. Estakáda... teoreticky bez zmeny... akurát že most už nebude zavesený... úplne to isté dielo... šak má 4 pruhy, má dva pruhy v kažom smere, ako tie predchádzajúce, šak bude na pilieroch... šak bude mať obrubníky... šak....
  5. Spravíme Vám lávku... a držte huby... čo môžete byť radi že máte most... ešte aj pindať budú..
  6. No nejak nevyšlo. Budú dva pruhy... sorry tak my už ideme :) Čaká nás ešte stavba ďalšieho architektonického skvostu cez Dunaj.

Považujem za dôležité povedať pár veci. Tak po prvé - nezáleží komu fandíme, kto je pri moci. Či to bol Mečiar, Dzurinda či Fico. Každému jednému z nich je Považská ukradnutá. Každému jednému z nich ide len o to, aby to šlo čo najlacnejšie a čo najrýchlejšie. Preto by bolo fajn vzbudiť v nás Bystričanoch pocit sebazáchovy, keďže mnohí z našich poslancov ho už stratili. Nejde tu o to, či im zas prejde zmena diaľničného mostu. Ide tu o to jednanie. Keď sa vie, že sa ešte stavať nebude, tak sa oblbuje, aké prenádherné budú projekty. Keď sa už vie, že sa stavať môže, tak sa začne oblbovať s tým, že treba ušetriť, a treba to celé skrátiť. Potom sa dostanú na projekt peniaze z EU... a zrazu je tu oblb číslo tri. Z tých peňazí si musíme čosi potiahnuť - lebo viete ako to býva u chorobných kleptomanov... no hádam, by som si neukradol... keď som si na to už zvykol. Áno, presne o to tu kráča. Je to lúpež. A pekne vymyslená.

Oblb č. 1: "Umožní dokončenie výstavby o 15 mesiacov skrátiť." To je kravina, pretože veriť v dnešnej dobe stavbárovi, ktorý každý rok prehadzuje termíny dokončenia? Čudoval by som sa, keby mu to ktosi zožral. Bohužiaľ, je nás tu viac takých.

Oblb č. 2: "Umožní nám to zmenšiť náklady na výstavbu a na následnú údržbu." Ďalšie klamstvo a oblbovanie. Hádam, keď ja ako zadávateľ a investor stavby urobím projekt s určitými požiadavkami, a verejnú súťaž vyhrá firma, ktorá sa uchádzala zhotoviť ten daný mnou navrhovaný projekt, tak hádam to tá firma aj musí zhotoviť? Lebo ak s tým má problém - tak asi to nevyhrala čestne. Alebo teraz nastala nová doba, že investor stavby obhajuje neschopného realizátora? Je to úplne zvrátené a choré.

Príde mi to, ako keď si dá manželský pár postaviť firme dom na kľúč. A po vykopaní základov firma zistí, že nemá žiadnu miešačku, nemá žiadne nákladné auto, a že vlastne nemajú ani ľudí, ktorí by vedeli stavať dom. A ešte manžel - čoby jeden z investorov, teraz začne presviedčať manželku. Že tá firma je síce skvelá, ale dom ti nepostaví. Iba ti urobia malú montovanú chatku... kúpenú v záhradníctve... a ešte ju tam aj dovezie manžel na vlastné náklady. Ale firme sa dá sľúbený honorár - za celú stavbu rodinného domu.

Oblb č. 3: "Architektonicky sa nič nezmení." To je ďalší oblb, ktorý však zaberá, lebo sa oháňa oblbom č. 1 a č. 2, a tak ľudia mávnu rukou. Á... šak aj tak to bude len most tak či onak... tak čo tam potom.

Oblb č. 4. Vraj stĺp "nie je v dobrej geológii." Skutočne odborný výraz od niekoho, kto sa tým zaoberá. Myslím, že by ho hoc aj vrátnik na SAVke poslal s takým vyjadrením do čerta. Veď ako môže zodpovedný geológ robiť iks mesiacov geologický prieskum so všetkým čo mu k tomu náleží, a súhlasí s budovaním mosta a s osádzaním pilierov tam kde sú teraz, s víziou mosta aký mal stáť s rozmermi aké mal mať, ktorý vydá povolenie, že je to v poriadku, a následne je zrazu proti? Zaujímavé, nie? To potom hovorí o jeho odbornosti... si myslím.

A ako slovo na záver. Pýtam sa: Myslíte si, že keby Bratislavčanom spravili z predkladaného a x-krát uverejňovaného projektu mostu Apollo nejakú lávečku cez Dunajík, že by s tým súhlasili, a nechali by si to? No, treba porozmýšľať, kde je chyba. Či u nás, či na meste, či vo vláde - a či náhodou my všetci nestojíme v zlej geológii!


Podvod
Vložil(a) Peter Hanák 07. 03. 2009 22:29

Vážení čitatelia, jednoznačne sa stotožňujem s predcházajúcim príspevkom. Celý postupný vývoj s našou budúcou považskou "dominantou" sa stává v mojich očiach smiešny. Zdá sa, že aj prehľadné pravidlá EÚ o poskytovaní nenávratných dotácíí na infraštruktúru na Slovensku dokážu tzv. veľkí hráči obísť. Je až nepredstaviteľné, že zamietnuté zmeny zo strany NDS sú tu znovu. Závery (v prípade, že zmeny prejdú - a ja si myslím že prejdú) sú jednozačné.

  1. Vedenie nášho mesta svojim rýchlým schválením navrhovaných zmien (tesne pred európskym "pobúrením") vytvorilo precedens a zrieklo sa vačšinovej mienky obyvateľstva
  2. NDS nie je národnou spoločnosťou a nezabezpečuje plnohodnotne svoje záväzky a jednozačne nehrá čistú hru s rovnakým metrom. Viď uvedený príklad bratislavského mosta Apollo verzus mestská estakáda. Prečo nešetrili na Apolle? Tiež by sa dalo postaviť lacnejšie a rychlejšie, atď.
  3. Ministerstvo výstavby v područí našej vlády na čele s naším RÓBERTOM nezabezpečuje férové pravidlá a naďalej umožňuje obrovské finančné spreneverenia (zadarmo to snáď nerobia:)), rozmáhajúcí sa klientelizmus a stiera sa rozdiel medzi obstarávateľom a zhotoviteľom
  4. Považskobystričania sa účelovo a racionálne nebránia.
S pozdravom Pedro

(príspevky sú redakčne upravené)
Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 08.03.2009 09:32

Toto už je priveľa, podľa mňa by sme sa mali spojiť a skonštruovať jasné stanovisko aj voči úradu aj voči NDS a správe to nejak medializovať, aby si tie beštie nemysleli, že nás dostanú bez "boja".

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 08.03.2009 09:35

na margo fotky nasej estakady. Povedzte mi preco furt ukazuju estakadu ako rovny most, ked vsetci vieme, ze bude v poriadnom uhle.

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 08.03.2009 11:09
Áno, estakáda bude mať sklon, lebo sa musí dostať na vzdialenosti necelých 2 km z výškovej úrovne Šibeničného vŕška na výškovú úroveň nivy Váhu.

Je to zrejmé aj z tohoto náčrtu:
http://povazska-bystrica.otvorene.sk/dialnica-a-prelozky/mestsky-estakadovy-variant-v2a/03.jpg/image_view_fullscreen (linku treba zadať celú)

Projektanti uvádzajú sklon 2,4%.
Neviem však odhadnúť, či je takýto sklon pozorovateľný aj na tom krátkom úseku, ktorý zobrazuje najpoužívanejšia vizualizácia. (cca 50 metrov od Šibeničného vŕška).

Ako ilustračné zábery máme k dispozícii len materiály od Dopravoprojektu a NDS.
Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 09.03.2009 16:34

Zmeňme povesť PB ako zadubeného komunisticko št báckeho mesta. Pozrime sa ako hlúpo sme hlasovali za Močiara keď bol odpísamý detto teraz "s.r.o fiko smer korisť", čím väčšia tým lepšie no PRE SVOJICH. Teraz mnohým z Vás sa chystá s.r,o smer znárodniť dôchodky v 2 pilieri tzn. dôchodky Vás a vašich vnukov aby ich mohli rozkradnúť a prežrať tak ako 1949. ich pokrvní bratia komunisti tzv.železná päsť robotníckej triedy.

Blížia sa voľby a treba ignorovať Gašparka riťolíza impotentného prezidenta tzv "všetkých občanov" Zvoľme napr ženu je tam na výber. Detto voľby do EP a Krajov.

DOBRÉ RÁNO BYSTRIČANI.........

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 08.03.2009 12:46

... no to snáď NIE !!! Čo je NDS býk, ktorý nerozozná,že je už koniec ??? Vôbec - to, že existuje nejaký predpis, norma (nie som stavbár, nepoznám stavbárske zákony), ktorý dovolí stavbárovi pred dokončením stavby žiadať - a to oficiálne - o zmenu, je podľa mňa choré. Je to akoby staval niekto dom, ale pri stavbe by zistil, že by bolo lacnejšie urobiť strechu rovnú, ako sedlovú. A ja ako investor s tým musím súhlasiť, lebo ... a teraz by prišlo na rad bohviekoľko dôvodov. NESÚHLASÍM so zmenou. Nech postavia to, čo bolo naplánované!!!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 08.03.2009 12:56

Čo na to mesto?? páni boľševníci prečo ste ticho??? koľko vám dali držhubné že nás občanov necháte takto dookola oje....vať?

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 08.03.2009 13:03
Najhoršie na tej ich snahe o zmenu projektu je to, že vlastne ohrozujú dostavanie diaľnice za európske peniaze.

Raz už Európska komisia pozastavila peniaze pre Slovenskú republiku kvôli tomuto. Teraz peniaze dostali, a znovu chcú meniť projekt?

Neviem či si ľudia uvedomujú, že akonáhle by EU zastavila sľúbené peniaze na dokončenie D1, vážne nám tu hrozí, že nám zostanú trčať nedokončené pylóny nad hlavami.
Je finančná kríza, a hodnú chvíľu ešte bude, nedá sa spoliehať že sa to zahojí zo štátneho rozpočtu.
Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 08.03.2009 19:22

ak by to chceli zmenit tak treba informovat europsku uniu, ktora by mohla stiahnut peniaze... slovensko by si urobilo hanbu a zamedzilo by sa takymto čachrom do buducna

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 08.03.2009 19:40

Mesto sa sice rozhodlo vlani podporit zmeny na estakade, ale dobre vieme co si o tom myslime. Navrhujem spisat peticiu a mozno v meste, alebo na internete ju ponuknut aby sa kazdy mohol zapojit a potom poslat na ministerstvo. Mozno nas budu respektovat. Okrem toho, ked sa zavola Markiza alebo ine media, tak to nebudu moct velmi ignorovat. Navrhujem, aby napr. pan Smatana, ako nas zastupca, vytvoril peticiu a my budeme podpisovat. Nech nam daju, co nam patri a nerobia spinavosti!

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Neděle 08.03.2009 19:52
Na zorganizovanie petície máte rovnaké právo ako ja - neviem o tom, že by som bol nejaký zástupca. Poslanci sú zástupcovia.
Stačí sformulovať požiadavku, rozmyslieť si ktorému verejnému orgánu je požiadavka adresovaná, a pridať tam mená troch dospelých ľudí ako petičný výbor.

Dokonca si myslím, že petícia bude mať vyššie šance na hromadnú podporu, keď tam nebude figurovať moje meno.

Ak si predstavujete internetovú petíciu na tejto stránke, rád vám pomôžem technicky aj pár skúsenosťami.
Mail smatana(a)strazov.sk
Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 08.03.2009 21:04

Vážení a načo máme poslancov? Čo budeme behať po uliciach a zbierať podpisy. Radšej treba prísť na zastupiteľstvo v poriadnom počte a povedať čo si myslíme. Živí ľudia to je argument nie popísaný papier VÁŽENÍ!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 09.03.2009 20:34

...ha.ha.ha,to keby do krčmi....100 percentná učast,tam su tí diskutéri...

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 14.03.2009 19:22

myslim ze bliziace zastupitelstvo bude znacne obsadene nie len co sa tyka poslancov, ti to maju povinne, ved je to ich zamestnanie a beru za to pekne platy, ale i nas obcanov. Nech len komunisticke-stb trio na cele s panom koktalkom vidi ze ludom to nie je jedno. Treba svoj zaujem o veci verejne vyjadrit nie len tu na stranke (ved ano za svojim pc ci notebookom je kazdy hrdina), ale i osobne svojou ucastou na zastupitelstve. Uz teraz je zname ze sa tam budu preberat zaujimave temy...

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 08.03.2009 18:00

Asi je na čase ukázať pánom v BA ako sa blokuje prístup na staveniko pokiaľ budú špekulovať. EU im musí dať asi druhé ultimátum!!!Aspom vidíme ako vážne chcú stavať.To sú len reči. Nemali to stavať na mieste kde je zlý geologický podklad.Ktohovie či aj ich banka nemá zlý podklad, kde si uložili dotáciu z EU.Páni si rozdelili odmenu a veď nejako to sfušujeme... Na Slovensku ešte podvodníci nevymreli.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Neděle 08.03.2009 22:46

Ľudia, je vidiet,ze sa kroky NDS a ministerstva dopravy su protichodne k verejnemu zaujmu. Menit nieco potom, co ziskaju peniaze, aj ked predtym ako ich ziskali, nic menit nemohli, nie je fair. Ani nasi voleni zastupcovia sa nas nezastali, ked mohli hlasovat proti zmenam. Dnes nezostava nic ine, len verejne ukazat, ze ak uz ide dialnica ponad mesto, tak nemozu sa na nej este aj naryzovat firmy. Takto to nejde. Postavit opachu v centre mesta. Jeden prostest alevbo verejny strajk a skoncili. Medialne informacie o verejnom nesuhlase zastavi NDS a zlodejinu na nas, tych, ktorym pojde ponad hlavy dialnica aj napriek nasmu nesuhlasu. Preto vyjadrime nahlas nas nazor a poukazme na to , co sa deje v nasom meste.

Ján PANÁK
Ján PANÁK píše:
Pondělí 09.03.2009 11:08

Ja by som mal len malú poznámočku čo sa týka skrátenia termínu dokončenia a termínu dokončenia ako takého - aj keď sa opticky zdá, že výstavba pokračuje podľa plánu (stavbárov vidno pri stĺpoch a na stĺpoch každý deň, aj v sobotu aj v nedeľu), tak nikde sa zatiaľ neuverejnila informácia o tom, že majú 2-mesačný sklz v realizácii plánu výstavby - a to samotná realizácia aj s prípravnými prácami (búranie rôznych objektov v PB, budovanie stavebných dvorov, a pod.) úseku od Trojice po diaľničný privádzač Centrum (privádzač umiestnený medzi kanálom a Váhom) fyzicky začala len toť - v auguste minulého roku - tzn. po viac ako siedmich mesiacoch akejsi činnosti majú sklz 2 mesiace - čiže ako keby robili len 5 mesiacov. Takže od NDS a od združenia Doprastav/Skanska je veľmi pokrytecké zdôvodnenie (uvedené v Oznámení o začatí konania o zmene stavby pred jej dokončením): "Navrhované zmeny umožňujú vybudovať predmetné objekty v požadovaných termínoch." Požadované termíny pravdepodobne nedodržia (aj keby im zmena stavby na špec.stavebnom úrade na Ministerstve dopravy tentokrát prešla) a finančnou krízou to "elegantne po komunisticky" zdôvodnia...

Ján PANÁK
Ján PANÁK píše:
Pondělí 09.03.2009 12:01

Prepáčte, ale nedá mi nedotknúť sa niektorých komentárov v diskusii ku tomuto článku, ktoré na mňa pôsobia vcelku komicky, aj keď som presvedčený, že ich autori to mysleli vážne a úprimne, len ich snaha sa asi minie požadovanému účinku.

Napríklad hneď prvý komentár so subjektom "estakada" a s textom "Toto už je priveľa, podľa mňa by sme sa mali spojiť a skonštruovať jasné stanovisko aj voči úradu aj voči NDS a správe to nejak medializovať, aby si tie beštie nemysleli, že nás dostanú bez "boja".

Alebo ďalší komentár so subjektom "co peticia?" v ktorom používateľ píše: "...Navrhujem spisat peticiu a mozno v meste, alebo na internete ju ponuknut aby sa kazdy mohol zapojit a potom poslat na ministerstvo..."

V inom komentári so subjektom "Bojujme proti zmene" používateľ píše "Preto vyjadrime nahlas nas nazor a poukazme na to , co sa deje v nasom meste".

A čo mi pripadá také komické na týchto komentároch, ktoré obsahujú mne sympatické výzvy na "buričskú činnosť" ? Nuž to, že keď sa pozriem pod Subjekt komentáru, tak tam vidím "Vložil(a) Anonymný používateľ".

A teraz čo mám robiť, keď by som chcel s anonymným používateľom napríklad zorganizovať petíciu? Alebo by som sa chcel podieľať na konštruovaní jasného stanoviska... Tak čo mám robiť, beda-prebeda, na koho sa mám obrátiť, aby sme skoordinovali postup a buričskú činnosť?

singular plural
singular plural píše:
Pondělí 09.03.2009 12:21

Toto už je priveľa, podľa mňa by sme sa mali spojiť a skonštruovať jasné stanovisko aj voči úradu aj voči NDS a správe to nejak medializovať, aby si tie beštie nemysleli, že nás dostanú bez "boja". toto je moja veta, aby dotyčný vedel, že sa nejak neskrývam. Už to stačí, či mám napísať aj svoju Adresu .

Ján PANÁK
Ján PANÁK píše:
Pondělí 09.03.2009 12:41

No vidíš, keby si nezareagoval na môj komentár so subjektom "komentáre", tak navždy by ostalo zaznamenané, že Tvoja veta pochádza od anonymného používateľa...

Adresa by bodla... a na nej býva singular plural? Poštár bude vedieť o koho sa jedná?

singular plural
singular plural píše:
Pondělí 09.03.2009 13:15

Chceš mi poslať balík ?

Inak keď sa na tvoje príspevky pozerám ce I Explorer, tak si Ján Panák a keď cez Firefox, tak si "janopa". Asi záleží od poštára :)

Ján PANÁK
Ján PANÁK píše:
Pondělí 09.03.2009 13:58

Hm, ja sa vidím aj v IE (6) aj vo Firefoxe (3.0.6) ako Ján PANÁK, komentáre píšem cez Firefox, teba vidím v IE aj vo Firefoxe ako sigular plural

janopa je moje prihlasovacie meno na pb.otvorene.sk, heslo: ... jaj, to by so tomu dal :o)) či chceš ho vedieť?

Balík Ti môžem poslať, zájdem ku stĺpu č.5 (ten čo sa stavia pod Šibeňákom) a naberem Ti do toho balíka trocha stavbárskeho dreva, nebo bude libo taky ňáký železo?

Ján PANÁK
Ján PANÁK píše:
Pondělí 09.03.2009 14:17

Samozrejme, že tam malo byť singular plural, nie sigular plural...

Hm, ale teraz som si pri písaní tohoto komentáru všimol, že namiesto Ján PANÁK je tam janopa a namiesto singural plural je lam len singural...

Avšak pri pohľade do samotnej diskusie t.j. bez zobrazeného formuláru na odosielanie komentárov je tam Ján PANÁK a taktiež singural plural (a to aj v IE aj vo Firefoxe), takže nezáleží asi od poštára ale od toho ako programátori naprogramovali aplikáciu na serveri...

singural je Tvoje prihlasovcia meno na pb.otvorene.sk, že? tak vrkni potichu aj heslo... ;o}

Ján PANÁK
Ján PANÁK píše:
Pondělí 09.03.2009 14:23

Z toho by teda vyplývalo, singular plural, že komentáre píšeš cez Firefox a samotnú diskusiu (t.j. bez zobrazeného formuláru na písanie a odosielanie komentárov) si zobrazuješ v IE, či nie?

Ján PANÁK
Ján PANÁK píše:
Pondělí 09.03.2009 14:29

... je lam len ... -> ...je tam len ...

... Tvoje prihlasovcia meno ... -> ... Tvoje prihlasovacie meno ...

Píšem chvatne, potom to tak aj vypadá... (práca chvatná málo platná)

singular plural
singular plural píše:
Pondělí 09.03.2009 14:59

Vieš čo, dohodneme sa, že keď bude treba, tak sa vymanim z pseudonymity, do Nominyty. Aby sme sa nenahaňali o identitu a venovali sa meritu veci.

Áno máš právdu, bojovať nemôžu anonynmní občania. Búrim sa, sú to moje vnútorné emócie, ktoré mi evokuje špinavstvo okolo diaľnie a bol som vtedy na mieste, kde sa mi nechcelo ísť cez nejaké prihlásenia. Ak ma zamestnávateľ pustí, tak sa prídem pozrieť na zastupiteľstvo. Pozdáva sa mi viac osobná účasť ako podpisy nejakej petície.

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 09.03.2009 13:47
Jano, registrovaným návštevníkom webu sa dá poslať správa, nemusia tu mať pravé meno.

Klikni sem, zobrazí sa formulár na poslanie správy:
http://povazska-bystrica.otvorene.sk/author/singular

Takže s tými, ktorí si vytvorili konto na webe, sa komunikovať dá.

Problém sú anonymní anonymi. Napríklad 25 ľudí zakliklo anketu, že by prišlo na stretnutie, ale reálny mail poslalo len pár.
Ján PANÁK
Ján PANÁK píše:
Pondělí 09.03.2009 15:15

Juro, robíš niečo na serveri? Všetky texty sa zobrazujú v Times Roman... teda aspoň mne... :o[

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 09.03.2009 15:27
do css tohoto webu som hrábol naposledy pred dvomi rokmi :-)

asi bude niečo u teba v prehliadači, nejaké nastavenia.
Ján PANÁK
Ján PANÁK píše:
Pondělí 09.03.2009 16:22

Hm hm hm, mrkva v zime... robí mi to len web pb.otvorene.sk, ostatné weby, ktoré pravidelne navštevujem sa mi zobrazujú tak ako doteraz, pozeral som aj z iného počítača (kde je nainštalovaný IE7) s rovnakým výsledkom hm hm hm...

Ján PANÁK
Ján PANÁK píše:
Pondělí 09.03.2009 16:30

Tak reštart Billa Gatesa uviedol všetko do normálu

singular plural
singular plural píše:
Úterý 10.03.2009 09:00

Pozeral som piatkový príspevok v Tv Podlazie a tam ubezpecoval nejaky dolezity pan, ze vsetko prebieha podla planu, ze nie su nejake velke problemy s podzemnymi vodami a zosuvmi. Preco chce teda NDS zmenu?. A jednu vec stále a naozaj nechápem, ze ak firma DO PRST V (riti) tolke roky loboval, preco by mal problem dokoncit dialnicu. Ved si moze navysit kapacity, zapojit bystricke firmy, na niektorch usekoch robit aj v noci, alebo ked nie, tak nech si plati penale. Mne to pripada ako v skole. Ze vyvolate ziaka, ktory odpoveda, ale dalej sa uz nenaucil, aj ked sa prihlasil a potom chce od vas, aby nemusel odpovedat ustne, ale pisomne a pocas hodnotenia vam vydaval vycitky, ze ho deptate, lebo na neho casovo tlacite, nech uz konecne pokracuje.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Středa 11.03.2009 18:01

Upozornite vedenie NDS, že momentálne výzazne zlacnelo drevo. Nech to postavia ako drevenú lávku - bude to rýchlo a viac im zostane !!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 14.03.2009 19:29

myslim ze ty mas co najmenej sa vyjadrovat k tomu co je a nie je komicke, neviem kto plakal ze ked mu nevymenia plastove okna ale sa prestahuje zvyknu mu naklady na to ze bude musiet cestovat do prace a nie ist na zeleznicnu stanicu pesi, vies zivot je zmena, ty panacik placko vidis predovsetkym svoje zaujmy.....vstup si do svedomia a uvedom sa

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 14.03.2009 19:44

kazdy sa stara len o seba a teba nie, ze?

Prestahuj sa pod rozostavane piliere, byty su tam teraz za veelmi nizke ceny.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Sobota 14.03.2009 20:09

Kde je tam voľný byt? Mám záujem - prosím o kontakt, mne most nevadí !! Kto bol trocha ďalej odb Bytče, alebo Púchova, zistil, že vo svete je úplne - ale úplne normálne bývať pri mostoch a aj pod mostami/ teraz som nemyslel na bezomovcov / a nikto sa nad tým nevzrušuje. Toto býva od nás na západ, kde už je tá infraštruktúra kôli množstvu vozidiel takto uspôsopbená normálne. Dokonca podľa štatistík - občania takýchto štátov sa dožívajú vyššieho veku ako naši občania čo sú, alebo chcú byť stále na čerstvom vzduchu !!!

Ján PANÁK
Ján PANÁK píše:
Pondělí 16.03.2009 10:59

Ján PANÁK, M.R.Štefánika 173/28, PB jpanak@t-com.sk

Most ti nemusí vadiť, človek si zvykne na všeličo (hovorí sa, že aj na smrť), ale tých vozidiel si teda užiješ dosť, to ti doprajem - teda ak to s tým záujmom myslíš vážne - výhľadovo po dokončení transeurópskej magistrály Balt-Balkán, ktorej súčasťou majú byť aj naše diaľnice D3-D1 v smere sever-juh, sa bude preháňať na tej skvelej Mestskej estakáde dennne 120000-150000 vozidiel... a neskôr aj viac. To budeš mať nad hlavou a pritom treba zohľadniť aj premávku na Štefánikovej ulici, ktorá je už teraz výrazná a po sprevádzkovaní diaľničného privádzača Centrum (medzi kanálom a Váhom) ešte vzrastie a tú budeš mať rovno pred nosom - náš byt je totiž umiestnený na prízemí...

Tak píš, mailuj, telefonuj, faxuj, telegrafuj, prídi na obhliadku (dostaneš aj vypiť)... ale nepočítaj s tým, že trojizbovú nehnuteľnosť dostaneš, takpovediac, za sprepitné...

Ján PANÁK
Ján PANÁK píše:
Pondělí 16.03.2009 11:34

Ospravedlňujem sa vážnym záujemcom o bývanie pod diaľnicou - mailová adresa má byť jpanak@mail.t-com.sk

Ján PANÁK
Ján PANÁK píše:
Pondělí 16.03.2009 11:25

A tak ten človek čo išiel naokolo, zanechal týmto všetko čo v ňom bolo.

Nuž vitaj, Anonymný používateľ, vitaj...

Náklady mi nezvykli, na náklady spojené s cestovaním do práce som si zvykol akosi tak samovoľne sám od seba ...

Máš pravdu, život je zmena, vidím že aj ty uznávaš túto zásadu a zároveň som si všimol, že tvoj život si chcel podľa tejto zásady upraviť a rozhodol si sa prispieť do diskusného fóra nejakou tou myšlienkou (úroveň ktorej si nedovolím hodnotiť, každý čitateľ si to zhodnotí sám pre seba)... A čo? Zmenil sa tvoj život? Napíš akú novú kvalitu nabral tvoj život po tej zmene...

Ty, ozik, nechcel by si mi v krátkosti vysvetliť akože sa to mám uvedomiť? Fakt neviem, ako to vykonať - uvedomiť sa - to je fyzická či duševná činnosť? Fakt neviem vo co go...

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 16.03.2009 12:31
To bude asi niečo podobné, ako vám odporúčala pani súdružka poslankyňa Ješková.
Že by ste mali svoj majetok "obetovať na oltár vlasti" (doslovne).

Ján PANÁK
Ján PANÁK píše:
Pondělí 16.03.2009 13:19

Pamätám si na to zasadnutie lackovičovského Mestského zastupiteľstva, keď menovaná súdružka v "spravodlivom" HZDS-áckom rozčúlení a v budovateľskom záchvate bohorovne vypustila túto perlu zo svojich úst.

Ale keď by mal pojem "uvedomiť sa" znamenať niečo podobné ako nám odporúčala súdružka Ješková, tak to má "oltár vlasti" smolu (a taktiež má smolu Anonymný používateľ, ktorý napísal komentár so subjektom "neplackaj furt" a ktorý mi nakazoval aby som sa uvedomil) - v takom prípade sa neuvedomím ani do najbližšej smrti mojej :o)

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 16.03.2009 14:59

to nebola ješková ale ježková, lebo svojimi pichliačmi pichala každého naokolo až jej tie pichliače po komunálkach opadli, aspom dúfam, lebo to bola kvalitní súdružka, najprv v SNS a potom v HZDS a dokonca stále šéfuje miestnej matici slovenskej a to aj dôvod prečo som sa nestal matičiarom, lebo v jednom celku byť s takouto super sudružkou ... brŕŕŕ PS: pokiaľ si pamätám tak predvolbami bola velmi múdra a spominala aj p. Smatanu že bol to jej žiak ale akosi nezdarený... a donca tam spomínala aj čosi okolo spisovnej slovenčiny a oltár vlasti si tiež pamätáma pamätali si to aj spoluobčania a poslali ju konečne do politického dôchodku, ešte som si spomenul mala pekné reči na mítingu volebnom HZDS v roku 2006 pred kinom Mier, kto to počul -ten chválospev tak Lackovič aj velký Mufti Vlado majú svätožiaru nad lebeňou...

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 16.03.2009 15:16
nikdy som nebol žiakom súdružky Ješkovej, jej sa to v hlave trochu poplietlo, učila moju mladšiu sestru.

Mimochodom, k pamätným výrokom pani poslankyne tiež patrí, ako v roku 1996 na verejnom prerokovaní diaľnice kričala, že diaľnicu cez mesto nepustíme, že za to ručí svojím životom tak ako tu stojí. (mám zápis aj nahrávku).

No a potom v roku 2004 zdvihla ruku za zmenu územného plánu, ktorou sa pustila diaľnica cez mesto. A ešte k tomu pokričala, že sa treba obetovať na oltár vlasti, keď proti tomu dotknutí občania protestovali.

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 16.03.2009 15:40

Vidno aká sa niekedy dostala KVALITA do učiteľského zboru. Pánboh ochraňuj deti čo sa k takej učiteľke dostanú. Samozrejme tým potom trpia aj Tí ostatní učiteľia - kvalitní, ktorých je myslím prevažná väčšina. No v každom kolektíve sa nájde čierna ovca. Bolo by dobré - súdružke vhodnou formou pripomenúť, že jej život stojí za prd, tak ako jej reči a jej zásady. Takýto ľudia robia medvediu službu svojmu okoliu. Po zverejnení týcho okolností - myslím, že matičiari opäť klesnú na úrovni v očiach spoluobčanov. Asi si neuvedomuje, že už sa nežije v komunizme a existujú záznamové zariadenia - ktoré ako na potvoru takéto veci uchovavajú!!

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 16.03.2009 19:44
napríklad dnes večer taký Smatana, tiež učiteľ, prešiel podchodom zo Stredu k Prioru na bicykli.
Podchod bol síce prakticky prázdny a na bicykli som šiel pomaly, ale pozorný občan s dieťaťom (ktoré som obchádzal v 5 metrovej vzdialenosti) ma stihol pokárať, že kritizujem a sám porušujem!

Toľko k temnej stránke učiteľov. Takýmto ľuďom zverujete do rúk vlastné deti :-)!
Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 16.03.2009 20:20

Z osobnej skúsenosti viem a že prevažna časť učiteľov je dobrá, tak ako som napísal v re nezdarený žiak . A k tej Vašej jazde. Neviem či ste si to nevymyslel, kôli recesií Keby nás v P.B. iba toto tlačilo, tak by život bol brnkačka . Treba vidieť aj dôvod - možno ste sa náhlil k chorému členovi rodiny a pod. Teda aj z takéhoto pohľadu sa na drobné porušenia treba pozerať!

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 16.03.2009 20:35

Možno to bola len závisť....ak ten človek šiel pred tým podchodom a chytila ho polícia, tak závidel, že vy ste nedostali pokutu. Ja som šiel raz tiež takýmto štýlom pomaličky dole podchodom.. a "dostali ma" a to tak, že sám som šiel za nimi bez toho aby som sa snažil o útek s tým, že šak keď som šiel pomaly snáď to nejak obkecám, ale nestalo sa, nechal som im tam 200sk a ešte som dostal samé vyhrážky, že to pošlú na školu, a že ma vyhodia a neviem čo.. a to som s nimi jednal slušne. Dokonca to celé skončilo tým, že po mne chceli uprostred dňa potvrdenie o zaplatení a kúpe môjho vlastného bicykla, lebo vraj som ho ukradol. To ma už vytočilo a keďže som nemal pri sebe peniaze, bežal som domov pre ne s tým, že som dostal 15 minutové ultimátum, ktoré keď nesplním, predvolajú ma neviem už ani kam. Tak som teda upaľoval, ako len 15 ročné decko vedelo. Prídem domov a otec sa pýta prečo som rozbil prasiatko, a keď som vysvetlil načo mi sú papiere o kúpe bicykla nedalo mu, a šiel so mnou k týmto strážcom zákona. Prišli sme tam, hneď som zaplatil pokutu a otec sa začal pýtať aký dôvod mali naši policajti na to, aby ma vinili, že som ukradol bicykel. Keďže otec je výbušná povaha, a títo páni nemali žiaden seriózny dôvod ma z takého čohosi upodozrievať, tak sa to nemohlo skončiť ináč ako tým, že sa strhla otcova hlasná prednáška. Celý incident skončil v tom momente, keď oteco spomenul ich nadriadeného a veľmi dobrý kamarát v jednej vete. Zrazu si pobrali pakšamiety.. a ako ich poznám, šli rozdávať pokuty psíčkarom. Proti môjmu priestupku žiaden dišputát, ale viniť ma z krádeže bicykla to už bolo moc. Obzvlášť chcem podotknúť, že počas toho handrkovania sa s policajtami mi poza chrbát a teda popred policajtov prefrknli dvaja chalani - kamaráti na bikoch, ktorí namiesto mňa, ktorý som sa snažil jednať seriózne, oni prefrnkli na plný plyn a policajti si ich ani nevšimli. Od tých čias už chodím podchodmi iba veľmi sporadicky, a aj to vždy už len v nočných hodinách, ale už nikdy podchodom na biku pomaly! neopláca sa...

Anonymous User
Anonymous User píše:
Pondělí 16.03.2009 23:44

Ked niekto o sebe pise na svojom webe v tretej osobe, na to je diagnoza. Chvala panu tiez ucitela nikto ako ucitela nepozna (krom jeskovej)

Anonymous User
Anonymous User píše:
Úterý 17.03.2009 18:24

Diagnozou sa treba zaoberať u iného. Ja som to pochopil tak, že ten prispievateľ myslel na ďalšiu osobu - mimo neho, ktorý asi dostal tú pokutu a potom pokračuje za seba. Nevidím tam žiadnu štylistickú chybu !!

« srpen 2017 »
srpen
PoÚtStČtSoNe
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359