Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Na špeciálnom súde v Pezinku prebieha pojednávanie s považskobystrickým prokurátorom Tiborom A.

Na špeciálnom súde v Pezinku prebieha pojednávanie s považskobystrickým prokurátorom Tiborom A.

Autor: redakcia Poslední změna: Středa 12.01.2011 00:45
[2011-01-10_2010-01-11] Pojednávanie s považskobystrickým prokurátorom Tiborom A. prebieha už druhý deň. Tlačové agentúry zatiaľ priniesli tri správy: "Prokurátor priznal prijatie 600-eurového úplatku", "Obžalovaný prokurátor z Považskej Bystrice tvrdí, že bol uvedený do omylu", a "Pokračuje súd s bývalým okresným prokurátorom". V utorok 11. 1. pred súdom vypovedal aj bývalý primátor Považskej Bystrice Miroslav A.

TASR: Prokurátor priznal prijatie 600-eurového úplatku

Prokurátor priznal, že prijal úplatok vo výške 600 eur. ďalšie obvinenia z korupcie odmieta.

PEZINOK. Bývalý šéf Okresnej prokuratúry v Považskej Bystrici Tibor A. dnes priznal prijatie 600-eurového úplatku. Povedal to na pojednávaní Špecializovaného trestného súdu (ŠTS) v Pezinku.

Podľa obžaloby si mal Tibor A. vypýtať 1000 eur od spoluobžalovaného Daniela R., aby vybavil doručenie trestného rozkazu takým spôsobom, že by obžalovaný nemusel cestovať na Slovensko a zároveň by nebolo odhalené jeho miesto pobytu v zahraničí. Na účet nakoniec dostal iba 600 eur.

Spoluobžalovaný Daniel R., ktorý sa na dnešné pojednávanie nedostavil, by mal prísť na súd 12. januára a údajne by mal tiež vyhlásiť, že sa cíti byť vinný z podplácania.

Ďalšie prečiny popiera

Tibor A. je obžalovaný z korupcie aj v ďalších bodoch obžaloby. V týchto už vinu popiera. Tibor A. je obžalovaný z toho, že v rozpore so zákonom vzal späť opodstatnený protest prokurátora proti rozhodnutiu Mestského zastupiteľstva v Považskej Bystrici, ktorým boli dvaja poslanci zvolení za zástupcu primátora.

Ďalší úplatok - 40.000 korún mal zase dostať za to, aby vybavil výmaz predkupného práva v prospech mesta na istú nehnuteľnosť v Považskej Bystrici. Tibor A. je obvinený zo zneužívania právomocí verejného činiteľa a z nepriamej korupcie.

V prípade považskobystrického prokurátora dnes prebieha prvé hlavné pojednávanie. Obžaloba na neho a spoluobžalovaného Daniela R. bola podaná 4. novembra 2010. Tibora A. obvinili z korupcie a zo zneužívania právomoci verejného činiteľa 11. marca 2008 po tom, ako ho zadržali príslušníci úradu boja proti korupcii.

V rovnaký deň mu bol pozastavený aj výkon funkcie. Úrad špeciálnej prokuratúry po obvinení Tibora A. žiadal jeho väzobné stíhanie, súdy to však zamietli.

Korupčných káuz riešia viac

ŠTS má v súčasnosti na stole aj obžalobu na lučeneckého prokurátora Milana V. V októbri 2009 ho odsúdili na 36-mesačný trest odňatia slobody, keď ho uznali vinným z podvodu, z marenia výkonu verejného činiteľa z nedbanlivosti.

Vec Milana V. a spol. však vrátil Najvyšší súd (NS) SR naspäť ŠTS v Pezinku z dôvodu, že pred rozhodnutím vo veci samej - o vine a treste - nebolo rozhodnuté o návrhu na odňatie a prikázanie veci. NS tak rozhodol 21. januára minulého roka. Najbližšie pojednávanie je na ŠTS v tejto veci naplánované na 12. januára.

Ďalších dvoch obžalovaných v úplatkárskej kauze - podnikateľa Pavla P. odsúdil súd na podmienečný trest odňatia slobody vo výške 12 mesiacov so skúšobnou lehotou na 24 mesiacov. Bývalého lučeneckého policajta Jána V. pôvodne samosudca odsúdil rovnako ako prokurátora na 36 mesiacov odňatia slobody.

pondelok 10. 1. 2011 10:05 | Copyright © TASR 2011


TASR: Obžalovaný prokurátor z Považskej Bystrice tvrdí, že bol uvedený do omylu

Prokurátor z Považskej Bystrice Tibor A., ktorý podľa obžaloby toleroval nezákonný stav na mestskom úrade, keď boli do funkcie viceprimátora mesta zvolení dvaja poslanci, dnes na Špecializovanom trestnom súde (ŠTS) v Pezinku tvrdil, že bol uvedený do omylu.

PEZINOK. Tibor A. povedal, po podaní protestu za ním prišiel právnik mesta spolu s ďalšími osobami a informovali ho o tom, že protiprávny stav bol odstránený na zasadnutí mestského zastupiteľstva. O tom vraj dodatočne dostal aj prípis, ktorého originál ani kópia však už dnes podľa Tibora A. neexistujú. Na základe týchto podkladov vzal prokurátor protest späť.

Na druhý deň sa stretol s kolegyňou a informoval ju o späťvzatí protestu. Tá mu však mala povedať, že nezákonný stav odstránený nebol. Na to sa Tibor A. podľa svojich slov vyjadril, že protest podá znovu.  "Nemal som žiadny záujem zachovávať protiprávny stav, celá vec bola pod kontrolou médií," povedal súdu Tibor A. Zároveň dodal, že tento prípad prešetrovala aj Generálna prokuratúra SR, ktorá vraj skonštatovala, že Tibor A. neporušil zákon, ale protest vzal späť predčasne.

Poskytol úradné rozhodnutie

V ďalšom bode obžaloby mal Tibor A. neoprávneným spôsobom poskytnúť úradné rozhodnutie v prípade konfliktu bývalého prednostu mestského úradu. Celé to podľa obžalovaného začalo tak, že za ním prišla žena s fotografiami svojho manžela, ktorého mal zbiť spomínaný prednosta. Pretože podľa fotografií bol značne zbitý, vyžiadal si spis k prípadu na preskúmanie. Počas toho ako prokurátor tento spis študoval, prišiel ho navštíviť do kancelárie jeho kamarát. Keď sa ten dozvedel, o koho v spise ide, začal sa o prípad zaujímať, pretože jeho syn mal s prednostom tiež konflikt. Tibor A. nakoniec podľa svojej výpovede podľahol jeho tlaku a prefotil mu rozhodnutie o priestupku. Obžalovaný uviedol, že nemal v úmysle týmto poškodiť prednostovi.

Nesúhlasí ani s ďalším obvinením

Rovnako Tibor A. odmieta, že by mal ovplyvňovať primátora pri predaji nehnuteľnosti v Považskej Bystrici. Ako uviedol, v októbri 2007 sa u neho zastavili dvaja muži s tým, či by nemohol urýchliť u primátora záležitosť ohľadom predkupného práva mesta na spomínanú nehnuteľnosť. Z jej predaja mali mať profit 40-tisíc korún. Podľa obžalovaného bolo z oboch cítiť alkohol. Keďže aj v ďalších dňoch na neho s touto vecou naliehali, zavolal primátorovi nech sa na to pozrie. "Nechcel som nikoho ovplyvňovať, bolo mi úplne jedno, či si mesto predkupné právo ponechá alebo nie," povedal Tibor A. Podľa obžaloby mal prokurátor za 40.000 korún vybaviť výmaz predkupného práva v prospech mesta.

Priznal prijatie úplatku

Bývalý šéf Okresnej prokuratúry v Považskej Bystrici Tibor A. dnes priznal prijatie 600-eurového úplatku. Podľa obžaloby si mal vypýtať 1000 eur od spoluobžalovaného Daniela R., aby vybavil doručenie trestného rozkazu takým spôsobom, že by obžalovaný nemusel cestovať na Slovensko a zároveň by nebolo odhalené jeho miesto pobytu v zahraničí. Na účet nakoniec dostal iba 600 eur.

V prípade považsko-bystrického prokurátora dnes prebieha prvé hlavné pojednávanie. Obžaloba na neho a spoluobžalovaného Daniela R. bola podaná 4. novembra 2010. Tibora A. obvinili z korupcie a zo zneužívania právomoci verejného činiteľa 11. marca 2008 po tom, ako ho zadržali príslušníci úradu boja proti korupcii. V rovnaký deň mu bol pozastavený aj výkon funkcie. Úrad špeciálnej prokuratúry po obvinení Tibora A. žiadal jeho väzobné stíhanie, súdy to však zamietli.

pondelok 10. 1. 2011 13:47 | Copyright © TASR 2011


TASR: Pokračuje súd s bývalým okresným prokurátorom

Exprimátor P. Bystrice odmietol, že by ho obžalovaný prokurátor ovplyvňoval.

PEZINOK. Bývalý považskobystrický primátor Miroslav A. dnes na súdnom pojednávaní s bývalým okresným prokurátorom v Považskej Bystrici povedal, že obžalovaný Tibor A. je v kauze nezákonne zvolených dvoch viceprimátorov mesta len náhodným okoloidúcim.

Tibor A. čelí na Špecializovanom trestnom súde (ŠTS) v Pezinku obžalobe, v ktorej sa okrem iného uvádza, že vzal späť opodstatnený protest prokurátora proti nezákonnému stavu na mestskom úrade. Ten mal dvoch viceprimátorov, čo nebolo v súlade so zákonom.

Falšovanie uznesenia

Na prvom zasadnutí nového mestského zastupiteľstva v Považskej Bystrici koncom roka 2006 boli zvolení dvaja viceprimátori. Na ďalšom zasadnutí 17. januára 2007 vyšiel z pléna hlas, podľa ktorého existencia dvoch viceprimátorov nebola v súlade so zákonom.

Miroslav A., ktorý bol v tom čase vo funkcii primátora len niekoľko týždňov, to podľa svojich dnešných slov považoval za formalitu, pretože aj v minulosti malo mesto podľa neho de facto dvoch viceprimátorov. Na základe návrhu predsedu návrhovej komisie bol druhý zástupca primátora premenovaný na dlhodobo uvoľneného poslanca. Miroslav A. uviedol, že proti tomu nikto z prítomných neprotestoval, avšak zapisovateľka túto podstatnú zmenu nezaznamenala do zápisnice zo zasadnutia. "Určite som nemal motív riešiť túto vec tak, aby sa neopakovala voľba 1. viceprimátora," povedal Miroslav A. Toho v súčasnosti stíhajú spolu s bývalým 1. viceprimátorom Stanislavom H. za falšovanie spomínanej zápisnice zo zasadnutia mestského zastupiteľstva.

Nikto ho neovplyvňoval

Bývalý primátor dnes na súde povedal, že v otázke predkupného práva na bývalý Hotel Manín ho nikto neovplyvňoval. Tibor A. je obžalovaný z toho, že za 40.000 korún ovplyvňoval primátora, aby sa mesto vzdalo predkupného práva na hotel. Miroslav A. dnes povedal, že on sa spomínaného práva vzdať nechcel. S Tiborom A. sa o tejto otázke síce rozprávali, nepociťoval však pri tom nejaký tlak na jeho osobu. "V tejto veci som konal absolútne samostatne a v prospech mesta," vyhlásil Miroslav A. Predkupné právo na hotel má podľa neho mesto stále zachované.

Tibor A. okrem spomínaných bodov čelí v obžalobe aj tomu, že neoprávnene poskytol rozhodnutie z prokurátorského spisu a tiež, že za 600 eur vybavil doručenie trestného rozkazu spoluobžalovanému Danielovi R. tak, aby on nemusel cestovať na Slovensko a zároveň sa nevyzradilo jeho miesto pobytu v zahraničí. K prijatiu 600-eurového úplatku sa Tibor A. na prvom pojednávaní 10. januára priznal.

utorok 11. 1. 2011 13:30 | Copyright © TASR 2011


Anonym píše:
Středa 12.01.2011 01:04
Pardon za odbočenie od témy, ale v zozname ľudí z Považskej čo by patrili za kater, je Abaffy naozaj jeden z posledných. Pol roka ho sledovali kamerou a za ten čas zobral... 600e. Na pomery v slovenskom súdnictve...

Ale k podstatnejším veciam. Neviete podrobnosti o odchode hlavného ekonóma Šebáka z mestského úradu?
Odišiel sám, tesne pred dôchodkom, bez odstupného... jeden z mála čo skutočne vedel v akom stave mestské financie sú... nebol práve toto hlavný dôvod? Že vedel čo teraz bude nasledovať?
Anonym píše:
Středa 12.01.2011 09:23
pocul som ze v pokladni je nula, nezaplatene faktury po Adamem, Janas beha po bankach a vybavuje uver. Asi ako v Kosiciach:

korzar.sme.sk/clanok.asp?cl=5716781&bk=8992209
Anonym píše:
Středa 12.01.2011 11:38
Na Nový rok sa pýtali Šebáka,aký má názor na primátorov?
Odpovedal najlepší bol L.L. on to doviedol tri kroky nad priepasť, očosi slabší bol doktor A. ten to doviedol len o dva kroky ďalej a najslabší bude docent doktor J. ten to s volebným kolektívom dovedie len o jeden krok ďalej.
Anonym píše:
Středa 12.01.2011 18:20
Náš karierožrút, alias Hadie vajce Janas pokračuje naplno v devastácii mesta ako jeho predchodcovia.
Mal možnosť si vybrať cestu: Buď uskromnením (aj svojím), alebo pokračovať v tunelovaní a zadlžovaní mesta.
Jeho smerovanie je po prvom zastupiteľstve snáď všetkým jasné. Možno už aj Svědelíkovi :)

PS: Som zvedavý, čím založí úver na svoje výplaty.
Anonym píše:
Středa 12.01.2011 19:59
Nemá inú možnosť.
Spomenieš si ešte na posledné zastupiteľstvá za bývalého vedenia?
Adamemu už nechceli schváliť nič. Mal tam viacero žiadostí o úver, poslanci všetko zablokovali. To sa muselo nejako prejaviť.

Anonym píše:
Čtvrtek 13.01.2011 08:14
A čo tak šetriť a začať od seba?
Anonym píše:
Pátek 14.01.2011 11:57
A nielen po bankach.už beha aj po obecnych uradoch a vybavuje protekčne teple miestečko pre svoju manželku...takto sa robí...

Títo ľudia nemaju vlastnu hrdosť
Anonym píše:
Sobota 15.01.2011 19:03
Bude to Papradno?
Anonym píše:
Neděle 16.01.2011 20:49
Takže ľudia v Papradne si s úsmevom zvolia túto Pani manželku za riaditeľku školy? A to mi chce pás starosta,alebo niekto zodpovedný tvrdiť,že tá škola nemá v svojich radoch schopných ľudí????....Alebo v celej obci ako takej sa nik nenájde,kto by spoľahlivo,kompetentne a v neposlednom rade odborne vedel viesť školu?....hmm...Prečo nedá Papradno šancu niekomu zo svojich radov??????....že by sa tí,čo rozhodujú báli????...že by bol Pán primátor strašiak????..:-))
Anonym píše:
Neděle 16.01.2011 21:01
Alebo je strašiakom nebodaj Pani primátorová?..:-))))))))
Anonym píše:
Pondělí 17.01.2011 10:25
1. V radách škôl sedia ľudia, ktorí si neuvedomujú svoju zodpovednosť za voľbu riaditeľa školy,aj nekompetentní ľudia, neodborníci, ktorí do vecí nevidia.
2. Samozrejme, že ide o nekalé praktiky. Starosta Papradna sa predsa nanominoval do rady školy, aby mohol voliť ON.
3. Samozrejme, že bude voliť pani Janasovú, starostom sa predsa stal cez SMER, musí sa Janasovi nejako revanžovať. Veď mu je zaviazaný :)))
4. A tak neodborníci riadia naše školy, ako to funguje v celom Slovensku :)))))
5. Klientelizmus:)
Anonym píše:
Pondělí 17.01.2011 17:34
Starosta či primátor by vždy mal byť garanciou transparentnosti. Myslím, že v tomto prípade to ani janas ani starosta Papradna nie sú. Bohužiaľ. Naozaj sedia na svojich postoch iba pár dní a už robia takéto prešľapy. Ľudia bez kúska hanby.
Anonym píše:
Pondělí 17.01.2011 18:33
ak sa nezamestnaná učiteľka menom Janasová stane riaditeľkou ZŠ v Papradne,je to len evidentný dôkaz že Janas miluje korupciu,nečestnosť a podvody. Práve preto,že sa o tom vie už vie niekoľko týždňov pred voľbou.Z ktorej je strany?
Anonym píše:
Úterý 18.01.2011 15:26
Janas je smerák a špnihel je nezávislý, ale išiel do volieb so smerom=tam je to jasné a je to janasov spolužiak, tam je to tiež jasne.
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 07:26
že janaska bude riaditeľka v Papradne, nie je žiadne tajomstvo, veď to avizoval sám starosta papradna španihel...už dávno pre výberovým konaním. sám to roznašal, že má svojho "koňa", pani primátorovú...juj, ten robí akosi veľa chýb:D
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 09:41
Prečítal som túto diskusiu a ako vidím,politika je ako chobotnica.Všade má svoje chápadlá.Smutné je to,že zasahuje aj do školstva,ktoré má vychovávať naše deti.Položil som si otázku:,,Ako môže moje dieťa vychovať škola,ktorej šéfuje žena novozvoleného primátora?,,Nie je to zaujímavé,že pani Janasová sa zaujíma o tento post práve v tejto dobe?????...Je mi úplne jasné,že ona bude víťaz.Aj ked neviem,koľko uchádzačov je o tento post,mám pre nich jeden odkaz.....Je zbytočné chodiť na konkurz,ten už má svojho víťaza.Tak či tak...pán starosta Papradna a pán primátor Janas sú priatelia,už zo školských čias.....takže nie len politika,ešte aj protekcia,priateľstvo.....A pokiaľ ľudia zodpovední za hlasovanie dajú prednosť ,,len priateľstvu a nejakej zaviazanosti,, pred odbornosťou kandidátov,je naozaj smutné,že v takejto škole sa vychováva naša budúcnosť.
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 10:33
Je mi Vás - kritikov ľúto, akým nízkym stupňom prváneho vedomia disponujete. Čo tak sa zamyslieť reálne a racionálne, nad všetkými skutočnosťami, ktoré sprevádzajú výberové konania a preveriť si aj to, koľko účastníkov sa tohto konkrétneho výberového kanania zúčastnilo???!!!! Keď si tieto skutočnosti preveríte zistíte, že nie je umenie hovoriť veľa, ale pravdu a náhle zistíte, že poznanie pravdy Vám ozdravilo ľudského ducha. Svet sa snažíme vnímať nielen očami a ušami, ale najmä rozumom.
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 10:40
dristy, dristy, dristy..ty pohni rozumom,,,sú tu iba fakty. prever si a over si.
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 10:51
Myslím,že môj rozum je celkom v poriadku... to konanie ešte neprebehlo,mno a k tomu,ako kvalitou záujemcovia disponujú nám určite nebude objasnené.A kde je pravda?.....to uvidíme,až po konaní....či bude riaditeľovať tu tak často spomínaná pani primátorová,ale niekto iný....Ale už len to,že ona sa zaujíma o to miesto,ked jej manžel je primátor a dokonca priateľ pána starostu Papradna,ešte zo školských čias hovorí veľa..:))..a ešte niečo vôbec sa nevnímam,ako kritik.....skôr hľadím na veci reálne,čítam a počúvam.....:))...tie fakty,ktoré sú tu,sú faktami....nie výmyslami.....))....takže radšej ty pozeraj okolo seba otvorenými očami a neprivieraj ich nad určitými vecami...a možno práve ty precitneš....))
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 11:50
namiesto času ktorý venujete tomuto bezduchému vypisovaniu priložte ruku k dielu a oslovte ľudí, o ktorých viete, že spĺňajú požiadavky na výberové konanie a nech sa zúčastnia tohto konania - aby mali kompetentní aj z čoho vyberať....
Anonym píše:
Čtvrtek 20.01.2011 07:10
Bola by to strata času, prihlásiť sa na Výberové konanie, veď aj tak je už rozhodnuté to je len papierová formalita.
Anonym píše:
Čtvrtek 20.01.2011 14:27
keď zaujme každý také stanovisko ako vy, tak by sme to ďaleko nedotiahli...a potom si vylievajte zlosť sami na sebe...
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 11:12
Ale ved práve toto konkrétne výberové konanie ešte neprebehlo.Tak čo si máme preverovať?????....Tak,kde je potom teda tá pravda?,,aké skutočnosti treba preverovať?.....oficiálne ešte neprebehlo a vari neoficiálne už ano?????????....hmmmmm...mno,jedine čo som náhle zistil je to,že sa zapájaš do diskusie a ty nemáš nič overené....takže vnímaj svet aj očami,aj ušami...lebo ked používaš len ten rozum,asi to nie je kto vie čo...))A ešte je tu jedna možnosť....že už neoficiálne je rozhodnuté a ty poznáš rozhodnutie..))))))))))...tak,ako to je?????
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 11:34
píše tu niekto o niečom takom, že je rozhodnuté - a kde sa o tom píše? ako vidím, nielen právne vedomie ti chýba, ale ani čítať nevieš - čo je naozaj smutné. Čítať vedia deti už v škôlke, prepáč, ty si asi vtedy chýbal...
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 11:38
No z toho, čo čítam, chápem aj ja, že to konanie už prebehlo, z vášho príspevku sa to tak dá jednoznačne pochopiť. Možno ste to nesprávne naformulovali. Ale naozaj je naivné odvolávať sa na nejaké výberové konanie a jeho transparentnosť...žijeme iba v "kvázi" právnom štáte a to viem, presne o čom vravím. je mi to dosť blízke:)))
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 11:56
áno, pokiaľ nemám zavádzajúce informácie, zatiaľ je veľmi málo záujemcov o toto výberové konanie, tak namiesto tohto vypisovania môžte robiť agitáciu
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 12:01
Ľady sa pohli, to vítam:)))))
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 12:21
vítať budeme až vtedy, keď bude správne rozhodnuté....
Anonym píše:
Čtvrtek 20.01.2011 07:27
Janas sa bojí Nováka vykopnúť, to by asi pohneval Har.... a to on nepotrebuje. Bude tam vládnuť ako Adame aj jeho riadil Harv.
Tichý dojem asi by tam najradšej vládol sám , nikto by o ničom nevedel
Lenže informátorov z MU je viac než dosť, čo všetko vynesú, aj to čo sa tam varí.
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 12:02
pardon, vypadlo mi slovo "zatiaľ" zúčastnilo...aby som niekoho neúmyselne nepriviedol do omylu....
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 13:21
či má pán španihel nejakého koňa v stajni neviem, ale viem, že verejne prezentuje a želá si, aby post zastával odborník -a toto jeho želanie je aj našim želaním, alebo to je chyba, tak ako vy píšete?
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 14:52
áno, škola v Papradne má vraj jednu horúcu adeptku, ktorá sa trasie za týmto postom, ale pýtam sa: "pedagogička", ktorej mravné a morálne hodnoty (ako jeden z predpoladov na kvalifikáciu pedagóga) sú cudzie, ako chce zastávať takýto post? Čudujem sa, že rodičia trpia "pedagogičku", u ktorej sú vyššie spomínané hodnoty tabu. A o autorite už ani nehovorím...
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 15:59
Ejha, tak toto je únik informácií, ktoré majú byť utajene..:D už vieme info o pani primatorovej, info o nemoralnej adeptke, tak dajte ďalšie klebety o ďalších adeptoch:DDD
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 16:24
to, či človek disponuje s nejakými morálnymi a mravnými hodnotami sa neskúma žiadnym utajeným spôsobom :-))))))
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 16:41
Mňa zaujíma odkiaľ tie konkrétne informácie máte? Mňa zaujíma únik informácií, odkiaľ viete o tom, že tam ide primatorova žena alebo niekto iný, lebo to sú utajeé informácie. Po tom treba ísť, kto informácie vynáša.
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 17:48
...neviem, či ste sa aj nepomýlili, či všetky informácie, nachádzajúce sa na tejto stránke, nie sú náhodou prísne tajné. čím skoršie začnete pátrať po tom, kto všetky tieto komentáre tu popísal, tým väčšieho uznania sa vám dostane:-)))))))))))))))))))
Anonym píše:
Středa 19.01.2011 18:05
No veď som sa práve spýtal, odkiaľ tie informácie máte? Odkiaľ viete, kto je prihlásený? Nerozumieme sa?
Anonym píše:
Čtvrtek 20.01.2011 06:56
Odporučila by som vám naštudovať si pojem "adept" a "účastník VK". Pokiaľ v týchto pojmoch nebudete mať jasno, ďalej sa neposunieme:-))
Anonym píše:
Čtvrtek 20.01.2011 10:21
Ako vidím,zareagoval,,odborník,,.......ja neodborník čítam,že sa tu premielajú v prvom rade klebety.Takže odborník oboznám nás teda aj s odbornou spôsobilosťou,,adeptov,,či ,,účastníkov VK,, na tento post.Ja by som sa rád dozvedel niečo aj o vzdelaní,doterajšej práci v školstve týchto ľudí.Kto je niečia manželka,alebo o kom sa vedú debaty ohľadne morálky ??????......mno,ked chceš komunikovať na odbornej úrovni,prečo širokej verejnosti neopíšeš HLAVNE odbornú spôsobilosť týchto ľudí.Alebo?????...sa tiež len pridáš ku klebetám,ale s naštudovanými odbornými výrazmi???????.....Je evidentné,že síce píšeš,ale o ničom...:))...u mňa je to len hra so slovíčkami....Zavádzanie a odvracanie čitateľovej pozornosti od hlavného ,,problému,,.....
Anonym píše:
Čtvrtek 20.01.2011 12:24
ad 1 - nepotykali sme si,
ad 2 - odbornú spôsobilosť si môže naštudovať každý individuálne - nie je to nič tajné:-)
ad 3 - hra so slovíčkami- pre vás tak nepodstatná - mnohým ľuďom hlboko zasiahla do života,
ad 4 - jediným a hlavným problémom, ktorý tu existuje, je vaša hostilita a invidia:-)
Anonym píše:
Čtvrtek 20.01.2011 19:43
Možno sme si nepotykali a možno?....)))....Moja otázka sa týkala odbornej spôsobilosti uchádzačov o miesto riaditeľa školy.Ale ako vidím,máš silnú potrebu prezentovať hlavne SVOJU individuálne naštudovanú odbornú spôsobilosť.Takže asi ty budeš daľší záujemca o toto miesto.....))))...čo sa týka hry so slovíčkami...ano,keby sa odpovedalo presne a nehralo sa so slovičkami tak sa predíde mnohým zlým veciam.Niekto mlží práve hrou so slovíčkami a niekto tým ,že neodpovedá na konkrétne otázky,ale odvracia pozornosť čitateľa.Ako napríklad ty...))....neodpovedáš,ale zavádzaš.....Je to síce vlastnosť politikov,ale ako vidím,celkom fajn sa to darí aj tebe....A ešte niečo...nie som ničí nepriateľ,som len pozorovateľ....:)))
Anonym píše:
Čtvrtek 20.01.2011 20:54
Ono treba povedac, že papradňanci nebehajú po týchto stránkach, aľe po horách. Aľe jedna z adepciek na riadziteľku ve Papradne je z učiceľiek téjto školy a je ze Považskéj Bystrice. Tak preto sa tu tak vypisuje na tento web, váženýý! Ĺebo papradňanskú učku ze Papradna by to nenapadlo sem písac, a kej, tak by musela písac ze školského mailu, ľebo PC doma nemajúúú a to sa dá vlasne aj preveric?. Ono jej / im /idze o to, že by si to tu pán primátor prečítali a ľakňúli sa porádne a tým pádom nechaľi milú pani učiteľku kandidovac samú a pani primátorovú nechali naďzaľej nezamestnanu/ ak je to pravda /. Minimálne 4 roky za jeho primátorovania by nič nemaľa robic a aby radši chodzeľa po kanáloch- podľa teho ako čítam nekeré príspefky! To tým mysleli prispievacelia tehto webu.A nech je doma ve kuchyni. Ĺebo šak my Vˇam ukážeme ako sa po koscele hvízda! NO JA SA S TÝMTO NÁZOROM NESTOTOŽŇUJEM !!!
Anonym píše:
Pátek 21.01.2011 07:38
Myslela som, že s tou odbornou spôsobilosťou to nemyslíte vážne, ale mýlila som sa. Na stránke Ministerstva školstva si nájdete komplet legislatívu, ktorá sa týchto záležitostí týka. Potrebu prezentovať svoju odbornú spôsobilosť mám maximálne vo svojom zamestnaní, ale tu na tejto stránke je nutné reagovať na určité komentáre, pretože z tejto deštruktívnej kritiky mi je na grc. A ku pozorovateľovi máte veľmi ďaleko. Mal by ste sa snažiť, tu tak často objavujúce sa konceptuálne ľudské emócie zmierňovať, ešte lepšie by bolo ich negovať. Ale to by som od Vás chcela asi priveľa.
Anonym píše:
Pátek 21.01.2011 09:58
Ano,máš pravdu,chcela by si po mne priveľa....ja nemám info ani o tom,kto je čia manželka,ani o tom,kto má zlú morálku.Ja tu len čítam..:))... tieto informácie mám práve z tejto diskusie.A pokiaľ sa nemýlim,informáciu o amorálnosti som sa dočítal z tvojho príspevku...:))))Takže chceš po mne naozaj priveľa,aby som ja takýmto ,,vyberaným spôsobom negoval,, ľudské emocie.Podľa mňa je to naopak rozdúchavanie....:)))...Naozaj svojsky neguješ.Ale ano,máš právo na svoju prezentáciu a aj na svoj názor......rešpektujem...:))...ale súhlasiť chvála Bohu nemusím....)))).....
Anonym píše:
Pátek 21.01.2011 12:52
Príspevok o morálke môj nie je, ale to vôbec nevadí, že si sa pomýlil. Mýliť sa je ľudské. Ja som na tento príspevok iba nadviazala, lebo je pravdivý a tak, ako vy nesúhlasíte s mojimi názormi, tak sa ja nestotožňujem s vašimi príspevkami, ktoré vzišli "iba z vášho pozorovania":-))))
Anonym píše:
Středa 12.01.2011 13:44
DRISTY DRISTY DRISTY KEBY SI TAK KAZDY POZAMETAL PRED VLASTNYM PRAHOM. APROPO SEBAKOVI SA VOBEC NECUDUJEM ZE ODISIEL Z MSU MAL SA NA NICH VY..... UZ DAVNO.
Anonym píše:
Středa 12.01.2011 13:45
pravda
Anonym píše:
Středa 12.01.2011 20:25
Nie odísť, ale vyraziť ho mali !
Pôsobil za Laca, doktora - hádam už stačí !
On bol pri financiach !!!
Anonym píše:
Středa 12.01.2011 21:15
NEMOHLI HO VYRAZIT LEBO BY TAM NEMAL KTO ROBIT A CO STE TYM CHCELI POVEDAT ZE BOL PRI FINANCIACH ON BOL LEN RADOVY ZAMESTNANEC O VECIACH ROZHODOVALI INI A ZABUDLI STE DOPISAT ZE TAM BOL AJ ZA KNAPA KED STE TAKY INFORMOVANY
Anonym píše:
Středa 12.01.2011 23:16
to je práve divné že zamestnanec ktorý tam prežil všetko, 5 funkčných období rôznych primátorov, odíde pár rokov pred dôchodkovým vekom

Anonym píše:
Čtvrtek 13.01.2011 07:15
Ja sa mu naopak vôbec nečudujem, že odišiel. Vadiť sa na každom zastupiteľstve s poslancami o tom, že rozpočet nie je nafukovací balón a že oslík otras sa je len v rozprávkach... pričom tí to aj tak nechceli pochopiť - to by bolo dosť na každého.
Anonym píše:
Čtvrtek 13.01.2011 14:49
No veď on už je rok v predčasnom dôchodku a podľa nového zákona nesmie aj pracovať aj poberať predčasný dôchodok ! Tak si preto musel skončiť a odísť aj bez odstupného, a pravdepodobne mu bude lepšie doma bez nervova bez Janasa :)
Anonym píše:
Středa 12.01.2011 15:11
V prípade považsko-bystrického prokurátora dnes prebieha prvé hlavné pojednávanie. Obžaloba na neho a spoluobžalovaného Daniela R. bola podaná 4. novembra 2010. Tibora A. obvinili z korupcie a zo zneužívania právomoci verejného činiteľa 11. marca 2008 po tom, ako ho zadržali príslušníci úradu boja proti korupcii. V rovnaký deň mu bol pozastavený aj výkon funkcie. Úrad špeciálnej prokuratúry po obvinení Tibora A. žiadal jeho väzobné stíhanie, súdy to však zamietli.

Tibor, nemal si radiť určitej skupine ľudí ako postupovať pri zmarenom referende v roku 2001.
Nechtiac si sa zaplietol do veľkého kšeftu.
Preto Ťa museli odstrániť.
Anonym píše:
Středa 12.01.2011 20:42
Tibor, myslel som, že máš viacej rozumu! Pri Tvojom postavení a plate k tomu - riskovať kôli 1000 euráčom! Totálna hlúposť. Keby tak pre 100 000 to už by bolo za úvahu.
Anonym píše:
Čtvrtek 13.01.2011 19:21
Tibor je rovný chlap. Doplatil na to, že bol v nesprávnom čase na nesprávnom mieste. Práve sa menili mafie . Po 12 rokoch prišla akože strašná zmena a tak všetcia boli spravodliví a silní. A teraz na neho kašlú všetcia.
Anonym píše:
Úterý 25.01.2011 22:36
Rovný chlap? :D nemyslite vážne... Prokurátor je strážca zákonnosti... o čom je to keď si niekto za peniaze kúpi prokurátora? ...ako k tomu prídu ostatní trestne stíhaní?
Anonym píše:
Čtvrtek 13.01.2011 19:53
To nebola totálna hlúposť, len mu nekonečná moc zatmela mozog a už prestal byť opatrný. Keďže staval dom bola každá korunka dobrá . Na margo súdu, že vraj ruka ruku myje atd...a preto z toho musí TA odísť zákonite čistučký. Ale ruku mu preventívne nepodám, nechcem sa ušpiniť.
smilan
smilan píše:
Čtvrtek 13.01.2011 19:56
Niečo vážneho o Pravde!

   Ľudia by si mali byť vedomými toho, že svojim vlastným úsilím zdola nahor, nech už by bolo akokoľvek intenzívne a poctivé, sa nikdy oni sami nemôžu dopracovať k poznaniu absolútnej Pravdy. Človek je totiž dieťaťom stvorenia a vždy ním aj zostane. Jeho hranicami zostane preto naveky obmedzený náš obzor.

Viac sa dozviete na: http://kusvetlu.blog.cz/1101/nieco-vazneho-o-pravde
Anonym píše:
Úterý 18.01.2011 12:37
Z článku: Pred súdom 11.1. vypovedal bývalá primátor Miroslav A. - toho si tam mali rovno nechať!!

« říjen 2017 »
říjen
PoÚtStČtSoNe
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359