Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / MŽP SR: dôvodom meškania projektu separovaného zberu sú "nedostatky v manažmente projektu na strane prijímateľa".

MŽP SR: dôvodom meškania projektu separovaného zberu sú "nedostatky v manažmente projektu na strane prijímateľa".

Autor: Juraj Smatana Poslední změna: Neděle 13.09.2015 20:25
[2015-09-13] Poslanec Mestského zastupiteľstva v Považskej Bystrici Marián Puček (Lepšia Považská) požiadal Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky o informácie, týkajúce sa projektu separovaného zberu, ktorý v Považskej Bystrici viazne už niekoľko rokov. Ministerstvo uviedlo, že "Dôvod neukončenia projektu v pôvodnom zmluvnom termíne je nutnosť opakovania procesov verejného obstarávania a nedostatky v manažmente projektu na strane prijímateľa."
MŽP SR: dôvodom meškania projektu separovaného zberu sú "nedostatky v manažmente projektu na strane prijímateľa".

Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky

Želám príjemný deň,
realizácia projektu „Rozšírenie a zefektívnenie separovaného zberu komunálnych odpadov v meste Považská Bystrica a integrovaných častiach“ bola doposiaľ trikrát predĺžená a aktuálny zmluvný termín ukončenia projektu je do 30.09.2015. Vzhľadom na doposiaľ neukončenú aktivitu projektu č. 5 – Propagácia a osveta prijímateľ avizoval zaslanie ďalšej, v poradí už štvrtej žiadosti o zmenu Zmluvy o poskytnutí NFP za účelom predĺženia doby realizácie aktivít projektu so žiadaným termínom do 31.12.2015. Posúdenie predĺženia bude predmetom zasadnutia zmenovej komisie sprostredkovateľského orgánu pod riadiacim orgánom, ktorým je Slovenská agentúra životného prostredia (SAŽP). Dôvodom nedokončenia projektu je neukončený proces verejného obstarávania na uvedenú aktivitu projektu, ktorá je zameraná na informovanie obyvateľov mesta. Ostatné hlavné aktivity projektu už majú proces verejného obstarávania ukončený a predmetné zmluvné dodávky resp. práce sú už zrealizované. Dôvod neukončenia projektu v pôvodnom zmluvnom termíne je nutnosť opakovania procesov verejného obstarávania a nedostatky v manažmente projektu na strane prijímateľa.
V prípade, že projekt bude zo strany sprostredkovateľského orgánu pod riadiacim orgánom SAŽP predĺžený, musí byť jeho realizácia dokončená najneskôr do 31.12.2015 a v tomto termíne budú musieť byť zo strany prijímateľa uskutočnené aj všetky platby dodávateľom. Po uvedenom termíne budú všetky výdavky nad rámec oprávneného obdobia klasifikované ako neoprávnené výdavky a aby nemusel prijímateľ vracať príspevok, bude musieť tieto výdavky uhradiť z vlastných zdrojov
 
S pozdravom
 
Odbor komunikácie
Ministerstvo životného prostredia

Anonym píše:
Pondělí 14.09.2015 09:13
No. A je to čierne na bielom. Bolo by skvelé priložiť ku tomuto článku aj Janasove drísty na mestskom zastupiteľstve o tom, ako za nerealizovanie projektu môžu úradníci na ministerstve. A neviem prečo mám tendenciu veriť viac ministerstvu ako Janasovi... :-)
Anonym píše:
Úterý 06.10.2015 20:36
No je to aj pravda, bohužial mesto Považská Bystrica ako prijímatel europrojetov je na MŽP ale aj iných riadiacich orgánoch (ministerstvach) na smiech. Každé verejné obstarávanie sa musí po kontrole zrušiť nakoľko súdruh primátor chce doslova na hulváta určiť kto to verejné obstarávanie vyzná... Ale čo si ludia zvolili to majú...
Anonym píše:
Úterý 06.10.2015 20:39
samozrejme vyhrá nie vyzná

« červen 2017 »
červen
PoÚtStČtSoNe
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359