Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Mestská dopravná spoločnosť odstránila z autobusov MHD časť plagátov strany VZDOR

Mestská dopravná spoločnosť odstránila z autobusov MHD časť plagátov strany VZDOR

Autor: redakcia Poslední změna: Středa 15.10.2014 00:59
[2014-10-12] Prinášame fotografie a dokumenty z prebiehajúceho sporu medzi Mestskou dopravnou spoločnosťou, a. s. a zástupcami strany VZDOR o umiestnenie predvolebných plagátov s radikálnymi heslami na autobusy mestskej hromadnej dopravy v Považskej Bystrici.

VZDOR - strana práce si prenajala reklamnú plochu na autobusoch MHD v Považskej Bystrici. Prevádzkovateľom MHD je firma Mestská dopravná spoločnosť, a. s., v ktorej má Mesto Považská Bystrica 20% majetkový podiel.

Plagáty boli umiestnené do vozidiel, avšak 7. 10. 2014 MDS zaslala strane VZDOR oznámenie o odstránení dvoch typov plagátov z vozidiel (celkovo 8 plagátov z 12), na základe toho, že spoločnosť "nezverejňuje hanlivé, osočujúce a urážlivé texty na reklamných plochách." Súčasne MDS navrhla strane VZDOR, aby dodala plagáty v inej forme, inak MDS vráti alikvótnu časť uhradenej sumy na účet politickej strany. MDS následne odmietla aj ďalšie verzie plagátov, a nakoniec ukončila so stranou VZDOR zmluvný vzťah.

Podrobnosti:

Sporné plagáty strany VZDOR ešte umiestnené na autobusoch

Ďalší plagát šiel ešte ďalej:

Sken listu MDS o odstránení sporných plagátov:

 

Názor strany VZDOR, prevzatý z jej webovej stránky: "S týmto stanoviskom sme nesúhlasili, nakoľko sme presvedčení, že sme nikoho konkrétne neosočili – iba ak miestnych oligarchov a príživníkov, o ktorých bola reč (v tomto zmysle nejde o príživníkov medzi ľuďmi, ale na miestnych inštitúciách a v spoločnostiach na nich parazitujúcich). Napriek tomuto stanovisku, sme sa rozhodli využiť ponuku MDS a.s. a navrhli sme alternatívnu prezentáciu nášho kandidáta s textom:  „Text bol scenzurovaný 7.10.2014. Tvrdím to ale stále!“"


Ani s týmto textom MDS a.s. nesúhlasila, a tak strana VZDOR navrhla text „Nemôžem to sem napísať“.

Nasledovalo vypovedanie zmluvy zo strany MDS, a. s. (Text prevzatý zo stránky strany VZDOR - webová stránka MDS o kauze neinformuje):

„Dovoľujeme si Vás upozorniť, že všetky Vaše návrhy poukazujú na Vaše pôvodné reklamy, ktoré boli vylepené bez nášho zasahovania, avšak nakoľko porušili podmienky, ktoré sú zverejnené na našej webstránke, boli na naše náklady odstránené. O tejto skutočnosti sme Vás následne oboznámili. Naša spoločnosť nikdy nezasahovala do slobodného prejavu a ani nebude, avšak nakoľko ponúkame naše súkromné plochy na prenájom reklamy, musíme dodržiavať určité štandardy dobrých mravov. Na základe rozhodnutia spoločnosti Vám oznamujeme, že na 8 pôvodných reklamných plôch, ukončujeme s Vami zmluvný vzťah, uzatvorený na základe objednávky. S pozdravom Radovan Čmelo, Vedúci dopravného úseku, Mestská dopravná spoločnosť a.s. Považská Bystrica."



Na webovej stránke MDS, a. s. je uvedený nasledovný text: 

"Spoločnosť si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku a v prípade prijatých objednávok potvrdených oboma stranami si vyhradzuje právo odstúpiť od plnenia s ohľadom na pôvod, obsah alebo formu reklamy, pre rozpor s oprávnenými záujmami MDS a.s., dobrými mravmi alebo so všeobecne záväznými právnymi normami."

Anonym píše:
Neděle 12.10.2014 19:44
Súdruhovia zo VZDORU celkom zjavne hrajú na oslovenie krčmy. Hnedú krčmu si zoberie Kotleba a červenú krčmu si chce zobrať Pavlík.
Anonym píše:
Neděle 12.10.2014 19:53
Neveril by som, že to raz napíšem, ale... držím palce MDS. Niektoré riešenie je horšie ako problém. A vyháňať čerta oligarchie diablom komunizmu, to ešte nikdy nič dobrého neprinieslo.
Anonym píše:
Neděle 12.10.2014 19:59
a inteligenciu si vezme Smatana, dôchodcov Janas. Je viac dôchodcov, pijanov, či učiteľov? Ukážu voľby, podľa hore uvedeného príspevku.... osobne si myslím, že to Pavlík vyhral už teraz. Smatana vyvoláva prílišné negatíva, hlavne je hodne škaredý a ľudia sú predsa len ľudia ktorí nevedia kto čo robí a píše - žiaľ. Janas si obíde dôchodcov a tí mu žerú že sa o nich sem tam niekto zaujíma..... žiaľ je to tak. No a teda je jediným súperom Janasa Pavlík, ktorí osloví keď tak nasraných voličov. Ale čas ukáže realitu. V hre je aj Ševčik ako jediný nezávislák ako bývalý člen SMERu - jeho si asi nechali ako poistku, keby Janas vyhorí.
Anonym píše:
Neděle 12.10.2014 20:22
No Janas už veselo pobehuje za dôchodcami, veď je vyhlásený mesiac úcty k starším!
Prečo takúto úctu nerobia napr. v lete, kedy by si mohli dôchodcovia posedieť vonku pri programe, nejakom ohníku?
Prečo teraz v uzimených kultúrakoch ?
Anonym píše:
Neděle 12.10.2014 20:59
Jaké priehľadné triky súdruhovia zo Vzdoru používajú :-) že Pavlík to vyhral už teraz, lebo je väčší fešák :-) chlapci zabudnite... ak urobíte čo len jedného poslanca, môžete strieľať šampanské... nikde ste neboli, nikto vás nepozná, nemyslite si že keď začnete robiť bordel mesiac pred voľbami, že to na zvolenie stačí.
Anonym píše:
Pondělí 13.10.2014 08:13
suhlasim, taketo veci tu dnes nemaju miesto a toto je jedina vec, co mds urobila dobre za poslednych 10 rokov
kloko
kloko píše:
Neděle 12.10.2014 20:03
Pán Smatana, chcem sa opýtať, či je to pravda, že ste v týždni navštívil Medeko fabriku a jednal ste s majiteľom za uzavretými dvermi? Ľudia Vás tam videli a pýtajú sa:

1. Dostal ste nejakú vec od majiteľa alebo bola odovzdaná do rúk člena tímu vášho zabalená v obálke alebo bez nej?
2. O čom ste jednal s majiteľom fabriky?
3. Prečo nenapíšete o takej závažnej veci informáciu?

Ďakujeme za odpoveď.
Anonym píše:
Neděle 12.10.2014 20:51
Kloko, ty svatá prostato, a to si kde videl, aby ľudia písali o každom stretnutí informácie? Informuje ťa hádam Janas, s kým sa stretáva?
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 12:16
Janas je predsa ten zlý, netransparentný, pričom Smatana je jeho pravým opakom. Či azda nie?
Anonym píše:
Pondělí 13.10.2014 14:28
transparentný znamená, že oznam o každom stretnutí, aj osobnom, zavesí na internet?
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 15:31
Pokiaľ komunikuje s oligarchiou, patrilo by sa, aby o tom informoval verejnosť. Aspoň prostredníctvom krátkeho tlačového vyhlásenia.
Anonym píše:
Středa 15.10.2014 06:05
Nechces mu robit hovorcu? Zda sa, ze o tom co robi, vies viac ako on sam.
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 14:15
Pokiaľ pán Smatana dôveryhodným spôsobom nevysvetlí svoje kontakty s miestnou oligarchiou, mal by premenovať názov svojej politickej strany na Zmena zhora - Autokratická junta.
Anonym píše:
Pondělí 13.10.2014 14:30
je niekde zverejneny zoznam miestnych oligarchov, aby kandidat Smatana vedel, o ktorych stretnutiach ma poslat spravu obcanovi a buducemu mestanostovi Zvedelikovi, a o ktorych nemusi?
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 15:33
Kandidát Smatana by mal verejnosť informovať o každom svojom stretnutí. Ja by som tak určite vykonal, a to s tým, že s podnikateľmi by som sa rozhodne nestretával, pretože som zásadným odporcom prepojenia podnikateľskej sféry na politiku.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 13.10.2014 20:05
Ďakujem za zaujímavý návrh. Takže, dnes som sa stretol s grafičkou kvôli návrhu volebných tlačovín. Potom som sa stretol s poslancom NR SR Mikulášom Hubom, advokátkou Evou Kováčechovou a aktivistkou a mestskou poslankyňou vo Zvolene Martinou Paulíkovou na besede so študentmi Technickej univerzity vo Zvolene. Advokátka má určite štatút podnikateľky, a ostatní dvaja sú politicky činní, takže verejnosť by určite mala byť informovaná aj o tomto. Na viac dnešných stretnutí si nepamätám.

Mám len dve otázky.
1. Kam vám mám poslať výpis svojich telefonických rozhovorov?
2. Kde si môžem prečítať hlásenie o stretnutiach mojich kolegov - protikandidátov?
kloko
kloko píše:
Pondělí 13.10.2014 20:20
Nie pán Smatana, otázka znela jasne, o čom ste jednali a či a čo ste dostali. Odpovedajte a potom zverejníme to B. Ja nemám nič proti sponzoringu. Keď sa bude verejne vedieť ako je čo financované, bude to lepšie, ale nemám rád, keď sa niekto statuje ako občiansky kandidát a nevie povedať čo dostal od fabrikanta. Napíšte a budem si vás vážiť.


Ešte raz: dostal ste alebo člen štábu alebo členka MZ PB na tom stretnutí niečo o čom by sme mali vedieť? Napíšte jasnú odpoveď.

Ps.: Viete o tom, že Pavlík je technológ v tej firme kde ste bol?
Anonym píše:
Pondělí 13.10.2014 21:18
Ake B chces zverejnovat, ked nezverejnujes ani vlastne meno?
kloko
kloko píše:
Pondělí 13.10.2014 21:53
Najskôr odpoveď či a čo dostali :-) V prípade pravdy B nebude :-) nebude už treba.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 14.10.2014 00:48
Spoločná odpoveď pre všetkých, ktorí by chceli, aby som zverejňoval evidenciu svojich stretnutí, prehľad nákladov na kampaň vrátane darcov, výpisy telefonátov atď. atď.

1. Nikdy som od nikoho neprijal a ani neprijmem podporu do kampane, ktorá by bola viazaná na zvýhodnenie darcu pred ostatnými občanmi. Ak darcovi ponúkam nejaké záväzky, tak len také, ktoré majú charakter morálneho záväzku: že budem pokračovať v protikorupčnej agende, podpore občianskej participácie, zapájaní občanov do kontroly zaobchádzania s verejnými zdrojmi, nebudem opakovať chyby svojich predchodcov atď.

2. Presadzujem transparentnosť v zaobchádzaní s verejnými zdrojmi, avšak súčasne ctím dôvernosť osobnej komunikácie. Komisie, výbory alebo valné zhromaždenie mestských lesov som bez váhania nahrával a informoval o tom verejnosť, aj keď sa to niektorým verejným činiteľom nepáčilo. Ale naopak osobnú komunikáciu považujem za vec dôvernú a považujem za vrcholnú neslušnosť čokoľvek z nej vynášať bez súhlasu všetkých zúčastnených strán. Opakujem: transparentnosť vo veciach verejných, úcta k súkromiu vo veciach privátnych. Ak sa chce so mnou niekto stretnúť ako s poslancom, kandidátom alebo občanom, a praje si o tom informovať verejnosť, budem súhlasiť. Ale ak sa chce so mnou stretnúť a nepraje si o tom informovať verejnosť, rešpektujem to tiež.

3. Návrhy na jednostranné zverejňovanie detailov kampane, pokým ostatní kandidáti tým nebudú tiež viazaní, považujem za nerozumné, alebo motivované snahou oslabiť, spochybniť jedného z kandidátov. Za súčasných pomerov v Považskej Bystrici by to znamenalo jednostranné vystavenie podporovateľov možnému šikanovaniu a iným formám nátlaku. Existujú štáty, kde podrobná verejná kontrola kampane upravená zákonom a kontrolovaná informačnými službami štátu, a považujem to za správne. To by však museli takúto úpravu schváliť poslanci Národnej rady, alebo by sa k tomu museli dobrovoľne zaviazať všetci kandidáti - napríklad že sa zapoja do projektu www.politikaopen.sk.
Avšak sme v situácii, kedy si jedna strana veselo organizuje trvalú volebnú kampaň za verejné peniaze, a určite musí s pobavením sledovať, ako si konkurenti navzájom vyhadzujú na oči pôvod svojich zdrojov na kampaň, ktoré sú rádovo menšie.
Anonym píše:
Úterý 14.10.2014 14:28
Toto je fakt Kocurkovo pod Maninom. Sledujem Smatanu uz roky.Z mala ludi, ktory sa dokaze postavit najvplyvnejsim podnikatelom. Dialnica,spalovna,obora, predaje pozemkov, webova stranka. Skusali nanho sudy aj hrubokrkych.A teraz nas bude niekto presviedcat,ze Smatana sa od nich necha kupit kvoli jednym volbam?
Vidim totak, ze niekto je strasne nervozni pri predstave, ze by JS dokazal spolupracovat aj s tymito vplyvnymi podnikatelmi. Chceli by mat Smatanu, ktory je s kazdym v konflikte. Nie takeho co sa vie dohodnut. Tal to vidim ja.
kloko
kloko píše:
Úterý 14.10.2014 19:23
Pán Smatana, vážim si, že odpovedáte, ale neodpovedáte k veci. Ešte raz a naposledy: Dostal ste od Demáčka finančnú podporu na kampaň alebo člen vášho volebného štábu? Boli ste videní vo firme, vie sa že obchádzate skupinku podnikateľov. Ak to priznáte, začneme si vás vážiť, nakoľko vo firme peniaze putujú cez ľudí a pravda sa vie. Ukončite to a priznajte koľko ste dostal. Je to normálne, ten kto má 3 eurá naviac, dá vám 3 eurá ak s Vami súhlasí.... ak niekto má tisíce, dá tisíce..... ale nepáči sa mi ako to zahmlievate. Povedzte pravdu.... netvrdím, že ste sa zaviazal, ale ľudia si śepkajú že ste dostal. Vo firme ste bol to ste už priznal.
Anonym píše:
Středa 15.10.2014 01:27
Nice try Janas!
chyba
chyba píše:
Středa 15.10.2014 13:40
Pavlík je konštruktér leteckých motorov! Vždy bol a aj bude!
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 22:21
Pán kandidát Smatana, úplne by stačilo, ak by ste výpis Vaších stretnutí uverejnili na príslušnej internetovej stránke. Pokiaľ ide o bod B, treba jednoznačne zdôrazniť, že Vy ste predsa ten transparentný, čestný kandidát, zatiaľ čo Vaši protikandidáti nimi nie sú, alebo sa azda mýlim? Nemali by ste robiť niečo až vtedy, keď s tým začne niekto iný. Mali by ste sa stať príkladom pre druhých. Ak budú voliči vidieť, že ste otvorený kandidát, možno aj zvážia Vašu podporu vo voľbách. Ak sa ale budete stretávať s oligarchami poza chrbát občanov, vyvolá to iba zbytočné otázniky a zmes nedorozumení.
Anonym píše:
Pondělí 13.10.2014 22:49
Tento Zvědelík, to je úkaz. Vyzývať kandidáta, aby robil jednostranný finančný a informačný striptíz... Keď je všeobecne známe, že Janas sa neštíti ísť ľuďom po zamestnaní, posielať podnikateľom kontroly...?
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Úterý 14.10.2014 00:38
Ešteže sa majú smatanovci na čo vyhovoriť. Našli si vskutku univerzálnu výhovorku: Lebo Janas. Takže to s tou x-krát verejne proklamovanou transparentnosťou protikorupčného aktivistu Juraja Smatanu nebude až také horúce. Tak akosi nečakane.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 14.10.2014 00:59
Pán Zvědelík, podrobne som odpovedal vyššie. Presadzujem a budem presadzovať transparentnosť zaobchádzania s verejnými zdrojmi. Ale keď sa rozhodnete prispieť drobnou čiastkou zo svojich súkromných zdrojov na kampaň našej kandidátky na vyhradený účet 520700-4200058408/8360, rozhodne nebudem zverejňovať Vašu identitu.
Bol som totiž svedkom toho, kedy za ďaleko bezvýznamnejšie veci, než je podpora kampane opozičného kandidáta, mali ľudia problémy v zamestnaní alebo podnikaní.
Ak ste Vy odvážny a nebojácny človek a hodláte nás podporiť verejne, som len rád a oceňujem to.
Ale vyžadovať takéto kroky od druhých ľudí, pričom buchnáty nebudú dopadať na váš, ale na ich chrbát, nepovažujem za vhodné.
Anonym píše:
Středa 15.10.2014 21:30
K tomu uctu, je nejaka moznost ako nan prispiet aj zo zahrania? Platba kreditkou, paypal,... Cim jednoduchsie tym lepsie.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 15.10.2014 21:42
Údaje pre zahraničné platby/IBAN:

IBAN: SK73 8360 5207 0042 0005 8408
BIC/SWIFT: BREXSKBXXXX


Vopred vďaka.
Anonym píše:
Úterý 14.10.2014 13:02
to nie je ukaz to je hivado
Anonym píše:
Úterý 14.10.2014 14:29
že "na príslušnej webovej stránke". Zvědelík kde je tá príslušná webová stránka, kde si môžem pozerať, kdo sa s kým stretá? www.sis.sk? :-))))))
Slon
Slon píše:
Pondělí 13.10.2014 19:45
Junta, kde som to len počul...
Anonym píše:
Neděle 12.10.2014 20:31
Neviem kade chodi momentálne Smatana, no jedno by ste mali vedieť!
Medeko je veľmi zaujímavý zamestnávateľ - a takíto podnikatelia veľmi ovplyvňujú dianie v meste a teda ovplyvňujú aj voľby cez svojich zamestnancov.
Podnikateľa zaujíma, akú víziu má nová tvár - kandidát, či nebude zvyšovať dane, ako bude vplývať na zamestnanosť / doprava, opravy komunikácií a množstvo iných ale veľmi dôležitých informácií/
Teda, netreba hneď u každého vidieť rovnakú snahu obohatiť sa - ako to bolo doposiaľ!
Smatana za 16 rokom mal určite veľa ponúk, ale nemyslím, že by podľahol - už by to naň bolo dávno vytiahnuté!
Teda ešte raz - pán Smatana ako kandidát MUSÍ informovať širokú verejnosť o svojej vízií, plánoch!
No a majiteľ Medeka je určite dôležitejšia osoba ako Jožko zo staničnej reštaurácie!
Skôr ako niečo napíšem - rozmýšľam, alebo to bol zámer, za každú cenu očierniť Mgr. Smatanu?
No a myslite si, že majiteľ Medeka bude behať za Smatanom, resp. si to vykecajú cez mobil?
Anonym píše:
Neděle 12.10.2014 20:51
Ak sa Smatana stretol s Demáčkom, tak plus pre Smatanu aj pre Demáčka.
Anonym píše:
Neděle 12.10.2014 20:57
Presne toto je tá hrúza, že sa zo Smatanu robí nadčlovek. Keby tam bolo namiesto Smatana , Janas navštívil...to by bola iná reakcia, že?
Anonym píše:
Neděle 12.10.2014 21:01
Aká by asi bola reakcia? Že primátor sa stretáva s podnikateľmi v meste? No mal by sa, a podstatne častejšie.
Anonym píše:
Neděle 12.10.2014 21:03
Práveže Janas sa s podnikateľmi veľmi stretával, a sľuboval a sľuboval, ale len pred voľbami, kým nebol zvolený. Potom im zvýšil dane a žiadny rozvoj v meste za vybrané peniaze neurobil. Tak asi hľadajú náhradu.
k
k píše:
Pondělí 13.10.2014 21:15
No, ale to nie je úplne pravda.... pán Smatana a pán Janas dobre vedia, že istá skupinka - oligarchia, sa v meste stretáva pravidelne. Z počiatku aj s pánom Janasom. Potom prišlo k roztržke.... istej.... to je ale nadlho. Teraz si vybrali nového koníka a ním je Smatana. Zaujímavé, že obieha rovnaké miesta ako kedysi Janas.....
MHD
MHD píše:
Neděle 12.10.2014 21:17
Divím sa, že im tú nadávku na autobusy vôbec nalepili.
JANO
JANO píše:
Neděle 12.10.2014 22:36
Mňa by skôr zaujímalo kde bol VZDOR doteraz, že som tie mená vôbec nepočul. Zrazu sa objavia a pome kandidovať rovno na primátora.
Slon
Slon píše:
Pondělí 13.10.2014 19:34
Veľká časť mien v strane je známa z KSS, SZM a stalinistickej "Spoločnosti vedeckého komunizmu." Prečo sa Pavlík rozhodol zrovna pre nich, ťažko povedať.
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 12:13
S komunistami síce nie som za dobre, avšak konštatovanie faktov nemožno považovať za niečo hodné odsúdenia. Možno zvolili ľudovejší spôsob vyjadrovania, avšak podstata zostáva.
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 00:22
Tentoraz majú komunisti pravdu - úrad ovláda miestna oligarchia.
Anonym píše:
Pondělí 13.10.2014 12:20
Komunisti vždy veľmi hlasito kritizovali oligarchiu, a keď sa im podarilo dostať sa k moci, nahradili ju vlastnou oligarchiou. A potom zakázali jej kritiku a zrušili voľby.
O kandidátovi VZDORu Pavlíkovi nájdete len to, že v Bystrici organizoval zbierku na podporu obyvateľstva Donbasu, a bilboardy po meste s kalerábmi a znárodňovaním a teraz s "hajzlami".
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 12:36
Nehodnotím to, čo majú komunisti za ľubom, ale iba ich reklamné plagáty, s obsahom ktorých sa stotožňujem. Snáď nechce niekto popierať ten fakt, že Považskú Bystricu ovláda niekoľko oligarchistických rodín, snažiacich sa vyvíjať tlak prostredníctvom kvázipodnikateľského korporátneho združenia. Pokiaľ by sa títo ľudia uchádzali o dôveru občanov v regulérnych voľbách a túto dôveru aj obdržali, bolo by to v absolútnom poriadku, ale tento stav je v neporiadku. Je nemysliteľné, aby kvázipodnikateľská korporácia určovala smerovanie vývoja mesta.
Anonym píše:
Pondělí 13.10.2014 13:25
Veď v poriadku. Len je dobré sa zamyslieť nad tým, či sa nedostaneme z dažďa pod odkvap. Taký usadený stabilizovaný oligarcha je pre naše životy a majetky menšie riziko, než skupina extrémistických nezamestnaných mladíkov. Kotleba tiež pekne kritizoval oligarchiu, a teraz sa na banskobystrickej župe správa drzejšie ako najhorší oligarcha.
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 13:52
Ťažko sa pracuje v prospech obyvateľstva kraja, keď smerácko-katolibanské zastupiteľstvo blokuje všetky snahy predsedu Kotlebu. Ale súhlasím, mohol by pre ľudí urobiť viac. A rozhodne sa nestotožňujem s tým, že do úradníckych pozícii v kraji dosadil predseda Kotleba svojich ľudí, tzn. ľudí z prostredia ĽS NS. Obávam sa, že pokiaľ by Považskobystričania zvolili súdruha Pavlíka do funkcie primátora, dopadlo by to rovnako. Napol kvalifikovaných a neschopných Janasových úradníkov by nahradili nekvalifikovaní a neschopní spolustraníci a kamaráti súdruha Pavlíka.
Anonym píše:
Pondělí 13.10.2014 14:42
Žiadne smerácke zastupiteľstvo Kotlebu nenútilo, aby zablokoval eurofondy pre školy v BB len preto, lebo sa mu nepáči naše členstvo v Európskej únii.
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 15:37
Je správne blokovať predražené, tunelárske "projekty", na ktorých by sa museli krajskí daňovníci účastniť formou spolufinancovia. Z toho titulu sa predseda Kotleba postavil voči tejto darebáckosti. Smerácke ošípané pochopiteľne kvíkali, pretože im Ing. Kotleba prišiel na ich podvody.
Slon
Slon píše:
Pondělí 13.10.2014 19:42
On im na niečo prišiel a niečomu zabránil? Zatiaľ sa s nimi dokázal len vyhovárať na seba navzájom. Nezamestnaní sú nezamestnaní stále (ak neboli, pravda, členmi ĽSNS), tie lopaty a krompáče si stále svojpomocne neukuli, ako sa sľubovalo, cesty sú stále rozbité a čakajú na svoju armádu tisícok dlhodobo nezamestnaných, aby nimi mohli počas celého volebného obdobia byť opravované tie 2km, ktoré sa takto opraviť dajú... Ale ani to že robí v podstate to isté, ako tí, ktorých mal akože nahradiť, podľa niektorých jeho fanboys vlastne nie je negatívum. Ešte to bude zaujímavé.
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 20:15
Vzhľadom k tomu, že smerácko-kádehácke zastupiteľstvo blokuje akúkoľvek prospešnú činnosť predsedu Kotlebu, je stav taký, aký je. Predseda Kotleba môže robiť iba to, čo je plne v jeho konpetencii a na čo má zastupiteľstvom vyhradené finančné zdroje. Ak zastupiteľstvo nevyhradí položku v rozpočte pre nezamestnaných, tí prácu nezískajú. Aj kutie lopát si vyžaduje prvotnú investíciu, čo nie je možné bez odobrenia zastupiteľstvom. Predseda Kotleba by v kraji nové pracovné miesta vytvoriť chcel, lež lžisocialisti a lžikresťania jeho vo vzťahu k verejnosti prospešnú iniciatívu zámerne blokujú. Hnev ľudí by nemal smerovať k predsedovi kraja, ale k predajným, skorumpovaným a zdegenerovaným zastupiteľom.
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 20:17
Oprava: "...kompetencii..."
Zvědělíkov ošetrovateľ
Zvědělíkov ošetrovateľ píše:
Středa 15.10.2014 18:44
Pacient Zvědělík sa nám zase na chvíľu odtrhol a popísal tu ódy na Kotlebu. Takže predpisujem Filipovi studenú sprchu a normálnym čitateľom nasledovný článok o tom, ako sa z Kotlebovho gazdovania bude BB spamätávať ešte 20 rokov:
http://www.topky.sk/cl/1005[…]-20-rokov--tvrdia-poslanci-
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový robotnícko-roľnícky mešťanosta Mogoňova
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový robotnícko-roľnícky mešťanosta Mogoňova píše:
Středa 22.10.2014 00:13
Tvrdia to skorumpovaní poslanci, čiže ide o nerelevantnú informáciu.
Anonym píše:
Pondělí 13.10.2014 08:16
vždy úrad ovláda skupinka ľudí, je to normálne, veď ich tam volíme, nečudujem sa, že sa obklopujú tými, čo chcú, majú na to právo :-)
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 12:25
Som toho presvedčenia, že nie je správne, ak úrad ovláda úzka skupinka nikým nevolených ľudí. Spolupracovníci voleného primátora by nemali byť do svojich pozícii dosádzovaní na základe toho, že ide o biele kone oligarchie, ktorá zafinancovala kandidátovi na post primátora predvolebnú kampaň, na základe čoho usadol do radnice. Pozície vo verejnej správe by mali byť obsadzované kvalifikovanými a schopnými ľuďmi, aby títo prospievali verejnému záujmu. Napokon, títo ľudia sú financovaní zo štátneho rozpočtu, čiže z daní, odvodov a ďalších poplatkov občanov, čo znamená, že ich prvoradým zámerom musí byť vykonávanie kvalitnej verejnej služby. Toho ale nie sú schopné bezmyšlienkové fosílie, zvyknuté iba plniť príkazy oligarchie. A azda nie je potrebné zdôrazňovať, že záujmy oligarchie a verejnosti sú antagonisticky rozdielne.
Anonym píše:
Pondělí 13.10.2014 13:09
Nie vždy sú záujmy oligarchie a verejnosti antagonisticky rozdielne.
Keď mesto zlyháva vo svojich základných funkciách, keď je kvôli hrabivosti politika zablokovaný rozvoj mesta, keď sa ekonomika mesta prepadá do zadlženia, záujmy oligarchie a občanov sa dočasne prekryjú. Odstrániť z funkcie ľudí, ktorí nevyhovujú nikomu, len sami sebe.
Toto sa deje v Považskej a preto je teraz Janas strašne nervózny. Spolieha sa na to, že zmanipuluje masu osvedčenými spôsobmi. Ale bohatí a mocní ľudia nie sú zvyknutí na to, aby z nich niekto robil hlupákov.
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 14:02
Spájať sa s diablom sa nie vždy vyplatí. Podporovať staré oligarchistické skupiny, len z toho dôvodu, pretože majú záujem na politickom odstavení súčasného primátora, ktorý sa im po voľbách veľmi nezavďačil a viac uprednostnil sebe blízke skupiny (malú oranžovú oligarchiu), nie je veľmi bezpečné.
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 14:04
Oprava: "...skupiny len..."
Anonym píše:
Pondělí 13.10.2014 14:37
Možno nejde o to, podporovať staré oligarchické skupiny, ale o to, zapojiť ich do odstavenia súčasného primátora.
No ale samozrejme, netreba ich zapájať v prípade, ak občan Zvědělík sľúbi, že nasadí svoj mohutný politický vplyv.
Potom nejakí zamestnávatelia stoviek ľudí v regióne zostanú zahanbení v kúte a hotovo.
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 15:40
Pokiaľ by mali opätovne nad mestom prebrať svoju moc tieto exházedesácke kreatúry, v takom prípade budem bezpodmienečne považovať zotrvanie docenta Janasa v úrade považskobystrického primátora ako formu menšieho zla.
Anonym píše:
Pondělí 13.10.2014 15:49
Filip, nie si ten prispatý chalan čo voľakedy stále chodieval za Lišajníkovou a Strašíkom na MsU?
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 19:37
Môžem potvrdiť, že som černošský politik zo Zimbabwe, ktorého úlohou je naučiť Slovákov ako správne uchopiť demokraciu a ako priniesť do tejto vytunelovanej krajiny blahobyt.
Anonym píše:
Úterý 14.10.2014 08:21
Tak naozaj si to ty, trtko, ktorý stále chodil obsmrdfať na MsU. Dúfam že si vyčesal vlasy a dal už iné okuliare, lebo si ozaj ako debil. Nielen správaním ale aj výzorom
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Úterý 14.10.2014 09:49
Neviem, o čom píšete, pán anonymný spoluobčan (ak už prispievate do diskusného fóra, mohli by ste sa aspoň podpísať, avšak od zbabelých a krivoprísažníckych ľudí ako ste Vy to ani neočakávam). Pred rokom som sa na Slovensko prisťahoval zo Zimbabwe a pokiaľ môžem byť úprimný, v Považskej Bystrici ani nebývam, pretože v tej diere nie je možné bývať. V Považskej Bystrici bývajú ľudia leda tak z donútenia, pretože nemajú inú možnosť. Komu sa takáto možnosť naskytne, neváha ani sekundu, aby z Považskej Bystrice ufujazdil. Považská Bystrica je najhnusnejšie a najfrustrujúcejšie mesto na Považí.
Anonym píše:
Úterý 14.10.2014 11:54
počuj Ty zimbabwanský opičiak, keď nebývaš v PB a máš taký názor na toto mesto, tak sa nenavážaj do Smatanu,netliachaj tu o svojích intelektuálnych víziach a ostaň na to strome v Papradne.(týmto sa ospravedlňujem všetkým občanom Papradna, že som uvedeného človeka "posadil" na jedľu v ich chotári)
Anonym píše:
Pátek 17.10.2014 12:38
Konečne som pochopil - prečo majú takú " úroveň a vypovednú " hodnotu prispevky Zvědelíka!
Hoci tomu jeho táraniu o Zimbabwe neverím, lebo v minulosti tu velioe kladne vypisoval ódy na Janasa - teraz ho zrazu kritizuje!
Prečo?
Asi spadol zo stromu a toto sú dôsledky!
Obdoba, ako keď v Zimbabwe spadne opica zo stromu!
Markéta
Markéta píše:
Pondělí 13.10.2014 19:34
Je povinnosťou podnikateľov postarať sa o toto mesto. Kto iný by to mal robiť?
anonym
anonym píše:
Úterý 14.10.2014 11:34
Veď oni di tú povinnosť aj plnia. Stachova riadi voľby už treti raz. Raz mu vadí KK potom MÁ a teraz Janas ktorý Ho prestal poslúchať. Už riadi OS a potrebuje riadiť MU. Potom začne riadiť okres. Odpísal každého kto mu nepapal z ruky alebo kto s ním neje....l.
PREČO VIERA NIE JE NÁBOŽENSTVO
PREČO VIERA NIE JE NÁBOŽENSTVO píše:
Pondělí 13.10.2014 20:54
Kompromis a porozumenie...

Návšteva troch predstaviteľov strany NOVA (Lipšic, Kollár, Droba) na Ukrajine, kde vyjadrili podporu ukrajinským opozičným silám. V súčasnosti je výsledkom celého Majdanu, že tú REÁLNU a najväčšiu moc si získalo ukrajinské radikálne zoskupenie „Pravicový sektor“.

Juraj Smatana –
K jednej veci sa však treba vyjadriť aj verejne: Pán Mikluš, ak vidíte vážny programový rozpor v koalícii Zmena zdola + NOVA + SaS + OĽaNO, ako potom hodnotíte koalíciu SMER+KDH+SDKÚ?

Áno, naša spoločná kandidatúra je výsledkom kompromisu a porozumenia, nie tajného delenia funkcií. Hádam uznáte, že by bolo veľmi nemúdre, stavať proti Karolovi Janasovi za každú koaličnú stranu jedného kandidáta.

Juraj Smatana –
Samotné obviňovanie Ukrajiny z fašizmu, banderovstva atď. je veľmi zaujímavým javom. Pretože, samozrejme, na Ukrajine nenájdete zďaleka toľko fašistov-nacistov-extrémistov, ako v samotnom Rusku. V Putinovom okolí sa nachádzajú vplyvní poradcovia, ktorých názory možno bez váhania klasifikovať ako fašistické - napríklad Dugin. Putinovská propaganda však s úspechom používa interpretačný rámec druhej svetovej vojny - v skreslenej podobe, ako sa ju v škole naučila väčšina obyvateľov súčasného Ruska. Teda, že Rusko bolo nevinnou obeťou fašistického agresora zo Západu, a vďaka obrovskému vzopätiu sovietskeho ľudu bol agresor zahnaný, Európa oslobodená, a odmenou za tieto veľké obete je sféra vplyvu - právo zasahovať do vývoja štátov, ktoré oslobodila Červená armáda. Táto interpretácia zamlčiava alebo zľahčuje napr. dohody ZSSR a hitlerovského Nemecka, hanebné roztrhanie Poľska, Katyň, sovietsky útok na Fínsko, genocídu vlastného obyvateľstva, kde viac obyvateľov zahynulo v Gulagoch, ako v boji proti Hitlerovi, zneužitie vojny na oslabenie alebo presuny celých národov, násilné dosadzovanie pro-sovietskych režimov v oslobodených štátoch, atď.) Preto putinovci každého odporcu nálepkujú ako fašistu: kto je proti ruskej imperiálnej politike, to je jasný fašista (a v hlave sa spustia stereotypy Veľkej vlasteneckej - pocit ohrozenia Západom a pocit morálnej i vojenskej prevahy Ruska). Tiež si všimnite, že v Rusku sa doteraz používa nepresné označenie hitlerovcov za "fašistov", hoci fašistom bol Mussolini alebo Franco, hitlerovci boli nacisti. Slovo "nacista" však v ZSSR nemali radi, lebo nabáda na dešifrovanie: nacionálny socialista. A názov hitlerovej strany NSDAP? Úplná katastrofa: Národno-SOCIALISTICKÁ nemecká ROBOTNÍCKA strana.

Veľmi zaujímavé Juraj Smatana, momentálna genocída Slovanského národa je potom čo?...

Slovo fašistické, s radosťou používa aj Juraj Smatana ale v jeho prípade to asi nevadí......

Juraj Smatana, predpokladal som od Vás, viac vedomostí k tejto problematike.
Podľa všetkého, som vaše vedomosti neodhadol správne...

http://www.youtube.com/watch?v=9E0jxQ0ldWA
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 22:28
Pán Smatana by mal vedieť, že západné voľmoci stanovili po 1. svetovej vojne východnú hranicu Poľska tzv. Curzonovou líniou, čo Poliaci nerešpektovali a expandovali hlboko do Bieloruska a Maloruska. Hranice stanovené v septembri/októbri 1939 rešpektovali východnú hranicu Poľska (už ako integrálnej súčasti Nemeckej ríše), resp. západnú hranicu Sovietskeho zväzu tak, ako ju stanovili západné veľmoci po 1. svetovej vojne. Nemci a Sovieti napravili krivdy spáchané poľskou výbojnosťou.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 14.10.2014 01:14
Pán Smatana má štátnice z novodobých dejín, tieto témy učí 15 rokov na gymnáziu a venuje sa im aj ako svojmu hobby, napriek tomu sa nedá na stránke venovanej Považskej Bystrici zatiahnuť do debaty o Ukrajinsko - Ruskom spore len kvôli tomu, že sem niekto skopíroval staré diskusie z Facebooku :-)))
Takže len dovoľte, aby som Vám poďakoval, že ste obohatili moju zbierku dejepisných kuriozít popisom Paktu Molotov - Ribbentrop vznešenými slovami "Hranice stanovené v septembri/októbri 1939 rešpektovali východnú hranicu Poľska (už ako integrálnej súčasti Nemeckej ríše)".
občan
občan píše:
Středa 15.10.2014 13:21
... mešťanosta chycel po čuni....
Anonym píše:
Středa 15.10.2014 13:28
Niekedy pomôžu aj takéto úlety do histórie. Keď zrazu vidíme, že Zvědělík je schopný obhajovať tajnú zmluvu medzi Stalinom a Hitlerom o rozkrájaní Poľska, že bola vlastne v poriadku, to veľa vysvetlí. Nie o tej histórii, ale o Zvědělíkovi.
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový mešťanosta Mogoňova
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový mešťanosta Mogoňova píše:
Středa 15.10.2014 14:36
Zhrnul som iba známe fakty. Pokiaľ ich niekto nepozná, veľa to o ňom vypovedá. Rovnako aj ten fakt, že si nespomína na to, ako sa Poľsko spolupodieľalo - v úlohe spojenca nacistického Nemecka - na rozbíjaní československého štátu, z ktorého si pre seba utrhlo niektoré severné časti.
Pikaču a jeho svokra
Pikaču a jeho svokra píše:
Středa 15.10.2014 12:59
genocída Slovanského národa...... pre Teba je tento web malý, Ty by si mal byť niekde vyššie... na rebríku v sklade
Anonym píše:
Pondělí 13.10.2014 21:22
Nevidím žiadne nevedomosti v tom čo Smatana napísal... ale vidím snahu červených otočiť debatu na Ukrajinu, namiesto problémov Mogoňova.
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice
Filip Zvědělík, občan a budúci mešťanosta Považskej Bystrice píše:
Pondělí 13.10.2014 22:34
Problémy tzv. Ukrajiny, ktorú v názve i umelých hraniciach vytvorili boľševici (Lenin) a neskôr ju rozšírili Stalin a Chruščov o nové teritóriá - Podkarpatská Rus, Halič a Krym, sú veľmi aktuálne a je nevyhnutné ich pripomínať, pretože za slovenskými hranicami dochádza ku genocíde ruskojazyčného obyvateľstva a k tvrdým protidemokratickým zásahom voči akýmkoľvek politickým oponentom, a to ako skutočným, tak aj domnelým. Kyjevská junta sa neštíti ničoho, a to ani upaľovania živých ľudí či bombardovania civilných sídiel trieštivými bombami.
Anonym píše:
Pondělí 13.10.2014 21:30
a ty si myslis ze od koho doc. berie bokom ak nie od tychto kreatur???
PREČO VIERA NIE JE NÁBOŽENSTVO
PREČO VIERA NIE JE NÁBOŽENSTVO píše:
Úterý 14.10.2014 08:11
ČO vy nato „Pán Juraj Smatana“,

máte štátnice z novodobých dejín, tieto témy učíte 15 rokov na gymnáziu a venujete sa im aj ako svojmu hobby.........?

Pred časom má upozornil Oskar Dobrovodský, že sme ako partia okolo Medzičasu ocitli na akomsi čiernom zozname podozrivých proruských, proputinovských konšpiračných webov,dokonca boli uvedené aj naše mená. Takýto zoznam vytvoril Juraj Smatana, bývalý poradca Ivety Radičovej. Evidentne eštebácka záľuba vytvárať zoznamy má na Slovensku dlhú tradíciu. Pominiem chabú ideologickú argumentáciu pána Smatanu, poviem pár slov k téme konšpirácie:


Tak kto je tu teda konšpirátor?
1. Včera v Športových novinách po Televíznych Novinách na Markíze v reportáží o F1 v Soči vystrihli Putina ako zostala len jeho ruka v zábere. Pripomenulo mi to Clementisovú putovnú baranicu.
.
Takže kto je teda konšpirátor?
.
2. Návšteva Čínskej vládnej delegácie v Nemecku a v Rusku. Cez 70 členov delegácie, miliardové zmluvy v Nemecku a v Rusku. 5 dní Číňanov v Európe v dvoch významných krajinách a ani čiarka!!!
.
Takže kto je tu teda konšpirátor?
.
3. Všetky banky ktoré boli pod sankciami získali úverové linky z čínskej Eximbanky. Ak my nájdete jedinú reportáž v Markíze, JoJ a TA3 o tom, tak vám pošlem blahoželanie.
.
Takže kto je tu teda konšpirátor?
.
4. USA sa vyhrážali Rusku vypnutím zo SWIFTu o tom dokázali médiá priniesť správu. To, že Rusi chystajú vlastnú obdobu SWIFTu už nie! V projekte postúpili tak ďaleko, že spustený by mal byť do 6mesiacov. Keď mi nájdete v Markíze, JOJ a TA3 jedinú reportáž pošlem Vám opäť ďalšie blahoželanie!
.
Tak kto je tu teda konšpirátor?
.
5. Goldman Sachs, Bloomberg, Ruska centrálna banka, priniesli rozsiahle reporty o vyplatení štátneho dlhu Ruska vo výške takmer 53 mld. dolárov v treťom kvartáli a ďalšie informácie napríklad o zastavení odlivu kapitálu z Ruska a o aktívnom salde zahraničného obchodu – jednoducho ukazovatele ktoré jasne dokazujú, že sankcie dokázali to najväčšie NIČ v dejinách.
.
Takže kto je tu konšpirátor?
.
6. Rusi a Číňania uzavreli cez 30 zmlúv mimo iné uzavreli kapitolu Power of Siberia – dohoda o východnej plynovej ceste a dohodli sa že uzavrú druhú dohodu o Západnej ceste v priebehu roka 2015. Ak dnes nájdete na Markíze, JoJ či TA3 jedinú reportáž o tom opäť Vám zagratulujem.
.
Takže kto je tu konšpirátor?
 
Naše médiá vôbec neinformujú, rešpektujem sú súkromné, ich vec čo zverejnia. Len potom prosím nech sa nehrajú ich novinári na hviezdy a celebrity pretože pre mňa sú to presstitútky.
Viete a keď summit SCO v Dušanbe denník SME nazve “rokovania Ruska a Iránu o obchodovaní za pšenicu“, tak to svedčí len o otvorenom klamaní tohoto denníka.
Anonym píše:
Úterý 14.10.2014 17:24
Jasne, podla teba ked si Putin prdne tak to musi obletiet vsetkymi mediami lebo inak je to zaujatost. Hlavne, ze ten tvoj platok Mezicas informuje tak objektivne o EU a USA. Prosim ta, daj si facku a chod plakat na Putinovo rameno.

Smatana odhalil vsetky tie tvoje lzi a podvody a teraz ta to hrozne serie ze to vedia vsetci vdaka jeho Facebooku.
Na tvojom mieste by som nevytrcal na verejnosti ty rusky kolaborant.
Rudo
Rudo píše:
Středa 15.10.2014 12:40
Očuj, Viera.... Si na porádku? Čo sem lezeš s týmto? Si jediný, čo chápe zemegulu. OK. Choj spac.
Anonym píše:
Pátek 17.10.2014 12:41
Prečo viera nie je náboženstvo - žeby ďalší pacient - prispievateľ?
Nejako sa to zdravotníctvo lepší - písanie ako súčasť terapie?
Prečo nie!
kristepane
kristepane píše:
Úterý 14.10.2014 15:23
Ľudkovia zlatí.Čo to vidím ?Miesto lokálnej politiky ideme vyriešiľ tú svetovú.Nemyslím si ,že prípadná výmena primátora v našom meste ohrozila medzinárodné smerovanie.A tiež si myslím,že potencionálne nový primátor nijako prudko neovplyvní beh svetových dejín.No tých mestských možno!!!
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 15.10.2014 01:06
Múdry postreh. Na webe o Považskej Bystrici nemienim riešiť problém zvýšeného prenikania ruských služieb na Slovensko v poslednom období. Kto si však chce urobiť názor, a pochopiť, prečo ľudí ako Dobrovodský môj zoznam tak vytáča, nájde ho tu:

https://www.facebook.com/[…]/10151927874710474

Okrem zoznamu stránok, ktoré šíria lživé propagandistické správy, nájdete v texte aj odkazy na články, vysvetľujúce fungovanie modernej propagandy. Zoznam je pomerne populárny, zdieľalo ho zatiaľ 169 ľudí a diskusia pod ním má 1160 príspevkov.

Tým tému z mojej strany ukončujem, kto v nej chce pokračovať, nech sa zapojí do diskusie na facebooku, je tam plno ľudí, ktorí mu odpovedia.
Anonym píše:
Středa 15.10.2014 13:06
Táto stránka nie je dostupná
https://www.facebook.com/[…]/10151927874710474
Odkaz, na ktorý ste klikli, môže byť poškodený, resp. stránka je už odstránená.
Anonym píše:
Středa 15.10.2014 13:17
Mne to funguje, len treba kliknúť na odkaz.
Alebo ak chceš, toj je skrátený:
http://dopice.sk/aU8
Exkomunista Filip František Zvědělík
Exkomunista Filip František Zvědělík píše:
Úterý 14.10.2014 18:03
Vzdor - Hnutie práce a Vzdor Kysuce sú diametrálne, či skôr antagonisticky rozdielne organizácie.
Anonym píše:
Středa 15.10.2014 05:46
Navonok to tak mozno vyzera, ale v pozadi taha za nitky ta ista osoba. Az privelmi sa to podoba na casy, ked komunisti pripravovali puc v Madarsku. Aj vtedy tam len tak pobehovali ozbrojenci a robili si co sa im zachcelo.
Anonym píše:
Středa 15.10.2014 05:46
Navonok to tak mozno vyzera, ale v pozadi taha za nitky ta ista osoba. Az privelmi sa to podoba na casy, ked komunisti pripravovali puc v Madarsku. Aj vtedy tam len tak pobehovali ozbrojenci a robili si co sa im zachcelo.
Slon
Slon píše:
Čtvrtek 16.10.2014 18:50
stalinovci a náckovia :D
kloko
kloko píše:
Úterý 14.10.2014 20:01
Pán Smatana, vážim si, že odpovedáte, ale neodpovedáte k veci. Ešte raz a naposledy: Dostal ste od Demáčka finančnú podporu na kampaň alebo člen vášho volebného štábu? Boli ste videní vo firme, vie sa že obchádzate skupinku podnikateľov. Ak to priznáte, začneme si vás vážiť, nakoľko vo firme peniaze putujú cez ľudí a pravda sa vie. Ukončite to a priznajte koľko ste dostal. Je to normálne, ten kto má 3 eurá naviac, dá vám 3 eurá ak s Vami súhlasí.... ak niekto má tisíce, dá tisíce..... ale nepáči sa mi ako to zahmlievate. Povedzte pravdu.... netvrdím, že ste sa zaviazal, ale ľudia si śepkajú že ste dostal. Vo firme ste bol to ste už priznal.
Anonym píše:
Úterý 14.10.2014 20:26
teba ale žerie zvedavosť ty kloko... nič mu nepovedzte Juraj, nie je vašou povinnosťou toto vyhlasovať... ako teraz všetko obracajú proti vám, to sú hajzli :-)
kloko
kloko píše:
Úterý 14.10.2014 20:36
Pán Smatana, celé mesto sa zabáva na tom, ako si sám odpovedáte. Nie ste rozdvojená, ale roz50ená osobnosť..... a ešte raz. Odpovedzste, koľko podporil vašu kampaň?
Anonym píše:
Úterý 14.10.2014 21:46
Smatana ti nemusí skladať účty, tak neotravuj
Anonym píše:
Středa 15.10.2014 06:13
Uz je to trapne pan Janas. Venujte sa radsej vasim 5 zamestnaniam a nie vypisovaniu po internetovch forach.
Anonym píše:
Pátek 17.10.2014 17:24
Pre toho zloducha nie je nič posvätné, dokáže diskreditovať každého, kto mu nie je po vôli. Je to najväčší zákerák v meste. Zastrašuje oponentov, novinárov, redaktorov a keď nie sú ochotný napísať, alebo urobiť reportáž o „jeho genialite“ tak podstrčí pikošku „ Topkám“ a tie urobia špinavú prácu za neho! Ktorý novinár, alebo redaktorka bude na rade, Zuzana Glabazňová už to pocítila na vlastnej koži !
klokotolovi
klokotolovi píše:
Úterý 14.10.2014 20:51
Netuším,čo a /kto/ je celé mesto a ešteže v zábave,ale Janas sa nikde a nikdy nespovedal,kde nachabral na letáky,ktorými 50 krát pri minul.volbách oblepil celé mesto PB,či už Vám pamäť neslúži?
Jurko Netušík občiansky?
Jurko Netušík občiansky? píše:
Úterý 14.10.2014 21:16
To sme ale dopracovali. Po Transparentnom Janasovi a Ferkovy Netušíkovy už máme aj občianského Jurka Netušíka.
kloko
kloko píše:
Úterý 14.10.2014 21:38
Pán Smatana, vážim si, že odpovedáte, ale neodpovedáte k veci. Ešte raz a naposledy: Dostal ste od Demáčka finančnú podporu na kampaň alebo člen vášho volebného štábu? Boli ste videní vo firme, vie sa že obchádzate skupinku podnikateľov. Ak to priznáte, začneme si vás vážiť, nakoľko vo firme peniaze putujú cez ľudí a pravda sa vie. Ukončite to a priznajte koľko ste dostal. Je to normálne, ten kto má 3 eurá naviac, dá vám 3 eurá ak s Vami súhlasí.... ak niekto má tisíce, dá tisíce..... ale nepáči sa mi ako to zahmlievate. Povedzte pravdu.... netvrdím, že ste sa zaviazal, ale ľudia si śepkajú že ste dostal. Vo firme ste bol to ste už priznal.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 15.10.2014 01:30
Stále ste mi nevysvetlili, prečo by som mal verejne odpovedať na tento typ otázok, naviac nejakému človeku, ktorý sám nie je ochotný zverejniť ani len svoje vlastné pravé meno.
 
Naopak, ja som v diskusii podrobne vysvetlil, prečo súčasne presadzujem transparentnosť zaobchádzania s verejnými prostriedkami a súčasne právo na súkromie. Ak ste to prehliadli, skopírujem:

"Presadzujem a budem presadzovať transparentnosť zaobchádzania s verejnými zdrojmi. Ale keď sa rozhodnete prispieť drobnou čiastkou zo svojich súkromných zdrojov na kampaň našej kandidátky na vyhradený účet 520700-4200058408/8360, rozhodne nebudem zverejňovať Vašu identitu.
Bol som totiž svedkom toho, kedy za ďaleko bezvýznamnejšie veci, než je podpora kampane opozičného kandidáta, mali ľudia problémy v zamestnaní alebo podnikaní.
Ak ste Vy odvážny a nebojácny človek a hodláte nás podporiť verejne, som len rád a oceňujem to.
Ale vyžadovať takéto kroky od druhých ľudí, pričom buchnáty nebudú dopadať na váš, ale na ich chrbát, nepovažujem za vhodné a slušné."
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 15.10.2014 01:42
A ešte jeden dodatok: v tieto dni sa stretávam s množstvom občanom, vrátane podnikateľov. Zaujímajú ma na prvom mieste ich názory na problémy a možnosti rozvoja mesta. Predstava, že navštívim nejakého podnikateľa a odnesiem si od neho peniaze, je naivná, hlúpa a urážajúca obe strany. Tak nejako si vzťahy politikov a podnikateľov asi predstavujú ľudia, ktorým niekto s bočným úmyslom strčil do vrecka zopár bankoviek, aby si dali spraviť bilbordy a kandidovali rovno za primátora, hoci mestské zastupiteľstvo poznajú prinajlepšom z televízie.
Anonym píše:
Středa 15.10.2014 21:06
Pán Smatana, je samozrejme, že s Vašími čitateľnými postojmi vadite - hlavne súčasnému vedeniu mesta a ich olizovačom!
No a o tých obalkách - pisateľ píše asi podľa porekadla" podľa seba - súdim teba"!
Človek s IQ húpacieho koníka nechápe, že sú veci, ktoré sa musia vyrokovať a vydebatovať, aby bolo jasne na oboch stranách!
Terajší primas - ten nemusí rokovať, nerobí nič, tak sú mu nejaké jednania iba stratou času!
No a podľa neho pisateľ" kloko" vidí náplň práce funkcionára u jkaždého!
klokofan
klokofan píše:
Středa 15.10.2014 08:36
Ešte raz a naposledy :-D Ukončite to a priznajte :-D Začnem si Vás vážiť :-D :-D :-D Ty si chlape úplný idiot. Prečo by Ti mal hocikto reportovať o stretnutí súrodencov Kataríny a Pavla Demáčkovcov s kandidátom Smatanom? Vlastne Pavla Demáčka, Kataríny Beranovej (za slob. Demáčkovej) s Jurajom Smatanom?
Anonym píše:
Středa 15.10.2014 09:56
Kloko je zalezený v anonymite a vychutnáva si ten krásny pocit, keď môže otravovať svojho politického súpera. Možno že pár jednoduchších ľudí tým aj zneistí. "On sa stretáva s podnikateľmi!" No strašné. Katastrofa. Namiesto toho aby bol pred voľbami schovaný v pivnici, stretáva sa s ľuďmi, ktorí v meste niečo znamenajú.
Samozrejme že s ľuďmi, ktorí píšu na plagáty vulgárne výrazy, a vyhrážajú sa podnikateľom znárodňovaním, sa žiadny normálny podnikateľ nestretne.
kleke
kleke píše:
Středa 15.10.2014 12:38
Tak kloko, čyl sa podrž..... Sestra Juraja Smatanu sa volá Demáčková!!! No hotovo, konec, finíto! Tak takúto konšpiráciu ani u Vás na centrále nerozdýchate!
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový mešťanosta Mogoňova
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový mešťanosta Mogoňova píše:
Středa 15.10.2014 15:29
Je isté, že pred nastávajúcimi voľbami podnikateľská kasta stavila na vlastného bieleho koňa. Až čas ukáže, kto získal tú česť reprezentovať záujmy miestnej podnikateľskej korporácie.
Anonym píše:
Úterý 14.10.2014 21:49
Skús sa spýtať p. Demáčka, nech on povie, koľko dal, ale prečo to má povedať Smatana? Tiež by som mu prispel, keby som mal a hoci aj tisícami. Si otravný ty kloko - koko :-) Ta to serie, ze to nevies... ja to neviem tiez a je mi to jedno, lebo viem, ze Smatana ich pouzije na zmysluplne ucely. Neotravuj furt a nezavid.
siskarovi
siskarovi píše:
Středa 15.10.2014 07:53
Neviem či ten zvedavec zvedavý kolko pracoval v SIS či UPN ,ale presne sa takto musí správať lebo sa hovorí- podľa seba súdim teba .
BERANOVá=DEMÁČEK=MEDEKO
BERANOVá=DEMÁČEK=MEDEKO píše:
Středa 15.10.2014 11:56
PaNI bERANOVá JE VLASTNE SLEčNA dEMáčKOVA, JE TO dEMáčKOVá SESTRA, ALEBO SA VOLAJú Už MEDEKOVCI ?
Anonym píše:
Středa 15.10.2014 13:23
Demáčková je Smatanova sestra!
Anonym píše:
Středa 15.10.2014 15:04
Jaaj, Demáčková - sestra Juraja Smatanu je manželka iného Demáčka, nie majiteľa Medeka. A ani nie je jeho sestra, je z inej vetvy Demáčkovcov.
A poslankyňa Beranová je naozaj sestra Pavla Demáčka, majiteľa Medeka. Len pre upresnenie rodinných vzťahov :)
Anonym píše:
Středa 15.10.2014 15:16
Tak už vieme kdo je s kým rodina, ale furt nevieme, v čom je akože problém.
anonym
anonym píše:
Středa 15.10.2014 15:32
Demacek je sólo hráč. Témy a podstata vám utekajú. Hlavný boj vedie stacho proti podol mds a haviariu. A kým sa tu vy zabavate tak on koná. Na súd sa ako pomocnicka posadi v novembri Stachova dcéra. To je výsledok transparentneho výberu spriaznenej komisie. A potom este obsadí MU Smatanom a bude v všetko v suchu. Len aby Ho smatanus posluchal
Anonym píše:
Středa 15.10.2014 18:39
Strašne inteligentnú úvahu si predviedol, len dve chyby má. Stojí to na slovách "Smatana" a "poslúchal Stacha" súčasne. A mlčí o tom, čo robí s mestským majetkom Janas a jeho banda.
hráč
hráč píše:
Středa 15.10.2014 19:23
Ja si vsadím na to,že terajší primátor v noci aj v robote zle spáva,lebo podnikatelia v PB unizono iniciujú zmenu a to zmenu k lepšiemu.Totálne zlyhanie primátora a poškodzovanie povesti nášho mesta pod jeho vedením si zaslúži pri volbách ostražitosť!
Anonym píše:
Středa 15.10.2014 20:05
Tiež mám také info. Janas nas.rdil úplne všetkých, okrem pár podnikateľov cez ktorých tečú peniaze. firmy utekajú z bystrice a tak začali pracovať na tom, aby nemuseli utekať oni, ale Janas.
Anonym píše:
Čtvrtek 16.10.2014 14:09
Janas sa kamráti už iba s potkanom Baxom, Staníkom a Hlavoňom.Ale aj to po finančnom vyrovnaní.
magorenie
magorenie píše:
Čtvrtek 16.10.2014 07:35
A nejaká debatka s kandidátmi nebude?
Janas obieha dôchodcov, Smatana poniektorých podnikateľova a ich peňaženky ale inde robia verejné ankety, prípadne stretnutia s kandidátmi!
Načo platíme 2 (slovom DVE) regionálne TV, PB noviny, keď nie sú schopné, resp. ochotne ani predstaviť nám kandidátov na post primátora??? Nie sú ochotné ich verejne vyspovedať, aby občania mali prehľad?! Nie je to ich POVINNOSŤOU, ked ich financujeme MY OBČANIA, z našich peňaženiek???
A to isté aj podnikatelia!!! Urobiť jedno verejné stretnutie s kandidátmi, tam ich vyspovedať, spýtať sa na ich vízie a nie chodiť za nimi a stretávať sa s nimi poza bučky?!
Každý len trepe o transparentnosti a čistých cieľoch, ale prtavda je niekde inde!!!
A ten váš účet pán Smatana si môžete tiež voľakde vopchať! Procházka jasne prezentoval, načo sú transparentné účty a vy ste v tom veľmi učenlivý!
Keď ťaháte peniaze od podnikateľov, to mne nevadí, je to len ich blbosť keď vám dajú. Ale serie ma, že magoríte aj jednoduchých ľudí a študentov, ktorí nemajú peňazí nazvyš! A vy to dobre viete!!!
Inde sa to robí aj takto:
 http://bbonline.sk/[…]/
Anonym píše:
Čtvrtek 16.10.2014 11:39
Debata s kandidátmi nebude - lebo v priamom prenose by Janas zhorel ako fakľa!
On je zvykli na besedy - keď nemá žiadneho oponenta a ešte má vopred vybraný okruh otázok!
No a tu pri účasti všetkých - by to nebolo možné!
Preto nebude NIČ - novinky, a telky budú iba informovať iba o Janasovi a ak spomenú iných kandidátov, tak iba v nejakých negatívach!
Ovečky - zvané Bystričania sú na to zvyknutí!
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 16.10.2014 21:14
Jedna vec ma neskutočne zabáva. Že o mne jedným dychom roznášajú, že len kritizujem a som proti všetkému a všetko by som len zablokoval, a druhým dychom, že sa viem dohodnúť s každým podnikateľom a od každého beriem peniaze na kampaň.
Tak sa prosím dohodnite, ako to dať dokopy. Možno sa vám po čase podarí vymyslieť nejakú šialenú teóriu, ale kým k tomu dôjde, ponúknem vám svoje vysvetlenie.

Ide mi o vec. O to, aby sa verejné zdroje nerozkrádali, o to, aby sa ľudia zapájali do rozhodovania. A na dosiahnutie tohoto cieľa som schopný dohodnúť sa aj s ľuďmi, ktorí ma nemusia.

Tak posúďte sami, či som fanatik, alebo naopak pragmatik.

anonym
anonym píše:
Čtvrtek 16.10.2014 18:27
Nie len Janas ale ani smatana sa zoči voči otázkam pred kameru neposadi. A keď tak to bude iba fraška a zábavka pre naivných. Intrigi v PB nemajú obdobu nikde na Slovensku. A pritom šnurky bábkového divadla ťahaju cca 3 ľudia. MU je vždy obsadený s nadejov nejakého ziskuchtiveho podnikateľa a AK si niekto myslí že v pripade smatanu neexistuje takáto väzba na toho komu Janas odmietol poslušnosť, je ns omyle. Áno Janas naštval skoro všetkých ale najviac Stachu. A Smatanovi a Stachovi je jedno či v minulosti mali spori, podstatná je budùcnosť a zárobok. Veď ešte je čo predať.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 16.10.2014 20:30
Tak to ste ma naozaj pobavili. Človek, ktorý sa nedokáže ani podpísať vlastným menom, bude o mne písať, že sa bojím priamej diskusie pred kamerami.
Vlastne, ani sa mu nečudujem. Keby sa podpísal, mohol by som sa ho spýtať, koľko konfliktov s najmocnejšími ľuďmi v regióne a v štáte absolvoval on.

Takže OTVORENE: stretávam sa s každým, kto je ochotný so mnou sa stretnúť. Prijímam podporu od každého, kto je ochotný ju dať, a každý deň ma prekvapuje, koľko ľudí je ochotných podporiť našu snahu o radikálnu zmenu vo vedení mesta. S NIKÝM však neuzatváram dohody, ktoré by boli na úkor obyvateľov mesta. Taktiež - NIKTO ma nebude môcť po voľbách vydierať, že ma podporoval, pretože robím zásadne len legálne kroky.

Častokrát sa ma ľudia pýtajú, či sa deň po voľbách nezmením.
A ja im hovorím: nebral som úplatky ako učiteľ. Spýtajte sa stoviek mojich žiakov. Nikto si ma nekúpil ako občianskeho aktivistu. Nezobral som žiadny úplatok ako mestský poslanec. Nezobral som úplatok ako krajský poslanec. Nedal som sa skorumpovať ani ako poradca predsedníčky vlády Slovenskej republiky, a tam sa rozhodovalo o miliardách. Tiež som sa nedal zastrašiť, keď na mňa skúšali súdy, aj fyzické útoky. Takže, vo veku 48 rokov, keď mám dospelé dcéry a život, s ktorým som spokojný, už naozaj nemienim zahodiť svoj doterajší príbeh za seba a nechať sa kúpiť alebo zastrašiť.

Veľmi rád sa porozprávam so svojimi kolegami - kandidátmi na primátora aj o ich minulosti, aj o ich predstavách o budúcnosti Považskej Bystrice. Povedzte miesto a čas.
helidor
helidor píše:
Pondělí 20.10.2014 01:04
P.Smatana na blbcov je skoda reagovat kazdy sudny clovek si pamata ked podnikatel Harvanek vyucenim zubny technik sa nepriamo vyhrazal Vam o tomto vieme viaceri taktiez policia od Povazskej ,cez KRPZ a PPZ Bratislava vedia velmi dobre o tom,potom udajne Harvanek mal konflikty az mu zacalo v hlave hrabkat kazdy pozna pozadie grazlov v Povazskej myslim,ze su dobre podchyteni a uz maju sarapatenie stazene na celom Slovensku co je dobre a myslim si,ze este treba pritvrdit a tym hore zbohatlikom pobrat majetky a ich pozatvarat nepotrva dlho a tou bandou ktorou boli obklopeni ti zacnu postupne na nich spievat a budeme pocut dalsie dobre spravy.Slusni ludia Vam drzia palce p.Mgr.Smatana a ludia typu Harvanek sa maju naco tesit este lebo s tymi ktorymi sa zaplietli od tich pokoj uz nebudu mat.Jednoducho hajzlom netreba dat dychat cerstvy vzduch treba ich poslat na odpocinok do Ilavy a tam nech prdia do vezenskych madracov co najdlhsie az do smrti,to si praje drviva vacsina ludi,ktori ziju normalny zivot.P.Mgr.Smatana slusni obcania Povazskej Bystrice ako i celeho Slovenska Vam praju vitazstvo nielen v komunalnych volbach ste slusny clovek a takych si treba Vazit a podporovat ich v nelahkom usili o poriadok,cistotu a transparentnost vo veciach verejnych.Vsetko dobre v komunalnych volbach iny lepsi kandidat v meste nie je,preco vsetci dobre vieme lobisticke praktiky treba odstranit z verejneho zivota potom sa mozme dockat lepsieho zivota ci sme bohati talentovany alebo chudobni,ktorim treba pomahat a nie ich urazat.P.Mgr.Smatana prajeme Vam vsetko dobre drzime Vam nie len palce ale Vas budeme volit a podporovat.
helidor
helidor píše:
Pondělí 20.10.2014 01:06
P.Smatana na blbcov je skoda reagovat kazdy sudny clovek si pamata ked podnikatel Harvanek vyucenim zubny technik sa nepriamo vyhrazal Vam o tomto vieme viaceri taktiez policia od Povazskej ,cez KRPZ a PPZ Bratislava vedia velmi dobre o tom,potom udajne Harvanek mal konflikty az mu zacalo v hlave hrabkat kazdy pozna pozadie grazlov v Povazskej myslim,ze su dobre podchyteni a uz maju sarapatenie stazene na celom Slovensku co je dobre a myslim si,ze este treba pritvrdit a tym hore zbohatlikom pobrat majetky a ich pozatvarat nepotrva dlho a tou bandou ktorou boli obklopeni ti zacnu postupne na nich spievat a budeme pocut dalsie dobre spravy.Slusni ludia Vam drzia palce p.Mgr.Smatana a ludia typu Harvanek sa maju naco tesit este lebo s tymi ktorymi sa zaplietli od tich pokoj uz nebudu mat.Jednoducho hajzlom netreba dat dychat cerstvy vzduch treba ich poslat na odpocinok do Ilavy a tam nech prdia do vezenskych madracov co najdlhsie az do smrti,to si praje drviva vacsina ludi,ktori ziju normalny zivot.P.Mgr.Smatana slusni obcania Povazskej Bystrice ako i celeho Slovenska Vam praju vitazstvo nielen v komunalnych volbach ste slusny clovek a takych si treba Vazit a podporovat ich v nelahkom usili o poriadok,cistotu a transparentnost vo veciach verejnych.Vsetko dobre v komunalnych volbach iny lepsi kandidat v meste nie je,preco vsetci dobre vieme lobisticke praktiky treba odstranit z verejneho zivota potom sa mozme dockat lepsieho zivota ci sme bohati talentovany alebo chudobni,ktorim treba pomahat a nie ich urazat.P.Mgr.Smatana prajeme Vam vsetko dobre drzime Vam nie len palce ale Vas budeme volit a podporovat.
Anonym píše:
Čtvrtek 16.10.2014 19:35
Doprdele, tak ti mamľasi v PBnovinkach vedia napísaT aj 3 strany hovadín o požiarníckych výtrtoch na súťaži niekde v nejakém Stupném, a ani nepredstaví kandidátov na najdôležitejší post v okrese?
Na kerú pi... ich financujeme???
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 16.10.2014 20:36
Považskobystrické novinky nie sú mestské noviny, ale primátorská hlásna trúba. Podliezali Lackovičovi, podliezali Adamemu, podliezajú Janasovi. Keby som vyhral voľby, skúšali by podliezať mne.

Mám úplne konkrétnu predstavu, čo treba s PBnovinkami urobiť.
1. Premeniť ich na úradný vestník. Aby sa ľudia včas dozvedeli, o čom dôležitom sa rozhoduje.
2. Oddeliť ich od právomoci primátora.
3. Vytvoriť v nich priestor pre poslancov, aj pre opozičných, a pre občanov.
4. Ochrániť redaktorov tak, aby mohli písať slobodne.
5. Zrušiť neférovú konkurenciu v oblasti inzercie súkromným médiám v regióne.
6. Sprístupniť ich aj na internete.
7. Prijať pravidlá, zabraňujúce politickej propagande za peniaze daňových poplatníkov.
Anonym píše:
Čtvrtek 16.10.2014 21:38
ochrániť redaktorov? ktorých? Javorskú? to hádam nie
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 16.10.2014 21:53
Sú kandidáti, ktorí hlásajú, že je treba z mestského úradu vyhodiť všetkých, ktorí podľahli politickému tlaku.
To znie veľmi zásadovo, ale realita je taká, že podľa tejto zásady by vám na mestskom úrade nezostal ani jeden vrátnik.

Takže, moja ponuka pracovníkom mestského úradu znie:
S príchodom nového primátora prídu nové pravidlá. Kto ich bude rešpektovať, nemusí sa báť o prácu.
Kto ich rešpektovať bude, dostane podmienky na prácu a ochranu pred politickými tlakmi.
Kto ich rešpektovať nebude, bude musieť odísť. Veľmi rýchlo.

To je aj odpoveď tým, ktorí ma podozrievajú, že sa chystám na dosádzanie spriaznených ľudí. Žiadne také.

Hovorím to otvorene. Aj preto, aby si ľudia uvedomili, že keď niekto sľubuje brutálne čistky na mestskom úrade, súčasne tým sľubuje obsadenie úradu svojimi ľuďmi. Kto nevie, o čom hovorím, nech si pozrie, čo sa dialo v Banskej Bystrici po nástupe Kotlebu. Vyhádzal Smerákov - a dosadil svojich kamagátov v zelených tričkách. Z dažďa pod odkvap.
Vysvetlivka
Vysvetlivka píše:
Čtvrtek 16.10.2014 19:46
Re: "Janas sa kamráti už iba s potkanom Baxom, Staníkom a Hlavoňom.Ale aj to po finančnom vyrovnaní"
Vysvetlenie je prosté. Baxovci obhospodarujú domov dôchodcov v P.Podhradí = nejakých 20-30 hlasov pre Janasa vo voľbách.
Staník platí priebežne ananásovi tučnú províziu za Megabordel a Hlavoň je rodina!
Anonym píše:
Čtvrtek 16.10.2014 22:25
Re: S príchodom nového primátora prídu nové pravidlá. Kto ich bude rešpektovať, nemusí sa báť o prácu"...
- ďalší prorok! :-))))
Anonym píše:
Pátek 17.10.2014 12:49
Žiaden prorok, ale pokrok!
Keby boli stanovené JASNÉ a zrozumiteľné pravidla, nebol by z Mestského úradu taký chliev!
No tie pravidla nie sú preto, aby súčasne vedenie si mohlo robiť, ako mu momentálne vyhovuje!
Keď sú pravidla - mali by platiť pre každého, či zamestnanca, alebo primátora!
Ich porušenie je potom možné napádať, prípadne súdiť sa a pod!
Teraz - zamestnanci iba skáču podľa rozmaru nadriadených a tí podľa roztopaše a nálad Janasa!
No a toto treba zmeniť!
Bude to dobré pre zamestnancov MÚ ale hlavne pre občanov!
uradník
uradník píše:
Pátek 17.10.2014 14:48
Pán primátor teraz bez ohlásenia a zaklopania vbieha do kancelárií a kuká ludom na monitory, či nečítajú pb-otvorene.... Všetci majú z neho nervy, potichu dúfajú v zmenu a podsúvajú informácie o pracovných návykoch primátora svojmu okoliu.....
Anonym píše:
Pátek 17.10.2014 14:58
áno mám tam známeho, potvrdzuje že janas je v poriadnej panike, každému hovorí že keby na úrad prišiel smatana, bolo by to strašné, lebo by všetkých vyhádzal, málokto však verí, že by sa mohol niekto k zamestnancom chovať horšie, ako janas
Anonym píše:
Pátek 17.10.2014 16:28
To bezcitné hovädo počas 4-ročného bačovania na úrade, všetkých zamestnancov iba psychický týral a správal sa ako despota, potkan a najväčší chrapuň. Nevieme sa dočkať tej chvíle, kedy občania mesta vyjadria svoj názor vo voľbách a dajú mu STOP v bačovaní na úrade.
Anonym píše:
Pátek 17.10.2014 18:06
Ľudia na Mestskom úrade vedia, že keď by vypadol Janas, konečne by sa mohli cítiť ako riadni zamestnanci!
Konečne by pracovali - bez stresu, bez strachu že sa im bude niekto vyhrážať, resp. ich bude niekto vyhadzovať a pod.
Lebo okrem nejakých moralných zásad, ktoré nemení - je Smatana aj slušný človek, čo už za svojích 16 rokov neraz preukázal!
Nie ako klamár a zákerak + bezcharakterný vyciciavač všetkých možnosti pre seba - terajší primátor!
Preto je nervozný, lebo pri jeho nezvolení by mesačne prišiel o obrovské prachy - ktoré teraz má bez vynaloženia nejakej námahy, resp, práce!
Snáď to už konečne ľudia pochopili a pri voľbách sa tiež zachovajú so zodpovednosťou k sebe, svojím deťom a celému mestu Pov. Bystica !
Anonym píše:
Pátek 17.10.2014 16:51
Potkan sleduje každého zamestnanca, ktorí je pripojený na internete, lebo má ten istý program ako informatici na úrade, takže všetko cez sieť vidí a každého sleduje. Je to jediná pracovná náplň súdruha primáša za mesačný plat 3635 euro.
Nebude
Nebude píše:
Pátek 17.10.2014 15:08
Nebude ani jeden.
Nechceme už učitelíkov, ani doktorov. Myslím že stačilo a ľudia pochopili!
Anonym píše:
Pátek 17.10.2014 15:34
Tak kto bude? Krčmár? Konštruktér neexistujúcich motorov? Chovateľ balkónových sokolov? :-)))))))))))))))))
kto to bude
kto to bude píše:
Pátek 17.10.2014 21:26
krčmár určite nie.
Rozhodnem sa medzi konštruktérom a chovateľom.
Kto vie niečo vytvoriť a kto rozumie prírode, tak ten je pre mňa dôležitejší ako teoretici - tlčhubovia. Bodka.
Tým ale nechcem povedať, že DOBRÝCH učiteľov si nevážim. Ale takýto tu nekandidujú.
Anonym píše:
Pátek 17.10.2014 21:45
No veru, nebol to bohvieaký učiteľ, čo ťa pravopis učil. "takÝto tu nekandidujú".
Anonym píše:
Pátek 17.10.2014 22:21
Veď hovorí, že učitelia stoja za prd.
Tí, čo za niečo stáli, už dávno odtiaľ odišli. A tí ťarbavejší a neschpnejší to skúšajú v politike! Čo už!
Anonym píše:
Sobota 18.10.2014 17:17
Páni a dámy, profesia asi nebude to podstatné. Keď je raz človek strelený, nespasí ho ani to, že je ynžynier.
Anonym píše:
Neděle 19.10.2014 17:15
V roku 1992 som bol v Prahe na pive u Flekú. Za socíku tam stál polliter čierneho pivečka 4,80 Kčs, no jeho cena stúpla na 38 Kčs. Keď som vyjadril prekvapenie nad cenou čašníkovi, ten mi povedal historickú vetu: Jo soudruhu !! Neměl si zvedat prsty !!!
Na Slovensku sa v podobnej situácii často pripomínanie "zvonenie kľúčmi"...a je čím- ďalej
tým- menej tých, ktorí sa k tomu priznávajú...
Minulých 25 rokov mnohým otvorilo oči. A oprávnene......
Anonym píše:
Pondělí 20.10.2014 12:07
Prečo aktivisti kandidujú na primátorov?

Je správne, aby sa aktivisti angažovali vo verejnej správe? Nesupluje aktivizmus zodpovednosť samospráv? Má verejnosť možnosť ovplyvniť rozhodovanie miestnych politikov? Má zmysel participatívny rozpočet? Ako je to s transparentnosťou a apolitickosťou samospráv? Čo by mal byť pre občana rozhodovací faktor, aby sa vo voľbách rozhodol správne?
Na tieto a ďalšie otázky budú hľadať odpovede dňa 21. októbra v klube ŽiWell na Winterovej 3 v Piešťanoch v diskusii s názvom “Aktivista primátorom?” kandidáti na primátorov, ktorí vyšli z občianskych iniciatív: Tomáš Hudcovič – Spoločne pre Piešťany, Peter Bročka – Lepšia Trnava, Miroslav Kollár – Lepší Hlohovec, Juraj Smatana – občiansky aktivista Považská Bystrica. Hosťami budú zástupcovia mimovládnych organizácií: Ctibor Košťál – Inštitút pre dobre spravovanú spoločnosť, Peter Kunder – Aliancia Fair – Play.

Cieľom diskusie je prezentovať verejnosti, že v politike čoraz viac dochádza k situáciám, že aktivisti a zástupcovia tretieho sektora sa chcú angažovať v správe vecí verejných. Diskutujúci budú hovoriť aj o tom, prečo sa tak vlastne deje a čo môže tento smer ovplyvniť.
anonym
anonym píše:
Středa 22.10.2014 08:21
P. Smatana váš charakter sa ukáže až na úrade aj by ste tam bol. Potom uvidíme či z vašich sľubov boli medové motúzy. V každom prípade AK Janas prehrá dostane po g..... Súd Ho šetriť nebude. Pod riadením oligarchie St...a a kontroly jeho dcéry.
Povazskobystricke novinky
Povazskobystricke novinky píše:
Pondělí 20.10.2014 21:09
V Považskej Bystrici musia kandidáti na primátorov najskôr prejsť posudzovaním vhodnosti propagácie u šéfredaktora miestnych novín. Neveríte? Aspoň to tak vyzerá podľa nasledovnej skúsenosti nádejného súpera terajšieho primátora za stranu SMER-SD Karola Janasa, ktorý sa snaží opätovne zvíťaziť vo voľbách.

Ing. Lukáš Pavlík, 30 ročný konštruktér leteckých motorov to v priebehu svojej primátorskej kampane nemá také ľahké, ako je bežné v iných mestách. Napriek pedantnej príprave volebnej kampane a investovaniu rodinných úspor, mu bola odmietnutá propagácia v obľúbenom miestnom periodiku s názvom Považskobystrické novinky. Mimochodom, tento týždenník vydáva samo mesto. Zaujímavosťou je, že sa to stalo len pár dní po odstraňovaní jeho už umiestnenej reklamy v autobusoch mestskej hromadnej dopravy. Tú mu čiastočne odstránili zamestnanci MDS a.s., ktorá autobusovú službu v meste zabezpečuje. Texty na reklamných plochách podľa nich neboli podľa platných pravidiel a bola teda odstránená. Celkovo bola odstránená reklama Ing. Lukáša Pavlíka z ôsmych mestkých autobusov, kde sľuboval očistu mesta od oligarchie a príživníkov.

Vráťme sa ale ku miestnym novinám. Šéfredaktor Milan Kováčik konštatuje v emailovej komunikácii so zadávateľom nasledovne: „… chceme sa vyhnúť hanlivej a osočujúcej reklame, ktorá nie je v súlade s tlačovým zákonom a zákonom o reklame, či etickým kódexom, oba Vaše reklamné návrhy neuverejníme. Reklama, ktorú si zadáte musí spĺňať zákonné náležitosti.“

K tomu hovorí poškodený kandidát Ing. Lukáš Pavlík: „Postupovali sme úplne štandardne. Komunikovali sme s redaktorkou novín. Nechali sme si oceniť reklamné plochy v novinách a všetko bolo v poriadku až do momentu, kedy sme poslali grafickú úpravu našej propagácie. V tom nás pani redaktorka odporučila na šéfredaktora. Kontaktovali sme ho emailom, telefonicky, sms, no rozhodnutie nám poslal emailom iba 7 minút pred uzávierkou inzercie do nasledovného vydania. Zarazilo ma, že odmietol uverejniť oba grafické návrhy. Predovšetkým u malého baneru, to je podľa môjho názoru čistá cenzúra! Hovoríme v ňom jasný odkaz voličom – „KONIEC OLIGARCHIE V POVAŽSKEJ BYSTRICI“. To je podstatou celej kampane, s tým ideme pred voličov. Nie sme totiž v jej područí. Koho sme tým urazili? Asi práve predstaviteľov a príslušníkov tej oligarchie o ktorej vo volebnej kampani píšeme a hovoríme o nej. Viete, na miestne pomery sme naozaj zašli asi priďaleko. Aj keď konkrétne rodinky nemenujeme – všetci vedia ako to chodí u nás v meste“.

Považskobystrické novinky vychádzajú podľa oficiálnej webstránky mesta od roku 1997. Pamätajú si teda ešte éru HZDS, no niečo podobné si ich dlhodobí čitatelia nepamätajú. Podľa jedného z obyvateľov mesta, ktorý s nami situáciu konzultoval je to logické, lebo „zamestnanci redakcie sa boja o prácu. Kde je ale novinárska hrdosť a povinnosť umožniť prejaviť názor aj keď kritický?“ Pýta sa jeden z považskobystričanov.

Kandidát sa cíti poškodene, chce svoju volebnú kampaň preniesť mimo mestom ovládané média. „Budem absolvovať stretnutia s občanmi a svoj program prinesiem ku dverám obyvateľov mesta a do ich schránok. Budem s nimi debatovať hoc aj na ulici v daždi. Nevzdám sa iba preto, že niekto má v našom meste takúto moc, rozhodovať o tom, či ja ako kandidát mám či nemám právo tvrdiť, že naše mesto ovláda miestna oligarchia! V konečnom dôsledku, o budúcnosti pána Janasa na poste primátora rozhodujú obyčajní ľudia, ktorí ako aj ja nemajú žiadnu moc, ale majú volebné právo!“

-red-

http://click.sk/povazska-bystrica-cenzura-v-plnej-parade/

« květen 2017 »
květen
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359