Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Letáky, kritizujúce primátora Janasa: "Vaše mesto - Moja budúcnosť"

Letáky, kritizujúce primátora Janasa: "Vaše mesto - Moja budúcnosť"

Autor: redakcia Poslední změna: Pondělí 30.04.2012 14:09
[2012-04-26] Pravdepodobne v noci zo stredy na štvrtok, tesne pred zasadnutím mestského zastupiteľstva, boli do poštových schránok v Považskej Bystrici roznosené letáky, kritizujúce súčasného primátora Karola Janasa. Letáky neboli podpísané. Okrem bodov ako poľské trhy, zvýšenie platu či predaj POVBYTu leták vyčíta Janasovi aj to, že si stavia rodinný dom na Hliníkoch... Od iných, podobných hanopisov sa plagát líši len tým, že bol roznášaný mimo volebného obdobia. Pripravili sme takmer úplný prehľad podobných pamfletov od roku 2006:
Letáky, kritizujúce primátora Janasa: "Vaše mesto - Moja budúcnosť"

Kliknutím obrázok zväčšíte. FOTO: www.mogonov.sk

Letáky proti primátorovi Lackovičovi (príspevok neobsahuje obrázok letáka)

http://povazska-bystrica.otvorene.sk/prehlad-tlace/v-trencianskom-kraji-setria-prelepovanie-volebnych-billboardov

Kandidáta Keruľa diskreditovali pornografickými fotografiami:

http://povazska-bystrica.otvorene.sk/Members/redakcia/volby-do-vuc-kandidata-kerula-diskreditovali-pornografickymi-fotografiami

V Pružine roznášali kompromaty proti kandidátovi Olšovskému:

http://povazska-bystrica.otvorene.sk/Members/redakcia/volby-do-vuc-v-pruzine-roznasali-kompromaty-proti-olsovskemu-usvit

Kto stojí za bilbordmi? (Bilbordy proti primátorovi Adamemu)

http://povazska-bystrica.otvorene.sk/Members/redakcia/kto-stoji-za-bilbordmi

Anonymné predvolebné letáky:

http://povazska-bystrica.otvorene.sk/Members/redakcia/anonymne-predvolebne-letaky (dva letáky proti primátorovi Miroslavovi Adamemu)

Karikatúra Miroslava Adameho a Karola Janasa na bilborde pred voľbami 2010:

http://povazska-bystrica.otvorene.sk/fotogalerie/obrazky-z-volebnej-kampane-komunalne-volby-2010/bilbord-karikatura-adame-janas-3/view

Kompromitačný leták proti kandidátovi Jurčíkovi:

http://povazska-bystrica.otvorene.sk/fotogalerie/obrazky-z-volebnej-kampane-komunalne-volby-2010/jurcik-kompromat/view

 

Na tejto zbierke anonymných útokov vidieť, že v považskobystrickej doline je pre mnohých ľudí stále ešte problémom otvorene vysloviť výhrady proti verejne činnej osobe.

 

Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 02:15
NAJHORSIE NA TOM JE, ZE VSETKO JE TO PRAVDA.
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 08:53
Preto tú špinu nedali na kandidátku. Obludné zlodejstvo a žiadna práca.
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Pátek 27.04.2012 09:18
Nikdy nie sú ponúkané informácie na 100% pravdivé. Vzhľadom k tomu, že ide o kampaň, ktorá je šírená neprajníkmi pána primátora, časť týchto informácii bude určite vymyslená, časť skrášlená tak, aby to zapadalo do koncepcie tých ľudí, ktorí stoja za touto kampaňou.
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Pátek 27.04.2012 09:21
Netvrdím však, že časť týchto informácii nemôže byť i pravdivá. Domnievam sa však, že pôjde o kombináciu týchto troch skutočností.
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 13:25
Dávaj si pozor na vždy prvý príspevok. Alebo upravuj čas. Lebo potom je to jasné, aspoň tým, ktorí pochopiť chcú.
redakcia
redakcia píše:
Sobota 28.04.2012 18:22
Verte - neverte, aj keď sem zavesíme článok o druhej ráno, diskusný príspevok príde do pár minút. Naviac, nemyslím si, že všetko čo bolo na plagáte uvedené, je pravdivé, resp. by malo byť predmetom verejnej kritiky. Napríklad - napádať primátora za to, že si stavia dom, považujem za trápne rozdúchavanie závisti.
Juraj Smatana
redakcia
redakcia píše:
Sobota 28.04.2012 18:43
Pre zaujímavosť, vytiahol som si z Google Analytics návštevnosť tohto webu v skorých ranných hodinách. Takže, ešte o druhej ráno, kedy som sem vešal prehľad rôznych "kompromatov", bolo na tejto stránke 6 návštevníkov. Jeden z nich napísal komentár 15 minút po zverejnení príspevku redakciou.
Pozrite si hodinovú štatistiku: http://povazska-bystrica.otvorene.sk/[…]/navstevnost-webu-o-2-rano

Najnižšia návštevnosť bola o tretej ráno - 3 osoby. Denné maximum bolo o siedmej ráno, kedy nás navštívilo 69 osôb.
Anonym píše:
Sobota 28.04.2012 21:50
Pán Smatana, konečne ste vyšiel s pravdou von... Pretože celá táto stránka, nie je len o rozdúchavani závisti, ale predovšetkým o rozdúchavani nenávisti, a štvavej politiky... Preberte si to ako chcete. Keď mi odpíšete, nebudem reagovať, ale z Vášho príspevku konečne cítiť istú formu, pre Vás, zvláštnej opatrnosti...
redakcia
redakcia píše:
Pondělí 30.04.2012 14:07
Pokiaľ považujete za "rozdúchavanie nenávisti" a štvavú politiku to, keď pod článkami umožňujeme necenzurované resp. len minimálne filtrované diskusie čitateľov, tak potom máme odlišný pohľad na svet.
Alebo je pre vás rozdúchavaním nenávisti to, keď sem zavesíme fotku letáka, ktorý dostali do schránky odhadujem tisíce domácností v PB?
Neteší ma klíma ktorá sa tu objavuje v diskusiách, ale ako sa vraví, nehnevaj sa na zrkadlo, keď máš krivú hubu. Tieto diskusie len odrážajú - hoci v pokrivenom zrkadle internetovej diskusie - ako občania vnímajú mestskú politiku.
Anonym píše:
Pondělí 30.04.2012 12:24

Pán Mgr. Smatana.

Verte- neverte, aj keď sem zavesíte článok 28.01.2012 o 03:46 PM,

Jasnovidci naň už reagujú 27.01.2012 o 11:47 PM


GORILA siahala aj do Považskej Bystrice (DOPLNENÉ O PREPIS PRÍSPEVKU NA TV MARKÍZA)
by redakcia — last modified Jan 28, 2012 03:46 PM
Filed under: bývalé Považské strojárne, monitoring médií, korupcia a klientelizmus, privatizácia, kriminalita
[2012-01-27] Dnešné SME a TV Markíza uverejnili materiály, ktoré dávajú do súvislosti aktivity investičnej skupiny PENTA.

Comments (273)
Anonymous User Jan 27, 2012 11:47 PM
Aspoň vidieť ako nás vidia. Považská Bystrica, Medzilaborce... diera ako diera.
Anonymous User Jan 28, 2012 08:12 AM


redakcia
redakcia píše:
Pondělí 30.04.2012 14:17
O nič nejde, ale mýlite sa. Článok nebol o 3:46 zavesený, ale pozmenený. "last modified" znamená poslednú zmenu. Asi som do článku doplnil ďalší zdroj, fotku, alebo opravil preklep. Z toho vychádza váš dojem, že článok bol skôr komentovaný, ako zverejnený.
Naozaj nemám potrebu písať si tu sám reakcie s nejakými tvrdšími vyjadreniami. Mimochodom podstatnú časť toho, čo obsahuje anonymný leták, som kritizoval na zastupiteľstve, primátorovi priamo do očí.

Juraj Smatana
redakcia
redakcia píše:
Pondělí 30.04.2012 14:28
Inak, môžete si to overiť na článku, pod ktorým diskutujeme. Doplnil som do článku jednu dvojbodku, a dátum sa zmenil na 30. apríla. Prvý komentár sa tu objavil už 27. apríla. Preto dávame vždy na úvod článku dátum zverejnenia, v hranatých zátvorkách, aby sa neplietol dátum zverejnenia s dátumom poslednej zmeny.

A s tým komentárom o Medzilaborciach súhlasím, Penťáci ich použili ich na označenie Považskej Bystrice tak, ako sa Čechách používa Zlámaná Lhota alebo Prdelákov. Nevypovedá to nič o Medzilaborciach, len o optike "pánov z Bratislavy". Takže keby som bol autorom toho komentára, pokojne by som sa podpísal :-)
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 19:46
Co tu kecate o akom dokazovani ? Co ste uz vsetci slepi ? Panni poslanci maju za odmeny vlastne koryta kde sa im sypu bukvice podla toho ako pritakavaju panu primatorovi.Jeden skolku, druhy honosne miesto na urade, treti dotaciu,stvrty atd....Je ich sedem ako sedem smrtelnych hriechov...obzerstvo,lakomost,atd...sedem ako sedem zhavranenych bratov...tichy zlodeji vasich dani,pritakavaci,ritolezci,len aby im s toho dalej kvapkali nejake tie euraciky
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 05:49
Táto doba nieje o pravde, ale o peniazoch. Kto ich má ten môže riadiť,lobovať a stavať hoc aj palác. No ak ich nemáš, tak nepomôže písať do PB otvorene alebo robiť takéto nezmyselné letáky. To choď radšej niečo rozumné doma robiť, povedzme v noci spať. Ono to chce v správnej chvíli a správnou myšlienkou zaujať občana a o tom to je. Preto nemíňaj energiu a radšej rozmýšľaj.
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 07:48
Toho platu sa mohol vzdat.Na to kolko ma titulov a inteligencie.
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 19:50
No titulov ma pozehnane, ale s tou inteligenciou by som to u neho neprehanal.Chova sa ako buran, ktory sa nielenze nedokaze chovat ako clovek, ale si za to necha platit tisise eur mesacne.
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 08:27
Kto je bez viny, nech hodí do mňa kameňom.

Nie všetko je vždy pravda!

Ale stádo baranov „ide vždy slepo“ za prvým baranom.

Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Pátek 27.04.2012 09:15
To je pravda. Kto má v tomto režime moc a peniaze, ten má i pravdu a môže byť i na premiérskom stolci.
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Pátek 27.04.2012 09:14
Považská Bystrica - mesto, kde sa stále niečo deje.

Ak existujú konkrétne podozrenia, mali by sa osoby, ktoré takýmito podozreniami (a pevne verím, že i dôkaznými skutočnosťami) disponujú, obrátiť na príslušné orgány. Osobne by ma zaujímalo, či je pravdivý argument, ktorý obviňuje primátora Janasa z kupovania nezávislých poslancov v MZ.

Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 10:50
to obvykle nefunguje tak, ze poslanci dostanu na ruku po hlasovani. to je tak, ze "kazdy ma svoju cenu". jeden poslucha, lebo dostal riadiace miesto v nemocnici. druhy pracuje vo firme ktora ma vztahy s mestom. tretia dviha ruku len za to aby sa znovu dostala na kundidatku strany. iny sa boji ze nanho vytiahnu nieco. diskretne balicky - to je riskantne a karol by to urcite nerobil osobne na to je prilis opatrny.
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Pátek 27.04.2012 12:35
Ak tomu tak v skutočnosti je, osobne to daných zastupiteľov diskredituje a znižuje to samotnú váhu rozhodnutí MZ. Tí poslanci, ktorých sa týka táto forma nekalej motivácie, by mali sami zvážiť svoje zotrvanie vo verejných funkciách, ktoré v súčasnosti zastávajú. A pokiaľ má o tomto stave vedomosť i samotný primátor, príp. sám stojí za realizáciou tohoto "kupovania poslancov", mal by tak urobiť aj on sám. To isté sa musí týkať i pána viceprimátora. Ide o závažné podozrenia, ktoré pokiaľ sa preukážu ako odôvodnené a pravdivé, delegitimizujú týchto ľudí v tom, aby i naďalej zastávali verejné funkcie, do ktorých boli riadne zvolení. Kto využíva vo verejnej funkcii nelegitímne prostriedky, stráca legitimitu byť zástupcom ľudu. A to i napriek tomu, ak získal mandát v demokratických voľbách na určité volebné obdobie. Zastupiteľ ľudu nemôže konať proti záujmom ľudu.
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 14:01
Povie nám tu niekto čo za ko.otiny včera naši slávny posranci zase odhlasovali?
Či sa budeme baviť o kôrovcoch v Tatrách či stromoch pri Podváži,či Stachovych miliónoch?
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 20:39
...jedna za to, aby sa dostala znova na kandidátku strany... to som nepochopil, ktorá poslankyňa to má byť.
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 14:17
Zvedelék ty debil:
Kardoš - Kardošová riaditelka, Matušík - fiktívne fakturácie na MDS, Keruľ-dotácie z mesta na MDS,Kubovič riaditeľ MŠK, Stainer - primár od VUa C,Panák - mlčanlivosť za podvody pri futbale (Karolko bol totiž rozhodca úplatkár a delil sa s tými, čo ho nominovali na "fajn" zápasy) Martaus - Martausou brat vedúci......a tak môžme pokračovať. To je kupovanie a podplácanie
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Pátek 27.04.2012 14:33
Nemusíte byť opäť vulgárny. Pokiaľ sa preukáže, že išlo o provízie, ktoré boli poslancom MZ udelené za ich lojalitu pri hlasovaniach v zastupiteľstve, bude namieste vyzvať ich k tomu, aby sami zložili svoje poslanecké mandáty. Ak sa dané skutočnosti preukážu, nedokážem si predstaviť, že by i naďalej zastávali verejné funkcie, ktoré im boli prepožičané občanmi mesta. A to isté sa týka i šéfa radnice a jeho zástupcu. Nikto nemôže bez patričných následkov zneužívať dôveru občanov, ktorá mu bola daná vo voľbách, k vlastnému obohateniu, resp. k obohatiu sebe blízkych osôb.
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 22:38
Bože môj Zvedelík, si ty ale naivný chruňo, z Janasa sa smejú či skôr plačú všetci rozumní podnikatelia. Vraj chabre ako po nebohom a od každého. Najviac vraj z MDS a z megaWastov. Za pov byt dostal 200 tisíc za predaj. A títo poslanci? No jedna veľká hanba. Panák to je obyčajný truľo, úplatkár ako celý slovenský futbal. Pri ňom sa Karolko kradnúť naučil. Martaus, ten slizký had ušušlaný a ďalej sopčák, pély, kubovič, pekár.... komentovať škoda rečí. Takáto čvarga zlodejská čo sa tam teraz zišla nemá páru.
Anonym píše:
Sobota 28.04.2012 08:02
Zabudol si priatelu na najvedšieho ko-ko-a zmrda NETUšIKA.Najvedšieho stavbara.
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 20:57
PAnak jeho syn robi osobneho sofera JAnasovi co este viacej chces?
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 23:01
A na čo mal janas a sopčák šoféra so sebou v bruseli? hádam nepilotoval lietadlo!
Anonym píše:
Sobota 28.04.2012 17:08
Nechapem prečo by mladý Panák nemohol robiť Janasovi šoféra.Nemá vari vodičák?
Či?












´


c
Anonym píše:
Pondělí 30.04.2012 12:08
Čomu nechápeš? si nasprostý? Starý Panák je poslancom a poslanec by mal byť nezávislý. Toto nie je nič iné ako kúpenie si jeho hlasu. Alebo si vieš predstaviť, že bude hlasovať proti Janasovi? Takto má Janas kúpeného každého nezávislého poslanca. Je to hanba. fúj
Anonym píše:
Pondělí 30.04.2012 18:34
Asi som naozaj nasprostastý ale vysvetli mi prečo by mladý,mimochodom dospelý muž nemohol robiť vodiča nejakému blbému(ako ho tu všetci,čo ste si ho zvolili nazývate)richtárovi zapadákova zvanému Mogoňov.Starý Panoš bol vždy závislý na peniazoch a zamestnanie chalana nemôže ovplyvniť jeho hlasovanie,to môžu len peniaze a to mu nedokážeš.Podľa mňa richtár memá kúpených všetkých-viď hlasovania.Takí idealisti ako Smatana či Beranka... pôsobia v Mogoňskom parlamente skôr ako exoti alebo blbčekovia ktorí nevedia využiť príležitosť a tak ako na bicykli prišli,tak aj na bycikli odídu.
A zdravé Mogoňské jadro zostane a možno aj nejaké omrvinky z mojetku Mogoňova.
PS
Podobnosť z nejakým okresným mestom na Považí musí byť skutočne len čisto náhodná.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 30.04.2012 20:04
Myslím si že ľudia ktorí ma volili, mi nedali hlas kvôli tomu, aby som "vyžil príležitosť" zarobiť si na iný dopravný prostriedok.

Momentálne pôsobíme exoticky, ale je na Slovensku zopár miest a obcí, kde "idealisti" prevažujú. A to je potom iná politika.

Takže - verím že "zdravého Mogoňského jadra", využívajúceho mandát na osobné obohatenie, bude po budúcich voľbách menej.
Anonym píše:
Pondělí 30.04.2012 20:42
Držím Vám palce.
Anonym píše:
Sobota 05.05.2012 01:48
Starý Panák podviedol svojich voličov, pretože teraz už ako mestský poslanec vstúpil do Janásovej strany SMER . Tento podľa mňa politický farizej by sa mal vzdať svojho mandátu. Mal by tak urobiť ,pretože ho občania volili nie ako člena strany SMER. Panák prejav charakter a odstúp, predajných politických filciek sme tu už mali dosť.
Anonym píše:
Čtvrtek 10.05.2012 19:43
Panák sa neprejaví, na to nemá charakter . Bude len tichúčko čakať až niečo kvapne a keď pôjde SMER od koryta aj z Panáka sa stane zasa pravičiar.
Anonym píše:
Sobota 28.04.2012 10:01
Ty úbohý duchom chudobný človiečik, už podľa tvojej rétoriky je zrejmá tvoja mentálna úroveň. Tak aspoň na osvetlenie tvojej neznalosti. MUDr. Steiner nastúpil na miesto primára detského oddelenia potom ako vtedajší primár Adame začal vykonávať funkciu primátora. Takže máš pomýlené súvislosti a termíny. A keby mala NsP viacej takých erudovaných, obetavých a zodpovedných lekárov ako je MUDr. Steiner, tak by bola na inej úrovni ako je teraz.
Anonym píše:
Sobota 28.04.2012 13:28
Nesúhlasím s Tvojim vulgárnym vyjadrením ale pán primár A. nebol až takým odborníkom ako s o ňom hovorilo.
Je pravda že vedel zmenežovať upratovačky a pomocný personál,mamičky ho mali radi ale keď bol malý problém,tak Trenčín alebo Martin.
Určite pán Mudr.Steiner je lepší a dúfajme že mu nestúpe sláva do hlavy a nebude chcieť byť pánom Mogoňova lebo deciara na menežérskej funkcii sme tu už mali.
Anonym píše:
Sobota 28.04.2012 16:35
Možno v chlastani nema ale ako človeka a lekara nan dlho mat nebude.
Anonym píše:
Sobota 05.05.2012 19:50
Neskoro! Steinrovi už stúpla sláva do hlavy. Chodí po chodbách nemocnice a hrá sa na tvrdého šéfa a vykrikuje. Škoda, že len všeobecne, keď má ako námestník priprieť konkrétneho primára, na to nemá. Nevie si urobiť poriadok na oddelení, nie tak ešte na ostatných primaríátoch. Zato sa montuje do vecí, za ktoré nezodpovedá, vychvaľuje sa vybavenými vecami druhých, ohovára raditeľa a vraj mu kladie polená pod nohy. Nuž čo, akosi nezvládol skutočnosť, že mu Rendek vyfúkol miesto riaditeľa.
Anonym píše:
Sobota 28.04.2012 17:20
Ako môžeš hodnotit moju duchovnú úroveň?Prečo si myslíš že Tvoja je vyššia? Nie je to len Tvoj subjektívny pocit? A až Ti niekto povie, že si múdry a rozumný okrem tvojej mamy napíš nám zase.
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 16:45
co je najlepsie je jeho posobenie na univerzite v trencine- do skoly na prednasky nechodi, plat berie, mojmu znamemu prvakovi na verejnej sprave este na prednasku ani neprisiel
super job
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 18:02
Zato robil pan spominany ,trenčiansky docent diplomovu pracu MATUSIKOVEJ dcere,terajšej sekretarke pana riaditela KERULA.
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 18:49
Ale no, netreba závidieť Judášove groše.
Boží súd čaká všetkých.
Morálne bahno ovládlo tuto etapu vývoja na Zemi.
Ak niekto chodí do kostola, ešte neznamená, že sa riadi božími zákonmi.

Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 23:00
A potom sa čudujeme, že Slováci zdegenerovaní.
Anonym píše:
Pátek 27.04.2012 20:10
VASE MESTO-MOJA BUDUCNOST - MOJE TISICOVE PLATY-MOJE TISICOVE ODMENY-MOJE EURA-MOJE PRACHY-MOJE CHECHTAKY-MOJE DUKATY ....o nic predsa nejde, ja vas budem dalej ohlupovat a vy ma budete kralovsky platit vy ovce ....
Anonym píše:
Sobota 28.04.2012 19:05
Keby niekto šikovný zorganizoval petíciu aby sa mesto stalo prímestskou časťou Púchova, alebo osadou k nejakej úspešnej dedine napr. Jasenici, občania, ktorí majú rozum a používajú ho by to určite podporili.
Prínos by bol - konečne by o P.B. rozhodoval niekto kompetentný čo na to má - a dokáže rozvíjať mesto.
Tiež by sa ušetrilo kopu financí na primatora, viceprimatora a tých prídrbnutých pätolízačov / poslancov/ ktrí sa primatorovi tlačia do análu / všetci okrem Smatanu, a ešte asi 2, aby sa im ušla nejaká finačná kosť!!/ Nové vedenie je pri moci viac ako 2 roky.
Dokáže mi niekto popísať, čo sa za tú dobu v P.B. resp. v prímestských častiach vybudovalo??
Okrem rozostavanej kanalizácie z pov. *Teplej sa nič nebuduje, a to iba vďaka financiam z EU.
To sa dúfam zdarne.
Ďalšie financie z EU na vodovod do Podvažia prepadnú, lebo táto akcia,nakoľko v tejto časti mesta nik z vedenia mesta nebýva, tak nie je prijoritná, na rozdiel od Pov. Teplej.
No a hovoriť o nejakej výstavbe bytov - rozprávky, utópia!!
Anonym píše:
Sobota 28.04.2012 22:32
nevybudovalo sa nič, všetky financie z EU prepadajú - školy, vodovod, odpady... čo sa vlastne urobilo? pár dotácií na hrad, aspoň čosi. nezdá sa mi, že by v Teplej začali s kanalizáciou... alebo žeby sa oddelenie na čele s doktorkom rozhýbali????
Anonym píše:
Sobota 28.04.2012 22:47
to ze stavia dom,co viem tak preraba,nie je nic na tom divne,ze manzelka robi riaditelku,nech robi,to ma tiez netrapi a ze ma kupenych poslancov a zaco by ich kupil,vsetko je predane ,rozkradnute,tak co liafes?,co mas srdca bol?mujec,chod plakat mame,a aky plat meles? o 70 eciek,no nech ma,dopraj druhemu a budete ti dopriate,kritizuj svoju mater ako ta vychovala!
Anonym píše:
Neděle 29.04.2012 09:09
Vážení rektorálny aplinisti v mestskom zastupiteľstve, v rámci udeľovania ocenení pre rok 2012 navrhnite udeliť pánovi primátorovi doc. PhDr., Paedr., PhD., ďaľší titul: "ja za to nemôžem, to bývalé vedenie, veď som bol iba radový poslanec, prednosta obvodného úradu a okresný predseda Smeru vraj sociálna demokracia". Zapadne to pekne do rámca doterajších návrhov, keď poslanec, zamestanec PSL navrhuje na ocenenie svojho šéfa. Potom nemusíte vymýšľať už žiadne texty a uznesenia z mestských rád a zastupiteľstiev na formáte A4 budete mať vždy plošne pokryté. Zaujímavé by bol vedieť, koľko krát hlasoval pán docent trenčianskej univerzity proti návrhom bývalého, teda svojho straníckeho vedenia. A tiež aj to, prečo sa ako okresný predseda Smeru od svojho zvolenia za primátora ku svojej strane verbálne na verejnosti vôbec nehlási. Čo sa za to hanbí, veď sú vládnou stranou. Či sa po tom ako sa na chrbte Smeru stal primátorom, pripravuje do ďaľších volieb ako nezávislý?
Anonym píše:
Neděle 29.04.2012 09:11
Vážení rektorálny aplinisti v mestskom zastupiteľstve, v rámci udeľovania ocenení pre rok 2012 navrhnite udeliť pánovi primátorovi doc. PhDr., Paedr., PhD., ďaľší titul: "ja za to nemôžem, to bývalé vedenie, veď som bol iba radový poslanec, prednosta obvodného úradu a okresný predseda Smeru vraj sociálna demokracia". Zapadne to pekne do rámca doterajších návrhov, keď poslanec, zamestanec PSL navrhuje na ocenenie svojho šéfa. Potom nemusíte vymýšľať už žiadne texty a uznesenia z mestských rád a zastupiteľstiev na formáte A4 budete mať vždy plošne pokryté. Zaujímavé by bol vedieť, koľko krát hlasoval pán docent trenčianskej univerzity proti návrhom bývalého, teda svojho straníckeho vedenia. A tiež aj to, prečo sa ako okresný predseda Smeru od svojho zvolenia za primátora ku svojej strane verbálne na verejnosti vôbec nehlási. Čo sa za to hanbí, veď sú vládnou stranou. Či sa po tom ako sa na chrbte Smeru stal primátorom, pripravuje do ďaľších volieb ako nezávislý?
Anonym píše:
Středa 02.05.2012 21:39
Pán Janás ešte nevie aká strana bude v kurze za tri roky. Dobre vie len jedno, že to určite nebude Smer. Preto sa nedohodol aj s "róbertkom blaženým" na poradí na volebnej kandidátke.
Anonym píše:
Neděle 13.05.2012 07:28
chodil som na zastupitelstva, a hlasoval asi dvakrat ,max.
Anonym píše:
Neděle 29.04.2012 13:43
Janas nie je bezchybný, ale kto si pamätá rozkrádanie mesta za Lackoviča a jeho jednofarebných bezmozgových poslancov, Adameho ktorému poza chrbát kšeftoval Haviar so zákazkami pre brata a Adam s Jancom - provízie pre týchto dvoch úradníkov boli povinné, kamarát má firmu, takže dobre viem čo píšem, tak pôsobenie Janasa nevnímam tragicky. Áno, zarába o pár 100 eur viac ako starosta obce Žehra a v TV sa tvári mierne arogantne, ale nikto nie je bezchybný. Rekonštrukciu domu si z jeho oficiálnych príjmov môže dovoliť, narozdiel od mnohých, ktorí zarábajú 1000€ a majetok majú minimálne 100 000€.
Anonym píše:
Neděle 29.04.2012 13:56
Zbytočne siho zastavaš ,pre vedšinu Bystričanov je ch-j,a ch-j aj zostane može si kupit ešte tri tituly.
Anonym píše:
Neděle 29.04.2012 14:28
Pište žebrač čo chcete,eurače na učet idu.Vaš KAROL.
Anonym píše:
Neděle 29.04.2012 15:52
Adam, Haviar, Chudovský, Janco, Konečný, Lackovič, už sem nepíšte, nedá sa to čítať. Radšej si skontrolujte majetky, lebo sa vám mohlo niečo stratiť z tajných účtov. Aj z tých, čo máte napísané na príbuzných.
Anonym píše:
Neděle 29.04.2012 16:46
CHOD A POPRECHADZAJ SA PO POVAZSKEK ZAROZPRAVAJ SA Z BEžNYMI LUDMI A VIEš NAčOM SI PRIATELU.
Anonym píše:
Neděle 29.04.2012 21:05
S údivom pozorujem ako sa každé štyri roky nechajú Bystričania osprostiť volebnou kampaňou a ako sprosté stádo idú a volia jedného väčšieho blbca za druhým. Kedysi sa starostom alebo richtárom stal ten, kto požíval v obci najväčšiu úctu, niečo dosiahol, viedol ľudí ďaleko predtým ako ho zvolili za richtára. Bystričania volia politikov a nie richtára. Čo čakali od Adameho? Ako môže viesť mesto v dobrom aj zlom človek, ktorý ako primár - t.j. najvyšší človek na svojom oddelení - požíval úctu keď bolo dobre a chyby zhodil na podriadených doktorov keď bolo zle? Ako sme mohli čakať, že tento človek sa chopí roboty a bude znášať tlaky aké dovtedy nepoznal, bude rozhodovať rýchlo a dobre, bude viesť úrad a celé mesto... Ilúzia. No ani štyri roky nestačili na to, aby pol storočím komunizmu osprostení Bystričania urobili tú istú chybu a zvolili za primátora človeka, ktorý je zase iba politik a nie richtár, ktorý môže s týmto mestom niečo urobiť. Vyliezol po chrbte neschopneho Adameho - čo nebolo nejak extra zložité, a kritikov toho na čom sa sám výrazne podielal znova ohlúpil tú angažovanú masu, ktorá ho dostala do kresla. Čo Tí ľudia čo ho volili vlastne čakali? Máme iba to čo si zaslúžime a čo si sami volíme? Vieme my vôbec čo chceme? Vieme my vôbec čo by mal primátor pre mesto urobiť? Vie si tu vôbec niekto predstaviť ako by sme ako mesto mali vyzerať napríklad za desať, dvadsať, päťdesiat rokov? Má tu niekto vôbec nejaký plán, vidinu, víziu? Dokial sa taký niekto nenájde tak bude toto mesto odsúdené na také úbohé prežívanie ako zažíva už 20 rokov, pretože Bystričanom to asi stačí. Stačí im chodiť zhrbeným ráno do roboty a poobede z roboty, vypiť nejaké to pivo v krčme pod barákom a nadávať a nadávať ako je to všetko na hovno. Tá kritická masa ľudí, ktorí vždy rozhodnú o výsledku volieb možno ani nevedia aké to je mať centrum mesta, aké je to prechádzať sa po meste, pozerať sa na pekné veci okolo seba a cítiť meštiansku hrdosť v srdci, že sme obyvateľmi tohto mesta... Prostredie vychováva a nás vychovalo takto. A či je jeden väčší zlodej ako druhý? Jeden bral možno v malom v nemocnici, druhý na futbalovom ihrisku...možno obaja chceli brať viac v na primátorskej funkcii...ale ani jeden neposunie toto mesto niekam vpred.
Výbor verejného blaha
Výbor verejného blaha píše:
Neděle 29.04.2012 21:57
Víziu politici majú, ale iba víziu zabezpečenia svojho vlastného blahobytu.
Anonym píše:
Pondělí 30.04.2012 10:50

Najdu sa ešte také osobnosti na Slovensku?

Štefan Závodník

Do histórie obce Pružina i celého Slovenska sa zapísal ako významná osobnosť boja za pravdu národa a cirkvi.
 
Jeho snahou bolo povzniesť ľud hospodársky, spoločensky i kultúrne.

Kňaz, národovec a vlastenecký učiteľ.
Anonym píše:
Pondělí 30.04.2012 11:25
Ten už tuším nežije...či?
Anonym píše:
Pondělí 30.04.2012 10:50
Nech žije 1maj
Anonym píše:
Pondělí 30.04.2012 11:26
Spolky = čertové volky a to je svätá pravda. Napchali nám sem ich hnusné "ropné" maslo, žranicu, ktorá sa riadne podpísala na ich zdevastovaných telách. Naši "politici" im rozpredali čo sa len dalo a veľkodušne rozdávajú cudzím nenažrancom aj daňové prázdniny a slovenský podnikatelia tu majú utiahnút všetky tieto "panské huncútstva" a narastajúcu štátnu správu.Teraz máme krízu, ktorá nás bude gniaviť ešte takých 5 - 6 rokov, potomvyskúšajú niečo iné čo nás totálne pripraví aj o posledený kus našej zeme.
Anonym píše:
Pondělí 30.04.2012 11:34

Pokial nebola S - U - V - N - EUROPSKA UNIA vsetky staty boli v pohode. Nikde nebola kriza. Len nenazrati politici a p-a-i-a Amerika nemaju nikdy dost.
Anonym píše:
Pondělí 30.04.2012 12:17
Janas je najväčšie sklamanie, naozaj som mu verila. Teraz je to obyčajný úplatný chrapúň.
Anonym píše:
Úterý 01.05.2012 11:13
NECH ZIJE 1MAJ.ALE BEZ TOHO TYTULOVANEHO ZAKERAKA NA RADNICI.
Anonym píše:
Sobota 05.05.2012 02:04
Prepáč, dovoľujem si pochybovať o tvojom duševnom zdraví, keď si verila Janásovi a podarenej strane Smer. Veď sa len pozri kto túto zberbu predstavuje v meste Mogoňov. Jeden podvodník a zlodej väčší ako druhý. Skoro všetky predražené tendre a zakázky mesta v minulom volebnom období robili smeráci. Koľko sa na tejto stránke popísalo o súdruhoch ako "Všadestav, teplý Marcelko,podarený mestský fízel,čirokéz, spolupracovník ŠTB,autobusák z Teplej, doktorko z detského oddelenia" a ďalší.Po rozdelení podielov na koristi ich kámoši z rodnej strany poväčšine akože vylúčili. Prachy ale boli rozkradnuté a oni sa nám doterazsmejú do očí. Ak sa dobre pamätám predsedom tejto podarenej organizácie bol náš výkuk Janás, ktorého ste ešte zvolili aj za primátora. Takže k tej tvojej dôvere k Janásovi len toľko.
Anonym píše:
Pondělí 30.04.2012 12:31
rekonštrukciu áno,ale nie kúpu za vyše 100 000 eur. to je ten rozdiel.
Anonym píše:
Pondělí 30.04.2012 21:49
Niekde hore nsom sa dočítal, že vypisujete o Janasovi, ale za Lackovičaa sa kradlo ...
No radšej keby bol späť Lackovič, aby mohol kradnúť, ale pri tom stačil aj mesto budovať a mesto malo kladné rozpočty.
Janas je sväty a so Sopčákom a celým mestským zastupiteľstvom.
Ale za dva roky čo sú tam/ prevažna väčšina poslancov tam boli aj predtým/ a v Pov. Bystrici sa odvtedy
NIČ - doposiaľ nevybudoval!
Dokonca aj už 6 rokov odsúhlasené financie z EÚ na kanalizáciu v Pov. Teplej a vodovod do Podvažia asi v júli 2012 prepadnú!!
No a samozrejme teraz neustále sa plače, že nie sú peniaze?
Ako to ten Lackovič potom robil?
Tak potom sa pýtam, ktorý primátor s poslancami je pre občanov lepší??
Anonym píše:
Pondělí 30.04.2012 22:23
Nezabúdaj, že za Lackoviča ešte malo mesto slušný majetok. On bol tým, kto mu od niektorých majetkov "odpomohol". Napríklad POVBYT, alebo zakázky pre PSS - a teraz sa tá bytovka rozpadá ľuďom nad hlavami. Prijal nevýhodné nevypovedateľné zmluvy, - TV Marika.
Zas je pravda, že držal rozpočtovú disciplínu, v porovnaní s tým čo nastalo za Adameho.

A toho budovania za Lackoviča... že si nejak neviem spomenúť, okrem chodníka k Tescu na SNP?
Obludné Tri veže? To nešlo z mestských peňazí, to len predal pozemok kamošovi.
Anonym píše:
Úterý 01.05.2012 19:00
Nezabúdaj, že za Lackoviča ešte malo mesto slušný majetok. On bol tým, kto mu od niektorých majetkov "odpomohol". Napríklad POVBYT, alebo zakázky pre PSS - a teraz sa tá bytovka rozpadá ľuďom nad hlavami. Prijal nevýhodné nevypovedateľné zmluvy, - TV Marika.
Zas je pravda, že držal rozpočtovú disciplínu, v porovnaní s tým čo nastalo za Adameho.
A toho budovania za Lackoviča... že si nejak neviem spomenúť, okrem chodníka k Tescu na SNP?
Obludné Tri veže? To nešlo z mestských peňazí, to len predal pozemok kamošovi.

Konečne normálny príspevok po 100 d.e.b.i.l.n.ý.ch.
 Konečne normálny príspevok po 100 d.e.b.i.l.n.ý.ch.
  Konečne normálny príspevok po 100 d.e.b.i.l.n.ý.ch.
   Konečne normálny príspevok po 100 d.e.b.i.l.n.ý.ch.
    Konečne normálny príspevok po 100 d.e.b.i.l.n.ý.ch.
Anonym píše:
Pátek 04.05.2012 15:29
moja reč
Anonym píše:
Pátek 11.05.2012 11:17
Janas,Janas, ešte len druhý rok si primátor a už si kúpil dom na Hlinníkoch, rekonštrukcia stojí vyše 100 eur, práce vykonáca absolvent pomocnej školy a člen KDH Maťoš. Si ty alé pekný skorumpovaný hajzlík.Ani sa nesnažíš skryť úplatky ale rovno ukazuješ ako máš občanov mesta v pi.či.
Anonym píše:
Pátek 11.05.2012 12:20
Zas len závisť a závisť a znova závisť. NEch si kúpi dom, veď je to primátor mesta ! Čo chceme mať primátora, ktorý žije v maringotke, alebo v zemlianke. Taký má reprezentovať mesto? Veď nestavia milionovú haciendu, aspoň teda podľa mojich informácii, ale údajne bežný dom, ktorých je tam ako maku. Proste nič moc a ešte v akomsi kopci.
Anonym píše:
Pátek 11.05.2012 13:09
Všetci ste sa tu zbáznili či čo?
Janas stavia dom,rúbač stromov okolo cesty na Púchov sa vozí v terénnom Volve a Smatana neschopáček sa vozí na bycikli.
A vo tom to je.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 14.05.2012 11:49
Prosím vás, ako súvisí vlastníctvo auta s nejakou schopnosťou a neschopnosťou?
Auto nevlastním, pretože ho nepotrebujem - bývam na Lánskej a pracujem v gymnáziu, takže v rannej špičke sa dostanem na "bycikli" do školy rýchlejšie ako autom, autobusom alebo hoci lietadlom.
Keď auto potrebujem, tak si ho prenajmem.
Držať si auto ako symbol úspechu - až tak rozumovo neschopný nie som.
Anonym píše:
Pátek 11.05.2012 13:17
nech má,ale po roku mať tak 250 000 eur. Ale ak prispeje megakšeft tak to ide. Karoľko,musíš predsa pre francúzsku riaditeľku niečo postaviť,lebo ti ju odláka nejaký papradňan
Anonym píše:
Sobota 12.05.2012 18:46
Asi si nepochopil ty tupec, že zmrd Janás je zo strany, ktorá sa prezentuje ako socialne cítiaca. Potom ale nechápem ako mu jeho socialne cítenie dovolilo si nechať SCHVÁLIŤ plat v tak vysokej sume. To je všetko, čo sa dá k tomuto smeráckemu zázraku asi tak povedať.
Anonym píše:
Neděle 13.05.2012 21:08
janas zasa hviezdil na zastupiteľstve, takto klamať ako on dokázal iba mečiar za adameho jeho čvarga všetko rozhajdákala a teraz velkohubo zachraňuje a o jeho plate sa baviť nebude no janas kto by sa bavil že? klamár jeden
Anonym píše:
Pondělí 14.05.2012 05:51
No, ešte uvidíme, či sa nebude baviť o prachoch, čo berie. Oficiálnych, aj čiernych!
Anonym píše:
Pondělí 14.05.2012 12:45
Prečo urážate,je to Váš obraz,alebo Vás matka rodila čupiac ako cigánka.
Anonym píše:
Neděle 13.05.2012 07:23
moj mily len tie peniaze z jeho 3500 platu su aj z tvojich dani, skus troska pohnut myslou
Anonym píše:
Úterý 01.05.2012 20:38
Potom ako Janas verejne povedal že má Škorík jeho plnú dôveru som stratil posledné zvyšky dôvery k Janasovi.
Anonym píše:
Úterý 01.05.2012 22:23
preboha o com sa tu bavite ved je to jedna banda volena tupovolicmi hzds a terazky smeru. jeden zbojnik nahradil druheho a ten tretieho..takze co cakate v px ,zazrak? mame to co sme si zvolili. px basta pohg,kss,hzds a smer.
Anonym píše:
Pátek 04.05.2012 10:19
Syn prezidenta Ivana Gašparoviča Ivo stavia v rozpore so stavebným povolením vilku pod vládnym hotelom Bôrik v Bratislave, píše piatkové vydanie denníka Nový čas.
Anonym píše:
Pátek 04.05.2012 14:04
vsak to je fajn.stary ujo a aj mlady ujo mozu vsetko.a ich velitel cicko im pristavia aj protiatomovy bunker.este lepsie sa stane ak ten stary popleta pojde na ukrajinu a uz sa nevrati.nech si tam postavia dalsiu vilu spolu s lukasenkon,janukovicom a aj chavezom.
Anonym píše:
Pátek 04.05.2012 15:53
NECH TAM ZOBERU CIERNEHO STAVITELA V POV BYSTRICE CHUJA NETUSIKA FERKA.
Anonym píše:
Pondělí 07.05.2012 13:40
Vladimír Pavlík · Najlepší komentátor

Gorila sa tu začala už vznikom Slovenskej republiky v roku 1993, keď vysoká politika sa stala najorganizovanejšou zločineckou a zlodejskou profesiou. Na vrchol pyramídy sa postavili dve zločinecké organizácie: slovenský parlament a koaličné vlády. Oni sú najväčšími vinníkmi, že Slovensko sa rozkradlo, vytunelovalo, morálne a ekonomicky sa zdevastovalo a za bagateľ sa rozpredalo cudzine. Neskôr tieto dve zločinecké organizácie VYTVORILI nadnárodnú zločineckú organizáciu FINANČNÝCH OLIGARCHOV, ktorí dnes z úzadia rozhodujú o tejto republike a politické strany, ktoré boli doteraz v parlamente, sú ich poníženými prostitútkami. Tieto zločinecké skupiny obsadzujú políciu, súdy a prokuratúry.

« květen 2017 »
květen
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359