Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / ITV: Združenie podnikateľov vyzvalo primátora na odstúpenie, ten na nich podal trestné oznámenie

ITV: Združenie podnikateľov vyzvalo primátora na odstúpenie, ten na nich podal trestné oznámenie

Autor: redakcia Poslední změna: Pondělí 09.08.2010 14:46
Kategorie:
[2010-08-09] Podľa správy v regionálnej televízii ITV Združenie podnikateľov PB vyzvalo považskobystrického primátora Miroslava Adameho, aby odstúpil zo svojej funkcie. V otvorenom liste podnikatelia uvádzajú 10 najvážnejších dôvodov, pre ktoré by mal primátor zložiť svoju funkciu. Miroslav Adame na výzvu zareagoval oznamom, že sa "vzhľadom na prebiehajúci súdny spor" so Združením podnikateľov - kvôli zverejneniu textu ich výzvy zo 4. augusta 2010 - nebude k výzve vyjadrovať. Predmetnú výzvu podnikateľov chce primátor doložiť ako dôkaz k súdnemu sporu.

Pokiaľ je to možné, pozrite si nasledovný televízny príspevok priamo na webovej stránke televízie ITV:

http://www.i-televizia.sk/noviny_8.php

 

Anonym píše:
Pondělí 09.08.2010 13:50
Až teraz máme primátora, akého mesto potrebuje.
- Vyhadzuje zbytočných zástupcov
- Zastupiteľstvo striehne na každý jeho chybný krok, a on sám s chuťou nepodpisuje chybné rozhodnutia zastupiteľstva
- Je na nože s väčšinou podnikateľských skupín
- Podnikateľským skupinám, ktorým ide po ruke, nemôže veľmi prihadzovať, lebo ho blokuje zastupiteľstvo a nepriatelia na mestskom úrade - a už ani veľmi nie je z čoho
- Všetky prúsery sú okamžite medializované

Ešte by mal vykopnúť Haviara, a potom môže po voľbách odísť na politické šrotovisko. (Lebo aj keď tomu on sám ešte neverí, SKONČIL.)
Anonym píše:
Pondělí 09.08.2010 14:52
LL sa musí teraz v kŕčoch váľať od smiechu po zemi. Takéhoto hňupa nenájdete široko ďaleko :-DDD "Čo som robil pre vaše deti, teraz budem pre vás !" No, ďakujeme, chúdence vštky deti, ktoré sa dostali do jeho rúk.
Anonym píše:
Pondělí 09.08.2010 15:35
Viete kto je za týmto všetkým-pán Stacho,to ste ale prekvapení-ja nie.Pá primátor mu nepapká z ruky ako Haviar a ostatní veduci oddelení.Držte sa pán primátor,neuhnite ani kusok,keby ste boli hned podpísali pozemky v Orlovom,samozrejme to nemuselo byt,ale držím Vám palce,aj ked Vás moc nemusím.Ste jediný na Mestskom urade,čo sa tohoto človeka nebojí,žiadne odstupenie si nezaslužite,ja som presvedčený,že dovládnete aj bez týchto vagabundov na čele so Stachom,aj bez podpory premudreleho okresného predsedu Smeru,PS-pri volbách Ste im bol dobrý a teraz ked nechcete podpisovat ich návrhy predaja majetku,Ste najhorší,dokonca Máte odsupit,no taku radost im prosím nespravte,počkat musia do konca roka a tam sa rozhodne,možno im to tak nevyjde,ako to páni podnikatelia pripravuju a to ešte ani netušia,ako ich velký Stacho podvedie,ako Orlovcov s ihriskami.
Anonym píše:
Pondělí 09.08.2010 15:48
Ono je asi jasné, že je to objednávka, no ale chlapec vedel do čoho ide...
Anonym píše:
Pondělí 09.08.2010 18:55
Ani dovládnuť, ani zmiznúť!
Okamžite odísť, najlepšie do Ilavy a splácať škody!!!
Anonym píše:
Pátek 13.08.2010 16:48
Súúúúúúhlasím. Veľká pravda.
Anonym píše:
Pátek 13.08.2010 16:52
Súúúúúúhlasím. Veľká pravda.
Anonym píše:
Sobota 14.08.2010 11:54
Omyl, len do 20. 9., kedy je súd a plechavého (ch)uja sú pošle definitívne do večných lovíšť!!! Aj z TSK...
Anonym píše:
Neděle 15.08.2010 17:17
Ten súd je istý v danom termíne? Z TSK isto nie,keďže rozsudok o pozastavení verejnej funkcie platí iba pre mesto
Anonym píše:
Středa 11.08.2010 07:14
nič nieje iste,až po volbach...
Anonym píše:
Pondělí 09.08.2010 16:53
Okresná organizacia Zdruzenie podnikatelov Slovenska Povazska Bystrica vyzvala dna 16.2.2010 poslancov mestskeho zastupitelstva :
Vážení poslanci mestského zastupiteľstva a spoluobčania nášho mesta, vyzývame Vás, aby ste zastavili šafárenie s peniazmi a majetkom mesta. Nedopustite, aby pre zlé rozhodnutia najvyššieho štatutára mesta bol ohrozený majetok mesta až do takej miery, že hrozia exekúcie v státisícoch eur.
Združenie podnikateľov vyzýva poslancov a spoluobčanov: zastavte šafárenie s peniazmi a majetkom mesta!
Hodnoty, ktoré zveľaďovali tisíce občanov Považskej Bystrice, ich otcovia a dedovia, sú ohrozené, lebo niekto sa pustil do súdnych sporov bez náležitej prípravy.
Nepripravené súdne spory nie sú to jediné, čo nás trápi. Je už február a mesto stále nemá rozpočet. Máme právo vedieť, ako bude nakladané s prostriedkami, na ktoré prispievajú všetci občania. Buď je niekto neschopný, alebo chce rozhadzovať bez kontroly. Keby ktokoľvek z nás takto hospodáril, tak dnes chodí po žobraní aj so svojimi zamestnancami.
Vážení poslanci,
mnohí z Vás na zasadnutí mestského zastupiteľstva dokázali, že tieto problémy im nie sú ľahostajné. Pridajte sa aj ostatní a zabráňte poškodzovaniu mesta Považská Bystrica.

Za združenie podnikateľov Považská Bystrica Ing. Milan Sklenář, predseda

...takze, predpokladam, ze prebiehajuci sudny spor sa tyka tejto vyzvy z februara 2010...
(ale vlastne, ved to je uplne jedno...)

ozaj, viete niekto najst clenov Zdruzenia podnikatelov Slovenska v Povazskej Bystrici?
Zaujimalo by ma, kto vsetko sa tu pod ruskom tajomstva skryva... ja som to hladala, ale nenasla

Ak najdete supnite to sem
Anonym píše:
Pondělí 09.08.2010 21:11
Opýtajte sa Stacha,on to má pod palcom.
Anonym píše:
Pondělí 09.08.2010 21:50
... Aj ViceStando I. by vedieť niečo o tom. Vyšiel priamo z toho košiara.
Anonym píše:
Pondělí 09.08.2010 22:20
Treba primatora ,ktory bude podporovat aspon nejaky sport v PB a nie primatora, ktory podporuje rozkradanie sportu!!!!!!!!
Anonym píše:
Úterý 10.08.2010 13:21
Žeby mal prsty aj v "super " predaji milochovského futbalového ihriska ?
Pardón - prestavbe na lodenicu, ktorá je už teraz za plotom ?!
Nenažranci - nenažraný !!!
Anonym píše:
Úterý 10.08.2010 12:16
chcela by som vediet, kto konkretne je to Zdruzenie podnikatelov Slovenska v Povazskej Bystrici. Chem vediet, za koho (konkretne a menovite) pan Sklenar podava vyzvu na odstupenie.
Dakujem
redakcia
redakcia píše:
Úterý 10.08.2010 18:23
Združenie podnikateľov Slovenska je občianskym združením.
Ich stanovy a organizačnú štruktúru nájdete na http://www.zps.sk.
Združenie podnikateľov PB je podľa všetkého regionálnou pobočkou ZPS, a pán Sklenář zvoleným predsedom tejto regionálnej pobočky.

Nebýva zvykom občianskych združení, aby zverejňovali na webe menovite svojich individuálnych členov, preto Vám nemôžem odpovedať na túto otázku. Napíšte na e-mail zps@zps.sk a vypýtajte si kontakt na pána Sklenářa, alebo sa rovno spýtajte, koľko majú členov v Považskej Bystrici.

Podľa mojich info napr. najväčší zamestnávatelia zo ZPS vystúpili, a vytvorili Asociáciu zamestnávateľov, kde sú len firmy s istým obratom, počtom zamestnancov atď. Lebo v ZPS môže byť každý živnostník.

Juraj Smatana

Anonym píše:
Středa 11.08.2010 09:40
Trochu doplním Jurajovu odpoveď o údaje z Registra občianskych združení MV SR aj s anabázou sťahovania ZDRUŽENIA PODNIKATEĽOV Považská Bystrica.

Predtým:
 
Názov združenia: ZDRUŽENIE PODNIKATEĽOV Považská Bystrica;
Sídlo združenia: A. Hlinku 36/9; 017 01 Považská Bystrica; Slovenská republika
IČO 42026491
Štatutárny zástupca Ing. Milan Sklenář
Kontaktné osoby Cibiková Lenka

Teraz:

Názov združenia: ZDRUŽENIE PODNIKATEĽOV Považská Bystrica
Sídlo združenia: Tatranská 295, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika
IČO 42026491
Dátum vzniku 05.12.2007
Osoby oprávnené konať v mene združenia (Fyzické osoby)

    * Ing. Milan Sklenář
    * Ing. Alojz Kľučka

Oblasti činnosti

    * - podnikateľské

Firmy Raven, Medeko Cast, Prima Zdroj Považská Bystrica, Sauer-Danfoss, PSL a Považská stavebná založili spoločné občianske združenie pod názvom
Asociácia zamestnávateľských subjektov.
(Zdroj: príloha Považského Obzoru - MY a STROJÁRI, 30. 9. 2008 - str. 4)

Názov združenia: Asociácia zamestnávateľských subjektov v Považskej Bystrici
Sídlo združenia: Tatranská 295, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika
IČO 42140838
Dátum vzniku 30.05.2008
Osoby oprávnené konať v mene združenia (Fyzické osoby)

    * Mgr. Katarína Mičuchová

Oblasti činnosti

    * - podnikateľské
    * - rozvoj obce, regiónu, CR

Ako vidno, obe združenia teraz sídlia u Stacha, kde mimochodom sídlia aj ďalšie dve združenia:

Názov združenia: ORLOVÉ A ŠPORT
Sídlo združenia: Tatranská 295, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika
IČO 37918630
Dátum vzniku 27.04.2004

Osoby oprávnené konať v mene združenia (Fyzické osoby)

    * Ing. Daniela Lacková

Oblasti činnosti

    * - ŠK


Názov združenia: ORLOVÉ A PRÍRODA
Sídlo združenia: Tatranská 295, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika
IČO 37916831
Dátum vzniku 28.09.2001

Osoby oprávnené konať v mene združenia (Fyzické osoby)

    * Ing. Daniela Lacková

Oblasti činnosti

    * ŽIVOTNÉ PROSTREDIE

POZNÁMKA:
Zdá sa, že keď už vaše meno začne v nejakom regióne vyvolávať negatívne asociácie, najjednoduchším riešením je založiť občianske združenie, za ktoré sa môžete schovať. Aký je postup?
Stačí ak sa dvaja chytráci dohodnú, nájdu si prípadne ešte niekoho ďalšieho "dôveryhodného" a na MV SR si zaregistrujú stanovy, do ktorých napíšu samé chvályhodné keci (napr. o rozvoji život. prostredia, bla bla bla ...)
Potom už len treba nájsť nejakého "gašparka", ktorého ukážete verejnosti a vy už len v tichosti ťaháte za nitky a tvárite sa "ja nič, ja muzikant" a výhodne nakupujete napr. pozemky ...
(Podobnosť deja v POZNÁMKE s realitou je samozrejme čisto náhodná a autor POZNÁMKY nenesie zodpovednosť za to, že sa niekto v spomínanom deji spozná ...)

redakcia
redakcia píše:
Středa 11.08.2010 11:19
-----Original Message-----
From: Juraj Smatana [mailto:smatana@strazov.sk]
Sent: Tuesday, August 10, 2010 10:00 PM
To: zps@zps.sk
Subject: otázka - Považská Bystrica

Dobrý deň, prosím o informáciu - Združenie podnikateľov Považská Bystrica, s predsedom Ing. Sklenářom, je regionálnou organizáciou/pobočkou ZPS?
Som redaktorom miestneho informačného portála, a snažím sa získať kontakt na toto združenie.

Vopred ďakujem, Juraj Smatana


Dobrý deň,
Združenie podnikateľov Považská Bystrica je samostatnou organizáciou,
ktorá nie je a nikdy nebola členom Združenia podnikateľov Slovenska.
S pozdravom,

Mgr. Andrea Fontányová
assistant to president
Združenie podnikateľov Slovenska
Entrepreneurs Association of Slovakia

Cukrová 14,
813 39 Bratislava
GSM : 0905 251 060
TEL : 02/ 5932 4344
FAX : 02/ 5932 4350
http :// www.zps.sk

e-mail : zps@zps.sk
Anonym píše:
Středa 11.08.2010 12:04
tak sa zdá, že najviac nití sa zbieha u Stachana.
Na Tatranskej 295.
Anonym píše:
Středa 11.08.2010 14:11
... akože najviac nití ?? Všetky !! A tak je všetko jasné.
A takto sa nám tu, na tom našom Slovensku, fasa žije ...
Anonym píše:
Středa 11.08.2010 15:34
pán predseda , využili ste praktiky profesionalnych podvodníkov v tom zmysle, ze ste si zalozili zdruzenie, ktore nesie pribuzny nazov ako Zdruzenie podnikatelov Slovenska a ktoré ma seriozne zaklady a vyvija prospesnu cinnost. Snazili ste sa zavadzat obcanov mesta, pretoze nemate gule na to, aby ste verejne priznali za koho kopete a pretoze viete, ze by ste neuspeli. Vase praktiky su mi rovnako odporne ako praktiky primatora. Tento pokus o vymytie mozgov povazskobystricanov vam nevysiel...
Anonym píše:
Středa 11.08.2010 16:55
TVRDO CHAMTIVE KUR.Y ČO ŤA NAMOČILI DO TOHO A TERAZ ŤA POTOPIA ??? SPRAV TU NA TOMTO PORTALE SPOVEĎ.BUJ CHLAP.NEDAJ SA IM OSIERAŤ.ŠECKEHO NIEJE UŽ DOSŤ?
Anonym píše:
Středa 11.08.2010 18:13
argumenty precedu Sklenára sú rovnaké ako jeho "slovenština" - biedne :)
Stachanov trójsky oslík. Za chvíľu sa vynoria ich bilbordy a kandidátmi pb SAS s.r.o.
Tešme sa!
Anonym píše:
Čtvrtek 12.08.2010 13:01
Je to až na neuverenie, kolko združení vie Stachan vytiahnuť z rukávu:

Názov združenia: Centrum mladých olympionikov
Sídlo združenia: Tatranská 295, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika
Dátum vzniku 11.11.2005

Osoby oprávnené konať v mene združenia (Fyzické osoby)

    * Ing. Katarína Babincová

Oblasti činnosti

    * - ŠK



Názov združenia: PRIMA ŠPORT
Sídlo združenia: Tatranská 298, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika
IČO 34057595
Dátum vzniku 14.10.1998

Osoby oprávnené konať v mene združenia (Fyzické osoby)

    * Ing. Miroslav Stacho

Oblasti činnosti

    * - ŠK



Názov združenia: Združenie pre regionálny rozvoj
Sídlo združenia: Tatranská 298, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika
Dátum vzniku 18.06.2002

Osoby oprávnené konať v mene združenia (Fyzické osoby)

    * Osoby pre dané združenie nie sú uvedené

Oblasti činnosti

    * - rozvoj obce, regiónu, CR

Ťažký je život mladého námorníka (olympionika) na suchej zemi - "buduje" lodenice kde len môže - najnovšie v Milochove. Že vraj tam bude loviť bielu veľrybu Miladu a preto mu intenzívne pomáha aj jej ľavá ruka - Fortunata Fortunina (lat. šťastná náhodička).
Anonym píše:
Čtvrtek 12.08.2010 20:28
pohlušiť to ako potkany,zlodejov nenažratých
Anonym píše:
Čtvrtek 12.08.2010 21:30
...žiadne združenie nepodporit,za všetkým je len a len Stacho-treba to ich slávne vyhlásenie ignorovat,tak su drzí,že mi ten ich leták doručili až do domu-ihned išiel do koša.
Anonym píše:
Čtvrtek 12.08.2010 22:30
Sú to všetko figúrky podivného bystrického panoptika - otrokár Stacho, otrok Sklenář, rádobyslobodnýobčan Adame ... A potom vraj Považská Bystrica - nie je to niekde pri Maríkovej ?!?!
Anonym píše:
Pátek 13.08.2010 06:29
plač nad odvolaním Kuboviča, to už len bola oponentúra! Tri roky v Adameho anále a zlodejín!
Ale doplnil by som tam:
11. Kupovať mestské pozemky budem len po 2 Eurá a prípadne menej, tak ako to mnou platený gašparko - Jurčík navrhne a ostatné poslanecké ovce za misu šošovice odhlasujú.
Anonym píše:
Pátek 13.08.2010 22:08
Stachan vraj odkúpil aj kus orlovského parku, ten nikdy nebude mať dosť.
Anonym píše:
Úterý 17.08.2010 21:00
Skape tak isto ako iní, možno ešte horšie !!
Anonym píše:
Pondělí 20.09.2010 23:17
To stým lovením veľryby som to nepochopil a navyše prečo by mala Fortunata pomáhať pri lovení svojej šéfky. To nedáva žiadny zmysel. Čo tým chcel básnik povedať?
Anonym píše:
Sobota 14.08.2010 12:03
Smatana, povedz aj B!!!
Koho združuje Združenie podnikateľov Považská Bystrica??? a koľko ľudí jeho členovia asi zamestnávajú....
Nie sú to náhodou rozhodujúci zamestnávatelia regiónu? A neserie ich náhodou to, že mesto v ktorom podnikajú rozkradne a zničí partia neschopných komunistov, východniarskych zlodejov a servilných tupcov???
Anonym píše:
Úterý 17.08.2010 10:23
ZP PB? Koľko ľudí zamestnávajú? No veď nech sa sami pochvália, odkiaľ by to mal Smatana zistiť.

A nie sú rozhodujúci zamestnávatelia regiónu Asociáli z Asociácie zamestnávateľských subjektov? Lebo tí sa prsili, že oni! Tak ako?

Posledná vec: ktože finančne podporoval tú partiu neschopných komunistov, východniarskych zlodejov a servilných tupcov, pred voľbami? Nie náhodou rozhodujúci zamestnávatelia regiónu?
Anonym píše:
Čtvrtek 12.08.2010 22:34
Vsetci ste tam darebáci žijúci z našej práce a tvárite sa, ako by ste nám niečo dávali zo svojho, boli tí vyvolení a pritom nie ste súci na poriadnu robotu a tlačíte sa ku korytu. Za dvanásť rokov predchádzajúceho primátora, ani neviem, ktorý to je a ako vyzerá, sa v meste na rozdiel od iných aj mestečiek nič neurobilo a pritom viac ako inde to bolo treba. Kde sa v strede mesta na prázdnych priestoroch pasú sliepky? A teraz, keď nastúpili iní, tak ich zamestnávate politickými podrazmi, miesto toho, aby vôbec mohli ukázať, či za niečo stoja. Ste minimalne takí, akých robíte ich. Straťte sa všetci, vy privandlovalci, niekam do čerta, Bystrica Bystričanom!
Anonym píše:
Čtvrtek 12.08.2010 22:43
BYSTRICA - BYSTRIČANOM! Krásna myšlienka, horšia realizácia
Anonym píše:
Pátek 13.08.2010 06:34
Všetci Maríkovci a Papradňanci, hor sa na rodné vaľale.
Anonym píše:
Pátek 13.08.2010 17:23
co chces docielit takymto idiotskym prispevkom? ...nic vtipneho, nic mudreho, nic, co by stalo za precitanie. Kazdy povazskobystrican ma korene na nejakej dedine, vratane teba...ci ty si sa narodil na Wall Street? ja verim, ze je v tomto meste vela sikovnych hlav a ze toto mesto nie je stratene
Anonym píše:
Neděle 15.08.2010 11:10
...krčmové keci....hrdinovia...
Anonym píše:
Neděle 15.08.2010 13:24
Pán Novák, robotníci z firmy PSS sa vystatujú že v utorok znova vyhrajú elektronickú aukciu na výstavbu cintorínov, ktorú opäť podvodom zmenežujete vy, tak ako aj ostatné.Nezabudnite následne znova povedať na MZ aký ste spravodlivý a ako je poctívé ak vyhrá niekto z iného košiara.Ak v utorok vyhrá ten o kom čvirikajú vrabce na streche, ste absolútny podvodník za ktorého by sa mali hambiť vaše deti.Ale vyšli ste z Ravenu a to hovorí samo za seba.Good luck Milanko.......
Anonym píše:
Neděle 15.08.2010 13:45
čo sa čuduješ,starý už má postavenú chalupu v Novom Meste, tak skús hádať kto mu ju financoval.Napoviem že to nie je Všadestav ale jeden pacient nedávno hospitalizovaný na psychiatrii (asi nejaký dement) vlastniaci nejakú oboru tu za kopcom
Anonym píše:
Neděle 15.08.2010 17:13
pred rozsudkom sa treba ešte nabaliť
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 09:21
Kedysi bol Novák obyčajný človek, len riťolezectvom Harvanovi do riti sa z neho stal človek, ktorý sa smeje tým obyčajným ľuďom, medzi ktorých patril donedávna aj on, ale robí to preto, lebo je z Harvana posraný ako každý jeho zamestnanec, Harvan skončí na psychiatrii a všetci tí jeho pätolízači nebudú mať už komu lízať, tak tam skončia s ním a jeho "vydarené deti" mu firmu a majetky šmahom ruky rozpredajú....
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 10:07
Píšte, píšte pokiaľ sa dá o čom - o niečom. Nechcem sa nikoho dotknúť, ale od 1.jan.2011 bude na úrade veľa nových a potom budete písať o nich. Údajne z vedenia tam nezostane ani noha a tiež z vedúcich odborov zostane tak poriedko, len to čo prejde cez sítko. Ja len tak medzi rečou...
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 10:28
piste veru,cvicte sa vo vyrecnosti, budete to potrebovat, lebo este budete prosit vsemohuceho aby sa vratili tieto casy-ved este len uvidite aki ldia tam pridu a potom si poviete zlaty novak,alebo adame...
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 11:12
To si len Novák s Adamem medzi sebou povedia......
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 11:35
Hovorí si niekto "Zlatý Lackovič?"
NIe, ľudia hovoria "Títo sa sku..ili ešte rýchlejšie ako Lackovič".
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 15:57
http://povazska.sme.sk/c/55[…]matora-a-viceprimatora.html
čo bude Adame,Haviar a Novák potom robiť?Predávať kachličky a tvárnice u svojho mecenáša
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 16:02
co ta ten novak vy..ebal riadne do riti ked ho mas tak v zuboch ??? :)
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 16:18
mne osobne vadia všetci darmožráci a figúrky z úradu,ktoré musim živiť aj so svojich dani.Špiny.
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 17:27
a mne zase,že sa vraj zrušili súťaže na rekonštrukciu škôl. Čiže mesto dostalo z eurofondov menej ako Brvnište, Udiča,Brvnište,Pružina.....a za to je zodpovedný len a len koktajúci imbecil
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 18:49
...ehm..., s láskou som sa ehm... staral len a len o seba,..
a čo sa vám nepáči, ... ehm?
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 19:12
trepaji, táraji a trubky...chem tam vidiet vás, ale to asi nejde, mali ste sa lepsie ucit
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 19:16
dedo sa učil tak maximálne diaľkovo na VUML v terajšom chlieve MsU.Keď ho zvolili za primáta pili všetci doktory aj z pacientami
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 19:13
to nie je na smiech,ale na zaplakanie....
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 19:20
ty anonymny hrdina
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 20:20
Vy ste už chorý na mozog? Čo to válate všetko na primátora? A takto nehanebne ho nazývať. VY - čo to tu píšete ste obyčajne svine ! Hovada prvotriedne § - tot je značka pre Vase primitivizmy čo tu píšete. Hlavná vec, že "pán" Mgr. Juraj Smatana to tu nechá kludne napísané. Tak to je fakt kultúra človeka. Poradca premierky Radičovej. Tej napíšem, nech si pozrie tento web, ktorý zriadil a robí mu aj administrátora. Aby vedela čo sa tu píše, či aj potom ho nechá kvákať v telke. Keď sa tu písali debiliny o Ravene a Ľubovi Harvánkovi, tak to sa zmazalo. Na to nemá tie správne " GULE". Chudáčik. Keby mu niekto dal po papuli, tak by hneď vedel, čo má robiť. INTELIGENT - HOVAD...
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 22:15
Asi nevieš čítať o článok vedľa zvesela bežia obvinenia na Harvánka a Raven a ešte sa nič nezmazalo. Už som si to aj uložil lebo určite tie príspevky budú policajne stiahnuté. Smatana to tu asi momentálne ponechal na ten jeho obľúbený samovývoj. Celkom dobre však diskusia vypovedá nie o ňom ale o pomeroch v meste.
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 22:20
Premiérka Radičová by mala okamžite vymeniť... Považskú Bystricu.
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 22:28
...Čo to válate všetko na primátora?...
Neválame súdruh. On si tu lavínu spustil sám.
Svojou neschopnosťou, pažravosťou, intrigánstvom, parazitizmom....
To mu len osud vracia, čo si Ujo požičal!
Anonym píše:
Úterý 17.08.2010 13:14
Plne suhlasim s autorom tohto prispevku. Tak isto nechapem ako moze mat premierka za poradcu cloveka, ktory je prikladom vytvarania zlych medziludskych vztahou. Absolutne NEUVERITELNE. Uchyl ktory sa ukaja na tom ked sa tu ludia medzi sebou hadaju. Pri tom este doma tlce svoju zenu ako kona.
Anonym píše:
Úterý 17.08.2010 13:24
Myslite Jura Sma..nu ? Ja by som sa skôr prikláňal k tomu, že pani premiérka si ho nepreklepla a až teraz keď sa začne zverejňovať aké má J.S. zákerné povahové črty dá ona sama od neho ruky preč. Toto mesto potrebuje webstránku s diskusiou kde sa budú ľudia zmierovať a hľadať si k sebe cestu. Pravý opak tejto stránky, tejto žumpy. Veď preto na túto stránku chodí len 5 ľudí ktorí sem píšu, takí ako Janco, Peter Adam, teraz Kubovič ktorý špiní primátora z osobnej pomsty a viní ho zo svojej vlastnej neschopnosti a možno ešte nejakí dvaja prispievatelia. Proste ľudia zakomplexovaní ktorí sa chcú postiť celému svetu za svoju neschopnosť. Preto je tu taká diskusia ako je. A ešte závistlivci, ktorí keď nekydajú na poltitikov tak na miestnych zbohatlíkov. Toto je pre nich živná pôda, vulgárne nadávať na primátora hoci by títo diskutijúci nedosiahli ani pätinu ako on.
Anonym píše:
Úterý 17.08.2010 13:39
Ako máme možnosť vidieť, pán autor tejto stránky drží len s tými kto ho platí a z koho má výhody a s kým je súčastne aj kamarát.Podľa mojich informácií je najatý HANTondom aby intrigoval a nechával príspevky proti primátorovi, pretože mu odvolal Kubolina. Taktiež idú proti Janasovi a ako môžeme vidieť aj Novákovi. Potom tu neni objektivita, ale len a len intrigy a aj takí ľudia, povahovo rovnakí sem chodia. a že sa tu zapájajú do debaty iba piati diskutujúci ?? - áno je to pravda, veď v opačnom prípade by tu bolo denné počítadlo, ktoré tu nie je. Nie je tu z dôvodu, že by každý náhodný návštevník videl, že je to spodina na seriozne navštevovanie a viac by sa sem nikto nevrátil Takto keď tu nie je počítadlo je umelo vzbudený dojem, že sem ľudia chodia, že je tu veľa návštev denne. Ale vieme, že to je blbosť, je to tu fraška !!!
Anonym píše:
Úterý 17.08.2010 13:49
ja sem chodim tiez a nezapajam sa do debaty, ale suhlasim ze niekedy si admin neplni povinnosti, alebo je vidiet ze niekoho chce pospinit, mozno politika zdriskreditovat este pred vynesenim rozsudku, alebo ociernit nepohodlnych podnikatelov...niekedy su tu obvinenia hodne zaloby a on s tym nic nerobi - necha spinit daneho cloveka aj nadalej...za to mu urcite niekto v blizkej dobe vybije zuby
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 10:25
to čo je: "povinnosti admina"? akože má sedieť a čakať, kedy napíšeš hovadinu, aby ju mohol vymazať? Tvoja predstava je "zvláštna"...
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 12:02
Ale veď tu ľudia medzi sebou sto krát písali aby vymazal nejaký príspevok a on to možno 5 krát spravil. Kôli Stanovi Haviarovi to spravil o pár minút po uverejnení a kôli inému človeku keď sa tu niečo pred pár dňami napísalo to nespravil vôbec. Je to falošný vypočítavý špekulant, nehladiaci na serioznosť, ale len na svoj prospech a vzbudzovač ešte väčšej nenávisti aká tu prebieha.
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 12:24
Veru, veru...
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 12:28
staci porovnat tieto dve stranky a kazdy vie ze ma chodit na mogonov.sk a prispievat tam, kde je to uplne o niecom inom
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 12:32
Presne !!
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 12:52
Veru, mogonov.sk tam vás Marcel Janco a jeho kamarát okamžite premaže a scenzuruje, ako uznájú za vhodné, aby náhodou neprišlo policajné predvolanie, lebo to by vyplávala pravda na povrch!

Keď sa tam objaví článok o Harvánkových "projektoch", dajte mi vedieť.

Na mogonove si kopú do figúriek, ale nie do tých, ktorí nimi ťahajú.
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 22:58
Ten príspevok z 20:20 - čo má na konci slová "INTELIGENT - HOVAD..."... to je podpis?
Anonym píše:
Úterý 17.08.2010 12:36
V drvivej väčšine do tohto mesta vnáša nenávisť a rozbroje táto stránka pod vedením jej autora. Namiesto toho keď sa tu objavia vulgarizmy, osočovanie a nenávisť medzi diskutujúcimi aby to administrátor sm..ana stopol a ukludnil a nasmeroval debatu na kultúrnu úroveň - on to práve naopak nechá žiť a živiť ďalšími nenávistnými príspevkami. Je hanbou pre toto mesto a o to viac pre prem..rku Ra..čovú. Že poradca...poradca vo vytváraní konfliktov !!!! Ale asi tu platí staré známe vrana k vrane sadá. Toľko veľa ľudí má nervy na sm..anu, takže je len otázkou blízkeho času kedy niektorý z nich mu dá riadne po papuli, alebo ešte presnejšie povedané zaplatia na to ľudí. Celkovo by som sa chcel spýtať niekoho normálneho s podobnými názormi ako mám ja či je možnosť dať podnet a vyvíjať aktivity na zrušenie tejto vulgárnej a nenávisti plodiacej stránky... / ?????? /
Anonym píše:
Úterý 17.08.2010 14:27
táto stránka je REPREZENTATÍVNOU ukážkou považskobystričanov - to že prevažujú vulgárne príspevky nad slušnými vypovedá tiež o niečom ... (dúfam len, že v skutočnosti je viac tých slušných občanov a jednoducho sa im len nechce prispievať do tohoto bahna)
Rozhodne kôli tomu netreba stránku zrušiť. Naopak, možno nastal čas posunúť ju o level vyššie tým, že prispievať budú môcť už len registrovaní užívatelia (napr. ako na blogoch na stránkach niektorých denníkov).
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 12:19
TAKZE TOTO JE VASA SPINAVA POLITIKA - TERAZ, KED SI TU NIEKTO VSIMOL VASU NESCHOPNOST CHCETE ZAVIEST REGISTRACIU, ABY STE TAK MALI LUDI V PASCI A KAZDY KTO BY CHCEL VYJADRIT SVOJ KRITICKY NAZOR BUDE RADSEJ TICHO ABY NEMAL ZBYTOCNE PROBLEMY. "UZASNE"...VED UZ LEN TO, ZE TU NEMATE DENNE POCITADLO SVEDCI O TOM, ZE TATO STRANKA JE PRE PAR SKRACHOVANCOV KTORI SI SEM CHODIA LIECIT KOMPLEXY A TYCH JE ASI DESAT A NADAVAJU SI NAVZAJOM. NO JA SEM TEDA UZ NIKDY NEPRIDEM.
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 12:22
Sväta pravda - chcu umlčať tych par maličko ľudi ktori im sem chodia, ale su taki vypatlanci, že si neuvedomuju, že sem potom už nikto prispievať nebude...hanba im, spodina !!!
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 12:38
a možno by ste sa všetci čudovali, aká čulá a slušná diskusia by sa tu rozbehla ak by sa zaviedla registrácia - tak ako sa to deje aj inde v "civilizovanom" svete.
Len to by už nebolo pre tých pár blbcov, čo sa vyžívajú v anonymnom urážaní všetkého a všetkých ...
P.S. Snaha bývalého prednostu a ludí okolo neho čo stoja za stránkou mogonov je v tomto prípade trápne prihrievanie vlastnej polievočky
Anonym píše:
Úterý 17.08.2010 17:53
...áno, treba zrušiť túto stránku, lebo plodí zlo - všetko zlo v PB pochádza z tejto stránky a keď sa zruší, už bude v našom meste plnom združených podnikateľov starajúcich sa o blahobyt mesta a obyvateľov a charakterných politikov bojujúcich za občanov, ktorým táto však táto zlá stránka svojimi čarami znemožňuje zvelaďovať toto krásne mesto, len dobre, lepšie, ba priam najlepšie...zrušiť, zrušiť, upáliť...
Anonym píše:
Úterý 17.08.2010 21:30
Trúfam si povedať vážení súdruhovia, že nebyť tejto stránky tak oficiálna aktuálna sekera mesta nie je nejakých 50 mil. Sk, ale min. desaťnásobok viac.
Ale verím, že viacerým z vás by to vyhovovalo. Ešte všeličo by sa dalo zexekuovať, popredať po 2 eurá a tak, že.
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 00:19
...nikdy nic nespravil preto aby zmieril ludi ktori sa tu hadaju - prave naopak, vzdy to len vyhrotil ked nechal zverejnene utoky, nadavky, vyhrazky a osocovania - on chce radit premierke ????? hmm... :))) a vy tupci mu este tlieskajte !!!
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 06:06
ešte raz. NEKRADNITE, NEKLAMTE, NEPODPORUJTE KORUPCIU a nebudete terčami kritiky.
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 10:23
Tebe ináč pridŕba...
Takže na vine je možnosť diskusie? A nie hlúpi ľudia, ktorí prízemne diskutujú? Si myslíš, že mesto rozdedľuje Smatana? Takže zrušíme stránku a nastane spontánne láskajúce všeobímanie? Ty si magor... Fakt!
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 11:55
Vidíš, a kôli takýmto ľuďom ako si ty, ktorí hneď iným nadávajú do magorov sa mal Sma..na zapájať do diskusie a ukľudňovať ju. Nerobí to, lebo je TOTALNE NESCHOPNY SKRACHOVANEC.
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 12:12
ale to je pravda - suhlasim s tebou.., a vie niekto vlastne co doposial J.Sma..na poradil tej premierke, keď už je totálne neschopný riadiť túto stránku aby bola aspoň na priemernej úrovni ?????
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 20:10
som zvedavý, kedy Ty založíš... K MDŽ by sa to hodilo! Prepáč to oslovenie "magor", naozaj je to veľmi vulgárne slovo, prepískol som to... Ale osloviť Ťa inak sa nedalo a nedá. Keď si myslíš, že p.Smatana bude filtrovať tieto príspevky...
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 20:35
Cítiť z tvojho vyjadrovania, že si tiež úchyl ktorý bije ženy a lieči si tu komplexy :)
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 10:28
Napíš, zlatko, napíš! Všetkým napíš! Aj do Bratislavy, aj do Bruselu, aj do Kysuckého Nového Mesta... Len bacha! Budeš sa musieť podpísať! Aby Ťa pri tom ruka nebolela!
Anonym píše:
Pondělí 16.08.2010 20:42
a preco konkretne bola zrusena rekonstrukcia zakladnych skol? ved predsa peniaze z eurofondov boli schvalene.mesto nema peniaze na financovanie svojej niekolko malo percentnej spoluucasti na financovani tychto rekonstrukcii? alebo kde je problem?
Anonym píše:
Pondělí 20.09.2010 23:44
Ohľadom tých škôl sa na poslednom zastupku pýtala na to Beláska. Ani som nevedel, že tie prachy z eurofonov pomáhala dotiahnuť. Novák jej odpovedal, že bolo zle urobené verejné obstarávanie a museli ho na výzvu Úradu pre verejné obstarávanie zrušiť. Mali ste vidieť jej výraz,skoro ju porazilo a zmohla sa len na: "Ja nemám už na vás slov". Ani sa jej nečudujem. Prídu k financiám ako slepé kura k zrnu a majú ho len zrealizovať a oni to zase všetko doje... Na to už fakt nie sú žiadne slušné slová.
Anonym píše:
Úterý 21.09.2010 09:51
Ani Novák nemal slov.....že mu nevyšiel kšeft.Verejné obstáravanie mal na starosti predsa on,on menežoval aby si niečo ulial do vrecka.Zástupca firmy na verejné obstarávanie je predsa z Prečína a sedel stále u Milanka.
Anonym píše:
Úterý 21.09.2010 10:49
Novák dopomohol pekne svojej netery zákazkami na opravy verejného osvetlenia,keď si pani Tordová stavia dom v Prečíne smerom na Bodinu.Pekne sa Novák učí od svojho dedula:Ako som sa staral o vaše deti tak sa budem aj o seba a moju rodinu
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 07:19
Milan,ide Ti to:-) asi je len náhoda,myslím ten príspevok,kde bolo popísané že PSS vyhrá Tvoje elektronické aukcie na výstavbu cintorínov.Dnes,deň po skončení Tvojej aukcii sa čuduj svete, dve z troch stavieb ozaj vyhrala PSS.Milan,Ty by si mohol pokojne robiť čiernu mágiu alebo nejaké černošké spirituálne premeny.Ty z klobúka namiesto bieleho zajaca vytiahneš PSS:-)))
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 19:36
Ten prečínsky tučniak vytiahol za uši z klobúka Jožka Kútneho:-)veď to bol príkaz psychopata z Jelšového ako to má byť.
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 13:53
Je zaujímavé kam až vyústila diskusia k problematike výzvy "nejakého" združenia - postupne sme sa dozvedeli, ako to vlastne v meste "funguje", že určité skupiny miestnych "podnikateľov" cez "nastrčené osoby" (združenia, úradníkov MU a poslancov MZ ...) ťahajú za nitky a ovládajú mesto (cicajú z rozpočtu peniaze daňových poplatníkov).
Keď však už situácia začínala byť dostatočne vyjasnená a dozvedeli sme sa, "kto za koho kope", začalo byť niektorým "podnikavcom" nepríjemné, že im verejnosť vidí do karát a rozpútali kompromitačnú a diskreditačnú kampaň za účelom vyhrotenia situácie do tej miery, aby sa zdalo že jediným možným riešením je zrušenie stránky, ktorá "za to môže", čím len v podstate odvádzajú pozornosť od jadra problému. A to len preto, že komunálne voľby sa nezadržateľne blížia, situácia v meste je kritická a do hry vstupuje volič - tá neznáma premenná v rovnici zvanej demokracia.
Bolo by však prejavom veľkej naivity myslieť si, že občan uverí tomu, že za situáciu v meste nesie zodpovednosť nejaká webstránka do ktorej anonymne prispieva kto len chce.
A tak sa stalo to čo niekto, kto stojí za "výzvou" ani neočakával situácia sa mu vymkla spod kontroly a dotyčný spanikáril - ako by povedali naši predkovia KTO SEJE VIETOR, ŽNE BÚRKU!
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 17:27
Tiež to tak vidím

Slobodné médiá vždy vadili tým, ktorí chcú loviť v kalných vodách.

Ja som za zachovanie možnosti anonymnej diskusie, veď o tom bola aj anketa. A kto chce, nech sa zaregistruje. A kto nechce, nech nečíta.
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 15:09
Dobry den, chcem sa spytat, preco na nasich regionalnych televiziach ide stale zaznam zo zastupitelstva z 22.7.2010. Mestski poslanci zasadali aj 6.8.2010 a marne cakáme na zaznam.
Platime si dve televizie preto, aby sme stale dokola pozerali stare zaznamy???
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 15:36
Som za normálnu a bežnú registráciu prispievateľov. Ono aj tam sa dajú robi´t finty, ale aspoň by bola diskusia korektnejšia a hlavne inteligentnejšia. Alebo potom stránku zrušiť. Predsa nie je možné aby vysokoškolský vzdelaný človek-učiteľ na gymnáziu takto morálne devastoval svojích žiakov. Veď túto stránku si na´tukalo 99% žiakov gymnázia a aj iných škôl. Pedagóg by mal ís´t príkladom ! Aj Mikla už neučí na škole.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 18.08.2010 16:02
Od vzniku tejto stránky majú všetci návštevníci možnosť zaregistrovať sa buď pod svojim občianskym menom, alebo pod stabilným nickom. Registrácia je rýchla, behom minútky, stačí kliknúť sem a nasledovať pokyny:
http://povazska-bystrica.otvorene.sk/join_form

Prevádzkovateľom tejto stránky nie je Juraj Smatana, ale občianske združenie Klub Strážov. Naviac, pb.otvorene.sk je súčasťou celoslovenského projektu http://www.otvorene.sk - pozrite si zozam miest a obcí, o ktorých sa opiera.

Takže neprajníci zbytočne plytvajú energiou na osobné útoky na mňa (všetky tie brutálne výmysly, ktorých cieľom je len vyprovokovať ma k cenzúre príspevkov).

Táto stránka a slobodná diskusia ako jej súčasť tu bude, aj keby som sa odzajtra začal naplno venovať pestovaniu liečivých bylín.

A táto stránka tu bude tu najmenej rok, dovtedy je zabezpečené jej financovanie z darov drobných podporovateľov.

Technicky je server umiestnený v zahraničí, kde sa vláda a polícia len smeje z nejakých malicherných škriepok na brehu riečky Váh.

Takže, milý anonym z 15:36: ak si za normálnu a bežnú registráciu prispievateľov, tak sa zaregistruj najprv Ty sám.
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 20:17
Bravo, pán Smatana! Držím palce Vám i združeniu, je úžasné, že existuje možnosť vyjadriť sa! A žiadosti o zrušenie stránok sú prejavom - ani neviem čoho... asi bystrickej malosti? By ma zaujímalo, či dotyční takto vehementne bojujú proti zakázaniu stránok s pornografiou alebo iných morálne napadnuteľných vecí, ktorých je na internete kvantum... Ale ceckatá baba s kvalitnou choreografiou ich asi trápi menej ako diskusia v intenciách "otvorene"...
Anonym píše:
Čtvrtek 19.08.2010 07:55
Registrovať, či neregistrovať? - to je otázka ...
Faktom je, že vďaka anonymite sa často dozvieme závažné skutočnosti spod pokrievok hrncov komunálnej politiky, ktorá sa varí na mestskom úrade a ktoré sa bojí zverejniť dotyčný neanonymne pod hrozbou straty zamestnania či inej perzekúcie ...
Na druhej strane sa radi do tejto anonymity skrývajú aj rôzne kreatúry rozhodnuté ubližovať čo najväčšiemu počtu ľudí ...
Ak teda cítiť zo strany návštevníkov tohoto webu nejakú potrebu po určitej regulácii príspevkov (nenazýval by som to priamo CENZÚROU), lebo je fakt, že niektoré príspevky sú ďaleko za hranicou slušnosti, ba dokonca za hranicou zákona, stálo by za úvahu dať do rúk návštevníkov nástroj na hodnotenie jednotlivých príspevkov - jednoduchým kliknutím na (+) alebo (-) môže potom každý vyjadriť, čo si o danom prispievateľovi myslí ...

P.S. Asi sa práve nachádzame vo fáze, kedy ešte stále účinkujú negatívne reminiscencie na komunistickú cenzúru, ale určitá "autocenzúra", ktorú nazývame SLUŠNOSŤ sa stále nedostavila.
redakcia
redakcia píše:
Čtvrtek 19.08.2010 12:12
Vďaka za podnet, ale klikanie na "karmu" príspevku si vyžaduje opäť - registráciu.

Pripravujeme iné riešenie, spočívajúce v oddelení sekcií. V jednej sekcii sa bude dať diskutovať "tak ako doteraz", do druhej bude prístup "len pre zaregistrovaných".
Anonym píše:
Čtvrtek 19.08.2010 12:33
klikanie na "karmu" nemusí byť viazané len na registráciu - sú aj iné ("anonymné") riešenia (IP adresa a pod. - vid http://www.dsl.sk ). Delenie do sekcií nemusí byť šťastné riešenie - počítačovo menej gramotní nemusia zvládnuť (postrehnúť nutnosť) registráciu a následne sa nedostanú ku (predpokladanej) kultivovanej diskusii a zostanú v anonymnom bahne ...
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 16:05
na zaklade coho by ste chceli stranku zrusit? a hlavne, kto by stranku zrusil? policia? sudy? nejake ministerstvo? ...uz nemate tu svoju poondiatu komunisticku stranu, ktora o vsetkom rozhodovala...dnes si moze hocikto, presne tak ako aj vy, napisat co chce... ak sa vam tato stranka nepaci a je intelektualne pre vas prinizko tak sem nechodte, neprispievajte, necitajte, nezaujimajte sa o kazdy novy prispevok v diskusiii. Malou navstevnostou sa stranka stane nezaujimavou, bude malo ziva az neskor zakape .... lenze ona nezakape, tu sa zverejnuju vazne veci a vy to dobre viete a tych par sprostych slov co sa tu pouzije? to je to najmenej co mi na tomto svete vadi... Iba vdaka Smatanovi vidime lepsie do mestskych hrncov ,co za gulase sa tam varia...
A este k tej moralnej devastacii ziakov vdaka tejto stranke... davno ma nikto takto nepobavil. Ziadne dieta este moralne nezdevastovalo sproste slovo... mladeho cloveka zdevastuje prostredie zlodejov, vlkov, klamarov a hajzlov, dalej korupcia, uplatkarstvo, falosne sluby a moralny upadok generacie ich rodicov
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 16:23
... mladeho cloveka zdevastuje prostredie zlodejov, vlkov, klamarov a hajzlov, dalej korupcia, uplatkarstvo, falosne sluby a moralny upadok generacie ich rodicov..... a presne takýto debilkovia tu prispievajú, vrátane Teba. A ten predomnou má pravdu, keby takúto stránku zriadil primátor, premier, alebo prezident a nekorigoval určité veci, myslíš že by mu to len tak prešlo? Ja nie som za zrušenie stránky, ale za zrušenie takých potkanov ako si TY. A teraz sa skús brániť? V bežnom živote to ide, málokto je v anonimite, ale tu osočujete ľudí ako Olšovský, Cehelský a Tí Vám čo spravili. Ste obyčajní hajzli.Pokiaľ tu urážate politikov ale tiež len v norme, tak Tí nech pykajú, musia si byť vedomí že do čoho išli.
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 16:58
Si úplne mimo. Povedz mi, v ktorom inom považskobystrickom médiu dostali páni Olšovský a Cehelský priestor na to, aby mohli zverejniť svoje problémy s Harvánkom a Ravenom?

Samozrejme, že v diskusii na nich vytiahli všelijaké výmysly a špinavosti, ale to už je daň sa slobodu prejavu. Keď mohol Cehelský slobodne povedať, že z útokov na svoju osobu podozrieva ľudí okolo obory, tak iní môžu slobodne povedať, že Cehelského podozrievajú z toho že je Marťan. Čo už.
Anonym píše:
Středa 18.08.2010 20:06
Kto chce špiniť, ničiť povesť iných, blížiť, kto píše bezducho a nemá na to dôkazy, osočuje a koná vlastne v rozpore s dobrými mravmi a dokonca protizákonne, tak ten nech sa zaregistruje. Úchylne sedí doma v anonymite svojho PC a vytešuje sa ako niekomu môže beztrestne blížiť, písať čo ho napadne, mnohokrát len tak zo zábavy, alebo z úchylky tak tomu to odmažte a nech sa zaregistruje. Tých pár normálnych, čo sem občas niečo napíšu, Tí kĺudne môžu byť v anonymite. Tak to spravte. Dajte im nejakú inteligentnú podmienku, nie cenzúru. A oni sa buď zaregistrujú, alebo svoje výplody si môžu písať inde, kde im to nejaké trapné združenie dovolí. Či aj toto Vaše združenie, kde ste aj Vy pán Smatana, podporuje takéto nízke pudy, alebo s tým niečo spravíte?
redakcia
redakcia píše:
Čtvrtek 19.08.2010 12:22
Citát: "Dajte im nejakú inteligentnú podmienku, nie cenzúru."

Ako si predstavujete "nejakú inteligentnú podmienku", podľa ktorej by redakcia odlíšila slušného diskutujúceho od neslušného?

Nie je v našich silách overovať každé tvrdenie, ktoré tu zaznie. Veríme v súdnosť čitateľov, ktorí dokážu pochopiť, aká je asi váha anonymného príspevku.

Samotná registrácia nič nerieši, napísať hlúposť môžete aj ako registrovaný používateľ. Dáte si meno "Ján Novák", kto zistí, či ste si ho nevymysleli?

Osobné útoky a nadávky mažeme. Ale aj definícia osobného útoku je dosť sporná. Akonáhle niekto bol úradník, alebo je vplyvný podnikateľ, alebo verejne poukázal na nejaký problém, je to už verejne činná osoba, a musí strpieť zvýšenú pozornosť verejnosti - aj zlomyseľnú. Redakcia naozaj nemôže vyšetrovať, kto čo urobil alebo neurobil.

Klebety a očierňovanie medzi ľuďmi existujú odjakživa, brániť sa im dá len rozumom, citom a etikou. Tento večný spor rovnako prebieha "medzi ústami a ušami", ako na internete - internet ich len urýchľuje.
Anonym píše:
Čtvrtek 19.08.2010 18:03
Primatora mladeho,aj poslancov,nie starychn komunistov!!!!a takych co sa neboja otvorit hubu!!z nasich ich je strasne malo...ved puchov viac graduje ako P.B,ci v sporte,alebo kulture!!!
Anonym píše:
Neděle 22.08.2010 21:38
...keci,keci,keci a zasa len krčmové keci....
Anonym píše:
Pondělí 20.09.2010 23:58
Pán Smatana, ak niekto z prispievateľov nazve napr. dve poslankyne MsZ pi... (ja som dal naschvál bodky, on dal plné slovo) a pritom uviedol ich konkrétne mená,tak to sa hádam dá rozoznať. Osobne tie dve dámy nepoznám a ani mi o ne nejde, ale ide mi o princíp. Vy ste to tam nechali a nevymazali ste to, myslím si, doteraz.
redakcia
redakcia píše:
Úterý 21.09.2010 00:25
Nie je v silách redakcie čítať všetky diskusné príspevky. Kde presne sú tie nadávky?
V budúcnosti, ak narazíte na príspevok ktorý je vulgárny a bez informačnej hodnoty, skopírujte text a pošlite na adresu redakcia@pb.otvorene.sk.
Spätne príliš vymazávať nechceme, lebo vymazaním príspevku zmizne celé vlákno diskusie (všetky príspevky, ktoré boli napísané v reakcii na vymazaný príspevok).

redakcia


« září 2017 »
září
PoÚtStČtSoNe
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359