Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Diskusná relácia Harvánek - Galovič - Smatana je na internete

Diskusná relácia Harvánek - Galovič - Smatana je na internete

Autor: redakcia Poslední změna: Úterý 01.02.2011 16:43
TV Považie vo svojom internetovom archíve zverejnilo záznam diskusie o zvernici v Strážovských vrchoch, útokoch a zastrašovaní, ale aj o občianskych webových stránkach. Jedna z prvých televíznych polemík v regióne tiež vyvolala jednu z prvých recenzií na tento žáner - na stránke mogonov.sk.

Záznam diskusie nájdete na linke:

http://www.tvpovazie.sk/index.php/vysielanie/archiv/180-diskusna-relacia-na-rovinu-harvanek-smatana

Recenziu tejto diskusie od autora s nickom "ronin" si môžete prečítať na stránke mogonov.sk pod názvom Dávid a Goliáš,alebo kde sa dvaja bijú...:

http://www.mogonov.sk/clanky/david-a-golias

 

 

Anonym píše:
Úterý 01.02.2011 23:08
na prekvapenie, celkom dobrý komentár.
Anonym píše:
Sobota 05.02.2011 14:33
Ale aspoň jedna pozitívna správa. Krkavec sa chystá odletieť z PB, je vraj znechutený. Asi niekde do teplých krajín. No nech si tam len postaví hniezdo, budem rád. Otvorím aj šampanské.
Anonym píše:
Sobota 05.02.2011 15:28
Počul som dve príhody v súvislosti s grófom Krkavcom, ktoré sa mali stať v roku 2010.

1. Facka

Otec istého J.K. sa vracal z lesa s vozíkom naloženým drevom, ktoré ostalo po elektrikároch, čo vypiľovali stromy pod vedením. Samozrejme keď išiel po ceste, tak koho nestretol? Krkavec si to ženie na svojom Mercedese po ceste a ujo mu zrejme zavadzal, alebo to bolo drevo z jeho pozemkov. Neviem, či mu vynadal, alebo musel drevo nechať na mieste, podstatné je to, že ujo zavolal svojmu synovi J.K. a ten tam prišiel urobiť poriadky. Skončilo to tak, že J.K. vypálil poriadnu facku grófovi Krkavcovi. No a samozrejme to skončilo na súde, kde mal Krkavec zopár svedkov, ktorí to akože všetko videli na vlastné oči a J.K. stál tento incident 1000 €.

2. Výlet balónom

Jedného pekného slnečného dňa si vychutnávala krásny výlet skupinka žien zo Žiliny. Leteli aj ponad Strážovské vrchy a čo čert nechcel aj ponad kótu Stráža, kde ako vieme je vybudovaná zvernica grófa Krkavca. Leteli tesne ponad stromy zo zvernici a zhodou okolností pristáli tesne vedľa murovaného plotu Krkavcovho ranču v Tŕstí. Všetko by dopadlo dobre, keby tu zrazu neprifrčal rozzúrený Krkavec, ženičkám poriadne oplzlo a arogantne nevynadal do kur**v a podobne, že mu vyplašili jeho milované zvieratká a neviem čo všetko ešte. No on však bohužiaľ netušil, že sú to manželky, priateľky a partnerky veľmi bohatých a vplyvných podnikateľov. Keď arogantný Krkavec odišiel a ženičky sa spamätali z utŕženého šoku, tak vytiahli mobily a s celým incidentom sa posťažovali u svojích ochrancov. Tí poslali eskortu svalnatých goríl do Tŕstia. Obsadili všetky prístupové cesty a hľadali Krkavca. Pomáhal im ho hľadať aj J.K. spomínaný aj v príbehu č. 1. No čakali na neho darmo. Neprišiel. A tak o pár dní neskôr letel nad Strážou iný balón. Na výlete tentokrát neboli ženičky, ale svalnaté gorily, ktorým sa nepodarilo dolapiť Krkavca. A čo sa nestalo? Dosadli priamo dovnútra ranča s kamenným plotom na Krkavcov pozemok. Samozrejme sa ospravedlňovali za nehodu a čakali, či sa Krkavec objaví a bude im zúrivo nadávať. Neobjavil sa. Akosi ho nikde záhadne nebolo. A tak zbalili balón a zamestnanec zvernice ich úctivo vyprevadil a otvoril im bránu na ranči.
Anonym píše:
Středa 02.02.2011 00:16
"Údajný útok na..."

Pán Galovič, "excelentný" výkon! Nech žije "nezávislosť" v podaní TV Považia a jeho bossa!
Na to, že pán Smatana musel čeliť útokom zo strany dvoch zbesilých dravcov, obstál veľmi dobre.


                                                                           Álmos
Salvator Zanty
Salvator Zanty píše:
Středa 02.02.2011 09:02
Súhlasím s tvojím postrehom. Pán Galovič musel minúť hodne indulony aby harvankovy neublížil pri tom pchaní do prd....
Anonym píše:
Středa 02.02.2011 03:11
chlapci su pekne mimo z diskuzii, moj tip je nebrat ich tak vazne ;D pripadne si preziet diskuzie so 100 000+ navstevnostou..
Milan Olšovský
Milan Olšovský píše:
Středa 02.02.2011 08:29
Ing.Ľubomír Harvánek
predseda predstavenstva
Raven a.s. a Biely potok a.s.

                                    Milan Olšovský
                                    Tŕstie

Pán Ing.Ľubomír Harvánek,nakoľko som v reportáži Reporteri dal svoj názor na postup pri výstavbe Vašej obory, je pre mňa nepochopiteľná Vaša reakcia a tvrdenie v TV Považie.

Pán Ing.Ľubomír Harvánek, Milan Olšovský Vám nepredal žiaden pozemok.
Preto som nemohol podpísať to, čo bolo prezentované na TV Považie.
Treba sa vyjadrovať konkrétne kto čo povedal v Reportéroch, a kto Vám čo podpísal.
Som v šoku, že Ing.Ľubomír Harvánek verejne činná osoba, nevie o čom rozpráva.

Len pre zaujmavosť Vám odporúčam prečítať si list zo dňa doručenia 05.03.2007 spoločnosti Biely potok a.s. od Márie Olšovskej.
Pán Ing. Ľubomír Harvánek, pre oko diváka ste zabudol dodať, že Vám Mária Olšovská predala 5500 m2 v parcele č.238,
 za 10 sk/m2. Susednú parcelu 214/1 a 214/2 si ponechala, nakoľko tam boli vysadené ovocné stromy.
Podľa vyjadrenia Ing.Straussovej, ktorá Vás zastupovala pri kúpe tohto pozemku č. 238, ste si nemohol dovoliť zaplatiť požadovanú sumu 60 sk/m2 lebo ste vo finančnej nudzi.

Ako sa ukázalo, za 3 roky ste zabral bez súhlasu Márie Olšovskej aj jej podiel v parcelách 214/1 a 214/2.
Pán Ing.Ľubomír Harvánek v liste zo dňa doručenia 05.03.2007 spoločnosti Biely potok a.s. od Márie Olšovskej Vám bola ponúknutá možnosť- prednostná kúpa parciel 214/1 a 214/2. Túto možnosť ste neakceptoval, ale vlastníčku ste na jej vlastníctvo nepustil.

Som v šoku, keď Ing.Ľubomír Harvánek uvádza o mojej osobe nepravdivé informácie v TV Považie.
Alebo Ing.Ľubomír Harvánek má nesprávné informácie?

Ako je možné pán Ing.Ľubomír Harvánek, že bola schválená a vybudovaná obora ešte pred rozsudkom (20.04.2010) zrušenia podieľového spoluvlastníctva v parcelách KNE č. 214/1 a 214/2?
Alebo nebolo treba súhlas spoluvlastníka?

Tu sa ukazuje, že človeku ako je Ing.Ľubomír Harvánek, netreba podať prst, lebo Vám uchmatne celú ruku.

Milan Olšovský
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 15:21
Ja sa musím smiať.... :-)) Zase len zlo na Janasa, Harvánka, Haviara, Michálka a ďalších...Najprv Adame, potom Janas, na budúce pápež... Kto tam mal ísť robiť riaditeľku, Vy ? To by ste sa museli naučiť najprv aspoň slušne komunikovať... Kto mal vziať lekáreň ?, zase hlupáčikovia s IQ 50 ako ste vy ? A inak z reportáže TV Považie jasne vyplýva, že všetci zo štúdia tie podpísané papiere videli. Stále sa tu manipuluje verejná mienka, keď sa tu tie nezmysly nechávajú uverejnené, tak ako sa o Harvánkovi nechali uverejnené, že je blázon, hoci ste ho videli. Nechali ste ľudí v klamstve, Vašich čitateľov. Je jedno či je človek robotník, policajt, alebo doktor, na každého tu nechávate klamstvo - práve to je to zrkadlo o ktorom ste hovorili v TV Považie - krivé, nepresné ale VAŠEJ OSOBY ... Kiež by si pani premiérka klikla na túto stránku, aby vedela aký je Váš skutočný charakter ...
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 16:34
Pochopil som z tvojho textu že sa obraciaš na Smatanu... to akože chceš, aby KONTROLOVAL pravdivosť každého diskusného príspevku ktorý sem pod články niekto napíše, a nepravdivé/nepresné/urážlivé/také čo sa dotknutým nepáčia/ VYMAZÁVAL alebo KOMENTOVAL? Džís súdruhovia kde ste vy zaspali?
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 18:37
Mňa osobne tiež zaujmá, či ten dokument podpísal Milan Olšovský.

Pán Galovič a pán Smatana, môžete nám potvrdiť alebo vyvrátiť
podpis Milana Olšovského na predmetnom dokumente,
 prezentovaný Ing. Harvánkom???

Kto vlastne zavádza verejnosť, Ing. Ľubomír Harvánek alebo Milan Olšovský?
Anonym píše:
Úterý 08.02.2011 23:22
Nemyslim si ze vies o com rozpravas. Ak budes raz podnikatel zamestnavajuci aj 1000 ludi od brigadnikov cez robotnikov az po financnych riaditelov tak si mozes byt isty, ze bez ohladu na to aky sa budes snazit byt dobry vzdy tu bude skupina nespokojnych, zavistlivych a pomstychtivich ludi. To co sa deje okolo neho je funkciou rozmanitosti ludi s ktorymi prichadza p.Harvanek do styku. Netreba si zakryvat oci pred tym aby sme pomenovali vlastnosti drvivej vzcsiny ludi na Slovensku. Uspech je nieco, co sa na Slovensku tazko odpusta.
Anonym píše:
Pondělí 14.02.2011 10:49
Uspech sa na slovensku odpusta... aj v Bystrici je vela uspesnych podnikatelov, ktori nikomu nelezia v zaludku. To, co sa neodpusta je chrapunstvo, arogancia, nasilie, podvody... a tak dalej. Harvanek nie je uspesny preto, ze je sikovny, ale preto, ze je schopny takych podlosti a svinstiev ku ktorym by sa normalny clovek neuchylil. Preto je normalne, ba spravne, ze na neho ludia takto reaguju.
Anonym píše:
Pondělí 07.02.2011 15:44
Vážený pán Olšovský, v diskusnej relácii Vaše meno vôbec nebolo spomenuté a žiaden divák ani zo žiadnej inej skutočnosti nemohol vyvodiť spojenie medzi Vašou osobou a konaním komentovaným v debate, takže nie je jasné, o čom tu píšete. Pokiaľ ide o samotnú zmluvu, z ktorej bolo citované, táto skutočne existuje, pričom ju mali k dispozícii na nahliadnutie ďalší aktéri predmetnej debaty.
Anonym píše:
Čtvrtek 10.02.2011 15:33
Kto sa zastáva Ing. Ľubomíra Harvánka???

Vie ten človek a Ty čo rozprávate???

Tv Považie
 Ing. Harvánek:
Zhodou okolností to bol človek, ktorý sa vyjadroval v reportáži.
Ako súdy rozhodujú že ľudia prídu o pozemky.
Tento človek mi podpísal.

Reakcia
Olšovský:
Pán Ing. Ľubomír Harvánek, nakoľko som v reportáži Reportéri dal svoj názor na postup pri výstavbe Vašej obory, je pre mňa nepochopiteľná Vaša reakcia a tvrdenie v TV Považie.
Treba sa vyjadrovať konkrétne kto čo povedal v Reportéroch, a kto Vám čo podpísal.

Som zvedavá prečo dal Ing. Ľubomír Harvánek takéto vyhlásenie v Tv Považie.
Čo tímto vlastne sledoval???
Anonym píše:
Úterý 15.02.2011 08:02
Autor(ka) Ivan Cehelsky 31. 01. 2011 15:44
Úprimne povediac považujem Váš"odborný"príspevok len za pokus ospravedlniť neštandartný postup pre realizáciu súkromného záujmu v Chránenej krajinnej oblasti Strážovské vrchy.Rozpor je v stavebnej časti,kedže sa stavalo mimo intravilánu už v r.2005 a k zmene intravilánu došlo na žiadosť a.s.Biely potok až v r.2010.
Ohlasovacia povinnosť tejto stavbybola splnená až dodatočne-išlo o správny delikt,za čo SIŽP Žilina uložila pokutu za porušenie §13 ods.2 písm.d zákona NR SR č.543/2002 Z.z.o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov.To je prvý Váš"odborný" prešľap,že všetko okolo obory bolo realizované v zmysle zákona.Druhý prešľap je v tom,že hovoríte o regionálnom biokoridore,ale jedná sa o nadregionálny biokoridor a neviem o tom,že by nejakým právoplatným rozhodnutím bol tento nadregionálny biokoridor zrušený!Ja viem,že chamtivá chobotnica stále pracuje a keďže je najužšie miesto Chránenej krajinnej oblasti už oplotené a nadregionálny biokoridor sa tým prerušil, bude snaha presvedčovať verejnosť,že ide len o reginálnu záležitosť.Nadregionálny biokoridor je stále platný a rešpektovanie ÚZES-Územného systému ekologickej stability je zo zákona verejným záujmom(§3ods.3zákona NR SR č.543/2002 Z.z.).V časti 2 sa vyjadrujete,že čo nie je zákonom zakázané,protizákonné v právnom štáte nie je!Musím Vám pripomenúť,že zákon je vždy rámcový a nemôže pojať každý detail.Do realizácie každej pôsobnosti v zmysle zákona vstupujú ďalšie faktory ako napr. morálka,etika, ľudskosť a pod.Zákonom nie je zakázaná nemorálnosť,neetickosť či neľudskosť,ale to neznamená,že sa to v právnom štáte akceptuje ako zákonné.Váš odborný posudok ako jeleň lesný vo volnej prírode SR spôsobuje ekologiké a hospodárske škody a vo volnej prírode nemá prirodzený režim-je úsmevný.Teda mám tomu rozumieť tak,že za oplotením v obore má prirodzený režim a nespôsobuje hospodárske a ekologické škody!Zacitujem zo stanoviska Výskumného ústavu vysokohorskej biológie:Nadregionálny biokoridor Trenčín-Vapeč,Dúpna-Súľovské skaly je pre svoju povahu,konfiguráciu reliéfu,antropický nerušený pás lesných biotopov a ich ekotónov nenahraditeľnýinými alternatívami.Prerušením dôjde k vytvoreniu barierového efektu,k deštrukcii pôvodných biotopov a chránených druhov rastlín.Koncentrácia raticovej zveri spôsobízvýšenú depozíciu exkrementov a moču v blízkosti vodných zdrojov,ktoré sú významnými napájadlami pre volne žijúce živočíchy.Zvýšené koncentrácie moču a exkrementov budú viesť k nitrifikácii ak ruderalizácii rastlinných spoločenstiev a vodných zdrojov.Toľko k odbornej stránke,ale je toho podstatne viac.O prešlapoch pri realizácii zvernice možno začať už tým, že k projektu neprebehla práve odborná oponentúra.Stačilo doporučenie Doc.Hella,ktorý bol zároveň jej projektantom ergo-sám sebe oponentom.Čo si myslieť o sponzorovaní pracovníka štátnej správy,ktorý vydáva rozhodnutie o obore aj keď spoločnosť už porušila v danom území zákon o ochrane prírody a bola pokutovaná a porušila aj stavebný zákon.Že ide o chobotnicu s mnohými ramenami možno usudzovať aj z rozpornými rozhodnutiami Krajského úradu Životného prostredia kde sa raz nariaďuje EIA-štúdia dopadov na životné prostredie a potom sa druhým rozhodnutím zruší po intervencii Štátnej ochrany prírody.(ing. Mizerák a ing.Vidra si zrazu nepamätajú ako rozhodli a na čí impulz od stola a odignorovali stanoviská Správy CHKO-SV.Myslím si že Vaša ekologická a právna úroveň je odvodená od slov JA alebo MY,PENIAZE a MOJE!V súvislosti s oponentnými postojmi voči zvernici došlo rôznym atakom viacerých občanov-od odvolania riaditeľa Odštepného lesného závodu Pov.Bystrica,vypaľovanie áut,vypálenie drevenice,ohováranie až po posledný nevydarený útok na pána Smatanu,ktorý podľa Vás neovláda základné súvislosti.Prečo teda nebola riadna oponentúra projektu zvernice?Prečo sa všetko vybavuje zákulisne cez mocenské páky?prečo sa ignoruje verejný záujem?Chcem veriť,že polícia všetko nakoniec vyrieši aj ataky mali vyzerať ako náhody či nedbalosť-neboli,boli robené s úmyslom zastrašiť!Vy a Vám podobní z chobotnice "spravodlivých"pozrite sa do zrkadla poriadne a skúmajte či ste ešte človek a či máte ešte cit.Ak sa riadite len tým-kto sa mi postaví toho zničím-prehral ste!Váš život nemá pre spoločenstvo ľudí cenu!TU nejde o závisť,ako sa to snažia prezentovať Vaši fanúškovia,či pochlebovači.Tu ide o právo občana vyjadriť sa,lebo viacerí z daní občanov platení štátni úradníci,nekonajú vo verejnom záujme a to je nebezpečné!Cehelský
Anonym píše:
Pátek 11.02.2011 14:51
No môžem povedať, že H. je akurát tak dobrý rečník ale tým neoblbne ľudí, to že tu okráda mesto za pomoci svojich kumpánov Nováka a spol., to vieme aj bez tých jeho kidov, ktorými sa bráni a obhajuje. Len tak ďalej p.H., škoda že vás už za ten čas, ktorý podnikáte ľudia dosť poznajú, na to aby vám dôverovali, je nám z vás a tých vašich rečičiek na zvracanie.
Zdá sa, že vám medializácia neprospieva, keďže ste sa odhodlal vystúpiť v TV a musíte sa osobne obhajovať?????...nenadarmo sa hovorí, že božie mlyny melú pomaly ale isto a tiež zdá sa, platí že "ani lístok sa nepohne bez vetra"...ktohovie čo máte všetko za ušami??...no necheli by sme byť vo vašej koži v deň zúčtovania
Anonym píše:
Středa 02.02.2011 12:22
Pozeral som to vcera s priatelkou a vidim to asi takto. p Harvanek sa vlozil do ulohy nekonecneho trpitela, ktoremu vsetci krivdia, kazdemu vadi jeho obora, ludia v PB mu zavidia a ktory ma problem si vobec nieco pri uradnikoch vybavit. p. Harvanek, vy ste mozno videli uradnika naposledy 20 rokov dozadu, ked ste si boli vybavit zivnostensky list. v dnesnych casoch na to mate ludi a ostatne sa riesi cez veducich a riaditelov na jednotlivych instituciach. skoro ste plakali, ked ste hrali to divadielko o tom, ako sa ludia rano zobudia a uz na vas nadavaju. cudujete sa? v PB ma velmi vela ludi znameho, alebo rodinneho prislusnika, ktory pracoval v Ravene a zazil peklo na zemi. slovna zasoba tarzana a arogantne oslovovanie "chlapci"...ehm...neveril som vam ani pol slova.
ubohotrapny vykon moderatora diskusie nepotrebuje komentar. to bolo preboha CO?????
pan Smatana, mate moj obrovsky obdiv. ste ojedinely ukaz v nasom meste... a asi aj state...v tom pozitivnom zmysle slova... drzim vam palce.
Anonym píše:
Středa 02.02.2011 16:50
Pozerala som to p. Harvanek,vam vsetci krivdia, kazdemu vadi vasa obora.
Otazka, preco starostov nik neoslovuje je trapna.
V reporteroch odznelo, že lieskovsky starosta sa pred kameru bal postavit.Asi by nevedel vysvetlit tie udajne miliony od sponzora Harvanka.Alebo ulial nieco aj pre seba?
Anonym píše:
Středa 02.02.2011 21:19
v blízkosti obory treba kúpiť pre našich spoluobčanov, ktorí radi zbierajú železo jeden veľký opustený dom (stačí aby prišla jedna rozvetvená rodina) na ňu sa naviažu ďalšie a je po probléme tie stĺpiky sú pre nich lákavé ako magnet a je po probléme, stĺpiky sa stratia a zvieratá budú môcť migrovať a obora bude ta táááááááááám.
Anonym píše:
Čtvrtek 03.02.2011 07:03
už sa vie kto bude novým prednostom po p. Novákovi, alebo ešte nie je rozhodnuté?
Anonym píše:
Čtvrtek 03.02.2011 07:49
To bolo rozhodnuté ešte pred voľbami pri podpise koaličnej zmluvy pri prerozdeľovaní válovov.
Anonym píše:
Čtvrtek 03.02.2011 08:10
A kto to bude?
Anonym píše:
Čtvrtek 03.02.2011 08:29
J.S.
Anonym píše:
Čtvrtek 03.02.2011 09:06
Neodporúčam, kde sa zjavia spoluobčania, tam sa miesto lesa objaví mesačná krajina.
Salvator Zanty
Salvator Zanty píše:
Čtvrtek 03.02.2011 10:43
tak tieto vety ma velmi pobavili a skutočne by sa to malo tak spraviť, tých naších občanov by ani tá jeho slávna SBS-ka neuchránila. To by mal pán Smatana poradiť pani Radičovej......
Anonym píše:
Úterý 08.02.2011 14:11
Prečo asi pružinský starosta nemal v posledných komunálnych voľbách napokon žiadneho relevantného konkurenta? Orečo sa na poslednú chvíľuten čo mal najväčšie šance byť zvolený záhadne vzdal? Asi to nebude len náhoda.
Anonym píše:
Čtvrtek 03.02.2011 09:04
Plne sa stotožňujem s týmto komentárom, niekto sa čuduje ako ho nemajú ľudia radi a majú ho v zuboch, len žiaľ táto osoba si za to môže len a len sama, poznám zopár zamestnancov tejto firmy a ani od jedného nepočujete nič iné, len ako ich zastrašujú pri odchode z tejto firmy, kde sa vládne strachom, tam asi nie je niečo v poriadku, je tu veľa podnikateľov v PB a o nikom sa v takomto zlom mene nepíše, prečo asi? no mi nemáme právo tento spôsob hodnotiť, ale povedať si názor ku oplocovaniu našej prírody, tak tomu sa niet prečo čudovať, že sa nám to nepáči, žiaľ doteraz nenabral nik odvahu povedať to nahlas, ďakujeme p.Smatana. P
Položme si otázku: Prečo sa vlastne báť médií, či internetu, keď som čistý ako ľalia a robím všetko bez úplatkov a v súlade so zákonom ????
Anonym píše:
Čtvrtek 03.02.2011 16:38
Moje IQ je 147 a mám na to oficiálny papier!

čo vy? Vy neviete ani moderovať reláciu a povie to každý, či je moderátor, alebo nie je!
Anonym píše:
Sobota 05.02.2011 09:12
Na 100% suhlas.Mozete sa hanbit pan Galovic!!! A samozrejme aj Pan Harvanek,presne ste ukazali tu vasu nadutost a "bohorovnost"!.Verimze Vam to raz bude spocitane.
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 10:27
Videl som kusok tejto "diskusie", a je to hamba ze sa na moderovanie podujme niekto kto ma sice vysokoskolske vzdelanie ale nedokaze suvisle precitat vetu a to nehovorim o nejakej pripravenosti. Pan moderator, riaditel a co ja viem co vsetko by si mal zohnat dajakeho normalneho cloveka co by za neho zaskocil ked nevie on sam ako sa to robi. Ale jedno plusko ma aj u mna a to ze sa tato relacia odvisielala a mali si zoci voci moznost pani Smatana a Harvanek vydiskutovat svoje problemy a obhajit svoje nazory pred ludmi v PB kedze sa to nedotyka iba ich dvoch ale aj nas vsetkych.
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 10:32
Aj ja mam IQ 147. Zalozime klub? Dufam ze sarkazmus je citit, IQ sice mam 147 ale co to ma s temou?
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 11:00
Skus popočúvať Galoviča na:

http://www.tvpovazie.sk/ind[…]-na-rovinu-harvanek-smatana

a budeš v obraze!
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 11:48
ja som ho pocuval spadame do kategorie nad 100
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 13:04
Mňa zaujala veta- Obyčaj človek.
Ten Harvánek je čo- Nadčlovek???
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 20:48
To spojenie " obyčajny človek" asi chcel p. Harvánek naznačiť, že okrem sponzoringu Úradu životného prostredia by možno spnzoroval aj Matoviča - pokiaľ by on o to stál!!
Anonym píše:
Pondělí 07.02.2011 07:11
Matovič na hentakých chruňov ma jasný názor! ZBERBA!
Anonym píše:
Pondělí 07.02.2011 14:18
odmietam pozerat Galovica v pozicii moderatora...ked som sa nanho parkrat divala, tak som sa sama hanbila, za to co pradvadzal...uz som toho usetrena a TV P...nepozeram :-)))
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 13:51
p. "moderátor" narážal na IQ diskutujúcich a veľa diskutujúcich tu má vyššie IQ ako on, tak len preto.
Anonym píše:
Neděle 06.02.2011 14:48
Stačí si otvoriť túto stránku a každý vie aké IQ máte... Traja skrachovanci s IQ 50 až 60 sem pravidelne píšu tie isté úchyláčiny. Nikdfy vživote nič nedosiahnete - vaše komplexy vám to nedovolia...
Anonym píše:
Pondělí 07.02.2011 16:28
Ten človek čo to "moderoval" to odkiaľ spadol??? Oooooo My Gooooood
Anonym píše:
Čtvrtek 10.02.2011 18:48
To ozaj Galovič narazaľ na IQ nejakých diskutérov??
No asi by sa najskôr mal pochváliť svojím, to asi nedosahuje ani rozmer stola čo pri ňom sedí !!
Anonym píše:
Čtvrtek 10.02.2011 21:05
len tak na okraj, tv považie sa zaradila u mňa ako nezaujatého diváka na spodinu, neprofesionálna, amatérska telka slúžiaca ako platená reklama...

to tak bilo do očí, že moderátor ma vo vačku až strach :-D

čo už, zase ďalšia hanba mesta, po marike druhý odpad :-(
Anonym píše:
Pondělí 14.02.2011 10:59
Diskusia bola Smatana proti všetkým. Ten Galovič ho tam napádal pomaly viac ako Harvánek. Som zvedavý, či aj Galoviča osobne tak Smatana štve, alebo koľko reklamy si Raven v TV zaplatí aby si moderátora naklonil.
Anonym píše:
Pondělí 21.02.2011 22:32
Čítali ste ten článek na celú stranu v hospodárskych novinách? Všetko si dokáže Harvanek zaplatiť, pozemky, úradníkov, reklamu v telke, novinách, ...Je na adrese: http://m.hnonline.sk/2-49941700-kw0000_hndetail-2d
  
Anonym píše:
Pondělí 21.02.2011 22:52
Pokiaľ za tie peniaze vysvetľuje, že zo strieľania zveri už vyrástol, tak aspoň čosi pozitívne.
Anonym píše:
Úterý 01.03.2011 22:10
Štát odhalil daňový podvod za 29 miliónov eur

Podnikateľ Mikuláš Vareha mal štát obrať najmenej o 29 miliónov eur.

    * + Pán Zemplína ignoroval zákony a bol rád v centre pozornosti


Čítajte viac: http://www.sme.sk/#ixzz1FNtWW6AE
Anonym píše:
Úterý 08.03.2011 15:41
TV Joj, dňa 6 marca v Tv novinách o 19:30 hod ukázala nadherné jelene pána
Ing. Ľubomíra Harvánka.
Bol to pohľad pre bohov.
Pán Smatana, to bolo ale nadherné parožie.
Doprajte ho Ing.Ľubomírovi Harvánkovi a nebrojte proti nemu a jeho obore.
Anonym píše:
Čtvrtek 17.03.2011 14:55
Historický prehľad
Štatutárny orgán 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
RAVEN a.s.
Považské Podhradie 117, Považská Bystrica
IRON TRADE, s.r.o.
Sládkovičova 643/18, Považská Bystrica
POVAŽSKÁ MAKLÉRSKA SPOLOČNOSŤ, a.s.
Námestie A. Hlinku 36/9, Považská Bystrica
POVAŽSKÁ OBCHODNÁ SPOLOČNOSŤ, a.s.
Sládkovičova 643/18, Považská Bystrica
RA - production, s.r.o.
Centrum 12/17, Považská Bystrica
Biely potok, spol. s r.o.
Šoltésovej 420/2, Považská Bystrica
Biely potok, akciová spoločnosť
Šoltésovej 420/2, Považská Bystrica
STEEL TRADING, s.r.o.
Šoltésovej 420/2, Považská Bystrica
SVG s.r.o.
Šoltésovej 420/2, Považská Bystrica
Spoločníci 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
RAVEN TRADE, s.r.o.
Sládkovičova 643/18, Považská Bystrica
IRON TRADE, s.r.o.
Sládkovičova 643/18, Považská Bystrica
Biely potok, spol. s r.o.
Šoltésovej 420/2, Považská Bystrica
Dozorná rada 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
Nákladná automobilová doprava Ilava, a.s.
Štúrova 384/28, Ilava
AUTOTRANS Ilava akciová spoločnosť (v skratke AUTOTRANS Ilava a.s. )
Štúrova 384/28, Ilava
Anonym píše:
Středa 09.03.2011 22:19
Klobuk dole pan A.Haviar s HANT Arenou v Blave,perfektny tah...A klobuk dole i pred hadzanarmi SVK vyhrou nad Svedmi mala HANT Arena dobry krst..
Anonym píše:
Pondělí 23.01.2012 23:56
Aby si bol dosť chytrý získať toľko peňazí, musíš byť hlupák, aby si ich chcel.

Mnohí prišli vďaka peniazom o rozum, ale málokto ho vďaka nim získal.


Čas sú vraj peniaze, ale peniaze sa nerovnajú času. Bez peňazí sa dá ešte vždy veľa urobiť, bez času nič.

« říjen 2017 »
říjen
PoÚtStČtSoNe
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359