Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Firma Chudovský, a. s.: Informácie od zástupcov mesta Považská Bystrica o zbernom dvore na Kúnovci sú nepravdivé

Firma Chudovský, a. s.: Informácie od zástupcov mesta Považská Bystrica o zbernom dvore na Kúnovci sú nepravdivé

Autor: redakcia Poslední změna: Pátek 28.03.2014 11:38
[2014-03-27] Firma Chudovský, a. s. reaguje na článok v Považskobystrických novinkách o zbernom dvore na Kúnovci. Reakciu uverejňujeme, keďže Považskobystrické novinky, vydávané mestom Považská Bystrica, ani po niekoľkých týždňoch a opakovaných žiadostiach stanovisko dotknutej firmy nepublikovali.

CHUDOVSKÝ a.s., ulica Žilinská 790/17, 017 01 POVAŽSKÁ BYSTRICA

 

                                                                                  Považskobystrické novinky

                                                                                  Centrum 2/3

                                                                                  017 01  Považská Bystrica

 

            Vyjadrenie sa k článku ,,Mesto sa dištancuje od vybudovania zberne nebezpečného odpadu vo Sverepci“ uverejneného v Považsko-bystrických novinkách č. 9 zo dňa 4. marca 2014

 

Vážený šéfredaktor Milan Kováčik, po telefonickom rozhovore dňa 03. Marca 2014 sa naša spoločnosť Chudovský a.s. rozhodla reagovať na hore uvedený článok, nakoľko obsah článku sa nezakladá na pravdivých informáciách, a tým poškodzuje spoločnosť Chudovský a.s.

Týmto Vás žiadame o uverejnenie nášho príspevku, ktorý Vám posielame v prílohe. Žiadame ho uverejniť v plnom znení a nesúhlasíme s akoukoľvek úpravou.

                                                                   Pavol Chudovský

 Vyjadrenie sa k článku ,,Mesto sa dištancuje od vybudovania zberne nebezpečného odpadu vo Sverepci“ uverejneného v Považsko-bystrických novinkách č. 9 zo dňa 4. marca 2014

 

            Domnievame sa, že v článku boli zámerne uvedené nepravdivé a zavádzajúce informácie, ktoré majú za cieľ poškodiť dobré meno spoločnosti Chudovský a.s.

            Autor v nadpise článku uvádza, že ,,Mesto sa dištancuje od vybudovania zberne nebezpečného odpadu vo Sverepci“, ale v skutočnosti sa jedná o zariadenie na zber a skladovanie odpadov, t.z. zberný dvor, v ktorom sa separovaný odpad sústreďuje a následne odváža na spracovanie, čím sa zabraňuje tvoreniu čiernych skládok.

            V článku je uvedené: „Ak bolo spoločnosti Chudovský a.s., alebo akejkoľvek inej spoločnosti v tejto lokalite Okresným úradom (vtedajším Obvodným úradom) povolené odpadové hospodárstvo, udialo sa tak v rozpore s platným územným plánom Mesta Považská Bystrica.“

Naša spoločnosť dostala stanovisko dňa 16.10.2013 od Mesta Považská Bystrica listom číslo ÚP/7624/2013/25693, v ktorom sa potvrdzuje, že predmetný zámer je v súlade s územným plánom mesta Považská Bystrica a taktiež súhlasí s umiestnením predmetnej prevádzky na uvedených parcelách.

Podľa nášho názoru  autor článku zámerne uvádza spoločnosť Chudovský a.s., ale mal by uvádzať spoločnosť, ktorá úzko spolupracuje s mestom Považská Bystrica, a práve táto spoločnosť má takúto prevádzku na pozemku, ktorý nie je v územnom pláne určený  na odpadové hospodárstvo, ale pritom má na tieto priestory povolenie na nakladanie s odpadmi a dokonca má aj EIU (posudzovanie vplyvov na životné prostredie), ku ktorej sa vyjadrovalo aj mesto Považská Bystrica a je zarážajúce, že v tomto prípade táto skutočnosť pánovi primátorovi asi nevadila.

            V článku sa mesto vyjadrilo, že nemá záujem na dovoze odpadu zo susedných obcí. Taktiež chceme poukázať na to, že táto spoločnosť rovnako ako Chudovský a.s. dováža odpad zo susedných obcí a zhromažďuje ich na území mesta.

            V článku autor ďalej uvádza, že zámer, ktorý spoločnosť Chudovský, a. s. predstavila na Kúnovci nie je v súlade s účelom užívania stavieb, ktorý pre predmetné stavby povolil stavebný úrad.

Naša spoločnosť dňa 16.10.2013 podala na Stavebný úrad žiadosť o povolenie zmeny užívania stavby, kde žiada zmenu spôsobu užívania na nakladanie so separovaným odpadom. Na túto žiadosť mesto podalo stanovisko listom Odd.ÚP/7624/2013/25693, v ktorom mesto konštatuje, že predmetný zámer je v súlade s územným plánom mesta a upozorňuje nás, že uvedená prevádzka podlieha vydaniu rozhodnutia príslušným stavebným úradom, čím nás tlačí k podaniu žiadosti o vydanie stavebného povolenia. V uvedených priestoroch, ktoré zodpovedajú podmienkam zberného dvora nie je potrebné prevádzať žiadne stavebné práce a preto nemáme dôvod žiadať o stavebné povolenie. Preto sme opätovne listom požiadali mesto Považská Bystrica, aby konalo v podanej žiadosti na zmenu účelu stavby zo dňa 16.10.2013.

Vzhľadom k týmto nepravdivým informáciám, ktoré smerujú od zástupcov mesta Považská Bystrica sa domnievame, že boli podávané účelovo.

 

 

                                                                                  Chudovský Pavol

                                                                                 člen predstavenstva              

Anonym píše:
Čtvrtek 27.03.2014 18:53
Prečo nie som informaciami pochadzajúcim z MÚ prekvapený?
Asi peto, že som si už zvykol, že neustále klamú!
Veď aj Petrík povrdil, že mesto dalo súhlasne stanovisko, ale ananas to poprel, kto teda klame?
No a čo sa týka Megavaste, to je katasrófaama o sebe!
Firma Chudovský nechcela platiť desiatky - tak preto je najväčší nepriateľ mocipánov!
Anonym píše:
Pondělí 31.03.2014 08:43
Chudovský a Petrík majú spoločnú minulosť. Chudovský bol lakomý na korunu a na meste sa delil len s vtedajším primátorom. Ku ostatným sa správal ako k psom. Petrík bol preňho ale dôležitý, lebo mu pomáhal kamuflovať jeho svojské ponímanie nakladania s odpadom.
Chudovsky Pavol
Chudovsky Pavol píše:
Úterý 01.04.2014 06:57
Tak toto je informacia hodna fakt tak akurat vasho polutovania . Preco kecate uplne nepodlozene veci ? Podla mna by mali ludia pisat realne veci a nie vyplody svojich bujnych fantazii . Len tak pre zaujimavost Chudovsky zacal s mestom robit v roku 92 a to uz za primatora p.Knapa .Viete vobec kdo na Slovensku v tu dobu mal zivnosti na danu cinnost ? Takto od veci kritizovat dokaze fakt kazdy ale skuste dat nieco co bude pravdive a podlozene . dakujem ...
Anonym píše:
Úterý 01.04.2014 08:27
Žeby všetky mestské technické služby?
Anonym píše:
Pátek 28.03.2014 23:18
Mimoriadne srandovný okruh.
Pofidérne vedenie mesta na čele so Supermenom Janasom, pofidérna firma Chudovský,a.s. v blahej pamäti nástroj na tunelovanie mesta za éry Lackoviča (teraz to isté robí Megakšefte pre Supermana,PhD), pofidérny Petrík na životnom prostredí.
Tu nie je zdravý ani jeden medzičlánok!!!
Anonym píše:
Pondělí 31.03.2014 08:34
Utrápený chudovský... mali by ste nájsť v archíve tú jeho reláciu, čo kedysi odvysielal na TV Marika...ako jemu ukrivdili, ale že šak on našťastie má z čoho žiť...a vymenoval zoznam majetku čo ukradol tomuto mestu. Jeho slovo je ako prd vo vetre. A páči sa mi ako odborne obhajuje svoj projekt tým, že poukazuje na iné firmy čo robia v meste podobné činnosti. Asi bude treba ľuďom znova pripomenúť tú ekologickú katastrofu čo tu po sebe tento družstevník zanechal.
Chudovsky Pavol
Chudovsky Pavol píše:
Pondělí 31.03.2014 19:25
Vazeny p anonym bude asi hooodne tazke vam argumentovat ale ze ste to vy tak sa pokusim. V archive mozete najst hodne veci ale skoda ze vy tam nemate urcite nic .Viete preco ? No preto ze cely zivot vystupujete ako anonym.je to skoda ale respektujem to.V roku 2007 mesto poruselo 7 paragrafov zakona o verejnom obstaravani a megawaste vyhral,, bezkonkurencne,,ale urcite nie zakonne.Existuje protokol uradu o ver. obstaravani. V roku 2009 f.megawaste nezakonne uzatvarala zmluvy s puchovskymi dedinami na skladku ktora bola mestska.Peniaze skoncili na uctoch.....tato cena bola cca 60-100 tisic eur.Vazeny p. anonym toto je fakt a su od toho aj pisomne podklady ale to co vy pisete su len nepodlozene keci ale budete sa mozno divit ja ich respektujem. Kritizujte ale dajte si tu namahu a budte objektyvny .Tu ekologicku katastrofu nebudem ani komentovat to je fakt trosku chore . Kazdy musi uznat ze za nas mesto bolo neporovnatelne cistejsie a cena bola o cca 400 tisic eur/rok mensia .
Anonym píše:
Úterý 01.04.2014 08:26
mesto rozhodne nebolo čistejšie. A tie velkokapacitné kontajnery nemali konkurenciu široko ďaleko.
Anonym píše:
Sobota 29.03.2014 07:37
Istý čas bol ten areál na predaj. Prečo ho tí, ktorí dnes tak vehementne chcú diktovať čo sa tam smie a čo nesmie robiť nekúpili? Nech to od neho kúpia a majú nad tým kontrolu.
Anonym píše:
Sobota 29.03.2014 20:22
A prečo by ho kupovali?
To nemôže ten areal fi - Chudovský ananasovi darovať?
On by to určite s vďakou zobral, ako je zvyklý!
Anonym píše:
Pondělí 31.03.2014 08:39
Ten areál vybudoval s pomocou mesta. Tuším tam bolo mesto ručiteľom na úver. Veď to sa dá ľahko zistiť. A uz ani pánboh nevie, či to budovala spoločná mestská firma MTS alebo priamo Chudovský. Každopádne - ako bolo zvykom - myslím, že náklady boli spoločné a výnos Chudovského. Lokalita je to na nakladanie s odpadom dobrá - pre Bystričanov. Chápem ale, že Sverepčania sú nešťastní, že majú mať nad chylupami sklad nebezpečných odpadov, ktorý spravuje firma s tak pošramotenou povesťou. Sverepčania zažili následky Chudovského hospodárenia na skládke a zrejme nechcú, aby sa to opakovalo.
Chudovsky Pavol
Chudovsky Pavol píše:
Úterý 01.04.2014 07:50
Ten areal vybudovala spol.Chudovsky a bez mesta. Pokial sa to da lahko zistit tak neviem preco to nezistite a potom nepisete mozno by potom napisane informacie mali aj zmysel. Ako mozu byt naklady spolocne??? To je nova uctovna metoda? A vynosy Chudovskeho? A koho by mali byt tie vynosy? Vase? Co vy ste vobec preto urobil aby boli vynosy vase? Keby som vam mohol poradit tak sa dajte na mestsku webovu stranku a najdite si zaverecny ucet mesta pb a pozrite sa na vyvoz odpadu od roku 2006 az doteraz. Pokial nebudete chapat tak vam to rad vysvetlim a mozno potom dojdete na to ze Chudovskeho hospodarenie bolo najlacnejsie siroko daleko. Sverepcania boli pekne oklamani. Najprv podpisal megawaste najomnu zmluvu kde mali mat sverepcania zber a ukladanie odpadu zadarmo , v roku 2009! Ani nie za rok uz bola nova zmluva podla ktorej sverepcania musia platit! Rok 2010 a az dodnes. Ako bonus maju sverepcania 0,8 Eur za 1ks 110 litrovej popolnice za vyvoz a pritom obec Rajec vozia za 0,45 Eur za 1ks 110lit. popolnicu. Tak pokial vam to dovoli vasa jesitnost tak posramotenu firmu obhajujete a nemate ani paru kolko to vsetko stoji. Alebo paru mate a tuto diskusiu robite schvalne lebo mate hodne blizko k tejto skupine ktora len klame.
Anonym píše:
Úterý 01.04.2014 08:22
Máte pravdu. Stačí sa pohrabať v archíve. A možno tam človek nájde aj to ako mestské zastupiteľstvo za Lackoviča odsúhlasilo vznik spoločného podniku MTS a ako bol skutočne založený. Ako sa tam náhodou ocitla fyzická osoba Štefan Chudovský? A dá sa tam nájsť aj to ako si za toho istého primátora odkúpil všetky nehnuteľnosti v areáli. A dá sa tam nájsť ako súbežne podnikal vo firme Chudovský s.r.o. a aj v MTS. Veď tú novú účtovnú metódu - náklady spoločné a výnosy moje - veď to vymyslela rodina Chuvoských. Veď to si dajte patentovať. Prečo by som ja mal chcieť výnosy z činnosti spoločného mestského podniku? Veď tie mali ísť mestu. Ale to je zbytočné vysvetlovať niekomu, koho podnikanie nemalo nič spoločné s realitou...
Anonym píše:
Úterý 01.04.2014 08:35
Chudovský by sa mal hanbiť chodiť po meste a nieto ešte tu čosi vypisovať. Si myslí, že sme tak sprostý ako on je múdry? Čo si myslí, že sme zabudli na to čo tu dlhé roky robil???
Chudovsky Pavol
Chudovsky Pavol píše:
Úterý 01.04.2014 10:02
Mate pravdu volte si Adameho , Janasa a potom to bude f Megawaste robit lepsie a nemusite si stazovat .
Anonym píše:
Úterý 01.04.2014 12:03
No nie. VOľme si Lackoviča a jeho kamarátov Chudovského, Stacha, Mitošinku, Podoliaka, a nechajme si ukradnúť technické služby, bytový podnik, pozemky v centre mesta, tenisové dvorce, areál v Orlovom, areál na SNP, mestskú dopravu a mnoho iných majetkov, ktoré budovali naši rodičia...
Anonym píše:
Úterý 01.04.2014 12:03
No nie. VOľme si Lackoviča a jeho kamarátov Chudovského, Stacha, Mitošinku, Podoliaka, a nechajme si ukradnúť technické služby, bytový podnik, pozemky v centre mesta, tenisové dvorce, areál v Orlovom, areál na SNP, mestskú dopravu a mnoho iných majetkov, ktoré budovali naši rodičia...
Anonym píše:
Úterý 01.04.2014 12:03
No nie. VOľme si Lackoviča a jeho kamarátov Chudovského, Stacha, Mitošinku, Podoliaka, a nechajme si ukradnúť technické služby, bytový podnik, pozemky v centre mesta, tenisové dvorce, areál v Orlovom, areál na SNP, mestskú dopravu a mnoho iných majetkov, ktoré budovali naši rodičia...
Chudovsky Pavol
Chudovsky Pavol píše:
Úterý 01.04.2014 12:47
Tak sa odstahul do Ciny a zober si zo sebou aj stranicku knizku tvoju aj celej rodiny , bohuzial ti nedokazem nic ine poradit .Dufam ze tam budete znovu budovat jako tu pred 89 rokom .
Anonym píše:
Úterý 01.04.2014 16:22
Nie, Nie pán Chudovský. To by takto nefungovalo. Práveže ja tu chcem žiť a chcel by som, aby tu mohli žiť aj moje deti. A tiež chcem, aby dane, ktoré tu budú moje deti v budúcnosti platiť, slúžili na rozvoj mesta a prostredia, v ktorom budú žiť a nie na splácanie úverov, ktoré mesto používa na riešenie marazmu, ktorý tu ostal po vašej "podnikateľskej" chunte. Som si istý, že mestu by sa dnes lepšie žilo, keby mohlo disponovať majetkom, ktorý bol vytvorený na riešenie problematiky odpadového hodpodárstva v tomto meste. Keby ste boli vytvorili silný podnik MTS - mestské technické služby a nie len využili túto formu na prevod majetkov a vlastné obohatenie, tak by dnes mesto nepotrebovalo externých dodávateľov ako sú Megawaste, ASA alebo Marius Pedersen. Keby ste ten čas čo ste drancovali mesto radšej využili na to, aby ste Bystričanov učili separovať a zamýšľať sa nad aký dopad má správanie každého jedného občana na náklady, ktoré mesto platí za likvidáciu odpadu. Lenže vy ste nepotrebovali nikoho vychovávať - vy ste radšej naválali po meste velkokapacitné kontajnery, aby ludia držali hubu a nevšímali si, čo sa zatiaľ deje s mestským majetkom,ktorý bol určený na to, aby ho mesto využívalo ako stredisko pre technické služby. Vy ste už svoju historickú šancu mali a všetci dobre vieme ako ste s ňou naložili. Dnes sa nemôžete diviť, že vám ľudia neveria keď im rozprávate aj s Petríkom rozprávky o tom ako budete šetrne hospodáriť s nebezpečnými odpadmi nad ich chalupami. Dnes už sú ľudia opatrní, majú názor na vás aj na Petríka lebo šak ani mačka dva razy nestupí na rozpálenú pec...
Chudovsky Pavol
Chudovsky Pavol píše:
Úterý 01.04.2014 18:38
Pan ... vy platite dane v tomto meste ??? Tak to je super pretoze aj ja ich platim a som rad ze mame spolocny ciel ! Bohuzial musim konstatovat ze to co pisete nie je pravda a to vy stale nechapete alebo nechcete chapat ! Splacanie uverov budeme platit za to ze od roku 2007 do dnes sa preplacaju veci ktore su predrazene . Pozrite si zaverecny ucet mesta PB tam je to jasne . Obcania PB separuju od roku 1993-94 pokial si to nepametate tak sa opytajte vasich rodicov.Som rad ze vam ludia veria a tiez som rad ze sa mozete chvalit ako vase deti tu budu platit dane .Skoda je len v tom ze nikdo kto vase budovatelske riadky cita nemoze zhodnotit a to len preto ze sa asi hanbite podpisat !!! Podla seba sudim teba .....Niekedy sa mozno osmelíte a potom mozno spolu narmalne a vecne pokecame . Ludia su uz opatrny a prave preto im davam moznost porovnania aby vedeli kto ich klame a kolko ich to bude na daniach stat !!! Nebezpecny odpad sa vala po meste ale vy ho tam nevidite aj toto chapem .......
Anonym píše:
Úterý 01.04.2014 12:10
Škoda, že nie nie su za rozkradanie spoločného vlastníctva tresty ako v Číne.
Anonym píše:
Úterý 01.04.2014 22:01
...a škoda,že som neni niekde blízko pori tebe,hned by si dostal po tej sprostej papuli,ved čo si aj ty nekandidoval na poslanca,alebo primátora,mohol som sa aj ja mat lepšie,lenže lepšie je kritizovat,čo ty chytrák,to mladý chudovský može za to,čo sa robilo za primátorovania Lackoviča,však tu ani nebol,tak čo na neho tak utočíš,teraz si robí svoju prácu,tak ho prestan už konečne urážat a ak chceš,aby sa niečo zmenilo,vystup z anonymity a konečne použi tu svoju sprostu papulu na zastupitelstve,teda na urodnej pode,tak kde by sa to opravdu hodilo,ale takéto krčmové žvásty poznám a skutek-utek.
Anonym píše:
Středa 02.04.2014 02:37
Ďakujem za úprimné slová podpory vstupu do verejného života. Ale ja som predsa spokojný s existujúcim stavom. Vy a Vaše maniere ste na smetisku dejín, mesto sa časom vysporiada so stavom, ktorý ste zapríčinili a život ide ďalej. Ľudia sú o skúsenosť múdrejší a už snáď nikdy nedopustia aby sa opakovali akcie typu MTS, MDS, POVBYT a podobne. Svoju historickú úlohu ste splnili a zostanete naveky v našich pamätiach. Dosť ale už na túto tému. Nech sa Vám darí tam kde ste...pokial ste dosť ďaleko od mesta Považská Bystrica.
Chudovsky Pavol
Chudovsky Pavol píše:
Středa 02.04.2014 06:34
Tak to mas pekne silne reci ale na nieco si zabudol ty sa lepsie nikdy nemozes mat , ty si ten kto u pivka len drista .Keby si mal nieco v tej tvojej hlavicke tak by si mohol vediet ze ten tvoj primatorik chcel urobit sutaz na odpady a sposobom ktory sa neda povedat ziadno inac len ,,sutazny dialog,,alebo kseft,, pekny nazov este peknejsi vyber firmy na 10 rokov . Este na zaver ja som neni v anonymite to ty tu chces davat po papuli a pritom sa uboho schovavas za obcana ...
odpady
odpady píše:
Středa 02.04.2014 19:59
Však TO MA BYSTRICA TO VELKE STASTIE ZE MLADY CHUDOVSKY TU NEBOL, ved už je tu a sverepec nemôže spávať, ešteže Petrík im povie rozprávku a mestský fandovia z úradu zaručia že sčefovi schvália len to čo on povie že je správne mesta zaruč
Chudovsky Pavol
Chudovsky Pavol píše:
Čtvrtek 03.04.2014 08:07
Pokial Sverepec nemoze spavat tak to koli Megawastu . Najprv podpisal megawaste najomnu zmluvu kde mali mat sverepcania zber a ukladanie odpadu zadarmo , v roku 2009! Ani nie za rok uz bola nova zmluva podla ktorej sverepcania musia platit! Rok 2010 a az dodnes. Ako bonus maju sverepcania 0,8 Eur za 1ks 110 litrovej popolnice za vyvoz a pritom obec Rajec vozia za 0,45 Eur za 1ks 110lit. popolnicu. Ale toto uz viete p.odpad ... Cena ktoru mohol Sverepec usetrit tak je okolo 19 tis eur /rok x od roku 2010 do roku 2013 = 4 roky 76 tisic euro .toto je cena len za vyvoz plus cena za ulozenie odpadu na skladku za 4 roky okolo 1028 ton x 50 euro / tona = 51400 eur spolu to je 127 tisic eur . Pan ,,odpad,, pokial vam to nevadi tak to chapem ste ten ktory tieto peniaze bral .Presnu cenu dostanete isto u p. starostu ktory isto vie kolko mohla obec usetrit osobne som ho v roku 2010 upuzornoval na niektore podivne veci ...
Anonym píše:
Čtvrtek 03.04.2014 08:41
Odporúčam porovnať príjmy obce Sverepec v čase keď skládku prevádzkoval Chudovský a v čase keď skládku prevádzkuje Megawaste. Odporúčam opýtať sa na priame platby dotknutým občanom, ktorí bývajú na tej frekventovanej ulici a ako s nimi spolupracoval Chudovský a ako s nimi spolupracuje Megawaste. Odporúčam prejsť sa po dedine a len tak náhodne sa pýtať ako ovplyvňuje ich život skládka teraz a ako ovplyvňovala ich život v čase keď skládku prevádzkoval Chudovský. Je to stále dokola tá istá pesnička. Zabudol vôl, že teľatom bol. Je jednoduché pre syna tváriť sa, že nemá s tým čo robil jeho otec nič spoločné. Lenže takto to nefunguje.
Chudovsky Pavol
Chudovsky Pavol píše:
Čtvrtek 03.04.2014 11:17
Pane mate pravdu takto to nefunguje !Zabudol ste na malickost skor ,,velikost,, firma Chudovský nebola majitelkou skladky !!! preto nemala dovod preco by mala platit obcanom Sverepca . F Megawaste tu najomnu zmluvu mala na svoju vlastnu kazetu ! Ked sa chcete bavit tak sa informujte ale skor to pisete preto ze chcete nieco ine ...Este taka drobnost pan... tu novu kazetu urobela tak ze na volnu kapacitu mestskej skladky ktora bola cca 50 tisic m3 vyhrnula s novo prenajatej parcely a vytvorela si cistu kazetu bohuzial na ukor obcanov PB a taktiez okolitych obci ktore boli v mestskej skladke spolocnici . potom ichn sprosto mesto vykoplo . To vam p. niekdo tiez nevadi??? ocakaval som to. Na zaver 50tisic m3 sa moze rovnat cca 7o tisicom ton x 50 eur /tona sa rovna 3,5 miliona eur !!! Mate pravdu prejdite sa po obcanoch a treba im to vysvetlit ale nie tak ako to robite vy pretoze klamete a mozno viete aj preco !!!
Anonym píše:
Čtvrtek 03.04.2014 11:28
Pán Chudovský všetky tieto údaje,argumenty,informácie,citácie, čo uvádzate sú pravdivé?
Chudovsky Pavol
Chudovsky Pavol píše:
Čtvrtek 03.04.2014 12:46
Ano a kludne sa stavte a ukazem vam ako to bolo a aj to ze Sverepcania platia za zametenie ulic 1700 eur to znamena ze to auto tam by malo behat najmenej 50 hodin a na toto sa treba pytat kompetentej osoby . Akcia ktora bola koli zbernemu dvoru na Kunovci vykonstruovana je len zamienka .....
odpady
odpady píše:
Pátek 18.04.2014 10:24
PAVOL CHUDOVSKY SA STAVI S PAVLOM CHUDOVSKYM ZE PAVOL CHUDOVSKY MA PRAVDU A AK JU NEMA TAK MA PRAVDU PAVOL CHUDOVSKY. P.PAVOL CHUDOVSKYN TO JE VAS SYSTEM DEBATY VED STE TRAPNY AKO PETRIK PRI VYDAVANI POVOLENE TVRDO PODLA ZAKONOV(CUKRIKOVYCH)
  

« červen 2017 »
červen
PoÚtStČtSoNe
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359