Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Blog Veroniky Pilátovej: MHD opäť zdražela, Považskobystričania plánujú kúpu bicyklov.

Blog Veroniky Pilátovej: MHD opäť zdražela, Považskobystričania plánujú kúpu bicyklov.

Autor: redakcia Poslední změna: Čtvrtek 10.03.2011 20:52
"Vari sa všetci načisto zbláznili?! Mestská hromadná doprava v Považskej Bystrici ide opäť „hore". Z pôvodných 0,45 eura za celý lístok zaplatíme 0,66 eura, pričom „polovičný" úplne zmizol. To však nie je jediné, čo prestalo bez karty existovať. 20 - minútový prestupový lístok, ktorý mohli občania Považskej Bystrice využiť pri rýchlom presune viacerými spojmi v krátkom čase, je oddnes rovnako minulosťou.
Blog Veroniky Pilátovej: MHD opäť zdražela, Považskobystričania plánujú kúpu bicyklov.

veronikapilatova.blog.sme.sk

Zdražovanie cestovného je v Považskej Bystrici momentálne témou číslo 1. Čakám na autobus a zástavka je oblepená čiernobielymi plagátmi, z ktorých titulov priam žiari:

-VÝŠKA CESTOVNÉHO V MHD od 01.03.2011-.

Nastúpim do autobusu a „nechtiac" si vypočujem rozhovor šoféra so starším pánom. „Neviem, načo mám to ZŤP, keď sa už aj tak odstraňujú finančné rozdiely medzi obyčajným lístkom a týmto. Ak to takto pôjde ďalej, to si rovno najmem osobného šoféra a vyjde ma to ešte lacnejšie!" Postupujem do vozu a z každého kúta počujem samé sťažnosti. Nenájde sa ani jeden občan, ktorý by dobrovoľne so zdražovaním súhlasil. A to nespomínam rodinných príslušníkov vodičov autobusov MHD. Až tam, kam siaha moja pamäť, mala najbližšia rodina šoférov určitú zľavu na cestovné. Oddnes manželky a potomkovia pánov vodičov jazdia rovnako draho ako všetci ostatní.

Mamičky s kočíkmi, občania nad 70 rokov, deti do 6 rokov, zdravotne ťažko postihnutí, batožina...žiadne úľavy, žiadne výnimky. Všetkých a všetkého sa bez čipovej karty týka jednotná cena 0,66€. A že kartu nemáte?! Vaša smola! Táto situácia mi pripomína dianie spred dvoch rokov, kedy cestovné zdražovalo práve kvôli tomu, aby si občania hromadne spomínané čipové karty zaviedli. To však tak výrazne nezdražoval aj cestovný lístok na kartu."

Ak si chcete prečítať celý článok, nájdete ho na adrese http://veronikapilatova.blog.sme.sk/c/258159/MHD-opat-zdrazela-Povazskobystricania-planuju-kupu-bicyklov

Končí sa výzvou:

"A my, tí, ktorí v tichosti znášame nariadenia... Je len na nás, ako sa k tomu postavíme. Budeme naďalej držať hubu a krok? Alebo sa vzoprieme a začneme konečne niečo robiť preto, aby sme sa mali lepšie?"

Anonym píše:
Čtvrtek 10.03.2011 21:55
Je to svinstvo, kebyže chodím do práce niekde v PB tak naozaj by som už radšej chodil bicyklom a cez leto sa radšej prejdem peši autobusy aj tak porušili všetky sa trepú k nemocnici takto sa mi cesta predĺži aj o 15 minút. A tí čo to schválili isto autobusmi nikdy v živote nechodili!
Anonym píše:
Čtvrtek 10.03.2011 21:58
trošku triezvosti - cestovné je vysoké, to je fakt. Ale treba povedať aj to, že také výhody ako mali u nás ZŤP a bol ním každý druhý, tak to je druhá vec.
A kúpa bicykla ? Kade by si s ním dievčina chodila ?
Anonym píše:
Čtvrtek 10.03.2011 23:15
Dievčina? Pokiaľ viem cesty existujú a na bicykli vôbec nie je problém prejsť :) a ten kto sa bojí ísť po ceste tak sú tu aj chodníky, ktoré už nie sú udržiavané a ľudia po nich nechodia a cesty pri domoch kde chodí jedno auto za hodinu. A bicykel mám. Problém je skôr v tom, kde ho nechať, aby som ho tam aj našiel. Ale načo čakať na autobus 15 minút, keď je drahý nedá sa tam hýbať o vetraní ani nehovorím z toho ďalších 20 minút sa vlečie a keď si švihnem tak aj za menej ako 20 minút prejdem od centra na SNP.
Anonym píše:
Čtvrtek 10.03.2011 23:21
Ja chodievam autobusom neviem ako vy a ZŤP určite nie je každý druhý a nikto Vám nekázal, aby mali takú veľkú zľavu. Ale tu ide skôr o to, že si narobili kadejaké pokuty, odlievali peniaze na svoje účty a tak na záväzky pre MDS sa musí nájsť nejaké odškodnenie, keďže platí/lo im mesto menej ako malo.
Anonym píše:
Čtvrtek 10.03.2011 22:11
Nového primátora zvolili hlavne dôchodcovia, ktorí sa nechali kúpiť za jednorázovú kávičku a čokoládku. Teraz to musia vrátiť.
Ale Janas si svoju výšku čokoládky navrhol sám a bude ju papkať celé 4 roky. Mnohí z tých senilných ľudkov to ani nedožijú. Ale aj tak to nepochopia a pri najbližšej príležitosti (asi na 1. mája), zase budú oduševnene tlapkať demagógom :(
PS: Janas, Sopčák a spol. MHD už v živote chodiť nebudú :)
Anonym píše:
Čtvrtek 10.03.2011 23:41
Ked vidim tu cenu listka MHD PB, chcem sa opytat kompetentnych: Kerul and kumpani
- to je cena na statie, alebo na sedenie? /mal by byt rozdiel ako na hokeji a pod./
- ma to aj 1,2 a 3 triedu, prípadne VIP? /rozdielna cena listka/
- je to s WC alebo bez? / usetrim doma cas a vodu,stocné/
- ten vzduch v autobuse je zadarmo? /relax na pluca, hlavne v lete - na nezaplatenie, starsi obcania usetria za liecenie/
- bude tam aj sprievodca tej nezabudnutelnej cesty do roboty? /sprijemni cestu,kazda slusna spolocnost ho ma/
- je to aj s občerstvením? /usetrim cas na pripravu kava,caj.../
- bude aj nejaky kulturny program, TV alebo video v tom priblizovadle? /usetrim, nepojdem uz do kina/
- budete davat zlavu ak cestujem mimo vykurovacej sezony? /v lete moze byt akcia len za 0,65 Eura/
- mozem sa takto pytam aj dalej......
Potom po navrate domov budem vrelo odporucat vsetkym, ze MHD v PB je ta naj,naj,naj na svete
Vidite pan Kerul,a ze sa neda ta cena 0,66 Eura obhajit. Ak vam nieco z toho v MHD chyba,tak to tam dajte a mozete cenu lahko upravit aj na 2 Eura.
Ale pre istotu si idem radsej naolejovat retaz na bicykli - co ak....
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 08:48
ako mne ani tak nejde o to zdrazenie kedze mam ISIC a autobusom chodim raz za dva tyzdne skor ma zaraza ta cena 0,66€ neviem si predstavit ako budu chudaci soferi vydavat z takej sumy...na kazdej zastavke +5min.
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 11:59
Aby Janas a Sopčák a spol zrušili MHD a meskú políciu a dosadili podskokov od A. Haviara. Jedného šoféra už majú . Smatanu Jozefa zamestnaca Haviara . Maslák bude onedlho pustený tak môže šéfovať meskej polícii . Nie je to vtip volil som zmenu volil som Janasa a kto je pri moci? Zasa Haviar a jeho banda fuj
Arogantny Kominar
Arogantny Kominar píše:
Pátek 11.03.2011 14:21
prosim???:DDDD citujem z vasho prispevku: 'Nie je to vtip volil som zmenu volil som Janasa ...' no to teda vtip je:D a potom ze preco tu mame stale tych istych. Vy mozte byt exemplarny pripad pre vsetkych ktori tomu nechapu. Minuly primator, nominant SMERu, terajsi pan primator je predseda okresnej rady strany SMER! vy si snad robite srandu z nas vsetkych ze ste volili zmenu? a aku prosim vas?:)
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 17:45
Volil som zmenu - volil som Janasa!!
No to si teda riadný retard, a ešte sa tým aj chváliš?
Aká zmena ? Janas pokračovateľ Smeru a jeho aktivít!
Predseda strany SMER v P.B, ktorá mala najviac poslancov v minulom Mestskom zastupiteľstve!
A tak čo Ujo navrhol, oni mu to odsuhlasili!!
Že - ZMENU ja sa poseriem z takéhoto uvažovania!! / Áno ale k horšiemu /
Anonym píše:
Sobota 12.03.2011 15:11
To bola iná zmena :D
Ja čo som volil tak ani jeden z nich nemá zastúpenie :) teda aspoň o tom neviem
Arogantny Kominar
Arogantny Kominar píše:
Pátek 11.03.2011 09:23
asi ma ukamenujete ale zhrniem to asi takto:ano budem arogantny ale je mi to uplne u riti! iba sa smejem ako pan primator Hadie vajce dobre urobil:D ved predsa za svoju neunavnu a kvalitnu pracu si zasluzi poriadnu odmenu nie? ja som nic neocakaval, preto som zacal makat uz davno a makam stale aby som nebol zavisly od mesta a statu. poctivo som si zarobil na male auticko a ked si to teraz zratam tak tym ze nechodim mhd ale svojim autom a ked idem menej ako 20 minut tak chodim peso, tak usetrim omnoho viac ako keby som chodil mhd. a nech sa ludia ani neopovazia nadavat na primatora, pretoze prave ti ktori volili pana primatora su ti ktori sa vozia mhd. ti ktori trochu rozmyslali volili kandidata, ktory skoncil na druhom mieste. takze nech nikto neplace, obcania si sami zvolili koho chceli, volia SMER, maju ho mat! potom su v zastupitelstve takyto odbornici ako pan Kerul ktory ma uzasne ekonomicke zmyslanie:)
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 10:10
Prepáč, arogantný kominár, ale ak je tvoj vrchol rozmýšlania v tom, že si volil Stachanovho bieleho koňa s vyhrnutými rukávmi, tak by si si mal zmeniť nick na nasprostastý komisár.
Pre doplnenie, ich celé zázemie sa nasáčkovalo do finančnej komisie. A čo to bude zač, stačí len sledovať. A ty môžeš aj s otvorenou hubou.
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 10:48
Ja sa napríklad nečudujem,že volil niekoho iného.Janas bol súčasťou toho všetkého,čo tu 4 roky bolo.Akú zmenu mohli očakávať tí,čo ho volili?Ak sa hovorilo,že horšie už nemôže byť,bolo treba skúsiť čokoľvek iné.Toto je to isté.
Arogantny Kominar
Arogantny Kominar píše:
Pátek 11.03.2011 11:12
nejde o to koho som volil, ako spomenul anonymmny prispievatel pod Vami, iba som skusal zmenu. bohuzial nepresla, obcania PB su asi konzervativnejsie zmyslajuci, asi sa bali ze by miesto riadil manazer, preto radsej vybrali politickeho nominanta a pedagoga. osobne nepoznam ani jedneho, iba som si precital ich programy a pozrel minulu pracu.
k tej MHD este: ked sa traja ludia dohodnu tak cesta z mesta na rozkvet ich taxikom vyjde podobne ako cesta autobusom, a to nehovorim o pohodli a usetrenom case a nervoch uz vobec!
na margo financii, ano suhlasim ze do vacku si da kazdy, kazdy sa chce v politike obohatit ako sa len da:) preto som chcel skusit niekoho kto okrem seba by spravil aj nieco pre mesto. pre mna za mna ako som uz pisal nech si sypu do vrecka, je mi to fuk, snazim sa sam postarat o seba, fnukanie mi nepomoze, ale budem volit toho kto aspon 10 stromcekov postavi, bude dbat na osvetlenie chodnikov v noci, postavi sa za obcanov a nech si potom aj dava plat 100raz vacsi ako mam ja.
panu Smatanovi by som prial aspon jedneho partaka v jeho neunavnom boji v mestskej rade, dvom sa predsalen lepsie tiahne...
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 11:40
Ak platíte mestu hocakú daň (napr. z nehnutelnosti, zo psa, podielové dane...) prispievate tak aj na dotácie mesta pre MDS. Myslieť si, že ak chodíte autom, alebo na bicykli, tak sa vás to netýka, by bol zásadný omyl!
Preto je velmi dôležité, aby Kerul ako riaditel MDS a poslanec MsZ pripravil pre dopravnú komisiu kvalitné podklady a analýzy a tá potom mohla objektívne (za dohladu verejnosti) doporučiť poslancom prijať, alebo odmietnuť nový cenový výmer.
To sa však v PB nestalo - dopravná komisia ešte ani neexistovala a nový výmer už bol schválený!
No nečudujme sa potom menežérskym schopnostiam pána riaditeľa... :-(
Arogantny Kominar
Arogantny Kominar píše:
Pátek 11.03.2011 14:11
to je jasne, ved ja som nenapisal ze sa ma netyka, mna to praveze aj mrzi celkom, inak by som sa k tejto teme nevyjadroval. mne je luto tych dochodcov a ludi, ktori su doslova odkazani pouzivat MHD, ale spravil by som prieskum kolko z tych ludi volilo aktualneho pana primatora a potom by sa ukazalo!
na druhej strane pohyb nezaskodi nikomu, ani mladsim ani starsim, ani zenam ani muzom. clovek je evolucne zatial tvoreny na chodzu, mozno ked sa autobusy vyprazdnia uplne, zodpovedni si uvedomia, ze zvysovanie ceny nie je motivaciou pre ludi vyuzivat MHD! a mozno nie je ich ciel motivovat ludi k tomu...ale co potom teda?
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 21:38
ty si mogon,ked neveris v jeho schopnosi..,riaditel ucnaku,viceprimator,sef MDS,atd..a z HZDS poslanca teraz NEZAVISLY,vidis kam to dotiahol,tak neplac aj p.Primator mu zobe z ruky...
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 15:19
nemusí mať žiadne ekonomické zmýšľanie, hlavné pre neho je to, že má dobré miesto, vie krásne rozprávať a to si neuvedomuje, že ho občania majú možnosť sledovať v záznamoch zo zasadnutia MZ, ktoré vysielajú naše mestské TV. Pre seba vždy dosiahne to, čo potrebuje a na všetko ostatné kašle.
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 15:21
tento príspevok patrý na riaditeľa MHD
Anonym píše:
Sobota 12.03.2011 17:00
ale rozpráva aj tak odveci
Anonym píše:
Sobota 12.03.2011 21:15
Keby nebolo KDH a SDKÚ-DS, mesto nikdy takéto protiľudové kroky nepodnikne. A je iba zle, že im primátor ustupuje. S tým by mal prestať. Bojí sa, aby niečo nepokazil, chce vo všetkom vyhovieť týmto dvom politickým subjektom, aby sa nerozpadla mestská koalícia, ale takto to ďalej rozhodne nepôjde. SMER-SD nemôže ustupovať politickým trpaslíkom a pomáhať im presadzovať ich pravicovú, protiľudovú vôľu. Je absurdné, aby SMER-SD, ktorý má v Považskej Bystrici podporu okolo 45% až 48%, zo svojich predstáv nepresadil takmer nič a politické subjekty s podporou azda najviac 20% (a to spolu), presadili zo svojich predstáv takmer všetko. A naviac, čo sa presadí podľa vôle KDH a SDKÚ-DS, to je škodlivé ako mesto, tak aj pre jeho občanov. Nedokážem si predstaviť, že takýto vývoj bude trvať až do roku 2014. Koalícia vydržať môže, proti tomu nemám nič, ale za úplne iných podmienok. Dominantný v koalícii a v riadení mesta musí byť SMER-SD a KDH a SDKÚ-DS sa bezpodmienečne musia v politických rozhodnutiach podriadiť.
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 11:35
No Ty si veľmi múdry!
Proste SMEROM k drahším zajtrajškom!
Ja len furt nepochopím, ako je možné, že napr. vo Švajčiarsku nikdy nevládla KSS, Smer a ani iná ľavicová strana - a aká je tam životná úroveň!!
Čím to asi len bude?
Či riadnou prácou a disciplínou - ako prezentuje pravica, alebo kecaním a rozdavaním ako robí ! pokiaľ je čo / ľavica !!
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 11:41
Myslíte to Švajčiarsko, kde majú bankové kontá zločinci celého sveta? I tí zo Slovenska.
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 17:29
Myslím tým obyčajného švajšiara- napr. vodiča MHD, ktorý si dovoli s rodinou prísť na týždeň do Tatier, ubytuje a v dobrom hoteli s plnoupenziou bez toho aby otáčal v ruke každý frank!!
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 22:01
"Myslíte to Švajčiarsko, kde majú bankové kontá zločinci celého sveta?"

Toto je pravá príčina, prečo Švačiarsko nebolo cez vojnu nikým napadnuté a už niekoľko storočí sa tam nebojovalo. Vysoká životná úroveň je tam tiež udržiavaná preto, aby sa vyhli sociálnym otrasom a aby banky boli v bezpečí.
Anonym píše:
Pondělí 14.03.2011 10:20
Lenže tá vysoka úroveň tamn je daná kvalitným podnikateľským prostredím, dodržianím zákonov, vymožiteľnosti práva a samotnými občanmi, ktorí maju v hlavách mozog, ktorý aj používajú.
Výšku platov tam nediktuje vláda a ani nezasahuje do tendrov a pod.
Obrazne povedané, všetci tam majú rovnake možnosti.
A hlavne politici nesľubujú a neoblbujú ľudí/ vzhľadom na rozumovú úroveň občanov sa to ani nedá/,
nekradnú a nezvýhodňujú svojích kamarátov na úkor zbytku krajiny!!
Anonym píše:
Pondělí 14.03.2011 12:18
Švajčiarsko je rasistický a antisemitský (protiarabský) štát!
Anonym píše:
Pondělí 14.03.2011 18:39
protiarabský? zato že im zakázali stavať minarety aby z nich hulákali 5x denne?
Anonym píše:
Pondělí 14.03.2011 10:35
"Keby nebolo KDH a SDKÚ-DS, mesto nikdy takéto protiľudové kroky nepodnikne. A je iba zle, že im primátor ustupuje."

Zvědělík si konečne našiel vysvetlenie, prečo jeho idol robí veci, ktoré ani on nedokáže ospravedlniť.

A vidí za tým akési nič neznamenajúce skratky (SDKÚ KDH ATĎ) a nevidí za tým vplyvných podnikateľov.
Tým nedokáže Janas odolávať.

Sociálny demokrat, člen strany Smer-sd: ak nechceš slúžiť záujmom veľkokapitálu na úkor pracujúceho ľudu, je čas prestať byť členom!
Anonym píše:
Úterý 15.03.2011 13:04
Primátor je SMER, primátor to podpísal
Väčšina poslancov je zo smeru
väčšina poslancov za minulej vlády boli zo smeru
primátor minulej vlády bol zo smeru.

tak čo tu plačeš na zlom hrobe
redakcia
redakcia píše:
Pátek 11.03.2011 10:40
Ak nechcete, aby vaše diskusné príspevky boli vymazané, nepoužívajte nadávky.
Vulgárna diskusia odpudzuje mnohých čitateľov.

P. S. Áno aj "debil" je nadávka.

Súčasne prosíme čitateľov, aby nahlasovali vulgárne diskusné príspevky, ktoré si redakcia nevšimla, na adrese redakcia@pb.otvorene.sk
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 12:40
To nebola nadávka ale objektívne zhodnotenie manažéra v mestskej spoločnosti. Povaha a schopnosti toho človeka presne zodpovedajú danému výrazu.
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 12:46
Janas je najkrajší a najmúdrejší na svete,ale nikdy mu nešlo o ľudí ale len pre svoj prospech a prospech svojej rodiny.Ale tak rása a múdrosť to vyváži
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 16:57
Na najbližšom MZ sa zrušia uznesenia o odpredaji majetku z dôvodu nezaplatenia za predmetnú kúpu. Pokiaľ ma pamäť neklame,v roku 2006 bolo MZ schválený odpredaj futbalového ihriska za plavárňou spoločnosti RAVEN.Medzi mestom a spoločnosťou sa nikdy neuzavrela zmluva, napriek platnosti uznesenia.Pán Janas,prečo to uznesenie chýba v návrhu na zrušenie?Asi preto,že predmetná kúpa je 10 Sk/m2......(overená informácia od nemenovaného poslanca)
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 17:22
Pred polrokom tu vypisoval Hladký,že je to len predvolebná kampaň voči jeho osobe,že jaký on je čistý.A čuduj sa svete,v materiáloch je návrh na zrušenie predaje nejákemu Mgr Hladkému.Takže Hladký klamal až černelo.Česť celej SaS.
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 17:15
Tento krok je zlý a nesúhlasím s ním. Mňa osobne sa dotýkať už nebude, pretože odchádzam bývať do Trenčína. Avšak, kvôli ľuďom žijúcim v Považskej Bystrici, ma daný stav mrzí. Mesto sa rozhodne nezachovalo ako mesto, v ktorom má najvyššiu podporu obyvateľstva práve sociálna demokracia. Vedenie mesta koná pravicovo a protiľudovo. Zdierať ľudí je to najjednoduchšie, čo politici dokážu.
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 17:54
Milačik, Ty si tiež asi spadol na toto územie z mesiaca!
Historický je preukazané, že ľavičiari vždy najviac kradli!
Tak čo tu vypisuješ tupiny - socialná demokracia a ble ble ble!
Najvyššia životná úroveň v Europe - Luxembeursko, Švajčiarsko, Belgicko a pod. - kedy tam vládla socialná demokracia??
Keby tam bola tam sú na tom tak ako my!!
Toto nie je žiadná propaganda, ale historiou overená skutočnosť -vážený!!!
Staré české porekadlo: Kudy chodil, tudy klad - byl to přece socialný demokrat !
Anonym píše:
Sobota 12.03.2011 21:01
Pre pravicovú vládu je vždy charakteristické, že ide o vládu chaosu a zdražovania. A to je fakt. Ak teda mesto zvyšuje poplatky za služby občanom, koná pravicovo. Žiaľ, sociálna demokracia sa v tomto smere dostala do ústupových pozícii a považskobystrickí občania sa stávajú pokusnými králikmi vedeckých pracovníkov z KDH a z SDKÚ-DS. A to nie je správne. Sociálna demokracia by mala vedieť, kedy je nutné povedať definitívne dosť a odmietnuť pravicovo-liberálne pokusy na ľuďoch. V tejto chvíli "pravicová" vláda pani Radičovej sociálne trýzni národ, kedy skúša, čo národ vydrží. A teraz prichádza mesto so zdražovaním v takmer všetkých sférach. To môže znamenať práve ten povästný posledný kliniec do rakvy pre ľudí nášho mesta. A to je nutné odmietnuť. Ak má v Považskej Bystrici sociálna demokracia extrémne vysokú podporu a Považskobystričania sociálnej demokracii bezvýhradne dôverujú a spoliehajú sa na sociálnu demokraciu, že im pomôže v ich ťažkej sociálnej a životnej situácii, v čase kedy "pravicová" vláda zdiera z ľudí kožu, nemôže sociálna demokracia vraziť Považskobystričanom dýku do chrbta. Práve teraz je povinnosťou mesta pomôcť ľuďom prekonať ťažké krízové časy, ak to nedokáže vláda. Naviac, ak samotná vláda úmyselne zhoršuje životnú situáciu ľudí. A pokiaľ tomu v meste zabraňujú KDH a SDKÚ-DS, tak aj napriek tomu je nutné trvať na sociálnodemokratických zásadách a ísť i do rizika rozpadu "koalície mestského porozumenia". Vždy existuje niečo viac, než zotrvanie v koalícii za každú cenu.
Takže!
Mesto za žiadnych okolností nemôže zhoršovať sociálnu a životnú situáciu občanov. Najmä, ak ide o mesto, kde sa sociálna demokracia teší takej vysokej podpore občanov, ako je tomu v Považskej Bystrici. Je nutné uvedomiť si, že ľavica ľuďom neberie. Ľavica ľuďom dáva.
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 15:21
pozdravujeme sudruha Zvedelika
Anonym píše:
Úterý 15.03.2011 13:08
:D
ešte skus jeden

v PB bola a je vždy ľavica.

Pravica len spláca dlhy po ľavici, lebo ľavica, kradne extremne (pravica tiež kradne, ale na ľavicu sa nechytá), zadlžuje extremne, a nevytvára zisk.

tohoto svedkami sme vždy, lavičiari rozhadzujú, míňajú aj to čo nezarobili, zadlžujú,... potom príde pravica a mustí po nich dlhy splácať, musí riešiť nezamestnanosť, musí rozbehnúť ekonomiku.

Ale v PB je zas SMER pri moci, predtým bol SMER, a ako to rieši smer DRAZUJE a nepýta sa!

Je zaujímavé, že Vtáčnik v BA zdžraovanie stopol a chcekl vedieť dôvody na zdražovanie, prečo je DP v strate, ako chcú ruešiť problémy a znižovať stratu!

TU TO VELKI SOCIALISTI ODHLSOVALI BEZ MRKNUTIA AKO A VELKY SOCIALISTA PODPISAL BEZ MIHNUTIA OKA!
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 19:05
 citujem "Kona pravicovo ,protiludovo".ty,ale mas uvazovanie hodne s.Bilaka. co je to za logiku,ze co je lavicove dla teba ludove je dobre? vyraz ludove je uplne sprofanovane z minuleho rezimu /protistatne= protiludovo/ . prestahuj sa do bieloruska tam si uzijes toho ludu do zblbnutia.
Bez pravicoveho setrenia a uspornych opatreni z dovodu vyrabovania statu laviciarmi , by si sa nestahoval do trencina ,ale naozaj do bieloruska a bolo by to uplne jedno.
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 21:35
Pravicové šetrenie by bolo v poriadku. Keby tu v 1998 nenastalo pravicové dzurindo-kiklošovské kradnutie.
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 17:32
Vidím dedko, že máš max. 5 ľudových!
Dzurinda s Miklošom boli u moci od roku 1996, dovtedy Váš idol a vror Vladko z Teplíc, a bývalí súdruhovia čo ste chodili spolu na VUML!!
Anonym píše:
Pondělí 14.03.2011 08:42
Parlamentné voľby na Slovensku, z ktorých vzišli ako "víťazi" vagabundi typu Dzurindu a Mikloša, neboli v roku 1996, ale v roku 1998.
Anonym píše:
Úterý 15.03.2011 13:16
vieš po mečiarovej vláde nebolo čo kradnúť, boli len záväzky, dlhy a prázna pokladna

pravica si na kradnutie zarobila, ľavica si na kradnutie požičala!

tak teraz nekecaj a splácaj
Anonym píše:
Pátek 11.03.2011 22:10
Ďalší čo naletel protibieloruskej propagande. Keby to u nás fungovalo ako v Bielorusku, boli by sme šťastní ako blchy v kožuchu. Stačí si prečítať aj niečo iné ako filtrované a cenzurované oficiálne správy.
Anonym píše:
Sobota 12.03.2011 18:28
Presne. Je tam krásne a pokojný život. Každý má prácu, úrad práce nepoznajú, všade je čisto, ceny sú "znesiteľné", v parkoch sú lavičky - nemusia ich likvidovať lebo bezdomovci je neznámy pojem a kopu kvetov- žiadne hovná od psov. Ako v Bystrici pred rokom 1989? Áno, aj pár disidentov a určite raz aj tam s pomocou iných štátov bude DEMOKRACIA haha, ako u nás. Treba vidieť, zažiť a potom tárať a urážať.
Anonym píše:
Sobota 12.03.2011 18:41
Mne je sloboda milšia ako robota v štátnom zaopatrení.

Ty do Bieloruska ísť môžeš.
Ja som na Nový Zéland ísť nemohol, lebo by ma na hraniciach zastrelili, tí tvoji zabezpečovatelia poriadku.
Anonym píše:
Sobota 12.03.2011 20:30
Z tej vašej "slobody" sa doteraz ešte nikto nikdy nenajedol. A vôbec, akáže je to sloboda, ak je konanie ľudí striktne ohraničované zákonmi? Slobodné je iba to, čo sa nachádza v medziach zákonov štátu. A to nie je sloboda, ale "sloboda".
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 01:21
Sloboda je možná iba v rámci spravodlivých zákonov.
Totalitné zákony ju ešte nikomu nezabezpečili.

Po 1989 sa zákony síce len veľmi pomaly blížia k spravodlivosti, ale aspoň tie zločinecké boli zrušené.

Asi pre teba revolúcia prišla príliš neskoro. Je pochopiteľné že looseri roku 1989 so špinavou vodou ktorú priniesol vylievajú aj dieťa.
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 09:33
Aké sú to tie vaše tzv. "spravodlivé zákony"? Čím je meraná miera ich spravodlivosti? Tým, že sú vyhovujúce pre podnikateľov a pre podnikateľské subjekty, tým že sú vyhovujúce pre bohatých? Nemyslite si, že dnes existuje akási sloboda, pretože dnes existuje totalita, tvrdý diktát, diktát peňazí (kapitálu). Kto má peniaze, ten má moc a môže si kúpiť aj tú vašu poprevratovú "spravodlivosť".
Anonym píše:
Sobota 12.03.2011 22:22
Bieloruskí "disidenti" sú cvičení pajáci platení zo Západu, presne z toho Západu, ktorý ná diktuje, koľko čoho s jeho láskavým dovolením vyrábať, čo si máme myslieť, čo máme robiť, aké krivé uhorky môžeme pestovať. Hlavnou úlohou "disidentov" je rozvrátiť systém a umožniť vyrabovanie ekonomiky západnými firmami, ako sa to stalo u nás.
Osobne som tam nebol, ale poznám ľudí, čo pár mesiacov žili v Minsku a tí si životnú úroveň, poriadok, medziľudské vzťahy pochvaľovali.
Bielorusi vo veľkom cestujú po svete - ako to, že sa vždy vrátia domov, ak tam je taká strašná "diktatúra"?
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 00:22
Toto som počúval od 1955 roku.Potom v r. 1984 som bol v Nemecku 1 mesiac a v ZSSR 6 týždňov.Mohol som porovnávať.Nebudem veľa písať.Poviem len,že som nemohol pochopiť,že vojnu vyhrali rusi.Vyzeralo to opačne.
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 11:41
Maximalný súhlas!
Ja som celý život pracoval, som už dôchodca.
Za socíku mi " nevydaslo " na nejaké cestovanie takže som nič nepoznal - iba Poľsko!
 Po revolucií sme išli hneď do rakúska, Nemecka a človek nepochopil, kto im to vybudoval!
Potom som prešiel veľa štátov západných /a môžem iba konštatovať, že tí ľudia si môžu gratulovať, že nepoznali socialné vymoženosti a živor v socializme!
Som už dôchodca, no som zhrozený akí sú u nás ešte ľudia hlúpi aj v 21 storočí!
A keďže sú hlúpi, ako sa chú mať lepšie - na tom predsa musí zapracovať každý sám, nie sa spoliehať na niekoho iného!!
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 11:46
Francúzi masovo odmietajú kapitalistické zriadenie, ktoré je veľmi neľudské. Želajú si sociálne spravodlivý systém. Na Západe je idea socializmu mimoriadne aktuálna. Či vo Francúzsku, v Nemecku, v Taliansku, v Španielsku, atď. Krvilačného kapitalizmu majú ľudia už dosť.
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 16:36
Chudáci Francúzi, tak ich serie ten kapitalizmus, že sa majú 3 x tak dobre ako my socialisti. Menil by som ten jeho vykorisťovateľský spôsob aj zajtra. A to viem o čom hovorím -bol som tam a teda môžem porovnávať, nie trepať nejake tupiny, čo by mi niekto nafúkal do makovice!
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 00:25
Možno sa vracajú preto,prečo ja.Ak ti niečo hovorí meno Tibányi(policajt na pasovom pred revolúciou)."Môžete ísť,veď máte všetkých 9 razítok.Ale deti zostanú doma!!"
Anonym píše:
Sobota 12.03.2011 20:42
Vždy, keď je na Slovensku pri moci "pravica", tak iba zdiera ľudí z kože. Ak by však slovenská "pravica" nevypredala národné striebro Slovákov (štátne podniky) do zahraničia za zopár ošúchaných hrivien, dnes by bola na Slovensku situácia odlišná. Aj roľník, keď predá dojnú kravu, tak síce chvíľu má peniaze, ktoré utŕžil za predaj kravy, ale tie sa časom minú. A potom nemá vôbec nič. Koncepcia riadenia štátu a lá slovenská "pravica" je protištátna a protiľudová. Politika slovenskej "pravice" ohrozuje národno-štátne záujmy Slovenskej republiky. A kto podporuje slovenskú "pravicu", ten koná vlastizradne. Všetci tí, ktorí podporujú slovenskú "pravicu", nesú zodpovednosť za vysokú nezamestnanosť a vysokú chudobu, ktoré sú alfou a omegou slovenských reálií.
Ľavica 41 rokov budovala štát, pravica ho za niekoľko rokov rozkradla a zbedačila národ! A aj to málo, čo sa za 4 roky národnej ľavici pod vedením Roberta Fica podarilo napraviť po 16-ročnom "pravicovom" humpľovaní slovenskej krajiny, tak aj to "pravica" za niekoľko mesiacov už zničila, resp. v krátkej budúcnosti zničí.
"Pravica" je pohromou pre každý štát, v ktorom drží opraty moci.
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 00:29
Ľavica 41 rokov budovala štát a teraz sme 30 rokov za štátmi,kde nič nebudovali,ale normálne žili a pracovali.
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 09:38
Ale predsa v roku 1989 ste hovorili, že sme za nimi iba o 5 až 10 rokov, dnes je tomu už zrazu 30 rokov? Vidíte, kam ste nás dostali, pravičiari!

A vôbec, Nemecko získalo späť svoje predvojnové stratené pozície zásluhou prílevu amerického kapitálu, ale za cenu okupácie. Je nutné uvedomiť si, že ešte dnes je Nemecko stále okupovanou krajinou!
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 11:09
Preboha kde sme, na www.ksc.sk? Že Nemecko je okupovanou krajinou... dedko okupácia vyzerá tak, ako u nás v 1968, krajina obsadená tankami a nútená vyhadzovať ľudí z roboty, ak nepodpísali, že je to bratská pomoc!

Takto "okupované" bolo aj Japonsko, je to len náhoda, že sú to najsilnejšie ekonomiky sveta?

Zmier sa s tým že teraz sme v srabe nie kvôli zlým Západniarom, ale kvôli komunistom, ktorí to šafárili 40 rokov. A obyvateľstvo zmagorené 40 rokmi strachu a neslobody sa potom stalo ľahkou obeťou darebákov, obvykle zase bývalých komunistov.

Dovolil by si toto čo predvádzal Lackovič, Adame alebo teraz Janas nejaký starosta v Nemecku?

A ty namiesto toho, aby si preberal komunistami zblbnuté a zastrašené obyvateľstvo, popisuješ ako riešenie inú verziu komunizmu, kdesi v Bielorusku.
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 11:31
Špekulanti sú na celom svete.
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 11:53
A mimochodom, dnes ľudí z roboty vyhodia iba z toho dôvodu, ak povedia, že ich zamestnávateľ porušuje ich zamestnanecké práva. A to nehovoriac o zamestnaneckom práve na štrajk. To je v niektorých súkromných podnikoch absolútne nemysliteľné. Zamestanecké právo na štrajk sa nachádza iba na papieri. Ak sa vám však zdá v poriadku to, keď robotníkov a robotníčky podnikatelia nútia byť v robote 12 hodín denne za najnižšiu možnú mzdu pod hrozbou, že pokiaľ opustia pracovisko, na druhý deň už nemusia do roboty ani chodiť, tak to vypovedá o vás samom. A to je tá vaša pravicová koncepcia "podpory podnikateľského prostredia". Podporiť podnikateľov za každú cenu a na úkor práv zamestnancov. Prípadne, kto nepracuje, ten je parazit. Predsa robota je všade. Skúste to! Napríklad v rimavskosobotskom okrese.
Anonym píše:
Úterý 15.03.2011 07:51
Skús to opačne, súdruh! Založ si firmu, zamestnaj ľudí... A potom uvidíš, aký nadšený budeš z odborov, ako budeš zvyšovať plat robošovi, čo Ti každý deň ukradne solvinu, sadne si vždy, keď sa otočíš chrbtom, hodí sa na PN, keď ho firma najviac potrebuje... Túto zodpovednosť by si neuniesol. Lebo by bolo riziko, že prídu nejakí "lavičiari", ktorí usúdia, že by bolo dobré, keby Tvoja firma patrila všetkým, lebo je to ľudovodemokratické.
Tak neseď pri počítači a zisti si, čo to vlastne napravila tá Tvoja vláda pod vedením Roberta Fica! Alebo choď pozrieť to Bielorusko - nemusíš chodiť ďaleko, aj v okolí PB žije pár ľudí, ktorí sú z Bieloruska a porozprávajú Ti zaujímavé veci. Ktoré by si ale určite nechcel zažiť na vlastnej koži.
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 11:46
Budovanie štátu pravicou:
Pravičiar má kravu, nechá ju pripustiť, teľa predá a má kravu + peniaze!
Ľavičiar kravú rozdá na rôzné nezmyselné - akože socialné programy a potom majú všeti h...o!!
Nemci prehrali vojnu, vyplácali vojnoné reparácie / úhrada škôd víťazom/ teda ZSSR a aj nám, a kde sú oni, kde Rusy a kde my.
Už som tu niekde čital príspevok od občana, že po návšteve ZSSR a Nemecka mal pocit, že vojnu vyhrali Nemci.
Tento pocit je vo všetkých štátoch bývalej Západnej europy!!
Ľudia tam žijúci by sa mali po celé generácie modliť, že nepoznali socializmus!!!
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 11:58
Zaujímavé. Ako je potom možné, že nie sú ani krava, ani peniaze? Samozrejme, že nie sú peniaze v slovenskom štáte vôbec na nič, keď pravičiari za pár ošuchaných hrivien rozpredali všetky štátne podniky, ktoré tvorili zisk. Kto nemá kravu, ten nemá ani poživinu. A čo ste urobili s poľnohospodárstvom, to je zločin najvyššieho rangu. Z potravinársko sebestačného Slovenska ste vytvorili štát, ktorý musí masovo potraviny dovážať. A kvalita potravín išla za posledných 21 rokov nie od 10-tich k 5-tim, ale od 10-tich k NULE!
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 16:38
Najskôr treba vymenovať tie štátne podniky čo tvorili zisk a až potom trepať!
Ale najidealnejšie by bolo úplne sa prebudiť a nefantazírovať!
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 16:47
No neviam ako vy, ale ja, moja najbližšia rodina a neviem ani o žiadnom známom, čo by menil zasobovanie obchodnej siete pred rokom 1989 a terajškom!
Keď sú tie potraviny teraz také zlé a drahé, prečo potom sú plne opbchody iba dôchodcov s plnými košíkmi??
To sa iba poprechádzajú, potom tovar vrátia do regálov a idú domov?
Zatiaľ som si to nejako nevšimol, a to chodím nakupovať cca 3 x týždenne!!
Keď na to nemajú - prečo nesedia doma ??
Potravinarstvo za socíku.
Na každej dedine JRD a v obchode som pre dieťa nekúpil jogurt! To je moja osobná sjkúsenosť, žiadná propaganda!
Na mäso u Michálka / najlepšia predajňa od Martina po Trenčín/ sa chodilo ako keby prišiel pápež!
Drbať na také poľnohospopdárstvo!
Anonym píše:
Pondělí 14.03.2011 08:50
Porovnajte si kvalitu tovarov, ktoré boli produkované za socializmu, s tými ktoré sú produkované v súčasnej dobe. Dnes "potraviny" nie sú produktami potravinárskeho priemyslu, ktorý po štátnom prevrate postupom času zanikol, ale produktami chemického priemyslu. Dnes je ponúkaný ľuďom odpad. Z toho dôvodu sú plné regále tovarov tohoto druhu. Na kvalitu sa musí vyčkať vo fronte. Aj pred mliečnymi automatmi musia ľudia niekedy vyčkať vo frontoch. V obchode na "mlieko" ľudia stávať nemusia, pretože ide o chemický odpad. Dnes je slovenské poľnohospodárstvo v troskách. O niekoľko rokov bude slovenský "potravinársky" trh zahltený chémiou zo zahraničia.
Anonym píše:
Pondělí 14.03.2011 10:29
Za socializmu sa to spománané mlieko robilo tými istými technológiami čo teraz, akurát, že ho bolo podstatne menej!
Lebo kravka v Šebešťanovej a iných JRD nadojila po 2 litre denne, kým v Holansku 20 litrov!
A čo sa týka automatu, opäť výdobytok dnešnej doby, lebo je možnosť kúpiť si prírodné mlieko aj v meste!
Za socíku sa mohlo tak ukradnúť na JRD, ale to im potom " chýbalo " na splnenie plánu!!To ľudia z mnesta nemohli!
Ja som dôchodca, celý život som tvrdo pracoval, nejake debility a keci ma nepresvedčia, lebo som už niečo prežil a zažil!
A zároveň môžem akurát spokojne skonštatovať - nikdy sme sa tak dobre nemali ako teraz!!
Len aby bolo zdravíčko a všetko bude OK !!
Anonym píše:
Pondělí 14.03.2011 12:16
To môžete hovoriť robotníkom masovo prepúšťaným z fabrík. Aj napriek tomu, že ste dôchodca, nezaručujem vám, že neprídete o zopár zubov.
Anonym píše:
Pondělí 14.03.2011 19:25
Robotníci mali protestovať, keď Váš idol Vladko daroval Považské strojárne za korunu, a nový majiteľ následne rozpredal strojové zariadenie a na Vás sa vys....l!!
I napriek tomu ste Vladka volili ďalej a potom jehio pokračovateľov!!
A čo sa týka tých zubov.Prídem o ne úrčite, pred pôsobením veku, čiže staroby nie je zatiaľ nik imunný ani vy, no Vy máte viacej mentálných problémov už teraz, hoci ste možno mladší!!
Anonym píše:
Pondělí 14.03.2011 08:53
Za socializmu všetky, inak by neboli peniaze. Tie však boli. Aj z toho dôvodu mohli byť budované nemocnice, školy, cesty, byty, atď. A to všetko bez tvorby štátneho dlhu, štát bol dokonca v plusových číslách. A dnes? Dnes sa musí robiť všetko na dlh. A to je cesta do záhuby.
Anonym píše:
Pondělí 14.03.2011 17:10
Ujo, prezradím Vám, že ten vysoký štátny dlh je ÚMYSEL!
Vysvetlenie je v tmto článku:

http://www.zvedavec.org/kom[…]=3l1ibrrm3rns9a6dt7g08t8lf0
Anonym píše:
Úterý 15.03.2011 13:20
nie ona spláca dlhy po ľavici, ktorá nevie zarobiť.

v PB bola a je pri moc ľavica, tak neplač.

Pravica v roku 2006 odovzdávala vládu zlodejom:
9% nezamestnanosť
3,6% deficit
19% zahraničný dlh
11% ekonomický rast

Zlodeji v roku 2010 odovzdávali vládu pravici:
14% nezamestnanosť
8% deficit 2 roky po sebe a žiadny rozpočet na rok 2011!!!
43% zahraničný dlh
ekonomický prepad

takže tvoja propaganda je jasná, plná huba kecov a žiadne činy, celý KSSmer!
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 09:30
ono hlupáci nikdy nepochopia o čom je tá SD, iba o demagógií a populizme.
Sľúbime vám všetko, ale nesplníme nič. Ked vyhráme ideme robiť svoj biznis za vaše peniaze!

Prejdu 4 roky, pamäť tupovoličov je tak krátko ako pamäť muchy, myslím 0,3 sekundy.
A zas im skočia na lep. Potom sa čudujú prečo všetko zdražuje, prečo po 4 rokoch nevidieť zmeny a dlhy ako keby sme postavili metro!
Príde nové vedenie, ktoré musí tieto dlhy splácať a je hned najhoršie na svete a presne to je princíp SD.
Zadlžiť, rozkradnúť,... nové vedenie musí toto splácať, lebo je zodpovedné a potom začína politka SD, ako nové vedenie všetko zdražuje, ako yb to oni robili lepšie. Ich tupovoliči na to skočia a zabudnú, že to sú dôsledky ich vládnutia.

Aj preto odchádzam do žiliny, aj preto tomuto štátu platím iba zdravotné
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 10:13
V Žiline je predsa primátorom pán Choma (SMER-SD) a sociálna demokracia má v danom meste pomerne silnú pozíciu. Je to však o konkrétnych ľuďoch, nie o sociálnej demokracii ako takej. Sociálna demokracia je dobrý smer, ale pokiaľ jej myšlienky "obhajujú" vagabundi mysliaci v prvom a jedinom rade na svoj osobný prospech, vývoj politiky sociálnej demokracie môže byť odlišný, než by tomu v skutočnosti malo byť. Predsa práve ľavica by mala byť protikorupčná, mala by sa stavať proti rozkrádaniu verejných zdrojov. Ak tak nerobí, niekde sa nachádza chyba. Nie určite však v samotnej sociálnodemokratickej ideológii. Ak si niekto dá na sveter nálepku "sociálna demokracia" a urobí si zo sociálnej demokracie svoj súkromný podnik na vlastné obohacovanie sa, nie je možné zatratiť sociálnu demokraciu ako takú, ale je nutné demaskovať konanie konkrétneho človeka, resp. konkrétnych ľudí, ktorí takýmto spôsobom zneužívajú čistotu k vlastným špinavostiam. A následne tých ľudí vytrestať a poslať ich s definitívnou nenávratnou platnosťou na smetisko politických dejín. Tak isto je to však i s kresťanstvom. Niekto si založí politický subjekt, ktorému dá názov súvisiaci s kresťanstvom, aby mal tých svojich niekoľko percent, ale po získaní dôvery vo voľbách od silno kresťansky založených ľudí, koná úplne odlišne. Na základe toho však nikto nemôže zatratiť kresťanstvo. Ak niekto dobré myšlienky zneužíva k zlým cieľom, nestávajú sa tieto debré myšlienky automaticky myšlienkami zlými.
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 11:01
To, čo tu predvádzala Adame a Janas pod nálepkou Smeru je bezbrehá zlodejina. Za éry Starého +uja a Vícestanda I. primitívna, za éry Hadieho vajca pomerne sofistikovaná.
Ale nezužujme to len na Smer. Čo by robil Hladký, keby jeho Biely kôň s vyhrnutými rukávmi vyhral voľby? Z prostredia SAS idú informácie, že Hladký je jeden z tých poslancov, čo natlačil najviac svojích koňov ku štátnym válovom. Počkáme si, či Matovič zverejní tieto zoznamy ako sľúbil .
PS: Ale ruka ruku myje.
S Hadím vajcom sa dohodli na spoločných záujmoch. Sedí aj vo finančnej komisií, spolu aj so svojimi finančnými virtuózmi zo Združenia podnikateľov PB.
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 20:16
ako to ten hladký premietal, že kradneme,zadlžujeme,klameme-vaša s. a .s .-sám je zlodejej .
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 09:05
Tu sa jasne ukazuje kto je opička a kto rozmýšľa! Janas a jeho cirkus schvaľuje zdraženie bez kecov. Ftáčnik nechvaľuje zdraženie a chce vedieť prečo, ako budú šetriť,....

"O zdražení MHD zatiaľ nerozhodli

BRATISLAVA. Zdražovanie lístkov na mestskú dopravu je v hre už niekoľko týždňov, bratislavský primátor Milan Ftáčnik (nezávislý s podporou Smeru) však stále nerozhodol.

Mesto pôvodne zvyšovanie ceny o dvadsať percent avizovalo ešte pred koncom marca, k zdražovaniu však môže prísť aj neskôr. Proti sa postavila mestská dopravná komisia a primátor sa vraj chce riadiť jej odporúčaniami.

„Musí sa najskôr zvýšiť komfort cestovania,“ povedal Jozef Uhler, predseda komisie dopravy a informačných systémov mesta.

Komisia chce rovnako ako Ftáčnik počuť, ako a kde plánuje dopravný podnik šetriť, aby sa mohol vyhnúť zdražovaniu. Hovorca primátora Ľubomír Andrassy povedal, že vedenie dopravného podniku má predložiť komplexný šetriaci plán."

Lucia Tkáčiková

Zdroj: http://bratislava.sme.sk/[…]/revizorov-lamu-na-uplatky-aj-nasilim.html
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 16:26
p.primator Janas hovori...Ale kedze stratu za r.2010 uznalo este byvale vedenie,nezostavalo nam nic ine iba akceptovat cisla,ktore nam predlozili/to akoze MDS?/ s tym, ze do buducnosti si budeme musiet podrobne pozriet navrh strat z MDS ktore pridu...TO je snad sen..co ste robili 2 mesiace??? len menili fleky..a chystali oslavu MDZ, aj to nie mestsku ale SMERSD....pan nezavisly poslanec Kerul, skuste na MZ navrhnut odvolanie sefa MDS...ved nejde tu o Konflikt zaujmov????
Anonym píše:
Úterý 15.03.2011 13:24
Minulé vedenie na čele zo smerákom primátorom, ale na čele s JANASOM ako vedúcim poslancov.
prečo nevetovali primátorove rozhodntuie?
prečo odhladovali za zdražovanie pod vedení janasa?

presne smerácka propaganda, to tí minule, len bohužial pri moci boli oni minule :D
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 09:14
chodil som za 30 centov. Takže 9 dní * 0,66 € * 2 = 11,88 € som ušetril a MDS nedostalo ani to čo mohlo dostávať, čiže 0,3 € * 9 dní * 2 = 5,4 €

Teraz jazda do mesta a z mesta 66 centov, to je 1,32 €, pridám 8 centov a je to cesta na študentský moderným diaľkáčom, kde si sadnete, kde nemešká,.... z PB do TN, čo je 55 km, MHD prejde tak 5 km, čiže lístok by mal stáť výrazne menej.
Je zaujímavé, že ten súkromnik na diaľkovek linke odvezie menej ľudí, ale je v zisku, musí platiť mýto, väčšinu cesty ide po diaľnici.
Ale nášmu MDS to nevychádza! Nemusí platiť mýto, odvezie 100 násobne viac cestujúcich na krátky vzdialenostiach, ale sú v mínuse aj ked ich dotuje mesto.

Preto janas v tomto meste skončil, lebo podpísal bezrozmyslu ako správny svazák to čo mu dali.
Vôbec neriešil, prečo sa MDS zadlžuje, prečo je menej cestujúcich, prečo sa ide do straty!

Zaručujem vám, že keby sme sem pustili iného súkromníka a nie jedného, tak sú všetci v zisku a mesto platí o polovicu menej. Autobusy chodia ako ľudia chcú a nie ako dnes.

Treba sa pozrieť ako chodia polské autobusy v Tatrách, prispôsobili sa ľudom, sú lacnejší, chodia presne,...
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 09:56
S tým súhlasím. Ak je dopravná spoločnosť v strate, nie je východiskom trestať za to tých, ktorí túto stratu preukázateľne nezavinili. Je nutné pátrať po prapríčine a tú napraviť. Nie je účelné liať, resp. snažiť sa liať do deravého vedra ešte viac vody. Je nutné dieru zalátať. Skutočne nerozumiem, ako môže byť v strate dopravná spoločnosť, ktorá denne prepraví stovky cestujúcich. To je skutočne nelogické a najmä proti zdravému sedliackemu rozumu. Ak si však niekto na meste myslí, že situáciu razom zvráti k lepšiemu tým, že šmahom ruky zvýši cenu za službu poskytovanú verejnosti, zásadne sa mýli. Nič sa tým nevyrieši. Naopak, tento krok bude mať skôr kontraproduktívne účinky.
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 10:20
Ak v súkromnej firme sústavne vzniká strata,zmení sa riaditeľ,vedenie,urobia sa kroky na znížovanie vlastných nákladov(mzda,údržba....)a neinestičné vstupy na zníženie straty(kvalita cestovania,presnosť,akcie...) Len v PB sa nič nedeje.Nasprostený Keruľ sa len rehoce a na MZ ohuruje svojími klamstvami.Ešte si zamestná dcéru iného poslanca,ešte zákazky mimo Matušíka pusunie aj inému poslancovi.....veď čo,trkvas Janas predsa znova zvýši cenu MHD a ak nie,tak dotáciu
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 11:52
To akože Janas skončil?
Čo ho unesie UFO ??
Pred voľbami sa s kytičkou obehnú dopmovy dôchodcov, pre Kinom Mier, alebo pred MÚ vystúpi nejaký Senzus,alebo niečo podobné, tiež sa dá kvietoček, poprípade pohárik vínka a ĽAVICA opäť zvíťazi, lebo je s ľudom a chce jej to nejlepšie!! / No bohužiaľ iba zobrať/!!
Takže sa preberte a platťe v zmysle hesla so SMEROM k drahším zajtrajškom až do konca sveta!!
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 11:58
Ďakujem vedeniu mesta, že sa konečne odhodlalo a urobilo konečne radikalný krok - aby sa aj dôchodci cítili ako ľudia v iných častiach Europy!
Doposiaľ som chodil autobusom MHD, aj manželka!
Teraz už chodíme autom, je to lacnejšie, pohodlnešie, a auto je viac využité!
A samozrejme aj pocit, že si to môžem dovoliť/ lebo cestovať musím/ ako iný europan mi zdvihol sebavedomie!
MHD odporúčam využívať rodine Kerúľa, Janasovcom a ostatných poslancov a ich príbuzných, pokiaľ sú tak solventní, že si to môžu dovoliť!!
Ozaj tie Poľské firmy čo jazdia v Tatrách by nemali o P.P. záujem??
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 13:12
http://www.povazska-bystric[…]le_action__0__id_info=23059
JA BY SOM TO OCENENIE UDELIL JANASOVI,ZA ROZVOJ MHD V MESTE
Anonym píše:
Neděle 13.03.2011 14:40
Návrh by mal dať papradňanský starosta Janasovej.Ak by nekandidivala na riaditeľku,Papradno by nemalo vedenie školy a mohli by ju zavrieť.Takže je potrebné navrhnúť za záchranu školstva v Papradne.
Anonym píše:
Pondělí 14.03.2011 16:52
JA BY SOM TO OCENENIE UDELIL JANASOVI,ZA ROZVOJ MHD V MESTE
Anonym píše:
Pondělí 14.03.2011 19:35
Ak máte niekto kontakt na vedenie mesta, alebo na nejakého poslanca, myslím, že by stálo za návrh nominovať za riaditeľa MHD nejakého Poliaka!
V Tatranskom regione začali jazdiť poľské autobusy a div sa svete - zázrak.
Chodia tak ako to vyhovuje ľudom! Lebo si urobil vopred prieskum, a tým sú teda aj obsadený!
A potom nakoľko sú vyťažený, mohli isť s cenou dole proti našim.
No nakoľko aby nevznikla v P.B. vyššia nezamestnanosť z vodičov MHD - lebo tí nemôžu za hlúpy managment, stačil by riaditeľ, pripadne ešte nejaký vedúci a tí by to dali určite do poriadku k spokojnosti občanov!!!
Veď mesto myslím má tiež podiel v MHD, tak nech to využije + podmienka, že bude dotovať iba keď tam bude človek, ktorí tomu rozumie a nevyťahuje iba peniaze z oprázdnej kasy mesta.
A Keruľ ak je dobrý, určite sa uchytí inde, alebo nech sa oň iné firmy trebárs aj pobiju!!!
Anonym píše:
Pondělí 14.03.2011 20:49
Oni Poliaka nepotrebujú. Oni majú POdoLIAKA. Z poliaka by Janasovi nič nekáplo.
Anonym píše:
Úterý 15.03.2011 09:27
Výstižné a bohužiaľ pravdivé!
Anonym píše:
Středa 16.03.2011 16:55
majka
Nepaci sa mi, ze obcania s preukazom zťp, zťp/s, sa stali diskriminovaní. Mam syna s tymto preukazom. Vybavili sme mu PB-kartu, aby nas cestovne vyslo co najlacnejsie (nemocnica a podobne). Cesta z Rozkvetu do nemocnice a späť-4jazdy,3-krat tyzdenne. Este do konca februara platil 0,03 centa za jazdu autobusom. Od 1.3. plati 0,30 centov na tu istu PB-kartu, je to naozaj vysoky skok, ked si to clovek prepocita na percenta. Keby nebol zťp, platil by 0,25 centov za jazdu(od 6 do 15 rokov), teda o 0,05 centa menej. Z toho vyplyva, ze v meste Povazska Bystrica su obcania so zdravotnym postihnutim znevyhodnení oproti zdravym obcanom. V inych mestach sa snazia pomahat takymto ludom,,,,v nasom meste na svoje postihnutie doplacaju,,,Chapem, ze sa zvysuju ceny takmer vsade, ale páni "kompetentní" by mali riesit situaciu po premyslení a nekomplikovat ludom zivot. Skuste si porovnat cennik nasho mesta a mesta Trencin, ktore je o nieco vacsie,,,dakujem, ze ste si precitali moj komentar
Anonym píše:
Neděle 20.03.2011 11:15
Nemá niekto kontakt na pani Glabazňovú z Markízy, aby upozornila zbytok Slovemska na unikát - desať násobné zdraženie čo činí 1000 % !!! u lístkov MHD invalodov z 0,03 ,a 0,30 centov a asi 700 % ceny za deti v Jasliach!
Takáto úprava cien, resp. zdražovanie určite ešte na Slovensku NIKDY NIKDE NEBOLO!!
Bol by to veľmi zaujímavý materiál na reportáž!!
Proste socialná politika - politikov SMERU a im podobným zlodejom !!
Anonym píše:
Neděle 20.03.2011 14:44
Anonym píše:
Neděle 20.03.2011 15:23
hm, ved na markize to uz bolo a co? nic
Anonym píše:
Středa 06.04.2011 12:30
ešteže mám auto, aj keď ide benzín hore, je to lacnejšie ako MHD :-D

« květen 2017 »
květen
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359