Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / redakcia / Ako volila Považská Bystrica

Ako volila Považská Bystrica

Autor: redakcia Poslední změna: Neděle 13.06.2010 14:05
[2010-06-13] 47% voličov volebného obvodu Považská Bystrica dalo svoj hlas strane SMER. Zaujímavé je druhé miesto Slobody a Solidarity, ktorá v našom meste o niekoľko percent predbehla aj tradičné strany ako SDKÚ, SNS, SNS alebo KDH. Prvýkrát v ponovembrovej histórii budú v slovenskom parlamente dvaja poslanci z Považskej Bystrice: Martin Poliačik a Pavol Hladký.
Ako volila Považská Bystrica

Kliknutím obrázok zväčšíte.

Za obvod: Považská Bystrica
Počet platných hlasov spolu: 53 818

Číslo, Politická strana, hnutie alebo koalícia Počet Podiel
17 SMER 25 260 46,93
5 SaS 6 207 11,53
15 SDKÚ - DS 5 827 10,82
10 SNS 5 160 9,58
13 KDH 4 312 8,01
8 ĽS - HZDS 2 743 5,09
6 SDĽ 1 358 2,52
14 ĽSNS 717 1,33
18 MOST - HÍD 555 1,03
9 KSS 508 0,94
2 Únia 338 0,62
4 Paliho Kapurková 313 0,58
12 ZRS 218 0,40
11 ND 152 0,28
1 EDS 96 0,17
16 AZEN 22 0,04
3 SRK 20 0,03
7 SMK - MKP 12 0,02

 

Z hľadiska blížiacich sa komunálnych volieb sa zamerajme na počty preferenčných hlasov pre kandidátov z Považskej Bystrice a okolia:

Kandidáti sú usporiadaní podľa poradia získaných "krúžkov".

 

Pavol Hladký (SaS) - 1133

Milada Belásová (SNS) 962

Martin Poliačik (SaS) - 843

Karol Janas (SMER-SD) - 748

Anna Hoštáková (HZDS-ĽS) 456

Milan Rehák (HZDS-ĽS) 344 (Kostolná - Záriečie)

Michal Kolek (SaS) 267

Iveta Pospíšilová (SaS) 226

Jarmila Tesková (SaS) 218

Vladimír Pavlík (ĽSNS) 203

Pavel Petrík (SDĽ) 216

Ján Fusko (HZDS-ĽS) 182

Ľubomír Galko (SaS) 117 (pochádza z PB)

Milan Ignácik (SDKÚ) 81

Eva Dériková (SDKÚ) 79

Jozef Fuček (KSS) 76

Igor Mrákava (SDĽ) 37

Marta Belásová (ZRS) 9

Karol Púček (Únia) 8

 

Anonym píše:
Neděle 13.06.2010 12:55
Mizivych 748 kruzkov pre Janasa, ked v PB volilo Smer 25 260 volicov! Vacsina ficovolicov asi ani neobratila hlasovaci listok na druhu stranu, a tak si Janasa ani nevsimla. A smeracke bilbordy v PB ukazovali fotku Fica s Kosutovou/TN, nie s Janasom. Investori uz urcite kalkuluju, ci nie je Janas prilis rizikovy... mozno vsadia sucasne na viacerych konov.
Anonym píše:
Neděle 13.06.2010 13:52
máme sa načo tešiť, väčšine takmer 50% bude vládnuť 11% a to šaman Poliačik a neplatič Hladký
Anonym píše:
Neděle 13.06.2010 13:56
lepšie ako zlodej Slota a vrah Mečiar
Anonym píše:
Neděle 13.06.2010 14:34
KRASNE RÁNO boľševil a zlodej PADOL

UF to bola volebná moc a Bystričani máme zopár poslancov v NRSR verme že serioznych !!!

BYSTRICA ĎAKUJE PRAVICOVÝM VOLIČOM !!!ĎAKUJEME výborne ste niektorí volili!!!!
Anonym píše:
Neděle 13.06.2010 17:33
dopadlo to dobre.este statie ,ze slovensko nieje pov. bystrica. bystrica tot basta hlinkovcov,komunistov,hzdsakov,smerakov
/uvadzam v casovom slede/.jedna banda lepsia nez druha.bolsevik poser sa.
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 09:21
Vieš, Bystrica bokla vždy, ako sa hovorí "Pápežskejšia ako pápež..." Ešte za komunistov si spomínam, ako bol problém chodiť mať svadbu v kostole, priam sa natáčali ľudia, spisovali sa značky áut... Vo vedľajších okresoch to bolo také normálnejšie.

Po revolúcii veru neviem, či iný okres bol tak promečiarovský, ako bystrica. A teraz pre zmenu prosmerácky. Jak také stádo. Koľko mal pred pár rokmi mečiar, toľko má teraz fico.
Anonym píše:
Sobota 10.07.2010 15:09
Podľa tvojho spôsobu myslenia a argumentácie by teraz v Považskej mala vyhrať saska. Ale nevyhrala.
Anonym píše:
Neděle 13.06.2010 17:35
Prešli na základe preferenčných hlasov Poliačik a Hladký do NRSR ?
ubomir Melicherík
ubomir Melicherík píše:
Neděle 13.06.2010 17:44
tak boli 10. respektíve 11. na kandidátke, SaS-ka získala 22. mandátov, takže sú tam naisto, len pár ľudí sa prekrúžkovalo na základe preferenčných hlasov a to poslední 4 z kandidátky (147, 148, 149, 150) a možno ešte niekto...
redakcia
redakcia píše:
Neděle 13.06.2010 18:11
Tu je zloženie parlamentu (samozrejme dôjde tam k posunom, akonáhle sa niektorí poslanci stanú ministrami):

http://volby.sme.sk/c/54214[…]te-si-zoznam-poslancov.html

Skok "obyčajných ľudí" je naozaj nevídaný. Zdá sa, nielen internetom, ale aj inzertnými novinami je SaSka živá :-)
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 09:04
A čo bude s našou bývalou parlamentnou mega hviezdou Miladkou, akosi jej hviezdna žiara zapadla, už nebude pupok sveta, ale len bežný občan bez asistenta a bez privilégií, až teraz zistí koľko priateľov zrazu stratí na ňu tel. číslo a nebude už pozývaná na všeliaké akcie, tak zbohom Miladka a uži si predčasného poslaneckého dôchodku.
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 11:36
aso začne znovu predavat kozmetiku po domácnostiach - teraz má kamarátov dosť ale ako dlho!!
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 12:06
tipujem že bude kandidovať na primátorku

Stachan prispeje, čosi našetrila z tých kšeftov po dedinách, bude chcieť kapitalizovať svoju doterajšiu činnosť

akurát - kontakty v NR SR a na ministerstvách už ponúknuť nemôže, a strašiť Maďarmi na hornom Považí, to asi stačiť nebude.

Hladkého šance sa zvýšili, Janasove klesli.
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 13:55
Nech sa pán poslanec H... radšej hrá s hračkami, čo vyrábal, ako by sa motal do miestnej politiky, do parlamentu sa dostane každý ak má dobré miesto na kandidátke ale za primátora??? na to ešte nedorástol...
A janas ? musí sa začať viacej snažiť ak chce si udržať svoj image... a samozrejme sa obklopiť osobami ktoré by ho vedeli podržať a nepchajú sa mu do análu.
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 14:10
Prečo mám pocit, že toto napísala osoba z Janasovej blízkosti, ktorá by sa po voľbách rada videla vo funkcii, napríklad... prednostu úradu?

Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 14:21
hahahaha, vedľa jak ta jedľa ...hahaha
Anonym píše:
Pondělí 12.07.2010 13:33
Súhlasím, že do parlamentu sa dostane každý, kto má dobré miesto na kandidátke a nedá sa to porovnávať s komunálom. Ten je hlavne o osobnostiach. Veď uvidíme, či tou výraznou osobnosťou bude pán Hladký. Niekedy môže aj motyka vystreliť.
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 16:39
Co poviete ak Smer zostavi vladu a pravicovy zazrak
odplavia dukaty od lavicovych mecenasov??? charaktery
poslancov nrsr podliehaju takejto skaze.
Ja by som s prognozami o miestnych funkcionaroch
pockal tak tyzden nejmin.
Anonym píše:
Sobota 10.07.2010 15:24
Nekričte ešte hop, kým ste nepreskočili. Nie som fanúšik ani Miladky ani Hladkého. Hodnoťit týchto dvoch treba až po skončení mandátu Hladkého. A k tomu škodoradostnému komentáru na adresu Belásovej treba povedať,že netreba zabudnúť na jednu vec, keby mal voľby rozhodnúť náš okres, SNS a Smer by bol vo vláde. A faktom je aj to, že Belásová skončila na druhom mieste s preferenčnými hlasmi z oveľa menšieho počtu hlasov ako mala SaSka, nehovoriac už o Smere. V politike to takto chodí, každý chvíľku ťahá pílku. Som zvedavý, či po tomto volebnom období bude mať Hladký aspoň toľko preferenčných hlasov ako Belásová a Janas. Opakujem, nie som fanúšikom nikoho, len si nezastieram objektívne fakty.
Anonym píše:
Pondělí 12.07.2010 12:25
V živote som ju nepočul strašiť maďarmi. Ak máš konkrétne info, kedy, kde a v akých médiach, hoď to do pľacu.
Anonym píše:
Pondělí 12.07.2010 13:42
Je mi jedno ako Miladka skončí, ale aspoň na rozdiel od Hladkého mi vždy, keď sme sa stretli odzdravila. Hladký ma teraz už nepozná.Nevadilo by mi to, keby sme sa nepoznali a keby som ho nevolil.Myslím si, že mu akosi predčasne narástol hrebienok
Anonym píše:
Sobota 10.07.2010 15:12
Ty tukan, veď oni nepotrebovali preferenčné hlasy. Na základe nich sa tam nedostali. Vytiahol ich tam Sulík a zvoliteľné miesto.Žiadna vlastná zásluha
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 23:41
SMER je zoskupenie ľavice asi 5 strán, postupne ich polcovolo.

vyhrapa pravica o viac ako 300 tis hlasov.

Len pravica sa nepotrebuje zoskupovať a potom spoločne páchať trestné činy.

http://volby.sme.sk/c/54217[…]s-podelili-okresy-mapa.html
Anonym píše:
Neděle 13.06.2010 18:43
Prednosta OÚ - je funkcia " predlžená ruka vlády". Fico skončil - Janas skončil tiež !! Môže sa venovať profesorovaniu v Trenčíne !!!
Anonym píše:
Neděle 13.06.2010 20:26
Janco baľ sa
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 07:37
Pri pravicovom zložení vlády sa na budúce voľby teším už teraz, ľudia majú krátku pamäť, ale pre väčšinu ľudí to bude naozaj politika buzerantov, narkomanov a úlisných intelektuálov, ktorí boli schopní pred voľbami úplne zmeniť svoju rétoriku. Sledovať TV, alebo tlač, sledovať to enormné úsilie médií o vytvorenie čo najnegatívnejšieho obrazu Fica a ním prezentovanej politiky hrôza. Kto za tým stál? Kto financoval bombastickú kampaň SDĽ? Čo myslíte komu SDĽ odčerpala hlasy - asi ťažko pravici. Túto kampaň zaplatíme všetci! Platiť bude aj SDKU aj SaS, a doplatí na to občan.
    Najtrapnejšie bolo sledovať centrály SDKU a SaS po 22. hodine kedy Markíza zverejnila svoj prieskum a uviedla svoje výsledky (Smer 29%) tá radosť! A zrazu panika o 23,00 hod Štatistický úrad prvé sčítania Smer 40%!!!
    Pravičiari budú v keli za 4 roky a to som presvedčený!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 10:06
Je určite možné,že pravičiari budú o 4 roky v keli,pretože nebudú rozhadzovať a vy s natrčenými paprčami budete dostávať od nás menej.Ale aspoň sa zase vzdialime na 4 roky od Grécka.Napríklad sa pozri na P.B. ako vyzerá a povedz,kto tu vládol celé desaťročia.
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 16:22
mas pravdu. povazska vyzera ako mesto, ktore sa zastavilo pred dvadsiatimi rokmi. neurobilo sa tu absolutne nic. roky tu rabovalo HZDS a dorazil to smer. ten bolsevicky idiot sa na povazskobystricanov prisiel pozriet z dialnice a tvaril sa, akoby to tu postavil za vlastne, porozdaval CDecka a ovecky mu to zozrali s navnadou, udicou aj rybarskou stolickou.
fico si vzal za vzor Zemanovu strategiu pohlcovat vsetko nalavo od stredu a bezohladne bral na svoju stranu vsetkych volicov koalicnych partnerov. a v tych jeho paranojach utocil, stekal a vytvaral si nepriatelov. nech sa teraz udusi vlastnymi zvratkami a tupostou.
Anonym píše:
Úterý 15.06.2010 19:51
Teraz sa teda podľa hore uvedených oríspevkov môžeme tešiť, že na Slovensku a v Považskej Bystrici zvlášť nastane raj. V tom prípade sa už začíman tešiť.
Anonym píše:
Sobota 10.07.2010 15:40
Súhlasím, že Ficko tou svojou aroganciou s akou požieral svojich dvoch koaličných partnerov, si vlastne podpílil konár pod sebou. On si v tej svojej nadutosti myslel, že voliči HZDS a SNS potom prejdú k nemu. Tí z HZDS prešli, ale tí z SNS nie. Tí znechutení Slotom (ke´dže mu pomohol pokaziť imidž aj Ficko)nešli voliť vôbec. Ficko totiž vôbec nepozná voličov SNS.Gro týchto voličov nepôjde voliť komunistov, radšej nedajú hlas nikomu.Keby si aspoň teraz Smer uvedomil čo spravil. Ale oni v tej svojej nadutosti si to vôbec neuvedomujú a ešte aj v opozícii sa chovajú rovnako, dokonca aj k svojim opozičným kolegom (viď rozdeľovanie výborov v parlamente). Asi pracujú na tom, aby jediná viditeľná opozícia boli len oni, aby SNS odstavili aj od médií, aby sa na SNS zabudlo a potom po ďalších voľbách vstali ako fénix z popoľa a zostavovali sami vládu ako sa to teraz udialo v Maďarsku s Orbánom.
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 23:47
určite pravice nenechá za pol roka 7% deficit!!!
určite nenechá 9 časovaných mín!!!
určite nebude podpisovať 5-10 násobné predražené PPP, mýta,...!!!
určite nebude brať ľudom peniaze a nebude za nich rozhodovať ako dať kamarátom, ale nechá im viac peňazí, nech si sami rozhodnú

ale hlupákom na sockách to nikdy nevysvetlíš
Anonym píše:
Sobota 10.07.2010 15:44
Určite pravica nenechá... nedá... Bože môj! Buď si jasnovidec, alebo naivný hlupák. AAko sa vôbec môžeš zaručiť za druhého, keď ho osobne ani nepoznáš?! A tobôž za nejakú politickú stranu?! Choď sa dať liečiť!
Anonym píše:
Úterý 15.06.2010 21:19
nemiešaj štát a samosprávu....tu nejde o strany ale o miestnych neschopákov...respekt. schopákov sypať si do vačku...v samospráv nezáleží na pravici a lavici...ale na racionalite..
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 17:47
ty si ale cervenohnedy paplb. nauc sa pocitat. kolko % mala sdl_? kto komu odcerpal hlasy.smer vyskocil po chrbatoch sns a hzds,im zobral hlasy. a teraz su mu naprd.s poranoidnym a zurivym ficom ,co si nevie vytvorit koalicny potencial nechce nik ist do vlady. a este bude mat velke problemi s jeho sponzormi co budu od neho ziadat vratenie milionov co do smeru investovali. to sa istotne stane,lebo mafia dlhy neodpusta. a o tom bud presvedceny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 23:45
len pravica vždy rozbehne ekonomiku, dá prácu, zarobí, zníži dlhy,...
a potom prídu demeti z ľavice, rozkradnú, zničia, zadlžia, strašia, teraz je proti SR toľko súdov, že to sa ani mečiarovi nepodarilo za 12 rokov. zvýšia nezamestnanosť, okradnú ľudí,...
SMER grécko.
Anonym píše:
Úterý 15.06.2010 21:24
som doposial nevedel že pravica,alebo lavica dáva alebo berie prácu...ja som si myslel že prácu dáva trh a verejný zaujem...trh znamená dopyt po tovaroch a verejný zaujem je dopyt po službách...Za pravicou,aj lavicou stoja podnikatelia...kapitalisti,pretože maju kapitál...ide o štrukturu podnikatelov či su stavbári,developeri alebo finančníci...alebo snád to tu riadi proletariát a,lebo robotníci...Ty sa svojím príspevkom radíš presne k dementom opačného razenia...Ekonomiku môže rozbehnuť len dostatok zdrojov a dopyt....nie pravica...alebo lavica..
Anonym píše:
Neděle 20.06.2010 08:52
zas to neber doslovne, vieš ako som to myslel, že pritiahli investorov, rozbehli trhy, aj zmenou zákoníka práce,...

neboj nie som ako fico, ktorý hovorí, že štát dáva prácu, ale štát dáva iba podmienky podnikateľom,.

a ked hovoríš kto za kým stojím, treba prijať verejný lobing, zoznamy, skupiny,...

takže demetný si ty, ked ani text nevieš pochopiť a píšeš svoje predstavy
Anonym píše:
Pondělí 21.06.2010 22:07
investori prišli na danové prázdniny a investičné stimuly a lacnu pracovnu silu....čiže trt ich niekto pritiahol...ale uplatil...tieto uplatky cítime velmi výrazne v tomto krízovom období vo velkých výpadkoch rozočtu...a ten bude pokračovať...bohužial jediné čo táto 4 ka urobí je že doprivatizuje čo ešte pôjde...a to bude celý zázrak...som zvedavý odkial vyčaruju 900 mil Euro na sekeru po 2 piliery...teda Kaníkov dôchodcovský zázrak...
Anonym píše:
Pondělí 21.06.2010 22:08
investori prišli na danové prázdniny a investičné stimuly a lacnu pracovnu silu....čiže trt ich niekto pritiahol...ale uplatil...tieto uplatky cítime velmi výrazne v tomto krízovom období vo velkých výpadkoch rozočtu...a ten bude pokračovať...bohužial jediné čo táto 4 ka urobí je že doprivatizuje čo ešte pôjde...a to bude celý zázrak...som zvedavý odkial vyčaruju 900 mil Euro na sekeru po 2 piliery...teda Kaníkov dôchodcovský zázrak...
Pavol Hladký
Pavol Hladký píše:
Pondělí 14.06.2010 09:41
Chcel by som sa poďakovať v mene svojom, ale aj v mene SaS a všetkých pravicových strán za volebný výsledok v PB a za hlasy všetkým, ktorí prispeli k tomu, že Slovensko má novú šancu na zmenu.
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 10:38
Nemáte za čo, rado sa stalo! Ale teraz je to na Vás, ukážte, čo viete! Držím palce.
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 15:18
Od nás,čo sme Vás volili, máte dôveru. Veríme, že nesklamete a pre PB niečo v parlamente vydobyjete. A určite budete lepší primátor ako rýchlokvaška Janus.
Anonym píše:
Úterý 15.06.2010 21:25
no neviem neviem...matematika nepustí..a názor ludí tiež nie....
Anonym píše:
Pondělí 12.07.2010 13:26
aký názor ľudí máš na mysli čo nepustí? Nejaký zlý na Hladkého?
Anonym píše:
Pondělí 12.07.2010 13:19
Ak je Janus politická rýchlokvaška, tak potom Hlatký je super politická rýchlokvaška. Mimochodom, kto z okresných lídrov politických strán nie je politická rýchlokvaška? Jedine Beláska a Lackovič, ale ten už našťastie nie je lídrom strany, ktorá by mala v meste vážnu pozíciu
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 16:39
Šanca na zmenu? Pán Hladký ak myslíte takú zmenu ako keď ste šéfovali bystrickému hokeju a totálne ste ho položili a zadĺžili, tak ďakujeme pekne. Ja vás poznám a viem čo ste zač.
Anonym píše:
Sobota 10.07.2010 15:50
"Ja vás poznám a viem čo ste zač..." - SÚHLASÍM aj ja ho poznám a hovorím veľké NIÉÉÉ, Hladký primátorom NIÉÉÉ!!!
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 23:50
dúfam, že viete, že minulá vláda vám nechala časované pasce, nechala neskutočné dlhy, nechala rozdrbanú krajinu a treba ju dať dokopy, treba splniť časť sľubov, treba makať, ... inak vám to zlomí väz a zas prídu zloduchovia.

takže sockám a dementom treba hodiť kosť ako to robil fiko, dal drobné a zobral poriadne bubáky.

Aký pekný kod mi to hodilo teraz: belief

je to príznačné
Anonym píše:
Úterý 15.06.2010 21:27
časované pasce :-))) nechávaju jedna vláda na druhú...ked už ide o to. Sa divím že ešte niekto po 20 rokoch novej demokracie,je schopný vypotiť takuto chujovinu
Anonym píše:
Neděle 20.06.2010 08:49
no hej, ale po mečiarovi a ficovi boli najhoršie.

lebo finančné záväzky s prázdnou kasou a obrovským dlhom je dosť.

ano aj minulá vláda nechala pasce ale nechala na to aj peniaze
Anonym píše:
Pondělí 21.06.2010 22:11
myslíš tie z privatizácii? To ano...na sekeru pre 2 pilier 2 mld Euro....ročná sekera už tera je 900 mil Euro...z čoho sa to bude sanovať..ked čoraz viac mladých je v 2 pilieri a 1 kým sa preklopí tak to bude trvať 20-30 rokov...super...
Anonym píše:
Pondělí 12.07.2010 13:23
Sme radi, že ste nám pán Hladký poďakovali za naše hlasy.Ale bol by som rád, keby ste zareagovali aj na reakcie, že očakávame vašu pomoc mestu. Skúste nám, vašim voličom, to tu na tejto stránke sľúbiť.
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 19:39
Bystričania hlasujú vždy tak, aby sa za dvadsať rokov mohli za to hanbiť. Z bývalých gardistov sa stali tvrdí komunisti, potom tu voľby presvedčivo vyhrával Mačiar, teraz zasa Fico. Naozaj smutné. Asi je to zakorenené v miestnych ľuďoch, že im agresíve správanie v politike imponuje.Keď sa k tomu pridá miestna mentalita - naivné zápecníctvo - je o trvalú volebnú hanbu postarané. teraz ma prekvapilo, koľko homosexuálov a narkomanov žije medzi nami. Lebo SaS predstihla konzervatívnu pravicovú SDKÚ. A to je škoda.
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 20:03
Konzervatívna pravicová SDKÚ si za to môže sama.
1. nič v meste nerobí (zdravíme Péliho)
2. dzurindovci mali priveľa korupcie a klientelizmu.
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 21:36
všetky velké strany su s.r.o nejakých "sponzorov" a členovia su ako prostitutky čo ošklbu narod a dostanu od sponzorov provizie.Vy oslíci,čo sa tu dohadujete kto je z nich menšia kurva,vy nemate čo robit?roky tu trepete že Mečiar alebo Dzurinda,potom Dzurind a Fico a teraz Fico a ...Len podstata vam uniká.radšej čítajte ako píšte.
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 23:39
...čo slovák to mudrlant len nemcom závidí,lenže oni viac makat a menej mudruvat a do riti liezt to len slovak,preto je na Slovensku taka sranda,najdrahšia dialnica a ešte aj nad hlavami cez dedinu,červene Slovensko ahoooj,je mi luto,treba mysliet...
Anonym píše:
Úterý 15.06.2010 19:55
Ak sa dobre pamätám dialnicu cez mesto schválil minister Prokopovič za vlády premiera Dzurindu aj oni boli zo Smeru ? Alebo sme už načisto potratili všetci pamäť ?
Anonym píše:
Neděle 20.06.2010 08:48
krátka pamät?
ono sa už nič iné schváliť ani nedalo, ono sa už podpísalo iba rozhodnuté, ktoré rozhodol niekto iný.
Anonym píše:
Sobota 10.07.2010 16:07
"Všetky veľké strany sú s.r.o...." Jasné a čo si myslíte, že ako vznikla SaS? Mecenáši SDKU vedeli, že ak neodstavia Dzurindu a zároveň nepomôžu vytvoriť novú podobnú stranu, tak im prepadnú hlasy a vládu bude zostavovať opäť Ficko. Tak urobili čo bolo treba, veď im radili renomované americké agentúry, ktoré to poznajú. Keby to tak nebolo, myslíte si, že by sa Šulino bez boja vzdal takmer všetkých svojich sľubov voličom? Keby mu na nich do budúcna záležalo, tak nie.Myslíte si, že predseda normálnej strany by prišiel počas volebnej noci do štábu inej strany a držal balónik SDKÚ so slovami líderky: "Riško drž ešte chviľu balónik SDKÚ a nič nehovor". SaS je strana vytvorená na jedno použitie a vytrela si s vami, vážení voliči, ri..., presne v duchu strana na jedno použitie - voliči na jedno použitie
Anonym píše:
Pondělí 12.07.2010 12:31
... voliči SaS -toaletný papier na jedno použitie
Anonym píše:
Úterý 15.06.2010 15:58
Ak sa nemýlim, toto boli voľby parlamentné, nie komunálne. Je však pravda, že o čo má SDKÚ viac schopných ľuďí v Bratislave, o to menej ich má v Bystrici.
Anonym píše:
Pondělí 12.07.2010 12:43
Plne sa stotožňujem! Analýza- SDKÚ: Ignácik? Asi ťažko, nie je výrazná osobnosť, Péli? Je výrazná osobnosť ale v negatívnom slova zmysle (a je jedno či oprávnene alebo nie). SaSS: Hladký? Kontroverzná osobnosť, jedni ho velebia, druhí zatracujú, Tesková, Ondrašíková? Rad&šej bez komentára. Poliaček? Ten je už dávno v Blave a P.B. má v paži. Navyše Hladký a Poliaček sú poslancami NR SR a podľa rozhodnutia ich strany už nemôžu kandidovať na iný post.KDH: Sopčák? Zatiaľ nevýrazná osobnosť. Mnohí voliči KDH ani nevedia, že v okresnej štruktúre došlo k výmene postu predsedu. Martaus? Nedôverihodná osôbka, pretože nik nevie či sa zas tesne pred voľbami nevzdá. HZDS: celé bez komentára.
Anonym píše:
Úterý 15.06.2010 08:52
Iba absolútny debil alebo oddaný poslucháč Fica a Mečiara (čo je v podstate to isté)môže hodnotiť priaznivcov SaS ako narkomanov a homosexuálov. Pretože prečítať si program je nad jeho sily a tak vie o svete len to, čo mu menovaní páni povedia.
Anonym píše:
Úterý 15.06.2010 15:56
Iba úplný hlupák si vo volebnom programe SaS nevšimol bod, ktorý sĺubuje registrované partnerstvá a bod sľubujúci dekriminalizáciu marihuany. Strana SaS je podobne ako boli kedysi SOP a ANO iba stranou na jedno použitie. Aj keď sú mi sympatické jej pravicové názory v ekonomike, v iných témach sú až bezbreho liberálni.
Anonym píše:
Úterý 15.06.2010 16:33
A myslíš, že každá jedna strana splní 100% toho, čo sľúbi v programe? Alebo sa budú hľadať prieniky programov ? 100% snáď iba vtedy, keď bude vládnuť sama. Inak ťažko.

A čo sa týka dekriminalizácie marihuany, tak neviem, či tušíš, ale v našom trestnom zákone sú za neúmyselné zabitie (§149 Usmrtenie
(1) Kto inému z nedbanlivosti spôsobí smrť, potrestá sa ) 3 roky
 
A za prechovávanie drogy na vlastnú potrebu (§171
(1) Kto neoprávnene prechováva pre vlastnú potrebu omamnú látku, psychotropnú látku, jed alebo prekurzor,) tiež 3 roky.

Takže tak - v podstate sa dáva rovnítko medzi napríklad zabitie dieťaťa pri autohavárii s tým, keď má niekto pri sebe cigaretu marihuany.





Ja, ďalší anonym :-)
Ja, ďalší anonym :-) píše:
Středa 16.06.2010 08:29
Mám dobrú prácu, dom, auto a rodinu s 2 deťmi. Platím veľa daní, kupujem výrobky, služby a tak majú aj iní ľudia prácu.

Pár razy som fajčil marihuanu, mal by som byť vtedy v base, dnes by som bol socka so záznamom v registri, bral dávky a volil Fica.
Neplatil dane, kradol, pretože so záznamom by ma nikto slušne nezamestnal, nikto by nechcel mať s kriminálnikom rodinu a base by som sa naučil iba viac kradnúť a možno by som išiel do politiky.

Tak sa zamyslime, čo je lepšie, že som bol alebo nebol v base za marišku ?
O toto ide SAS. Vôbec sa nejde dekriminalizovať priekupniť, predavač drog alebo skladníkár :-), len niekto, kto má množstvo pre vlastné účely.

Lenže ak je človek ovca, pravdu nechce nikdy vidieť, vlastný mozog nepoužíva, iba čo kážu z centrály smeru obhajuje :-D :-D
Anonym píše:
Středa 16.06.2010 09:12
Povedzme si to na rovinu - keby sa SaS podarilo dosiahnuť, že ten nerozvážny mladý blbec, čo potrebuje vyskúšať marišku na vlastnej koži už viac nebude zločincom, policajtom sa zrazu rozsypú štatistiky v boji proti drogovej kriminalite a namiesto naháňania pojašených pubertiakov s mariškou vo vrecku by museli ísť po veľkých rybách - díleroch, priekupníkoch a bossoch ...
Ako rodič sa snažím robiť všetko pre to, aby moje deti raz po drogách nezatúžili, a neskutočne ma vytáča ako sa niektorí policajti "bratríčkujú" práve s týmito drogovými mafiánmi a štatistiky si vylepšujú na úkor nerozvážnej mládeže.
Vidím to jasne - menšia hrozba pre mládež je spolužiak, ktorý chce všetko vyskúšať, ako díler pred školou, ktorého policajti skryto tolerujú ...
Totiž ak nebude dílerov, nebude automaticky ani ten "spolužiak".
Opačne to žiaľbohu neplatí ...
Komu teda najviac vyhovuje súčasná legislatíva?
Ja, ďalší anonym :-)
Ja, ďalší anonym :-) píše:
Středa 16.06.2010 12:04
blbosť, takéto žvásty hovoria ľudia, čo sú teoretici, ale knižky nie sú všetko páni :-)

Mariška láka hlavne preto, že je to zakázané. Samo o sebe kto fajčil trávu, vie, že už na prvý krát je to viac nepríjemné ako fajčenie cigariet, ale ľudia radi robia niečo zakázané. A okrem toho, tu nikto nehovorí, že bude tráva na predaj, alebo že sa bude voľne pestovať, pokiaľ som dobre čítal ten ich návrh, ide iba o to, že ak má človek u seba pár cíg, tak nepôjde do basy, resp. nebude mať zápis v trestnom registri. Keby bola polícia k čomu na Slovensku, tak zatýka pestovateľov, dovozcov a predajcov a nebude si mať mladý ani ako trávu kúpiť. Týchto treba trestať a nie tých mladých výrastkov, čo to chcú skúsiť.

Uviedol som jasný príklad na seba, tak odpovedzte, je dobre že som nešiel do basy alebo nie ? :-D

Anonym píše:
Středa 16.06.2010 13:35
tak to klobúk dole, milý zlatý,
máme sa z teba pokakať, že si niekedy fajčil marišku a bol si hrdina?
My ostatní akože nemáme nič odžité, alebo čo?
A čo si myslíš, že si nejaký hrdina, keď si podlahol a tiež si ochutnal "zakázané ovocie"? Že si jediný na svete?
Myslíš si, že ostatní ludia žijú vo vákuu, bez interakcie s okolitým svetom?
Ja, ďalší anonym :-)
Ja, ďalší anonym :-) píše:
Středa 16.06.2010 14:24
zjavne niekto kto nepochopil otazku...prečítaj si to ešte raz, pochop a odpovedz, či som mal ísť do basy a stal by sa zo mna odpad spoločnosti, alebo nie.
Anonym píše:
Středa 16.06.2010 14:35
milý zlatý, dobre som pochopil tvoju otázku, ale odpoviem protiotázkou:
Ak sa človek z mladíckej nerozvážnosti ocitne vo väzení a poučí sa z toho a v súčasnosti je považovaný okolím za "slušného" človeka (padne naňho presne ten istý opis rodinných pomerov ako na teba) je v niečom od teba horší?
Anonym píše:
Středa 16.06.2010 14:39
podľa toho, čo urobil. Za čo ho zavreli?

ed
Ja, ďalší anonym :-)
Ja, ďalší anonym :-) píše:
Čtvrtek 17.06.2010 14:30
he he he, pekná kravina... koľko máš rokov ???

Ti povime rovno, každému so zápisom v trestnom registry dá majiteľ firmy najnižší plat, lebo ho takto môže slušne vydierať, plus na zodpovednejšie práce ho nik nezamestná, šikovných ľudí je veľa, aj nezamestnanosť je vysoká, tak prečo brať tých, čo majú záznam.

Z ľudskej stránky plne súhlasím, ale skutočný život hovorí, že ten človek bude odpísaný :-).
Však sa popýtaj, takých, čo majú záznam... :-)

V živote by som nemal dobrú prácu, so zápis v trestnom registry :-). Veď mám prístup na firemné účty aj, no kto by mi už dôveroval.
A toto chce SAS zmeniť, nič viac, drogy nepodporujú. Nie som ich vyznávač, ale zase nie som fanatik a počúvam, keď niekto niečo vysvetľuje, neriadím sa iba názor, čo Fico káže :-)
Anonym píše:
Středa 16.06.2010 20:43
Lepšie sa to už napísať nedalo!! Minimálne 35 + 5,07 % občanov to aj tak nepochopí. V P.B ešte percemtá väčšie !!
Anonym píše:
Sobota 10.07.2010 16:13
To rovnítko môže byť kľudne namieste, ak držiteľ marišky ju má už v sebe a v&´daka tomu to dieťa zrazí a zabije. Uvažuj v širších súvislostiach. Benevolencia k drogám = zvýšená kriminalita. To rovnítko sedí, to nie je môj výmysel, to sú štatistiky
Anonym píše:
Pátek 18.06.2010 12:18
Neboj sa, žiadny liberalizmus nebude, v rámci dekriminalizácie drog a registrovaných partnerstiev. Šulík sa zľakol KDH-kov a v médiách sa doslova vyjadril, že ak to bude robiť KDH problém, SAS sa vzdá tetto myšlienky a sklopí uši. Veľmi rýchlo sa vzdal. Žeby to bol len marketingový ťah pred voľbami ????????? Úprímnú sústrasť feťáci, zas vás ktosi oje... !!!!!
Ja, ďalší anonym :-)
Ja, ďalší anonym :-) píše:
Pátek 18.06.2010 13:21
ty si feťák, bo nevieš ani čo to slovo znamená :-D
Anonym píše:
Pondělí 12.07.2010 12:46
Zatiaľ sa v parlamente prezentujú tak,akoby si práve "šľahli"
Anonym píše:
Pondělí 12.07.2010 14:19
Koho tým myslíš SaSkárov, obyčajných ľudí či OKS? Lebo mne sa zdá, že všetci sú akísi divní
Anonym píše:
Pondělí 12.07.2010 13:09
Ja nie som oddaný poslucháč Fica, ani si nemyslím, že VŠETCI voliči SaS sú narkomani a buzeranti (i keď niektorí áno). Na SaS mi len prekáža to, že nevedela presadiť odvodový bonus, resp. že ani len nezabojovala za svoje sľuby voličom. Zbytočne sa hneváš, ono to skutočne potom vyznieva tak, že na týchto sľuboch (vďaka ktorým ich volilo najviac hlavne mladých ľudí), im v skutočnosti ani nezáležalo. Veď keď niekomu na niečom skutočne záleží, tak to nevzdá pred prvým rokovaním, resp. na prvom rokovaní a potom chabo argumentuje slovami, hlavná vec, že sme odstavili Fica. To je číri ALIBIZMUS!
Anonym píše:
Pondělí 14.06.2010 23:39
nič by sme nerobili a peniaze by sme chceli, a či nás to bude stáť 100% defciti a bankrot nám je jedno, my sme chudáci, aj tak nič do systému nedáme, systém nech dá nám,...

hlavne doliny ako papradno, mariková,... tam viac ako 50% podproa smeru :-DDD ako konečná
Anonym píše:
Úterý 15.06.2010 10:11
Janas mal menej hlasov, ale kto by hĺadal v tých papieroch nejaké meno kdesi nad č.100 alebo až 150? Voliči SMERU na to zvysoka paprali, vedeli že Janas sa do parlamentu aj tak nedostane, volili SMER. Hladký bol hneď na záčiatku, tak to bolo ľahké zakrúžkovať a bolo to aj rozumné, bude v parlamente /Belasová nebude/, tak PB bude mať poslanca národnej rady.
Anonym píše:
Neděle 20.06.2010 08:46
mne bolo jedno kto jde bol, ja som si doma pozrel svojich favoritov na ktorých sú miestach, dvaja boli top jeden v strede a 1 na druhej strane lístka.

ale viem, že v tých degenerovaných dolinách robí niečo také problém
Anonym píše:
Pondělí 12.07.2010 12:53
Nikto výsledky volieb nespochybňuje a prečo mal jeden viac preferenčných hlasov, druhý menej a tretí najmenej, to je len číra špekulácia. Ale mne nešlo o komentovanie parlamentných volieb. Chcel som len poukázať na možné východiská troch možných kandidátov (Hladký, Belásová, Janas) v blížiacich sa komunálnych volbách.
Anonym píše:
Pondělí 12.07.2010 14:24
PB bude mať poslanca prlamentu, ale nie vďaka prefernčným hlasom pre Hladkého. Veď ktorýkoľvek iný kandidát do VÚC mal viac hlasov v celom okrese ako on v rámci Slovenska. Ľudia ho krúžkovali hlavne preto, že bol zo SaS
Ja, ďalší anonym :-)
Ja, ďalší anonym :-) píše:
Úterý 15.06.2010 11:15
Konečne sa v parlamente upratalo, treba vyvetrať :-D.
Mečiarko skončil, teda on skončil už dávno, ale až teraz mu to cvaklo :-)
Slota už bude kradnúť menej, resp. hlavne v Žiline, to je pokrok.

A darmožráči a lenivci sa teraz budú mať horšie, kto nebude robiť bude plakať a tak to má byť.
Len sa divím, tým, čo tu frflú, asi sedia bez práce a nudia sa, bo Ficko im nedal robotu. Páni vstávať a hľadať robotu, každý a sám :-) !!

Ja do roboty chodím, tak budú aj ostatní :-)
Anonym píše:
Úterý 15.06.2010 14:55
Ach ty mudrlat, do riti možu ísť keď nie je dosť roboty, tak nemachruj, za pár dní vyletí množstvo absolventov zo škôl a roboty pre nich je žalostne málo, čo majú ísť všetci slúžiť do sveta? A hlavne buď rád, že zatiaľ máš kde chodiť...
Anonym píše:
Úterý 15.06.2010 21:32
Začína to marihuanou a potom pervitín, Ečka a iné. Absolutne sa nič nerobí proti tým, ktorí z toho žijú a ničia rodiny a životy iných/alebo málo/. Zákon je len pre výstrahu a keď sa aj ten zruší, tak to bude úplne nahovno. Treba možno odstrániť tvrdosť zákona
Ja, ďalší anonym :-)
Ja, ďalší anonym :-) píše:
Středa 16.06.2010 08:15
nič sa rušiť nejde, ide sa dekriminalizovať...tak netrep prd tomu rozumieš.
A okrem toho od marihuany sa nejde hned na pervitím, najprv iné drogy ale tomu tiež prd rozumieš.

Alkohol je tisíc krát horší, viac škody na zdraví, majetku i životoch.
Anonym píše:
Pátek 18.06.2010 12:27
nebuď naivý, že sa bude dekriminalizovať. KDH-ci zdvihli varovný prst, a Šulík kvôli tomu aby sa udržala koalícia ( kvôli bubáčikom ) sa už defacto tohto návrhu vzdal. Čo nečítaš noviny??? Nepozeráš TV ??? Dekriminalizácia síce nebude, ale faťákov pribudne, " šlahnú si všetci tí, čo volili SAS ikeď nefetovali, ale bol im ten tento návrh sympatický, si šlahnú od jedu."
Ja, ďalší anonym :-)
Ja, ďalší anonym :-) píše:
Pátek 18.06.2010 13:20
he hehe,, fetujú feťáci, marišku berú huliči... aspon pojmy základne treba, to ako keby si povedal, ktosi pije vodu, ktosi vodku a je to to iste :-)

Bavil som sa o myšlienke a skôr o tom, ako ľudia, nerozumejú o čom to je, len majú "odborné názory". Na Slovensku je to tak, každý sa chce vyjadriť, i keď tomu prd rozumie :-)

Či to bude alebo nie je mne jedno.

A SAS=drogaci to je presne to iste ako keď si dáš do googlu Mečiar a víde ti vrah :-). To sú teda debaty s anonymom :-)
Ja, ďalší anonym :-)
Ja, ďalší anonym :-) píše:
Středa 16.06.2010 08:16
Nesúhlasím, my do práce berieme stále !!!
Ale ľudia povedia, že na taký mzdu robiť nejde, veď mám dávky...

Tak ako by Bugi povedal, o tom potom... :-)

Aj teraz zamestnaní u nás v práci nám vedia povedať, "urob si to sám, alebo ma vyraz".... joj práce je dosť, ľuďom sa nechce robiť pri Fickovich daroch.
Anonym píše:
Úterý 15.06.2010 21:33
ja som si myslel že ovečky su len v smere,ako sa to všade píše...SNS z jeho 9 poslancami bude sedieť a brať prachy za to ked náša vláda bude potrebovať ustavnu večšinu...:-))) Jano si zase príde na svoje a bez roboty....nehovoriac o tom že pár milionov,môže zmeniť pomery v parlamente ked bude treba,,,
Anonym píše:
Středa 16.06.2010 07:25
prečo hneď Janovi ľudia... Ficova kandidátka je plná konjunkturalistov, už dnes sa niektorí z nich opatrne ponúkajú druhej strane.
Ja, ďalší anonym :-)
Ja, ďalší anonym :-) píše:
Středa 16.06.2010 08:18
Zlodeji sú na každej kandidátke, však aj ja by som kradol, keby som mal tú česť ale ide skôr o to, či sa čosi spraví aj popri kradnutí, alebo sa iba rozdá ľuďom aby mali chlieb a hry a nešpárali tam kde nemajú.

Anonym píše:
Středa 16.06.2010 13:56
Ľudovít takže aj ty si zlodej?
Zobral by si aj susedovi, keby nemal zámok na dverách?

Tak to sa potom nevolajme Slovensko, ale Zlodejsko.
Ja, ďalší anonym :-)
Ja, ďalší anonym :-) píše:
Čtvrtek 17.06.2010 14:27
Normálne nekradnem, snažím sa byť čestný človek, ale kradnutie v politike je štandard, skôr je blbec ten, čo nevie a nekradne :-).
Každý by kradol, len jeden to nazve, iba som "poradil", len som dal "info", "vybral som ho ale fatk bol asi najlepší, je fuk, že je to kamarát", "1% z ceny diela nie je krádež"...

ja aspoň nie som pokrytec a priznám si to :-)
Anonym píše:
Čtvrtek 17.06.2010 14:37
to len niektorí politici sa nás o tom snažia presvedčiť.
To že sa s týmto tvrdením stotožňujú aj niektorí ich voliči im to len uľhčuje.
Ak som spoločníkom v spol. s r.o. a nejaký môj zamestnanec ma okráda - hneď ho prepustím a podám na neho trestné oznámenie.
Vo vzťahu politik - volič je kto zamestnávateľ a kto zamestnanec?
Platím ja cez dane politikov aby si robili svoju robotu poriadne, alebo platia oni mne?
Ja, ďalší anonym :-)
Ja, ďalší anonym :-) píše:
Pátek 18.06.2010 13:26
Ak som spoločníkom v spol. s r.o. a nejaký môj zamestnanec ma okráda - hneď ho prepustím a podám na neho trestné oznámenie.
----------------------------
he he a čo spravíš, keď ti roboš povie "ja ti to robiť nebudem, rob si to sám" a musíš spraviť robotu A lebo zajtra na 100% pride materiál a ľudia na robotu B, (ak A nebude hotová, bohovsky problém teda).

No čo spravíš, vyhodiš ho ale robota B ti spraví riadnu stratu a aj ked ho vyhodiš neskôr, koho príjmeš z úradu, takého istého... a aj tak všetci kradnú. Nie som rád, ale je to štandard u nás.

Kradnutie je slovenská kultúra, hlboko zažratá u politkov ale aj bežný ľud. Napraviť to je takmer nemožné a je to otázka tak na 50 a viac rokov.
Anonym píše:
Sobota 10.07.2010 16:30
"Ja aspoň nie som pokrytec a priznám si to..." Klobúk dolu, vážne,som rád, že sa tu našiel konečne niekto, kto to povedal na plné ústa. Môžem Ťa uistiť, nerob si z tých reakcií nič. Všetci, čo sa tu na tvojom priznaní a úprimnosti odbavujú sú práve tí pokrytci. Garantujem ti, že najväčší tvoji odporcovia by robili to isté, ešte horšie, keby sa dostali ku korytám
Anonym píše:
Středa 16.06.2010 11:55
Hroza pozret na tie vysledky - SMER+SNS+HZDS maju u nas ustavnu vacsinu. Aspon ze Lackovicova nova demokracia skoncila za paliho kapurkovou, je vidiet ze Lackovic uz v politike neni ani na srandu.
Ja, ďalší anonym :-)
Ja, ďalší anonym :-) píše:
Středa 16.06.2010 11:59
No na Slovensku, dajme ľuďom najesť a vypiť a budú verne slúžiť :-), hlavne že nerozmýšľajú, to je základ :-D
Anonym píše:
Pondělí 12.07.2010 12:58
Keby skutočne ľudia rozmýšlali, tak by v tomto štáte NEMALI KOHO voliť!

« říjen 2017 »
říjen
PoÚtStČtSoNe
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359