ÚVO | Protokol o vykonaní kontroly
Úrad pre verejné obstarávanie vykonal v čase od 26.03.2008 do 20.04.2009 kontrolu postupu verejného obstarávateľa Mesto Považská Bystrica, Centrum 2/3, 017 01 Považská Bystrica, IČO: 003117667.
Podľa ustanovení § 109, § 112, § 137, a § 146 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“) a zákona NR SR č. 10/1996 Z.z. o kontrole v štátnej správe v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o kontrole“) pri výbere zmluvného partnera a dodržaní ustanovení zákona o verejnom obstarávaní na predmet zákazky:
1. „Služby v oblasti nakladania s komunálnym odpadom“,
2. „Služby v oblasti nakladania s komunálnym odpadom – separovaný zber“,
3. „Služby v oblasti nakladania s komunálnym odpadom – ďalšie činnosti“,
4. „Služby v oblasti nakladania s komunálnym odpadom – prevádzkové skládky“,
5. „Služby v oblasti nakladania s komunálnym odpadom – nakladanie s odpadom pri letnej a zimnej údržbe miestnych komunikácií“.
Cieľom kontroly a dohľadu bolo:
a) zistiť, ako kontrolovaný pri získavaní služieb aplikoval zákon o verejnom obstarávaní,
b)zabezpečiť prijatie opatrení na odstránenie zistených nedostatkov a príčin ich vzniku.