Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / Mesto / POVAZSKA.SME.SK | Mesto získalo podiel za euro

POVAZSKA.SME.SK | Mesto získalo podiel za euro

Autor: Mesto Poslední změna: Pondělí 29.07.2013 15:15
[2013-07-29] Článok Jozefa Šprochu o tom ako bude pokračovať futbal v Považskej Bystrici o ktorom sa rokovalo na mimoriadnom mestskom zastupiteľstve 25.júla 2013.
POVAZSKA.SME.SK | Mesto získalo podiel za euro

Foto: Jozef Šprocha ml.

Pokiaľ je to možné, prečítajte si nasledovný článok v pôvodnom kontexte na stránke http://povazska.sme.sk/c/6882532/mesto-ziskalo-podiel-za-euro.html

 

Mesto získalo podiel za euro

Keď po dvanástich rokoch ukončila spoločnosť Raven a.s., financovanie futbalu v Považskej Bystrici, v priebehu rozohratého ročníka 2012/2013 odstúpili z MRZ muži, hoci boli po jeseni na prvej priečke. Mládežnícke družstvá súťaž dohrali, ale bolo treba vyriešiť otázku, čo bude ďalej. V máji bol na SFZ zaregistrovaný nový klub MŠK, ktorý nemal vtedy žiadneho hráča, lopty, dresy. Potom ako púchovskí poslanci neodsúhlasili kúpu spoločnosti za 60 000 eur, dostalo mesto Pov. Bystrica korektnú ponuku na odkúpenie podielu za 1 euro, čo bolo témou mimoriadneho mestského zastupiteľstva 25. júla.

Ako v úvode povedal primátor Karol Janas, kúpou sa zachráni mládežnícky futbal v meste, ktorý hrá približne 140 detí v deviatich družstvách od dorastu, cez žiakov až po prípravky. Dvadsaťpercentný podiel bude mať mesto, osemdesiat percent bude patriť MŠK, ktoré sú eseročkou so stopercentnou účasťou mesta. Výnimkou sú muži, ktorí nefigurujú v žiadnej súťaži, aj keď podali prihlášku do V. ligy, ktorá nebola akceptovaná ZsFZ. Poslancovi Pavlovi Jurčíkovi sa nepáčilo, že muži nedohrali jarnú časť, pochválil vedenie Ravenu za to, čo pre futbal urobili a uviedol, že súčasné vedenie MŠK podobné úspechy nedosiahne. Ďalej ho zaujímalo, kde a za akých podmienok budú mládežnícke družstvá hrávať. „ Rokovali sme s majiteľom spoločnosti Raven, a. s., ktorý nám prisľúbil, že až do doriešenia právnych vzťahov môžu všetky družstvá využívať futbalový štadión. Ak v budúcnosti dostaneme solídnu ponuku, štadión kúpi mesto,“ reagoval primátor.

Poslanca Juraja Smatanu zaujímalo, koľko bude stáť futbal okrem spomínaného eura. „Neviem teraz povedať presnú čiastku, pôjde o platy trénerov, ktorí mali podľa mojich informácií asi 100 – 150 eur, ďalej to budú náklady na rozhodcov, cestovné. Niečo to stáť bude, ale v prvom rade musíme zachrániť mládež,“ znela primátorova odpoveď.

Predseda ObFZ a člen SFZ Ján Panák odmietol tvrdenia, že Raven uvoľní hráčov do iných klubov a nik tu neostane. „Klub, ktorý je v súťažiach neaktívny, nemôže potvrdiť prestup a v čase do 30. júna sa prestupovať nedalo. My sme urobili všetko, čo bolo v našich silách, mládežnícke súťaže sa udržali na predchádzajúcej úrovni, naviac dorastenci budú pôsobiť o súťaž vyššie v III. lige,“ dodal.

Poslanci mestského zastupiteľstva schválili nadobudnutie stopercentného obchodného podielu v spoločnosti FK Raven. Všetky mládežnícke družstvá budú v sezóne 2013/2014 pôsobiť v dlhodobých súťažiach pod názvom MŠK Považská Bystrica.

Primátor verí, že časom v meste bude hrať opäť družstvo mužov. „Peniaze na fungovanie tímu v objeme, aké poskytoval Raven, nemáme. V čase, keď sme neúspešne prihlásili mužov do V. ligy, mali sme prísľub bývalých hráčov, ktorí by za klub hrali za minimálne náklady. Myslím si, že keď Domaniža dokáže utiahnuť tím mužov v štvrtej najvyššej súťaži, dokázali by sme to aj my s nižším rozpočtom. Ak sa v budúcnosti naskytne šanca získať licenciu od niektorého klubu za pre nás výhodných podmienok, nie je vylúčené, že muži budú opäť v krajskej súťaži,“ povedal K. Janas.

sobota 27. 7. 2013 7:00 | Jozef Šprocha
© 2013 Petit Press. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Spravodajská licencia vyhradená.

 


Súvisiace články:

POVAZSKA.SME.SK | FK Raven sa odhlásil z MRZ

Odpoveď Raven a.s. na list primátora zo dňa 12.02.2013

List od primátora Janasa adresovaný generálnemu riaditeľovi Raven a.s.

Firma Raven a.s. oznámila primátorovi Janasovi ukončenie športovej činnosti

FK RAVEN, s.r.o.: Oznámenie o konci so zabezpečovaním futbalovej športovej činnosti

POVAZSKA.SME.SK: Jesenný líder FK Raven končí!

Anonym píše:
Pondělí 29.07.2013 19:55
viete za čo ste zdvihli ruku páni a damy v zastupiteľstve, keď ste odhlasovali kúpu FK Raven P. B. za 1 ečko??????????? to nieje všetko čo ste mali vedieť , zrejme predkladatel na poslednú chvílu , aby predišiel blamáži, že tu sa kašle na deti a na futbal pozabudol povedať aj ostatné veci týkajúce sa nákladov na chod futbalového klubu, čiže prevádzka štadiona cca. 30.000 ečiek, cestnovné na zápasy cca.30.000 ečiek, platenie trénerov, platenie zamestnancov cca. 20.000-30.000 ečiek, dal vám niekto niečo takéto na vedomie????? a vy ešte odhlasujete odpredaj pozemkov pánovi H, ktorý tu naťahoval mesto a aj futbalistov dlhé mesiace a ku tomu sa pridalo mesto, ktoré tak isto naťahuje verejnosť, hráčov, rodičov, deti, prečo nebolo korektne odpovedané pánovi J. Smatanovi, ked sa pýtal kolko bude stať chod futbalu????? prečo bolo povedané, že sa to ťažko určuje, že neboli predložené všetky doklady??? ako ste urobili inventarizáciu???? ako ste urobili prepočet financii, ktoré zaplatíme všetci???? prečo je do všetkého čo sa týka futbalu nastrčený pán P., zo slovami že on to vybaví????????
Anonym píše:
Pondělí 29.07.2013 20:06
prečo tu klamete verejnosť, občanov, rodičov, deti???? že bol klub na SFZ zaregistrovaný v máji, koho chcete klamat???? Važení občania a všetcia priaznivci korektného a transparentného jednania, otvorte si na internete stránku futbalnet a tam sa dozviete kedy bol skutočne zaregistrovaný na SFZ klub MŠK Pov. Bystrica, bolo to pozor ????? 4.7.2013 !!!!!!!! prečo sa tu takto klame??? myslíte si že ludia su hlupáci????? prečo tvrdíte že FK Raven Pov. Bystrica je neaktívny???? ved na tej istej stránke futbalnet je stále uvedené, že Raven je aktívnym klubom, Koho a prečo sa tu takto klame??????
Anonym píše:
Úterý 30.07.2013 09:44
No ja si myslím, že tento futbal za súčasného "vedenia" MŠK má odpískané, a to ešte ani nezačali súťaže. Hádzaná na MŠK ide tak akosi zotrvačnosťou ďalej, nič sa vlastne nezmenilo oproti minulosti, okrem snáď nejakých nepodstatných škrtov nejakých financií zo strany "vedenia". Ono sa vlastne na fungovaní MŠK nič nezmenilo - ibaže sa mediálne vylepšil pohľad na MŠK zo strany mesta. A ak futbal nechytí niekto riadne pod palec a nebude sa mu venovať deň a noc furt dookola, tak už je fakt pdpískané aj po desaťminútovom predlžení ... chúdence decká ...
Anonym píše:
Úterý 30.07.2013 17:00
klobuk dole pred primatorom,ze sa postavil za futbal v P.B a v y uz nekritizujte a ak chcete pomoct,tak inym sposom...plackovia!!
Anonym píše:
Úterý 30.07.2013 20:51
Suhlasim,ze mladeznicky futbal je potrebne podporit, ale tak isto je nutné
aby sa financie ktore su urcene na sport pre deti a mladez aj k nim dostali
a neparazitovali na sporte nezodpovedni ludia. Urobit poriadok vo financovani sportu
to by ste mali ziadat. Aj mestsky mesec ma dno. Propagandisticky podporit futbal,
ktory bude zivorit a rodicia sa nedoplatia to asi nikto nechce. Primator nedal zo svojho nic, ale len z prostriedkov obcanov dali poslanci. Pan Harvanek daval a podporoval dlhe roky futbal zo svojich prostriedkov a tomu moc nikto takto nedakoval.
Anonym píše:
Úterý 30.07.2013 21:16
Aj ja viem čitať a dočítal som sa že klub MšK bol registrovaný 4.7.2013. Prečo klamete? FK Raven neprihlásil súťaže tak hráči sa stali voľnímy. Prestup alebo hostovanie im potvrdzuje ISSF manager FK Ravenu.Prečo p. Panák klamete?alebo sa tomu nerozumiete? potom tam nemáte čo robiť!!!! Pán Harvánek mal aspoň charakter a hráčom poslal listy o ukončený činosti. Mesto nedalo nikomu vedieť nič nepredstavilo,prečo???? Prečo sa tak mesto hrozne zaujíma o futbal keď 8 mesiacov o tom vedelo že Raven končí svoju činosť a tvárilo sa ako že ja nič ja muzikant???? Ešte jedna vec prečo pán primáto odmietol sponzora ktorý chcel dať do futbalu peniaze???? ten radšej išiel do susednej Bytče. Je tu veľa prečo,to si uvedomte.
Anonym píše:
Středa 31.07.2013 16:12
A čo iné čakáš od Panáka. Svoj charakter už ukázal.
Anonym píše:
Úterý 30.07.2013 21:23
utri si nos, máš ho hnedy
Anonym píše:
Úterý 30.07.2013 21:26
čo tu tárate ako kto zafinancoval futbal z mesta??? ved to jedno ečko dá aj bezdomovec, horšie to bude z tými cca.80.000-90.000 ečiek, ktoré bude treba ako už bolo hore spomínané, kto ich dá????????????
Anonym píše:
Úterý 30.07.2013 21:29
Nik ich nedá!!!! Futbal skonči ale pán primátor sa hrozne snažil!!!
Anonym píše:
Středa 31.07.2013 00:20
Nedá mi nezareagovat. Raven podporoval futbal v pb 12 rokov. Starala sa hlavne o mužov aby sa dostali niekde vyššie.priznam sa uniká mi pointa prečo vlastne do toho p. harvanek dával prachy? Išlo mu o futbal a mládež? Alebo o nejakú prestíž? Ci o nejaké handrkovanie sa z mestom čiže s nami v zastúpení primátora o pozemky ? Povedzme si na rovinu vzťahy primátora a Ravenu ochladli po tom co Janas pred voľbami chodil si na firmy práva podporu vo voľbách . Po nich si akosi vraj nenašiel čas na jedného zo sponzorov.na to všetko istý p. Novák skončil na meste ako prednosta-f. Raven či sa to páčilo p. Harvankovi? Zrejme nie.minuly rok 2012. Mesto zatiaľ neschvalilo nejaké pozemky Ravenu , zrazu odhlásili mužov zo súťaže ? Kto toto urobí po 12 rokoch snazenia aby sa dostal niekam do vyššej súťaže ? Človek ktorý neprišiel ani na štadión aby sa pozrel ci skutočne su jeho peniaze zmysluplne minané? Alebo ktorý na to kadiaľ ved mám tam zástupcov co riadia futbal a ti si uz poradili stavali na nadšení rodičov v pripravkach riadiť si všetko sami, organizovať turnaje platiť si ich a aspoň dostať aspoň dres s nastriekanym logom a hlavne vybrať poplatok.Reči manažéra klubu ako podporovali mládež mi pripadá ako zlý vtip. Neviem co to bolo za človeka lebo na štadióne som ho nikdy nestretol, tak ako pmajitela p Harvanka.Zaujmave je ale co sa začalo diať po tom ako ohlásili že končia. Zástupca mesta začal mat najvecie problémy z preberaní štadióna a tribúny a dalších veci účtovníctvo klubu. V obzore sme sa dozvedeli ze k nahliadnutiu ju mal primátor Púchova aby kúpil klub. Mesto si povedalo ze načo budú kupovať nejaký Raven keď majú Msk. Potialto by to všetko vyzeralo ako zaslúžný počítač pre deti a rodičov a zachovanie futbalu v pb,ano naoko to tak vyzeralo,ale ako sa hovorí v biznise jeden ide vydrbat s druhým . Mesto sa rozhodlo ze kašle na Raven a ide všetko prehodnotiť na Mšk tzv.pololegalnou cestou a to je obchadzanie stánkov SFZ . Tu mi nedá sa nezastavit ze niekomu narástli ramena lebo primátor p. Janas a poslanec Panak su funkcionári v SFZ pardon p.primator len v obfz . Bol som šokovany aj keď určite si každý mysli ze ved o nič nejde keď hovorca mesta povie ,, Niekto nás Natrel a preto sme nemohli mužov prihlásiť. Je sila že sa odvoláva na niekoho prečo nemohli prihlásiť mužov pod Mšk , ale nepovie že išli robiť odrb voči stanovam SFZ a jednoducho im v tom zabránili. To je totálna úchylka v normálnom mysleni. Problém ale je ze všetko nadšenie z rodičov vyprchlo a rok a pól niekto vie ze jednoducho niečo konci a zrazu sa spameta po rozlosovani sutǎze kde aspoň na mládež existuje výnimka . Začne sa živelná desinformovanost kde rodičia a deti takmer nič nevedia a súťaž je v nedohľadne . Človek len premýšľa načo ma tzv volenych zástupcov . Ľudia preto nemajú chut prekladateľ ruky k dielu kedže vždy ma niekto z volenych snahu sa na tomto nabalit. Ale nedá mi otázku . Mesto vedelo rok ze ide obchadzat stanovy a kašle na registráciu Ravenu na SFZ . Vedelo ze chce ,, vraj,, bojovať o mládež až tak ze na 1 ZŠ už mohlo byt urobené aspoň tréningové ihrisko.či zrejme neexistujú fondy na vybudovanie takéhoto ihriska ?nechapem prečo sa primátor teraz panuje za záchrancu mládeže ja to teda fakt nechápem. Myslite si každý co chcete utvorte si na to svoj názor , ale ja vravím, ako keby sme nežili v jednom meste a hrali sa na skrývačku kto koho odrbe a kto je viac ješitny lebo inak toto fakt nechápem prečo to zašlo až tak ze po 12 rokoch niekto odhlásila niečo do čoho dáva roky peniaze?????? Nechcem vyvolávať týmto článkom vášne si myslím ze inteligentní ľudia ho pochopia a ti co chcú rozosivat zlo a hrať sa na záchrancov a martyrov by sa mali spametat. Ak ide o peniaze mám pár otázok
Mds a jej financovanie 300 mil korún je aj dost či ?
400 ti korún pre Fogasa? Ukázte te viacstanovy dodatok co take prudké mozgova obsahuje
260 tis novinky- zbytočne noviny a dve zbytočne televízie
230 tis súkromný hospic
A nehrabem sa ďalej len posúvať akoinformaciu keď začne niekto hovoriť za mesto nemá peniaze.....















Anonym píše:
Středa 31.07.2013 09:30
Tzv. kauza Fogas - aj ja si viem predstatvit , ze mam
vplyvneho priatela. Tot vsio.
Anonym píše:
Středa 31.07.2013 12:12
Ciste retoricka otazka: "Nasiel sa niekto, kto tejto neprehladnej a unavnej zlatanine porozuzmel?"
Anonym píše:
Středa 31.07.2013 12:44
Načo sem aj niečo píšeš keď nevieš o čom kto písal.
Anonym píše:
Středa 07.08.2013 12:58
Ja si myslim, ze som dal jasne formulovanu otazku. Ako z nasledovneho vidno, nie som jediny, kto tie taraniny nepochopil.
A teraz sa pytam Teba, preco pises Ty, ked ani taku jednoduchu a jasnu otazku nedokazes pochopit a patricne komentovat?
Anonym píše:
Středa 31.07.2013 12:36
Pre boha,prečítal si si to po sebe?
Keď vytriezvieš tak za 2-3dni,skús nám napísať,čo si nám chcel povedať.
Anonym píše:
Středa 31.07.2013 15:53
Mesto kúpilo FK Raven a nikto z vedenia mesta a ani z poslancov nevie na čo im táto spoločnosť bude, veď do súťaží prihlásili MŠK. Vo svojich podvodoch sa primátor s panáčkom tak zamotali, že už ani sami nevedia čo majú robiť. Rok a pol boli mestskí páni neschopní vyriešiť otázku futbalu v meste a ešte aj teraz po tejto vlastnej dezorientácie vystupujú ako hrdinovia, záchrancovia futbalu v meste. Zaslúžili by si vyhnať z toho magistrátu, lebo svoju neschopnosť schovávajú len za politiku a jej každodenné svinstvo, ktoré prináša.
Anonym píše:
Středa 31.07.2013 16:08
Viem , že môj príspevok nesúvisí ns futbalom. Napriek tomu sa chcem spýtať či prístavba baru "Revolution" na mestskom pozemku pri kine MIER bola aj schválená alebo či ide zasa len o Kubovičovu partizánštinu ?
Pokial viem tak drevená terasa pred barom stavebné povolenie nemala. Pokial viem nedošlo k odpredaju mestského pozemku majiteľovi baru a ani nebol shválený zmenený územný plán mesta v tejto lokalite. Odpoveď poprosím od poslanca Smatanu prv ako bude stavba hotová!!!!!!!!!!!!!!
Anonym píše:
Středa 31.07.2013 20:19
a prečo by mal odpovedať pan poslanec Smatana????
Anonym píše:
Středa 31.07.2013 20:36
Zrejme preto, lebo tá ostatná skorumpovaná banda povie , že stavba je v poriadku !
Anonym píše:
Středa 31.07.2013 20:40
ale, isto je to transparentné, ja si myslím, že inak by sa to ani nedalo.


Anonym píše:
Čtvrtek 01.08.2013 17:10
Jasné, nikto by si nedovolil čiernu stavbu alebo prestavbu v centre mesta, že? :-)))))
Anonym píše:
Čtvrtek 01.08.2013 09:27
Aká jednoduchá odpoveď. Všetko je v poriadku, lebo sa jedná o stavbu syna štbáka kuboviča. A vtedy je aj čierne biele.
maros
maros píše:
Čtvrtek 01.08.2013 16:07
Diablov plán

Satan zvolal celosvetové zhromaždenie démonov. Vo svojom úvodnom prejave povedal:„Prirodzenosťou ducha je zdokonaľovať sa a napredovať ku Svetlu. Nemôžeme ľuďom úplne zabrániť, ak sa chcú zdokonaľovať a žiť podľa Božích zákonov, ale môžeme ich cez rozum tak ovplyvniť, že zabudnú na to, prečo sem prišli.“

Viac sa dozviete na: http://kusvetlu.blog.cz/1307/diablov-plan
Anonym píše:
Čtvrtek 01.08.2013 16:48
a myslíš, že sa v tom nájdu?????
Anonym píše:
Pátek 02.08.2013 06:17
Všetci čakáme a odpoveď ako je to s tou zrejme čiernou stavbou nie a nie dostať.
Anonym píše:
Pátek 02.08.2013 06:35
divaš sa na to cez zle okuliare, musíš dať rúžové skláááá a všetjo bude jasnejšie
Anonym píše:
Pátek 02.08.2013 08:49
Myslíš asi červené, keď nám naďalej vládnu komunistické svine a už sa ani nenamáhajú skrývať, že zákony platia len pre plebs. Schválne som zvedavý či sa poslanec Smatana vyjadrí k položenej otázke. Viem , že texty kde je jeho meno vždy číta. Alebo nemá pán poslanec gule a o zákonnosti a morálke dokáže len teoretizovať. Keďže je poslancom v diere zvanej Mogoňov na otázku občana by mal reagovať a podať vysvetlenie.
Anonym píše:
Pátek 02.08.2013 09:35
Možno by sa tu mal pán poslanec Smatana vyjadriť aj k tomu prečo sa na MsZ nechal tak oklamať že FK Raven bude stát 1€. Ta akože mesto má na chod futbalu v meste ked dokázalo odmietnuť sponzora? Pán Smatana všetci čakáme čo nám na to poviete.
Anonym píše:
Pátek 02.08.2013 13:40
važení ale poslanec SMatana, nieje celé zastupiteľstvo a a ani primátor, takže nechápem našo adresujete takéto otázky na jeho osobu a prečo sa do neho navážate, toto by mali zodpovedať iní ludia.
Anonym píše:
Pátek 02.08.2013 20:55
Pokial správne vidím, tak sa nikto do poslanca Smatanu nenaváža. Občania Mogoňova, možno aj jeho voliči položili otázky, na ktoré by mal vedieť odpovedať ako jeden z poslancov tejto diery- Mogoňova. Skôr si myslím , že pre poslanca Smatanu ide o uznanie, keď sa poslanci pýtajú jeho a nie ostatných poskokov v MZ.
Anonym píše:
Pátek 02.08.2013 21:56
nebud dotieravý, ved on je tam jeden z mála, ktorý sa zaujíma o skkutočnostio ktorrých ostatní z usmevom do kamier a novín klamu , len sa práši. nie som jeho fanúšik ale držím mu palce, aby to riadne naložil tým klamarom. nedajsa, nebojsa, neutekaj - ako v tej rozprávke. Ale oni aj tak majú svoju pravdu a dokážu presviedčať ostatných o tom, že klame poslanec Smatana. Tak ako ohladne schalovania odkupenia FK Raven, tiež primátor neuviedol všetky relevantne fakty o cene klubu a dalších náležitostiach. Tak ako aj teraz vlastne v čase začínania súťaží, nemaju deti kde trénovať, teda vlastne maju na neskolaudovanej umelej tráve I. ZŠ, alebo oráčine I. ZŠ čomu vravia ihrisko a prvé kolá musí niekto poodkladať, aby sme sa nemuseli hanbiť pred celým Slovenskom
Anonym píše:
Pátek 02.08.2013 21:57
nebud dotieravý, ved on je tam jeden z mála, ktorý sa zaujíma o skkutočnostio ktorrých ostatní z usmevom do kamier a novín klamu , len sa práši. nie som jeho fanúšik ale držím mu palce, aby to riadne naložil tým klamarom. nedajsa, nebojsa, neutekaj - ako v tej rozprávke. Ale oni aj tak majú svoju pravdu a dokážu presviedčať ostatných o tom, že klame poslanec Smatana. Tak ako ohladne schalovania odkupenia FK Raven, tiež primátor neuviedol všetky relevantne fakty o cene klubu a dalších náležitostiach. Tak ako aj teraz vlastne v čase začínania súťaží, nemaju deti kde trénovať, teda vlastne maju na neskolaudovanej umelej tráve I. ZŠ, alebo oráčine I. ZŠ čomu vravia ihrisko a prvé kolá musí niekto poodkladať, aby sme sa nemuseli hanbiť pred celým Slovenskom
Anonym píše:
Pátek 02.08.2013 22:20
bar uz nevlastni kubovic chmulovia...ale smatana si ho odkupil...
Anonym píše:
Pátek 02.08.2013 23:10
spolu s TEBOU DEMENT!
Anonym píše:
Sobota 03.08.2013 21:10
vy sa tu načo urážate??? oni kradnu, odrbkávajú a smeju sa na nas ako sa tu medzi sebou dohadujeme, treba dať zákonne dole tých podvodníkov, lebo ako sa hovorí ryba smrdí od hlavy, to znamena že hlavou je primátor mesta a ostatní tvoria trup, šupiny, črevá, plutvy a chvost, tak sa uvedomte a pozerajte ako to robia,
Anonym píše:
Sobota 03.08.2013 21:10
vy sa tu načo urážate??? oni kradnu, odrbkávajú a smeju sa na nas ako sa tu medzi sebou dohadujeme, treba dať zákonne dole tých podvodníkov, lebo ako sa hovorí ryba smrdí od hlavy, to znamena že hlavou je primátor mesta a ostatní tvoria trup, šupiny, črevá, plutvy a chvost, tak sa uvedomte a pozerajte ako to robia,
Anonym píše:
Neděle 04.08.2013 14:47
To ten Smatana nemá gule, aby napísal ako to a tým Kubovým barom je ?
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 05.08.2013 14:51
Pár dní som bol mimo internetu, a vidím, že tu so mnou prebieha čulý dialóg :-)

Čo sa týka prístavby ku kinu Mier, poslanci mestského zastupiteľstva sa ním nezaoberali. Čo znamená, že nedošlo k žiadnemu aktuálnemu prevodu majetku.
Povolenia na prestavbu a rekonštrukciu nedávajú poslanci, ale stavebný odbor mestského úradu.

Namiesto niekoľko dní trvajúcej diskusie o tom, komu chýba aký orgán, ste mohli napísať žiadosť o informácie na stavebný odbor.

Niečo také trvá necelú minútu, stopol som si to:
"Dobrý deň, na základe zákona o slobodnom prístupe k informáciám č. 211/2000 žiadam o zaslanie nasledovných informácií:
- kópiu stavebného povolenia, povolenia na rekonštrukciu alebo iného dokumentu, na základe ktorého v súčasnosti prebiehajú stavebné práce na bývalej dočasnej drevenej prístavbe ku kinu MIER (Bar Revolution). Požadované informácie mi prosím zašlite vo forme skenov dokumentov na moju e-mailovú adresu. Juraj Smatana"

Pokiaľ máte podozrenie, že sa tam deje niečo nelegálne, zavolajte na políciu - 158.
Anonym píše:
Pondělí 12.08.2013 12:06
Súhlas pán Smatana, otázka ale je načo potom je trpák na mieste poslanca v Mogoňove, keď nedokáže odpovedať na otázku občana, čo sa to v tejto diere deje. Doporučujem aby ste namiesto seba nominoval slameného panáka a výsledok bude rovnaký. Jedna vec je teoretizovať o morálke a spravodlivosti a druhá v prípade zvolenia za posranca aj niečo viditelne pre to urobiť. Prajem príjemný deň a mnoho úspešnej demagógie.
Anonym píše:
Pondělí 12.08.2013 13:25
ach ty dement, čo nenapíšeš kubovičovi alebo kardošovi alebo rovno janasovi? oni tento podvod mladému kubovi schválili a ešte anča kardošová a neotravuj tu smatanu debil
Anonym píše:
Pondělí 12.08.2013 21:40
Ja som ti nenadával ale ak dovolíš s čurákom ako si ty, čo nepochopil o čo tu ide a prečo som cteného poslanca vyzval k odpovedi, sa nie je treba baviť. Ešte raz ty trkvas a po lopate- občan sa pýta poslanca Mogoňova Smatanu a od neho čaká odpoveď. Ak ju občan bude chcieť od Kubolína tak sa spýta Kubolína. Rozdiel je aj v tom, že Kubolín nie je poslanec. Zhrnuté , ak chce mať ctený poslanec Smatana pokoj od otázok občanov tak je to jednoduché- nech nekandiduje na poslanca.
Anonym píše:
Pondělí 19.08.2013 17:08
Vidím že sa naozaj vyznáš... Odkedy Kubolín nie je poslanec? Kubolín je poslanec. A riaditeľ MŠK.
Smatana je poslanec za volebný obvod Lány, kino Mier patrí volebnému obvodu Stred.
Takže keď už chceš nadávať poslancom že o niečom nevedia, tak choď za Martauzom alebo Macháčom, to je ich rajón.
Ale aj tak je to otázka na úrad, ten vydáva povolenia, nie poslanci.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 19.08.2013 19:15
Tu je odpoveď od prednostky mestského úradu:

http://povazska-bystrica.ot[…]onstrukcia-terasy-kina-mier
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Pondělí 05.08.2013 15:13
Padla tu otázka: " Posted by at Aug 02, 2013 09:35 AM
Možno by sa tu mal pán poslanec Smatana vyjadriť aj k tomu prečo sa na MsZ nechal tak oklamať že FK Raven bude stát 1€. Ta akože mesto má na chod futbalu v meste ked dokázalo odmietnuť sponzora? Pán Smatana všetci čakáme čo nám na to poviete."

Vážení všetci,
nemám pocit, že som sa dal na MsZ oklamať. Položil som otázku, KOĽKO NÁS BUDE STÁŤ PREVÁDZKA MLÁDEŽNÍCKEHO FUTBALOVÉHO ODDIELU,okrem toho 1 eura, ktoré formálne dáme za nákup. Primátorova odpoveď znela - zatiaľ to nevieme vyčísliť, ale pracujeme na tom, a budúce náklady bude musieť schváliť zastupiteľstvo.
Tak som zahlasoval za nákup klubu.
Keď sa bude rozhodovať o rozpočte, budem rozhodne PROTI akémukoľvek navyšovaniu rozpočtu MŠK kvôli tejto kúpe.
Ja som ZA podporu mládežníckeho futbalu. V rozpočte mestských športových klubov sa určite nájde množstvo položiek, na ktorých sa bude dať ušetriť.

Súhlasím s názorom, že primátor neviedol rokovania s kľúčovým sponzorom šťastným spôsobom. Tieto rokovania však sponzor viedol s primátorom, nie so mnou. Keby som hlasoval PROTI prevzatiu/zachovaniu mládežníckeho futbalového oddielu, na čo by to bolo dobré? Len by som poskytol ľuďom, ktorí o mne šíria klebety, dôvod na to, aby ešte aj medzi rodičmi mladých futbalistov rozširovali blud, že som nekonštruktívny a proti všetkému.

Takže - skutočne dôležité rozhodovanie bude o budúcom rozpočte na prevádzku futbalového oddielu.

Zatiaľ sa vo financiách MŠK futbalový oddiel prejavil len sumou 115 eur, s poznámkou riaditeľa MŠK "Evidujeme tu náklady, ktoré vznikajú pri činnosti futbalového oddielu a ktoré budú po podpise zmluvy o nadobudnutí obchodného podielu FK Raven následne prefakturované na túto spoločnosť." (materiály pre Dozornú radu MŠK)


Anonym píše:
Pondělí 05.08.2013 17:45
Pán Smatana,
veľmi pekne ďakujem za odpoveď.Chod klubu bude stáť cca 60 000€ a to som asi dosť skromný .Neverím že pán primátor nevie koľko to bude stáť. Načo mu je klub keď nebude mať peniaze, zase bude len klamať rodičov aj deťi.
Anonym píše:
Úterý 06.08.2013 09:05
Dobry den. Dovolim si poznamenat, ze podobny navrh spoluprace aky je s HK 95/hokej/bol predlozeny pred koncom min. funkcneho obdobia MZ. Vtedy sa odhadovalo, ze mesto to bude stat tak ako hokej cca 2,5-3,5 mil. korun
rocne a mesto tak ako na hokej nebude mat ziadny dosah a bude len palatit a platit. Tato /okrem inych/ financna dezorganizacia myslim si vyhovuje niekomu, ale urcite nie obcanom, rodicom, mladezi a detom. Pan poslanec Smatana ma pravdu, kazdy kto sa len zdravym sedliackym rozumom pozrie na sport, jeho fungovanie je oznaceny za nepriatela sportu, deti, mladeze, rodicov. Mozno keby sa zrusilo MSK a vsetky takto pokutne vyzerajuce spoluprace a financie by sa vyuzili zmysluplne na
rozvoj mesta, tak by následne sa zacal v P.B. budovat sport na zdravsich a profesionalnejsich zakladoch. Rodicia sa casto daju zmanipulovat kvoli vlastnym detom a su podla mna vyuzivani a platia
a platia a druhi sa s vysokou pravdepodobnostou prizivuju tzv. manazeri.
Anonym píše:
Středa 07.08.2013 00:21
detska treba podporiť, keby som bol poslancom tak tiež dam mladým športovcom hlas
Anonym píše:
Středa 07.08.2013 00:25
Všetko bude OK, neboj, peniažky sa nájdu aj na futbal, aspoňn sa nerozdrbkajú na chujovin....
Anonym píše:
Středa 07.08.2013 11:32
Neveríííííím. To si nechaj na predvolebnú kampaň.
Anonym píše:
Středa 07.08.2013 11:37
abi ja neverím
Anonym píše:
Středa 07.08.2013 21:13
som rad ,ze sa primator postavil kladne k mladeznickemu futbalu,vsetci iba kritizovali,ale mozes urobit co chces,aj tak si zly,ale u tych,co chcu cez volby ist proti nemu,lebo teraz mu ZAVIDIA!!!!! mujky sväcke naničhodné!!
Anonym píše:
Středa 07.08.2013 21:33
joooj ty si teda vyčistenýýýý, čo mu môžu luadia závidieť??? vari tu skromnosť v ktorej žije ked pobera niekolko platov za skromných 24 hodín kedy postíha vykonávať niekolko zamestnaní počas toho dna???? neblázni, to by nikto nechcel robiť. a nakoniec utri si nos, vlastne aj krk, lebo si celý od h...., tak si strčený. ked sa ho tak zastávaš moje deti dostali od bývalého FK Raven niekolko listov, kde boli deti a ich rodičia informovaní o tom, ž e klub končí, rsp, ako bude fungovať. O tomto bolo informované aj mesto, resp. p. primátor a bolo to hodne dávno. On namiesto toho aby bol v tomto smere aktívny a viedol rokovania z Ravenom o fungovaní futbalu, tak pôsobil alibisticky a čakal ako sa to celé vykrištalizuje a stalo sa to čo sa stalo a stale sa z jeho strany nič aktivne nedeje. deti, my rodičia nie sme informovaní čo bude dalej. tak sa zobud a nezastávaj sa ničnerobka
Anonym píše:
Středa 07.08.2013 21:42
Aké postavil kladne? Sa zobuď,veď deti hrajú na prvej ZŠ,na hrbolatom ihrisku kde sa nedá ani hrať. Na Raven ich nechcú pustiť. Dalšia vec je že s čoho to všetko bude financovať?To je tá práca primátora? Sa zobuď,poobzeraj sa okolo seba.
Anonym píše:
Čtvrtek 08.08.2013 22:15
tak,tak keby tam nebol Janas ,tak nemame ani mladeznicky futbal!
Anonym píše:
Pátek 09.08.2013 07:19
Janas je hrobár futbalu v PB
Anonym píše:
Sobota 10.08.2013 11:01
Nemôžem súhlasiť!
Janas je hrobárom celej Pov. Bystrice!
Ak chcete vidieť ako má vyzerať mesto v 21. storočí - prídte sa pozriecť do Púchova.
Zdraví a praje pekný deň čerstvo presťahovaný do Púchova bývaly Bystričan!!
Anonym píše:
Neděle 11.08.2013 22:45
Súhlas, PB ide pod jeho vedením rýchlym smerom do prdele. Janas je nenažraný pokrytec, ktorý sa obklopil bandou neschopných riťolezov.
Anonym píše:
Neděle 11.08.2013 22:53
Aj ten najposlednejší a najneschopnejší úradníček na mestskom úrade svojimi „schopnosťami“ preščí transparentného a multifunkčného darebáka, chrapúňa, výpalníka, podvodníka, ktorý sa schováva za svoje podvodné získane tituly a o napredovanie mesta nemá absolútny záujem, iba hrabať, hrabať a hrabať paprčami 3635 euro mesačne za nič nerobenie na úrade.
Anonym píše:
Pondělí 12.08.2013 12:14
Čo ste čakali od bývalého futbalového úplatkára? Teraz kradne vo veľkom na meste tak ho nejaký smiešny bystrický futbal vonkoncom nezaujíma.
Anonym píše:
Pondělí 12.08.2013 18:46
ja si myslim,ze to nieje tak ako to opisujete,alebo opisujes!primator pomaha sportu,iba naramne vsetci su teraz doma pri pocitaci manageri a robili by to inac,tak tliachajte dalej a mozno tymto vam to pri volbach pomoze...ozaj a ty by si ako pomohol sportu keby si tam bol chytracik??
Anonym píše:
Pondělí 12.08.2013 18:47
ziadno,lebo vie iba vypisovat a plakat pri bedni!!!
Anonym píše:
Pondělí 12.08.2013 22:25
počuj trtko,ak by niečo chcel spraviť pre futbal tak už pred 8 mesiacmi by jednal s Ravenom a hladal nejaký kompromis.Tiež by neodohnal nového sponzora ktorý bol ochotný dať nejaké euro na futbal.To ti asi na tých vašich červených schôdzach nepovedal.P.S.čo sa ti ujde za to tvoje riťolezectvo.
Anonym píše:
Čtvrtek 15.08.2013 09:44
pb futbal je kaput
Anonym píše:
Pátek 16.08.2013 20:15
a co sa mu ma ujst???? ci ty si cakal a nic si nedostal? plac mame doma,ze ti nevybavila viac volicov,lebo ty si neschopny...! a primator sa postavil ferovo k mlad.futbalu,nedal ho kaput!!nevymyslajte!
Anonym píše:
Pátek 16.08.2013 21:29
Ďaľší primátorov riťolezec, píše a nevie o futbale nič. Len si počkajte, čas ukáže ako ten klamár primátor všetkých len vodí za nos
Anonym píše:
Neděle 18.08.2013 13:02
vsetci su ritolezci ,ved ked im z toho nieco kapne,tak nech sú.....keby nic z toho nemali ,tak potom ich mam za blbov..

« říjen 2017 »
říjen
PoÚtStČtSoNe
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359