Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / Lepšia Považská / Karol Janas sa začal správať hystericky, pretože prehrou vo voľbách by sa mu zrútil celý jeho svet

Karol Janas sa začal správať hystericky, pretože prehrou vo voľbách by sa mu zrútil celý jeho svet

Autor: Lepšia Považská Poslední změna: Středa 12.11.2014 15:40
[2014-11-05] Súčasný primátor Považskej Bystrice v panike z možnej volebnej porážky prekročil posledné zábrany a zneužil Považskobystrické novinky spôsobom, aký tu nebol nie že za Lackoviča, ale ani v časoch Rudého Práva. Na troch stranách uverejnil svoj výlev, kde obviňuje Juraja Smatanu a niektorých kandidátov koalície Zmena zdola - NOVA - SAS -OĽANO zo všetkého, čo mu len na um prišlo. Hoci sú Považskobystrické novinky platené z peňazí nás všetkých, očiernil nás bez sebamenšieho priestoru pre vyjadrenie druhej strany. Samozrejme, že využijeme právo na opravu a budeme brániť svoju česť aj právnou cestou. Ale je pár dní pred voľbami a Karol Janas asi kalkuluje s tým, že nebudeme mať možnosť včas uverejniť svoju reakciu v mestských novinách.

Základná myšlienka trojstranového útoku je jednoduchá: Karol Janas chce presvedčiť čitateľov, že kandidát Juraj Smatana už nie je tým nezávislým protikorupčným aktivistom,  či opozičným poslancom ako ho verejnosť pozná za posledných 16 rokov, ale že  sa stal bábkou v rukách podnikateľov, ktorí chcú bohatnúť na úkor mesta.

Samozrejme, že Janas pre takéto tvrdenie nemá žiadne dôkazy. Veď ani nemožno mať dôkazy pre niečo, čo nie je pravda. Janasom šírený nezmysel je podoprený len očividným faktom, že po 4 rokoch jeho vlády vznikol proti jeho spôsobu vedenia mesta naozaj široký front: od aktivistov cez podnikateľov - až po ľudí v jeho vlastnej strane!

Karol Janas podľa seba súdi ostatných, a preto je preňho nepredstaviteľné,  že by sa takíto odlišní ľudia mohli spojiť nie za vidinou obohatenia sa alebo zabratia funkcií, ale pre ochranu mesta, v ktorom chcú žiť.

Naša koalícia vznikla najmä v dôsledku vládnutia Karola Janasa, škodlivého pre mesto i obyvateľov. Chceme pokojnou, volebnou cestou odvrátiť smerovanie Považskej Bystrice do všestrannému úpadku (zadlžovanie, nečerpanie eurofondov, predražené zmluvy s následným prenášaním stále väčšej finančnej záťaže na obyvateľov, zneužívanie médií, korupcie atď.)

Mnohých občanov priviedli na našu kandidátnu listinu alebo medzi našich podporovateľov aj čoraz častejšie prejavy  zneužívania politického vplyvu na existenčné ohrozovanie oponentov. Za ukončenie Janasovej vlády sa v poslednom období začalo zasadzovať čoraz viac ľudí  všetkých profesných skupín, vrátane  štátnych zamestnancov. V podstate sú  za zmenu súčasných pomerov všetci okrem tých, ktorých existencia je priamo závislá na pokračovaní nezdravých ekonomických vzťahov s mestom, a ktorým na budúcnosti  obyvateľov Považskej Bystrici nezáleží. 

Karol Janas si toto uvedomil a podnikol posledný zúfalý pokus: obvinil tieto vznikajúce spojenectvá na záchranu mesta z podobných ekonomických vzťahov, ktorými doviedol mesto do krízy on. Je mu jedno, že zverejnil v novinách nezmysly. Je mu jedno, že prehrá hoci aj desať súdnych sporov: hlavne aby vyhral najbližšie voľby. Pretože touto jedinou prehrou vo voľbách by sa mu zrútil celý svet. Padlo by mu politické krytie od SMERu, prišiel by o väčšinu ním nahromadených funkcií. 

Juraj Smatana ani žiadny z našich kandidátov nemajú s nikým žiadne dohody o budúcich kšeftoch či výhodách. Všetci podporovatelia, a sú ich desiatky a stále pribúdajú, od nás očakávajú len to, aby sme ukončili súčasné ekonomické likvidovanie mesta. Veríme, že voliči dokážu vidieť svet vlastnými očami -  koľko platíme za mestskú dopravu, koľko platíme za odpady, ako stúplo daňové zaťaženie,  ako stúpa zadĺženie, ako sa nečerpajú eurofondy, ako sú mestské médiá napchaté propagandou a samochválou okolo každého metra opraveného chodníka.  

Karol Janas sľubuje, že v tejto nastúpenej ceste bude pokračovať. My sľubujeme, že janasovské smerovanie ukončíme a nastolíme normálne, zdravé vzťahy v našom meste. Už 15. novembra môžete rozhodnúť o tom, ktorou cestou sa bude Považská Bystrica uberať ďalšie štyri roky.

 

V Považskej Bystrici dňa 5. 11. 2014

Juraj Smatana, Ľubomír Osrman, Marián Pruszkay, Katarína Beranová, Iveta Pospíšilová, Monika Bandúrová, Ján Harant, Ladislav Holák, Marian Puček, Martin Chmelík, Jarmila Tesková, Dušan Malovec, Dagmar Ondrášiková, Milan Oršula, Ján Keresteš, Martin Mahdoň (zoznam je priebežne doplňovaný).  

Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 05.11.2014 13:32
Stanovisko zasielame do redakcie Považskobystrických noviniek so žiadosťou o uverejnenie v najbližšom čísle.
Anonym píše:
Středa 05.11.2014 14:57
Konecne vysla pravda v novinkach ako to je..p.Smatana ste ma sklamal*,ze ste sa dal so Stachom..ak je Janas zlo,vy ste vacsie...
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 05.11.2014 15:10
Čo to prosím znamená "dal sa so Stachom"? 20. novembra mám v Trenčíne súd proti p. Stachovi, len tak pre vašu predstavu. A tu si môžete pozrieť dokument o spolupráci medzi Karolom Janasom a p. Stachom... http://www.zppb.sk/[…]/PO%201%20Memorandum%20o%20spolupr%C3%A1ci.pdf
Takže asi veci budú trochu zložitejšie, než píšu v novinkách, že?
name
name píše:
Středa 05.11.2014 15:58
Mate moznost podat TO za ohovaranie a sirenie klamstiev. Co vas poskodzuje. Vid. Komentar ovce vyssie.
Nastvany
Nastvany píše:
Středa 05.11.2014 19:01
To stanovisko je slabe. Treba tam uviest aj konkretne pripady Vasich sporov so Stachom, nech je citatelom "pravdy" jasne, kto tu klamal. Treba to prepracovat.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 05.11.2014 21:37
Naozaj si myslíte, že teraz, keď súperím s Karolom Janasom o post primátora, mám čitateľom podrobne vysvetľovať súdne spory Klubu Strážov s Miroslavom Stachom? Miroslav Stacho predsa nie je primátor, za ktorého vlády sa mesto ekonomicky prepadlo vo všetkých ukazovateľoch.
Koho zaujíma história súdnych sporov o túto webovú stránku, nech použije google. Alebo nech príde 20. novembra na krajský súd do Trenčína, pojednávanie pokračuje. Ide mimochodom o prvý súdny spor na Slovensku týkajúci sa internetových diskusií.
Prečo vôbec túto kauzu spomínam? Aby som ukázal, že viem stáť za svojim názorom aj proti veľmi silným hráčom, ktorí disponujú celými právnymi oddeleniami. Takže ma dosť uráža, keď si niekto myslí, že je možné si ma kúpiť za jeden bilbord zavesený na stene.
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 11:47
Pán Smatana, už nie jeden raz vás tu označili za podvodníka, čo maže nevýhodné príspevky osvetľujúce vaše volebné pozadie. Znova ste zmazali tentoraz môj príspevok. Ste obyčajný manipulátor s verejnou mienkou. Pre upresnenie uverejňujem príspevok znova.
Pán Smatana , to predsa všetci dobre vieme, že za prípadným nezvolením Janása sú aj ľudia v jeho strane. Nič nové ste nám nepovedali. Veď tá petícia v Smere za odvolanie Janása organizovaná členom predsedníctva okr. organizácie Smeru spolu s kritikou Janása na stránke "Mogonov.sk" riadenej členom jeho strany Smer / istého bývalého prednostu mest. úradu/sú toho dôkazom. V prípade nezvolenia Janása za primátora by musel odísť aj z miesta predsedu okr. organizácie Smeru ako tu už niekto spomínal. Na jeho miesto čaká " niekto" z vedenia Smeru v PB. Správne bolo podotknuté, že vlastník stránky "Mogonov.sk" by dostal znova miesto na meste, na ktoré čaká za svoje kritiky . Celý tento cirkus je len vybudovanie nástupnej pozície na ďalšie komunálne voľby v PB o štyri roky. A tak sa nám kruh uzatvoril. Len ste nám to neskoro napísali a niekomu kto tu naznačoval spojitosť vašej stránky so stránkou "Mogonov.sk" ste v snahe zakryť skutočnosť v pozadí radšej zbabelo mazali príspevky. Ináč ich autorovi vyslovujem uznanie, pretože vedel " qui bono" ako hovorili Rimania. Predpokladám, že zo strachu ho opäť zmažete, čím len potvrdzujete kto vás ako bieleho koňa tlačí pred sebou !!!!!!!
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 06.11.2014 13:18
Váš pôvodný príspevok som nezmazal, ale pozdržal. Obsahoval niektoré tvrdenia, o ktorých pozitívne viem, že sú to lži, ale nemal som z pracovných dôvodov čas na ne hneď odpovedať. Takže mi prepáčte, že som nenechal pol dňa visieť na mnou prevádzkovanej stránke lži, ktoré ma poškodzujú.
Teraz k tým vašim tvrdeniam:
1. Áno viem že v SMERe bola petícia za odvolanie Karola Janasa. Podpísali ju desiatky ľudí, cca polovica okresnej organizácie, takže - žiadna tajnosť.
2. Nemám spoľahlivú informáciu kto prevádzkuje stránku mogonov.sk. Nejaké podozrenia môžem mať, ale to je tak všetko. Pomedzi ľudí chodia všelijaké fámy. Počul som tú teóriu o bývalom členovi Smeru, o ktorej píšete vy. Počul som teóriu, že ju robí Jaroslav Ševčík. Dokonca sa ku mne dostalo, že aj túto stránku prevádzkujem ja, ale na rozdiel od PB.OTVORENE.SK anonymne. No tak si vyberte.
3. Úplne lživá a vymyslená je dezinformácia, že by som niekomu čokoľvek sľúbil za prevádzkovanie mogonov.sk. A už vôbec nie funkcie na mestskom úrade: takéto dohody nemám ani s členmi vlastnej kandidátky! Naopak, všetci sa zaviazali, že nebudú kombinovať funkcie poslanca s miestami v mestských firmách. Úradnícke funkcie budeme obsadzovať náročnými konkurzmi, aby sa dosiahla kvalita fungovania mesta. A vy tu budete púšťať bludy, že sľúbim miesto na mestskom úrade nejakému členovi SMERu za to, že robí webku. Otázkou je len to, či je to vedome vymyslená lož, alebo prejav videnia sveta, typického pre prostredie, v ktorom sa pohybujete: že so všetkým sa kšeftuje a za všetkým je nejaká hnusná dohoda na úkor iných.
4. Pre nestranného čitateľa sa z toho všetkého vynára jedna podstatná informácia: že okolo Karola Janasa nestojí stmelený tím, ale že tam vládne atmosféra podozrievania každého zo všetkého. Nuž, ďakujem za potvrdenie, tušili sme to už dávno.
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 14:40
Tak poďme pekne po rade :
1. Petíciu v Smere proti Janásovi organizoval člen okresnej rady to dúfam nespochybňujete.
2.Stránku "mogonov.sk" ako tu už bolo viackrát spomenuté prevádzkuje zrejme istý / v minulosti veľmi aktívny/člen Smeru v PB, ktorý sa nedostal pre svoje excesy v tomto volebnom období ku žiadnemu korytu. Čaká a kritizuje, lebo dúfa v navrátenie minimálne bývalého fleku. Zvláštne ,že stránka "mogonov.sk" zobrazí čokoľvek .len text "Janco" automaticky vyhviezdičkuje . To je náhoda, vzniká otázka otázka prečo ?
3. Ševčík určite nestojí za stránkou "mogonov.sk" ,na takúto hru určite nemá IQ ani potrebné informácie a pokiaľ viem tak zo Smeru ho vyhodili, lebo jeho požiadavky na umiestnenie boli privysoké. Nakoniec jeho príbeh dobre poznáte priamo od neho. Čiastočne ste sa ho účastnili. To dúfam nepopriete.
4. Netvrdím, že funkciu na meste ste sľúbili priamo vy , ale človek z pozadia , ktorý je charakterizovaný ako " niekto kto čaká".
5. Len naivo si môže myslieť, že v meste kde ide ročne o sumy v desiatkach miliónov EUR sa zvádza korektný súboj bez snahy o neskorší výrazný finančný profit, ale to isto viete.
Anonym píše:
Středa 05.11.2014 22:22
Zvratky uverejnené v Novinkách ma presvedčili, aby som volil J. Smatanu a jeho partiu.
Anonym píše:
Středa 05.11.2014 15:56
bolo by dobré túto reakciu distribuovať aj do schránok, lebo do volieb sa už určite v PB novinkách neobjaví
Tak, tak
Tak, tak píše:
Středa 05.11.2014 18:58
Veru tak, ak to nevyjde v novinkach, tak to treba na vlastne naklady rozniest do schranok a o nahradu skody s roznosom sa sudit s PB novinkami. Budem len rad, ze mestske peniaze pojdu na spravodlivost a nie zavadzanie, ktore som tam vcera videl.
Anonym píše:
Středa 05.11.2014 16:01
Pán Smatana, mali ste tu hodiť scan tých bludov od Janasa
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 05.11.2014 16:29
Ušetrili mi čas - je to už na mogoňove:
http://mogonov.sk/clanky/ko[…]ici-alebo-komusi-ide-o-vela
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 11:50
Dobre, prečo ale mažeš kritiku na seba a nevysvetlíš čo si už pozmazával !
Anonym píše:
Středa 05.11.2014 16:24
Popravde Pruszkaj by sa veľmo rád vrátil do mestkých lesov. Tam sa toho nabačoval aj so svojím synom.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 05.11.2014 16:56
Pán Pruszkay je už na dôchodku a do mestských lesov sa vrátiť nemieni. Keďže sa mienime zamerať na dôslednú kontrolu súčasného hospodárenia mestských lesov, lepšieho človeka, ako neférovo vyhodeného bývalého riaditeľa, nájsť ani nemôžeme.
Anonym píše:
Středa 05.11.2014 20:59
Co trepes Smatana ze Pruszkay je na dochodku. Je rocnik 1955 ! Sa uvedom a maj prehlad o tom ked chces klamat.
Anonym píše:
Středa 05.11.2014 21:28
on že nemá byť záujem riaditeľom mestských lesov?Veď sa po tom trasie, to je iná zlatá baňa. Pruszkaja poznám osobne dlhé roky, ty si myslíš že to všetko robí pre blaho mesta?Sa spamataj.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 05.11.2014 21:32
Otázka: myslíte si, že je možné stať sa riaditeľom mestských lesov bez podpory primátora?
Zamyslite sa a pochopíte, že keby sa chcel p. Pruszkay stať riaditeľom mestských lesov, tak by nešiel na kandidátku so mnou, človekom, ktorý si ako prvú vec s ním vyjasnil toto. A kebyže sa chcel stať riaditeľom mestských lesov za každú cenu, mohol ním zostať: stačilo neodporovať súčasnému vedeniu.
Ing. Pruszkaya by som veľmi rád po voľbách videl v dozornej rade mestských lesov. Mám záujem o jeho poznatky o fungovaní tejto firmy zvnútra.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 05.11.2014 21:33
Niekedy uvažujem, či má vôbec význam diskutovať s ľuďmi, ktorí si myslia, že jediná možná forma dôchodku je tá po zavŕšení 62 rokov.
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 13:19
Juraj musíš diskutovať aj s takými.Je tom smutné,ale aj blbec má u nás volebné právo.
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 11:40
Idiot, odkedy je ročník 1955 už na dôchodku ? Keď chceš oponovať aspoň nemaj ostatných za blbých !!
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 13:17
To takto verejne napíšeš,že poznáš len starobný dôchodok? Môj školopovinný vnuk vie,že máme ešte invalidné /stačí infarkt/,predčasné,sirotské,výsluhové,atd.atd.
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 14:20
Pruszkay je na invalidnom dôchodku a s Vaším ročníkom 1955 sa dajte vypchať, preto to asi nedokážete pochopiť!
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 07:31
Ale nehovor a čo predaje techniky z Mest. lesov za babku už sa tu raz o tom písalo a Pruszkay ich nevedel nijako rozumne vysvetliť.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 06.11.2014 08:18
Ak mal nejaký ozajstný malér, prečo s tým nový riaditeľ a primátor nič neurobili? Pokiaľ viem, trestné oznámenia podáva p. Pruszkay.
Anonym píše:
Středa 05.11.2014 20:04
Typické - podľa seba súdim teba!
Keby ste teda Vy mali možnosť, tak by ste " bačovali" !
A podľa toho hodnotíte aj iných!
Asi to nie je celkom zdravé!

Anonym píše:
Středa 05.11.2014 20:45
Pán Smatana, platí Vás STACHO? Ano alebo nie.... Prispel na kampaň a ak tak koľko?
Anonym píše:
Středa 05.11.2014 21:10
Ja som ta Juraj v tvojich diskusiach už varoval pred Stachom,skusim to druhý krat a ak tieto riadky nevezmeš aspom na vedomie-tak len jediné-ochranuj ta pán Boh.
Anonym píše:
Středa 05.11.2014 21:12
Pán Smatana,je to pravda o vás,čo som dnes čital na prvej a šiestej strane Noviniek,odpovedzte prosím.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 05.11.2014 22:13
Je to znôška nezmyslov, poloprávd, výmyslov a paranoidného videnia sveta, napísaná človekom v podivnom psychickom stave a uverejnená za naše peniaze v mestských novinách.
Podal som žiadosť o právo na odpoveď podľa tlačového zákona:

Adresát:
Považskobystrické novinky
Centrum 2/3
017 01 Považská Bystrica


Vážená redakcia,
v Považskobystrických novinkách zo dňa 4. 11. 2014 (č. 44 ročník XVIII.)
ste uverejnili primátorovi mesta a kandidátovi v komunálnych voľbách
Karolovi Janasovi rozsiahly trojstranový materiál.
Ide o články "Vážený pán Stacho - už stačilo!!!" a "Kto sa skrýva za
Združením podnikateľov?"

Články obsahujú závažné útoky, ktoré sa dotýkajú cti, dôstojnosti mojej
osoby ako poslanca mestského zastupiteľstva i kandidáta, osôb mojich
spolukandidátov a dobrého mena našej koalície, preto Vás žiadam o
uverejnenie mojej priloženej, rozsahom primeranej odpovede.

Svoju žiadosť odôvodňujem príslušnými ustanoveniami Tlačového zákona,
najmä § 8 (Právo na odpoveď).

Môj text reaguje na základné tvrdenie, ktoré sa objavuje na viacerých
miestach v článkoch kandidáta Karola Janasa, teda že pôsobenie mňa a
mojich spolukandidátov je nevhodne ovplyvňované rôznymi podnikateľmi a
ich pre mesto nevýhodnými zámermi. V odpovedi toto základné nepravdivé
tvrdenie uvádzam na pravú mieru.

Žiadam o uverejnenie uvedeného textu bez úprav v najbližšom vydaní
vašich novín (viď § 8 ods 4 Tlačového zákona) a trvám na tomto termíne
vzhľadom na to, aby sa s odpoveďou mohli čitatelia oboznámiť ešte pred
začiatkom volebného moratória.

Podpísanú žiadosť o uverejnenie odpovede Vám súčasne doručujem na
podateľňu Mestského úradu v Považskej Bystrici.

S pozdravom,

--
Juraj Smatana Nábrežná 999/13, 017 01 Považská Bystrica
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 13:41
Je naivné myslieť si, že Vám to v PB novinkách zverejnia. Nemáte vlastné tlačoviny, kde to môžete uverejniť?
stachana
stachana píše:
Úterý 11.11.2014 20:32
Kde ste sa Vy nasli akoze v texte tych novinkach?! Sorry ale nebudte uz taky trololo ze svet sa toci iba okolo vas.
Anonym píše:
Středa 05.11.2014 21:42
Ten Stacho je v tejto diskusii dôležitejší ako Janas alebo Smatana.Nemal byť primátorom on a Janas viceprimátor a Smatana prednosta? No Stacho ani Smatana z mestského kradnúť nepotrebujú.Teraz vážne.Všetky tieto invektívy majú paralyzovať konkurenciu Janasovu.Finta pre blbých.
Anonym píše:
Středa 05.11.2014 21:56
To je klasická reakcia " bývalých komunistov"!
Je jedno či už organizovaných, alebo nie - ale zmýšľajúcich!
Vždy ukáže na nepriateľa, ale príčinu útoku naň nevysvetlí!
Toto je učebnicový príklad a docent Janas by pri troche snahy na tom možno urobil aj profesúru!
Proste nevyvrátiť podozrenia, ale navymýšľať 1 000 iných útokov, aby občana zahltil informáciami z iného - pre neho priaznivého prostredia!
No a Janas ako docent politológie, toto má dokonale " zmáknuté " a + na to mu nahráva dôchodcovská mentalita, tak poľa toho sa aj správa!
Anonym píše:
Středa 05.11.2014 22:19
Tým Janasovim riťolezom asi ozaj veľmi prihára, keď občanom podsúvajú informácie o prepojení Mgr. Smatanu s Ing. Stachom!
Mgr. Smatana, snáď ako jediná osoba z Pov. Bystrice upozorňovala na prešľapy mesta, okrem iného v súvislosti aj so Stachom!
Stacho Smatanu už v minulosti žaloval - súdy nie sú ešte ukončené, a zrazu by ho mal podporovať a potom s ním prehrať súdy?
To by nevymyslel žiaden Hollywoodsky scenárista!
No blbec z mesta Pov. Bystrica to berie ako hotovú vec!
Škoda ho!
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 06.11.2014 00:35
Náhodou, prepojenie medzi nami je nesporné.
Napríklad tu je jedna naša spoločná akcia - súdne pojednávanie Miroslav Stacho versus Klub Strážov na Krajskom súde v Trenčíne.
Ide o to, či je táto webová stránka povinná odstraňovať tvrdé (až urážlivé) vyjadrenia anonymov v diskusii na adresu p. Stacha, alebo nie:

http://www.justice.gov.sk/[…]/PojednavanieDetail.aspx?IdVp=218678116
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 08:53
pán Smatana, myslím si že touto koalíciou páchate politickú samovraždu, ako samostatného kandidáta na primátora som nemal problém Vás podporiť (mimochodom do krajského zastupiteľstva som Vás volil), ale vzhľadom na spojenie s niektorými osobami, ktoré majú , nazvem to, nie celkom priezračnú minulosť váham. Nejdem sa tu tváriť, že som si prečítal srdcervúci príhovor Karola J. v novinkách a precitol som, bohužiaľ mám vedomosti ktoré Vám napáchajú ešte veľa zlého, buď v kampani alebo v prípade zvolenia aj v neskoršom fungovaní mestského zastupiteľstva. Viem, vy ako osoba sa budete brániť , "to nie ja, to ten ktorý poslanec". Spájať vás budú minimálne na základe tejto koalície. Verím alebo lepšie povedané chcem veriť tomu, že Váš osobný zámer je čistý a skutočne veríte tomu čo hlásate, avšak minimálne pri dvoch ľuďoch na kandidátke do mestského zastupiteľstva, s ktorými ste na spoločnom bilboarde mám vážne pochybnosti či aj ich pohnútky sú "čisté". Rozpisovať tu o čo konkrétne ide nejdem, predsa len píšem to ako anonym a napriek tomu, že je pravda čo by som mohlo napísať, nechcem sa tu púšťať do debaty o ohováraní a pod. Aj keď v mnohom súdy nerozhodli ,prípadne sa ani nekonali tak z morálnej stránky je to doslova úbohé natláčať sa do verejnej funkcie poslanca mestského zastupiťeťstva.

Čo sa týka pána veľkomožného, sídliaceho na tatranskej, prebývajúceho v orlovom a vlastniaceho pol považia, tak s tvrdením, že sa s Vami nespojil musím v plnej miere súhlasiť. Miro nepotrebuje spojenie s vami na to aby dosiahol čo chce, už sa popálil pri Karčim s ktorým bol mimochodom veľký "kamarát". Jeho skrátka irituje ten človek a chce ho dostať z úradu a neľutuje ani čas a ani peniaze, ktoré musí vynaložiť na to aby ho odtiaľ vyštval. A to jeho právne oddelenie sú dvaja ľudia, z toho jedna právnička. Zasa buďme troška súdni (aj keď je pravda, že tá právnička má čas sa venovať výlučne jeho záležitostiam (ktorých ale nieje vôbec málo na jej obranu)). V novinkách som čítal dačo o tom ako ide v orlovom zarobiť 5 miliónov na pozemkoch. Vedzte že to sú omrvinky ktoré nepotrebuje. Človek ktorý vlastnil firmu so spomínanými 4 miliardami, 5 miliónov ani nevie či má alebo nemá (obrazne povedané).


Držím Vám palce ale budete to mať ťažké.


PS: ak Vás zvolia pravdepodobne budete na 100% primátor, alebo sa tiež hodláte venovať učeniu ,občasnému posedávaniu v TSK a primátorovaniu?
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 15:37
nereagujete neodpovedate, uz iba cakam ze to tu zmazete a budem vybaveny
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 12.11.2014 15:39
Dobrý deň, v texte bola jediná otázka, a tú som už 10x zodpovedal, dokonca je to samostatný bod programu - v prípade zvolenia sa budem venovať len práci primátora, učiť nikde nebudem. Príjem z poslaneckého mandátu TSK venujem na konto nadácie pre podporu občianskych aktivít v PB. Z toho samozrejme vyplýva, že raz za dva mesiace bude "posedávať" na zastupiteľstve v Trenčíne, pretože tam "posedávajú" primátori a starostovia väčšiny okolitých miest a obcí, Púchovom počínajúc, Bánovcami nad Bebravou končiac. Možno máte iný názor, ale presadzovanie záujmov Považskej Bystrice v rámci VÚC považujem za súčasť práce primátora. Na rozdiel od prednášania politológie, riadenia katedry vysokej školy alebo zasadnutí komisie Ústavu pamäti národa.
Dúfam že moja odpoveď Vás uspokojila.
Alfonz
Alfonz píše:
Středa 12.11.2014 14:32
Pan poslanec (kandidat) Smatana , odpoviete ako to bude s vami a vasim posobenim na poste primatora PB?ak sa mienite vyhovarat na program tak mi to nestaci . chcem verejny prislub na vasich vlastnych strankach
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 12.11.2014 15:39
Čo konkrétne myslíte so mnou a mojim pôsobením na poste primátora? Verejný prísľub čoho očakávate? Mimochodom volebný program neslúži na vyhováranie, to je pracovný plán na reformu mesta a jeho inštitúcií, a som jedným z jeho hlavných autorov, takže sa k tomu textu hlásim a nesiem zaň zodpovednosť.
Alfonz
Alfonz píše:
Čtvrtek 13.11.2014 10:52
Ak budete mesto riadiť ako tieto stránky tak nás boh ochraňuj. Na jednej strane sa tvárite ako ochranca práv bežných ľudí ale zároveň sa tu menia príspevky, občas nejaký zmizne, poprípade a podotýkam bez môjho súhlasu sa mi zmení pseudonym... čo to je? toto je vaša predstava? súčasný primátor je aký je, ale nadobúdam pocit, že sa na jeho miesto snaží dostať vlk v koži baránka.A to nespomínam ten tím okolo neho.
redakcia
redakcia píše:
Čtvrtek 13.11.2014 11:22
Ak si myslíte, že máte právo písať na túto stránku pod menom "Karol Janas", tak ste na omyle.
Pseudonym ani príspevky vám nikto nezmenil, nalogovali ste sa na túto stránku s loginom Alfonz, a ako meno a priezvisko ste si vyplnili Karol Janas, čo sme redakčne zmenili.

Ak sa vám to nepáči, môžete si účet zmazať nemusíte sem chodiť. Toto na rozdiel od mesta a mestského webu a mestských novín nie je priestor platený z verejných peňazí.

Alfonz
Alfonz píše:
Čtvrtek 13.11.2014 14:35
a presne tento štýl vedenia som mal na mysli. pseudonym si môžem dať aký len chcem , ak nie vyveďte ma z omylu citáciou z autorského zákona alebo občianskeho zákonnika, poprípade pasážou z pravidiel používania tohto webu. O mazaní príspevkov by sme mohli polemizovať dlhšie, pre mňa ako osobu ktorá je ako bežný užívaťeľ tohto fóra, je takmer nemožné dokázať ,že ste mi nič nezmazali. Je to síce súkromný web ale tváriaci sa, že je otvorený diskusii. (podotýkam že som sem nikdy nepridal nič hanlivé a ani očierňujúce). To, že sa môj názor nestotožnuje s vašim je mi fuk a tak ako vy mne odporúčate aby som nepoužíval túto stránku tak aj ja vám môžem odporučíť aby ste si dali možnosť prilásiť sa iba vašim najvernejším stúpencom a môžete si tu navzájom pritakávať a hladkať si egá.

S pozdravom Karol
redakcia
redakcia píše:
Čtvrtek 13.11.2014 14:49
Keď majú redaktori PB.OTVORENE.SK pochybnosti o vymazaní príspevku, nazrú do Kódexu diskutujúceho na portáli SME a obvykle nájdu vhodnú odpoveď: http://www.sme.sk/diskusie/kodex/
Alfonz
Alfonz píše:
Čtvrtek 13.11.2014 14:55
:) dobre som sa pobavil. Vzhľadom k vysokému stupňu zodpovednosti redakcie vás prosím zmažte mi konto :)

S pozdravom a prianím pekného dňa

Karol
redakcia
redakcia píše:
Čtvrtek 13.11.2014 15:09
Citát: "Zakázané je písať diskusné príspevky v cudzom mene, vydávať sa /.../ za inú (najmä verejne činnú) osobu, ktorá by sa takýmto konaním mohla cítiť poškodená."

Máte s tým nejaký problém? Používame pravidlá, ktoré sa osvedčili na niekoľkonásobne väčšom diskusnom portáli.

Účet si môžete zmazať sám. My na to nevidíme dôvod, pretože Vaše vydávanie sa za Karola Janasa bolo redakčne opravené.
Alfonz
Alfonz píše:
Čtvrtek 13.11.2014 15:28
To je argument skutočne hodný pozastavenia sa nad ním. Prirovnám to k jazde po diaľnici v krajine ktorá nemá dopracované zákony ale zároveň by chceli aby sa po dialnici chodilo max 130km/h .Niekto si to tam šibne 250km/h a odvolá sa na právny poriadok v nemecku, je tiež niekoľko násobne väčšie.


Poradím vám, skúste si zmeniť spôsob registrovania aby nebolo možné si vytvoriť prezývku ktorá vám nieje po chuti a nemusíme sa tu doťahovať o tom ako som si zadal nejaké prihlasovacie údaje a redakcia sa mi v nich vŕtala. Som skutočne zvedavý ako by ste reagovali keby sa prihlási človek s rovnakým menom ako verejne činná osoba.
redakcia
redakcia píše:
Čtvrtek 13.11.2014 18:50
Dobrý nápad s tým spôsobom registrácie: stačil by nám na to zoznam verejne činných osôb a ľahko to urobíme. Keďže taký zoznam neexistuje, riešime prípad od prípadu.

Kebyže sa nám zaregistruje menovec, skontaktujeme ho cez mail, ktorý musel zadať, a overíme si či je to jeho skutočné meno.
Ak sa naozaj voláte Karol Janas, žiadny problém, napíšte redakcii redakcia@pb.otvorene.sk mail s telefónnym číslom, kde si to môžeme overiť.

Ale hlavne: ak vám pomery na tomto webe nevyhovujú - načo sem chodíte? Je predsa plno webov o Považskej Bystrici, napríklad povazska.sme.sk. Načo márnite svoj čas s amatérmi.
Alfonz
Alfonz píše:
Pátek 14.11.2014 06:49
na to je jednoduchá odpoved , lebo ma to bavi. a ci chcete alebo nie odkryvate tou komunikaciou so mnou co to so svojej kuchyne .
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 14:04
Ten spor je paradna kamuflaz vasich vztahov. Akoze mate spor aby ste boli akoze proti sebe ale je to takto. Pojednavanie je 2Oteho. Volby 15teho. Ak vyhrate vo volbach, stacho stiahne zalobu, lebo vas bude potrebovat a sud teda koaze vyhrate. Ak prehrate volby, prehrate spor. Stacho vas nebude potrebovat. Aj toto bolo obsahom vasho stretnutia a dohody.
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 15:36
No - hore uvedený príspevok - to už nie je príspevok, to je diagnoza!
Treba napadnúť Krajský súd, robí manipuláciu volieb v Pov. Bystrici!
Vsevedko
Vsevedko píše:
Čtvrtek 06.11.2014 21:13
Skvele odhalenie. Ved aj to natahovanie s Janasom je urcite iba pretvarka nie? V skutocnosti maju prisne tajnu dohodu, ktoru dokazu odhalit iba anonymovia z internetoveho fora, ze ten kto vyhra, dosadi toho druheho na teply flek. Tak a teraz to cele prasklo...
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 12.11.2014 15:41
Paranoidné videnie sveta v Považskej Bystrici kvitne. Spor ako kamufláž vzťahov? Súdny spor trvá už viac ako dva roky.
stachana
stachana píše:
Úterý 11.11.2014 20:30
A uz zase klamete. Ten sud je medzi Klub Strazov a Stachom a ni medzi vami ako Smatanom a Stachom.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Středa 12.11.2014 15:53
A v čom je rozdiel? Za vydávanie tejto stránky som zodpovedný ja, ako šéfredaktor webu, ktorý prevádzkuje Klub Strážov.
Paľo Krchňavý
Paľo Krchňavý píše:
Čtvrtek 06.11.2014 01:59
Hovorte čo chcete, Juro je jeden z mála, čo sa vie bolsevikovi postaviť do cesty. Má môj hlas,aj keď tým bude trpieť možno moja rodina aj moji zamestnanci...
Paľo Krchňavý
Paľo Krchňavý píše:
Čtvrtek 06.11.2014 01:59
Hovorte čo chcete, Juro je jeden z mála, čo sa vie bolsevikovi postaviť do cesty. Má môj hlas,aj keď tým bude trpieť možno moja rodina aj moji zamestnanci...
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 06.11.2014 08:09
Jedno takéto vyjadrenie je za tisíc bojovných anonymov. Ďakujem.
fan
fan píše:
Čtvrtek 06.11.2014 08:44
Pán Krchnavý, ďakujem Vám za všetkých slušných ludí sledujúcich túto diskusiu! Máme pred sebou súboj dvoch učiteľov.... Ale len jeden sa môže postaviť komukoľvek tvárou v tvár a otvorene diskutovať. Ten druhý musí používať podlé zneužívanie svojej pozície. ZPPB mu vyčítalo kopu prešľapov a on sa zmohol na úbohý osobný zúrivý útok... Ani slovom nevyvrátil jediné podozrenie! Toto je jasné každému slušnému človeku. Tak poďme pomôcť Jurajovi, nech to zvládne a pokúsi sa o zavedenie obyčajnej ľudskej slušnosti v Považskej Bystrici. Janas pred 4 rokmi drvivo vyhral, dnes sa musí strašne báť o výsledok! A už preto si proste nezaslúži vyhrať! Tak aktivizujme svoje okolie a pokúsme sa vyhrať pre ľudí lepšiu Bystricu!
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 15:18
Postavit do cesty je jedna to vec. To ano. To Smatana robi. Ale zasady, sposoby a ciele ake ma su druha vec. Tieto asi ludom dost vadia. V niecom mate pravdu, vy, ti anonymovia, Janas a aj Obama. Lenze tu pan Smatana predviadol aspon podla mna svoje zlyhanie. Odmieta racionalne odpovedat na polozene otazky, svoje prepojenia a financovanie.
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 07:04
Palo suhlasím a za toto vyjadrenie si u mna fakt frajer.
Peter PB
Peter PB píše:
Čtvrtek 06.11.2014 10:10
Pán Smatana, chcel som vás voliť, bohužiaľ prepojenie s p.Stachom je pre mňa neakceptovateľné. To že s ním máte súdny spor to žiadno nevylučuje. To že máte predvolebné billboardy na jeho pozemku a budovách to skôr potvrdzuje. Po prečítaní článku v PB novinkách som čakal nejaké jednoznačné vyjadrenie, ktoré by to vyvrátilo, zatiaľ som sa ho však nedočkal a viem, že tak ako je rozmýšľa aj veľa ďalších ľudí, ktorí mi povedali, že už voliť radšej nepôjdu, lebo nemajú koho.
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 10:52
tato kampan mi napadne pripomina obvinenie sucasneho prezidenta ze je scientolog, koho zaujima ci ozaj je? pre znacnu cast ludi na slovensku to bol argument preco ho nevolit, strasne tazko sa mu z toho vyvinovalo a nemyslim si ze sa mu to aj podarilo. aj teraz niekto zacne tvrdit ze Smatana je Stachov panak a vacsina sprepacenim teliatok co nerozmyslaju na to skocia, a preco som ludi v PB oznacil za tupe telce? lebo inak by neverili Superdocentovi ze to tu ide spasit, akurat tak vycucat co este zostalo po Lubovi a Mirovi a samozrejme aj co on sam nestihol za prve 4 roky.
Kazdy clovek v PB s majetkom nad 132775675,496 eura ma pocit ze tu musi tahat za nitky a verte alebo nie takych tu moc nemame aj ked par ich tu je.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 06.11.2014 11:27
Peter PB: možno sa vám to ťažšie chápe, ale nikto zo mňa nedostane vyjadrenie, že som neprijal podporu od Stacha, Harvánka, Haviara, Podoliaka, Kmotríka, Penty, J+T, Microsoftu, Karola Janasa alebo Jožka Mrkvičku.
Prečo?
1. Pretože vážne myslenú volebnú kampaň je možné financovať len z DAROV PODPOROVATEĽOV.
2. Prijatím podpory sa nikomu NEZAVäZUJEM poslušnosťou, presadzovaním jeho záujmov alebo niečím podobným.
3. Prijatie podpory je LEGÁLNE, takže nás nikto nemôže po voľbách vydierať tým, že to zverejní.
Matovič mohol cvičiť Procházku len preto, lebo v prezidentskej kampani existuje povinnosť evidovať náklady na kampaň, v komunálnych voľbách nič také neplatí.

Áno, na Slovensku sa často stáva, že politická strana "kope" za svojho mecenáša, inak by neuspela vo voľbách.
Ale my sme momentálne v inej situácii. Karol Janas svojim spôsobom vládnutia popudil proti sebe také množstvo ľudí, od najvplyvnejších podnikateľov po radových úradníkov, že dostávame podporu zo všetkých strán, a sme tomu radi.
Takže máme bilbordy nielen na budove obchodu patriacej holdingu p. Stacha, ale aj na Diamone, plagáty vo viacerých obchodoch drobných živnostníkov, na budove národného frontu atď. Je to prejav toho, že nás mnohí podporujú, nie toho, že sme na nich závislí.
Ak o tom máte pochybnosti, poukážte nám nejaký dar, hoci aj značný, a uvidíte, či tým získate nejaké neférové zvýhodnenie voči ostatným občanom mesta. Dopredu hovorím - nezískate.

Uvítame finančnú podporu od občanov:

Číslo účtu: 520700-4200058408/8360
IBAN: SK73 8360 5207 0042 0005 8408
BIC/SWIFT: BREXSKBXXXX
Anonymny sponzor Smatanu
Anonymny sponzor Smatanu píše:
Čtvrtek 06.11.2014 13:30
k vašim odpovediam ste zabudol doplnit nasledovne:

k odpovedi 1. na koniec vety patri..,ktoré ani za svet nezverejnim, lebo by som sa zdiskreditoval.

2. na koniec vety patrí,....iba jedinému, ktorí mi poskytol financie na kampan, miesto na bilboardy na svojich budovach a pozemkoch. A ja mu za to slubujem vazalstvo.

3. chyba na konci vety, ...a preto seriem na moralku aziadosti obcanov a ukazem im holy trt.
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 13:33
Chcem vam prispiet 1 330 €. Rad by som aby ste po ich prijati zverejnil, na co boli pouzite. Viete to zabezpecit?
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Čtvrtek 06.11.2014 21:32
Bez problémov. Môžete si dokonca vybrať, na aký typ predvolebných aktivít budú použité. Ozvite sa mi buď na 0907034666, alebo mailom na smatana@gmail.com. Dokonca môžete osobne, fyzicky vyplatiť človeka/firmu, ktorá nám poskytuje nejaké služby počas kampane.
Vopred ďakujeme.
Iva
Iva píše:
Čtvrtek 06.11.2014 11:47
Takže koalícia Jura Smatanu- Držte sa!!!!!
PetroviPB
PetroviPB píše:
Čtvrtek 06.11.2014 11:52
Milý Peter váš názor je veľmi zvláštny,posudzovaný na základe vyjadrení psychicky chorého primátora.Skúste rozmýšľať.Ja považujem za neakceptovateľné nominovanie Zvaka na Janasovu kandidátku.Táto zhýralá pijavica systému vyciavala peniaze od ľudí okrádaním na krabičkách,korupciou na fubalových zápasoch a nalievaním pančovaného alkoholu vo svojej krčme v Moštenci.Miestny opilci potúžovaní jeho alkoholom akosi rýchlo odpadávajú.Takúto kreatúru chceme mať v zastupiteľstve?
Anonymous
Anonymous píše:
Čtvrtek 06.11.2014 12:37
Dobre stavaný Zvak sa na FB oháňa palcom hore pre Fica, že pôjdu vraj peniaze na podporu športu. No keby trochu porozmýšľal, tak by prišiel na to, že jediný nepredražený tender na CT by umožnil hrať chlapcom hokejbal v nepretržitej prevádzke dlhé roky.... on si myslí, že ked nebude smerácky primátor, že nebude šport. Logika hodná futbalového rozhodcu, stojaceho v stredovom kruhu a vidiaceho ofsajd 30 metrov od neho. Keby len autobusy parkovali na mestskom a nie na súkromnom, hned by mal 45.000e ročne na šport! Na toto nech sa spýta Janasa a Matušíka! A nech sa spýta Janasa a Kuboviča na podporu hokeja, ked tí "zázračne" "zrekonštruovali" zimák tak, že v Petržalke za to majú kompletný a nový! A nech sa spýta futbalistov..... nech sa spýta hocikoho, okrem seba.... veľa sa dozvie!
počtár
počtár píše:
Čtvrtek 06.11.2014 12:19
zaujímavé: pán primátor Janas polepil celé mesto odpredu aj odzadu, všade sú jeho články, TV Podvážie nevysiela nič iné, len sčítanie je plomb v úsmeve..... A "všetkých" zaujíma nejaký bilboard, ktorý je niekde vraj na Stachovom fleku.... A ste "f porádku?" Janas napáchal množstvo prehmatov, ktoré mu Stacho zrátal.... Nikto tu nerozoberá tie zlodejstvá, každý rieši Smatanov bilboard :-) Ja tam vidím jasnú logiku - Stacho ide po krku Janasovi pre jeho podrazy.... a tak dal k dispozícii desku na plote Smatanovi, aby si tam nalepil bilboard.... Je tu treba niečo vysvetľovať? JE! Napr. financovanie Janasovej kampane a kompletné oblepenie SNP bývalými policajtami.... To Vám nie je čudné? Niekto tu na nás chystá ťažký podfuk!
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 14:41
K príspevku počtára a ostatných!
Dal som si tú námahu a zisťoval som ako to v Pov. Bystrici funguje a bilbordami!
Zistil som nasledovne:
v Pov. Bystrici prevádzkujú reklamné plochy na bilbordy - dve firmy: Alfa a Vrbata.
Oni majú plochy na bilbordy na rôznych miestach mesta a okolia a za tieto plochy platia pôvodným majiteľom pozemkov za prenájom priestoru - stavby - konštrukcie!
Objednávateľ - je jedno kto to je si objedná vylepenie oznamu na bilbord u uvedenej firmy, je jedno či u jednej, druhej, alebo u oboch.
Tí objednávateľovi povedia svoje lokality s ich reklamnými plochami na bilbordy / napr. Orlové, pod Rozkvetom, ul. Sládkovičová, SNP pri Poľovníku a pod/
Objednávateľ si povie chcem vylepiť bilbord tam a tam, zaplatí a takto vznikne obchodný vzťah, medzi objednávateľom a firmou Vrbata, alebo Alfa - ale NIE s majiteľom pozemku!!
Majiteľ pozemku, či je to už Stacho alebo iný Ferko Mrkvička - NEMAJÚ NIČ spoločné s tým čo na tom ktorom bilborde je vylepené, lebo on tieto plochy neprevádzkuje!
Takže je zhoda okolnosti, že na bilborde ktorý je údajne umiestnený na Stachovm pozemku má plagát Smatana a spol!
Keby ho tam mal ing. Ševčík, alebo ing. Pavlík - TIEŽ BY TO NEMALO NIČ SPOLOČNÉ so Stachom!
Pochopili?
Ak nie, bohužiaľ, viac polopatistický sa to už nedá vysvetliť, chyba je potom asi niekde inde a u iného!
stachana
stachana píše:
Úterý 11.11.2014 20:27
Noooo tak to je goool :) To vase zistenie je totalne ubohe. Ja mam pozemok. A ked chcem, zajtra tam umienstnim bilboard BEZ REKLAMKY so Smatanoou fotkou s certovskymi rozkami. Stale si myslite ze je to tak ako pisete?
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 15:14
Neviem, kto je Stacho, ale viem kto je Janas. Takže ak ten Stacho podporí Smatanu vo voľbách, tak urobí veľmi dobrý skutok pre Považskú Bystricu. A aj je milionár, ako sa tu píše, tak je to priam jeho psia povinnosť ako konečne všetkých milionárov v Bystrici. Čo nevidíte aký je tu úpadok? Kam vy milionári chodíte na kultúru, šport a spoločenské vyžitie. Lebo v Bystrici to neexistuje.
Vsevedko
Vsevedko píše:
Čtvrtek 06.11.2014 21:25
+1
Anonym píše:
Čtvrtek 06.11.2014 15:45
Aj hore uvedený príspevok svedčí o " inteligencií" prispievateľa!
Píše o pani Ondrašíkovej.
Obrovské hlúposti - ani zrnko pravdy!
Pani Ondrašíková " vyhodila" jedného zamestnanca - upratovačku, ktorá bola permanentne ožratá v práci a aj napriek tomu bolap. Ondrašíková taká" frajerka" že jej dala aj všetky peniaze
čo "akože ožratá zarobila"!
Asi to píšete Vy - tá vyhodená upratovačka!
A ešte keby ste vedeli tak čítať!
Na plagátoch a letákoch sú pomenovaní všetci kandidáti, teda aj Malovec - nie Malovej!
A tento stojí úplne inde, nie pri p. Ondrašikovej - takže ste aj Vy " úplne inde" - teda MIMO!
už se perou
už se perou píše:
Čtvrtek 06.11.2014 16:06
Tak sa na Polícii pripravujú na prijatie váčšieho množstva trestných oznámení.Vraj sa pripravujú písomné osobné útoky na kandidátov.Sú tam aj ľudia ktorí podnikajú a samozrejme to poškodí ich povesť ako stalo u Stacha.Poškodzovanie dobrého mena,krivé obvinenie,šírenie poplašnej správy toto budú nosné body oznámení ,ktoré si budú musieť autori takýchto útokov obhájiť.Zdá sa že toto utočenie je nákazlivé ako ebola.
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový robotnícko-roľnícky mešťanosta Mogoňova
Exkomunista Bc. Filip František Zvědělík, tieňový robotnícko-roľnícky mešťanosta Mogoňova píše:
Čtvrtek 06.11.2014 17:41
Článok som si so záujmom prečítal a nevidím na ňom nič závadné. Primátor akurát zhrnul známe fakty a nijakým spôsobom nezaútočil na protikandidáta Smatanu.
Paľo Krchňavý
Paľo Krchňavý píše:
Sobota 08.11.2014 20:57
Niektorí ľudia sa ma pýtali, že prečo podporujem J.Smatanu a čo mi ten Juro za to sľúbil? Na druhú otázku je jednoduchá odpoveď: Nič, lebo o tej "podpore" ani nevedel. Jedine, že by mi posunul tie pozemky, ktoré dostal v Kôprovej doline :-):-):-).
Odpoveď na druhú otázku je trochu komplikovanejšia:
1. súčasný primátor K.Janas.
Nesledujem tak detailne procesy a ekonomiku na MÚ, a tým pádom nie som povolaný posudzovať, či nejakých 10 skutkov je aj 10 hriechov, zvlášť, keď nastúpil, isto ponachádzal v skrini rôznych "kostlivcov" (to nech posúdia nezávislé orgány, ak také ešte na Slovensku existujú...), no isto sa to ani len nepriblížilo kšeftu s 80% akcií PBH počas bačovania HZDS. Dokonca mi ani nevadí, že má viacej povolaní (a aj viacej platov), bežne vo svete manažéri spoločností alebo predstavitelia samosprávy prednášajú po univerzitách, sedia v dozorných radách nadácií a nechajú si za to kráľovsky zaplatiť. Ovšem, zrejme pri tom nemusia manipulovať s "dochádzku". Horšie je to už s článkami v PB novinkách, má na to možno právo, ale iba ako platenú inzerciu. Na novinky prispievam daňami aj ja a nesúhlasím s takýmto vedením diskusie za peniaze občanov mesta. Ale čo súčasného primátora najviac diskvalifikuje, je politické krytie strany Smer-SD, ktorá bola vybudovaná na boľševických základoch a vyprofilovala sa v populisticko-korupčnícku stranu, ktorej cieľom je uspokojiť mocenské a ekonomické ambície jej predstaviteľov, ako aj ľudí v jej pozadí, no nie občanov tejto krajiny. Keby primátor pred voľbami zložil stranícku knižku a išiel do volieb ako NEKA, tak mám dilemu. Navyše, keď v centrále Smer-u ho v parlamentných voľbách dali na nezvoliteľné miesto v druhej stovke. To je neúcta k 13. najväčšiemu mestu, ale aj k samotnému primátorovi.
2. trojkoalícia Smer-SD, KDH a SDKÚ (akoby povedal preceda "zlepenec"..). Prepáčte chalani z KDH, ale musím to napísať. : Predstaviť si nejaký ideologicko-programový prienik týchto troch strán vyžaduje vysokú dávku fantázie a ešte vyššiu dávku omamných látok. Alebo je za tým iba čisto ekonomický prienik. Akurát v televízii dávajú, ako vrcholoví predstavitelia KDH a SDKÚ sa pokúšajú odvolať "precedu" Smer-SD. Chalani, nemáte schizofréniu? V živote som sa v politike neangažoval, ale už ma začína naozaj hnevať, že súčasná politická scéna nás posiela namiesto do Európy do Latinskej Ameriky, pekne si pri tom ešte mastí vrecká a mľaská a chrochtá...
3. kandidát J.Smatana. Nie, tiež nie je ideálny kandidát, zdá sa mi, že svet vidí iba čierno-bielo, aj keď svet taký nie je... Ďalej má po lekárovi druhé "najhoršie" povolanie na výkon primátora. Ich povolania sú poslaním a často im chýba ekonomický nadhľad nad vecou. A vedenie mesta je o tvrdej manažérskej práci. Ale viem, že kandidát má chrbtovú kosť, tuší, ako má mesto fungovať pre občanov a má nulový záujem na ekonomickom prospechu vyplývajúcom z funkcie.
Má malú šancu, že bude zvolený, Smer-SD je silne marketingovou stranou, ale ak áno, nie je mu čo závidieť...
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Sobota 08.11.2014 21:58
Ďakujem za úprimné slová. Skutočne, keď som pred 4 rokmi začínal ako poslanec za Lány, absolútne som neuvažoval o kandidovaní za primátora. Avšak situácia v meste sa kvôli krokom Karola Janasa a jeho skupiny vyhrotila natoľko, že som sa musel rozhodnúť.
Voľby sú rozhodovaním len z existujúcich možností.
Jedináčikov brat
Jedináčikov brat píše:
Pátek 14.11.2014 19:15
Ľudia sú divní. Uveria akejkoľvek nezmyselnej a nelogickej kravine, ale keď im poviete pravdu, neveria vám. Asi sme už tak zmagorení klamstvami politikov, že ani vo sne neveríme, že by niekto z nich mohol hovoriť pravdu a konať čestne, bez postranných úmyslov. Ale zlým správam sa vždy ľahšie verilo.
Tupelo
Tupelo píše:
Pondělí 17.11.2014 20:58
celkom zaujímavé čítanie.... http://www.zppb.sk/uploads/071211_356.pdf

« září 2017 »
září
PoÚtStČtSoNe
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359