Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod / Prispievatelia / Eva Derikova / Míting SDKÚ-DS - modrý autobus v Považskej Bystrici

Míting SDKÚ-DS - modrý autobus v Považskej Bystrici

Autor: Eva Dériková Poslední změna: Čtvrtek 13.05.2010 10:05
V piatok 14. mája 2010 do Považskej Bystrice dorazí modrý autobus SDKÚ-DS.

Milí priatelia,

srdečne vás pozývame na stretnutie s kandidátmi SDKÚ-DS na poslancov do NRSR, ktoré sa uskutoční 14.mája 2010 o 16:00 hod. pred kinom Mier v centre Považskej Bystrice.

Prídu medzi nás:
I. Radičová, I. Mikloš, M. Dzurinda, L. Žitňanská, E. Jurzyca, M. Hort, I. Štefanec, M. Fedor, E. Dériková (117), M. Ignácik (133) a ďaľší.

Vystúpia:   skupina Gladiátor a spevák Peter Cmorík.

Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 10:41
Pani Dériková je pekná žena a aj inteligentná, ale s modráci SDKÚ-DS, mi k nej nepasujú, myslím si že si vybrala zlú stranu...., škoda ...
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 11:00
krásne a inteligentné ženy predsa patria SEM:

http://www.smerpb.sk/PF%202010s.jpg
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 11:43
mne zase režú títo.
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 11:38
Tak sa zdá, že p. Deriková (117) v rámci PB "koncových lídrov" ako Janas (132), Ignácik (133), tesne vedie, dá sa povedať že o prsia :-)
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 13:24
Politika nie je o kráse,ale o tom ako sa dobre napakovat a ogabat pospolití lud.
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 18:46
Pani Dérikovú vôbec nepoznám, takže nemôžem posúdiť či je pekná, alebo škarená. No rozhodne je inteligentná, pretože si vybrala stranu, ktorá ako jedina počas 20 rokov existencie Slovenska, - Slovensko v čase vládnutia pozdvihla, znižila nezamestnanosť a pod. To doposiaľ nedokázali žiadné iné strany, jedine čo dokázali tak je iba to, že robia dlhy . Hlavne tie momentálne u moci! No jednoduchý človek, ktorý nemá záujem rozmýšľať to nepochopí - mysliac si, že zo sľubov sa naje aj s rodinou.
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 18:46
Pani Dérikovú vôbec nepoznám, takže nemôžem posúdiť či je pekná, alebo škarená. No rozhodne je inteligentná, pretože si vybrala stranu, ktorá ako jedina počas 20 rokov existencie Slovenska, - Slovensko v čase vládnutia pozdvihla, znižila nezamestnanosť a pod. To doposiaľ nedokázali žiadné iné strany, jedine čo dokázali tak je iba to, že robia dlhy . Hlavne tie momentálne u moci! No jednoduchý človek, ktorý nemá záujem rozmýšľať to nepochopí - mysliac si, že zo sľubov sa naje aj s rodinou.
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 19:20
Jednoduchý človek musí každodenne žit.Za vlády SDKU sa mi žilo horšie.
Anonym píše:
Sobota 22.05.2010 09:53
vidíš, tebe horšie a 70% ľudom lepšie ;*)
teraz sa horšie žije 80% ľudí, rastie korupcia, šafáranie VF, chudoba, nezamestnanosť, birokracia, zlodejiny,... proste to čo zvláda táto koalícia za 4 roky, to mečia a dzurinda nezvládli nahrabať za 2 volebné obdobia.
A keci o sociálnom štáte :-D, SMER GRECKO, len s tým rozdielom, že moc ľudom nedal. Na deti pridal za 4 roky až 1€, ... vynikajúca sekera v I. polieri, v 8-10% deficit, rast verejného dlhu zo 150€ na občana na 1795 € na občana, rozdr. baných 5 mld. €, štátne podniky v krachu stále dotované,...

PS: aby mi niekto nenadával do modrákov, tak sdku som nikdy nevolil a voliť nebudem, volil som fica a toho tiež v živote voliť nebudem, proste on mi ukázal, že dobre už bolo
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 23:08
No rozhodne je inteligentná, pretože si vybrala stranu. Ty si ma teda pobavil.Kto volí SDKÚ je inteligent. A ostatní sú tupci? Buď si jej manžel alebo totálny magor.
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 16:42
Nezamesntanosť znížili tak, že vyhnali ľudí hľadať si robotu v zahraničí, Dzurinda ľudí priamo vyzýval, aby išli robiť von. Títo ľudia sa teraz vracajú, aj preto je vysoká nezamestnanosť.
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 17:25
a vracajú sa zo zahraničia prečo? Vracajú sa za Ficom, lebo vidia aký má na bilbordoch pevný pohľad.
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 15:14
Volebná líderka SDKU pani Iveta Radičová - rodená Iveta Karafiátová narodená 7.12.1956 členka KSČ. Viac nemám čo dodat.
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 15:50
Nemáš čo dodať? Adame, Haviar, Kubovič, Novák, Pekár, Bačík..........všetko KSČ pozitív. Zvykni si, že v politike sa to hemží politicky korektnými červenými kurvami a ich poskokami.
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 16:14
Mas pravdu,su to vsetci bolsevicke svine,ale su v lavici,,,ale ako mozu tie cervene svine byt aj v pravici?,,to nechapem ked su v SDKU taky cestny,,,ale ako sa hovori-z byvaleho fajciara je najvacsi odporca fajcenia a z byvaleho komunistu je najvacsi praviciar a to je hrozne.KURVY JEDNE SDKU !!!!!
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 16:38
Máš pravdu komunisti boli odporci cirkve a ja som nedávno videl Haviara s bystrickým kaplánom, no skoro som sa posral obímali sa ako dvaja buzíci.
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 16:42
Vy tu riesite veci kazdy vie ze vsetky skorumpovane svine co su alebo boli pri moci v tomto meste ale aj hore prezliekli minimalne jeden stranicky kabat
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 13:21
Dakujem velmi pekne,ale tuto modru bandu nemusim.Zazil som ich vladnutie 8 rokov pod vedenim toho maleho zelezniciara a cigana Dzurindu a dobre si pamatam ako mi bolo "dobre?".Staci ze rozpredavali miliardove majetky a chudobe brali.To ako keby som daval detom na desiatu do skoly rozok s maslom,syrom a salamou a ked by som predal dedicstvo po rodicoch a do rodinneho rozpoctu by mi dosli prachy a ja by som potom daval detom do skoly uz len rozok s maslom,lebo vraj uz na syr a salamu nemam.Ale pri tom by som si mastil tajne brucho sladkostami.Kedysi som ich volil aby konecne poslali do certa Meciara,ale mal som podla ich predvoklebnych slubov inu predstavu ako to budu robit.A oni robili - doj.bali co sa da.Uz nikdy viac tuto zlodejsku bandu na cele s najlepsim ekonomom na svete a byvalou sociologickou,co nema paru o zivote obycajnych ludi.Plnu hubu sladkych reci a chodte sa opytat banikov a inych postihnutych ako im pobrali invalidky lebo im chybala noha iba po koleno.Ini mozno zabudli ale ja nie.Modra je dobra tak akurat pre vyvolenych.Podotykam nie som ziadny smerak,ale kto ma raz sklamal,tomu uz neverim.
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 15:26
len tak pre zaujimavost - socialny Fico tie invalidky vratil, ktore SDKU zobralo?
 
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 17:23
Neviem či je Fico sociálny, áno vrátil a pridal. Na farbe nezáleží. Ľudia majú skúsenosti, každý sa riadi podľa toho, za koho viac trpel a opačne. Mne napr. Kaník s Radičovou trvale ublížili a už nikdy nevrátia.
Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 16:33
Pre informáciu, súčasná vláda (nielen Fico)po voľbách schválila nanovo 23 sociálnych zákonov, ktoré bývalá vláda hneď po svojom zvolení zrušila. Sranda je to, že pôvodne ich na sklonku prvého volebného obdobia sama prijala.A to preto, že chcela pred voľbami zachraňovať imidž, ktorý im pokazil Kaník svojou protisociálnou politikou. Tak nasadili Radičovú, ktorá ich dala na schválenie a vzápätí, keď znovu vyhrali, postupne ich sťahovala. Musím povedať, že jej vôbec neverím. Nechápem, ako jej falošným úsmevom a pretvárke môže niekto veriť. Zažil som ju raz mimo kamier, keď nevedela, že ju niekto nepovolaný pozoruje a stačilo mi. Odvtedy som prestal voliť SDKÚ.
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 15:30
Vidím,že si ešte červenejší než Fico.Veľmi dobre,že rozpredali tie miliardové majetky. Aspoň ich teraz tvoji súkmeňovci nemôžu vykrádať.Ty nikdy nepochopíš, že napr. SPP dáva štátu do rozpočtu viac aj ked vlastní len polovicu, ako ked štát vlastnil 100%.Nebudem ti písať veľa. Povedz,ktorý štátny podnik produkuje zisk Cargo? -5mld,
letisko? Lesy? Všetko,čo sa predalo prináša aj tebe viac, ako v štátnych rukách.Už tie firmy neriadia politickí nominanti. Riadia ich skúsení manageri, ktorí vyhádzali prebytočných a sú konkurencieschopné.A že sa medzi simulantmi zvlášť počernými našli aj skutoční invalidi sa dalo následne poriešiť.Netvor Kaník bol zatiaľ jediný kto ukázal cigáňom, že robiť deti nestačí.Nikto iný, ostatní len kecajú.Tebe sa nerozsvieti ani v Grécku.Píš si čo chceš, ale bližšie k europe nás posunul dzuro s Miklošom.Ak niekto majetok po rodičoch prežerie namiesto investovania,môže nadávať na seba.Mimochodom kto zrušil daň z dedičstva,darovania predaja nehnuteľností?
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 17:27
To v ktorej súkromnej firme sa tak strašne robí? Že všetko pre pracujúcich, pre seba najmenej?
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 18:50
Veľmi trefné spracované, no škoda, že okolo 40 % občanov nemá mozgové kapacity to pochopiť!!
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 18:59
Komunisti sa snažili 40 rokov aby nás doviedli do prdele. Fico týmto SMEROM našiel skratku !!!
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 19:12
A ty si nahodou nebol v tej strane? a teraz si praviciar ako svina.Ved 90 percent terajsich politikov a podnikatelov boli komunisti.Tak ako Dzurinda versoval tie komunisticke basnicky a teraz ma bude poucovat o kapitalizme.SDKU je obycajna zlodejska banda a osem rokov ich rozkradania mi stacilo.
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 19:37
Veľmi pravdivé! Teraz su v Smere, predtým HZDS a majú sa stále iba lepšie a lepšie !!
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 19:08
Mame mozgove kapacity,akurat sa musis demokraticky zmierit s tym co chce vacsina.Ja som sa tiez musel zmierit ze tam bol cigan Dzurinda 8 rokov.To je hold demokracia,akurat mnohi sa nevedia zmierit s tym ze ta demokracia nie je podla nich.Keby vyhrali cigani tak sa neda nic robit,ved prebehli demokraticke volby tak uz to pochopte.Radsej 100x Fica ako skurveneho cigana Dzurindu a zlodeja Miklosa.
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 19:35
Ďakujem za poučenie, už to začínam chápať. Ozaj ten Mikloš a Dzurinda budú asi blbci. Veď keď majú toľko nakradnuté, kôli čomu si to neužívajú ako tí priemerní a čestní ? / Fico, Mečiar, Slota, a spol./ čo žijú zo svojích platov. Načo sa obetovali a pre koho? Na onom svete im to bude nanič.
A pritom V Trenčianských Tepliciach by sa ešte určite dal kúpiť nejaký menší domček veľkosti - napr. bývalých rekeačných zariadeni podnikov.Tiež by sa dala kúpiť nejaká menšia obec veľkosti Hornej Poruby a pod. Ani majetky veľkosti časti Žiliny by neboli na priťaž. Aj viacere domčeky mamičky a vinohrad by nebol od veci.
No hrať sa na priemerného občana a ešte aj splacať hypotéku na byt - to dokáže ozaj len Dzurinda. Podľa jeho rozumovania by som asi nezbohatol. Začnem si brať príklad od iných - určite sa mi finančná situácia zlepší !
Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 09:42
... dobrý článok , len škoda ze pre 30-40% voličov nepochopiteľný , škoda ...
Anonym píše:
Čtvrtek 13.05.2010 19:16
Chcela by som vediet kde ten majetok Dzurinda a Mikloš investivali? Zrejme na svoje kontá a na Kanárske ostrovy.
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 08:57
Zase sa to zvrháva, treba nechať dýchať aj jedných aj druhých. Za seba môžem povedať a utvrdzujem sa v tom pri každom pohľade na p. Radičovú i Dzurindu, vždy keď sa snažia niečo hovoriť tomuto národu majú strašne nepokojné oči povedal by som falošné - skúste sa zamerať na tie oči!
Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 16:41
Ty si asi tiež z tých blbcov s klapkami na očiach a s dvojakým metrom. Nadávaš na týchto, že kradnú, ale tvoji modrí nekradli. V očiach druhých vidiš smietku a v tých druhých nevidiš brvno. Všetci sú rovnakí, aj tí akože noví (mariškové buzerantské spermie) budú rovnakí.To si píš!!! Nebuď naivný, politika je o tom a nie len tá slovenská. Takto to funguje všade.
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 15:52
Nepindaj stále na modrákov čo dokázala táto červená banda čo vládne tomuto mestu? Okrem kradnutia NIČ!!!!!
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 14:01
Pred nástupom k moci Dzurinda a Mikloš dva roky študovali v Anglicku čo treba predať zahraničnému kapitálu.
Za 8 rokov to nestihli tak si musia splniť svoje podlžnosti svojim sponzorom.
Tí nezabúdajú.
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 18:37
JE TO VYCHODNIARSKY CIGAN KTOREHO TREBA UROBIT POSUNOVACOM VAGONOV NA STANICI A K TOMU MU TREBA DAT DVOCH POMOCNIKOV:RADICOVU A MIKLOSA.
Anonym píše:
Pátek 21.05.2010 16:36
Je užasne aký je ten zahraničný kapitál múdry! Dzurinda ešte nemal ani bicykel, no ZK už vedel že bude o dva roky pri moci a tak ho povolal študovať - ako sa odpredava strategický majetok. Ty moja sprostota!! Som sa super pobavil na tejto tupine. Len prispievaj súdruh ďalej! Keď takýchto veci budeš mať, viacej a vydáš to knižne, národ to skupí ako banány za socíklu - a Ty budeš v balíku. Srandy neni nikdy dosť!!!
Anonym píše:
Pátek 14.05.2010 18:34
Jedinu vec neviem stale pochopit? Ako je mozne ze SDKU pred 4rokmi prehralo volby ked tak fantasticky a uzasne vladlo a mali sme sa tak dobre-napriklad Mickey Mouse Dzurinda nam dal dvojnasobne platy,chudobe poridne utiahol opasky a neustale trpel depresiou z nejakych skupiniek co mu chceli ukradnut moc? Jethro.
Anonym píše:
Neděle 16.05.2010 21:14
To ani nepochopíš... A asi ani to, že s Ficovým vedomím sa kradne všade - viď. P.Bystrica. A umožnil návrat Mečiara k moci a toleroval SNS-ácke 15% provízie z prideľovania eurofondov...
Anonym píše:
Neděle 16.05.2010 23:22
Tak to nas nechape 40 percent volicov,ale tych 13 percent rozumie za vsetkych,iba oni maju pravdu a dokonca maju svatoziaru nad hlavou od tej cestnosti a poctivost.Zaujimavy nazor,diky za pobavenie,dobre som sa zasmial.To je demokracia podla SDKU- iba oni maju pravo na pravdu.Jethro.


Anonym píše:
Pondělí 17.05.2010 10:36
že tu obhajujete ficka práve vy, ktorým škodí najviac.Ked zavedie na úrade práce stoličky na chodbách, tak mu budete tlieskať.A nerozprávajte tu o 40%.Červení khméri mali vždy 99,7% a z jednej z najvyspelejších krajín europy za 40 rokov urobili čo? Žeriete jeho klamstvá a ešte ho chválite.To nevidíte ako zadlžuje krajinu len aby sa vám páčil?
Anonym píše:
Pondělí 17.05.2010 19:23
Absolútne s Vami súhlasím, no mali by ste vziať do úvahy to, že duté hlavy niečo o vyrovbabosti, šetrení a pod. nemajú šajnu!!
Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 10:37
A kolko tych Cervenych kmerov je v SDKU? To uz ta netrapi ty demokrat.Klame a klamal hlavne ten ciganicko Dzurinda.
Anonym píše:
Pondělí 17.05.2010 12:13
Červenú Ficovi, lebo oklamal! http://cervenuficovi.sk/?page_id=8
Napíšte, čo nie je pravda!
Anonym píše:
Pondělí 17.05.2010 20:36
Pozrel som si cervenuficovi. Absolutna pravda. tazko sa to cita lavovernym nacionalsocialistom.To so kapitalisticke nepravdy, ktore siria madari,americania,zidia skratka nepriatelia slovenska na cele s novinarmi zo sme. Este ze mame servilnu stv.Monolog je fajn,len keby ten naduty moderator za 5min.12 nepustal emisie.
Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 12:35
Dakujem, cital som Solgenicina, Mein Kampf, Churchila cital som aj Chomskeho. Cital som Bibliu, ale aj Dawkinsa. Cital som historiu gulagov ale aj pouzitie koncentrakov Britmi v Afrike, McCartizmus, prenasledovanie cernochov a inak zmyslajucich Americanov. Napisat a vasnivo popisat sa da vsetko. Na to su umelci, aby bicovali nase vasne a strkali prsty do hojacich sa ran. Nastastie okrem citania som zil realne v dvoch svetoch: 30 rokov v socializme a 20 rokov v realnom kapitalizme.Vzdy som zil zivot obycajneho cloveka. Nedrazdil som autority samizdatmi a ani som nepotreboval pochodovat s krizom na prveho maja. A moj zivot nebol peklo, ale slusny zivot obycajneho pracujuceho cloveka. Kde som si mohol zaplatit co som spotreboval a este mi ostalo. Dom, zaluby. Bez hanby z nezamestnanosti alebo zadlzenia sa na cely zivot. Za dvadsat rokov kapitalizmu som prisiel trikrat o robotu, o dom, predal druhy dom, aby som mohol poslat dceru na vysoku, nakoniec som musel ist za robotou do cudziny. Dcera je este stale tam, rodina ako sme na nu boli zvyknuti, uz neexistuje. 14percent mojich spoluobcanov stoji v rade na almuznu. Chodia sa prosit, aby mohli pracovat. Demokrati ich potrebuju iba pred volbami. Inac musia drzat hubu a krok, este viac ako za sociku. Chodia okolo plnych obchodov ale kupit si mozu iba maloco. Do knih sa zmesti vselico, slova sa daju ohnut ako to vyhovuje. Ja som realista. Sklamany sucasnou situaciou.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 18.05.2010 13:17
Vidím že čítame podobné knihy a máme podobnú generačnú skúsenosť (hoci ja som žil v "reálnom socializme" len 23 rokov).

Ale: ste si istí, že to, čo prišlo po 1989 je naozaj "reálny kapitalizmus"?
Lebo ako povedal klasik, najhoršie na komunizme je to, čo príde po ňom.

Reálny kapitalizmus je v Rakúsku, Fínsku, západnom Nemecku (aby som menoval len tie krajiny, ktoré majú podobnú historickú skúsenosť mínus komunizmus).

Myslíte si, že pätdesiatnik v Rakúsku by mal rovnaké problémy ako Vy? A pritom Rakúsko bolo po prvej aj druhej svetovej vojne možno ešte v horšej situácii, ako sme boli my. A jediný rozdiel medzi nami je práve tých 40 rokov komunizmu.
Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 12:49
Bolo zriadenie na ktoré nadávajú len tí ktorí sa mali dobre a chceli lepšie na úkor druhých. Dnes by boli tuhí pretože konkurentov likviduje slovenská , alebo ukrajinská mafia .
 Meliorizácia polí družstevníkmi , úprava tokov vodohospodármi a nakoniec ak lesohospodári robili výruby alebo ťažbu tak potom nabehli žienky a celú plochu zasadili novým porastom , čím zabezpečili zachovanie zalesnenej plochy .
Ja do toho až tak nevidím , ale rozum mi hovorí , že keď v dnešnej dobe nie sú peniaze na rôzne veci ,tak na toto určite nie. Ale máme peniaze pre XXX štátnych úradníkov , okresných úradníkov , obecných úradníkov a možno aj domácich úradníkov .
Firmám a fabrikám a spoločnostiam náš parlament umožňuje neplatiť dane a tým sa štátna pokladňa nenaplní.
Republika je rozkradnutá odborníci vymierajú a noví , keďže nemajú peniaze na štúdiá, a konexie ak tie štúdiá náhodou dokončia, končia na úradoch práce alebo v zahraničí .
Ochranári chránia akýkoľvek kriak pri vode , ale aby začali sami vysádzať lesy a ochranné pásma na to sú to veľmi veľké zdochliny , maximálne tak proti všetkému protestovať.
Na záver . Jeden kolega počas revolúcie povedal " Za tatíčka Masaryka bola demokracia a ja som si mohol povedať čo som len chcel , lebo to nikoho nezaujímalo a ja som bol na rusnakoch furt vecej hladny jak syty a vecej holy jak oblečeny. Za komunistov som sebe tyž povedal co mi chcel , ta kto by me tam sluchal , ale mal som šicko .

Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 12:59
Doteraz tu bola medzigeneračná solidarita, no Dzurinda s Kaníkom rozbehli II. pilier, ktorý zle nastavili. Unikajú tam zbytočne peniaze určené na súčasné dôchodky mesačne 2 miliardy 400 miliónov korún ( 80 miliónov euro). No a vy tupci si myslíte, že DSS- ky vám o 30 rokov vyplatia super dôchodky. Na to zabudnite! DSS-ky sem neprišli robiť sociálnu činnosť, oni sa sem prišli nabaliť a za 30 rokov budeš mať veľké hovno a nie švajčiarsky dôchodok.
V kapitalizačnom pilieri má teraz úspory takmer jeden a pol milióna sporiteľov. Až milión z nich je vo veku 24 až 42 rokov. A práve toto budú ľudia, ktorí budú neskôr roniť krokodílie slzy, ako ich DSS-ky so svojou nenažranosťou dobehnú.


Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 13:10
Bankari to spiskali,
ti ryzuju aj v krize
aj bez nej
www.lsns.sk
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 18.05.2010 13:48
Nevyznám sa v dôchodkovom systéme ani trochu, DSSky sú mi podozrivé ako akákoľvek finančná inštitúcia, ale ani štát nepovažujem za záruku našich dôchodkov.
Len v 20-tom storočí sa cez toto územie prehnalo niekoľko štátnych útvarov, niekoľko finančých kríz, a vždy to bolo sprevádzané zrušením alebo znehodnotením finančých úspor obyvateľstvo. Zhruba každých 20 rokov sa niečo také udialo. Kde zostali úspory z Rakúsko - Uhorska? Kde zostali úspory z prvej republiky? Kam sa podeli úspory ľudí zo Slovenského štátu alebo Protektorátu? A menová reforma v 1953? A znehodnotenie Kčs po 1989?
Ak chcete mať istotu na staré kolená, snažte sa mať svoj dom, svoju záhradku, šanujte si zdravie, majte dobré vzťahy so svojimi deťmi. Obklopte sa sieťou príbuzných, priateľov a známych, snažte sa aspoň ako hobby zvládnuť remeslo, ktorým môžete byť okoliu užitoční, aj keď bude síl ubúdať. Prípadný finančný prebytok investujte, alebo si kúpte kus zlata.

Neviem z čoho vychádza predstava ľudí, že by sa politici mali o nich postarať. Vy poznáte nejakého, ktorému by ste zverili svoje peniaze?

Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 15:01
jéééj - vizionár! konečne! uveď meno, odborník a "pochopiteľ", budem Ťa voliť!
Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 17:06
Som človek, ktorý sa profesionálne venuje dôchodkovému systému u nás a musím vám z veľkej časti dať za pravdu. II.piliér bol naozaj nastavený zle a bolo potrebné ho upraviť. Skoda, že súčasná vládna koalícia nenašla politickú zhodu v tom, aby sa prerozdelili odvodové percentá 12% ku 6%v prospech I. piliéra. Myslím, že jediná SNS to v koalícii presadzovala ale nenašla podporu. Osobne si myslím, že to bol správny návrh, veď aj iné štáty to po nás takto riešia (Srbsko, Rumunsko, Ukrajina). Vedeli sa poučiť z našich chýb.Pre objektivitu treba povedať však to, že ani s I. piliérom to nie je v poriadku, bolo by minimálne potrebné previesť v ňom audit.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 18.05.2010 13:31
Reakcia na "ochranári nesadia stromky" a "za komunistov som mal šicko".
Nuž, ak všetkému rozumieš tak, ako lesom a dejinám Slovenska, tak sa nečuduj že máš problémy.

Obľúbená predstava "ochranári by mali sadiť stromčeky" je falošný mýtus. Kde by ich mali sadiť? V hospodárskych lesoch - štátnych alebo súkromných? Tí majú zisk z ťažby dreva, a povinnosť vyčleniť časť z neho na obnovu lesa, na výsadbu.
Alebo snáď na území prírodných rezervácií? Tak tam to už treba naozaj najmenej, lebo o zalesnenie napríklad po víchrici a lykožrútovi sa dokonale postará príroda, ak tomu neveríte, choďte sa pozrieť napríklad do Tichej doliny, ktorú ochranári ochránili pred vyťahaním popadaných stromov a teraz po troch rokoch je tam doslova džungľa mladých stromov, bez jedinej motyky lesného robotníka.

K tomu kolegovi z východu: v 50-tych a 60-tych rokoch na Slovensku prebehli posledné fázy industrializácie, rast životnej úrovne nastal kvôli tomu. A to by sa stalo bez ohľadu na nejakých komunistov - tí tú industrializáciu skôr brzdili, svojimi predstavami o štátom riadenej ekonomike. Keby sme ich tu nemali, keby na Jalte urobili veľmoci čiaru trochu východnejšie, tak teraz nemusíme riešiť problém zaostávania krajiny a krachovania priemyslu. Stačí sa pozrieť do Rakúska, Fínska, Írska alebo iných porovnateľných krajín.

Naviac, prial by som vám vrátiť sa na pár dní do komunizmu. V našej psychike funguje jav zvaný "spomienkový optimizmus", negatívne veci sa tlmia, pekné spomienky si pripomíname.
A potom máme pocit, aký len raj na zemi nám to tu súdruhovia udržiavali.
Juraj Smatana
Juraj Smatana píše:
Úterý 18.05.2010 14:01
A ešte jedna poznámka, k tým ružovým spomienkam na krásne červené časy.

Kdeže sa podeli tí súdruhovia, ktorí nám tu zabezpečovali nízku nezamestnanosť, istoty, a "šicko"? Vari sme ich po 1989 povešali, pozavierali, vyhnali za hranice, tak ako oni dokatovali podnikateľov a farmárov po 1948? Nie, zostali všetci tu a stali sa z nich najväčší privatizéri, tunelári, ale aj najsilnejší politici.

Myslíte si, že títo ľudia by sa "za iného režimu" správali inak? Nie, len by si zabezpečovali svoje privilégiá iným spôsobom. Ich poľovnícke chaty by neboli súkromné, ale pridelené štátom, a nestrieľala by ich mafia, ale by sa navzájom likvidovali pomocou ŠtB.

Veľmi ma zaujala táto diskusia. Takže takéto sú názory medzi obyvateľmi mesta, a to aj medzi mladšími, aj medzi tými, ktorí majú prístup k internetu.

To sa potom nemôžeme čudovať pomerom aké vládnu v meste.
Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 15:33
MÁME RADI OTVORENÝCH ĽUDÍ ! :-)))
Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 15:38
No chcel som tým len povedať toľko že žiadny ekonómovia ľuďom ešte blahobyt nepriniesli, oni uvažujú o človeku ako ho inšpirovať k práci a zároveň ho v tej práci nestratiť prílišne veľkými odmenami za prácu.. A tak sa kapitalizmus týmto ani nezapodieva, on vie že nádej je niečo čo môže dať aj bez tej matematiky pretože matematika sa prispôsobí realite tak aby ľudia nežili príliš v prepychu, a teda ďalej pracovať museli ale zároveň nezahynuli od hladu..Chcel som tým povedať že nie ľudia sa prispôsobujú matematike peňazí ale matematika peňazí sa prispôsobuje umelo zhora tak aby ľudia fungovali pre spoločnosť a mysleli si že to oni sa musia prispôsobovať tej matematike.. Úplne zbytočne sa teda zapodievame reformami.. Ale nádej to je trochu lepšie nie ???

Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 15:47
Pozrite si Pod Lampou o ekonomike tam sa ani ekonómovia nedohodli, nie to že sa ešte politici budú niekedy vedieť dohodnúť, tomu neverím.. http://plus.joj.sk/plus-tv-archiv/lampa/13-05-2010.html
Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 15:54
Luteráni si vytvorili SaS, lebo ich vypoklonkovali z KDH.
Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 16:03
Luteráni,pravoslavní a gregotaloci odišli dávno z radov KDH,lebo ako prví pochopili ,že KDH nema nič spoločne s kresťanstvom. Je to umelo vytvorená obnož slobodomurárskej lôže,ktorú riadia sionbolševici pre ziskanie voličských hlasov od kresťanov,lebo tých je na Slovensku cez 75 %.Poznate ich podľa ich skutkov!!!!Prečo zničili kňaza rodoľuba Antona Hlinku_Prečo znevažovali mon.Sokola,Korca a ostatných pronárodných predstaviteľov cirkvy?Prečo sa nepostavili na obranu proti zneucteniu svätej cirkvy a svätého otca za vyvabrikované lží sionistov a ich médií?Prečo boli vždy pri podvodoch -privatizácia národného majetku,potporovanie terorizmu- Bombardovanie Juholsávie,atď. ??????????

Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 16:10
Opozičná SDKU-DS ,ktorá devastovala,tunelovalá Slovensko pre skupinu Košernostra skupinku okolo IVO a sionbolševickej mediálnej mafie,ktorá fetuje nevedomých aj tých ktorí majú vykradnutý mozog..

Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 16:13
Len budujte budujte. Po týchto volbách už vám voliči bude len dobre. Lepšie ako všetkým tým bratrancom a sesternicám politikov.
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 20:59
skus ešte použiť nejaký prechodník a vydaj to ako spomienky na beatgeneration
Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 17:20
Uplne súhlasím s tvojim výpočtom skutokov KDH-kov, iba doplním ďalsie - hlasovali proti zvrchovanosti Slovenska, boli proti vzniku SR, ich vrcholoví predstavitelia prijímajú vyznamenania Hortyho, toho Hortyho, ktorý bojoval a zavraždil kopu Slovákov a pod. Ten výpočet by bol ďaleko väčší. A ešte jeden postreh. Vláda, v ktorej bolo KDH nikdy nedovládla do konca svojho volebného obdobia.Čím to asi bude?
Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 18:10
Len moc nenadávajte na tých KDHákov, aby ste si nemuseli kúsať do jazyka, keď spravia koalíciu s vašim milovaným Ficom.
Anonym píše:
Úterý 18.05.2010 21:56
toto so co za nazory? obhajujete tu stbaka Sokola,vyvrazdovanie mensin v juhoslavii. povazujete sa za pronarodnych.ja vas povazujem za prostonarodnych rodoblbov.este ste zabudli na tisa, sana macha,tuku atd.
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 13:27
V PB kto zastupuje KDH?
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 00:19
Nezastavaj si Sokola-toho buzeranta a donasaca STB.A ta neposkvrnena a cista cirkev preco ma vo svojich radoch stovky pedofilov a este ich obhajuje??? Keby bol naozaj Boh,tak ich vsetkych nakope do prdele,ze takto si svoje ucenie nepredstavoval.
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 00:16
Uz som zazil 8 rokov vladu SDKU a uz nemam najmensiu chut zase sliapat v hovnach.Radsej budem volit Komunistov aby zacali znarodnovat tych novozbohatlikov co sedavaju v kostole v prvych radoch.
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 13:23
SDKÚ? Mne stačí že okresným predsedom v PB je "najúspešnejší" obvinený mestský právnik na celom svete Péli. Aký predseda bude potom Dzurinda?
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 17:53
Ten co ho to beries do svojej cervenej smerackonacionalistickosocialnej papule,bol z pod obzaloby oslobodeny. A tvoji sukmenovci boli odsúdeni. Tak netrep.
Anonym píše:
Sobota 22.05.2010 20:21
Som zamestnanec štátnej správy - za posledné 3 roky sa mi navýšil plat o 100 %. Momentálne beriem 1 900 eur. No i napriek tomu budem volilť č. 15, pretože syn,dcéra,manželka nemá zamestnanie. Radšej by som ja mal menší príjem, ale nech sú oni tiež zamestnaní.Hoci mi Dzurinda nie je bohvieako sympatický viem že za ich vlády išla zamestnanosť hre. Na krízu sa stále nedá vyhovárať! Už som v štátnej správe zamestnaný 20 rokov, ale takéto privilegia jednej strany ako to funguje za posledných 3,5 rokov som nikdy nezažil. To by určite nemalo byť!!!V minulosti boli u moci všelijaké strany, no ani jedna si doposiaľ nedovolila to čo sa deje momentálne !!

reredovolili !!!
Anonym píše:
Neděle 23.05.2010 22:00
TY ZASRATY KOKOT !!!!!,,,TY BUDES PICOVAT KED MAS 1900eur????,,,,BY SOM TI ZDVIHOL PLAT AKO FICO??? HOVNO !!!,,,HAJZEL POJEBANY CO SI BUDE STAZOVAT,BOD MAKAT NA DVE SMENY ZA 342,-eur A POTOM BY SOM TA CHCEL VIDIET,,,BOZE PRESNE TAKETO HOVADA ZIVIME,,,,SORRY ZA TIE VYRAZY,ALE TOTO MA OZAJ NASRALO!!!!
Anonym píše:
Neděle 23.05.2010 23:26
kto sem pustil toho modreho ko..ta ???
Anonym píše:
Pondělí 24.05.2010 18:27
Čo si spravil pre seba svoju rodinu za posledných 20 rokov - hlavne v pozdvihnutí si kvalifikácie? Aj ja som mal niekedy plat 1800, ale som celý život študoval, chodil na kurzy a pod. Výsledok sa dostavil. V krčme som nebol 6 rokov - aj to naposledy na pozvanie na oslave. Tak tu je to ovocie a modrá farba s tým má iba spoločne to, žek kejto barbe je najvližšie najviac pomaľovaných bankoviek!!
Anonym píše:
Pondělí 24.05.2010 18:36
Peli bol Oslobodený lebo je podrazácka špina ako celá SDKÚ!!!!!!!!!!!
Anonym píše:
Pondělí 24.05.2010 21:39
Zato KDH je čisté ako lalia. Kde tieto špiny zobrali prachy na tolko bilbordov sú všaje. Tito nemaju s kostolom a svatými nič spoločné iba kradnú špiny sa pekne zachoval Figel hajzel jeden
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 19:29
žiadne znárodňovanie zbohatlíkov sa tu konať nebude, lebo to by museli komunisti znárodňovať sami seba.
Anonym píše:
Středa 19.05.2010 21:32
POZRITE SI FANTASTICKE VIDEO: www.sdku-ds.sk -VIDEOPORTRET MIKULASA DZURINDU....NADHERNE,UZ DAVNO SOM SA TAK DOBRE NEPOBAVIL!!!!!,DOPORUCUJEM NOMINOVAT MIKULASA NA OSCARA!!!
Anonym píše:
Neděle 23.05.2010 16:56
Som zamestnanec štátnej správy - za posledné 3 roky sa mi navýšil plat o 100 %. Momentálne beriem 1 900 eur. No i napriek tomu budem volilť č. 15, pretože syn,dcéra,manželka nemá zamestnanie. Radšej by som ja mal menší príjem, ale nech sú oni tiež zamestnaní.Hoci mi Dzurinda nie je bohvieako sympatický viem že za ich vlády išla zamestnanosť hre. Na krízu sa stále nedá vyhovárať! Už som v štátnej správe zamestnaný 20 rokov, ale takéto privilegia jednej strany ako to funguje za posledných 3,5 rokov som nikdy nezažil. To by určite nemalo byť!!!V minulosti boli u moci všelijaké strany, no ani jedna si doposiaľ nedovolila to čo sa deje momentálne !!

reredovolili !!!


Čo mame povedať mi s prímom 350 eur? Žijeme z toho 5 Ludia!!!

Komunista-karierista: nemá s komunizmom nič spoločné.

Demokracia = Dúfaj v najlepšie, ale čakaj najhoršie !!!!!!

Demokracia je len pre pár Kreatívnich karieristov.

Pán Smatana otázka na Vás :Naozaj myslíte Vážne čo ste tu napísal o komunizme?
Každá dobrá vec sa dá zneužiť človekom na niečo zlé.
Anonym píše:
Středa 26.05.2010 19:56
J.Žáček: "Lidé dobré vůle, ať jste kdekoliv, spojte se! Lidé zlé vůle se proti vám spolčili už dávno."

 SDKU-Lidé zlé vůle se proti vám spolčili už dávno."

« říjen 2017 »
říjen
PoÚtStČtSoNe
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Odporučiť
 

Copyright © 2000-2014 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK občianske združenie Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: Klub Strážov, projekt PB.OTVORENE.SK, Švabinského 17, 851 01 Bratislava. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666. ISSN 1337-0359