Personal tools
You are here: Home Prispievatelia Ivan Cehelský Dôchodca: Chalupu mi podpálili asi z pomsty (KORZÁR.SK)

Dôchodca: Chalupu mi podpálili asi z pomsty (KORZÁR.SK)

by Ivan Cehelský last modified Aug 13, 2010 11:34 AM
Rozhodol som sa začať zverejňovať informácie na internete, pretože tunajšie noviny a televízie akoby o isté správy záujem nemali. A tlak na moju osobu stúpa. Okrem podpálenej drevenice v Osturni sú to aj rozbité okná na byte v Považskej Bystrici.
Dôchodca: Chalupu mi podpálili asi z pomsty (KORZÁR.SK)

Zostalo len torzo. Po uhasení požiaru sa z chaty ešte dlho dymilo. Foto: hazz (KORZÁR.SK)

Tento článok uverejnili noviny Korzár, pretože chalupa bola v okrese Kežmarok, a tak prípad asi unikol pozornosti považskobystričanov.
 
http://korzar.sme.sk/c/5430131/dochodca-chalupu-mi-podpalili-asi-z-pomsty.html

Šetril si na ňu vraj celý život
Dôchodca: Chalupu mi podpálili asi z pomsty

V Osturni zhorela v noci zo štvrtka na včera chalupa. Zronený majiteľ si myslí, že šlo o pomstu. Prišiel o celoživotné úspory za asi 84 000 eur. Pri požiari našťastie nevybuchla plynová bomba, inak mohlo dôjsť k tragédii.

OSTURŇA. Plamene začali v chalupe šľahať krátko po jednej v noci. Ako prvý si ich všimol muž z Veľkej Frankovej. Na miesto ihneď vyštartovala dvadsiatka dobrovoľných hasičov z Osturne (okres Kežmarok) a Veľkej Frankovej, pomáhala aj šestica profesionálov zo Spišskej Starej Vsi a Kežmarku. Chata však aj napriek tomu takmer celá zhorela. "Prepadla sa strecha, obhorené bolo i prízemie," vysvetlil zisťovateľ príčin vzniku požiaru Kamil Derner.

Drevenicu nemal poistenú

V čase požiaru v drevenici nikto nebol. Jej majiteľ, 70-ročný dôchodca Ivan Cehelský žije v Považskej Bystrici. Na kompletne zariadenú chatu chodievali dvanásť rokov pravidelne relaxovať. Šokujúcu správu mu v noci zvestovala známa z miestneho obecného úradu. Včera dopoludnia sa iba neveriacky a so slzami v očiach pozeral na torzo, ktoré z chaty zostalo.

"Šetril som na ňu celý život so svojou manželkou a synmi. Nemám ju poistenú a z dôchodku ju opravím iba ťažko. Nie je to maličkosť, poznačilo to život viacerým ľuďom," povedal.

Niekto sa mu chcel asi pomstiť

Dôchodca čosi také nečakal, nemyslí si, že to niekto urobil zo závisti, ale skôr z pomsty. "Robil som na životnom prostredí v chránenej oblasti Strážovské vrchy. Udiali sa tam také veci, ktoré som dal na inšpekciu. Myslím, že iba odtiaľ môže vietor fúkať," vysvetľoval.

Podľa majiteľa chalupy v človeku, ktorý mu chalupu podpálil, musela byť veľká zloba. Myslí si, že to neurobil nikto z miestnych: "V Osturni žijú dobrí ľudia."

Nešťastie si nevedia vysvetliť ani jeho susedia. "Ivan je príjemný a veľmi dobrý človek, nemal tu s nikým žiadny problém. Proste dobrák, ktorý by neublížil ani muche," povedal sused Jozef Vaščura.

"Sme z toho všetci hotoví, čo sa mu stalo. Možno vo vnútri niekto zháňal jedlo či pitie a keď nič nenašiel, od zlosti to podpálil. Báli sme sa, že sa požiar rozšíri ďalej. Stačí chvíľka a mohlo to tu všetko ľahnúť popolom. Keď sa dnes nebojíme vody, tak ohňa," doplnil sused Michal Buzik.

Ivana utešuje jediné: "...že sme v poriadku." V chate bola plynová bomba. "Strachoval som sa, že ak sa nahreje a vybuchne, tak by to mohlo aj zabiť či už hasičov, alebo susedov," dodal. Plynová bomba bola, našťastie, uložená v skrinke. Ivan bol na chate naposledy pred troma týždňami. Bol pedant a elektrinu vždy odpojil. 

Plamene hasiči uhasili pomocou troch cisterien, striekačky a avie. Včera boli na mieste znalci, technici i policajný pes. V prípade, že sa polícii podarí páchateľa chytiť, hrozí mu troj až osemročný pobyt za mrežami. Prípadom sa zaoberá kežmarský vyšetrovateľ.

sobota 19. 6. 2010 | Marie Melníková


Comments (125)

Anonymous User Aug 13, 2010 12:42 PM
o akej kauze v Strážovských vrchoch hovorí?
Anonymous User Aug 13, 2010 01:15 PM
je to kauza oplotenia 244 ha lesa medzi Trstim a Pruzinou lokalita Stráža Ing. Lubomírom Harvánkom, ktorý si oplotil kusisko lesa vraj z dovodu ze buduje sukromnu zvernicu v CHKO Strazovske vrchy. Lesy maju tisice vlastnikov, ale nikto si nedovoli stavat ploty a nikomu by to ani nepreslo ...
Anonymous User Aug 13, 2010 01:42 PM
Anonymous User Aug 13, 2010 01:50 PM
Viem že p. Cehelský dával nejaký podnet aj na ten vyrúbaný lesík na Hlinách (vyrúbavateľ neznámy, pozemok firma Raven).
Anonymous User Aug 14, 2010 11:49 AM
Určite je to smutné, neželám mu to, no na druhej strane nech si aj ľudia v treťom sektore uvedomia, že do všetkého pchajú nos, chcú mať obrovské právomoci, ale absolútne žiadnu zodpovednosť...
Anonymous User Aug 14, 2010 01:01 PM
To sa volá závisť. Je to aj zahrnuté v sedem hlavných hriechoch. Akcia vyvolá reakciu. Smutné je ešte aj to, že už sem sem-tam anonymne istý človek prispieval proti určitému človeku a nakoniec to ako je verejne známe brutálne oľutoval. Každý sa dá nájsť a čo je najhoršie, tak čo ak s tou chalupou majiteľ strážovských vrchov nič nemá spoločné ? Čo potom pán I.C. ? Čo s tým osím hniezdom ?
Anonymous User Aug 14, 2010 05:41 PM
koho človeče?
Ivan Cehelsky Aug 14, 2010 06:44 PM
Áno,akcia vyvoláva reakciu.Som v P.B.už 35 rokov a prvý krát mám takúto skúsenosť a predsa nemôžem ukázať prstom-to ten,alebo onen.Fakt je že som dal na inšpekciu podnet na velkoplošný výrub stromov a kríkov v lokalite Hliny.Stalo sa to koncom r.2008 a až na jar 2010 požiadala firma Raven o zmenu územného plánu.Samozrejme bez posúdenia EIA tak ako v CHKO SV.Reakcie ktoré prišli onedlho potom má v riešení polícia,ona by mala zistiť kto je za tým ,čo sa nám stalo.Nemyslím si,že ľudia v treťom sektore chcú mať "obrovské právomoci a žiadnu zodpovednosť".Chcú mať právny štát,chcú aby sa tí čo majú tie právomoci chovali čestne, zodpovedne a neúplatne.Teraz je na mieste tá otázka-ak to tak nie je-ČO S TÝM OSÍM HNIEZDOM?
Anonymous User Aug 15, 2010 11:07 AM
A čo náš úrad pre životné prostredie!
Načo platíme úradníkov, ktorí sa majú starať ochranu prírody pred jej devastátormi???
Anonymous User Aug 15, 2010 02:04 PM
Na úrade životného prostredia šéfuje Ing. Pavel Petrík, "vďaka" ktorého nadpráci mohol Harvánek zlegalizovať ten svoj koncentrák v Tŕstí.

A odkiaľ zobral Ing. Petrík na volebnú kampaň? Od Harvánka. Ktorý takto platí nejedného politika a úradníka.

Ak chcete rozumieť miestnej politike, musíte sa pozerať na záujmy veľkopodnikateľov, ako sú Harvánek, Haviar (Anton), Kmotrík, Stacho, Mitošinka - doplňte ďalších.
V radnici, v zastupiteľstve a na úradoch, to sú väčšinou len figúrky, strašne lacné figúrky ochotné zahrať akúkoľvek frašku.
Anonymous User Aug 15, 2010 02:15 PM
Reagujem na toto: "Určite je to smutné, neželám mu to, no na druhej strane nech si aj ľudia v treťom sektore uvedomia, že do všetkého pchajú nos, chcú mať obrovské právomoci, ale absolútne žiadnu zodpovednosť..."
O čom točís, človeče? Veď ty obhajuješ mafiánske praktiky! A kde tu vidíš tretí sektor? Pán Cehelský je obyčajný dôchodca, ktorý sa nemieni pozerať, ako pred jeho očami niekto bezostyšne likviduje životné prostredie. Takú právomoc máš aj ty, napísať na úrad sťažnosť, alebo žiadosť o vysvetlenie.
Tu čítame, že po napísaní prvej sťažnosti mu vytĺkli okná, po napísaní ďalšieho podnetu mu zhorela chalupa.
Pán Cehelský je príklad občianskej zodpovednosti!
Na rozdiel od úradníkov, ktorí majú v pracovnej náplni naťahovať sa s ľuďmi ako Harvánek.
Títo uradníci namiesto obhajovania prírody zobrali od veľkopodnikateľov príspevky na svoju politickú kampaň, aby sa udržali na teplých flekoch.
TOTO považujem za maximálnu nezodpovednosť, a zneužitie právomocí.
Anonymous User Aug 15, 2010 05:25 PM
Reagujem na "...Pán Cehelský je obyčajný dôchodca, ktorý sa nemieni pozerať, ako pred jeho očami ..."... A ty koho obhajuješ prosím ťa ??? - asi nevieš kto pán Cehelský v skutočnosti je !!!!! Moralizuje tu a ty s ním ale kto ho poznal z minulosti vie, že na všetkých akciách okresného úradu sa opil (hovorili sme si poza jeho chrbát, že by vyžral aj mŕtvemu z ucha), potom sexuálne obťažoval svoje podriadené kolegyne, ktoré nemohli namietať keďže bol ich šéf a jeho hlavným mottom bolo - dobre sa najesť, vypiť a niektorú pretiahnuť. Tomu prispôsobil celý svoj životný štýl. Ja som s ním ako pracovník úradu prichádzal do styku často a preto viem o ňom veľa. On mi je síce ukradnutý, ale keď to tu čítam ako niekto s niekoho koho ani nepozná robí mučeníka a svätca je mi do plaču. Veď aj keď bral úplatky za vybavenie povolenia z nášho úradu tak sa z toho takmer nikomu nič neušlo, s nikým sa nedelil - teda aspoň somnou nie a to som často krát nastavoval svoj krk zaňho. Zobuď sa vážený čitateľ a pisár toho vyššie uvedeného príspevku a vži sa do reality.
Anonymous User Aug 15, 2010 05:54 PM
No, vidím že útoky pokračujú. A pokračuje aj snaha odviesť pozornosť. Mne je ÚPLNE jedno, či bol Cehelský na dievčatá, alebo na motorky. Už nie je vo funkciách.
Pre mňa je podstatné to, čo sa týka obory v chránenom území a čo sa týka dodržiavania zákonov v Považskej Bystrici. Keď na to upozorní hoci aj Hnusný Bill.

Navrhujem redakcii aby ten príspevok vymazala, lebo sú to osobné útoky. Pokiaľ viem aj kvôli Harvánkovi sa tu vymazávalo, keď sa tu písali útoky na jeho deti.



Anonymous User Aug 15, 2010 07:48 PM
Myslím si že by bolo škoda to vymazať. Ten útok totiž veľmi pekne vypovedá nie o p. Cehelskom, ale hlavne o tom, kto ho napísal. Čítajte: "Veď aj keď bral úplatky za vybavenie povolenia z nášho úradu tak sa z toho takmer nikomu nič neušlo, s nikým sa nedelil - teda aspoň somnou nie."

Teda, písal to človek, ktorý očakáva, že by mal dostávať podiely na úplatkoch. Nie človek, ktorý by nahlásil úplatkárskeho šéfa polícii!

Súhlasím ale s tým, aby sme sa rozprávali o tom čo sa týka verejných veci. O tom ako sa v tomto okrese vydávajú stavebné povolenia, alebo povolenia na výrub, alebo ako a v čí prospech sa robia zmeny územného plánu.
Anonymous User Aug 15, 2010 08:45 PM
Presne tak, zaujímavá téma o tom ako sa vydávali v tomto meste na živnostenskom úrade povolenia - patrím medzi ľudí, ktorí mali tú "česť" prísť s pánom Ceh..lským vtedajším vedúcim ŽU do kontaktu. Otvárala som malú prevádzku do ktorej som dala všetky usporené peniaze a mala som veľké očakávania ako mi mesto pôjde v ústrety. Všetko šlo relatívne hladko až kým som nepotrebovala súhlas zo životného prostredia. Pán Ceh..lský - čo by prešedivelý playboy s bradou a fúzmi mi mal povolenie vydať. Problém nastal v tom, keď mi namiesto flexibilného vybavenia mojej žiadosti začal dávať doslova sexuálne návrhy formou, že by sme mohli ísť spolu niekde do prírody, že mi ukáže nezabudnuteľné veci / nie len v súvislosti s prírodou / a že aj v budúcnosti budem mať uňho dvere dokorám otvorené. Je pravdou, že peniaze konkrétne odo mňa nepýtal, ale bola by som radšej keby som mu mohla dať hotovosť ako zažiť takéto ponižovanie. Všetko som decentne odmietla a začala vec riešiť cez jedného známeho, ktorý ma tam opäť po týždni poslal s tým, že dal Ce..lskému 20 tisíc korún a vec je vybavená. Keď som prišla po papiere všetko šlo bez problémov a už našťastie bez flirtovania. V podstate realita je taká, že všade sa platí, ale hyenizmus je keď si štátny úradník myslí, že jeho moc siaha až do nohavičiek ktorejkoľvek ženy ktorá z jeho úradu niečo potrebuje.
Anonymous User Aug 15, 2010 09:13 PM
..zvlastne. pana Cehelskeho velmi dobre poznam. nikdy nenosil fuzy ani bradu, a takmer nepije. ..mam pocit ze si ho s niekym mylite, popripade zamerne osocujete. ale to si vykonzultujte so svojim svedomim vy sama. ..mimochodom kolko ste dostala vy za tieto klamstva?
Anonymous User Aug 15, 2010 09:22 PM
Zaujímavé. Mal som suseda Ivana Ce...keho ktorý robil šéfa životného prostredia a jeden čas nosil aj fúziky aj briadku. ale na tie časy chce asi niekto čím skôr a čím viac zabudnúť. Mimochodom, ako sa vyhovára klamstvami keď niekoho dobieha úplatkárska minulosť ?? Niektorých čitateľov tejto stránky sa dá oklamať, ale vlastné svedomie nie.
Anonymous User Aug 16, 2010 09:43 AM
To je ale za uplatkarske sexualne zvrhle hoväedo !! Tak takychto uradnikov sme mali !!
Anonymous User Feb 19, 2012 10:23 PM
loz loz loz
Anonymous User Aug 15, 2010 09:32 PM
Vy ste tu na Považí všetcia úple vedľa !!!!!!! ta v diskusnom fóre sme.sk http://m.sme.sk/diskusie/1694249/1/ som sa dočítal, že už v apríli nejakému aktivistovi za životné prostredie Balážovi nechali podpáliť takú istú drevenicu na Liptove ako mal Ivan C.a že za tým stojí spoločnosť JaT, ktorej títo aktivisti stoja v ceste v podnikateľských zámeroch a teda že údajne aj drevenicu Ivana C. majú na svedomí práve oni. Nemôžem s tým súhlasiť, keďže pochádzam kúsok od Osturne kde mal Ivan C. spomínanú drevenicu a teda tam Ivana C. väčšina ľudí pozná - hoci by ho radšej nikdy v živote nespoznali... Dôvod prečo by ho radšej nikdy nespoznali je ten, že u nás na východe sú ľudia viac priami a neznášajú udavačov - i keď tých neznáša asi nikto - ale v podstate u nás si ľudia riešia veci radšej ručne-stručne. Ako už viem od mojej rodiny a tamojších priateľov z prítomnosti Ivana C. v obci Osturňa nemal nikto radosť. On totižto svoju minulosť iniciatívne udávať nie len bohatých ľudí, ale aj susedov a obyčajných chudobných ľudí dopratal aj do ich malej ľúbeznej dedinky. Mal s kadekým konflikty kôli čiernym skládkam, ale čo je ešte horšie anonymne udával vlastných susedov že vypúšťajú odpad do potoka a podobne, hoci si myslel, že nikto nevie že za tými udaniami stojí práve on. Dokonca aj oplotenie pre ovce ktoré kamarát choval mu bolo tŕňom v oku. Potom sa čuduje keď sa pár miestnych chlapov napije a urobia poriadky...
Anonymous User Aug 15, 2010 09:37 PM
!!!
Anonymous User Aug 15, 2010 11:08 PM
áno... a opití chlapi z Osturne mu prišli do Považskej Bystrice okná vybiť...
Anonymous User Aug 15, 2010 11:03 PM
Ďalšie body v Cehelského plus. Čierne skládky... vypúšťanie odpadu do potoka...
Anonymous User Aug 15, 2010 11:07 PM
"Ako už viem od mojej rodiny a tamojších priateľov z prítomnosti Ivana C. v obci Osturňa nemal nikto radosť."

Aká je asi pravdepodobnosť, že sem príde diskutovať niekto kto má rodinu v Osturni?

Nie je pravdepodobnejšie, že sem niekto z H.-ovej SBSky príde robiť falošné stopy?
Anonymous User Aug 15, 2010 11:10 PM
to je podstata

Anonymous User Aug 16, 2010 09:12 AM
Presne tak, ešte že som našiel túto stránku. Som obyvateľom obce Tŕstie a preto viem veľa o tak často spomínanej zvernici. Je pravdou, že nám svojim spôsobom zasiahla do života, ale bežný človek to ani nevníma. Nie som z toho nadšený a som ďaleko od toho aby som tento projekt chválil, avšak na druhej strane chcem povedať, že firma ktorá to zrealizovala našej obci za poslednú dobu dosť pomohla. Urobili pre nás za poslednú dobu asi tisícnásobne viac ako náš miestny poslanec za celé obdobie svojho fungovania. Veď od nášho poslanca, ktorý kandidoval za stranu Úsvit (horšiu stranu ako komunisti) a ktorý žije s Bieloruskou bez trvalého pobytu a ktorý svojim spôsobom obci skôr škodí a vnáša sem rozbroje a hádky nemôžeme nič lepšie čakať pretože iného potencionálneho kandidáta nemáme. Sme odkázaní na pomoc od cudzích a tej pomoci sa nám našťastie ako som už spomenul dostalo o čom som sa konkrétne ja dozvedel až po prečítaní vyvesených oznámení v schránke oznamov. Doterajšia suma jeden a pol milóna za to krátke obdobie pre našu malú obec ma teda prekvapila. Nie som jeho sympatizant, ale už sa naňho pozerám inak. Nemusíme riešiť problémy kde vziať peniaze keď sa nám ropzpadala kaplnka, kostol, a podobne, keď sme sa nedokázali vyzbierať, lebo nás tu žije máličko.
J.K.
Anonymous User Aug 17, 2010 09:20 PM
Som trochu prekvapený tou sumou 1,5 mil. To potom mate v Tŕsti kostol zo zlata alebo ste postavili novy??
Anonymous User Aug 24, 2010 12:59 AM
Takto nejako si aj islamskí extrémisti kupujú chudobných obyvateľov. Za pár drobných (pre tých bohatých) zapchajú huby chudobe ktorá je vlastne spokojná a dokonca ochotná obhajovať svojho chlebodarcu.
Môžeme im to vyčítať že sa tak správaj? Asi nie, veď bližšia košeľa ako kabát.
Anonymous User Aug 16, 2010 09:52 AM
VY ZVRHLY SEXUALNY DEVIANT, MALA SOM V ZIVOTE SKUSENOSTI S PODOBNYMI AKO STE VY, UCHYLMI A NADRZANYMI PRASATAMI KTORI OBTAZUJU ZENY LEN PRETO, ZE SU VEDUCI NA URCITYCH POSTOCH A VY TU CHCETE ODPUTAVAT DEBATU OD SKUTOCNOSTI A FAKTOV ??? AKA JE PRAVDEPODOBNOST ZE SEM PRIDE NIEKTO NIECO PISAT KTO JE Z OBLASTI OSTURNA ??? ASI TAKA ZE TAKY AKO VY SA PRISTAHUJE DO PB A POTOM SA USADI V OBLASTI OSTURNA !!! VAS TAM TIEZ NIKTO NEVOLAL A VYSKYTOL STE SA TAM !!! A BUDEM REAGOVAT NA TAKYCH AKO STE VY VZDY KED SEM PRIDEM. A HARVANEK ??? SAMOZREJME ZBOHATLIK A AROGANTNE PRASA ALE ASPON DAVA ROBOTU TISIC LUDOM KTORYCH RODINY BY INAK BOLI BEZ PRIJMU. ON ASPON VYTVARA PRACU LUDOM. ALE VY AKTIVISTI HADZETE TAKYM LUDOM POLENA POD NOHY VDAKA COMU PREKAZITE PRACU MNOHYM LUDOM !!!!!!!!!!!!!!
Anonymous User Aug 17, 2010 09:53 PM
a vypni si CapsLock
Anonymous User Aug 19, 2010 12:29 PM
"SAMOZREJME ZBOHATLIK A AROGANTNE PRASA ALE ASPON DAVA ROBOTU TISIC LUDOM KTORYCH RODINY BY INAK BOLI BEZ PRIJMU. ON ASPON VYTVARA PRACU LUDOM. ALE VY AKTIVISTI HADZETE TAKYM LUDOM POLENA POD NOHY VDAKA COMU PREKAZITE PRACU MNOHYM LUDOM !!!!!!!!!!!!!!"

Toto je riadna sprostost.

To ze niekto vytvara pracovne miesta, ho este neospravedlnuje, ked robi svinstva, napriklad odhradzuje ludom a zvieratam kus lesa. Tak sa ani feudalni pani nespravali, mali svoju uroven! Tiez sa mi nepaci ked si za svoje peniaze kupuje uradnikov a ti potom ohybaju zakony v ich prospech.

Som rad ze existuju "aktivisti" ako pan Cehelsky, lebo inak by si tu baroni robili co sa im zachce.
Ivan Cehelsky Aug 19, 2010 12:07 AM
Prosím,aby ste vyšiel z anonimity,pretože čo ste napísal je svinstvo.Nikdy som sa neopíjal a to ostatné čo píšete je úbohosť z Vašej strany a lož.Cehelský.Očakávam,že sa predstavíte a nebudete sa zbabelo skrývať!
Anonymous User Aug 19, 2010 12:32 PM
Pan Cehelsky, neocakavajte od zakernika, ze sa bude spravat ferovo. Ludia nie su hlupi a vedia si urobit nazor. Fakty su take, ze ked ste zverejnli informaciu o to co tu robi Raven, vrhli sa na vas a zacali na vas hadzat spinu, aby vas umlcali.
Ani jeden z tych anonymov, hoci pokojne to vsetko mohol pisat jediny zakernik, nenapisal ani slovo o obore ani o vyrube na Hlinach. Lebo toto chcu ututlat a zastrasit vas a znechutit. Nedajte sa!
Edo Stencl Aug 30, 2010 11:52 AM
Co???A ja si cely zivot nemozem najs pracu ktora by ma naplnala.Ivana poznam niekolko rokov a kotuha sa mi nepochvail,ze tam je taka super pracovna atmosfera :)Ani raz v zivote sme sa neozrali(co teraz chapem,bo podla tutotohoto clanku bol v liehu furt :)"Ja som s ním ako pracovník úradu prichádzal do styku často a preto viem o ňom veľa."Tak nielen,ze Ivan ponakladal vsetky sekretarky ale aj spolupracovnikov.Ma moj obrovsky obdiv!Taka vydrz v takom veku :)Je to len dokazom jeho charaktertu,ze na vsetkych pouzival rovnaky meter!Je uzasne ako plytko sa snazite urobit z najcestnejsieho cloveka akeho poznam,ktoremu neni lahostajny osud nasej krajiny velkeho milovnika-alkohoika.Som strasne zvedavy ako to cele dopadne.Dufam,ze MŽPSR sa spojazdni a zacne makat.Mozno sa tam nebudu futrom len nakladat ako na tom okrese a zacnu riesit veci,ktore riesit treba a policia najde zanieteneho piromana aj s vrhacom kamenov na ciel.
Anonymous User Aug 13, 2010 07:03 PM
Ing. Ľubomír Harvánek má súkromnú zvernicu na meststkom úrade a čiastočne aj medzi poslancami v PB. Načo mu je ďalšia akože zvernica pod Pružinou ????N
Anonymous User Aug 13, 2010 07:57 PM
To je mamon...On je schopný takých svinstiev.Veľký je on pán .Ale na každého raz dojde.
Ivan Cehelsky Aug 14, 2010 04:15 PM
Na inšpekciu som dal podnet na prešetrenie činnosti a.s.Biely Potok a firmy Raven pre vybudovanie dvoch zverníc.Prvá pre chov muflonou na okraji CHKO SV bola dodatočne povolená v r.2006 ObUŽP P.B. Druhá zvernica je už priamo v najužšej časti CHKO SV s cca 17km dlhým oplotením okolo vrchu Stráža od obce Trstie po Pružinu a späť.Táto bola určená najskôr pre chov danielov,teraz pre chov jeleńov.Dôležité je akým spôsobom si tieto spoločnosti presadzujú svoje zámery.Najprv začnú konať(stavať/ bez povolení,ktoré si vybavujú dodatočne.Za smiešnu pokutu im ObúŽP povolenie vydal pričom sa neprihliada na potrebu vykonať štúdiu o dopadoch na Životné prostredie(Zákon 24/2006Zb./,ani na odborné stanoviská Správy CHKO SV ai.Stavby v zverniciach sú stavby mimo intravilánu a až v r.2010 si za účasti Krajského úradu Trenčín presadili zmenu územného plánu,pričom požiadavky občanov Trstia o rozšírenie zmeny aj na ich pozemky sa neakceptovali.Zápis z konania účastníci z Trstia údajne nedostali.
Anonymous User Aug 16, 2010 07:23 AM
Ak je toto možné, že si náčelník Veľký Havran vyparceluje takto loviská, tak sme naozaj banánová republika.
Anonymous User Aug 16, 2010 09:25 AM
Mozne je to tak, ze je kapitalizmus ktory umoznuje podnikat, zamestnavat vela ludi, robit velky obrat a nasledne skupovat domy, budovy, auta, pozemky. Jemu sa to podarilo - desat rokov skupoval pozemky a teraz ked je to jeho to oplotil. Mne sa stalo nieco podobne ked som 15 rokov chodil do Chrovatska na jednu krasnu plaz, ktorej breh bol pokryty jemnymi malymi bielymi kamienkami a priezracnym morom. Vzdy sme sa tam s celou rodinou opalovali a dovolenkovali az som prisiel 16-ty rok a bolo to cele oplotene.Pytal som sa domacich : "ako je to mozne ?!?!?" a oni na to, ze si to kupil nejaky american, vysporiadal sa s vlastnikmi a oplotil to a este mi povedali, ze nikdy to nepatrilo verejnosti, vzdy to bolo len ludi, ktori sa o pozemok hadali a sudili az ho od nich odkupil ten podnikatel a postavil si tam vilu. Nieco podobne je aj tu - ked mas na to tak si to kup... Harvos zamestnava uz 15 rokov tisic ludi tak skupuje cele Slovensko, lebo kde je predavajuci - tam sa vzdy najde aj kupujuci.
Anonymous User Aug 16, 2010 09:27 AM
Ale on oplotil chránené územie, dôležitý biokoridor zveri ...
Anonymous User Aug 16, 2010 10:05 AM
Presne tak. Tu nikto netvrdí, že si to nemohol Harvoš kúpiť. Tu ide o to, že zákon nedovoľuje oplocovať lesné pozemky, pretože to bráni prirodzenej migrácii zveri! A to ešte o to viac, že sa jedná o CHKO (chránená prírodná oblasť)!!!
Ale tu fatálne pochybil aj OuŽP, konkrétne Ing. Petrík a OuPLVH konkrétne Ing. Beňadik.
Že by boli takí slabí v ovládaní predpisov? Alebo je tam iný problém?!
Anonymous User Aug 16, 2010 11:57 AM
Petrík je asi taký ochranca prírody ako Harvánek štedrý dobrodinec k ľuďom v núdzi. Nečudujme sa, že nám náš prírodný klenot oplotili a tvária sa ako neviniatka. Treba to celé odznova prešetriť a k slovu prídu buldozéry a pákové kliešte.
 
Anonymous User Aug 16, 2010 12:11 PM
Ale ja viem kto ty si aj odkiaľ píše "pákové kliešte" . Čo myslíš, čo bude teraz ?
Anonymous User Aug 16, 2010 12:21 PM
Prezraď, čo bude teraz. A ak uhádneš moje meno - nezjem Ťa.
Anonymous User Aug 13, 2010 08:46 PM
Obec Osturňu veľmi dobre poznám, aj niektorých ľudí z nej. Oveľa lepšie poznám však Veľkú Frankovú - susednú dedinu, kde mám aj rodinu. A ako tak poznám tam tie pomery.. netvrdil by som,že ľudia sú tam až takí dobrí a prajní. Mojej rodine od závisti, že majú pred domom okrasné jazierko v noci nahádzali otravu do neho, a pokapalo im 20 pstruhov, ktorých tam chovali. A o tom, ako sa tam kradnú stromy v susedských chotároch ani radšej nejdem rozprávať.. kedysi tam mali aj súťaž kto komu najviac "vydurká - rozumej vyreže a ukradne" stromov. Teraz je to tam už skoro samá lúka - aj vďaka kalamite - a tak miestny kradnú drevo aj poliakom.
Ivan Cehelsky Aug 14, 2010 05:24 PM
Aká spojitosť s P.B.-manželka učiteľka tam chodievala so školskými deťmi na tábory v prírode.Zamilovala si ten kraj a ja som sa pridal.Na ktorú stranu pozrieš,tam je krásne.Kúpili sme si v Osturni pozemok a 15 rokov sme si utrhali a šetrili aby sme si postupne mohli vybudovať drevenicu.Vniesli sme tam ducha našich predkov vnesením vecí troch generácií-hlavne manželka.Strata vyhorením je citovo takmer neznesiteľná. Osobne som sa tam nestretol s nikým takým čo by nám neprial,naopak tešili sa a chválili ako napredujeme.Možno preto,že som sa snažil,aby aj okolie vyzeralo pekne.Máte však pravdu,že niečo nie je v poriadku pokiaľ ide o stromy.Aj susedia si sťažujú,že im miznú,alebo že ich sťahujú cez ich roličky,či pastviny atp.Fakt je že sa ťažilo priveľa,ak to môžem posúdiť podľa častých zosuvov pôdy z okolitých vŕškov a rozdivených potokov a škody ktoré veľká voda spôsobuje takmer po každej búrke.Iste všade sa nájdu aj čierne ovce!
Anonymous User Aug 13, 2010 08:47 PM
Obec Osturňu veľmi dobre poznám, aj niektorých ľudí z nej. Oveľa lepšie poznám však Veľkú Frankovú - susednú dedinu, kde mám aj rodinu. A ako tak poznám tam tie pomery.. netvrdil by som,že ľudia sú tam až takí dobrí a prajní. Mojej rodine od závisti, že majú pred domom okrasné jazierko v noci nahádzali otravu do neho, a pokapalo im 20 pstruhov, ktorých tam chovali. A o tom, ako sa tam kradnú stromy v susedských chotároch ani radšej nejdem rozprávať.. kedysi tam mali aj súťaž kto komu najviac "vydurká - rozumej vyreže a ukradne" stromov. Teraz je to tam už skoro samá lúka - aj vďaka kalamite - a tak miestny kradnú drevo aj poliakom.
Anonymous User Aug 14, 2010 10:30 AM
Keď aj do Polska,tak potom to asi oni chodia vytĺkať okná do Bystrice.Teraz to sedí.
Anonymous User Aug 14, 2010 07:06 PM



Iná káva !
Autor(ka) Juraj Smatana 27. 10. 2009 22:16
Ľudia, vy tuším poniektorí neviete čítať. Napísal som niekde, že tá zápisnica je pravá? Napísal som, že ak je sfalšovaná, je to urobené na oveľa vyššej úrovni ako ten záznam do registra zväzkov, ktorý je odhaliteľný za 5 minút len za pomoci internetu. To je asi dosť zložitá myšlienka pre niektorých, na rozdiel od ÁNO/NIE, ČIERNA/BIELA.

To, že Kuruc a Pavlis nie sú v zoznamoch príslušníkov ŠtB na stránke ÚPN, je síce zaujímavé, ale ešte to nič neznamená. Pretože - neviem či viete - pracovníci ÚPN mali na začiatku k dispozícii len zoznam pracovníkov ŠtB z roku 1989, ostatné mená priebežne vyťahujú zo spisov a dopĺňajú do internetovej databázy.

Ďalšia vec - ŠtB nebola jedinou tajnou službou ČSSR, a jej vnútorná štruktúra bola dosť zložitá. Samostatným odborom v rámci ŠtB bola napríklad vojenská kontrarozviedka (VKR), a úplne oddelene fungovala rozviedka (ktorej materiály neboli sprístupnené doteraz). Všimnite si, že zo zápisnice nie je zrejmé, ktorý útvar ju mal spísať. Obdobný zápis možno mohla napríklad urobiť aj polícia, teda Verejná bezpečnosť - naozaj neviem aké tlačivá používali.

Nehovoriac o tom, že po Lorencovom rozkaze na skartáciu prebehli tzv. divoké skartácie - inými slovami, ľudia ktorí mali prístup k archívom si rozchmátali materiály, o ktorých predpokladali, že by sa im v budúcnosti mohli zísť. A nikto už nikdy nebude môcť povedať, že "máme to komplet a už sa nič nemôže vynoriť". Toto nepochybne prebiehalo aj na úrovni okresov.

Skrátka, priveľa neurčitostí na to, aby sa dalo takto od stola zodpovedne povedať PRAVÉ/FALŠOVANÉ.
Skúsim tie podklady posunúť ľuďom, čo sa tomu venujú profesionálne.

Inak, na mieste toho kompromitovaného kandidáta by som sa skôr zameral na zverejnenie jeho aktivít, ktoré mu mohli vyrobiť nepriateľov. Čo to bola za petícia, ktorú organizoval, aké rozhodnutia zablokoval v zastupiteľstve atď. Inak sa tu budeme baviť o tých kompromatoch, čo mu určite nerobí dobre.

Je to zaujmavé,pán Smatana?

Alebo len zhoda náhod?
Anonymous User Aug 15, 2010 11:06 AM
To,čo Harvánek urobil v Pružine,další mamonár chce urobit v Orlovom a Milochove-skuste hádat,kto je to......
Anonymous User Aug 15, 2010 03:15 PM
 Jeden pacient nedávno hospitalizovaný na psychiatrii (asi nejaký dement) vlastniaci nejakú oboru tu za kopcom.
Alebo, to len hrá,keď sa uzatvára jeho hviezdna kariera vodiča V3S?
Podoba s Mikulášom Černákom ževraj len náhodná?
Vasiľ čo nám k tomu povieš Ty?
Anonymous User Aug 15, 2010 03:21 PM
Pán Smatana, koľko ľudí starších nad 60 rokov sa pozrie do registra zväzkov, ktorý je odhaliteľný za 5 minút len za pomoci internetu. To je asi dosť zložitá myšlienka pre niektorých?
Anonymous User Aug 16, 2010 11:21 AM
Podstatné je, že točíme o kompromitačných materiáloch na Olšovského, z Pružiny. Ktorý - aká náhoda - organizoval predtým v Pružine petíciu proti Harvánkovej obore.
Niekomu vybijú okná, na niekoho roznosia pred voľbami kompromaty, niekomu vypália chalupu, na niekoho vytiahnu úplatky alebo obťažovanie žien.
Anonymous User Aug 16, 2010 11:22 AM
treba si pripomienúť toto, a čítať aj diskusiu:
http://povazska-bystrica.otvorene.sk/[…]/
Anonymous User Aug 16, 2010 12:06 PM
Pamätáte ako ste mi robili problémy pri schválení žiadosti na úrade ktorému ste šéfovali ? Už keď som tam išiel pýtali sa ma či idem za Twenty Ivanom a či to s ním mám dohodnuté. Nechápal som až kým ste mi nezačali robiť problémy a obštrukcie a nakoniec ste od stola ukázali dva zdvihlé prsty do V-éčka. Vtedy som pochopil a spýtal som sa či to znamená dve tisíc korún, ale Vy že nie, že to znamená dvadsať tisíc korún. A teraz sa tu schovávate za nejaké diskreditovanie ? No v každom prípade ste sa dobre zaradil, keď sa prirovnávate k ŠTB-ákovi Olšovskému ktorý bol rovnaký udavač, donášač a spolupracovník ako Vy. Veď podrobnosti neskôr..
Anonymous User Aug 16, 2010 12:34 PM
áááááNO každý kto si dovolí kritzovať kšefty raveňáckeho bossa, je buď eštebák alebo úplatkár alebo žere malé deti!

tej fiktívnej občianke od ktorej C. VRAJ mámil úplatok, by som rád odkázal - to si si mala riešiť vtedy. teraz vyzeráš ako produkt PR oddelenia v jednej budove v Jelšovom alebo SBSky popri Mošteníku o dom ďalej!

Ccel by som poprosiť pána Cehelského, aby zverejnil aj nejaké fotografie a dokumenty k obidvom prípadom, tomu výrubu aj tej obore. inde sa o tom ľudia nemajú ako dozvedieť ako cez internet, všade inde tlačí sila politického sponzora a veľkého inzerenta!
Anonymous User Aug 16, 2010 02:24 PM
Tu máš nejaký ten materiál čo pýtaš :

Presne tak, zaujímavá téma o tom ako sa vydávali v tomto meste na živnostenskom úrade povolenia - patrím medzi ľudí, ktorí mali tú "česť" prísť s pánom Ceh..lským vtedajším vedúcim ŽU do kontaktu. Otvárala som malú prevádzku do ktorej som dala všetky usporené peniaze a mala som veľké očakávania ako mi mesto pôjde v ústrety. Všetko šlo relatívne hladko až kým som nepotrebovala súhlas zo životného prostredia. Pán Ceh..lský - čo by prešedivelý playboy s bradou a fúzmi mi mal povolenie vydať. Problém nastal v tom, keď mi namiesto flexibilného vybavenia mojej žiadosti začal dávať doslova sexuálne návrhy formou, že by sme mohli ísť spolu niekde do prírody, že mi ukáže nezabudnuteľné veci / nie len v súvislosti s prírodou / a že aj v budúcnosti budem mať uňho dvere dokorám otvorené. Je pravdou, že peniaze konkrétne odo mňa nepýtal, ale bola by som radšej keby som mu mohla dať hotovosť ako zažiť takéto ponižovanie. Všetko som decentne odmietla a začala vec riešiť cez jedného známeho, ktorý ma tam opäť po týždni poslal s tým, že dal Ce..lskému 20 tisíc korún a vec je vybavená. Keď som prišla po papiere všetko šlo bez problémov a už našťastie bez flirtovania. V podstate realita je taká, že všade sa platí, ale hyenizmus je keď si štátny úradník myslí, že jeho moc siaha až do nohavičiek ktorejkoľvek ženy ktorá z jeho úradu niečo potrebuje.
Anonymous User Aug 16, 2010 02:49 PM
a stále dokola - od Harvánkových pozemkových výbojov, k osobným útokom na jeho kritikov.

Máš aj niečo k veci, teda k obore alebo k výrubu na hlinách?

alebo chceš povedať, že kto je bol na baby, nevyzná sa vo výrubových konaniach?
Anonymous User Aug 16, 2010 03:18 PM
Vidím zaujímavú debatu a cítim občiansku povinnosť pridať sa a podeliť o vlastnú skúsenosť. Môj názor je taký, že keby mal Ivan iba ten problém, že mal slabosť na baby tak by zrejme po ňom ani pes neštekol, ale problém sú úplatky. Twenty Ivan, tak ho volali veď to vie každý za jeho éry, bral 20 tisíc Sk keš do vačku za vybavenie väčšiny vecí v ktorých našiel nejaké rozpory v zákone a mohol argumentovať že nedá pozitívne stanovisko. Pamätáš na mňa ? Už isto nie, mal si toho veľa. Potom sa ti stavali domčeky a rástli ako huby po daždi za naše koruny. Som zvedavý čo potom keď sa tu prihlásia svedkovia ktorí mu tiež dali úplatok a ešte keď sa zistí, že tá zhorená chalupa je len jeho úplatkárska minulosť ktorú si s ním niekto teraz vybavil. Som zvedavý čo s ním potom spravia advokáti toho dotyčného na koho tu Twenty Ivan útočí. Či mu po prehratých súdnych sporoch ešte niečo z tých úplatkov zostane.
Anonymous User Aug 16, 2010 03:37 PM
Čítal som si tu tie komentáre a poviem vám, je sila označiť niekoho za vinníka bez dôkazov. Tiež je absolútne nepochopiteľné, že by išiel niekto z Považskej kdesi na druhú stranu republiky niekomu podpalovať chalupu. To je totálny nezmysel. Veď to by mu podpálili zrovna tú čo má na Hlinách. Ale tie obvinenie a zvlášť ak sú krivé si asi nikto nenechá lúbiť.A preto chcem poprosiť dotknuté strany, že keď ho pôjde niekto poriešiť na Hliny tak nech si nepomýlia domy, lebo som jeho sused /ktorého on tiež už v jednej veci udal/ a nerád by som si to namiesto neho odsral. Inak ma do toho nič neni a nezaujíma ma to a nechcem s tým mať nič spoločné. ĎAKUJEM ZA POCHOPENIE.
Anonymous User Aug 16, 2010 10:09 PM
desivé, ako sa tu považuje za prirodzené, že vypálenie domu je reakciou na to, že sa niekto obráti na úrady.
Anonymous User Aug 17, 2010 11:07 PM
A čo tie rozbité okná na dome na Hlinách krátko po podaní podnetu na Inšpekciu ŽP? Tento fakt ste asi pri tom čítaní prehliadli. Tak čo s čím teraz súvisí? Je jasné, že dôkazy chýbajú, nikto nebol prichytený pri čine. Takže každý si môže urobiť svoj názor sám. Môžeme iba tušiť indície a tak skladať mozaiku. Nie je zvláštne, že pánovi I.C. sa takéto násilné kriminálne incidenty stali akurát v poslednej dobe? Keď predtým nemal nikdy nič podobné? A čo je najdôležitejšie, až potom, keď začal niečo riešiť a pichať do "osieho hniezda"? Toto mi pripadá veľmi záhadné. Je tu istá časová následnosť. Náhoda? Nepodobá sa to skôr na zastrašovacie metódy, aby dal od toho ruky preč?
Anonymous User Aug 17, 2010 11:38 PM
Veď sám píše, že ich začal udávať už v roku 2008. Tak keby to boli oni, tak ho škrípnu už pred dvoma rokmi ty Einstein...Ale na strane druhej ak má pravdu, tak sa mu určite postarajú aj o druhú chalupu a potom ďalší majetok, takže podľa vývinu situácie čoskoro uvidíme či mal pravdu.
Anonymous User Aug 18, 2010 10:03 PM
Najskor si zisti, kedy mu rozbili tie okna a kedy dal podnet o vyrube na Hlinach, ty Howking. A vypalena chata bola tiez iba kratko po dalsom podani na inspekciu o zvernici.
Ivan Cehelsky Aug 19, 2010 12:48 AM
Na konci roku 2008 vyrúbali a zošrotovali les v Pov.Bystrici.Potom niekedy cez leto prišli zememerači a až vtedy som sa od nich dozvedel že si to objednala firma Raven.Potom som sa informoval na Ms.úrade o čo tam ide,ale v územnom pláne to bola len výhľadová plocha,takže o ničom nevedeli.Na ObUŽP mi povedali,že majú iné väčšie starosti s Bielym potokom-tak až potom som napísal na Inšpekciu do Žiliny.O zmenu územného plánu požiadala firma Raven na jar tohto roku a napriek tomu ako postupuje jej vyhovel aj Krajsky úrad.Projekt v tejto lokalite počíta s výstaBOU 34-37 OBJEKTOV.Cehelský.
Anonymous User Aug 19, 2010 12:46 PM
Pán Cehelský, prosím nedajte sa zastrašiť. Tí čo vás teraz očierňujú, sú z toho istého vrhu ako tí, ktorí vám rozbili okná.

Zverejnite prosím čo najviac o tých prípadoch. Lebo to je veľmi zaujímavé, ako sa na mestskom úrade v Považskej Bystrici udeľujú výrubové povolenia a vybavujú zmeny územného plánu. A ako sa na obvodnom úrade vydávajú výnimky na ploty v chránenej krajinnej oblasti.

Je to všetko na úkor verejného majetku. Takto ukoristený majetok sa potom používa na financovanie politických kampaní pre politikov a úradníkov, ktorí takéto rabovanie verejného majetku umožňujú. Tento začarovaný kruh môžu preťať len ľudia, ktorí sa neboja a sú ochotní obetovať svoj čas, energiu, a stať sa terčom útokov. Lebo do vysokého stromu hrom udiera - do žihľavy hromy nebijú.

Zverejnite všetko, nech sa prelomí mlčanie o "nedotknuteľných menách" v Považskej Bystrici. Keď ich nebudeme poznať, opäť nás ich figúrky pred voľbami rožkom opijú.
Anonymous User Aug 19, 2010 06:41 PM
Treba prevetrať (NE)kompetentných úradníkov.
Ing. Petríka na životnom a Ing. Beňadika na pôdohospodárstve!
A ak majú maslo na hlave, tak riešiť!
Anonymous User Aug 21, 2010 03:00 PM
Len na základe výrubu lesa tu v Pov.Bystrici som sa začal zaujímať čo sa ide diať.Bolo to koncom r.2008 abolo to surové-necitlivé.Les bol spílený a zošrotovaný na štiepky a ponechaný bez úžitku na mieste.V lete 2009 so sa od zememeračov dozvedel, že objednávateľom je firma Raven.Pracovníci na územnom pláne v meste o tom nič nevedeli,iba našli že je to výhladová plocha pre r.2020-2025.Tak som išiel na Obvodný úrad životného prostredia a tam mi povedali,že majú väčšie starosti s a.s.Biely potok v CHKO SV.Následne som sa dozvedel o sponzorovaní a o tom ako obišli Zákon o dopadoch na životné prostredie,stačilo iba odporúčanie doc.Hella CSc.z VŠ poľnohospodárskej Nitra bez oponentúry,a ignorovaním stanoviska Správy CHKO SV.Ustúpil aj Krajský úrad Život.prostredia.FOTO-neskôr ICehelský.
Anonymous User Aug 21, 2010 03:38 PM
Sused,to nie je udávanie,to je náprava krívd,ktorých ste sa dopúšťali tým, že ste spaľovali drevené rámy okien,ktoré ste zbierali po celej P.B.keďže si ich ľudia vymieňali za plastové.Nedal sa vydržať ten zápach lebo olejové farby na rámoch sa v kotli nespália dokonale a unikajúce dechty páchli,špinili okná,vyvesené prádlo, záclony atď.Povedať ste si nedali a každému ste nadávali.Ja chápem,že ste chceli ušetriť za plyn ale spaľovať natreté okenné rámy nátermi s obsahom ťažkých kovov je zo zákona zakázané-ťažké kovy sú karcinogénne. Vy ste si nevstúpili do svedomia keď sa všetci susedia sťažovali,tak mi povedali,Ty si robil na Životnom prostredí,urob niečo nech to prestane.Zišla sa komisia,okná videli,nejaký čas ste ich ešte spaľovali v noci,ale už je OK,len zloba voVás ostala!Cehelský
Ivan Cehelsky Aug 19, 2010 12:56 AM
Nech sa otvorene prihlási ten od ktorého som ja vzal čo i len korunu úplatku.Neznášam úplatkárov a hanbil by som sa sám pred sebou keby som taký bol.je to hanebné očierňovanie.Cehelský.
Anonymous User Aug 21, 2010 04:37 PM
Nehnevajte sa,že na niektoré otázky,alebo útoky na moju osobu odpovedám neskoro.Nemám každodenný prístup na internet.Chcem reagovať na toho pána,čo ma nazval Twenty Ivan.Vraj pamätáš sa na mňa?Nuž nepamätám,pamätám sa na ľudí čo predstavili,ale anonymov si sotvakto pamätá-iste to uznáte.No a aby som Vás uspokojil pokial ide o chalupy.Tú v P.B.som začal stavať v r.1977,po tom čo nám asanovali rodičovský dom v Topolčanoch.Nebohý otec ma na to nakriatol,lebo pochádzal z dediny a nevedel si predstavit život medzi múrmi v paneláku.Trvalo mi z finančných aj zo zdravotných dôvodov 10 rokov než som to postavil a o ďalších 10rokov sme sa s manželkou rozhodli stavať drevenicu na pokojnú starobu na dedine.Nefajčil som ,nepil,nemrhal peniazmi,šetrili sme.Výsledok vďaka Vám podobným poznáte.Stavalo sa mi ťažko,žiadne na kľúč ako Tí,ktorých sa Vy zastávate.A súdy?-to má byť nepriama vyhrážka?O čom majú byť?O dodatočných zmenách územných plánov,alebo o možnostiach sponzorovania štátnych úradníkov ,alebo o krivých obvineniach a ochrane osobnosti pred ohováraním?Premýšlajme,čo je pre spoločnosť prospešné!Cehelský
Anonymous User Aug 21, 2010 02:22 PM
Vážená pani,už som raz na toto odpovedal.Vy ani neviete kde som pracoval,nieto aby ste vedeli ako vyzerám.Tobôž neviete nič o mojej povahe,zásadách a morálke.Spolu s tým pánom čo vraj bol mojím spolupracovníkom a znalcom Osturne,Teda všetci ktorí ma vykreslujete ako devianta a úplatkára,ste pravdepodobne dobre zaplatení klamári,ktorí majú zvrátiť verejnú mienku proti mne.NIKDY som nepracoval na Živnostenskom úrade,NIKDY som nemal bradu ani fúzy,NIKDY som nevzal úplatok,naopak svojich pracovníkov som upozornil,že ak sa o niekom dozviem že vzal úplatok bude z úradu prepustený.Tak reagujem aj teraz,kedˇsomsa dozvedel o sponzorských daroch.PANI pracoval som na Okresnom úrade Životného prostredia do r.1995.Dodám ešte že v Osturni si so susedmi dobre rozumiem,nie sú zákerní,ako Vy a spol.Cehelský.
Anonymous User Aug 21, 2010 11:37 PM
Nejdem hodnotit, ci je pravda, co pani o Vas povedala. Je to tvrdenie proti tvrdeniu, co uz asi nedokaze nikto. Ale nepoplietla si to, kde ste pracovali. Sice na zaciatku pise o Zivnostenskom urade, ale nasledne pokracuje: "Všetko šlo relatívne hladko až kým som nepotrebovala súhlas zo životného prostredia." Cize Zivnostensky urad od nej asi pozadoval aj vyjadrenie z Okresneho uradu zivotneho prostredia a tam na Vas narazila. Takze myslela to tak, ze tam sa mala s vami stretnut a tam malo dojst k tym nekalym praktikam. Opat zdoraznujem, ze neriesim pravdivost jej tvrdenia, ale Vas uviedla ako sefa uradu zivotneho prostredia, takze v tomto sa nepomylila.
Ivan Cehelsky Aug 31, 2010 01:49 PM
Určite na mňa táto pisateľka nikdy nenarazila na úrade životného prostredia ani inde,pretože fúzy,ani bradu som v živote nikdy nemal.Cehelský.
Anonymous User Aug 21, 2010 11:48 PM
"Zaujímavé. Mal som suseda Ivana Ce...keho ktorý robil šéfa životného prostredia a jeden čas nosil aj fúziky aj briadku. ale na tie časy chce asi niekto čím skôr a čím viac zabudnúť. Mimochodom, ako sa vyhovára klamstvami keď niekoho dobieha úplatkárska minulosť ?? Niektorých čitateľov tejto stránky sa dá oklamať, ale vlastné svedomie nie."
Ivan Cehelsky Aug 31, 2010 03:20 PM
Neviem či ste vôbec môj sused,pre mňa ste anonym a píšete podľa svojej letory a s úmyslom poškodiť.Nemusíte sa báť o moje svedomie,skúste prehodnotiť to svoje.Hanbil by som sám pred sebou keby som vzal čo i len jeden úplatok.Za každým úplatkom sa skrýva požiadavka a to si každý poctivo mysliaci človek musí uvedomiť.Mňa žiadna úplatkárska minulosť nedobieha pán"kvázi sused".Ale ak ste naozaj môj sused a robili ste si zlomyselné žarty na môj účet,že ak mi budú chcieť podpáliť chalupu aj v P.B. aby si ju nepomýlili s Vašou lebo je blízko-nuž je to nechutný žart preto skúste sa aspoň zamyslieť nad svojím svedomím.Ja nepotrebujem nikoho klamať,veci sa dejú tak,ako som ich popísal na inšpekciu ŽP a odvtedy mám problémy.Cehelský.
Anonymous User Aug 18, 2010 07:16 PM
Je zaujmavé že Olšovský členom žiadnej strany nikdy nebol.
A pochybujem že by nestraníka zobrali do ŠTB.
K tomu aby niekto žil na Slovensku netreba trvalý pobyt.
Ale ako vydno ľudom vadí skôr to že upozorňuje na pochybenia a nezákonné skutky ľudí.
Je asi raritou v EU, že na Slovensku sa porušujú Ústavné práva občanov a človek ktorí nato upozorný je zrazu obvinený z členstva v ŠTB, písania udaní na kňazov a na mistnych podnikateľov.
Som zvedaví na tie podrobnosti neskôr..
Podľa toho ako sa vyjadruješ si určite do toho angažovaný.
Nie každý človek odolá 30-tim striborním. Ale to si už musí riešiť každý sám zo svojím svedomím.
Anonymous User Aug 18, 2010 07:23 PM
Je zaujmavé že Olšovský členom žiadnej strany nikdy nebol.
A pochybujem že by nestraníka zobrali do ŠTB.
K tomu aby niekto žil na Slovensku netreba trvalý pobyt.
Ale ako vydno ľudom vadí skôr to že upozorňuje na pochybenia a nezákonné skutky ľudí.
Je asi raritou v EU, že na Slovensku sa porušujú Ústavné práva občanov a človek ktorí nato upozorný je zrazu obvinený z členstva v ŠTB, písania udaní na kňazov a na mistnych podnikateľov.
Som zvedaví na tie podrobnosti neskôr..
Podľa toho ako sa vyjadruješ si určite do toho angažovaný.
Nie každý človek odolá 30-tim striborním. Ale to si už musí riešiť každý sám zo svojím svedomím.
Anonymous User Aug 31, 2010 05:23 PM
Presne tak, zaujímavá téma o tom ako sa vydávali v tomto meste na živnostenskom úrade povolenia - patrím medzi ľudí, ktorí mali tú "česť" prísť s pánom Ceh..lským vtedajším vedúcim úradu životného prostredia do kontaktu. Otvárala som malú prevádzku do ktorej som dala všetky usporené peniaze a mala som veľké očakávania ako mi mesto pôjde v ústrety. Všetko šlo relatívne hladko až kým som nepotrebovala súhlas zo životného prostredia. Problém nastal v tom, keď mi namiesto flexibilného vybavenia mojej žiadosti začal dávať doslova sexuálne návrhy formou, že by sme mohli ísť spolu niekde do prírody, že mi ukáže nezabudnuteľné veci / nie len v súvislosti s prírodou / a že aj v budúcnosti budem mať uňho dvere dokorám otvorené. Je pravdou, že peniaze konkrétne odo mňa nepýtal, ale bola by som radšej keby som mu mohla dať hotovosť ako zažiť takéto ponižovanie. Všetko som decentne odmietla a začala vec riešiť cez jedného známeho, ktorý ma tam opäť po týždni poslal s tým, že dal Ce..lskému 20 tisíc korún a vec je vybavená. Keď som prišla po papiere všetko šlo bez problémov a už našťastie bez flirtovania. V podstate realita je taká, že všade sa platí, ale hyenizmus je keď si štátny úradník myslí, že jeho moc siaha až do nohavičiek ktorejkoľvek ženy ktorá z jeho úradu niečo potrebuje.
Anonymous User Aug 31, 2010 05:39 PM
To je vylúčené...on a mladé baby ??... skôr 10 ročného chlapca, tak trošku poošahávať, dať mu ho do úst...že sú aj nejaké fotky ešte z čias socializmu, ale sa to ututlalo keďže bol veľké zviera na životnom...ale fotky ostali...
Anonymous User Aug 31, 2010 11:45 PM
Pán Cehelský začal zverejňovať prepojenia medzi miestnym veľkopodnikateľom a úradníkmi, a okamžite začala eštebácka špiniaca kampaň. Od úplatkára cez udavača až po úchyla - čo tu už o ňom popísali, by sa do jedného človeka ani nezmestilo.
Presne tak to robili komunisti. Aby sa nerozprávalo o tom, čo kritizujú disidenti, tak útočili na osoby disidentov. Ten je homosexuál a ten zas impotent a tomu smrdí z huby. Aby pracujúce masy nebodaj nezačali rozmýšľať, čo to tí disidenti vlastne vravia o bolševikovi.
Z tých urážajúcich reakcií je nad slnko jasnejšie, že Cehelský trafil veľké zviera a to teraz kope.
Anonymous User Sep 01, 2010 12:29 AM
bude to este "pestre"
Anonymous User Sep 28, 2010 02:06 PM
Ako to dopadlo s tými fotkami ? Už sa dostali na verejnosť ? Lebo ja si na ten prípad matne spomínam.
Anonymous User Aug 31, 2010 05:26 PM
Vidím zaujímavú debatu a cítim občiansku povinnosť pridať sa a podeliť o vlastnú skúsenosť. Môj názor je taký, že keby mal Ivan iba ten problém, že mal slabosť na baby tak by zrejme po ňom ani pes neštekol, ale problém sú úplatky. Twenty Ivan, tak ho volali veď to vie každý za jeho éry, bral 20 tisíc Sk keš do vačku za vybavenie väčšiny vecí v ktorých našiel nejaké rozpory v zákone a mohol argumentovať že nedá pozitívne stanovisko. Pamätáš na mňa ? Už isto nie, mal si toho veľa. Potom sa ti stavali domčeky a rástli ako huby po daždi za naše koruny. Som zvedavý čo potom keď sa tu prihlásia svedkovia ktorí mu tiež dali úplatok a ešte keď sa zistí, že tá zhorená chalupa je len jeho úplatkárska minulosť ktorú si s ním niekto teraz vybavil. Som zvedavý čo s ním potom spravia advokáti toho dotyčného na koho tu Twenty Ivan útočí. Či mu po prehratých súdnych sporoch ešte niečo z tých úplatkov zostane.
Anonymous User Aug 31, 2010 11:48 PM
Že bez vetra sa ani lístok nepohne. To vždy omieľajú tí, čo si vymyslia bohapustú lož, a spoliehajú sa na to, že si ľudia povedia: no veď čosi na tom musí byť...
Nemusí.
Vymyslieť sa dá na každého hocičo.

Oplotený koncentrák v Tŕstí si však nikto nevymyslel, ten sa dá vidieť na vlastné oči.
Zošrotovaný les tiež vidieť na vlastné oči.

Všetko ostatné je len odvádzanie pozornosti.
Anonymous User Sep 01, 2010 12:20 AM
Tak potom je svätec keď nič z toho čo sa tu o ňom napísalo nie je pravda. Musí byť svätec keď nevzal ani jeden úplatok na poste ktorý zastával, alebo keď sa neopíjal na služobných akciách... To aj ja o sebe budem tvrdiť, že ja nič, ja som nikdy nič nespravil - a dúfam že mi veríte :)
Anonymous User Sep 01, 2010 06:17 AM
Veď kto by už tebe, ty chudáčik už neuveril.
A ináč, k psychiatrovi kedy ideš?
Anonymous User Sep 01, 2010 08:53 AM
všetky útoky na Cehelského sú len odvádzaním pozornosti

vy to nevidíte?
Anonymous User Sep 01, 2010 08:55 AM
drobný doplnok:
odvádzanie pozornosti + pokus zastrašiť a ubrať sily kritikovi Pána Váhu a Tŕstia
Anonymous User Aug 31, 2010 05:27 PM
Pamätáte ako ste mi robili problémy pri schválení žiadosti na úrade ktorému ste šéfovali ? Už keď som tam išiel pýtali sa ma či idem za Twenty Ivanom a či to s ním mám dohodnuté. Nechápal som až kým ste mi nezačali robiť problémy a obštrukcie a nakoniec ste od stola ukázali dva zdvihlé prsty do V-éčka. Vtedy som pochopil a spýtal som sa či to znamená dve tisíc korún, ale Vy že nie, že to znamená dvadsať tisíc korún. A teraz sa tu schovávate za nejaké diskreditovanie ? No v každom prípade ste sa dobre zaradil, keď sa prirovnávate k ŠTB-ákovi Olšovskému ktorý bol rovnaký udavač, donášač a spolupracovník ako Vy. Veď podrobnosti neskôr..
Anonymous User Aug 31, 2010 08:46 PM
Vážený ukrivdený anonym,
nezamoruj prosím ťa tvojimi špinavosťami tento web. Nechápem, prečo ak konal niekto voči tebe nečestne, prípadne protiprávne, prečo si nekonal, ako ti zákon káže.
Ak niečo máš proti Ing. Cehelskámu, prípadne ak máš nejaké dôkazy o jeho "nekalej" činnosti, tak konaj! Ale tam, kde sú za to ľudia platení. A nevypisuj tu anonymné drísty, keď Cehelský píše pod svojím menom. Takto si na oveľa nižšej úrovni od neho!

J.
Anonymous User Aug 19, 2010 12:21 PM
To je ale doba. Kedysi vypalovali rozzureni poddani panom kurie, kastiele, zamky a teraz je to naopak :) Ale zivot je ako bumerang a nikto si nemoze byt isty nehorlavostou svojho majetku, tak ma prekvapuje, ze niekto sa uchyluje k takymto metodam a nemysli na buducnost.
Anonymous User Aug 19, 2010 12:23 PM
Už Lenin povedal: "Vykrúťte im krky".
Anonymous User Aug 19, 2010 12:31 PM
Je hospodárska kríza, pridružujú sa k tomu klimatické katastrofy. To môže vyvolať hladomor, nepokoje, revolúcie a potom sa ľudia budú účtovať aj s kapitalistami a vešať ich na kandelábre. Stačí sa pozrieť na vyhrotenú situáciu v Grécku a pokračovať to môže v Taliansku, Portugalsku, Španielsku a postupne ďalej a ďalej. Už sa to v minulosti udialo. Pokiaľ sa niekto nevie zmestiť do kože, časom sa mu to môže vypomstiť.
Anonymous User Aug 19, 2010 01:26 PM
Presne tak. A ani dva ploty nepomôžu. Lepšie je mať so susedmi slušné vzťahy. Lenže to naši "sociálne vylúčení", za betónovými plotmi, ťažko chápu.
Anonymous User Aug 19, 2010 01:57 PM
ja som Pacho - spomínal ma tu niekto?
Dúfam, že nie Chuck Norris!
Anonymous User Aug 19, 2010 09:48 PM
Myslíš Pacho - hybský zbojník?
Anonymous User Aug 31, 2010 11:54 PM
na toho sa zletia ešte aj podplatení spolužiaci zo školy, že im kradol desiate.

Anonymous User Sep 02, 2010 12:37 PM
Toseví penízki delají z lidí "OTROKA".
Len silný charakter odolá.
Anonymous User Sep 02, 2010 04:35 PM
Penízky veru robia svoje - včera som si v jednej reštike vypočul zaujímavý rozhovor, ako poskok miestneho silného podnikateľa dohadoval s jedným známym advokátom aby zverejnil, že dajú 20.000,- Eur !!!!!! odmenu za dôkaz, ktorý by usvedčil niekoho z tých čo tu písali proti tomu podnikateľovi. Neveril som vlastným ušiam ako sa na tom zabávali, že čo bude potom keď nejaké meno padne do placu...!!! Aj keď je majiteľa IP adresy ťažké vypátrať, tak pre istotu nebudem zverejňovať meno toho "pána nedotknuteľného" aby som sa nedopatrením neobjavil na ich zozname hoci ja proti nikomu nič nemám !!!! a nech si so svojimi špinavými peniazmi robí čo chce...
Anonymous User Sep 02, 2010 07:21 PM
Novák s Loduhom?
Anonymous User Sep 02, 2010 07:42 PM
dochadzala trpezlivost...???
Anonymous User Sep 03, 2010 01:32 AM
Nechaj ich si aspom ponadávať,nech sa im uľaví.Predsa vieš aké je to zlé ked teba niekto vystraší.A tiež nezabudni že kto bojuje mečom,mečom aj padne.
Anonymous User Sep 03, 2010 12:59 PM
kto chce kam, pomozme mu tam
Anonymous User Sep 03, 2010 04:05 PM
To je pekne svinstvo, to kamarat uda kamarata, ze zo svojho pocitaca pisal nieco na tychto zbohatlikov a co bude potom ?? Ved to policia nemoze len tak niekomu prezret pocitac - ci...??
Anonymous User Sep 03, 2010 05:37 PM
Ja som si zahesloval počítač asi pred pol rokom, keď som našiel kolegynu na mojom počitači.
Ale môj známi ma upozornil že su aj ine možnosti ako sa da nainštalovať kompromitujuci material do počítača.
To je ten vedecký pokrok!
Anonymous User Sep 03, 2010 09:15 PM
A ja že sme v demokratickom štáte !!!!!!!!!!!!!! Je to ako za komunizmu, keď sused udal suseda za ohovaranie štátneho tajomníka a hneď ho posadili do basy...teraz sú to neni štátni tajomníci, ale bohatí podnikatelia ktorí ti dajú za to že ich kritizuješ rozbiť hubu...JE MI Z TOHO ZLE !!!!!!!!!!!!!
Anonymous User Sep 03, 2010 09:35 PM
Niekto sa pokúša zastrašiť diskutujúcich, to je všetko. Pretože už prišli na to, že trestné oznámenia na diskusné príspevky na tomto webe nikam nevedú. Polícia si vyžiada IP adresy, ale telekomunikační provajderi im odmietnu prezradiť, komu tá IP adresa patrí, lebo zákon im to neukladá. A podanie je odložené.

No ale aj keby sa dostali ďalej: rozumný diskutér používa anonymizér, keď sa hrá s ohňom. A pokročilejší majú zašifrovaný počítač. Nie heslom vo Windowsoch, to zvládne šikovnejšie decko. Dobrý je TrueCrypt, a do počítača sa vám nedostane nikto.
Anonymous User Sep 03, 2010 11:19 PM
Pán Juraj Smatana, nezavádzajte týmto svojim vyššie uvedeným príspevkom, že sú tu ľudia v bezpečí keď anonymne diskutujú a rozmýšľajte radšej nad tým odkiaľ vie človek ako som ja, že ten príspevok ste písal Vy.
Anonymous User Sep 04, 2010 01:03 AM
Jedno je vediet kto to pisal, a druhe je DOKAZAT kto to pisal :-)
Anonymous User Sep 04, 2010 07:29 AM
Presne tak. Môžeš mať pocit. Čo ak to napísal niekto čo sa rozprával so Smatanom? Alebo niekto čo čítal jeho diskusné príspevky? Ja si tiež pamätám že tu kedysi Smatana písal o tom ako prebieha vyšetrovanie ohováračských príspevkov a že žiadny ešte nebol odstíhaný, takú vec človek nezabudne. Mimochodom zmenilo sa odvtedy niečo?
Anonymous User Sep 05, 2010 12:40 AM
Veď to si myslel aj Janco že sa za anonymitu schová a teraz sa ho spýtajte ako mu policajti vzali počítač a bol vyšetrovaný pre anonymné útoky na Briesťa :)))
Anonymous User Sep 05, 2010 07:16 AM
bol vysetrovany, lebo pisal zo sluzobneho notebooku cez orange a niekto ho natrel, tak policia sla na hotove. ale aj tak mu nic nedokazali. povedal ze mu niekto sadol k pocitacu.
Anonymous User Sep 05, 2010 12:35 PM
preto si založil stránku Mogoňovo a tm si vypisuje ružové romániky
Anonymous User Sep 05, 2010 01:55 PM
Ten vydierač čo sem písal si nevie predstaviť, že by niekto len tak zadarmo robil nepríjemnosti jeho bossovi. Len že tu sa niečo zmenilo. Draví podikatelia sa zmenili na OPLOCOVAČOV. Prečo teraz? Pozrite sa, čo sa deje s eurom. Akcie a iné cenné papiere sa môžu veľmi rýchlo zmeniť na bezcenné papiere. Najistejší majetok v tejto časti sveta je vlastníctvo pozemkov to sa nesie cez generácie a cena neklesá.
A tak naši bossovia netlačia prachy do pančuchy ale idú po pozemkoch. Robia to už dávno, ale teraz to už začalo narážať na ploty obyčajných ľudí. V Milochove, v Tŕstí, v Orlovom, v Kolónii. Preto ich teraz ľudia berú do huby. Pochybujem že by niekto naraz zaplatil Cehelského, Kunovského, Mihálika, Olšovského, Smatanu a neviem koho ešte. Jednoducho pracháči začali ľudí s.ať a ľudia už sa prestávajú báť.
Anonymous User Sep 05, 2010 02:05 PM
Realita.
Anonymous User Sep 05, 2010 02:33 PM
Aj mne je to jedno - nech si kúpi aj celý Milochov keď na to má. Mne stačí môj dom a záhradka. Všetko je to len o závisti. Už sa spamätajte a navyše Milochov na tom len a len získa...
Anonymous User Sep 05, 2010 02:39 PM
PRESNE TAK, LEN NA TOM ZISKAME A ZAMYSLITE SA KOLKYM LUDOM DAVA ROBOTU...VZDY BUDE VIAC LUDI ZA AKO PROTI ...
Anonymous User Sep 05, 2010 03:48 PM
Tebe je to jedno, lebo ti stačí len tvoj dom a záhradka. Čiže, asi nemáš svoje pozemky v Milochove, pri ihrisku.
Tak len si kopkaj na svojej záhradke, nestaraj sa, a jedného dňa budú dupať po tvojej záhrade bez tvojho súhlasu. A potom budeš pišťať - pomáhajte, krivda!
Anonymous User Sep 05, 2010 03:49 PM
Nesmelá otázka :čo získa Milochov na Stachovej lodenici? Okrem toho že stratí posledný pozemok vhodný na ihrisko?
Anonymous User Sep 05, 2010 05:11 PM
Keď neuspeli vyhrážkami tak to skúšajú nezmyslami o tom ako nám stacho vytvorí pracovné miesta a investuje do našej dediny. Je to nezmysel. pozrime sa na Orlové !!! Nedame sa oklamať !!!
Anonymous User Sep 07, 2010 10:11 AM
Treba sa prísť pozrieť do Tŕstia. Vyholené hlavy s koltami za pásom jazdiací po dedine na štvorkolkách zo znakom na prsiach Vlastná ochrana Raven. Komu tam majú nahnať strach?????
Pripomína mi to dávne časi Divokého západu,neposlušný voči Bossovi boli najprv upozornený a keď neprestali tak sa im stávali rôzne nehody končiace ich likvidáciou.
Vraciame sa hádam do takýchto čias???
Ako sa o výpalnikovi Hurvínkovi hovorí, používá najmodernejšie know haw na zastrašovanie.
Pokiaľ mám informácie v Tŕsti sa mu táto taktika osvedčila.
Veď sila peňazí výpalníka Hurvínka robí svoje.
Anonymous User Sep 07, 2010 11:52 AM

Na prahu 21. storočia sa s ohľadom na výrazné zmeny v životnom prostredí spôsobené ľudskou činnosťou čoraz viac začína presadzovať ekologizácia všetkých oblastí, poľovníctvo nevynímajúc. Ekologické poľovníctvo je rozvíjané na princípoch trvalej udržateľnosti a ochrany prírody a naberá dôležitý význam pri udržiavaní rovnováhy v prírodných ekosystémoch, v ktorých v dôsledku urbanizácie zanikli niektoré dôležité ekologické väzby. Zároveň nepriamo poľovníctvo prispieva aj k zvyšovaniu rekreačnej hodnoty lesov pre verejnosť.
Poľovníctvo založené na princípoch trvalo udržateľného obhospodarovania prírodných zdrojov a udržiavaniu rovnováhy v zmenených ekosystémoch vybudovaním oplotenia /najmenej 3M/ zaradzujeme medzi moje ekologické poľovníctvo.
Anonymous User Sep 07, 2010 12:13 PM
 ..."Poľovníctvo založené na princípoch trvalo udržateľného obhospodarovania prírodných zdrojov a udržiavania rovnováhy v zmenených ekosystémoch s vybudovaným oplotením /najmenej 3M/ zaradzujeme medzi ekologické poľovníctvo"...
Z tohoto pohľadu sa ako dokonalý revír javí zoologická záhrada - hurááááá na safari.
Anonymous User Nov 17, 2011 07:53 PM
Ak dobre čítam, pán Cehelský získal ocenenie Biela vrana http://www.sme.sk/[…]/ocenenie-biela-vrana-ziskala-aj-mrtva-sudkyna.html
Odporučiť
Reklamy
« May 2012 »
May
MonTueWedThuFriSatSun
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 

Copyright © 2000-2011 Klub Strážov, pokiaľ pri jednotlivých materiáloch nie je uvedený iný pôvodca. Prevádzkovateľ portála PB.OTVORENE.SK Klub Strážov nezodpovedá za obsah a aktivity v komunikačných službách vytváraných používateľmi. Preberanie pôvodného materiálu je povolené výhradne na nekomerčné účely a s uvedením zdroja.

Kontakty: PB.OTVORENE.SK, Klub Strážov, Centrum 3/5, 017 01 Považská Bystrica. E-mail: redakcia@pb.otvorene.sk Mobil: +421907034666